Dat is vreemd.OMD schreef op maandag 25 mei 2009 @ 19:38:
[...]
Probleem is vaak alleen de kwaliteit van de kabels, ik gebruik nogal een wat gevoelige versterker die het niet zo leuk vind die storingsgevoelige kabeltjes. Daarom heb ik nu mijn Vincent versterker direct aangesloten op de Samsung met van den Hull Name kabel en dat werkt perfect, een standaard kabeltje geeft bij mij een nare ruis op de een of andere manier.
Pasgeleden heb ik bij iemand een pasieve sub actief gemaakt door van de slaapkamer naar de woonkamer een tulpsnoer te leggen van 10 meter. Gewoon standaardspul, van Yamaha--->Yamaha, maar dan wel de low budgetklasse. LFE gaat tot 200hz, en in dit specifieke geval 60hz, dus hebben we de boel eerst getest op een gewone lijn uitgang en aan het einde van het speakersnoer terug, ook 10 meter, een 2 weg speaker gezet. Geen ruis, geen bijgeluiden, niets.
Tsja...Zover ik weet zijn er geen goede Scartkabels met audio out eraan vast gemaakt, heb ze gewoon liggen op werk die standaard dingen maar heb toch liever iets goeds.
Mischien een zogenaamde "scart adapter" met audio uit. Een vriend van me gebruikt ze veel. Dan kan je tussen 2 van die stekkers gewoon jou VD hull tulpsnoer plaatsen. Je hebt hele goedkope adapters maar ook vrij dure. Die hele goedkope moet je inderdaad niet nemen. slechte ervaringen mee.
Nou, ik bedoelde eigenlijk 2 losse stekkers, dan kan je daartussen kabel van eigen keuze plaatsen.Zelf aan een scart kabel ga ik liever niet prutsen, dat is niets voor mij.
Maar ja, wel solderen, dus wat prutsen dus.

Trouwens... een Vincent versterker met VD hull kabels... HEEEEL audiophiel hoor!