Ik heb dit probleem nooit gehad, maar ik zou gewoon eens een custom rom proberen misschien dat dat iets oplost.Verwijderd schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 19:49:
Heeft er al iemand een oplossing gevonden om de gps lag eruit te krijgen?
Met tomtom loop je steeds 100 meter achter. Aardig irritant!
Niet erg netjes ik lees dat ze het met de oudere telefoons dit probleem ook al hadden.
Of komt htc nog met een fix binnenkort?
Groetjes Roy
En er is al een maand een update uit die dat probleem zou moeten verhelpen...Michel242186 schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 20:38:
[...]
Ik heb dit probleem nooit gehad, maar ik zou gewoon eens een custom rom proberen misschien dat dat iets oplost.
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Installeer TomTom op het device (geheugen genoeg), en sluit alle andere applicaties voordat je gaat navigeren.Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 09:34:
die update werkt ook niet echt. Het schijnt Te helpen als je een snellere sd-kaart
Ik gebruik zelf dutty Rom 3.3 en daar heb ik verwaarloosbare lag (gewoon de afwijking in het GPS netwerk)
Verwijderd
Ik ben van kpn overgestapt naar Vodafone. Mede omdat de snelheid van Vodafone vele malen hoger moet zijn.Lennardnl schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 15:41:
Als ik zo vrij mag zijn even tussendoor te blèren..
Ik denk erover om net als de meeste van jullie, ook een HTC Touch HD te halen.
Ik wil hem nemen in combinatie met dit abonnement:
http://www.pdashop.nl/pla...erviceplanproductid=32059
Vodafone, 150 belminuten / 300 SMS, Zorgeloos Mobiel Internet
Is Vodafone handig met dit toestel? Via Google kom ik enkel op propagandasites uit die natuurlijk allemaal vertellen dat Vodafone er goed voor is.
Zo las ik dat je bij KPN geen streaming video's mag kijken - die moet je achteraf betalen -, dus ik vroeg me af of Vodafone nog addertjes onder het gras heeft oid, niet dat ik doodleuk aan het surfen ben en er na twee filmpjes achter kom dat ik € 65,- extra mag betalen zoals iemand eerder in dit topic meldde.
maar in de praktijk blijkt dat waar ik woon en in een straal van 40(?kan ook meer zijn?) slechte verbinding heb. Nou kan Vodafone sneller zijn, maar als je overal GPRS hebt blijft het traag.
Heel soms heb ik 3G en echt Zelden heb ik HDSPA. Dit is erg jammer, want bij kpn had ik dat zelfs in het dorp hier.
Tevens werkt er zo goed als niets van die vodafone live op de HD. Tenminste, bij mij niet.
Zo, gisteren mijn HD ontvangen en net de Mirri v14 erop gezet 
Maar hoe zit het nu met het kantelen van het scherm? Staat dat niet standaard ingesteld bij Mirri?
Maar hoe zit het nu met het kantelen van het scherm? Staat dat niet standaard ingesteld bij Mirri?
Zoek even naar Flip-It in het programma menu.Fire69 schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 10:57:
Zo, gisteren mijn HD ontvangen en net de Mirri v14 erop gezet
Het zal wel aan mij liggen, maar het je in WM 6.5 nog een programs-menu zoals vroeger in het Start Menu?
Ik druk gewoon start en dan ga je naar dat honingraat-ding, maar daar staat geen Flip-It tussen...
Ik druk gewoon start en dan ga je naar dat honingraat-ding, maar daar staat geen Flip-It tussen...
Bij het gebruik van SPB Weather heb je standaard 2 weathersources. Ik heb echter het idee dat deze niet heel erg nauwkeurig zijn, wat is jullie ervaring hiermee? Zijn er andere (NL?) weathersources beschikbaar???
Verwijderd
In het nieuwe start menu van 6.5 kun je ook weer folders zetten waardoor je niet alles in het start menu in een keer kan zien, maar dus onderverdelingen kunt maken. Misschien dat hij daar nog ergens tussen staat.Fire69 schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 11:36:
Het zal wel aan mij liggen, maar het je in WM 6.5 nog een programs-menu zoals vroeger in het Start Menu?
In Touchflo vind je linksonder in de Programs tab All Programs. Hier vind je dus wel een lijst met alle programma's die aanwezig zijn op je toestel.
Maar volgens mij zit Flip-it zowieso niet standaard in de Miri Roms
Nou, dat dacht ik dus al! Ik zoek me hier de fleuris!Verwijderd schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 12:39:
[...]
Maar volgens mij zit Flip-it zowieso niet standaard in de Miri Roms
Wat wordt hier het meeste gebruik voor het tilten?
- Flip_It
- Gyrator2
- Changescreen
- ...
Veel keuze, maar ik lees ook van elk programma klachten over te gevoelig/niet werkend/...
Changescreen is het makkelijkste in gebruik. Je kan dan nl de naam van de programma's in beeld laten komen, zodat je per programma in kan stellen of ie kantelt of niet.Fire69 schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 12:49:
[...]
Nou, dat dacht ik dus al! Ik zoek me hier de fleuris!
Wat wordt hier het meeste gebruik voor het tilten?
- Flip_It
- Gyrator2
- Changescreen
- ...
Veel keuze, maar ik lees ook van elk programma klachten over te gevoelig/niet werkend/...
Die had ik net geinstalleerd en dat ziet er inderdaad wel netjes uit!
mooie is ook dat je met changescreen de eenmaal ingegeven config kunt exporteren en bij een volgende rom update de settings en exclusions weer kunt importeren!Fire69 schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 13:00:
Die had ik net geinstalleerd en dat ziet er inderdaad wel netjes uit!
xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7
Verwijderd
Ik probeer .rm bestanden af te spelen op mijn HTC Touch HD met realplayer maar ik hoor alleen het geluid en zie geen beeld iemand die mij verder kan helpen??
Ja, superhandig is dat!Mouki_9 schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 14:23:
[...]
mooie is ook dat je met changescreen de eenmaal ingegeven config kunt exporteren en bij een volgende rom update de settings en exclusions weer kunt importeren!
Hoewel ik nu nog niet zo veel apps in de exclusions moet zetten (alleen TomTom eigenlijk
Ik heb net m'n HTC "gekregen", maar is er een mogelijkheid om het scherm opnieuw te kalibreren?
