Heb jij toevallig een plaatje van de jouwe?DeMoN schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 14:16:
edit:
Ik heb ff zitten testen, maar het is helemaal niet nodig met een custom rom en wm 6.5, ik kan gewoon die cab installeren en mn taskbar is anders. Werkt prima. Toen ik het voor het eerst probeerde werkte het alleen niet,maar dat lag dan aan die cab denk ik, dat heeft me op dit dwaalspoor gezet
Jouw skin is wel vet, die ga ik maar eens installerenAnoniem: 297845 schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 16:30:
[...]
Heb jij toevallig een plaatje van de jouwe?
Maar zijn die niet voor een andere resolutie aangezien ze voor de touch pro zijn?
Mijne is niet heel boeiend atm, ziet er nu zo uit

[ Voor 11% gewijzigd door DeMoN op 07-05-2009 18:43 ]
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Blijven jullie achtergronden er ook goed uit zien als het scherm gedraaid wordt? De standaard achtergronden doen dat bij mij wel, maar als ik mijn eigen achtergrond in stel:

Dan resulteert draaien in het volgende:

Op XDA kom ik alleen programmas tegen voor achtergronden in Manilla, maar niet in Titanium, iemand van jullie nog een idee?

Op XDA kom ik alleen programmas tegen voor achtergronden in Manilla, maar niet in Titanium, iemand van jullie nog een idee?
Ok, kan iemand mij misschien even verder op gang helpen?
Ik probeer nu miri v10 te flashen en heb uspl al aan staan. Alle instructies gevolgd zoals activesync usb connection uitzetten e.d. en ik probeer dan de BlackstoneRUUWrapper.exe. Volgende en volgende net zoals met de stock 1.56 rom gedaan maar dan krijg ik een error als de wrapper de data op m'n HD probeert te verrifieren. ERROR [240] FILE OPEN is de foutmelding maar ik heb het .nbh bestand niet open staan of wat dan ook.
Iemand enig idee wat er los is of kan ik dan maar beter de .nbh file op m'n kaartje zetten en via die weg flashen?
Ik probeer nu miri v10 te flashen en heb uspl al aan staan. Alle instructies gevolgd zoals activesync usb connection uitzetten e.d. en ik probeer dan de BlackstoneRUUWrapper.exe. Volgende en volgende net zoals met de stock 1.56 rom gedaan maar dan krijg ik een error als de wrapper de data op m'n HD probeert te verrifieren. ERROR [240] FILE OPEN is de foutmelding maar ik heb het .nbh bestand niet open staan of wat dan ook.
Iemand enig idee wat er los is of kan ik dan maar beter de .nbh file op m'n kaartje zetten en via die weg flashen?
hoe hebben jullie die weather plugin in het menu geregeld???DeMoN schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 18:38:
[...]
Jouw skin is wel vet, die ga ik maar eens installeren![]()
Maar zijn die niet voor een andere resolutie aangezien ze voor de touch pro zijn?
Mijne is niet heel boeiend atm, ziet er nu zo uit
[afbeelding]
Anoniem: 288469
Hallo allemaal,
Ik heb een (misschien wel heel makkelijk te beantwoorden) vraag:
Ik heb een HTC touch HD via Vodafone met Rom versie 1.14.172.1. Nu wil ik de rom update uitvoeren naar versie 1.56.... Wanneer ik dit doe gaat het dan goed met de internet instellingen en dergelijke omdat ik de telefoon via Vodafone heb? Wie kan mij hier antwoord op geven?
Alvast bedankt!
Ik heb een (misschien wel heel makkelijk te beantwoorden) vraag:
Ik heb een HTC touch HD via Vodafone met Rom versie 1.14.172.1. Nu wil ik de rom update uitvoeren naar versie 1.56.... Wanneer ik dit doe gaat het dan goed met de internet instellingen en dergelijke omdat ik de telefoon via Vodafone heb? Wie kan mij hier antwoord op geven?
Alvast bedankt!
Lijkt mij dat dat prima zal gaan aangezien de tel dingen zelf instelt als je de simkaart plaatst.
Je moet er dus wel rekening mee houden dat al je smsjes, contacten, foto's enz verwijderd zullen worden aangezien je eigenlijk gewoon een fresh install doet net als je windows opnieuw installeerd.
Anders kun je alle instellingen gewoon weer terug vinden op je my vodafone scherm (internet) in het navigatiemenu aan de linker kant.
EDIT:
Ik heb miri 10 al geflashed als het goed is, zit nou in boot
dus even afwachten wattie doet, heb in ieder geval de RUU-signed.nbh naar sd kaartje gekopieerd en hernoemd naar BLACIMG. Daarna het hele uspl gebeuren en geinstalleerd. Alles zou gelukt moeten zijn maar hij zit nou in het oranje Windows scherm waarbij geen versienummer word weergegeven...en we gaan het scherm allignen
Je moet er dus wel rekening mee houden dat al je smsjes, contacten, foto's enz verwijderd zullen worden aangezien je eigenlijk gewoon een fresh install doet net als je windows opnieuw installeerd.
Anders kun je alle instellingen gewoon weer terug vinden op je my vodafone scherm (internet) in het navigatiemenu aan de linker kant.
EDIT:
Ik heb miri 10 al geflashed als het goed is, zit nou in boot
[ Voor 31% gewijzigd door ScytheNL op 07-05-2009 23:43 ]
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=481379Sgimi schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 22:49:
[...]
hoe hebben jullie die weather plugin in het menu geregeld???
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
zorg ervoor dat je wallpaper 800*800 is, dan komt die er wel goed uit te zien.Vin87 schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 19:12:
Blijven jullie achtergronden er ook goed uit zien als het scherm gedraaid wordt? De standaard achtergronden doen dat bij mij wel, maar als ik mijn eigen achtergrond in stel:
[afbeelding]
[afbeelding]
xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7
Hier heb ik een mooi programmatje voor genaamd hdwallpaper, converteert automatisch je screens naar 800x800 scherp.Mouki_9 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 09:54:
[...]
zorg ervoor dat je wallpaper 800*800 is, dan komt die er wel goed uit te zien.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=503511
En als je nog een zooi wallpapers zoekt. http://www.htc.bychkiv.net/
[ Voor 10% gewijzigd door PacinoAllstars op 08-05-2009 11:06 ]
Anoniem: 193650
Ik heb nu de miri 10 (WM6.5) draaien... Wat mij opvalt is dat deze inderdaad sneller is... (heerlijk met smsen:D) Een puntje waar ik me wel aan stoor is dat de melding van een nieuwe sms niet altijd door kom.. Pas als ik mn HD activeer gaat hij piepen.. Het ledje op de powerbutton gaat wel gewoon knipperen... Kan dat aan de Radio-versie liggen? Ik heb namelijk not een radio versie 1.09.25.14.
