Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 300526

OMD schreef op maandag 25 mei 2009 @ 19:38:
[...]

Probleem is vaak alleen de kwaliteit van de kabels, ik gebruik nogal een wat gevoelige versterker die het niet zo leuk vind die storingsgevoelige kabeltjes. Daarom heb ik nu mijn Vincent versterker direct aangesloten op de Samsung met van den Hull Name kabel en dat werkt perfect, een standaard kabeltje geeft bij mij een nare ruis op de een of andere manier.
Dat is vreemd.

Pasgeleden heb ik bij iemand een pasieve sub actief gemaakt door van de slaapkamer naar de woonkamer een tulpsnoer te leggen van 10 meter. Gewoon standaardspul, van Yamaha--->Yamaha, maar dan wel de low budgetklasse. LFE gaat tot 200hz, en in dit specifieke geval 60hz, dus hebben we de boel eerst getest op een gewone lijn uitgang en aan het einde van het speakersnoer terug, ook 10 meter, een 2 weg speaker gezet. Geen ruis, geen bijgeluiden, niets.
Zover ik weet zijn er geen goede Scartkabels met audio out eraan vast gemaakt, heb ze gewoon liggen op werk die standaard dingen maar heb toch liever iets goeds.
Tsja...
Mischien een zogenaamde "scart adapter" met audio uit. Een vriend van me gebruikt ze veel. Dan kan je tussen 2 van die stekkers gewoon jou VD hull tulpsnoer plaatsen. Je hebt hele goedkope adapters maar ook vrij dure. Die hele goedkope moet je inderdaad niet nemen. slechte ervaringen mee.
Zelf aan een scart kabel ga ik liever niet prutsen, dat is niets voor mij.
Nou, ik bedoelde eigenlijk 2 losse stekkers, dan kan je daartussen kabel van eigen keuze plaatsen.
Maar ja, wel solderen, dus wat prutsen dus. :Y

Trouwens... een Vincent versterker met VD hull kabels... HEEEEL audiophiel hoor! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bjorntje424 schreef op maandag 25 mei 2009 @ 21:20:
Het heeft toch hetzelfde resultaat? Bij Samsung wordt bij de 100Hz techniek ook beelden toegevoegd net als bij deze Pana's.
Wel bij de 756, die ik op het oog had voordat de Panas en Pios in prijs zakten.

De 5 & 6 series hebben dit niet, de 4 serie weer wel. (maar die is donkergroen IPV zwart)

Ik ben niet op de hoogte van de ALLERlaatste modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
vanmiddag ga ik mijn 50" G10 bestellen :)

Bij de lokale elektroboer (Electroworld Tummers

TV, Humax HD Decoder, Ziggo Card, Vogel's 065 muurbeugel, thuis afleveren en montage van muurbeugel etc..

€1795,-

Toch wel een net prijsje moet ik zeggen... Wellicht dat ik er nog iets van had kunnen afsnoepen als ik het via diverse webwinkels gedaan had... Maar nu heb ik wel een stukje zekerheid van een echte winkel die ook nog eens op 2km van mij vandaan ligt.

Zit alleen te dubben met die muurbeugel... die zit behoorlijk close tegen de muur. En ik weet dat de G10 de connectors aan de achterzijde heeft. Nu kan ik altijd nog haakse stekkers kopen indien nodig.. Iemand van jullie ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:30

OMD

Anoniem: 300526 schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 09:11:
[...]

Dat is vreemd.

Pasgeleden heb ik bij iemand een pasieve sub actief gemaakt door van de slaapkamer naar de woonkamer een tulpsnoer te leggen van 10 meter. Gewoon standaardspul, van Yamaha--->Yamaha, maar dan wel de low budgetklasse. LFE gaat tot 200hz, en in dit specifieke geval 60hz, dus hebben we de boel eerst getest op een gewone lijn uitgang en aan het einde van het speakersnoer terug, ook 10 meter, een 2 weg speaker gezet. Geen ruis, geen bijgeluiden, niets.

Trouwens... een Vincent versterker met VD hull kabels... HEEEEL audiophiel hoor! >:)
Voor mij is het wel redelijk hoge kwaliteit, het is voor mij een hoop centjes en heb hard moeten werken voor de Vincent apparatuur en luidsprekers + bekabeling :)

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 16:49
Ach, voor mij maakt het weinig uit of een versterker 100 euro kost of 10.000. Vroeger iets te vaak naar heavy metal concerten geweest en iets te vaak vooraan gestaan :(. Dus geef ik het geld maar uit aan videospul :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tekielja
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Falcon2107 schreef op maandag 25 mei 2009 @ 12:00:
[...]

Moet dit de G15 voorstellen ofzo? Wat zou de G11 als meerwaarde moeten hebben?
De 42GA11 is het vakhandelmodel van de 42G10, enige verschil zit 'm iets meer teletext pagina's geheugen, andere kleurstelling (zilverkleurige voet) en iets beter geluid (V-Audio Pro-surround)
De GA11 is trouwens tegelijk met de G10 beschikbaar gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
trouwens...

We gaan nu voor Ziggo Digitaal/HD via Humax Decoder..

Nu zag ik echter gisteren op TV de reclame van Canal Digitaal... Is dit in feite precies hetzelfde als Ziggo Digitaal/Hd of hoe moet ik het zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dacide schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 11:26:
trouwens...

We gaan nu voor Ziggo Digitaal/HD via Humax Decoder..

Nu zag ik echter gisteren op TV de reclame van Canal Digitaal... Is dit in feite precies hetzelfde als Ziggo Digitaal/Hd of hoe moet ik het zien?
Nee, CD is via de sattteliet.

En met jou Pana heb je al een ontvanger, dus abbonent en schotel zijn voldoende.

Let er wel op dat je een bepaald pakket moet nemen voor HD, en dan alleen bepaalde zenders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Hmm, nee dank je. Ik hoef geen schotel. Dan ga ik gewoon voor ziggo.

Maarre, die ontvanger die in de Panasonic zit.. Is die ook te gebruiken icm ziggo-hd? Of is die ontvanger puur voor sateliet diensten bedoeld?

if not.. dat zou wel fijn zijn, dan hoef ik niet zo'n extra Humax decoder (200 euro) te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Adlermann schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 10:37:
Ach, voor mij maakt het weinig uit of een versterker 100 euro kost of 10.000. Vroeger iets te vaak naar heavy metal concerten geweest en iets te vaak vooraan gestaan :(. Dus geef ik het geld maar uit aan videospul :)
Haha!

Al had je NIET naar die concerten gegaan, dan nog... :?

Metallica spelen op een versterker die een S/R van 120db heeft en daarnaast ook nog eens HEEEEL subtiel is... _O-

(moet je grap eens een enorme bak ruis aan metal toevoegen met de versterker half open, kijken of je het hoort })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dacide schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 11:54:
Hmm, nee dank je. Ik hoef geen schotel. Dan ga ik gewoon voor ziggo.

Maarre, die ontvanger die in de Panasonic zit.. Is die ook te gebruiken icm ziggo-hd? Of is die ontvanger puur voor sateliet diensten bedoeld?

if not.. dat zou wel fijn zijn, dan hoef ik niet zo'n extra Humax decoder (200 euro) te kopen.
Volgens mij bewwerde iemand gisteren dat de G seriie een DVB-C ontanger heeft, en dat ie gewoon werkt.
Moet je even een pagina teruggaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Geïntegreerde tuner ja
DVB digitale tuner ja, DVB-T/DVB-T (H.264)
Afstemsysteem PLL synthesizer 100-posities auto-search tuner
CATV uitwisselbaarheid Hyper-band
Ontvangst stereo uitzendingen NICAM-B,G,I,L, Duits (A2)
Teletekst ontvangst 1500P Level 2.5, FASTEXT/LIST
Ontvangstsysteem PAL-B/G/H,-I,-D/K, SECAM-B/G,-D/K,L/L', DVB-T, DVB-T (H.264)
Ontvangstsysteem (AV ingang) PAL-525/60, SECAM, NTSC, M-NTSC

Ik zie negens DVB-C staan.... alleen -T
Mag aannemen dat de site van panasonic toch 100% accuraat is.. niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dacide schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 12:26:
Geïntegreerde tuner ja
DVB digitale tuner ja, DVB-T/DVB-T (H.264)
Afstemsysteem PLL synthesizer 100-posities auto-search tuner
CATV uitwisselbaarheid Hyper-band
Ontvangst stereo uitzendingen NICAM-B,G,I,L, Duits (A2)
Teletekst ontvangst 1500P Level 2.5, FASTEXT/LIST
Ontvangstsysteem PAL-B/G/H,-I,-D/K, SECAM-B/G,-D/K,L/L', DVB-T, DVB-T (H.264)
Ontvangstsysteem (AV ingang) PAL-525/60, SECAM, NTSC, M-NTSC

Ik zie negens DVB-C staan.... alleen -T
Mag aannemen dat de site van panasonic toch 100% accuraat is.. niet?
Vreemd.
Ik las dit:
mrc16 schreef op maandag 25 mei 2009 @ 15:22:
[...]

