Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

is er ergens niet een snellere download link voor die roms, hotfile is gewoon belachelijk

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:07

martjah

Appel

downloaden en wat anders gaan doen ;) een computer kan multitasken (ofjah technisch gezien niet, maar wij denken dat) ^^

• idmick
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-04 09:09
idmick schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 09:18:
Ik heb het hele internet al afgestruind, maar ik kom er niet uit hoe ik nou me htc touch hd goed aangesloten krijg op me pc, zodat ik hem kan updaten naar wm 6.5

Mijn os is win7 64bit, ik heb hier wm device center geïnstalleerd.
Als ik de HTC inplug ziet me pc hem als onbekend generic serial, terwijl hij wel gewoon de drivers installeerd.
En bij apparaat beheer staat de HTC onder mobile apparaten als PocketPC USB Sync.

Ook bij de instelling op de HTC zelf staan de geavanceerde netwerk instellingen uit.

Ik hoop dat iemand me kan helpen met het probleem.

bvb!
anybody al een oplossing, ik mis dus ook de wm-based services terwijl ik wel wmdevice center heb geïnstalleerd..

bvb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
Vraagje, ik heb sinds een paar dagen Energy Cookie ROM 2.5 sense, met nog de 'oude' wm6.5 knopje linksboven. Als ik mijn Hotmail heb toegevoegd, gaati nu elke keer als ik mijn mail wil ophalen 1000+ headers checken. Dit duurt enkele minuten en had ik voorheen met andere 6.1 en 6.5 roms niet. Weet iemand waar dit door komt? Nu moet mijn telefoon onnodig lang headers checken, langer internet aan en meer batterij vreten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ras
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Ras

Sinners schreef op zondag 05 september 2010 @ 14:59:
Het lijkt erop dat mijn huidige accu na 2 jaar intensief gebruik zijn beste tijd heeft gehad. Accu loopt nu té snel leeg naar mijn mening.
Ik ervaar ook dat de laatste dagen mijn accu steeds sneller leeg raakt. Hij is niet meer de oude. Heb 2 accu's op het oog.

De orginele accu:
https://www.telecomtelecom.nl/producten/details/13041

Een merkloos alternatief met 150mAh meer:
http://www.digitalsonline.nl/pagina/p/5/id/BPM-HT06

Iemand ervaring met deze merkloze accu? Is deze aan te raden of beslist niet doen?

Antec Fusion Black, Intel e8400, EAH3450 512MB, 2x2GB pc6400 kingston, p5e-vm hdmi, 1x1TB 1x500GB

• DaViDoViTsCh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04 20:11

DaViDoViTsCh

Frans-Nederlandse Duitser

Ik heb een tijd flashback 3.0 gedraaid, maar gister na alle ergernis maar weer een 6.1 kwbr erop gezet en jeetje wat een snelheid opeens!
Deze foon is helemaal niet bedoeld voor win 6.5, maar gewoon lkkr old-skool 6.1.
Je moet hem vergelijken met de oude diamond of iets in die trant, dan merk je echt hoe snel deze telefoon eigenlijk wel niet is met de goeie rom erop!
Baal er alleen van dat ik geen leuke 6.1 rom in het nederlands kan vinden...

Ici kann uw Werbung staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Is die 6.1 kwbr sneller dan de factory 6.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-05 16:13

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Hi guys, ik probeer al de hele avond m'n hd als router te laten functioneren.

Ik heb namelijk een chinese tablet met android 2.1 er op. Nu wil ik graag dat die tablet via m'n telefoon kan internetten.

Ik heb verschillende dingen geprobeerd. Als laatste de WM-WiFiRouter trial, deze lijkt goed te werken (ander apparaat ziet'em wel.) Maar m'n tablet ziet'em niet. Zou het kunnen zijn dan die geen ad-hoc verbindingen accpeteerd?

Het meest voor de hand liggend is natuurlijk de tool van htc zelf: XDA-Tom_Codon_CM_Wifi_Internet_Sharing, hier heb ik verschillende varianten van geprobeerd maar ik heb telkens het probleem dat de zwarte knopjes onderin het scherm niet zichtbaar zijn. Bij 1 variant starte die wel op en leek ook wel te draaien (ging automatisch) maar ik kon geen signaal opvangen. (hmm eingelijk wel bedenk ik me nu.... ik zag wel een ap maar dan zonder ssid terwijl het programma aangaf wel een ssid te hebben, vaag iig, dit was trouwens niet met de tablet)

Iemand ervaring mee? tips of trucs? Misschien is er wel een geheel andere mogelijkheid?

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-04 23:11
DaViDoViTsCh schreef op zaterdag 25 september 2010 @ 20:40:
Ik heb een tijd flashback 3.0 gedraaid, maar gister na alle ergernis maar weer een 6.1 kwbr erop gezet en jeetje wat een snelheid opeens!
Deze foon is helemaal niet bedoeld voor win 6.5, maar gewoon lkkr old-skool 6.1.
Je moet hem vergelijken met de oude diamond of iets in die trant, dan merk je echt hoe snel deze telefoon eigenlijk wel niet is met de goeie rom erop!
Baal er alleen van dat ik geen leuke 6.1 rom in het nederlands kan vinden...
Ik ben ook weer terug naar origineel. Telefoon liep niet lekker meer, liep vast, werd traag. De factory default er weer opgezet en hij werkt weer als een tierelier!

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 378487

Ik heb sinds iets meer dan 1,5 jaar een HTC Touch HD, eentje waar ik tot nu toe nog niet zoveer problemen mee heb gehad met uitzondering van de matige compatibiliteit van Windows Mobile 6 met vele applicaties.

