Ik heb digital cinema colour bekeken met tekenfilms met veel kleuren. Ik zie een marginaal verschil. Je ziet dat de kleuren 'ietwat' levendiger/voller worden, maar nogmaals, minimaal. IK had echt niet zoiets van wooow wat gebeurd hier..dus mi overbodig eigenlijk.
Die 24p smooth heb ik getest. In THX idd niet mogelijk. Je ziet duidelijk verschil. 24p smooth is echt duidelijk vloeiender tov de normale 24p. Het is niet zo dat normale 24p storend is. Absoluut niet...Het homevideo effect wat sommige benoemen. Tja, ik snap nu wat ze daar mee bedoelen, het beeld gaat mooi vloeiend op 1 tempo door zeg maar. Het ziet er wel goed uit! Ik kan me voorstellen dat sommige mensen dat 'rustiger' vinden kijken..blijft gewoon een persoonlijk iets denk ik.
Ik denk dat ze een winnaar hadden gehad als je op de thx stand gewoon 24p smooth EN digital cinema colour kon activeren dan hadden mensen niet hoeven twijfelen, haha.
Wat betreft het dubbbele beeld ivm glasplaat. Dan moet je er echt op 1 meter afstand vandaag zitten en vanuit een schuine hoek kijken! Wie doet dat? Ik niet.
.
Ik ga er eens lekker mee kijken en straks lekker xboxen
Ik kan alleen maar zeggen, supermooi beeld! en zeer mooi design
[
Voor 3% gewijzigd door
phemelrijk op 29-05-2009 14:28
]