Toen 'ie het vroeg heb ik het met m'n vingers gedaan - wat schijnbaar niet de bedoeling was? - waardoor ik nu telkens overal iets rechts van moet drukken, niet goed gekalibreerd dus.
Kan dat ergens opnieuw?
Toen 'ie het vroeg heb ik het met m'n vingers gedaan - wat schijnbaar niet de bedoeling was? - waardoor ik nu telkens overal iets rechts van moet drukken, niet goed gekalibreerd dus.
Kan dat ergens opnieuw?
Ja Start > instellinge > tab: systeem > schermLennardnl schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 10:14:
Ik heb net m'n HTC "gekregen", maar is er een mogelijkheid om het scherm opnieuw te kalibreren?
Kan dat ergens opnieuw?
Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110
Verwijderd
Sinds ik al een maand met de nieuwe ROM upgrade leef heeft mijn touch hd toch enkele problemen, welke er eerder niet waren. Namelijk:
Tijdens het gebruik van opera krijg soms de volgende melding: "Er is een fout opgetreden. Gsen.exe werkt niet meer." Na deze melding kan ik ook geen gebruik meer van Opera maken en moet ik eerst een soft reset uitvoeren om Opera weer aan de gang te krijgen. Ook werken programma's als Goolge maps en Tomtom niet meer na deze melding.
Soms lijkt het dat Opera tijdens het internetten vast loopt. Na enkele 10-tallen seconden wordt Opera dan eruit gegooid. Hierna kan ik Opera niet meer opstarten en moet ik wederom eerst een soft reset uitvoeren om Opera weer aan de gang te krijgen.
Erg vervelend als je net lekker aan het internetten bent!
Heeft iemand ook deze problemen? Maar nog belangrijker, heeft iemand een oplossing voor deze problemen?
Tijdens het gebruik van opera krijg soms de volgende melding: "Er is een fout opgetreden. Gsen.exe werkt niet meer." Na deze melding kan ik ook geen gebruik meer van Opera maken en moet ik eerst een soft reset uitvoeren om Opera weer aan de gang te krijgen. Ook werken programma's als Goolge maps en Tomtom niet meer na deze melding.
Soms lijkt het dat Opera tijdens het internetten vast loopt. Na enkele 10-tallen seconden wordt Opera dan eruit gegooid. Hierna kan ik Opera niet meer opstarten en moet ik wederom eerst een soft reset uitvoeren om Opera weer aan de gang te krijgen.
Erg vervelend als je net lekker aan het internetten bent!

Gsen is de applicatie die je sensor uitleest.
Heb je software geinstalleerd staan om je scherm te laten kantelen? Flip_It, Gyrator2 of zo?
Opera leest de sensor zelf al uit, misschien werken ze elkaar dan tegen en crasht het spul?
Heb je software geinstalleerd staan om je scherm te laten kantelen? Flip_It, Gyrator2 of zo?
Opera leest de sensor zelf al uit, misschien werken ze elkaar dan tegen en crasht het spul?
Verwijderd
Helaas nog geen enkele reactie op mijn vraag, dus in de hoop alsnog iets te horen nog maar eens stellen:
Ik ben sinds kort in bezit van een HTC Touch HDmet een Vodafone abonnement met onbeperkt internet).
Omdat ik per jaar een maand of 3 in het buitenland vertoef en daar beschik over een wificonnectie, wil ik goedkoop/gratis bellen met Voipbuster via mijn mobiel via WIFI, dus uiteraard niet via het 3G netwerk, want dat is onbetaalbaar.
Tot nu toe moest ik altijd bellen mbv een USB-telefoon gekoppeld aan mijn laptop en het daarop geinstalleerde Voipbuster programma, wat uitstekend werkt.
Op de site van Voipbuster heb ik tot nu toe niets kunnen vinden van een vergelijkbaar programma als voor de pc. Het enige dat ik er kon vinden is het programma SJPhone; maar dat krijg ik niet aan de praat.
Hier zoeken op de term wifi of in de inleiding van het Voipbuster-topic levert niets op.
Is er iemand die kan vertellen
- of wat ik wil überhaupt mogelijk is
- zo ja, wat ik daarvoor nodig heb en waar ik de benodigde spullen kan vinden
- welke instellingen nodig zijn.
Alvast bedankt voor de tips.
Ik ben sinds kort in bezit van een HTC Touch HDmet een Vodafone abonnement met onbeperkt internet).
Omdat ik per jaar een maand of 3 in het buitenland vertoef en daar beschik over een wificonnectie, wil ik goedkoop/gratis bellen met Voipbuster via mijn mobiel via WIFI, dus uiteraard niet via het 3G netwerk, want dat is onbetaalbaar.
Tot nu toe moest ik altijd bellen mbv een USB-telefoon gekoppeld aan mijn laptop en het daarop geinstalleerde Voipbuster programma, wat uitstekend werkt.
Op de site van Voipbuster heb ik tot nu toe niets kunnen vinden van een vergelijkbaar programma als voor de pc. Het enige dat ik er kon vinden is het programma SJPhone; maar dat krijg ik niet aan de praat.
Hier zoeken op de term wifi of in de inleiding van het Voipbuster-topic levert niets op.
Tik eens http://gsm.voipbuster.com op je Opera browser. BTW je kan ook Skype installeren..
Verwijderd
Ik heb wel Touch_InCall_Screen_Tweak op de achtergrond draaien. Misschien is dat het probleem? Ik heb zojuist de nieuwe versie gedownload en geïnstalleerd. Mogelijk wordt het nu beter.
Verwijderd
Je kan Nimbuzz proberen. Skype, msn, messenger, twitter, hyves, myspace etc etc in een programma. Werkt prima op de touch hdVerwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 11:30:
Verwijderd
Ik heb vaker problemen met de mediaplayer van Touchflo. Afspelen werkt prima maar zodra ik naar de Library ga en ik kies dan bijvoorbeeld Artists, Albums of Genres dan krijg ik een leeg scherm. Dit is vreemd, omdat bij All songs minstens 200 liedjes staan van verschillende albums en genres. Vantevoren werkte het wel, dus vreemd dat het nu opeens weg is. Soft reset werkt ook niet. Iemand een oplossing?
