Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:32
RonnieB82 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 10:57:
Net mail gehad van eplaza/bartsmit, de CE word niet uitgeleverd aan ze, en ik kan de normale versie bestellen...
(wel met wat korting)

Ben benieuwd of de FRS dan wel de CE gaat krijgen!
Tuurlijk.. dit had ik al een beetje verwacht. Heb je hem pas geleden besteld of al een tijd geleden? Een vriend van mij had hem ook besteld daar en ik zei nog tegen hem dat ze waarschijnlijk niet aan alle pre-orders een CE kunnen geven, maar hij was er heilig van overtuigd. Maar als ik het nu begrijp leveren ze aan niemand een CE uit, terwijl dit wel de oorspronkelijke actie was?
Ben dus benieuwd want dan kan ik hem alvast ff gek maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
RonnieB82 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 10:57:
Net mail gehad van eplaza/bartsmit, de CE word niet uitgeleverd aan ze, en ik kan de normale versie bestellen...
(wel met wat korting)

Ben benieuwd of de FRS dan wel de CE gaat krijgen!
Dit MEEN JE NIET!!!

kan je een stuk uit de mail quoten svp??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Nouhja FRS was ook vaag bezig, eerst stond er een "gewone" preorder versie op de site, toen een "CE voor de prijs van de gewone" preorder, toen weer de "gewone" versie als preorder, toen weer 2 dagen de "CE voor de prijs van de gewone" preorder en daarne weer de "gewone" als preorder. Tussentijds hadden ze ook nog de PS3 en xdoos versie verwisseld (klikte je op de ene kreeg je afbeelding van de andere versie).

Maar ergens daar tussen in heb ik besteld, zie wel wat ik krijg zolang het maar geen xdoos versie is :D

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 19:23
Ik had bij zowel BS als Eplaza een pre-order staan (dat je die melding kreeg als die te bestellen was) zodat ik ook de CE kreeg. Net een mail van BS en kort daarna Eplaza (zelfde) dat de CE niet leverbaar was, en dat je daarom een korting van 7,95 krijgt. Dan moet je bestellen via de link in de mail. Nou, ik had mooi geen link in de mail :/ En hij is ook wel voor minder dan 52 te krijgen dacht ik. Toen toch maar eens gekeken wat de uiteindelijke totaalprijs nou zou worden, en bij e-plaza stond ineens ong 15 euro korting! Met verzenden ben ik nu 46 euro kwijt bij bartsmit. Dus ik heb niet getwijfeld en meteen besteld! Komt ie wel pas maandag binnen, maar ach, ik moet toch nog klussen in mijn nieuwe huis. Ik kan niet wachten iig! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Best lullig, hoezo zouden ze in een keer geen CE meer uitgeleverd krijgen?? Toch raar, misschien dat BS/Eplaza op eigen initiatief hebben gehandeld door de CE aan te bieden, om er achteraf achter te komen dat dit niet kan? Of is het misschien een lokkertje geweest om het aantal pre-orders te verhogen? Beetje rare situatie lijkt mij…. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Ik ga straks toch de stad in, en dan laat ik de frs mensen direct met het hoofdkantoor bellen, want dit kan echt niet! heb me zo op de CE verheugd. Had er 75 euro voor betaald als het moest!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Tis nog niet zeker van FRS he? Niet dat je daar al een molotov naar binnen gooit voordat je het hebt gevraagd...:P :9

[ Voor 3% gewijzigd door Kraziey op 05-03-2010 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Kraziey schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 11:24:
Tis nog niet zeker van FRS he? Niet dat je daar al een molotov naar binnen gooit voordat je het hebt gevraagd...:P :9
Hmm, je bent net op tijd, zat te denken of ik de fles op zou maken of gewoon de resterende wijn door het toilet spoelen .. :P
just kidding, maar ik ga erachteraan en dan post ik hier mijn bevindingen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een molotov bouwen met een fles wijn? Werkelijk waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Lolz :D. Maar ik ben zeer benieuwd, suc6 and let us know!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-09 10:45
Killed-1 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 11:07:
Ik had bij zowel BS als Eplaza een pre-order staan (dat je die melding kreeg als die te bestellen was) zodat ik ook de CE kreeg. Net een mail van BS en kort daarna Eplaza (zelfde) dat de CE niet leverbaar was, en dat je daarom een korting van 7,95 krijgt. Dan moet je bestellen via de link in de mail. Nou, ik had mooi geen link in de mail :/ En hij is ook wel voor minder dan 52 te krijgen dacht ik. Toen toch maar eens gekeken wat de uiteindelijke totaalprijs nou zou worden, en bij e-plaza stond ineens ong 15 euro korting! Met verzenden ben ik nu 46 euro kwijt bij bartsmit. Dus ik heb niet getwijfeld en meteen besteld! Komt ie wel pas maandag binnen, maar ach, ik moet toch nog klussen in mijn nieuwe huis. Ik kan niet wachten iig! :D
Nou ik ben blij dat het voor jou goed heeft uitgepakt. Bij mij stond er ook geen link bij, en als ik het via de site(Bart Smit) probeer dan krijg ik helemaal niks aan korting(e-mailadres klopt). Ik word hier zo moe van...

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-06 11:00
Net al ff rondje gebeld bij ons in Helmond. Bart Smit heeft hem nog niet binnen. Bart Smit in Nuenen krijgt hem vanmiddag maar mochten nog niet verkopen, tenzij ze bericht van hoofdkantoor hebben.

FRS Helmond heeft hem gisteren al binnen gekregen, maar mocht idd ook nog niet de schappen in. Maar de meeste krijgen hem dus wel vandaag binnen, dus nu een kwestie van pushen en aantonen van mensen die hem al elders hebben kunnen bemachtigen!

The hunt still goes on.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naiki
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-05-2024
Ik ga me niet zo druk maken om die paar dagen.. Ben zojuist toch eerst begonnen met White Knight Chronicles en ik heb dinsdag toch vrij maar zal wel eerst in me huis aan het werk moeten :)

Maar ik kan wel zeggen dat ik wel het graag ondertussen zou willen spelen maar me geduld is groot :)
Eens kijken of deze echt beter is als FF12 want vond die echt butt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
UPDATE:

Bij ALLE 4 de FRS filialen in EINDHOVEN gaat FF XIII morgen ochtend om 11.00 de schappen in, tegen een spciaal actie tarief voor 55,00 EURO, en daarbij de Official Strategy guide voor de helft van de prijs. Dus voor 65 EURO is hij morgen vanaf 11:00 in alle FRS in Eindhoven te koop, LET WEL, dit schijnt een regionale afspraak te zijn, en hier doen niet alle FRS aan mee.

