Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45

Bosmonster

*zucht*

Ike. schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 10:16:
[...]

Weet niet 100% zeker maar ik heb ergens gelezen dat er alleen een Xbox bundel uitkomt.
Die xboxbundel is al een tijd geleden gewoon aangekondigd en heb ik ook al een tijd geleden besteld.

Mooiste is dat er een 250GB HD bij zit en daardoor is de prijs vrij redelijk. Heb hem besteld voor 319 (250GB + 2 controllers + FF13 dus).

PS3 bundel is er volgens mij niet hier helaas.

[ Voor 25% gewijzigd door Bosmonster op 01-03-2010 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:44

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

zo nog een weekw achten... hoop wel dat ze de zaterdag voor de release al kunnen versturen bij FRS... anders zal ik hem nooit op maandag 8 maart het spel binnen hebben :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op maandag 01 maart 2010 @ 11:07:
zo nog een weekw achten... hoop wel dat ze de zaterdag voor de release al kunnen versturen bij FRS... anders zal ik hem nooit op maandag 8 maart het spel binnen hebben :P
Dan heb je geluk want FF13 komt op dinsdag 9 maart uit :) En meestal is zaterdag verstuurd, dinsdag binnen.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2010 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ow my bad :P nouhja maandag verstuurd dinsdag in huis moet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PSYCHED!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08:14
Damn, wat gaan die laatste dagen langzaam... :(. Heb de hoop opgegeven op een CE/LE, haal hem 9 maart wel gewoon in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 19:37
Vandaag maar een PS3 gekocht, nu een weekje wachten en dan FF spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

consoleshop levert de game al as. zaterdag :) Ze hebben trouwens de guides al op voorraad ;)

http://www.consoleshop.nl...-fantasy-xiii-13-ps3.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

"verwachte" levertijd, mah dat kan elke shop er wel neer zetten. Volgens mij kunje als shop redelijk in de problmeen komen als je games eerder verkoopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 21:29:
"verwachte" levertijd, mah dat kan elke shop er wel neer zetten. Volgens mij kunje als shop redelijk in de problmeen komen als je games eerder verkoopt.
geloof me die shop heeft er sch**t aan. Ze leveren ook al bfbc2. Ik heb daar al meerdere keren besteld en ze leveren altijd 2 dagen eerder dan release. Bv met street fighter 4, kreeg ik zelfs de game anderhalf week voor release :P . Je kan trouwens gewoon a.s. vrijdag afwachten en dan kijken of ie op voorraad is en dan kun je m bestellen voor 22.00 en volgende dag levering. Het is handig voor mensen die niet doordeweeks kunnen gamen (9 maart) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ow dan zal ik eens een mailtje naar Sony sturen over die shop :P Heb wel eens gelezen dat winkels boetes gregen ivm te vroege verkoop.

Maar maakt mij verder weinig uit, heb hem al besteld bij FRS, voor 15 euro goedkoper wil ik wel 2 dagen wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

_Johannn_ schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 10:04:
Weet iemand of er een speciale bundel van de PS3 uitkomt met FF13 daarin? Ik weet dat in Japan een speciale PS3 is uitgebracht en ik sta op het punt om een PS3 te kopen speciaal voor FF13. Ik heb al meerdere malen gezocht maar ik kan niets over een europese PS3+FF bundel vinden :(

Iemand een idee of deze wel uitkomt?
Nop, weet bijna met zekerheid te zeggen.. De MGS en RE kwamen ook nooit buiten azie, dus de kans dat de FFXIII bundel naar NL komt is zeer klein tot niet. Heb geprobeerd voor een redelijke prijs te pre-orderen uit Japan maar helaas waren ze iets te snel uitverkocht (of gewoon te duur)..

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 23:30:
Ow dan zal ik eens een mailtje naar Sony sturen over die shop :P Heb wel eens gelezen dat winkels boetes gregen ivm te vroege verkoop.

Maar maakt mij verder weinig uit, heb hem al besteld bij FRS, voor 15 euro goedkoper wil ik wel 2 dagen wachten.
€50.000 per te vroeg verkocht exemplaar in het geval van FF XIII, zonder handtekening krijg je niet op tijd geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
En terecht! Vergeleken met het te vroeg verkopen van een Harry Potter boek vind ik het nog best veel:
http://www.gic.nl/nieuws/...voor-verkoop-harry-potter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 00:54:
[...]

€50.000 per te vroeg verkocht exemplaar in het geval van FF XIII, zonder handtekening krijg je niet op tijd geleverd.
wat maakt dat nou weer uit voor de consument? stelletje zeurkousen :P

heb mijne trouwens bij frs besteld, voor 43.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Huh, voor 43 eurie? Als ik kijk zie ik gewoon 59.99,..

editje:
Een spelfout of niet; White Knight Chronicles bij FRS voor €93.99??

