Ik niet en zal er ook nooit bijkomen omdat ik sedert de jaren 80 het allemaal zelf doe en niks te klagen heb.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Anoniem: 323791
Ik niet en zal er ook nooit bijkomen omdat ik sedert de jaren 80 het allemaal zelf doe en niks te klagen heb.
Ok, het is inderdaad de biedkoers die de waarde in mijn portefeuille bepaalt. Maar toch is het gek, want om 18:15 stond ik iets van 7% in de min en om 23:00 's avonds 5%. Terwijl het geheel dan toch helemaal stil ligt en er niks verandert aan de biedkoers? In beide gevallen stond die op €1,25.stin schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 01:45:
[...]
Ze middelen ook niet. Bij long opties nemen ze de biedkoers, bij short opties nemen ze de laatkoers. Als die niet beschikbaar zijn, nemen ze de laatst bekende settlementkoers. Er zijn nu geen bied of laatkoersen, dus waarschijnlijk veroorzaakt dat het verschil.
[ Voor 83% gewijzigd door Gizz op 27-01-2011 15:35 ]
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Anoniem: 94989
hoe danAnoniem: 323791 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 15:22:
[...]
Netflix bestaat al een tijdje, waarom zouden we het nu ineens moeten gaan kopen?Anoniem: 94989 schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 20:48:
trouwens dit aandeel is ook wel interressant om te volgen:
http://www.google.com/finance?q=NASDAQ:NFLX
Het concept van voor een relatief laag bedrag series en films online bekijken.
In de VS doen ze goede zaken, wachten is op een europese variant.
http://www.netflix.com/NRD/Xbox?rgf=true&lnktrk=nmh_xbox
voor 8 dollar per maand zou ik iig al niet meer gaan kutten met torrents om mijn favo series te kunnen zien
[ Voor 11% gewijzigd door Config op 28-01-2011 10:16 ]
Onvoorstelbaar!
[ Voor 12% gewijzigd door gravy op 29-01-2011 23:27 ]
Ze gaan waarschijnlijk hoger openen. De AEX schrijft nu ook zwarte cijfers op data persoonlijke uitgaven in de VS.Anoniem: 94989 schreef op maandag 31 januari 2011 @ 11:48:
Ben toch erg benieuwd hoe wall street gaat reageren op de ontwikkelingen in het midden-oosten.
Vrijdag was het al dramatisch.
Welk aandeel?Mijn duitse aandeel staat momenteel op 8,5% in de plus binnen 3 uur
6 x JYM190, 2 x StecaGrid 500 + 6 x JA Solar 290 Percium, Omnik 2k-TL2
Stel totale porto is 25kKlaver 4 schreef op woensdag 26 januari 2011 @ 12:10:
[...]
Kun je dat nader toelichten? Het liefst met een voorbeeld.
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
[ Voor 95% gewijzigd door andromedaan op 31-01-2011 15:14 ]
Be the change you want to see in the world
http://www.ariva.de/arques_industries-aktieKlaver 4 schreef op maandag 31 januari 2011 @ 14:42:
[...]
Ze gaan waarschijnlijk hoger openen. De AEX schrijft nu ook zwarte cijfers op data persoonlijke uitgaven in de VS.
[...]
Welk aandeel?
Zeker wetenandromedaan schreef op maandag 31 januari 2011 @ 16:09:
Ik neem aan dat we vanavond allemaal TegenLicht kijken? Om 21:00 op Ned 2 zenden ze een interessante docu uit: http://tegenlicht.vpro.nl...ance/money-and-speed.html
[ Voor 9% gewijzigd door Brons op 31-01-2011 19:53 ]
wanneer ben je ingestapt dan?Rukapul schreef op maandag 31 januari 2011 @ 19:29:
Erg veel plezier heb ik tot op heden nog niet van m'n aandelen Intel gehad
De titel van het nu.nl bericht deed me fronsen, het is toch geen goed teken als een bedrijf zichzelf wil verplaatsen naar een failed state.BinckBank wil naar Italië
Net even wat gelezen over CCME. Aardige samenvatting: http://brontecapital.blog...ss-wall-street-drama.html . Wat een drama zeg. Iedereen probeert het aandeel alle kanten op te manipuleren, ik heb geen flauw idee wat het bedrijf doet en geen enkele manier om het zelf te controleren. Ik laat het speculeren met dit aandeel dan ook graag aan iemand anders over ..Hielko schreef op donderdag 03 februari 2011 @ 21:47:
Interessant verhaal voor iedereen die denkt aan het beleggen in China; http://www.muddywatersres...011/02/CCME_MW_020311.pdf
En voor de compleetheid ook de long case; http://seekingalpha.com/a...-allegations?source=yahoo
Had maandag nog gekeken of ik het kon shorten, maar kon geen aandelen lenen bij IB
Onvoorstelbaar!