Maar toch ga ik kijken of ik hem vandaag nog kan bemachtigen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Wel enig sinds lame dat FRS vanaf morgen ochtend de game in de winkel gaat verkopen, terwijl pre-ordes via de site hem pas later krijgen... dat maakt het hele pre-orderen een beetje nutteloos :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
Mag ik vragen waar je deze info vandaan hebt? Want ik wil daar dan best ff heen rijden en natuurlijk niet te horen krijgen dat het niet zo is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
De jantjes..... Dat is wel erg ver rijden voor mij, hoe graag ik hem ook wil.. :(.
Hoe ben je er precies achtergekomen, want dan kan ik kijken of ze het ook hier in de buurt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Gisteren zo'n 4 uur gespeeld (X360), en mijn eerste indruk is echt indrukwekkend!
Grafisch vind ik het echt geweldig, er zitten ontzettend veel cut-scenes in, en ook het battle systeem vind ik er mooi uit zien. Veel kleurgebruik, en special effects maken het tot een waar schouwspel!

Het is inderdaad heel anders dan ik gewend ben van Final Fantasy, maar niet dat ik zeg dat het slecht is.
Er zijn (voor mij) een aantal nieuwe dingen bij gekomen bij het vecht systeem.

Echter heb ik de indruk dat het wel wat meer richting het lineaire gaat, in plaats van een open systeem, maar ik zit pas bij chapter 3, dus ik kan hier nog niet veel over zeggen.

Wel vind ik het verhaal wat zoetsappig, maar misschien dat dat nodig is voor hetgeen wat er nog moet komen.

Ik heb inmiddels twee 'bazen' verslagen, en het is wel heel belangrijk dat je je personages goed 'inricht' met bepaalde capaciteiten om speciale battles aan te gaan. Er is ook een soort puntensysteem die je krijgt zodra je een battle wint, dat je XP points geeft. Wat dat allemaal precies inhoudt daar ben ik nog mee aan het puzzelen.

Ook zou ik wel eens willen weten hoe de rest van het spel zich openbaart, want voorlopig is het meer een interactieve film die je speelt, in plaats van keuzes van paden die je maakt.

Maar al met al geeft het mij een goede eerste indruk, waarbij ik wel mag zeggen dat de muziek in de battles wel wat heftiger had gemogen.

Mochten er meer mensen zijn die van het weekend mogen genieten van de game zou ik zeggen; veel plezier ;)

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Gisteren het bericht gekregen vanuit de UK dat Final Fantasy XIII CE voor mijn PS3'tje gedispatched is... GAME kennende zal die dus begin volgende week in de bus vallen :)

Mocht je een CE zoeken: Wellicht hebben ze er nog een paar op voorraad...

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Wat een wijs spel!
[XBOX360]

Toch kom ik moeilijk in het verhaal, misschien omdat ik FF8 als laatste heb gespeeld.
Heb gisteren al 5 uur gespeeld!
Cutscenes zien er echt wel uit als 1080P hoor ook al wordt het omhoog geschaald!

Toch vind ik de battles een beetje makkelijk, ook het upgraden en keuzevrijheid van spreuken vind ik wat mager vergeleken met FF8

En ja het is zo lineair als maar kan, beetje jammer

[ Voor 8% gewijzigd door wimpie007 op 05-03-2010 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 15:04
bechown schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 10:06:
[...]

Tnx voor de post.. Heb het nu half gelezen maar dit ziet er uit als een serieus vergelijk.. Heb ook de filmpjes gekeken en ook al is het niet fullscreen zie ik dat ik me niet ga storen aan de xbox360 versie.. Mijn mening lijkt bevestigd te worden.. De xbox360 is goed te doen.. als er geen ps3 versie was was dit zowieso een toptitel geweest die er perfect uit ziet.. alleen de PS3 is net als met films DVD vergelijken met Blueray.. Sommige zal het niet opvallen en sommige schreeuwen moord en brand over de kwaliteit verschillen.. Ik zit er een beetje tussenin.. Ik kijk net zo makkelijk een DVD film als een HD film.. maar als ik de keuze mag maken 8)
Ik zie wel verschil in de video, de PS3 versie is scherper en meer contrast. Maar niets wat je met een HDTV niet op kan lossen door wat instellingen aan te passen. Daarnaast zit je toch op gemiddeld 3 meter afstand. Ik vind het verschil alles mee vallen. Het verschil tussen de plaatjes geloof ik niet zo, je ziet veel compressie rondom de letters rechtsonderaan. Gewoon een slecht plaatje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Geweldig Nieuws,

Net even gebeld met gamersland (wel 10 min in de wacht :z ) waar ik mijn pre order heb gedaan
(46.90 incl verzendkosten,) en te horen gekregen dat de game vandaag nog wordt verstuurd, en dus morgen op mijn deurmat zal liggen!!!!!!! YEAH!!!!! ---> Nu nog hopen dat ik bij GameMania (amsterdam) mijn CE guide eerder meekrijg en dan kan de operatie beginnen. Vanavond even boodschappen inslaan voor een week, en denk dat ik dan verder weing daglicht zal zien aankomende week. Proost.

[ Voor 3% gewijzigd door Greatsword op 05-03-2010 13:35 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PredNL
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-03-2024

PredNL

Help!

koffieboontje schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 13:08:
UPDATE:

Bij ALLE 4 de FRS filialen in EINDHOVEN gaat FF XIII morgen ochtend om 11.00 de schappen in, tegen een spciaal actie tarief voor 55,00 EURO, en daarbij de Official Strategy guide voor de helft van de prijs. Dus voor 65 EURO is hij morgen vanaf 11:00 in alle FRS in Eindhoven te koop, LET WEL, dit schijnt een regionale afspraak te zijn, en hier doen niet alle FRS aan mee.

Maar toch ga ik kijken of ik hem vandaag nog kan bemachtigen!
Sinds wanneer begon FRS met regionale prijs afspraken? Iedergeval dat klopt..(FRS stationsplein) om 11:00 FF13 voor 55 euro en de piggyback guide voor 10 euro als je dat erbij zou bestellen.

