Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimjansen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:26

kimjansen

Nu ff niks...

Vandaag voor het eerst over gegaan naar 6.5 (kwbr HD 2.0), na tijden tevreden zijn geweest met Dutty's 3.9XT Turbo. Ik moet zeggen ik wil toch wel graag een Android, maar moet nog even wachten op de verlenging van m'n abonnement :(.

De kwbr komt zonder Nederlandse T9, dit kan uiteraard aangepast worden, maar waarmee hebben jullie de beste ervaring? Ik wil niet van WWE naar een Dutch EUR versie, alleen de T9 die Nederlandse woordjes snapt :P.

Speed kills, but beauty lives forever...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJzzz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-05 13:51
kimjansen schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 16:47:
Vandaag voor het eerst over gegaan naar 6.5 (kwbr HD 2.0), na tijden tevreden zijn geweest met Dutty's 3.9XT Turbo. Ik moet zeggen ik wil toch wel graag een Android, maar moet nog even wachten op de verlenging van m'n abonnement :(.

De kwbr komt zonder Nederlandse T9, dit kan uiteraard aangepast worden, maar waarmee hebben jullie de beste ervaring? Ik wil niet van WWE naar een Dutch EUR versie, alleen de T9 die Nederlandse woordjes snapt :P.
Gebruik deze al geruime tijd op een perfecte rom van "siemenslover".
Draait super stabiel, heb nog geen enkele bug ontdekt. }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimjansen

kimjansen

Nu ff niks...

PJzzz schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 00:13:
[...]

Gebruik deze al geruime tijd op een perfecte rom van "siemenslover".
Draait super stabiel, heb nog geen enkele bug ontdekt. }:|
Ik heb de Dutch XT9 van jouw link gedownload en de .CAB geinstalleerd, echter de letters die normaal ingetoetst kunnen worden met de '8' en '9' op het keypad van de "Phone Keypad" werken nu niet meer... Zou je kunnen kijken of je daar zelf ook last van hebt?

Dit is dus als je een bericht tikt bijvoorbeeld, en dan ipv "Full QWERTY" de optie "Phone Keypad" kiest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawaai
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-06 21:37

lawaai

www.oldskoolnl.nl

Mikenificent achter mij gelaten... Energy white edition (CHT) werken veel beter, goede batterij duur.. makkelijk 2 dagen overbruggen en alles werkt.
T9 uit staan dan lukt alles prima zoals ik het wil...

13.0 is oud en heeft bugs.... zou een andere pakken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJzzz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-05 13:51
kimjansen schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 13:28:
[...]

Ik heb de Dutch XT9 van jouw link gedownload en de .CAB geinstalleerd, echter de letters die normaal ingetoetst kunnen worden met de '8' en '9' op het keypad van de "Phone Keypad" werken nu niet meer... Zou je kunnen kijken of je daar zelf ook last van hebt?

Dit is dus als je een bericht tikt bijvoorbeeld, en dan ipv "Full QWERTY" de optie "Phone Keypad" kiest.
Idd,"8"en"9" werken niet met Phone KP. Gebruik zelf Full Qwerty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne001
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:42
Weet iemand of je ook een swipe toetsenbord op de blackstone kan zetten?

lijkt me wel lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05-06 17:57

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Dat kan, je hebt Swype, maar die heeft geen officieel NL-taalpakket. Je hebt ook Slide-it, maar die werkt wat minder naar 't schijnt. Ik heb 'n tijdje Slide-it gebruikt, leuk maar ik vond 't praktisch niet zoveel toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• etienne001
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20:42
Eric_Cantona schreef op zondag 11 juli 2010 @ 16:28:
Dat kan, je hebt Swype, maar die heeft geen officieel NL-taalpakket. Je hebt ook Slide-it, maar die werkt wat minder naar 't schijnt. Ik heb 'n tijdje Slide-it gebruikt, leuk maar ik vond 't praktisch niet zoveel toevoegen.
aha swype komt idd meer voor bij google.
thnxs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimjansen

kimjansen

Nu ff niks...

PJzzz schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 15:37:
[...]

Idd,"8"en"9" werken niet met Phone KP. Gebruik zelf Full Qwerty.
Hmm dat is mooi klote, ik gebruik altijd Phone Keypad :P.

Ik vind de kwbr 2.0 zowiezo niet echt wat, zitten wat rare dingen in. Dus ik ga maar eens op zoek naar een goede kale 6.1 of 6.5!

edit:

Hmmm die SiemensLover ROM heeft weer 1 of ander rare keyboard skin erin zitten en een oerlelijk 'htc'-logo onderin (midden) van beeld... Ik zoek nog ff verder naar een echt 'kale' of een snelle 6.1/6.5!

[ Voor 22% gewijzigd door kimjansen op 12-07-2010 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smuey
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-05 15:50
Misschien een hele rare vraag, maar ik zou eigenlijk niet weten waar ik die anders zou moeten stellen dan hier. Ik zit al enige tijd met een kapotte Touch HD. Het punt is alleen, ik heb geen flauw idee wat eraan mankeert. Bij mijn beste weten is het scherm niet kapot, het toestel doet alleen helemaal niets meer. Ik krijg het met geen mogelijkheid aan, en ook wanneer het toestel aan de lader ligt gebeurt er helemaal niets. Is er iemand die hier ervaring mee heeft, of iemand die een idee wat er met het toestel mis kan zijn? Ik zou dit toestel namelijk graag weer willen gebruiken, en laten repareren is wat mij betreft ook gewoon een optie, maar ik wil er graag een beetje een beeld van hebben wat er precies vervangen zou moeten worden om een inschatting van de eventuele kosten te kunnen maken.

Nogmaals, het is niet zo dat het scherm kapot is, maar het toestel weigert gewoon compleet dienst.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-06 08:05
Harde reset geprobeerd? Volume keys en power? Rode knop op de achterkant als je de klep verwijdert e.d.?
Anders RMA of terug naar de shop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-06 12:24
Onlangs overgestapt van Topix naar de Energyrom. Tjonge wat een verschil!
Lange batterijduur en lekker snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Energy is inderdaad 'n flinke stap vooruit, ik gebruikte hiervoor Mikenificent. Deze is al enige tijd niet meer (goed) geupdate.

