Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 20:21

Nohead

PSN ID: Nohead

Ben nog aan het twijfelen om de guide aan te schaffen of niet.
Is de guide het geld waard +/- €20? en heeft het echt toegevoegde waarde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online
Ik kom net thuis van school en toen lag er een leuk pakketje op de keuken tafel :*)
Vraagje voor mensen hier die ook de CE hadden besteld bij FRS, was jullie doosje links boven en links onder ook een beetje kapot? En was er binnen in het hoesje ook een stukje plastic afgebroken? Wel jammer maar maakt ook niet uit eigenlijk, ik heb de game en daar gaat het tenslotte om :D

@Nohead, dat vraag ik me ook af.
Ik heb net een aanbieding van de FRS door gekregen dat ik hem voor 9 euro in de winkel kon komen ophalen (met Addiscount)

[ Voor 17% gewijzigd door noobynater op 09-03-2010 17:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
voor 9 euro? do share!

ik heb de guide (nog) niet, maar het is altijd een compleet naslagwerk met alle vijanden, wapens, magic, gebieden, etc.

Ik laat die dingen altijd dicht tijdens de 1e playthrough, maar het is zeker mooi om te hebben en al helemaal voor 9 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
Als je hem bij de FRS gepreorderd hebt dan krijg je een mailtje binnen met een link naar de acite (is uniek dacht ik aangezien hij mij direct naar het winkelmandje stuurde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:11

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

inderdaad same here, heb de game nog niet maar al wel die aanbieding voor een guide a 9,99.

Zelfde vraag als hierboven is die guide nuttig :P om het anders te zeggen, wat zou ik zonder de guide missen.

Edit: net mailtje vna de FRS dat de game verzonden is, morgen vrij dus lekker op de post wachten.:P

[ Voor 20% gewijzigd door Chaoss op 09-03-2010 17:52 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Balen zeg, ik wacht deze hele lange suffe schooldag al om eindelijk thuis te komen en de game uit mijn brievenbus te plukken... ligt ie er NIET :( Op de website van 4evergames.nl staat dat preorders 'doorgaans' op de dag van de release geleverd. Maar in mijn geval niet dus.. BALEN!! Nog meer mensen hier die hun game niet hebben ontvangen en hun frustraties willen delen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chef86
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 07:49
Chaoss schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 17:41:
inderdaad same here, heb de game nog niet maar al wel die aanbieding voor een guide a 9,99.

Zelfde vraag als hierboven is die guide nuttig :P om het anders te zeggen, wat zou ik zonder de guide missen.

Edit: net mailtje vna de FRS dat de game verzonden is, morgen vrij dus lekker op de post wachten.:P
Guide is wel erg nuttig, staat een soort van walkthrough in, maar ook een overzicht met alle upgrades van wapens/accessoires. Een monster lijst staat er ook compleet in, en een lijst van alle side-quests die je kan doen na het uitspelen van het spel. Zeker de 10 eurootjes waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20:56
Boh was blij toen ik van thuis een telefoon kreeg dat ik eindelijk mijn exemplaar had ontvangen. Meteen vanuit de stad naar huis geraced :) Geweldig spel :) Ben nog niet zo ver maar vind het nu al super.

Mensen die bij de FRS voor 60 euro het spel besteld hadden kunnen 5 euro terug krijgen omdat het spel goedkoper is gemaakt :) teminste zo kreeg ik dan in een mail te horen.

Ook ga ik kijken of ik me het boek voor 10 euro ga binnen halen, denk dat ik het morgen ga halen bij de lokale FRS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeeDRaZoR3
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 11:39
Bij de frs in Apeldoorn hadden ze de piggyback zaterdag niet liggen. Voordeel van frs was wel dat doordat ze hem al zaterdag verkochte en daardoor Bart Smit hem ook al mocht verkopen voor 52 euro normale en 60 euro ce editie :)

Nog bedankt voor de antwoorden op cp verdelen.

PSN: speedrazor3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Ben op het moment aangekomen in Nautilus, wat een vet spel is het tot op heden zeg! :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Kan iemand me een link naar de guide aanbieding geven?
Had de frs reclames na mijn betaling uitgeschakeld..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Mijn CE van de FRS, besteld op 6 februari, nog niet ontvangen helaas :(
Volgens het mailtje van vrijdag had ik hem vandaag moeten hebben...
Hopen dat ie morgen wel in de bus ligt...

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
blu-fox, wel al de dvd 'serendipity' ontvangen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 19:23
gofferdegoffer! :( Kwam ik thuis, dacht ik, *jaj*! maar helaas, niets bezorgd, terwijl er gister op de site van E-plaza wel duidelijk bijstond dat ie verzonden was :( Ik ga morgen bellen! Eerst de CE niet kunnen leveren, en nu ook geen spel binnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:32
westergas schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 15:59:
[...]