hele verhaal doet me een beetje denken aan 50 cent.writser schreef op maandag 07 februari 2011 @ 10:52:
[...]
Net even wat gelezen over CCME. Aardige samenvatting: http://brontecapital.blog...ss-wall-street-drama.html . Wat een drama zeg. Iedereen probeert het aandeel alle kanten op te manipuleren, ik heb geen flauw idee wat het bedrijf doet en geen enkele manier om het zelf te controleren. Ik laat het speculeren met dit aandeel dan ook graag aan iemand anders over ..
Ik wel een beetje
6 x JYM190, 2 x StecaGrid 500 + 6 x JA Solar 290 Percium, Omnik 2k-TL2
deze dag weer eens lekker afgesloten, bijna 7,5% rendement gehaald vandaag in totaalKlaver 4 schreef op maandag 07 februari 2011 @ 11:32:
[...]
Ik wel een beetje![]()
Heb nogal wat geschreven calls in afwachting van een lichte correctie die maar niet komt...
Maar vanochtend wel m'n geschreven puts Nutreco gesloten, en da's weer mooi
IB is pleased to announce that large cap UK stocks are now available for trading as CFDs (long or short).
· Not subject to UK stamp duty
· Low commissions (maximum 0.08%)
· Low overnight financing rates (maximum GBP Libor +/- 1.5%)
· Low risk based margins (as low as 10%)
CFD margins will generally be more favorable than stock margin requirements. This is true for both Reg T and Portfolio Margin accounts.
IB uses its Smart Routing technology to determine the best CFD reference price.
We challenge you to find a better offering. To trade CFDs log into Account Management to set up trading permission for CFDs.
Interactive Brokers Customer Service
Platform vond ik in het begin zwaar irritant, maar als je je daar beetje in verdiept is het niet zo lastig. Je kunt het iig vrij snel zwaar verkloten daar (per ongeluk iets verkopen o.i.d.), maar dat ligt dan imo aan jezelf en niet aan het platformConfig schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 00:16:
Vindt iemand de omgeving van IB nu lekker werken? Ik heb er niet zulke goede verhalen over gehoord en wat ik van de site op kan merken zijn die verhalen juist..
Er een Paper Trader platform beschikbaar waarop je realistisch kan handelen (zelfde mogelijkheden als echte account, maar dan sim). Daarnaast is er een Demo account waarmee je kan oefenen.Config schreef op dinsdag 08 februari 2011 @ 00:16:
Vindt iemand de omgeving van IB nu lekker werken? Ik heb er niet zulke goede verhalen over gehoord en wat ik van de site op kan merken zijn die verhalen juist..
[ Voor 68% gewijzigd door Anoniem: 9449 op 08-02-2011 02:28 ]
[ Voor 24% gewijzigd door psy op 09-02-2011 21:15 ]
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Sjoch dizze stêd; sjoch wat der rûnom bart - It âlde spegelet him yn wat de takomst hat
Ik heb gisteren besloten om long CCME te gaan, na het volgen van de ontwikkelingen tot nu toe. Samenvatting van mijn overwegingen: http://seekingalpha.com/i...ersus-longs-keeping-scorewritser schreef op maandag 07 februari 2011 @ 10:52:
[...]
