Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft niemand een idee?
Verwijderd schreef op zondag 17 mei 2009 @ 11:44:
Goedemorgen allemaal,

Ik heb nu een raar probleem.
Namelijk met smsén, het zit zo:
Als ik een sms verstuur die maar 1 sms lang is is er geen probleem, maar als ik een sms verstuur die langer is dan 1 sms aanelkaar dan zegt me telefoon dat ie verstuurd is. Maar krijgt de ontvanger hem 9 van de 10 keer niet binnen.

is dit een bekend probleem?
en zijn er oplossingen voor?

Help me aub het is zwaar vervelend om smsjes steeds zelf te splitsen.

Mvg Dennis

Aanpassing: Ik heb mijn simkaart in een andere telefoon gedaan en een lange sms verstuurd en dan komt de sms wel aan.
heb me telefoon ook al een hard reset gegeven maar dat werkt ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwabbernootje schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 21:52:
[...]

Thanks. Ik doe dat met sqliteadmin. Je moet 2330fc3c_manila aanpassen en een weather server configureren. Er zijn wel duidelijke handleidingen te vinden hoe dat te doen :)
Oke, ga ik daar vanavond nog even naar kijken. Dan heb ik nog één vraag wat betrekking heeft op de communication manager. Wat houdt die 3G (Change to auto mode) in? Ik heb het al even aangezet maar merk totaal geen verschil?

Verder werkt hij tot nu toe erg fijn. Heb die .cab geinstalleerd dat alle afspraken worden weergegeven op mijn today scherm en verder nog wat losse programmatjes. Werkt allemaal erg snel en soepel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02 21:46

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

lalbak schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 09:29:
Mocht dit werken zou dit eventueel een alternatief zijn voor een parrot of nieuwe bluetooth radio.
Mocht het niet werken..... Je hebt ook parrot in bluetooth radio! Ik heb de alpine cde-103bt. Deze is vrijwel gelijk aan de cde-104bti, maar bij de eerste wordt alleen geen ipod kabel meegeleverd, maar heeft wel multi-color toetsverlichting. Deze radio werkt prima met de HD en heeft prima geluidskwaliteit.Telefoonbook etc kun je allemaal via radio bedienen. Enige wat niet ondersteund wordt is audio via bluetooth, maar dat kan ook gewoon met line-in kabeltje.

Als je de reviews leest van gebruikers zijn ze eigenlijk allemaal lovend over het apparaat. Kost ongeveer 185 euro excl ipodkabel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rene85 schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 12:19:
Ik heb een gmail account ingesteld voor email en dit werkt perfect, maar mijn hotmail account krijg ik niet ingesteld. Ik heb alle voorgaande delen al doorzocht, maar nog geen antwoord kunnen vinden.

Start --> Berichten, daar staat alleen mijn gmail account
Dan via E-mail instellen, hotmailadres en wachtwoord invullen en volgende.
"Er zijn instelling gevonden voor hotmail.com"
"Klik op volgende om installatie te voltooien en email te downloaden"
Als ik dan op volgende klik opent hij direct Opera en mobile.live.com
Als ik dan bij emailaccounts kijk, zie ik de hotmailaccount niet staan.

Iemand een oplossing hiervoor?
Ik doe de hotmail account instellen door het programma Windows Live te openen. Dan stel ik mijn account in en dan vraagt hij erna of ik ook de E-mail wil synchroniseren. Vink dat aan, en hij stelt je automatisch alles in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge1949
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-05-2023
Ik heb sinds kort de Touch HD met een KPN abonnement.
De telefoon bevalt prima maar omdat ik daar niet zo goed in thuis ben heb ik een vraagje.
Bij verbindingen staan een aantal verbindingen zoals KPN Internet, KPN MMS, Mobiele Startsite en KPN Streaming.

Wat is het verschil tussen KPN Internet en Mobiele Startsite?
Welke instelling moet je nu gebruiken voor internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene85
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 10:44:
[...]

Ik doe de hotmail account instellen door het programma Windows Live te openen. Dan stel ik mijn account in en dan vraagt hij erna of ik ook de E-mail wil synchroniseren. Vink dat aan, en hij stelt je automatisch alles in :)
Bedankt voor de tip! De Hotmailaccount is nu toegevoegd.

Weet je toevallig ook of het mogelijk om in te stellen dat hij alleen berichten van de laatste 5 dagen ophaalt? Bij mijn gmail account kan ik via "Opties" en dan onder "Planning voor verzenden / ontvangen" kiezen voor "Berichten downloaden van de afgelopen .... dagen". Als ik bij mij hotmail account op Opties klik, krijg ik het Windows Live scherm met 1 t/m 8 opties (vandaag scherm, sync, messenger etc). Ik kan nergens instellen welke berichten (van hoe oud) ik opgehaald wil hebben. Enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rene85 schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 11:58:
[...]

Bedankt voor de tip! De Hotmailaccount is nu toegevoegd.

Weet je toevallig ook of het mogelijk om in te stellen dat hij alleen berichten van de laatste 5 dagen ophaalt? Bij mijn gmail account kan ik via "Opties" en dan onder "Planning voor verzenden / ontvangen" kiezen voor "Berichten downloaden van de afgelopen .... dagen". Als ik bij mij hotmail account op Opties klik, krijg ik het Windows Live scherm met 1 t/m 8 opties (vandaag scherm, sync, messenger etc). Ik kan nergens instellen welke berichten (van hoe oud) ik opgehaald wil hebben. Enig idee?
Ik zou eigenlijk niet weten of dat gaat. Hij synchroniseert gewoon de laatste 50 mails.
Als je onder opties kijkt opent hij inderdaad Windows Live, maar daar zie ik die functie ook nergens staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 10:00
Hallo,

Om te kijken welke navigatiesoftware ik de beste vind voor mn HD, heb ik TomTom (inmiddals al 3 maanden werkend naar behorend) en Nav 'N Go iGo 8.3.2.80621 geïnstalleerd. Op dit moment merk ik al dat iGo een zeer snel navigatieprogramma is, met veel keuze mbt de instellingen. Ik kom echter twee probleempjes tegen:

-iGo draait niet goed mee, wanneer ik mn HD kantel. Ik heb gezocht in dit topic, maar hier staat alleen aangegeven dat die met een oude versie te maken heeft. Welke versie is de nieuwste versie, waarbij het draaien wel goed wordt ondersteunt?

-Op dit moment heb ik de stemmen van Willem en Marijke. Echter, ik vind dat de stem van Willem onduidelijk is. Zijn er nog andere stemmen beschikbaar voor de iGo?

Bedankt voor het nadenken,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Ik draai al een tijdje L26 versie 2.2, en ik heb een bug ontdenkt.

Als je heel veel enters in een smsje stouwt, laat de touch hd dat zien als een groot, zwart vierkant. Het smsje is dus onleesbaar :D Maarja, wie doet dat nou... :P

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaZeLe schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 13:30:
Hallo,

Om te kijken welke navigatiesoftware ik de beste vind voor mn HD, heb ik TomTom (inmiddals al 3 maanden werkend naar behorend) en Nav 'N Go iGo 8.3.2.80621 geïnstalleerd. Op dit moment merk ik al dat iGo een zeer snel navigatieprogramma is, met veel keuze mbt de instellingen. Ik kom echter twee probleempjes tegen:

-iGo draait niet goed mee, wanneer ik mn HD kantel. Ik heb gezocht in dit topic, maar hier staat alleen aangegeven dat die met een oude versie te maken heeft. Welke versie is de nieuwste versie, waarbij het draaien wel goed wordt ondersteunt?

-Op dit moment heb ik de stemmen van Willem en Marijke. Echter, ik vind dat de stem van Willem onduidelijk is. Zijn er nog andere stemmen beschikbaar voor de iGo?