Echter sinds een week heeft mijn telefoon allerlei kuren met betrekking tot de geluidsbestanden erop. Ik kan geen muziekfiles meer afspelen in de standaard muziekapplicatie (de mediaplayer shufflet tussen alle bestanden in een bepaalde map, omdat-ie het een na de andere muziekfile niet kan afspelen), de muziek is ook niet af te spelen in andere mediaplayers (of het bestandje wordt wel afgespeeld, maar er valt geen geluid waar te nemen) en sinds vandaag is de ringtoon ook niet meer te horen (ook niet in de ringtoon-instellingen sectie van WM6, waar je ringtones kan selecteren en beluisteren; hier wordt ook een melding gegeven over het feit dat het bestand is beschadigd of niet meer beschikbaar is).

Inmiddels heb ik de diverse DivX-players en andere niet-standaard mediaplayers (zoals de TCMP) verwijderd zoals werd getipt op andere fora. Echter dit heeft niet geholpen.

Weten jullie waaraan dit probleem kan liggen en of er andere oplossingen zijn dan het resetten van de telefoon?

NB de speakers doen het nog wel gewoon, m.a.w. ik kan er nog wel gewoon geluid uit krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocdaan
  • Laatst online: 06-05 16:13

ocdaan

Niet zo zeuren jongens!

Ik heb de mijne nu al bijna 3 jaar gloof ik (kan dat?) maar nooit last gehad van jouwn omschreven probleem. Ik heb dus geen pasklaar antwoord voor je. Nu heb ik sinds een week een andere rom geflashed en dat was toch wel de moeite waard kan ik je vertellen, je herkend je telefoon niet meer. Grote kans dat je geluidsprobleem daar ook mee opglost is. (sla trouwens wel eerst je tel nummers op want ik ben nu alles kwijt, had ik even niet aan gedacht lol)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

@m-bozz
als ik jou was zou ik een hard reset doen. Natuurlijk wel de belangrijke data opslaan, hier zijn meerdere oplossingen voor.

@ocdaan
Telefoon is nog net geen 2 jaar uit ;) Maar met de snelheden van deze telefoon lijkt het wel 3 jaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 218213

toch heb ik totaal geen probelemen met de snelheid , behalve dat andriod wat langzaam boot, maar die staat dan ook op de sd kaart

heb de rom van energy erop staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11:54
De Nederlandse versie van de NRG rom's zijn uit he! :D Misschien hebben jullie daar wat aan. Iemand vroeg wat een goede accu was voor de blackstone?

Ik heb zelf deze:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.27009

Hiermee haal ik makkelijk 4 dagen op 1 lading! Dan bel ik redelijk veel, mp3 luisteren en continu wifi aan. Beste koop van het jaar voor mij! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh

DaViDoViTsCh

W00fer schreef op zondag 26 september 2010 @ 02:19:
Is die 6.1 kwbr sneller dan de factory 6.1?
Dat durf ik niet te zeggen. Wat wel heel fijn is, is dat alles nu gewoon direct reageert zoals het hoorde bij deze telefoon toen ie net uit kwam :)

@ Extorm:
Ik gebruik mijn HD niet denderend veel: dagelijkse smsjes en af en toe een belletje tussendoor en sollitaire op de WC :) en doe met de originele accu óók 4, 5 dagen. (Wifi ook aan, alleen geen mp3's)

ROM version: kwbr topix 3.5 WWE
Radio version: 1.17.25.09
Protocol version: 52.69.25.37U
ExtROM version: 1.59.709

En dan TF3D uit, alleen datum, messaging en agenda in beeld. S2U2 of hoe heet dat ding erop (waardoor je fullscreen foto krijgt ook als je een beller hebt)
Astronaut manilla skin voor de SMS'jes, battery skin bovenin en ding loopt als een tierelier...
(sry voor de afwezige URL's, maar weet zo niet meer waar ik alles vandaan heb, ik heb al die ROM's, cab's en shizzle op de PC staan)

Edit:
XDANDROID 2.1 op het geheugenkaartje, maar die werkt maar sloom... Ook staat de tijd daar 2 uur later wat ik niet veranderd krijg zonder dat de tijd in WM6.1 mee verandert.. :(
Ook voor android is deze foon niet geschikt (vind ik) de spelletjes zijn te langzaam en ook reageert het scherm langzamer...

[ Voor 15% gewijzigd door DaViDoViTsCh op 13-10-2010 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stardidi
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-03-2018
ik heb ff een vraagje. Een vriend van mij heeft dus een HTC Touch HD. deze werkte niet meer en heeft ondertussen al een nieuwe.
maar hij wil die oude wel aan mij verkopen voor 20 euro.
alleen zit er een groot probleem in de phone:
als ie opstart(als ie dat al doet) dan is er geen schem. als je op het scherm tikt trilt ie wel gewoon maar hij geeft geen beeld. hij vertelde dat dit s'nacht gebeurd is en dat ie er mee inslaap gevalen is |:( .
ook geeft de HTC niet meer aan dat ie aan t opladen is.
ik heb geprobeerd een hard reset uit te voeren maar dit liep nergens op uit: het scherm bleef zwart en hij gaf ook geen singaal dat ie aan ging.

heeft iemand een idee voor (een van de) het probleem?
alvast bedankt, Stardidi

edit:
de elektronica tussen de connector en de accu word wel warm. dat betekent voor mij dat er wel stroom in het aparaat zit

[ Voor 8% gewijzigd door stardidi op 13-10-2010 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zit er geen garantie meer op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stardidi
helaas niet(volgens hem) het mobiel was oorspronkelijk van z'n vader maar die had ook al weet een nieuwe dus kunnelijk hebben ze geen garantie meer -ik ben hier verder niet op ingegaan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:18

Emiel1984

Made in NL

stardidi schreef op donderdag 14 oktober 2010 @ 18:00:
helaas niet(volgens hem) het mobiel was oorspronkelijk van z'n vader maar die had ook al weet een nieuwe dus kunnelijk hebben ze geen garantie meer -ik ben hier verder niet op ingegaan-
Heb precies hetzelfde gehad met mijn telefoon. Na veel 'klooien' werkte de telefoon weer. Toen ik eenmaal beeld had deed echter de telefoon het daarna weer even een poosje niet.