Net even wat gelezen over CCME. Aardige samenvatting: http://brontecapital.blog...ss-wall-street-drama.html . Wat een drama zeg. Iedereen probeert het aandeel alle kanten op te manipuleren, ik heb geen flauw idee wat het bedrijf doet en geen enkele manier om het zelf te controleren. Ik laat het speculeren met dit aandeel dan ook graag aan iemand anders over ..
Om mezelf te quoten; heb ondertussen een beter idee. Namelijk gewoon afwachten, en pas kopen als er keihard bewijs is dat het bedrijf bestaat zoals ze claimen in de 10K. Ondanks dat je anders zou verwachten is het waarschijnlijk dat het bedrijf - zelfs na het vrijkomen van dergelijke informatie - nog een significante tijd bijzonder goedkoop zal blijven.Hielko schreef op donderdag 10 februari 2011 @ 15:28:
[...]
Ik heb gisteren besloten om long CCME te gaan, na het volgen van de ontwikkelingen tot nu toe. Samenvatting van mijn overwegingen: http://seekingalpha.com/i...ersus-longs-keeping-score
🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...
welke stijging bedoel je bij activision?i7x schreef op vrijdag 11 februari 2011 @ 16:22:
Absoluut en kijk ook even naar Activision Blizzard. Wat een koopjes!Ik wil er echter wel ook weer snel van af want ik geloof niet dat deze stijging nog veel langer kan doorgaan.
🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...
[ Voor 6% gewijzigd door foppe-jan op 17-02-2011 12:37 ]
The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years
[ Voor 15% gewijzigd door i7x op 21-02-2011 19:22 ]
Als de fabriek niet bekend was (extra t.o.v. de planning of groter dan gepland) zal het aandeel instantaan stijgen.i7x schreef op zondag 20 februari 2011 @ 20:55:
Ook nog even non-Apple: Ik bezit een hele lading ASML opties a C 34 voor maart. Nu las ik dat Intel een nieuwe fabriek gaat bouwen voor zo'n 5 miljard dollar. Iemand enig idee of het aandeel ASML daar snel van zal profiteren?
Het eerste bericht op MaketWatch verscheen vrijdag om 3:16 PM oftewel 9:16 PM hier. Uiteraard was de beurs hier (en daarmee ASML) toen al gesloten. Ik reken nu dus op een hogere opening.Anoniem: 9449 schreef op zondag 20 februari 2011 @ 23:19:
[...]
Als de fabriek niet bekend was (extra t.o.v. de planning of groter dan gepland) zal het aandeel instantaan stijgen.
Maar dit (het verwachte volume aan wafersteppers dat gekocht gaat worden) was natuurlijk allang bekend (zowel Intels lithografie roadmap als de specifieke plant zelf).
Anoniem: 172410
Op 30% verlies verkopen is niet zo handig, tenzij je het heel reëel acht dat het aandeel daar flink onder gaat duiken en er dan ook even blijft.foppe-jan schreef op donderdag 17 februari 2011 @ 12:35:
(Even een terzijde: of je het aandeel nu weg zou moeten doen hangt in geen van de bovenstaande overwegingen af van de 'winst' van 5% die je zegt dat je staat. Ook als je op 30% verlies stond zou je dit, als jij dit op basis van jouw inschatting van de gezondheid van het merk/aandeel Apple verstandig acht, moeten doen.)
Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.
de stand van zaken is niet helemaal duidelijk he.Milmoor schreef op maandag 21 februari 2011 @ 08:03:
Het zou niet uit moeten maken hoeveel je er tot nu toe op gewonnen of verloren hebt. Je afweging is: met de huidige stand van zaken en mijn verwachtingen, wil ik dit aandeel?
Jij denkt dus dat er nog niets bekend was van de plannen die Intel heeft met deze plant?i7x schreef op maandag 21 februari 2011 @ 02:53:
Het eerste bericht op MaketWatch verscheen vrijdag om 3:16 PM oftewel 9:16 PM hier. Uiteraard was de beurs hier (en daarmee ASML) toen al gesloten. Ik reken nu dus op een hogere opening.