Bedankt voor het nadenken,
iGO draait ook niet 'meteen' zo als ieder ander programma. Je moet dit bij instellingen aangeven hoe om je het scherm wilt hebben. Daarna zul je iGO opnieuw moeten opstarten en dan pas kantelt het scherm hoe je het hebt aangegeven in de instellingen.Overigens is de nieuwste versie v8.3.2.83157 (Apr 3 2009), maar ten opzichte van de versie die jij gebruikt heb ik nog geen verschil gemerkt.

Als stemmen gebruik ik Marijke. Verder heb ik nog Willem en Saskia, maar beide zijn een stuk zachter en onduidelijker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 16:12:
[...]

iGO draait ook niet 'meteen' zo als ieder ander programma. Je moet dit bij instellingen aangeven hoe om je het scherm wilt hebben. Daarna zul je iGO opnieuw moeten opstarten en dan pas kantelt het scherm hoe je het hebt aangegeven in de instellingen.Overigens is de nieuwste versie v8.3.2.83157 (Apr 3 2009), maar ten opzichte van de versie die jij gebruikt heb ik nog geen verschil gemerkt.

Als stemmen gebruik ik Marijke. Verder heb ik nog Willem en Saskia, maar beide zijn een stuk zachter en onduidelijker..
MaZeLe vraagt wat hij moet doen om iGO mee te laten kantelen als hij zijn HD kantelt.
Dat ga je niet vanuit iGO zelf kunnen regelen volgens mij. Daarvoor zal je iets als Flip It moeten gebruiken en daar instellen, nee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haaguit
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-09 21:25

Haaguit

HBZNPLT!

Ik heb de touch al een tijdje, en kan geen mail versturen. Ontvangen is geen probleem, maar bij verzenden krijg ik een '554 5.7.1 relay access denied" errors of meldingen dat ik geen bereik heb. Bij Vodafone hebben ze ook geen idee. Zijn er hier mensen met goeie ideeën? Google ben ik ook al aardig afgestruind.

Alle accounts zijn met pop en smtp. Met mijn live account (via msn instellingen) gaat het versturen wel goed.

Getest:
- User names en account passwords getest via webmail
- Ontvangen en lezen email gaat zonder problemen

Heeft er iemand nog ideeën?

Snelle pc | 40D achterdop voor lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
Fire69 schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 16:20:
[...]

MaZeLe vraagt wat hij moet doen om iGO mee te laten kantelen als hij zijn HD kantelt.
Dat ga je niet vanuit iGO zelf kunnen regelen volgens mij. Daarvoor zal je iets als Flip It moeten gebruiken en daar instellen, nee?
Bedankt voor jullie antwoorden... Ik weet wel dat ik moet instellen dat ie moet kantelen, gebruik ChangeScreen, maar het scherm kantelt maar voor de helft....

Dus Marijke is de enige duidelijke stem? Of is er ook nog een mannelijke duidelijke stem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• catt4u
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-05 18:41
Ge1949 schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 11:49:
Ik heb sinds kort de Touch HD met een KPN abonnement.
De telefoon bevalt prima maar omdat ik daar niet zo goed in thuis ben heb ik een vraagje.
Bij verbindingen staan een aantal verbindingen zoals KPN Internet, KPN MMS, Mobiele Startsite en KPN Streaming.

Wat is het verschil tussen KPN Internet en Mobiele Startsite?
Welke instelling moet je nu gebruiken voor internet?
Als je kiest voor KPN Internet kan je zelf je 'homepage' instellen of de keuze maken om direct naar een internetsite van je keuze te gaan
(bij Nokia bv. bij internet kies voor > opties > navigatie opties > ga naar en dan jouw keuze invoeren) :+

Als je voor Mobiele Startsite kiest kom je op de homepage van kpn; KPN Vandaag met de voorgedefiniëerde links door KPN.

Het is maar wat je makkelijk vind ;)
Voor de toegang tot internet maakt het niets uit je komt er met allebei de instellingen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fire69 schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 16:20:
[...]

Nee je kan niet met Flip it of een ander kantelprogramma iGO laten draaien. Zoals ik al zei, je moet het in het programma zelf instellen. Dit komt omdat hij niet meteen kan kantelen, omdat hij dan gebruik maakt van andere graphics die in de data.zip zitten (800x480 en 480x800). En dit kan dus alleen veranderen door het programma opnieuw op te starten nadat je het hebt ingesteld (Instellingen - Apparaat - Schermorientatie instellen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
Verwijderd schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 18:20:
[...]

Nee je kan niet met Flip it of een ander kantelprogramma iGO laten draaien. Zoals ik al zei, je moet het in het programma zelf instellen. Dit komt omdat hij niet meteen kan kantelen, omdat hij dan gebruik maakt van andere graphics die in de data.zip zitten (800x480 en 480x800). En dit kan dus alleen veranderen door het programma opnieuw op te starten nadat je het hebt ingesteld (Instellingen - Apparaat - Schermorientatie instellen).
Dus als ik het goed begrijp, kun je iGo alleen laten kantelen door telkens naar apparaat te gaan, modus te kiezen en dan opnieuw op te starten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 12:29

Syzzer

Prutser

Vraagje aan de mensen die de miri / wm6.5 roms draaien: hebben jullie de een Nederlandse T9 aan de praat gekregen? Ik heb met het installeren van een of andere '14 language t9' cab mijn hele t9 gesloopt.

Aangezien dat niet meer werkbaar was, ben ik nu maar de dutty 3.4 aan t flashen. Zou wel zonde zijn als de Nederlandse T9 niet werkt, want voor de rest zag dat 6.5 er echt heel relaxed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaZeLe schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 19:49:
[...]

Dus als ik het goed begrijp, kun je iGo alleen laten kantelen door telkens naar apparaat te gaan, modus te kiezen en dan opnieuw op te starten?
ja, zo heb ik het ook ingesteld, dus nu als ik igo opstart start hij in mijn gewenste positie op
maar ik heb ook changescreen, en dan moet je er op letten dat de istellingen van igo en changescreen niet het zelfste zijn, anders spreken ze elkaar tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LenNerd
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-08 07:50
Ik heb een Gyrator 2 probleempje.
Als ik TomTom run komt er na een paar seconden de WM6.1 menubalk boven in beeld (zwart met starticoon en verbindingsicoontjes e.d.) Hierdoor valt een deel van het TomTom beeld weg, bijvoorbeeld de straatnaam. Het maakt niet uit in welke orientatie het scherm is.
Als ik Gyrator uit heb staan blijft de menubalk netjes weg.

Iemand een oplossing? Moet ik een TomTom-event aanmaken binnen Gyrator? Zo ja, hoe?

C2D E6300, Scythe Ninja fanless, ASRock ConroeXfire, 2GBDDR2, GeForce 7600GS, M-audio Delta1010LT, Antec Solo, 2x Samsung Spinpoint 250GB, 2x PVR 150MCE, Dell 2007WFP, Win7 Ultimate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds kort in bezit van een HTC Touch HD (mobiel) een pocketpc obv Windows Mobile, met internet via 3G en wifi faciliteit (via een Vodafone abonnement met onbeperkt internet).
Het is even wennen na 4 jaar MDA met WM2003, vooral Touchflow wat ik redelijk traag vind.
Dat ga ik later nog wel verbeteren door eens een van de mooiw Roms die hier al voorbij gekomen zijn te flashen.

Omdat ik per jaar een maand of 3 in het buitenland vertoef en daar beschik over een wificonnectie, wil ik goedkoop/gratis bellen met Voipbuster via mijn mobiel via wifi, dus uiteraard niet via het 3G netwerk, want dat is onbetaalbaar.
Tot nu toe moest ik altijd bellen mbv een USB-telefoon gekoppeld aan mijn laptop en het daarop geinstalleerde Voipbuster programma, wat uitstekend werkt.
Op de site van Voipbuster heb ik tot nu toe niets kunnen vinden van een vergelijkbaar programma als voor de pc.
Het enige dat ik er kon vinden is het programma SJPhone; maar dat krijg ik niet aan de praat.
In de inleiding van Het Voipbuster-topic topic kan ik niets zinvols vinden en zoeken op de term wifi in dat topic levert ook niets op.

