C2D E6300, Scythe Ninja fanless, ASRock ConroeXfire, 2GBDDR2, GeForce 7600GS, M-audio Delta1010LT, Antec Solo, 2x Samsung Spinpoint 250GB, 2x PVR 150MCE, Dell 2007WFP, Win7 Ultimate
Anoniem: 290423
bij het automatich instellen van je netwerk wordt de proxy altijd aangezetLenNerd schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 17:00:
[...]
Misschien zit ik hier mis maar volgens mij gebruik ik helemaal geen proxy...
Iemand nog andere ideeen? (zie een paar posts terug)
[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 290423 op 02-05-2009 17:40 ]
Dumpert gebruikt Flash, en laat de HD dat nou net niet hebbenSinners schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 14:30:
Ik zit zojuist een beetje te 'klooien' met mijn HD en kwam uit op de vernieuwde site van VI. Deze site is speciaal ontwikkeld voor internet via mobiel.
Wat mij echter opviel was dat ik de filmpjes van Johan Derksen kan bekijken, namelijk door erop te klikken opent het programma 'streaming media' en zijn de filmpjes zichtbaar.
Wat mij nu bevreemdt is dat bijvoorbeeld 'dumpert' etc niet werken met dit progamma? Enig idee wat ik over het hoofd zie?
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Dat is het nu net, VI gebruikt ook Flash, namelijk versie 10.tdw schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 17:42:
[...]
Dumpert gebruikt Flash, en laat de HD dat nou net niet hebben
Ik heb sinds kort een Touch HD in mijn bezit en moet zeggen dat ik tot dusver zeer tevreden ben.
Het enige probleem wat ik tot dusver heb kunnen ontdekken, is op zich best vervelend.
Als ik een telefoontje pleeg met 3G verbinding, niks aan de hand. Alleen als het bereik dan wegzakt naar GPRS-niveau, dan valt de verbinding ook gelijk weg. Nou heb ik er een beetje mee zitten spelen om uit te vogelen wanneer precies. Als ik goed GPRS-bereik heb, kan ik zelf wel bellen, maar niet gebeld worden(bellers krijgen gelijk de voicemail). Als het bereik minder wordt, kan ik soms zelf niet eens meer bellen. Ik heb dit nog nooit gehad met voorgaande WinMo-toestellen(Artemis/Kaiser/Omnia/Xperia), dus dit komt wel als een verrassing. Mijn vermoeden is dus ook dat het de hardware zal zijn. Ik heb namelijk ook verschillende ROM's geprobeerd, Dutty 3.2 en Miri. Heb het toestel teruggezet naar fabrieksrom, maar nog steeds hetzelfde.
Ik heb het toestel alleen nog niet teruggezet naar de originele SPL, misschien dat dat ook verschil kan geven.
Nou hoop ik dat er een andere oplossing is, anders kan ik niet met mijn flashtijd
Edit: Dan kan ik natuurlijk nog met mijn stock-SPL flashen via USPL

Jullie begrijpen vast wel, dat dit erg vervelend kan zijn.
Heeft iemand van jullie hier een goede theorie over of misschien ervaring mee?
Ik heb er namelijk tot dusver niks over kunnen vinden.
Bij voorbaat dank!!
Nu lijkt me de L26 v2.2 (Laurentius26) rom hiervoor het best geschikt. Klopt dat of moet ik een andere rom overwegen?
Even voor de zekerheid dat ik alles goed begrepen heb:
Ik moet dus HSPL installeren (de goede versie voor SPL 1.56) via het stappenpan op http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=431217 . Daarna is mijn hd geschikt voor custom roms en kan ik elke rom installeren die ik wil.
Verder moet ik mocht ik garantie nodig hebben, de originele spl weer teruginstalleren en dan kan ik via de htc website de originele rom updaten? Dan is alles weer origineel?
huiswerk is goed gedaanzandpaddo schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 19:59:
Ik ga binnenkort maar eens over op een custom rom, want de nieuwste originele htc rom vind ik niet echt wat. Opera werkt niet lekker, moet regelmatig rebooten en bereik valt ook tegen vind ik. Nu wil ik een no-nonsense maar complet custom rom. De allernieuwste features hoef ik niet, maar ga voor stabiliteit.
Nu lijkt me de L26 v2.2 (Laurentius26) rom hiervoor het best geschikt. Klopt dat of moet ik een andere rom overwegen?
Even voor de zekerheid dat ik alles goed begrepen heb:
Ik moet dus HSPL installeren (de goede versie voor SPL 1.56) via het stappenpan op http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=431217 . Daarna is mijn hd geschikt voor custom roms en kan ik elke rom installeren die ik wil.
Verder moet ik mocht ik garantie nodig hebben, de originele spl weer teruginstalleren en dan kan ik via de htc website de originele rom updaten? Dan is alles weer origineel?
welke rom je wilt gebruiken is aan jou,ik zou verschillende proberen.
have fun
Windows 6.5 ziet er gewoon veel gelikter uit dan TF3D
"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990
Ik heb nu de nieuwste radio versie erop gezet, maar heb echter nog steeds een zeer slecht bereik.Anoniem: 290423 schreef op donderdag 30 april 2009 @ 16:00:
[...]
er is een verschil in hspl en uspl:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=431217
lees eerst goed door over dit onderwerp
Iemand een idee waar het aan kan liggen. Is het gewoon een toestel met een slecht bereik? heb ik een reden om ermee terug te gaan? Ook wil ik graag van jullie weten of het voordelen om de nieuwste rom versie op de HD te zetten?
Nick
Dat was eigenlijk niet de bedoeling, ik ben wel een tweaker, maar heb niet zoveel zin om elke keer mn foon opnieuw in te stellen. Dus als ik een rom heb die naar tevredenheid werkt houd ik deze voorlopig.Anoniem: 290423 schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 20:04:
[...]
huiswerk is goed gedaan![]()
welke rom je wilt gebruiken is aan jou,ik zou verschillende proberen.
have fun
Zijn de WM 6.5 versies al bugvrij dan? dacht dat die nog in beta fase zaten. Nogmaals, bugvrij gaat voor nieuwste features. Ik ben supertevreden met mn HD, en weet dat het een telefoon is voor tweakers. Maar wil liever zo veel mogelijk stabiliteit.Jedi_Pimp schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 21:15:
Miri > Dutty (imo)
Windows 6.5 ziet er gewoon veel gelikter uit dan TF3D.
En helaas wordt een gesprek toch nog afgesloten bij slecht bereik.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Theoriën?