Jij al wat binnen? Ik nog niets helaas...ook futurezone/nextic maar even gemaild...
Ben net thuis en er ligt hier een grote envelop met FF XIII + de guide _/-\o_ geniaal, voor 55 eurie de game + guide! Thnx futurezone!! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
Is het de normale game of de CE?
Binnen nu en 15 mins even de guide bestellen bij FRS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATL
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

ATL

Heb je een linkje naar de guide bij FRS. Ik kan hem nergens vinden op de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
Als je op die link klikt word je als het goed is direct naar het winkelmandje gestuurd met de guide er in voor 9.99 euro. En dan ga je even naar addiscount toe kijk je ~40secs naar reclame en dan heb je hem voor 9 euro excl verzendkosten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuidoVanSanten
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-02 23:12
Guide is zeker wel de moeite waard. Helaas geen makkelijke (do dit do dat) strategy voor de weapon upgrades :P Wel een goed overzicht van de items zodat je zelf kan uitzoeken wat het beste is om je wapen te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:19

westergas

rikkie_pc

Kraziey schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 21:47:
[...]

Ben net thuis en er ligt hier een grote envelop met FF XIII + de guide _/-\o_ geniaal, voor 55 eurie de game + guide! Thnx futurezone!! d:)b
Is ie met de post (tnt) verstuurd? Ik had niets vandaag.... :'(

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Ik heb de game al van zondag, maar ik zal de game vannacht niet spelen uit respect voor de tweakers die de game nog niet hebben..

edit: heb michael clayton afgekeken. Blu ray, 8 euro bij de MM.
kan iemand de link uit de mail kopieren voor de guide svp?? of is die echt specifiek per klant?...

[ Voor 39% gewijzigd door Faust op 09-03-2010 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuidoVanSanten
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-02 23:12
Faust schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 22:39:
Ik heb de game al van zondag, maar ik zal de game vannacht niet spelen uit respect voor de tweakers die de game nog niet hebben..
lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Faust schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 21:10:
blu-fox, wel al de dvd 'serendipity' ontvangen? :P
Ja, die wel al na een paar dagen :+
Ik heb al van meerdere mensen gehoord dat ie niet is gekomen vandaag, duimen maar dat ie morgen wel komt.

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
westergas schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 22:28:
[...]

Is ie met de post (tnt) verstuurd? Ik had niets vandaag.... :'(
Yep, beide zaten in een grote bubbeltjes envelop met drie postzegels van 88 cent erop. Wel vaag dat jij niets heb gekregen dan, maar dan zal die morgen wel komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch wel één van de betere FF's moet ik zeggen. En de graphics zijn abnormaal goed voor een multiplatform. Toen ik hoorde dat die op de 360 uitkwam vreesde ik het ergste. In-game kon nog wel iets beter want bij de laatste PS3 exclusives zie je het verschil niet meer tussen cutscenes en ingame maar het valt me allemaal nog wel goed mee.

Battlesysteem is geweldig en Paradigm shift is echt vet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 09:59
ben mn minimap kwijt :P of hoort dat zo? kan namelijk niet terugvinden hoe ik het terug kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
P-Nut schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 02:08:
ben mn minimap kwijt :P of hoort dat zo? kan namelijk niet terugvinden hoe ik het terug kan krijgen?
Op de xbox op de back knop ;-)
Heb het zelf ook paar keer gehad ;-)

Zit nu in chapter 9 en net even wat weapons lopen levelen.

Lightnings en Fang's wapens heb ik op 23 nu ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maniak
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 20:32
Had mn ouders naar de MM gestuurd, daar ligt ie voor 44 euries. Wat een heerlijk spel tot nu toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

Heb zelf ook maar mijn mail bekeken en zag inderdaad nog een mail van de FRS in mijn spam folder met de aanbieding voor 9.99. En zoals eerder aangegeven met adddiscount maar €9,- gelijk bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:16
Gisteren op kunnen halen bij de BS. Er werd verteld door de jongen dat hij er zaterdag niet was, anders hadden we hem dan al kunnen halen.
Overigens wat ik wel vreemd vond is dat hij hem uit het rek pakte (de laatste!) wat dus inhoud dat ze helemaal niet naar de reserveringen hebben gekeken en alles in het rek hebben gezet.
Maar goed, we hebben hem!
Mocht als eerste spelen van mijn vrouw omdat zij eigenlijk eerst nog 12 uit wil spelen :P

Man man, wat een fap avontuur is dat als je het opstart. Ben nog niet super ver, maar ben zeker benieuwd naar hoe alles er voor de rest uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Inmiddels ook een eerste (kleine) indruk gekregen en war een grafisch feest.
Ziet er echt heerlijk uit (PS3) en hoewel het battlesysteem wat chaotisch oogt
in het begin, ben ik ervan overtuigd dat dit gewoon een kwestie van wennen is.

