Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
IloveMyHenB schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 10:32:
- ik vind het hele Touch Flo gebeuren niets. Ik ben gewend aan de SPB Pocket Plus Today plugin waar ik heel flexibel mijn meest gebruikte zaken op de "homepage" had van mijn iPAQ. Bijvoorbeeld knoppen voor BT & wifi aan/uit, snelkoppelingen naar veelgebruikte programma's EN bestanden. Vooral dit laatste zou ik niet weten hoe ik dit op de TP2 gedaan krijg zonder SPB Pocket Plus te installeren en dus het hele Touch Flo gebeuren te deinstalleren. Kan dit laatste eigenlijk wel?
SPB Mobile Shell 3.0 is net uitgebracht...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Raven
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 20:32
newsgroupie schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 11:54:

• 7. Kan de TP2 automatisch verbinden met bekende Wifi netwerken? Als ik thuis kom moet ik altijd handmatig verbinden met mijn Wifi netwerk, zonder authorisatie maar wel handmatig. Ik zou graag willen dat hij automatisch verbind. Zowieso is mij niet duidelijk wanneer de Wifi uitschakelt, is dit na een bepaalde tijd dat er geen Wifi netwerk is gedetecteerd?

Bluethooth heb ik geen problemen mee. 1x gesynct met mn wireless headset in mn auto en het werkt als een trein. Ik kom in de buurt en hij verbindt automatisch. Wordt ik gebeld kan ik opnemen via mn interface in mn auto. Dus zover geen problemen.

Wireless: Verbinden naar bekende wifi netwerken. Als wifi aanstaat doet hij dat automatisch bij mij. Dus wat jij zegt dat je handmatig moet bevestigen kan ik niet herkennen.

Wifi uitschakelen? nog niet gemerkt, wel heb ik gemerkt dat als het scherm op zwart gaat (door een tijdje niet gebruikt te worden) dattie dan ophoud met het zoeken naar netwerken.
Ik heb skype en msn erop draaien en die blijven het gewoon doen, ook als ik mn scherm uit. Mijn wifi blijft dus gewoon actief.

Speaking of wifi.
Om een of andere reden wil hij niet meer naar mijn lokale wifi verbinden. Hij stond op WPA-PSK + AES met een wachtwoord met @ en getallen. Nu heb ik deze instellingen moeten veranderen omdat een winmo 5 pda niet wou verbinden met die instellingen (wel met "lagere" "simpelere" settings).

Nu heb ik de instellingen op mn wireless AP terug gezet. Maar nu wil mn TP2 niet meer verbinden. Hij blijft proberen maar komt niet met een foutmelding ofzo. Hij blijft gewoon in een lus zitten waarbij hij continue probeert te verbinden. Ik heb al geprobeerd om de instellingen te verwijderen en opnieuw een verbinding op te zetten vanaf scratch maar dat wil ook niet.

*inline update*
een softreset did the trick.... ik laat dit verhaal staan voor referentie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14:51
D-Raven schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 12:24:
[...]

Wifi uitschakelen? nog niet gemerkt, wel heb ik gemerkt dat als het scherm op zwart gaat (door een tijdje niet gebruikt te worden) dattie dan ophoud met het zoeken naar netwerken.
Ik heb skype en msn erop draaien en die blijven het gewoon doen, ook als ik mn scherm uit. Mijn wifi blijft dus gewoon actief.
Hmmm het zou kunnen bedenk ik me net dat ik tussendoor het toestel een soft reset heb gegeven. Kan het kloppen dat wifi dan default uit staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Audione0 schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 12:18:
[...]

Kun je uitvinken bij de config :)
Okay, relaxt .... heb jaren andere Messenger programma's gebruikt op m'n telefoons, om dit te voorkomen. Lekker handig weer, haha ....thx btw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 16:33

Audione0

Strijdt der titanen

Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 14:07:
[...]

Okay, relaxt .... heb jaren andere Messenger programma's gebruikt op m'n telefoons, om dit te voorkomen. Lekker handig weer, haha ....thx btw
is goed hoor.. have fun ermee!

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• follower
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09-2024
Hoe doen de meeste eigenaren van de htc pro 2 het met het compact meenemen van het toestel?

Het hoesje dat htc heeft meegeleverd vind ik mooi en chique.. maar erg handig is het niet. Ik haal de telefoon er namelijk niet zeer snel uit en hij kan helaas niet aan bijv. de broekriem bevestigd worden. Uiteraard heb ik de optie om een ander hoesje ervoor te kopen. Maar heeft iemand een manier bedacht om deze makkelijk aan de broekriem te hangen? Ik zelf denk aan gaatjes maken in het hoesje of zo.. Iemand als wat uitgeprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentox
  • Laatst online: 10-09 23:11
Ik zit te twijfelen tussen de Diamond 2 en de Pro 2.

De Diamond 2 heeft als voordeel een 5MP camera en is 130 euro goedkoper. De Pro 2 heeft een 50% grotere batterij en een toetsenbord.

Ik ben van plan om het toestel ook te gebruiken voor het nemen van foto`s. Dit omdat ik niet met een extra camera wil lopen. Nu vraag ik me af wat het verschil is tussen de 5MP van de Diamond 2 en de 3.2MP van de Pro 2.

Is hier een vergelijking van te vinden of heeft iemand dit vergeleken?

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

Hoe krijg ik een snelle fix in TomTom, als ik Google maps niet op de achtergrond heb lopen?
Want ik kwam er nl achter toen ik mn TT had geinstalleerd, dat ik een hele snelle fix kreeg namate ik in google maps bij gps instellingen op handmatig instellen had gezet. Deze op Com4, bautrate op bv 19200. 3G of HSPDA uit, dus geen providerondersteuning en daarna Google maps op de achtergrond laten draaien. Daarna TT gestart, deze ingesteld op interne gps. en vervolgens binnen een paar seconden een Fix.

Maar op zo'n manier moet ik ten alle tijden Google maps op de achtergrond laten draaien om een snelle fix te krijgen in TT. Als ik dit niet doe, dan duurt het soms best een tijd voor er een fix plaats vindt.
Kan dit niet anders? Er is wel een app, onder instellingen "externe GPS" maar ik moet er 1 hebben voor interne gps. Of moet ik toch de instellingen wijzigen onder "instellingen===>Externe GPS"
Ik zou nl zeggen dat er bedoeld wrdt met externe GPS, een GPS module die niet in mn tel zit maar bijvoorbeeld een bluetooth versie. Of zie ik dit helemaal verkeerd?

Gr

Ryzen 9 7950x3d / Asus Strixx x670E-E / Noctua NH-DH15 / 64GB Corsair Dominator 6000 / Crucial M500 – Samsung 990pro / MSI RTX 4070TI Super Gaming X Slim / Corsair RM1000x / Alles in een Fractal Define 7 Black gepropt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

Mentox schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 14:54:
Ik zit te twijfelen tussen de Diamond 2 en de Pro 2.

De Diamond 2 heeft als voordeel een 5MP camera en is 130 euro goedkoper. De Pro 2 heeft een 50% grotere batterij en een toetsenbord.

Ik ben van plan om het toestel ook te gebruiken voor het nemen van foto`s. Dit omdat ik niet met een extra camera wil lopen. Nu vraag ik me af wat het verschil is tussen de 5MP van de Diamond 2 en de 3.2MP van de Pro 2.

Is hier een vergelijking van te vinden of heeft iemand dit vergeleken?
volgens mij is de camera hetzelfde.. Alleen de MP zijn verschillend. Correct me if im wrong

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-12-2024
newsgroupie schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 13:04:
[...]
Hmmm het zou kunnen bedenk ik me net dat ik tussendoor het toestel een soft reset heb gegeven. Kan het kloppen dat wifi dan default uit staat?
Dat kan zeker kloppen ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is om een digitale camera, adhv bijvoorbeeld een mini usb kabel, kan aansluiten op de HTC Touch Pro2 om foto's over te zetten op de telefoon?

