Mikenificent 12.0 is onlineEric_Cantona schreef op woensdag 21 april 2010 @ 16:49:
[...]
Volgens mij zit die al op de laatste ROM van Mikenificent of komt één dezer dagen op versie 12.0.
En? Wat zijn je ervaringen?accountabc schreef op vrijdag 23 april 2010 @ 23:55:
[...]
Mikenificent 12.0 is online. Ik heb net een task29 gedaan en ga m nu flashen
.
werkt wel lekker
. Heb tot nu toe geen bugs gevonden. Cookie's hometab 1.7 is geïntegreerd in de rom. Sense werkt aardig vloeiend en ook Cookie's hometab is redelijk snel. De Lockscreen die bij Cookie's hometab zit is trouwens ook echt heel mooi
. Scrollen in het startmenu werkt ook prima, heel af en toe schokt ie heel even maar het grootste gedeelte van de tijd is het gewoon vloeiend. Het enige wat een beetje traag is is HTC messaging (maar dat is zo bij alle Sense 2.5 roms) maar gelukkig is die heel makkelijk uit te zetten dmv de cab van zenyee. Ook werkt de picturetab in landscape nogal traag (wat ook bij alle 2.5 roms is); de portraitmode en ook HTC album werken wel prima. Oow ja, HTC volumecontrol werkt weer in deze release
. Je raakt dan wel de pijltjestoetsen op het virtuele toetsenbord kwijt; de up en down key controllen het volume. HTC volumecontrol is ook uit te zetten zodat je up en downkeys weer normaal werken
Ik ben er nog niet geheel tevreden over, ik gebruikte m'n vol up en down om te remappen naar andere functies met AEButton Plus, maar dat krijg ik nu niet voor elkaar.
Ook krijg ik 2 verschillende lockscreens door en achter elkaar, terwijl ik er toch echt eentje heb uitgezet. De rest heb ik na veel instellen en opstarten en 'n paar lock-ups voor elkaar nu.
Ook krijg ik 2 verschillende lockscreens door en achter elkaar, terwijl ik er toch echt eentje heb uitgezet. De rest heb ik na veel instellen en opstarten en 'n paar lock-ups voor elkaar nu.
Draai nu ook Mikenificent 12.0 en moet zeggen 11.0 was bij mij stabieler. Weet nog niet helemaal waar het door komt, maar heb met 12.0 toch al 2 lockups gehad daar waar ik die met 11.0 nog helemaal niet had gehad. Maar damn..hij blijft goed.
'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz
Hey gasten,
Jullie weten nog wel eens wat hè. Nu maak ik al een mooie poos gebruik van de topix 3.5 (wm6.5 sense 2.1)
Nu wil ik eigelijk wel graag de de nieuwe 3.6 gaan gebruiken, maar is er ook de mogelijkheid, dat je deze net zo nederlands kan maken als bijvoorbeeld de mikenificent roms? Of zeggen jullie, ga dan gewoon van topix naar mikenificent? Bij voorbaad dank!
Jullie weten nog wel eens wat hè. Nu maak ik al een mooie poos gebruik van de topix 3.5 (wm6.5 sense 2.1)
Nu wil ik eigelijk wel graag de de nieuwe 3.6 gaan gebruiken, maar is er ook de mogelijkheid, dat je deze net zo nederlands kan maken als bijvoorbeeld de mikenificent roms? Of zeggen jullie, ga dan gewoon van topix naar mikenificent? Bij voorbaad dank!
Lekker snel, dacht et wel
Als de topix geen NL heeft als basis, dan gaat je dat niet lukken. Dan zou ik eerder kiezen voor de Mikenificent.
Leuk plan om vanavond dan maar eens te gaan doen. Ik twijfel dan nog even of het de flashback variant of de versie 12 moet worden...
Is de versie 12 sneller/trager dan flashback 2. Ach die twaalf ziet er iig wel mooi uit denk dat ik dat dan maar es even ga proberen
Is de versie 12 sneller/trager dan flashback 2. Ach die twaalf ziet er iig wel mooi uit denk dat ik dat dan maar es even ga proberen
Mike12 is waarschijnlijk iets trager dan flashback2, aangezien Mike12 Windows Mobile 6.5.x gebruikt ipv Windows Mobile 6.5 (knoppen onderin ipv start boven en kleine knoppen onder).
Je kunt overigens Manila/Sense/TouchFlo wel Nederlands maken door in het register naar HKCU\Mui\Curlang te gaan en die dan naar 1043 (decimal) te veranderen. Windows Mobile blijft dan echter 'gewoon' engels.
Je kunt overigens Manila/Sense/TouchFlo wel Nederlands maken door in het register naar HKCU\Mui\Curlang te gaan en die dan naar 1043 (decimal) te veranderen. Windows Mobile blijft dan echter 'gewoon' engels.
Ik zou even wachten met Mikenificent, want er komt snel 'n 12.1 uit om enkele bugs uit 12 te verhelpen.
Thanks, maar dan zit ik idd nog met een WWE windows, en daar wil ik wel vanaf ;-)Smobbo schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:10:
Mike12 is waarschijnlijk iets trager dan flashback2, aangezien Mike12 Windows Mobile 6.5.x gebruikt ipv Windows Mobile 6.5 (knoppen onderin ipv start boven en kleine knoppen onder).
Bedankt voor de info, dan werk ik nog wel eventjes door met de geweldige topix 3.5! En dan update ik daarna mooi naar 12.1Eric_Cantona schreef op maandag 26 april 2010 @ 16:43:
Ik zou even wachten met Mikenificent, want er komt snel 'n 12.1 uit om enkele bugs uit 12 te verhelpen.
[ Voor 46% gewijzigd door hugoxboss69 op 26-04-2010 17:29 ]
Wat me opviel bij de verschillende roms flashen is dat me die mikeficient-roms een ebook reader zit...
Ik kan deze nergens los vinden, heeft iemand een idee?
Ici kann uw Werbung staan
Ik ben zelf ook aan het zoeken naar een goede ROM, ben gister om te testen over gegaan naar Mikenificent. Mede doordat deze NLD is. Er zitten inderdaad wat bugs in, maar voor de rest een perfecte ROM! :-)
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Ik heb van het weekend kwbrs Topix 3.6 erop gezet, maar nu gaat m'n telefoon om de zoveel tijd automatisch uit 
Zijn er meer mensen met dit probleem? Of liever nog, een oplossing?