Helaas wel de meeste dingen in 't engels, maar dat maakt eigenlijk niet veel uit. De ROM is gewoon compleet en echt weinig vastlopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haaguit
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-12-2024

Haaguit

HBZNPLT!

De laatste tijd last van een erg irritant probleem. De tijd klopt soms niet meer. Ineens is het dan bijvoorbeeld 2 uur vroeger :?. Kan nergens vinden waar dat nou aan ligt... Misschien eens een nieuwe ROM flashen, kreng draait nog op de originele rom (geen zin om alles opnieuw te installeren :+).

Snelle pc | 40D achterdop voor lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-05 20:32
Ik heb sinds gister geen reactie meer op mn Touchscreen van me HD, en heb ook een vage vlek op het scherm gekregen.. De LCD doet het zelf nog prima.. Iemand een idee wat HTC hiervan gaat vinden? Als ik hem RMA stuur en ze vinden het non-warrenty, dan kan ik 50 euro betalen voor het onderzoek + koerier...

Mensen ervaringen hiermee?

Afbeeldingslocatie: http://www.infiltrate.nl/clio/P1060915.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben je er met je voet gaan opstaan of zo? Die HD ziet er echt niet fris meer uit! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-06 12:24
Zijn dat geen newton ringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-05 20:32
het lijken echt olie vlekken, nee ik ben er niet op gaan staan, en zover ik weet is er geen abnormale stress op het scherm geweest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirehub
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:52

Wirehub

Blaat

't zijn inderdaad newton ringen, ontstaan door warmte onder het schermoppervlak. Voor zover ik weet kan je hiervoor geen garantie claimen

Xiaomi - Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ OnePlus One 64GB / Mi5 64GB / Mi Pad 2 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 128GB / Mi pad 4 / Mi 10 / Xiaomi 12 / Xiaomi 14 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij worden Newton-ringen juist wel onder garantie hersteld?
Maar zoals ik al zei, het toestel zelf ziet er niet zo fris meer uit (IMO!), dus misschien gaan ze daardoor wel moeilijk doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:21
Fire69 schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 09:39:
Volgens mij worden Newton-ringen juist wel onder garantie hersteld?
Maar zoals ik al zei, het toestel zelf ziet er niet zo fris meer uit (IMO!), dus misschien gaan ze daardoor wel moeilijk doen...
Bij mijn diamond, die ik zelfs tweedehands had gekocht, zijn deze newton ringen geheel gratis, onder garantie vervangen...
Dus ik ga er wel van uit dat deze onder de garantie vallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-05 10:17

Dima_2005

T.net-verslaafde

Over de newton rings:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=659256

Zou het helpen? :)

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• black_eye
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-05 23:05

black_eye

Ad maiorem black_eye gloriam

Ik draai nu de nieuwe Energy.BLACKSTONE.23673.Sense2.5.Cookie.DinikGlass.Aug.04. Werkt goed, snel, geen vastlopers en ziet er goed uit. Gewoon flashen vanaf het SDkaartje en werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Laatst online: 06-06 08:05
Je screenprotector in de fik steken. Ja dat zal wel een permanente oplossing voor je newtonrings zijn inderdaad. Het kost je alleen wel je schermpje ben ik bang... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• accountabc
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-06 15:42
@Blup. er loopt ook een topic over newton rings op xda. Bij sommige mensen valt het wel onder de garantie, bij andere niet.. zie hier. Post 13 is van een Nederlander, en bij hem viel de reparatie gewoon onder de garantie, dus misschien heb je geluk :)

[ Voor 30% gewijzigd door accountabc op 05-08-2010 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05-06 11:22
Eric_Cantona schreef op donderdag 15 juli 2010 @ 18:18:
Energy is inderdaad 'n flinke stap vooruit, ik gebruikte hiervoor Mikenificent. Deze is al enige tijd niet meer (goed) geupdate.

Helaas wel de meeste dingen in 't engels, maar dat maakt eigenlijk niet veel uit. De ROM is gewoon compleet en echt weinig vastlopers.
Ben ook overgestapt van Mikenificent 13.3 naar de nieuwste Energy Cookie GTX rom. Een enorme verbetering! :D
Haaguit schreef op zondag 18 juli 2010 @ 12:32:
De laatste tijd last van een erg irritant probleem. De tijd klopt soms niet meer. Ineens is het dan bijvoorbeeld 2 uur vroeger :?. Kan nergens vinden waar dat nou aan ligt... Misschien eens een nieuwe ROM flashen, kreng draait nog op de originele rom (geen zin om alles opnieuw te installeren :+).
Had ik soms ook met Mikenificent 13.3.
Hoop stiekem dat het met m'n nieuwe Enegery rom niet meer gebeurt... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 149100

Ben op zich ook wel geporteerd van de Energy Rom's.
Vervelende is dat ook de temperatuur bij het weer in Fahrenheit is en de koersen alleen op FTSE of Wall Street zijn gebaseerd, dus geen AEX fondsen.
Weet iemand een mogelijkheid om dat te veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Fahrenheit kun je gewoon aanpassen in 't instellingen menu.

Ik ben tot nu toe zeer tevreden over de NRG-roms. Geen vastlopers, geheugen lekken of andere rare dingen. Enige "minpuntje" is dat 't in Engels is, maar om dat nou 'n nadeel te noemen. Ik heb nog niet eerder zo'n stabiele rom op m'n telefoon gehad. En om de haverklap updates, terwijl ik nog 'n versie van begin juli erop heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Eric_Cantona schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 07:54:
Fahrenheit kun je gewoon aanpassen in 't instellingen menu.

