Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Mijn Gebeden zijn gehoord! Ongelooflijk!!!

Had eerst FF 13 online gepre-ordered bij Gamersland. Het was de game inclusief de strategy guide
normale editie voor 64,99. De prijs vond ik echt super aangezien die hier in Amsterdam bij Gamemania voor 60 euro zou binnenkomen, en dan nog de guide voor 15,95.

Nu wilde ik toch heel graag de CE guide, en die koste 24,95 zou dus een plaatje worden van ongeveer 85 euro.

Nu had ik gamersland gemailed, met het verzoek of ik alleen de game kon krijgen, en wilde afzien van de guide. aangezien ik graag de CE wilde halen bij gamemania. Volgende dag gelijk email, dat ze zullen kijken wat ze kunnen doen.

WAT BLIJKT NU!!!!

Zojuist een pakketje gekregen TNT met de normale editie game, maar WEL de CE guide,
terwijl op de website niet stond vermeld dat het de CE guide zou zijn.

Conclusie gamerland game besteld voor 64,99 inclusief de CE guide.

Gamersland, ik prijs u!!! O-) _/-\o_

Ik heb net boodschappen gedaan, een week vakantie genomen.
Mijn operatie gaat nu beginnen, en zal proberen af en toe nog een post te geven over mijn indruk.

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chibi2k
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 11-09 17:58

Chibi2k

www.radicalbirds.nl

ze liggen gewoon bij FRS Zwolle , maarja ik heb even gespeeld op mijn xbox en vond wel wat tegenvallen.. erg jammer voor een titel waar ik zolang op hebt gewacht :P

Radical Birds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_Johannn_ schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 11:25:
[...]

Ooh waar? als het hier een beetje in de buurt is ga ik er ook snel ff langs :)
someren, maar ik de enigste en de laatste O-)

De rest was allemaal al gereserveerd, ik had geluk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-09 10:45
FRS in Leiden was er heel nuchter over, kon er nu zelfs nog een voor me vasthouden, denk dat ze er nog aardig wat hebben.

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had net gechecked en ze worden in de Gamemania verkocht, volgens de kassier bij elk filiaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Verwijderd schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 13:25:
Ik had net gechecked en ze worden in de Gamemania verkocht, volgens de kassier bij elk filiaal!
Kreeg 5 minuten geleden een SMS'je van de Gamemania in Utrecht dat ik mijn pre-order mag komen ophalen. Ik ga dat nu maar eens doen! :D Het lijkt erop dat een hoop winkels hem vandaag al in de rekken hebben liggen.

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 19:37
Net mijn FF13 opgehaald bij de bart smit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

BS en FRS hadden hme hier neit in de schappen liggen... ik kon dus ook geen stennis maken in de FRS :P

Ik wacht rustig af tot dinsdag, vermaak me intussen wel met Creed Corp.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuidoVanSanten
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-02 23:12
Waar zitten de settings voor de jap stemmen? Kan die namelijk niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
GuidoVanSanten schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 14:18:
Waar zitten de settings voor de jap stemmen? Kan die namelijk niet vinden.
kan niet. Spel bevat alleen de Engelse taal.

[ Voor 3% gewijzigd door Ike. op 06-03-2010 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ik was bij frs in vlissingen daar stonden ze dus ook gewoon. Echt een stelletje ******** degenen die pre-orderen moeten natuurlijk weer tot dinsdag wachten.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-08 15:45

XXlerator

Old time gamer

Ike. schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 14:21:
[...]

Niet? Dat is zonde, Japanse stemmen met Engelse ondertitels vind ik toch altijd het prettigste. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuidoVanSanten
[...]

Jammer. Hoorde namelijk in de reviews dat die.... ff opzoeken... vanille een rotstem heeft. Achja, tot nu toe is ie vet!

Had trouwens echt gelezen dat de ps3 wel de orginele voices zou krijgen. Mja.

[ Voor 12% gewijzigd door GuidoVanSanten op 06-03-2010 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

kvin de Japande stemmen altijd maar irritant en erg gay :P vooral dat "gekreun" als soort van emotionele reactie... aaaaaaargh! kheb het in die japanse filmpjes van FF13 ook gezien, tenenkrommend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
[...]

Hmmm dat is erg jammer, ik dacht dat de PS3 wel genoeg ruimte heeft m de japanse stemmen erop te zetten. Zelfs Blue Dragon en Lost Odyssey op de xbox360 hebben japanse stemmen.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Woa kijk maar naar de X360 versie 3 dvd's alleen al een gamedata, cutscenes, muziek en engelse stemmen. dan hebje dus al al een BR disc vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuidoVanSanten
als het 3 dual layers zijn is het toch iets van 24 gb? Blu ray is toch 40 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuidoVanSanten
oh nee 25 mja zie ook weer ergens 25 tot 50 :P