Ik heb een goeie gevonden, namelijk deze. Hij past zich aan aan je schermgrootte, je kan heel veel instellen, alleen krijg ik sommige tekens niet goed. Moet nog uitvogelen hoe ik dat voor elkaar krijg...DaViDoViTsCh schreef op maandag 26 april 2010 @ 22:57:
Wat me opviel bij de verschillende roms flashen is dat me die mikeficient-roms een ebook reader zit...
12.1 is uit, enkel de changelog is sinds 10.0 niet meer geupdate.
Iemand een idee?
Iemand een idee?
-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Even op de laatste pagina's van 't topic kijken, daar wordt e.e.a. genoemd.
ik heb die sinds gister... nergens last van.Martijn85 schreef op dinsdag 27 april 2010 @ 11:25:
Ik heb van het weekend kwbrs Topix 3.6 erop gezet, maar nu gaat m'n telefoon om de zoveel tijd automatisch uit
enige probleem dat ik had was dat de gps zijn fix niet kon behouden. dan liep de gps chip ff vast (zo leek het), vind hij een hoop satelieten, fix --> loopt weer vast --> vind weer satelieten.
nadat ik agps had uitgezet, was het probleem opgelost.
Verwijderd
*weg* doe maar in [touch HD] tomtom lag tweak, daarbij is DRIE keer posten van dezelfde vraag niet de bedoeling
[ Voor 83% gewijzigd door pven op 01-05-2010 18:27 ]
Als ik een smsje wil versturen en ik draai mijn scherm dat draait meestal dat toetsenbord mee. Dat typt veel lekkerder, maar dit gebeurt niet altijd? Hebben sommige hier ook last van?
Dan draai ik maar dan blijft het beeld gewoon normaal staan.
Ik heb Mikenificient 10.0 NLD rom en 1.17.25.09 radio.
Dan draai ik maar dan blijft het beeld gewoon normaal staan.
Ik heb Mikenificient 10.0 NLD rom en 1.17.25.09 radio.
Facts don't care about your feelings
Verwijderd
sorry hje hebt gelijk, maar had pas bij de 2e keer door dat ie beter in dit topic paste, overigens heb ik nog niet een goed antwoord gekregen, dus mocht iemand me nog willen helpen, graag !Verwijderd schreef op zaterdag 01 mei 2010 @ 10:05:
[mbr]*weg* doe maar in [touch HD] tomtom lag tweak, daarbij is DRIE keer posten van dezelfde vraag niet de bedoeling[/]
Weet iemand of het mogelijk is om de "hardware" knoppen te blokkeren op het moment dat je gebeld wordt? Zodat je alleen op kan nemen door middel van de schuifbalk? Ik neem nu nog te vaak op in mijn broekzak.
Misschien een stomme vraag hè, maar wat is nou precies het verschil tusen roms mét of zónder HTC-messaging?
Ik kan nergens fatsoenlijke screenshots oid ervan vinden om dat verschil te zien...
Ik kan nergens fatsoenlijke screenshots oid ervan vinden om dat verschil te zien...
heeft iemand van jullie mikenificent 12.2 al geflashed? is het bij jullie ook zo dat je geen e-mail kunt beantwoorden omdat je toetsenbord dan veranderd in een nummeriek toetsenbord? of heeft iemand hier toevallig een oplossing voor?
bedankt
bedankt
Ik gebruik hem hier, maar geen problemen.
Alleen bij mij draait het scherm niet...
Ja. Wachten op Mikenificent 13, die zal één dezer dagen uitkomen.MaZeLe schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 00:39:
heeft iemand van jullie mikenificent 12.2 al geflashed? is het bij jullie ook zo dat je geen e-mail kunt beantwoorden omdat je toetsenbord dan veranderd in een nummeriek toetsenbord? of heeft iemand hier toevallig een oplossing voor?
bedankt
En zo blijf je aant flashenEric_Cantona schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 07:41:
[...]
Ja. Wachten op Mikenificent 13, die zal één dezer dagen uitkomen.
Met HTC messaging ziet het sms scherm er iets anders uit dan zonder HTC messaging. Maar ook zonder HTC messaging kun je gewoon berichten lezen/schrijven/etc. via sense (sms-tab).DaViDoViTsCh schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 00:28:
Misschien een stomme vraag hè, maar wat is nou precies het verschil tusen roms mét of zónder HTC-messaging?
HTC messaging doet echter ook aan het sorteren van smsjes op contacten (dan krijg je een lijst met alle mensen die je hebt gesmst en daaronder staan dan de smsjes). Dit gaat echter nogal traag (zeker met veel smsjes), hierdoor werkt HTC messaging volgens velen niet echt goed en is het dus zinvol om dit uit te schakelen.
Het verschil (imo) is dus het wel of niet sorteren van berichten op contactpersoon (ipv op tijd).
Dat heb ik bij de oude versie (10.0) dus ookAnkh schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 07:39:
Ik gebruik hem hier, maar geen problemen.
Wat bij mij hielp was ChangeScreen aanzetten. (Versie 12.2). Ik weet niet of die ook al ingebouwd zit in versie 10?YoshiBignose schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 11:12:
[...]
Dat heb ik bij de oude versie (10.0) dus ook
Aha zo... Bedankt voor de uitleg.Smobbo schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 09:28:
Met HTC messaging ziet het sms scherm er iets anders uit dan zonder HTC messaging. Maar ook zonder HTC messaging kun je gewoon berichten lezen/schrijven/etc. via sense (sms-tab).
HTC messaging doet echter ook aan het sorteren van smsjes op contacten (dan krijg je een lijst met alle mensen die je hebt gesmst en daaronder staan dan de smsjes). Dit gaat echter nogal traag (zeker met veel smsjes), hierdoor werkt HTC messaging volgens velen niet echt goed en is het dus zinvol om dit uit te schakelen.
Het verschil (imo) is dus het wel of niet sorteren van berichten op contactpersoon (ipv op tijd).
Persoonlijk vind ik het wel fijn: gegroepeerd bij je contactpersoon.
Zal het aan de tand voelen, aangezien ik toch niet denderend veel SMS verstuur/ontvang...
Ja, maar helpt ook nietMaZeLe schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 12:22:
[...]
Wat bij mij hielp was ChangeScreen aanzetten. (Versie 12.2). Ik weet niet of die ook al ingebouwd zit in versie 10?
Hier ook niet.. bij bijvoorbeeld het audio scherm dan doet ie het wel (???) maar bij de rest niet (onder andere opera etc).
