[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 37 Laatste
Acties:
  • 311.568 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:55
Thund3r schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 16:54:
Wanneer komen de nieuwe snelheden voor nog niet bestaande klanten? (dus op de site te staan?)

Ik wilde Z3 bestellen, maar op de site ( http://www.ziggo.nl/producten/internet/z3 ) staat nog 15/1,5 mbit, en ik wil natuurlijk wel meteen de nieuwe snelheid hebben :)
Pff, opletten is ook een vak, Z3 gaat naar 25/4 dus houdt nog gewoon het oude vertrouwde EuroDocsis 2 modem dus daar hoef je sowieso niet op te wachten, daarnaast heeft wat er op de site staat weinig met de werkelijkheid te maken. Het is niet zo dat omdat je het als 15/1,5 besteld, je niet gelijk 25/4 hebt als je hem aansluit, dat hangt er gewoon vanaf waar je woont |:( Aangezien het nog niet overal er door is kan dat ook weleens een verklaring zijn waarom het nog niet officieel op de site gemeld wordt.

Of je het nou vandaag of over een maand besteld als het er wel op staat, de kans zit er dik in dat de snelheidsverhoging voor de Z3 gebruikers er al lang doorheen is voordat jij je installatie pakket aan de deur krijgt :+

[ Voor 3% gewijzigd door Rctworld op 01-07-2009 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrenzyFreak
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:59
hjs schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 08:50:
nieuws: Ziggo plant nieuwe snelheidsverhogingen
[...]

;)

(wacht evengoed vol ongeduld, wil een boel foto's uploaden naar Skydrive)
Is het iemand ander ook opgevallen wat er in de Ziggo radioreclame wordt beloofd?

- rond deze tijd 50Mbit (ja, bekend)
- in het najaar 80Mbit (i.t.t. Q1 2010)
- volgend jaar naar de 100Mbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-09 17:57
FrenzyFreak schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 17:39:
[...]

Is het iemand ander ook opgevallen wat er in de Ziggo radioreclame wordt beloofd?

- rond deze tijd 50Mbit (ja, bekend)
- in het najaar 80Mbit (i.t.t. Q1 2010)
- volgend jaar naar de 100Mbit
We wachten eerst nog op de 50Mbit, de volgende verhogingen zien we dan wel weer.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 09:19
Kan iemand mij vertellen wat voor modem ik heb, ik ben inmiddels de draad kwijt. We zitten al jaren bij Multikabel/Ziggo, eerst altijd motorola modems, maar sinds een tijdje hebben wij een scientific atlanta webstar cable modem?
We hebben Ai1 Plus meen ik, in ieder geval nu nog 10mbit en straks 20. Maar de info die ik van de pagina van het modem kan halen is zo ongelooflijk beperkt! Kan helemaal niks meer, die oude motorola modems kon ik via de web interface rebooten, bij deze echt onmogelijk.
Is dit ook al een docsis 3 dingest of niet?
edit: model #: WebSTAR EPC2203
Iemand ervaring met dit ding?

[ Voor 5% gewijzigd door stijnos1991 op 01-07-2009 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EmpAtahualpa
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-11-2023
stijnos1991 schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 19:36:
Kan iemand mij vertellen wat voor modem ik heb, .
Volgens de specs van de fabrikant is het een DOCSIS 2.0 modem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tikimotel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-08 14:21
stijnos1991 schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 19:36:
Kan iemand mij vertellen wat voor modem ik heb, ik ben inmiddels de draad kwijt. We zitten al jaren bij Multikabel/Ziggo, eerst altijd motorola modems, maar sinds een tijdje hebben wij een scientific atlanta webstar cable modem?
We hebben Ai1 Plus meen ik, in ieder geval nu nog 10mbit en straks 20. Maar de info die ik van de pagina van het modem kan halen is zo ongelooflijk beperkt! Kan helemaal niks meer, die oude motorola modems kon ik via de web interface rebooten, bij deze echt onmogelijk.
Iemand ervaring met dit ding?
Webstar EPX2203 (restart pagina)
http://192.168.100.1/gscan.asp
Browser popup login gegevens.
user: admin
password: W2402

"Starting Frequency" is dus waar je bovenstaande frequentie invoerd voor de restart om te wisselen van frequentie. Wordt alleen anders als de frequentie bekend is, bijv. 300000000 Hz doet niets als je 322000000 Hz had. Hij start dan niet vanaf 300000000 Hz met scannen en stopt bij 314000000 Hz zoals de naam "starting frequentie" doet vermoeden.

Webstar EPX2203 (Change Access Level pagina)
http://192.168.100.1/_aslvl.asp

Zet AccessLevel 2 en gebruik "W2402" als passwoord.
Nu kan je op de hoofdpagina ook de andere selecties bekijken o.a. upstream frequentie en de signaal ruisverhouding en de log knop.

Webstar EPX2203 (Hoofd pagina)
http://192.168.100.1/

Ik hoop dat dit genoeg informatie is? Het scheelt mij in ieder geval veel trappen lopen bij een restart van het modem .
Lekker vanuit je luie stoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeKiller
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 14:51
Ik heb al tijden een vraag over het modem wat hier in huis staat, de Arris TM402B. Het heeft mij nooit gelukt om hierop in te loggen via http://192.168.100.1, ik krijg steeds een connection timeout, oftewel de pagina bestaat niet. Weet iemand hoe je hierop moet inloggen? Alvast bedankt!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen ik wil het volgende van jullie...
Ik maak me erg druk om die snelheids verhoging die plaats zou / gaat moeten vinden.
Ik ben van een internet Z3 abonnement naar een Alles in een extra abonnement veranderd. De monteur heeft n andere kabelmodem gebracht en geinstalleerd maar ik kwam erachter dat dit een motorola SVB5121E (euro docsis 2.0) Nu wil ik dit weten...Is mijn huidige motorola kabelmodem geschikt voor de nieuwe 50/5 mbit snelheid ja of nee? De medewerkers van Ziggo hebben geen stuiver verstand hierover. Ik had net een online chat sessie met een van ziggo medewerker ene adri maar die heeft me flink verward en mij verteld dat ik geen gebruik van de nieuwe 50/5 mbit snelheid kan maken en de uitrol van de nieuwe docsis 3.0 modems in t vroegst in augustus gaat plaatsvinden... Wie kan mij hierover wat uitleggen??? alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Geen verhoging hier nog. Nouja, wat ik erger vind:

Ging vandaag wat settings wijzigen van mijn telefoon. Dit kan je doen op het 0900 nummer van Ziggo, en dan kan je opties wijzigen (doorschakelen, Voicemail, wisselgesprek etc.). Als je met je mobiel belt, moet je je eigen Ziggo telefoonnummer invullen. Hier blijkt dus geen check op te zitten |:(

Je kan gewoon een willekeurig nummer invullen, en dan van die abonnee alles wijzigen. Even bij een vriend geprobeerd, die belt vanaf nu anoniem en heeft wisselgesprek aan staan -O-

Way to go Ziggo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Hoe kan je trouwens een chat sessie me een ziggo werknemer hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oet
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 15:42

Oet

[DPC]TG & MoMurdaSquad AYBABTU

PWM schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 20:33:
Geen verhoging hier nog. Nouja, wat ik erger vind:

Ging vandaag wat settings wijzigen van mijn telefoon. Dit kan je doen op het 0900 nummer van Ziggo, en dan kan je opties wijzigen (doorschakelen, Voicemail, wisselgesprek etc.). Als je met je mobiel belt, moet je je eigen Ziggo telefoonnummer invullen. Hier blijkt dus geen check op te zitten |:(

Je kan gewoon een willekeurig nummer invullen, en dan van die abonnee alles wijzigen. Even bij een vriend geprobeerd, die belt vanaf nu anoniem en heeft wisselgesprek aan staan -O-

Way to go Ziggo
Haha, ja standaard.. Een aantal jaar terug op de @home site. Je hoefde alleen maar ingelogd te zijn, en met een beetje CSS (Cross Site Scripting) kon ik gewoon van de gehele userbase van @home het wachtwoord resetten, hoefde gewoon maar het userid in het formulier te plempen, submitten, en ik kreeg de username terug te zien in de bevestigingspagina. Heb het getest op de hoofdaccount van een vriend van me, en dat werkte als een tierelier. Nog geprobeerd contact op te nemen met @home, maar niemand thuis, vervolgens heb ik het maar een stille dood laten sterven...
Tijdje terug trouwens nog eens een mail hierover naar t.net redactie gestuurd: geen reactie.

Btw, ook hier nog geen upgrade, ondanks dat ik m'n modem zojuist gereset heb :)

There are 11 kind of people in the world, ones that can read binary, ones that can't and ones that complain about my signature
PC Specs | Mo Murda Squad Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 16:12:
yeah! moet het toch opnieuw instellen om nl1, 2 en 3 HD standaard op 1, 2 en 3 te zetten:)

Geplande Werkzaamheden
van vrijdag 3 juli 09.00 uur tot maandag 6 juli 09.00 uur
Het kan zijn dat u na de werkzaamheden uw favorieten opnieuw moet instellen. Deze werkzaamheden hebben betrekking op het toevoegen van Nederland 1,2 en 3 in HD tv.
KIjk, dat is nieuws waar ik wat mee kan :)

Ik heb begrepen dat ze eerst de tour de nmoer gaan uitzenden in hd-kwaliteit, en daarna ook andere programma`s. Ik ga iniedergeval met smart kijken naar hoe het eruit gaat zien.

Kortom, ik ben er happy de peppy mee 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chubz schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 20:36:
Hoe kan je trouwens een chat sessie me een ziggo werknemer hebben?
Je moet daarvoor vanaf de ziggo website www.ziggo.nl de ziggo thuishulp programma downloaden en installeren die alleen voor windows vista beschikbaar is.Nadat je het hebt geinstalleerd maakt dat programmaatje verbinding met ziggo en kun je een live chatsessie uitvoeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l3p
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-09 16:22

l3p

www.^.nl

Was het helemaal vergeten dat dat vandaag was :)

50 Mbit

5.73 MB/s strakkelijn in newsleecher :P

L3p - MK - PV - WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Iemand enig idee waarom op de bestelpagina van Ziggo nog steeds de oude snelheden staan?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-09 14:14

Pinjataaa

Hit me!

MeNTaL_TO schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 22:18:
Iemand enig idee waarom op de bestelpagina van Ziggo nog steeds de oude snelheden staan?
Zolang het niet andersom is heb ik er geen problemen mee, heerlijke snelheid heb ik nu.
Ben echt blij man.

2.5MB in Grabit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
MeNTaL_TO schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 22:18:
Nou misschien omdat pas 10% (oid) een snelheidsverhoging heeft gehad?

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• allure
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22:24

allure

Titaan fase 2/3

tikimotel schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 19:48:
[...]

Webstar EPX2203 (restart pagina)
http://192.168.100.1/gscan.asp

"Starting Frequency" is dus waar je bovenstaande frequentie invoerd voor de restart om te wisselen van frequentie. Wordt alleen anders als de frequentie bekend is, bijv. 300000000 Hz doet niets als je 322000000 Hz had. Hij start dan niet vanaf 300000000 Hz met scannen en stopt bij 314000000 Hz zoals de naam "starting frequentie" doet vermoeden.

Webstar EPX2203 (Change Access Level pagina)
http://192.168.100.1/_aslvl.asp

Zet AccessLevel 2 en gebruik "W2402" als passwoord.
Nu kan je op de hoofdpagina ook de andere selecties bekijken o.a. upstream frequentie en de signaal ruisverhouding en de log knop.