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 9449 op 21-02-2011 10:04 ]
[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 9449 op 21-02-2011 12:50 ]
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Inderdaad veel leuker. Ik vind aandelen zelf ook nooit zo spannend.ALPACINO schreef op dinsdag 22 februari 2011 @ 11:08:
Ik ben nu ook bezig met turbo's en moet toegeven dat het eigenlijk veel leuker is dan aandelen. Rendement van +- 20% kun je binnen een maand halen terwijl bij aandelen wel een jaar over kan doen.
Voordat er los ging in o.a. in Libie heb ik mijn long op AEX verkocht (21 feb. 9.04 uur) alleen wel een fout gemaakt en geen short gekocht
Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.
Graag infomeren wij u over het volgende. Per maandag 28 februari 2011 wijzigt de wijze waarop Alex orders in vreemde valuta verwerkt. Het gaat om orders in andere valuta dan euro’s of dollars. Dit betreft bijvoorbeeld orders in Britse ponden (GBP), Canadese dollars (CAD) en Zwitserse franken (CHF).
Huidige situatie
Nu wordt een order in één van bovenstaande valuta de volgende dag verwerkt. De afwikkeling geschiedt op de eurorekening tegen de fixingkoers van de Europese Centrale Bank.
Nieuwe situatie
Per maandag 28 februari 2011 wordt een order direct verwerkt op uw eurorekening. Alex houdt hierbij een op of afslag van 0,1% in. De kosten worden in de wisselkoers verrekend.
[ Voor 150% gewijzigd door Anoniem: 9449 op 27-02-2011 17:35 ]
[ Voor 15% gewijzigd door Rukapul op 27-02-2011 17:39 ]
Kan niet als het direct verrekend wordt (en dat zeggen ze). Dit zou uitsluitend kunnen als er de volgende dag een correctie gedaan wordt.Rukapul schreef op zondag 27 februari 2011 @ 17:38:
Ik neem trouwens aan dat men nog wel de ECB fixingkoers zal blijven gebruiken.
[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 9449 op 27-02-2011 19:57 ]
Het gaat om orders in andere valuta dan euro’s of dollars. Dit betreft bijvoorbeeld orders in Britse ponden (GBP), Canadese dollars (CAD) en Zwitserse franken (CHF).
Met dien verstande dat het een beperkte dollar rekening betreft, omdat er dus niet op elk moment in dollars gehandeld kan worden, maar maar 1x per dag (tegen een koers die je niet kent op het moment dat je de beslissing om te handelen neemt).--Niels-- schreef op zondag 27 februari 2011 @ 22:55:
Ja, je kunt een dollar rekening bij Alex openen, ...
[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 9449 op 27-02-2011 23:33 ]
Denk dat dit in elk geval een deel van de verklaring betreft. $10B bijvoorbeeld is zo af te leiden uit toegenomen debt wat ook terug te zien is in cash assets. En zo zijn er nog een aantal van die posten zoals assets for sale en provisions.Brons schreef op zondag 27 februari 2011 @ 23:29:
Jaar-op-jaar hebben ze niet eens $4 miljard verlies gemaakt. Ik weet verder niet hoe ze de toekomstige kosten hebben geboekt maar zou het kunnen zijn dat de storting/verplichting in het Amerikaanse fonds nog gedeeltelijk bij de assets staat? Dat zou de stijging gedeeltelijk kunnen verklaren.
Daarnaast mogen ze geloof ik het grootste deel van de 'gemaakte kosten' afboeken als verliespost (tegen belasting)Rukapul schreef op zondag 27 februari 2011 @ 23:13:
Sterker nog, je moet een dollarrekening hebben om aan Amerikaanse beurzen te kunnen handelen.
Andere vraag: zijn er hier mensen die in BP zitten en de boel hebben geanalyseerd recentelijk? De cijfers, met name de balans, zijn nogal opmerkelijk namelijk. Zo zouden assets $40B gestegen zijn tov 2009 en equity slechts $7B gedaald (terwijl er toch netto echt wel $30B verlies is geboekt nav de oil spill). Dan moet je toch ergens flink goochelen met boekwinsten lijkt meEen rampje en je balansomvang neemt met 10% toe
The new Ultimate Answer to the Ultimate Question of Life, The Universe, and Everything: Debt: The First 5,000 Years
Die $30B was netto: $40B kosten minus $10B belastingvoordeelfoppe-jan schreef op maandag 28 februari 2011 @ 18:56:
[...]