Asus N551JK-CN157H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
Khiu schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 13:18:
Mag ik vragen waar je deze info vandaan hebt? Want ik wil daar dan best ff heen rijden en natuurlijk niet te horen krijgen dat het niet zo is ;)
Nou dat mag je, ik heb toevallig alle 4 de FRS filialen gebeld:

1) Eindhoven centrum
2) Eindhoven Woensel
3) Eindhoven Heuvel galerie
4) Eindhoven CS station

je kan de nummers op i-net vinden, bel ze maar zij zullen dit bevestigen.

Heb ze alle 4 persoonlijk gebeld en gesproken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
Heel erg bedankt! Dan gaan we morgen es even naar Eindhoven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
@Wimpie007 ; Blijft het spel zo lineair? Of komt er nog verandering dat je weet?
Ik heb niet veel recensies gelezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
Dat bewijst het toch maar weer eens he: Eindhovuh de gekste!!

Maar eh, ik heb dit bericht ook aan diverse Bart Smit / Intertoys filialen gemeld in de regio, en die gaan hier serieus op in. Dus wie weet gaan ze morgen ook de verkoop in, en misschien dan ook wel landelijk.

Regionaal zou anders niet eerlijk zijn.

Of dalijk in het ergste geval gaat Eindhoven hem morgen toch niet verkopen.... dat zou zonde zijn.

Maar voorals nog sta ik morgen vroeg om 11.00 bij een van de filialen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Grr.. waarom niet in de regio Amsterdam of Haarlem...... :'(
Ik ben best triest eigenlijk.... :P Ik loop hier te janken dat ik hem dit weekend moet hebben maar ik heb dit weekend niet eens zoveel tijd om te gamen (werken, voetballen). Ook moet ik nog de 2de DLC van RE5 spelen en de demo’s van Just Cause 2, GoW 3 en BF:BC2 gaan checken.
Maar toch wordt de drang van het hebben steeds groter…....... en groter….......... })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
Kraziey schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 14:01:
Grr.. waarom niet in de regio Amsterdam of Haarlem...... :'(
Ik ben best triest eigenlijk.... :P Ik loop hier te janken dat ik hem dit weekend moet hebben maar ik heb dit weekend niet eens zoveel tijd om te gamen (werken, voetballen). Ook moet ik nog de 2de DLC van RE5 spelen en de demo’s van Just Cause 2, GoW 3 en BF:BC2 gaan checken.
Maar toch wordt de drang van het hebben steeds groter…....... en groter….......... })
Haarlem/Amsterdam hebben een rechtstreekse treinverbinding naar Eindhoven hoor, als je em op FRS station Eindhoven haalt..... kan je gelijk weer terug ;) Tis maar wat je er voor over hebt, Maar hoor al dat je het nog erg druk hebt met andere games... dus jij kan makkelijk wachten :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ik kreeg net dit mailtje van FRS:
Beste klant,

Enige tijd geleden heb je op onze website de game ‘Final Fantasy 13’ besteld.

Door de enorme hoeveelheid bestellingen die we voor deze titel hebben ontvangen, gaan we vandaag je order al verwerken en inpakken.

Je ontvangt daardoor naar alle waarschijnlijkheid vanavond een automatisch gegenereerde email dat je bestelling verzonden is.

Echter mogen wij door de embargo op de releasedatum je bestelling niet eerder versturen.

Je kunt je bestelling dan ook op dinsdag 09 maart op het door jou aangegeven afleveradres verwachten.

We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wensen je alvast veel speelplezier.

Met vriendelijke groet,
Ik vindt het een hele vreemde situatie, persoonlijk maken mij die paar dagen eerder of later echt niet uit. maar imho moet er dan wel 1 lijn getrokken worden. Het is gewoon raar dat ik zo'n mailtje krijg en tegelijkertijd hier lees dat hij vanaf morgen verkocht gaat worden.

Het hele pre-orderen heeft zo geen nut als notabene DEZELFDE winkel hem wel eerder in de shops gaat verkopen. Nogmaals ik vindt het niet erg om te wachten tot dinsdag, maar dan vindt ik wel dat dat voor alles en iedereen moet gelden... net zo belachelijk als dat de X360 versie blijkbaar al te spelen is.

[ Voor 7% gewijzigd door Chaoss op 05-03-2010 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 17:07
Het is nogal eenvoudig. natuurlijk zal een BS, MM, GP e.d. zich wel aan deze datum houden.
Maar zo'n vaste datum lokt ook uit om juist te stunten en zo even snel wat extra omzet te pakken, want daar gaat het wel over bij een dergelijke game. Er zijn mensen die doen er alles voor om hem eerder te hebben zoals even met de trein naar eindhoven.
(persoonlijk ben ik ook zo leip ;-)

Daarnaast zijn er altijd kleinere winkeliers die ze op markplaats verkopen voor de release datum, maar dan wel voor een tientje meer.
Of ze gewoon in de winkel leggen. of niet leggen, maar als je erom vraagt wel verkopen. het blijft omzet..

Wat een betere regel zou zijn is het versturen vanuit een centraal magazijn op een bepaalde dag en dat release datum noemen :)

Overigens had ik hem weer van iemand die een promotional release had gekregen via zijn perspas, want ook dat gebeurd. Het voordeel van even langer wachten is dan wel weer dat je een boekje erbij krijgt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
gewoon een doelloos mailtje dus van de FRS..... ze geven dus alleen aan in die mail dat ze hem gaan verwerken in inpakken, maar dat ie pas op 9 maart op je deurmat gaat vallen.... wat heb je nou aan die info? Dat zou hij sowieso pas komen, dat wist je vooraf.