Anoniem: 170251
Je hebt nooit gehoord van backuppen?zandpaddo schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 22:28:
[...]
Dat was eigenlijk niet de bedoeling, ik ben wel een tweaker, maar heb niet zoveel zin om elke keer mn foon opnieuw in te stellen. Dus als ik een rom heb die naar tevredenheid werkt houd ik deze voorlopig.
Gewoon al je dingen backuppen en later weer terug zetten, en wat betreft instellingen zoveel zijn het er ook weer niet.
Nou ik had zo'n backup programma geprobeerd, maar het backuppen duurde langer dan de hele procedure om alles opnieuw te installeren met het handje. Uiteraard heb ik alle cab's ook op mn geheugenkaart staan en contacten op de exchange server van mn werk, maar al met al ben je er toch weer ff mee bezig. Daarnaast duurt het meestal enkele dagen voordat je weer ervaren hebt of alles bugvrij is.Anoniem: 170251 schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 23:50:
[...]
Je hebt nooit gehoord van backuppen?
Gewoon al je dingen backuppen en later weer terug zetten, en wat betreft instellingen zoveel zijn het er ook weer niet.
Als het mogelijke bugs verhelpt, dan onderneem ik de moeite wel, maar ik heb mijn telefoon niet als uitprobeerding. Dus ik ga niet elke keer de nieuwste (beta) software erop testen, want elke week komen er wel weer nieuwe roms uit. Ik hou dus voorlopig bij een goede rom het "if it ain't broken, don't fix it" motto aan. Als de basisdingen goed werken (mail, inet, bellen / smsen, outlooksynchronisatie, navigatie) en het geheel stabiel en snel is (voor langere periode) ben ik tevreden.
Maar dit is per gebruiker uiteraard verschillend, dus lijkt me verder niet een erg zinvolle discussie. Ik heb het liever over de voor en tegens van verschillende roms.
Probeer iemand te vinden met een andere HD, dan weet je of het aan je toestel ligt. Mijn vermoeden is dat je een slecht exemplaar hebt.nick75name schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 21:19:
[...]
Ik heb nu de nieuwste radio versie erop gezet, maar heb echter nog steeds een zeer slecht bereik.
Iemand een idee waar het aan kan liggen. Is het gewoon een toestel met een slecht bereik? heb ik een reden om ermee terug te gaan? Ook wil ik graag van jullie weten of het voordelen om de nieuwste rom versie op de HD te zetten?
Nick
Succes
zeer snel,stabiel,en zo goed als origineelzandpaddo schreef op zondag 03 mei 2009 @ 00:17:
[...]
Nou ik had zo'n backup programma geprobeerd, maar het backuppen duurde langer dan de hele procedure om alles opnieuw te installeren met het handje. Uiteraard heb ik alle cab's ook op mn geheugenkaart staan en contacten op de exchange server van mn werk, maar al met al ben je er toch weer ff mee bezig. Daarnaast duurt het meestal enkele dagen voordat je weer ervaren hebt of alles bugvrij is.
Als het mogelijke bugs verhelpt, dan onderneem ik de moeite wel, maar ik heb mijn telefoon niet als uitprobeerding. Dus ik ga niet elke keer de nieuwste (beta) software erop testen, want elke week komen er wel weer nieuwe roms uit. Ik hou dus voorlopig bij een goede rom het "if it ain't broken, don't fix it" motto aan. Als de basisdingen goed werken (mail, inet, bellen / smsen, outlooksynchronisatie, navigatie) en het geheel stabiel en snel is (voor langere periode) ben ik tevreden.
Maar dit is per gebruiker uiteraard verschillend, dus lijkt me verder niet een erg zinvolle discussie. Ik heb het liever over de voor en tegens van verschillende roms.
Vanilla Series Topaz
Staan je ringtone settings niet op Vibrate then ring ipv vibrate and ring?bigpapa schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 14:01:
[...]
Wat een gelul.
Ik heb gewoon een ringtone van HTC erop ingesteld en duurt nog 5 seconden voor je hem hoort.
Ook met de radio/rom merk ik geen verschil.
Daar zou nog eens wat aangedaan moeten worden.
Dus HTC kom op met de aanpassing.. Zo loop ik aardig wat bellers mis..
There is no place like 127.0.0.1
Er is een setting (kan hem nu even niet vinden en moet zo weg) die 'GSM preferred' kan instellen voor SMS, zodat die (als dat kan) je SMS via GSM verstuurd. Misschien bestaat er ook zo iets voor telefoneren?JantjeZ schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 23:03:
Ok, ik heb nu alles weer origineel op m'n HD.
En helaas wordt een gesprek toch nog afgesloten bij slecht bereik.
Iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Theoriën?
"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May
Dit kun je trouwens vinden onder instellingen(settings), dan verbindingen(connections), dan netwerk geavanceerd(advanced network) en daar bij het laatste tabblad SMS-dienst.
Anoniem: 170251
Daar geef ik je dan wel weer gelijk inzandpaddo schreef op zondag 03 mei 2009 @ 00:17:
[...]
Nou ik had zo'n backup programma geprobeerd, maar het backuppen duurde langer dan de hele procedure om alles opnieuw te installeren met het handje. Uiteraard heb ik alle cab's ook op mn geheugenkaart staan en contacten op de exchange server van mn werk, maar al met al ben je er toch weer ff mee bezig. Daarnaast duurt het meestal enkele dagen voordat je weer ervaren hebt of alles bugvrij is.

Met win 6.5 heb ik weinig tot geen problemen ervaren. Ziet er erg gelikt uit.
Hmm.. op de nieuwe VI pagina krijg ik juist te zien: 'Helaas ondersteunt jouw toestel geen steaming video', en kan ik de filmpjes dus niet bekijken.Sinners schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 14:30:
Ik zit zojuist een beetje te 'klooien' met mijn HD en kwam uit op de vernieuwde site van VI. Deze site is speciaal ontwikkeld voor internet via mobiel.
Wat mij echter opviel was dat ik de filmpjes van Johan Derksen kan bekijken, namelijk door erop te klikken opent het programma 'streaming media' en zijn de filmpjes zichtbaar.
Wat mij nu bevreemdt is dat bijvoorbeeld 'dumpert' etc niet werken met dit progamma? Enig idee wat ik over het hoofd zie?
Iemand enig idee wat ik hiervoor moet installeren??
