http://www.microsoft.com/...re/games/texasholdem.mspxVerwijderd schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 17:22:
Weet iemand nog een degelijk spel voor de HD? Iets van poker of zoiets dergelijks.
Ik heb er net één besteld. Ben benieuwd!Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 17:04:
[...]
nog geen enkele klacht binnen gekregen omtrent deze houder met lader![]()
euhhhmm behalve van fire69,die vind hem te duur.
als ik ergens niet achter sta verkoop ik het ook niet,prijs technisch is dit een prima houder
Verwijderd
Hier kan je wel iets vinden!Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 17:22:
Weet iemand nog een degelijk spel voor de HD? Iets van poker of zoiets dergelijks.
http://www.htcforum.nl/forum/viewforum.php?f=33
De nieuwe L26 v2.3 en de nieuwe Miri WM6.5 v16 zijn uit. Ik heb de Miri al draaiende gehad en voor het eerst dat ik een WM6.5 OS bedien.. vind het echt toppie!
Zet nu de nieuwe L26 er op.. kijken wat dat met zich meebrengt. Zag dat GFXboost er bij zat, schijnt te helpen in navigatie / filmpjes afspelen om de grafische weergave te verbeteren!
Zet nu de nieuwe L26 er op.. kijken wat dat met zich meebrengt. Zag dat GFXboost er bij zat, schijnt te helpen in navigatie / filmpjes afspelen om de grafische weergave te verbeteren!
is gfxboost als cab te verkrijgen?Chutney schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 21:49:
De nieuwe L26 v2.3 en de nieuwe Miri WM6.5 v16 zijn uit. Ik heb de Miri al draaiende gehad en voor het eerst dat ik een WM6.5 OS bedien.. vind het echt toppie!
xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7
Gewoon op hun website. Je mag best even zelf nadenken voordat je hier een vraag stelt hoorVerwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 01:25:
Weet iemand waar ik tomtom kan vinden voor de Touch HD?
Ik gebruik al maanden deze houder van Dealextreme voor $5,60 incl verzendkosten.Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 16:20:
[...]
Ben ook op zoek naar een houder, maar 50 60 euro is me toch echt te duur voor een houder. Als ik dit zie voor die paar euro dan vraag ik me af of de kwaliteit goed is, en of de lader ook in orde is?
Werkt perfect.
En dan loop je de Phonehouse binnen voor de originele lader van HTC, de CC C100 a €19,95 en je bent voor €25,00 kant en klaar
ik wil dus updaten naar nieuwere rom versie..
dus ik typ voor dat hulp programma mn S/N in en dan geeft ie aan dat mijn telefoon het niet ondersteund
wat kan ik hier aan doen ?
dus ik typ voor dat hulp programma mn S/N in en dan geeft ie aan dat mijn telefoon het niet ondersteund
Je kan eens beginnen met je te verdiepen in de materie. Lees dit topic, kijk op XDA, probeer iets uit en je wordt een Tweaker.puddinkie schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 18:57:
ik wil dus updaten naar nieuwere rom versie..
dus ik typ voor dat hulp programma mn S/N in en dan geeft ie aan dat mijn telefoon het niet ondersteund![]()
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
haha merk ik
is iets niet goed gegaan:P geflasht maar nog trager en flo 3d start niet meer op
telefoon begon te flippen
flo 3d starte niet op en om de zoveel seconden starte hij opnieuw op
begin steeds meer hekel aan windows te krijgen ...
nu bezig met hard reset...
by the way, mn zus heeft de htc magic op gehaalt is mooi toestel en ook nog snel
flo 3d starte niet op en om de zoveel seconden starte hij opnieuw op
by the way, mn zus heeft de htc magic op gehaalt is mooi toestel en ook nog snel
En daarom doe ik dat soort dingen dus pas als het echt een groot verschil zal makenpuddinkie schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 19:56:
telefoon begon te flippen
flo 3d starte niet op en om de zoveel seconden starte hij opnieuw op![]()
in other news:
Ik heb op pdashop.nl een cradle van 25 eu aangeschaft, leek me wel zo handig sinds ik veel thuis achter mn pc werk. zie http://www.pdashop.nl/pro...-cradle-htc-touch-hd.html
Werkt goed, laadt snel op en pc herkent deze direct. Wat ik alleen erg storend vind is dat het lastig is om de telefoon in de cradle te plaatsen, je moet nogal rommelen voordat ie eindelijk goed in de usbpoort van de phone zit.