Klopt er zit gewoon DVB-C in. Heb het afgelopen vrijdag uitgebreid getest met als landinstelling Zweden, als je finland kiest moet je een regio kiezen en daarop vind ik geen kanalen. Via Zweden kon ik zelf de frequentie, netwerkid en symboolsnelheid invullen.
Dan begrijp ik het ook niet. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-05 22:21
Anoniem: 300526 schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 13:00:
[...]

Vreemd.
Ik las dit:

[...]

Dan begrijp ik het ook niet. :?
Heb het even nagevraagd bij Panasonic. Panasonic vermeld de DVB-C tuner niet op de NL site omdat deze niet in nederland ondersteund word, maar zit wel in het toestel(G10, G15, V10). Alleen in Zweden en Finland word DVB-c door de operator ondersteund. Zodra het rond is met het Ci+ verhaal zal het vermeld worden op de Panasonic website.

De zweedse website vermeld daarom:
DVB Digital Tuner yes [DVB-T/DVB-T (H.264)/DVB-S (H.264)/DVB-C]

Als je op de achterkant van de V10 of de G10 kijkt dan zie je ook dat er DVB-C inzit met als land: SWE, FIN.

[ Voor 18% gewijzigd door WidgetTWW op 26-05-2009 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
Ah ok.. thanks voor de verduidelijking.

Dan neem ik gewoon Ziggo- all in + Digitaal en HD. En dan gewoon met die Humax 5000 HD decoder.

Man kan niet wachten tot ik hem eindelijk heb hangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303685

hallo,

heb de G10 hangen maar heb nog een paar vraagjes:

1. Heb de xbxo 360 aan mijn component hangen en die gaat niet hoger dan 1080i. betekend dit dat component ingang niet full hd?
2. is er iemand die al een film heeft afgespeeld via sdhc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302741

Ik neig na vele uren reviews lezen op kieskeurig en hdtvtest.co.uk naar een plasma en wel de Panasonic TXP42G10.
De hoofdredenen hiervoor zijn toch de goede HD weergave en het prettige gamen ( geen lag bij PS3 of Xbox).
Enige waar ik mee zit (door gebrek aan technische affiniteit) is het SD signaal.

Ik kijk tv via satelliet met de Dreambox 500s. Deze heeft alleen een scart uitgang. De review van HDTVtest.co.uk heeft wat kanttekeningen bij het SD signaal. Heeft te maken met interlacing, deinterlacing en upscaling (heb gegoogled op deze termen maar t is echt abracadabra voor mij)... Ze adviseren een extern apparaat om deze handelingen te doen aangezien de Panasonic hier niet sterk in is. Mijn oog was gevallen op een Onkyo receiver die aan upscaling doet maar na het lezen van diverse reviews en forums blijkt dit ook niet geweldig te zijn...
Nu is mijn vraag:
Ik heb nu nog een ouderwetse breedbeeld televisie van 9 jaar oud. Zal de Panasonic TXP42G10 het signaal van de Dreambox gelijk, mooier of slechter weergeven dan mijn 9 jaar oude breedbeeld?
Met een gelijke of mooiere weergave ben ik al dik tevreden... maar de review van hdtvtest maakt mij een beetje huiverig...

Grt,
Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DuDePrOdUcTiOnS
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-02 10:07
Klopt het dat de G15 naast DVB-T en DVB-C ook DVB-S aan boord heeft? Ik kom op verschillende bronnen verschillende beweringen tegen..

www.teamgenie.nl
You raise the blade, you make the change
You re-arrange me till I'm sane
You lock the door, and throw away the key
There's someone in my head but it's not me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:36

DarkSide

theres no place like ::1

De review heeft het over een test waaruit blijkt dat wanneer je een 576i signaal aan de panny doorgeeft hij minder mooi beeld geeft dan wanneer je dit signaal progressief doorgeeft. Waardoor de conclusie is dat er ergens tijdens de conversie van i naar p in de TV iets mis moet gaan.

De vraag is echter, wat zie jij hiervan terug. Wie weet vind jij het allemaal wel meevallen.

Hun advies is om idd een extern app. alvast een P signaal uit te laten sturen. Dus je DVD speler moet een progressief signaal kunnen uitsturen. Als je DVD speler een HDMI aansluiting heeft is de kans erg groot dat hij dat kan. Als je DVD speler alleen scart heeft kan hij dat niet.
Je dreambox, zeg je, heeft alleen SCART waardoor hij geen P signaal kan uitsturen. Het heeft dan ook geen zin om dit via een Onkyo receiver te doen. Deze heeft nl ook alleen maar een HDMI ingang.

Het enige voordeel wat een receiver kan beiden is dat deze een beter P signaal uitstuurt dan bv je DVD speler.

Maar nogmaals probeer zelf eens te kijken wat je van een standaard analoog signaal vind op de panny.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:38

JvS

Ik heb hem zelf ook

Anoniem: 303685 schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 14:08:
hallo,

heb de G10 hangen maar heb nog een paar vraagjes:

1. Heb de xbxo 360 aan mijn component hangen en die gaat niet hoger dan 1080i. betekend dit dat component ingang niet full hd?
2. is er iemand die al een film heeft afgespeeld via sdhc?
Zet hem gewoon op 720p, dat zijn alle spellen ook. Anders moet je hem met hdmi aansluiten (maar dan heb je weer gekloot met digitaal geluid).

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 302741

DarkSide schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 14:49:
De review heeft het over een test waaruit blijkt dat wanneer je een 576i signaal aan de panny doorgeeft hij minder mooi beeld geeft dan wanneer je dit signaal progressief doorgeeft. Waardoor de conclusie is dat er ergens tijdens de conversie van i naar p in de TV iets mis moet gaan.

De vraag is echter, wat zie jij hiervan terug. Wie weet vind jij het allemaal wel meevallen.

Hun advies is om idd een extern app. alvast een P signaal uit te laten sturen. Dus je DVD speler moet een progressief signaal kunnen uitsturen. Als je DVD speler een HDMI aansluiting heeft is de kans erg groot dat hij dat kan. Als je DVD speler alleen scart heeft kan hij dat niet.
Je dreambox, zeg je, heeft alleen SCART waardoor hij geen P signaal kan uitsturen. Het heeft dan ook geen zin om dit via een Onkyo receiver te doen. Deze heeft nl ook alleen maar een HDMI ingang.

Het enige voordeel wat een receiver kan beiden is dat deze een beter P signaal uitstuurt dan bv je DVD speler.

Maar nogmaals probeer zelf eens te kijken wat je van een standaard analoog signaal vind op de panny.
@DarkSide

Bedankt voor je reactie!
Mijn Philips DVD speler heeft inderdaad een HDMI uitgang. Het apparaat is echter wel 2 jaar oud. Maar het kan dus zo zijn dat deze best aardig zal upscalen?? Dat is goed nieuws..

Is het signaal wat mijn dreambox doorgeeft 576i? Ik ben dus niet bekend op welke resolutie de dreambox het signaal van de satelliet kan doorsturen naar de TV....

Grt,
Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy The Cat
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-06 05:58
Ter info, informatie van Ziggo over Ci+ en Panasonic:
Er zijn geen fabrikanten afgevallen. In de eerste ronden zitten Philips, Samsung, Sony en LG. Samsung en LG zijn nagenoeg afgerond (CI+ deel nog en dit hangt ondermeer van de CAM's af). Met Sony zijn we gestart met de fieldtest (laatste onderdeel van de certificatie). Met Philips zitten we ongeveer halverwege.
In de tweede ronde zitten Panasonic, JVC, sharp en Loewe. Met al deze fabrikanten moet het volledige test traject nog beginnen. Een aantal fabrikanten heeft uberhaupt de hardware nog niet gereed en plant het product veel later. De planningen van deze 2e ronde producten lopen uiteen van sept 2009 tot maart 2010.
bron

Mijn conclusie: duidelijkheid over de combinatie Panasonic / Ci+ / Ziggo laat nog enkele maanden op zich wachten.

Edit: nog maar weer eens gebeld met Panasonic info lijn en hen nogmaals gevraagd naar Ci+ in samenhang met deze testen van Ziggo. Daaruit volgt de volgende conclusie: Panasonic G/V etc.. bezit Ci+, het is alleen nog de vraag of het met Ziggo gaat werken (waar zij zich niet druk over maakte maar dat is dan het risico van de consument).