Raar mailtje idd van de FRS. En ben het idd volledig met je eens dat er niet een lijn wordt getrokken, en notabene idd met dezelfde winkelketen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Iemand al een idee, hoeveel uren het totaalplaatje in beslag zal nemen, en dat heb ik het niet over de storyline, van plus minus 60 uur, maar compleet met sidequest,ultimate weapons, ultitmate bosses etc.
Bij de voorgaande delen 7,8,9,10 heb ik toch zeker tussen de 160 en 200 uur per game op de teller gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Geloof mij, dat is het eerste waar ik aan dacht :P. Helaas moet ik om 13.00uur werken en aangezien het spektakel pas om 11.00uur begint ga ik dat net niet redden :’(. En nee, ik kan niet meer wachten, demo’s of niet…… Het idee dat hij morgen gewoon al te verkrijgen grijpt me bij mijn keel en laat me niet meer los………. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
Destianto schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 14:17:
Iemand al een idee, hoeveel uren het totaalplaatje in beslag zal nemen, en dat heb ik het niet over de storyline, van plus minus 60 uur, maar compleet met sidequest,ultimate weapons, ultitmate bosses etc.
Bij de voorgaande delen 7,8,9,10 heb ik toch zeker tussen de 160 en 200 uur per game op de teller gezet.
Ik denk dat je meer naar cut-scenes aan het kijken bent, dan dat je daadwerkelijk aan het spelen bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PredNL
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-03-2024

PredNL

Help!

iemand al contact gehad met andere vestigingen van FRS of ze daar dezelfde actie hebben? (prijs / datum)

Asus N551JK-CN157H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
Kraziey schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 14:20:
Geloof mij, dat is het eerste waar ik aan dacht :P. Helaas moet ik om 13.00uur werken en aangezien het spektakel pas om 11.00uur begint ga ik dat net niet redden :’(. En nee, ik kan niet meer wachten, demo’s of niet…… Het idee dat hij morgen gewoon al te verkrijgen grijpt me bij mijn keel en laat me niet meer los………. :|
Haha precies, het idee dat andere hem morgen al hebben terwijl ik moet wachten tot hij verstuurd wordt. Heel vervelend, heb jij netjes maanden geleden de game al besteld om zeker te weten dat je hem op tijd hebt, heeft een ander hem gewoon eerder die toevallig langs de FRS loopt en niet van het bestaan van FFXIII wist, Aaargh |:(

ps: Ik heb mediaoffer ook even gemaild hierover, wie weet sturen ze hem ook wat eerder...

[ Voor 5% gewijzigd door Splendid op 05-03-2010 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

koffieboontje schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 14:17:
gewoon een doelloos mailtje dus van de FRS..... ze geven dus alleen aan in die mail dat ze hem gaan verwerken in inpakken, maar dat ie pas op 9 maart op je deurmat gaat vallen.... wat heb je nou aan die info? Dat zou hij sowieso pas komen, dat wist je vooraf.

Raar mailtje idd van de FRS. En ben het idd volledig met je eens dat er niet een lijn wordt getrokken, en notabene idd met dezelfde winkelketen
Nouhja dat mailtje sturen ze lijkt me uit voorzorg, er zullen dus een hele hoop FRS klanten zijn die vandaag een maitlej krijgen dat un game verzonden is. Die klanten zullen de game dan morgen of uiterlijk maandag thuis verwachten... wat dus niet gebeurd omdat ze hem maandag pas gaan versturen en al die mensen gaan dan bellen/mailen/klagen van "eej waar blijft mijn game".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Destianto schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 14:17:
Ik denk dat dat wel heel erg ligt aan de manier van spelen, FF7 heb ik ook compleet gehaald, (met ultimate bosses, golden chocobo enz) en nog geen 100 uur over gedaan. FF8 eigenlijk hetzelfde. FF9 was helemaal kort, die had ik in 40-50 uur uitgespeeld, maar geen zin gehad om nogmaals te doen. (had ook geen guide voor 9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
hmm wat ook leuk was om bij FF7 al je materia's full te krijgen en te verdubellen of verdriedubellen (of nog meer natuurlijk)
dan kon je wel een uurtje of 300 bezig zijn daarmee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

janus_freggel schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 14:34:
hmm wat ook leuk was om bij FF7 al je materia's full te krijgen en te verdubellen of verdriedubellen (of nog meer natuurlijk)
dan kon je wel een uurtje of 300 bezig zijn daarmee.
Inderdaad..heb er echt veel uren met veel liefde en plezier aan versleten. het behalen van level 99 was echt gruwelijk, en de materia was echt top. Ik ben pas vanaf 8 echt begonnen met de officiele guides erbij, en dat was echt een hele andere ervaring.

Heb onlangs 7 nog een keer gedownload via de PSN store, dacht voor een 10tje is dat een koopje,
heb alleen last van de zwarte balken, die ik op geen enkele manier weg krijg, kan het wel inzoomen e.d maar dan wordt het nog steeds geen full screen, dus dat heeft het plezier alleen een beetje bederft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-04 19:33
Maar die embargo regelingen wordt dus totaal niet op gecontroleerd? Lijkt mij dat die leuke omzet die je verdiend door je games eerder te verkopen dan de releasedatum, je aardig wat gaat kosten in plaats van opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
ik hoop alleen maar dat 7, 8 en 9 nog eens op xbox komen ;-) ijdele hoop.....

heb geen ps2 of 1 meer helaas, en de laatste keer dat ik die had op mijn fullhad zag dat er niet uit, dus moet ik er ook nog een sd beeldbuid bij gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

RonnieB82 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 14:32:
[...]

Ik denk dat dat wel heel erg ligt aan de manier van spelen, FF7 heb ik ook compleet gehaald, (met ultimate bosses, golden chocobo enz) en nog geen 100 uur over gedaan. FF8 eigenlijk hetzelfde. FF9 was helemaal kort, die had ik in 40-50 uur uitgespeeld, maar geen zin gehad om nogmaals te doen. (had ook geen guide voor 9)
De gameplay was misschien niet zo lang, maar de quest van de Chocobo's vond ik persoonlijk de leukste minigame tot nu toe, Heb je die niet gedaan dan? En met Ozma als ultimate boss had ik voor het eerst echt veel moeite. met uitzondering van FF10 hoeveel moeite je daar moest doen om uiteindelijk de ultimate boss tegen te komen,Pfff....maar het was het uiteindelijk wel waard :) zou het zo nog een keer doen...Ben benieuwd of het ooit mogelijk wordt om via de PSN store, ook PS2 games te downloaden en spelen....mmmmm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvm

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2010 14:48 . Reden: niet het sc2 topic ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Tja, blijkbaar neemt niet iedereen het embargo serieus. Of ze hopen dat ze niet gecontroleerd worden. Zelf had ik het meer verwacht van de kleinere shops, dan van de grote ketens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
het is dan ook meer een gentlements agreement dan dat er sancties uitvoerbaar zijn en dat weet iedere verkoper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
Breaking news!