Webstar EPX2203 (Hoofd pagina)
http://192.168.100.1/

Ik hoop dat dit genoeg informatie is? Het scheelt mij in ieder geval veel trappen lopen bij een restart van het modem .
Lekker vanuit je luie stoel.
Mmm hier koopt ie het het WW niet bij het setten van accesslevel2... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:50
Betreft mijn internet verbinding en de snelheids verhoging. Ik heb nog het oude @home abbo telefoon + internet van 35 euro.

Dit via een arris modem en dit resulteert via www.speedtest.net 5mbit down en 1mbit up.

Nu is het de vraag heb ik ook recht op die snelheids verhogingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16-09 11:01
Sigh, zojuist modem restart gedaan, geen snelheids verhoging dat is niet een groot probleem verwachte ik namelijk al. Maar heb nu AI1 plus snelheden ipv plus. Morgen maar weer eens opnieuw testen, want hier word ik niet vrolijk van.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/An1mA-1336/hero/65094263

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

MikeKiller schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 20:24:
Ik heb al tijden een vraag over het modem wat hier in huis staat, de Arris TM402B. Het heeft mij nooit gelukt om hierop in te loggen via http://192.168.100.1, ik krijg steeds een connection timeout, oftewel de pagina bestaat niet. Weet iemand hoe je hierop moet inloggen? Alvast bedankt!!!
De webinterface van Arris modems werkt niet als de modem online is (verbinding heeft)...

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18-09 11:15
Bah, nog steeds geen snelheidverhoging gehad van mijn Z1 :(

Ziggo heeft volgens mij wel een en ander aan onderhoud gepleegd want mijn vaste telefoonlijn lag eruit. Hopelijk is die snelheidverhoging er 1 deze dagen wel door.

Kijk ook wel reikhalzend uit naar de HD kanalen die Ziggo vanaf 4 juli zou gaan aanbieden. Maar mijn gevoel zegt dat dat ook wel weer de nodige vertraging zal hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Av4tar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-03-2013
sorry dat ik het vragen moet, maar ik lees er of overheen, of het is het tijdstip, of ik moet mn haar verven naar blond, maar ik heb dus een motorola SBV5121E. (sterker nog ik heb er 2 :s ). Is dit nou al het nieuwe modem wat de hogere snelheden aankan ? of niet hoger gaat komen dan 35 mbit ?

Nogmaals excuus, het zal echt ergens staan.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 09:19
Bedankt voor de info over dat modem tikitmotel. Die restart pagina is echt handig! Helaas werkt het wachtwoord voor het wijzigen van access level ook niet bij, evenmin bij allure. Ik lees meer verhalen op internet over dat W2402 wachtwoord, bij de meeste werkt het, bij sommige niet. Nouja, ik kan 'm rebooten, vind t wel mooi zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeKiller
  • Laatst online: 12-09 14:51
Raven schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 23:21:
[...]

De webinterface van Arris modems werkt niet als de modem online is (verbinding heeft)...
Als ik de TV-kabel eruit haal werkt de webinterface ook niet, dat is ook mét restart van het modem. Ik kom er dus helemaal niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Av4tar schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 23:43:
sorry dat ik het vragen moet, maar ik lees er of overheen, of het is het tijdstip, of ik moet mn haar verven naar blond, maar ik heb dus een motorola SBV5121E. (sterker nog ik heb er 2 :s ). Is dit nou al het nieuwe modem wat de hogere snelheden aankan ? of niet hoger gaat komen dan 35 mbit ?

Nogmaals excuus, het zal echt ergens staan.. :)
Nope, motorola is niet geschikt voor nieuwe snelheden. Heb je Arris modem voor nodig.
Staat hier erg vaak genoemd, had je geweten als je een paar pagina's had door gelezen.

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Av4tar
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-03-2013
MrBlueEyes schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 23:58:
[...]

Nope, motorola is niet geschikt voor nieuwe snelheden. Heb je Arris modem voor nodig.
Staat hier erg vaak genoemd, had je geweten als je een paar pagina's had door gelezen.
zoals ik al zei, echt overheen gelezen..
anyways, wel apart, ben nieuwe klant per 8 juni, en heb 2 modems gehad. beide motorola's.
Waarom ze dan niet gelijk een nieuw modem geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Mick1990 schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 22:36:
[...]

Nou misschien omdat pas 10% (oid) een snelheidsverhoging heeft gehad?
Dat heeft toch niets te maken met het feit dat ze dat verkopen? Je hebt toch niet binnen een dag aangesloten.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01:55
MeNTaL_TO schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 01:53:
[...]

Dat heeft toch niets te maken met het feit dat ze dat verkopen? Je hebt toch niet binnen een dag aangesloten.
Adverteren met iets wat je (nog) niet kan leveren kan echter ook nog weleens een dure grap worden onder het mom van valse reclame/beloftes 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook geen verhoging doorgevoerd. Het is toch echt al 2 juli. Ik ben benieuwd hoe lang dat nog gaat duren.

Rustig afwachten dan maar :P

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2009 02:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDirect
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:06
Verwijderd schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 02:18:
Hier ook geen verhoging doorgevoerd. Het is toch echt al 2 juli. Ik ben benieuwd hoe lang dat nog gaat duren.

Rustig afwachten dan maar :P
Hier = ? Kwam jij uit Tilburg? Hier in de Reeshof(Tilburg) nog steeds 40/3 (Z3i).

Omdat ik van Z3i overga naar AIE-extra heb ik Ziggo ook maar gelijk mijn telefoonnummer van KPN laten overnemen. Gisteren pas eindelijk een brief gehad met de bevestiging daarvan. De eerste order was blijkbaar nooit aangekomen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziggo en administratie .. breek me de bek niet open. Het heeft hier 2 maanden geduurd en 50 euro van mijn gsm (nooit vergoed gekregen) voordat telefoon werkte.

Tilburg ja. AIE-Plus. Moet van 10/1,5 naar 20/3 gaan. Hopelijk snel. Ik kan de extra bandbreedte wel nuttig gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01-09 18:02
Ik heb/had Z3i...dat hebben ze nu al omgezet naar Alles-in-1 Extra, maar het is hier nog niet ge-upgrade :P
Dus zak je ff 10mbit down..