[ Voor 67% gewijzigd door GuidoVanSanten op 06-03-2010 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-08 23:26
Ik heb hem net gekocht bij Free Record Shop in Schiedam er lagen nog genoeg.
Alle andere winkels hebben hem pas maandag wel een beetje raar dat ze bij Free Record voor de release datum al in de schrappen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De 360 versie is ongeveer 20GB want op een 360 DVD kan maar 6.8GB. De PS3 BR versie is 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chibi2k schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 12:40:
ze liggen gewoon bij FRS Zwolle , maarja ik heb even gespeeld op mijn xbox en vond wel wat tegenvallen.. erg jammer voor een titel waar ik zolang op hebt gewacht :P
Dat is toch wel de opmerking van de dag haha
Je kan ook van een game als FF ook echt na "even" te hebben gespeeld zeggen of hij tegenvalt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Ik heb zojuist het spel besteld bij Futurezone + guide voor de ps3, dank voor de tip. Dit is een web-only aanbieding. Nu hoop ik dat het naast het grafische geweld ook wat aan spelbeleving te bieden heeft. FF 7 staat wat dat betreft op eenzame hoogte in mijn ogen, ook al ziet het er naar huidige maatstaven niet bepaald prachtig uit. Ook zou het leuk zijn als de cutscenes net zo'n indruk op mij achterlaten als de cutscenes van FF 8 (wie het openingsfilmpje van het spel kent, weet waar ik het over heb).

We zullen het zien. In het ergste geval zal het spel stof verzamelen. Gelukkig heb ik (nog) geen haast met het spelen van het spel.

Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Ik heb bij de FRS FFXIII PS3 gekocht i.c.m de strategy guide voor 64.98 euro. Vanavond maar eens beginnen :)

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
GuidoVanSanten schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 14:25:
[...]

Jammer. Hoorde namelijk in de reviews dat die.... ff opzoeken... vanille een rotstem heeft. Achja, tot nu toe is ie vet!

Had trouwens echt gelezen dat de ps3 wel de orginele voices zou krijgen. Mja.
Inderdaad een verschikkelijke k*t stem. Past wel een beetje bij het character. Ze loopt ook nog maf met erge X-benen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheKillingBean schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 14:29:
[...]

Hmmm dat is erg jammer, ik dacht dat de PS3 wel genoeg ruimte heeft m de japanse stemmen erop te zetten. Zelfs Blue Dragon en Lost Odyssey op de xbox360 hebben japanse stemmen.
Waarom bij ff13 niet dan? Lijkt met dat je op die manier zelfs extra consoles verkoopt. Als de ps3 deze wel heeft en de xbox versie niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2010 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
FragNeck schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 13:54:
@Wimpie007 ; Blijft het spel zo lineair? Of komt er nog verandering dat je weet?
Ik heb niet veel recensies gelezen...
Tot nu toe zo recht als een lineaal en ik ben al een heel stuk op disc2 bezig

Afbeeldingslocatie: http://www.gamert.nl/archives/images/56088__468x_final-fantasy-xiii-extreme-linearity.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 15:55:
[...]

Waarom bij ff13 niet dan? Lijkt met dat je op die manier zelfs extra consoles verkoopt. Als de ps3 deze wel heeft en de xbox versie niet.
Bij 'onze' FF versie is alles gesynced voor de Engels gesproken tekst.
Spel zou anders nooit op een blu ray disc passen. denk aan dubbele cutscenes etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-09 10:45
Ben nu een uurtje bezig, grafisch erg indrukwekkend, maar het verhaal heeft me nog niet helemaal te pakken.

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 22-08 23:26
Ik net gespeeld het valt mij een beetje tegen. Grafisch ziet die er goed uit op de ps3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Nu online
Tripwire999 schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 12:32:
zojuist een paar winkels afgebeld:
Dixons nieuw - vennep & lisse - Maandag
Dynabyte lisse - niet bekend
Bart smit lisse - maandag
Music Store voorhout - maandag
Music Store nieuw - vennep - maandag

Iemand ergens in de buurt van hillegom een shop waar de game verkrijgbaar is ?
Nope, Intertoys Hillegom verkoopt hem ook pas maandag al hebben ze 'm wel al binnen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Niet online
Evertt schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 16:40:
Ik net gespeeld het valt mij een beetje tegen. Grafisch ziet die er goed uit op de ps3.
tsja, je moet zo'n spel echt langer spelen om te weten wat je er van vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEiE
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-08 19:21
Het verhaal heeft mij ook nog niet helemaal te pakken, en ik ben toch wel een uurtje of 6 bezig nu.
Zoals ook eerder genoemd is de voiceover van Vanille niet echt om over naar huis te schrijven, haar stem klinkt gewoon niet lekker, en de emotie zit er niet lekker in. Die neger vind ik wel weer een leuke stem hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuidoVanSanten
gnauw schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 16:59:
[...]

tsja, je moet zo'n spel echt langer spelen om te weten wat je er van vindt.
idd, zit nu op 3+ uur en nu begint het pas. Krijg nog steeds tuts enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 13:57

pjvandesande

GC.Collect(head);

Whoohoo, FRS in Zwolle verkoopt ze. Heeft er nog redelijk wat in de schappen liggen, zowel Xbox 360 als PS3. Let the fun begin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Gisteravond besteld bij consoleshop, en vanmorgen viel ie op de mat :)

Ondertussen al een heel eind op weg, zo'n 5 uurtjes. Verhaal is nog wel erg recht-toe-recht-aan, maar hoop dat daar nog wat verandering in zit.