Opera draait wel, maar manilla draait niet of heel slecht.Ankh schreef op donderdag 06 mei 2010 @ 19:29:
Hier ook niet.. bij bijvoorbeeld het audio scherm dan doet ie het wel (???) maar bij de rest niet (onder andere opera etc).
Op dat gebied is Topixx beter, die draait bijna overal heel mooi....
Iemand mijn blackstone kopen?
Nieuw scherm, nieuw binnenwerk. 200 euro
Nieuw scherm, nieuw binnenwerk. 200 euro
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Staat ie al op
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Verwijderd
Verwijderd schreef op maandag 27 april 2009 @ 14:59:
hoi,
Ik heb mijn htc touch hd nu al een aantal weken en ben er zeer tevreden over, maar ik loop nu even tegen een probleempje aan:S..
In dat touchflow 3d menu, onder messages geeft hij alleen de laatste 25 weer. Kan je dat veranderen in bijvoorbeeld de laatste 100?
(btw mn taalinstellingen staat nog op engels!) Ik had perongeluk op ''delete conversation'' gedrukt, dus nu ben ik de smsjes van één persoon kwijt! althans dat dacht ik..
Tot mijn verbazing stonden de smsjes nog wel in de touchflow 3d! Kan ik al die smsjes weer terug krijgen in dat ene conversation-item dat ik heb gedeleted uit de inbox? Als ik in de inbox kijk staan er GEEN conversations maar hij geeft wel aan dat er 141 items in de inbox zitten (en ik heb al bij drafts, send items, etc. gekeken)! Waar kan ik die smsjes dan terugvinden?
Op dit moment kan ik dus alleen me laatste 25 smsjes teruglezen(omdat die touchflow alleen de laatste 25 weergeeft).
dus mijn vragen;
-kan ik touchflow zodanig veranderen dat hij de laatste 100 weergeeft? (of misschien wel alle smsjes)
-waar kan ik mijn 141 smsjes terugvinden?
bij voorbaat dank!
-ysr

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-05-2010 19:14 ]
Mikenificent 13.0 is uit. Flink wat bugs uit vorige versies zijn opgelost. Ik heb 'm zelf nog niet geflashed, wacht nog even tot er meer mensen 'm uitgeprobeerd hebben.
Ik heb em sinds gisteren geprobeerd, hij bevalt!
Nog geen grote bugs gevonden, draait soepel en ziet er mooi uit!
Hij heeft alleen gekozen voor een transparante slider die bij mij net niet helemaal goed op elkaar ligt, hierdoor zie je een klein onderrandje van bijvoorbeeld het 'thuis' huisje...
Nog geen grote bugs gevonden, draait soepel en ziet er mooi uit!
Hij heeft alleen gekozen voor een transparante slider die bij mij net niet helemaal goed op elkaar ligt, hierdoor zie je een klein onderrandje van bijvoorbeeld het 'thuis' huisje...
Dat met die slider kan ik bevestigen; het valt niet echt op maar is idd wel zichtbaar. 13.0 is opzich een goeie rom. Ik draai hem sinds de release, en tot nu toe niet echt problemen mee gehad. Maar... Flashback 3.0 is uit dus die moet ik ook effe proberen
[ Voor 20% gewijzigd door accountabc op 11-05-2010 22:50 ]
13.0 ook maar geflashed. Alles werkt prima, alleen nu nog aan 't kloten met gps. Ben van 1.17 terug gegaan naar 1.14. Hopelijk ligt 't daaraan, dus even radio 1.17 weer flashen.
Ik heb dagelijks navigatie nodig, dus gps moet werken

Verwijderd
Ik heb flashback 2.0 paar weken geprobeerd en moet toegeven dat die best soepel draait, vooral cookie hometab en NL taal zijn de pluspuntenaccountabc schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 22:49:
Dat met die slider kan ik bevestigen; het valt niet echt op maar is idd wel zichtbaar. 13.0 is opzich een goeie rom. Ik draai hem sinds de release, en tot nu toe niet echt problemen mee gehad. Maar... Flashback 3.0 is uit dus die moet ik ook effe proberen
Weten jullie al iets meer van swype in het NL? Ik weet dat er mogelijk is om zelf woordenboek toe te voegen, maar ik wil gewoon een orginele language pack. Ik heb slideIT maar die presenteert iets minder dan swype.
En ik vraag mijn af hoe je die orginele screen protector van de HD kan halen heb alles geprobeerd, het lijkt zelfs of het er niet op zit, maar ik weet 100% zkr dat ik hem erop had gedaan
Met GPS-test 't signaal weer werkend gekregen. Waar 't probleem zat weet ik niet, maar 't werkt weerEric_Cantona schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 23:33:
13.0 ook maar geflashed. Alles werkt prima, alleen nu nog aan 't kloten met gps. Ben van 1.17 terug gegaan naar 1.14. Hopelijk ligt 't daaraan, dus even radio 1.17 weer flashen.
Als je echt zo veel moeite hebt om hem er af te halen, denk ik eerder dat hij er niet op hangt, want het is meer een simpel plastic velletje hoor, er hangt geen secondenlijm onder of zoVerwijderd schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 00:19:
[...]
En ik vraag mijn af hoe je die orginele screen protector van de HD kan halen heb alles geprobeerd, het lijkt zelfs of het er niet op zit, maar ik weet 100% zkr dat ik hem erop had gedaan
er zijn een paar 6.1 roms met sense 2.5 gereleased op XDA. Eigenlijk ben ik tegen 6.1 roms, maar ik ben best wel benieuwd hoeveel snelheidswinst WM 6.1 nou eigenlijk geeft... toch maar even flashen straks 
Ik daar nu Flashback 3.0, en een gedeeltelijke changelog:
- zelfde icons als in 13.0
- doorzichtige Sense slider (maar zonder de grafische bug in 13.0)
waarschijnlijk zullen er ook wel een paar dingetjes die in 12.0 en 13.0 zijn verandert ook bij Flashback 3.0 zijn doorgevoerd
Ik daar nu Flashback 3.0, en een gedeeltelijke changelog:
- zelfde icons als in 13.0
- doorzichtige Sense slider (maar zonder de grafische bug in 13.0)
waarschijnlijk zullen er ook wel een paar dingetjes die in 12.0 en 13.0 zijn verandert ook bij Flashback 3.0 zijn doorgevoerd
Hey,
ik heb net de de mikenificent 13 rom geflashed. Ik moet zeggen ziet er goed uit, en werkt ook prettig vlot, zover ik dat nu kan beoordelen iig. Maar ik kom in de changelog niks tegen over de gebruikte rilphone.