Goed bezig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkert
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-08 17:35
Ze hebben de racemotor in een helicopter veranderd op http://www.ziggo.nl/producten/internet/snelheidsverhoging maar voor de rest is er nog geen moer veranderd :(

AIE+ is nog steeds 10 Mbps
Z1 is nog steeds 2 Mbps

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superduper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14-09 11:19

superduper

Z3_3.0 Woeiiii

Conan schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 07:36:
Ik heb/had Z3i...dat hebben ze nu al omgezet naar Alles-in-1 Extra, maar het is hier nog niet ge-upgrade :P

Goed bezig..
Ik heb ook Z3i, maar heb nog geen nieuw modem gehad (nu nog motorola), geen omzetting naar Alles-1-extra, en nog geen upgrade.

Das voor drie dingen vermeld in de brief de gemeldde datum niet halen, en dat vind ik knap hoor :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
superduper schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 09:04:
[...]

Ik heb ook Z3i, maar heb nog geen nieuw modem gehad (nu nog motorola), geen omzetting naar Alles-1-extra, en nog geen upgrade.

Das voor drie dingen vermeld in de brief de gemeldde datum niet halen, en dat vind ik knap hoor :|
Ik heb ook nog geen nieuw modem (gebruik dus ook nog het motorola modem), maar sinds een paar dagen haal ik geen 30mbit meer. Ook na een paar keer het modem te hebben gereset.

Nu max 20/3 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Conan schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 09:46:
[...]

Ik heb ook nog geen nieuw modem (gebruik dus ook nog het motorola modem), maar sinds een paar dagen haal ik geen 30mbit meer. Ook na een paar keer het modem te hebben gereset.

Nu max 20/3 :X
Ben je dus al omgezet naar AiE Extra, alleen zonder snelheidsverhoging nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kakulukia
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 09-09 05:41
Hier in Tilburg heb ik nog de oude snelheid (20/3).

Hoe lang moet je trouwens op de reset knop drukken voordat die een volledig reset doet? Hoe kom je in de instellingen van de modem?

Het is de modem met telefonie aansluiting erbij.

Sinds een paar dagen valt trouwens mijn internet zo nu en dan gewoon weg. Het gebeurt meestal wanneer ik geen gebruik maak van internet (dus geen data verkeer). Ik heb geen energiebeheer of andere instellingen veranderd dus aan mn pc zal het niet liggen.. Kan het te maken hebben met de aanpassingen die ze aan het doorvoeren zijn?

[ Voor 41% gewijzigd door Kakulukia op 02-07-2009 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickstah
MrBlueEyes schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 10:06:
[...]

Ben je dus al omgezet naar AiE Extra, alleen zonder snelheidsverhoging nog.
Zo lijkt het wel ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 16:55
Iemand ervaringen met het omruilen van decoders? De mijne was stuk en ik heb maandag gebeld en er zou eea mijn kant op komen, maar tot dusver nog niets ontvangen. Enig idee hoe lang dat kan duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WidgetTWW
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13-09 20:08
MADG0BLIN schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 11:01:
Iemand ervaringen met het omruilen van decoders? De mijne was stuk en ik heb maandag gebeld en er zou eea mijn kant op komen, maar tot dusver nog niets ontvangen. Enig idee hoe lang dat kan duren?
Geen idee, ik heb maandag gebeld dat mijn modem kuren vertoond. Deze word morgen door de monteur geinstalleerd en vervangen. Dat is beter dan dat ik gewend was bij KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Kakulukia schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 10:30:
Hier in Tilburg heb ik nog de oude snelheid (20/3).

Hoe lang moet je trouwens op de reset knop drukken voordat die een volledig reset doet? Hoe kom je in de instellingen van de modem?

Het is de modem met telefonie aansluiting erbij.

Sinds een paar dagen valt trouwens mijn internet zo nu en dan gewoon weg. Het gebeurt meestal wanneer ik geen gebruik maak van internet (dus geen data verkeer). Ik heb geen energiebeheer of andere instellingen veranderd dus aan mn pc zal het niet liggen.. Kan het te maken hebben met de aanpassingen die ze aan het doorvoeren zijn?
Motorolo: 192.168.100.1

Login: admin
password: motorola

Bij config kan je de modem resetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
Humax sd decoder? Volgens mij is daar een lange levertijd voor bij Ziggo (4-6 weken). Maarja geen idee hoe dat werkt met omruilen, anders moet je gewoon maar eens bellen daar over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
MrBlueEyes schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 11:24:
[...]

Humax sd decoder? Volgens mij is daar een lange levertijd voor bij Ziggo (4-6 weken). Maarja geen idee hoe dat werkt met omruilen, anders moet je gewoon maar eens bellen daar over.
Nee, een Samsung DCB-H380R had ik. Zal inderdaad straks eens bellen. Vroeg me gewoon af of iemand het wist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaN
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

NaN

SjoebieDoowah.

Conan schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 07:36:

Goed bezig..
Ah, ik ben niet de enige... Ik heb wel een brief gekregen dat ik een ander modem ga ontvangen, ik weet alleen nog niet wanneer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
Op dit moment bieden wij nog geen chat functionaliteit aan voor klanten uit het Multikabel verzorgingsgebied. Deze functie zal binnekort beschikbaar zijn. Klik op de knop 'uit' om dit scherm af te sluiten.

Wat is dit voor onzin? ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Wat was er stuk aan? Bij mij krijg ik de HDMI uitgang niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
Zojuist contact gehad met Ziggo klantenservice,

De alles in 1 pakketten gaan (z3i) en de z3 internet pakket worden als eerst doorgevoerd.

Waarop volgend de z2i gedaan word. Volgens de man van de klantenservice gaat de snelheids verhoging voor mijn pakket (z2) pas over een tijd ingezet worden. deze staan geplanned voor september.