Battlesysteem vind ik erg leuk, je kan echt heel veel, en gaat echt lekker snel! (al is het nu af en toe wel wat chaotisch)
Verhaal is wel aardig, al denk ik dat het nog niet 'echt' begonnen is, dus ik ben erg benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:42

Step

step@tweakers.net#

Vanmiddag gekocht bij Gamestore E-plaza Enschede! Die verkoopt em ook al! :) Erg gaaf spel! Daar gaat weer wat uren in zitten! :)

~Step @ Mac Mini i5 2018 en 13" MacBook Pro i7 2020 - eGPU build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:13
Step schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 18:31:
Vanmiddag gekocht bij Gamestore E-plaza Enschede! Die verkoopt em ook al! :) Erg gaaf spel! Daar gaat weer wat uren in zitten! :)
Vanmiddag telefoon van ze gehad naar aanleiding van m'n reservering. Morgen na m'n werk haal ik 'm op, dus we zullen zien.

Krijg overigens een Collectors Edition voor de normale prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enrico670
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-09 19:08
Ben nu op het einde van disc 1, heb dus de xbox360 versie.
Ik speel het spel op een 24" monitor en zit dus redelijk dicht op het beeld. Het spel zelf ziet er echt gigantisch mooi uit, maar zodra er naar filmpjes wordt overgeschakeld zie je toch wel artifacts in het beeld, voornamelijk bij snel bewegende beelden.

Als je de keuze hebt tussen de PS3 versie of de xbox360 versie zou ik zeker gaan voor de ps3 versie, ik heb begrepen dat bij die versie er geen sprake is van compressie artifacts.

Los van de fimpjes, het spel is echt super en het battlesysteem is echt super verslavend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Ik heb vandaag te horen gekregen dat het verkoop-embargo ineens niet is opgeheven omdat er geen 'bewijs' was dat een andere winkel de game al verkocht had..

Ik heb daarom een verzoek aan de tweakers die het spel wel gewoon hebben gekocht:

Kunnen jullie een duidelijke foto van jullie kassabon maken waarop de titel en de datum zichtbaar is?

Morgen is het namelijk koopzondag in de buurt en dan kan ik mogelijk alsnog het spel meekrijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuidoVanSanten
Faust schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 19:04:
Ik heb vandaag te horen gekregen dat het verkoop-embargo ineens niet is opgeheven omdat er geen 'bewijs' was dat een andere winkel de game al verkocht had..

Ik heb daarom een verzoek aan de tweakers die het spel wel gewoon hebben gekocht:

Kunnen jullie een duidelijke foto van jullie kassabon maken waarop de titel en de datum zichtbaar is?

Morgen is het namelijk koopzondag in de buurt en dan kan ik mogelijk alsnog het spel meekrijgen..
Dan gaan ze die winkel toch kei hard naaien? Dan kan je straks nooit meer een game voor de release datum krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Hier in Haarlem had de FRS 'm ook al in de schappen liggen.
Ik had mijn exemplaar online besteld bij FRS met de bestel-normaal-en-krijg-CE actie, gisteren ook een mail gekregen dat ze 'm al zouden gaan inpakken, maar dat ie dinsdag pas komt. Nu hoop ik maar dat het dan ook echt de CE is...

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
blu-fox schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 19:12:
Hier in Haarlem had de FRS 'm ook al in de schappen liggen.
Ik had mijn exemplaar online besteld bij FRS met de bestel-normaal-en-krijg-CE actie, gisteren ook een mail gekregen dat ze 'm al zouden gaan inpakken, maar dat ie dinsdag pas komt. Nu hoop ik maar dat het dan ook echt de CE is...
same here, maar ik neem het zekere voor het onzekere. ik stuur de dinsdag bestelling terug als het geen ce is.
GuidoVanSanten schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 19:11:
[...]

Dan gaan ze die winkel toch kei hard naaien? Dan kan je straks nooit meer een game voor de release datum krijgen.
nee, de frsen verkopen hem zelf al.
een klein winkeltje dat je een plezier wil doen, daar hoef ik geen bon van.
Maar als het een franchise winkel zoals FRS, Game mania, bart smit, eplaze, intertoys, van leest, etc is, dan maakt het niet uit. Zij zorgen er juist voor dat de kleine winkeltjes verkopen mislopen door street dates te breken, zij kunnen het immers gewoon aan: er is nog nooit bij het verbreken van een street date iets gebeurd waardoor de winkel werd afgesloten van verdere nieuwe releases, nog nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Ik heb trouwens wel af en toe dat ik korte zinnen gesproken tekst mis?? iemand anders ook last van ? (PS3 versie)

(ik heb ondertitels aangezet, zodat ik zeker weet dat ik niks mis ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enrico670
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-09 19:08
RonnieB82 schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 19:47:
Ik heb trouwens wel af en toe dat ik korte zinnen gesproken tekst mis?? iemand anders ook last van ? (PS3 versie)