Is er iemand die kan vertellen
- of wat ik wil überhaupt mogelijk is
- zo ja, wat ik daarvoor nodig heb en waar ik de benodigde spullen kan vinden
- welke instellingen nodig zijn.

Alvast bedankt voor de tips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hmm, da's wel een nadeel dan. Ik dacht dat dat met de nieuwste igo wel mogelijk zou zijn. Jammer, bij tomtom werkt dat wel gewoon goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LenNerd schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 22:39:
Ik heb een Gyrator 2 probleempje.
Als ik TomTom run komt er na een paar seconden de WM6.1 menubalk boven in beeld (zwart met starticoon en verbindingsicoontjes e.d.) Hierdoor valt een deel van het TomTom beeld weg, bijvoorbeeld de straatnaam. Het maakt niet uit in welke orientatie het scherm is.
Als ik Gyrator uit heb staan blijft de menubalk netjes weg.

Iemand een oplossing? Moet ik een TomTom-event aanmaken binnen Gyrator? Zo ja, hoe?
Dat zou je kunnen proberen. De Window Class voor TomTom is: MunichWinClass
Hoe je het precies in moet stellen weet ik niet uit m'n hoofd, heb Gyrator niet meer geinstalleerd staan, maar het is al meerdere keren uitgelegd in vorige topics van de Touch HD, dus je zou het moeten kunnen vinden ergens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roytoch
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-09 21:13

Roytoch

Nietes

Haaguit schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 16:36:
..verhaal over relay access errors met email...
Welke emailprovider gaat het hierom? Planet toevallig? Ik heb daar vaker relaydingen mee gehad, en aangezien je aangeeft dat je liveaccount wél goed gaat?

Welles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBDulcy
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-07-2022
Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 01:35:
[...]

Dat zou je kunnen proberen. De Window Class voor TomTom is: MunichWinClass
Hoe je het precies in moet stellen weet ik niet uit m'n hoofd, heb Gyrator niet meer geinstalleerd staan, maar het is al meerdere keren uitgelegd in vorige topics van de Touch HD, dus je zou het moeten kunnen vinden ergens :)
Waarom gebruiken jullie niet Gsen? Deze werkt echt perfect icm TomTom op mijn HD!
Zomaar een tip ;)

Greetz,

BB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wvz6 schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 20:09:
Ik heb een vraag over het flashen met behulp van USPL.

Mijn huidige ROM is de officiële door HTC uitgebrachte update (1.56), als ik nu via USPL een 1.56 ROM op mijn HD flash, en deze onverhoopt terug moet naar HTC,
voldoet het dan om deze officiële geüpdate HTC ROM weer terug te flashen?

Er wordt namelijk ook gesproken over het back-uppen van je huidige ROM, maar dit lijkt me niet noodzakelijk als je huidige ROM als update te downloaden is..
hier ben ik ook wel benieuwd naar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzie
  • Laatst online: 13-09 13:23
ik had ook zown soort probleem dat ik niks kon versturen en wel ontvangen.

via wifi deed hij het wel alleen via 3G niet

hij gaf aan "fout tijdens synchroniseren" of "kan bericht niet verzenden. controleer netwerkdekking en account gegevens. probeer vervolgens opnieuw te verzenden"

2 keer een harde reset gedaan en alles opnieuw ingesteld maar dat hielp niets.

en tot mijn stomme verbazig probeerde ik het vandaag weer en deed die het ineens weer.

en wat het nu was weet ik niet
Ik heb de touch al een tijdje, en kan geen mail versturen. Ontvangen is geen probleem, maar bij verzenden krijg ik een '554 5.7.1 relay access denied" errors of meldingen dat ik geen bereik heb. Bij Vodafone hebben ze ook geen idee. Zijn er hier mensen met goeie ideeën? Google ben ik ook al aardig afgestruind.

Alle accounts zijn met pop en smtp. Met mijn live account (via msn instellingen) gaat het versturen wel goed.

Getest:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge1949
[...]

Hartelijk dank catt4u voor je antwoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge1949
catt4u schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 18:09:
[...]

Als je kiest voor KPN Internet kan je zelf je 'homepage' instellen of de keuze maken om direct naar een internetsite van je keuze te gaan
(bij Nokia bv. bij internet kies voor > opties > navigatie opties > ga naar en dan jouw keuze invoeren) :+

Als je voor Mobiele Startsite kiest kom je op de homepage van kpn; KPN Vandaag met de voorgedefiniëerde links door KPN.

Het is maar wat je makkelijk vind ;)
Voor de toegang tot internet maakt het niets uit je komt er met allebei de instellingen :)
Sorry verkeerde quote aangeklikt.
Nogmaals catt4u, hartelijk dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Syzzer
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 12:29

Syzzer

Prutser

Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 11:02:
[...]

hier ben ik ook wel benieuwd naar ;)
Je hoeft maar één keer hardspl te doen. Of hooguit nog een keer als je naar een nieuwere SPL toe wilt.

Voor alleen een nieuwe ROM, die draait onder je huidige HardSPL, hoef je iig niet nog een keer de SPL te flashen.

Wedervraagje: welke ROM's flashen jullie en (hoe) krijgen jullie daarop de Nederlandse T9 goed aan de gang? Onder WM6.5 maakte ik de hele T9 stuk door cabs met extra talen te installeren, onder Dutty krijg ik wel de phonepad aan de slag, maar niet de T9 bij het qwerty-toetsenbord.

[ Voor 27% gewijzigd door Syzzer op 22-05-2009 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-09 23:02
Misschien ligt het aan de manier van verbinden. Ik heb hetzelfde probleem gehad en kon enkel versturen als ik via 3G verbonden was, als ik via wifi verbonden was niet. Dit ligt aan de aan de server. Ik heb hetvolgende veranderd.
ik had relay.proximus.be (verbonden via 3G)
nu heb ik relay.skynet.be (verbonden via wifi)
Alles hangt dus eigenlijk van u verbindingspunt af.

Getest:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
Na uren naar een lelijk groen scherm gekeken te hebben, is het eindelijk gelukt om Miri 12 te installen. Ik moet zeggen, dit is mijn eerste custom rom, en het geeft idd een adrenaline kick...

Een paar vraagjes:

-Ik weet dat er al een oplossing voor is, maar hoe krijg je T9 woordenboek NL onder Miri 12 aan de praat? De .CAB die in het begin van dit Topic vermeld staat, is niet bereikbaar.
-Is het mogelijk om de Amerikaanse notatie van datum en tijd te veranderen naar de Nederlandse datum en tijd notatie? Het is niet dat ik me eraan erger, maar vindt het er beter uit zien.

Bedankt voor het meedenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

MaZeLe schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 15:11:
Na uren naar een lelijk groen scherm gekeken te hebben, is het eindelijk gelukt om Miri 12 te installen. Ik moet zeggen, dit is mijn eerste custom rom, en het geeft idd een adrenaline kick...

Een paar vraagjes:

-Ik weet dat er al een oplossing voor is, maar hoe krijg je T9 woordenboek NL onder Miri 12 aan de praat? De .CAB die in het begin van dit Topic vermeld staat, is niet bereikbaar.
-Is het mogelijk om de Amerikaanse notatie van datum en tijd te veranderen naar de Nederlandse datum en tijd notatie? Het is niet dat ik me eraan erger, maar vindt het er beter uit zien.

Bedankt voor het meedenken
Ga naar je control panel, tabblad Syst(e)em en kies Regional Settings. Selecteer Dutch (Netherlands) uit de lijst, en je hebt Nederlandse regionale instellingen :)

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
tdw schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 15:17:
[...]

Ga naar je control panel, tabblad Syst(e)em en kies Regional Settings. Selecteer Dutch (Netherlands) uit de lijst, en je hebt Nederlandse regionale instellingen :)
Ahh, inderdaad. Zo makkelijk, je moet het alleen even weten....

