ik ben gisterenavond begonnen en heb 3 uurtjes gespeeld (ja ik moet vandaag gewoon werken) Het begin lijkt heel erg qua setting op een mix tussen FF10 en 7, ik vind de sfeer meer naar 7/8 gaan. sowieso vind ik deze nu al beter dan 8,9 en 10 (12 heb ik niet echt lang gespeeld, maar ik vond persoonlijk het battlesysteem daarin niet FF waardig)
7 kom ik niet aan om de vrede hier te bewaren en daarnaast wil ik ook niet echt vergelijken met een game die ik gespeeld heb toen ik 10 jaar jonger was ;-)
battle systeem is wel even wennen, maar super goed utigewerkt. in het begin had ik ziets van was dat nou, kan maar 1 persoon besturen, maar na een tijdje blijkt daar erg goed over te zijn nagedacht.
Graphics. ik kan niet vergelijken met PS3, maar ik sloeg achterover van wat ik zag op de xbox icm 40" full had.
Geluid. Subliem
Laadtijden. minimaal (wel geinstalleerd op HD)
Een puntje wat ik wel moet zeggen over de graphics. ik zet vrijwel altijd de subs aan in games. meestal moet ik dan 1 of 2 meter van mijn scherm gaan zitten om het goed te kunnen lezen vanwege de te kleine lettertjes. in dit geval kan ik gewoon lekker op mijn bank achterover gaan liggen, wat een verademing zeg
Uiteraard is dit mijn mening en kan iedereen daar anders over denken