[ Voor 46% gewijzigd door Kraziey op 03-03-2010 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 05:45

-db-

Hoi

Heb bij mediaoffer besteld, €47,95
Met addiscount er nog een kleine €7 af kunnen halen. Enige wat je hoeft te doen is 7 min reclame kijken en je moet er dan tussendoor vragen over beantwoorden om te zorgen dat je wel echt kijkt. Ik wist niet dat dat bestond maar is makkelijk verdiend :P

Kunnen bestellen voor €41,77 bij een winkel die als zeer goed staat aangemerkt in de pricewatch, nu hopen dat ze snel na de release leveren (1-3 dagen na release dagen staat erbij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09:12
Hij staat btw al op de nieuwsgroepen voor de xbox 360

Toch wel verleidelijk om alvast een kijkje te nemen :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kraziey schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 11:28:
Huh, voor 43 eurie? Als ik kijk zie ik gewoon 59.99,..

editje:
Een spelfout of niet; White Knight Chronicles bij FRS voor €93.99??
ja ik had al een tegoed bon van 5 euro en daarnaast 10% korting als je anwb kaart hebt en vervolgens ook nog een 6 euro korting via adddiscount :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Verwijderd schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 13:21:
[...]

ja ik had al een tegoed bon van 5 euro en daarnaast 10% korting als je anwb kaart hebt en vervolgens ook nog een 6 euro korting via adddiscount :9
hehe dat is best geregeld. Ga mijzelf maar eens verdiepen in AddDiscount. Elke eurie is meegenomen zeg ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kraziey schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 13:35:
[...]

hehe dat is best geregeld. Ga mijzelf maar eens verdiepen in AddDiscount. Elke eurie is meegenomen zeg ik :P
het is vrij simpel, gewoon enkele reclamespotjes bekijken (die je ook op tv ziet) en dan krijg je na elk reclamespot een vraag die zeer simpel is. En zo bouw je tegoed op. Duurt ongeveer 6 minuten om 6 euro te verdienen. Je krijg code en die kan je meteen invullen bij frs bij het afrekenen. En als je anwb kaar thebt, dan gaat er ook nog eens 10% af. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ja werkt verder goed, alleen had ik op een geven moment iets van 12-13 minuten reclame zitten kjken en vragen beantwoorden terwijl ik bij de FRs maar 7 euro korting kreeg ofzo.... je hoeft dus niet meer te kijken dan nodig want die "credits" verlies anders toch maar. je hele "sessie" word namelijk gekoppeld aan 1 code die je eenmalig kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Aah, maximale aantal eurie is dus 7 bij FRS? Ik dacht al, anders ging ik gewoon door met kijken tot ik 50 euro had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-09 10:45
Goede tip, ga hem waarschijnlijk toch maar bij FRS halen.
Die Bart-Smit aanbieding hoor je helemaal niets van en de tekst op de site is ook al weg gehaald.

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -db-
  • Laatst online: 05:45

-db-

Hoi

Je kunt sowieso maar maximaal 7 minuten reclame (€7,05 max dus) kijken per sessie als je een code voor mediaoffer wil.
Bij FRS kun je tot €12,47 gaan, of 10% van je aankoopbedrag, denk dus dat daar de grens ligt in dit geval, je krijgt 10% korting.

edit:
Heb even geprobeerd, bij frs is het ook max 7 minuten, maar daar krijg je er wel €12 voor (of die 10% dan).
Hier is een geldige code, scheelt weer 10min voor degene die het eerst is: DT8UOWT8

[ Voor 28% gewijzigd door -db- op 03-03-2010 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 09-09 17:07
ik ben druk aan het zoek naar een zaak die ze al heeft liggen, want ik heb vernomen dat ze al in het distributie kanaal zitten in ieder geval voor de xbox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even zeiken...

Vind het trouwens wel jammer dat de hoes niet meer 'classic' wit is met enkel het logo op de voorkant. I liked that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
janus_freggel schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 16:00:
ik ben druk aan het zoek naar een zaak die ze al heeft liggen, want ik heb vernomen dat ze al in het distributie kanaal zitten in ieder geval voor de xbox :)
Hou ons op de hoogte!!! >:)
Denk eerlijk gezegd dat je weinig gaat vinden, maar wie weet..

[ Voor 9% gewijzigd door Kraziey op 03-03-2010 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
ik denk wel dat ik hem ga vinden. sterker nog..... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Verwijderd schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 16:19:
Even zeiken...

Vind het trouwens wel jammer dat de hoes niet meer 'classic' wit is met enkel het logo op de voorkant. I liked that.
True!
Maar als je pre-ordered of de collectors edition besteld dan zit er een hoes omheen die in de stijl is van de FF 1 tot en met 12 covers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-09 21:40
Verwijderd schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 21:25:
consoleshop levert de game al as. zaterdag :) Ze hebben trouwens de guides al op voorraad ;)

http://www.consoleshop.nl...-fantasy-xiii-13-ps3.html
:? Zijn er meerdere official guides?

Bij consoleshop hebben ze een Bradygames guide, waar Dimensionplus een Piggyback heeft

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Cidolfas schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 20:36:
[...]

Bij consoleshop hebben ze een Bradygames guide, waar Dimensionplus een Piggyback heeft
Piggyback brengt de guides uit. Kan geen andere site vinden waar FFXIII Bradygames guides worden aangebonden en deze staan ook niet op hun site.
er komt een normale uitgave en een CE die een hardcover heeft en een bladzijde of 10 met extra artwork.

[ Voor 14% gewijzigd door Ike. op 03-03-2010 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cidolfas schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 20:36:
[...]

is een fout, die guide zag ik daar ook, maar t lijkt ook nog eens erg amateuristisch gephotopshopt :P

Mijne heb ik al besteld bij amazon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie bij dimplus ook Brady Games staan :S

Met hieronder...