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dames en heren,

ik heb de oplossing voor igo en backlight van marceldenhaag gelezen, topic deel 4, echter de bestanden zijn te groot om te kopieren naar het geheugen van mijn hd........hoe hebben jullie dit gedaan?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 16:29:
dames en heren,

ik heb de oplossing voor igo en backlight van marceldenhaag gelezen, topic deel 4, echter de bestanden zijn te groot om te kopieren naar het geheugen van mijn hd........hoe hebben jullie dit gedaan?!
Ik heb het vast gemist, maar wat was je probleem dan?

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 16:29:
dames en heren,

Ik weet niet over welke bestanden je het hebt, maar iGo draai je vanaf je geheugenkaartje heh, niet vanaf het interne geheugen van je HD..

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2009 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lalbak
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 09-01-2022
zandpaddo schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 23:18:
[...]

Mocht het niet werken..... Je hebt ook parrot in bluetooth radio! Ik heb de alpine cde-103bt. Deze is vrijwel gelijk aan de cde-104bti, maar bij de eerste wordt alleen geen ipod kabel meegeleverd, maar heeft wel multi-color toetsverlichting. Deze radio werkt prima met de HD en heeft prima geluidskwaliteit.Telefoonbook etc kun je allemaal via radio bedienen. Enige wat niet ondersteund wordt is audio via bluetooth, maar dat kan ook gewoon met line-in kabeltje.

Als je de reviews leest van gebruikers zijn ze eigenlijk allemaal lovend over het apparaat. Kost ongeveer 185 euro excl ipodkabel
Ok bedankt voor de reacties!,

Ik denk dat inderdaad voor een nieuwe autoradio ga, aangezien ik graag een radio wil met usb ingang, nou vroeg ik me af of dit alleen echt goed werkt met de alpine autoradio's hierboven genoemd of tevens met andere merken?

Ik ga binnenkort ook een andere auto kopen dus denk dat ik tot die tijd mn telefoon met een zuignap bevestig, ben van plan de adapt car holder te kopen (omdat hij hier als gegoten inpast, heb hier en daar gelezen dat dit met de brodit soms iets moeilijker gaat, naar achterdrukken etc) en deze dan later met een plaatje te bevestigen in de nieuwe auto.

Groetjes,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

lalbak schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 17:41:
[...]
Ok bedankt voor de reacties!,

Ik denk dat inderdaad voor een nieuwe autoradio ga, aangezien ik graag een radio wil met usb ingang, nou vroeg ik me af of dit alleen echt goed werkt met de alpine autoradio's hierboven genoemd of tevens met andere merken?

Ik ga binnenkort ook een andere auto kopen dus denk dat ik tot die tijd mn telefoon met een zuignap bevestig, ben van plan de adapt car holder te kopen (omdat hij hier als gegoten inpast, heb hier en daar gelezen dat dit met de brodit soms iets moeilijker gaat, naar achterdrukken etc) en deze dan later met een plaatje te bevestigen in de nieuwe auto.

Groetjes,
Wat wil je weten, de werking van de HD met verschillende merken autoradios of de werking van de usb van de alpine?

Over het laatste kan ik kort zijn. De usb aansluiting van mijn 103Bt heb ik nog niet gebruikt, omdat ik mn ipod eraan heb hangen met ipodkabel. Dus daar kan ik je zo niks over zeggen, kan het wel testen evt als je dat wilt.

Ik ben zeer positief over de carkit in de 103Bt, maar ik heb geen ervaring met andere merken. Als je reviews op kieskeurig leest dan zie je veel negatieve berichten over jvc/pioneer BT radios uit dezelfde prijsklasse. Veelal over slechte geluidskwaliteit. Veel gebruikers switchen uiteindelijk naar de alpine en vinden deze een verademing boven de overige merken. Dat was ook de reden dat ik voor de Alpine gekozen heb.

Ik bel overigens niet veel, maar hoor nooit klachten dat ik niet verstaanbaar ben in de auto. Voordeel van de alpine is dat deze een externe mic heeft die je naar wens kunt plaatsen, aangezien kabel flink lang is. Hierdoor kun je de kabel ook netjes wegwerken. De telefoon verbindt ook direct bij aanschakelen contact met de radio, zonder een toets aan te hoeven raken. Daarnaast kun je in je telefoonboek kijken vanuit de radio. De bediening vergt wel enige oefening overigens.

De ipod-ondersteuning werkt prima, maar de bediening van je ipod is wat lastig aangezien je alles via de radio moet doen. Het voordeel is dat je je ipod netjes weg kunt werken, maar ipod via de line-in bedienen werkt intuitiever. De bediening van een usbstick zal vrijwel gelijkwaardig zijn.

Verder is de geluidskwaliteit prima te noemen. Alpine staat hierom ook bekend. Al met al vind ik het een zeer nette radio voor het geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lalbak
  • Laatst online: 09-01-2022
Ik bedoelde idd de werking van de hd met andere autoradio's met bluetooth, bedankt voor de feedback, zal binnenkort kijken naar een van de alpine's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvz6
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-10-2021
Syzzer schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 11:53:
[...]

Je hoeft maar één keer hardspl te doen. Of hooguit nog een keer als je naar een nieuwere SPL toe wilt.

Voor alleen een nieuwe ROM, die draait onder je huidige HardSPL, hoef je iig niet nog een keer de SPL te flashen.

[...]
Ik ben opzoek naar een ander antwoord :+ 8)7

Mijn vraag dus iets anders geformuleerd:

Het gaat erom dat ik volledige garantie wil houden.. :+, USPL lijkt me daar toch beter geschikt voor dan HardSPL, omdat USPL tijdelijk je SPL vervangt, zodat je een Custom ROM kunt flashen. Na een reboot, softreset enz. blijven er geen sporen van USPL achter en heb je weer je 'gewone' SPL.
Dit houdt dus wel in dat je telkens weer USPL moet gebruiken om te flashen
(Dit alles is wel algemeen bekend denk ik..).

Omdat ik door de officiële 'ROM upgrade' van HTC nu SPL 1.54 en een 1.56 ROM heb, ben ik benieuwd of ik na het flashen van een 'minder legale' ROM O-), mijn telefoon weer in originele staat kan krijgen door de 'HTC Touch HD ROM Upgrade' van de HTC site te halen en te flashen.

Wie weet dit?

[edit]

xda-developers weet dit! _/-\o_

Het antwoord:
Ja, dat kan: all you would have to do is run the xxxx_Ship.exe (van de HTC site) for the official rom! That will flash the official rom back to your phone and it will be ready to go!

[ Voor 10% gewijzigd door wvz6 op 23-05-2009 17:14 . Reden: Antwoord op mijn vraag via xda-developers ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 23:10

Nox

Noxiuz

NoxiuZ schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 17:57:
[...]

zit nu op de touch maar kan hem ook niet downloaden. niet in opera en niet in ie. :(
Ondertussen werkt deze weer. Wel jammer dat hij vervolgens IE opent. Wel gaaf dat het allemaal zo snel gevonden wordt, de locatie. Op 7 meter nauwkeurig in slechts een fractie van een seconde. :)

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02 17:07
wvz6 schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 15:26:
[...]

xda-developers weet dit! _/-\o_

Het antwoord:
Ja, dat kan: all you would have to do is run the xxxx_Ship.exe (van de HTC site) for the official rom! That will flash the official rom back to your phone and it will be ready to go!
Klopt, overigens kan je ook van HardSPL weer terug naar Ship Rom; iets omslachtiger, maar ook dat is geen probleem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
Als ik het programma NoData opstart krijg ik een foutmelding, bij de details staat:
NullRefrerenceException:

bij Nodata.frmMain.populateListBox()
bij Nodata.frmMain.frmMain_load()
bij system.Windows.forms.form.onLoaod()
bij system.Windows.forms.form._SetVisibleNotify()
bij .....

Bij HD Tweak ook:

In
'file:///Programmabest

Ik heb de programma's al eens verwijderd en terug geistalleerd, zowel op het apparaat als op de geheugenkaart maar blijf dit hebben. Weet hier iemand een oplossing voor?