Dus ik ga foto's maken op vakantie met mijn digitale camera. Die heeft een mini usb aansluiting. Deze foto's wil ik zonder tussenkomst van een PC/Mac overzetten op m'n HTC Touch Pro2 ....

Iemand een idee of er iets op te vinden is? Of dat het gewoon kan adhv een mini usb kabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mentox
  • Laatst online: 10-09 23:11
Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 15:47:
Weet iemand of het mogelijk is om een digitale camera, adhv bijvoorbeeld een mini usb kabel, kan aansluiten op de HTC Touch Pro2 om foto's over te zetten op de telefoon?

Dus ik ga foto's maken op vakantie met mijn digitale camera. Die heeft een mini usb aansluiting. Deze foto's wil ik zonder tussenkomst van een PC/Mac overzetten op m'n HTC Touch Pro2 ....

Iemand een idee of er iets op te vinden is? Of dat het gewoon kan adhv een mini usb kabel
Met een simpele kabel gaat het je helaas niet lukken. Er zijn wel kastjes verkrijgbaar waarmee je foto`s van een camera op een USB stick kan zetten. Dat zou in jouw geval ook een oplossing zijn.

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowboarder!
  • Laatst online: 08-08-2020
follower schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 14:31:
Hoe doen de meeste eigenaren van de htc pro 2 het met het compact meenemen van het toestel?

Het hoesje dat htc heeft meegeleverd vind ik mooi en chique.. maar erg handig is het niet. Ik haal de telefoon er namelijk niet zeer snel uit en hij kan helaas niet aan bijv. de broekriem bevestigd worden. Uiteraard heb ik de optie om een ander hoesje ervoor te kopen. Maar heeft iemand een manier bedacht om deze makkelijk aan de broekriem te hangen? Ik zelf denk aan gaatjes maken in het hoesje of zo.. Iemand als wat uitgeprobeerd?
Datzelfde "probleem" heb ik ook. Na een halfuurtje googlen ben ik terechtgekomen bij:
http://www.senacases.com/
Ik denk dat het niet lang duurt voordat ze de slim fit ook voor de HTC Touch Pro 2 hebben.
Is dit wat je zoekt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowboarder!
By the way: heb het programma WorldCard Mobile uitgeprobeerd. Dat is echt super handig.
Voor 90%-100% zet hij de visitekaartjes om naar Outlool, ideaal!
De TP2 blijft me verbazen. Na een qtek heb ik jaren een iPAQ gehad maar nu weer terug bij een echte Smartphone. Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-12-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 15:47:
Nee, dat kan hardware matig niet.
Ondanks dat ie door een pc gezien kan worden als een USB stick, is het geen volledige USB poort.
Dat is al jaren jammer dat men dit niet doorvoert, dat zou legio mogelijkheden geven!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mentox schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 15:55:
[...]

Met een simpele kabel gaat het je helaas niet lukken. Er zijn wel kastjes verkrijgbaar waarmee je foto`s van een camera op een USB stick kan zetten. Dat zou in jouw geval ook een oplossing zijn.
Het idee dat ik heb is dat ik foto's van de camera kan afhalen om ze gebruiken in mailtjes of het eventueel posten van blogs met foto's. (en dan vooral tijdens de vakantie, ik wil mijn laptop namelijk niet meenemen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 23:25
Audione0 schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 15:30:
Hoe krijg ik een snelle fix in TomTom, als ik Google maps niet op de achtergrond heb lopen?
Want ik kwam er nl achter toen ik mn TT had geinstalleerd, dat ik een hele snelle fix kreeg namate ik in google maps bij gps instellingen op handmatig instellen had gezet. Deze op Com4, bautrate op bv 19200. 3G of HSPDA uit, dus geen providerondersteuning en daarna Google maps op de achtergrond laten draaien. Daarna TT gestart, deze ingesteld op interne gps. en vervolgens binnen een paar seconden een Fix.

Maar op zo'n manier moet ik ten alle tijden Google maps op de achtergrond laten draaien om een snelle fix te krijgen in TT. Als ik dit niet doe, dan duurt het soms best een tijd voor er een fix plaats vindt.
Kan dit niet anders? Er is wel een app, onder instellingen "externe GPS" maar ik moet er 1 hebben voor interne gps. Of moet ik toch de instellingen wijzigen onder "instellingen===>Externe GPS"
Ik zou nl zeggen dat er bedoeld wrdt met externe GPS, een GPS module die niet in mn tel zit maar bijvoorbeeld een bluetooth versie. Of zie ik dit helemaal verkeerd?

Gr
Natuurlijk heb je een snelle fix als googlemaps al draait, deze is immers al begonnen met zoeken naar sattelieten.

Als je gewoon quickgps draait en daarna tomtom start zo het soepel moeten werken

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Hoe ervaren jullie de grootte van dit toestel? Is ie echt zo groot als dat ie lijkt? Overweeg sterk de aanschaf van dit toestel, maar hij moet wel in mijn broekzak passen.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 18:24:
Hoe ervaren jullie de grootte van dit toestel? Is ie echt zo groot als dat ie lijkt? Overweeg sterk de aanschaf van dit toestel, maar hij moet wel in mijn broekzak passen.
Idem, ook ben ik benieuwd naar mensen met ervaringen met stof onder het scherm (had er al 1 langs zien komen). Mijn touch cruise had er veel last van, zeker in de zon was er op die plekken helemaal niets meer te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paoloA
  • Laatst online: 31-08 09:00
Heeft iemand last van mogelijk 'gekraak' als je met iemand belt? Als ik iemand op de normale manier bel (tel aan mn oor; dus niet op speaker) dan klinkt de stem van diegene waarmee ik bel dof (wel prima verstaanbaar overigens) en is er dus 'gekraak' op de momenten dat iemand praat.

Is er een of andere ruisonderdrukking op dit toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 15:08
paoloA schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 19:49:
Heeft iemand last van mogelijk 'gekraak' als je met iemand belt? Als ik iemand op de normale manier bel (tel aan mn oor; dus niet op speaker) dan klinkt de stem van diegene waarmee ik bel dof (wel prima verstaanbaar overigens) en is er dus 'gekraak' op de momenten dat iemand praat.

Is er een of andere ruisonderdrukking op dit toestel?
Nee totaal geen problemen mee, ik heb nog nooit zo mooi geluid gehoord als ik met iemand aan het bellen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
Als ik lekker aan het streamen ben in de bus dan zeg ik de telefoon op standby maar vervolgens kapt hij het geluid. Dit was bij de HTC Touch Pro en HTC TyTN II niet het geval.

Iemand een oplossing omervoor te zorgen dat hij gewoon geluid blijft geven als ik de telefoon op standby zet ? Ik moet nu toetsblokkering aanzetten. Het idee is om het scherm helemaal uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:56
webgangster schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 19:58:
[...]

Nee totaal geen problemen mee, ik heb nog nooit zo mooi geluid gehoord als ik met iemand aan het bellen ben.
Heb jij nog bepaalde instellingen gedaan? Ik heb namelijk hetzelfde, ik vind het geluid bij het bellen ook vrij dof vergeleken met m'n ipaq.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
Boktor schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 20:01:
[...]