Onderhand weet ik niet goed meer wat ik moet denken, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat een medewerker van het Panasonic info center aangeeft dat Ci+ in deze plasma's zit terwijl dat niet zo is ;).

[ Voor 30% gewijzigd door Tommy The Cat op 26-05-2009 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-06 12:39
Tommy The Cat schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 15:29:
Ter info, informatie van Ziggo over Ci+ en Panasonic:

[...]

bron

Onderhand weet ik niet goed meer wat ik moet denken, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat een medewerker van het Panasonic info center aangeeft dat Ci+ in deze plasma's zit terwijl dat niet zo is ;).
Je weet niet meer wat je moet denken?
Het is toch al maanden duidelijk dat de Ci+ module in de nieuwe reeks van Panasonic zit maar dat deze op dit moment nog niet (fatsoenlijk) actief is? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy The Cat
Nee dat was (is) het niet, omdat er veel tegenstrijdige berichten zijn, ook vanuit Panasonic zelf.

[ Voor 4% gewijzigd door Tommy The Cat op 26-05-2009 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Doman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Tommy The Cat schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 15:29:
Edit: nog maar weer eens gebeld met Panasonic info lijn en hen nogmaals gevraagd naar Ci+ in samenhang met deze testen van Ziggo. Daaruit volgt de volgende conclusie: Panasonic G/V etc.. bezit Ci+, het is alleen nog de vraag of het met Ziggo gaat werken (waar zij zich niet druk over maakte maar dat is dan het risico van de consument).
De begrippen DVB-C en CI (CI+ ) worden nogal eens door elkaar gehaald dezer dagen.
Waarschijnlijk verward ook nu de medewerker DVB-C met CI/CI+.

Wat ik lees , ook op duitse sites, heeft Panasonic nog geen TV's met CI+
Wel beschikken de nieuwe toestellen over CI en DVB-C.

En als er CI+ in een TV zou zitten moet er normaal gesproken ook een CI+ logo aanwezig zijn op de TV/in de documentatie.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy The Cat
@Nasty nate, zie bovenstaande reply om mijn statement kracht bij te zetten.
@The_Doman, heb je ook een bron m.b.t. wat je erover leest, o.a. die Duitse sites?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296314

Adlermann schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 10:37:
METALLICAAAA!!!!!!!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fooraap
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 24-10-2023
net in mediamarkt eindhoven geweest en daar hadden ze de V10 nog niet hangen.
normaal einde van de week, maar dat zou van panasonic afhangen.

dan maar eventjes naar de andere schermen gekeken.
ik vond de G10 er wel korrelig uitzien? Dit misschien door de hier meer genoemde eco setting?
De PZ800 gaf echter heel mooi beeld!
Is dit de versie van vorig jaar van de V10, want als de V10 ook dergelijk beeld heeft, kan het niet misgaan.
Ik denk dat ook beiden one sheet of glass zijn?
Alleen echt jammer dat er geen 46 inch is. 50 is te groot en te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik vind de g10 beduidend beter beeld geven dan de PZ85 en volgens mij was de PZ800 evengoed als de PZ85.

Korrelig is het sowieso niet. Ik denk dat je dan iets met filmgrain hebt gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 15:23
JvS schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 14:51:
[...]

Zet hem gewoon op 720p, dat zijn alle spellen ook. Anders moet je hem met hdmi aansluiten (maar dan heb je weer gekloot met digitaal geluid).
Nee hoor, plastic kapje van de meegeleverde kabel afhalen (heel makkelijk met een kleine platte schroevendraaier) en je kunt gewoon HDMI + Optical out krijgen :)

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Anoniem: 302741 schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 14:55:
[...]

@DarkSide

Bedankt voor je reactie!
Mijn Philips DVD speler heeft inderdaad een HDMI uitgang. Het apparaat is echter wel 2 jaar oud. Maar het kan dus zo zijn dat deze best aardig zal upscalen?? Dat is goed nieuws..

Is het signaal wat mijn dreambox doorgeeft 576i? Ik ben dus niet bekend op welke resolutie de dreambox het signaal van de satelliet kan doorsturen naar de TV....

Grt,
Max
Het kan idd zo zijn dat je Philips speler het beter doet dan de panny. Dat zou je moeten ondervinden en is niet te zeggen.
Je dreambox zal via Scart gewoon max 576i doorgeven.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 301514

DuDePrOdUcTiOnS schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 14:48:
Klopt het dat de G15 naast DVB-T en DVB-C ook DVB-S aan boord heeft? Ik kom op verschillende bronnen verschillende beweringen tegen..
De G15 en de V-series hebben naast DVB-T ook DVB-C en DVB-S aan boord.
Let wel dat je DVB-C in de landenmodus Zweden moet installeren en DVB-S in de landenmodus Duitsland.
Deze laatste werkt met de Supercard perfect met Canal Digitaal en ook in Full HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:31
En... mijn TV staat ook al 2 dagen bij me thuis. Heb de P42V10 gister opgehaald bij de Mediamarkt. Dit is m'n eerste plasma (eerste TV sowieso), maar ik heb hem op THX gezet en het beeld is echt super! Echt ongelooflijk mooi. Qua kabel gebruik ik de Humax HD5000c, met Ziggo.. en de SD kanalen zijn erg mooi... maar de HD kanalen zijn helemaal geweldig! (Nog steeds op THX). Ook heb ik de Wii er aan gekoppeld, en ja, de Wii heeft geen super graphics, maar ziet er op de TV toch gewoon erg mooi uit!

Natuurlijk is niet alles geweldig: als je tussen HD en SD schakelt (via het kastje dus), schakelt hij behoorlijk heen en weer, knipperen dus. Maar goed, daar kom ik wel overheen. :-) Natuurlijk, door hem niet te koppelen aan een digitaal kabel signaal (dus rechtstreeks de kabel op de TV), mis je wel alle TV functionaliteiten... soit.

Voorlopig ben ik dus echt zeer tevreden! Ook nog geen dode pixels gevonden, dus dat is mooi! :-)

Het geheel gaat nog gekoppeld worden aan een AV receiver en er komen mooie speakers aan te hangen... maar dat is voor later. :-) Wel heb ik een paar foto's gemaakt (hij is ook echt mooi dun!) om hem even te showen:
Afbeeldingslocatie: http://chris.misker.nl/tweakers/Klein/P1060908.jpg
Afbeeldingslocatie: http://chris.misker.nl/tweakers/Klein/P1060909.jpg
Afbeeldingslocatie: http://chris.misker.nl/tweakers/Klein/P1060911.jpg
Afbeeldingslocatie: http://chris.misker.nl/tweakers/Klein/P1060913.jpg
(Jaja, 't ziet er nog een beetje saai uit allemaal, maar ik woon hier nog maar net!!!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-05 21:36
Bij de MM te Utrecht staat hij al te pronken naast een G10. Gelijk even de dikte bekeken en dat vond ik toch wat tegenvallend. Ja, hij is bovenin inderdaad dunner, maar 2/3 van de achterkant heeft dezelfde dikte als de G10 in mijn optiek. Mooie verkoopstunt...

Kwa beeld ook gelijk gekeken naar het dubbele weergave effect, veroorzaakt door de extra glasplaat die over de gehele voorkant is getrokken. Dat lijkt vanaf de zijkant bij contrast rijk beeld (goed te zien in de panasonic demo waarin een zwart beeld met witte letters panasonic voorkomt) erg duidelijk. Je ziet een verschil van 1cm. Eerlijk is eerlijk, bij normaal beeld kon ik het niet zien. Wel had ik de indruk dat mijn ogen sneller vermoeid werden alsof het onbewust wel zichtbaar was. Bij de G10 en PZ85 keek ik rustiger voor mijn gevoel, onder een schuine hoek.

Dat zijn toch 2 verkooppunten die mij tegenvallen, design, THX en mogelijk 24p smooth film (nog geen goede mening hierover kunnen maken) blijven voor mij over. Denk dat ik er nog even over doe om een keuze te maken.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Je zit toch nooit zo schuin voor je beeld dat je dat dubbele beeld ziet? Ik niet in elk geval. Dan moet ik echt een stoel naast de TV gaan zetten ofzo.

Het is prettig dat je vanuit je hoek van de kamer gewoon normaal en contrastrijk beeld hebt. Maar je gaat realistisch gezien toch niet anderhalf uur vanuit zo'n hoek een film kijken? Ik heb al eens met 8 man een film gekeken, en dan hoeven de buitenste twee ook niet vanaf zo'n achterlijke hoek te kijken hoor :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-06 19:57

DyStiC

'Atta way, baby!