Ik heb namelijk radio 1.17 erop gezet. Daarbij hoort natuurlijk de goede rilphone. Maar goed, als die er op een of andere manier opstaat dan lijkt me de dubbeling iig geen verbetering.
Ik heb ook geen idee hoe je eventueel kan kijken welke rilphone actueel op de telefoon staat.
graag jullie inzicht
ik heb net de de mikenificent 13 rom geflashed. Ik moet zeggen ziet er goed uit, en werkt ook prettig vlot, zover ik dat nu kan beoordelen iig. Maar ik kom in de changelog niks tegen over de gebruikte rilphone.
Ik heb namelijk radio 1.17 erop gezet. Daarbij hoort natuurlijk de goede rilphone. Maar goed, als die er op een of andere manier opstaat dan lijkt me de dubbeling iig geen verbetering.
Ik heb ook geen idee hoe je eventueel kan kijken welke rilphone actueel op de telefoon staat.
graag jullie inzicht
Nou vandaag toch maar (voor 2 jaar
) verlengd met de Xperia X10 voor mijn vriendin zodat ik haar HD inpik!
Tegen de tijd dat zij kan verlengen komt er een HD3 voor mij!
Hopelijk morgen of zaterdag die X10 in huis, dan ga ik die flashback 3.0 eens proberen!
Task29, radio 1.17 erbij en dan gaan met die banaan!
Eindelijk van die Diamond af met dat ini-mini schermpje!
Tegen de tijd dat zij kan verlengen komt er een HD3 voor mij!
Hopelijk morgen of zaterdag die X10 in huis, dan ga ik die flashback 3.0 eens proberen!
Task29, radio 1.17 erbij en dan gaan met die banaan!
Eindelijk van die Diamond af met dat ini-mini schermpje!

ik stel m'n vraag nog maar eens hier, maanden geleden al eens gevraagd, maar niemand had enig idee hoe het te fixen was.
probleem: ik heb een touch HD waar ik nog steeds zeer blij mee ben, alleen doet de FM radio het niet.
deze heeft wel gewerkt, maar is er maanden geleden spontaan mee uitgescheden (tijdje niet gebruikt, wil hem op het gegeven moment wel gebruiken, en werkt niet).
enige wat ik hoor is een hoop gepiep, gebrom, geruis en andere herrie, maar geen muziek.
ik heb al geprobeerd:
- verschillende roms (variërend van stock origineel, tot nieuwere htc rom, tot tig verschillende custom roms, momenteel de nieuwste energyrom)
- verschillende radio versies (momenteel 1.17 met nieuwste rilphone)
- verschillende koptelefoons getest, originele htc oordopjes, sennheiser cx-400II, geen verschil.
- zowel binnen als buiten getest, zelfde bak met herrie.
is er iemand die me de gouden tip kan geven hoe ik het ding weer aan de praat kan krijgen? of zou de radiomodule / antenneverbinding / iets dergelijks gewoon stuk zijn?
alvast bedankt
probleem: ik heb een touch HD waar ik nog steeds zeer blij mee ben, alleen doet de FM radio het niet.
deze heeft wel gewerkt, maar is er maanden geleden spontaan mee uitgescheden (tijdje niet gebruikt, wil hem op het gegeven moment wel gebruiken, en werkt niet).
enige wat ik hoor is een hoop gepiep, gebrom, geruis en andere herrie, maar geen muziek.
ik heb al geprobeerd:
- verschillende roms (variërend van stock origineel, tot nieuwere htc rom, tot tig verschillende custom roms, momenteel de nieuwste energyrom)
- verschillende koptelefoons getest, originele htc oordopjes, sennheiser cx-400II, geen verschil.
is er iemand die me de gouden tip kan geven hoe ik het ding weer aan de praat kan krijgen? of zou de radiomodule / antenneverbinding / iets dergelijks gewoon stuk zijn?
alvast bedankt
Ik heb dit ook gehad (tegelijkertijd hield de bluetooth er mee op...), het was volgens mij echt kapot, tijd voor garantie/reparatie dus.nick_haak schreef op zondag 16 mei 2010 @ 13:03:
ik stel m'n vraag nog maar eens hier, maanden geleden al eens gevraagd, maar niemand had enig idee hoe het te fixen was.
ik heb al geprobeerd:
alvast bedankt
da's mooi kut 
bij mij is het al een langere tijd, en mijn bluetooth werkt nog prima, niets aan de hand.
ik vind het zelf ook niet belangrijk genoeg om het toestel ervoor in te sturen, maar jammer is het wel.
als iemand nog een suggestie heeft voor iets wat ik nog kan proberen, houd ik me aanbevolen
bij mij is het al een langere tijd, en mijn bluetooth werkt nog prima, niets aan de hand.
ik vind het zelf ook niet belangrijk genoeg om het toestel ervoor in te sturen, maar jammer is het wel.
als iemand nog een suggestie heeft voor iets wat ik nog kan proberen, houd ik me aanbevolen
weet niet of het off-topic is, maar voor iedereen met hardware-problemen: heb hier de nodige (gebruikte maar absoluut 100% werkende) THC Touch HD onderdelen te koop.
gaat ondermeer om Flex cable/audio jack. moederboard, luidspreker, etc.
geef maar een seintje..
gaat ondermeer om Flex cable/audio jack. moederboard, luidspreker, etc.
geef maar een seintje..
Heb je die tetrahydrocannabinol onderdelen bij de koffie-shop gehaald?
ha, nee, geen coffee-shop-waar. gewoon uit een goed werkend toestel, waar bij het verwisselen van het lcd-scherm iets mis ging.
heb de onderdelen ook op Marktplaats gezet, kan mij echter voorstellen dat hier belangstellenden zijn. gaat naast het moederboard en het flexboard tevens om een middencover (incl. luidspreker), een separate luidspreker, maar ook om een (nooit gebruikte) headset, de accu/batterij, etc.
heb de onderdelen ook op Marktplaats gezet, kan mij echter voorstellen dat hier belangstellenden zijn. gaat naast het moederboard en het flexboard tevens om een middencover (incl. luidspreker), een separate luidspreker, maar ook om een (nooit gebruikte) headset, de accu/batterij, etc.