- of wat ik wil überhaupt mogelijk isVerwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 11:30:
Helaas nog geen enkele reactie op mijn vraag, dus in de hoop alsnog iets te horen nog maar eens stellen:
Zeker, zo werk ik al tijden met veel plezier
SJPhone en een account bij Voipbuster
En een headset, anders hoort degene die je belt een gigantische echo.
Copy en past van deze site: http://www.voipuser.org/forum_topic_2085.html
Right click on SJPhone.
Select Option menu and then click in Profiles tab.
Click on new button, type the name of your profile (i recommend voipbuster)
Select Profile "Calls though SIP proxy
Click OK button.
A new window appears.
In this new windows click on SIP Proxy tab
Fill in the following fields: Proxy Domain: sip.voipbuster.com : 5060
User Domain: sip.voipbuster.com
Accept other fields defaults by pressing OK Button.
Finally, Right click on SJPhone and select Restart option.
You user id and password will be asked.
Graag gedaan
[ Voor 11% gewijzigd door ronh op 29-05-2009 13:40 ]
Verwijderd
Bedankt, maar dit lijkt volgens mij meer voor smartphones, niet de PDA-versie.KL643 schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 11:38:
Tik eens http://gsm.voipbuster.com op je Opera browser. BTW je kan ook Skype installeren..
Er wordt weliswaar iets geïnstalleerd, maar ik zie er nergens iets meer van terug.
Dus is niet te achterhalen wat het doet of wat ik moet doen.
Laat staan dat ik kan bellen.
Verwijderd
Ik heb uiteraard een Voipbuster account, juist omdat je daarmee gratis (4 maanden free minutes, na betalen van een storting) kunt bellen.ronh schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:36:
[...]
Zeker, zo werk ik al tijden met veel plezier
SJPhone en een account bij Voipbuster
En een headset, anders hoort degene die je belt een gigantische echo.
Copy en past van deze site: http://www.voipuser.org/forum_topic_2085.html
Right click on SJPhone.
Select Option menu and then click in Profiles tab.
Click on new button, type the name of your profile (i recommend voipbuster)
Select Profile "Calls though SIP proxy
Click OK button.
A new window appears.
In this new windows click on SIP Proxy tab
Fill in the following fields: Proxy Domain: sip.voipbuster.com : 5060
User Domain: sip.voipbuster.com
Accept other fields defaults by pressing OK Button.
Finally, Right click on SJPhone and select Restart option.
You user id and password will be asked.
Graag gedaan
Dit SJPhone programma is bedoeld voor WM2003 met een klein scherm; het komt dus helemaal in elkaar gedrukt op het Touch HD scherm. Bovendien kan ik er nergens instellingen in kwijt, want geen enkele knop werkt.
De aanwijzingen eronder, bv rechts klikken, lijken mij meer betrekking te hebben op het programma op de pc.
Ik houd me graag aanbevolen voor nog andere suggesties. In ieder geval bedankt.
Verwijderd
Skype werkt inderdaad goed.pouyann schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 11:48:
Ik heb deze Skype getest en ik vind het super werken, fing heb ik op een nokia getest en was ook goed
Zover ik weet is default geen specifieke configuraties nodig, gewoon installeren en klaar.
Fring: Link
Maar omdat ik als een Voipbuster-account heb, waar ik 4 maanden FREE minutes heb, wil ik via Voipbuster bellen.
Fring heb ik ook al geïnstalleerd, maar daar krijg ik nog geen verbinding mee via Wifi, laat staan dat ik kan doorkoppelen naar Voipbuster.
Verwijderd
Nog iets heel anders:
Als ik wifi aanzet kan ik verbinden met mijn thuisnetwerkje (bij instellingen staat dan ook "verbonden").
Dus de instellingen daarvan staan goed.
Stel dat ik in het buitenland even wil internetten via wif (Ik wil dan natuurlijk geen 3G met Vodafone-NL opzetten), moet ik dan de data-verbinding (onderaan in de communicatiemanger) uitzetten of niet?
.
Tot nu toe is het me niet gelukt om te internetten via WIFI voor wat dan ook.
Wat doe ik fout of vergeet ik?
Als ik wifi aanzet kan ik verbinden met mijn thuisnetwerkje (bij instellingen staat dan ook "verbonden").
Stel dat ik in het buitenland even wil internetten via wif (Ik wil dan natuurlijk geen 3G met Vodafone-NL opzetten), moet ik dan de data-verbinding (onderaan in de communicatiemanger) uitzetten of niet?
.
Heb nu de HD 2 dagen in mijn bezit en ik ben er erg blij mee
Waar ik alleen niet uitkom is het veranderen van het toetsenbord...Ik ga naar instellingen/invoer maar als ik hem in het drop down menu wijzig en vervolgens op ok druk dan blijft hij op de oorspronkelijke invoer staan. Ik heb het huidige topic doorzocht (en eerdere delen) maar geen oplossing gevonden. Iemand?
Ja, dan moet je Data-verbinding uitzetten. Voor internet via wifi: Zet met bijv. HD-tweak of NoData je 3g-verbindingen uit, en verbind dan met wifi. Kijk eens of dat werkt?Verwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 16:53:
Nog iets heel anders:
.
onder in de zwarte balk, staat een toetsenbord met een pijltje ernaast. Als je op dat pijltje drukt, krijg je een drop up menu, en daar stel je dan in welk toetsenbord je wilt.KL643 schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 17:47:
Heb nu de HD 2 dagen in mijn bezit en ik ben er erg blij meeWaar ik alleen niet uitkom is het veranderen van het toetsenbord...Ik ga naar instellingen/invoer maar als ik hem in het drop down menu wijzig en vervolgens op ok druk dan blijft hij op de oorspronkelijke invoer staan. Ik heb het huidige topic doorzocht (en eerdere delen) maar geen oplossing gevonden. Iemand?
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Top! Bedankt.onder in de zwarte balk, staat een toetsenbord met een pijltje ernaast. Als je op dat pijltje drukt, krijg je een drop up menu, en daar stel je dan in welk toetsenbord je wilt.
in mijn quest om voip aan de gang te krijgen op mijn telefoon (zonder dat de speaker al het geluid uittuft) kwam ik deze thread tegen:
WM6.x apparaat als SIP client configureren [mobiele VOIP]
nu heb ik dat dus geprobeerd met mijn telfort account.
hij maakt netjes verbinding via wifi, de telefoon gaat bij de ander over. deze kan opnemen en zoveel praten als hij/zij wil. Alleen ik hoor daar helemaal niks van, niet op handsfree en niet gewoon. Ze horen wel goed wat ik zeg.
