Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stimm
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-08 19:34
JaMaaT schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 12:26:
[...]

Ik heb inderdaad de de stock ROM erop zitten. Deze bevalt me eigenlijk wel. Maar mijn SIM contacten sorteert de HD gewoon netjes op voornaam, maar de MSN contacten niet. Dat staat en zoekt zo raar in je lijst.

Maar wie heeft er een carkit die overweg kan met de functies van de HTC, dus netjes Batterij, contacen ed weergeven... Ik krijg straks op mijn werk ook een HTC, en moet ik dus aan de carkit. Iemand een suggestie?
Ik heb een parrot, en die doet dat allemaal, synct de contactpersonen, ik zie een signaal sterkte, en de batterij indicator, echt top! :)
Afbeeldingslocatie: http://www.carmedia.nl/catalog/images/images_big/Parrot_CK-3100_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

JaMaaT schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 12:26:
[...]

Ik heb inderdaad de de stock ROM erop zitten. Deze bevalt me eigenlijk wel. Maar mijn SIM contacten sorteert de HD gewoon netjes op voornaam, maar de MSN contacten niet. Dat staat en zoekt zo raar in je lijst.

Maar wie heeft er een carkit die overweg kan met de functies van de HTC, dus netjes Batterij, contacen ed weergeven... Ik krijg straks op mijn werk ook een HTC, en moet ik dus aan de carkit. Iemand een suggestie?
Ik gebruik een parrot. Werk gewoon goed. Geen batterij status, wel contacts en gewoon voice dialing. Alles bluetooth.
Deze heeft mn dealer er geloof ik ingezet: http://www.parrot.com/uk/...rot-mki9200/compatibility

edit: Oh, ze hebben de HD zelfs als supported phone neergezet en je kan ook je audio streamen op deze manier. Ik heb al USB en AUX-IN In mn auto, maar dit wist ik nog niet eens, lol!! Eens proberen.

[ Voor 12% gewijzigd door DeMoN op 14-05-2009 12:34 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeMoN schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 12:32:
[...]

Ik gebruik een parrot. Werk gewoon goed. Geen batterij status, wel contacts en gewoon voice dialing. Alles bluetooth.
Deze heeft mn dealer er geloof ik ingezet: http://www.parrot.com/uk/...rot-mki9200/compatibility

edit: Oh, ze hebben de HD zelfs als supported phone neergezet en je kan ook je audio streamen op deze manier. Ik heb al USB en AUX-IN In mn auto, maar dit wist ik nog niet eens, lol!! Eens proberen.
Die Parrot zit standaard in de Alpine autoradio. Werkt als een zonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

martjah schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 09:52:
heeft er iemand toevallig problemen met Windows 7 RC x64 en windows mobile ?

Windows herkend mijn HD niet meer en die van een vriend van mij ook niet.

ik steek hem in, telefoon laadt wel op, maar geen active sync of niks (heb ook al faster transfer uitgezet en mobile device center gedeïnstalleerd)

duss ze worden beide niet herkend, ik kan ook geen problemen vinden in de logboeken en hij staat ook niet bij device manager

via bluetooth kan ik wel active sync aan de gang krijgen.

??opgelost, slechte usb kabel??
Ik had net dé tip voor je..Een andere USB kabel gebruiken! Haha! Je was mij zelf dus al even voor. Een andere oplossing om te kijken of iets softwarematig is, is om te kijken via Apparaatbeheer of de HTC daar wel als apparaat gemeld staat met een uitroepteken of dergelijke.

Gelukkig is het reeds opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb het hier op GoT al vaker gezegd, maar de ene usb-kabel is de andere niet.
Sommige geven signaal door, andere laden enkel op. Laat die U in USB er maar uit eigenlijk hoor. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
De nieuwe Miri is uit.. nieuwe build van WM6.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 13-09 01:33

martjah

Appel

ronh schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 14:38:
Ik gebruik al tijden SJPhone.
Gratis te downloaden, en werkt ook via 3G (althans bij T-Mobile)
Je moet dan wel goede ontvangst hebben, anders gaat ie hakkelen.
(bij WiFi geen enkel probleem)

Het is wel aan te raden om een headset te gebruiken, anders komt het geluid via de speaker.
Dan kan iedereen meegenieten met je gesprek, maar erger: Het geluid echoot dan via speaker en de microfoon.

NB: Er staat op de site wel WM2003SE, maar werkt goed op WM6(.1)
je zou toch denken dat er iemand op het idee moet zijn gekomen om een programmatje te maken zodat al het geluid gewoon via je speakertje komt die je normaal gebruikt om te bellen en dat je daarna weer terug kan switchen. misschien niet mogelijk (geen idee, ben geen programmeur), maar dat zou wel een work around zijn.
ik gebruik het toch alleen op vakantie =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-12-2024
martjah schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 16:12:
je zou toch denken dat er iemand op het idee moet zijn gekomen om een programmatje te maken zodat al het geluid gewoon via je speakertje komt die je normaal gebruikt om te bellen en dat je daarna weer terug kan switchen. misschien niet mogelijk (geen idee, ben geen programmeur), maar dat zou wel een work around zijn.
ik gebruik het toch alleen op vakantie =)
Het zal toch wel niet zo makkelijk zijn, want er zijn meer pakketten die hier last van hebben.
En ik gebruik hem ook alleen als ik in het buitenland zit.
Dat is helaas niet zoveel, en dan gebruik ik mijn headset wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

Ik heb nu ook SJphone in gebruik met Telfort bellen.
via Wifi werkt het in ieder geval.

via de Vodafone connectie lijkt het niet te werken, kan er ook aan liggen dat ik hier maar een G verbinding heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23:10

Nox

Noxiuz

Verwijderd schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 09:52:
Kan iemand de gps applicatie downloaden van http://mobiel.9292ov.nl ?
Er staat: Klik hier om te downloaden, maar er zit geen link bij :(
zit nu op de touch maar kan hem ook niet downloaden. niet in opera en niet in ie. :(

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 20:09:
[...]

ik heb daarover al gemaild met HTC, dat probleem komt bij meer gebruikers voor. zij hebben mij geadviseerd opnieuw de sw-update nogmaals te doen, maar dat heeft het probleem niet opgelost
Klopt heb ik ook geprobeerd maar het probleem is nog niet opgelost heeft iemand een suggestie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 08:56
ronh schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 16:35:
[...]

Het zal toch wel niet zo makkelijk zijn, want er zijn meer pakketten die hier last van hebben.
En ik gebruik hem ook alleen als ik in het buitenland zit.
Dat is helaas niet zoveel, en dan gebruik ik mijn headset wel ;)
Fring werkt hier goed (icm met Skype) en met de ingebouwde speakertje dat je voor normale telefoongesprekken ook gebruikt. Enige nadeel van Fring is dat de interface er niet zo gelikt uit ziet :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LenNerd
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-08 07:50
ronh schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 15:53:
Zet eerst eens even de andere optie als standaard.
Dus als ie op ActiveSync staat, zet je hem op Disk Drive, of omgekeerd.
Kijk of ie het dan wel doet.
Soms blijft er wel een bitje "hangen"

En als je problemen hebt met Activesync, haal dan het vinkje weg bij "enable faster data synchronization"
Briljant! Vooral de reden dat er soms een 'bitje blijft hangen' vind ik heerlijk. Het heeft gewerkt, alles doet het weer als vanouds. Bedankt voor de hangendeBittip!