Mijn vraag: Heeft iemand ervaring met een andere cradle (bijvoorbeeld de officiele) en werkt deze soepeler? Ik vind het gewoon fijn om dat ding soepel in een keer in zo'n ding te kunnen knallen.
Ik heb ervaring met een hele goede, doch goedkoop. Ik bestel zelf veel uit China, Duitsland en Engeland en vond deze in China:macuz schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 20:20:
[...]
En daarom doe ik dat soort dingen dus pas als het echt een groot verschil zal maken![]()
in other news:
Ik heb op pdashop.nl een cradle van 25 eu aangeschaft, leek me wel zo handig sinds ik veel thuis achter mn pc werk. zie http://www.pdashop.nl/pro...-cradle-htc-touch-hd.html
Werkt goed, laadt snel op en pc herkent deze direct. Wat ik alleen erg storend vind is dat het lastig is om de telefoon in de cradle te plaatsen, je moet nogal rommelen voordat ie eindelijk goed in de usbpoort van de phone zit.
Mijn vraag: Heeft iemand ervaring met een andere cradle (bijvoorbeeld de officiele) en werkt deze soepeler? Ik vind het gewoon fijn om dat ding soepel in een keer in zo'n ding te kunnen knallen.
http://cgi.ebay.com/USB-B....c0.m14&_trkparms=65%3A12|66%3A2|39%3A1|72%3A1205|240%3A1318|301%3A0|293%3A1|294%3A50
Deze is wel duurder dan het bedrag waarvoor ik hem kocht, maar zelf gebruik ik hem ook. Het is helemaal niet moeilijk om de HTC erin te zetten. Aan de bovenkant zitten twee statusledjes om te kijken of de stekker in het stopcontact zit, en of de computer aan staat. Er zit een overspanningsbeveiliging ingebouwd.
Verzending uit China duurt meestal 1 week naar Nederland. Mocht je het product niet ontvangen, kun je gewoon een e-mail sturen en zullen ze of het geld terug boeken, of het product nogmaals versturen.
En dat bespreken we hier niet op Tweakers, dat is niet toegestaan.
Volgende keer graag via een topicreport en niet in het topic.
[ Voor 43% gewijzigd door pven op 05-06-2009 22:55 ]
Hallo,
Kan iemand mij stap voor stap in het Nederlands uitleggen hoe ik een nieuwe radio versie moet installeren? Ik kom er maar niet uit op die site's van XDA.
Ik wil niet te veel aan mijn telefoon veranderen, heeft me al genoeg moeite gekost om deze te krijgen zoals hij nu is. Gr.
Kan iemand mij stap voor stap in het Nederlands uitleggen hoe ik een nieuwe radio versie moet installeren? Ik kom er maar niet uit op die site's van XDA.
Ik wil niet te veel aan mijn telefoon veranderen, heeft me al genoeg moeite gekost om deze te krijgen zoals hij nu is. Gr.
Martijn85 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 11:51:
[...]
Ik zelf heb radio 1.14.25.24 en heb er geen last van
HTC DESIRE > IT'S AN AMAZING MACHINE !
Hmm, hij lijkt redelijk veel op die van mij, alleen wat me opvalt is dat de telefoon er iets dieper ingezet kan worden (de inham is wat dieper), denk inderdaad dat dat voor een betere pasvorm en dus aansluiting zorgt.MaZeLe schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 21:27:
[...]
Ik heb ervaring met een hele goede, doch goedkoop. Ik bestel zelf veel uit China, Duitsland en Engeland en vond deze in China:
http://cgi.ebay.com/USB-B....c0.m14&_trkparms=65%3A12|66%3A2|39%3A1|72%3A1205|240%3A1318|301%3A0|293%3A1|294%3A50
Voor hoeveel heb jij m gescoord?

Dit is toch wel de allermooiste
Kan je ook vertellen waar je deze kan kopen? Natte plekken...