Maar goed, eerst maar even verder spelen vanaaf!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

heb de CE guide besteld bij play.com, daar is ie slechts 20 euro. ook gelijk maar even een andere game meebesteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Remcov250 schreef op dinsdag 09 maart 2010 @ 19:12:

Mensen die bij de FRS voor 60 euro het spel besteld hadden kunnen 5 euro terug krijgen omdat het spel goedkoper is gemaakt :) teminste zo kreeg ik dan in een mail te horen.
stelletje fuckers bij de FRS daar gaat 5 euro van mijn korting :(

edit laat maar, net nog een kortings coupon in de mail gehad, aardige lui daar bij FRS :+

Metteen maar gebruik gemaakt van de 50% kortings actie van de FF Guide, 9,99 - 0,99 addiscount korting - 5,- coupon + 1,95 verzendkosten = 5,95 thuis bezorgt, das leuk shoppen :)

[ Voor 27% gewijzigd door Chaoss op 10-03-2010 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GodverDOMME.

Heb ik 'm net voor 55e opgepikt bij de E-Plaza, zie ik 'm 5 minuten later (had ik ook niet moeten kijken, I KNOW!) liggen bij de MM voor 44e.

Fuck my life.

xoxo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 21:30

Deathchant

Don't intend. Do!

ah kom die 11 euro boeit dan ook niet meer :)
tis toch zeker niet zo dat die 11 euro je plezier vergalt he ;)

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dude. 11 euro, kan je toch een paar biertjes van halen.

Ga er niet dood van, maar het is wel zonde. Wisenose! :-)

Ontopic, ik vind het jammer dat je niet kan rondbanjeren in dorpjes enzo, maar wat er overblijft is wel een lineaire koningsgame, die er prachtig uitziet met een superdikke battlesystem. Ik ben fan.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2010 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Overigens heb ik net ook de kortings-code gekregen.

Heeft iemand nog een link voor de guide-aanbieding bij de FRS? Voor 5 euro wil ik hem wel hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
@Faust, Ik ben nu even aan het kijken zelf met mijn bestelling.
Hopelijk is het vanavond gelukt en dan kun je eventueel met mijn link proberen, ik hou je op de hoogte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

@Faust als je de game bij FRS gekocht hebt dan hebje ook een mail gehad ivm de guide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
noobynater schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 11:13:
@Faust, Ik ben nu even aan het kijken zelf met mijn bestelling.
Hopelijk is het vanavond gelukt en dan kun je eventueel met mijn link proberen, ik hou je op de hoogte ;)
thanks noobyhater!
Hoop dat het werkt. 15 euro vind ik al een mooie prijs, 10 nog beter uiteraard en voor 5 MOET ik hem hebben :P

Wel jammer overigens dat er geen schetsen van de characters zijn zoals bij vorige delen. Ik hoorde dat ze nu in 1 keer alles direct in cg ontworpen hebben.. :' (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Even een vraag over de guide. Ik heb de gewone guide en hij zit nog netjes in plastic. Nou wil ik er pas tijdens de 2de playsessie er gretig gebruik van maken, maar ben ook benieuwd of er wat qua verhaal in de guide staat (achtergrondverhaal, meer info over characters). Staat dit in de guide of moet ik hem lekker dicht laten omdat ie teveel spoilers bevat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Als je de omschrijving van de Guide in webshops leest staat er dat de guide geen spoilers bevat... in hoeverre dat waar is :P ik zou er wel in durven kijken (ga ik ook doen) je kan dan voor jezelf wel bepalen wat je wel/niet leest.

Bv de dingen over weapon upgrades etc zijn ook bij een eerste speel sessie al handig.

[ Voor 43% gewijzigd door Chaoss op 10-03-2010 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook wel benieuwd in hoeverre 'classic' FF enemies terugkomen in deze game, als Bombs, Cactuars, Marlboro's, etc.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2010 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Chaoss schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 11:32:
Als je de omschrijving van de Guide in webshops leest staat er dat de guide geen spoilers bevat... in hoeverre dat waar is :P ik zou er wel in durven kijken (ga ik ook doen) je kan dan voor jezelf wel bepalen wat je wel/niet leest.