Iemand toevallig hetzelfde probleem tegen gekomen ?
WM6.x apparaat als SIP client configureren [mobiele VOIP]
nu heb ik dat dus geprobeerd met mijn telfort account.
hij maakt netjes verbinding via wifi, de telefoon gaat bij de ander over. deze kan opnemen en zoveel praten als hij/zij wil. Alleen ik hoor daar helemaal niks van, niet op handsfree en niet gewoon. Ze horen wel goed wat ik zeg.
Iemand toevallig hetzelfde probleem tegen gekomen ?
TomTom Navigator 7 is nu officieel verkrijgbaar voor de HTC Touch HD:
http://www.tomtom.com/pro...p?ID=898&Category=2&Lid=5
http://www.tomtom.com/pro...p?ID=898&Category=2&Lid=5
~ James May
Heeft iemand een idee voor een internet radio app.
Ik zelf gebruik shell online waar ook radio in zit maar werkt niet naar behoren.
Gaat steeds buffer laden.
Heeft iemand anders een proggie voor de NL zenders..
En heeft iemand al TV van T-mobile op zijn phone.
Ik krijg het niet voor elkaar. Iemand een idee.
Ik zelf gebruik shell online waar ook radio in zit maar werkt niet naar behoren.
Gaat steeds buffer laden.
Heeft iemand anders een proggie voor de NL zenders..
En heeft iemand al TV van T-mobile op zijn phone.
Ik krijg het niet voor elkaar. Iemand een idee.
Kun je niet gewoon via de FM dinges luisteren (dus niet via internet), of wil je er een hebben die enkel via internet uitzendt?
Meer mensen last van Windows7 + blackstone?
Als ik hem in de USB doe herkent hij niks, opladen doet ie wel.
En ActiveSync kan ik niet installen door compatibility issues..
Verwijderd
Werkt hier prima met Windows7 RC build 7100, Activesync zal niet werken, dat is namelijk sinds Vista vervangen door Mobile Device Center. Persoonlijk gebruik ik eigenlijk altijd de "Disk drive" optie.Qiro schreef op zondag 31 mei 2009 @ 03:57:
Meer mensen last van Windows7 + blackstone?
Veel problemen met de AudioManager zijn op te lossen door mp3's via active sync en windows media player te synchroniseren. Het blijft problematisch, maar minder vaak.Verwijderd schreef op vrijdag 29 mei 2009 @ 13:35:
Ik heb vaker problemen met de mediaplayer van Touchflo. Afspelen werkt prima maar zodra ik naar de Library ga en ik kies dan bijvoorbeeld Artists, Albums of Genres dan krijg ik een leeg scherm. Dit is vreemd, omdat bij All songs minstens 200 liedjes staan van verschillende albums en genres. Vantevoren werkte het wel, dus vreemd dat het nu opeens weg is. Soft reset werkt ook niet. Iemand een oplossing?
Neen wil alleen via internet radio luisteren.Lennardnl schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 23:12:
Kun je niet gewoon via de FM dinges luisteren (dus niet via internet), of wil je er een hebben die enkel via internet uitzendt?
Aangezien de gewone radio heel vaak stoort kan ik beter via internet luisteren.
Is er iemand die VirtualMobile gebruikt? Ik gebruik het al 1,5 week en tot nog toe alleen maar problemen. Backup en restore werken fantastisch, maar bij het opstarten werkt het unlock scherm niet of erg langzaam. Ik heb al een paar hard resets uit moeten voeren omdat het unlock scherm helemaal niet meer werkte, en ik dus geen toegang had tot mijn telefoon. Ook loopt de telefoon soms helemaal vast sinds ik VM heb geinstalleerd.
Het probleem met het unlock scherm (schijnt) opgelost te worden door SIM Monitoring uit te schakelen. Maar daarmee zijn de problemen nog niet opgelost. Ook de batterijduur is extreem kort, ook als ik auto-update uitzet. Hoe dat komt weet ik niet, het maakt niet uit of ik WiFi aan heb staan of er een dataverbinding (GPRS/UMTS) openstaat.
Als iemand VirtualMobile uit wil proberen (www.virtualmobile.com), wacht even totdat de problemen zijn opgelost. Meerdere (HTC) telefoons met touchscreen hebben hier last van.
Klachten van andere HTC gebruikers:
http://getsatisfaction.co...topic_search_spritemobile
Het probleem met het unlock scherm (schijnt) opgelost te worden door SIM Monitoring uit te schakelen. Maar daarmee zijn de problemen nog niet opgelost. Ook de batterijduur is extreem kort, ook als ik auto-update uitzet. Hoe dat komt weet ik niet, het maakt niet uit of ik WiFi aan heb staan of er een dataverbinding (GPRS/UMTS) openstaat.
Als iemand VirtualMobile uit wil proberen (www.virtualmobile.com), wacht even totdat de problemen zijn opgelost. Meerdere (HTC) telefoons met touchscreen hebben hier last van.
Klachten van andere HTC gebruikers:
http://getsatisfaction.co...topic_search_spritemobile
[ Voor 8% gewijzigd door _Eend_ op 31-05-2009 16:32 . Reden: linkje toegevoegd ]
Weet iemand nog goede instellingen voor mooie foto's? Sinds rom update staat alles weer op default bij mij, maar daarvoor had ik ze aangepast. Volgens mij na aanleiding van een tip op dit forum, maar kan die niet meer vinden...
Ok vriendjes. De Nederlandstalige versie van de Topaz port gaat online. Vanzelfsprekend even snel als de andere roms uit deze reeks en even stabiel. Van alle gemakken voorzien, laatste Twin drivers en laatste Opera. Nu is de Blackstone op NL gebied weer helemaal bij de tijdVerwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 13:13:
[...]