Heb net geflashed naar laurentius26 v2.2 (topaz) en de geconfigureerde opera in deze rom ondersteund wel dumpert filmpjes.Sinners schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 14:30:
Ben tot nu toe super tevreden over de L26 v2.2 rom. Is even iets wennen door de licht gewijzigde interface, maar alles is lekker snel. Ook heb ik de indruk dat de response van het touchscreen beter is, scrollen etc gaat makkelijker zonder perongeluk te klikken. Nu eens even kijken hoe de rom op lange termijn zich gedraagt, want de stockrom was ook best snel na restart, maar slipte vol na 2 a 3 dagen.
[ Voor 22% gewijzigd door zandpaddo op 03-05-2009 17:45 ]
Anoniem: 270380
Kan je middels een imei nummer bij HTC of een willekeurige telefoonwinkel de aankoopdatum achterhalen?
Heb hem 2dehands gekocht zonder bon maar... moet een verzekeringskwestie er van maken ivm kapot door een ander persoon.
Iemand een idee of ervaring?
Anoniem: 297845
Ik heb ook het idee dat degene die ik bel me de eerste 1 à 2 sec niet hoort. Een goede fix hiervoor kan ik helaas ook niet op de HTC site vinden.Als ik de telefoon opneem, trilt het toestel door of hoort de andere kant mij niet
Soms als je gebeld wordt, blijft het toestel een seconde of twee doortrillen na het opnemen via het schuiven. Als je opneemt met de fysieke knop, trilt het toestel niet door, maar hoort de andere kant je een paar seconden nog niet. Deze Hot-Fix helpt misschien.
Wellicht dat er meerdere mensen zijn die hier problemen mee hebben gehad en hier inmiddels een oplossing voor hebben gevonden?
Anoniem: 297845 schreef op zondag 03 mei 2009 @ 20:08:
Thanks voor je antwoord. Ik had dutty dmv USPL erop gezet, dus hoefde niet te downgraden. Hij start nu op en zag net al even het windows 6.5 scherm. Zo even 2 keer hard resetten voor de zekerheid en dan ben ik ready to go hoop ik. Ben erg benieuwd. Toen ik naar Dutty had geflashed vond ik het al een belevenis, terwijl dat er nog allemaal redelijk hetzelfde eruit zag, haha. Nog even als toevoeging: Ben nu even aan het rondkijken zonder hard te resetten. Ziet er geweldig uit zeg. Werkt ook nog eens gigantisch snel. Ben erg blij dat het gelukt is
.
Een nieuwe link kan je ook hier regelen i.p.v. via dat SMSje.mastair schreef op donderdag 23 april 2009 @ 12:15:
Wie heeft nog meer de NS Reisplanner Xtra geïnstalleerd? Bij mij werkt het prima alleen de tijd loopt 2 uur achter. Gokje dat ie voor de tijd gewoon GMT gebruikt. Weet iemand daar een remedie voor?
Nog niet geprobeerd. Toen die applet voor 90% klaar was met installeren kreeg ik een foutmelding. Sinds die tijd mag ik hem niet meer downloaden en moet eerst een SMS sturen. En daar heb ik nog geen zin in gehad.
Op mijn Diamond kom ik echter niet verder dan de download en het opstarten van JAVA voor installatie.
Ik krijg de melding: "Reason = 92" terwijl de installatie afgebroken wordt.
Ben er nog niet achter wat deze melding inhoudt. NS reageert niet op mails en Google helpt tot nu toe ook niet in deze.
Weet iemand een oorzaak/oplossing?
Nog een keer geprobeerd maar dan via een WiFi verbinding. Installeert probleemloos.
Blijkt een rotte applicatie te zijn. Online mobiele NS Reisplanner (via browser dus) reageert vele malen sneller.
[ Voor 9% gewijzigd door nobleone op 26-09-2009 12:59 ]
In het vorige deel van dit topic werd een oplossing voor T-mobile gegeven en ik moet zeggen: het werkt bij mij ook, hoe vreemd het ook mag lijken:Dazzie schreef op zondag 03 mei 2009 @ 21:22:
ik heb hier ook last van telefoon die naar mij belt gaat eerst 2 keer over voordat mijn htc gaat rinkelen maar me scherm schiet wel aan al gelijk allleen het geluid klinkt later. ik heb ook al met hd tweak bij 1.7 de delay weg gehaald
[...]
Ik heb het zelf al ontdekt.
Ik wil het toch even delen met de forumgebruikers.
Geldt alleen voor T-Mobile.
Je kan de voicemail instellen op 5- 10 - 20 en 30 seconden.
Dat wil zeggen zolang duurt het voor je voicemail geactiveerd wordt.
Je kan dit als volgt instellen ; **61*+31624 dan je eigen nummer (met voorloopnul, dus 06...)*11* dan de secondes#
voorbeeld: **61*+316240612345678*11*30#
Dit alles zonder spaties.
En nu gaat hij ook direct over als ik gebeld wordt..
Even in het bellen gedeelte *#06# toetsen en tadaaaa!Anoniem: 270380 schreef op zondag 03 mei 2009 @ 16:56:
Hallo,
Kan je middels een imei nummer bij HTC of een willekeurige telefoonwinkel de aankoopdatum achterhalen?
Heb hem 2dehands gekocht zonder bon maar... moet een verzekeringskwestie er van maken ivm kapot door een ander persoon.
Iemand een idee of ervaring?
Heeft iemand nog antwoord op het volgende:
Ik heb al de verschillende topics doorgespit maar heb hier niks over kunnen vinden.
Als ik mijn contacten sync met outlook dan worden ook al mijn mailcontacten in de HD gezet. Dit komt omdat ik mijn mailcontacten altijd al in de contacten map van outlook had opgeslagen. Ik heb laatst alle telnr contacten van mijn oude telefoon gesynct met outlook en dus kwamen ze bij de mailcontacten in de lijst. Ik wil echter alleen mijn telefoon contacten syncen. Ik moet dan zeker een extra contacten map in outlook maken?
En waar kan ik dan instellen dat de HD alleen synct met die map waarin alleen mijn telefooncontacten staan?
Alvast hartelijk dank voor de info!
Ik heb de Reisplanner net eens even uitgeprobeerd. Het is nogal lastig te bedienen omdat de knoppen onderaan het scherm erg klein zijn gemaakt. Verder heb ik niks van gegevens moeten invullen (wat wel bij algemene voorwaarden stond) dus echt nadelen heb ik nog niet gevonden.Martijn85 schreef op maandag 04 mei 2009 @ 09:53:
Weet iemand of er een soort gelijke applicatie als "trein" voor de iPhone te verkrijgen is? Reisplanner Xtra zag ik wel, maar die algemen voorwaarden bevallen me niet zo.