Bv de dingen over weapon upgrades etc zijn ook bij een eerste speel sessie al handig.
Ah ok, over die wapens is idd wel handig, maar aan de andere kant is het ook wel uitdagend om er zelf achter te komen :P. Kan niet wachten tot vanavond! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 11:37:
Ben ook wel benieuwd in hoeverre 'classic' FF enemies terugkomen in deze game, als Bombs, Cactuars, Marlboro's, etc.
Er zijn vijanden met dezelfde naam/uiterlijk als in voorgaande delen. Weet zo niet alle namen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Kraziey schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 11:29:
Even een vraag over de guide. Ik heb de gewone guide en hij zit nog netjes in plastic. Nou wil ik er pas tijdens de 2de playsessie er gretig gebruik van maken, maar ben ook benieuwd of er wat qua verhaal in de guide staat (achtergrondverhaal, meer info over characters). Staat dit in de guide of moet ik hem lekker dicht laten omdat ie teveel spoilers bevat?
Het walkthrough gedeelte bevat geen spoilers over het verhaal. alleen info over maps/items/enemies etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-05-2024
[b][message=33610238,noline]

Ontopic, ik vind het jammer dat je niet kan rondbanjeren in dorpjes enzo, maar wat er overblijft is wel een lineaire koningsgame, die er prachtig uitziet met een superdikke battlesystem. Ik ben fan.
Ene kant ben ik juist blij met geen dorpjes meer.. niet zoeken naar dat ene huisje waar die ene pipo in zit waarmee je moet praten.. Bij FF7 waar je uitleg krijgt over de materia dat je 10 trappen op moet daarna weer af en dan weer omhoog zwaar irritant..
Maar er blijft nu wel inderdaad een lineair stuk over..
Btw vind de "intro" erg lang, en de battles gaan super snel en is erg wennen. Alleen maar goed uiteraard. vanavond maar weer spelen als ik de energie er voor kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eximius
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-09 09:02
P-Nut schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 02:08:
Select op de PS3 ;)
Had gisteren even hetzelfde probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20:24
Ik las net dat MM de game voor E44,- heeft, weet iemand of dit voor alle MM geldt, of is dit bij een specifiek filiaal??

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eximius
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 08-09 09:02
ourplayground schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 11:49:
Ik las net dat MM de game voor E44,- heeft, weet iemand of dit voor alle MM geldt, of is dit bij een specifiek filiaal??
In hun webshop is hij 59,99 dus denk sommige vestigingen.
http://entertainment.mediamarkt.nl/algemeen/marketing_3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
iemand enige ervaring met Deventer?

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Ike. schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 11:45:
[...]

Het walkthrough gedeelte bevat geen spoilers over het verhaal. alleen info over maps/items/enemies etc..
Oki, thnx! Denk dat ik hem vanavond maar eens ga bekijken dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Bij MM in Deventer is hij 49,99 euro...

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
Zojuist een mail ontvangen van de FRS:

Beste klant,

U heeft onlangs de game Final Fantasy XIIIop onze website www.FreeRecordShop.nl gepreorderd.
Echter is onze verkoopprijs inmiddels met 5 euro verlaagd.
Om u als klant tegemoet te komen ontvangt u bij deze een digitale coupon ter waarde van 5 euro!
Deze is vrij te besteden op www.FreeRecordShop.nl.

Jammer genoeg heb ik gister de Guide al besteld voor 9 euro, anders had dit 4 euro kunnen worden :(((

Agja wel blij dat ze zonder problemen een Coupon geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
@Remcov250, Ik zit in dezelfde situatie maar ik had even gebeld en ik kon het kosten annuleren en mijn geld terug gestort krijgen op mijn bank rekening. En die link van de guide voor 10 euro werkt hier nog steeds. Eventjes opnieuw bestellen dus voor mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackEyedAngel
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 12-09 11:30

BlackEyedAngel

Just a decent guy

Ok, gezien ik geen algemeen topic over Final Fantasy zag, dan maar in dit topic :>
Ik ben van plan om Final Fantasy VII weer eens te gaan spelen O+
Om het na de tigste keer een beetje "vers" te houden, ga ik proberen zonder de summons te spelen :)
is dat een beetje doenbaar denken jullie?

It is possible to commit no mistakes and still lose. That is not a weakness, that is life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Geen probleem lijkt mij. Het probleem was altijd dat die summons animatie zo lang duurde, vooral de chocobo/bahamut etc. Ik gebruikte ze vaak niet eens zo vaak, af en toe bij eindbazen.

[ Voor 21% gewijzigd door Viper® op 10-03-2010 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Laatst online: 19:57
ourplayground schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 11:49:
Bij MM Cruquius issie in ieder geval €44,- heb m net gehaald. Wachten loont dus toch :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17-06 07:04
Iemand dan ook al ervaring met MM in Zoetermeer?
of anders Den Haag Centrum?