Ik ben tot nu toe zeer tevreden over de NRG-roms. Geen vastlopers, geheugen lekken of andere rare dingen. Enige "minpuntje" is dat 't in Engels is, maar om dat nou 'n nadeel te noemen. Ik heb nog niet eerder zo'n stabiele rom op m'n telefoon gehad. En om de haverklap updates, terwijl ik nog 'n versie van begin juli erop heb staan.
Hmja, ik moet wel zeggen dat ie vrij traag is af en toe (de 6.5.5 versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmageddon
  • Laatst online: 16:19
accountabc schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 12:40:
@Blup. er loopt ook een topic over newton rings op xda. Bij sommige mensen valt het wel onder de garantie, bij andere niet.. zie hier. Post 13 is van een Nederlander, en bij hem viel de reparatie gewoon onder de garantie, dus misschien heb je geluk :)
Die user ben ik dus ;)
Ik heb 4x newtonringen gehad :/ en na de 4e keer heb ik een refurbished toestel gekregen. Ondertussen was ik het zo zat en heb ik een HD2 gekocht.
Maar mijn Touch HD is dus 3x gerepareerd onder garantie en de 4e keer een refurbished toestel.

edit: iemand een Touch HD kopen? ;)

Aap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

quote: " Eric Cantona: Fahrenheit kun je gewoon aanpassen in 't instellingen menu."

Bedankt, had ik gewoon helemaal overheen gekeken. dat heb je als je het niet vaak hoeft te doen.

Is er nog iemand die een antwoord weet om de beurskoers-applikatie in te stellen op NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gopal
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 04-06 22:30
kipusoep schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 10:50:
[...]

Hmja, ik moet wel zeggen dat ie vrij traag is af en toe (de 6.5.5 versie)
Maar daar staat dan tegenover dat je wel cutting-edge software hebt (en dus gebruik maakt van de 23673 build). NRG zegt dan ook in zijn openingspost dat als je voor de stabiliteit en snelheid gaat, je beter de Standard Energy kan gebruiken op basis van de 21911 builds.

Daarbij moet ik zeggen dat 'ie bij mij niet echt traag is. Het zou dus ook kunnen liggen aan de programma's die je hebt geinstalleerd.
Ik heb zelf TomTom, Opera10 en S2U2 erop gezet, dus mogelijk dat het daarom wat soepeler loopt.

PSN-ID : Cenzer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-06 20:13

Emiel1984

Made in NL

Mijn HTC HD heeft na afgelopen nacht besloten niet meer het beeldscherm te laten werken. Ik hoor alle geluidjes nog maar verder niks. Gisteravond deed de telefoon het nog perfect. Iemand toevallig dezelfde ervaring gehad en een oplossing kunnen vinden ? Wilde een hardware reset doen maar aangezien ik geen beeld heb is dit niet te doen.

Bijna vergeten.. het oranje\groene ledje gaat ook niet meer aan. Deze deed het 1 keer maar sinds het indrukken van de aan\uit knop ook niet meer.

[ Voor 18% gewijzigd door Emiel1984 op 08-08-2010 08:24 ]

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

Doe is even je batterij eruit (voor een 30tal seconden), en kijk daarna of die in BL-modus te krijgen is? (3-kleuren scherm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emiel1984
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-06 20:13

Emiel1984

Made in NL

Dima_2005 schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 10:41:
Doe is even je batterij eruit (voor een 30tal seconden), en kijk daarna of die in BL-modus te krijgen is? (3-kleuren scherm)
Batterij eruit gehad een aantal keren en nu krijg ik wel weer beeld. Echter als de telefoon in 'energybesparingsmodus' gaat dan krijg ik het scherm niet meer aan.

Kom er net achter dat ik een hardware fout heb die bij de HTC touch diamond al voor veel commentaar heeft gezorgt. Krijg de melding :

MicropError - Version mismatch 0 - Please update....

Werd net gebeld toen het scherm uitstond. Via de losse opneem knop opgenomen. Na het ophangen brand het ledje weer en ging het beeldscherm wel weer aan na het indrukken van de on\off\standby knop terwijl vlak daarvoor het scherm ook nog kuren begon te vertonen welke nu ook verdwenen zijn.

[ Voor 38% gewijzigd door Emiel1984 op 08-08-2010 16:01 ]

[LTS][MTS][HTS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Gopal schreef op zondag 08 augustus 2010 @ 01:02:
[...]

Maar daar staat dan tegenover dat je wel cutting-edge software hebt (en dus gebruik maakt van de 23673 build). NRG zegt dan ook in zijn openingspost dat als je voor de stabiliteit en snelheid gaat, je beter de Standard Energy kan gebruiken op basis van de 21911 builds.

Daarbij moet ik zeggen dat 'ie bij mij niet echt traag is. Het zou dus ook kunnen liggen aan de programma's die je hebt geinstalleerd.
Ik heb zelf TomTom, Opera10 en S2U2 erop gezet, dus mogelijk dat het daarom wat soepeler loopt.
Ja I know. Heb de 21xxx builds nog niet eens geprobeerd, en dat heeft te maken met het feit dat ik touch-friendly erg belangrijk vind (23xxx builds). Als ik dan wat moet inleveren op performance, is dat te overzien.
Ik heb alleen Sygic Mobile Maps 10 zelf geïnstalleerd, dus daar kan het niet aan liggen ;)
Activesync gebruikt overigens volgens mij wel aardig wat resources...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinnn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07-09-2019
tijdje weg geweest van het rom flashen.
Heb indertijd teruggeflashed, omdat mijn telefoon bleef crashen en draai nu dus al een paar maanden op de originele rom.

Ik vraag mij af wat op dit moment de best aan te raden rom is als je niet perse het nieuwste van het nieuwste hoeft, maar waarbij alles wel redelijk snel blijft draaien.

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005

Dima_2005

T.net-verslaafde

De Energy-ROM is redelijk snel! (voor WWE), voor NLD weet ik het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 366663

Afgelopen week heeft iemand voor mij Nodata geinstalleerd omdat ik komende week tijdens de vakantie geen hoge rekening wil oplopen. Krijg die persoon niet zo snel te pakken en vraag het hier maar even!
Bij Nodata 4 opties die ik uit kan zetten,HI MMS, HI Mobiel internet, HI Streaming en mobiel internet. alles staat nu op disabled, maar toch kan ik nog gewoon internetten etc??
Doe ik iets verkeerd? Hoe werkt dat programma dan??

Als ik via de aan/uit knop rechtsonder kies voor DATA CONNECTIE AFBREKEN, dan is wel alles weg en kom ik niet meer op internet en heb ik ook geen GPS signaal meer, dat lijkt mij dus beter te werken of mis ik iets??