Ik wil dit graag gaan draaien na erg veel ervaring met WM 6.1, maar heeft het wel nut?
Heb zitten zoeken op internet en filmpjes gezocht, maar waar ik me het meest aan erger in 6.1, dat kan ik niet vinden of dat in 6.5 is veranderd en dat is het messaging systeem. Als je gewoon je mail of sms opent, dan ziet dat er zo lelijk en traag uit (als je meer dan 500 mails of smsjes zoals ik hebt). Het werkt gewoon niet snel, je ziet de lijst opbouwen... maakt niet uit welke custom rom je gebruikt.
Ziet dit er hetzelfde uit op WM 6.5? Zo ja, dan stap ik niet over. Of WM 6.5 moet verder zo goed zijn dat het gewoon wel de moeite waard is. Maar draait TomTom erop en dat soort dingen? Draait op 6.5 bijna alle software die op 6.1 ook draait. Kan je .net CF 3.5 gewoon installeren etc etc?
edit: iemand anders een goeie site waar ik dit kan nalezen? is er een topic over op xda? ik verzuip in de results op google/xda..
[ Voor 7% gewijzigd door DeMoN op 04-05-2009 11:29 ]
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Anoniem: 259836
even een vraag, ik heb alle delen al nagezocht, maar ik kon het nergens vinden.
Als ik filmpjes met m'n HD maak, dan kan ik ze niet op m'n pc afspelen.
Welk programma raden jullie aan om de filmpjes om te zetten??
[ Voor 3% gewijzigd door RoD op 04-05-2009 13:44 ]
Ik ben gister overgestapt van L26 WM 6.1 naar miri V9.1 WM6.5. Mijn ervaring is (tot nu toe) dat 6.5 wat sneller werkt, wat beter reageert en er gelikter uit ziet (ik gebruik nu Titanium ipv Touch Flow 3D), maar dingen als het sms/email systeem ziet er eigenlijk precies hetzelfde uit (behalve dan hier en daar een ander kleurtje). Probeer het gewoon, vind je het niets, dan flash je weer terug. Met USPL 2.5 is het allemaal erg makkelijk.DeMoN schreef op maandag 04 mei 2009 @ 11:28:
Kan iemand met ervaring met WM 6.5 en WM 6.1 mij zeggen of het echt even lekker of lekkerder loopt?
Ik wil dit graag gaan draaien na erg veel ervaring met WM 6.1, maar heeft het wel nut?
.......
Iemand hier ervaring met deze ROM?
[ Voor 87% gewijzigd door djjef85 op 04-05-2009 20:45 ]
Ik ben nu miri v10 premium aan 't flashen, ben benieuwdVin87 schreef op maandag 04 mei 2009 @ 13:54:
[...]
Ik ben gister overgestapt van L26 WM 6.1 naar miri V9.1 WM6.5. Mijn ervaring is (tot nu toe) dat 6.5 wat sneller werkt, wat beter reageert en er gelikter uit ziet (ik gebruik nu Titanium ipv Touch Flow 3D), maar dingen als het sms/email systeem ziet er eigenlijk precies hetzelfde uit (behalve dan hier en daar een ander kleurtje). Probeer het gewoon, vind je het niets, dan flash je weer terug. Met USPL 2.5 is het allemaal erg makkelijk.
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110
Oeh! Dat is zo'n vette game!Rob1106 schreef op maandag 04 mei 2009 @ 23:19:
Iemand al het spel gold mine (goudklompjes pakken met een haakje, niet de gokkast) gevonden voor op winmobile?? Hij is wel op die brakke iPhone te vinden helaas..
Ben ook erg benieuwd of deze toevallig ergens te vinden is voor de Touch HD!
Nu 10 min mee aan het spelen en kan je al zeggen dat ik WM 6.5 erg goed kan waarderen. Het werkt idd sneller dan WM 6.1!!!DeMoN schreef op maandag 04 mei 2009 @ 22:53:
[...]
Ik ben nu miri v10 premium aan 't flashen, ben benieuwd
En niet omdat het een verse ROM is of zo dat iedereen denkt dat het weer een snellere 6.1 custom ROM is maar dit voelt ook gewoon echt beter aan. Super
Hij is ook echt meesterlijk op de iPhone van m'n vriendinDaFreakR schreef op maandag 04 mei 2009 @ 23:24:
[...]
Oeh! Dat is zo'n vette game!
Ben ook erg benieuwd of deze toevallig ergens te vinden is voor de Touch HD!
Core i7 920 | Asus P6T Deluxe V2 | OCZ 6GB | EVGA 260GT 216c | OCZ Vertex 3 60GB | WD vRaptor 150GB | Adaptec 5805 - RAID5: 5,4TB | Lian-Li PC-A7110
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 297845 op 05-05-2009 01:01 . Reden: Kleine toevoeging ]
Ik gebruik geen Manila, alleen gewoon de ingebouwde titanium today van WM 6.5 en qua taskbar, gewoon rechtsboven klikken waar je ziet wat er draaiende is.Anoniem: 297845 schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 01:00:
Ik heb gister ook voor het eerst WM 6.5 ervaren. Het is inderdaad een stuk sneller. Scheelt echt veel. Je kan kiezen tussen het titanium uiterlijk of gewoon TF3D. Je verliest er niets mee om te flashen naar een WM6.5 (miri 10.0, aanrader) maar krijgt er een mooier, sneller toestel voor terug met meer opties. Enige probleem is dat ik nog geen mooie taskbar heb gevonden. Demon, jij nog een aanrader?
Jij wilt zeker de apps open zien staan naast de startknop? Is in principe wel handig.. maar bij dat soort dingen heb ik altijd het idee dat het vertragend werkt..
Trouwens... WM7... dat zal echt wel worden wat MS heeft gezegd, een compleet nieuwe ervaring. MS is echt op de goede weg.. Windows 7 en WM 7 straks
edit: trouwens die standaard theme in die miri rom 'Ron Arad orange is echt heel mooi!
[ Voor 4% gewijzigd door DeMoN op 05-05-2009 01:19 ]
Ik ben Demon niet, maar kijk eens hier voor een taskbar, ik gebruik zelf deze:Anoniem: 297845 schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 01:00:
Ik heb gister ook voor het eerst WM 6.5 ervaren. Het is inderdaad een stuk sneller. Scheelt echt veel. Je kan kiezen tussen het titanium uiterlijk of gewoon TF3D. Je verliest er niets mee om te flashen naar een WM6.5 (miri 10.0, aanrader) maar krijgt er een mooier, sneller toestel voor terug met meer opties. Enige probleem is dat ik nog geen mooie taskbar heb gevonden. Demon, jij nog een aanrader?