Dat is de officele docking station voor de HTC Diamond... Ik heb hem zelf ook staan. Ik heb helaas nog steeds geen insert gevonden voor de Touch HD.purper schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 09:33:
[...]
![]()
Kan je ook vertellen waar je deze kan kopen? Natte plekken...
Met een beetje goed zoeken kun je de docking station vinden voor 25euro.
Kan iemand mij vertellen wat ik verkeerd doe....wordt bijna gek hier
Ik krijg het maar niet voor elkaar om de wekker af te laten gaan wanneer de Touch HD uitstaat. Nu heb ik net ook spoon alarm erop gezet maar nog steeds niets,nada,noppes....wat voor simpel iets zie ik over het hoofd?

Hoe uit is 'uit'? Is dat kort op de powerbutton drukken (en dus eigenlijk stand-by) of uit-uit, dat je de telefoon erna moet opstarten om m weer aan te zetten? Uit-uit kan hij voor zo ver ik weet niet afgaan namelijk.
Voor de rest: kijk eens in de instellingen van alarms & notifications. Daar moet ook een geluid ingesteld staan voor de wekker, anders doet hij niets.
Voor de rest: kijk eens in de instellingen van alarms & notifications. Daar moet ook een geluid ingesteld staan voor de wekker, anders doet hij niets.
Las net op het xda-forum dat het alarm niet werkt als je hem helemaal uit zet (erug jammer) maar alleen in stand-by modus. Stand-by vind ik niet echt een optie...heb namelijk geen zin om wakker gebeld/sms te worden midden in de nacht.
Dan zet je je geluid op stil, en zorg je dat je alarm wel geluid heeft (heel simpel in te stellen bij de alarm instellingen)KL643 schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 12:23:
Las net op het xda-forum dat het alarm niet werkt als je hem helemaal uit zet (erug jammer) maar alleen in stand-by modus. Stand-by vind ik niet echt een optie...heb namelijk geen zin om wakker gebeld/sms te worden midden in de nacht.
Dan zet je je telefoon toch op stil of trillen. In de setting Alarm & notifications kan je aanvinken dat je telefoon geluid maakt, ook als je telefoon op stil/trillen staat. Dan zou je er geen last hebben dat je wakker wordt gebeld.KL643 schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 12:23:
Edit:Jaeger was mij voor
PSN-ID : Cenzer
Yup, zag die functie ook net 
Edit: het is even wennen zo'n smart phone....
Edit: het is even wennen zo'n smart phone....
[ Voor 43% gewijzigd door KL643 op 06-06-2009 12:52 ]
Euh, waarom zet je hem niet gewoon in Flight Mode? 
Geen telefoon/sms-functie meer, je moet niet zitten klooien met je volume EN je bespaart nog batterij omdat je radio-gedeelte uitstaat...
Geen telefoon/sms-functie meer, je moet niet zitten klooien met je volume EN je bespaart nog batterij omdat je radio-gedeelte uitstaat...
Heb even mijn paypal rekeningen nagekeken, en ik kwam op 15 euro uit inclusief verzendkosten. Even goed zoeken op ebay en dan vind je ze volgens mij best wel voor die prijs.macuz schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 01:27:
[...]
Hmm, hij lijkt redelijk veel op die van mij, alleen wat me opvalt is dat de telefoon er iets dieper ingezet kan worden (de inham is wat dieper), denk inderdaad dat dat voor een betere pasvorm en dus aansluiting zorgt.
Voor hoeveel heb jij m gescoord?
[afbeelding]
Dit is toch wel de allermooiste
Tip: Goed kijken naar de waardering van de kopers aan de verkopers. Liever 1 euro meer dan een product wat niet aankomt.
[ Voor 0% gewijzigd door MaZeLe op 06-06-2009 15:30 . Reden: vindt is zonder t:-D ]
Ik hou ebay wel ff in de gaten, 15 eu is geen geldMaZeLe schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 15:27:
[...]
Heb even mijn paypal rekeningen nagekeken, en ik kwam op 15 euro uit inclusief verzendkosten. Even goed zoeken op ebay en dan vind je ze volgens mij best wel voor die prijs.