Gisteren ook even de V10 in 'real life' mogen aanschouwen bij de Saturn.
Maar eerlijk gezegd viel het beeld me een beetje tegen, uiteraard is het dan de vraag hoe goed de tv is afgesteld bij dit soort zaken, maar juist met de THX mode lijkt me dit juist voor deze tv een piece of cake om goed af te stellen.
Ik ben al een hele tijd erg aan het twijfelen tussen een Samsung UE40B7020 (LCD met LED) of deze V10, met altijd al een lichte voorkeur voor de Panasonic.
Maar de Samsung had toch duidelijk een mooier beeld, er stond een HD tv uitzending op van een voetbalwedstrijd, de bewegingen waren vloeiender en de kleuren mooier.
Het design daarentegen viel met niets tegen van de Panasonic, erg mooi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Moondust-
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-06 23:54
morpheus schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 09:28:
Dat zijn toch 2 verkooppunten die mij tegenvallen, design, THX en mogelijk 24p smooth film (nog geen goede mening hierover kunnen maken) blijven voor mij over. Denk dat ik er nog even over doe om een keuze te maken.
Van 24p smoorth film zou ik me maar niet teveel voorstellen, want als het echt revolutionair was hadden we er allang wat over gehoord. Zelf heb ik de indruk gekregen dat de V-serie de Pioneer Kuro's bij lange na niet gaat evenaren. Daarom heb ik een Pioneer KRP-600M besteld (levering in augustus)! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
JvS schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 10:06:
Je zit toch nooit zo schuin voor je beeld dat je dat dubbele beeld ziet? Ik niet in elk geval. Dan moet ik echt een stoel naast de TV gaan zetten ofzo.

Het is prettig dat je vanuit je hoek van de kamer gewoon normaal en contrastrijk beeld hebt. Maar je gaat realistisch gezien toch niet anderhalf uur vanuit zo'n hoek een film kijken? Ik heb al eens met 8 man een film gekeken, en dan hoeven de buitenste twee ook niet vanaf zo'n achterlijke hoek te kijken hoor :P.
Zo schuin stond ik voor mijn gevoel niet. Onder een hoek van 45 graden was het al duidelijk waarneembaar (toegegeven, mijn ogen werden vermoeid zoals ik beschreef doordat ik onder een hoek van 70graden keek).

En ja, meestal zit ik thuis recht voor het scherm. het lounge gedeelte van de bank is echter niet recht maar onder een hoek en vroeg me af hoe zichtbaar het dan zou zijn. Nu zat ik op 1m het beeld te bekijken, dan zal ik mogelijkerwijs onder een hoek van 30graden op een afstand van 3 tot 4m zitten.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntje424
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-04-2020
DyStiC schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 10:27:
Gisteren ook even de V10 in 'real life' mogen aanschouwen bij de Saturn.
Maar eerlijk gezegd viel het beeld me een beetje tegen, uiteraard is het dan de vraag hoe goed de tv is afgesteld bij dit soort zaken, maar juist met de THX mode lijkt me dit juist voor deze tv een piece of cake om goed af te stellen.
Ik ben al een hele tijd erg aan het twijfelen tussen een Samsung UE40B7020 (LCD met LED) of deze V10, met altijd al een lichte voorkeur voor de Panasonic.
Maar de Samsung had toch duidelijk een mooier beeld, er stond een HD tv uitzending op van een voetbalwedstrijd, de bewegingen waren vloeiender en de kleuren mooier.
Het design daarentegen viel met niets tegen van de Panasonic, erg mooi!
Vergeet niet dat LCD mooier lijken in de winkel omdat daar TL licht is. LCD vind ik persoonlijk veel te fel afgesteld staan zodra je thuis komt met zo'n apparaat. In real life vind ik plasma het beste beeld geven in de winkels is het vaak andersom qua contrast maar is dus een vertekend beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274599

Maandag besteld. Volgends de levering bij Plasma-Discounter binnen 1 a 2 werkdagen binnen bij Rembours. Maar nu heb ik een pakket groter dan 40 inch en dat zou dan via Inventra gaan. Ook van Inventra moet ik binnen 1 werkdag een mail krijgen wanneer ik het pakket zou willen verwachten. Tot op heden nog niets vernomen. Dit vind ik toch wel erg slordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
yeah.. heb hem ook besteld :)

P50G10 _/-\o_
Met de vogel's muurbeugel (de 065)
En een humax5000 HD decoder

Heb ook al het panasonic home theatre setje gekocht (Panasonic SC-HT 870)

Ik kan echt niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303865

tjonge, d8 ff snel een nieuwe Panasonic plasma TV te kopen. ga je voor de zekerheid ff op de forums kijken... wordt je niet vrolijk van...de TV die ik op het oog had, de TX P42-G10 lijkt een goede keus..mede gezien de prijs (999 euri) maar de extra's waar ik erg in geïnteresseerd ben (DVB-C tuner) blijkt een risico te zijn. heeft namelijk een ci-slot en de verwachting is dat de kabelaars overgaan naar ci+....en de meningen zijn verdeeld over de impact....dus blijft dat gezeik van een extra kastje naast je tv voortbestaan....plus het feit dat een gecertificeerde Humax IPVR 5050C toch ook nog 329 euri kost...een Alphacryptcard slechts 105 dus dacht een mooie oplossing gevonden te hebben met de ingebouwde DVB-C tuner...helaas...maar ff jaartje wachten misschien in de volgende Panasonics een tuner met Ci+ slot.....

of gokken....ci card kopen (aplhacrypt)....een lot van € 105 euri....

wat is wijsheid....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Tja wat is wijsheid. Mij maakt het eigenlijk niet zoveel uit. Ci/Ci+ omdat ik, uiteindelijk, toch iets van een HD HD recorder wil hebben. Dan zap ik daar wel mee, kan ik meteen mooi live digitale TV pauzeren en opnemen en kijken tegelijkertijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntje424
Jongens, waarschijnlijk is de decoder gewoon te updaten. De decoder kastjes die nu in de huiskamers staan, worden ook met een update geschikt gemaakt voor CI+. Bij een TV lijkt me dat niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:06

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

bjorntje424 schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 17:19:
Jongens, waarschijnlijk is de decoder gewoon te updaten. De decoder kastjes die nu in de huiskamers staan, worden ook met een update geschikt gemaakt voor CI+. Bij een TV lijkt me dat niet anders.
Dacht dat die kastjes niet compatible gemaakt hoefden te worden...
Volgens mij moet het slot hardwarematig al ci+ compatible zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntje424
CI+ is backwards compatible dus lijkt me niet. Dan zouden sowieso alle decoders ervangen moeten worden, lijkt me een dure grap voor de TV aanbieders.

[ Voor 52% gewijzigd door bjorntje424 op 27-05-2009 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
bjorntje424 schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 17:44:
CI+ is backwards compatible dus lijkt me niet. Dan zouden sowieso alle decoders ervangen moeten worden, lijkt me een dure grap voor de TV aanbieders.
Ik denk dat je het begrip "backwards compatible" niet geheel goed begrijpt.

Backwards compatible wil zeggen dat het de nieuwe systeem ook overweg kan met het oude. In dit geval kan de CI+ module ook een "oud" CI signaal ontvangen.

Geen idee of CI+ hardware matig is, maar klinkt wel aannemelijk. Mogelijk hebben sommige apparaten al CI+ hardware, maar software matig staan ze nog op CI?

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntje424
Ik denk dat hardwarematig het in de pana's zit maar dat er dus nog getest moet worden. Hoe kun je anders testen als je nog geen toestellen hebt die CI+ bevatten?

Zie ook deze thread:

http://ziggo-gebruikers.nl/forum/showthread.php?t=17653

[ Voor 18% gewijzigd door bjorntje424 op 27-05-2009 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 303865

Bjorn, die topic had ik ook gelezen....denk dat het een hardwarematig verschil is (tussen ci en ci+)...en misschien heeft Pana al "test" plasma's met ci+ slot erin (waarschijnlijk wil ziggo dat)... dus blijft ff onzeker..er zit bij mijn weten in alle panna's van dit moment een ci slot....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_V
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik heb de V10 op t oog. Zou het dan "zin" hebben daarbij een Pana BD80 blu ray aan te schaffen? Beide ondersteunen VieraCast, en dan heb ik er aan eentje wel genoeg, lijkt me? Kan ik beter een ander merk BR speler kopen om van internet verbinding mogelijkheden van dat toestel te profiteren? De BD80 is wel handig voor me qua functies, want m'n receiver kan geen hdmi aan, maar wel de analoge 7.1 outputs. De Samsung bd-p3600 heeft die analoge outs ook, bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobraX
  • Laatst online: 14-02-2014
Afgelopen maandag (25/05/2009) hebben ze bij FlatpanelsHD de V10E binnen gekregen. Een review zal m.a.w. snel volgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobraX
Hmm bij de lokale elektrozaak (BE) zijn dit de prijzen:

- Panasonic TX-P50G10E + Panasonic Bluray DPM-BD60 voor 1.850 euro (is een actie die tot 27/06 loopt).
- Panasonic TX-P50V10E voor 2.350 euro.