Touchflow werkt dus ook gewoon nog? Das wel mooi om te horen..Anoniem: 297845 schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 01:00:
Heb je wat screenshots??
Bestellingen bij die gasten is echt huilen met de pet op. 4 April eentje besteld. Eerste zending is nooit aangekomen en negen dagen na verzending maar gemaild waar hij nu blijft. Vervolgens is het ding opnieuw verzonden en heb ik een exemplaar mogen ontvangen met een verkeerd clipje. Weer melding gemaakt en ze zouden het goede clipje nasturen. Vervolgens weer een compleet pakket gekregen met weer een verkeerd clipje. Nu na diverse mailwisseling moet ik het gebeuren weer terug gaan sturen om mijn geld terug te krijgen

Mailwisseling met die gasten is ook drama, altijd lastige vragen ontwijken en gewoon niet eens beantwoorden. Heb vijf keer moeten vragen hoe het zit met terugsturen en verzendkosten en of ze niet gewoon een goed clipje konden sturen voordat ik überhaupt antwoord kreeg op de vragen...
Snap ook niet dat ze willen dat ik het terugstuur aangezien de kosten voor verzending hoger zijn dan de kosten van het product zelf

Anoniem: 193650
ik wil gaan flashen naar de miri v10. Ik lees daarvoor dat ik SPL 1.54 moet hebben. Als ik vervolgens in mijn bootscherm ga kijken, dan zie ik voor SPL SPL-1.14.OliNex staan. Dat is dus niet 1.54. Ik ben vervolgens gaan zoeken naar deze SPL, maar ik kom alleen maar SPL 1.56 tegen....
Kan iemand mij hier mee verder helpen? Dan kan ik Windows Mobile 6.5 ook is gaan uitproberen. (ik draai overigens nu op Dutty V1.7)
Alvast bedankt.
Ik heb geen screenshots, sorry. Op XDA staan screenshots van de rom in titanium view (check miri 10.0 bij rom development). De screenshots van TFD3 staan daar niet bij, maar het lijkt bijna exact op de originele. Kleurtjes zijn wat anders en het is wat 'vinger-vriendelijker'.DaFreakR schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 11:06:
[...]
Touchflow werkt dus ook gewoon nog? Das wel mooi om te horen..
Heb je wat screenshots??
ThanksVin87 schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 10:00:
[...]
Ik ben Demon niet, maar kijk eens hier voor een taskbar, ik gebruik zelf deze:
[afbeelding]
Dit al gezien? http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=462347Anoniem: 193650 schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 11:36:
Hallo,
ik wil gaan flashen naar de miri v10. Ik lees daarvoor dat ik SPL 1.54 moet hebben. Als ik vervolgens in mijn bootscherm ga kijken, dan zie ik voor SPL SPL-1.14.OliNex staan. Dat is dus niet 1.54. Ik ben vervolgens gaan zoeken naar deze SPL, maar ik kom alleen maar SPL 1.56 tegen....
Kan iemand mij hier mee verder helpen? Dan kan ik Windows Mobile 6.5 ook is gaan uitproberen. (ik draai overigens nu op Dutty V1.7)
Alvast bedankt.
Anoniem: 193650
Miri is WM6.5 en de Dutty en de L26 zijn redelijk vergelijkbaar qua uitrusting en welke rom er gebruikt is.
Ik lees veel positieve reacties over de nieuwe radio versie 1.14.. echter hoor ik ook dat de HD met deze radio spontaan onwijs heet kan worden. Iemand ervaring met deze radio?
Installeer die HSLP 1.56, heb ik gister ook gedaan en ik zat op Dutty 1.9b (doet er verder niet toe)Anoniem: 193650 schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 11:36:
Hallo,
Alvast bedankt.
Ik had ook 1.14Olinex en nu dus deze nieuwe 1.56, kan nu naar hartelust alle nieuwe roms draaien! Gewoon doen, heb je ook geen gezeik met USPL meer en in de toekomst (nu eigenlijk al) alle roms die dan uitkomen werken via deze nieuwe HardSPL, ik draai nu ook miri 10. Geweldige rom.
Zit er nog veel verschil in radioversies dan? Ook kwa bereik van gsm signaal? Kheb nu L26 v2.2 met geen idee welke versie. Maar af en toe valt mn bereik weg (was ook al met de nieuwe officieele HTC rom). Dus zou het veranderen van radioversie nut kunnen hebben?Chutney schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 13:30:
Ik heb nu de L26.. twijfel of ik de nieuwe Dutty v3.3 / Miri 10.0 of de L26 2.3 (comming up) ga flashen!
Miri is WM6.5 en de Dutty en de L26 zijn redelijk vergelijkbaar qua uitrusting en welke rom er gebruikt is.
Ik lees veel positieve reacties over de nieuwe radio versie 1.14.. echter hoor ik ook dat de HD met deze radio spontaan onwijs heet kan worden. Iemand ervaring met deze radio?
De werking van een radio kan dus per omgeving verschillen voor wat betreft je GSM/3G signaal. Verder wordt de GPS module en de Camera van je HD ook aangestuurd door de Radio rom, daar zitten soms ook verschillen in.
Deze verschillen zorgen er weer voor dat de batterij langer of korter mee gaat. Dat is even in het kort .. wat een radio kan betekenen.
De L26, v2.2 heeft de 1.13.25.24 radio aanboord standaard.
Dat de radio's voor een verhitte Touch HD konden zorgen wist ik nog niet
Misschien wat offtopic, maar waarom zou je voor de nieuwe HardSPL kiezen ipv USPL 2.5? Voordeel van USPL vind ik zelf dat het tijdelijk is en dat je na een hard reset gewoon weer de standaard SPL draait, verder werkt die hier op Vista perfect.DeMoN schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 14:04:
[...]
Installeer die HSLP 1.56, heb ik gister ook gedaan en ik zat op Dutty 1.9b (doet er verder niet toe)
Ik had ook 1.14Olinex en nu dus deze nieuwe 1.56, kan nu naar hartelust alle nieuwe roms draaien! Gewoon doen, heb je ook geen gezeik met USPL meer en in de toekomst (nu eigenlijk al) alle roms die dan uitkomen werken via deze nieuwe HardSPL, ik draai nu ook miri 10. Geweldige rom.