Edit: Oplossing gevonden :) bij NoData had ik mijn GPRS instellingen niet ingesteld waardoor ik deze foutmelding kreeg, en van HD Tweak had ik de NL versie.

[ Voor 13% gewijzigd door chundo op 23-05-2009 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

iemand die nieuwe browser mach5 algeprobeerd?
Belooft veel goeds.. eindelijk dumpert content etc bekijken...
hier een linkje voor de cab..
Het is nog in ontwikkeling maar ben al best enthousiast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 22:34:
Hoi,

Niet geprobeerd, maar ik las dat je er in de toekomst waarschijnlijk voor moet gaan betalen..dus dan haak ik al snel af :) Maar 't zag er idd veelbelovend uit! Laat even weten wat je bevindingen zijn na een tijdje uitproberen..'k ben wel geinteresseerd als het echt goed blijkt te zijn..

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2009 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 10:51
Uhm, heeft iemand voor mij de standaard naam van de hd in opera? onder opera:config stond ergens zo'n naam ik had die weggehaald omdat ik de normale 3fm site wilde zien, maar heb die code weer ff nodig want betreft hyves wil ik wel weer graag de mobiele pagina zien :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Snuurtje schreef op zondag 24 mei 2009 @ 02:24:
Uhm, heeft iemand voor mij de standaard naam van de hd in opera? onder opera:config stond ergens zo'n naam ik had die weggehaald omdat ik de normale 3fm site wilde zien, maar heb die code weer ff nodig want betreft hyves wil ik wel weer graag de mobiele pagina zien :p
Dr zit toch gewoon een setting in opera onder settings->advanced->identify as waar je dat kunt instellen? Heb je geen toestelnaam voor nodig volgens mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
Zijn er mensen die ervaring hebben met de anti-diefstal software? Vroeger (onder wm5) had ik Eye On Thief maar dit werkt niet meer onder WM 6.1 . Ik las in de startpost dat soortgelijke programma's worden ingebakken in de Custom Roms. Ik wil graag mijn orginele rom behouden en er zelf zo een programma bijzetten. Ik weet dat voor symbian er progjes zijn die zelfs de GPS locatie doorsturen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand ook problemen met 't gebruik van teveel werkgeheugen.

Als ik de tel. uitschakel en weer aan krijg je te zien +/- 35% gebruik werkgeheugen.
Na een paar programma's gedraait te hebben op de toestel, en natuurlijk ook weer afgesloten te hebben brijft de wergeheugen gebruik boven +/- 53%! :?

weet iemand hier een antwoord op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chundo schreef op zondag 24 mei 2009 @ 12:29:
Zijn er mensen die ervaring hebben met de anti-diefstal software? Vroeger (onder wm5) had ik Eye On Thief maar dit werkt niet meer onder WM 6.1 . Ik las in de startpost dat soortgelijke programma's worden ingebakken in de Custom Roms. Ik wil graag mijn orginele rom behouden en er zelf zo een programma bijzetten. Ik weet dat voor symbian er progjes zijn die zelfs de GPS locatie doorsturen...
Probeer dit eens: http://smartphonetracker.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chundo
dit is idd wat ik zocht, en het beste van al is dat het gratis is _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBDulcy
Heb hem ook gedownload en werkt echt perfect inclusief een foto van de omgeving! Als ie tenminste niet op zijn rug ligt.... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
zandpaddo schreef op zondag 24 mei 2009 @ 12:01:
[...]

Dr zit toch gewoon een setting in opera onder settings->advanced->identify as waar je dat kunt instellen? Heb je geen toestelnaam voor nodig volgens mij!
Die staat er niet bij mij. Die optie.

Kan iemand even kopieren wat er staat bij hem onder opera:config - User Prefs, en dan custom user agent?

[ Voor 14% gewijzigd door Snuurtje op 24-05-2009 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
BBDulcy schreef op zondag 24 mei 2009 @ 16:57:
[...]

Heb hem ook gedownload en werkt echt perfect inclusief een foto van de omgeving! Als ie tenminste niet op zijn rug ligt.... ;)
Zou ik mogen weten welke instellingen jullie hebben gebruikt, en hoe lang het duurde voordat je de SMS/E-mail kreeg?

Ik heb nu de instellingen gebruikt die volgens de site van het programma zouden moeten werken, maar heb nog niets ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBDulcy
MaZeLe schreef op zondag 24 mei 2009 @ 17:49:
[...]

Zou ik mogen weten welke instellingen jullie hebben gebruikt, en hoe lang het duurde voordat je de SMS/E-mail kreeg?

Ik heb nu de instellingen gebruikt die volgens de site van het programma zouden moeten werken, maar heb nog niets ontvangen.
Als eerste heb ik het sms bericht aangepast van getgpspos naar iets simpeler. Wel heb ik als 1ste karakter een hoofdletter gebruikt. Weet niet of het iets uitmaakt maar bij het verzenden van een smsje is de 1ste letter een hoofdletter.
Vervolgens heb ik mijn email provider aangevinkt deze komt in het pulldown menuttje terecht als je je e-mail goed heb ingesteld.
Nu de vertraging: ongeveer 2 minuten nadat ik een smsje verstuurd heb krijg ik een email bericht met de hyperlink naar google maps.
Wat ik heb ontdekt is dat je het programma NIET hoeft te draaien op de achtergrond!!! De HD ontvangt het smsje (geen inhoud te zien) en verstuurd gewoon een email met zijn gps positie!

Morgen test ik het nog ff vanuit mijn werk!!
Kan mijn vrouwtje zien waar ik uithang :+

Greetz,

BB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Snuurtje schreef op zondag 24 mei 2009 @ 17:00:
[...]

Die staat er niet bij mij. Die optie.

Kan iemand even kopieren wat er staat bij hem onder opera:config - User Prefs, en dan custom user agent?
HTC Touch HD T8282 Opera/9.50 (Windows NT 5.1; U; en)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 16:36
Verwijderd schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 22:34:
Hoi,

link kapot ;( en als ik op die site kijken dan moet ik me registreren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Syzzer schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 21:38:
Vraagje aan de mensen die de miri / wm6.5 roms draaien: hebben jullie de een Nederlandse T9 aan de praat gekregen? Ik heb met het installeren van een of andere '14 language t9' cab mijn hele t9 gesloopt.

Aangezien dat niet meer werkbaar was, ben ik nu maar de dutty 3.4 aan t flashen. Zou wel zonde zijn als de Nederlandse T9 niet werkt, want voor de rest zag dat 6.5 er echt heel relaxed uit.
Kijk hier eens, zelf nog niet geprobeerd, heb namelijk m'n T9 al verziekt met cabs. Deze week opnieuw flashen en dan weet ik meer.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=502025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dempie
  • Laatst online: 26-10-2023
dempie schreef op maandag 18 mei 2009 @ 21:02:
[...]

Naja, ik hoop dat het probleem is opgelost als ik mijn telefoon terug krijg, maar heb er een hard hoofd in.
Mijn moeder en 2 vrienden hebben allen de HD en draaien de nieuwste ROM-versie en SPB 3.. Zij hebben totaal geen problemen met het smsen. Na aan aantal telefoontjes met Hi, ben ik er al wel achter dat de kosten (uiteraard) voor mij zijn en de fout niet bij hun ligt. Al 2x keer over een nieuwe simkaart gehaald namelijk!
De tijd van het smsje dat ik verzonden heb, verandert ook telkens, waardoor ik weet dat hij weer opnieuw verzonden is. Pas wanneer hij uit postvak UIT is, is er geen probleem meer.