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even bellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Nou net even 15 min het spel er in gehad (ps3) en werkelijk waar wat een graphics!! Vecht systeem is, in het begin in ieder geval, ook erg logisch en goed te doen denk ik. Vond het fijne aan FF 10 dat het vecht systeem rustig was, je kan rustig met een peukie op de bank FF spelen, die tijd is voorbij helaas... haha

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Macchill schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 13:20:
Iemand dan ook al ervaring met MM in Zoetermeer?
of anders Den Haag Centrum?
Ik heb gewoon even gebeld, en dan kunnen ze je aangeven of die nog op voorraad is en welke prijs ze je kunnen geven.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noobynater
  • Niet online
Ziezo geregeld, ik krijg mooi mijn 9 euro terug gestort en ik kan binnen in de lokale FRS mijn guide ophalen voor 4 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sofyan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-08 23:39
Mediamarkt Amsterdam Arena - 44 euro!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
Mediamarkt Zoetermeer: eikels nemen niet op... :r

Mediamarkt Den Haag: en hier ook niet.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:39
Nee die zijn met man en macht FF13 over de toonbank aan het schuiven ;)

[ Voor 60% gewijzigd door Sluuz op 10-03-2010 14:51 ]

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
uhuh..
ik wordt keer op keer in de wacht geknetterd (vang steeds een kort stukkie gesprek op), en ik heb toch een kleine 15 minuten aan de lijn gehangen... per vestiging ja..

[ Voor 5% gewijzigd door Macchill op 10-03-2010 15:00 . Reden: adds ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-10-2022
Geniale ffxiii strip.
An agreement

[ Voor 18% gewijzigd door Xiliath op 10-03-2010 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
noobynater schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 13:36:
Ziezo geregeld, ik krijg mooi mijn 9 euro terug gestort en ik kan binnen in de lokale FRS mijn guide ophalen voor 4 euro :)
Heb de mijne zojuist ook geannuleerd :) Ff wachten op bevestiging en dan ga ik hem opnieuw bestellen voor 4 euro :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
ourplayground schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 13:23:
Nou net even 15 min het spel er in gehad (ps3) en werkelijk waar wat een graphics!! Vecht systeem is, in het begin in ieder geval, ook erg logisch en goed te doen denk ik. Vond het fijne aan FF 10 dat het vecht systeem rustig was, je kan rustig met een peukie op de bank FF spelen, die tijd is voorbij helaas... haha
Kan nog steeds hoor, gisteren moest ik plassen, controller mee naar wc, x drukken, toen ik terug kwam netjes gewonnen en klaar om verder te wandelen :+
Maar nie alle battles zijn zo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flotter
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 11:02

Flotter

Pelipper!

Mutatie schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 16:57:
[...]

Kan nog steeds hoor, gisteren moest ik plassen, controller mee naar wc, x drukken, toen ik terug kwam netjes gewonnen en klaar om verder te wandelen :+
Maar nie alle battles zijn zo :D
Nu al verslaafd? :P

PSN ID: Flotmeister | Steam ID: Flotter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Het ordernummer van je bestelling is: 1-95239680
Het totale bedrag van de order is: € 4,00
Jouw producten:
1 x Strategy Guide / Final Fantasy Xiii Actie € 9,99
@ koning Noobyhater _/-\o_
bedankt voor de tip en howto.

Hopen dat ik het vrijdag op kan halen :)
4 euro is natuurlijk geen geld voor zo een mooie guide :)

Hoop alleen dat ze geen 360 knoppen in de guide gebruikt hebben, als dat zo is dan verscheur ik de guide direct! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Begin van de middag viel FF doo de brievenbus en heb non-stop gespeeld van 1 tot 5, erg vermakelijek game tot nu toe.

Het begin is wel vrij saai, de opbouw van de moeilijkheidsgraad gaat zo traag dat je de eerste 2 uren die battle's echt met een vinger in je neus doorheen zit te klikken. Pas als die Paradigm shift er in komen wordt het iets uitgebreider. Ook duurt het vrij lang voordat je de characters kunt upgraden. Het begin si gewoon te gemakkelijk en daardoor wat saai. Het is net ofje een animatie film aan het door "x-en" bent.

Grafisch een top-game natuurlijk, leuke characters, prachtige cutscenes, goeie voiceacting (op die van vanille na).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:12
Super spel, heb nu net een klein uurtje gespeeld en hiermee ga ik me de aankomende tijd wel mee vermaken :) Alleen is Vanille gewoon irritant..
Faust schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 17:11:
[...]

Hoop alleen dat ze geen 360 knoppen in de guide gebruikt hebben, als dat zo is dan verscheur ik de guide direct! 8)
... Raar menneke...

[ Voor 92% gewijzigd door Slaapje op 10-03-2010 17:39 ]

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Faust schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 17:11:

Lol, ;). Maar wat een irritante stem heeft Vanille idd, hoop dat ze snel afsterft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 12:44

Thermometer

Whoop Whoop!