C2D E6300, Scythe Ninja fanless, ASRock ConroeXfire, 2GBDDR2, GeForce 7600GS, M-audio Delta1010LT, Antec Solo, 2x Samsung Spinpoint 250GB, 2x PVR 150MCE, Dell 2007WFP, Win7 Ultimate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik mijn muziek luister zonder headphones, en dan het screen wil locken dan gaat de muziek uit.
Hetzelfde geld als ik een video bekijk en even alleen geluid wil en het screen wil locken gaat het geluid ook uit.
(zelfs met headphones bij video's)

Hoe kan ik dit probleem oplossen?
Ik wil liever geen ander programma dan Windows Media Player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zanniebal schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 12:29:
[...]

Ik heb een parrot, en die doet dat allemaal, synct de contactpersonen, ik zie een signaal sterkte, en de batterij indicator, echt top! :)
[afbeelding]
Ik heb ook de Parrot CK3100 met de Touch HD in een VW Passat. Mijn Parrot werkt niet goed met de Touch HD. De Bluetooth connectie is niet stabiel; na één gesprek wordt de bluetooth verbroken. Suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:00
Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 21:17:
[...]

Ik heb ook de Parrot CK3100 met de Touch HD in een VW Passat. Mijn Parrot werkt niet goed met de Touch HD. De Bluetooth connectie is niet stabiel; na één gesprek wordt de bluetooth verbroken. Suggesties?
deze gebruik ik en weg zijn de wegvallende verbindingen :D
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=472148

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigpapa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04-09 22:39
Even een vraagomtrent proggie Nodata.
Ik gaat zaterdag naar het buitenland, en heb ik nodata geinstalleerd.
Maar als ik hem uitprobeerd dan zet ik T-mobile internet en T-mobile MMS op disabled.
Maar als ik dan IE opstart kom ik gewoon op google.
En als ik een andere pagina probeer die niet in mijn favorieten staat dan weer geeft hij hem ook gewoon.
En ik zie gewoon de G boven in staan.
Heeft iemand een oplossing hiervoor.
Stuur me aub niet door naar een eng, site want ben zier slecht in engels....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

in het programma krijg je een melding dat bestaande dataverbindingen handmatig uitgezet moeten worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoxiuZ schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 17:57:
[...]

zit nu op de touch maar kan hem ook niet downloaden. niet in opera en niet in ie. :(
Toch moet je het progje met je tel kunnen downloaden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:36
Ik heb tijdens gesprekken met de Touch HD veel last van verbinding die verbroken wordt en haperende gesprekken. Hij valt dan even weg en regelmatig wordt zomaar de verbinding verbroken. Ik heb de originele firmware met Mobile Shell 3. Provider is T-Mobile. Is er in de instelling van GSM iets in te stellen dat dit op te lossen is, want het is rete-irritant en ik verwacht dit ook niet van zo'n luxe toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky_Luck
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 20:46:
Als ik mijn muziek luister zonder headphones, en dan het screen wil locken dan gaat de muziek uit.
Hetzelfde geld als ik een video bekijk en even alleen geluid wil en het screen wil locken gaat het geluid ook uit.
(zelfs met headphones bij video's)

Hoe kan ik dit probleem oplossen?
Ik wil liever geen ander programma dan Windows Media Player
Hoe "lock" jij je screen?
Gebruik je hier toevallig de POWER button bovenop het toestel voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu net besloten om de orginele rom erop te flashen.
Aangezien ik touchflo3D toch niet meer gebruik maar Mobile Shell 3 ben ik op zoek naar de meerwaarde van een custom rom.

Khad hiervoor Miri v10 (dat is een engelse 6.5 rom die soepeltjes loopt, maar met bugs en de halve camera werkt niet(niet goed altans)
Nu heb ik de officiele rom van de HTC site (dat is dus nederlands)
Kijken of ik verschil merk (behalve het uber heersende compact qwerty keyboard van de officiele rom :) )

[edit]
Het pincode systeem is wel flink veranderd. Dat werkt nu al goed :-)
26% geheugen met touchflo aan, kan volgens mij geen custom rom aan tippen :)

Alleen werkt UC niet. Helaas :-(

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2009 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of Final Fantasy 7 werkt op de touch HD via FpseCE ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 17:59

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

NoxiuZ schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 17:57:
[...]

Ik heb al een reactie gehad van de 9292 consumenten service. Ik moest even met mijn toestel ook een reactie via die site maken. Heb ik gedaan zodat ze verder konden bekijken waarom wij geen link zien. Ik heb daarbij gelijk gemeldt dat ik niet de enige HD gebruiker ben die die link niet krijgt.

Dus men reageert in ieder geval wel, hopen dat ze er wat aan kunnen doen...

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb deze telefoon al een tijdje, draai hem nu met de mobile shell 3 er op.

deze heb ik er sinds kort opgezet. alleen sindsdien doet windows live al mijn contactpersonen ook tussen mijn telefoon nummers zetten.

nu staan er dus mail adressen en telefoon nummer door elkaar. iemand enig idee hoe dit uit tezetten is zodat ik alleen de telefoon nummers zie, de outlook contacts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 01:07

CSB

:D

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 21:17:
[...]

Wat ook vaak een aanrader is is om je Parrot te updaten via een laptop met bluetooth. Je kan op die manier namelijk alle bugs uit je Parrot-software halen. Ik heb dit een halfjaar geleden gedaan voor zowel mijn eigen parrot als die van mijn vader, en heb hierdoor een stuk minder wegvallende verbindingen, (al dan niet geen meer) en er zijn tevens nieuwe functies bij sommige telefoons gekomen.

Op deze link kan je het downloadprogramma vinden. Gratis en als extra service van parrot. Wat overigens wel iets is om rekening mee te houden is of je parrot ondersteund word door deze service. Wellicht is er ook een Nederlandse versie, google geeft hierop antwoord. http://www.parrot.com/usa/support/downloads

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LenNerd
Ik krijg .Net Compact Framework 3.5 niet geinstalleerd.
Ik heb de file NETCFSetupv35.msi gedownload van de MS-site maar krijg steeds de foutmelding
"Error 1316. A network error occurred while attempting to read from the file NETCFSetupv35[1].msi"

Gek dat deze filenaam uitgebreid is met [1].

Ik heb de file gerund met de HD in ActiveSync mode, gedeeld internet mode en compleet niet aangesloten.
Ook heb ik de file op de HD zelf gerund maar dat kan niet. .msi werkt niet op WM.