Ahja, dat zal wel gewaardeerd wordenZelf heb ik het liefst alles in het Engels, dus een NL rom zal ik niet gebruiken. Die 1.6.1 is echt geweldig..het enige wat ik aangepast heb is een registry tweak voor die locked items in de programs tab. Ik blijf je iig volgen
Zie bekende site voor updates.
xda Recognized Developer ,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸,.-~
Verwijderd
hartelijk dank voor deze mooie snelle nederlandse romkwabbernootje schreef op zondag 31 mei 2009 @ 17:31:
[...]
Ok vriendjes. De Nederlandstalige versie van de Topaz port gaat online. Vanzelfsprekend even snel als de andere roms uit deze reeks en even stabiel. Van alle gemakken voorzien, laatste Twin drivers en laatste Opera. Nu is de Blackstone op NL gebied weer helemaal bij de tijd
Zie bekende site voor updates.
keep up the good work
Thanks tazz. Ik zal het stilletjes zeggen maar ik vind de Blackstone met rom update nog mooier dan de diamond2Verwijderd schreef op zondag 31 mei 2009 @ 19:02:
[...]
hartelijk dank voor deze mooie snelle nederlandse rom![]()
keep up the good work
Met een programma als capturescreen
De rom is snel en stabiel. Heeft de laatste Twin schermdrivers wat het allemaal net wat soepeler laat lopen. Laatste Opera met ad-blocking en Google Maps. Zo'n 328MB vrij opslag geheugen en 100MB vrij programma geheugen. Google voor plaatjes naar de Diamond2 handleidingVerwijderd schreef op zondag 31 mei 2009 @ 23:20:
Heeft iemand de specs of foto van deze nieuwe rom?
Heb afgelopen week de alpine 103 bt gekocht
prima radio en geluidskwaliteit is goed. HD gepaired via bluetooth, alleen doet hij dit de keren daarna niet meer automatisch, ik heb de miri v12 rom, Voor degene die hiermee ervaring hebben, gebruiken jullie een apart programma hiervoor?
Ja hoor. Wel een van de laatste versies gebruiken anders werken de kleuren niet goed omdat de Topaz port gebaseerd is op een 1.56 rom.lalbak schreef op maandag 01 juni 2009 @ 00:45:
Heb afgelopen week de alpine 103 bt gekochtprima radio en geluidskwaliteit is goed. HD gepaired via bluetooth, alleen doet hij dit de keren daarna niet meer automatisch, ik heb de miri v12 rom, Voor degene die hiermee ervaring hebben, gebruiken jullie een apart programma hiervoor?
Verwijderd
Het is hier geen helpdesk waar je aan het handje gehouden wordt. Pak aub de zoekfunctie er even bij.
[ Voor 88% gewijzigd door RoD op 01-06-2009 12:33 ]
hmm stom van me, probleem gevonden, op een of andere manier gaat mijn bluetooth in visible mode op mijn hd er af en toe tussenuit, dus na opnieuw uit aanzetten, oid. visible mode aangedaan, stapte in de auto en connecte gelijk
Dat heb ik ook altijd, dat die visible mode zelf uitzet.. erg irritant, ik ben namelijk gewend dat dit altijd aan staat...lalbak schreef op maandag 01 juni 2009 @ 13:58:
hmm stom van me, probleem gevonden, op een of andere manier gaat mijn bluetooth in visible mode op mijn hd er af en toe tussenuit, dus na opnieuw uit aanzetten, oid. visible mode aangedaan, stapte in de auto en connecte gelijk
~ James May
Wat is het beste qua snelheid van de software?
tomtom 7.9 op je intern geheugen van de telefoon? en kaarten op je sd-card
of
tomtom 7.9 op je sd-card en de kaarten ook op je sd-card?
waarom?
omdat ik het idee heb dat tomtom wat hapert.
of
waarom?
Heb er een oplossing voor gevonden, misschien een beetje omslachtig, via het programma G-profile de makers van tevens G-alarm, hier kan je verschillende profielen instellen en ook bij bluetooth, visible inschakelen bij het gebruikte profiel.tdw schreef op maandag 01 juni 2009 @ 14:14:
[...]
Dat heb ik ook altijd, dat die visible mode zelf uitzet.. erg irritant, ik ben namelijk gewend dat dit altijd aan staat...
Ik ben plots mijn icoontje van de taskmanager kwijt in mijn taskbar! 
Het enige wat ik vandaag heb zitten doen is prutsen met iGO en HyperGPS.
Iemand dit al voorgehad en enig idee wat ik kan doen om het terug te krijgen?

Het enige wat ik vandaag heb zitten doen is prutsen met iGO en HyperGPS.
Iemand dit al voorgehad en enig idee wat ik kan doen om het terug te krijgen?
Ben benieuwd of iemand dit weet. Wie heeft er een idee hoe ik het vibreren bij een smsje kan verkorten? ik vind dit veel te lang duren. Nog liever zou ik bvb 3 korte vibraties hebben.
Ik heb tomtom op geheugen van telefoon en de kaarten op de SD kaart geplaatst, ik moet zeggen geen enkele vertraging merkbaar, werkt zeker zo snel als mijn tomtom one, en een veel snellere Fix (maar dat zal aan de betere GPS ontvanger liggen)Dazzie schreef op maandag 01 juni 2009 @ 20:44:
Wat is het beste qua snelheid van de software?
of
waarom?
Verwijderd
Helaas is mijn (gloednieuwe, sinds 19 mei in bezit) HD zo goed als overleden, tenminste in ieder geval in coma.
De telefoon krijgt bij het opstarten totaal geen beeld. Wel hoor ik de standaard opstart geluidjes en trillinkjes (wel met flinke vertraging en haast vastlopers) maar het beeldscherm wil totaal niets weergeven. Reageerd overigens wel op de toetsen en schermaanrakingen(simkaart eruit voordat ik mensen bel). Hard reset reageerd de telefoon dus ook niet op, soft reset dus helaas ook al niet.
Donderdag maar even naar de HI-winkel, valt onder garantie mag ik hopen, en anders springt de verzekering wel in.
Iemand idee wat het kan zijn? Ik denk zelf een los contactje of dergelijke. E.e.a. gebeurde na een nachtje aan de lader. Het statuslampje voor het opladen(op de aantoets) geeft ook niets meer weer. Aangezien de telefoon wel opstart moet er wel genoeg spanning zijn...
Ik meld me wel weer even als ik meer weet.