Het leek alsof de connectie niet helemaal meer goed was naar het beeldscherm en het OS niet goed kon doorstarten. Ik heb na de tweede keer beeld te hebben gekregen de telefoon een half uur laten 'trillen' met zijn eigen functie door ernaar toe te bellen en simpelweg niet op te nemen. Daarna geen enkel probleem meer ondervonden met het beeld dan wel het opstarten!

Het doorstarten ging na af en toe wel goed met de externe voeding erop dus probeer het eerst daarmee. Volgens mij staat in dit topic mijn verhaal nog van wat ik precies heb gedaan. Daar dus even naar zoeken en wellicht doet jouw nieuwe telefoon het dan ook weer. KLIK voor mijn oude berichten

[ Voor 5% gewijzigd door Emiel1984 op 15-10-2010 18:50 ]

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinnn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09-2019
is er een goed windows mobile programma om met je telefoon je pc te besturen. Zag laatst air mouse op de iphone, welke erg netjes werkte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stardidi
en weet je hoe dit progamma heet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh

DaViDoViTsCh

my mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• accountabc
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 24-04 19:22
@justinn
jazeker. Gremote. heeft een airmouse functie, werkt als touchpad en je kunt er de meeste media center programma's mee besturen :)

@stardidi
wat ook nog wel eens wil helpen is de accu er een hele dag uitlaten. Heeft bij mij wel eens geholpen toen ik een instabiele custom rom had :P. Kun je trouwens nog wel in de bootloader komen? (vol down + power ingedrukt houden tot het rood-blauw-groene scherm verschijnt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stardidi
@Emiel1984
ik heb geprobeerd de batterij er een aantal keer uit te halen. want dan meestal het resultaat is is dat hij bij een Hard Reset(vol. Up+Down + power) wel eventjes trilt maar dan stopt, 1 keer trilde hij daarna nog een keer en deed toen niks meer -volgens mij heb ik toen een hard reset uitgevoerd-
@accountabc
nee ik kan niet in de bootloader komen(tenzij dit langer dan 3 minuten duurt) ik heb het zowel op accu als op lader geprobeerd.
ik zal s kijken wat de accu een hele dag eruit doet.

update:
@accountabc
de accu nu een dag er uit gehaald en geen resultaat. als ik op de POWER knop druk geeft ie na ca.20 sec. een kleine tril maar dat is dan ook alles.

[ Voor 58% gewijzigd door stardidi op 21-10-2010 11:21 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• accountabc
Hmm.. das jammer. Probeer hem anders eens aan te zetten terwijl je hem aan de pc hangt. Als ie nog verbinding maakt is misschien alleen het scherm kapot (dat heb ik zelf een keer gehad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stardidi
en moet ik hem dan gewoon aan de pc hangen of moet ik een speciaal programma hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• accountabc
je moet wel activesync (of WM device manager in win7) geinstalleerd hebben om verbinding met je mobieltje te krijgen. Probeer anders ook eens of ie in de bootloader verbinding met je pc wil maken (daar is verder geen software voor nodig)

[ Voor 33% gewijzigd door accountabc op 22-10-2010 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stardidi
alleen kan ik niet in de bootloader komen dus dat gaat niet op.
als ik in ubuntu de HD aankoppel terwijl ie uitstaat ziet ubuntu hem als een netwerk device eth1 HTC generic RNDIS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:38
Ik heb van de week na een half jaar mijn Touch HD weer eens aangeslingerd. Maar er zit geen leven meer in....
Accu geeft nog wel 3v maar even een nieuwe bestellen kijken of er dan iets gebeurd. Overigens doet de touch hd ook niets als ik het aan de oplader leg.
We zien het wel :) ding ligt toch te verstoffen dus het maakt verder niet uit :P

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seven_PRX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-05 15:50
Aan/uit knop stuk

De aan/uit knop van mijn Touch HD is stuk. En dan bedoel ik het Zwarte stukje plastic waar je dus op drukt.
Dit is niet meer dan plastic, daaronder zit de 'echte' knop, geintegreerd op het 'moederbord'. Dat werkt nog goed.

Weet iemand toevallig een winkel waar ik alleen dat plastic onderdeel kan kopen? Kan namelijk zelf niks vinden. Bij voorkeur in Amsterdam. Of als iemand een goede HTC reparatie winkel in Amsterdam kent, dan kan ik die zelf opbellen.

Erg jammer, want momenteel is mijn toestel dus niet bruikbaar, en het stukje plastic kan in produktie nooit meer dan 0,0 euro kosten, waarschijnlijk wel minder denk ik ;)

Groet,

Jaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

Seven_PRX schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 17:16:
Aan/uit knop stuk

De aan/uit knop van mijn Touch HD is stuk. En dan bedoel ik het Zwarte stukje plastic waar je dus op drukt.
Dit is niet meer dan plastic, daaronder zit de 'echte' knop, geintegreerd op het 'moederbord'. Dat werkt nog goed.

Weet iemand toevallig een winkel waar ik alleen dat plastic onderdeel kan kopen? Kan namelijk zelf niks vinden. Bij voorkeur in Amsterdam. Of als iemand een goede HTC reparatie winkel in Amsterdam kent, dan kan ik die zelf opbellen.

Erg jammer, want momenteel is mijn toestel dus niet bruikbaar, en het stukje plastic kan in produktie nooit meer dan 0,0 euro kosten, waarschijnlijk wel minder denk ik ;)

Groet,

Jaap
gewoon even HTC mailen en je weet het ;) of ergens op marktplaats kijken voor een kapotte telefoon ofzo.