Ik wil het liefst geen data verkeer tijdens mijn vakantie maar het liefst wel gebruik kunnen maken van mijn GPS signaal, dit in verband met SportyPal en navigatie!!
Wat is nu de beste oplossing, of gaat dat niet wat ik wil??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21:21
Anoniem: 366663 schreef op dinsdag 10 augustus 2010 @ 16:15:
Afgelopen week heeft iemand voor mij Nodata geinstalleerd omdat ik komende week tijdens de vakantie geen hoge rekening wil oplopen. Krijg die persoon niet zo snel te pakken en vraag het hier maar even!
Bij Nodata 4 opties die ik uit kan zetten,HI MMS, HI Mobiel internet, HI Streaming en mobiel internet. alles staat nu op disabled, maar toch kan ik nog gewoon internetten etc??
Doe ik iets verkeerd? Hoe werkt dat programma dan??

Als ik via de aan/uit knop rechtsonder kies voor DATA CONNECTIE AFBREKEN, dan is wel alles weg en kom ik niet meer op internet en heb ik ook geen GPS signaal meer, dat lijkt mij dus beter te werken of mis ik iets??

Ik wil het liefst geen data verkeer tijdens mijn vakantie maar het liefst wel gebruik kunnen maken van mijn GPS signaal, dit in verband met SportyPal en navigatie!!
Wat is nu de beste oplossing, of gaat dat niet wat ik wil??
Als het goed is, krijg je van nodata ook de melding dat je de huidige dataconnectie moet verbreken.
Daarna kun je inderdaad niet meer op internet als het goed is.
Dat lukt pas weer als je via nodata de boel enabled...

Succes ermee! GPS zou je wel gewoon moeten kunnen gebruiken ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thanks, moest inderdaad ook handmatig nog even de dataconnectie verbreken!
Maar krijg dan ook geen GPS signaal meer! :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

_/-\o_

Ik was niet geduldig genoeg, GPS had wat meer tijd nodig om het signaal op te pikken maar doet het perfect!! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er bestaat ook nog zoiets als " No data in Roaming"; alleen maar installeren en het houdt zelf in de gaten of je buiten de Nerderlandse mobiele netwerken zit; heel makkelijk dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.
  • Laatst online: 14:09
Net de nieuwe Energy.BLACKSTONE.23673.Sense2.5.Cookie.DinikGlass.Aug.04 rom geinstalleerd, werkt echt goed! _/-\o_ Vond de hometab van Android altijd erg vet, dacht dat het alleen voor Android mogelijk was!

Heeft iemand een idee hoe je alles [dus ook MaxSense] om kan zetten naar nederlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• accountabc
justinnn schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 15:24:
tijdje weg geweest van het rom flashen.
Heb indertijd teruggeflashed, omdat mijn telefoon bleef crashen en draai nu dus al een paar maanden op de originele rom.

Ik vraag mij af wat op dit moment de best aan te raden rom is als je niet perse het nieuwste van het nieuwste hoeft, maar waarbij alles wel redelijk snel blijft draaien.

alvast bedankt!
Probeer de roms van kwbr eens. Die zijn over het algemeen zeer stabiel en snel :). Je kunt kiezen tussen WM6.1 met Manilla 2.1, WM6.5 met Manilla 2.1, WM6.5 met Sense 2.1 en WM6.5 met Sense 2.5.

Als je de Manillaversie van de stock rom goed genoeg vind en WM 6.5 ook eens wil uitproberen kan ik je WM6.5 met Manilla 2.1 aanraden. Ik vind het in elk geval fijn werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinnn
Bedankt voor de reacties!

Heb een hele tijd kwbr gedraait, maar die bleef maar crashen.
Ben inmiddels door dit topic ook benieuwd geraakt naar Energy

Heb deze nu gedownload:

Energy.BLACKSTONE.21911.Sense2.5.Cookie.DinikGlass.Aug.10

Moet ik niet eerst een andere loader erop zetten? zodat bij dat RGB iets komt te staan ?
Beetje vaag allemaal, maar ik wil mijn telefoon niet blijvend beschadigen.

Ik houd je kwbr tips zeker in gedachten voor als de energy niet bevalt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bas.
  • Laatst online: 14:09
Wat je moet doen is eerst je phone ff resetten. Daarna boot je de telefoon in SPL modus [aanknop met onderste volume knop]. Daarna verbind je je blackstone met een usb kabel aan je pc. Vervolgens run je een tooltje, USPL, als er USPL op je scherm komt te staan, kan je gaan flashen :)

Energy bevalt mij mega goed btw (H)

Verder draai ik zelf MaxSense UI. Deze heeft het homescreen van Android. Aanpasbare widgets etc.

Moet je maar ff in dit topic kijken bij Maxsense UI :)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=562952

Hier: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=687153

Kan je lezen wat het allemaal inhoud, dat Maxsense UI :)

Dat is dus echt de rom met de beste grafische looks, erg snel en erg zuinig met de batterij :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 305644

OK, na zoeken in dit topic en op google kom ik er niet uit (of gebruik ik de verkeerde zoektermen). Ik heb mijn HTC Touch HD bijna 2 jaar, en heb altijd de mails van mijn gmailaccount ontvangen via imap. Dit werkte perfect en tot mijn grote tevredenheid tot ik enige dagen geleden een nieuw gmailadres heb aangemaakt. De mails van het oude adres worden nu doorgestuurd naar het nieuwe adres, en op mijn HTC heb ik de oude account verwijderd, en de nieuwe ingesteld volgens de instructies die te vinden zijn binnen de gmail account. Dit heeft 2 dagen gewerkt, maar sindsdien krijg ik alleen urenlang "Verbinding wordt verbroken..." te zien als ik probeer mijn mail op te halen. Heeft iemand enig idee wat hiervan de oorzaak zou kunnen zijn, en vooral ook, hoe ik het kan oplossen?

Edit: en nu doet hij het spontaan wel weer. Wie oh wie heeft ook een sporadisch uitvallende imap verbinding met gmail?