Daarnaast mogen ze geloof ik het grootste deel van de 'gemaakte kosten' afboeken als verliespost (tegen belasting)
Tijd voor een tussenstand:Rukapul schreef op maandag 03 januari 2011 @ 22:09:
Ik heb m'n analyses omgezet in nieuwe beleggingen:
- ADL Partner (ALP)
Franse smallcap (verkopen van abonnementen van tijdschriften ed.), lage PE (minder dan 10x de winst over de eerste helft van 2010), typisch hoog dividend, grote familie-aandeelhouder, wel zeer slechte bookvalue/market cap ratio- Universal Corporation (UVV)
handelaar en verwerker van tabaksbladeren, lage PE (ca 8x), mooie dividend yield (ca 4.7%), noteert iets onder tangible book value, earnings groeiend- Hornbeck Offshore Services (HOS)
offshore bedrijf vooral actief in Golf van Mexico voor olieindustrie, fair PE (ca 13x), lage PE5 (ca 8x) illustreert tijdelijke dip (golf van Mexico beperkingen) van verder sterk groeiend bedrijf, geen dividend, te koop voor 2/3 van tangible book value, wel risico dat als de resultaten dalen dat de leningconvenanten niet gehaald worden maar dat is tot op heden niet het geval
De ene is na het inleggen van een iets te lage aankooporder zo snel gestegen dat ik 'm nooit meer heb aangekocht (+30% misgelopen). Voor de andere ben ik tot op de dag van vandaag boos op Alex. Mijn aanvraag voor het fonds was namelijk positief beantwoord, maar nooit doorgevoerd met een schade van 37% misgelopen rendement.Er zitten nog 2 kleine Franse smallcaps in de pijplijn.
[ Voor 78% gewijzigd door Rukapul op 28-02-2011 20:19 ]
[ Voor 60% gewijzigd door stin op 28-02-2011 20:44 ]
[ Voor 22% gewijzigd door Rukapul op 28-02-2011 21:20 ]
Ik had ook een Alex account, maar overstappen naar IB is echte de beste beleggingsbeslissing die ik vorig jaar heb genomen. Goedkoper, veel meer opties, transparanter, betere klantenservice, etc. etc. Nu krijg ik nog elke week de 'nieuwsbrief' van Alex (nieuwsbrief? ze vertellen alleen wat er al gebeurd is ... ). Elke keer dat ik hun geblaat( zoals onderstaande) lees ben ik weer blij dat ik ben overgestapt ..Rukapul schreef op zondag 27 februari 2011 @ 17:38:
Op zich doet Alex het wel geniaal. Van oorspronkelijk het budgetmodel gaat men nu precies over op het uitmelken van haar klanten door allerlei kosten die her en der verstopt zitten: bewaarloon, dividend en nu dus ook valutakosten.
Ik neem trouwens aan dat men nog wel de ECB fixingkoers zal blijven gebruiken.
Verder mag ik niet klagen. Ik heb ook HOS, toppertje. Als experiment had ik tijdens de onrust in Egypte een positie in Brent ingenomen, dat pakt lekker uit. Ook Lafarge cement kon je goedkoop kopen toen (en nu nog steeds). Mooi aandeel voor de langere termijn, stond ook wel een casus van op VIC. Het enige aandeel in mijn portefeuille dat nog niet echt meewerkt is Orascom, gekocht omdat ze redelijk daalden vanwege Egypte, alleen door alle onrust gaat het verder omlaag .. Heb nog wat bijgekocht en kijk het nu even aan.De AEX doet het op dagen zonder 'Wall Street' doorgaans heel aardig. Het was geen schijnbeweging, omdat een deel van de wereld die in een niet onaanzienlijk deel van de oliebehoefte voorziet, druk bezig bleef te veranderen, hetgeen voor nogal wat onrust zorgde. Het was voor velen een excuus de AEX maar eens even een correctie te laten inzetten. De AEX verloor op het slot 0,9% op 370,92 punten.