Ik ga iig afscheid nemen van jullie want ik heb een HTC Desire HD gekocht <3 (wat een verademing;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-05 20:32
Voor mij is dit ook mijn allerslechte HTC tot nu toe geweest, wat een prul. Zo vaak vastlopers, camera die niet werkt, wifi stuk.. noem het maar op. Toestel is een keer of vier terug geweest ter reparatie.. Maar de laatste tijd had ik met custom roms nog steeds wekelijks een vastloper. Het ene moment was er niets aan de hand, niet lang daarna liep alles muur en muur vast. Enige oplossing batterij eruit. Tijdje geleden een Hero gehaald om android uit te proberen. Maar wat een verademing wat betreft vastlopers!

Mijn blackstone wilde ik als tomtom gaan gebruiken, willekeurige 6.5 rom erop. Synchroniseren en hop, sense loopt keer op keer muurvast. Echt hij is bijna, bijna het raam uitgevlogen. Maar goed, uiteindelijk de standaard rom erop gezet en nu lijkt het te werken... Maar bij de eerstvolgende vastloper oid, gaat hij weer mooi terug, want ik ben hem echt helemaal zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZeLe
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:08
Pittie schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 20:47:
Voor mij is dit ook mijn allerslechte HTC tot nu toe geweest, wat een prul. Zo vaak vastlopers, camera die niet werkt, wifi stuk.. noem het maar op. Toestel is een keer of vier terug geweest ter reparatie.. Maar de laatste tijd had ik met custom roms nog steeds wekelijks een vastloper. Het ene moment was er niets aan de hand, niet lang daarna liep alles muur en muur vast. Enige oplossing batterij eruit. Tijdje geleden een Hero gehaald om android uit te proberen. Maar wat een verademing wat betreft vastlopers!

Mijn blackstone wilde ik als tomtom gaan gebruiken, willekeurige 6.5 rom erop. Synchroniseren en hop, sense loopt keer op keer muurvast. Echt hij is bijna, bijna het raam uitgevlogen. Maar goed, uiteindelijk de standaard rom erop gezet en nu lijkt het te werken... Maar bij de eerstvolgende vastloper oid, gaat hij weer mooi terug, want ik ben hem echt helemaal zat.
De Blackstone is ook niet gemaakt om 6.5 te draaien. Probeer is een Rom met buildnummer 21916, die draaien fantastisch! Om een voorbeeld te noemen:

Miniterror (NLD en Engels)
Energy (NLD en Engels)

Nooit vastlopers, werkt prima met TomTom, iGo, Mobile Maps 2010, Office 2010 etc etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik draai anders naar volle tevredenheid een 6.5 (6.5.3 zelfs! ) van Energy. :)
Gisteren en vandaag zonder problemen met iGO naar Frankrijk en terug genavigeerd. Werkt gewoon perfect! 8)

[ Voor 4% gewijzigd door Fire69 op 24-10-2010 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-05 20:32
MaZeLe schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 20:53:
[...]

De Blackstone is ook niet gemaakt om 6.5 te draaien. Probeer is een Rom met buildnummer 21916, die draaien fantastisch! Om een voorbeeld te noemen:

Miniterror (NLD en Engels)
Energy (NLD en Engels)

Nooit vastlopers, werkt prima met TomTom, iGo, Mobile Maps 2010, Office 2010 etc etc etc.
De grap is dat het vroeger wel altijd gewoon goed gewerkt heeft met win 6.5... Ik heb altijd naar tevredenheid de roms van Miri gedraaid.
Daarna de rom van kwabber gehad, die vond ik echt 10x niets, heel veel vastlopers etcetc. Daarna Energy 6.5.3, hierin werkte het syncen wel, echter gaf deze die vreemde vastlopers.

Daarna dus de telefoon een tijdje weggelegd. Afgelopen week dus weer gepakt en ik was die Energy rom zat, dus ga terug naar Miri, echter die blijft dus vastlopen met syncen. Dit terwijl hij dit vroeger nooit heeft gedaan. Vandaar dus ook dat ik terug ben gegaan naar de originele rom.
Deze doet het tot nu toe goed, maar de komende weken moeten dat bevestigen / ontkrachten :+ .

Sowieso vroeg ik me af welk toestel er ongeveer gelijkwaardig aan de Blackstone is, om er TomTom mee te gaan draaien. Want ik heb ook nog een diamond, maar die is toch echt een stukje kleiner..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seven_PRX
martjah schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 19:59:
[...]

gewoon even HTC mailen en je weet het ;) of ergens op marktplaats kijken voor een kapotte telefoon ofzo.

Ik ga iig afscheid nemen van jullie want ik heb een HTC Desire HD gekocht <3 (wat een verademing;))
Gedaan, dit is het antwoord:
Betreft: Reparatie

Wij hebben geen winkel waar u losse onderdelen kunt aanschaffen voor uw toestel. Wij mogen ook geen bedrijven aanraden die dit aanbieden omdat die buiten HTC omgaat. U kunt in dit geval uw toestel voor een reparatie inboeken. Wij kunnen echter pas een prijsindicatie geven wanneer het toestel is onderzocht.
Opsturen kost 40,-- EUR... Ga ik dus niet doen, zonde v/h geld als hun prijsindicatie op bv 50 eur oid uit zo komen.

Niemand die dus een (reparatie)winkel kent?

Groet,

Jaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJzzz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:52
Pittie schreef op zondag 24 oktober 2010 @ 22:06:
[...]

De grap is dat het vroeger wel altijd gewoon goed gewerkt heeft met win 6.5... Ik heb altijd naar tevredenheid de roms van Miri gedraaid.
Daarna de rom van kwabber gehad, die vond ik echt 10x niets, heel veel vastlopers etcetc. Daarna Energy 6.5.3, hierin werkte het syncen wel, echter gaf deze die vreemde vastlopers.