Tijdens het rond lopen geven je party members wat commentaar "hurry up, lets go here, bla bla bla", je mist niets volgens mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Vandaag naar de GameMania geweest om FF XIII op te halen. Ik was te laat met pre-orderen, dus kon de CE niet bestellen. Daar aangekomen voor de zekerheid gevraagd of ze er toevallig nog ééntje over hebben, en dat hadden ze :D Iemand had er blijkbaar per ongeluk 2 besteld, dus kon ik een CE kopen *O*

Tot nu toe best tevreden over het spel. Het is zeker niet de beste FF spel, maar wel leuk om te spelen :) In mijn ogen de voor- en nadelen:

Voordelen:
-Ziet er goed uit, vooral de cutscenes zijn prachtig.
-Het combatsysteem. Paradigm shifts zijn geweldig 8)
-Het verhaal, tot nu toe best goed en interessant
-Verslavend.
-De muziek. Probeer het stukje tijdens de gevechten maar uit je hoofd te krijgen na een paar uur spelen :P

Nadelen:
-Heel erg lineair.
-Het verhaal. Om alles mee te krijgen moet je toch aardig wat datalog entries doornemen.
-Vanille :r
-Heel erg lineair :P
-Verpakking van de CE. Het is een dunne kartonnen doosje. Had liever iets steviger gehad, net als de Japanse/Amerikaanse MGS4 CE.
RonnieB82 schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 19:47:

Geen last van. Van alle ondertitels die ik zie, hoor ik ook wat er gezegd wordt.

[ Voor 4% gewijzigd door Chester op 06-03-2010 20:03 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Nou, ik ben benieuwd wat de meeste mensen het vinden na 10tallen uren. Dus laat je commentaren maar (hier) achter :)

btw, die marktplaats is idd een scam >> Hij woont in de UK maar bla die bla :) Dus verwijder die link maar van het forum :)

[ Voor 1% gewijzigd door FikkieHo op 06-03-2010 20:22 . Reden: Kromme zin :P ]

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ken
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17-12-2024

ken

Ik zit met een dilemma, wel of niet beginnen met FF13 :)

Ben op dit moment nog bezig met Star Ocean, maar om FF13 nog ernaast te spelen.....

Heb FF13 en de guide hier voor me liggen ;)

[ Voor 14% gewijzigd door ken op 06-03-2010 20:05 ]

Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuidoVanSanten
FikkieHo schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 20:02:
Nou, ik ben benieuwd wat de meeste mensen het vinden na 10tallen uren. Dus laat je commentaren maar achter :)

btw, die marktplaats is idd een scam >> Hij woont in de UK maar bla die bla :) Dus verwijder die link maar van het forum :)
Er zijn mensen die het wel leuk vinden om te weten wat anderen er nu van vinden. Wie ben jij om te zeggen dat ze hun commentaren achter mogen laten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

GuidoVanSanten schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 20:19:
[...]

Er zijn mensen die het wel leuk vinden om te weten wat anderen er nu van vinden. Wie ben jij om te zeggen dat ze hun commentaren achter mogen laten?
Oh, sorry, ik bedoelde hier achterlaten :) Ik WIL juist dat mensen posten..

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19:02

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Heeft iemand op de PS3 de DTS audio al aan de gang gekregen? Achterop het hoesje staat het DTS logo maar ingame krijg ik alleen DD5.1 te horen en is er zo te zien geen instelling om dit aan te passen. In het menu van de PS3 staat DTS natuurlijk gewoon aan.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuidoVanSanten
FikkieHo schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 20:21:
[...]

Oh, sorry, ik bedoelde hier achterlaten :) Ik WIL juist dat mensen posten..
ahh naja sorry voor mijn opmerking terug dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Bor de Wollef schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 20:23:
Heeft iemand op de PS3 de DTS audio al aan de gang gekregen? Achterop het hoesje staat het DTS logo maar ingame krijg ik alleen DD5.1 te horen en is er zo te zien geen instelling om dit aan te passen. In het menu van de PS3 staat DTS natuurlijk gewoon aan.
Misschien is het te forceren door in de XMB Dolby Digital uit te vinken?

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 15:55:
[...]

Is nu toch ook al zo? Enkel de PS3 versie is HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Alleen de cutscenes zijn 1080p en ingame is het jammer genoeg 720p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chester schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 20:01:
Tot nu toe best tevreden over het spel. Het is zeker niet de beste FF spel, maar wel leuk om te spelen :) In mijn ogen de voor- en nadelen:

Voordelen:
-Ziet er goed uit, vooral de cutscenes zijn prachtig.
-Het combatsysteem. Paradigm shifts zijn geweldig 8)
-Het verhaal, tot nu toe best goed en interessant
-Verslavend.
-De muziek. Probeer het stukje tijdens de gevechten maar uit je hoofd te krijgen na een paar uur spelen :P

Nadelen:
-Heel erg lineair.
-Het verhaal. Om alles mee te krijgen moet je toch aardig wat datalog entries doornemen.
-Vanille :r
-Heel erg lineair :P
-Verpakking van de CE. Het is een dunne kartonnen doosje. Had liever iets steviger gehad, net als de Japanse/Amerikaanse MGS4 CE.
Dat muziekje blijft echt in je hoofd zitten inderdaad. *fluit vrolijk mee*
Ben het eens met je voordelen lijstje. Het nadelen lijstje daarentegen...