Op welke radio versie zitten jullie?
foutje, maar het is wel het juiste programma
Ik zelf heb radio 1.14.25.24 en heb er geen last vanAnoniem: 193650 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 10:50:
Ik heb nu de miri 10 (WM6.5) draaien... Wat mij opvalt is dat deze inderdaad sneller is... (heerlijk met smsen:D) Een puntje waar ik me wel aan stoor is dat de melding van een nieuwe sms niet altijd door kom.. Pas als ik mn HD activeer gaat hij piepen.. Het ledje op de powerbutton gaat wel gewoon knipperen... Kan dat aan de Radio-versie liggen? Ik heb namelijk not een radio versie 1.09.25.14.
Nee hoor hij staat op trillen en bellen..denniskrol schreef op zondag 03 mei 2009 @ 11:39:
[...]
Staan je ringtone settings niet op Vibrate then ring ipv vibrate and ring?
Anoniem: 233718
Daar heb ik soms ook last van. Dit is niet nieuw vanaf miri 10.0Anoniem: 193650 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 10:50:
Dit heb ik al langere tijd, en is volgens mij alleen maar als het via winmo zelf gelockt is.
ik heb zelf radio 1.13.25.24 maar ik zie nu net dat 1.14.25.24 er ook is.
Ff zoeken en updaten
Beste lezer,
Ik heb de ROM update gedraaid en nu kan ik geen plaatje meer als achtergrond instellen. Ik kan in het vandaagscherm wel kiezen, maar hij blijft een van de standaardthema's tonen. Gezocht in diverse forums, maar niets gevonden.
Groet, Wouter
Ik heb de ROM update gedraaid en nu kan ik geen plaatje meer als achtergrond instellen. Ik kan in het vandaagscherm wel kiezen, maar hij blijft een van de standaardthema's tonen. Gezocht in diverse forums, maar niets gevonden.
Groet, Wouter
Waar je de theme's kiest staat onderin ook een optie "gebruik deze achtergrond" en dan kan je browsen welke je wilt gebruikenWouterL schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 13:53:
Beste lezer,
Groet, Wouter
Die staat (net als voor de update) aangevinkt... Desondanks verandert er niets
Kan iemand mij even uitleggen hoe ik er voor zorg dat Gyrator 2 gewoon in alle schermen het scherm roteert wat ik ook doe?
Ik heb al op xda gezocht en gezocht maar kom er niet uit dus misschien dat iemand het hier al heeft gedaan?
Bij miri10 had ik al gemerkt dat De autorotatie het niet meer deed bij bijvoorbeeld het fotoalbum dus ik dacht dat gyrator 2 hier wel mee zou helpen. G2 draait nu in achtergrond en af en toe doet hij het wel maar meestal niet dus een beetje irritant.
Edit: Hij doet het alleen dus als ik G2 naar de voorgrond haal en het scherm draai en dan weer minimaliseren, zodra ik dan de tel weer recht hou schiet het beeld ook meteen terug naar portrait maar als ik het beeld dan weer draai naar landscape gebeurt er helemaal niets.
Ik heb al op xda gezocht en gezocht maar kom er niet uit dus misschien dat iemand het hier al heeft gedaan?
Bij miri10 had ik al gemerkt dat De autorotatie het niet meer deed bij bijvoorbeeld het fotoalbum dus ik dacht dat gyrator 2 hier wel mee zou helpen. G2 draait nu in achtergrond en af en toe doet hij het wel maar meestal niet dus een beetje irritant.
Edit: Hij doet het alleen dus als ik G2 naar de voorgrond haal en het scherm draai en dan weer minimaliseren, zodra ik dan de tel weer recht hou schiet het beeld ook meteen terug naar portrait maar als ik het beeld dan weer draai naar landscape gebeurt er helemaal niets.
[ Voor 22% gewijzigd door ScytheNL op 08-05-2009 15:12 ]
Heb je wel de achtergrond geselecteerd die je wilt gebruiken dan?WouterL schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 15:09:
Die staat (net als voor de update) aangevinkt... Desondanks verandert er niets
Bij mij werkt het namelijk wel gewoon.
Is er ook een instelling dat ik niet elke keer dat knopje bovenop de HD in moet drukken om het scherm weer aan te laten gaan?
Ja, hoor, verschillende afbeeldingen geprobeerd. Bij het wisselen van thema (uit de lijst) veranderen trouwens alleen de bovenste en onderste balk van kleur. Het middengebied blijft gelijk (HTC perspectiefje met vierkantjes).Martijn85 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 15:31:
[...]
Heb je wel de achtergrond geselecteerd die je wilt gebruiken dan?
Bij mij werkt het namelijk wel gewoon.
Probeer eens een ander programma, bijvoorbeeld Flip_it of changescreen, ik gebruik zelf die laatste, werkt perfect.Deathscythehell schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 15:10:
Kan iemand mij even uitleggen hoe ik er voor zorg dat Gyrator 2 gewoon in alle schermen het scherm roteert wat ik ook doe?
Super! Werkt perfect, bedanktMouki_9 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 09:54:
[...]
zorg ervoor dat je wallpaper 800*800 is, dan komt die er wel goed uit te zien.
Anoniem: 245570
hallo allemaal,
na een aantal hotfixes te hebben geinstalleerd (van HTC) kan ik niet meer videobellen.
als ik het tabje aanklik met het telefoontje en het cameratje linkt hij me automatich door naar mijn Call-list dit was eerst niet, toen kon ik gewoon switchen tussen beeld bellen en gewoon bellen.
hebben meer mensen er last van? en wie weet er wat op?
ik zat zelf al te denken aan een hardreset, maar heb graag een wat subtielere oplossing
al vast bedankt
na een aantal hotfixes te hebben geinstalleerd (van HTC) kan ik niet meer videobellen.
als ik het tabje aanklik met het telefoontje en het cameratje linkt hij me automatich door naar mijn Call-list dit was eerst niet, toen kon ik gewoon switchen tussen beeld bellen en gewoon bellen.
hebben meer mensen er last van? en wie weet er wat op?
ik zat zelf al te denken aan een hardreset, maar heb graag een wat subtielere oplossing
al vast bedankt
Anoniem: 150535
je kunt gewoon je stylus eruit halen, dan schiet ie ook aanQuido schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 15:39:
Is er ook een instelling dat ik niet elke keer dat knopje bovenop de HD in moet drukken om het scherm weer aan te laten gaan?