Heb jij nog bepaalde instellingen gedaan? Ik heb namelijk hetzelfde, ik vind het geluid bij het bellen ook vrij dof vergeleken met m'n ipaq.
Nee helemaal niks veranderd aan me instellingen.
Ligt het niet aan diegene die je aan het bellen bent ?
Vaak heb je met die auto carkits dat het ook bagger klinkt bij de ontvanger (jij dus in dit geval)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorbataGames
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-08 09:46
Ik ervaar de volgende 'bugs':
- Email ophalen van een IMAP-server via een mobiele verbinding (GPRS/3G/HSDPA) lukt niet. Via Wifi geen probleem. Vrij essentieel voor mij om de email overal op te kunnen halen i.v.m. mijn werk, iemand hier de oplossing voor?
- Als er een SMS of email binnen komt, en ik lees 'm, dan blijft hij hem als ongelezen in TouchFlo laten zien (met zo'n groen getalletje erbij). Iemand anders hier ook last van?
- Als ik het toestel wil 'tilten', dus het scherm schuin wil zetten, druk ik altijd de volumeknop in :/

Verder nog wat vragen:
- Is er ook ergens iets in te stellen voor de verlichting van het toetsenbord?
- Is er nog een handigere manier om het toestel te locken? Soms krijg ik een SMS binnen, haal ik een paar minuten later het toestel uit mijn broekzak en ben ik door een aantal menu's doorgeklikt somehow ...
- Er is een nieuwe beta uit van Opera Mobile. Ik heb 'm geinstalleerd en dat werkt prima, maar is het ook mogelijk om die standaard te gebruiken, in plaats van de Opera Browser die nu geladen wordt?

De radio-CAB en MP3Trimmer die ik van XDA gehaald heb zijn trouwens echt geweldig, hoewel je ze wel even handmatig moet renamen.
Ik moet zeggen dat de TouchFlo me prima bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicozo
  • Laatst online: 18-12-2022
CorbataGames schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 20:45:
Ik ervaar de volgende 'bugs':
- Als ik het toestel wil 'tilten', dus het scherm schuin wil zetten, druk ik altijd de volumeknop in :/

Verder nog wat vragen:
- Is er nog een handigere manier om het toestel te locken? Soms krijg ik een SMS binnen, haal ik een paar minuten later het toestel uit mijn broekzak en ben ik door een aantal menu's doorgeklikt somehow ...
Mag ik vragen hoe jij hem vasthoudt als je het scherm tilt? Ik heb hier namelijk nooit last van..?
Ik heb wel af en toe dat ik er ongeluk de uit-knop indruk als ik een sms aan het typen ben op het qwerty-toetsenbord.

Je end-call knop even inhouden, en de mobiel vergrendelt zichzelf.
Je kan ook Slide2Unlock downloaden. Een freeware programma die zorgt dat je met je vinger/stylus over je scherm moet ''sliden'' om hem te unlocken. Ik had alleen wel wat problemen met dit programma in landscape |:(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorbataGames
Ik denk dat ik 'm teveel met m'n linkerhand vasthou en dan met rechts het scherm naar 'boven' klap.... |:(

Bedankt trouwens voor die tip met betrekking tot de end-call-knop, dat is precies wat ik zocht en werkt perfect! Als ik nu nog er achter kom waarom de email niet via 3G/GPRS/HSDPA binnen wil komen, ben ik weer helemaal gelukkig... :)

[ Voor 52% gewijzigd door CorbataGames op 09-06-2009 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webgangster
CorbataGames schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 20:59:
Ik denk dat ik 'm teveel met m'n linkerhand vasthou en dan met rechts het scherm naar 'boven' klap.... |:(

Bedankt trouwens voor die tip met betrekking tot de end-call-knop, dat is precies wat ik zocht en werkt perfect! Als ik nu nog er achter kom waarom de email niet via 3G/GPRS/HSDPA binnen wil komen, ben ik weer helemaal gelukkig... :)
Wat is je provider ?
Als je Vodafone hebt kan je eens proberen de proxyserver uit te zetten.
Weet niet of andere providers ook proxyservers hebben, moet je even kijken en proberen.

Het is namelijk zo dat als ik de proxyserver van vodafone heb ingesteld kan ik niks meer streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvanson
  • Laatst online: 04-06 10:30
Het idee dat ik heb is dat ik foto's van de camera kan afhalen om ze gebruiken in mailtjes of het eventueel posten van blogs met foto's. (en dan vooral tijdens de vakantie, ik wil mijn laptop namelijk niet meenemen)
Als je camera de foto's op SD kaartjes gebruikt, kun je een micro SD in de SD adapter plaatsten en deze in je camera stoppen. Als je dan een foto wilt versturen, haal je de micro SD uit de adapter, stopt hem in je camera en voila, je kunt de foto versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rvanson schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 21:27:
[...]

Als je camera de foto's op SD kaartjes gebruikt, kun je een micro SD in de SD adapter plaatsten en deze in je camera stoppen. Als je dan een foto wilt versturen, haal je de micro SD uit de adapter, stopt hem in je camera en voila, je kunt de foto versturen.
Ja, daar heb ik ook over nagedacht, maar die adapters zijn niet altijd even goed, vaak genoeg meegemaakt dat het niet werkt... en voor m'n camera heb ik helaas al ultra II 8gb kaartjes gekocht, dus dat was al duur zat.... maar bedankt voor het mee denken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2009 @ 23:28:
Is iemand met de WWE versie er al in geslaagd T9 NL werkende te krijgen?
Ik heb diverse CABS geprobeerd (o.a. die uit HTC HD topic), maar ik krijg het niet werkende.
Ben er achter; na heel wat gepuzzel (misschien heeft iemand er nog wat aan).
- Tik een nieuwe SMS
- Schuif het toetsenbord uit.
- Druk op FN + SPATIE

Een "verborgen" menu verschijnt, waar je keurig de T9 taal kunt installeren.
Je moet het maar weten.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 21:27
Snowboarder! schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 15:59:
[...]

Datzelfde "probleem" heb ik ook. Na een halfuurtje googlen ben ik terechtgekomen bij:
http://www.senacases.com/
Ik denk dat het niet lang duurt voordat ze de slim fit ook voor de HTC Touch Pro 2 hebben.
Is dit wat je zoekt?
zeer mooie cases, vooral die slim inderdaad

Wil iemand even een gokje wagen en deze proberen:

http://www.senacases.com/...GOOGLE-G1-ULTRASLIM-POUCH

De g1 is namelijk maar 3.5 mm minder breed en voor de rest vrijwel gelijk.

En waaorm denk je dat ze de tp2 wel leveren? Ik bedoel, ze hebben de touch pro 1 nog niet eens en ook de diamond 2 zie ik nergens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jagermeister schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 18:24:
Vergeleken met min TYNII is dit echt een verademing, stukken handzamer en eleganter. Ik had hem veel kolossaler verwacht,
Boktor schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 20:01:
[...]

Het is wat dof, maar ik vind dat juist heel prettig; heb het idee dat achtergrondgeluid er na ontvangst van het signaal nog uitgefilterd wordt door de TP2. Dit kan volgens mij niet uitgezet worden. Kwestie van smaak, maar ik vind het fijn.

Verder nog wat vragen:
- Is er ook ergens iets in te stellen voor de verlichting van het toetsenbord?
Dat kan bij ALLE INSTELLING - POWER - Tabblad BACKLIGHT - "Auto Adjust uitzetten"

[ Voor 52% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2009 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thecompany schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 22:53:
[...]

zeer mooie cases, vooral die slim inderdaad

Wil iemand even een gokje wagen en deze proberen:

http://www.senacases.com/...GOOGLE-G1-ULTRASLIM-POUCH

De g1 is namelijk maar 3.5 mm minder breed en voor de rest vrijwel gelijk.