Aangezien het volgens hem niet allemaal in 1x gedaan kan worden. Maar de man vermelde er wel bij als ik naar Z3i zou gaan ik een snellere verbinding zou krijgen zowieso en dat ik dan ook eerder aanspraak maakte op de verhoging.

Stukje verkoop praat.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
PWM schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 13:11:
[...]

MADG0BLIN in "[Ziggo] Ervaringen Topic - Deel 5"
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-09 13:19
BurnerT schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 13:22:

De alles in 1 pakketten gaan (z3i) en de z3 internet pakket worden als eerst doorgevoerd.

Waarop volgend de z2i gedaan word. Volgens de man van de klantenservice gaat de snelheids verhoging voor mijn pakket (z2) pas over een tijd ingezet worden. deze staan geplanned voor september.

Aangezien het volgens hem niet allemaal in 1x gedaan kan worden. Maar de man vermelde er wel bij als ik naar Z3i zou gaan ik een snellere verbinding zou krijgen zowieso en dat ik dan ook eerder aanspraak maakte op de verhoging.

Wat? z2 pas over een tijdje? Damn... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

MikeKiller schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 23:56:
[...]

Als ik de TV-kabel eruit haal werkt de webinterface ook niet, dat is ook mét restart van het modem. Ik kom er dus helemaal niet in.
Ook niet als je er een pc (direct, zonder router) aan hangt met een vast ip die in dezelfde reeks zit?

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 02-07-2009 13:41 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
PWM schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 13:11:
[...]

Maat van me 3 maanden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Laatst online: 23:29
Toch blijf ik het heel raar vinden dat de ene klant al wel is overgezet en de ander nog niet.
Er lijkt ook totaal geen logica in te zitten wat betreft het uitdelen van de nieuwe modems.

Ik ben bijvoorbeeld al jaren lid en er gaat maandelijks min. 100 p/m naar Ziggo.
Maar een nieuwe modem icm met een hoogere snelheid ho maar.

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

robbinonline schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 14:03:
Toch blijf ik het heel raar vinden dat de ene klant al wel is overgezet en de ander nog niet.
Er lijkt ook totaal geen logica in te zitten wat betreft het uitdelen van de nieuwe modems.

Ik ben bijvoorbeeld al jaren lid en er gaat maandelijks min. 100 p/m naar Ziggo.
Maar een nieuwe modem icm met een hoogere snelheid ho maar.
Er zal wel een logica inzitten. Misschien per wijkcentrale, ip range weet ik veel. Dat jij veel geld aan Ziggo betaald betekent echt niet dat ze je voor gaan trekken. En door het meer betalen verdien je ook niet direct een nieuwe modem (kun je tot je nieuwe snelheid ingaat toch nog niets extra mee).

Waarom verkijken mensen zich zo op wat voor een ingreep dit is voor Ziggo. Ze gaan mensen ineens dubbele capaciteit geven, dat ga je echt niet van de ene op de andere dag doen (ze moeten misschien wat hardware vernieuwen om die grotere hoeveelheid data aan te kunnen). Daarnaast moeten ze ook nieuwe modems regelen (want versnellen zonder modem gaat ook niet werken, want dan gaan mensen klagen dat ze niet alles uit hun verhoging kunnen krijgen) en die moeten ook allemaal maar op voorraad zijn en die moeten ook weer uitgeleverd (en/of gemonteerd worden). Dat doe je binnen een dag, maar als je miljoenen klanten hebt duurt dat iets langer.

Gewoon geduld hebben, met die warme weer is het niet goed je op te winden over zulke kleine zaken. Je hebt toch internet, en je verbinding is net zo snel als gisteren. En met dit mooie weer moet je buiten :9.

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
Nog eff een vraagje. ik van het oude @home gebied betaal 48 euro per kwartaal voor de cai aansluiting (5374) regio oss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18-09 16:43

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
BurnerT schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 14:17:
Nog eff een vraagje. ik van het oude @home gebied betaal 48 euro per kwartaal voor de cai aansluiting (5374) regio oss
En de vraag is?

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01:38

Edd

Waarom verkijken mensen zich zo op wat voor een ingreep dit is voor Ziggo. Ze gaan mensen ineens dubbele capaciteit geven, dat ga je echt niet van de ene op de andere dag doen (ze moeten misschien wat hardware vernieuwen om die grotere hoeveelheid data aan te kunnen).
Uhm, waar zijn ze dan volgens jou het laatste halfjaar mee bezig geweest?? Volgens mij juist om alles voor elkaar te krijgen zodat er voldoende capaciteit is.
Daarnaast moeten ze ook nieuwe modems regelen (want versnellen zonder modem gaat ook niet werken, want dan gaan mensen klagen dat ze niet alles uit hun verhoging kunnen krijgen) en die moeten ook allemaal maar op voorraad zijn en die moeten ook weer uitgeleverd (en/of gemonteerd worden). Dat doe je binnen een dag, maar als je miljoenen klanten hebt duurt dat iets langer.
Ook dit is gewoonweg pure voorbereiding. Het lijkt me niet dat je 1 juli gaat roepen als Ziggo-zijnde en dan pas alles gaat regelen om het voor elkaar te krijgen. Daarnaast heb ik liever nu al de snellere snelheid, ook al kan mijn modem het niet aan. Maar dan weet ik wel zeker dat wanneer ik de nieuwe modem krijg ik ook meteen de volledige snelheid kan benutten. Nu is dat nog steeds gissen.
Gewoon geduld hebben, met die warme weer is het niet goed je op te winden over zulke kleine zaken. Je hebt toch internet, en je verbinding is net zo snel als gisteren. En met dit mooie weer moet je buiten :9.
En wat nu als ik gewoon moet werken?? :+

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
.Gertjan. schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 14:16:
[...]

Er zal wel een logica inzitten. Misschien per wijkcentrale, ip range weet ik veel. Dat jij veel geld aan Ziggo betaald betekent echt niet dat ze je voor gaan trekken. En door het meer betalen verdien je ook niet direct een nieuwe modem (kun je tot je nieuwe snelheid ingaat toch nog niets extra mee).