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2010 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 21:23:
Ik zie bij dimplus ook Brady Games staan :S
ja hoor waar dan? Want ik zie 2 verschillende daar en ze zijn beide van piggyback. Daarnaast piggyback heeft het alleenrecht om game guides uit te brengen van ff13 ;) Dus voor alle duidelijkheid , game guides zijn van PiggyBack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• firlian
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05-2021
Hoe kijken jullie eigenlijk naar strategy guides. Pak je gelijk de guide erbij de eerste keer dat je het spel speelt, of probeer je liever zelf eerst alles uit te vogelen?

Zelf wil ik altijd alles halen, en als er dan van die items zijn waar je maar 1 keer de kans voor krijgt om te bemachtigen, zul je het hele spel opnieuw moeten spelen. Vroeger had ik daar wel tijd voor, nu niet minder :P

Zit nog te twijfelen waar ik hem ga kopen... Zondag FFXIII spelen als consoleshop ook echt levert zie ik wel zitten :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

firlian schreef op woensdag 03 maart 2010 @ 23:51:
Hoe kijken jullie eigenlijk naar strategy guides. Pak je gelijk de guide erbij de eerste keer dat je het spel speelt, of probeer je liever zelf eerst alles uit te vogelen?

Zelf wil ik altijd alles halen, en als er dan van die items zijn waar je maar 1 keer de kans voor krijgt om te bemachtigen, zul je het hele spel opnieuw moeten spelen. Vroeger had ik daar wel tijd voor, nu niet minder :P

Zit nog te twijfelen waar ik hem ga kopen... Zondag FFXIII spelen als consoleshop ook echt levert zie ik wel zitten :>
Nee ik speel eerst de game uit zonder guide. De guide heb gehaald meer voor de sidequest, items etc en voor de heb.

De consoleshop levert de game op zaterdag als je voor vrijdag 22.00 besteld. Check gewoon op de site as vrijdag of ie op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Verwijderd schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 00:29:
[...]

Nee ik speel eerst de game uit zonder guide. De guide heb gehaald meer voor de sidequest, items etc en voor de heb.

De consoleshop levert de game op zaterdag als je voor vrijdag 22.00 besteld. Check gewoon op de site as vrijdag of ie op voorraad is.
Ik neem aan dat games gewoon met briefpost worden geleverd? Zal wat zijn als ik hem bestel om hem speciaal op zondag te spelen en er zaterdag niemand thuis is 8)7 (ben zelf namelijk niet de hele dag thuis zaterdag)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kraziey schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 10:00:
[...]

Ik neem aan dat games gewoon met briefpost worden geleverd? Zal wat zijn als ik hem bestel om hem speciaal op zondag te spelen en er zaterdag niemand thuis is 8)7 (ben zelf namelijk niet de hele dag thuis zaterdag)
Yep gewoon als brief wordt ie verstuurd :P Ben wel jaloers, dat sommige al as zaterdag kunnen beginnen, ik moet wachten tot dinsdag, aangezien ik m al heb besteld bij FRS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Verwijderd schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 10:37:
[...]

Yep gewoon als brief wordt ie verstuurd :P Ben wel jaloers, dat sommige al as zaterdag kunnen beginnen, ik moet wachten tot dinsdag, aangezien ik m al heb besteld bij FRS
Is uiteraard nog maar de vraag he. Als hij morgen niet op voorraad is dan ga ik ervan uit dat die gewoon dinsdag geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-08 15:45

XXlerator

Old time gamer

Net al wel verzendbevestiging van play.com voor m'n Final Fantasy XIII Prima CE Guide, terwijl die ook voor volgende week gepland stond. Apart. Al is het bij play wel zo dat ik hem dan waarschijnlijk op de dag van release nog niet heb >:) (niet erg, want ik gebruik guides toch pas bij de tweede playthrough)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
game is vanaf morgen al beschikbaar bij diverse winkels (xbox360 versie) dus rennen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 13:57

pjvandesande

GC.Collect(head);

janus_freggel schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 14:36:
game is vanaf morgen al beschikbaar bij diverse winkels (xbox360 versie) dus rennen ;-)
Heb je ook nog meer details zoals bijvoorbeeld welke?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
pjvandesande schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 14:53:
[...]

En hoezo alleen de Xbox versie en niet de PS3?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
Maatje van me kan morgen de ce ophalen werd hij voor gebeld.... had ik nou maar gepreorderd :(

Dat gaat om de xbox360 versie misschien is de ps3 versie ook wel beschikbaar. Welke winkel heb ik even nagevraagd aan hem. zodra ik meer weet..... ga ik er morgen ook even langs ;-)
pjvandesande schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 14:53:
[...]