Iemand een idee wat ik fout doe?

C2D E6300, Scythe Ninja fanless, ASRock ConroeXfire, 2GBDDR2, GeForce 7600GS, M-audio Delta1010LT, Antec Solo, 2x Samsung Spinpoint 250GB, 2x PVR 150MCE, Dell 2007WFP, Win7 Ultimate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LenNerd schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 13:53:
Ik krijg .Net Compact Framework 3.5 niet geinstalleerd.
Ik heb de file NETCFSetupv35.msi gedownload van de MS-site maar krijg steeds de foutmelding
"Error 1316. A network error occurred while attempting to read from the file NETCFSetupv35\[1].msi"

Gek dat deze filenaam uitgebreid is met \[1].

Ik heb de file gerund met de HD in ActiveSync mode, gedeeld internet mode en compleet niet aangesloten.
Ook heb ik de file op de HD zelf gerund maar dat kan niet. .msi werkt niet op WM.

Iemand een idee wat ik fout doe?
Zoek eens op NETCFv35.wm.armv4i.cab
Die kan je op je HD installeren en is minder dan 3MB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LenNerd
Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 14:11:
[...]

Zoek eens op NETCFv35.wm.armv4i.cab
Die kan je op je HD installeren en is minder dan 3MB.
Bedankt, dat werkt inderdaad!
Maf dat die install via MS zelf niet werkt...
(uiteindelijk de file via een xda-thread gedownd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormtrooper
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 17:59

Stormtrooper

Stormtroopers Of Death

Stormtrooper schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 11:55:
[...]

Dus men reageert in ieder geval wel, hopen dat ze er wat aan kunnen doen...
En men heeft inderdaad wat gedaan: er staat nu wel een link. Ik heb verder nog niets van ze gehoord dus zal ze zo weer eens mailen... Maar download is nu in ieder geval mogelijk....

Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky_Luck schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 10:28:
[...]

Hoe "lock" jij je screen?
Gebruik je hier toevallig de POWER button bovenop het toestel voor?
Ja, is dit niet goed dan?
Ik gebruik ook S2U..
Maar S2P vind ik echt een *** programma..
Ik vind het gewoon raar dat het niet ergens kan instellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier had ik ook last van, ik heb mijn HD vorige week opgestuurd en heb al een mail ontvangen dat hij gerepareerd is en wordt teruggezonden. Nu maar hopen dat het opgelost is. :O
wvkreg schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 09:13:
Ik heb tijdens gesprekken met de Touch HD veel last van verbinding die verbroken wordt en haperende gesprekken. Hij valt dan even weg en regelmatig wordt zomaar de verbinding verbroken. Ik heb de originele firmware met Mobile Shell 3. Provider is T-Mobile. Is er in de instelling van GSM iets in te stellen dat dit op te lossen is, want het is rete-irritant en ik verwacht dit ook niet van zo'n luxe toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost-be
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Een vraagje, heb de HD nu sinds een week in mijn bezit, heel tevreden over, nog wel met originele rom, wel met spb 3.0, HD tweak en TT7. Alles werkt perfect wifi, e-mail en surf. Maar ik krijg met geen mogelijkheid vodafone life aan de praat met proximus (belgie) heb al de instellingen van de vodefone site ingegeven, maar lijkt niet te werken
• Vul onderstaande gegevens in om uw toestel juist te configureren:
• Name of the profile = "Live"
• APN (Acces Point Name) = wap.proximus.be
• Login (of gebruikersnaam) = wap
• Password = wap
• Gateway (or WAP Gateway or Primary IP gateway or Server address) = 010.253.007.003
• Homepage = http://live.vodafone.com
• Primary port nummer = 80
• Authentication Protocol = PAP
Iemand een oplossing voor mij probleem??
Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

Ghost-be schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 21:13:
Een vraagje, heb de HD nu sinds een week in mijn bezit, heel tevreden over, nog wel met originele rom, wel met spb 3.0, HD tweak en TT7. Alles werkt perfect wifi, e-mail en surf. Maar ik krijg met geen mogelijkheid vodafone life aan de praat met proximus (belgie) heb al de instellingen van de vodefone site ingegeven, maar lijkt niet te werken
• Password = wap
• Gateway (or WAP Gateway or Primary IP gateway or Server address) = 010.253.007.003
Alvast bedankt
Het is misschien een stomme vraag, maar waarom wil je de settings van Vodafone als je bij Proximus zit? En probeer ipv gateway eens '10.253.7.3' ipv dat getal dat er nu staat?

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost-be
stomme vraag bestaat niet hé. Het is omdat ik via mijn werk gratis op de vodafone site kan, en daar ook van de mogelijkheden kan gebruikmaken, zoals bv mobile TV. en geraak ik daar natuurlijk juist niet op :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02 21:46

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 19:49:
Hier had ik ook last van, ik heb mijn HD vorige week opgestuurd en heb al een mail ontvangen dat hij gerepareerd is en wordt teruggezonden. Nu maar hopen dat het opgelost is. :O
[...]
Ik heb het ook af en toe, maar eigenlijk alleen bij mijn ouders thuis waar het ontvangst niet heel geweldig is. Ben wel benieuwd of het geholpen heeft bij jou!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --WaaZaa--
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:45
Ghost-be schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 22:58:
stomme vraag bestaat niet hé. Het is omdat ik via mijn werk gratis op de vodafone site kan, en daar ook van de mogelijkheden kan gebruikmaken, zoals bv mobile TV. en geraak ik daar natuurlijk juist niet op :'(
Lijkt me niet mogelijk.Lijkt me dat Live.vodafone.com is alleen bereikbaar vanaf het eigen netwerk.

Overigens ben ik zelf vodafone klant en maak ik verbinding via vodafone 3G, maar kom er momenteel ook niet op.

prutsert

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ghost-be schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 22:58:
offtopic:
Heb je die HD via het ambassador-plan? Zo ja, hoe lang heb je er moeten op wachten? :P

Ik hoop dat je hier een oplossing voor vindt, anders heb ik binnenkort hetzelfde probleem! :+
--WaaZaa-- schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 13:48:
[...]

Lijkt me niet mogelijk.Lijkt me dat Live.vodafone.com is alleen bereikbaar vanaf het eigen netwerk.

Overigens ben ik zelf vodafone klant en maak ik verbinding via vodafone 3G, maar kom er momenteel ook niet op.
Proximus werkt samen met Vodafone. Onder andere voor MobileTV moet je langs de Vodafone WAP-site passeren.