Waarom verkijken mensen zich zo op wat voor een ingreep dit is voor Ziggo. Ze gaan mensen ineens dubbele capaciteit geven, dat ga je echt niet van de ene op de andere dag doen (ze moeten misschien wat hardware vernieuwen om die grotere hoeveelheid data aan te kunnen). Daarnaast moeten ze ook nieuwe modems regelen (want versnellen zonder modem gaat ook niet werken, want dan gaan mensen klagen dat ze niet alles uit hun verhoging kunnen krijgen) en die moeten ook allemaal maar op voorraad zijn en die moeten ook weer uitgeleverd (en/of gemonteerd worden). Dat doe je binnen een dag, maar als je miljoenen klanten hebt duurt dat iets langer.

Toch weten ze al een jaar dat ze deze verhoging gaan doorvoeren.
Enige vorm van voorbereiding mag je dan toch wel verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
Of jullie die 50 euro per kwartaal ook moetten betalen. Met zo'n alles in 1 pakket.

Aangezien ziggo dit zo mooi laat zien op hun site en via televisie 1 pakket voor maar *** per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
Ik snap het ook wel dat mensen begint te irriteren. Ziggo belooft te snel dingen die ze telkens uitstellen of niet waar maken.

Deze upgrade was eind vorig jaar aangekondigd dat in maart nieuwe abonnees de nieuwe snelheid zouden krijgen en april de huidige abonnees. Toen stond op de site 1 juli heeft iedereen nieuwe snelheid. Nu staat er medio 2009. Er gaan ook al verhalen dat de laatste mensen pas per oktober ge upgrade zijn.

Mij maakt het niet zo enorm veel uit dat ik elke avond mijn modem ga resetten, maar Ziggo kan voortaan beter eerst alles in orde maken voordat ze keer op keer datums gaan verschuiven. Scheelt ze ook een hoop telefoontjes naar de helpdesk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zit de aansluitprijs bij de abogeld in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online
BurnerT schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 14:44:
[...]

Of jullie die 50 euro per kwartaal ook moetten betalen. Met zo'n alles in 1 pakket.

Aangezien ziggo dit zo mooi laat zien op hun site en via televisie 1 pakket voor maar *** per maand.
Het is idd per maand, zoals op de site staat. Je krijgt tenslotte TV, Telefonie en internet voor dat geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, verkeerd toppic 8)7 :D

[ Voor 186% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2009 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 08-09 13:54

Hakker

a.k.a The Dude

misschien ligt het aan mij maar is de DNS server van Ziggo hopeloos brak op het moment? of moet ik ergens anders naar kijken. verbinden met sites is hopeloos gewoon de laatste tijd. OpenDNS verhelpt het probleem ook niet echt.

Het probleem is echt met tijden want op andere tijden zijn ze er binnen een knip maar nu is het gewoon timeout timeout timeout.

[ Voor 61% gewijzigd door Hakker op 02-07-2009 16:21 ]

Artificial Intelligence is no match for natural stupidity | Mijn DVD's | Mijn Games | D2X account: Hakker9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazylegs
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-09 16:17
Hakker schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 16:17:
misschien ligt het aan mij maar is de DNS server van Ziggo hopeloos brak op het moment? of moet ik ergens anders naar kijken. verbinden met sites is hopeloos gewoon de laatste tijd. OpenDNS verhelpt het probleem ook niet echt.

Het probleem is echt met tijden want op andere tijden zijn ze er binnen een knip maar nu is het gewoon timeout timeout timeout.
Verbinding is hier ook volledig brak sinds vandaag, dan weer 20mbit(wat ik hoor te hebben) dan weer 10mbit dan weer 5 dan weer 20 enz enz.
Zowel router als modem een keer een reset gegeven maar helpt allemaal niks. Ook helaas nog niet ge- upgrade en nog steeds wachtende op het mailtje voor een nieuwe modem.
Gaat lekker ziggo.

https://www.facebook.com/hbbsebas2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJerome
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-07 15:33
Hakker schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 16:17:

Dit had ik gisteren inderdaad ook. Leek niet echt een DNS probleem, de hele verbinding haperde continue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
Hier idd ook een vrije brakke verbinding vandaag.
DNS lijkt idd een beetje brak.
Verder ook wisseling van snelheden met als max 27 mbit (Alles in 1 Extra) met het Moterola modem.
Dus ze zijn wel ergens mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

BurnerT schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 13:22:

Ik heb vorige week alles aangesloten en toen werd mij door 3 mensen gegarandeerd dat 1 juli de dag was.

Nu kan ik wel gerust stellen dat letterlijk elk deel van de bestelling fout is gegaan. In een week op elk front de mist in:
  • Verkeerde decoder
  • Verkeerde Digitaal abo
  • Telefoon werkte niet
  • Internet nu fout
Het enige wat wel klopt is mijn analoge tv :o

Nouja, ze nemen in ieder geval sneller op :+

[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 02-07-2009 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 15:52

AndereKoekoek

Ping! Pong?

robbinonline schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 16:43:
Hier idd ook een vrije brakke verbinding vandaag.
DNS lijkt idd een beetje brak.
Verder ook wisseling van snelheden met als max 27 mbit (Alles in 1 Extra) met het Moterola modem.
Dus ze zijn wel ergens mee bezig.
27 is niet verkeerd zeg.. Ik haal in Tilburg centrum max 18-19 mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net Ziggo gesproken en de snelheid verhoging van 1 july gaat niet door, word nu eind 2009.....

Helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoEV6
  • Laatst online: 19:02
Verwijderd schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 19:13:
Net Ziggo gesproken en de snelheid verhoging van 1 july gaat niet door, word nu eind 2009.....

Helaas...
En daarom maken ze nog reclame op de radio :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerT
Ik had me terug laten bellen door Ziggo aangezien ik niet eens was met de prijs die ik nu betaalde.