Ik wil graag een V10E, maar het prijsverschil is wel ERG groot. Misschien lukt het me om er 100-150 euro van af te dingen. Al is die eerste optie wel heel interessant (veel krijgen voor relatief weinig geld). Online bestel ik hem niet. Bij de lokale elektrozaak kan ik hem naar verluidt ook testen in een aparte ruimte dus een (kleine) meerprijs is dan wel gerechtvaardigd. Ofwel voorstellen om de TX-P50V10E + DPM-BD60 voor 2.350 euro te krijgen. :p

Hebben bij die elektrozaak sinds Q2 2008 hetvolgende gekocht: een inbouwfrigo, een diepvriezer, een diepvriezer/frigo combo, een microgolfoven en een 42" plasma TV. Onze oude spullen komen ook grotendeels van daar. En m'n moeder wil daar zo'n Seb Actifry gaan kopen. Dus ik moet toch wat van de prijs afkrijgen me dunkt. :p

Bij de 42" PZ80 van m'n ouders heb ik de prijs kunnen verlagen van 1.250 naar 996 euro (dankzij een folder van een nabij gelegen winkel waar hij 996 euro kostte, op dat moment kostte hij bij redcoon.be zo'n 954 euro, dus zo slecht geboerd vind ik dat nog niet). :p

[ Voor 37% gewijzigd door CobraX op 28-05-2009 06:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DyStiC schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 10:27:

Dat is vloeken in de kerk! :Y

|Ik geloof best dat die hogere series LCD van samsung in de winkel mooier lijken dan een panasonic. Dat komt omdat het overdadige omgevingslicht geen invloed heeft op een LCD, en bij een plasma juist wel.

Wat betreft dat vloeiende... tsja.

Zou kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bas_V schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 22:12:

De BD80 is wel handig voor me qua functies, want m'n receiver kan geen hdmi aan, maar wel de analoge 7.1 outputs. De Samsung bd-p3600 heeft die analoge outs ook, bijvoorbeeld.
Ga je ze echt gebruiken?

Ik heb zelf een Sony DVD speler met analoge outputs, maar zie geen enkele reden om de de DD/DTS decoder van de speler te gebruiken IPV de receiver.

Trouwens... ik heb pasgeleden bij MM een panasonic omgedraaid waarop duidelijk stond "7.1 anolog out" en wat bleek; Op de achterkant zag ik gewoon 5.1 analoog. :X

Dat is ook zo bij mijn set. Mijn receiver is een ECHTE 6.1, maar mijn speler niet. Ja, via de optische/coaxiale uitgang. Maar ik heb slechts 3 DVDs die ECHT 6.1 zijn. :Y

Ik gebruik het 6de kanaal wel, maar dan in de zogenaamde "matrïx" stand. Het voegt zeker wel iets toe ean het surround, diepte effect. Bij Kill-Bill heb je het gevoel dat de zwaarden langs je hoofd gaan.

Bij 7.1 zal dit effect, mits goed opgesteld, nog wat sterker zijn.

Maar de meeste content is 5.1. De meeste spelers zijn ook 5.1.
De recievers kunnen er 6 tot 9.1 van maken.

In veel bioscopen word ook gewoon 5.1 gebruikt, maar dan met 6 speakers per kanaal. 30.1? 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas_V
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-02-2024
Tsja,

Goede vraag - het is eigenlijk alleen voor DolbyTrueHD (ofzo...?), en meer dat ik dat niet wil missen als het ooit belangrijk wordt - dus dan met analoge outputs. Heel erg belangrijk is t allemaal niet, nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phemelrijk
  • Laatst online: 31-03-2023

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Op het AV forum nieuwe foto's van de V, klik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291698

CobraX schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 06:02:
Hmm bij de lokale elektrozaak (BE) zijn dit de prijzen:

- Panasonic TX-P50G10E + Panasonic Bluray DPM-BD60 voor 1.850 euro (is een actie die tot 27/06 loopt).
- Panasonic TX-P50V10E voor 2.350 euro.

Ik wil graag een V10E, maar het prijsverschil is wel ERG groot. Misschien lukt het me om er 100-150 euro van af te dingen. Al is die eerste optie wel heel interessant (veel krijgen voor relatief weinig geld). Online bestel ik hem niet. Bij de lokale elektrozaak kan ik hem naar verluidt ook testen in een aparte ruimte dus een (kleine) meerprijs is dan wel gerechtvaardigd. Ofwel voorstellen om de TX-P50V10E + DPM-BD60 voor 2.350 euro te krijgen. :p

Hebben bij die elektrozaak sinds Q2 2008 hetvolgende gekocht: een inbouwfrigo, een diepvriezer, een diepvriezer/frigo combo, een microgolfoven en een 42" plasma TV. Onze oude spullen komen ook grotendeels van daar. En m'n moeder wil daar zo'n Seb Actifry gaan kopen. Dus ik moet toch wat van de prijs afkrijgen me dunkt. :p

Bij de 42" PZ80 van m'n ouders heb ik de prijs kunnen verlagen van 1.250 naar 996 euro (dankzij een folder van een nabij gelegen winkel waar hij 996 euro kostte, op dat moment kostte hij bij redcoon.be zo'n 954 euro, dus zo slecht geboerd vind ik dat nog niet). :p
Ik neem aan dat je zoals mij in België woont en niet in Nederland aangezien dat daar de standaard prijs 2199 euro is. Maar als je echter eens goed gaat rond zien op het internet dan vind je wel een winkel in België die het toetsel aan 1999 euro aanbied. Probeer dan zoals mij te doen en het toestel in Van den Borre (of MM, Saturn) te bestellen en de laagste prijs garantie te krijgen.
phemelrijk schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 09:08:
Op het AV forum nieuwe foto's van de V, klik hier
Wat mij opvalt is dat de achtergrond wel percies erg grijs lijkt. Iemand een idee of dat er verschil is met de PZ800 daarin of zou het een groot lichtinval zijn op de foto?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phemelrijk

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Ik denk dat dat grijze voornamelijk ook komt door de felle flits,,de foto is imo erg overbelicht daardoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

-Moondust- schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 10:40:
[...]

Van 24p smoorth film zou ik me maar niet teveel voorstellen, want als het echt revolutionair was hadden we er allang wat over gehoord. Zelf heb ik de indruk gekregen dat de V-serie de Pioneer Kuro's bij lange na niet gaat evenaren. Daarom heb ik een Pioneer KRP-600M besteld (levering in augustus)! :)
Nou... Aim high zullen we maar zeggen.
Wat ga je ervoor betalen als ik vragen mag?

Ik begin nu zelf toch ook steeds meer richting Pioneer te neigen. Ik heb zelf ook steeds meer de indruk dat de V serie de Kuros niet evenaart. Tegenvaller vond ik ook die zogenamde "slechts 5.5 cm dik. :N

Van de KRP serie weet ik zeker dat ze slechts 6,5 cm zijn. EN dat beeld out of the box super is. :Y
V moet ik eind deze week bij MM ArenA gaan bekijken.

En een nog steeds ongeevenaarde zwartwaarde. Probleem is dat ik mijn aankoop pas einde dit jaar kan doen. Ik hoop dat de Pioneers dan nog te krijgen zijn.