Ik draai momenteel de standaard radio 1.13.25.24 en merk dat het toestel bij het gebruik van WiFi echt bloedheet wordt. Dit is mijn 2e HD (omgeruild via HTC), mijn eerste HD had dat niet (zelfde radio). Waarschijnlijk is de hitte dus ook toestel gerelateerd.Ik lees veel positieve reacties over de nieuwe radio versie 1.14.. echter hoor ik ook dat de HD met deze radio spontaan onwijs heet kan worden. Iemand ervaring met deze radio?
[ Voor 23% gewijzigd door Vin87 op 05-05-2009 15:09 ]
Omdat als HSPL eenmaal draait je alleen nog maar die .nbh file op je SD hoeft te zetten en je telefoon hoeft te booten in bootloader mode en je kan flashen, ik vind het gewoon soepeler werken. Misschien persoonljik.Vin87 schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 15:08:
[...]
Misschien wat offtopic, maar waarom zou je voor de nieuwe HardSPL kiezen ipv USPL 2.5? Voordeel van USPL vind ik zelf dat het tijdelijk is en dat je na een hard reset gewoon weer de standaard SPL draait, verder werkt die hier op Vista perfect.
Ik geef er iig niet om dat mijn HSPL nog de originele is of niet. Als ie dan evt terug moet voor garantie zet ik de originele HSPL er wel weer in
Anoniem: 216148
Heeft iemand anders dit ook?
Ik doe het volgende:
downloaden naar pc
kopieren naar opslagkaart HD
open en installeren op opslagkaart
Wanneer ik de Tweak wil openen geeft de HD een verboden in te rijden bordje met de opmerking:
In
'file:///Programmabest
Voor de update werkte de Hd Tweak wel. Heeft iemand de oplossing?
Ik had hetzelfde probleem met de Nederlandse versie van HDTweak, de Engelse versie werkt wel.Anoniem: 216148 schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 21:41:
Ik heb onlangs mijn HD geupdate met de nieuwe officiële versie van april. Nu kan ik echter de HD Tweak niet meer werkend krijgen.
Heeft iemand anders dit ook?
Ik doe het volgende:
downloaden naar pc
kopieren naar opslagkaart HD
open en installeren op opslagkaart
Wanneer ik de Tweak wil openen geeft de HD een verboden in te rijden bordje met de opmerking:
In
'file:///Programmabest
Voor de update werkte de Hd Tweak wel. Heeft iemand de oplossing?
2. After the install, go to your computer and unzip the HD Tweak 0.5.4_Dutch.cab file
3. Open 000CAB6F.007 with your favorite text-editor. Now we must going to the error, so press ctrl+f (or something else to search) and type: &
4. For the Dutch language you going to this line:
<value value="Jan">Jan & Night_duke</value>
5. XML doesn't support the &, so we must change this line, it's easy, we must change 1 thing, delete the &. Now is your line this:
<value value="Jan">Jan Night_duke</value>
6. After this all, save as this file, name it to HDTweak.xml and save it on your desktop.
7. Now we must browse in your mobile. Connect your phone to your computer (if you have done this not yet) and use your computer to look in your mobile. We must going to map where you have installed the HD Tweak (e.q Programmabestanden\HD Tweak)
8. And now transfer the HDTweak.xml file from your desktop to your mobile.
9. After this all, going to programms and launch the HD Tweak. If everything is good, than it launch HD Tweak with your favorite language!
Nu zit er het bijgeleverde kaartje in maar die is te klein. Kan ik er ook een 16 gig in doen.
Heb het al nagekeken maar ziet het nergens staan..
Anoniem: 111759
16 gig is geen probleembigpapa schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 09:03:
Heeft iemand een idee wat de maximum is van het opslagkaartje.
Nu zit er het bijgeleverde kaartje in maar die is te klein. Kan ik er ook een 16 gig in doen.
Heb het al nagekeken maar ziet het nergens staan..

a) Ik heb sinds gisteren ook een HD binnengekregen. Nu heb ik totaal geen ervaring met WM toestellen. Ik dacht ik installeer die S2U2 maar even, maar als ik dat gezipte bestand uitpak zegt ie mij ( de readme) dat ik dat via de verkenner van het toestel deze moet openen. Het enige wat ik hierin vind zijn zeer veel .123 bestanden en 1 setup bestand, als ik klik op dit setup bestand dan gebeurt er weinig...
b) Welke gps software gebruiken jullie ? Buiten Google maps ...
Sorry voor het niveau even naar beneden te halen
NUC I5 256GB SSD
Anoniem: 277390
a) .cab bestanden zet je op je telefoon en open je dan via de verkenner op je telefoon om het programma te installeren. Soms zit een .cab in een .zip, de .zip pak je dan eerst uit op je pc of evt ook op je telefoon.not2secure4u schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 10:23:
Ik heb enkele vraagjes :
a) Ik heb sinds gisteren ook een HD binnengekregen. Nu heb ik totaal geen ervaring met WM toestellen. Ik dacht ik installeer die S2U2 maar even, maar als ik dat gezipte bestand uitpak zegt ie mij ( de readme) dat ik dat via de verkenner van het toestel deze moet openen. Het enige wat ik hierin vind zijn zeer veel .123 bestanden en 1 setup bestand, als ik klik op dit setup bestand dan gebeurt er weinig...
b) Welke gps software gebruiken jullie ? Buiten Google maps ...
Sorry voor het niveau even naar beneden te halen
b) iGo, TomTom
Anoniem: 80922
Heb je ook HSPL en USPL geflashed? Anders werkt het niet inderdaad.Anoniem: 80922 schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 12:06:
Ik heb de nederlandse versie van 1.56.404.1 (43972) en wilde die miri v10 rom erop zetten. Alleen ik kreeg errors, ik las iets terug dat je vanuit 1.56 alle roms kon flashen dus ik vind het een beetje vaag dat het niet werkt.
~ James May
Eerste indruk:
- Album is een stuk verbeterd, het gaat vloeiender en je kan nu ook ingezoomed scrollen..iets wat met de standaard album applicatie op de stock roms niet lukt..of mij iig niet gelukt is
- Het nieuwe toetsenbord ben ik ook erg tevreden over..'k had al verschillende andere toetsenborden geinstalleerd, maar nooit helemaal tevreden mee geweest.
[ Voor 58% gewijzigd door Anoniem: 277390 op 06-05-2009 13:23 ]
Je hebt alleen HSPL nodig, USPL niet.tdw schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 12:16:
[...]
Heb je ook HSPL en USPL geflashed? Anders werkt het niet inderdaad.
HSPL 1.56 en Miri v10 is geen probleem.
