ik gebruikte de java versie van opera mini altijd op mijn oude Herald met qvga scherm, maar op de HD werden de menu's te klein en was het on-screen toetsenbord niet om aan te zien, dus gebruikte ik Opera 9.7 op mn HD. Ik vond het alleen een beetje k*t dut Opera mini op mn oude Herald pagina's sneller laadde dan opera 9.7 op mn HD

. Gelukkig kun je in de nieuwe versie je eigen tobo gebruiken en zijn de menu's wat groter, dus nu is opera mini een stuk bruikbaarder op de HD

. Hopelijk fixen ze binnenkort wat dingen, want er zijn vrij weinig sites die helemaal zonder fouten worden gerendered. Tweakers.net werkt idd niet helemaal goed, en ook xda-developers heeft wat renderfoutjes. Maar de snelheid...
Ik draai momenteel topix 3.5.6, maar toen ik m downloade was er nog maar 1 versie. Nu is er een versie met en een versie zonder WM messaging die ook 3.5.6 heet, en waarbij de connection setup weer bij 1e boot runt. Ik zit te twijfelen of ik m zal flashen of niet. Ik denk dat het niet zo veel zin heeft, maar ja, er is een nieuwere versie
Edit: iets waar ik trouwens erg naar uitkijk;
TouchXperience. (demofilmpje op de HD2
hier en op de Diamond
hier). Het is een GUI gemaakt door Schaps op xda. Momenteel zit het in de 1e (private) beta test, maar de verwachting is dat het binnen een paar maanden gereleased gaat worden. Het werkt best wel vloeiend op de Diamond, dus waarschijnlijk gaat het ook best goed werken op de HD
[
Voor 26% gewijzigd door
accountabc op 08-03-2010 18:37
]