Anders word het waarschijnlijk de V12 (of 15) :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DyStiC
  • Laatst online: 06-06 19:57

DyStiC

'Atta way, baby!

phemelrijk schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 11:08:
Ik denk dat dat grijze voornamelijk ook komt door de felle flits,,de foto is imo erg overbelicht daardoor.
Nou in het echt is het scherm ook duidelijk lichter dan de zwarte rand, maar niet zo erg als op deze foto's.
De officiele promotie foto's lieten wel een donkerder scherm zien, zo is hij in het echt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobraX
Anoniem: 291698 schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 10:58:
Ik neem aan dat je zoals mij in België woont en niet in Nederland aangezien dat daar de standaard prijs 2199 euro is. Maar als je echter eens goed gaat rond zien op het internet dan vind je wel een winkel in België die het toetsel aan 1999 euro aanbied. Probeer dan zoals mij te doen en het toestel in Van den Borre (of MM, Saturn) te bestellen en de laagste prijs garantie te krijgen.
Alleen heb ik daar niks aan want die winkels hun service is slecht. De lokale elektrozaak is op een kleine 10 minuten rijden van thuis uit en ik kan daar 'deftig' gaan testen (al moet ik dat nog eerst zien natuurlijk want ik heb die aparte kamer nooit gezien). Verder bevalt de service mij daar ook. Altijd direct en gratis vervangtoestellen (TV's) van ongeveer hetzelfde kaliber. Voor die zaken wil ik gerust wat extra betalen, maar ik ga hen toch een beetje onder druk proberen te zetten zodat ik nog iets van de prijs afkrijg. :)
Anoniem: 291698 schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 10:58:
Wat mij opvalt is dat de achtergrond wel percies erg grijs lijkt. Iemand een idee of dat er verschil is met de PZ800 daarin of zou het een groot lichtinval zijn op de foto?
Dat grijs komt door de flits. Heeft de poster in de thread gezegd geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeebus
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-06 20:51
Die V10 valt mij eerlijk gezegd vies tegen. Op een plaatje van panasonic werd een dikte van 2 inches beweerd. Als ik kijk op de foto's van ChrisM lijkt mij dat ie eerder 10cm dik is. Tel daar nog een paar centimeter bij op door de stomme plaatsing van de aansluitingen achterop en het geheel komt dan een cm of 15 van de muur af. jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jeebus schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 12:41:
Die V10 valt mij eerlijk gezegd vies tegen. Op een plaatje van panasonic werd een dikte van 2 inches beweerd. Als ik kijk op de foto's van ChrisM lijkt mij dat ie eerder 10cm dik is. Tel daar nog een paar centimeter bij op door de stomme plaatsing van de aansluitingen achterop en het geheel komt dan een cm of 15 van de muur af. jammer.
Ja, precies.

Ik dacht eerst nog dat de kabels wel waren weg te werken ICM een beugel van 3cm diep, maar dat gaat ook niet lukken. Had heel mooi strak gewwest, 5,5+2,5cm beugel.

Het is gewoon een panel van 10cm, dat aan de bovenkant 5,5 is.

Inderdaad, jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 07:55
Weer wat marketing geneuzel erbij. Dynamisch contrast, mooie termpjes voor 24p, en nu weer misleidende diktes. Wordt met de dag erger ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Brad Pitt schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 13:03:
Weer wat marketing geneuzel erbij. Dynamisch contrast, mooie termpjes voor 24p, en nu weer misleidende diktes. Wordt met de dag erger ;)
Dynamische dikte van de tv. Klinkt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Brad Pitt schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 13:03:
Dat zeg je omdat JIJ geen TV hebt met six-hundred hertz-subfield- drive & intelligent frame creation & thx modus & full-HD neo-PDP panel & incredible pixel absorbtion & outstanding superscan inhibition!

*O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Adlermann schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 13:15:
Dynamische dikte van de tv. Klinkt goed.
Hahaha, die vind ik goed! Straks in de specsheet: Dynamic Depth: just 55mm's! ;)
Anoniem: 300526 schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 13:24:
Dat zeg je omdat JIJ geen TV hebt met six-hundred hertz-subfield- drive & intelligent frame creation & thx modus & full-HD neo-PDP panel & incredible pixel absorbtion & outstanding superscan inhibition!

*O*
:( Ondanks al die missende dingen alsnog best tevree met het beeld. Oh well, zal wel denial zijn I guess :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Leon-
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-02 08:15
-Moondust- schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 10:40:
[...]

Gefeliciteerd met je keuze! Ga je in mijn ogen zeker geen spijt van krijgen ;)
Ik heb ook nog even over de 60" nagedacht, maar het prijsverschil tussen de 50 en 60 was me teveel (koop ik er liever een goeie beamer bij later)
24p smooth zal wel vergelijkbaar zijn met Pioneer, daar is het ook niet veel waard.

[ Voor 11% gewijzigd door -Leon- op 28-05-2009 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 300742

Ik heb sinds vandaag de TX P46-G10 E,maar ik kan de THX beeldinstelling niet vinden, bij beeld kan je kiezen tussen dynamisch,normaal,cinema en spel waar staat THX :?

Of is die niet beschikbaar voor de de Europese versie. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
THX is een mode die beschikbaar is vanaf de V serie. Niet in de G serie dus.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Anoniem: 300742 schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 16:12:
Ik heb sinds vandaag de TX P46-G10 E,maar ik kan de THX beeldinstelling niet vinden, bij beeld kan je kiezen tussen dynamisch,normaal,cinema en spel waar staat THX :?

Of is die niet beschikbaar voor de de Europese versie. :'(
Die is er niet. Cinema is the way to go met films. Normal in een felverlichte kamer. In het begin vond ik Cinema veel te mat, maar als je er langer naar kijkt, is het eigenlijk veel relaxter, zit er veel meer diepte in het beeld en ziet het er al met al gewoon zeer strak uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mastakilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 14:01
Hallo

Hier is nog een Belg met interesse in de G10 (46" of 50") van Panasonic :)

Ik was vorige weekend hier al in een aantal lokale winkels gaan kijken (Fnac, MM, Saturn, Van den Borre) en daar is bv de 50" altijd rond de1800 euro...
De garantie service verschilt wel aanzienlijk van winkel tot winkel:
* soms krijg je 2 jaar aan huis garantie door Panasonic zelf (dit lijkt me het beste)
* soms komt 1st een technieker van de winkel aan huis langs en als die het niet opgelost krijgt wordt het scherm naar Panasonic opgestuurd
* en soms moet je de monitor gewoon zelf naar de winkel brengen of naar Panasonic opsturen voor garantie

Nu zag ik dat hetzelfde scherm in NL al voor ongeveer 1530 euro te koop is (meer dan 250 euro verschil!!)

Dus heb ik laatst een mailtje gestuurd naar eshop.nl, bobshop.nl en plasma-discounter.nl met de vraag hoe hun garantie is voor klanten uit België

zowel eshop.nl als bobshop.nl garanderen me dat ik ook in België 2 jaar aan huis service van Panasonic zelf heb
plasma-discounter.nl zegt dat ik ofwel moet bij betalen voor garantie aan huis, ofwel het scherm moet binnenbrengen voor "gratis" garantie

Ik heb dan ook sterk de neiging om mijn plasma bij ofwel eshop.nl of bobshop.nl te kopen...

Weet iemand misschien of hier nog ergens een adder onder het gras zit?
Is er misschien 1 of andere bizarre reden waarom ik 250 euro meer zou betalen voor hetzelfde scherm in België?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:12
V10 komt idd een beetje over als een tegenvaller. Wordt het dan toch een pio? of de g-serie??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
bjorntje424 schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 12:16:
[...]

Vergeet niet dat LCD mooier lijken in de winkel omdat daar TL licht is. LCD vind ik persoonlijk veel te fel afgesteld staan zodra je thuis komt met zo'n apparaat. In real life vind ik plasma het beste beeld geven in de winkels is het vaak andersom qua contrast maar is dus een vertekend beeld.
Dat is een veelgehoorde mening. Om het idee erachter even te generaliseren:

In de winkel is het omgevingslicht echt verschrikkelijk hard fel! je moet bijna een zonnebril dragen zeg!
Daardoor lijkt het alsof lcd beter is.. maar! dat is niet zo, want bij een plasma bezitter thuis heeft, ...je raadt het al ; ), plasma toch wel even wat beter beeld dan lcd. *aait plasma*

Kijk je thuis zonder enig omgevingslicht in het diepst van de nacht je films? Dan kan het zeker kloppen dat plasma beter beeld geeft. Met enige verlichting in je kamer?.. Wordt al een stuk lastiger dan..
En overdag? Forget about it 8)

ontopic weer:
Mijn ouders moeten een nieuwe tv hebben, het gaat waarschijnlijk een nieuwe panasonic worden. Wanneer het zover is plaats ik foto's en een review. Ze willen overigens plasma omdat daar de pixels minder goed gedefinieerd zijn, en sd content dus beter toch zijn recht komt. Al zal ik als ik op bezoek ben er wel eens wat 1080p content op loslaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296545