De verkoper vertelde mij dat ik nu 51 euro zou betalen. (dit klopt wel zo ongeveer waarvan ik dan 35 betaal voor tel + internet en dan 50 in de 3mnd voor me tv)

Nu garandeerde de verkoper mij dat ik die niet meer hoefde te betalen als ik z2i zou nemen. Dit betekend dat ik dus al een flinke tijd 2 euro te veel betaal voor minder internet. (nu z2 5/1) met telefonie en 1 decoder.

Als ik zou overstappen was ik dan goedkoper uit en zou ik nog een extra decoder toegestuurt krijgen.
Even doorpluizen hoe dit nu zit, maar het klinkt goed. Morgen ga ik dit dan maar eens omzetten.

Helaas...
Idd target voor z2 is iig september. Volgens de klantenservice.

[ Voor 20% gewijzigd door BurnerT op 02-07-2009 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Larry
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23:23
BurnerT schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 19:21:
Idd target voor z2 is iig september. Volgens de klantenservice.
Alleen voor Z2 < of ook voor de andere pakketten? Of worden die geleidelijk aan in deze maand omgezet?
Want wat ik nu uit de tabel concludeer is, dat als je meer betaald eerder het snellere internet krijgt.

[ Voor 8% gewijzigd door Larry op 02-07-2009 19:49 . Reden: URL gemaakt van "de tabel" ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas...
Bullchit, tuurlijk gaat deze door. Ziggo heeft talloze commercials al op radio en tv gehad, als ze nu ineens dat gaan terug trekken krijgen ze dikke ellende. Kortom, ik geloof der niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mellowpimp
  • Niet online
om alle fabeltjes even uit de wereld te helpen..

Z3 en Ai1 Extra wordt stapsgewijs geupgrade vanaf 1 juli. voor de Ai1E upgrade heb je de nieuwe arris modem nodig die automatisch naar alle Ai1E klanten worden verzonden de komende dagen / weken.

als deze upgrade achter de rug is zullen de overige pakket 1 voor 1 geupgrade worden.

het hele proces vindt plaats vanaf 1 juli en kan tot ong oktober duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Ja baal er wel van... Heb ik voor jan l*l mijn usenet abo verhoogd vaaf mei.
Had ie centen beter tot november in mijn zak kunnen houden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 00:25

Helaas...
Ik weet niet welke mavist jij aan de lijn heb gehad, maar mijn snelheidsverhoging is er al door hoor.

[ Voor 193% gewijzigd door HenkEisDS op 02-07-2009 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
mellowpimp schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 20:19:
om alle fabeltjes even uit de wereld te helpen..

Z3 en Ai1 Extra wordt stapsgewijs geupgrade vanaf 1 juli. voor de Ai1E upgrade heb je de nieuwe arris modem nodig die automatisch naar alle Ai1E klanten worden verzonden de komende dagen / weken.

als deze upgrade achter de rug is zullen de overige pakket 1 voor 1 geupgrade worden.

het hele proces vindt plaats vanaf 1 juli en kan tot ong oktober duren.
En dan moeten ze direct vanaf oktober doorgaan met de volgende snelheidsverhoging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

Is wel makkelijk inkopen van eventueel freelance personeel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:31

vr6-only

Blub Blub

Helaas...
Vandaar dat ik vandaag drie keer op de radio heb gehoord dat Ziggo de snelheden verhoogd? De nieuwe reclame campagne van Ziggo is volop in gang.

In juli naar 50 Mbit
Najaar naar 80
Volgend jaar boven de 100 Mbit.
Met Ziggo ben je dus klaar voor de toekomst.

Einde reclame.

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Laatst online: 01:14
Wat mij opvalt is dat de laatste tijd de tijd op mijn decoder blijft hangen.
Als ik nu zap staat de decoder bijvoorbeeld nog op 21:10 en het is al 21:43.

Na een paar keer zappen springt hij vaak wel weer bij om dan vervolgens weer te blijven hangen op een tijd.
Erg vervelend!

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-09 17:50
sjorremans schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 21:45:

Na een paar keer zappen springt hij vaak wel weer bij om dan vervolgens weer te blijven hangen op een tijd.
Erg vervelend!
stekker eruit
smartcard eruit
stekker erin
smart card erin

en het gaat weer tijdje goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Laatst online: 01:14
Remco Tr schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 21:48:
[...]

stekker eruit
smartcard eruit
stekker erin
smart card erin

en het gaat weer tijdje goed :P
Zo te zien werkt het :P
Had al wel is de stekker er alleen uitgehaald maar dat maakte toen geen verschil

Danke!

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Laatst online: 20-07 21:27
Wij hadden vroeger het toen nog snelste pakket van @home waar je nu 47euro voor betaald. Maar ik had toen problemen met freezes tijdens games en was oa over de service destijds niet erg tevreden. Daarom overgestapt op XS4all ADSL. Maar volgens mij als je het abonnement neemt van 47euro nu van Ziggo is veel sneller als de snelste van XS4all (basic) terwijl het qua stats langzamer zou moeten zijn downstream dan. Dit heb ik gezien omdat een maat van me nu Ziggo heeft Z3, maar is dit dan sneller doordat het kabel is en XS4ALL adsl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
Hebben mensen nog steeds last van de karige verbinding? Ik had gister gepost dat me snelheid is van AI1 extra ipv plus en daar ben ik natuurlijk niet blij mee. Maar wat me wel op valt is dat ik het heb nadat ik de modem reset, want daarvoor strak 20/3. Valt dat op bij meer mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 16:19

alienfruit

the alien you never expected

Hebben jullie ook problemen met Ziggo sinds de snelheidsverhoging van gisteren? Sindsdien is mijn upload snelheid belabberd geworden. Met de downloadsnelheid is niks mis.