Daarna dus de telefoon een tijdje weggelegd. Afgelopen week dus weer gepakt en ik was die Energy rom zat, dus ga terug naar Miri, echter die blijft dus vastlopen met syncen. Dit terwijl hij dit vroeger nooit heeft gedaan. Vandaar dus ook dat ik terug ben gegaan naar de originele rom.
Deze doet het tot nu toe goed, maar de komende weken moeten dat bevestigen / ontkrachten :+ .

Sowieso vroeg ik me af welk toestel er ongeveer gelijkwaardig aan de Blackstone is, om er TomTom mee te gaan draaien. Want ik heb ook nog een diamond, maar die is toch echt een stukje kleiner..
Deze gebruik ik samen met SPB Mobile Shell sinds Feb 2010 en nooit een probleem gehad.
Clean ROM v. T2.0/B6.0*****29.09.2010*****
Lekker lean & mean en lange accuduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alper587
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17-02 15:13
Seven_PRX schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 15:36:
[...]

Gedaan, dit is het antwoord:

[...]

Opsturen kost 40,-- EUR... Ga ik dus niet doen, zonde v/h geld als hun prijsindicatie op bv 50 eur oid uit zo komen.

Niemand die dus een (reparatie)winkel kent?

Groet,

Jaap
Volgens mij groeten we niet op tweakers.... :P
Ik heb ook een plekkie nodig om mijn touch HD te laten repareren, want mn volume-laag werkt niet meer. Of zijn er tips om hem zelf even te repareren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seven_PRX
Alper587 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 23:24:
Volgens mij groeten we niet op tweakers.... :P
Ik heb ook een plekkie nodig om mijn touch HD te laten repareren, want mn volume-laag werkt niet meer. Of zijn er tips om hem zelf even te repareren?
De aardige mensen wel ;) HTC kan dus wel repareren voor je, weet alleen niet hoe concurrerend die prijzen zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh

DaViDoViTsCh

offtopic:
Hier op GoT zitten geen aardige mensen, vandaar dat er niet gegroet wordt! Alleen maar kouwe, Westerse afstandelijke instelling waarbij 'hoi' of 'doei' al te amicaal en te vriendelijk is!
Hoe zakelijker, hoe beter, hoe denk je anders dat tweakers website van het jaar kan worden?! Niet door aardig te zijn! It's only business! :+

* DaViDoViTsCh rent keihard weg en wacht op een ban!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• accountabc
Kwbr heeft weer een nieuwe series roms voor onze HD gebakken :). Er is nu zelfs een 6.5.x versie met startmenu beneden :D. Ik draai nu zelf versie 5.4 icm Cookie's hometab 2.0.0 beta, en ik moet zeggen dat het met goed bevalt :). Ik kan in deze versie gewoon geen bugs ontdekken. Aanrader dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwabbernootje
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
accountabc schreef op zondag 07 november 2010 @ 19:24:
Kwbr heeft weer een nieuwe series roms voor onze HD gebakken :). Er is nu zelfs een 6.5.x versie met startmenu beneden :D. Ik draai nu zelf versie 5.4 icm Cookie's hometab 2.0.0 beta, en ik moet zeggen dat het met goed bevalt :). Ik kan in deze versie gewoon geen bugs ontdekken. Aanrader dus!
Super, ik heb met versie 5.5 een aantal zaken verbeterd. Naast Sense nu ook de keuze uit Manila en een Titanium versie :)

xda Recognized Developer ,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸,.-~

• accountabc
Inmiddels heb ik je com3 manilla versie draaien, kwabbernootje. Ik moet zeggen dat ie TOP is :). Het grote probleem wat ik altijd met Sense 2.5 heb is dat het gewoon erg traag wordt zodra je een paar programma's open hebt staan. Zo vind ik het altijd tergend lang duren voordat ik een nieuw smsje kan lezen als ik muziek aan het lusiteren ben. Manilla blijft wel snel, maar mist de shortcuts op het homescreen. Ik vindt manilla opzich goed werken, maar ik miste bij de com2 versies toch de shortcuts die je wel met Sense 2.5 hebt. Miste, want met de com3 build die het startmenu beneden hebben is dat probleem opgelost.

Kwabbernootje, ik vind het echt top dat je Rom kookt voor een device die je zelf niet eens meer gebruikt. IMHO zijn jouw Roms gewoon de beste. Dank u zeer _/-\o_

nog een tip voor de mensen die een com3 build gebruiken: uTask (met dank aan tsalta)
Deze taskmanager heeft ook een X button functie zodat je ook in Manilla je taskmanager kan openen :)

offtopic:
Dit topic is wel een beetje dood trouwens :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Nu online

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Om mij maar eventjes hier te melden als tijdelijke Touch HD gebruiker.... Mijn Galaxy Spica is op dit moment bij Hi omdat hij stuk is.

Nu heb ik dus een Touch HD te leen en ik wil er graag Android op want ik ben het gewend :+ Installeer nu de 2.2 van XDA! Ben benieuwd hoe het gaat werken. De originele HTC rom vind ik gewoon net niet lekker werken.... Maar zijn er aanraders op dit gebied? Win 6.5 roms mogen ook. Welke roms of rommakers zijn nu echt de moeite waard? :)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X_lawl_X
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 18:30
Android is (voorlopig) een no-go op de Touch HD. Niet alles werkt, korte accuduur, enz. Ik gebruik nu zelf een rom van kwabbernootje [COM2, Manila]. Ik moet zeggen dat dit de snelste WinMo rom is die ik ooit gebruikt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• accountabc
Opzich werkt android wel redelijk hoor. Bij mij houdt ie het wel een dagje vol op een acculading :). Als je een beetje een goeie versie hebt werkt het redelijk soepel. Verwacht niet dat je 3D games kan spelen, maar Air Control en Abduction zijn ook leuk :). Zelf kan ik de Neopeek ports aanbevelen, en dan vooral deze. Over het algemeen zijn Neopeek ports een stuk sneller dan XDAndroid ports.