Morgen gaan mogelijk alle winkels het spel gewoon verkopen, courtesy of Faust.

edit: ik zet het bericht morgen weer terug als het feest is doorgegaan :P

overigens zeiden ze dat iedereen die besteld EN al betaald had er een kreeg, dus ik weet niet als je hem nu besteld, of je dan alsnog een krijgt.

[ Voor 85% gewijzigd door Faust op 05-03-2010 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 11-09 22:08
Faust schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 14:51:

na enkele minuten vertelde hij dat hij de game niet mee mocht geven, dat de andere game winkel mogelijk een flinke boete krijgt omdat ze het embargo verbroken hebben, maar dat ik morgen terug moet komen, omdat ze hem morgenvroeg dan al gaan verkopen, alle FRSen van het hele land kennelijk.
Had ik dit geweten had ik het spel niet eergister besteld :P

Heb nu mijn mail dat ze hem vanavond wel al klaarmaken etc. alleen dinsdag bezorgen :( Hopelijk doen ze dat wel vroeg watn ik heb dinsdag en woensdag vrij en dan is de PS3 dus tijdelijk alleen voor mij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
@Faust
Ik snap dat je het graag kwijt wilt, maar misschien niet echt verstandig om dat hier te posten? Kans is redelijk aanwezig dat hun het ook te lezen krijgen natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backspace-NL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-08 15:46

Backspace-NL

New and Improved!

Ach, had ik 'm dan toch maar niet pre-ordered bij bol.com. Altijd hetzelfde gezeik, de laatste tijd iniedergeval. De games zijn vaak gewoon eerder in de winkel te vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
Geniaal verhaal, bedankt voor de info. Vanavond of morgen ff FRS in Leiden bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Hahaha, Faust hoe koning is die actie!! _O- Ben zeer benieuwd morgen. Ga zomenteen na werk wel even FRS bellen om te kijken of ze al wat meer weten.

[ Voor 34% gewijzigd door Kraziey op 05-03-2010 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Destianto schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 14:45:
[...]

De gameplay was misschien niet zo lang, maar de quest van de Chocobo's vond ik persoonlijk de leukste minigame tot nu toe, Heb je die niet gedaan dan? En met Ozma als ultimate boss had ik voor het eerst echt veel moeite. met uitzondering van FF10 hoeveel moeite je daar moest doen om uiteindelijk de ultimate boss tegen te komen,Pfff....maar het was het uiteindelijk wel waard :) zou het zo nog een keer doen...Ben benieuwd of het ooit mogelijk wordt om via de PSN store, ook PS2 games te downloaden en spelen....mmmmm?
Chocobo quest heb ik niet gedaan nee, wist ook niet exact hoe dit moest...
FF10 heb ik trouwens nooit uitgespeeld, beetje een combinatie van gebrek aan tijd en intresse (slechts een paar uur gespeeld ofzo)

Ben ook erg benieuwd hoe 13 gaat bevallen, ik hoop dat het gevoel van FF7-9 een beetje terugkomt. (FF8 is mijn persoonlijk favoriet, net boven 7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15:56
Ik had hem een tijd terug al bij de BS gereserveerd.
Had ook wel kunnen verwachten dat ze hem eerdere uit zouden leveren. Verwacht zelf dat ik hem niet voor dinsdag ga halen. Van het weekend hoe dan ook te druk om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

RonnieB82 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 15:37:
[...]

Chocobo quest heb ik niet gedaan nee, wist ook niet exact hoe dit moest...
FF10 heb ik trouwens nooit uitgespeeld, beetje een combinatie van gebrek aan tijd en intresse (slechts een paar uur gespeeld ofzo)

Ben ook erg benieuwd hoe 13 gaat bevallen, ik hoop dat het gevoel van FF7-9 een beetje terugkomt. (FF8 is mijn persoonlijk favoriet, net boven 7)
Dan kan ik alleen maar zeggen jammer, wat een gemis, juist omdat er nu zoveel veranderd is, en je als gamer nu veel meer verwacht en wilt van een game. (graphics) Lijkt me moeilijk om nu pas in te stappen op de boot ;) FF8 heb ik me ook zeer vermaakt, Dat was natuurlijk grafisch gezien de mooiste uit die tijd, ik weet nog dat de FMV's echt superieur waren voor die tijd, en de Card-Mini game was ook super verslavend.

Uit de post van bechown (pagina 16) vind je onderstaande link, die aangeeft dat het
meer een mix lijkt van FF VII in het begin, en daarna gemengt met gameplay elementen / system van FF X

http://www.eurogamer.net/...nal-fantasy-xiii-face-off

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
Destianto schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 15:45:
[...]

Bla

Uit de post van bechown (pagina 16) vind je onderstaande link, die aangeeft dat het
meer een mix lijkt van FF VII in het begin, en daarna gemengt met gameplay elementen / system van FF X

Grappig dat ik dat nog niet gelezen had toen ik mijn ervaring hier in het forum poste ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Destianto schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 15:45:
[...]

Dan kan ik alleen maar zeggen jammer, wat een gemis, juist omdat er nu zoveel veranderd is, en je als gamer nu veel meer verwacht en wilt van een game. (graphics) Lijkt me moeilijk om nu pas in te stappen op de boot ;) FF8 heb ik me ook zeer vermaakt, Dat was natuurlijk grafisch gezien de mooiste uit die tijd, ik weet nog dat de FMV's echt superieur waren voor die tijd, en de Card-Mini game was ook super verslavend.

Gaaf, ik ben erg benieuwd :)
Voor FF8 heb ik zelfs een pocketstation, daarop een leuke minigame met een chocobo :P
De FMV's van FF7 (en misschien ook zelfs van 8) heb ik ook allemaal nog op een aantal cd's staan, er was toen een tooltje om die dingen om te zetten vanaf de FF discs naar .mpg's. daar heeft mijn oude pentium toen ook een hoop uurtjes werk mee gehad :P (later kwamen die delen uit op pc, toen was het een stuk makkelijker rippen :D)

de blitzball minigame van FFX trok me ook niet echt, en de speelstijl was het net niet in mijn ogen, daardoor is de interesse toen weggevallen. Misschien toch binnenkort de ps2 weer onder het stof vandaan halen en nog een poging wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

janus_freggel schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 15:51:
[...]