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/508885330.png

Ik heb het modem al eens gereset. Maar helaas niks! Nu was mijn ADSL verbinding altijd al sneller qua uploaden maar nu helemaal :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
An1mA schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 22:36:
Hebben mensen nog steeds last van de karige verbinding? Ik had gister gepost dat me snelheid is van AI1 extra ipv plus en daar ben ik natuurlijk niet blij mee. Maar wat me wel op valt is dat ik het heb nadat ik de modem reset, want daarvoor strak 20/3. Valt dat op bij meer mensen?
??????? :?

Je snelheid van AIE Extra ipv Plus, en daar ben je NIET blij mee?

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
sjorremans schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 21:45:

Erg vervelend!
Hier ook! Humax IR FOX C

Zal wel een bugje bij Ziggo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

alienfruit schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 23:00:
Hebben jullie ook problemen met Ziggo sinds de snelheidsverhoging van gisteren? Sindsdien is mijn upload snelheid belabberd geworden. Met de downloadsnelheid is niks mis.

[afbeelding]

Ik heb het modem al eens gereset. Maar helaas niks! Nu was mijn ADSL verbinding altijd al sneller qua uploaden maar nu helemaal :(
Hier geen problemen, wel een slechte site trouwens, die speedtest.net...

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/508898097.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AndereKoekoek

AndereKoekoek

Ping! Pong?

wtf man... 106 MB ! LOL

Als ik jou was dan was ik snel gaan neuzen op usenet :P
Heb zelf nog een kleine 25GB klaar staan, maar hoopte op de verhoging

[ Voor 74% gewijzigd door AndereKoekoek op 02-07-2009 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
Floris-K schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 23:29:
wtf man... 106 MB ! LOL

haha ik ken het, heb hier 35GB klaar liggen om nog ff snel te downloaden voordat ik op vakantie ga :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-09 08:24

job

Metalbuster schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 22:35:
Wij hadden vroeger het toen nog snelste pakket van @home waar je nu 47euro voor betaald. Maar ik had toen problemen met freezes tijdens games en was oa over de service destijds niet erg tevreden. Daarom overgestapt op XS4all ADSL. Maar volgens mij als je het abonnement neemt van 47euro nu van Ziggo is veel sneller als de snelste van XS4all (basic) terwijl het qua stats langzamer zou moeten zijn downstream dan. Dit heb ik gezien omdat een maat van me nu Ziggo heeft Z3, maar is dit dan sneller doordat het kabel is en XS4ALL adsl?
Bij kabel is het zo dat als je een 20mbit/sec abo hebt (om maar wat te noemen) je ook meestal daadwerkelijk die 20mbit/sec haalt. Dus 20mbit/sec => 2.5 MB/sec

Bij adsl(2+) is het tot 20mbit/sec of tot 8mbit/sec. Afhankelijk van de afstand tot centrale. De meeste mensen halen dus lager dan de max.
En daarnaast heeft adsl een vrij grote overhead. 20mbit/sec = ongeveer 2.0 MB/sec als je de max haalt.
En als je bijvoorbeeld maar 15mbit/sec haalt, zit je dus op 1.5 MB/sec.

[ Voor 6% gewijzigd door job op 03-07-2009 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Floris-K schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 23:29:
wtf man... 106 MB ! LOL

Ja, daarom zeg ik ook dat die site een beetje ruk is!
Ik download met +/- 3MB op usenet ;) 25Mbit dus.

@ hierboven,

Dat is nog het mooiste van Ziggo. Ik had niet verwacht dat ik gewoon de volle bandbreedte zou krijgen.
Ik had verwacht dat het ongeveer hetzelfde als met ADSL zou zijn, maar ik heb gewoon de volle lijn.

25Mbit is hier gewoon 3MB.

Altijd leuk als je iets verwacht en het is nóg beter!

[ Voor 29% gewijzigd door Pinjataaa op 03-07-2009 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• An1mA
@napsju ik bedoel het omgedraaide was een beetje in de war ^^ Maar me verbinding is nog steeds slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redatwar
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-09 21:10

redatwar

pluk de dag tik een eitje

bij mij is de snelheids verhoging er helaas nog niet door en heb ook nog geen nieuw modem ontvangen All in 1 Extra (voormalige powerbundel) locatie Den Helder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvanderaart
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 17-09 10:07
Hier helaas ook nog niet (ook Den Helder). Ik heb het Alles-In-1 Plus abonnement.

Specs | Wat is een bos zonder bomen, als je door de bomen het bos niet meer kan zien. | BF2 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redatwar

redatwar

robvanderaart schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 03:29:
Hier helaas ook nog niet (ook Den Helder). Ik heb het Alles-In-1 Plus abonnement.
toch maar snel hopen op het nieuwe modem dan :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redatwar

redatwar

redatwar schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 03:52:
[...]

toch maar snel hopen op het nieuwe modem dan :-)
oh sorry klein foutje zag nu pas alles in 1 plus
hiervoor komt geen nieuw modem geloof ik
maar ik kan het ook mis hebben

mvg Rene

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WoBBeL
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 13:01

WoBBeL

*zwaai*

Wij hebben nu dit op het werk:

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/509173688.png

Alleen kan ik deze snelheid nergens op de site van ziggo terugvinden als een pakket, en dus ook niet zien of ik snelheidsverhogingen krijg oid....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

xost schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 10:01:
Wij hebben nu dit op het werk:

[afbeelding]

Alleen kan ik deze snelheid nergens op de site van ziggo terugvinden als een pakket, en dus ook niet zien of ik snelheidsverhogingen krijg oid....
Als het goed is heeft je werkgever geen Ziggo pakket wat jij thuis hebt liggen. Dat zijn vaak zakelijke verbindingen. Vroeger had je bijvoorbeeld @Home en @Work. Beide van Essent, maar wel met verschillen, @Work garandeerde bijvoorbeeld IP's en een bepaalde uptime.

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Pagina: 1 ... 16 ... 37 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Ontopic aub. We gaan hier niet een beetje lopen flamen, bedankt.

Let ook even op dat je niet een compleet loze 'ik ben geupgrade' of 'ik heb de brief!' melding doet. Dat helpt niemand en vult alleen maar een dan onleesbaar wordend topic.