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 305644 op 16-08-2010 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-10-2020
Sinds 5 dagen ook in bezit van de touch hd. Een hele verademing tegenover de bl40 van lg die ik eerst had (4 weken) alles draait soepel en lekker. De oude eigenaar had hem geupgrade met een zogehete xda rom 6.5.3 dat ook best goed draait.

Toch kleine vraag: stel dat ik terug zou willen naar de orginele rom van htc wm 6.1, is dat mogelijk? of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• accountabc
ja, dat is zeker mogelijk. Je kunt hem gewoon van de site van HTC halen en installeren :). Als je hem helemaal terug wil naar fabrieksinstellingen moet je waarschijnlijk ook een andere SPL versie flashen (afhankelijk van of HSPL of USPL is gebruikt bij het flashen van de custom rom. meer info over custom roms en SPL versies kun je vinden in het Rom Development subforum op Xda).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
accountabc schreef op zaterdag 21 augustus 2010 @ 00:55:
ja, dat is zeker mogelijk. Je kunt hem gewoon van de site van HTC halen en installeren :). Als je hem helemaal terug wil naar fabrieksinstellingen moet je waarschijnlijk ook een andere SPL versie flashen (afhankelijk van of HSPL of USPL is gebruikt bij het flashen van de custom rom. meer info over custom roms en SPL versies kun je vinden in het Rom Development subforum op Xda).
dank voor het antwoord, ik vroeg dit omdat als er iets mocht misgaan met deze rom kan ik altijd terug vallen op de orginele rom, maar zolang deze rom goed loopt zie ik nog even geen reden om hem terug te zetten naar 6.1 (jammer trouwens dat er vanuit htc geen upgrade is geweest naar 6.5, anders had ik zo terug gezet, ik hou wel van orgineel nml ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:21

Nox

Noxiuz

Hebben jullie ook het idee dat na een jaar of wat de telefoon gewoon traag wordt in alles? Om een voorbeeld te noemen, wifi heb ik nu met een mobile speedtest gedaan. Zelfs via WiFi haal ik gemiddeld 100-500kbit. Dit is toch waardeloos? Geen encryptie en ik zit op 2 meter van de router. Ook het browsen door images gaat steeds langzamer en langzamer. Iemand enig idee hoe ik mijn telefoon weer defragmenteer? :P

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Opnieuw flashen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR.V
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-06 10:10
Ik ben het volumeknopje op één of andere manier verloren van m'n Touch HD. Kan ik nog aan een nieuwe komen
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nick_haak
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-01 11:18
echt de knop? of het deel wat vastzit aan je batterycover?

in het laatste geval kan je altijd kijken of je een nieuw klepje kan kopen (ebay / marktplaats?)

• Nox
  • Laatst online: 17:21

Nox

Noxiuz

Heb ook een nieuw hoesje nodig. PDAshop.nl zegt vrolijk dat de valenta sportline past, maar met geen mogelijkheid erin te krijgen.

Enfin, iemand enig idee waar het hoesje uit de OP te bestellen is? En dan niet eBay :P Prijs boeit niet zo. Nadeel is dat de meeste gelijkwaardige modellen een loop over de bovenkant hebben, en dan kan ik geen muziek luisteren :P

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

• ekkoper
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-11-2024
Ik heb sinds vandaag Internet op m`n Blackstone. Nu heb ik e-mail ingesteld, die elke 10 minuten mijn mail checkt, maar ook als ik verbinding heb met mijn PC via USB.
Kan dit uitgezet worden?
Ik wil dus als ik niet verbonden ben met mijn PC elke 10 minuten op mail controleren, maar als de telefoon wel verbonden is moet-ie dat niet doen.

Groeten, ekkoper
Enkel voor email kan je dat niet instellen denk ik.
Bij het instellen van je partnership met Activesync/WMDC wordt je gevraagd of het toestel wireless connecties mag maken terwijl hij met de pc verbonden is.
Als je dat uitzet,zal je pc dus geen verbinding via 3G kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ekkoper
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17-11-2024
Fire69 schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 22:47:
Enkel voor email kan je dat niet instellen denk ik.
Bij het instellen van je partnership met Activesync/WMDC wordt je gevraagd of het toestel wireless connecties mag maken terwijl hij met de pc verbonden is.
Als je dat uitzet,zal je pc dus geen verbinding via 3G kunnen maken.
Aha, ik ga het proberen.

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
NoxiuZ schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 14:43:
Heb ook een nieuw hoesje nodig. PDAshop.nl zegt vrolijk dat de valenta sportline past, maar met geen mogelijkheid erin te krijgen.

Enfin, iemand enig idee waar het hoesje uit de OP te bestellen is? En dan niet eBay :P Prijs boeit niet zo. Nadeel is dat de meeste gelijkwaardige modellen een loop over de bovenkant hebben, en dan kan ik geen muziek luisteren :P
http://www.minigadgets.nl...n=article&aid=633&lang=NL

Deze heb ik anderhalve week geleden binnen gekregen. past als en zonnetje, stevig, valt er zeker NIET uit, en de levering was supersnel. koste ook trouwens niet veel, ik betaalde 8.95 voor het hoesje en slechts 2.95 voor de verzendkosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• black_eye
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-05 23:05

black_eye

marcel23456 schreef op vrijdag 27 augustus 2010 @ 20:49:
[...]

http://www.minigadgets.nl...n=article&aid=633&lang=NL

Deze heb ik anderhalve week geleden binnen gekregen. past als en zonnetje, stevig, valt er zeker NIET uit, en de levering was supersnel. koste ook trouwens niet veel, ik betaalde 8.95 voor het hoesje en slechts 2.95 voor de verzendkosten
Ik heb bij de phonehouse zo'n siliconen hoesje gekocht. Zit perfect en goed beschermt. Heeft alleen 1 maar, door de siliconen gaat hij niet echt lekker een strakke broekzak in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:32
Mijn moeder heeft een probleem met dit toestel.

Je hoort haar stem als ze belt heel ver op de achtergrond, ik heb al diverse opties doorlopen, zoals het automatisch dempen etc, tevens de telefoon (hard reset) echter hoor je haar stem nog steeds zacht.