Het verhaal mag dan lineair zijn, maar mij stoort het niet. Om de verhaallijn mee te krijgen hoef je niet zoveel datalog entries te lezen imo. Per chapter zijn het 3 pagina's van ong. 10 regels per pagina.En het meeste vind ik ook nog dubbelop omdat het in de scenes wel naar voren komt of in de vorige entries.
En Vanille is cute :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Met lineair bedoel ik niet het verhaal, maar het spel zelf. Het is alsmaar rechtdoor lopen.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat het lineair is boeit me echt niets, ik wil toch alleen maar 'vooruit' in het verhaal. Scheelt een hoop verwarring.

De game ziet er echt FANTASTISCH uit... kan me ogen niet geloven. Heb het echt naar me zin in FFXIII.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Bor de Wollef schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 20:23:
viel me ook al op inderdaad, maar stoor me er eigenlijk verder niet aan...

Zit nu op 8 uurtjes, en het blijft me verbazen hoe gaaf het is, des te verder je komt, des te meer je allemaal kan. :)

[ Voor 11% gewijzigd door GeleFles op 06-03-2010 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuidoVanSanten
idd bij die oude ff games moest je ook ergens heen om verder te komen toch? alleen dan kon je ook gewoon naar andere plaatsen toe. Tis alleen lang geleden dat ik die gedaan heb. Net ook nog deel 7, maar daar ben ik niet zo ver mee.

Maar idd, beetje meer vrijheid zal wel leuk geweest zijn.

Trouwens, dat komt toch als je verder in de game komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 22:28:
Alleen de cutscenes zijn 1080p en ingame is het jammer genoeg 720p
Toch beter dan de 576p van de 360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

absoluut :P

wat dat voor- na-delen lijsjte betreft ik heb ook geen problemen met lineaire games, sterker nog vindt ik vaker lekkerder spelen dan spellen met complete vrijheid qua quests/missies Het enige is dat de hele levels van FF13 linear zijn en dat het "exploreren" dan ook niet echt meer exploren is.

Krijg er nu toch wel zin in om dinsdag te beginnen, maar dat komt vooral door de reacties hier =]

[ Voor 14% gewijzigd door Chaoss op 06-03-2010 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Ik vind het ook wel jammer dat er geen echte steden zouden zijn.
Traditiegetrouw ga ik bij een FF (of andere rpg) wanneer ik in een stad kom in elk huisje, terwijl ik op x of o blijf drukken en tegen de muren/kastjes lopen in de hoop een paar gratis items te krijgen.
Plus met mensen praten voor wat achtergrond verhaal.
Als ik dan de hele stad had onderzocht dan ging ik voldaan verder met het verhaal.

Nu dat wegvalt lijkt het alsof het spel een stuk korter gaat zijn, maar volgens de berichten is het spel weer gewoon als vanouds lang. Ik ben echt super benieuwd naar dinsdag. :) (en natuurlijk naar de CE, heb 9 februari besteld zo te zien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 19:23
Faust schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 23:29:
Traditiegetrouw ga ik bij een FF (of andere rpg) wanneer ik in een stad kom in elk huisje, terwijl ik op x of o blijf drukken en tegen de muren/kastjes lopen in de hoop een paar gratis items te krijgen.
Hoe herkenbaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de game op mediaoffer besteld, kan je op https://www.addiscount.com/default.aspx een paar reclame filmpjes kijken en dan krijg je 7 euro korting. Alles bij elkaar kan je de game voor nog geen 40 euro bestellen. Ben benieuwd straks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Weet iemand of er ook DLC zal komen voor deze game? Je kunt op de PS3 trouwens een sh!tload aan trophies verdienen waarvan de meeste secret (dus ???).

Tip: bij Bart Smit (sommige filialen) ligt de Limited Collectors Edition voor dezelfde prijs als de normale versie. Het gaat hard met de verkoop daarvan dus als je een wilt bemachtigen moet je er snel bij zijn!

[ Voor 41% gewijzigd door Bor op 07-03-2010 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op zondag 07 maart 2010 @ 09:51:
Weet iemand of er ook DLC zal komen voor deze game? Je kunt op de PS3 trouwens een sh!tload aan trophies verdienen waarvan de meeste secret (dus ???).

Tip: bij Bart Smit (sommige filialen) ligt de Limited Collectors Edition voor dezelfde prijs als de normale versie. Het gaat hard met de verkoop daarvan dus als je een wilt bemachtigen moet je er snel bij zijn!
Er komen geen DLCs voor FFXIII.
Aantal trophies is erg weinig vind ik (maar 36)
trophy list

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Als je de game koopt krijg je een kaartje om de game te registreren. Wanneer je vervolgens naar de url gaat krijg je een Plesk "no website configured" melding te zien. :o

36 maar? Ik zag er gisteren echt veel meer in de trophy browser volgens mij. Echt pagina's lang aan "???".