Paar puntjes waar je wel op moet letten:
- De camera werkt niet
- De klok loopt niet goed (hij loopt elk uur ong. 2 min verder achter!)

Enige nadeel aan de ports van Neopeek is dat je eerst je SD kaart moet partitioneren om ze werkend te krijgen... maar dan heb je ook wat :P.

Maar goed, windows mobile blijft inderdaad toch de betere keus (mits je een leuk WM6.5 Rommetje flasht, want de stock 6.1 rom is inderdaad vrij k*t). 2-3 dagen op een accu ipv 1, een werkende camera en minder kans op een crashes (het blijft windows :P)

[ Voor 13% gewijzigd door accountabc op 13-12-2010 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:34

Nox

Noxiuz

Ik heb dus wat radioproblemen met bereik e.d. en volgens het vodafone webcareteam moet ik even mijn toestel voor gesprekken op GSM zetten. Prima, stabiele verbinding over oldskool zooi maar hoe doe ik dat? :P Nogal ingewikkeld menu a la windows.

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• purper
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 09-02 13:39
NoxiuZ schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 14:57:
Ik heb dus wat radioproblemen met bereik e.d. en volgens het vodafone webcareteam moet ik even mijn toestel voor gesprekken op GSM zetten. Prima, stabiele verbinding over oldskool zooi maar hoe doe ik dat? :P Nogal ingewikkeld menu a la windows.
Settings->Persoonlijk->Telefoon->Band->Type netwerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

purper schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 16:57:
[...]

Settings->Persoonlijk->Telefoon->Band->Type netwerk
Die had ik al gevonden, maar maakt hij voor data dan nog wel gebruik van WCDMA? Ik krijg namelijk een melding dat de data-oproep of PDP context wordt gedeactiveerd.

EDIT:

Nee dus :( Kan geen verbinding maken...

[ Voor 7% gewijzigd door Nox op 22-12-2010 16:07 ]

"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• accountabc
er zit toch gewoon een 3g switch in de comm manager :)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W00fer
  • Niet online
accountabc schreef op maandag 13 december 2010 @ 21:50:
Opzich werkt android wel redelijk hoor. Bij mij houdt ie het wel een dagje vol op een acculading :). Als je een beetje een goeie versie hebt werkt het redelijk soepel. Verwacht niet dat je 3D games kan spelen, maar Air Control en Abduction zijn ook leuk :). Zelf kan ik de Neopeek ports aanbevelen, en dan vooral deze. Over het algemeen zijn Neopeek ports een stuk sneller dan XDAndroid ports.

Paar puntjes waar je wel op moet letten:
- De camera werkt niet
- De klok loopt niet goed (hij loopt elk uur ong. 2 min verder achter!)

Enige nadeel aan de ports van Neopeek is dat je eerst je SD kaart moet partitioneren om ze werkend te krijgen... maar dan heb je ook wat :P.

Maar goed, windows mobile blijft inderdaad toch de betere keus (mits je een leuk WM6.5 Rommetje flasht, want de stock 6.1 rom is inderdaad vrij k*t). 2-3 dagen op een accu ipv 1, een werkende camera en minder kans op een crashes (het blijft windows :P)
Gaat WM6.5 volgens jou langer mee op de accu dan 6.1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• accountabc
Nee, ik denk dat 6.1 net iets langer mee gaat, maar het verschil met 6.5 is niet groot. Dingen zoals Sense trekken de accu wat sneller leeg, maar als je een 6.5 rom met Touchflo hebt is het verschil erg klein. Maar: de interface van wm 6.5 (en vooral wm 6.5.x met het startmenu beneden) vind ik zoveel beter werken dan die van 6.1 dat ik echt niet meer terug zou willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• accountabc
Er is de afgelopen tijd flink wat vooruitgang geboekt met het porten van Android naar onze Blackstone. De camera werkt (op 3MP) met de nieuwste XDAndroid + expirimentele kernel! Ook is het audiostutteringprobleem opgelost zodat normaal muziek luisteren nu wel mogelijk is. Verder zijn er inmiddels meerdere devs bezig met NAND ontwikkeling, en er zit wat vooruitgang in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Is deze android versie standaard al geschikt voor 3G verbinding, pushmail, internet, bellen, sms?
Ik wil het wel een keer proberen maar twijfel nog over de mogelijkheden

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• accountabc
In theorie: ja. bellen en smsen werkt al een paar maanden prima, net als internetten over wifi. De andere 2 dingen heb ik niet getest (geen data abo). De nieuwste kernel met werkende camera is nog wel redelijk experimenteel, dus kwa stabiliteit is het nog een beetje baggertjes. Maar: Android runt (op dit moment iig) gewoon vanaf je SD kaart, dus je kunt het altijd even proberen natuurlijk :). Als je de telefoon uitzet zit je gewoon weer in Windows Mobile, dus er is weinig dat mis kan gaan. Kijk op XDA eens naar "XDAndroid FRX03" (hier te vinden) en probeer het zou ik zeggen :). Instructies om de kernel te vervangen om camera werkend te krijgen kun je hier vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoyzNDaHood
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19-12-2022
3g internet werkt ook, mail ook. Push weet ik niet helemaal, ik liet het ophalen per 30 minuten. Probeer het zelf uit, er kan weinig mis en het kost weinig moeite. Grootste nadeel is de batterij en de indicatie. Onbetrouwbaar en na max. 10 uur is mijn accu op 0%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 340043