De telefoon krijgt bij het opstarten totaal geen beeld. Wel hoor ik de standaard opstart geluidjes en trillinkjes (wel met flinke vertraging en haast vastlopers) maar het beeldscherm wil totaal niets weergeven. Reageerd overigens wel op de toetsen en schermaanrakingen(simkaart eruit voordat ik mensen bel). Hard reset reageerd de telefoon dus ook niet op, soft reset dus helaas ook al niet.
Donderdag maar even naar de HI-winkel, valt onder garantie mag ik hopen, en anders springt de verzekering wel in.
Iemand idee wat het kan zijn? Ik denk zelf een los contactje of dergelijke. E.e.a. gebeurde na een nachtje aan de lader. Het statuslampje voor het opladen(op de aantoets) geeft ook niets meer weer. Aangezien de telefoon wel opstart moet er wel genoeg spanning zijn...
Ik meld me wel weer even als ik meer weet.
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2009 16:46 . Reden: (kleine aanpassing) ]
ik heb geen ervaring met andere tomtom apperaten...Ghost-be schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 09:28:
[...]
Ik heb tomtom op geheugen van telefoon en de kaarten op de SD kaart geplaatst, ik moet zeggen geen enkele vertraging merkbaar, werkt zeker zo snel als mijn tomtom one, en een veel snellere Fix (maar dat zal aan de betere GPS ontvanger liggen)
maar ik heb soms dat als ik bv de bocht om gaat dat tomtom moet nadenken en dan ben ik al 100 mtr door de bocht en dan geeft die het pas aan op de tomtom waar ik weer rijdt
100m is wel ver, maar meestal heb je in een bocht wel een beetje vertraging door de onnauwkeurigheid van gps en als gevolg daarvan dat TT moet beslissen of je nou die bocht wel genomen hebt of niet.
Hallo,
Ik ben sinds kort ook de trotse eigenaar van een HD. Voor het eerst aan een touchscreen en ik moet zeggen, het is enorm wennen (ik heb grote vingers) maar uiteindelijk werkt t best lekker. Wat ik zeker kan aanraden is het custom toetsenbord installeren die in de startpost staat weergeven. Deze werkt voor je vingers erg fijn. Ook is het spelletje xtrakt een zeer mooi 3d spel dat goed speelt!
Waar ik wel moeite mee heb is de synchronisatie adhv activesync. Ik heb mijn mediabibliotheek eerst 30 gb kleiner moeten maken om te voorkomen dat ie automatisch mn telefoon volpomt op het moment dat ik m aan de lader hang (cradle), maar nu blijft hij op 27% hangen met synchroniseren.
Wat mij het mooiste lijkt, is dat mijn laptop elke ochtend een uitzending van het nieuws download en deze op de hd zet. Ik heb wat dingen met rss zitten uitproberen maar ik kom er toch op neer dat ik elke keer toch moet gaan surfen wil ik iets kijken/luisteren terwijl ik gewoon graag wil dat er elke dag n aflevering op mn telefoon staat, gewoon het rtl nieuws ofzo. weet iemand hoe dit moet?
tip: Als je graag hard loopt of fietst, is de applicatie sportypal een mooie toepassing. Deze meet de afstand en snelheid e.d. en weergeeft deze adhv google maps! link: http://www.pocketpcfreeware.mobi/download-sportypal.html
Ik ben sinds kort ook de trotse eigenaar van een HD. Voor het eerst aan een touchscreen en ik moet zeggen, het is enorm wennen (ik heb grote vingers) maar uiteindelijk werkt t best lekker. Wat ik zeker kan aanraden is het custom toetsenbord installeren die in de startpost staat weergeven. Deze werkt voor je vingers erg fijn. Ook is het spelletje xtrakt een zeer mooi 3d spel dat goed speelt!
Waar ik wel moeite mee heb is de synchronisatie adhv activesync. Ik heb mijn mediabibliotheek eerst 30 gb kleiner moeten maken om te voorkomen dat ie automatisch mn telefoon volpomt op het moment dat ik m aan de lader hang (cradle), maar nu blijft hij op 27% hangen met synchroniseren.
Wat mij het mooiste lijkt, is dat mijn laptop elke ochtend een uitzending van het nieuws download en deze op de hd zet. Ik heb wat dingen met rss zitten uitproberen maar ik kom er toch op neer dat ik elke keer toch moet gaan surfen wil ik iets kijken/luisteren terwijl ik gewoon graag wil dat er elke dag n aflevering op mn telefoon staat, gewoon het rtl nieuws ofzo. weet iemand hoe dit moet?
tip: Als je graag hard loopt of fietst, is de applicatie sportypal een mooie toepassing. Deze meet de afstand en snelheid e.d. en weergeeft deze adhv google maps! link: http://www.pocketpcfreeware.mobi/download-sportypal.html
Bedankt voor de tip. Heb het gedownload en ziet er veelbelovend uitmacuz schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 21:45:
misschien heeft iemand een oplossing voor het volgende probleem:
als ik een sms of mail krijg en ik kijk 2 uur later, dan is de notificatie bovenin de balk weg. dan zie ik die alleen als ik messaging open (ik heb tabblad sms+mail uitstaan in manila).
Iemand toevallig hetzelfde probleem gehad?
ik draai momenteel dutty 3.6, heb ik ook bij de voorgaande roms gehad.
als ik een sms of mail krijg en ik kijk 2 uur later, dan is de notificatie bovenin de balk weg. dan zie ik die alleen als ik messaging open (ik heb tabblad sms+mail uitstaan in manila).
Goede tip !.. bekijk ook even dit stukje software.. gratis en heeft volgens mij nog net iets meer mogelijkheden![b][message=32036564,noline]
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=424423
Ik heb hetzelfde met dutty 3.3 en nee ik heb er geen oplossing voor.martjah schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 10:14:
misschien heeft iemand een oplossing voor het volgende probleem:
Misschien dat 3.7 het oplost, die is nu uit.
Maar deze heb ik nog niet getest.
Welke van de twee als ik vragen mag? Touchpal of fingerkeyboard?macuz schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 21:45:
*knip*
Wat ik zeker kan aanraden is het custom toetsenbord installeren die in de startpost staat weergeven. Deze werkt voor je vingers erg fijn.
*knip*
Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110
fingerkeyboard, al heb ik die andere nog niet getest!Rob1106 schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 16:40:
[...]