Grappig dat ik dat nog niet gelezen had toen ik mijn ervaring hier in het forum poste ;-)
Het was een kleine comment / link, daar lees je nu eenmaal snel overheen. Maar zoals in het echte leven
zijn de kleine tekstjes en regels het belangrijkste. Staat namelijk de meest belangrijk info in _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ben ik de enige die van de FRS maar liefst 15 mailtjes kreeg met een bevestiging dat ze de order klaar maken?

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

RonnieB82 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 15:55:
[...]

Gaaf, ik ben erg benieuwd :)
Voor FF8 heb ik zelfs een pocketstation, daarop een leuke minigame met een chocobo :P
De FMV's van FF7 (en misschien ook zelfs van 8) heb ik ook allemaal nog op een aantal cd's staan, er was toen een tooltje om die dingen om te zetten vanaf de FF discs naar .mpg's. daar heeft mijn oude pentium toen ook een hoop uurtjes werk mee gehad :P (later kwamen die delen uit op pc, toen was het een stuk makkelijker rippen :D)

de blitzball minigame van FFX trok me ook niet echt, en de speelstijl was het net niet in mijn ogen, daardoor is de interesse toen weggevallen. Misschien toch binnenkort de ps2 weer onder het stof vandaan halen en nog een poging wagen.
Ik heb ook alle FMV's van 7,8,9 ergens online gedownload van een FF fanwebsite. Ben nu op werk, dus kan mjin map met 'Favorieten' helaas niet openen. Maar zal thuis later even kijken of de URL nog werkt.

Ik had zondag mijn xbox verkocht, en op marktplaats een ps3 80Gb versie gehaald, ( op de advertentie stond dat het de 60 GB versie is ( backwards compatible met ps2) dus dacht Super, hoef ik niet mn andere console aan te sluiten, Wat blijkt, dat van de 80 GB nog iets meer dan 60 GB daadwerkelijk beschikbaar was. en daar had ie dus overheen gekeken...... :( was wel een beetje teleurgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

NinTeNdO_FrEaK schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 16:10:
Ben ik de enige die van de FRS maar liefst 15 mailtjes kreeg met een bevestiging dat ze de order klaar maken?
Haha ik heb iig maar 1 mailtje gehad van FRS met die eerder genoemde mededeling, nog geen bevestiging dat mijn order al verpakt en verzonden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrHarry
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 16:11
niemand heeft em nog? hoop dat die beetje de ff7 feeling terug haalt dat was voor mij echt wel de rpg game ( samen met zelda op de snes ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
MrHarry schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 16:29:
niemand heeft em nog? hoop dat die beetje de ff7 feeling terug haalt dat was voor mij echt wel de rpg game ( samen met zelda op de snes ).
Ik denk niet dat je FF7 met FF13 kan vergelijken... FF7 was veel meer zoeken naar oplossingen en je eigen pad bewandelen. Dit ga je (denk ik) niet mee maken in ff13..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Ligt er een beetje aan welke aspecten je als feeling beschrijft. Als je het heb over de karakters, zal je waarschijnlijk niet zijn teleurgesteld. Ook wordt hier weer dat aziatiasche tintje qua namen overspoeld. Final fantasy hoofdkarakter " Cloud " , hier " Lightning " , ook heeft die negeroide man veel weg van barret vind ik persoonlijk, en zo zijn er nog meer karakters die op vergelijkende FF series lijken. Als je het hebt over gameplay, steden en het terugkeren hiervan, zal je waarschijnlijk worden teleurgesteld. Wel zijn de chocobo's ook weer actief ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

anders lees je even de laatste 2 pagina's terug. staan iig 2 reacties van mensen die hem al gespeeld hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NinTeNdO_FrEaK schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 16:10:
Mocht je er 15 binnenkrijgen neem ik er wel een van je over voor een tientje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

net nog even de locale gameshop 'geprobeerd', maar hij had hem nog niet binnen.

Morgen krijgt ie ze wel, en zal ie ze ook gewoon verkopen. Hij had het erover dat als ie ze via het normale kanaal bestelde, dat ie idd een brief erbij krijgt met de melding dat ze dinsdag pas verkocht mochten worden.
Maar bij de levering van morgen zit er geen brief bij, dus houdt ie zich dom, en verkoopt ie ze gewoon ;)

Ik heb hem ondertussen bij consoleshop.nl besteld, daar is ie op voorraad, en staat ie voor levering morgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RonnieB82 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 18:28:
net nog even de locale gameshop 'geprobeerd', maar hij had hem nog niet binnen.

Morgen krijgt ie ze wel, en zal ie ze ook gewoon verkopen. Hij had het erover dat als ie ze via het normale kanaal bestelde, dat ie idd een brief erbij krijgt met de melding dat ze dinsdag pas verkocht mochten worden.
Maar bij de levering van morgen zit er geen brief bij, dus houdt ie zich dom, en verkoopt ie ze gewoon ;)

Ik heb hem ondertussen bij consoleshop.nl besteld, daar is ie op voorraad, en staat ie voor levering morgen :)
dus toch consoleshop die ze al levert, het is een echte topshop. Heb er eerder besteld, je krijgt ook netjes een sms als ie verstuurd wordt. Zo jij genieten dit wknd!!!!

Edge is trouwens een klote magazine, ze hebben zoveel toptitels een laag cijfer gegeven, echt een aandachttrekkerij van hun.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2010 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-t-r-e-m-e
  • Laatst online: 11-09 15:04
Op onderstaande link staan reviews van FFXIII, komende tijd zullen er zeker meer reviews bij komen.

http://www.gamerankings.c...l-fantasy-xiii/index.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks ook gelijk besteld @ consoleshop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
X-t-r-e-m-e schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 19:08:
Op onderstaande link staan reviews van FFXIII, komende tijd zullen er zeker meer reviews bij komen.

http://www.gamerankings.c...l-fantasy-xiii/index.html
Ook op Metacritic staan inmiddels al heel wat reviews. Ik hoop dat GameMania morgen een sms'je stuurt dat deze game opgehaald mag worden! :D

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-04-2024
westergas schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 10:51:
[...]
Met guide is ie in deze shop €0.01 duurder dan zonder. Te mooi om waar te zijn??
Ik ben langs de winkel gegaan om een bevestiging te vragen; het is ècht zo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:02
Zojuist sms en mail gekregen van Console shop. De game is verpakt en wordt 21.30 uur verstuurd. Dit weekend dus lekker gamen!