Heren ik ga het topic hier verlaten.
Vandaag komt mijn HTC Desire
Naar langverwacht 
Succes nog met de blackstone.
Ik luister zelf meestal muziek via een bluetooth headset
Vandaag komt mijn HTC Desire
Succes nog met de blackstone.
Volgens mij had energy rom of Topix een fix in de rom zitten om zonder draadje radio te kunnen luisteren maar hoe dat precies klinkt en/of werkt heb ik zelf niet geprobeerd.nick_haak schreef op zondag 16 mei 2010 @ 14:51:
da's mooi kut
A Specialist is Someone Who is Called at the Last Moment to Share the Blame
Ik heb ook die Mikenificent 13 erop gegooit gisteren, maar vroeg me nu af waar ik mijn wifi op een vast ip kan instellen op de gsm.
Ik kan dat nergens vinden.
Iemand die ervaring met Mikenificent 13 heeft ??
bedankt voor je antwoord, maar dat is niet helemaal wat ik bedoel.[b][message=34024523,noline]mr_mister2004 schreef op woensdag 19 mei 2010 @
[...]
Volgens mij had energy rom of Topix een fix in de rom zitten om zonder draadje radio te kunnen luisteren maar hoe dat precies klinkt en/of werkt heb ik zelf niet geprobeerd.
dat ik de koptelefoon moet aansluiten als antenne stoort me namelijk niet, het feit dat er geen muziek uit te krijgen is op de radio des te meer
koptelefoon zelf werkt prima (mp3's klinken perfect), maar ontvangst van de radio is nul.
het enige wat de door jou genoemde tweak doet, is de controle of de koptelefoon is ingeplugd uitschakelen, zodat je kan luisteren zonder antenne (wat het ontvangst niet ten goede zal komen).
maar zelfs met antenne ontvang ik geen moer
Kan volgens mij niet vanuit deze rom. De enige mogelijkheid zou kunnen zijn om in je router het mobieltje een vast ip te geven. Dit is met het meest simpele modem al mogelijk.Speedy_Gonzalez schreef op woensdag 19 mei 2010 @ 18:01:
Ik heb ook die Mikenificent 13 erop gegooit gisteren, maar vroeg me nu af waar ik mijn wifi op een vast ip kan instellen op de gsm.
[ Voor 14% gewijzigd door MaZeLe op 20-05-2010 00:00 . Reden: Formulering ]
Ik krijg geen keuze menu meer (Diskdrive/ActiveSync/Modem) als ik de telefoon aansluit via USB op mijn PC. OS is Windows 7. Standaard wordt de modem geselecteerd.
Ik heb de instellingen al gewijzigd onder 'Instellingen' > Vebinding via USB. Op mijn PC staat Windows Mobile Apparaatcentrum (nieuwste updates).
Weet iemand waar dit aan kan liggen? PC en telefoon ook al meerdere malen opnieuw opgestart. Eveneens drie verschillende USB-kabels gebruikt. Op Google trof ik niets bruikbaars aan.
Ik heb de instellingen al gewijzigd onder 'Instellingen' > Vebinding via USB. Op mijn PC staat Windows Mobile Apparaatcentrum (nieuwste updates).
Weet iemand waar dit aan kan liggen? PC en telefoon ook al meerdere malen opnieuw opgestart. Eveneens drie verschillende USB-kabels gebruikt. Op Google trof ik niets bruikbaars aan.
Verwijderd
Misschien een stom antwoord, maar heb je ook al die 'always ask' aangevinkt bij usb to pc?Ad Hox schreef op donderdag 20 mei 2010 @ 00:15:
Ik krijg geen keuze menu meer (Diskdrive/ActiveSync/Modem) als ik de telefoon aansluit via USB op mijn PC. OS is Windows 7. Standaard wordt de modem geselecteerd.
Hiero was ik dus vergeten hoe snel manila 2.1 eigenlijk was...of is
TOPIX_Kwbr_Win 6.5_Ver_21877 + TouchFLO3D 2.1.38411.0 is imo echt wow...
Had gisterenacht nog een andere geflashed..maar nee...het voelt 'traag' aan
Ondanks de problemen die ik af en toe krijg met google sync...Deze rom ga ik blijven gebruiken tot ik me een nieuwe foon ga aanschaffen
Hi, kom hier niet vaak, maar wilde even onze NL rom bouwer - Mikenificent even vermelden.
Hij bouwt al een tijdje lekkere roms voor zowel 6.5.5 en 6.5 en deze zijn dus in het nederlands.
Ze werken erg goed, net 13,3 gereleased en heeft zowat alles wat je kan wensen!
check it out.
Op XDA
ps daarnaast is ook Energy aan te raden... deze zijn echt verdacht goed, maar alleen in het Engels.
Dutty maakt ze ook alleen nog maar in het engels, maar dat komt omdat ie tegenwoordig een hd2 heeft
Hij bouwt al een tijdje lekkere roms voor zowel 6.5.5 en 6.5 en deze zijn dus in het nederlands.
Ze werken erg goed, net 13,3 gereleased en heeft zowat alles wat je kan wensen!
check it out.
Op XDA
ps daarnaast is ook Energy aan te raden... deze zijn echt verdacht goed, maar alleen in het Engels.
Dutty maakt ze ook alleen nog maar in het engels, maar dat komt omdat ie tegenwoordig een hd2 heeft
Ik heb de laatste Mikenificent custom rom op mijn touch hd gezet laatst.
Nu wil ik graag terug naar de orginele rom weer.
Kan ik nu gewoon op de htc site de orginele rom downloaden en dan installeren ?
Nu wil ik graag terug naar de orginele rom weer.
Kan ik nu gewoon op de htc site de orginele rom downloaden en dan installeren ?
denk er wel aan dat je ook de originele SPL er weer op moet zetten als je garantie wil claimen!
jaa wtf,m gister een smsje aan het typen, valt opeens het scherm uit... alles werkt nog (je voelt de haptic feedback) maar het scherm blijft zwart. Hard reset werkt niet, je ziet geen tekst op het scherm...