Hmm ben nu ongeveer 8 uur aan het spelen geweest (ik doe alles rustig aan, alle geheimen vinden etc) en loop nu tegen gevechten aan waar ik niet 5 sterren haal.
spoiler:
Dit is met Sazh & Vanillevla. Het gaat vooral om die mechanische robots die als weakness lightning hebben (kut, ben de naam kwijt). Het lukt me maar niet, met geen enkele paradigm om ze op tijd dood te krijgen voor 5 ster. Doe ongeveer 2 min over een gevecht tegen 2 van die beesten, waardoor ik 0 sterren krijg. Wat het meeste damage doet in mijn setup is te beginnen met de paradigm waarbij ik mijzelf + vanille buff, en vanille als saboteur de tegenstander debuffed. Daarna switchen naar 2 ravager modus (heet dual-caster volgens mij) daar beetje damage doen en ondertussen switchen naar medic voor de nodige heals. Wat doe ik fout? Ik weet via Libra dat ze een weakness voor lightning hebben, maar allebij mijn characters kunnen geen lightning, ook niet beschikbaar verder in een van de crystal-trees.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Sander1991 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 20:08:
Hmm ben nu ongeveer 8 uur aan het spelen geweest (ik doe alles rustig aan, alle geheimen vinden etc) en loop nu tegen gevechten aan waar ik niet 5 sterren haal.
spoiler:
Dit is met Sazh & Vanillevla. Het gaat vooral om die mechanische robots die als weakness lightning hebben (kut, ben de naam kwijt). Het lukt me maar niet, met geen enkele paradigm om ze op tijd dood te krijgen voor 5 ster. Doe ongeveer 2 min over een gevecht tegen 2 van die beesten, waardoor ik 0 sterren krijg. Wat het meeste damage doet in mijn setup is te beginnen met de paradigm waarbij ik mijzelf + vanille buff, en vanille als saboteur de tegenstander debuffed. Daarna switchen naar 2 ravager modus (heet dual-caster volgens mij) daar beetje damage doen en ondertussen switchen naar medic voor de nodige heals. Wat doe ik fout? Ik weet via Libra dat ze een weakness voor lightning hebben, maar allebij mijn characters kunnen geen lightning, ook niet beschikbaar verder in een van de crystal-trees.
ik deed 1 vijand tegelijk.
Eerst debuff met Vanille en Sazh als Ravanger, als de vijand beide statussen heeft switch ik naar Ravanger (vanille) en Commander (sazh)
Ravanger zorgt voor de chain gauges en met de commander doe je dan veel damage
2 Ravangers doen minder damage dan 1 Ravanger en 1 Commander.

het klopt dat je nog geen lightning attacks hebt. deze krijg je later in het spel.

[ Voor 4% gewijzigd door Ike. op 10-03-2010 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

Ike. schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 20:23:
[...]

ik deed 1 vijand tegelijk.
Eerst debuff met Vanille en Sazh als Ravanger, als de vijand beide statussen heeft switch ik naar Ravanger (vanille) en Commander (sazh)
Ravanger zorgt voor de chain gauges en met de commander doe je dan veel damage
2 Ravangers doen minder damage dan 1 Ravanger en 1 Commander.

het klopt dat je nog geen lightning attacks hebt. deze krijg je later in het spel.
Hardstikke bedankt! Dan ga ik wat punten in Commander investeren voor Sazh, zit namelijk nog weinig cp in die tree.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Wat is eigenlijk het nut van de sterren na een gevecht?
Enige logische lijkt me is dat je meer cp krijgt bij meer sterren, klopt dit?

[ Voor 6% gewijzigd door Ike. op 10-03-2010 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer

Thermometer

Whoop Whoop!

Ike. schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 20:47:
Wat is eigenlijk het nut van de sterren na een gevecht?
Enige logische lijkt me is dat je meer cp krijgt bij meer sterren, klopt dit?
Nee, met 5 sterren krijg je een veel betere kans op een rare item drop. Met 0 sterren een betere kans op een normal drop. Hoe meer sterren, hoe meer TP recovered ook, helaas geen cp :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
  • Laatst online: 28-04 19:33
Toch jammer dat niet elke character alle roles tot zijn beschikking heeft. Had van te voren al beetje in gedachten wie ik wat wilde gaan laten doen, maar dat komt dus niet helemaal uit...

Komt dat misschien later nog, of zijn dit de roles per character waarmee je het moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Nog even wat betreft die CP, is het nog ergens van afhankelijk dat je meer of minder CP krijgt? Als ik het me goed herinner was het in vorige delen zo dat diegene die de laatste vijand uitschakelde net even wat meer kreeg dan de rest, niet altijd even fair maar goed..
Daarnaast vindt ik het erg vervelend dat je zo lang in lv.1 blijft hangen en niet automatisch naar lv.2 gaat dit moet je blijkbaar vrijspelen.
Die Shiva dingen zijn ook lastig trouwens, maar na 3 keer is het me gelukt!!
Kan nog steeds hoor, gisteren moest ik plassen, controller mee naar wc, x drukken, toen ik terug kwam netjes gewonnen en klaar om verder te wandelen
Maar nie alle battles zijn zo
Ik ben er ook achter gekomen, niet met plassen maar gewoon met roken haha telefoneren werkt niet want dan luister je toch niet naar het gesprek aangezien de game vele malen interessanter is dan een gemiddeld telefoon gesprek haha.