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

De reviews zijn redelijk afwisselend. De ene site vindt het geweldig, de andere vindt het te linear en teveel grinden. Ik ben wel benieuwd nu wat het gaat worden. Een FF XII was wat mij betreft ook niet geweldig dus ik hoop wel dat het een betere game wordt dat..

offtopic:
En console shop levert inderdaad morgen uit ;) Ik kreeg hier net de inpakbevestiging met de melding dat ie vanavond dus op de post gaat

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Offtopic: heb jij al een verzendbevestiging ontvangen met Track & Trace nummer? Ik nog niet..

Edit: Zojuist ontvangen. Geen Track & trace nummer erbij maar ja het is ook geen pakket (besef ik nu :$) - ben blij... alvast veel plezier toegewenst aan iedereen die 'm morgen al mag ontvangen.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2010 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lucky bastards! :P

naja as dinsdag dan maar, wordt genieten :9

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 05-03-2010 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:22
Tsss en ik krijg van de FRS nog wel een melding dat ze hem echt pas dinsdag afleveren ivm Embargo.... wie o wie kan mij een mailtje DMen evt zodat ik ze daar eens mee ga lastig vallen? Wil ook wel spelen namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-08 15:45

XXlerator

Old time gamer

Jaguar645 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 22:18:
Tsss en ik krijg van de FRS nog wel een melding dat ze hem echt pas dinsdag afleveren ivm Embargo.... wie o wie kan mij een mailtje DMen evt zodat ik ze daar eens mee ga lastig vallen? Wil ook wel spelen namelijk :P
Bij mij hetzelfde... alleen nog maar de embargo melding. Tevens viel me nu pas op dat in mijn bestelproces alleen Final Fantasy XIII - PS3 staat, terwijl ik op de site van FRS nog de 'CE voor de prijs van de reguliere versie' aanbieding heb meegepikt. Ben benieuwd of ze zich daaraan houden, zo niet is het gelijk de laatste keer bestellen bij FRS. Dan de volgende keer gewoon weer bij GameMania als ik zeker wil zijn dat ik mijn CE op de dag van release heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Laatst online: 09:10

westergas

rikkie_pc

Aryawn schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 19:22:
[...]

Ik ben langs de winkel gegaan om een bevestiging te vragen; het is ècht zo. :)
Ja ik had ze ook al even gemaild om te checken. Echt een mooie deal! Meteen maar even besteld...misschien heb ik hem niet zo snel als sommige hier maar dat maakt me niet uit *O*

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Gamespot heeft een goede/duidelijke video review:

http://www.gamespot.com/p...ew.html?tag=topslot;img;1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DEiE
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16-08 19:21
Ik heb em nu een uurtje gespeeld, en tot nu toe ben ik positief. De CGI-filmpjes zijn natuurlijk geweldig, dus dat was een mooie opening.
Ik kwam er wel pas na een uur ofzo achter dat mijn hp-balk na elk gevecht weer vol is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rxs
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 28-06-2022

rxs

Heb er nu al zo'n 12 uur opzitten, geweldig spel vind ik, blijft me boeien. Erg leuk ook hoe je die paradigm shifts handig kan toepassen. Het verwisselen van rollen in een battle is erg handig, van 2 commando's naar bv 2 medics. Het chainen is overigens wel redelijk irritant. Misschien heb ik dat nog niet helemaal door.

Vind hem tot nu toe toch wel erg lineair, eigenlijk gewoon area's doorlopen en vechten. nog geen backtrack mogelijkheid of sidequest gevonden. Had wel gehoord dat vanaf chapter 10 het spel iets minder lineair zou worden. Verder is het crystarium systeem een beetje zoals het systeem in FFX, helaas wel een stuk minder uitgebreid.

Vind overigens wel dat je erg weinig Gil verzameld tot nu toe. Wapens koop je amper en vind/krijg je. Accesories zijn ook bijna niet te kopen en vind je vooral pas in de shops nadat je er al eentje hebt kunnen vinden in een treasure sphere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Niet of nauwelijks sidequests en minigames...dat ga ik wel erg missen zeg. Ik verwacht wel een leuke game maar dit zal denk ik geen echte klassieker worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik de eerste reviews zo lees is er zwaar geknoeid met de 360 versie. Het was te verwachten dat de PS3 versie beter zou zijn, maar blijkbaar heeft square enix zo hard geknoeid met FFXIII dat ze er zelfs nog niet het beste hebben uitgehaald dat er uit een 360 valt te halen.

The rumours are true. Final Fantasy XIII on Xbox 360 isn't anywhere near as impressive as it is on PlayStation 3. The real kicker is that it's a lot worse than it should have been.

.....

occasionally fine, sometimes grim: a statement that effectively sums up how much of Final Fantasy XIII looks on Xbox 360 when compared to the PlayStation 3 game, meaning that if you own both consoles, there really is only one choice when it comes to the purchasing decision.

Face-Off: Final Fantasy XIII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 13:57

pjvandesande

GC.Collect(head);

Darn... de winkel in Dronten die hem wil uitleveren heeft hem nog niet binnen. Misschien vanmiddag nog een poging wagen. De overige winkels willen hem nog niet leveren. Ik zal een aantal posts vermelden dat hij in Eindhoven verkocht wordt vanaf 11:00. Ik zou er een rit van 170km voor over hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator

XXlerator

Old time gamer

FRS heeft aangegeven dat de bestellingen pas 9 mrt worden uitgeleverd, maar iemand toevallig per ongeluk toch al zijn/haar pakketje binnen die ook van de CE voor normale editie prijs gebruik heeft gemaakt? Ik ben namelijk erg benieuwd of FRS zich aan z'n afspraken houdt... maar ik vrees het ergste :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Je kan ook overdrijven :P

Overigens geen mailtje van FRS gehad dattie al ingepakt en verstuurd is. moet zo ff de stad in zal kijken of de FRS hem dan heeft liggen... zoja dan moet ik maar even stennis in de winkel gaan maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
ZO, me versie van consoleshop is binnen, lekker spelen nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Ik heb hem een hele tijd terug al online besteld en ik wacht rustig af wanneer ik hem binnen krijg :)
Maar ik moet zeggen het kriebelt wel een beetje hier, wil graag die nare smaak wegspoelen die Final Fantasy XII heeft achtergelaten.