En waaorm denk je dat ze de tp2 wel leveren? Ik bedoel, ze hebben de touch pro 1 nog niet eens en ook de diamond 2 zie ik nergens..
Waarom niet gewoon goed zoeken op ebay? Tussen de Chinese troep, zeker als je in een wat hogere prijsklasse gaat, kom je echt wel goede cases tegen voor de tp2!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn scherm blijft ineens helemaal op zwart staan. Ik kan niks meer als ik op de onderste knopjes druk dan hoor je wel geluid maar meer niet? Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:54

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Nicozo schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 20:57:
Ik heb wel af en toe dat ik er ongeluk de uit-knop indruk als ik een sms aan het typen ben op het qwerty-toetsenbord.
Same here
Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 22:55:
Vergeleken met min TYNII is dit echt een verademing, stukken handzamer en eleganter. Ik had hem veel kolossaler verwacht,
Als mede-TyTN2-eigenaar ben ik het hier mee eens. Echter, ik vind het wel lijken alsof de TP2 iets zwaarder aanvoelt ook al is het geloof ik op de weegschaal andersom. Misschien word ik misleid door de vorm en kleur?
Het is wat dof, maar ik vind dat juist heel prettig; heb het idee dat achtergrondgeluid er na ontvangst van het signaal nog uitgefilterd wordt door de TP2. Dit kan volgens mij niet uitgezet worden. Kwestie van smaak, maar ik vind het fijn.
Ik vind het ook dof en niet per se fijn, maar het is zeker niet slecht. Het zal inderdaad vast komen door die omgevingsherriefilter en dat kan alleen maar goed uitpakken in sommige situatie. Ik zet het volume dan wel wat harder zodat het compenseert voor de dofheid :)

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

follower schreef op maandag 08 juni 2009 @ 22:34:
[...]

Wazig,, dacht dat dit juist niet meer hoefde,,,,
Wat quotes die ik op internet tegen kwam:

[...]

[...]
ik heb het verschil echt wel gemerkt, de eerste ging die niet zo lang mee als nu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shorty_
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-05 14:56
Is het met al gelukt die Tmobile hebben om op msn te komen?
Ik heb proxy uitgezet, en ik heb het via Wifi geprobeerd, alleen de zelfde foutmelding blijft komen:
'' Je kunt niet worden aangemeld bij Messenger. Dit kan liggen aan de service of je tleefoon heeft slecht ontvangst. Probeer het later opnieuw.''

Edit: Vraag 2: Ik belde net naar de klantenservice, en er wordt dus gevraagd om een keuze 1,2 of 3 in te toetsen, alleen op het scherm kon ik geen nummers intoetsen. Ik moest de telefoon uitschuiven. Hoe kan ik die cijfers te voorschijn halen als je in gesprek bent?

[ Voor 30% gewijzigd door shorty_ op 10-06-2009 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 12:29
shorty_ schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 10:31:
Ik heb proxy uitgezet, en ik heb het via Wifi geprobeerd, alleen de zelfde foutmelding blijft komen:
'' Je kunt niet worden aangemeld bij Messenger. Dit kan liggen aan de service of je tleefoon heeft slecht ontvangst. Probeer het later opnieuw.''

Edit: Vraag 2: Ik belde net naar de klantenservice, en er wordt dus gevraagd om een keuze 1,2 of 3 in te toetsen, alleen op het scherm kon ik geen nummers intoetsen. Ik moest de telefoon uitschuiven. Hoe kan ik die cijfers te voorschijn halen als je in gesprek bent?
ja, je kan in het scherm op toetsenblok tikken.
dan verschijnt er een toetsenbord scherm in het beeld.
dat hebben de oudere htc's ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowboarder!

Door op de knop "toetsenblok" te drukken (is zwart, naast de rode knop "gesprek stoppen") tijdens het bellen. Is bijna altijd bij WM toestellen hetzelfde hoor en staat ook gewoon in de handleiding.

Succes, want als je dit niet weet is het lastig, kun je ook geen saldo bij je bank opvragen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09:03
Dat is de meest verwarrende knop die ik heb op mijn tytn ii. Bij iedere mobiel moet je 30 keer per dag toetsen blokkeren, en dan betekent toetsenblok dat er juist een toetsenbord verschijnt. Ik dacht altijd dat het een adkorting was voor toetsenblokkering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CorbataGames
Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 22:55:
Dat kan bij ALLE INSTELLING - POWER - Tabblad BACKLIGHT - "Auto Adjust uitzetten"
Heb 'm helaas nog niet kunnen vinden, maar ik zoek vanavond nog wel even verder.
webgangster schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 21:10:
[...]

Wat is je provider ?
Als je Vodafone hebt kan je eens proberen de proxyserver uit te zetten.
Weet niet of andere providers ook proxyservers hebben, moet je even kijken en proberen.

Het is namelijk zo dat als ik de proxyserver van vodafone heb ingesteld kan ik niks meer streamen.
Vodafone inderdaad. Proxyserver uitgesteld, werkt nu perfect met de email, super bedankt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

Waar kun je instellen dat de wireless verbinding aanblijft als je toestel op standby gaat?

Oh, ik heb het al gevonden.. bij energie en dan uitvinken dat het apparaat op standby gaat na een bepaalde tijd... Het beeldscherm wordt wel wat donkerder na 10 seconden. wat wat energie bespaard.

[ Voor 52% gewijzigd door Audione0 op 10-06-2009 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shorty_
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15-05 14:56
jopie schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 12:03:
Dat is de meest verwarrende knop die ik heb op mijn tytn ii. Bij iedere mobiel moet je 30 keer per dag toetsen blokkeren, en dan betekent toetsenblok dat er juist een toetsenbord verschijnt. Ik dacht altijd dat het een adkorting was voor toetsenblokkering...
haha dat dacht ik dus ook, ik heb ook alle knopjes geprobeerd behalve die. Mijn vorige telefoon was een Nokia Sirocco dus dit is nog allemaal nieuw voor me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
shorty_ schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 12:17:
[...]

haha dat dacht ik dus ook, ik heb ook alle knopjes geprobeerd behalve die. Mijn vorige telefoon was een Nokia Sirocco dus dit is nog allemaal nieuw voor me.
Lang leve de &^@&*^$@&*-vertaling van WM in het nederlands. Doe mij maar WWE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
shorty_ schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 12:17:
[...]

jep dat dacht ik ook tot ik het een keer indrukte op mn touch dual.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicozo
Heeft iemand Nodata al geprobeerd op de TP2?
Ik heb hem namelijk geinstalleerd, maar als ik alle 3 mijn verbindingen uitschakel, doen mijn youtube applicatie en opera browser het gewoon nog? En ik kan ook nog gewoon het weer updaten?

Wat doe ik fout?

Ik ga as vrijdag na Barcelona, en wil graag hoge internetkosten besparen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nicozo schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 14:13:
Heeft iemand Nodata al geprobeerd op de TP2?
Ik heb hem namelijk geinstalleerd, maar als ik alle 3 mijn verbindingen uitschakel, doen mijn youtube applicatie en opera browser het gewoon nog? En ik kan ook nog gewoon het weer updaten?

Wat doe ik fout?

Ik ga as vrijdag na Barcelona, en wil graag hoge internetkosten besparen..
Heb je de wel eerst de verbinding handmatig verbroken?
(nodata voorkomt verbinden, maar verbreekt geen huidige verbinding geloof ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 14:21:
[...]

dit klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 14:21:
[...]

Wat begrijp je niet aan: Als ik al mijn 3 verbindingen uitschakel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
thecompany schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 14:54:
[...]

je kan ze binnen nodata uitschakelen maar ook bovenin het scherm bij de batterij etc.
doe niet zo aangebrand, we proberen je alleen te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
Heeft iemand de iTouch al geinstalleerd? Wat een geweldig klein programmatje, dit maakt je scherm bijna net zo gevoelig als de iphone! Ik wist niet zeker of de cab bij mij werkte dus ik heb zelf in het register wat aanpassingen gemaakt.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=469865
dimocash schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 15:03:
[...]

je kan ze binnen nodata uitschakelen maar ook bovenin het scherm bij de batterij etc.
doe niet zo aangebrand, we proberen je alleen te helpen.
Ik heb geen hulp nodig..