[ Voor 30% gewijzigd door Fire69 op 16-05-2009 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 13:23
ik heb sinds de laaste dagen last van dat ik geen email kan versturen via mijn pop account terwijl ontvangen geen probleem is. terwijl ik via wifi wel kan verzenden.

hard reset gedaan en alles er weergoed opgezet en nog steeds het zelfde probleem.
via wifi wel en via mobiel internet niet

hij geeft aan "fout tijdens synchroniseren" of "kan bericht niet verzenden. controleer netwerkdekking en account gegevens. probeer vervolgens opnieuw te verzenden"

heb trouwens hi eindeloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 08:56
Dazzie schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 21:43:
ik heb sinds de laaste dagen last van dat ik geen email kan versturen via mijn pop account terwijl ontvangen geen probleem is. terwijl ik via wifi wel kan verzenden.

hard reset gedaan en alles er weergoed opgezet en nog steeds het zelfde probleem.
via wifi wel en via mobiel internet niet

hij geeft aan "fout tijdens synchroniseren" of "kan bericht niet verzenden. controleer netwerkdekking en account gegevens. probeer vervolgens opnieuw te verzenden"

heb trouwens hi eindeloos
Ik had zulke problemen met Vodafone, de oplossing was de proxyserver uit te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Absolut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 15:31
Fire69 schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 17:50:
[...]

offtopic:
Heb je die HD via het ambassador-plan? Zo ja, hoe lang heb je er moeten op wachten? :P

Ik hoop dat je hier een oplossing voor vindt, anders heb ik binnenkort hetzelfde probleem! :+

[...]

Proximus werkt samen met Vodafone. Onder andere voor MobileTV moet je langs de Vodafone WAP-site passeren.
Ik denk ook een Touch HD via het ambassador programma te bestellen >:) Hij is wel prijzig natuurlijk...
Momenteel ben ik nog aan het wachten of er misschien een nieuwe lijst komt (voor 31 mei) met de HTC Diamond 2 op, maar ik vrees ervoor. Tevens twijfel ik tussen de HD, de Omnia en de Touch Cruise 2.
Iemand tips?

Ervaring met de levertijd? Naar wat ik gehoord heb, wordt deze veel sneller geleverd dan bijv de Nokia 5800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13-09 13:23
Vin87 schreef op zondag 17 mei 2009 @ 01:16:
[...]

Ik had zulke problemen met Vodafone, de oplossing was de proxyserver uit te zetten.
die proxy staat gewoon uit dus volgens mij ligt het daar niet aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemorgen allemaal,

Ik heb nu een raar probleem.
Namelijk met smsén, het zit zo:
Als ik een sms verstuur die maar 1 sms lang is is er geen probleem, maar als ik een sms verstuur die langer is dan 1 sms aanelkaar dan zegt me telefoon dat ie verstuurd is. Maar krijgt de ontvanger hem 9 van de 10 keer niet binnen.

is dit een bekend probleem?
en zijn er oplossingen voor?

Help me aub het is zwaar vervelend om smsjes steeds zelf te splitsen.

Mvg Dennis

Aanpassing: Ik heb mijn simkaart in een andere telefoon gedaan en een lange sms verstuurd en dan komt de sms wel aan.
heb me telefoon ook al een hard reset gegeven maar dat werkt ook niet.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2009 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Absolut schreef op zondag 17 mei 2009 @ 09:26:
[...]

Ik denk ook een Touch HD via het ambassador programma te bestellen >:) Hij is wel prijzig natuurlijk...
Momenteel ben ik nog aan het wachten of er misschien een nieuwe lijst komt (voor 31 mei) met de HTC Diamond 2 op, maar ik vrees ervoor. Tevens twijfel ik tussen de HD, de Omnia en de Touch Cruise 2.
Iemand tips?

Ervaring met de levertijd? Naar wat ik gehoord heb, wordt deze veel sneller geleverd dan bijv de Nokia 5800.
Prijzig? 234€ vind ik eigenlijk wel goed meevallen. :)

offtopic:
Ik heb samen met wat collega's overal zitten rondbellen, maar we kregen overal hetzelfde antwoord op de vraag op de lijst voor 31 Mei zou worden aangepast: "Nee! Absoluut niet!" :P
Als je niet zo lang na 31 Mei in dienst bent getreden, kan je wachten met bestellen van deze lijst.
Vanaf de datum van indiensttreding, kan je dan opnieuw bestellen, en er is wel een grote kans dat er dan een geupdate lijst zal zijn.
Ik hoop dat hij sneller dan de 5800 wordt geleverd, want dat duurde 4 weken...

[ Voor 23% gewijzigd door Fire69 op 17-05-2009 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost-be
Heb je die HD via het ambassador-plan? Zo ja, hoe lang heb je er moeten op wachten?

yep via ambassador, besteld eerste of tweede dag, geleverd 2of 3mei.

en spijtig genoeg is het vodafone probleem nog steeds niet opgelost. graak blijkbaar niet op de vodafone WAP site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ge1949
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-05-2023
Ik heb onlangs McGuider op dvd gekocht voor mijn HTC.
In de winkel heeft men hem geinstalleerd op mij sd-kaartje/
Weet iemand wat te doen, ivm met McGuider, als ik eventueel mijn HTC een harde reset moet geven?

Aub NIET crossposten: Ge1949 in "Het Sygic McGuider Topic"

[ Voor 18% gewijzigd door pven op 18-05-2009 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LPEspecial
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15-07-2024
Ge1949 schreef op zondag 17 mei 2009 @ 22:44:
Ik heb onlangs McGuider op dvd gekocht voor mijn HTC.
In de winkel heeft men hem geinstalleerd op mij sd-kaartje/
Weet iemand wat te doen, ivm met McGuider, als ik eventueel mijn HTC een harde reset moet geven?
Waarschijnlijk gewoon het exe bestand opstarten dat op de SD kaart staat. Werkte in ieder geval bij de 7.70 builds wel.

Anders zul je hem opnieuw moeten installeren en activeren.... In dat geval: Lastig die spullen die ze inbakken waar alleen betalende klanten last van hebben.

LPEspecial

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Absolut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 15:31
Ghost-be schreef op zondag 17 mei 2009 @ 19:04:
Heb je die HD via het ambassador-plan? Zo ja, hoe lang heb je er moeten op wachten?

yep via ambassador, besteld eerste of tweede dag, geleverd 2of 3mei.

en spijtig genoeg is het vodafone probleem nog steeds niet opgelost. graak blijkbaar niet op de vodafone WAP site
Ben je er tervreden van?
Hij lijkt mij net "iets" te groot. Daarom ook dat ik twijfel tussen de Omnia en de HD. Ga vanmiddag nog eens een laatste keer kijken bij FNAC naar beide toestellen.
De Omnia heeft een betere CPU (voor video allesinds), grotere batterij en kleiner scherm (dus een langere standby gok ik), maar een "slechte" resolutie en het is en blijft samsung (slechte ervaringen mee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Absolut schreef op maandag 18 mei 2009 @ 11:36:
[...]