Welke van de twee als ik vragen mag? Touchpal of fingerkeyboard?
Eigenlijk ook niet echt nodig.. FingerKeyboard is echt toppie!macuz schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 18:34:
[...]
fingerkeyboard, al heb ik die andere nog niet getest!
Hebben er meer mensen last van dat hun smsjes soms in de outbox blijven hangen, terwijl je wel genoeg bereik hebt? Soms worden ze dan wel gewoon verzonden, maar blijft hij toch in de outbox...
ja daar hebben meer mensen last van.dempie schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 22:06:
Hebben er meer mensen last van dat hun smsjes soms in de outbox blijven hangen, terwijl je wel genoeg bereik hebt? Soms worden ze dan wel gewoon verzonden, maar blijft hij toch in de outbox...
dit is al meerdere keren voorbij gekomen (searchhh)
I know, was ik er zelf ook 1 van.. maar was benieuwd of er al meer mensen met dit probleem zijn en evt een oplossing hebben gevonden, HTC zelf snapt er weinig van.. laat staan EuroTwice, die proberen helemaal niets..martjah schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 22:09:
[...]
ja daar hebben meer mensen last van.
dit is al meerdere keren voorbij gekomen (searchhh)
Inderdaad. Het grote voordeel is vooral dat wanneer je een toets indrukt, deze vlak boven je vinger uitvergroot wordt. Zo zie je altijd welke toets je indrukt. Bovendien zitten er nog handige shortcuts in voor bv smiles en internet/e-mail adressen. En alles is custom te maken!Chutney schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 20:06:
[...]
Eigenlijk ook niet echt nodig.. FingerKeyboard is echt toppie!
Voor de mensen die een andere achtergrond willen, deze kunnen dit doen via het touchflow menu > instellingen > achtergrond
Ik zag een zeer mooi gemodde htc theme met de aarde als achtergrond maar kon deze wallpaper los niet direct vinden dus heb zelf even iets geknutseld:

Ik ben van plan om binnenkort een autohouder + autolader te kopen voor mijn Touch HD. Ik zit te twijfelen tussen een Adapt (http://www.pdashop.nl/pro...-carkit-htc-touch-hd.html) en een Brodit (http://www.pdashop.nl/pro...-holder-htc-touch-hd.html). Welke raden jullie aan? Of zijn er nog alternatieven?
Daarnaast wil ik graag weten of de autolader wel genoeg stroom kan leveren als het navigatiesysteem van de Touch HD aanstaat.
Daarnaast wil ik graag weten of de autolader wel genoeg stroom kan leveren als het navigatiesysteem van de Touch HD aanstaat.
Standaard USB-lader levert genoeg stroom (5V, 500mA)
Ik heb dit namelijk gelezen:Fire69 schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 14:57:
Standaard USB-lader levert genoeg stroom (5V, 500mA)
Deze charger levert 2 Ampere. Dat is geen luxe als ik op m'n TYTN II de GPS (TomTom) aanzet. Ik had eerst een merkloze autocharger, ook van de PDAshop. 850mA die werd geleverd, was te weinig voor de TYTN II; voor Parijs was de accu al leeggezogen en was ik weer op de kaart aangewezen.
bron: http://www.pdashop.nl/review/48058/htc-car-charger.html
Adapt bevalt mij prima. Komt ook bij PDAshop vandaan. Zuignap blijft goed zitten en stroomvoorziening werkt ook goed. Ik moet er wel bij zeggen dat ik wat langere steun gebruik, omdat de ruit in mijn auto vrij diep weg zit. Dit is gewoon een standaar HR richter dingetje van een paar euro (past perfect op de Adapt, zelfde bevestiging). Brodit zou ik alleen voor kiezen als je een bezwaar hebt tegen zuignap of teveel geld hebt 
Ik zou trouwens wel kiezen voor de Adapt zonder die handsfree toevoeging, dat is z'n geld namelijk niet waard.
Ik zou trouwens wel kiezen voor de Adapt zonder die handsfree toevoeging, dat is z'n geld namelijk niet waard.
[ Voor 51% gewijzigd door buddow op 04-06-2009 15:04 ]
Verwijderd
Ik heb ook een probleem met het installeren van .Net Framework Compact 3.5 op mijn Touch HD.
Heb het al een keer eerder geinstalleerd en toen werkte alles goed.
Daarna heb ik een of ander programma geinstalleerd en heeft hij mijn .Net Framework Compact 3.5 eraf gegooit en de .Net Framework Compact 2.0.7045.0 terug gezet. RAAR!
Probeer nu de .Net Framework Compact 3.5 weer opnieuw te install maar geef een fout melding aan (fout bij installeren. sluit alle toepassingen en maximaliseer de beschikbare opslagruimte en voer de installatie opnieuw uit.
Ondersteuningsinformatie:2)
Van alles geprobeerd en op internet gezocht waar het aan kan liggen.
Programma's eraf gegooit en nog eens geprobeerd te installeren maar het lukt niet.
Kan iemand mij helpen???
Alvast bedankt.
Heb het al een keer eerder geinstalleerd en toen werkte alles goed.
Daarna heb ik een of ander programma geinstalleerd en heeft hij mijn .Net Framework Compact 3.5 eraf gegooit en de .Net Framework Compact 2.0.7045.0 terug gezet. RAAR!
Probeer nu de .Net Framework Compact 3.5 weer opnieuw te install maar geef een fout melding aan (fout bij installeren. sluit alle toepassingen en maximaliseer de beschikbare opslagruimte en voer de installatie opnieuw uit.
Ondersteuningsinformatie:2)
Van alles geprobeerd en op internet gezocht waar het aan kan liggen.
Programma's eraf gegooit en nog eens geprobeerd te installeren maar het lukt niet.
Kan iemand mij helpen???
Alvast bedankt.