[ Voor 24% gewijzigd door janus_freggel op 04-03-2010 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emersion
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 06-02 11:12
Zijn er al woorden gesproken over het verschil tussen ps3 en xbox360?
Ik heb beide consoles, dus het zou handig zijn de beste versie te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
grafisch is de ps3 beter voor FF13. qua spelervaring zal het niets uitmaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Uit een het Playstation 3 ervaringen topic haal ik dit:
-de gameplay in plaats van 1280*720 op 1024*576 met een blurfilter loopt
-alle cutscenes in plaats van 1920*1080 op 1024*576 met hevige compressie afspelen
-er schaduwen ontbreken op de characters
-het geluid veel meer compressie heeft: de muziek en stemmen klinken ietwat doffer
Ziewiezo staat er in dit topic een aantal pagina's terug al wat vermeende verschillen, maar het komt er "volgens mij" op neer dat de PS3 versie beter is dan de 360 versie. Maar nogmaals, dat is volgens mij. Heb zelf de game nog niet en kan dus niets met zekerheid zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

als je beide consoles hebt dan PS3, grafisch beter, audio beter, en het spel HOORT gewoon op de PS3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Emersion schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 15:20:
Zijn er al woorden gesproken over het verschil tussen ps3 en xbox360?
Ik heb beide consoles, dus het zou handig zijn de beste versie te kopen.
Als je beide hebt (wat een luxe :*) ) dan vind ik dat je gewoon voor de ps3 moet gaan.

FF13 voor de xbox draait op 576p zowel voor de ingame en cutscenes, dit is nu eindelijk bevestigd. Voor de ps3 is het anders, daar draait de ingame op 720p en de cutscenes zijn 1080p. En niets is gecomprimeerd voor de ps3.

En ja als je alleen xbox hebt, dan meot je de game ook gewoon halen , want die wordt top.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 04-03-2010 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Hallo Allemaal,

Heb van het weekend mijn Xbox 360 verkocht, en een PS 3 gehaald (voor 200 euro, 80gb versie Marktplaats), alleen maar voor Final Fantasy XIII,zat eerst nog te overwegen om de game voor de Xbox 360 te halen, (al ge-pre-ordered en alles) maar toch maar besloten om het niet te doen....ik was gewoon te bang voor een grafische teleurstelling. Heb de game nu trouwens ge-pre-ordered by Gamersland. voor 46.90 INCLUSIEF verzendkosten. Ze hebben ook de guide, maar helaas niet de CE guide, dus daar maar vanaf gezien en die ge-pre-ordered by Gamemania voor 25.98...Kan ook niet wachten om m te spelen....(las op verschillende torrent sites, dat de xboxers de game al aan het spelen zijn :(

Oh, en zag net op markplaats een link voor de PS3 Final Fantasy 13 Lightning Edition 250GB

voor slechts 340 euro!!!!!!!

http://link.marktplaats.nl/326823672

Laat het bieden beginnen.

[ Voor 12% gewijzigd door Greatsword op 04-03-2010 16:38 ]

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Verwijderd schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 15:39:
[...]

Als je beide hebt (wat een luxe :*) ) dan vind ik dat je gewoon voor de ps3 moet gaan.

FF13 voor de xbox draait op 576p zowel voor de ingame en cutscenes, dit is nu eindelijk bevestigd. Voor de ps3 is het anders, daar draait de ingame op 720p en de cutscenes zijn 1080p. En niets is gecomprimeerd voor de ps3.

En ja als je alleen xbox hebt, dan meot je de game ook gewoon halen , want die wordt top.
:/

Das me even een flinke domper als vervent FF speler maar geen PS 3 voor handen hebben. ZXit je dan met je Xbox360 en je hd tv :X

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 10:40
Kreeg gister avond een mailtje van de spellenboer waar ik altijd bestel dat FFXIII voro de PS3 vandaag op de post gegaan is. Had 'm preordered bij Game.co.uk (dus freebies!), wel goede ervaring mee, mooie prijs.

Hoop dat de verzending net zo snel gaat als de vorige keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Kraziey schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 15:25:
Uit een het Playstation 3 ervaringen topic haal ik dit:

-de gameplay in plaats van 1280*720 op 1024*576 met een blurfilter loopt
-alle cutscenes in plaats van 1920*1080 op 1024*576 met hevige compressie afspelen
-er schaduwen ontbreken op de characters
-het geluid veel meer compressie heeft: de muziek en stemmen klinken ietwat doffer
Plus natuurlijk: het spel beslaat bij de Xbox 360-versie 3 DVDs, PS3 is 1 Blu-Ray.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnimmeL_kraD
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
(overleden)
ymmv schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 18:54:
[...]

Plus natuurlijk: het spel beslaat bij de Xbox 360-versie 3 DVDs, PS3 is 1 Blu-Ray.
En toch haal ik hem voor de Xbox (heb beide consoles) puur omdat ik na 15 jaar nog steeds niet kan wennen aan de onhandige Playstation controller (die linker analoge stick op de verkeerde plek en de controller is veeeeel te klein + PS3 only: irritante trigger knoppen).

Xbox360 gamerprofile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Destianto schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 16:34:

Oh, en zag net op markplaats een link voor de PS3 Final Fantasy 13 Lightning Edition 250GB

voor slechts 340 euro!!!!!!!

http://link.marktplaats.nl/326823672

Laat het bieden beginnen.
Nou ja, aan de advertentie zelf te zien heeft ie gewoon de engelse data door een vertaal programma gegooid.. PS3 slot fantasy :P

Ik heb maar een mailtje gestuurd, kijken of ie wel echt is :D

Oh, en trouwens vandaag de OST van FFXIII binnen gekregen.. 20 euro inklaringskosten van TNT =\ wtf?

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

haha jah dat maakt het wel verdacht, en lekker nuttig ook om die complete specificaties erbij te zetten :+

Kunje op een japanse PS3 wel gewoon een Nederlands PSN account aanmaken? en gewoon nederlandse dvd's en blu-tay afspelen ivm regiocode?