Nou de V valt mij echt helemaal niets tegen, supermooi beeld en alles is instelbaar en idd die dikte van de tv is een verkoopstunt. En ik kijk gewoon overdag tv en geen last van het hierboven geschetste hoor.. Daarnaast is de tegenvaller wel erg overdreven hoor aangezien nog bijna niemand de v10 in zijn kamer heeft staan en hem daadwerkelijk ziet spelen. Zoals wel vaker in dit topic golft het een beetje van positief naar ineens negatief en zodra er weer wat mensen positieve specs posten gaat de menigte hierin mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:31
Anoniem: 296545 schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 00:14:
Nou de V valt mij echt helemaal niets tegen, supermooi beeld en alles is instelbaar en idd die dikte van de tv is een verkoopstunt. En ik kijk gewoon overdag tv en geen last van het hierboven geschetste hoor.. Daarnaast is de tegenvaller wel erg overdreven hoor aangezien nog bijna niemand de v10 in zijn kamer heeft staan en hem daadwerkelijk ziet spelen. Zoals wel vaker in dit topic golft het een beetje van positief naar ineens negatief en zodra er weer wat mensen positieve specs posten gaat de menigte hierin mee...
Ik ben het helemaal met je eens! Ik vind de TV ook echt super. Gebruik alleen maar de THX stand trouwens en die is wel geweldig mooi afgesteld. En de dikte, tsja... ik heb het niet gemeten, dus ik weet het niet, maar ik vind hem behoorlijk dun, hoor! Vergelijk hem met een Samsung LCD van 2 generaties geleden ofzo... en dit is gewoon mooi dun! Ik ben er echt super blij mee... en iedereen die het beeld bij me ziet, zegt nog nooit zo'n mooi beeld te hebben gezien. Ik zou hem echt een keer thuis bij iemand gaan bekijken (dan heb je ook de juiste verlichting er op enzo). Ik woon in Den Haag trouwens. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobraX
Buurjongen werkt bij Panasonic België (niet de TV afdeling) en die hebben een interne shop waar soms modellen te koop staan die niet de winkel ingaan omdat de doos lichtjes beschadigd is bvb (zoals het in dit geval was). Hij kon de TX-P50G10E voor 1.250 euro krijgen. Maar ik ga toch passen denk ik. Veel teveel gedoe i.v.m. de garantie lijkt mij. Geen duidelijk aanspreekpunt enzo.

[ Voor 3% gewijzigd door CobraX op 29-05-2009 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobraX
@Tom de Jonge: als je voor THX kiest, wat kan je dan eigenlijk nog allemaal instellen qua beeldopties? Zijn contrast & brightness dan bvb gelocked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JvS schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 16:42:
[...]

Die is er niet. Cinema is the way to go met films. Normal in een felverlichte kamer. In het begin vond ik Cinema veel te mat, maar als je er langer naar kijkt, is het eigenlijk veel relaxter, zit er veel meer diepte in het beeld en ziet het er al met al gewoon zeer strak uit!
Zowel dynamisch als cinema vind ik niet om aan te zien.

Bij cinema te veel rood in de mix, te veel helderheid en te weinig contrast.

En zwart word donkergrijs. Dan kan je net zo een LGtje voor 599,- aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Faust schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 23:48:
[...]

In de winkel is het omgevingslicht echt verschrikkelijk hard fel! je moet bijna een zonnebril dragen zeg!
Daardoor lijkt het alsof lcd beter is.. maar! dat is niet zo, want bij een plasma bezitter thuis heeft, ...je raadt het al ; ), plasma toch wel even wat beter beeld dan lcd. *aait plasma*
Hier ben ik zeker mee eens!

Ook de Demo filmpjes in de winkels zijn zeer misleiden. Veel wit en lichtblauw, en andere lichte felle kleuren. Donkere schauwgradaties worden gemeden. })
Kijk je thuis zonder enig omgevingslicht in het diepst van de nacht je films? Dan kan het zeker kloppen dat plasma beter beeld geeft. Met enige verlichting in je kamer?..
Hangt er vanaf waar je zit en waar de lichtbron is.
Als je de verlichting IN het scherm ziet is het best vervelend inderdaad.
Wordt al een stuk lastiger dan..
En overdag? Forget about it 8)
Gordijnen... :Y
ontopic weer:
Mijn ouders moeten een nieuwe tv hebben, het gaat waarschijnlijk een nieuwe panasonic worden. Wanneer het zover is plaats ik foto's en een review. Ze willen overigens plasma omdat daar de pixels minder goed gedefinieerd zijn, en sd content dus beter toch zijn recht komt. Al zal ik als ik op bezoek ben er wel eens wat 1080p content op loslaten :)
Dat vind ik een vreemde redenering.

Het is inderdaad zo dat bij plasma de pixels minder dicht lijken aan te sluiten dan bij LCD. Dat is waar.

Maar of SD dan BETER tot zijn recht komt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phemelrijk

phemelrijk

Wat is dat dan ?

CobraX schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 01:55:
@Tom de Jonge: als je voor THX kiest, wat kan je dan eigenlijk nog allemaal instellen qua beeldopties? Zijn contrast & brightness dan bvb gelocked?
Neej, zover ik weet zijn die NIET gelocked en kun je die dus wel gewoon aanpassen naar je wens.

Ik ben ook overstag gegaan....gisteren de 42v10 besteld en deze word over 3 uur al geleverd! Dat is nog eens snel!

Tja, de negatieve verhalen hierboven....ik kan me niet voorstellen dat mensen dat allemaal al schrijven...ik ben er van overtuigd dat deze tv een super mooi beeld gaat geven op de thx...

Ik heb een bluray speler van pana (bd35) en zal met die 24p eens testen wat het verschil is tussen de 24p en 24p SMOOTH. Ik zal ook eens kijken naar de digital cinema kleur. En natuurlijk fototje maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morpheus
Anoniem: 300526 schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 07:45:
[...]

Zowel dynamisch als cinema vind ik niet om aan te zien.

Bij cinema te veel rood in de mix, te veel helderheid en te weinig contrast.

En zwart word donkergrijs. Dan kan je net zo een LGtje voor 599,- aanschaffen.
Meestal wordt cinema ook gebruikt om te calibreren. Ik dacht dat je in deze mode de meeste mogelijkheden hebt om alles af te stellen. Ben je niet tevreden, dan stel je dat toch beter af? Volgens mij moet je altijd trachten je beeld af te stemmen op je wensen, want blijkbaar is dat vanuit de fabriek nooit optimaal. Kijk maar naar de verschillen in een showroom.

3kwp pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

phemelrijk schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 08:54:
[...]

Tja, de negatieve verhalen hierboven....ik kan me niet voorstellen dat mensen dat allemaal al schrijven...ik ben er van overtuigd dat deze tv een super mooi beeld gaat geven op de thx...
Ik denk dat dat meer lag aan de teleurstelling vanwwege de opgegeven afmetingen, niet de beeldkwaliteit.

En mischien word de V10 teveel vergeleken met BV de KRP-500, die in de "gewone" winkel zo een 3500,- moet kosten. Dat is geen vergelijking, natuurlijk.
Ik heb een bluray speler van pana (bd35) en zal met die 24p eens testen wat het verschil is tussen de 24p en 24p SMOOTH. Ik zal ook eens kijken naar de digital cinema kleur. En natuurlijk fototje maken.
Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

morpheus schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 08:59:
[...]

Meestal wordt cinema ook gebruikt om te calibreren. Ik dacht dat je in deze mode de meeste mogelijkheden hebt om alles af te stellen. Ben je niet tevreden, dan stel je dat toch beter af? Volgens mij moet je altijd trachten je beeld af te stemmen op je wensen, want blijkbaar is dat vanuit de fabriek nooit optimaal. Kijk maar naar de verschillen in een showroom.
Helemaal mee eens.

Maar ik had de indruk dat het bij calibreren juist ging om de de TV zodanig in te stellen dat deze zo min mogelijk invloed heeft op het "werkelijke" plaatje. Dus niets toevoegen, maar ook niets weglaten. Dus als er BV een bepaalde kleur overheerst, dan word deze wat lager gezet en Vice Versa.

Wat mij opvalt is dat bij cinema het beeld bij lange na niet neutraal is.
Te flets, te rood. Wit word creme

Bij dynamisch te hard, te blauw. Wit word verblindend.

Een Pioneer out of the box lijkt geen van beide te doen. Prima beeld.

Ik vermoed dat de V10 in THX een beeld geeft wat daarop lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phemelrijk

phemelrijk

Wat is dat dan ?

Anoniem: 300526 schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 09:01:
[...]

Ik denk dat dat meer lag aan de teleurstelling vanwwege de opgegeven afmetingen, niet de beeldkwaliteit.

En mischien word de V10 teveel vergeleken met BV de KRP-500, die in de "gewone" winkel zo een 3500,- moet kosten. Dat is geen vergelijking, natuurlijk.

[...]

Ben benieuwd.
Ja, idd, daar heb je gelijk in.

Ja, ik ook :) haha. Je gaat het horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:35
Ik ging net voor mij pa de 42G10 bestellen, maar zag op de site dat er 2 modellen stonden.

De P42G10 en de PF42G10.

Iemand die weet wat het verschil tussen deze 2 is? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntje424
Frans model, zijn verder identiek heb ik eerder gelezen in een van deze topics.

Let wel of je 2 jaar NL garantie hebt, is namelijk niet altijd het geval.