Ik las dat dit of een kapot LCD is (lijkt me sterk, gaat niet zomaar stuk) of een slecht moederbord... Is dit nog te fixen? Hij is nog maar 3 dagen oud (2e hands), jammer dat hij dan nu al weg moet
Ik las dat dit of een kapot LCD is (lijkt me sterk, gaat niet zomaar stuk) of een slecht moederbord... Is dit nog te fixen? Hij is nog maar 3 dagen oud (2e hands), jammer dat hij dan nu al weg moet
Ik heb precies hetzelfde gehad. Is niet te fixen met een simpele software update, waarschijnlijk is je scherm kaduuk. Bij mij werd het gewoon onder de garantie gefixt
. Als ie jonger dan 2 jaar is (wat best waarschijnlijk is) krijg je gewoon een nieuw scherm , gewoon effe terug naar de winkel waar ie gekocht is
Maar opeens?? Een scherm gaat pas stuk als je het laat vallen toch? Hij ging gewoon uit toen ik een smsje aan het maken wasaccountabc schreef op donderdag 10 juni 2010 @ 20:18:
Ik heb precies hetzelfde gehad. Is niet te fixen met een simpele software update, waarschijnlijk is je scherm kaduuk. Bij mij werd het gewoon onder de garantie gefixt. Als ie jonger dan 2 jaar is (wat best waarschijnlijk is) krijg je gewoon een nieuw scherm , gewoon effe terug naar de winkel waar ie gekocht is
het moet niet gekker worden tegenwoordig
Ik begin me echt te irriteren aan de traagheid van de standaard blackstone rom. Eigenlijk zie ik een beetje op tegen het flashen van een custom rom. Is het echt aan te raden, een custom rom? Of mag dit hier niet besproken worden?
Het is zeer aan te raden.
Naast een hele sloot nieuwe features lopen de meeste custom roms ook veel soepeler.
Kijk op XDA gewoon even naar de dummies guide, dan heb je waarschijnlijk wel een goed beeld van hoe het moet.
Snelle roms zijn die met manila 2.1 en de meeste features zitten op roms met manila 2.5
Naast een hele sloot nieuwe features lopen de meeste custom roms ook veel soepeler.
Kijk op XDA gewoon even naar de dummies guide, dan heb je waarschijnlijk wel een goed beeld van hoe het moet.
Snelle roms zijn die met manila 2.1 en de meeste features zitten op roms met manila 2.5
Bedankt! Was het al druk aan het doorlezen, alleen is mijn engels niet zo goed.
In de startpost staat dat als je engels niet al te goed is, dat je er dan beter niet aan kan beginnen... Daarom zit ik nog erg te twijfelen, ik wil namelijk geen gebrickte phone hebben.
In de startpost staat dat als je engels niet al te goed is, dat je er dan beter niet aan kan beginnen... Daarom zit ik nog erg te twijfelen, ik wil namelijk geen gebrickte phone hebben.
[ Voor 0% gewijzigd door Bas. op 11-06-2010 11:50 . Reden: typfoutje ]
- Je zet in Activesync (Mobile Device Center of wat is het in Vista?) de usb-connectie uit.
- Je zet je HD in bootloader-mode (opstarten met volume-up ingedrukt)
- Je start USPL, je tel reboot en in het bootloader-scherm zie je ergens uspl staan
- Je start BlackstoneRUUWrapper.exe en drukt 20x op Next.
Tadaaa....
- Je zet je HD in bootloader-mode (opstarten met volume-up ingedrukt)
- Je start USPL, je tel reboot en in het bootloader-scherm zie je ergens uspl staan
- Je start BlackstoneRUUWrapper.exe en drukt 20x op Next.
Tadaaa....
Was het maar allemaal zo makkelijk 
Maar is dat dus alles eigenlijk? Wat ik nog niet helemaal begrijp, is dat de SPL moet unlocken. Heb via de bootloader al wel gezien dat deze 1.14 is.
Maar is dat dus alles eigenlijk? Wat ik nog niet helemaal begrijp, is dat de SPL moet unlocken. Heb via de bootloader al wel gezien dat deze 1.14 is.
Nou, het is echt allemaal zo makkelijk hoor! 
SPL unlocken kan je op 2 manieren:
- HSPL: hierbij wordt je SPL overschreven
- USPL: door een fout in de SPL wordt een andere SPL geladen, na reboot heb je terug je originele
USPL is de veiligste optie dus en als je niet van plan bent om vaak te flashen vind ik dit de meeste logische keuze.
Hoewel ik vaak flash, gebruik ik ook USPL trouwens.
SPL unlocken kan je op 2 manieren:
- HSPL: hierbij wordt je SPL overschreven
- USPL: door een fout in de SPL wordt een andere SPL geladen, na reboot heb je terug je originele
USPL is de veiligste optie dus en als je niet van plan bent om vaak te flashen vind ik dit de meeste logische keuze.
Hoewel ik vaak flash, gebruik ik ook USPL trouwens.
mijn voorkeur gaat ook uit naar USPL. Als je vista of windows 7 hebt, moet je wel aangepaste drivers gebruiken. die zijn ook te downloaden op XDA
Top! Bedankt! 
Nu wil ik USPL gebruiken, maar betekent dat dat ik het elke keer opnieuw moet doen, als ik mijn phone een keer reboot?
Edit: Dankzei dit filmpje ben ik alweer een heel stuk verder gekomen!
YouTube: Touch HD flash custom rom using USPL
Nu wil ik USPL gebruiken, maar betekent dat dat ik het elke keer opnieuw moet doen, als ik mijn phone een keer reboot?
Edit: Dankzei dit filmpje ben ik alweer een heel stuk verder gekomen!
YouTube: Touch HD flash custom rom using USPL
[ Voor 39% gewijzigd door Bas. op 11-06-2010 13:22 ]
Nee, zodra de custom rom erop staat heb je geen aangepaste SPL meer nodig.
Alleen als je opnieuw een custom rom wil flashen moet je opnieuw met USPL aan de gang.
Alleen als je opnieuw een custom rom wil flashen moet je opnieuw met USPL aan de gang.
He dat is handig! 
Dat betekent als ik de originele rom wil flashen, dat ik dan alleen maar de rom hoef terug te zetten?
Dus niet meer de originele SPL?
Dat betekent als ik de originele rom wil flashen, dat ik dan alleen maar de rom hoef terug te zetten?
Dankje! Woei, hij is nu aan het flashen, wish me luck! 
Edit: Top! Het is gelukt!
Draai nu Mikenificent 13.3, met oa HTC Sense, moet nu wel even wennen nu de knop start weg is.... Maar was lang niet zo moeilijk als ik dacht! Tnx guys
Edit: Top! Het is gelukt!