Onvoorstelbaar!
Bij Bloomberg of Reuters een account nemen (kost ca. $1500 per maand) Maar goed, niet echt geschikt voor de particuliere belegger. Op reuters kwam meestal een extra regel op de website te staan met Breaking waarbij het nieuws dat onverwacht was of zeer belangrijk (makro) door het beeld scrollde. Maar sinds ze een nieuwe layout hebben, vind ik Reuters echt minder. In ieder geval zul je moeten betalen als je informatie nog sneller wilt hebben. Er is wel een site waar al het economisch nieuws van US binnen een aantal seconden wordt vermeld, maar ik zie hem niet tussen m'n favorieten staan. Zal hem morgen even voor je zoeken.
[ Voor 13% gewijzigd door stin op 28-02-2011 23:32 ]
Onvoorstelbaar!
Dit lijkt mij nog het belangrijkste. Probeer maar eens een fatsoenlijke inschatting te maken wat de koers gaat doen als je een bepaald cijfer ziet. Je kunt het meestal positief en negatief interpreteren. En de vraag is dan of je weet wat het gros van de beleggers denkt. Dus het blijft achteraf gezien gokken en dat is op lange termijn niet winstgevendRukapul schreef op maandag 28 februari 2011 @ 23:55:
M.i. kan het snel willen handelen op macro nieuws vrijwel geen edge opleveren. Of je bent te traag vergeleken met geavanceerde automatische systemen die ook nieuws analyseren of je het is inzicht of kennis wat je voordeel biedt en dan doet de tijdfactor er niet zozeer toe.
Ziet aardig uit, ga even bekijken bedankt. Nee ik ga geen daytrader worden heb ook geen tijd voor maar ik reis veel met de trein en ik dacht dat ik die tijd beter kan besteden dan uit het raam kijkenwritser schreef op maandag 28 februari 2011 @ 23:34:
Jep Bloomberg of Reuters .. Als je daar het geld niet voor over hebt kun je gratis bloomberg tv kijken: http://www.bloomberg.com/tv/. Dit is ook een aardige nieusbron (sowieso goede site): http://seekingalpha.com/currents/market/today . En http://ftalphaville.ft.com/blog/ voor achtergrondartikelen en links naar nog veel meer leesvoer.
De vraag is alleen hoe nuttig het is om alle uitspraken van de fed binnen een minuut te weten ... Wil je de hele dag gaan speculeren met turbo's en / of daytraden? Misschien kun je je tijd nuttiger besteden.
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Een optie heeft altijd betrekking op 100 keer de onderliggende waarde. Als je 1 optie bij binck koopt van zeg maar Ahold dan kun je in principe 100 aandelen krijgen als je die optie uitoefent. De hefboom is dus veel groter dan bij een normaal aandeel.Gizz schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 20:03:
*piep!*
Ik kom er net 'the hard way' achter dat de transactiekosten bij opties per contract gaan, en niet per transactie. Waar je bij Binck 10000000 aandelen kunt kopen met €150 aan transactiekosten, kosten 600 optiecontractjes €1500...
Wat is daar precies het idee achter? Waarom kost een aandeel echt kopen en op je naam laten zetten bijna niks, terwijl een recht om die aandelen te kopen vele malen meer kost?
Ook behoorlijk ondoorzichtig als je naar de tarievenpagina bij Binck kijkt. Daar staat gewoon dat aandelen €6,50 + 0,1% kosten, en opties €2,50.
Het is nu niet heel erg, want ik heb genoeg winst gehad op de opties om 2x transactiekosten te kunnen bekostigen, maar ik vind dit toch een vrij grote marge. 1 contract was €16 + (blijkbaar) €2,50 transactiekosten. Dat schiet toch niet op? Ik ga maar weer met turbo's spelen
[ Voor 13% gewijzigd door Gizz op 10-03-2011 21:40 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq