Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
Ben net min of meer ' blind ' geattendeerd op dit spel.
Vroeger nooit naar omgekeken.. maar het lijkt me leuker met de minuut.

Is het wat voor iemand om nu pas ' in te stappen ' in deze reeks of zal ik dan veel niet ' snappen ' ?

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zephyer schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 16:01:

Is het wat voor iemand om nu pas ' in te stappen ' in deze reeks of zal ik dan veel niet ' snappen ' ?
Chaoss in "\[PS3/X360] Final Fantasy XIII"
Geplaatst op dinsdag 09 februari 2010 13:58

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-02-2010 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ike. schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 15:19:
[...]

bij mediaoffer kan je FFXIII preorderen voor €46 als je addiscount gebruikt.
Weird, ik zie FFXIII nog niet in de pre-order lijst staan, maar als ik de zoekfunctie gebruik staat hij er opeens wel tussen getuige de site. Overigens zou het eindtotaal dan op ~€41,- komen met adddiscount, of gelden voor FFXIII weer andere voorwaarden?
Zephyer schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 16:01:

Als je 1 pagina teruggaat, dan wordt dezelfde vraag gesteld en het samenvattende antwoord is; Het maakt voor de verhaallijnen niet uit, aangezien elke FF gebruik maakt van een ander verhaal en andere karakters, echter kan het wel wat overweldigend zijn, qua grootte etc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 19:28
Ow.. sorry, blijkbaar overheen gelezen .. :P
De trailers zijn echt om te smullen zeg.

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:29

SkyStreaker

Move on up!

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 09 februari 2010 @ 14:16:
Voor de geïnteresseerden, vond laatst dit artikel op IGN over de geschiedenis van Final Fantasy. Het is een flinke read, maar er staan wel leuke wetenswaardigheden in en het is imo behoorlijk objectief geschreven.
Aardige reeks: Final Fantasy Retrospective.

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Tja, nogmaals bevestiging dat er GEEN remake komt van FF7, voor de mensen met een HEEL hard hoofd die dit nog niet zouden doorhebben.

Waarom zou je in hemelsnaam trouwens uberhaupt een remake willen? Je hebt nu versies die perfect draaien op je ps3 EN psp :?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:48

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Omdat ee remake er beter uit zou zien :P

die PS one titels zien er op een 40"LCD wel heeeeel beroerd uit hoor.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

• Splendid
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 13:54
Chaoss schreef op woensdag 10 februari 2010 @ 23:04:
Omdat ee remake er beter uit zou zien :P

die PS one titels zien er op een 40"LCD wel heeeeel beroerd uit hoor.
Vertel mij wat, heb vanavond ook maar FF7 gekocht voor de ps3. Wat een slechte kwaliteit is dat toch. Maar wel weer heerlijk om even te spelen zeg! Nostalgie, heerlijk! Even lekker inkomen voor FFXIII. Die ik overigens vanavond ook pas heb besteld.

Ik heb er zin in! _/-\o_

Verwijderd

ik speel psone games op me psp, dan is het echt mooi.

Een remake van 7 zal er wel ooit komen, maar ik reken er niet op op binnen 5 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-08 08:59
Is de game in japan ook al uit voor de xbox eigenlijk? Ik heb geen console dus dan zou ik eerst even willen vergelijken met FFXIII tussen de xbox en ps3 ;) maar ik neig persoonlijk erg sterk naar de ps3, meer omdat de voorgaande delen ook altijd voor de ps waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HammerT schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 21:03:
Is de game in japan ook al uit voor de xbox eigenlijk? Ik heb geen console dus dan zou ik eerst even willen vergelijken met FFXIII tussen de xbox en ps3 ;) maar ik neig persoonlijk erg sterk naar de ps3, meer omdat de voorgaande delen ook altijd voor de ps waren.
De ps3 versie is beter, dat is al op meerdere sites bewezen. In japan komt ie niet uit, daar is ie namelijk (zoals het hoort) ps3 exclusief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op vrijdag 12 februari 2010 @ 21:31:
[...]

De ps3 versie is beter, dat is al op meerdere sites bewezen.
Links? Ben eigenlijk wel benieuwd naar de vergelijkingen :)

[ Voor 14% gewijzigd door boe2 op 13-02-2010 02:03 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Als het echt waar is dat bv de cutscenes op de PS3 1080P zijn dan is dat al een groot voordeel :P

Edit: zojuist toch maar besteld bij de FRS voor 48,- ben benieuwd... zal mijn eerste FF game ooit worden.... mocht het echt ne bevallen kan ik hme altijd zonder al te veel verleis wel weer kwijt op mp.

Nu maar hopen dat FRS 9 maart een beetje snel is ;)

[ Voor 61% gewijzigd door Chaoss op 13-02-2010 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Screen shots X360

Afbeeldingslocatie: http://images.gamersyde.com/image_final_fantasy_xiii-12238-1185_0008.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.gamersyde.com/image_final_fantasy_xiii-12238-1185_0007.jpg

Afbeeldingslocatie: http://images.gamersyde.com/image_final_fantasy_xiii-12238-1185_0004.jpg

Meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
cool, lijkt er op dat de cutscenes wel 1080 zijn?

http://images.gamersyde.c..._xiii-12238-1185_0001.jpg (1920x1080)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

euh de X360 kan toch helemaal niet 1080p weergeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Chaoss schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 19:19:
euh de X360 kan toch helemaal niet 1080p weergeven?
kan sinds eind 2006 :)
Er zijn alleen niet veel spellen die je kan spelen op 1080p. Dit komt denk ik omdat de spellen dan niet meer op 1 disc zouden passen.

[ Voor 26% gewijzigd door Ike. op 13-02-2010 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En nog grotere schandaal, namelijk xbox screens uitbrengen die eigenlijk ps3 screens zijn, maar xbox knoppen erover heen zijn geplakt. 8)7

Square Enix recently released some screens for the Xbox 360 version of Final Fantasy XIII. As it turns out, however, the images were actually from the Playstation 3 version of the game with the button layout altered for the Xbox 360.

Sonia Im, the Senior PR Manager of Square Enix North America, posted the following statement regarding the mix-up on her Twitter:

We are looking into how the #FFXIII altered screens ended up in our presskit &will update asap. This was obviously not intentional...

..Aside from easily being proven as altered, and this method not being one we use, we don't feel there is a need to enhance the X360 #FFXIII

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2010 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Heel leuk, maar kan je nu eens een link geven naar de vergelijking tussen de 360 versie en de ps3 versie, zelf kan ik hem immers niet terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
Boeboe schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 22:31:
Heel leuk, maar kan je nu eens een link geven naar de vergelijking tussen de 360 versie en de ps3 versie, zelf kan ik hem immers niet terugvinden.
Het lijkt me dat het alleen nog maar speculatie is aangezien er nog niets is laten zien van de xbox versie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

magoed zo'n spel zou gewoon PS3 only moeten zijn, :P kvin het sowieso een beetje een rare keuze dat hij ook ineens op de X360 uitkomt... microsoft zal er wel heel erg dik voor betaald hebben. Ze willen natuurlijk met FF13 hun marktaandeel in japan verhogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verxx
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 08:34
Euhm nee... Hij komt niet eens uit in Japan op de 360 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Chaoss schreef op zondag 14 februari 2010 @ 13:17:
magoed zo'n spel zou gewoon PS3 only moeten zijn, :P kvin het sowieso een beetje een rare keuze dat hij ook ineens op de X360 uitkomt... microsoft zal er wel heel erg dik voor betaald hebben. Ze willen natuurlijk met FF13 hun marktaandeel in japan verhogen.
Het is erg moeilijk om winst te maken op een spel die exclusief is voor 1 console.
FF13 komt helemaal niet uit voor de Xbox in japan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ok raar, dan had ik het nog gesnapt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees net de volgende quote van Yoshinori Kitase (producer FFXIII);
"Regarding the DLC content, we feel that the final product is 100% enjoyable…it’s the complete package. So we’re not planning any DLC at this time. In regard to the rumored cut content, we feel it was taken out of context. There are a lot of ideas that are brought to the table, and then the team takes the best ideas out of those, and the final product is polished that way. There was content that were “ideas” that didn’t make the final content, but the team isn’t looking to release that as downloadable content."
Bronnen;
http://www.psonly.nl/nieu..._voor_Final_Fantasy_XIII/
http://www.fragland.be/ne...Final-Fantasy-XIII/24852/
http://www.gamert.nl/nieu...oor_final_fantasy_xi.html

Beetje dubbele gevoelens bij eigenlijk, aan de ene kant is het mooi dat ze tevreden zijn over de volledigheid van FFXIII, en dat je dus mag verwachten dat de game helemaal "af" is...Aan de andere kant betekent DLC wel weer iets om naar uit te kijken voor de nabije toekomst...

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2010 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 14:50:
Ik lees net de volgende quote van Yoshinori Kitase (producer FFXIII);

[...]

Bronnen;
http://www.psonly.nl/nieu..._voor_Final_Fantasy_XIII/
http://www.fragland.be/ne...Final-Fantasy-XIII/24852/
http://www.gamert.nl/nieu...oor_final_fantasy_xi.html

Beetje dubbele gevoelens bij eigenlijk, aan de ene kant is het mooi dat ze tevreden zijn over de volledigheid van FFXIII, en dat je dus mag verwachten dat de game helemaal "af" is...Aan de andere kant betekent DLC wel weer iets om naar uit te kijken voor de nabije toekomst...
Ik zie DLC als een leuk extra'tje, niet iets om naar uit te kijken. FF13 is gewoon groot, alle FF zijn gewoon groot. Er is veel te doen, verhaallijn is vaak lang, en het spel verloopt ook een beetje langzaam. (Niet slecht!)
Geef mij maar gewoon een XIII-2 zeg maar. Is leuk zat. Ik vind het ook veel belangrijker dat ze gewoon een compleet spel afleveren.

Wat ik mij trouwens afvraag. Met FF had je altijd een soort mini game erin. In 9 was dit een kaartspel, 10 had een hele sport erin gezet. 12 had weer een bounty hunting game. Wat heeft 13 eigenlijk?

Ik zag trouwens ook dat het battle system veel dynamischer is dan voorheen. En het ziet er ook gewoon tof uit. Zeker die summons. New and exiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 16:04:
[...]

Ik zie DLC als een leuk extra'tje, niet iets om naar uit te kijken. FF13 is gewoon groot, alle FF zijn gewoon groot. Er is veel te doen, verhaallijn is vaak lang, en het spel verloopt ook een beetje langzaam. (Niet slecht!)
Geef mij maar gewoon een XIII-2 zeg maar. Is leuk zat. Ik vind het ook veel belangrijker dat ze gewoon een compleet spel afleveren.

Wat ik mij trouwens afvraag. Met FF had je altijd een soort mini game erin. In 9 was dit een kaartspel, 10 had een hele sport erin gezet. 12 had weer een bounty hunting game. Wat heeft 13 eigenlijk?

Ik zag trouwens ook dat het battle system veel dynamischer is dan voorheen. En het ziet er ook gewoon tof uit. Zeker die summons. New and exiting.
De kaartgame was VIII ;)

Wat betreft de summons in XIII, ik persoonlijk vind ze wat minder dat de vorige delen. Dat ze kunnen transformeren in voertuigen....mij een beetje te dom. Ik vind het nergens op slaan. Misschien als ik het straks speel dat ik het super vind maar nu vind ik het helemaal niks. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Splendid schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 16:40:
[...]

De kaartgame was VIII ;)

Wat betreft de summons in XIII, ik persoonlijk vind ze wat minder dat de vorige delen. Dat ze kunnen transformeren in voertuigen....mij een beetje te dom. Ik vind het nergens op slaan. Misschien als ik het straks speel dat ik het super vind maar nu vind ik het helemaal niks. |:(
Ik denk ook dat als we straks meer over het verhaal weten dat het niet zo vreemd meer is dat de summons machines zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb VIII nooit gespeeld, dus ik weet niet of daar ook een kaart spel in zit. Maar ik had over deze:
Afbeeldingslocatie: http://www.ffinsider.net/final-fantasy-9/pix/tetra.jpg

Tetra Master was de naam. Maar goed, ben benieuwd waarmee ze nu komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zowel VIII als IX hebben een kaart game :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:19
Kaartgame in VIII vond ik echt verslavend terwijl ik hem in IX wat minder vond. Het Blitzbal gedoe in X vond ik echt drie keer niets :O Ben echt benieuwd wat ze nu hebben gebakken in XIII.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb er nog niets over gelezen in ieder geval.

Die kaartgame in FF8 was echt super, Tetra Master vond ik nog vrij goed te doen, maar Blitzbal vond ik echt een draaaaaaaaama. Vooral dat ene stuk waar je MOEST spelen. Blègh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
het grote nadeel van Tetra Master in IX was dat de random factor te groot was (dat ie uberhaupt aanwezig was?!?). Zelfs met een veel sterkere kaart kon je verliezen van een slechtere!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
Verwijderd schreef op dinsdag 16 februari 2010 @ 20:07:
[...]

Ik heb VIII nooit gespeeld, dus ik weet niet of daar ook een kaart spel in zit. Maar ik had over deze:
[afbeelding]

Tetra Master was de naam. Maar goed, ben benieuwd waarmee ze nu komen.
Ah, ik heb FFIX nou weer niet gespeeld vandaar ;)

Overigens vond ik blitzball ook helemaal niks, de kaartgame in VIII vond ik geweldig! Zou XIII ook zoiets in de game hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Kreeg net een mailtje vna de FRS "uw bestelling is verzonden"

woepdiedoo FF XII is lekker vroeg gereleased!...

Blijkt et die gratis crappy dvd te zijn die ik bij de bestelling heb gekregen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
Chaoss schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 09:55:
Kreeg net een mailtje vna de FRS "uw bestelling is verzonden"

woepdiedoo FF XII is lekker vroeg gereleased!...

Blijkt et die gratis crappy dvd te zijn die ik bij de bestelling heb gekregen :/
Haha is dat even een tegenvaller. Nou maar net als wij allen wachten tot 9 maart helaas....can't wait :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
9 maart lijkt ineens zo ver weg.... :'(
Misschien wat off-topic, maar iemand al wat meer gehoord over FF vs XIII?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

o rly? :)

Word met de dag steeds meer psyched voor deze game.

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2010 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

nou sorry hoor :P

Hier dan een 1080P filmpje van de eerste 5 minuten gameplay van de engelse versie

[ Voor 156% gewijzigd door Chaoss op 17-02-2010 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Kraziey schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 10:13:
9 maart lijkt ineens zo ver weg.... :'(
Misschien wat off-topic, maar iemand al wat meer gehoord over FF vs XIII?
http://finalfantasyversusxiii.net/final-fantasy-versus-xiii/

[ Voor 4% gewijzigd door Ike. op 17-02-2010 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Thnx! Doelde eigenlijk meer op een releasedatum / periode.
Iemand trouwens webwinkel gevonden die de CE verkoopt? (zit op stage en kan niet op de meeste webshops komen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, just kidding.

Jammer dat ik behalve Tweakers en nu.nl geen andere sites kan bezoeken op werk. Benieuwd naar dat gameplay filmpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 21:30

Deathchant

Don't intend. Do!

ik was wat aan het bladeren over FF13 en moet zeggen dat het me behoorlijk aanstaat. Eindelijk eens een ander "soort" vechtmethode.
Ik lees nou net:
http://www.gamer.nl/doc.p...-remake-Final-Fantasy-VII

Ik ben sinds 1998 verslaafd aan FF7 op de PSX en ik heb mezelf gezworen een PS3 aan te schaffen zodra dit spel geremaked gaat worden. Ik zie al 4 jaar lang alleen maar speculaties over een remake en natuurlijk veel commentaren van mensen om het niet te doen, maar ook om het wel te doen.

Ze kunnen het verhaal van FF7 zo goed maken met die graphics en muziek en zo vet uitbreiden met sidequests....NIeuwe chocobo's en het fokken daarvan, het hele summon gebeuren kun je blenden met de eidelons, je kunt wat missie-verhaal inbakken zoals dat in crisis core is etc. ik hoop echt dat dit eens waargemaakt gaat worden.
Het materia systeem is echt top. Ik heb ook FF7: crisis core op de PSP en dat vind ik echt een ruksysteem met die fruitautomaat dinges....

[ Voor 9% gewijzigd door Deathchant op 17-02-2010 16:01 ]

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Verwijderd schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 11:27:
[...]

Haha, just kidding.

Jammer dat ik behalve Tweakers en nu.nl geen andere sites kan bezoeken op werk. Benieuwd naar dat gameplay filmpje.
:')

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
@ Deathchant:
Als FF VII fan denk ik persoonlijk dat als het mocht gebeuren, het de verwachtingen van de oude garde niet zal overtreffen. Deze zijn zo hoog dat ik het niet kan voorstellen dat het op alle fronten ook echt weer FF VII wordt.
Persoonlijk hoop ik zelf dat er geen remake komt, ik hou de nostalgie wel uit de downloadbare versie op PSN
'
Ik moet hem wel nog steeds aanschaffen... shame on me.. :X

[ Voor 7% gewijzigd door Kraziey op 17-02-2010 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 21:30

Deathchant

Don't intend. Do!

dat dacht ik ook zo ja, maar toch denk ik dat veel mensen het enigszins als ook een los spel gaan zien, ondanks het nostalgische FF7 voor de PSX. Dat is een spel dat kan qua nostalgie nooit overtroffen worden met eender welke remake dan ook.

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
Nu dus wel de echte Xbox screenshots

het lijkt wel of de plaatjes gewoon heel erg gecomprimeerd zijn vergelijken met de PS3 screenshots

Afbeeldingslocatie: http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/106/1069859/final-fantasy-xiii-20100217100343831.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/106/1069859/final-fantasy-xiii-20100217100347377.jpg

Afbeeldingslocatie: http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/article/106/1069859/final-fantasy-xiii-20100217100354018.jpg

bron bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:49

nFo

Wordt het wel een goede game ?
Plaatjes lijken erg op Last Remnant, Square laatste halfbakken game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hieronder een screenshot van de xbox versie, duidelijke verschil lijkt mij. Het is ook geen geheim, dat de ps3 inferieur is.

Afbeeldingslocatie: http://www.uffsite.net/images/news/ff13news/ff13_screencap.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2010 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

ik zie nu na al die screenshots het verschil niet meer hoor. ik weet niet meer wat nu PS3 of X360 is :P

Dan wil ik wel eens correcte/echte screenshots van dezelfde situaties ingame van beide versies naast elkaar zien.

Overigens is de PS3 naar mijn mening zeker niet inferieur, echter zijn er in het verleden een paar games geweest (die op beide consoles uitkwamen) waarvan de X360 beter afgewerkt was, en doordat de game voor meerdere platformen was werd de volledige potentie van de PS3 niet gebruikt... laten we hopen dat dat juist bij FF13 niet gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
Final Fantasy is natuurlijk gemaakt voor de PS3 en gepoort naar de Xbox, meestal is de game meer geoptimaliseerd voor het platform waar hij voor is ontwikkeld. Maar ach het gaat uiteindelijk toch om de gameplay ;)

en ik ga toch wel voor de PS3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeVortex
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:18
misschien is het leuker om over het spel te discussieren dan over welke versie beter is? ik begin me er inmiddels aan te ergeren.

Ik heb benieuwd hoe het vecht systeem gaat werken, heb wel filmpjes gezien maar vind het erg vaag, hoop dat er wel een soort van duidelijke uitleg over komt.

De sou.ndtrack van de engelse versie is wel vet, Leona lewis, vind het nog wel bij het spel passen, wel jammer voor de die hard jprpg-ers dat ze het dus moeten doen met leona lewis in plaats van de orkesten enzo, al verwacht ik dat die er tuurlijk wel in zitten.

Ik ga voor de collecters edition, weet iemand hoe groot de 3 posters zijn die erin zitten? zullen wel niet zo groot zijn ben ik bang voor. Die guide die er is ga ik denk ook bestellen, niet om zo het spel te spelen, maar gewoon voor de plaatjes. Vind altijd wel mooi om te kijken. Er zit ook een artbook bij, bij Guildwars ook, ik kan daar echt wel lang doorheen bladeren, gewoon dat concept art en dan zie je gewoon overeenkomsten met gebieden waar je dus doorheen wandelt in de game.

• Kraziey
Vraagje over de Collectors Edition bij Bart Smit: Er staat dat als je de gewone versie bestelt, je er de CE voor geleverd krijgt (voor de gewone prijs). Mijn vraag is of ik dit nu wel zou doen of dat er een grote kans is dat ik alsnog de normale editie krijg? Ben er zelf best huiverig over, want overal lees ik dat de CE vrijwel is uitverkocht.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

LeVortex schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 23:12:

De sou.ndtrack van de engelse versie is wel vet, Leona lewis, vind het nog wel bij het spel passen, wel jammer voor de die hard jprpg-ers dat ze het dus moeten doen met leona lewis in plaats van de orkesten enzo, al verwacht ik dat die er tuurlijk wel in zitten.
Tjah dat nummer van Leona Lewis wat onder die international trailer staat bepaalde imho wel de sfeer voor een groot gedeelte (positief). Dus zolang er aan de westerse soundtrack ook geneog aandacht besteed is hoeft het in mijn ogen zeker niet slecht te zijn.

Ik zit persoonlijk helemaal niet op japanse muziek en stemmetjes te wachten :P heel persoonlijk natuurlijk, maar zo trek je wel een nieuw publiek.

Wat die CE betreft, ik las hier dat de FRs ook de CE zou verkopen ipv de reguliere versie... maar op de site van FRS staat daar niets over vermeld. Kheb hem daar maar gewoon besteld zie wel wat ik krijg, dingen als posters interesseren met niet, artbook is leuk om een keer doorheen te bladeren... de soundtrack vind ik wel interessant... maar die kan ik altijd nog los kopen neem ik aan.

[ Voor 19% gewijzigd door Chaoss op 18-02-2010 09:28 ]

Verwijderd

Chaoss schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 22:46:
ik zie nu na al die screenshots het verschil niet meer hoor. ik weet niet meer wat nu PS3 of X360 is :P

Dan wil ik wel eens correcte/echte screenshots van dezelfde situaties ingame van beide versies naast elkaar zien.

Overigens is de PS3 naar mijn mening zeker niet inferieur, echter zijn er in het verleden een paar games geweest (die op beide consoles uitkwamen) waarvan de X360 beter afgewerkt was, en doordat de game voor meerdere platformen was werd de volledige potentie van de PS3 niet gebruikt... laten we hopen dat dat juist bij FF13 niet gaat gebeuren.
Xbox versie is wel inferieur, dat is niet te ontkennen, dat is namelijk een feit. De xbox versie draait niet op full hd en de ps3 versie bv weer wel. Muziek is gecomprimeerd op de xbox versie en op de ps3 versie weer niet, geld ook voor de cutscenes. Daartnaast de ps3 versie zit vol met details die in de xbox versie niet inzitten...je moet blind zijn of erg van xbox houden al wil men dat niet inzien :P

Feit is en blijft dat dvd formaat gewoon in deze tijd van HD passe is.

Hier leuke screens vergeleken met de ps3 versie.

Afbeeldingslocatie: http://www.mazingerdude.com/FF13_360_res.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mazingerdude.com/FF13_lighting_PS3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mazingerdude.com/FF13_lighting_360.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mazingerdude.com/FF13_field_PS3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.mazingerdude.com/FF13_field_360.jpg

http://www.neogaf.com/for...=19857881&postcount=12055

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2010 10:10 ]

• Kraziey
Van Dale:

"U hebt gezocht op het woord: inferieur.
RESULTAAT
 in·fe·ri·eur bn van mindere kwaliteit; minderwaardig"
Bedoel je niet het tegenovergestelde, want wat ik opmaak uit je verhaal is dat de PS3 versie dus beter is volgens de screenshots.

[ Voor 37% gewijzigd door Kraziey op 18-02-2010 10:03 ]

Verwijderd

Kraziey schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 10:01:
[...]

Bedoel je niet het tegenovergestelde, want wat ik opmaak uit je verhaal is dat de PS3 versie dus beter is volgens de screenshots.
hehe ja dat is wat ik bedoelde.

Lijkt mij logisch als je beide consoles hebt, dat je mooi voor de ps3 versie moet gaan.

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Haha vandaar dat ik ook wat in de war raakte.... :P vandaar mijn post

• Kraziey
Lol :) Had het stuk een paar keer gelezen want ook ik snapte het niet :P. Maar blij dat het op de PS3 er toch wat netter uitziet, want hiervoor heb ik onder andere een PS3 aangeschaft toen der tijd. Enige wat nu rest is wachten, wachten en wachten.... :Z :O

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ze weten in die games toch altijd wel de chicks sexy te kleden, zowieso zijn het vaak geen lelijke mokkels :P

Heerlijk hoe er destijds zoveel "ophef" was rondom Tifa uit ff 7

Verwijderd

Chaoss schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 10:21:
Haha vandaar dat ik ook wat in de war raakte.... :P vandaar mijn post
sorry boys, was net wakker. Maar ps3 eigenaren kunnen blij zijn. Nu is er weer een game die te groot is voor de xbox namelijk lost planet, ik bedoel, met alle respect de xbox is nu verouderd mede door de dvd drive, ze zouden slim geweest zijn als ze paar jaar geleden de bluray in hadden gedaan.

• Ike.
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 14:15:
[...]

sorry boys, was net wakker. Maar ps3 eigenaren kunnen blij zijn. Nu is er weer een game die te groot is voor de xbox namelijk lost planet, ik bedoel, met alle respect de xbox is nu verouderd mede door de dvd drive, ze zouden slim geweest zijn als ze paar jaar geleden de bluray in hadden gedaan.
??

Dit is het FFXIII topic...

Verwijderd

Ike. schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 14:56:
[...]

??

Dit is het FFXIII topic...
ik verklaar waarom er verschillen zijn en dat het niet goed is voor zowel de xbox als de ps3 versie, offended?

De xbox versie kon ook even mooi zijn als de ps3 versie of zelfs beide konden mooier zijn als ze geen problemen hadden met capiciteiten. Dat is ook de reden dat ik ook lost planet erbij haal, aangezien daar ook is geknipt zodat het past, en daardoor dlc wordt aangeboden.

"Capcom has publically lamented having to cut large amounts of content from Lost Planet 2 in order to fit it onto the Xbox 360’s piddling DVD capacity without the game turning into a swapfest, but promises users will be able to buy everything they cut as DLC.

Speaking with rag Famitsu about the production of Lost Planet 2, now in the fine-tuning stages, producer Jun Takeuchi complains of the constraints imposed by Microsoft’s refusal to employ Blu-ray; in previous interviews he made much the same comments about Resident Evil 5, saying he would like to see a “complete” version on the PS3…

Did the development go well?