Hopelijk is hij er Dinsdag gewoon, ondertussen vermaak ik me prima met Toy Soldiers :)

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

w00t, liep net de music store binnen en zag hem al liggen. Ik aan de verkoper: "Is die al uit?" Hij gelijk, "Nee, maar andere verkopen hem ook dus ik ook :P "

PS: PS3 versie, ik start hem nu op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator

XXlerator

Old time gamer

Ik kan me voorstellen dat je dat denkt :) Alleen als ik het hele bestelproces tot nu bekijk (inclusief mess ups bij zowel FRS als hun facturatiepartner Afterpay) dan zou het me niet verbazen als dit laatste ook nog mis gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuidoVanSanten
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-02 23:12
FRS ehv gebeld... nee verkopen we niet. Dinsdag pas. Terwijl ze gister in de winkel zeiden dat ik vandaag langs kon komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 19:37
Verwijderd schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 10:56:
w00t, liep net de music store binnen en zag hem al liggen. Ik aan de verkoper: "Is die al uit?" Hij gelijk, "Nee, maar andere verkopen hem ook dus ik ook :P "

PS: PS3 versie, ik start hem nu op :)
Ooh waar? als het hier een beetje in de buurt is ga ik er ook snel ff langs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas

westergas

rikkie_pc

Verwijderd schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 06:58:
Als ik de eerste reviews zo lees is er zwaar geknoeid met de 360 versie. Het was te verwachten dat de PS3 versie beter zou zijn, maar blijkbaar heeft square enix zo hard geknoeid met FFXIII dat ze er zelfs nog niet het beste hebben uitgehaald dat er uit een 360 valt te halen.

The rumours are true. Final Fantasy XIII on Xbox 360 isn't anywhere near as impressive as it is on PlayStation 3. The real kicker is that it's a lot worse than it should have been.

.....

occasionally fine, sometimes grim: a statement that effectively sums up how much of Final Fantasy XIII looks on Xbox 360 when compared to the PlayStation 3 game, meaning that if you own both consoles, there really is only one choice when it comes to the purchasing decision.

Face-Off: Final Fantasy XIII
Misschien heeft Square Enix dit expres gedaan om Sony tegemoed te komen? FF hóórt natuurlijk ook alleen op een Playstation ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 06:58:
Beetje kolder.. ze hebben met zo min mogelijk disk swapping gemaakt wat ze konden.. Het enige wat je ze kan verwijten is dat de video compressie mogelijkheden voor de 360 veel beter hadden kunnen zijn waardoor de video's in 720p hadden kunnen afspelen.. En ja de PS3 is beter.. maar heb je de verschijdene video's wel gezien met de vergelijkingen?.. Het is nou niet dat het compleet bagger is geworden.. en nog het belangrijkste een port met geen frame drops.. groot plus punt! 360 naar PS3 hebben vrijwel altijd frame drops en kwaliteits problemen.. Dus geknoeid is nou niet echt het juiste woord.. Veel developers kunnen hier een voorbeeld aan nemen met crossplatfrom releases..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bechown schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 12:03:
[...]

Beetje kolder.. ze hebben met zo min mogelijk disk swapping gemaakt wat ze konden.. Het enige wat je ze kan verwijten is dat de video compressie mogelijkheden voor de 360 veel beter hadden kunnen zijn waardoor de video's in 720p hadden kunnen afspelen.. En ja de PS3 is beter.. maar heb je de verschijdene video's wel gezien met de vergelijkingen?.. Het is nou niet dat het compleet bagger is geworden.. en nog het belangrijkste een port met geen frame drops.. groot plus punt! 360 naar PS3 hebben vrijwel altijd frame drops en kwaliteits problemen.. Dus geknoeid is nou niet echt het juiste woord.. Veel developers kunnen hier een voorbeeld aan nemen met crossplatfrom releases..
Ik heb al de video's en vergelijkingen bekeken in full screen en vond de verschillen toch wel opvallend, bedenk dan nog eens dat dit een internet video op 15" is terwijl die in die huiskamer uitvergroot wordt naar 42" en dan zal het toch nog wel dramatischer zijn.

Waarom koop je een next gen console een HD TV? Toch om in HD te gamen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-05-2023
Verwijderd schreef op zaterdag 06 maart 2010 @ 12:10:
[...]
Ik heb al de video's en vergelijkingen bekeken in full screen en vond de verschillen toch wel opvallend, bedenk dan nog eens dat dit een internet video op 15" is terwijl die in die huiskamer uitvergroot wordt naar 42" en dan zal het toch nog wel dramatischer zijn.

Waarom koop je een next gen console een HD TV? Toch om in HD te gamen?
Och jeetje is het zo'n discussie.. Ik koop een console om op te gamen.. Ik koop een tv voor het beeld.. En beide neem ik in de beste kwaliteit waarbij ik een aantal dingen belangrijk vind.. Console = gameplezier en aangezien ik online belangrijk vind ben ik automatisch gegaan voor de xbox360.. Daar betaal ik graag jaarlijks zelfs extra geld voor.. Nou is het beeld van FF13 een van de betere rpg's voor de xbox.. dus xbox versie is prima ps3 versie is beter.. Nog geen moord en brand roepen als er niks aan de hand is :)

Daarnaast speel ik ook op de DS Heroes and Magic.. Erg verslavend.. maar next gen? gameplezier > graphics.. Maar het mag er wel goed uitzien natuurlijk.. en dat doet ff13 op beide consoles op hun eigen manier..

Edit: lees review van 1up op de xbox360 http://www.1up.com/do/reviewPage?cId=3178230&p=4

[ Voor 12% gewijzigd door bechown op 06-03-2010 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripwire999
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 09:42
zojuist een paar winkels afgebeld:
Dixons nieuw - vennep & lisse - Maandag
Dynabyte lisse - niet bekend
Bart smit lisse - maandag
Music Store voorhout - maandag
Music Store nieuw - vennep - maandag

Iemand ergens in de buurt van hillegom een shop waar de game verkrijgbaar is ?
Pagina: 1 ... 5 ... 23 Laatste