[ Voor 24% gewijzigd door Bor op 07-03-2010 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Bor de Wollef schreef op zondag 07 maart 2010 @ 09:51:

Heb je hem zelf daar gehaald?
Het is vandaag koopzondag hier, als je ergens een scan van het aankoopbewijs kan uploaden dan maak ik nog eens kans om de CE te bemachtigen, heb de hoop op een CE bij de FRS pre-order al opgegeven. Daarnaast heb ik vrijdag toets, dus als ik vandaag even kan spelen dan is de drang om dit dinsdag te doen minder groot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Wat zit er eigenlijk extra in de CE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Chaoss schreef op zondag 07 maart 2010 @ 10:35:
een cd met een deel van de ost (volledige ost is 4 schijfjes) een boekje met art erin, enkele kaarten en een sticker met een symbool uit de game.
Maar het belangrijkste: een kartonnen hoes met het 'echte' FF logo erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Chaoss schreef op zondag 07 maart 2010 @ 10:35:
Afbeeldingslocatie: http://i.fokzine.net/upload/100122_182714_LCE%20FFXIII.png

Maar dan de PS3 versie natuurlijk ;)

Misschien goed om in de TS op te nemen?

[ Voor 7% gewijzigd door Bor op 07-03-2010 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ic, nou die OST is wel interessant, de rest niet zo zal komen omdat ik nog nooit een FF game gespeeld heb. :+

Die kartonnen hoesjes gooi ik juist vaak weg omdat ze irritant zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kev7381
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 09:23
heel erg jammer op de ps3.. dat ze geen japanese voice erin hebben gezet :'(.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
..knip..
Heb hem gewoon meegekregen.
Hartelijk dank voor alle hulp!

[ Voor 12% gewijzigd door psychoclown op 07-03-2010 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
Heb hem nu zo'n 7 uur gespeeld en ik moet zeggen het bevalt me prima, battle systeem is een stuk beter dan in FF12.

Wel merk ik dat ik weinig CP heb om mijn chars mee te boosten :(

Enige wat ik eigenlijk echt mis is de random encounters zoals in bijna alle voorgaande FF's zodat je exp/cp kan verdienen om je chars te boosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:54
Ik zit nu bij een boss en kom er niet uit. Misschien zie ik wat over het hoofd maar hoop dat iemand de gouden tip kan geven ik zit vast bij de volgende (boss) "doom" voor de gene die slecht met namen zijn hier een plaatje :http://i931.photobucket.c...critix/20100307133113.jpg http://i931.photobucket.c...critix/20100307133112.jpg

eindelijk gelukt :) wat ik gedaan heb als hij veel attacks doet double medic. En daarna als die even niks doet beide aanvallen. Daarna War en peace. en zo doorgaan

[ Voor 17% gewijzigd door stftweaker op 07-03-2010 14:06 ]

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuidoVanSanten
Equip iig je gevonden sparkle ringen.

->
spoiler:
Dan moet je constant tussen healer en dmg switchen. Want hij valt steeds de healer aan.

Heeft iemand misschien de guide, en wil diegene het weapon upgrade / material gedeelte inscannen ? Ze hadden de guide niet, en ik vind het zonde om al mn materials te verpesten.

[ Voor 37% gewijzigd door GuidoVanSanten op 07-03-2010 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje: hoe vergelijkt dit spel zich in verhouding met Lost Odyssey, qua sfeer, combat systeem etc? Heb enkel FF7 op de PC gespeeld, nooit erg in FF verdiept

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 17:07
_Johannn_ schreef op zondag 07 maart 2010 @ 13:04:
Heb hem nu zo'n 7 uur gespeeld en ik moet zeggen het bevalt me prima, battle systeem is een stuk beter dan in FF12.

Wel merk ik dat ik weinig CP heb om mijn chars mee te boosten :(

Enige wat ik eigenlijk echt mis is de random encounters zoals in bijna alle voorgaande FF's zodat je exp/cp kan verdienen om je chars te boosten.
Je kan altijd hele stukken teruglopen. de encounters staan er dan gewoon weer hoor. hiervoor krijg je ook CP.

Dus wil je boosten dan loop je een stuk gewoon 2/3 keer. Ik zit continue tegen de max aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
Verwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 14:48:
Even een vraagje: hoe vergelijkt dit spel zich in verhouding met Lost Odyssey, qua sfeer, combat systeem etc? Heb enkel FF7 op de PC gespeeld, nooit erg in FF verdiept
niet te vergelijken met lost odyssey vind ik.
Lost oddyssey had dan wel weer steden, maar dit battlesysteem is een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
janus_freggel schreef op zondag 07 maart 2010 @ 14:53:
[...]

Je kan altijd hele stukken teruglopen. de encounters staan er dan gewoon weer hoor. hiervoor krijg je ook CP.

Dus wil je boosten dan loop je een stuk gewoon 2/3 keer. Ik zit continue tegen de max aan.
Aah moet ik maar eens gaan doen dan, Lightnings Medic skilltree is zo goed als leeg. Zit nu op een stukje waar je ongeveer 100-140 CP per battle krijgt paar keer op en neer lopen en ik moet alles weer max hebben dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuidoVanSanten
janus_freggel schreef op zondag 07 maart 2010 @ 14:53:
[...]