Tip: Goed kijken naar de waardering van de kopers aan de verkopers. Liever 1 euro meer dan een product wat niet aankomt.
http://www.subtel.nl/cgi-...um=200845&tm_type=adwords << ook nog wel n knappe voor 15 euro, gewoon binnen nederland.
http://www.4u-mobi.com/on...ne_shop_list.php?ssid=330 << hier staan verschillende docking stations en andere accesoires die niet duur zijn (wel amerika)
LOL! Altijd al een telescoop op je htc gewild? >> http://shop.brando.com.hk...cope_p03079c0980d039.html (overigens veel meer accesoires voor de HD op deze site)
[ Voor 21% gewijzigd door macuz op 06-06-2009 16:12 ]
LOL, die telescoop!macuz schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 15:59:
[...]
Ik hou ebay wel ff in de gaten, 15 eu is geen geld
http://www.subtel.nl/cgi-...um=200845&tm_type=adwords << ook nog wel n knappe voor 15 euro, gewoon binnen nederland.
http://www.4u-mobi.com/on...ne_shop_list.php?ssid=330 << hier staan verschillende docking stations en andere accesoires die niet duur zijn (wel amerika)
LOL! Altijd al een telescoop op je htc gewild? >> http://shop.brando.com.hk...cope_p03079c0980d039.html (overigens veel meer accesoires voor de HD op deze site)
Ik heb trouwens wel een dock met een extra oplaadmogelijkheid voor een batterij. Ik gebruik deze functionaliteit niet, maar voor mijn gevoel staat de HTC Touch HD stabieler als dat deze in een enkel dock zou staan.
Heb je aparte software nodig om een bestand met een laptop te delen?
er is een draadloze verbinding en ik kan vanaf de laptop pingen naar de telefoon.
ik heb een folder geshared op de laptop maar ik weet niet hoe ik die kan benaderen.
aan de andere kant lukt het ook niet om een folder op de telefoon te sharen.
er is een draadloze verbinding en ik kan vanaf de laptop pingen naar de telefoon.
ik heb een folder geshared op de laptop maar ik weet niet hoe ik die kan benaderen.
aan de andere kant lukt het ook niet om een folder op de telefoon te sharen.
volgens mij gaat dit ook niet...
via bluetooth kan je wel aan je bestanden op je phone komen.
Och, met de juiste software zal dat wel weer mogelijk zijn.martjah schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 21:19:
volgens mij gaat dit ook niet...
Misschien eens bij xda-developers gaan zoeken
Iemand deze screenprotector al gezien!?

Zojuist besteld!!Fire69 schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 22:14:
[...]
Och, met de juiste software zal dat wel weer mogelijk zijn.
Misschien eens bij xda-developers gaan zoeken
Iemand deze screenprotector al gezien!?![]()
[afbeelding]
Wel ff 2 weken wachten maar maar dan heb je ook wat!!
Greetz BB
Wij willen wel hier je ervaring ermee lezen natuurlijk! En foto's van dat ding "in actie"!
Had ik ook bekeken, maar ik vind dat motief echt wel

Om een indruk te krijgen over die Luster screen protector, hier een filmpje van de iphone:
http://www.youtube.com/watch?v=BYYVZRssOOo
Mij lijkt het overigens niks.... veel te ''glamour''
http://www.youtube.com/watch?v=BYYVZRssOOo
Mij lijkt het overigens niks.... veel te ''glamour''
[ Voor 17% gewijzigd door Possible op 06-06-2009 23:59 ]
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
Verwijderd
mwoah die covertjes boeien me imo niet veel...maakt je hd enkel en alleen dikker 
Zit hier trouwens met een probleempje denk ik..
Gisteren bij vodafone een abonnement afgesloten, met zorgeloos internet.
Nu wou ik dus een video call doen, maar dat werkt dus niet
Zit tevens op dutty 3.4 en degene die ik belde heeft een touch diamond (zelfde abo bij vodafone)
Zou dit gewoon out of the box moeten werken? (het internet etc werkt voor de rest als een treintje
)
-edit-
oh ja..las dat jullie van die cradles hebben..ik neem wel genoegen met mijn pasje ofzoiets..staat zeker goed in landscape mode
Zit hier trouwens met een probleempje denk ik..