Ben je er tervreden van?
Hij lijkt mij net "iets" te groot. Daarom ook dat ik twijfel tussen de Omnia en de HD. Ga vanmiddag nog eens een laatste keer kijken bij FNAC naar beide toestellen.
De Omnia heeft een betere CPU (voor video allesinds), grotere batterij en kleiner scherm (dus een langere standby gok ik), maar een "slechte" resolutie en het is en blijft samsung (slechte ervaringen mee).
Sized-Up: Samsung i900 omnia vs HTC Touch HD vs HTC Touch Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb heel vaak dat me sms lang in me outbox blijft staan, terwijl ik genoeg bereik heb als het gebeurt! Ook krijg ik soms een sms veel later binnen dan die verstuurd is!

Heeft iemand een oplossing of hetzelfde probleem?

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

Ik heb hier maar minimaal last van.

zover ik weet heb ik altijd goed bereik.... soms krijg ik een smsje 3 minuten later dan dat ie verzonden is. maar dat is ook het maximale en daar stoor ik me niet echt aan. Dat vind ik acceptabel.

99% van de tijd krijg ik ze meteen.

ik draai overigens dutty 3.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2009 @ 13:22:
ik heb heel vaak dat me sms lang in me outbox blijft staan, terwijl ik genoeg bereik heb als het gebeurt! Ook krijg ik soms een sms veel later binnen dan die verstuurd is!

Heeft iemand een oplossing of hetzelfde probleem?

mvg
Ik heb hier ook last van, maar ik heb werkelijk geen idee waar het aan ligt. Ik gebruik de nieuwste Radio (1.14.25.24) en het is iets wat ik pas de laatste tijd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik gebruik zelfs de nieuwe custom rom, maar ik stoor me er wel aan! Vooral dat ze niet meteen verzonden worden!

Misschien toch maar een andere rom proberen? Had me voorgenomen zo lang mogelijk custom te blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dima_2005
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 13-09 20:26

Dima_2005

T.net-verslaafde

Is er een manier om met de originele rom een keylock op te zetten?
Want blijkbaar elke keer als er een reminder opkomt, is alles geactiveerd en dan gebeuren er eens ongelukjes (ivm bellen naar ongewenste mensen, vooral buitenland :( ).
Dus ik denk nu aan een soort keylock zoals S2U2, maar dan zonder al dat "chique" gedoe, en dat hij WEL werkt... want bij mij blijft die hangen ism HTC Touch Flo 3D (vooral de password gedeelte dan)...
Maar ik wil wel een telefoon opnemen als die er is... dus feitenlijk dat die de "keylock" enkel afzet om reminders alleen af te zetten (en dan komt de keylock weer op) en om telefoontjes op te nemen...
En het moet samenwerken met de HTC ROM met Touch Flo

Iemand idee?

Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dempie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-10-2023
Dat smsjes in de outbox blijven hangen heb ik 9 van de 10 keer ook last van... Hierdoor denkt de telefoon dat het smsje nog niet verstuurt is en verzend hij hem vaak meerdere keren! Errug irritant dus voor mij en de ontvanger!

M'n HD is ondertussen voor de 2e keer naar Eurotwice om dit te verhelpen, vorige keer is er volgens mij weinig tot niets gebeurt en kreeg ik hem terug met dezelfde fout. ben benieuwd!

Meer mensen met dit probleem? HTC vertelde mij dit probleem nog nooit te hebben gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost-be
[...]

Ben je er tervreden van?
nog geen moment spijt van men aankoop, enig (voor sommige) nadeel is, je moet er wat aan sleutelen, aanrader zeker HD Tweak, dan een goede screenprotector (Brando Screenprotector Ultra Clear) en voor het bellen gebruik ik Bluetooth oortje, ik heb nu een Plantronics Voyager 855 kun je ook muziek door beluisteren, zeker aanrader, gesprek opnemen is gewoon uitschuiven. Voor ons enige nadeel dat ik (nog niet) op vodafone live geraak. maar surf, mail, film kijken, muziek beluisteren, navigatie via TT7, exell sheets en pdf reader gewoon bangelijk :) en nee ik heb geen aandelen van HTC. maar ben wel een PDA (HP compaq) gewoo.n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dempie schreef op maandag 18 mei 2009 @ 19:31:
Dat smsjes in de outbox blijven hangen heb ik 9 van de 10 keer ook last van... Hierdoor denkt de telefoon dat het smsje nog niet verstuurt is en verzend hij hem vaak meerdere keren! Errug irritant dus voor mij en de ontvanger!

M'n HD is ondertussen voor de 2e keer naar Eurotwice om dit te verhelpen, vorige keer is er volgens mij weinig tot niets gebeurt en kreeg ik hem terug met dezelfde fout. ben benieuwd!

Meer mensen met dit probleem? HTC vertelde mij dit probleem nog nooit te hebben gehoord.
Ja precies, dat bedoel ik nou! Het feit dat hij hem meerdere keren verstuurd bezorgt me alleen maar meer kosten en onwetendheid. Onwetendheid dat ik niet weet of hij nou wel of niet verstuurd is of zelfs meerdere keren!

Hoop echt hier een oplossing voor te vinden, ik hoor het graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fitz
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 25-08 23:03

Fitz

Vincent! We happy?

Dima_2005 schreef op maandag 18 mei 2009 @ 17:57:
Is er een manier om met de originele rom een keylock op te zetten?
Want blijkbaar elke keer als er een reminder opkomt, is alles geactiveerd en dan gebeuren er eens ongelukjes (ivm bellen naar ongewenste mensen, vooral buitenland :( ).
Dus ik denk nu aan een soort keylock zoals S2U2, maar dan zonder al dat "chique" gedoe, en dat hij WEL werkt... want bij mij blijft die hangen ism HTC Touch Flo 3D (vooral de password gedeelte dan)...
Maar ik wil wel een telefoon opnemen als die er is... dus feitenlijk dat die de "keylock" enkel afzet om reminders alleen af te zetten (en dan komt de keylock weer op) en om telefoontjes op te nemen...
En het moet samenwerken met de HTC ROM met Touch Flo

Iemand idee?
Hoewel S2U2 het nu erg goed doet op mijn HD zijn er twee andere alternatieven.
Throttle Lock, Een ook iets uitgebreider lock applicatie waarbij een patroon moet maken zodat alleen jij de telefoon kan unlocken.

Daarnaast een erg simpele maar mooie applicatie genaamd LockMeLite
Alleen een simpele digitale klok + eventuele smsjes/email en een achtergrond welke je zelf kan kiezen.

Beide zijn op xda te vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dempie
  • Laatst online: 26-10-2023
Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2009 @ 20:40:
[...]

Ja precies, dat bedoel ik nou! Het feit dat hij hem meerdere keren verstuurd bezorgt me alleen maar meer kosten en onwetendheid. Onwetendheid dat ik niet weet of hij nou wel of niet verstuurd is of zelfs meerdere keren!