Voor de rest niet een bijzonder moi ding, komt ook wat girly over met dat wit/roze :P

[ Voor 15% gewijzigd door Chaoss op 04-03-2010 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
1 dag actief op Marktplaats

Zegt mij genoeg, lijkt mij een gevalletje oplichting. Tenzij je hem misschien zelf kan ophalen.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Chaoss schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 20:31:
haha jah dat maakt het wel verdacht, en lekker nuttig ook om die complete specificaties erbij te zetten :+

Kunje op een japanse PS3 wel gewoon een Nederlands PSN account aanmaken? en gewoon nederlandse dvd's en blu-tay afspelen ivm regiocode?
PSN account is geen probleem. NL DVD's ook niet, aangezien Japan en NL beide regio 2 zijn. Blu-ray zal wat lastiger worden, want bij Blu-ray heeft Japan een andere regio code dan NL. Grootste minpunt is dat je problemen met garantie gevallen gaat krijgen. Als ie kapot is, zul je geen garantie krijgen van Sony.

[ Voor 10% gewijzigd door Chester op 04-03-2010 20:38 ]

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aryawn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-04-2024
Over guides gesproken: bij Future Zone is er een goede deal. Ze verkopen de game + Piggyback guide samen voor 55 Euro.

http://www.futurezone.nl/fz/
http://www.futurezone.nl/...tasy-xiii-game-guide.html (PS3)
http://www.futurezone.nl/...sy-xiii-game-guide-1.html (360)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Laatst online: 14-08 13:04
Ik heb een Xbox 360 Arcade (dus zonder HD) besteld, samen met FF13... Nu las ik echter iets dat de installatie-grootte 18GB zou zijn op de Xbox... Maar dat is toch niet verplicht? Anders gezegd: ook zonder HD in m'n Xbox kan ik toch FF13 spelen?

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande

pjvandesande

GC.Collect(head);

Chaoss schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 15:28:
als je beide consoles hebt dan PS3, grafisch beter, audio beter, en het spel HOORT gewoon op de PS3 :P
Zijn er al goede compares gedaan? Any sources?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Laatst online: 09-05-2023
Iedere keer dat ik die vergelijkingen zie met FF gebruiken ze een ps3 die qua kleur er beter uitziet dan de xbox360.. het lijkt alsof ze de xbox op het plasma/tft scherm niet ingesteld hebben.. Zouden ze niet weten dat je ook kleurbeheer kan aanpassen.. De donkere tinten kloppen naar mijn inziens niet.. Daarnaast zijn het steeds dezelfde plaatjes die worden gepost.. Is er nou niemand die zelf een vergelijking kan maken.. Het is een set plaatjes die iedere keer worden repost..

Denk zelf wel dat ik wel een PS3 ga aanschaffen voor een 2de playtrough.. Geloof honderd procent dat de kwaliteit alleen al in de filmpjes beter is en daarnaast komt versus ook nog op de ps3.. Maar ga hem eerst op de xbox spelen.. Xbox heb ik tot zover voor de veel betere online play.. De PS3 ga ik waarschijnlijk aanschaffen voor de media mogelijkheden en FF..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjvandesande

pjvandesande

GC.Collect(head);

Vooral de ondertiteling is anders... :+

Anyhow, ik vind de verschillen minder groot dan ik had verwacht na het lezen van hele formposts over dat de PS3 versie véél mooier zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
zo hij is binnen en mijn eerste playsessie zit er al op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
  • Laatst online: 28-04 19:33
Ik denk dat je pas een goede vergelijking kan maken als je de twee naast elkaar ziet spelen.
De PS3 versie schijnt nu eenmaal wat scherper te zijn, dus heb je een PS3, neem de PS3 versie. Heb je die niet koop je de Xbox versie, ziet er ook gewoon goed uit...
janus_freggel schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 09:06:
zo hij is binnen en mijn eerste playsessie zit er al op :)
Hmm... Zou mooi zijn als ik de mijne ook morgen kan ophalen :9 Waar heb je hem vandaan?

[ Voor 34% gewijzigd door kloos2 op 05-03-2010 09:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 16-06 11:00
Al gespeeld??????
Eerste sessie erop zitten?

Deh wil ik ook! Waar o waar is deze game al verkrijgbaar?
Als mensen nou gewoon lekker een foto van een bonnetje maken, dan krijg je bij de andere winkels nogal eens wat gedaan.

Tot nu toe was MW2 echt de moeilijkste game om te krijgen, heb deze pas op de vooravond van de releasedag kunnen bemachtigen, wel dmv een bonnetje van iemand anders waardoor ze overstag gingen!

Zou erg mooi zijn FF13 lekker het hele weekend al te kunnen spelen!

Let the hunt begin........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Mjah andere vergelijkingen dan bovenstaande zijn er niet. zal er mee te maken hebben dat niet zoveel mensen op dit moment een PS3 en Xbox versie in huis hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
kloos2 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 09:10:
Ik denk dat je pas een goede vergelijking kan maken als je de twee naast elkaar ziet spelen.
De PS3 versie schijnt nu eenmaal wat scherper te zijn, dus heb je een PS3, neem de PS3 versie. Heb je die niet koop je de Xbox versie, ziet er ook gewoon goed uit...
Uitgebreide vergelijking incl. video's.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Johan freggel, kan je Miss vertellen waar je hem vandaan hebt en op welk platform je hem speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
Het gaat om een Promotional release sit ik te pakken heb kunnen krijgen :) voor de xbox 360.

overigens kan je beter op de officiele wachten die echt wel vandaag te krijgen is met wat zoeken, daar zit tenminste een boekje bij (maar daar zitten niet de aparte opdrukken op de dvd's ;-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
Ik denk niet dat deze game vandaag al makkelijk te krijgen is hoor. Als ik zie hoe dat laatst met MW2 ging, echt bizar. Een van de drukst lopende topics ook die ik ooit heb gezien, ook op xboxworld. 150 pagina's op een forum die binnen 1 dag geheel volstroomde over mensen die hem wel/niet eerder hadden.

Denk dat FF13 ook wel een grote belangrijke titel is die zeer moeilijk voor de release te krijgen zal zijn. Denk dat iedereen (altijd uitzonderingen daargelaten) zich hier wel aan houd.

Maar uiteraard, mocht iemand hem vandaag al kunnen bemachtigen, please let us know!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

VyperX schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 08:24:
Ik heb een Xbox 360 Arcade (dus zonder HD) besteld, samen met FF13... Nu las ik echter iets dat de installatie-grootte 18GB zou zijn op de Xbox... Maar dat is toch niet verplicht? Anders gezegd: ook zonder HD in m'n Xbox kan ik toch FF13 spelen?
Het is niet noodzakelijk om het spel op je HD te installeren. en al helemaal niet alle 3 de dvd's tegelijkertijd.
Het is alleen wat prettiger qua ladingstijden/geluid ( het spinnen van de game in de xbox) en de lens wordt natuurlijk minder belast ;)

mvg

Destianto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Ik twijfel nog steeds over consoleshop.nl. Er staat nog steeds verwachte leverdatum 6 maart, terwijl ik geen verdere voorraadindicatie kan ontdekken.. Aargh.. wat zou ik hem graag dit weekend willen spelen!! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
koffieboontje schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 09:33:
Ik denk niet dat deze game vandaag al makkelijk te krijgen is hoor. Als ik zie hoe dat laatst met MW2 ging, echt bizar. Een van de drukst lopende topics ook die ik ooit heb gezien, ook op xboxworld. 150 pagina's op een forum die binnen 1 dag geheel volstroomde over mensen die hem wel/niet eerder hadden.

Denk dat FF13 ook wel een grote belangrijke titel is die zeer moeilijk voor de release te krijgen zal zijn. Denk dat iedereen (altijd uitzonderingen daargelaten) zich hier wel aan houd.

Maar uiteraard, mocht iemand hem vandaag al kunnen bemachtigen, please let us know!
Eigenlijk is het heel simpel. zodra een winkel hem verkoopt mogen de andere hem ook verkopen, anders krijg je te maken met iets dat concurrentievervalsing (OID) heet.

Boetes komen er dan ook niet. want voor de rechter win je het gewoon als je aangeeft dat een andere winkel al verkoopt en jij daardoor omzet misloopt. dus dat heel verhaal over boetes, ja op papier bestaat het. in de praktijk is het niet uitvoerbaar.

Dus stap naar een winkel zeg dat je hem ergens anders heb zien liggen en voilla ;-) (werkt niet bij de MM ;-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pff, die paar dagen wachten tot dinsdag kunnen er ook nog wel bij hoor. Moeilijk gedoe. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Verwijderd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 09:52:
Pff, die paar dagen wachten tot dinsdag kunnen er ook nog wel bij hoor. Moeilijk gedoe. :-)
Neeeeee........... dat kan niet.......... }:|

Maar goed, Janus. Wat zijn je bevindingen tot nu toe? Aangezien ik hem niet kan spelen en jij wel ben ik zoooo benieuwd!! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
MM is gewoon een K-winkel.

Hoe vaak ik al wel niet in t verleden naar MM Eindhoven heb gebeld, krijg je eerst altijd 10 min dat kleaute nummer van "Love isn't always on time" aan je oor. Vervolgens krijg je een medewerker, vraagt iets, gaan het navragen, en krijgt als antwoord: Nee die hebben we nog niet. Vervolgens stap je in de auto om zelf in de winkel te gaan kijken, staat ie doodleuk gewoon in de schappen!

Maar ik denk dat dit met FF XIII niet t geval zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Verwijderd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 09:52:
Haha jah dat vind jij. Heb een hele week vrij genomen. Om aan deze operatie te kunnen beginnen. Ik denk dat in in 6 dagen a 15 uur sessies wel ver moet komen....Daarom liever de game eerder binnen...kom ik ook nog wat aan rust toe :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bechown
  • Laatst online: 09-05-2023
Tnx voor de post.. Heb het nu half gelezen maar dit ziet er uit als een serieus vergelijk.. Heb ook de filmpjes gekeken en ook al is het niet fullscreen zie ik dat ik me niet ga storen aan de xbox360 versie.. Mijn mening lijkt bevestigd te worden.. De xbox360 is goed te doen.. als er geen ps3 versie was was dit zowieso een toptitel geweest die er perfect uit ziet.. alleen de PS3 is net als met films DVD vergelijken met Blueray.. Sommige zal het niet opvallen en sommige schreeuwen moord en brand over de kwaliteit verschillen.. Ik zit er een beetje tussenin.. Ik kijk net zo makkelijk een DVD film als een HD film.. maar als ik de keuze mag maken 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
ik ben gisterenavond begonnen en heb 3 uurtjes gespeeld (ja ik moet vandaag gewoon werken) Het begin lijkt heel erg qua setting op een mix tussen FF10 en 7, ik vind de sfeer meer naar 7/8 gaan. sowieso vind ik deze nu al beter dan 8,9 en 10 (12 heb ik niet echt lang gespeeld, maar ik vond persoonlijk het battlesysteem daarin niet FF waardig)
7 kom ik niet aan om de vrede hier te bewaren en daarnaast wil ik ook niet echt vergelijken met een game die ik gespeeld heb toen ik 10 jaar jonger was ;-)

battle systeem is wel even wennen, maar super goed utigewerkt. in het begin had ik ziets van was dat nou, kan maar 1 persoon besturen, maar na een tijdje blijkt daar erg goed over te zijn nagedacht.

Graphics. ik kan niet vergelijken met PS3, maar ik sloeg achterover van wat ik zag op de xbox icm 40" full had.
Geluid. Subliem
Laadtijden. minimaal (wel geinstalleerd op HD)

Een puntje wat ik wel moet zeggen over de graphics. ik zet vrijwel altijd de subs aan in games. meestal moet ik dan 1 of 2 meter van mijn scherm gaan zitten om het goed te kunnen lezen vanwege de te kleine lettertjes. in dit geval kan ik gewoon lekker op mijn bank achterover gaan liggen, wat een verademing zeg :)

Uiteraard is dit mijn mening en kan iedereen daar anders over denken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuidoVanSanten
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-02 23:12
Heb bijna alleen maar in de weekenden echt tijd om te gamen. Dus daarom heb ik m ook liever vandaag al ^^.
Die SE versie hoef ik dan niet echt zo nodig. Doe nooit wat met die extra's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulBloem
  • Laatst online: 11:24
janus_freggel schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 10:07:
ik ben gisterenavond begonnen en heb 3 uurtjes gespeeld (ja ik moet vandaag gewoon werken) Het begin lijkt heel erg qua setting op een mix tussen FF10 en 7, ik vind de sfeer meer naar 7/8 gaan. sowieso vind ik deze nu al beter dan 8,9 en 10 (12 heb ik niet echt lang gespeeld, maar ik vond persoonlijk het battlesysteem daarin niet FF waardig)
7 kom ik niet aan om de vrede hier te bewaren en daarnaast wil ik ook niet echt vergelijken met een game die ik gespeeld heb toen ik 10 jaar jonger was ;-)

battle systeem is wel even wennen, maar super goed utigewerkt. in het begin had ik ziets van was dat nou, kan maar 1 persoon besturen, maar na een tijdje blijkt daar erg goed over te zijn nagedacht.

Graphics. ik kan niet vergelijken met PS3, maar ik sloeg achterover van wat ik zag op de xbox icm 40" full had.
Geluid. Subliem
Laadtijden. minimaal (wel geinstalleerd op HD)

Een puntje wat ik wel moet zeggen over de graphics. ik zet vrijwel altijd de subs aan in games. meestal moet ik dan 1 of 2 meter van mijn scherm gaan zitten om het goed te kunnen lezen vanwege de te kleine lettertjes. in dit geval kan ik gewoon lekker op mijn bank achterover gaan liggen, wat een verademing zeg :)

Uiteraard is dit mijn mening en kan iedereen daar anders over denken :)
Thanks voor je toelichting... krijg er gelijk nog meer zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kraziey schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 09:46:
Ik twijfel nog steeds over consoleshop.nl. Er staat nog steeds verwachte leverdatum 6 maart, terwijl ik geen verdere voorraadindicatie kan ontdekken.. Aargh.. wat zou ik hem graag dit weekend willen spelen!! 8)7
Andere shops leveren m ook al. Vriend van me die m bij gamemania had besteld kreeg gister sms dat ie m vandaag kon ophalen. Bij consoleshop, is het een twijfelgeval, maar je hebt nog tot 22.00 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloos2
  • Laatst online: 28-04 19:33
PaulBloem schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 10:15:
[...]

Thanks voor je toelichting... krijg er gelijk nog meer zin in!
Same here, nu kan ik helemaal niet meer wachten }:|
Vooralsnog ga ik er maar vanuit dat ik hem dinsdag pas heb, dan kan het alleen maar meevallen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VyperX
  • Laatst online: 14-08 13:04
Destianto schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 09:35:
Het is niet noodzakelijk om het spel op je HD te installeren. en al helemaal niet alle 3 de dvd's tegelijkertijd.
Het is alleen wat prettiger qua ladingstijden/geluid ( het spinnen van de game in de xbox) en de lens wordt natuurlijk minder belast ;)
Bedankt voor het antwoord :)
Nu nog maar een weekje geduld hebben tot het spul allemaal binnen komt... Zeker met de geluiden die ik hier hoor heb ik er harstikke zin in :)

My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Nice om te lezen dat het battlesysteem niet meer op die van XII lijkt. Vond ik leuk geprobeert, maar totaal niet meer echt tactisch. Op een gegeven moment kon ik alles automatisch instellen en zat ik alleen maar te internetten tijdens bepaalde battles.
Is de voice acting een beetje goed utigewerkt? :D

editje:
Uiteraard ook bedankt voor het delen van je ervaringen!

