@Yoshi
welke versienummer staat er op het scherm als je opstart? Dit kun je tijdens het opstarten zien bij de bovenste van de 3 rijen met rode cijfers rechts onderin. Als hier 1.17.xx.xx bij staat is het gewoon goed gegaan, zo niet dan kun je proberen om je radio opnieuw te flashen. Om een radio te flashen moet je trouwens wel HSPL of USPL gebruiken.
@bjkmemo8
De roms die jij noemt heb ik ook vrijwel allemaal getest, en ik ben tot dezelfde conclusie gekomen als jij

. Van de Manilla 2.5 roms is topix 3.5.10 de snelste. Mikenificent Flashback 2.0 (mijn huidige Rom) komt redelijk in de buurt van Topix. Blackdragon is ook redelijk snel maar ik vind de indeling van het startmenu en de geinstalleerde programma's nogal bagger. De rest van de Manilla 2.5 roms is toch wel een stukje trager.
Van de manilla 2.1 roms is denk ik topix 3.5 de snelste. BlackStonehenge is trouwens ook een aanrader als je van 6.5.x builds houdt; de nieuwste versie van die rom is ook behoorlijk snel.
Maar zoals altijd: als je precies wil weten wat de snelste en stabielste rom is zul je zelf een boel moeten flashen
@buddow
Waarschijnlijk is je scherm kaduuk. hoe bedoel je "het een en ander"? kun je hem nog wel gewoon opstarten enzo? Zo ja, kun je die lijnen en strepen ook zien als je een screenshot maakt? om een screenshot te maken kun je
Shake and Save gebruiken. Mocht je op een screenshot ook strepen zien dan is er iets mis met je moederbord.
Ik heb verder geen ervaring met reparatiecentra, maar wat ik van andere mensen hoor is het laten repareren van je telefoon een duur grapje (als in >150 euro)