Soms kan je ook ineens bij bepaalde schatten, waar je eerst niet bij kon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
GuidoVanSanten schreef op zondag 07 maart 2010 @ 15:04:
[...]

Soms kan je ook ineens bij bepaalde schatten, waar je eerst niet bij kon.
hmm die is weer nieuw voor mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuidoVanSanten
Bijvoorbeeld:

spoiler:
chapter 4, waar je de stroom aan moet zetten. Dan kan je terug lopen en de liften wel gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-06 11:00
Ik heb het spel sinds gisteren. Ben volop aan het spelen.

Ten eerste is het beeld en geluid icm Full HD tv (aangesloten op receiver) werkelijk fantastisch. En pareltje om te zien.

Echter ik ben tot nu toe nog zeer zeker niet te spreken over dit deel van Final Fantasy, en al helemaal niet nadat ik alles op mijn gemakje heb gespeelt, pas 8½ uur bezig ben, en nu al op mijn scherm staat: please insert disc 2 :-S Dat is echt wel heeeeeeeel erg snel.

Ook ben ik zeker niet te spreken over het battle systeem. Het is welliswaar diepgaand, maar ik vind het de gameplay niet ten goede komen. Juist omdat deze FF wat moeilijker is dan de gemiddelde Final Fantasy, kom je ook echt letterlijk om de 3 minuten een save tegen. Dus waneer je game over gaat, en trust me, je gaat echt een aantal keer gruwelijk op je bek, hoef je in ieder geval nooit lang opnieuw te spelen, sterker nog, je kan een gevecht gewoon opnieuw beginnen.

Het verhaal is op zich redelijk, maar nog steeds niet super te noemen.

Ik, als enorm Final Fantasy fan, welke vanaf deel 7 elk deel meerdere keren heeft uitgespeelt, ben toch enorm teleurgesteld. Velen roepen over dat FF12 slecht was, dat vond ik een van de sterkste delen, sterker dan 10.

Men wil alles vergelijken met deel 7, maar deel 7 is heilig, no way dat dit deel daar aan kan tippen, het lijkt er nog niet eens op!

Het spel is echt zo linear als maar zijn kan. In de omgevingen is weinig tot niets te beleven, af en toe een schatkistje. Verder speel je steeds losse stukjes verhaal met steeds weer andere personages, en ook dat vind ik persoonlijk een tegenvallend zwak punt....

Het heeft me tot nu toe nog zeker niet weten te overtuigen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Vandaag ook het spel gehaald, bij de FRS in rotterdam centrum bij de Mediamarkt. Wonderbaarlijk had de mediamarkt het spel nog niet in de schappen liggen. Zo eens gaan spelen en de tijd vergeten :)

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Net enkele uren gespeeld, en met recht:
imo de eerste echte 'next gen' rpg.
Alle andere rpgs deze generatie zijn gewoon PS2 games met iets betere graphics.
XIII heeft daadwerkelijk nieuwe dingen, en speelt ontzettend vloeiend.
Ik stop echter, wil niet het spel direct uitspelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 21:40
Faust schreef op zondag 07 maart 2010 @ 17:17:
Net enkele uren gespeeld, en met recht:
imo de eerste echte 'next gen' rpg.
Alle andere rpgs deze generatie zijn gewoon PS2 games met iets betere graphics.
XIII heeft daadwerkelijk nieuwe dingen, en speelt ontzettend vloeiend.
Ik stop echter, wil niet het spel direct uitspelen :)
:?

Je stopt met het spelen van een spel omdat je het niet uit wil spelen??

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Stel jij nooit je orgasme uit? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuidoVanSanten
Game is toch lang zat? Speel je echt niet zo maar uit. Ben al "heel het weekend" aan het spelen. En ben alles behalve ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
GuidoVanSanten schreef op zondag 07 maart 2010 @ 19:15:
Game is toch lang zat? Speel je echt niet zo maar uit. Ben al "heel het weekend" aan het spelen. En ben alles behalve ver.
En als je het spel/verhaal uitgespeeld hebt ben je nog niet klaar. Bij de side-missions/hunts heb je veel monsters die sterker zijn als de eindbaas. Ook kan je je personages pas na het uitspelen helemaal 'upgraden'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-03 14:28
Een maat van me heeft hem al, we dachten laten we hem maar ff gamen.
Waren we zo 4 uur verder.

Wat een geweldige game vind ik het! :D

Weet trouwens iemand nog of hij ooit nog voor de PC uit gaat komen want het lijkt me wel lekkerder werken op de PC.

EDIT: Ik zie dat alle objecten apart geblurd worden op de screen van niet nader genoemde boven mij :)
Geweldig wat die Crystalize (toch? :S) Engine uit de Xbox 360 kan halen :)

[ Voor 56% gewijzigd door qwertyuio op 07-03-2010 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Niet online
qwertyuio schreef op zondag 07 maart 2010 @ 21:55:
Een maat van me heeft hem al, we dachten laten we hem maar ff gamen.
Waren we zo 4 uur verder.