Heb tijden niets kunnen vinden op internet over dit probleem, maar blijkbaar komen er toch mensen met dit probleem bij.
Heb m´n telefoon zaterdag terug gekregen. En ja hoor, weer hetzelfde probleem. Stond op de bijgevoegde brief dat er geen fout is gevonden. Dan bellen ze ook niet even met de klant om tot een oplossing te komen, maar sturen ze het toestel gewoon dom terug. Nu kan ik hem vandaag dus weer opnieuw gaan versturen, maar voordat hij weggaat, zijn ze wel even aan de beurt. Wordt er zo moe van ondertussen.
Gister kreeg een vriend van me ook dezelfde problemen met z´n touch HD. Lijkt me dus dat er meer mensen dit probleem moeten hebben. Heeft iemand een oplossing, voor het geval ik hem straks weer terug krijg voor de 3e keer, met nog steeds dezelfde fout! :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 13:42:
[...]

Wat ook vaak een aanrader is is om je Parrot te updaten via een laptop met bluetooth. Je kan op die manier namelijk alle bugs uit je Parrot-software halen. Ik heb dit een halfjaar geleden gedaan voor zowel mijn eigen parrot als die van mijn vader, en heb hierdoor een stuk minder wegvallende verbindingen, (al dan niet geen meer) en er zijn tevens nieuwe functies bij sommige telefoons gekomen.

Op deze link kan je het downloadprogramma vinden. Gratis en als extra service van parrot. Wat overigens wel iets is om rekening mee te houden is of je parrot ondersteund word door deze service. Wellicht is er ook een Nederlandse versie, google geeft hierop antwoord. http://www.parrot.com/usa/support/downloads

Succes!
In m'n auto heb ik een parrot ck3100. Als ik deze aansluit op mijn nokia 6300, dan pakt hij automatisch alle toetsgeluiden ed. over. Nu doet hij dat dus niet voor mijn HTC Touch HD, als ik bel doet ie het wel maar alle overige geluiden pakt ie niet. nu heb ik navigatiesoftware op m'n htc, maar de gesproken stem heeft weinig zin als het uit de telefoon komt en niet vanuit m'n autoboxen..
Weet iemand hier een oplossing voor? alvast bedankt!

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 25-05-2009 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattrob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 24-02 17:07
Verwijderd schreef op zondag 24 mei 2009 @ 23:51:
[...]

Kijk hier eens, zelf nog niet geprobeerd, heb namelijk m'n T9 al verziekt met cabs. Deze week opnieuw flashen en dan weet ik meer.

Bij mij werkt dit inderdaad, net als bij WM6.1 roms. Alleen ik heb het idee dat het woordenboek onder WM6.5 veel minder uitgebreid is dan in WM6.1 :? ! Iemand zelfde ervaringen daarbij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
dempie schreef op maandag 25 mei 2009 @ 10:27:
[...]

Heb m´n telefoon zaterdag terug gekregen. En ja hoor, weer hetzelfde probleem. Stond op de bijgevoegde brief dat er geen fout is gevonden. Dan bellen ze ook niet even met de klant om tot een oplossing te komen, maar sturen ze het toestel gewoon dom terug. Nu kan ik hem vandaag dus weer opnieuw gaan versturen, maar voordat hij weggaat, zijn ze wel even aan de beurt. Wordt er zo moe van ondertussen.
Gister kreeg een vriend van me ook dezelfde problemen met z´n touch HD. Lijkt me dus dat er meer mensen dit probleem moeten hebben. Heeft iemand een oplossing, voor het geval ik hem straks weer terug krijg voor de 3e keer, met nog steeds dezelfde fout! :?
Zeker weten dat het geen rom fout is.. ik draai momenteel de L26 v2.2 en dit probleem kom mij niet bekend voor? Zou het misschien te maken hebben met een software package die de issue veroorzaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dempie
Chutney schreef op maandag 25 mei 2009 @ 11:53:
[...]

Zeker weten dat het geen rom fout is.. ik draai momenteel de L26 v2.2 en dit probleem kom mij niet bekend voor? Zou het misschien te maken hebben met een software package die de issue veroorzaakt?
Lijkt mij ook geen ROM fout, is er meerdere keren opnieuw opgezet. Lijkt me haast een hardware fout in de telefoon.. maar wat?! Eurotwice zegt niets te kunnen vinden. Maar ergens moet een probleem zitten. Net contact gehad met Hi en die zegt dat het een bekend probleem is met HTC toestellen. Maargoed, dit is natuurlijk weer het bekende 'kastje-muur' verhaal, want HTC zegt natuurlijk nog nooit van het probleem te hebben gehoord.

Errug opzoek naar een oplossing. Iemand?! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
dempie schreef op maandag 25 mei 2009 @ 12:56:
[...]

Lijkt mij ook geen ROM fout, is er meerdere keren opnieuw opgezet. Lijkt me haast een hardware fout in de telefoon.. maar wat?! Eurotwice zegt niets te kunnen vinden. Maar ergens moet een probleem zitten. Net contact gehad met Hi en die zegt dat het een bekend probleem is met HTC toestellen. Maargoed, dit is natuurlijk weer het bekende 'kastje-muur' verhaal, want HTC zegt natuurlijk nog nooit van het probleem te hebben gehoord.

Errug opzoek naar een oplossing. Iemand?! ;(
Eurotwice voorstellen om een hardware swap te doen.. dan krijg je een nieuw binnenwerk.. Is je probleem te reproduceren? Dan zou ik daar extra documentatie bij voegen zodat ze dit probleem kunnen reprocuderen van jou.

Ik zelf heb totaal geen problemen met SMSjes.. ze worden ook niet zelf verstuurd of iets.. dat hou ik bij met CallStat2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dempie
Chutney schreef op maandag 25 mei 2009 @ 13:08:
[...]

Eurotwice voorstellen om een hardware swap te doen.. dan krijg je een nieuw binnenwerk.. Is je probleem te reproduceren? Dan zou ik daar extra documentatie bij voegen zodat ze dit probleem kunnen reprocuderen van jou.

Ik zelf heb totaal geen problemen met SMSjes.. ze worden ook niet zelf verstuurd of iets.. dat hou ik bij met CallStat2.
Ze zeggen zelf dat het probleem de eerste keer is getest, maar niets konden vinden. Ik had echter na een uur gebruik alweer hetzelfde probleem.
Vanmorgen vertelde HTC dat ik dan desnoods het apparaat voor de 3e keer moet opsturen. Als je dan zegt er geen vertrouwen in te hebben dat het dit keer wel gerepareerd wordt, is het enige wat ze zeggen: Excuses...
zal zo nog eens bellen en dan voorstellen een swap te doen..
Heb vorige reparatieronde een brief bijgevoegd, met daarop duidelijk aangegeven dat het probleem ondertussen zeer veel irritatie opwekt en voorstelde een omruil te doen van het toestel. Zoals verwacht: brief is afgestempelt, maar volgens mij totaal niet gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bah..zit nu een tijdje op dutty 2.9...welke tevens een uitstekende rom is he :p
Alleen zit het nu dat ik zie dat er her en der plugins opduiken voor titanium wm 6.5
Het lullige is

a. of er nu roms zijn die rhodium/topaz versies zijn die helemaal geintegreerd zijn met 6.5 (dutty komt er nu met eentje...altijd zijn versies prettig gevonden :p
b. te lui om alweer te flashen :p

Kortom..Voorlopig is het ofwel titanium..ofwel manila (tenzij iemand anders voorstelt)

Of het moet zijn dat miri zijn premium rom nu zo ver is dat je denkt..kay alles werkt en ziet er esthetisch knap uit (zowel titanium als manila :p )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-12-2024
[...]

Volgens de nederlandse wetgeving zijn ze verplicht om een toestel om te ruilen na 3x voor hetzelfde euvel gerepareerd te zijn.
En het is niet normaal met een HD.
Vanaf de originele ROM, en diverse cooked ROM's: SMS versturen was nooit geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dempie
ronh schreef op maandag 25 mei 2009 @ 16:00:
[...]