Is er software om de mic harder te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel23456
black_eye schreef op zaterdag 28 augustus 2010 @ 11:06:
[...]

Ik heb bij de phonehouse zo'n siliconen hoesje gekocht. Zit perfect en goed beschermt. Heeft alleen 1 maar, door de siliconen gaat hij niet echt lekker een strakke broekzak in.
kan ook, mits je wel gebruikt maakt van een screenprotector, anders tijdens het broekzakdragen beschadigt je scherm. daarom kies ik altijd voor een hoesje met en flap die over het scherm valt. tot op heden nog niet 1 kras op mijn mobiels opgelopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

Ik denk dat ik binnenkort dit topic kan verlaten. Afgelopen weekend heeft m'n Blackstone waarschijnlijk kortsluiting gemaakt tijdens de fietsrit naar huis van 'n feestje. 'n Uur lang door de stromende regen was blijkbaar niet goed.

Bij aanzetten trilt 't ding nog even (duurt langer dan normaal bij aanzetten), maar geen beeld of niks. Dus ik denk dat ik 'm kan begraven :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• accountabc
je zou kunnen kijken of je pc hem nog herkend (al dan niet in bootloadermode). Dan weet je iig of het moederbord kaduuk is of dat alleen het scherm het heeft begeven (want dat valt nog wel te repareren) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:32
Niemand hier ooit een probleem gehad met de mic die heel zacht staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

accountabc schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 12:03:
je zou kunnen kijken of je pc hem nog herkend (al dan niet in bootloadermode). Dan weet je iig of het moederbord kaduuk is of dat alleen het scherm het heeft begeven (want dat valt nog wel te repareren) :)
't Is inderdaad alleen 't scherm. Ik kan via MyMobiler nog in 't toestel komen en hij geeft dat beeld wel gewoon door. Dus 't is puur 't contact met 't scherm dat kaduuk is. Ik ga me eens inlezen of dit makkelijk zelf te doen is, zou me in ieder geval genoeg geld besparen.

't Touchgedeelte werkt ook nog gewoon, opladen lukt ook nog. Alleen dus geen beeld en 't lichtje bij de powerknop doet 't niet.

Iemand ervaring met 't vervangen van 't scherm of 't openmaken van 't toestel om iets te vervangen en wat er precies kapot is bij mijn toestel en wat ik dus moet hebben?

[ Voor 12% gewijzigd door Eric_Cantona op 30-08-2010 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 373244

Beste Tweakers-leden

Ik ben nieuw op dit forum dus iedereen hallo !

Ik ben reeds twee weken een gelukkig bezitter van een HTC TOUCH HD blackstone maar ik heb een probleem met het bereik. Ik heb de telefoon via de Phonehouse aangekocht(online).
Ik heb maar twee streepjes bereik ( overal) buiten , binnen , ... Als iemand mij belt dan hoor ik zo eerst aanvankelijk goed maar dan horen zij mij niet meer.
Ik blijf hun verstaan maar zij horen enkel ruis, haperingen , en dat mijn stem verspringt. Ik ben nu een beetje radeloos. Scheelt er iets met mijn HTC TOUCH HD of is dit een probleempje dat op te lossen valt?
Hopelijk kunnen jullie mij helpen

Groetjes

Pieter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-06 08:39

martjah

Appel

PacinoAllstars schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 15:38:
Niemand hier ooit een probleem gehad met de mic die heel zacht staat?
Misschien dat het "auto volume control" uitzetten helpt? ik weet het niet zeker.
Eric_Cantona schreef op maandag 30 augustus 2010 @ 17:16:
[...]

't Is inderdaad alleen 't scherm. Ik kan via MyMobiler nog in 't toestel komen en hij geeft dat beeld wel gewoon door.........vervangen en wat er precies kapot is bij mijn toestel en wat ik dus moet hebben?
Mijn telefoon heeft 2,5 week geleden ook heel wat water geslikt. (op de motor als navigatie met een boterhamzakje eromheen door een stortbui of 5 rijden, in totaal 5 uur water liggen happen). Gevolg: scherm met allemaal vlekken erop en het touchgedeelte aan de rechterkant werkte niet meer.
Na een paar uur deed het touchgedeelte het weer en na een 1,5 week was het water er ook weer helemaal uitgetrokken.
Misschien gaat het nog over als de telefoon nog even een weekje droogt, het is voor jou pas een paar dagen geleden.
Anoniem: 373244 schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 00:01:
ik ben reeds twee weken een gelukkig bezitter van een HTC TOUCH HD blackstone maar ik heb een .....n Scheelt er iets met mijn HTC TOUCH HD of is dit een probleempje dat op te lossen valt?
Hopelijk kunnen jullie mij helpen

Groetjes

Pieter
Je zou kunnen proberen om een andere radio erop te flashen. Ik zou persoonlijk de Phonehouse bellen of bij een lokale Phonehouse langs gaan en het probleem uitleggen, misschien weten zij een passende oplossing.

[ Voor 11% gewijzigd door martjah op 31-08-2010 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Laatst online: 13-04 17:53

DeMoN

Pastafari

harmageddon schreef op vrijdag 06 augustus 2010 @ 12:13:
[...]

Die user ben ik dus ;)
Ik heb 4x newtonringen gehad :/ en na de 4e keer heb ik een refurbished toestel gekregen. Ondertussen was ik het zo zat en heb ik een HD2 gekocht.
Maar mijn Touch HD is dus 3x gerepareerd onder garantie en de 4e keer een refurbished toestel.

edit: iemand een Touch HD kopen? ;)
Oke ik heb 2x die ringen gehad op m'n Touch HD, verder exact hetzelfde verhaal, dus ook een HD2 nu en ja, ook ik verkoop m'n HD al een tijdje (hij is als nieuw, nieuw scherm, alles!)
Marktplaats kwamen alleen scammers op af dus ben te lui geworden om er meer moeite in te steken om m te verkopen. Misschien hou ik em wel als reservetoestel :)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

martjah schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 00:11:
[...]