Dat wist ik, maar het scherm gaat dus altijd uit? Daar is geen instelling voor?Anoniem: 150535 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 16:30:
[...]
je kunt gewoon je stylus eruit halen, dan schiet ie ook aan
Het lijkt me niet dat je wilt dat het touchscreen continu aanstaat. Dit vreet ten eerste ontzettend veel stroom, maar ten tweede gaat die vast en zeker van alles en nogwat zitten bellenQuido schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 16:36:
[...]
Dat wist ik, maar het scherm gaat dus altijd uit? Daar is geen instelling voor?
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Anoniem: 277390
Bedoel je voor als je 'm bijv gewoon op je bureau hebt liggen? Dan kan je de power settings veranderen.Quido schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 16:36:
[...]
Dat wist ik, maar het scherm gaat dus altijd uit? Daar is geen instelling voor?
Start > Settings > System > Power > tabblad Advanced
Anoniem: 27389
Hebben jullie er wel eens last van dat de smsjes gewoon in "postvak uit" blijven hangen?
Ze worden niet verzonden en blijven er dus in staan.
Na toestel uit/aan doen worden de hangende smsjes in de meeste gevallen verzonden (niet altijd).
Na toestel uit/aan doen worden de hangende smsjes in de meeste gevallen verzonden (niet altijd).
Ik heb sinds dat ik een custom rom heb pas last van smsjes die niet verzonden konden worden, maar de teller staat nu op 2 niet verzonden berichten, en daar kan ik overheen komenAnoniem: 27389 schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 01:04:
Hebben jullie er wel eens last van dat de smsjes gewoon in "postvak uit" blijven hangen?
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Ik heb een vrij vervelend probleem met mijn HD, ik heb de backlight-setting zowel voor battery-powered als external power op 100% staan, dit omdat ik hem veel gebruik als navigatie op de motor. Nu zet mijn HD echter om de zoveel tijd beide sliders automatisch terug naar 20%, uiteraard heb ik het automatisch dimmen uitstaan.
Iemand dit al eens bij de hand gehad?
Misschien een andere app die dat doet? S2U2 bijvoorbeeld?DRAFTER86 schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 10:39:
Ik heb een vrij vervelend probleem met mijn HD, ik heb de backlight-setting zowel voor battery-powered als external power op 100% staan, dit omdat ik hem veel gebruik als navigatie op de motor. Nu zet mijn HD echter om de zoveel tijd beide sliders automatisch terug naar 20%, uiteraard heb ik het automatisch dimmen uitstaan.
Ik had hetzelfde probleem. Het (b)lijkt dat Gyrator bij mij alleen goed werkt indien hij na een soft reset met vertraging wordt gestart, ondanks dat ik Gyrator NIET op SD heb geinstalleerd. Ik laat het programma nu via een mortscript met een vertraging van 10 seconden na een soft reset starten en sindsdien werkt het prima.Deathscythehell schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 15:10:
Ik ben in verscheidene roms het volgende probleem tegen gekomen en ik vraag me af of ik de enige ben met dit probleem.
Wanneer ik mijn telefoon uit stand-by haal, heb ik regelmatig last van een 'half' geopend message scherm. Alleen de header en footer van dit bericht worden getoond, verder zie ik gewoon mijn today scherm.
Komt dit bekend voor bij anderen? En zijn er mensen met een oplossing voor dit bugje? Ik hoor het graag. Niet bijzonder belangrijk, maar toch de puntjes op de i zetten bij dit pracht toestel.
edit: momenteel draai ik de WM 6.5 rom van Miri, en hiervoor de Laurentius roms, maar volgens mij is mijn rom niet van toepassing omdat ik het bij verschillende roms gehad heb.
Wanneer ik mijn telefoon uit stand-by haal, heb ik regelmatig last van een 'half' geopend message scherm. Alleen de header en footer van dit bericht worden getoond, verder zie ik gewoon mijn today scherm.
Komt dit bekend voor bij anderen? En zijn er mensen met een oplossing voor dit bugje? Ik hoor het graag. Niet bijzonder belangrijk, maar toch de puntjes op de i zetten bij dit pracht toestel.
edit: momenteel draai ik de WM 6.5 rom van Miri, en hiervoor de Laurentius roms, maar volgens mij is mijn rom niet van toepassing omdat ik het bij verschillende roms gehad heb.
[ Voor 14% gewijzigd door Jannibal23 op 09-05-2009 12:18 ]
Tegenwoordig heb ik het probleem dat als de htc touch hd overgaat dat hij maar een keer overgaat en dan niet meer.
Maar dan hangt wel de beller aan de lijn zonder dat ik hem aanneemt..
Hij staat niet op automatisch opnemen, dus heeft iemand een idee.
Anoniem: 80922
Heb de miri v10 rom nou een tijdje in gebruik, bevalt me stuk beter dan de htc standaard rom maar ik heb een heel wazig probleem in igo. Hij blijft maar een a met zo'n rondje erop spammen bij het keyboard van het programma. Resetten naar factory settings helpt ook niet, was toeval dat het toen een x weg ging denk ik. Iemand anders hier ook last van en misschien een idee hoe dit op te lossen?
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 80922 op 10-05-2009 12:08 ]
Heb dit wazige probleem ook gehad, probeer het hier eens mee?Anoniem: 80922 schreef op zondag 10 mei 2009 @ 11:59:
Heb de miri v10 rom nou een tijdje in gebruik, bevalt me stuk beter dan de htc standaard rom maar ik heb een heel wazig probleem in igo. Hij blijft maar een a met zo´n rondje erop spammen bij het keyboard van het programma. Als je de navigatie reset naar factory settings is het weg. Iemand anders hier ook last van en misschien een idee hoe dit op te lossen?
Anoniem: 80922
Perfect! Hardstikke bedankt, loopt weer als een klokje nu!jacklam schreef op zondag 10 mei 2009 @ 12:07:
[...]
Heb dit wazige probleem ook gehad, probeer het hier eens mee?
Na het tweaken van m'n HD blijf ik 1 ding vervelend vinden.
Het 'People' scherm van TF3D vind ik veeeel onhandiger dan die van de TF2D. Kan ik een ander peoplescherm installeren? Of moet ik dan gelijk met WAD aan de gang oid?
Ik draai de nieuwste topix-rom, dat gaat helemaal goed.
Het 'People' scherm van TF3D vind ik veeeel onhandiger dan die van de TF2D. Kan ik een ander peoplescherm installeren? Of moet ik dan gelijk met WAD aan de gang oid?