Hoop echt hier een oplossing voor te vinden, ik hoor het graag!
Naja, ik hoop dat het probleem is opgelost als ik mijn telefoon terug krijg, maar heb er een hard hoofd in.
Mijn moeder en 2 vrienden hebben allen de HD en draaien de nieuwste ROM-versie en SPB 3.. Zij hebben totaal geen problemen met het smsen. Na aan aantal telefoontjes met Hi, ben ik er al wel achter dat de kosten (uiteraard) voor mij zijn en de fout niet bij hun ligt. Al 2x keer over een nieuwe simkaart gehaald namelijk!
De tijd van het smsje dat ik verzonden heb, verandert ook telkens, waardoor ik weet dat hij weer opnieuw verzonden is. Pas wanneer hij uit postvak UIT is, is er geen probleem meer.

Heb tijden niets kunnen vinden op internet over dit probleem, maar blijkbaar komen er toch mensen met dit probleem bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraag: Wat ik toch het grootste minpunt van Manilla vind is dat er maar 2 afspraken worden weergegeven op het today scherm. Ik kwam vandaag echter de volgende link tegen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=497197 en ik vraag me af of iemand dit al getest heeft? Je hebt hier de nieuwe Manilla voor nodig. Ik ga dit wel testen/gebruiken maar zit momenteel met de superlite rom versie van Onkolog. In deze rom zit alleen titanium. Over een aantal dagen komt Onkolog met zijn nieuwste rom (aanrader) en dan ga ik weer Manilla gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwabbernootje
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2009 @ 22:08:
Vraag: Wat ik toch het grootste minpunt van Manilla vind is dat er maar 2 afspraken worden weergegeven op het today scherm. Ik kwam vandaag echter de volgende link tegen: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=497197 en ik vraag me af of iemand dit al getest heeft? Je hebt hier de nieuwe Manilla voor nodig. Ik ga dit wel testen/gebruiken maar zit momenteel met de superlite rom versie van Onkolog. In deze rom zit alleen titanium. Over een aantal dagen komt Onkolog met zijn nieuwste rom (aanrader) en dan ga ik weer Manilla gebruiken.
Waarom is deze rom een aanrader? De man is een slager :)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=460640

[ Voor 3% gewijzigd door kwabbernootje op 18-05-2009 22:40 ]

xda Recognized Developer ,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸,.-~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha. Ik vind het ten eerste wel fijn dat zijn rom wm 6.5 bevat en ten tweede is zijn rom helemaal kaal gestript. Het werkt lekker snel en is volkomen bug-free. Ten slotte zit er helemaal geen onzin meer in en je kan alles installeren wat je zelf wilt :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwabbernootje
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2009 @ 23:04:
[...]

Haha. Ik vind het ten eerste wel fijn dat zijn rom wm 6.5 bevat en ten tweede is zijn rom helemaal kaal gestript. Het werkt lekker snel en is volkomen bug-free. Ten slotte zit er helemaal geen onzin meer in en je kan alles installeren wat je zelf wilt :).
Ahum, wat is snel? :)
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=516190

Geen enkele rom is bugfree uiteindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik merk dat op mijn HD de tijdzone bij controle op Windhoek (=GMT+2) staat.
Als ik hem terug plaats naar Amsterdam (en de tijd 1 uur verschuif) dan staat hij na het uitzetten van de HD weer op Windhoek.
Zeer irritant.
WM 6.1 - geen nieuwe ROM's
Iemand een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwabbernootje schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 08:50:
[...]

Geen enkele rom is bugfree uiteindelijk.
die van jou toch bijna wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 10:57:
[...]

die van jou toch bijna wel ;)
kwabbernootje = kwbr?
Als dat zo is, mooie roms die topix! ;)
Heb eerst 1.5 een tijdje gedraaid en sinds kort 1.6.1 en ben zeer tevreden moet ik zeggen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 10:05:
Ik merk dat op mijn HD de tijdzone bij controle op Windhoek (=GMT+2) staat.
Als ik hem terug plaats naar Amsterdam (en de tijd 1 uur verschuif) dan staat hij na het uitzetten van de HD weer op Windhoek.
Zeer irritant.
WM 6.1 - geen nieuwe ROM's
Iemand een suggestie?
Als het goed is kan je instellen dat hij automatisch de tijdszone instelt of niet. Even uitproberen wat het beste werkt. Waarschijnlijk krijgt hij van het netwerk door dat hij in een andere tijdszone zit, dan moet je dit uitschakelen. Zo niet kan je automatisch aanzetten.

Vanmiddag mijn HTC Touch HD halen. Kan per vandaag verlengen dus moet helemaal goedkomen! Het is altijd afwachten of een telefoon bevalt, maar gezien de ervaringen hier zijn de meeste problemen wel op te lossen en zal ik er veel plezier van moeten hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InsjaHH
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01-09 22:51
Verwijderd schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 13:42:
Wat ook vaak een aanrader is is om je Parrot te updaten via een laptop met bluetooth. Je kan op die manier namelijk alle bugs uit je Parrot-software halen. Ik heb dit een halfjaar geleden gedaan voor zowel mijn eigen parrot als die van mijn vader, en heb hierdoor een stuk minder wegvallende verbindingen, (al dan niet geen meer) en er zijn tevens nieuwe functies bij sommige telefoons gekomen.

Op deze link kan je het downloadprogramma vinden. Gratis en als extra service van parrot. Wat overigens wel iets is om rekening mee te houden is of je parrot ondersteund word door deze service. Wellicht is er ook een Nederlandse versie, google geeft hierop antwoord. http://www.parrot.com/usa/support/downloads

Succes!
Ik heb me ook mateloos geergerd aan het feit dat de Touch HD en de Parrot 3100 niet echt beste vriendjes waren om het zacht uit te drukken :P. Na het updaten naar 4.19 op de Parrot en WM 6.5 Miri op de Touch HD werkt het nu eindelijk wel naar behoren. Voorheen had ik 9 van de 10 keer dat het gesprek niet over de speakers werd geleid maar nog steeds via de telefoon of dat ik een gesprek niet kon aannemen / weigeren en nog meer van dat soort problemen.

Misschien heb je er zelf ook wat aan. Ik stond op een gegeven moment op het punt om weer een Nokia / SE te gaan halen, maar het kan dus wel goed werken ;).

Website, Flickr, FB, Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds 2 weken last dat mijn tijd soms een uur terug is gezet.
Gisteren voor ik ging pitten keek ik nog even op me tel en ja hoor, had hij het nu weer een half uur terug gezet. Ook zo lekker handig als het ook je wekker is, maar ik zag het nog op tijd.

Hebben hier meer last van en waardoor kan dat komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwabbernootje
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 11:12:
[...]

kwabbernootje = kwbr?
Als dat zo is, mooie roms die topix! ;)
Heb eerst 1.5 een tijdje gedraaid en sinds kort 1.6.1 en ben zeer tevreden moet ik zeggen _/-\o_
Ben aan het werken aan een NL Topaz port. Vanzelfsprekend even snel en stabiel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren Duttys v3.4 geinstaleerd, en het werkt iets beter dan de oude. Ik heb wel het gevoel dat de graphics beter zijn.