Mijn telefoon heeft 2,5 week geleden ook heel wat water geslikt. (op de motor als navigatie met een boterhamzakje eromheen door een stortbui of 5 rijden, in totaal 5 uur water liggen happen). Gevolg: scherm met allemaal vlekken erop en het touchgedeelte aan de rechterkant werkte niet meer.
Na een paar uur deed het touchgedeelte het weer en na een 1,5 week was het water er ook weer helemaal uitgetrokken.
Misschien gaat het nog over als de telefoon nog even een weekje droogt, het is voor jou pas een paar dagen geleden.
Ik heb 'm gisteren uit elkaar geschroefd om te kijken, had via XDA iets gevonden over connectoren en roestvorming, maar kon niks vinden. Vanmorgen de telefoon nog eens aangezet en voila, hij werkte weer! Alleen nu ben ik weer terug bij af, kreeg weer de melding: "microp version mismatch" en 't beeldscherm viel uit zodra 't toestel helemaal opgestart was.

Ik laat 'm nu de rest van de week op de verwarming liggen (die uitstaat, maar voor de luchtstroom) en kijk dan verder. Ik weet dus dat 't kan werken. Ik ga 'm als reservetoestel gebruiken, ben nu zo into 'n nieuw toestel dat ik 't wel aan mezelf verplicht ben 'n nieuwe te kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:52
Vandaag wilde ik mijn MicroSD kaart eruit halen en daarna weer terug in de touch HD stoppen.
Nu blijft de MicroSD kaart niet meer zitten. Hij klikt als het ware meteen weer terug op de manier zoals je hem eruit wil halen. 8)7 Het lijkt erop dat het "klik systeem" niet goed meer werkt. Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen? Ik zit al meer dan een half uur te kloten met dat ding :(

EDIT
Na een tijdje klooien heb ik hem weer aan de praat gekregen.
De MicroSD blijft niet uit zijn eigen vast zitten. Gelukkig kan ik wel het klepje van de Touch HD eroverheen schuiven zodat het kaartje op de juiste plaats blijft zitten.

[ Voor 23% gewijzigd door lochtejans op 03-09-2010 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

M'n f00n doet 't weer _O-

Gisteren 'n HD2 besteld, dus ik hou deze als reserve denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:13

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

martjah schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 00:11:
...
Mijn telefoon heeft 2,5 week geleden ook heel wat water geslikt. (op de motor als navigatie met een boterhamzakje eromheen door een stortbui of 5 rijden, in totaal 5 uur water liggen happen).
...
Slecht boterhamzakje????

Hoe gebruik jij je HD op je motor? In tanktas o.i.d.? Is dat scherm dan nog leesbaar?

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 17:52
Eric_Cantona schreef op dinsdag 31 augustus 2010 @ 09:46:
[...]

Ik heb 'm gisteren uit elkaar geschroefd om te kijken, had via XDA iets gevonden over connectoren en roestvorming, maar kon niks vinden. Vanmorgen de telefoon nog eens aangezet en voila, hij werkte weer! Alleen nu ben ik weer terug bij af, kreeg weer de melding: "microp version mismatch" en 't beeldscherm viel uit zodra 't toestel helemaal opgestart was.

Ik laat 'm nu de rest van de week op de verwarming liggen (die uitstaat, maar voor de luchtstroom) en kijk dan verder. Ik weet dus dat 't kan werken. Ik ga 'm als reservetoestel gebruiken, ben nu zo into 'n nieuw toestel dat ik 't wel aan mezelf verplicht ben 'n nieuwe te kopen ;)
Heb je je toestel niet (aanvullend) verzekerd?
Iemand ervaring met een verzekerde Touch HD welke waterschade heeft gehad? Kan en/of wordt deze dan gerepareerd of het is een gevalletje nieuw toestel rekening houden met een eigen risico?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-06 13:17
Ik ben mijn Touch HD een paar weken geleden kwijtgeraakt en toen heeft iemand hem meegenomen ;( uiterst spijtig. Nu heb ik een Wildfire :P ook leuk speelgoed, ik vond de Touch HD toch wat te groot, anders had ik de Desire wel genomen.

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-05 19:37
Die van mij heeft het ook begeven. Hij gaat helemaal niet meer aan. Daar kan ik zo @#%#$% van worden. Hij ziet er echt gewoon piekfijn uit, altijd in originele hoesje gezeten, nooit beschadiging of water op geweest. Super frustrerend.

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eric_Cantona

Eric_Cantona

"Au Revoir"

lochtejans schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 19:57:
[...]

Heb je je toestel niet (aanvullend) verzekerd?
Iemand ervaring met een verzekerde Touch HD welke waterschade heeft gehad? Kan en/of wordt deze dan gerepareerd of het is een gevalletje nieuw toestel rekening houden met een eigen risico?
Nope, maar zoals je misschien gelezen hebt doet de mijne 't weer.

Mocht iemand interesse in m'n toestel hebben (wel al open geweest), dan hoor ik 't wel. Hij doet 't in ieder geval weer als vanouds en ziet er buiten enkele gebruikerssporen nog prima uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

Stormtrooper schreef op woensdag 01 september 2010 @ 23:21:
[...]

Slecht boterhamzakje????

Hoe gebruik jij je HD op je motor? In tanktas o.i.d.? Is dat scherm dan nog leesbaar?
ik heb een Touch HD houder voor op de motor :)
12v aanstekeraansluiting gemaakt op de motor voor de htc lader.

Ik was een elastiekje vergeten om hem aan de onderkant dicht te maken en het kwam met bakken uit de lucht.
Mjah boeie hij doet het nog en ben toch buitenhuis verzekerd.

Boterhamzakje zet ik er gewoon strak omheen, dan is het nog wel te lezen. Bij goed weer, heb ik hem er gewoon los op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 02:16
Redelijke offtopic vraag:
Wordt er niet ongecontroleerd op het scherm geduwd?
Ik heb 'm 1 keer in een tanktas gehad, maar voordat ik weg was stond die al heel wat anders te doen :X

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb je niet iets van een lockscreen geinstalleerd staan dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-06 02:16
Maar TomTom moet natuurlijk wel op de voorgrond blijven draaien.
S2U2 ben ik zeer blij mee, maar die gaat hier niet helpen natuurlijk.