Ben aan het proberen ActiveSync met hotmail op mn Touch HD aan de praat te krijgen zodat ik m'n agenda met hotmail kan synchroniseren..
Heb onder Activesync op mn toestel 'Server configureren aangeklikt', daar mn hotmailadres, wachtwoord en server (m.hotmail.com) ingevoerd, maar hij vraagt me ook nog om bij 'domein' wat in te vullen. Nu wordt mij op internet ( oa op http://www.winmo.nl/hotma...activesync-ondersteuning/ ) verteld dat ik dat veld leeg moet laten, maar dan mag ik van m'n telefoon niet op volgende klikken.
Hoe los ik dit op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Ik heb een Touch HD over. Heb een Desire HD ontvangen maar leuk om te zien dat Android voor de Touch HD er aan komt. Zodra het er is ben ik bereid mijn Touch HD als proefkonijn op te werpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• accountabc
Inmiddels werkt de camera onder android ook goed. 5MP + autofocus doet het prima, en je kunt zelfs filmpjes met geluid opnemen. De kwaliteit van de filmpjes is wel vrij bagger, maar onder WM is die ook niet al te best dus dat maakt niet echt uit. Op dit moment draai ik FRX05 (hier te vinden, camera werkt out of the box. Unzip op je sd kaart, haret runnen en klaar :)). Werkt prima, alleen werkt muziek afspelen nog niet helemaal lekker; elke 10 seconden krijg je last van stuttering. Ben nu aan het experimenteren met verschillende kernels, maar op dit moment lijkt het erop dat je moet kiezen tussen een werkende camera of fatsoenlijk audio afspelen...

Wil je graag muziek kunnen afspelen en boeit de camera je niks? Hier een kernel waarmee audiostuttering is opgelost.

Met dank aan G3rm0 op XDA hebben we nu een kernel met werkende camera en zonder audiostuttering :). Linkje. How to install: Delete de zImage en de modules in de root van je sd kaart en vervang ze door deze

DFT heeft trouwens Magdlr geport naar de Touch Pro 2, dus met een beetje geluk krijgen de devs ook nog wel wat werkend op onze blackstone

@hierboven
Met android builds die op je SD kaart staan kan er weinig mis gaan; je NAND geheugen met WM erop wordt immers niet gebruikt, en als je de batterij eruit trekt en reboot zit je weer gewoon in WM ;).

Wat wel riskant is is klooien met NAND, maar dat werkt voorlopig toch nog niet op onze blackstone

[ Voor 37% gewijzigd door accountabc op 10-03-2011 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR.V
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11:35
B.v.b sorry dat ik topic weer up ,maar ik heb een erg vervelend probleem met het bellen.

Wanneer ik gebeld wordt of zelf iemand bel onder WM of Android is het geluid van de call speaker echt erg slecht. De mensen zijn haast onverstaanbaar en de hardere geluidspeaker klinkt zelfs veel beter. Zou dit probleem rom gerelateerd kunnen zijn of is het echt hardwarematig? Ook nog een andere vraag: ik heb mijn rubberen volumeknopjes niet meer, zijn die ergens te koop of moet ik m'n Blackstone per se naar HTC sturen?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• accountabc
Je bedoelt de rubbertjes die ooit over die knopjes heen zaten? bij mij zijn die ook half weg/afgebroken. Kun je de knopjes niet meer gebruiken? Ik vrees dat je m daarvoor op zult moeten sturen, en dat wordt dan waarschijnlijk een duur grapje. Sinds wanneer heb je problemen met de speaker? Het zou aan je rom kunnen liggen, maar aangezien ie het onder android ook niet doet gok ik dat je speakertje het aan het begeven is. Je zou kunnen proberen om een andere rom te flashen/een hardreset te doen; je weet dan in ieder geval zeker of ie echt kaduuk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

Mijn touch hd gaat weg, maar ik heb nog wat acc. Over. Iemand interesse in een dock, siliconen hoesje, pouch en stylus? En ik heb nog een originele datakabel en een 8gb mmorycardje. Gratis voor tweakerts :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJzzz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:52
NoxiuZ schreef op zaterdag 14 mei 2011 @ 11:55:
Mijn touch hd gaat weg, maar ik heb nog wat acc. Over. Iemand interesse in een dock, siliconen hoesje, pouch en stylus? En ik heb nog een originele datakabel en een 8gb mmorycardje. Gratis voor tweakerts :)
Kijk , gratis klinkt heel goed.
Gebruik nog steeds een HD en mis wat spulletjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox

Nox

Noxiuz

DM maar even wat je wilt hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinny
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 25-02 16:36
Ik heb net een tweedehands touch HD gekocht :)

had 2 htc touch pro's en draaide daar Gen.Y_TP2_R5.5_NLD op met alle tevredenheid....

nu zou ik zoiets graag op m'n touch HD hebben.

een nederlandse windows met start bovenaan links en met manila 2.1 ( ik vind die personenlijst heel mooi waar je door je personen kan flippen met je vingers :)

ik denk dat ik deze iets is : link maar ik ben niet zeker, omdat er geen afbeeldingen bij zitten, en helaas werkt de link niet.

of iemand nog andere tips :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
  • Laatst online: 07-05 22:15
een oud topic weer tot leven halen.
Mijn telefoon doet helemaal niets meer, en in de bijna 3 jaar dat ik dit toestel heb, heb ik zoveel informatie en tips via tweakers gekregen (en soms gedeeld) dat ik toch maar weer in mijn vertrouwde topic ging zoeken.
Maar helaas (nog) niets gevonden.

De situatie;
Ik heb sinds een half jaar WIMO 6.5 (Energy ROM van XDA)
Nooit grote problemen gehad, liep een enkele keer vast, bij het openen van HD materiaal, te veel programma's open, binnen halen van grote websites. Als ie uit ging, kon ik hem de ene keer direct restarten, de andere keer moest ik 5 minuutjes wachten, accu eruit en weer gaan!