Alles draait en werkt goed, net nog iets geinstaleerd dat als je de telefoon aan je oor doet tijdens het bellen, dan gaat je beeldscherm uit, haal je hem weg van je oor, dan gaat hij weer aan. Is wel leuk en handig.

Hij is gesynced met GMail, en hij synced ook alles, ook de fotos van de contacten, en zit hier nu te flashen zonder probleem, alleen jammer dat hij ze telkens op de achternaam neer zet, maar goed, daar heb ik dan ook weer een programma voor.
Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 11:37:
Heb sinds 2 weken last dat mijn tijd soms een uur terug is gezet.
Gisteren voor ik ging pitten keek ik nog even op me tel en ja hoor, had hij het nu weer een half uur terug gezet. Ook zo lekker handig als het ook je wekker is, maar ik zag het nog op tijd.

Hebben hier meer last van en waardoor kan dat komen?
Moet je de landinstellingen veranderen. Het kan namelijk op een andere land staat, waardoor hij het automatisch terug zet.
[...]
en het is en blijft samsung (slechte ervaringen mee).
Same here, ik moet er niet aan denken een samsung te nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De taal staat goed, zou denken dat die op een andere regio springt, maar omdat die gisteren een half uur terug ging 8)7 Kan zo op internet er ook niks over vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 13:04:
De taal staat goed, zou denken dat die op een andere regio springt, maar omdat die gisteren een half uur terug ging 8)7 Kan zo op internet er ook niks over vinden.
ik heb dat ook een paar keer gehad. geen idee waardoor dat komt. ik draai dutty 3.3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 13:04:
Ja sorry, ik bedoelde landinstellingen :)
Maar staan die ook goed dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwabbernootje schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 11:50:
[...]

Ben aan het werken aan een NL Topaz port. Vanzelfsprekend even snel en stabiel :)
Ahja, dat zal wel gewaardeerd worden ;) Zelf heb ik het liefst alles in het Engels, dus een NL rom zal ik niet gebruiken. Die 1.6.1 is echt geweldig..het enige wat ik aangepast heb is een registry tweak voor die locked items in de programs tab. Ik blijf je iig volgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand hoe ik nederlandse xt9 of windows word suggestion in een wwe rom aam de praat krijg? bijvb in dutty 3.3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadRettoR
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-06 19:53
Na een aantal davideuk try-outs, op aanraden van vele hier nu de nieuwste miri rom erop gezet. Avondje bezig geweest, al mijn eigen meuk erop gezet.. loopt soepeltjes moet ik zeggen!
maaarrrr... :-) één probleempje...
Als ik met Opera op internet zit... dan ziet veel tekst, niet alles dus eruit alsof het hierogliefen zijn.. heel apart en heb dit niet eerder gezien..
heb met instellingen zitten klooien maar krijg het niet veranderd..
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

InsjaHH schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 11:28:
[...]
Ik heb me ook mateloos geergerd aan het feit dat de Touch HD en de Parrot 3100 niet echt beste vriendjes waren om het zacht uit te drukken :P. Na het updaten naar 4.19 op de Parrot en WM 6.5 Miri op de Touch HD werkt het nu eindelijk wel naar behoren.
[...]
In principe zou een update van de Parrot genoeg moeten zijn. Ik heb zelf een 3200 geloof ik, eentje met LCD scherm en contactensynchronisatie etc. Met tot nu toe alle telefoons geen problemen gehad, als je maar de goede (vergelijkbare) telefoon pakt uit je synchronisatie toestellenlijst op je Parrot. Je kan hier ook kiezen voor Windows Mobile Device, dan zouden er zich geen problemen voor moeten doen met sync etc.

Mocht diegene met het probleem alsnog problemen hebben laat het weten, het is zeker werkbaar te krijgen(ik moet ook nog wel afwachten, hoop over 2 uurtjes de HTC in mijn bezit te hebben..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kwabbernootje schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 11:50:
[...]

keep up the good work bro _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob1106
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 12:43:
Alles draait en werkt goed, net nog iets geinstaleerd dat als je de telefoon aan je oor doet tijdens het bellen, dan gaat je beeldscherm uit, haal je hem weg van je oor, dan gaat hij weer aan. Is wel leuk en handig.
Wat heb je geinstalleerd als ik vragen mag??

Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik draai nu dutty 3.4. Vantevoren had ik met andere custom roms het probleem dat smsjes vaker in de outbox bleven staan. Dit is nu verholpen, alleen nu heb ik het probleem dat de smsjes vaker gewoonweg niet aankomen bij de andere persoon terwijl de telefoon wel aangeeft dat hij verzonden is..

Iemand ideeën hoe ik dit kan verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 13:34:
weet iemand hoe ik nederlandse xt9 of windows word suggestion in een wwe rom aam de praat krijg? bijvb in dutty 3.3 :)
gevonden :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien een domme vraag, maar wat is topix precies? een rom soort?

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dannisi
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 03:41
Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2009 @ 22:08:
Op Ruu_Signed_Dutty's_HD_V1.9b_XTREME_5.2.21018.1.6.0_Test2 werkt die, dank voor de link, hier was ik ook al tijden naar naar opzoek

There is no place like 127.0.0.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 00:38
Kan je ook even vertellen hoe? Ik heb er wel belang bij.

[ Voor 54% gewijzigd door MsG op 19-05-2009 17:58 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvz6
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16-10-2021
Ik heb een vraag over het flashen met behulp van USPL.

Mijn huidige ROM is de officiële door HTC uitgebrachte update (1.56), als ik nu via USPL een 1.56 ROM op mijn HD flash, en deze onverhoopt terug moet naar HTC,
voldoet het dan om deze officiële geüpdate HTC ROM weer terug te flashen?

Er wordt namelijk ook gesproken over het back-uppen van je huidige ROM, maar dit lijkt me niet noodzakelijk als je huidige ROM als update te downloaden is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwabbernootje. Nadat ik je benchmark link en je posts had gelezen was ik nieuwschierig geworden. Ik heb je rom geflashed en moet zeggen dat ik erg tevreden ben :). Er rest mij alleen nog de vraag: Hoe kan ik een weer locatie toevoegen die niet in die lijst staat. Is dit mogelijk met Weatherdatabase? Ik heb dit al wel eens geprobeerd met Dutty's rom (nieuwe manilla) en toen startte heel touchflo niet meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwabbernootje
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 20:54:
Kwabbernootje. Nadat ik je benchmark link en je posts had gelezen was ik nieuwschierig geworden. Ik heb je rom geflashed en moet zeggen dat ik erg tevreden ben :). Er rest mij alleen nog de vraag: Hoe kan ik een weer locatie toevoegen die niet in die lijst staat. Is dit mogelijk met Weatherdatabase? Ik heb dit al wel eens geprobeerd met Dutty's rom (nieuwe manilla) en toen startte heel touchflo niet meer op.
Thanks. Ik doe dat met sqliteadmin. Je moet 2330fc3c_manila aanpassen en een weather server configureren. Er zijn wel duidelijke handleidingen te vinden hoe dat te doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in deel 5 vond ik:

How to add for example dutch;
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Tegic\eT9
Add to AvailableLanguages 0113,

HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Tegic\eT9\Sip\Language KeyboardIDMapping
Add new string value: Name: 0113 Data: 0913

HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Tegic\eT9\LdbFiles
Add new string value: Name: 0113 Data: NLlsUN_xt9.ldb

This makes Dutch T9 work.

werkt ook met windows mobile 6.5

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2009 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
(jarig!)
Ghost-be schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 21:13:
• Password = wap
Alvast bedankt
probeer eens live.vodafone.com met internet explorer op te starten ;) , bij mij werkte het ook niet via opra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Checkeys
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 29-04 22:41
Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 12:43:

.. net nog iets geinstaleerd dat als je de telefoon aan je oor doet tijdens het bellen, dan gaat je beeldscherm uit, haal je hem weg van je oor, dan gaat hij weer aan. Is wel leuk en handig.
Hoe heet deze applicatie, of zet er de link bij naar XDA, zodat ik hem ook kan installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost-be
Checkeys schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 23:57:
[...]

Hoe heet deze applicatie, of zet er de link bij naar XDA, zodat ik hem ook kan installeren.
Touch_InCall_Screen_Tweak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ghost-be
indofk schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 23:05:
[...]

probeer eens live.vodafone.com met internet explorer op te starten ;) , bij mij werkte het ook niet via opra
had ik al geprobeerd maar resultaat is nog steeds nihil :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mensen ik heb nu spb shell 3.0.1 beta 2 6480 op mijn hd gezet, ik kan nu alleen het menuutje met de beurskoersen niet meer vinden. Weet iemand hoe ik dit weer terug kan toveren? Of moet je dan widgets kopen van spb? Alvast bedankt, groeten van Roy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, gisteravond mijn HD gehaald en nog gratis ook. Was een leuke meevaller. Kan er mooi een Brodit Houder voor in de auto aangeschaft worden van het geld dat ik nu lekker over heb.

De HD bevalt tot nu toe erg goed! De nieuwste ROM van HTC stond er al op, en ben nu de standaard opties aan het verkennen. De eerste apps komen er vanavond op als ik tijd heb, te denken aan GSEN/TomTom etc etc. Heb gisteravond al een verslaving opgelopen aan Tweeter, wat een leuk en simpel spelletje, en wat een techniek dat dit allemaal digitaal kan met zulke precisie. Geweldig!

Tot nu toe bevalt de HD meer dan goed. Voor de valschades een verzekering meegenomen in m'n bundel, vond ik wel zo veilig. Daarnaast is het beeldscherm gevoelig genoeg, ik was hier een beetje huiverig voor met smsen aangezien ik geen touchscreen gewend ben maar nokia's standaard toetsenborden, maar op dit moment typ ik een smsje net zo snel al als met een hardware keyboard.

Binnenkort maar eens even kijken of flashen een leuke en veilige optie is.

Met de parrot werkt de HD ook prima. Alleen merkte ineens wel dat de Naam die in mijn beeldscherm van de Parrot verschijnt veranderd is van HTC TOUCH HD T8282 naar HTC62. Ik heb hier niets aan veranderd, maar toch zie ik een andere naam. Maakt voor mij niet uit, hij synct alle contacten prima en de geluidskwaliteit is ook goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lalbak
  • Laatst online: 09-01-2022
Beste mensen, ik ben sinds kort ook in het bezit van dit prachtige apparaat, alle topics in het forum doorgelezen en met grote tevredenheid de v12 van de miri rom geflashed en tomtom 7 geinstalleerd.
Bedankt voor alle info!

Op dit moment ben ik alleen nog aan het kijken naar een carkit of iets dergelijk.

Nou kwam ik dit tegen http://www.pdashop.nl/pro...t-301-fm-transmitter.html

Dit apparaatje is standaard bedoeld om mp3 te versturen over de fm frequentie naar de autoradio
Ik vraag me af of dit apparaatje ook telefoongesprekken via de fm frequentie naar de autoradio stuurt?al menig review gelezen maar nog niks tegengekomen.

Mocht dit werken zou dit eventueel een alternatief zijn voor een parrot of nieuwe bluetooth radio.

Zijn er mensen die hier meer van weten of ervaring mee hebben?

Grtz een nieuwe tweaker:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lalbak schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 09:29:
Beste mensen, ik ben sinds kort ook in het bezit van dit prachtige apparaat, alle topics in het forum doorgelezen en met grote tevredenheid de v12 van de miri rom geflashed en tomtom 7 geinstalleerd.
Bedankt voor alle info!

Op dit moment ben ik alleen nog aan het kijken naar een carkit of iets dergelijk.

Nou kwam ik dit tegen http://www.pdashop.nl/pro...t-301-fm-transmitter.html

Dit apparaatje is standaard bedoeld om mp3 te versturen over de fm frequentie naar de autoradio
Ik vraag me af of dit apparaatje ook telefoongesprekken via de fm frequentie naar de autoradio stuurt?al menig review gelezen maar nog niks tegengekomen.

Mocht dit werken zou dit eventueel een alternatief zijn voor een parrot of nieuwe bluetooth radio.

Zijn er mensen die hier meer van weten of ervaring mee hebben?

Grtz een nieuwe tweaker:D
Bij deze welkom dan! Hoop dat je veel zult leren hier op het GoT Forum. Moet denk ik wel lukken 8)7

Daarnaast zijn dergelijke FM-transmitters vaak alleen bedoeld voor het overzenden van geluid dat normaal via oordopjes gaat. Je kunt waarschijnlijk dus geen voice-streamen. Een degelijk alternatief zijn de opties van Parrot(al verkrijgbaar vanaf een euro of 70-100). Via Bluetooth werkt dit het makkelijkst. Wil je er ook een houder bij zou ik voor de Brodit houder gaan, is imho een van de betere houders(juist omdat je auto niet beschadigt en er geen zuignap bijzit(hekel aan die dingen!)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene85
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik heb een gmail account ingesteld voor email en dit werkt perfect, maar mijn hotmail account krijg ik niet ingesteld. Ik heb alle voorgaande delen al doorzocht, maar nog geen antwoord kunnen vinden.

Start --> Berichten, daar staat alleen mijn gmail account
Dan via E-mail instellen, hotmailadres en wachtwoord invullen en volgende.
"Er zijn instelling gevonden voor hotmail.com"
"Klik op volgende om installatie te voltooien en email te downloaden"
Als ik dan op volgende klik opent hij direct Opera en mobile.live.com
Als ik dan bij emailaccounts kijk, zie ik de hotmailaccount niet staan.

Iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martjah

martjah

Appel

heeft er iemand van jullie toevallig Flitsnav werkend gekregen ?

Ik krijg het maar niet werkend erop.
Pagina: 1 ... 4 ... 32 Laatste