[ Voor 37% gewijzigd door thecompany op 10-06-2009 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar vroeg je anders wel om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 15:19:
[...]

Daar vroeg je anders wel om.
Ok, dan mag jij op gaan zoeken waar ik vroeg om hulp met nodata..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
thecompany schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 15:12:
Heeft iemand de iTouch al geinstalleerd? Wat een geweldig klein programmatje, dit maakt je scherm bijna net zo gevoelig als de iphone! Ik wist niet zeker of de cab bij mij werkte dus ik heb zelf in het register wat aanpassingen gemaakt.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=469865

[...]

Ik heb geen hulp nodig..
ok, my bad, iemand anders vroeg om hulp.
maar waarom reageer jij dan zo fel naar iemand die hulp geeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thecompany schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 14:54:
[...]

Er zit verschil in:
- de actieve verbindingen van de telefoon (handmatig) uitschakelen (gegevensverbinding verbreken),
- in Nodata de verbindingen uitschakelen (disabelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joseph
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-09 12:16
thecompany schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 15:12:
Ik wist niet zeker of de cab bij mij werkte dus ik heb zelf in het register wat aanpassingen gemaakt.
[...]
Welke aanpassingen als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
dimocash schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 15:45:
[...]

ok, my bad, iemand anders vroeg om hulp.
maar waarom reageer jij dan zo fel naar iemand die hulp geeft?
Ik vond de felheid nog wel meevallen.. Maar als het zo over kwam, dan mijn excuses.. ;)

En nu weer ontopic!
Sef24 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 15:51:
[...]

Welke aanpassingen als ik vragen mag?
In:
HKLM/Drivers/TouchPanel
De:
PressureThreshold wijzigen: FFFFFFFF in HEX

Vervolgens voor de touchflo:
In:
HKLM/Software/OEM/TFLOSettings

FingerPressure wijzigen: FFFFFFFF in HEX

Die F'en staan volgens mij voor max, zo zet je de gevoeligheid op maximaal.

Edit: En hier kun je een goeie regedit downloaden:
http://www.phm.lu/downloads/download.aspx?{940B734A-C437-41C7-ADED-2A4418802FD3}

[ Voor 12% gewijzigd door thecompany op 10-06-2009 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicozo
Heb alle verbindingen uitgeschakeld, even opnieuw opgestart, en internet doet het inderdaad niet meer!

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBQ-MAN_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
Hallo tweakers,

Ik heb de volgende vraag. Boven staat bij mij 3G, mijn internetbundel is nog niet van start gegaan. Is het zo dat ik nu wel voor internetgebruik betaal? Ik internet in principe alleen maar met wifi. Ik heb nog geen instellingen veranderd, maakt hij dan toch automatisch gebruik van 3G?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thecompany
BBQ-MAN_ schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 16:34:
Hallo tweakers,

Ik heb de volgende vraag. Boven staat bij mij 3G, mijn internetbundel is nog niet van start gegaan. Is het zo dat ik nu wel voor internetgebruik betaal? Ik internet in principe alleen maar met wifi. Ik heb nog geen instellingen veranderd, maakt hij dan toch automatisch gebruik van 3G?
Bij mij staat er ook 3G als ik niet gebruik maak van de gegevensverbinding. Dus ik denk dat je goed zit. Download anders even nodata, dan weet je het zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quarintus
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-01 08:10
BBQ-MAN_ schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 16:34:
Hallo tweakers,

3G is de verbindings snelheid. Dat betekent nog niet dat je van internet gebruikt maakt. Als je dit wilt voorkomen kan je de instellingen verwijderen bij: instellingen => verbindingen => verbindingen ( ik hoop dati k het goed vertaal)

Of je schakelt data verkeer uit via touchflow connection manager. (hij start over het algemeen automatisch internet op bij gebruik van programma's als youtube, internet etc.

EDIT: Als je geen internet had, stond er ook iets wat je belverbinding inhoud. Dat houd niet in dat je dan ook belkosten betaald ;).

[ Voor 7% gewijzigd door quarintus op 10-06-2009 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBQ-MAN_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20-12-2024
Dus als ik geen gebruik maak van programma's die internet gebruiken, dan moet het voldoende zijn? Ik zal voor alle zekerheid de Nodata erop zetten, maar kan ik dan nog wel gebruik maken van mijn wifi netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BBQ-MAN_ schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 17:52:
Dus als ik geen gebruik maak van programma's die internet gebruiken, dan moet het voldoende zijn? Ik zal voor alle zekerheid de Nodata erop zetten, maar kan ik dan nog wel gebruik maken van mijn wifi netwerk?
Er staat altijd wel een logo van G of 3G of H, zolang daarnaast ook niet een staafdiagrammetje met G, 3G of H er naast is weergegeven (dus die logo's van alleen G, 3G of H) heb je geen verbinding met het internet. Alleen geeft het aan dat een mogelijkheid is tot een verbinding, net als je belsymbol. DIe geeft bereik aan, zodra je belt krijg je er een telefoontje bij, dan bel je pas.

EDIT:
zie het volgende plaatje:
http://www.gadgetgarden.nl/beeld/Touch_Diamond_Back.jpg

Daar zie je en H en een staafdiagram met een H. Dat zouden ook een G of een 3G kunnen zijn. Als die beide logo's weergegeven zijn, dan heb je verbinding!

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2009 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hier wel problemen met het verzenden van email. Als provider heb ik tmobile dus ik neem aan dat zij dan ingevuld moeten worden bij uitgaande mail. Ik heb nu gebprobeerd mail.t-mobile.nl en smtp.gprs.t-mobile.nl maar geen van beide waren de oplossing. Iemand met tmobile als provider die zijn instellingen wil delen met mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St!nG
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-09 06:44
nog steeds precies het zelfde hier, heb wel naar pdashop een mailtje gestuurt met de info dat het niet lukt aan te melden op msn met tmobile. zodra ik antwoord heb zal ik het hier posten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IloveMyHenB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-05 17:25
thecompany schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 15:57:
[...]
In:

Bedankt voor de tip! Ik heb de eerste wijziging doorgevoerd, heb nog niet echt verschil gemerkt maar heb dan ook nog geen soft reset gedaan, zal ik zo even doen.

De bovenstaande waarde staat bij mij niet in het register. Ik zou 'm waarschijnlijk gewoon kunnen toevoegen maar heb dat niet gedaan aangezien ik toch de TouchFlo software wil gaan verwijderen. Heeft iemand trouwens een idee hoe ik dat gedaan krijg?

[Update:] Heb een soft reset uitgevoerd en heb toch ook maar de waarde FingerPressure voor TouchFlo in het register gezet om te kijken hoeveel fijner dat zou werken. De eerste registerwijziging merkte ik meteen! Je hoeft niet meer zo hard te drukken, ook niet met de pen en dat is wel een echte verbetering! Snap niet waarom ze de gevoeligheid niet by default op zijn gevoeligst zetten...

De TouchFlo instelling werkt volgens mij niet want daar heb ik geen verschil gemerkt.

[ Voor 24% gewijzigd door IloveMyHenB op 10-06-2009 21:43 ]

"In het huidige tijdperk is verandering de enige constante." - H.M. Koningin Beatrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Knoop ook maar doorgehakt. Zojuist contract binnen via gsmweb.nl. Morgen opsturen en hopen dat ik hem volgende week mag ontvangen.