Ik draai de nieuwste topix-rom, dat gaat helemaal goed.
C2D E6300, Scythe Ninja fanless, ASRock ConroeXfire, 2GBDDR2, GeForce 7600GS, M-audio Delta1010LT, Antec Solo, 2x Samsung Spinpoint 250GB, 2x PVR 150MCE, Dell 2007WFP, Win7 Ultimate
Anoniem: 301804
hey,
ik heb pas Miri's laatste rom geïnstalleerd, inclusief de nieuwe Manilla. Alleen vind ik het titanium home screen van WM6.5 handiger dan het today-scherm van htc. De menu's, SMS-scherm en contacten (die people centric communication) van htc vind ik er dan wel gelikter uitzien dan de standaard interface van WM. Maar als ik manilla afzet, verdwijnen ook alle soft-menu's en andere aanpassingen van htc.
Is er een manier om het titanium today scherm te combineren met de enhancements die htc heeft ingevoerd?
ik heb pas Miri's laatste rom geïnstalleerd, inclusief de nieuwe Manilla. Alleen vind ik het titanium home screen van WM6.5 handiger dan het today-scherm van htc. De menu's, SMS-scherm en contacten (die people centric communication) van htc vind ik er dan wel gelikter uitzien dan de standaard interface van WM. Maar als ik manilla afzet, verdwijnen ook alle soft-menu's en andere aanpassingen van htc.
Is er een manier om het titanium today scherm te combineren met de enhancements die htc heeft ingevoerd?
Ik heb nu ook dus een paar dagen de miri 10 rom in gebruik maar ik blijf een heel vervelend probleem houden;
Als ik een nummer heb ingevoer in het people tab of bij favorieten dan word dit nummer niet herkend als die persoon mij belt, dan krijg ik dus gewoon het nummer te zien en onbekende beller. Het maakt dan dus niet uit of ik dat nummer weer opnieuw invoer via de optie die je krijgt of opnieuw invoeren via een al bekend persoon. Die persoon staat er dan gewoon in maar het blijft onbekend als hij/zij belt.
Iemand enig idee wat er mis is of wat ik eraan kan doen?
Als ik een nummer heb ingevoer in het people tab of bij favorieten dan word dit nummer niet herkend als die persoon mij belt, dan krijg ik dus gewoon het nummer te zien en onbekende beller. Het maakt dan dus niet uit of ik dat nummer weer opnieuw invoer via de optie die je krijgt of opnieuw invoeren via een al bekend persoon. Die persoon staat er dan gewoon in maar het blijft onbekend als hij/zij belt.
Kan het zijn dat je het nummer dubbel in je teefoonlijst hebt staan?Deathscythehell schreef op zondag 10 mei 2009 @ 15:03:
Ik heb nu ook dus een paar dagen de miri 10 rom in gebruik maar ik blijf een heel vervelend probleem houden;
Verder heb ik na de Miri 10 rom een nieuwe rom geinstalleerd. Ik kreeg steeds meer vage probemen bij Miri's Rom (1 van de problemen was dat in het menu alles door elkaar heen scrolde, alles werd onleesbaar en bleef "staan" en dus over elkaar heen).
Ik heb nu [ROM][WWE][May.10] Topix 1.4 [Base 1.59.709.0, OS 5.2.21042] geinstalleerd. Ik moet zeggen deze rom is erg fijn, soepel, snel en ik heb nog geen problemen. Ik vind hem zelf sneller dan de Miri10.
Misschien het proberen waard?
Anoniem: 297845
Wat ik me nou afvraag. Ik heb al een aantal roms getest waaronder Dutty en Miri. Miri bevalt me in zijn totaliteit beter dan Dutty maar er kunnen altijd dingen beter! Ik heb de rom threads al bekeken op XDA maar iedere romchef claimed natuurlijk dat zijn eigen rom de snelste is. Vandaar dat ik mij afvraag: Wat is volgens jullie de snelste/soepelste rom die momenteel te downloaden is?
Een aantal "enhancements'' zijn los te installeren zoals het volume scherm en de nieuwe notification manager, maar de mooie menu's voor contactpersonen, smsjes e.d. ben je wel kwijt (voor zover ik weet).Anoniem: 301804 schreef op zondag 10 mei 2009 @ 14:56:
hey,
Ik denk dat ik het al weet; ik heb daarna alle contacten over gezet naar de simkaart ipv ze alleen in de telefoon te hebben. Het lijkt erop dat dat de issue is aangezien de naam er nu wel bij komt in de bellijst. Nu alleen nog in het oproep beeld de foto en de naam tevoorschijn zien te krijgen.. Mischien probeer ik idd eerst maar eens even een andere rom oid. Ben nog redelijk nieuw wat betreft baked rom's dus misschien moet ik de draai nog even vinden.. zijn nog een paar kleine dingen waar ik tegen aan loop zoals dat mijn start balk doorzichtig word bij het draaien van de tel of wanneer ik een app start of wat dan ook. Dan komt die oranje/blauwe achtergrond van het start menu naar voren en is het zwart van de TF3D interface even verdwenen. Niet onoverkombaar maar wel irritant dat het niet helemaal naar behoren werkt.jeroen150586 schreef op zondag 10 mei 2009 @ 15:22:
[...]
Kan het zijn dat je het nummer dubbel in je teefoonlijst hebt staan?
Verder heb ik na de Miri 10 rom een nieuwe rom geinstalleerd. Ik kreeg steeds meer vage probemen bij Miri's Rom (1 van de problemen was dat in het menu alles door elkaar heen scrolde, alles werd onleesbaar en bleef "staan" en dus over elkaar heen).
Ik heb nu [ROM][WWE][May.10] Topix 1.4 [Base 1.59.709.0, OS 5.2.21042] geinstalleerd. Ik moet zeggen deze rom is erg fijn, soepel, snel en ik heb nog geen problemen. Ik vind hem zelf sneller dan de Miri10.
Misschien het proberen waard?
[ Voor 13% gewijzigd door ScytheNL op 10-05-2009 23:33 ]
Anoniem: 274754
Hoe krijg je het nummer op je scherm als je gebeld word? Indien er staat onbekend lijkt me dat er geen uitleg nodig is, is het het geval dat er +31 voor het nummer staat, moet je het nummer ook op die manier invoeren in je Fav/Telboek. Op die manier komt alles overeen. Ik heb ditzelfde namelijk met mijn Nokia 6120.(even antwoord in dit topic omdat mijn Blackstone over 2 weken besteld word bij afloop abbo).Deathscythehell schreef op zondag 10 mei 2009 @ 15:03:
Hoop dat dit e.e.a. oplost voor je!