Met de stock rom moest je het plaatje even 'vasthouden', dan verschenen er rechthoekjes (om te laten zien waar je bent), en dan kun je scrollen. Maar da's nu te laatAnoniem: 277390 schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 13:08:
Net ook even miri 10 (premium) geflashed, m'n eerste cooked romEitje met die USPL GUI, als je even wat dingen doorneemt op xda.
Eerste indruk:
- Album is een stuk verbeterd, het gaat vloeiender en je kan nu ook ingezoomed scrollen..iets wat met de standaard album applicatie op de stock roms niet lukt..of mij iig niet gelukt is
- Het nieuwe toetsenbord ben ik ook erg tevreden over..'k had al verschillende andere toetsenborden geinstalleerd, maar nooit helemaal tevreden mee geweest.
~ James May
Ah oktdw schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 13:31:
[...]
Met de stock rom moest je het plaatje even 'vasthouden', dan verschenen er rechthoekjes (om te laten zien waar je bent), en dan kun je scrollen. Maar da's nu te laat
Om je telefoonboek te gebruiken met een Windows Mobile device, heb je een plugin nodig.
Kies je plugin:
Smartphone in CAB
Smartphone in EXE
PocketPC in CAB
PocketPC in EXE
Installeer de plugin op je telefoon zoals je dat gewend bent van de andere windows mobile applicaties.
Hier hebben we een aantal instellingen voor je op een rijtje gezet. Het kan zijn dat niet alle instellingen gevraagd worden of in te stellen zijn. Dat is geen probleem.
Naam van het profiel: "Hi Telefoonboek bijwerken"
Toepassingen: Contacten.
Database name: card.
Synchronisatietype: bidirectioneel.
Serverversie: 1.1
Gegevensdrager: internet
Hostadres: http://sync.toestelinstellingen.nl/funambol/ds
Synchronisatie verzenden toestaan: ja
Synchronisatie ontvangen toestaan: ja
Netwerkverificatie: nee
Poort: 80
Tenslotte moet je nog een gebruikersnaam en een wachtwoord invullen. Deze kan je vinden door hier te klikken.
Ik zag het staan en het is altijd handig!!!
Demon zijn er ook cabs waarmee je allen de cab hoef te instaleren om nieuwe taskbar icons te krijgen. Alles wat ik nu lees moet ik allerlei dll aan gaan passen, en daar heb ik nog weinig zin in.DeMoN schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 14:14:
Weet iemand of je voor WM 6.5 net zoals bij WM 6.1 ook eerst iets van SDK Certs moet installeren voordat bijv. taskbar cabjes installeren en ook daadwerkelijk andere iconen laten zien?
Ik heb namelijk de batterij indocator we geinstalleerd, maar dat was alleen 2 cabs en een restje. Niks met dll.
Zo ja zijn die in hetzelfde xda forum te vinden?
- Squeeek !!!
Ik ben net nieuw met 6.5, op 6.1 had ik het je zo kunnen vertellen. Ik kan geen info hierover vinden en idd alleen die dll's.Ekitch schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 16:13:
[...]
Demon zijn er ook cabs waarmee je allen de cab hoef te instaleren om nieuwe taskbar icons te krijgen. Alles wat ik nu lees moet ik allerlei dll aan gaan passen, en daar heb ik nog weinig zin in.
Ik heb namelijk de batterij indocator we geinstalleerd, maar dat was alleen 2 cabs en een restje. Niks met dll.
Zo ja zijn die in hetzelfde xda forum te vinden?
Of er dus cabs zijn die alles in 1x voor je regelen weet ik dus niet, dat is ook een beetje mijn vraag. Hoe pas je op WM 6.5 uberhaupt je taskbar aan? In elk nieuw topic hierover op XDA staat alleen de link naar de nieuwe taskbar, maar ik zie nergens een FAQ of howto..
Anoniem: 233718
Maar ik zit te denken waarom eigenlijk.
Ik gebruik mobile Shell 3.0 naar alle tevredenheid.
Waarom zou ik een andere rom dan nemen?
Is een rom van miri nou zoveel sneller als de standaard rom?
Wat ik wel weet is dat de camera bij miri niet perfect werkt. Op de standaard rom werkte dit wel goed.
Verder zou ik zo eigenlijk geen voordelen weten tussen custom en standaard.
Of denkt iemand anders, daar anders over?
Anoniem: 150535
http://forum.ppcgeeks.com...hp?p=852427&postcount=935DeMoN schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 16:22:
[...]
Ik ben net nieuw met 6.5, op 6.1 had ik het je zo kunnen vertellen. Ik kan geen info hierover vinden en idd alleen die dll's.
Of er dus cabs zijn die alles in 1x voor je regelen weet ik dus niet, dat is ook een beetje mijn vraag. Hoe pas je op WM 6.5 uberhaupt je taskbar aan? In elk nieuw topic hierover op XDA staat alleen de link naar de nieuwe taskbar, maar ik zie nergens een FAQ of howto..
NUC I5 256GB SSD
Anoniem: 295297
Ik heb een oplossing gevonden voor het probleem op de Touch HD dat het soms lang duurt voordat je telefoon overgaat: Google even op 'ring delay wm5' en je vindt de oplossing. Installeer het .cab bestand en het probleem is voorbij. Perfect! De oplossing zit met name in het gebruiken van .wav bestanden als ringtone.Zartos schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 09:45:
[...]
Je moet ook zorgen dat de foto's van je contacten niet te groot zijn, maar aangezien je aangeeft dat je op het scherm wel al ziet dat er iemand belt, neem ik aan dat dat niet je probleem veroorzaakt.
Waarschijnlijk staat je ring time verkeerd ingesteld, aangezien deze standaard op delay staat. Dit kun je wijzigen in HD Tweak, onder 1.7 Ring Time.
heb ik ook gehad, kaartje werd op een gegeven moment niet meer herkend. Heb alle content via mijn pc veilig gesteld, daarna de kaart geformatteerd en sindsdien werkt hij weer uitstekend!Anoniem: 277390 schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 10:17:
Ja hoor, geheugenkaartje werkt opeens niet meer...en aangezien ik al meerdere berichten over een kapotte geheugenkaart heb gelezen ga ik vanmiddag maar een Kingston kopen, hopelijk is die wat betrouwbaarder.
Dat formatteren lukte me niet in eerste instantie, m'n pc bleef hangen als ik het kaartje erin stak. Na je bericht toch nog een paar keer geprobeerd en uiteindelijk is het gelukt om te formatteren. De meeste gegevens had ik nog op m'n pc staan gelukkig. Hopelijk gaat ie nu wel weer even mee. Bedankt!Sgimi schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 10:43:
[...]
heb ik ook gehad, kaartje werd op een gegeven moment niet meer herkend. Heb alle content via mijn pc veilig gesteld, daarna de kaart geformatteerd en sindsdien werkt hij weer uitstekend!