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LGU
  • Laatst online: 01-06 20:55

LGU

Iemand een tip waar ik goedkoop een nieuwe accu kan aanschaffen voor mijn HD?

Het lijkt erop dat mijn huidige accu na 2 jaar intensief gebruik zijn beste tijd heeft gehad. Accu loopt nu té snel leeg naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

denniskrol schreef op zaterdag 04 september 2010 @ 21:18:
Redelijke offtopic vraag:
Wordt er niet ongecontroleerd op het scherm geduwd?
Ik heb 'm 1 keer in een tanktas gehad, maar voordat ik weg was stond die al heel wat anders te doen :X
ik heb hem ook in mijn tanktas gehad. Hij deed eigenlijk niks raars als ik tomtom aan had staan.

misschien is het handig om er rondomheen iets hogers in je tas te duwen, dan is de druk er iig vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even opgezocht wat een tanktas is, want ik kon niet goed meer volgen. Vond het al raar dat TT moest draaien als je HD in een tas zat :P

Tja, dan kan je iid niks anders doen dan je HD zo te plaatsen dat er geen druk op je scherm kan komen.
Of een cover voor je HD kopen waar nogal dikke/hoge randen rond zitten zodat de plastic van je tas het scherm niet meer raakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Fire69 schreef op zondag 05 september 2010 @ 19:13:
Even opgezocht wat een tanktas is, want ik kon niet goed meer volgen. Vond het al raar dat TT moest draaien als je HD in een tas zat :P
...
Tja, die gasten op die Afbeeldingslocatie: http://www.motor-forum.nl/usericons/15338/smiley.bmp ook, het blijft raar volk :Y

[ Voor 11% gewijzigd door Stormtrooper op 05-09-2010 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

soort zoekt soort hè.....en toevallig zitten jij en ik op tweakers.....raar zoekt raar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor de mensen die nog een goeie NL-rom zoeken, ik zag net dat Energy bezig is zijn Roms naar NL om te zetten.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=562952
(bovenaan in de poll, staat dat hij volgende week klaar zou moeten zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

dat stond er vorige week ook al.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah, ok :P
Ik check daar niet echt dagelijks meer, wist ik dus niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR.V
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-06 10:10
martjah schreef op maandag 06 september 2010 @ 13:36:
dat stond er vorige week ook al.....
Die week daarvoor ook :+

Anoniem: 218213

nou heb mijn htc touch hd ook binnen , moet zeggen bevalt prima , het scherm werkt niet zo fijn als de iphone heb ik gemerkt , had hiervoor een iphone 2g

even snel na de rom versie gekeken , en die staat op 1.156.404.1 is dit nou een oude , of de nieuwste , ik kan wel klakkeloos alle beschikbare updates gaan downloaden en installeren maar misschien is dit niet eens nodig?

• martjah

martjah

Appel

voor mensen die Android draaien op hun telefoon.

Welke versie gebruiken jullie en hoe bevalt die?
ik heb nu "Android 2.2 (FroYo) On HTC [03 Sep 2010] (V1.6)" van XDA. Maar deze wil nog wel eens regelmatig vastlopen als je wat meerdere dingen tegelijk wil doen.
Bluetooth werkt niet
Wifi tethering werkt niet
USB mass storage ook niet (maar dat was volgens mij bij iedere built)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinnn
Inmiddels gebruik ik al een week de energy rom naar grote tevredenheid.

Ik kan helaas niet ontdekken hoe ik instel dat de agenda op het homescreen meer dan 1 afspraak laat zien. Nu moet ik scrollen. Ik kan hem wel uitrekken, maar dan gaan de quicklinks weg terwijl er nog wel plaats voor lijkt te zijn..

Wie o Wie weet de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Op je homescreen via Menu naar de layout-editor gaan, daar kan je alles wat schuiven zodat er net iets meer plaats voor je kalender is. Zo kunnen er bij mij 3 afspraken op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Heb nu net weer een nieuw toestel, de Desire. Wel ff wennen na 2 jaar met een HD rondgehobbeld te hebben. Maar bevalt me toch wel. Tja, maar eens verhuizen naar een ander topic ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justinnn
Perfect, hartelijk dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idmick
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-05 09:28
Ik heb het hele internet al afgestruind, maar ik kom er niet uit hoe ik nou me htc touch hd goed aangesloten krijg op me pc, zodat ik hem kan updaten naar wm 6.5

Mijn os is win7 64bit, ik heb hier wm device center geïnstalleerd.
Als ik de HTC inplug ziet me pc hem als onbekend generic serial, terwijl hij wel gewoon de drivers installeerd.
En bij apparaat beheer staat de HTC onder mobile apparaten als PocketPC USB Sync.

Ook bij de instelling op de HTC zelf staan de geavanceerde netwerk instellingen uit.

Ik hoop dat iemand me kan helpen met het probleem.

bvb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
idmick schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 09:18:
Ik heb het hele internet al afgestruind, maar ik kom er niet uit hoe ik nou me htc touch hd goed aangesloten krijg op me pc, zodat ik hem kan updaten naar wm 6.5

Mijn os is win7 64bit, ik heb hier wm device center geïnstalleerd.
Als ik de HTC inplug ziet me pc hem als onbekend generic serial, terwijl hij wel gewoon de drivers installeerd.
En bij apparaat beheer staat de HTC onder mobile apparaten als PocketPC USB Sync.

Ook bij de instelling op de HTC zelf staan de geavanceerde netwerk instellingen uit.

Ik hoop dat iemand me kan helpen met het probleem.

bvb!
W7 heeft hetzelfde probleem als Vista, je moet andere drivers installeren:
http://www.modaco.com/con...-done-the-ultimate-guide/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• idmick
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19-05 09:28
Fire69 schreef op dinsdag 14 september 2010 @ 09:23:
[...]

W7 heeft hetzelfde probleem als Vista, je moet andere drivers installeren:
http://www.modaco.com/con...-done-the-ultimate-guide/
Ik heb deze tutorial al een keer voor me gehad maar ik kan niet verder komen dan stap 4 omdat ik de windows mobile services niet heb, ondanks wm device center wel is geïnstalleerd
Pagina: 1 ... 31 32 Laatste