Het klinkt misschien stom, maar zet hem eens op automatisch beantwoorden, en daarna weer daar van af.bigpapa schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 21:27:
Tegenwoordig heb ik het probleem dat als de htc touch hd overgaat dat hij maar een keer overgaat en dan niet meer.
Wat ook kan, is een backup maken met bv sprite oid, een hard-reset en dan backup weer restoren.
(soms valt er een bitje om die niet goed terug te zetten is.)
Ik gebruik zelf tot groot genoegen Flip_it (zit standaard in Dutty Rom), maar wat vind jij beter aan changescreen?Probeer eens een ander programma, bijvoorbeeld Flip_it of changescreen, ik gebruik zelf die laatste, werkt perfect.[...]
Want het enige nadeel wat ik kan ontdekken is de (te) grote gevoeligheid.
Hierdoor kantelt je scherm bij het navigeren bij iedere bobbel .
[ Voor 4% gewijzigd door ronh op 11-05-2009 16:12 ]
Wie kan mij helpen?! Ik probeer de laatste rom update te doen via de site van htc en krijg na het invoeren van mijn Serial Number de volgende melding:
"Sorry, deze softwaredownload is niet geschikt voor jouw toestel"
Komt dit doordat ik het toestel van Vodafone (branded rom) gekregen heb? zo ja, is er een oplossing om toch de update te kunnen uitvoeren?
Alvast bedankt!
Komt dit doordat ik het toestel van Vodafone (branded rom) gekregen heb? zo ja, is er een oplossing om toch de update te kunnen uitvoeren?
Alvast bedankt!
Ja wachten tot Vodafone een Rom update gaat uitbrengen...kun je lang wachten volgens mij :-)Anoniem: 288469 schreef op maandag 11 mei 2009 @ 21:53:
Wie kan mij helpen?! Ik probeer de laatste rom update te doen via de site van htc en krijg na het invoeren van mijn Serial Number de volgende melding:
Alvast bedankt!
Als ik dat van tevoren had geweten..Michel242186 schreef op maandag 11 mei 2009 @ 22:16:
[...]
Ja wachten tot Vodafone een Rom update gaat uitbrengen...kun je lang wachten volgens mij :-)
Anoniem: 301960
Hoi,
Super topics, ik heb er ontzettend veel aan. Toch een vraagje:
Tijdens verblijf in het buitenland (roaming) zet ik de gegevensverbinding (in comm. manager) uit. 3G en H doen zo niks (toch?) maar EDGE blijft beschikbaar zeg de HD. Wat doet/ is EDGE precies? Kost dit mijn nog knaken? en hoe zet ik het evt. ook uit?
Ik heb dat 'nodata' programma nog niet geinstalleerd.
Thanks. W.
Tijdens verblijf in het buitenland (roaming) zet ik de gegevensverbinding (in comm. manager) uit. 3G en H doen zo niks (toch?) maar EDGE blijft beschikbaar zeg de HD. Wat doet/ is EDGE precies? Kost dit mijn nog knaken? en hoe zet ik het evt. ook uit?
Thanks. W.
http://nl.wikipedia.org/wiki/EDGE
http://nl.wikipedia.org/wiki/HSDPA
Lees maar
Als je in het buitenland bent is het programma 'nodata' sowieso een aanrader. de Touch HD wil sowieso af en toe verbinding maken met internet.
http://nl.wikipedia.org/wiki/HSDPA
Lees maar
Als je in het buitenland bent is het programma 'nodata' sowieso een aanrader. de Touch HD wil sowieso af en toe verbinding maken met internet.
Aap!
Anoniem: 99695
Beste allemaal,
Ik heb sinds enige weken de HD (als opvolger van mijn overleden P3300) en ben heel enthousiast.
Ik heb wel een lastig probleem/uitdaging met de fonts in de TouchFLO 3D. Daar ik een probleem met
mijn ogen heb kan ik de text van de agenda,mail en SMS in preview mode niet lezen. Alle fonts kan je
bijna aanpassen maar deze manila fonts blijkbaar niet. Ik heb wat rond gezocht in dit forem en zie
wel een soor custom font voor de headings maar niet voor deze preview tabs. Als ik die een factor 2
of 3 groter kan maken ben ik uit de brand. Iemand een idee hoe ??
Alvast bedankt voor julie mee denken.
Henk
Ik heb sinds enige weken de HD (als opvolger van mijn overleden P3300) en ben heel enthousiast.
Ik heb wel een lastig probleem/uitdaging met de fonts in de TouchFLO 3D. Daar ik een probleem met
mijn ogen heb kan ik de text van de agenda,mail en SMS in preview mode niet lezen. Alle fonts kan je
bijna aanpassen maar deze manila fonts blijkbaar niet. Ik heb wat rond gezocht in dit forem en zie
wel een soor custom font voor de headings maar niet voor deze preview tabs. Als ik die een factor 2
of 3 groter kan maken ben ik uit de brand. Iemand een idee hoe ??
Alvast bedankt voor julie mee denken.
Henk
Wat ik altijd doe als ik in het buitenland ben, even de naam van het toegangspunt veranderen (dit is meestel "ïnternet")...weet je zeker dat hij geen connectie meer maaktAnoniem: 301960 schreef op maandag 11 mei 2009 @ 23:15:
Hoi,
Thanks. W.
Ik heb nu nog de standaar ROM van oktober op mn touchHD. Ik lees hier net dat er een nieuwe officiele ROM is. Kan iemand mij vertellen of daar ook een radio update in zit?
Heb af en toe wat GPS vertraging, en problemen met een fix. Nieuwe ROM ga ik zeker proberen!
Heb af en toe wat GPS vertraging, en problemen met een fix. Nieuwe ROM ga ik zeker proberen!
@ buddow
ja, er zit een radio update in
GPS zou beter moeten werken dus zeker proberen!
Vraagje; ik heb HSPL van 23/4/09. De laatste dus om ook 1.56 ROMS te flashen
Kan ik de originele HTC ROM flashen met HSPL of moet ik dan eerst een originele SPL erop zetten?
Kan ik de originele HTC ROM flashen met HSPL of moet ik dan eerst een originele SPL erop zetten?
C2D E6300, Scythe Ninja fanless, ASRock ConroeXfire, 2GBDDR2, GeForce 7600GS, M-audio Delta1010LT, Antec Solo, 2x Samsung Spinpoint 250GB, 2x PVR 150MCE, Dell 2007WFP, Win7 Ultimate
Anoniem: 302039
Nee, en daar gaan we je dan ook niet bij helpen aangezien t illegaal is.
[ Voor 81% gewijzigd door DaannO op 12-05-2009 16:54 ]
Sjief, het lijkt me handig als je Het algemeen beleid even doorleest
Anoniem: 218229
heb changescreen ook even erop gezet, maar als ik igo8 wil laten draaien doet hij dat maar half, en de andere helft blijft staan, is dat met flip it ook zo?ronh schreef op maandag 11 mei 2009 @ 16:11:
[...]
Ik gebruik zelf tot groot genoegen Flip_it (zit standaard in Dutty Rom), maar wat vind jij beter aan changescreen?
Want het enige nadeel wat ik kan ontdekken is de (te) grote gevoeligheid.
Hierdoor kantelt je scherm bij het navigeren bij iedere bobbel .
Dat heeft als het goed is te maken met de iGo versie die je gebruikt. Bij de nieuwste schijnt het kantelen wel te werken, zie een eerder bericht van iemand hier ergens in deze thread, of de vorige.Anoniem: 218229 schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 17:25:
[...]
heb changescreen ook even erop gezet, maar als ik igo8 wil laten draaien doet hij dat maar half, en de andere helft blijft staan, is dat met flip it ook zo?
Bij de oudere versies kan je niet kantelen maar moet je in de sys.txt instellen of je 'm verticaal of horizontaal wil gebruiken.
Anoniem: 218229
thx, ja dat zal het wel zijn, bij andere progs heb ik geen probleem ondervonden, bedanktAnoniem: 277390 schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 17:48:
[...]
Dat heeft als het goed is te maken met de iGo versie die je gebruikt. Bij de nieuwste schijnt het kantelen wel te werken, zie een eerder bericht van iemand hier ergens in deze thread, of de vorige.
Bij de oudere versies kan je niet kantelen maar moet je in de sys.txt instellen of je 'm verticaal of horizontaal wil gebruiken.
Nee. Sowieso moet je altijd (als je 'm origineel wilt maken) eerst de stock rom erop zetten, en DAN pas SPL terugflashen naar stockLenNerd schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 16:41:
@ buddow
~ James May
Anoniem: 302055
Na de rom update van de site van htc blijft mijn toestel regelmatig hangn als ik explorer open. Dit gebeurt als ik wil internetten met wlan en via gprs. Heeft iemand hier een oplossing voor. Als ik het toestel lang laat liggen dan komt een keer een melding dat hij bezig is om een of ander script te laden dat kan ik dan cancelen. Ik vindt dit erg lastig heeft iemand een oplossing voor dit probleem of kan ik de oude rom ergens downloaden en terugzetten.
Anoniem: 111759
ik heb daarover al gemaild met HTC, dat probleem komt bij meer gebruikers voor. zij hebben mij geadviseerd opnieuw de sw-update nogmaals te doen, maar dat heeft het probleem niet opgelostAnoniem: 302055 schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 19:52:
Na de rom update van de site van htc blijft mijn toestel regelmatig hangn als ik explorer open. Dit gebeurt als ik wil internetten met wlan en via gprs. Heeft iemand hier een oplossing voor. Als ik het toestel lang laat liggen dan komt een keer een melding dat hij bezig is om een of ander script te laden dat kan ik dan cancelen. Ik vindt dit erg lastig heeft iemand een oplossing voor dit probleem of kan ik de oude rom ergens downloaden en terugzetten.
Sinds een paar maanden is iemand op xda-developers bezig met een TMC-applicatie voor o.a. de Touch HD. Hiervoor wordt uit de RDS stream van een zender op de interne radio de TMC informatie gehaald. Na enkele alpha releases is vandaag de eerste beta uitgekomen.
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=512630
Hieronder een screenshot van iGO 8.3.2.80621 op de Touch HD:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=512630
Hieronder een screenshot van iGO 8.3.2.80621 op de Touch HD:

2x 
1. Voor de TMC natuurlijk.
2. Omdat die screenshot toont wat een mooie resolutie die HD toch heeft.
1. Voor de TMC natuurlijk.
2. Omdat die screenshot toont wat een mooie resolutie die HD toch heeft.
Even een vraagje betreffende de synchronisatie via Activesync..
Wat wordt er bij het synchroniseren als uitgangspunt genomen, de PC of de HTC?
Zou namelijk klote zijn wanneer ik straks mijn pc heb geformatteerd (en er dus geen contacten meer in outlook staan) en ik mijn telefoon aan de pc hang, ook alle contacten op de HTC gewist worden, omdat hij synchroniseert met een 'lege' pc..
Wellicht dat iemand hier antwoord op heeft?
Wat wordt er bij het synchroniseren als uitgangspunt genomen, de PC of de HTC?
Zou namelijk klote zijn wanneer ik straks mijn pc heb geformatteerd (en er dus geen contacten meer in outlook staan) en ik mijn telefoon aan de pc hang, ook alle contacten op de HTC gewist worden, omdat hij synchroniseert met een 'lege' pc..
Wellicht dat iemand hier antwoord op heeft?
Je kan zelf instellen wat voorrang heeft (PC, Device of vragen bij conflicten of zoiets)
Standaard staat AS ingesteld op PC.
Standaard staat AS ingesteld op PC.
Ik heb de voorkeur iig ingesteld op de telefoon (dit stel je op je PC in!)
verder heb ik mijn houdertje ontvangen voor op de motor, goed dingetje wat een stevige indruk maakt
heb hem alleen nog niet geprobeerd op de motor maar deze past ongetwijfeld. Ik vind het in ieder geval nu al een aanrader (staat op ebay Duitsland, zoeken op Touch HD en dan staat ie ergens op de eerste 5 pagina's)
even een vraagje tussendoor, bij de smsjes, ik meen allemaal dat ik ooit heb gezien dat je bij het overzicht van je smsje ook kan instellen dat de naam er staat en niet ook een deel van het smsje(eerste paar woorden)...weet iemand zo 123 waaar je dat kan instellen want ik kan het niet (meer) terug vinden.
verder heb ik mijn houdertje ontvangen voor op de motor, goed dingetje wat een stevige indruk maakt
even een vraagje tussendoor, bij de smsjes, ik meen allemaal dat ik ooit heb gezien dat je bij het overzicht van je smsje ook kan instellen dat de naam er staat en niet ook een deel van het smsje(eerste paar woorden)...weet iemand zo 123 waaar je dat kan instellen want ik kan het niet (meer) terug vinden.
[ Voor 10% gewijzigd door martjah op 12-05-2009 22:52 ]
Mensen,
Ik heb diverse sites afgezocht, maar kan het niet vinden. Volgens mij moet het een makkelijke oplossing zijn.