Heb lang zitten twijfelen tussen diverse toestellen zoals de Iphone 3G, de Xperia en de Blackberry Storm. Ook heb ik mijn blik laten vallen op de Palm Pre, welke ik liever had. Ik had alleen geen zin om nog maanden te moeten wachten tot ie hier verkrijgbaar is. Uiteindelijk dus voor deze HTC gekozen vanwege de positieve reviews die ik heb bekeken. Momenteel heb ik nog een HTC P3300, dus werd weer eens tijd voor een nieuw toestel. Hoop dat het een goede keuze is geweest. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audione0

Audione0

Strijdt der titanen

thecompany schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 16:39:
[...]

Bij mij staat er ook 3G als ik niet gebruik maak van de gegevensverbinding. Dus ik denk dat je goed zit. Download anders even nodata, dan weet je het zeker.
Lich eraan welke 3G icoon. De eerste, dus de meest linkse, dat is 3G die je provider zoiezo aangeeft, dus om te kunnen bellen. De tweede 3G icoon, dus diegene rechts, naast de andere. Is je internet verbinding die je open hebt staan. Deze kun je bij: Verbindingen--->Commmanager----->Gegevensverbinding te klikken en dan op uit zetten, zelfs als deze al uit staat..Deze 3G icoon veranderd dan als het goed is weer in een soort zandlopertje/antennetje.. dan weet je zeker dat hij alles uitzet. Behalve je bel verbinding natuurlijk.

Gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St!nG
ik had t-mobile gebelt over het msn probleem bij de klantenservice werd mij verteld dat ze niet persoonlijk getraind waren met het werken met alle toestellen.

Dusik had HTC gemailt.
Bij Htc hadden ze ook al vernomen dat dit probleem er is en mailde dat t-mobile waarschijnlijk msn geblokkeert heeft..
Dat lijkt mij persoonlijk sterk aangezien ze hier : http://www.t-mobile.nl/pe.../mobiel-internet/msn.aspx

aangeven dat je kan msnen.
ik ga morgen maar weer even bellen naar t-mobile. :(

Voor de rest een zeer mooie telefoon.

[ Voor 12% gewijzigd door St!nG op 11-06-2009 03:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

thecompany schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 15:57:
[...]

Ik vond de felheid nog wel meevallen.. Maar als het zo over kwam, dan mijn excuses.. ;)

En nu weer ontopic!

[...]

In:
HKLM/Drivers/TouchPanel
De:
PressureThreshold wijzigen: FFFFFFFF in HEX

In:

Edit: En hier kun je een goeie regedit downloaden:
http://www.phm.lu/downloads/download.aspx?{940B734A-C437-41C7-ADED-2A4418802FD3}
kan je een beetje uitleggen hoe dit precies werkt? want ik zou dit ook wel heel graag willen maar snap er niet zoveel van, want heb dat programma dus op mijn tel maar kan niet in mijn register komen en iets aanpassen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ind0mi
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-10-2023

ind0mi

PSN: DexFaya

Is de pro2 nu al in een winkel gespot?! (ik weet dat hij via internet al besteld kan worden)
Ligt hij bijv. al bij de Mediamarkt? dan kan ik vanavond eens ff teste hoe het toestel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ind0mi schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 10:59:
Is de pro2 nu al in een winkel gespot?! (ik weet dat hij via internet al besteld kan worden)
Ligt hij bijv. al bij de Mediamarkt? dan kan ik vanavond eens ff teste hoe het toestel is.
volgens mij bij alle winkels op voorraad, in ieder geval de Bel, mediamarkt, VTU, Phoneshop etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rommel
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:42
Heb sinds dinsdag de Touch Pro 2 in me bezit, vind het echt een waardige opvolger van de Touch Pro die ik hiervoor had ( hij is gestolen :( ) Zit ik wel met een paar puntjes:
- als hij in standby stand gaat en je zet hem weer aan ga je altijd terug naar het home scherm, dit had de TP niet. Dan kwam je weer gewoon terug waarmee je bezig was.
- als je een sms wilt versturen of beantwoorden kan je dat op 2 manieren doen... 1 is om het via TouchFlo te doen, alleen dan kan je niet zien hoeveel tekens je gebruikt (ben en blijf een zuinige hollander :+ ) Nu doe ik het via de functie die in Windows Mobile zit, maar als je een SMS wil beantwoorden moet je eerst weer het nummer invoeren... dat zijn net de kleine details die het aparaat perfect maken.

Maar voor de rest is het een super aparaat! Hij oogt veel mooier dan de "koelkast" van een TP en hij voelt sneller aan. Ook GPS fix krijgen gaat stukken sneller dan met mijn TP! Kortom: ben stiekum toch wel "blij" dat me TP gestolen is O-)

Everything that has a beginning has a end

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Laatst online: 17-10-2024
ik heb de gewone touch pro al vanaf de eerste week dat ie leverbaar is.
Vandaag mag ik mijn abbo verlengen en heb volledig op de gok de TP2 genomen.

ik vraag me alleen af: Is de TP2 out of the box betrouwbaarder dan de TP1?

mijn TP1 loopt nog steeds gemiddeld eens per 2 dagen vast... en dat is voor mij tevens het grootste nadeel van de foon.. ik weet wel dat ik kan gaan flashen etc.. maar ik heb dat niet gedaan.

dus.. hoe is het met de betrouwbaarheid van de software van de TP2 gesteld zo out of the box?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacide schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 11:54:
ik heb de gewone touch pro al vanaf de eerste week dat ie leverbaar is.
Vandaag mag ik mijn abbo verlengen en heb volledig op de gok de TP2 genomen.

ik vraag me alleen af: Is de TP2 out of the box betrouwbaarder dan de TP1?

mijn TP1 loopt nog steeds gemiddeld eens per 2 dagen vast... en dat is voor mij tevens het grootste nadeel van de foon.. ik weet wel dat ik kan gaan flashen etc.. maar ik heb dat niet gedaan.

dus.. hoe is het met de betrouwbaarheid van de software van de TP2 gesteld zo out of the box?
tot nu toe (2 weken ingebruik) nog geen problemen en toch intensief gebruik. Al ruim 600 MB gedownload en gestreamd via internet,veel gebeld (zakelijk) en veel email- en smsverkeer en nog geen enkele vastloper gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ik weet niet of het al gepost is, maar er is een .cab bestand beschikbaar waarmee je de software voor de FM-radio kunt installeren. Deze schijnt namelijk standaard niet aanwezig te zijn.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=521356

Je moet de boel wel op het interne geheugen installeren en dus niet op de micro SD kaart om het werkend te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
jagermeister schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 12:55:
Ik weet niet of het al gepost is, maar er is een .cab bestand beschikbaar waarmee je de software voor de FM-radio kunt installeren. Deze schijnt namelijk standaard niet aanwezig te zijn.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=521356

Je moet de boel wel op het interne geheugen installeren en dus niet op de micro SD kaart om het werkend te krijgen.
dat klinkt erg goed... ben blij om dat te horen.
Ik weet nog dat ik bij mijn eerste TP al op de eerste dag zo'n 5 vastlopers gehad heb :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowboarder!
Als reactie op een aantal mensen die vragen naar de kwaliteit/stabiliteit:

Kreeg van Pdashop vorige week om 11.00 uur een sms dat hij leverbaar is, om 11.20 uur had ik hem besteld. Sindsdien: een verademing vergeleken met mijn vorige pda (ipaq 614).
- Hij is zeer stabiel,
- De batterij gaat relatief erg lang mee,
- Het uitschuifbaar toetsenbord is geweldig handig en er is zeer goed mee te werken,
- Het handsfree bellen is van zo'n goede kwaliteit dat ik op mijn werk de conference room niet meer hoef te boeken.
Moet ik doorgaan?

Ook handig is WorldCard mobile. Visitekaartje scannen en hij staat zo in Outlook bij je contactpersonen.