Gisteren bij vodafone een abonnement afgesloten, met zorgeloos internet.
Nu wou ik dus een video call doen, maar dat werkt dus niet
Zit tevens op dutty 3.4 en degene die ik belde heeft een touch diamond (zelfde abo bij vodafone)
Zou dit gewoon out of the box moeten werken? (het internet etc werkt voor de rest als een treintje
-edit-
oh ja..las dat jullie van die cradles hebben..ik neem wel genoegen met mijn pasje ofzoiets..staat zeker goed in landscape mode
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2009 00:12 ]
Ik heb net deze silicone-cover besteld op ebay. Voor 5€ kan je niet sukkelen en op de filmpjes op youtube (zoeken op dcmugen) te zien, lijkt het wel allemaal mooie passen en zo. 
[edit]
Deze dus:
[edit]
Deze dus:
[ Voor 10% gewijzigd door Fire69 op 07-06-2009 00:34 ]
Even mezelf quoten:
Op xda-developers geven ze wel wat tips, maar niks concreets dat het probleem kan verhelpen.
De mensen hier die zeggen dat ze geen lag hebben, wil dat zeggen dat je op scherm perfect je positie zit, of noemen jullie 'geen lag' een meter of 25 achter.
Dit heb ik met een BT-ontvanger op een Qtek 2020,Qtek S110 en een HTC TyTn nooit gehad namelijk.
Heb gisteren en vandaag de eerste keer met de HD genavigeerd en ik moet jammer genoeg zeggen dat er idd dus wel een lag op zit.Fire69 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 21:42:
100m is wel ver, maar meestal heb je in een bocht wel een beetje vertraging door de onnauwkeurigheid van gps en als gevolg daarvan dat TT moet beslissen of je nou die bocht wel genomen hebt of niet.
Op xda-developers geven ze wel wat tips, maar niks concreets dat het probleem kan verhelpen.
De mensen hier die zeggen dat ze geen lag hebben, wil dat zeggen dat je op scherm perfect je positie zit, of noemen jullie 'geen lag' een meter of 25 achter.
Dit heb ik met een BT-ontvanger op een Qtek 2020,Qtek S110 en een HTC TyTn nooit gehad namelijk.

edit:
F*ck, moest in die andere post bij!

[ Voor 3% gewijzigd door Fire69 op 07-06-2009 00:41 ]
noujah ik heb mijn navigatie (tomtom) altijd op 2d staan+autozoom. En dan kan ik zeggen dat ik geen lag heb, in mijn beleving is dat maar een paar meter achterstand, hooguit.
Verwijderd
probeer igo eensFire69 schreef op zondag 07 juni 2009 @ 00:40:
Even mezelf quoten:
[...]
Heb gisteren en vandaag de eerste keer met de HD genavigeerd en ik moet jammer genoeg zeggen dat er idd dus wel een lag op zit.
edit:
Zal ik zeker doen!!!!Fire69 schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 22:41:
Wij willen wel hier je ervaring ermee lezen natuurlijk! En foto's van dat ding "in actie"!
bb
Verwijderd
als het maar geen tomtom isBBDulcy schreef op zondag 07 juni 2009 @ 10:17:
[...]
Wat ook erg goed werkt is Sygic McGuider!! Zoniet de beste van de mobile navs!!
greetz BB
Onderbouw dat dan ipv een popi-jopi-kreet te plaatsen ...

[ Voor 18% gewijzigd door pven op 07-06-2009 21:54 ]
Die gebruik ik hoofdzakelijk.
TT voor als het 100% zeker moet werken, en iGO voor de eyecandy.
Die heb ik gisterenavond nog geinstalleerd, maar nog geen kans gehad om te testen.BBDulcy schreef op zondag 07 juni 2009 @ 10:17:
[...]
Wat ook erg goed werkt is Sygic McGuider!! Zoniet de beste van de mobile navs!!
greetz BB
Vroeger al gebruik op de TyTn en S110, maar ik kreeg nogal vaak rare routes...
Geen TT-fan?
Verwijderd
Als ik WIFI aanzet kan ik verbinden met mijn thuisnetwerkje (bij instellingen staat dan ook "verbonden").