In hotmail heb ik mijn contactenlijst is ff opgeschoond, maar in mijn contactenlijst op m'n HTC blijven natuurlijk de oude contacten of onbewerkte contacten staan.
Hoe kan ik de contactenlijst van de HTC updaten met Hotmail, zodat mijn contactenlijst klopt. Heb ze allemaal handmatig verwijderd, maar heb er ook een fors aantal aangepast. Die ga ik dus niet allemaal ook nog een keer handmatig op m'n Touch HD veranderen.
Dus hoe update ik die Contactenlijst?!
Ik heb diverse sites afgezocht, maar kan het niet vinden. Volgens mij moet het een makkelijke oplossing zijn.
In hotmail heb ik mijn contactenlijst is ff opgeschoond, maar in mijn contactenlijst op m'n HTC blijven natuurlijk de oude contacten of onbewerkte contacten staan.
Hoe kan ik de contactenlijst van de HTC updaten met Hotmail, zodat mijn contactenlijst klopt. Heb ze allemaal handmatig verwijderd, maar heb er ook een fors aantal aangepast. Die ga ik dus niet allemaal ook nog een keer handmatig op m'n Touch HD veranderen.
Anoniem: 233718
Kan iemand de gps applicatie downloaden van http://mobiel.9292ov.nl ?
Er staat: Klik hier om te downloaden, maar er zit geen link bij
Staat er geen regeltje op die pagina die je dan krijgt "unfortunately your device is not supported"?Anoniem: 233718 schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 09:52:
Dat krijg ik namelijk als ik hem op m'n pc wil bekijken
[ Voor 8% gewijzigd door Martijn85 op 13-05-2009 10:17 ]
ik heb het zelf niet getest, maar je kan bij instellingen van windows live (de applicatie op je mobiel) aanvinken dat deze niet geintegreerd moeten worden. Mayb een keer uitvinken, opnieuw opstarten of wat dan ook. en dan weer afvinken.JaMaaT schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 09:48:
Mensen,
Dat afvinken kan niet! Ik kan dus niet af of aanvinken. Iemand nog een idee?martjah schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 11:54:
[...]
ik heb het zelf niet getest, maar je kan bij instellingen van windows live (de applicatie op je mobiel) aanvinken dat deze niet geintegreerd moeten worden. Mayb een keer uitvinken, opnieuw opstarten of wat dan ook. en dan weer afvinken.
Tja, klik hier om te downloaden. En klikken maar nix komenAnoniem: 233718 schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 09:52:
Stormtroopers toys: Asus Strix 16, Samsung S24 Ultra, HP Z4 G4.
THX! is gelukt!tdw schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 19:47:
[...]
Nee. Sowieso moet je altijd (als je 'm origineel wilt maken) eerst de stock rom erop zetten, en DAN pas SPL terugflashen naar stock
Ik heb de vorige delen even doorgespit maar niet echt kunnen vinden wat ik zoek..
M.b.t. VOIP
zoals ik gelezen heb ,werkt Fring niet perfect. ik heb nu agephone mobile 2 erop staan en deze heb ik werkend over WIFI (start automatisch op) maar ik zoek eigenlijk ook iets waarmee je kan bellen over je g/3g/h verbinding.
Heeft iemand daar al iets op gevonden.
M.b.t. VOIP
zoals ik gelezen heb ,werkt Fring niet perfect. ik heb nu agephone mobile 2 erop staan en deze heb ik werkend over WIFI (start automatisch op) maar ik zoek eigenlijk ook iets waarmee je kan bellen over je g/3g/h verbinding.
Heeft iemand daar al iets op gevonden.
Ik gebruik al tijden SJPhone.
Gratis te downloaden, en werkt ook via 3G (althans bij T-Mobile)
Je moet dan wel goede ontvangst hebben, anders gaat ie hakkelen.
(bij WiFi geen enkel probleem)
Het is wel aan te raden om een headset te gebruiken, anders komt het geluid via de speaker.
Dan kan iedereen meegenieten met je gesprek, maar erger: Het geluid echoot dan via speaker en de microfoon.
NB: Er staat op de site wel WM2003SE, maar werkt goed op WM6(.1)
Gratis te downloaden, en werkt ook via 3G (althans bij T-Mobile)
Je moet dan wel goede ontvangst hebben, anders gaat ie hakkelen.
(bij WiFi geen enkel probleem)
Het is wel aan te raden om een headset te gebruiken, anders komt het geluid via de speaker.
Dan kan iedereen meegenieten met je gesprek, maar erger: Het geluid echoot dan via speaker en de microfoon.
NB: Er staat op de site wel WM2003SE, maar werkt goed op WM6(.1)
Toch vind ik dat altijd nog eng: Want er bestaat dan nog een toegangspunt.[b][message=31931980,noline]Wat ik altijd doe als ik in het buitenland ben, even de naam van het toegangspunt veranderen (dit is meestel "ïnternet")...weet je zeker dat hij geen connectie meer maakt
Nodata blokkeert het echt, da's echt het eerste wat bij mij op een toestel gaat.
Vraag
: Bij verbinding via USB met laptop krijg je normaal 3 keuzes. (ActiveSync, Diskdrive, Internet delen)
Nu echter probeert hij gelijk Internet te delen.
De instellingen bij start->instellingen->verbindingen->USB aan PC staan goed (Vragen naar verbindingstype is aangevinkt)
Ook werkt ActiveSync niet meer als ik deze handmatig opstart.
Ik draai Stock Rom 1.56
Iemand een idee hoe dit komt?
(ik heb al softreset gedaan)
Nu echter probeert hij gelijk Internet te delen.
De instellingen bij start->instellingen->verbindingen->USB aan PC staan goed (Vragen naar verbindingstype is aangevinkt)
Ook werkt ActiveSync niet meer als ik deze handmatig opstart.
Ik draai Stock Rom 1.56
Iemand een idee hoe dit komt?
(ik heb al softreset gedaan)
Zet eerst eens even de andere optie als standaard.
Dus als ie op ActiveSync staat, zet je hem op Disk Drive, of omgekeerd.
Kijk of ie het dan wel doet.
Soms blijft er wel een bitje "hangen"
En als je problemen hebt met Activesync, haal dan het vinkje weg bij "enable faster data synchronization"
Dus als ie op ActiveSync staat, zet je hem op Disk Drive, of omgekeerd.
Kijk of ie het dan wel doet.