(Volgens mij is de stem van vanille uit een of andere hentai gehaald ofzo, dat gezucht en gekreun.. gek wordt je er van.. doet me denken aan Rikku uit FF10, ook X benen en irritant, en bleef er tot het einde in :)

Wat een gezeik over een geweldige game haha

[ Voor 12% gewijzigd door ourplayground op 11-03-2010 08:19 ]

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slaapje
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:12
Nou moet ik wel zeggen dat hoe vervelend haar stem ook is. Cooke & mack uit lost odyssey vond ik nog een stap erger

To dare is to do

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Die ken ik dan weer niet, maar mocht het zo zijn dan hoef ik er niet achter te komen

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:39
Behalve dat de stem van Vanille irritant is (vooral het gezucht dat ze uitwisselt met Hope, lijkt soms wel een pornofilm als je het beeld niet ziet), komt haar reactie soms nogal ongepast over. Als Hope bijna tegen Snow wil gaan praten over zijn moeder, reageert zij "Joooh, kom op, komt allemaal goed, laten we gaan rennen!".

Right!

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Echt joh, Vanille.... :X

Gister een scene met Vanille en Sazh. Nog vrij in het begin:
spoiler: title
Als je op het gecrystaliseerde meer bent, dan lopen Lightning en Hope alvast verder, terwijl Sazh en Vanille uitgeput van de battel even blijven zitten. Man, als ik mijn ogen dicht had en alleen had geluisterd had het regelrecht uit een adult movie kunnen komen. Dat gezucht en gekreun van haar en daarna de tekst van Sazh, iets van "Damn, i'am tired _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:19

westergas

rikkie_pc

1e indruk, grafisch mooi maar verder niets aan. Zoals eerder gemeld volstaat het om X ingedrukt te houden.
Dit zal neem ik aan een stuk beter worden als de de reviews en de posts hier mag geloven :P

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nohead

Nohead

Ik heb wat advies nodig over het paradigm systeem:

Ben nu nog in het begin van de spel en heb net het paradigm tot mijn beschikking. Standaard 2 keuzes COM RAV RAV en COM SEN MED. Heeft het al zin om andere paradigms toe te voegen zo vroeg in het spel? Of heeft dat volgens jullie nog geen toegevoegde waarde. Ik heb bijv. zelf al geprobeerd om RAV RAV RAV toe te voegen. Maar ben niet overtuigd dat dit meer dmg doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
westergas schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 08:49:
1e indruk, grafisch mooi maar verder niets aan. Zoals eerder gemeld volstaat het om X ingedrukt te houden.
Dit zal neem ik aan een stuk beter worden als de de reviews en de posts hier mag geloven :P
Je hebt hem? d:)b Wanneer viel die nou uiteindelijk binnen bij je?

edit:never mind, las je DM net pas 8)7

[ Voor 9% gewijzigd door Kraziey op 11-03-2010 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Nohead schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 08:51:
Ik heb wat advies nodig over het paradigm systeem:

Ben nu nog in het begin van de spel en heb net het paradigm tot mijn beschikking. Standaard 2 keuzes COM RAV RAV en COM SEN MED. Heeft het al zin om andere paradigms toe te voegen zo vroeg in het spel? Of heeft dat volgens jullie nog geen toegevoegde waarde. Ik heb bijv. zelf al geprobeerd om RAV RAV RAV toe te voegen. Maar ben niet overtuigd dat dit meer dmg doet.
Momenteel kan je het nog goed af met deze 2, maar ik denk verder in het spel dat je dan nog wel eens nieuwe aan zou moeten maken. Zeker als je een speciaal onderdeel kan perfectioneren als COM, RAV of MED bijvoorbeeld. Maar zover ben ik nog niet en red het nog erg goed met switchen tussen deze 2.
Dit zal neem ik aan een stuk beter worden als de de reviews en de posts hier mag geloven
Soms kan het driehoekje ook handig zijn.. haha als je niet wil wachten tot je energie weer helemaal opgeladen is. Momenteel ben ik het met je eens dat het vooral op X drukken is, dat zal wel zo blijven, maar dan met meer tactvol inzicht haha

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mfpower
  • Laatst online: 11-09 21:31

Mfpower

In dubio

Sander1991 schreef op woensdag 10 maart 2010 @ 20:08:
spoiler:
Op zich is het niet zo erg als je geen 5 stars haalt, heeft volgens mij alleen met TP te maken. Maar: ik buff eigenlijk zelden met 'gewone' enemies; nergens voor nodig. Gewoon allout gaan en naar een healer paradigm switchen wanneer het nodig is. Ikheb gemerkt dat gevechten sneller gaan als je met een commando/rav de staggerbar tot zo'n 40% vol laat lopen en dan overgaat op dualcasting (rav/rav). Wanneer een enemy staggert is het zo over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

kloos2 schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 08:10:
Toch jammer dat niet elke character alle roles tot zijn beschikking heeft. Had van te voren al beetje in gedachten wie ik wat wilde gaan laten doen, maar dat komt dus niet helemaal uit...