[ Voor 64% gewijzigd door Bas. op 11-06-2010 21:36 ]
Vind het erg jammer van de batterij drain. Hij loopt wel erg snel leeg. Is hier wat aan te doen? Anders zet ik weer een andere rom erop.
Verwijderd
ey beste mensen, ik heb een screen protector nodig, welke raden jullie mij aan? Ik hoef alleen voor de scherm!
Extorn@ Mike 13.3 is in mijn mening niet zo efficient, ten eerste het is wm6.5 dat vergt veel rekenkracht, tevens draait hij ok sense 2.5 die is echter ontworpen voor de wat nieuwere windown mobiles. Ik raad jou topix 2.1 sense aan. Deze draait erg stabiel, maar wel weinig features zoals geen cookie hometab en dergelijke
Extorn@ Mike 13.3 is in mijn mening niet zo efficient, ten eerste het is wm6.5 dat vergt veel rekenkracht, tevens draait hij ok sense 2.5 die is echter ontworpen voor de wat nieuwere windown mobiles. Ik raad jou topix 2.1 sense aan. Deze draait erg stabiel, maar wel weinig features zoals geen cookie hometab en dergelijke
Bedankt bjkmemo, alleen heb ik liever een rom die een Nederlandse taal heeft. Mikenificent vind ik verder ideaal, dus heb het liefst een versie die daar op lijkt met sense 2.5.
En heb nog een probeem. Na de install van de nieuwe rom, wilt mijn GPS niet meer werken. Heel raar...
En heb nog een probeem. Na de install van de nieuwe rom, wilt mijn GPS niet meer werken. Heel raar...
[ Voor 22% gewijzigd door Bas. op 12-06-2010 21:20 ]
Heb je de quickgps data gedownload? zo niet, doe dat even. Mocht het dan nog niet werken, reboot ns, dat wil nog wel eens wat problemen oplossen bij windows mobile
Ik heb net een update van deze rom online gezet. Meeste packages zijn geupdate.Verwijderd schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 10:33:
[...]
Misschien een stom antwoord, maar heb je ook al die 'always ask' aangevinkt bij usb to pc?
Hiero was ik dus vergeten hoe snel manila 2.1 eigenlijk was...of is
TOPIX_Kwbr_Win 6.5_Ver_21877 + TouchFLO3D 2.1.38411.0 is imo echt wow...
Had gisterenacht nog een andere geflashed..maar nee...het voelt 'traag' aan
Ondanks de problemen die ik af en toe krijg met google sync...Deze rom ga ik blijven gebruiken tot ik me een nieuwe foon ga aanschaffen
xda Recognized Developer ,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸,.-~
ik draai op dit moment een Sense 2.5 rom, maar ik ben benieuwd hoe snel Manilla 2.1 is. Ik ga dalijk versie 1.3 van kwbr's rom eens flashen
. dank je kwabbernootje!
Iemand bekend met het verschijnsel dat je geen afspraak over meerdere dagen kan zetten? Ik draai de mikenificent 13.0-rom
.
Ik kan gewoon geen andere begin- of einddatum kiezen.

Verwijderd
Na nu bijna 2 jaar (alhoewel, wanneer was de Blackstone ook alweer gereleased? oktober/november 2008 toch??) de Touch HD te hebben ben ik er klaar mee. Ik ben de HD zat... ik ben WinMo zat. Nee, ik kraak deze geweldige phone waar ik heel veel plezier van heb gehad zeker niet af, maar het is tijd voor iets nieuws... tijd voor Android!
Aangezien ik goede ervaringen heb met HTC qua kwaliteit, betrouwbaarheid en gebruiksvriendelijkheid zal ook mijn nieuwe telefoon weer van HTC zijn. Alleen wil ik dit keer ook een fysiek TB... dus mijn oog viel op de verwachtte HTC Vision! Helaas is er nog weinig over bekend, en zal het nog even duren voordat deze phone gereleased wordt... nog even wachten dus.
Maar goed, het is een Blackstone topic, dus on topic:
Ik heb mijn HD al vrij snel na aankoop vele malen geflashed met een custom rom, en werk nu al een tijd met een half jaar oude rom van Duty, die mij erg goed is bevallen. Ik ben alleen een beetje ongeduldig, en wil Android uitproberen. Nu is mijn vraag, of er hier mensen zijn die het al gelukt is om Android met succes te draaien op de HD. Verder, aangezien ik op de vertrouwde sites XDA en HTCPedia niet meer kan vinden dan een manier om te dualbooten tussen de 2 OS'n, of er een mogelijkheid is om een Android rom over de WinMo rom heen te flashen (het lijkt me niet waarschijnlijk, omdat ik er dus weinig over kon vinden, maar misschien dat er hier mensen zijn die meer weten???)
Als laatste, als het bovenstaande 'niet mogelijk is'/'niet lekker werkt' of gewoon 'niet moet doen' , iemand die weet of er een leuke, boeiende rom is die alles een beetje 'op-spiced' (geen werkwoord, I know
), zodat ik de komende maanden een beetje het gevoel heb dat ik een nieuwe phone heb!
Ik sta echt open voor alles!
Alvast bedankt!
Aangezien ik goede ervaringen heb met HTC qua kwaliteit, betrouwbaarheid en gebruiksvriendelijkheid zal ook mijn nieuwe telefoon weer van HTC zijn. Alleen wil ik dit keer ook een fysiek TB... dus mijn oog viel op de verwachtte HTC Vision! Helaas is er nog weinig over bekend, en zal het nog even duren voordat deze phone gereleased wordt... nog even wachten dus.
Maar goed, het is een Blackstone topic, dus on topic:
Ik heb mijn HD al vrij snel na aankoop vele malen geflashed met een custom rom, en werk nu al een tijd met een half jaar oude rom van Duty, die mij erg goed is bevallen. Ik ben alleen een beetje ongeduldig, en wil Android uitproberen. Nu is mijn vraag, of er hier mensen zijn die het al gelukt is om Android met succes te draaien op de HD. Verder, aangezien ik op de vertrouwde sites XDA en HTCPedia niet meer kan vinden dan een manier om te dualbooten tussen de 2 OS'n, of er een mogelijkheid is om een Android rom over de WinMo rom heen te flashen (het lijkt me niet waarschijnlijk, omdat ik er dus weinig over kon vinden, maar misschien dat er hier mensen zijn die meer weten???)
Als laatste, als het bovenstaande 'niet mogelijk is'/'niet lekker werkt' of gewoon 'niet moet doen' , iemand die weet of er een leuke, boeiende rom is die alles een beetje 'op-spiced' (geen werkwoord, I know
Alvast bedankt!