Soms blijft er wel een bitje "hangen"
En als je problemen hebt met Activesync, haal dan het vinkje weg bij "enable faster data synchronization"
[ Voor 6% gewijzigd door ronh op 13-05-2009 15:54 ]
Inderdaad! NoData heb ik al in gebruik en werkt echt perfect!!ronh schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 14:40:
[...]
Toch vind ik dat altijd nog eng: Want er bestaat dan nog een toegangspunt.
Nodata blokkeert het echt, da's echt het eerste wat bij mij op een toestel gaat.
Greetz,
BB
Anoniem: 302039
Ik krijg pushmail niet ingesteld! Heb een email adres bij ziggo, maar weet het domein niet en welke server ik moet invullen.
Weet iemand welk domein ik moet invullen? en welk serveradres?
mvg
Weet iemand welk domein ik moet invullen? en welk serveradres?
mvg
*weg*
[ Voor 99% gewijzigd door pven op 15-05-2009 13:40 ]
~ James May
Volgens mij heeft Ziggo geen pushmail.Anoniem: 302039 schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 18:56:
Ik krijg pushmail niet ingesteld! Heb een email adres bij ziggo, maar weet het domein niet en welke server ik moet invullen.
Je moet dan de POP3 en SMTP invullen zoals 1 post terug is vermeld.
Je hebt wel 3th party pushmail verzorgen, zoals Mail2Web, maar het wordt lastig om nog gratis providers te vinden.
Bij deze 3th party providers geef je je accountgegevens van Ziggo op, zij halen je mailbox leeg en pushen deze naar je HD.
[ Voor 3% gewijzigd door ronh op 14-05-2009 09:14 ]
Of je zet een exchange op, dat ondersteunt ook pushmail.
Werkt prima
Werkt prima
prutsert
Heb ik zelf ook.--WaaZaa-- schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 09:29:
Of je zet een exchange op, dat ondersteunt ook pushmail.
Maar niet iedereen is in staat om een Exchange server op te tuigen.
En niet iedereen wil een machine 24x7 aan hebben staan.
Nee, maar niet iedereen wil voor zo'n dienst betalen.Het is alleen een optie, die volgens mij niet heel erg bekend isronh schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 09:44:
[...]
Heb ik zelf ook.
Maar niet iedereen is in staat om een Exchange server op te tuigen.
En niet iedereen wil een machine 24x7 aan hebben staan.
prutsert
heeft er iemand toevallig problemen met Windows 7 RC x64 en windows mobile ?
Windows herkend mijn HD niet meer en die van een vriend van mij ook niet.
ik steek hem in, telefoon laadt wel op, maar geen active sync of niks (heb ook al faster transfer uitgezet en mobile device center gedeïnstalleerd)
duss ze worden beide niet herkend, ik kan ook geen problemen vinden in de logboeken en hij staat ook niet bij device manager
via bluetooth kan ik wel active sync aan de gang krijgen.
??opgelost, slechte usb kabel??
Windows herkend mijn HD niet meer en die van een vriend van mij ook niet.
ik steek hem in, telefoon laadt wel op, maar geen active sync of niks (heb ook al faster transfer uitgezet en mobile device center gedeïnstalleerd)
duss ze worden beide niet herkend, ik kan ook geen problemen vinden in de logboeken en hij staat ook niet bij device manager
via bluetooth kan ik wel active sync aan de gang krijgen.
??opgelost, slechte usb kabel??
[ Voor 3% gewijzigd door martjah op 14-05-2009 10:35 ]
Hou er wel rekening mee dat een PC die je 24x7 ook zo'n €200,= per jaar kost.--WaaZaa-- schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 09:48:
[...]Nee, maar niet iedereen wil voor zo'n dienst betalen.Het is alleen een optie, die volgens mij niet heel erg bekend is
En denk dan ook aan je afschrijving op je hardware en je softwarelicenties.
Dan is een hosted Pushmail oplossing toch interessant, als je alleen dát wil.
(Met een eigen server kun je natuurlijk nog veel meer
Gelukt, volgens mij doet de HTC het vanzelf met synchroniseren. Maar nu heb ik nog een vraagje.JaMaaT schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 12:19:
[...]
Dat afvinken kan niet! Ik kan dus niet af of aanvinken. Iemand nog een idee?
De contactpersonen worden netjes op voornaam gesorteerd. Behalve de MSN (mailadressen) die worden gesorteerd op achternaam. Ik kan niet vinden, hoe ik ze op voornaam moet sorteren.
Iemand die hier een oplossing voor heeft?

Net Miri V.11 Premium gedownload en via USPL geinstalleerd. Het loopt weer als een zonnetje, Titanium lijkt iets vloeiender te werken (maar dat kan ook tussen mijn oren zitten), het gaat om een nieuwe WM6.5 en Opera build. Verder is de nieuwe Topaz notification manager nu ingebakken in de rom. Nu al m'n programma's er weer op en dan wachten op V12
Worden jouw contqactpersonen wel op voornaam gesorteerd?? Mijne niet namelijk. Zwaar irritant. Heb er nu wel een programmaatje voor maar af en toe zet hij sommige contacten toch weer op achternaam.JaMaaT schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 10:12:
[...]
Gelukt, volgens mij doet de HTC het vanzelf met synchroniseren. Maar nu heb ik nog een vraagje.
De contactpersonen worden netjes op voornaam gesorteerd. Behalve de MSN (mailadressen) die worden gesorteerd op achternaam. Ik kan niet vinden, hoe ik ze op voornaam moet sorteren.
Iemand die hier een oplossing voor heeft?
Ik weet ook dat ik voorheen (met de oude stock ROM geloof ik) wel gewoon mijn contacten op voornaam had staan, maar weet niet meer waar ik dit kon instellen....
Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110
Ik heb inderdaad de de stock ROM erop zitten. Deze bevalt me eigenlijk wel. Maar mijn SIM contacten sorteert de HD gewoon netjes op voornaam, maar de MSN contacten niet. Dat staat en zoekt zo raar in je lijst.Rob1106 schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 12:06:
[...]
Worden jouw contqactpersonen wel op voornaam gesorteerd?? Mijne niet namelijk. Zwaar irritant. Heb er nu wel een programmaatje voor maar af en toe zet hij sommige contacten toch weer op achternaam.
Ik weet ook dat ik voorheen (met de oude stock ROM geloof ik) wel gewoon mijn contacten op voornaam had staan, maar weet niet meer waar ik dit kon instellen....
Maar wie heeft er een carkit die overweg kan met de functies van de HTC, dus netjes Batterij, contacen ed weergeven... Ik krijg straks op mijn werk ook een HTC, en moet ik dus aan de carkit. Iemand een suggestie?