There weren’t any big problems. More troubling than any development problems was having to keep cutting out content.

We included a lot in this release, and by the end it became a battle with the disc capacity.

Truly, we were weeping as we were forced to cut stuff.

That stuff might be available as DLC in the future – look forward to it.

Buying content which Capcom couldn’t fit onto the Xbox 360’s DVD as DLC – certainly something to look forward to."

Ontwikkelaars geven het ook toe, dit if niet bevordelijk voor de games, en ook niet voor ff13.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 18-02-2010 16:05 ]

Verwijderd

Hallo Allemaal,

Dit is mijn eerste tweakers post, wilde alle FF fans even een fantastische link toesturen,
mocht je niet meer kunnen wachten en graag wat meer ingame beelden zien,
hier een complete 80 DELIGE video walktrough van de game (wel de Japanse versie) maar dat maakt het niet minder spectaculair. ---> Geniet ervan zou ik zeggen.

http://www.youtube.com/user/sorumian

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

LeVortex schreef op woensdag 17 februari 2010 @ 23:12:
misschien is het leuker om over het spel te discussieren dan over welke versie beter is? ik begin me er inmiddels aan te ergeren.
Word. We moeten ons voeten hier ondertussen al opheffen om het niveau te laten langskomen :|

Verwijderd

Boeboe schreef op zaterdag 13 februari 2010 @ 02:02:
[...]

Links? Ben eigenlijk wel benieuwd naar de vergelijkingen :)
Nou heb je de links en vergelijkingen en ga je doen alsof je t niet wou weten :+

Trouwens die hele playtrhough wil ik neit bekijken, ik speel de game liever. En vanwege spoilers wil ik er ok geen eentje zien.

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 21:09:
[...]

Nou heb je de links en vergelijkingen en ga je doen alsof je t niet wou weten :+
Nee, leuke screens, daar niet van, misschien dat ik het toch op de ps3 ga spelen (eerst White Knight, dan zien we wel weer). Het probleem is dat heel dat gemekker over ps3vs360 voor de zoveelste keer terugkomt in dit topic, ondanks het feit dat je NU pas vergelijkingen kan beginnen maken, dus even niet hypocriet doen als het kan ;)

[ Voor 15% gewijzigd door boe2 op 18-02-2010 22:13 ]

Verwijderd

Boeboe schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 22:09:
[...]

Nee, leuke screens, daar niet van, misschien dat ik het toch op de ps3 ga spelen (eerst White Knight, dan zien we wel weer). Het probleem is dat heel dat gemekker over ps3vs360 voor de zoveelste keer terugkomt in dit topic, ondanks het feit dat je NU pas vergelijkingen kan beginnen maken, dus even niet hypocriet doen als het kan ;)
nou dan nu pas kan je eindelijk gaan vergelijken met screens en dan en dan wil je screens zien(verschillen en niet "leuke", ga niet opeens het omdraaien) en dan ben ik hypocriet?? je redenering klopt niet, maar ach... :X I Als mensen graag hierover willen praten dan mag dat, aangezien jij of elk ander hier niet dat bepaald, if u like it or not :9 rest my case hierover :+

Ontopic nu, want het ging helaas weer teveel op de man .... @Viper : idd altijd leuke die japanse twist eraan. Ik was nog btje te jong om de heisa rondom Tifa mee te maken. Wat was er met haar dan? Teveel bloot? :9

• tiguan
  • Laatst online: 20:41
Verwijderd schreef op donderdag 18 februari 2010 @ 22:55:
[...]
@Viper : idd altijd leuke die japanse twist eraan. Ik was nog btje te jong om de heisa rondom Tifa mee te maken. Wat was er met haar dan? Teveel bloot? :9
Nee joh, gewoon grote jopen :D

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Wees nu eens rustig :X. Als je wil pixelneuken dan staat je dat vrij om dat te doen. Ik was even nieuwsgierig als jij naar de eigenlijke verschillen tussen de twee versies.Een hele tirade afsteken over de dvd drive van de xbox in het FF13 topic in plaats van effectief over die verschillen te praten is echter niet echt done. Als ik FF13 zou spelen zou het met 90% zekerheid op de PS3 zijn. Niet zozeer omdat er daar net een paar pixels anders staan, maar puur vanwege de Versus die ook uitkomt, maar ik wil nog verdere reviews afwachten.

En Tifa, tja, gigantische hooters, en dat in een spel waar de personages uit hooguit twintig polygonen zijn opgebouwd. Dat gecombineerd met de "Tifa huilt uit in Cloud's schoot" scene die wel HEEL suggestief was :+

[ Voor 45% gewijzigd door boe2 op 19-02-2010 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Tifa was idd een mega babe :P, hoewel ik der nooit in mijn party had omdat ik haar te weak vond. Cloud, Barret en Cid was mijn main party.

@ BoeBoe:
Een versus mode in FF XIII? Hoe moet ik dat precies zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Kraziey schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 09:00:
Tifa was idd een mega babe :P, hoewel ik der nooit in mijn party had omdat ik haar te weak vond. Cloud, Barret en Cid was mijn main party.

@ BoeBoe:
Een versus mode in FF XIII? Hoe moet ik dat precies zien?
Final Fantasy Versus XIII, net als Final Fantasy XIII één van de spellen uit Fabula Nova Crystallis Final Fantasy XIII ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Moguh!!!! 7(8)7 Tis nog vroeg he...
* Kraziey haalt nog maar eens een extra sterk bakkie leut uit de automaat..

Hoop dat ze FF versus XIII er ook een beetje snel achteraan gooien, liefst ergens in het najaar. En daarna mogen ze dan gelijk weer verder met Kingdom Hearts III, want dat duurt echt te lang! :O

[ Voor 16% gewijzigd door Kraziey op 19-02-2010 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik verw8 FF13 VS niet eerder dan 2011. Ze hebben namelijk een andere titel in de pijplijn, nl FF14 (mmo), die komt wel in 2010 uit. De grootste gedeelte van de team van VS zat op FF13, waardoor VS vertraging heeft opgelopen. Sowieso al zou VS dit jaar uitkomen (bv december) dan komt ie enkel in japan uit, en 4 ( ? ) maanden later in EU?

KH3, dat is nou een titel waarvan we een tijdje niets zullen zien, laat staan spelen. De vraag is of ie wel op een ps3 komt of weer op een portable console... Dit zei laatst de maker van KH reeks:

"In an interview with Famitsu, Tetsuya Nomura says that the next game won’t star Sora and it won’t be named Kingdom Hearts III. Instead, the main character will be another person who happens to play a central role in the ongoing saga. The “mystery” game will connect the complicated stories spread across previous titles.

He also stated that he would like a new Kingdom Hearts game to be released every year in order to keep the fans happy. Presumably, the next title in the series would then be released in 2011.

When asked if Kingdom Hearts III would subsequently come out in 2012, Tetsuya Nomura refused to comment."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 10:43:
Ik verw8 FF13 VS niet eerder dan 2011. Ze hebben namelijk een andere titel in de pijplijn, nl FF14 (mmo), die komt wel in 2010 uit. De grootste gedeelte van de team van VS zat op FF13, waardoor VS vertraging heeft opgelopen. Sowieso al zou VS dit jaar uitkomen (bv december) dan komt ie enkel in japan uit, en 4 ( ? ) maanden later in EU?

KH3, dat is nou een titel waarvan we een tijdje niets zullen zien, laat staan spelen. De vraag is of ie wel op een ps3 komt of weer op een portable console... Dit zei laatst de maker van KH reeks:

"In an interview with Famitsu, Tetsuya Nomura says that the next game won’t star Sora and it won’t be named Kingdom Hearts III. Instead, the main character will be another person who happens to play a central role in the ongoing saga. The “mystery” game will connect the complicated stories spread across previous titles.

He also stated that he would like a new Kingdom Hearts game to be released every year in order to keep the fans happy. Presumably, the next title in the series would then be released in 2011.

When asked if Kingdom Hearts III would subsequently come out in 2012, Tetsuya Nomura refused to comment."
Ah FFXIV, daar zit ik persoonlijk nog meer op te wachten dan XIII. Daar heb ik hoge verwachtingen van, ook al is de info nog vrij summier. Waar is trouwens het FFXIV topic? :P

Tot XIV eerst maar lekker XIII spelen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind het persoonlijk erg jammer dan 14 weer een MMORPG wordt. Kan er zelf namelijk echt niets mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splendid
Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 11:18:
Vind het persoonlijk erg jammer dan 14 weer een MMORPG wordt. Kan er zelf namelijk echt niets mee...
Dat is voor mij nou juist het geen wat het zo interessant maakt. Ik ben gek op de FF-serie en vind MMORPG gewoon leuk, lekker RPG'en en gezellig met andere spelen. Ik hoop dat de beta snel begint en ik mee mag doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
Heb zelf ook weinig met MMORPG's, na een half jaar WoW was ik er wel klaar mee. En ik dacht altijd dat XIII en Versus XIII twee aparte ontwikkelteams hadden? Echt jammer, maar gelukkig eerst nog XIII. Dus eigenlijk mag ik niet zeuren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kraziey schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 11:22:
Heb zelf ook weinig met MMORPG's, na een half jaar WoW was ik er wel klaar mee. En ik dacht altijd dat XIII en Versus XIII twee aparte ontwikkelteams hadden? Echt jammer, maar gelukkig eerst nog XIII. Dus eigenlijk mag ik niet zeuren :P
Het zijn idd 2 aparte teams, maar omdat ze hulp nodig hadden met ontwikkeling van XIII, werd dus het grootste gedeelte van Versus op Xiii gezet, zodat wij niet langer hoeven te wachten op XIII :P . Trouwens volgens mij heeft Xi online best wel wat fans, en het is natuurlijk wat anders, en leuk dat het komt, alhoewel het niets voor mij is.

Ik ben benieuwd wat we allemaal gaan zien op de E3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veincode
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-11-2024
Ik heb nu spijt. Op FRS was een mooie aanbieding (zonder meerprijs LE bij pre-order). Helaasch is het op=op, en de xbox versie is al uitverkocht.
Andere mensen die een mooie LE-aanbieding hebben gezien?

EDIT: de xbox-versie staat nog wel op frs.nl, maar je krijgt de PS3 versie in je mandje :|
EDIT2: als ik nu een topic misbruik: laat het me weten en ik zal dergelijke vragen in het vervolg nederig voor me houden ;)

[ Voor 35% gewijzigd door veincode op 19-02-2010 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Jah en als je de PS3 versie aanklik krijg je de xdoos versie :P

maareuh wel flauw dat het er nu specifiek bijstaat... was paar dagen geleden toen ik bestelde niet zo, zal ik wel de gewone versie krijgen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
Komt er eigenlijk nog een bundel uit voor europa? Ik kan alleen de japanse bundel en de xbox bundel vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 08:45
edit: Pardon, ik sloeg een pagina over.