Maar nu!
Vrijdag avond, gezellig bij een barbecue, ik wil foto's van een weekendje weg laten zien die ik in mijn (webmail) email heb. Ik open de site van gmail, en laad de foto's.
Nadat ik de foto zag, inzoomde en naar links/rechts wilde schuiven ging mijn scherm op zwart.

*zucht*
Ik uitleggen dat dat wel een voor kwam, maar dat ie zo weer aan was.

Telefoon in mijn zak met het idee dat ik hem later wel weer aan zou zetten kwam ik er die nacht achter, dat ie niet meer aan ging!
Accu leeg, was mijn idee

Dus de volgende dag aan de lader, en geen oranje "laad" lampje, accu eruit en erin, niets! en nu nog steeds niets!

Geen reactie op voeding, geen reactie op aan/uit, geen reactie op hardreset, geen reactie op het induwen van het reset knopje achter onder de accu. NIETS!

Nu ben ik opzoek geweest naar antwoorden, maar niets gevonden. Zelf dacht ik dat ik misschien een nieuwe accu nodig heb, maar die heb ik niet zomaar liggen om het uit te proberen. Of zou er toch een hardware/software fout zijn?
Toen ik mijn telefoon ook gebruikte voor TomTom (vorige rom) werd mijn telefoon soms erg heet, viel uit en ging pas weer aan als ie afgekoeld was. (misschien ook handige info?)

Naast het feit dat ik nu geen werken phone heb, heb ik alle iPhone users die avond/nacht duidelijk gemaakt dat mijn toestel top was, ondanks het af en toe vast lopen vind ik het een geweldig toestel en je kan er alles mee wat je wil... ... ... Maar nu doet ie het niet meer ;(

Kunnen jullie mij helpen?

[ Voor 4% gewijzigd door RedRayMann op 17-07-2011 15:58 . Reden: Spelfouten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vrees dat hij de geest gegeven heeft als ik het zo lees... :/

Je kan ook niet meer in bootloader-mode komen met Power - Vol v en ^ - reset?

Zo nee:
De mijne overkopen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
Hij kan de geest niet gegeven hebben! Ben zo gehecht aan dit super toestel!
Ben van plan een accu op ebay te kopen, om te kijken of ik er weer leven in krijg :(

Kan ik anders jou accu even lenen? ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tuurlijk. Ik wil je wel tegemoet komen tot in Brussel. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
Naar aanleiding van je onderschrift een accu @ DX besteld.
Hopelijk is het puur een accu probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Succes ermee! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedRayMann
Accu binnen, en telefoon werkt nog steeds niet!
Ik ben bang dat ik hem na zo lange tijd echt weg moet doen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jammer voor je, maar ik had zo al een voorgevoel. :/

Success met de zoektocht naar een nieuwe telefoon. :)
(tenzij je een Touch HD in nieuwstaat wil ;) )

• justinnn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09-2019
eerst lezen, dan vragen stellen

[ Voor 79% gewijzigd door PaT op 18-09-2011 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fbarmentlo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-05 23:27
ik heb deze telefoon sinds een weekje of 2..
en ligt het aan mijn telefoon, of aan mij? als ik wi-fi aan heb doe ik hooguit 2 dagen met de accu, terwijl, als ik dat uitzet, ik ruim een week met mijn accu kan doen,

ik heb het dan over wi-fi aan, telefoon vergrendeld ergens neerleggen,
en wi-fi uit, en telefoon ook vergrendeld ergens neerleggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Dat klopt wel ja. :)

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anakin24
  • Laatst online: 02-01-2023
Yups,

ik weet dat het topic redelijk oud is ;) maar heb na 4 jaar nu ook (eindelijk) problemen met het foontje ;)
altijd netjes behandeld en heeft het al die tijd prima gedaan.
1 keer een nieuwe batterij aangeschaft, maar dat was alles.

Helaas ben ik bang dat het vandaag het einde is van het foontje. hij laad niet meer op volgens mij...

halve dag aan de oplader en loopt de batterij te mekkeren dat ie leeg is.

Uiteindelijk zal ik dan toch aan de android moeten gaan ben ik bang ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 470191

Windows Phone is misschien ook een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-05 10:03
Ik heb hier nog een HTC Touch HD (Blackstone) liggen die prima werkt. Maar Windows mobile kan echt niet meer... :|

Nu heb ik volgens mij een keer een redelijk werkende AndroidROM op deze telefoon gehad, maar ik weet het niet echt zeker meer. Ik meen me te herinneren dat die vrij goed werkte, maar uiteindelijk niet echt geschikt toen voor dagelijks gebruik, en uiteindelijk heb ik er een custom WM-rom op gezet. Daarna heeft ie in de kast gelegen.
Omdat ik deze telefoon nog wel zou willen gebruiken voor bijv. tijdens het sporten (Endomondo, looptijden.nl) is het in principe voldoende als ik Wifi en GPS heb. Als er andere dingen niet werken, geen probleem.

Is er in de tussentijd (afgelopen jaren) nog een redelijk werkende AndroidROM voor deze telefoon gekomen? Ik heb al een paar keer op XDA rondgespeurd (en Google) maar ik heb nog niet echt iets kunnen vinden wat lijkt op een redelijk werkende ROM (het lijkt er zelfs op dat er nooit een redelijk werkende A-rom is gekomen...maar dat is niet wat ik me herinner)

Ik heb nog een Desire HD liggen die het prima doet...behalve GPS. Die doet helemaal niks meer.

[ Voor 12% gewijzigd door Stefke op 01-12-2013 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• petervdveen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-03 05:39

petervdveen

Waze coördinator Benelux

op xda zijn wel werkende android versies te vinden.

Waze Nederland - peter@wazenederland.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-05 10:03
IK zal XDA nog eens bekijken, maar heb je misschien een voorbeeld?
Pagina: 1 ... 31 32 Laatste