Komt dat misschien later nog, of zijn dit de roles per character waarmee je het moet doen?
Nee de rollen nemen wel toe narmate da game vordert, maar de 3 chars waarmee je veht worden voor je bepaald en je groep wordt vaak opgesplits waardoor je keuzes ook wat beperkt worden.
ourplayground schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 08:15:

Daarnaast vindt ik het erg vervelend dat je zo lang in lv.1 blijft hangen en niet automatisch naar lv.2 gaat dit moet je blijkbaar vrijspelen.
mjah vindt ik ook, gaf al aan dat de opbouw qua gameplay wel erg traag gaat. heb nu 9-10 uren gespeeld en ben nu zover dat ik characters en weapons kan upgraden :P Bij de meeste rpg's kunje daar vnaaf het begin al mee bezig, maargoed het apst wel in het verhaal zo... en ik ga er vanuit dat het de uiteindeljke speelduur ten goede komt.

[ Voor 32% gewijzigd door Chaoss op 11-03-2010 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
Dat vind ik inderdaad ook wel een nadeel, dat je niet kunt kiezen met wie je speelt. Vind Lightning wel fijn spelen. :)

Upgraden van wapens heb ik momenteel ook alleen nog met Lightning gedaan. Heb wapen en accessory van Lightning geupgrade, de rest nog niet. Kwam aantal keer een x2 x0.25 en x0.50 bonus tegen :)

Vullen jullie alle roles van een character of bewaar je cp voor latere upgrades? Ik heb nu voornamelijk punten in de mainrole van characters, en dan in andere roles nog wat str/hp/magic upgrades. Kan nu level omhoog met roles, had alleen nog niet genoeg cp ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-09 10:45
Wat is nou precies de invloed van een level omhoog gaan met je role? Heb ik iets over het hoofd gezien?
Ik vind het vreemd dat sommigen niet altijd genoeg CP hebben, slaan jullie dan vaak monsters over?

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Ik neem aan meer abilities die je krijgt in die rol?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mfpower
  • Laatst online: 11-09 21:31

Mfpower

In dubio

Volgens mij is de eerste 20 uur van het spel gewoon een soort van tutorial waarbij je alles leert; daarna krijg je vrijheid (als ik de reviews moet geloven). Het verhaal is wel leidend in dit spel. Ik vind het trouwens juist erg goed dat je levels pas unlocken als je voorbij een baas bent. In andere RPG's kon je levelen tot je zo sterk was dat de baas niet echt meer een uitdaging was. Nu moet je blijven nadenken over je strategie. De meeste bazen heb ik tot nu dan ook niet in 1x gehaald. Met name Odin was een tough bastard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-09 08:50
Ik had ergens gelezen dat deze game ook voor de pc uit zou komen? Maar kan nergens een release date vinden? Weet iemand hier meer over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
Khiu schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 10:49:
Wat is nou precies de invloed van een level omhoog gaan met je role? Heb ik iets over het hoofd gezien?
Ik vind het vreemd dat sommigen niet altijd genoeg CP hebben, slaan jullie dan vaak monsters over?
Hmm ik heb naar mijn weten geen monsters overgeslagen, sommige zelfde meerdere keren gedaan. Maar heb wel CP besteed aan andere roles van eenzelfde character. Bijvoorbeeld Lightning gebruik ik altijd als Commando, maar heb ook wat skills uit Ravager gekozen, zoals +HP/+Str. Heb jij dat niet gedaan?

[ Voor 34% gewijzigd door kloos2 op 11-03-2010 11:05 . Reden: quote erbij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Mfpower schreef op donderdag 11 maart 2010 @ 10:52:
Volgens mij is de eerste 20 uur van het spel gewoon een soort van tutorial waarbij je alles leert; daarna krijg je vrijheid (als ik de reviews moet geloven). Het verhaal is wel leidend in dit spel. Ik vind het trouwens juist erg goed dat je levels pas unlocken als je voorbij een baas bent. In andere RPG's kon je levelen tot je zo sterk was dat de baas niet echt meer een uitdaging was. Nu moet je blijven nadenken over je strategie. De meeste bazen heb ik tot nu dan ook niet in 1x gehaald. Met name Odin was een tough bastard.
klopt, ik weet niet welke rpgs dit al eerder deden, maar wat FF betreft is het een geweldige en welkome innovatie. Het feit dat dit in geen enkele 'negatieve' review terugkomt spreekt wat mij betreft voor zich.
Pagina: 1 ... 8 ... 23 Laatste