[ Voor 83% gewijzigd door Morphix op 21-02-2010 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidane007nl
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 23:46
Chaoss schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 20:35:
Jah en als je de PS3 versie aanklik krijg je de xdoos versie :P

maareuh wel flauw dat het er nu specifiek bijstaat... was paar dagen geleden toen ik bestelde niet zo, zal ik wel de gewone versie krijgen. :(
Ik heb het nergens zien staan toen ik vanmiddag de PS3 versie heb gepreordered.

Bij E-Plaza kan je nog steeds niet pre-orderen, wel inschrijven. :( Daarom heb ik hem maar bij de FRS vandaag gepreordered.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:08
Heeft iemand ervaring bij het preorderen bij FRS?

Ik zie op de site dat je 6 euro korting kan krijgen door ergens aan te melden. Als ik mijn Final fantasy XIII dan Pre-order, zou ik het dan gewoon op de release date in de winkel zo kunnen afhalen? Of moet ik dan wachten tot mijn bestelde exemplaat bij de FRS is aangekomen?

Ps. Je kan 6 euro korting krijgen bij de FRS -> 59.99 -> 53.99 :)
Voor dit geld haal ik het spel liever zelf in de ochtend/middag op ipv wachten bij de voordeur tot de postbode komt ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Mjah maakt mij weinig uit, kheb het spel daar gekocht voor 46,- ofzo en das natuurlijk een erg leuk prijsje :P

Volgens mij verstuurd de FRS vaak de dag voor release zodat je het op de dag van release door de brievenbus krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veincode
Klopt. Bij Mass Effect 2 lag hij op de dag van de release netjes in de bus.

...wel jammer dat ME2 vóór releasedatum in de winkels lag -_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bexxerz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:08
Chaoss schreef op maandag 22 februari 2010 @ 08:57:
Mjah maakt mij weinig uit, kheb het spel daar gekocht voor 46,- ofzo en das natuurlijk een erg leuk prijsje :P
hmms ik kan maar 6 euro korting krijgen, terwijl als ik dezelfde code voor een ander spel gebruik ik de 10+ euro korting krijg :S heb je hier iets speciaals voor gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Remcov250 schreef op maandag 22 februari 2010 @ 10:13:
[...]

hmms ik kan maar 6 euro korting krijgen, terwijl als ik dezelfde code voor een ander spel gebruik ik de 10+ euro korting krijg :S heb je hier iets speciaals voor gedaan?
Je kan ook korting krijgen als je anwb lid bent, dan krijg je 10% korting. Plus daaroverheen 6 euro korting van addiscount. De vraag is wel of je nu die CE krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veincode
Verwijderd schreef op maandag 22 februari 2010 @ 10:17:
[...]

Je kan ook korting krijgen als je anwb lid bent, dan krijg je 10% korting. Plus daaroverheen 6 euro korting van addiscount. De vraag is wel of je nu die CE krijgt.
Dat vind ik geen vraag. Op de site staat niets meer over de LE, alleen 'reserveer en profiteer tijdelijk.. (prijs is geldig tot dag van release'.
Ik had van de helpdesk sowieso begrepen dat de xbox LE op 10 februari al uitverkocht was.

Mijn mening: zowel de xbox als de ps3 krijgen nu geen LE meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Idd ik had ook anwb korting,

Voor de rest zie ik wel wat ik krijg.... krijg ik de gewone versie dan download ik de soundtrack wel (oooooooooooooh!), We zien het over 2 weken wel.

Belangrijskte is of het spel me gaat bevallen =]

[ Voor 22% gewijzigd door Chaoss op 22-02-2010 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

veincode schreef op maandag 22 februari 2010 @ 10:21:
[...]

Dat vind ik geen vraag. Op de site staat niets meer over de LE, alleen 'reserveer en profiteer tijdelijk.. (prijs is geldig tot dag van release'.
Ik had van de helpdesk sowieso begrepen dat de xbox LE op 10 februari al uitverkocht was.

Mijn mening: zowel de xbox als de ps3 krijgen nu geen LE meer.
Dat is mooi dan, ik heb de mijne gelukkig al tijdje geleden besteld toen met advertentie dat je de CE krijgt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 19:23
Rustig hier, stilte voor de storm? :D

Maar ik zit ook nogsteeds te wachten op een berichtje van e-plaza/bartsmit over de CE aanbieding! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Johannn_
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 19:37
Weet iemand of er een speciale bundel van de PS3 uitkomt met FF13 daarin? Ik weet dat in Japan een speciale PS3 is uitgebracht en ik sta op het punt om een PS3 te kopen speciaal voor FF13. Ik heb al meerdere malen gezocht maar ik kan niets over een europese PS3+FF bundel vinden :(

Iemand een idee of deze wel uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
_Johannn_ schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 10:04:
Weet iemand of er een speciale bundel van de PS3 uitkomt met FF13 daarin? Ik weet dat in Japan een speciale PS3 is uitgebracht en ik sta op het punt om een PS3 te kopen speciaal voor FF13. Ik heb al meerdere malen gezocht maar ik kan niets over een europese PS3+FF bundel vinden :(

Iemand een idee of deze wel uitkomt?
Weet niet 100% zeker maar ik heb ergens gelezen dat er alleen een Xbox bundel uitkomt.
Pagina: 1 ... 3 ... 23 Laatste