[ Voor 12% gewijzigd door Kraziey op 05-03-2010 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GuidoVanSanten
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-02 23:12
Naja ff wat winkels gebeld. Nope, Veldhoven heeft geen FFXIII.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
Verwijderd schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 10:16:
[...]

Andere shops leveren m ook al. Vriend van me die m bij gamemania had besteld kreeg gister sms dat ie m vandaag kon ophalen. Bij consoleshop, is het een twijfelgeval, maar je hebt nog tot 22.00 :P
Dat zeggen ze misschien ja, net de Game Mania hier gebeld, die zeggen dat dat onmogelijk is, en al helemaal bij Game Mania, omdat die z'n eigen al helemaal strikt aan de regels houd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PredNL
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 29-03-2024

PredNL

Help!

Bij Bart Smit kan je FF13 in iedergeval nu bestellen. Kans is nu iets groter dat er in het weekend gegamed kan worden.. maar ja.. dan kan er nog een street date zijn.

[ Voor 18% gewijzigd door PredNL op 05-03-2010 10:33 ]

Asus N551JK-CN157H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
wat voice acting betreft. Ik vind het goed nette engelse stemmen. wat lipsync betreft ik let daar echt niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Zou het misschien niet een “verkooptruc” kunnen zijn van consoleshop? Misschien om mensen te lokken en het spel uiteindelijk gewoon op dinsdag uit te leveren.
wat voice acting betreft. Ik vind het goed nette engelse stemmen. wat lipsync betreft ik let daar echt niet op.
Wederom thnx! :D. Lipsync zal neem ik aan wel in orde zijn, aangezien ze dat hebben aangepast aan de engelse dub.

[ Voor 42% gewijzigd door Kraziey op 05-03-2010 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
koffieboontje schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 10:29:
[...]

Dat zeggen ze misschien ja, net de Game Mania hier gebeld, die zeggen dat dat onmogelijk is, en al helemaal bij Game Mania, omdat die z'n eigen al helemaal strikt aan de regels houd!
Klopt dat zeggen ze, maar als je gepreorderd hebt en ze komen binnen en je staat bovenaan de lijst krijg je hem gewoon hoor. ze zullen hem misschien inderdaad niet in de schappen leggen. Totdat een andere winkel in dezelfde plaats dat wel doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koffieboontje
janus_freggel schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 10:35:
[...]

Klopt dat zeggen ze, maar als je gepreorderd hebt en ze komen binnen en je staat bovenaan de lijst krijg je hem gewoon hoor. ze zullen hem misschien inderdaad niet in de schappen leggen. Totdat een andere winkel in dezelfde plaats dat wel doet.
of je het nou wel of niet pre-orderd, of je het nou wel of niet in de schappen legt. Feit blijft dat de game niet voor 9 maart officieel verkocht mag worden, dus ook niet als je hem gepre-orderd hebt, en hem dan voor de release in de winkel komt afhalen...... Betekend dus dat ik nu Game Mania bel, een pre-order maak en hem dan ineens vanmiddag wel op kan komen halen? Maar als ik gewoon naar die winkel ga hem niet mee krijg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Bij consoleshop.nl staat er een banner dat die gewoon 09-03 geleverd wordt (als je naar tabblad Playstation3 gaat), maar zodra je op de game klik staat er weer 06-03.... Denk dat je er dus gewoon van uit kan gaan dat ie de 9de in je brievenbus ploft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janus_freggel
koffieboontje schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 10:37:
[...]

of je het nou wel of niet pre-orderd, of je het nou wel of niet in de schappen legt. Feit blijft dat de game niet voor 9 maart officieel verkocht mag worden, dus ook niet als je hem gepre-orderd hebt, en hem dan voor de release in de winkel komt afhalen...... Betekend dus dat ik nu Game Mania bel, een pre-order maak en hem dan ineens vanmiddag wel op kan komen halen? Maar als ik gewoon naar die winkel ga hem niet mee krijg?
Waarschijnlijk zijn een hoop mensen je voor en loop je in de tweede uitleverbatch mee als je nu preorderd (dus aanstaande dinsdag)
Over het niet mogen officieel heb je gelijk, maar zie ook mijn eerdere post daarover. het gebeurd en je doet er niets tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ik wacht gewoon tot dinsdag, no problemo, heb woensdags toch "vrij" (deeltijd ww :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:10

westergas

rikkie_pc

Aryawn schreef op donderdag 04 maart 2010 @ 21:46:
Over guides gesproken: bij Future Zone is er een goede deal. Ze verkopen de game + Piggyback guide samen voor 55 Euro.

http://www.futurezone.nl/fz/
http://www.futurezone.nl/...tasy-xiii-game-guide.html (PS3)
http://www.futurezone.nl/...sy-xiii-game-guide-1.html (360)
Met guide is ie in deze shop €0.01 duurder dan zonder. Te mooi om waar te zijn??

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Net mail gehad van eplaza/bartsmit, de CE word niet uitgeleverd aan ze, en ik kan de normale versie bestellen...
(wel met wat korting)

Ben benieuwd of de FRS dan wel de CE gaat krijgen!
Pagina: 1 ... 4 ... 23 Laatste