[ Voor 32% gewijzigd door bjorntje424 op 29-05-2009 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296314

Ik had een PF50G10(woon in Belgie)frans model dus,en had een dode pixel,Panasonic is hem probleemloos komen vervangen voor een P50G10.Maakte niet uit was hun uitleg,garantie is europees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:35
bjorntje424 schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 10:02:
Frans model, zijn verder identiek heb ik eerder gelezen in een van deze topics.

Let wel of je 2 jaar NL garantie hebt, is namelijk niet altijd het geval.
Ah zo. Thanks.

Ik hoop wel dat ik BE garantie hebt trouwens. ;)
Anoniem: 296314 schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 10:18:
Ik had een PF50G10(woon in Belgie)frans model dus,en had een dode pixel,Panasonic is hem probleemloos komen vervangen voor een P50G10.Maakte niet uit was hun uitleg,garantie is europees.
Ja, zo was het met de modellen van vorig jaar ook.
(maar daar stond de F achteraan het modelnummer, daarom was ik nu even in de war :) ).

Dan ga ik nu maar even een tv'tje bestellen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Anoniem: 300526 schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 08:31:
[...]
Maar of SD dan BETER tot zijn recht komt? : ?
Ik bedoelde dat het, vergeleken met lcd, een stuk prettiger kijkt. En je kent ouders. Die gaan het beestje echt geen blu ray voeren of dergelijks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296314 schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 10:18:
Nou, 2 opmerkingen...

1 Ik kom de laatse tijd VEEL berichten tegen waarin mensen een TV hebben gekocht met dode pixels. :?

2 De service van Panasonic is top. TV word zonder zeuren vervangen, onafhankelijk van waar de TV aangeschaft is. _/-\o_

Bij Pioneer is dat anders.

De 5090 is te bestellen vanaf 1990 euro. Maar dan GEEN on site garantie en slechts 1 jaar.

Voor 3 jaar on site betaal je 800 euro meer. Dat is veel geld.

En zo te horen zeuren ze bij Pioneer wel wanner je een dode pixel aantreft. Ik geloof dat Brad daarover heeft bericht. Als een dode pixel bij `normale` content en `normale` afstand NIET te zien is, word niet tot vervanging overgegaan.

Stel je voor. Je schaft een KRP aan, en zet een wit testbeeld op. Je gaat op een metertje zitten, en ziet 3 dode pixels.

Pioneer komt langs en stelt dat een wit beeld UITERAARD geen normale content is. En dat een meter geen normale kijkafstand is.

Nou... daar zit je dan, op 3 meter afstand naar een film te kijken, in de wetenschap dat 3 pixels niet werken. Leuk. 7(8)7

De keuze tussen Pio en Pana word hierdoor niet makkelijker.

Mischien moet ik mijn vriendin laten kiezen. })
En dan doe ik het tegenovergestelde. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Anoniem: 300526 schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 10:46:
[...]
De keuze tussen Pio en Pana word hierdoor niet makkelijker.

Mischien moet ik mijn vriendin laten kiezen. })
En dan doe ik het tegenovergestelde. :Y
Hahaha! _/-\o_ Dat was goed!
Ik begrijp je dode pixel 'angst' wel overigens. Een tv van dit kaliber is toch wel een investering, en dan wil je echt het meeste waar voor je geld. Begrijpelijk.

Ik heb me niet in de prijzen verdiept, maar kan je de tv anders niet via de mediamarkt kopen? Dan kan je 2 weken testen, ze doen nooit moeilijk over geld terug of ruilen ivm dode pixels.
Als het prijsverschil niet te hoog is, stel 200 euro, dan kan je toch overwegen of dit het jouw waard is om 100% zeker zonder dode pixels te zitten? Misschien is dat een idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Anoniem: 300526 schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 10:46:
[...]
En zo te horen zeuren ze bij Pioneer wel wanner je een dode pixel aantreft. Ik geloof dat Brad daarover heeft bericht. Als een dode pixel bij `normale` content en `normale` afstand NIET te zien is, word niet tot vervanging overgegaan.
Dat is correct ja... Dan ben je best wel doomed. Thuis gelukkig (nog ;)) geen foute pixels gezien.

Afbeeldingslocatie: http://www.pfeffernuss.com/stuff/pixel.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pfeffernuss.com/stuff/pixel2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Faust schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 10:50:
[...]

Ik heb me niet in de prijzen verdiept, maar kan je de tv anders niet via de mediamarkt kopen? Dan kan je 2 weken testen, ze doen nooit moeilijk over geld terug of ruilen ivm dode pixels.
Als het prijsverschil niet te hoog is, stel 200 euro, dan kan je toch overwegen of dit het jouw waard is om 100% zeker zonder dode pixels te zitten? Misschien is dat een idee.
Ja, dat is een idee.
Ik was trouwens bij MM ArenA toen de krp 500 werd uitgepakt en aangloten. Schitterend, kan niet anders zeggen. Als er een TV is zonder minpuntjes, dan is die het.

Maar volgens mij was de prijs 3500.
Dat is voor mij op dit moment niet haalbaar. En dan nog, 3500 voor een TV is iets teveel van het goede, al
zou ik het wel kunnen betalen.

Kijk hier

http://www.coolsound.nl/p..._plasma_televisie?lc_id=1

Dat scheelt, zullen we maar zeggen...

Ik zie nu wel dat Polectro hem aanbied voor 3000 en hun zijn Pioneer dealer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 300742

Ik heb een TX P46-G10 E ,als ik de TV aanzet gaat die altijd naar analoog signaal terwijl die naar HDM 1 signaal moet gaan. 8)7

Hoe moet je dit aanpassen als je de TV aanzet dat die automatisch naar HDM 1 moet gaan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Anoniem: 300742 schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 11:18:
Ik heb een TX P46-G10 E ,als ik de TV aanzet gaat die altijd naar analoog signaal terwijl die naar HDM 1 signaal moet gaan. 8)7

Hoe moet je dit aanpassen als je de TV aanzet dat die automatisch naar HDM 1 moet gaan :?
Zie topic start.

Whoops, het stond in het topic van het vorige model :P

[ Voor 7% gewijzigd door Adlermann op 29-05-2009 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Visgek24 schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 18:54:
[...]

Nee hoor, plastic kapje van de meegeleverde kabel afhalen (heel makkelijk met een kleine platte schroevendraaier) en je kunt gewoon HDMI + Optical out krijgen :)
Tja dan ga je zitten pielen en waarom? Omdat het dan met een andere kabel is aangesloten en verder geen verschil maakt? Jeeeuj \o/. Ik heb gewoon component gebruikt :). Ik hoor wel dat op sommige cheape modellen samsung of LG TV's de componentingang slecht is, maar dat is op deze schermen absoluut niet zo (en op een cheape PV7 ook niet).
Anoniem: 300742 schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 11:18:

Deze vraag moeten we denk ik even in de startpost zetten. Die staat er namelijk niet in! :)

Wat je moet doen is naar Hotelmode gaan (V- op de TV zelf ingedrukt houden, en dan drie keer AV op de AB drukken). Dan alleen twee opties gebruiken: Hotelmode aan, en input op hdmi zetten. Verder zou je max volume kunnen instellen. De andere opties niet gebruiken! Hiermee blokkeer je de knoppen op de AB, op de TV zelf of het Hotelmenu zelf. Een servicemonteur is de enige die dit kan oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:53

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

Ik heb een vraag met betrekking tot het doorsturen van mijn audio. Vanuit mijn computer gaan zowel video als audio over hdmi naar de panasonic tx-p42g10. De tv echter heeft niet zo'n goed geluid en ik zou dus liever het hdmi (geluid) signaal willen doorsturen naar mijn versterker. Kan dit vanuit de panasonic tx-p42g10?

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Kan, maar alleen stereo. Sluit gewoon de digitale optische uit van je geluidskaart op je versterker aan. Dit werkt perfect.

Je kan als alternatief ook je hdmi aansluiting eerst naar de versterker laten lopen en vanuit daar doorlussen naar je TV. Als je maar niet eerst naar je TV gaat :).

[ Voor 40% gewijzigd door JvS op 29-05-2009 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:53

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

JvS schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 11:53:
Kan, maar alleen stereo. Sluit gewoon de digitale optische uit van je geluidskaart op je versterker aan. Dit werkt perfect.

Je kan als alternatief ook je hdmi aansluiting eerst naar de versterker laten lopen en vanuit daar doorlussen naar je TV. Als je maar niet eerst naar je TV gaat :).
Het lastige is dat ik alleen een stereo uitgang (analoog) op mijn HTPC heb zitten. Ik kan het dus alleen doen met HDMI. Is het mogelijk het signaal te verdubbelen en dan door te sturen naar tv en versterker?

http://www.xbmcfreak.nl/

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.