Sgimi schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 10:43:
[...]
heb ik ook gehad, kaartje werd op een gegeven moment niet meer herkend. Heb alle content via mijn pc veilig gesteld, daarna de kaart geformatteerd en sindsdien werkt hij weer uitstekend!
Ik lees hier ook al sinds het begin mee maar heb een SE Xperia.Yikes schreef op donderdag 07 mei 2009
Dat formatteren lukte me niet in eerste instantie, m'n pc bleef hangen als ik het kaartje erin stak. Na je bericht toch nog een paar keer geprobeerd en uiteindelijk is het gelukt om te formatteren. De meeste gegevens had ik nog op m'n pc staan gelukkig. Hopelijk gaat ie nu wel weer even mee. Bedankt!
Het probleem met de geheugenkaart is mij ook bekend. Ik gebruik een Sandisk micro sdhc 16GB.
En ik kon in eerste instantie ook niet meer bij de kaart komen als ik die met de adapter in de pc deed.
Volgens Dynabyte hier zou dat komen omdat m'n pc te oud is (4jr) maar voordien had ik er geen probleem mee
Op advies een Trust kaartreader voor micro-sdhc en ander kaartjes gekocht en toen kon ik inderdaad weer bij m'n mappen op de geheugenkaar komen
Echter enkele dagen geleden weer hetzelfde probleem; Maar nu in de telefoon zelf.
Ik kon niet meer bij m'n foto's komen en de camera bleef hangen. Alleen een soft-reset hielp.
Toen de kaart in de Trust-reader aan de pc. Maar daar kon ik ook niet bij m'n mappen
Gelukkig maak ik nu regelmatig een back-up van de kaartgegevens (waar ook m'n toestel back-up van Sprite op staat)
De geheugenkaart kon ik nu wel benaderen en heb 'm opnieuw geformatteerd en de gegevens terug gezet.
Maar voor de zekerheid heb ik toch een nieuwe kaart gekocht voor het geval dat deze weer crasht.
Enige mogelijkheid van de problemen zou nog kunnen zijn dat ik een 16GB kaart gebruik en volgens SE kaarten tot 8GB ondersteunt worden

Ik weet helaas niet meer precies waar, maar ik heb ergens een vergelijkbaar verhaal gelezen, waar bleek dat een oude SIM-kaart de oorzaak was.JantjeZ schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 18:32:
...
Als ik een telefoontje pleeg met 3G verbinding, niks aan de hand. Alleen als het bereik dan wegzakt naar GPRS-niveau, dan valt de verbinding ook gelijk weg. Nou heb ik er een beetje mee zitten spelen om uit te vogelen wanneer precies. Als ik goed GPRS-bereik heb, kan ik zelf wel bellen, maar niet gebeld worden(bellers krijgen gelijk de voicemail). Als het bereik minder wordt, kan ik soms zelf niet eens meer bellen
...
Dus als je een erg oude SIM-kaart hebt, zou het daar aan kunnen liggen.
- Topaz Magic 8 Ball (schijn je de nieuwe Manila voor nodig te hebben, werkt iig op Miri 10):
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=502030
- Smart Simon (Simon Says, wie kent het niet):
http://greatbal.blogspot.com/2006/06/smart-simon.html
Anoniem: 233718
games?Anoniem: 277390 schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 12:17:
Even twee simpele freeware games tips tussendoor:
- Topaz Magic 8 Ball (schijn je de nieuwe Manila voor nodig te hebben, werkt iig op Miri 10):
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=502030
- Smart Simon (Simon Says, wie kent het niet):
http://greatbal.blogspot.com/2006/06/smart-simon.html
Dat is nog niet eens leuk om te bekijken als je echt totaal niets te doen hebt....
Het zou beter zijn als er eens beetje fatsoenlijke fullscreen spellen komen, ik bedoel, voor de iphone zijn er superveel mooie/leuke spellen maar voor winmo is er nou eigenlijk geen één
Dat is gewoon schandalig!
Daarom zeg ik ook, simpele games..en ze zijn gratis. Een leuke game hoeft van mij niet perse bijzonder mooi te zijn, kijk naar patience..ziet er ook heel simpel uit, maar blijft toch altijd een leuk spelletje als je even niks te doen hebt.Anoniem: 233718 schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 13:01:
[...]
games?
Dat is nog niet eens leuk om te bekijken als je echt totaal niets te doen hebt....
Het zou beter zijn als er eens beetje fatsoenlijke fullscreen spellen komen, ik bedoel, voor de iphone zijn er superveel mooie/leuke spellen maar voor winmo is er nou eigenlijk geen één
Dat is gewoon schandalig!
Geen één is wat overdreven hoor, ok, er zijn er niet veel vergeleken met de iphone, maar als je zoekt zal je echt wel wat vinden.
Ik lees daar alleen dat je die dll's kan downloaden, is dus niet duidelijk.
Of moet je die dll's gewoon overschrijven dat het gewoon erg simpel is?
Kan iemand in 2 zinnen vertellen hoe je (net zoals op de 6.1 manier met sdk certs) je taskbar in WM 6.5 kan aanpassen? Gewoon ff kort en krachtig, handleiding heb ik niet nodig, maar alleen ff het principe. In 6.1 zijn die dll's allemaal signed en die sdk certs cabfile zorgde ervoor dat die check niet meer plaatsvond. Hoe zit dat in 6.5?
edit:
Ik heb ff zitten testen, maar het is helemaal niet nodig met een custom rom en wm 6.5, ik kan gewoon die cab installeren en mn taskbar is anders. Werkt prima. Toen ik het voor het eerst probeerde werkte het alleen niet,maar dat lag dan aan die cab denk ik, dat heeft me op dit dwaalspoor gezet
[ Voor 37% gewijzigd door DeMoN op 07-05-2009 15:57 ]
--
En, voor de mensen die het nog niet gezien hebben. Het thema bliss is echt super mooi voor 6.5 gebruikers. Deze staat Hier. De originele achtergrond hiervan vind ik niet zo geweldig, maar als je die van de nieuwste manilla kiest (zwarte met doffe vlek in het midden) is hij echt geweldig!
Screenshot bijgevoegd:

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 297845 op 07-05-2009 16:23 . Reden: Screenshot bijgevoegd ]