Uiteraard is de Touch Flo even wennen. Ondanks dat het van WM6.1 gebruik maakt heeft het zijn eigen kermerken maar aan WM6.1 ben je toch ook gewend (anders zit je niet op pagina 16 van dit topic....)? Je kan altijd nog overgaan naar SPB Mobile Shell, de laatste versie is zeker een aanrader. Ik blijf voorlopig bij Touch Flo, na een tijdje weet je toch niet beter.

En nu op zoek naar een mooie slim fit case, dockingstation en wat leuke andere programma's om het op te leuken. Tips? Ik hou me aanbevolen.

Als je twijfelt of je hem gaat kopen: doen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IloveMyHenB
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-05 17:25
Ik sluit me helemaal aan bij Snowboarder! hierboven.

Heb nog wat aanvullende vragen, van hen die een TP of al een TP2 hebben, wie heeft er een goede houder voor in de auto?
Ik heb de volgende gespot, maar de recensies zijn erg negatief erover:
http://www.pdashop.nl/pro...-universal-carholder.html

Verder heb ik nog steeds problemen met films afspelen. Ik zet divx films nu om met de HTC Touch HD Video Converter en die zijn af te spelen met de video afspeelfunctie van de HTC Album software die op de TP2 staan. Alleen schokt het beeld alsnog, alsof de processor het aantal MB/s niet aan kan.

En dan nog even een verzameling tips die vast iedereen al weet, maar toch handig zijn. Misschien iets voor in de openingspost?
  • Soft reset knopje zich achter de achterklep. Echter, je kan de uitknop een paar seconden ingedrukt houden en dan vraagt ie of je de TP2 helemaal uit wilt zetten. Als je 'm dan weer aanzet is het hetzelfde als een soft reset.
  • HTC FM Radio
  • Gyrator (software app die ervoor zorgt dat je scherm meedraait afhankelijk van hoe je de TP2 vasthoudt)
  • Gevoeligheid scherm aanpassen, doe dit door de volgende registerwijziging door te voeren:

In HKLM/Drivers/TouchPanel
    "PressureThreshold" wijzigen: FFFFFFFF in HEX waarde.
  • Als het "oude en vertrouwde" startmenu weer terugwilt:

For those of you who got used over time to the old Start Menu and would like to disable HTC's replacement, you need to either:
    1. download and install this cab, courtesy of XDA Developers, or
    2. edit your registry as follows:
    Go to "HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\HTC\EnlargeMenu" and set
    "EnableManilaStartMenu" to a value of dword:00000000. Then go to "HKEY_CURRENT_USER\Software\HTC\Manila" and grant "Manila://programs.page.hidden" a value of dword:00000000.
Tot slot, bij mij zat er een 2e stylus in de doos, dit staat niet in de openingspost en is toch wel handig om te weten dat je er meteen een reserve pennetje bij krijgt. Ik ben mijn pennetje van vorige pda's al regelmatig verloren...

[ Voor 20% gewijzigd door IloveMyHenB op 11-06-2009 14:49 ]

"In het huidige tijdperk is verandering de enige constante." - H.M. Koningin Beatrix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

Het wordt tijd om de openingspost aan te vullen - er zijn afgelopen zoveel tips/tweaks bijgekomen die erg de moeite waard zijn. Waar blijf je Nico? ;)

(Overigens de mijne komt vandaag... Heb er zin in!)

[ Voor 6% gewijzigd door Merlijn_merlin op 11-06-2009 14:50 ]

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenTheStig
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15:56
Ik weet niet of er al pro2 gebruikers hun apparaat via bluetooth hebben gepaird met Vista om via bluetooth te syncen, maar ik stuitte op een driverprobleem voor de Bluetooth Peripheral Device. Onderstaande link verwijst naar een tutorial waarmee dit probleem opgelost kan worden.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=430368
  • Goto Device Manager. You'll see an Unknow Device named Bluetooth Peripheral Device. Double Click it to open its properties.
  • Click "Reinstall Driver" on the first tab.
  • Click "Browse My Computer for Driver Software" button.
  • Click "Let Me Pick from a List of Device Drivers on my computer".
  • Now the next page will show a list of drivers with Company Names in one list and Drivers in another. In the Company List choose Microsoft Corporation, not only Microsoft. Please confirm this twice that you dont choose Micorosoft but Micorosoft Corporation.
  • Now in the drivers list there may be one or more drivers with the name "Windows Mobile-Based Device Support" with different driver versions. I cant tell you which will work for you, but start with the newest version.
  • Click next. Ignore any warnings and keep pressing next and then Finish at last. If all goes well, the last screen will show the message that device driver is properly installed.
  • If the last screen shows that device is nto configured properly or The device could not start then repeat the above steps choosing a different driver version this time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-04-2021
Ik heb de mijne ook inmiddels binnen...wat een top apparaat. Alleen wat me wel opvalt bij het uitschuifbare toetsenbord is dat je sommige toetsen iets harder moet indrukken voordat de toest reageert. Bij mij o.a. de V en A. Hebben meer mensen dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• delorean7
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-09 11:51

delorean7

Let's take the Aston toni

De radio-CAB en MP3Trimmer die ik van XDA gehaald heb zijn trouwens echt geweldig, hoewel je ze wel even handmatig moet renamen.
Ik moet zeggen dat de TouchFlo me prima bevalt.
Kan iemand even toelichten hoe je die trimmer aan de praat krijgt. x versies verder flipt ie terug naar het start scherm na het opstarten.

nm, je kan in de windows map de mp3trimmer.exe. {nummer} renamen naar het NL nummer (0413) en dan werkt het.

[ Voor 11% gewijzigd door delorean7 op 11-06-2009 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
ik ben zojuist wat filmpjes aant bekijken.. waarom hebben ze in godsnaam de magnetische stylus houder verwijderd?

zonde :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mischa_NL
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-02-2023
Dacide schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 18:47:
ik ben zojuist wat filmpjes aant bekijken.. waarom hebben ze in godsnaam de magnetische stylus houder verwijderd?

zonde :(
Eens.

Mijne is ook besteld. Dacht dat mijn abbo nog niet verlengd kon worden maar kreeg een geweldige mail van Gsmshop. Na nachecken bij hi klopt het inderdaad.
Hoop hem zaterdag binnen te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peet73
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-05-2022
AleSyS schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 15:36:
Ik heb de mijne ook inmiddels binnen...wat een top apparaat. Alleen wat me wel opvalt bij het uitschuifbare toetsenbord is dat je sommige toetsen iets harder moet indrukken voordat de toest reageert. Bij mij o.a. de V en A. Hebben meer mensen dit?
Bij mij is het de J

Ook laat bij mij de doorzichtige geleidingsticker aan de linkerkant van het toetsenbord al los...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX

DUX

Peet73 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 19:48:
Ook laat bij mij de doorzichtige geleidingsticker aan de linkerkant van het toetsenbord al los...
Ik weet welk stukje plastic je bedoelt, maar wat is volgens jou in vredensnaam een geleidingssticker :? Dacht je echt dat die dingen gedurende meer dan een paar maanden zouden blijven zitten? Het is gewoon een beschermingsfolie zoals dat ook op het scherm zat toen je die uit de doos haalde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommaay
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-06 19:36
Ik heb nog een vraag ivm internet:

Ik heb geen mobiel abonnement omdat ik te vaak in het buitenland zit. Nu, ik zat daarnet in Nederland in een plaats met wifi, heb het paswoord gevraagd en geconnecteerd.

Echte zie ik na 10min op msn bij de meldingstab hetvolgende:
T-mobile internet 3G 10:32
wifi connectie: verbonden

Ik ga er dan vanuit dat omwille van dat 3G internet ik heb moeten betalen? In ieder geval, kan ik geen instelling wijzigen dat ik nooit op internet kan buiten met wifi connectie? Ik ben maar een leek met windows mobile en wil vermijden dat ik zonder het te beseffen een hele dag met internet op rondgelopen heb.. :)

Groetjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

DUX schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 19:57:
[...]