Volgens de nederlandse wetgeving zijn ze verplicht om een toestel om te ruilen na 3x voor hetzelfde euvel gerepareerd te zijn.
En het is niet normaal met een HD.
Vanaf de originele ROM, en diverse cooked ROM's: SMS versturen was nooit geen probleem.
Ze zeggen zelf ook wel dat na de 3e keer wordt omgewisselt.. maargoed, als ze er toch niets mee doen daar, kunnen ze hem net zo goed meteen omwisselen als je het mij vraagt, ben nu weer 2 maanden verder met het probleem! Ben hem 2 keer 1 week kwijt geweest (wat opzich redelijk snel is), maar als er niets wordt gedaan, dan maakt dat weinig uit.

Het lijkt ook wel een hardware fout.. al vaker nieuwe ROM opgezet, maar probleem blijft.
Soms gaat het zo paar uur goed en dan begint ie weer te 'klooien'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
Verwijderd schreef op zondag 24 mei 2009 @ 20:57:
[...]

HTC Touch HD T8282 Opera/9.50 (Windows NT 5.1; U; en)
heel erg bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigpapa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-09 22:39
Heeft iemand al TV van T-mobile op z`n htc touch.
Ik probeer van alles maar ik krijg het niet voor elkaar op de tv van T-mobile erop te krijgen.
Ook uitzending gemist op IE lukt niet...

Kan iemand mij vertellen wat ik hiervoor moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09-2024
BBDulcy schreef op zondag 24 mei 2009 @ 18:22:
[...]

Als eerste heb ik het sms bericht aangepast van getgpspos naar iets simpeler. Wel heb ik als 1ste karakter een hoofdletter gebruikt. Weet niet of het iets uitmaakt maar bij het verzenden van een smsje is de 1ste letter een hoofdletter.
Vervolgens heb ik mijn email provider aangevinkt deze komt in het pulldown menuttje terecht als je je e-mail goed heb ingesteld.
Nu de vertraging: ongeveer 2 minuten nadat ik een smsje verstuurd heb krijg ik een email bericht met de hyperlink naar google maps.
Wat ik heb ontdekt is dat je het programma NIET hoeft te draaien op de achtergrond!!! De HD ontvangt het smsje (geen inhoud te zien) en verstuurd gewoon een email met zijn gps positie!

Morgen test ik het nog ff vanuit mijn werk!!
Kan mijn vrouwtje zien waar ik uithang :+

Greetz,

BB
Hmm, heb het idee dat de email bij mij niet goed werkt.. Af en toe krijg ik een mailtje, maar vaak ook niet... Iemand meer last van?

En wat zijn je verdere settings in dit programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
DaFreakR schreef op maandag 25 mei 2009 @ 22:13:
[...]

Hmm, heb het idee dat de email bij mij niet goed werkt.. Af en toe krijg ik een mailtje, maar vaak ook niet... Iemand meer last van?

En wat zijn je verdere settings in dit programma?
Een e-mail heb ik nog nooit gehad, en na 2 test kreeg ik beide sms'jes pas na 3 uur....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb jij het euvel al opgelost? Ik heb hier namelijk volgens mij nu ook last van! :'( Draai overigens Dutty 3.4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 22:36
Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 19:49:
Hier had ik ook last van, ik heb mijn HD vorige week opgestuurd en heb al een mail ontvangen dat hij gerepareerd is en wordt teruggezonden. Nu maar hopen dat het opgelost is. :O

[...]
neen want dat is bij mij ook al gebeurd en het is niet opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
MaZeLe schreef op maandag 25 mei 2009 @ 23:40:
[...]

Een e-mail heb ik nog nooit gehad, en na 2 test kreeg ik beide sms'jes pas na 3 uur....
Ik krijg nu idd ook geen smsjes binnen..
Iemand enig idee waat dit aan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:00
Verwijderd schreef op zondag 24 mei 2009 @ 23:51:
[...]

niks werkte voor mij, maar na heel erg lang zoeken heb ik toch een cabje gevonden dat al mijn problemen opgelost heeft. jammer dat ik niet meer weet waar precies ik het in xda gevonden heb, dus geen idee waar de kudo's naartoe moeten. Maar doe er je voordeel mee en geniet van nederlandse xt9!
http://www.megaupload.com/?d=86XOEPMV

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pouyann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 12:23
Ik heb het volgende probleem:
Ik gebruik Miri WM 6.5 V13 ROM. Ik was laatste aan het browsen op het internet via mijn mobiel met opera V9.5, nou merk ik dat als ik op website kom die in het Farsi zijn geschreven (zelfde als Arabische letters) dan krijg ik allemaal blokjes te zien.

Na veel zoeken heb ik begrepen dat ik een font moet installeren, maar ik wil niet mijn hele toestel font veranderen. De bedoeling is dat ik gewoon net als op pc alle web pagina's kan openen.

Heft iemand heer ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
pouyann schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 15:16:
Ik heb het volgende probleem:
Ik gebruik Miri WM 6.5 V13 ROM. Ik was laatste aan het browsen op het internet via mijn mobiel met opera V9.5, nou merk ik dat als ik op website kom die in het Farsi zijn geschreven (zelfde als Arabische letters) dan krijg ik allemaal blokjes te zien.

Na veel zoeken heb ik begrepen dat ik een font moet installeren, maar ik wil niet mijn hele toestel font veranderen. De bedoeling is dat ik gewoon net als op pc alle web pagina's kan openen.

Heft iemand heer ervaring mee?
heb ook weleens fonts geinstalleerd, bijvoorbeeld chinees, puur om chinese karakters goed weer te kunnen geven. Je toestel blijft in principe normaal functioneren, font wordt enkel gebruikt wanneer de standaardfont het niet weer kan geven. Op websites en msn is dit zeer handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pouyann
@ Mouki_9

Mag ik weten hoe je dat hebt gedaan, heb je hiervoor iets gedownload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
pouyann schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 15:25:
@ Mouki_9

Mag ik weten hoe je dat hebt gedaan, heb je hiervoor iets gedownload?
Om chinees weer te kunnen geven heb ik een of andere chinese font voor windows mobile geinstalleerd, deze had ik ergens van xda of via google gevonden. Ik weet het niet meer zeker.
Voor de zekerheid heb je hier een linkje van de cab die ik gebruikt heb om chinees weer te kunnen geven.
http://www.megaupload.com/?d=AJIEP7L6

geen idee of het helpt, maar hier zie ik zo'n font: http://www.iranvajahan.net/farsi/font.shtml
misschien een idee om die te zetten in je \windows\fonts folder? Om te testen kan het weinig kwaad denk ik...

en anders wordt het zoiets: http://www.lingvosoft.com...are/Persian(Farsi)-items/
aangezien dit dictionaries zijn, zitten de fonts ook wel daarin.

[ Voor 26% gewijzigd door Mouki_9 op 26-05-2009 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaFreakR
Smartphone Tracker geeft bij mij steeds een foutmelding wanneer OpenCellID aangevinkt staat en ik mezelf track..
Iemand toevallig last van hetzelfde probleem en een evt. oplossing?

Zou het ermee te maken kunnen hebben dat voor dit programma .Net Framework 2.0 vereist is en ik 3.5 heb draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:44

martjah

Appel

ik heb remotetracker draaien.....nog nooit problemen mee gehad =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaFreakR schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 09:43:
[...]

Ik krijg nu idd ook geen smsjes binnen..
Iemand enig idee waat dit aan ligt?
Ik denk dat het ontvangen van een sms/mail van dit programma zo onregelmatig is omdat je GPS-ontvangst moet hebben. Pas op het moment dat het programma de GPS-coordinaten op kan halen kan er een sms/mail verzonden worden. Dus als je binnen zit heb je geen ontvangst en wordt er dus geen bericht verzonden. Bij het testen is het dus handig om even te checken of je GPS ontvangst hebt via tomtom/igo oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BBDulcy
Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 18:24:
[...]