Wat een geweldige game vind ik het! :D

Weet trouwens iemand nog of hij ooit nog voor de PC uit gaat komen want het lijkt me wel lekkerder werken op de PC.

EDIT: Ik zie dat alle objecten apart geblurd worden op de screen van niet nader genoemde boven mij :)
Geweldig wat die Crystalize (toch? :S) Engine uit de Xbox 360 kan halen :)
komt niet op de PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
Auw.. die kwam hard aan, zo direct ook.
Ik hoopte dat je er nog even omheen draaide :P

Jammer, dan koop ik hem maar voor de 360 maar ik moet Battlefield ook nog voor de 360 halen want ik vind online gamen niet leuk op de PC en ik heb mijn *testversie* al bijna uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Negaiido
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 05-09 19:49
Waarom zou hij beter werken op de PC :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qwertyuio
Dan hoef je geen meerdere handelingen te doen bij het vechtsysteem maar dan kun je er gewoon meteen met je muis op klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEiE
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-08 19:21
stftweaker schreef op zondag 07 maart 2010 @ 13:37:
Ik zit nu bij een boss en kom er niet uit. Misschien zie ik wat over het hoofd maar hoop dat iemand de gouden tip kan geven ik zit vast bij de volgende (boss) "doom" voor de gene die slecht met namen zijn hier een plaatje :http://i931.photobucket.c...critix/20100307133113.jpg http://i931.photobucket.c...critix/20100307133112.jpg

eindelijk gelukt :) wat ik gedaan heb als hij veel attacks doet double medic. En daarna als die even niks doet beide aanvallen. Daarna War en peace. en zo doorgaan
De boss heet niet Doom, hij heet Odin

Ik zit nu ook bij deze boss, niet grappig meer :(. Ik ben steeds in 15sec ofzo dood, hij gaat helemaal los op Hope, die is al dood voordat hij kan beginnen met healen. Morgen nog maar eens proberen, nu geen zin meer :P

[ Voor 5% gewijzigd door DEiE op 07-03-2010 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

DEiE schreef op zondag 07 maart 2010 @ 22:46:
[...]

De boss heet niet Doom, hij heet Odin

Ik zit nu ook bij deze boss, niet grappig meer :(. Ik ben steeds in 15sec ofzo dood, hij gaat helemaal los op Hope, die is al dood voordat hij kan beginnen met healen. Morgen nog maar eens proberen, nu geen zin meer :P
Owww, Odin :P

wilde eerst al niet op het plaatje klikken omdat ik nog geen doom kende...
Odin is wel pittig om te halen ja, maar check ook continu de enemy stats (R1 op PS3), daar staan wat handige tips. (word tijdens het vechten aangevuld)

spoiler:
Je krijgt die punten niet alleen maar door los te gaan op de enemy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Echt een superieur deel! Wat is dat combat verbeterd zeg. Ik had Lost oddesy nog in in me achterhoofd en dan vooral de langdurig random encounters. Dit is echt een zegen! Combat draait heerlijk soepel. Het spel is absoluut linear maar dat vind ik wel prettig eigenlijk, je komt niet vast te zitten of wat dan ook.

Verhaal is niet super, althans er gebeuren nu wel wat leuke dingetjes (eind disc 2). Maar zeker vermakkelijk. Die Japanser weten de vrouwtjes altijd wel mooi te digitaliseren in een spel :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Ik heb bijna 4 jaar op dit spel gewacht, ik zou het zonde vinden om het volgende week al 'uit' te hebben, aangezien ik een rpg vaak jaren niet aanraak na uitspelen.
Al is dit echt een spel wat ik gewoon NU weer zou willen aanzetten.

Ieder zijn eigen mening natuurlijk!

(Zelfs niet rpgs heb ik traag uitgespeeld overigens: uncharted 1 zomer 2008, steeds 2 uur gespeeld ofzo per week, hele zomervakantie plezier van gehad :) (mede door het feit dat ik alleen 's avonds kon spelen ivm zon op tv en gordijnen die niet volledig licht tegenhouden). Dead Space zelfs nog langer, heb er 6 maanden over gedaan, maar altijd als ik zin had in een fantastische game, dan kon ik het gewoon opstarten.)

Ontopic:
Het battle-systeem vind ik tot nu toe
spoiler:
heb 1e eidolon gehaald gisteren
echt fantastisch; super gestroomlijnd en echt lekker snel. Speel hierna lost odyssey en die is dan gewoon een playstation 1 spel, final fantasy 8 de pal versie, zo stroef gaat dat.

Ook dat de mensen tegen je praten en dat je teamleden dingen vertellen vind ik veel intuïtiever.

De graphics zijn overigens echt fenominaal. Ik geloof dat ook de volumetric lighting op de 360 ontbreekt? Dat terzijde, de som van de character models, effecten, omgevingen, alles samen maakt het imo echt tot een van de beste ps3 titels tot nu toe, grafisch gezien.
Pagina: 1 ... 6 ... 23 Laatste