Ik weet welk stukje plastic je bedoelt, maar wat is volgens jou in vredensnaam een geleidingssticker :? Dacht je echt dat die dingen gedurende meer dan een paar maanden zouden blijven zitten? Het is gewoon een beschermingsfolie zoals dat ook op het scherm zat toen je die uit de doos haalde :)
Oh die dingen. Je ziet vaak mensen die maanden met zo'n sticker op hun scherm blijven rondlopen. Koop dan een echte screenprotector... :? Maar goed.. ieder zijn ding :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tk55
  • Niet online
Tommaay schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 20:14:
Ik heb nog een vraag ivm internet:

Ik heb geen mobiel abonnement omdat ik te vaak in het buitenland zit. Nu, ik zat daarnet in Nederland in een plaats met wifi, heb het paswoord gevraagd en geconnecteerd.

Echte zie ik na 10min op msn bij de meldingstab hetvolgende:
T-mobile internet 3G 10:32
wifi connectie: verbonden

Ik ga er dan vanuit dat omwille van dat 3G internet ik heb moeten betalen? In ieder geval, kan ik geen instelling wijzigen dat ik nooit op internet kan buiten met wifi connectie? Ik ben maar een leek met windows mobile en wil vermijden dat ik zonder het te beseffen een hele dag met internet op rondgelopen heb.. :)

Groetjes!
dan moet je even Nodata downloaden, daarmee kun je je 3G verbinding uitzetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met de handsfree functie van deze telefoon? Ik hoorde dat conference call goed werkt, maar stel dat ik de tp2 in de houder in de auto heb, en iemand belt me en ik zet hem op luidspreker. Wordt dat de mic ook gevoeliger? Met de tytn2 die ik nu heb is dit niet het geval. Echt waardeloos, je zult dus bij de tytn2 weer een handsfree carkit moeten hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowboarder!
Hoe is jullie ervaring met de mogelijk tot koppeling met Facebook?
Zelf ben ik actief met LinkedIn en niet met Facebook.
Zou er nog een integratie met LinkedIn komen of toch maar een account aanmaken op Facebook....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX

DUX

Denk niet dat dat komt. Hoewel er behoorlijk veel gegevens terugkomen die je mooi in je TP2 zou kunnen zetten is LinkedIn geen website waarmee je contact houdt met elkaar: het is een digitale rolodex. Dat, in tegenstelling tot Facebook.

Eerlijk gezegd had ik eerder voor de Nederlandse markt een koppeling met Hyves verwacht :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• follower
Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 20:47:
Hoe zit het met de handsfree functie van deze telefoon? Ik hoorde dat conference call goed werkt, maar stel dat ik de tp2 in de houder in de auto heb, en iemand belt me en ik zet hem op luidspreker. Wordt dat de mic ook gevoeliger? Met de tytn2 die ik nu heb is dit niet het geval. Echt waardeloos, je zult dus bij de tytn2 weer een handsfree carkit moeten hebben...
Je kan de pro 2 op zijn 'buik' (voorkant naar beneden) leggen zodat de straight talk zich activeert. Dan kun je dus gewoon handsfree bellen. Dat werkt bij mij goed, het is alleen dat de andere lijn mij dubbel hoort omdat ik in de auto zit.

Offtopic,,, heb een brando screenprotector er op gezet. Maar ik had het niet helemaal goed gedaan en nu is een klein stukje van het scherm beschadigd. Het is maar klein, maar de pijn is o zo groot! :(
Toch vond ik de protector die htc er standaard bij leverde ook zeer goed. De brando valt zelfs iets kleiner uit dan de standaard protector maar lijkt wel dikker....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• follower
heb straight to the point geen zin om dit zelf helemaal uit te zoeken (en denk dat de T-mobile klantenservice dit ook niet weet)
Maar kost een conference call extra geld?
Weet iemand dit?

Als ik nu tegelijk 2 mensen wil bellen, kost het me dan meer belminuten of overige kosten?
Iemand een idee? Ervaring ermee?
Thanks

[ Voor 4% gewijzigd door follower op 11-06-2009 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 00:56:
[...]

kan je een beetje uitleggen hoe dit precies werkt? want ik zou dit ook wel heel graag willen maar snap er niet zoveel van, want heb dat programma dus op mijn tel maar kan niet in mijn register komen en iets aanpassen....
Je kan het ook op deze manier doen; hier op het XDA forum heeft iemand een klein progje gepost die een schermpje biedt om de verschillende gevoeligheids niveaus in te stellen. Origineel voor een Diamond geloof ik maar werkt prima op mijn TP2 en je kan zo ook een beetje vergelijken onderling!

Screenshotje:

Afbeeldingslocatie: http://img36.imageshack.us/img36/8240/touchresponsewince.jpg

Oh en als iemand me kan helpen met het volgende probleem: De back button gaat bij mij niet meer terug maar opent het volume control scherm, wat zeg maar ook niet meer standaard is.... heb alleen geen idee welke app of tweak dit heeft veroorzaakt :X 8)7 Zie hier de volledige beschrijving: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=524544

En voor iedereen die een goede (gratis!) screenlock app zoekt: S2U2! met ontzettend veel instellingen helemaal naar je wens te maken. Zo heb ik hem nu.
Afbeeldingslocatie: http://img191.imageshack.us/img191/9000/s2u2wince.jpg

Super om elke keer even je accu te kunnen checken! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St!nG
follower schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 21:55:
[...]

Offtopic,,, heb een brando screenprotector er op gezet. Maar ik had het niet helemaal goed gedaan en nu is een klein stukje van het scherm beschadigd. Het is maar klein, maar de pijn is o zo groot! :(
Toch vond ik de protector die htc er standaard bij leverde ook zeer goed. De brando valt zelfs iets kleiner uit dan de standaard protector maar lijkt wel dikker....
welke versie van die brando screenprotector heb je de "normale" of de ultra clear, en hoe heb je hem precies beschadigt als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• follower
St!nG schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 22:30:
[...]

welke versie van die brando screenprotector heb je de "normale" of de ultra clear, en hoe heb je hem precies beschadigt als ik vragen mag?
de ulta clear,
Mijn eerste protector was stof, door eigen schuld, onder gekomen. Dus moest ik een nieuwe bestellen.

Toen ik de brando er op had geplaats viel me op dat deze kleiner was dan de standaard protector van HTC. Dus wilde ik ik hem verplaatsen zodat deze mooier zou ogen. Bij het met mijn nagel proberen te tillen van de protector tilde ik waarschijnlijk te hard en te diep want ik zat met mijn nagel al min of meer tegen mijn scherm, dus nu zit er aan de linker kant een klein lelijk plekje (soort om hoogstaand deukje) door mijn nagel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimmr
follower schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 22:47:
[...]

de ulta clear,
Mijn eerste protector was stof, door eigen schuld, onder gekomen. Dus moest ik een nieuwe bestellen.

Toen ik de brando er op had geplaats viel me op dat deze kleiner was dan de standaard protector van HTC. Dus wilde ik ik hem verplaatsen zodat deze mooier zou ogen. Bij het met mijn nagel proberen te tillen van de protector tilde ik waarschijnlijk te hard en te diep want ik zat met mijn nagel al min of meer tegen mijn scherm, dus nu zit er aan de linker kant een klein lelijk plekje (soort om hoogstaand deukje) door mijn nagel.
Ik heb hetzelfde gedaan |:( , zat met mijn nagel onder de touch overlay te pulken ipv de screen protector!!
Dus het hoekje rechtsonderin is licht omhoog gebogen ;( Laat het een waarschuwing zijn!!!

[ Voor 42% gewijzigd door Pimmr op 11-06-2009 22:49 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.