Waar kan ik die kopen? Ik zie de Adapt zonder de handsfree toevoeging niet staan op www.pda-shop.nl. http://www.pdashop.nl/acc...3353/htc-touch-hd-nl.htmlbuddow schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 15:02:
Verwijderd
ik raad je deze aan :arjankol schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 14:22:
Ik ben van plan om binnenkort een autohouder + autolader te kopen voor mijn Touch HD. Ik zit te twijfelen tussen een Adapt (http://www.pdashop.nl/pro...-carkit-htc-touch-hd.html) en een Brodit (http://www.pdashop.nl/pro...-holder-htc-touch-hd.html). Welke raden jullie aan? Of zijn er nog alternatieven?
http://www.hsow.nl/index...._item=15228&form_cat=2132

het is precies zoals fire69 schrijft,je hebt genoeg aan (5V, 500mA)
Uit de startpost:Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 15:20:
[...]
ik raad je deze aan :
http://www.hsow.nl/index...._item=15228&form_cat=2132![]()
Goede ervaringen met de houder gemeld, maar de mogelijk meegeleverde autolader is van slechte kwaliteit.
Dan had hij een slechte lader te pakken of zo, want USB mag officieel maar 500mA leveren.arjankol schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 15:01:
[...]
Ik heb dit namelijk gelezen:
Deze charger levert 2 Ampere. Dat is geen luxe als ik op m'n TYTN II de GPS (TomTom) aanzet. Ik had eerst een merkloze autocharger, ook van de PDAshop. 850mA die werd geleverd, was te weinig voor de TYTN II; voor Parijs was de accu al leeggezogen en was ik weer op de kaart aangewezen.
bron: http://www.pdashop.nl/review/48058/htc-car-charger.html
Dus daar moet je telefoon het gewoon mee kunnen doen. Doet hij dat niet, dan levert de lader geen 500mA.
Nou, die is wel duur hoor...Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 15:20:
[...]
ik raad je deze aan :
http://www.hsow.nl/index...._item=15228&form_cat=2132![]()
Op eBay betaal je maar 5€ ipv 16€ en hij ziet er identiek uit.
Wel enkel voor de houder, maar een lader vind je makkelijk voor een € of 2, 3.
[ Voor 55% gewijzigd door Fire69 op 04-06-2009 15:32 ]
http://www.hsow.nl/index...._item=15228&form_cat=2132
Deze ziet er wel leuk uit, maar wat is er zo slecht aan de autolader? Kan iemand mij dat vertellen?
Deze ziet er wel leuk uit, maar wat is er zo slecht aan de autolader? Kan iemand mij dat vertellen?
Verwijderd
lader is gewoon goed heb er nu meer dan 65 verkochtFire69 schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 15:28:
[...]
Dan had hij een slechte lader te pakken of zo, want USB mag officieel maar 500mA leveren.
Dus daar moet je telefoon het gewoon mee kunnen doen. Doet hij dat niet, dan levert de lader geen 500mA.
[...]
Nou, die is wel duur hoor...
Op eBay betaal je maar 5€ ipv 16€ en hij ziet er identiek uit.
Wel enkel voor de houder, maar een lader vind je makkelijk voor een € of 2, 3.
ze zijn inderdaad goedkoper te krijgen,moet je alleen max 20 werkdagen wachten,je moet met creditcard betalen,hopen dat het aankomt vanuit china!
gun mij ook een beetje vleeswaren op brood....alleen pindakaas is ook niet alles
http://www.pdashop.nl/pro...-holder-htc-touch-hd.htmlarjankol schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 15:08:
[...]
Waar kan ik die kopen? Ik zie de Adapt zonder de handsfree toevoeging niet staan op www.pda-shop.nl. http://www.pdashop.nl/acc...3353/htc-touch-hd-nl.html
hier heb ik 'm dus besteld, maar is om onduidelijke reden niet meer leverbaar. Met google moet je nog wel een ander adres kunnen vinden lijkt me.
Had helemaal dat logo in je avatar gemist.Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 15:48:
[...]
lader is gewoon goed heb er nu meer dan 65 verkocht![]()
ze zijn inderdaad goedkoper te krijgen,moet je alleen max 20 werkdagen wachten,je moet met creditcard betalen,hopen dat het aankomt vanuit china!
gun mij ook een beetje vleeswaren op brood....alleen pindakaas is ook niet alles

Een geluk dat ik niet zei dat het afzetterij was in de winkel!
Verwijderd
Fire69 schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 15:58:
[...]
Had helemaal dat logo in je avatar gemist.![]()
Een geluk dat ik niet zei dat het afzetterij was in de winkel!

Verwijderd
Ben ook op zoek naar een houder, maar 50 60 euro is me toch echt te duur voor een houder. Als ik dit zie voor die paar euro dan vraag ik me af of de kwaliteit goed is, en of de lader ook in orde is?Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 15:48:
[...]
lader is gewoon goed heb er nu meer dan 65 verkocht![]()
Ik heb toch ook een hoop gezeik gehad met diverse naamloze autoladers.
Want jullie geven aan dat 500mA genoeg is...
Misschien dat het nu werkt met de HD, maar de TyTNII en de Touch Pro deden het daar niet op bij mij.
(Hij geeft dan even aan dat ie laadt, en na 10-15min knippert het lampje alsof ie geen stroom krijgt)
Toen heb ik de originele HTC CC C100 gehaald voor €19,95 bij the Phonehouse, (goedkoopste voor de CC C100), en nooit geen problemen meer gehad.
En ik heb ook een keer met een lege navigatie gestaan, ik zeg je, dat wil je niet meemaken!
Want jullie geven aan dat 500mA genoeg is...
Misschien dat het nu werkt met de HD, maar de TyTNII en de Touch Pro deden het daar niet op bij mij.
(Hij geeft dan even aan dat ie laadt, en na 10-15min knippert het lampje alsof ie geen stroom krijgt)
Toen heb ik de originele HTC CC C100 gehaald voor €19,95 bij the Phonehouse, (goedkoopste voor de CC C100), en nooit geen problemen meer gehad.
En ik heb ook een keer met een lege navigatie gestaan, ik zeg je, dat wil je niet meemaken!
Verwijderd
nog geen enkele klacht binnen gekregen omtrent deze houder met laderVerwijderd schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 16:20:
[...]
Ben ook op zoek naar een houder, maar 50 60 euro is me toch echt te duur voor een houder. Als ik dit zie voor die paar euro dan vraag ik me af of de kwaliteit goed is, en of de lader ook in orde is?
euhhhmm behalve van fire69,die vind hem te duur.
als ik ergens niet achter sta verkoop ik het ook niet,prijs technisch is dit een prima houder
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2009 17:09 ]