Ik denk dat het ontvangen van een sms/mail van dit programma zo onregelmatig is omdat je GPS-ontvangst moet hebben. Pas op het moment dat het programma de GPS-coordinaten op kan halen kan er een sms/mail verzonden worden. Dus als je binnen zit heb je geen ontvangst en wordt er dus geen bericht verzonden. Bij het testen is het dus handig om even te checken of je GPS ontvangst hebt via tomtom/igo oid.
Als het goed is wordt er wel een bericht gestuurd. Hierin wordt de gsm mast locatie doorgegeven.
Heb ik 1 keer gehad. Toen zag ik op google maps de locatie van de mast ipv mijn echte.

Maar goed een ieder is vrij om ook remotetracker te gebruiken en uit te testen. Bij mij Smartphone tracker maar zal ook remotetracker even installeren en kijken wat ie doet.

Greetz,

BB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• More-Is
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09-08 14:31
Heeft iemand wel eens geprobeerd om een USB DVB-T stick aan de HD te hangen?
Zou dat een alternatief kunnen zijn om TV te kijken? In NL niet echt zinvol, maar in het buitenland (vakantie) zijn er genoeg free to air zenders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je er drivers voor kan vinden (wat ik betwijfel :P ), zou dat geen probleem mogen zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jannibal23
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:59
Af en toe zoek ik naar de mogelijkheid om Android op dit pracht toestel te draaien. Maar de berichtgeving lijkt een beetje te stoppen, alsof de initiatiefnemers er de brui aan hebben gegeven.

Deze topics: 1 en 2 waren interessant, maar krijgen weinig nieuwe input.

Heeft iemand van jullie nog meer nieuws? Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pouyann
Ter info:

Net MIRI WM 6.5 V14 rom geïnstalleerd met WM build 21725.

Er zijn paar kern veranderingen in deze nieuwe ROM waar MS een soort Trilling feedback in heeft gebakken, deze functie veroorzaak dat bij sommige applicaties de knop 2 sec moet worden ingedrukt.

voorbeeld: HTC dialer, elke nummer die je wilt moet je 2 sec ingedrukt houden.

Deze nieuwe eigenschappen/optimalisering hebben de juiste drivers/apps van OEMs nodig om de toestel goed te laten functioneren.

Meer info en uitleg van miri zelf: link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-12-2024
More-Is schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 10:08:
Heeft iemand wel eens geprobeerd om een USB DVB-T stick aan de HD te hangen?
Zou dat een alternatief kunnen zijn om TV te kijken? In NL niet echt zinvol, maar in het buitenland (vakantie) zijn er genoeg free to air zenders.
Buiten de genoemde drivers denk ik ook dat je met de USB poort een probleem hebt.
Volgens mij is de USB poort (Van elke?) HTC niet geschikt voor volledig USB support.
Na de functies memorystick, ActiveSync en geluid-uit houdt het een heel eind op.
De Touch Pro had nog een TV-out, maar ja dat is ook weer geen Input, en dat is wat jij wilt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-08 21:07
Weet er iemand hoe het komt dat mijn HD niet meer oplaad ? Ik heb mijn gsm nu een kleine maand en deze wilt niet meer opladen als ik de usb kabel gebruik om zo mijn gsm via het stopconctact op te laden... Ik kan dus mijn gsm atm niet gebruiken. Dit is vandaag gebeurt. Hij had bijna geen stroom meer, ik steek hem in de lader en hup, hij doet niets.

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gebruik je dezelfde kabel als vroeger?
Want ik heb al vaak genoeg gehad dat met 1 kabel het niet lukte, maar met een andere wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-08 21:07
Ik heb enkel die kabel om op te laden... :s

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
pouyann schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 13:08:
Ter info:

Net MIRI WM 6.5 V14 rom geïnstalleerd met WM build 21725.

Er zijn paar kern veranderingen in deze nieuwe ROM waar MS een soort Trilling feedback in heeft gebakken, deze functie veroorzaak dat bij sommige applicaties de knop 2 sec moet worden ingedrukt.

voorbeeld: HTC dialer, elke nummer die je wilt moet je 2 sec ingedrukt houden.

Deze nieuwe eigenschappen/optimalisering hebben de juiste drivers/apps van OEMs nodig om de toestel goed te laten functioneren.

Meer info en uitleg van miri zelf: link
hij is al heel druk bezig met v14.1 die deze 2sec om zeep moet helpen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
not2secure4u schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 14:20:
Ik heb enkel die kabel om op te laden... :s
Is het niet zo een lader waar je een usb-kabel in plugged? Zo niet, dan heb je een ander probleem. :P

Heb je al eens een soft-reset gedaan?

[ Voor 36% gewijzigd door Fire69 op 27-05-2009 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pouyann
Mouki_9 schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 14:29:
[...]

hij is al heel druk bezig met v14.1 die deze 2sec om zeep moet helpen :P
Klopt, ik zag het net staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-08 11:28
Als ik zo vrij mag zijn even tussendoor te blèren..

Ik denk erover om net als de meeste van jullie, ook een HTC Touch HD te halen.
Ik wil hem nemen in combinatie met dit abonnement:
http://www.pdashop.nl/pla...erviceplanproductid=32059
Vodafone, 150 belminuten / 300 SMS, Zorgeloos Mobiel Internet

Is Vodafone handig met dit toestel? Via Google kom ik enkel op propagandasites uit die natuurlijk allemaal vertellen dat Vodafone er goed voor is.

Zo las ik dat je bij KPN geen streaming video's mag kijken - die moet je achteraf betalen -, dus ik vroeg me af of Vodafone nog addertjes onder het gras heeft oid, niet dat ik doodleuk aan het surfen ben en er na twee filmpjes achter kom dat ik € 65,- extra mag betalen zoals iemand eerder in dit topic meldde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dempie
[...]

Net m´n phone voor de 3e keer aangemeld voor reparatie..
Wordt er ondertussen moe van dat smsjes in m´n outbox blijven hangen! Soms gaat het een paar uur goed, dan opeens heeft ie geen zin meer en gaat ie tegenwerken!
Heb er dit keer weer een hard hoofd in dat het goed komt, maargoed, na 3 keer wordt hij omgeruild vertelde ze mij.. dus die keer moet ik maar afwachten dan..

nog steeds niemand hetzelfde probleem? (smsjes die blijven hangen in je outbox maar wel meerdere keren worden verzonden...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw

tdw

Amai seg!

Lennardnl schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 15:41:
Als ik zo vrij mag zijn even tussendoor te blèren..

Ik denk erover om net als de meeste van jullie, ook een HTC Touch HD te halen.
Ik wil hem nemen in combinatie met dit abonnement:
http://www.pdashop.nl/pla...erviceplanproductid=32059
Vodafone, 150 belminuten / 300 SMS, Zorgeloos Mobiel Internet

Is Vodafone handig met dit toestel? Via Google kom ik enkel op propagandasites uit die natuurlijk allemaal vertellen dat Vodafone er goed voor is.

Zo las ik dat je bij KPN geen streaming video's mag kijken - die moet je achteraf betalen -, dus ik vroeg me af of Vodafone nog addertjes onder het gras heeft oid, niet dat ik doodleuk aan het surfen ben en er na twee filmpjes achter kom dat ik € 65,- extra mag betalen zoals iemand eerder in dit topic meldde.
[ABO] HTC Touch HD levertijden- en abonnementen topic

Ik heb vodafone, zelfde abo ed, werkt prima. En trouwens, dat streaming media verhaal dat dat niet mag bij KPN is achterhaald. Tegenwoordig mag het gewoon. En diegene die 65 euro moest betalen, daarvan was z'n internetabo nog niet geactiveerd ;)

~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennardnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-08 11:28
Dankje voor die link, blijkbaar niet goed gezocht dus. :)

Dat het abbo van die persoon nog niet was geactiveerd las ik idd, maar toch, liever geen problemen. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er al iemand een oplossing gevonden om de gps lag eruit te krijgen?
Met tomtom loop je steeds 100 meter achter. Aardig irritant!
Niet erg netjes ik lees dat ze het met de oudere telefoons dit probleem ook al hadden.
Of komt htc nog met een fix binnenkort?
Groetjes Roy
Pagina: 1 ... 5 ... 32 Laatste