Same here, moet nog een paar maanden en dan ga ik ook over op Android. Geen Touch HD meer, geen WiMo meer. Zin in 
Op XDA dwaalt ergens een .cab bestand rond waarmee je Android 2.1 kan installeren op je Touch HD. Werkt redelijk, behalve camera en gps geloof ik. Installatie is dus niet moeilijk.
Vanuit je WiMo installatie kan je dan Android starten, waarna je via een Linux bootmanager in je Android installatie terecht komt. Wil je weer terug naar WiMo dan zul je moeten soft resetten.
Niet fantastisch handig, wel leuk om het werkend te zien. Maar na een paar keer heb je het wel gezien en gebruik je het nooit meer
Op XDA dwaalt ergens een .cab bestand rond waarmee je Android 2.1 kan installeren op je Touch HD. Werkt redelijk, behalve camera en gps geloof ik. Installatie is dus niet moeilijk.
Vanuit je WiMo installatie kan je dan Android starten, waarna je via een Linux bootmanager in je Android installatie terecht komt. Wil je weer terug naar WiMo dan zul je moeten soft resetten.
Niet fantastisch handig, wel leuk om het werkend te zien. Maar na een paar keer heb je het wel gezien en gebruik je het nooit meer
Kwabbernootje, BEDANKT!
Heb nu je Kwbr_Topix_3.5_WM6.5 geflashed en word hier erg blij van
Veel sneller dan mijn vorige rom en genoeg opties, thanks!
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)
Voor android moet je eens op XDA kijken in het Android Development subforum. De nieuwste XDAndroid release support trouwens ook gps; alleen de camera werkt nog niet. Het werkt allemaal best snel, en de animaties gaan redelijk vloeiend. Het enige probleem is dat ie nogal vaak random vastloopt doordat alles vanaf de sd kaart moet worden geladen.. maar om even Android uit te testen is het wel erg leuk
Verwijderd
Jannibal23 en accountabc, bedankt voor de reply's!
Als ik jullie goed begrijp is alledaags gebruik van Android op de HD niet aan te raden.
Ik denk dat ik er dan toch niet aan ga beginnen.... even testen is misschien wel leuk, maar wil er liever volledig mee kunnen werken.
Toch maar even wachten op de Vision dan..... of toch nu die Desire.... hmmmm
Keuzes, keuzes...
Als ik jullie goed begrijp is alledaags gebruik van Android op de HD niet aan te raden.
Ik denk dat ik er dan toch niet aan ga beginnen.... even testen is misschien wel leuk, maar wil er liever volledig mee kunnen werken.
Toch maar even wachten op de Vision dan..... of toch nu die Desire.... hmmmm
Dank je wel. We zijn inmiddels een aantal roms verder en er zijn heel wat updates een aanpassingen doorgevoerd. Ik denk dat zelfs Sense 2.5 nu redelijk snel is. Een Blackstone zal alleen nooit de snelheid van een Leo halen.arjants schreef op donderdag 17 juni 2010 @ 11:07:
Kwabbernootje, BEDANKT!
xda Recognized Developer ,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸,.-~
Ik was een beetje online aan het surfen en kwam zodoende op omarket, als applicatie voor je touch hd oa.
Maar nu schijnt die het alleen te doen met manila?
Maar...wat is manila?
Hoe werkt het?
Hoe kom ik er aan?
Is dat wel legaal?
Of is dat een illegale besturings systeem voor je telefoon?
Wie kan me een beetje weg wijs maken?
Maar...wat is manila?
Hoe werkt het?
Hoe kom ik er aan?
Is dat wel legaal?
Manila is de developer naam voor TouchFlo3D en Sense.mrkevin schreef op zaterdag 19 juni 2010 @ 21:49:
Ik was een beetje online aan het surfen en kwam zodoende op omarket, als applicatie voor je touch hd oa.
Maar...wat is manila?
Hoe werkt het?
Hoe kom ik er aan?
Is dat wel legaal?
Manila 2.0 zit standaard op de blackstone (touchflo3d dus)
Manila 2.1 zit op de slag nieuwere telefoons TouchPro2
Manila 2.5 zit op de nieuwste telefoon HD2
Alle versies zijn overig via custom roms op de blackstone te krijgen.
Die omarket app kun je dus op je telefoon zetten.
Volgens mij waren er trouwens niet echt interessante apps te vinden die niet gewoon via het internet te vinden zijn...
heeft iemand het voor elkaar gekregen om wk live te bekijken op de blackstone? bvb via coreplayer? Ik ga dalijk om 4 uur de trein in voor 2 uur en wil het niet missen XD
Sinds het opnieuw installeren van Flashback 3.0 is het onmogelijk om de koersen van de USD, EUR en GBP toe te voegen. Dit probeer ik via de volgende manieren:
-GBPEUR=X (etc)
-GBPEUR (etc)
-GBP (etc)
-EURGBP=x (etc)
-EUR/GBP
Geen enkele oplossing werkt.
Heeft iemand een idee?
-GBPEUR=X (etc)
-GBPEUR (etc)
-GBP (etc)
-EURGBP=x (etc)
-EUR/GBP
Geen enkele oplossing werkt.
Heeft iemand een idee?
Ik weet niet of jullie dit al kennen ,maar mochten jullie nog een WWE Rom geflashed hebben en hem erg graag in het Nederlands willen hebben, hier is de oplossing.
Hiermee word je gehele rom Nederlands alleen sommige dingen zoals de namen van programma's moet je zelf wijzigen. Overigens worden de E-Book ,Documents en Facebook Tab niet 100% correct vertaald en je QuickGPS raakt mogelijk beschadigd ,hier heb ik zelf (nog) geen oplossing voor.
Ik hoop dat het wat is
Hiermee word je gehele rom Nederlands alleen sommige dingen zoals de namen van programma's moet je zelf wijzigen. Overigens worden de E-Book ,Documents en Facebook Tab niet 100% correct vertaald en je QuickGPS raakt mogelijk beschadigd ,hier heb ik zelf (nog) geen oplossing voor.
Ik hoop dat het wat is
Ik probeer 't nog een keertjeIsdatzo schreef op woensdag 16 juni 2010 @ 23:50:
Iemand bekend met het verschijnsel dat je geen afspraak over meerdere dagen kan zetten? Ik draai de mikenificent 13.0-rom.