Dus dat werkt.
Ik heb als eerste via communicatiemanager of Nodata de dataverbinding uitgezet (anders gaat ie direct via 3G of Hsdpa aan de gang en dat wil ik niet in het buitenland).
Overigens zoals poster TDW ook al aangaf.
Echter ondanks dat lukt het me nog steeds niet om te surfen (mbv Opera: boodschap: "server niet gevonden") of emailen (boodschap: Vodafone Live kan geen verbinding maken; wat ik natuurlijk ook niet wilde).
Het maakt geen enkel verschil of ik de instelling "internet" of "werk" gebruik.
Ook al enkele keren een soft reset gedaan en zelfs een hard reset; geen enkel verschil.
Hoe krijg ik het werkend resp wat mis ik, doe ik verkeerd?
Alvast bedankt voor de juiste tip
Dus dat werkt.
Ik heb als eerste via communicatiemanager of Nodata de dataverbinding uitgezet (anders gaat ie direct via 3G of Hsdpa aan de gang en dat wil ik niet in het buitenland).
Overigens zoals poster TDW ook al aangaf.
Echter ondanks dat lukt het me nog steeds niet om te surfen (mbv Opera: boodschap: "server niet gevonden") of emailen (boodschap: Vodafone Live kan geen verbinding maken; wat ik natuurlijk ook niet wilde).
Het maakt geen enkel verschil of ik de instelling "internet" of "werk" gebruik.
Ook al enkele keren een soft reset gedaan en zelfs een hard reset; geen enkel verschil.
Hoe krijg ik het werkend resp wat mis ik, doe ik verkeerd?
Alvast bedankt voor de juiste tip
Ik wilde MCGuider ook proberen, maar ik kan geen enkel fatsoenlijk cabje vinden wat werkt. Ik wil een dergelijk programma best kopen, maar niet nadat ik het eerst uitgeprobeerd heb. Voor mij blijft MCGuider voorlopig buiten bereik, totdat ik een goede versie gevonden heb.Fire69 schreef op zondag 07 juni 2009 @ 12:40:
[...]
Die gebruik ik hoofdzakelijk.
TT voor als het 100% zeker moet werken, en iGO voor de eyecandy.
[...]
Die heb ik gisterenavond nog geinstalleerd, maar nog geen kans gehad om te testen.
Vroeger al gebruik op de TyTn en S110, maar ik kreeg nogal vaak rare routes...
[...]
Geen TT-fan?
Met MIRI 16 heb ik trouwens geen lag problemen met tom tom en igo. (beide in 2de weergave).
Verwijderd
[...]
Geen TT-fan?
[/quote]
na het proberen van alle andere navigatiesystemen kom je er toch achter dat tomtom niet alleen achterloopt
met het lag probleem maar ook met het systeem zelf
het is te gek voor woorden dat je niet te veel pio's geinstalleerd mag hebben anders trekt bartje het niet.
het loopt gewoon houterig vergeleken bij igo/sygic/.
Geen TT-fan?
[/quote]
na het proberen van alle andere navigatiesystemen kom je er toch achter dat tomtom niet alleen achterloopt
met het lag probleem maar ook met het systeem zelf
het is te gek voor woorden dat je niet te veel pio's geinstalleerd mag hebben anders trekt bartje het niet.
het loopt gewoon houterig vergeleken bij igo/sygic/.
Het ziet er inderdaad allemaal wat minder flashy uit. 
Maar wat betreft routering en stabiliteit komt TT er volgens mij toch nog steeds als beste uit.
Voor de mensen die geen roaming willen gebruiken, heb ik hier een alternatief voor NoData gevonden:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=503131
Roaming wordt automatisch uitgezet als je van netwerk switch, geen handmatig uit en aanzetten meer dus
Maar wat betreft routering en stabiliteit komt TT er volgens mij toch nog steeds als beste uit.
Voor de mensen die geen roaming willen gebruiken, heb ik hier een alternatief voor NoData gevonden:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=503131
Roaming wordt automatisch uitgezet als je van netwerk switch, geen handmatig uit en aanzetten meer dus
Ik moet zeggen dat ik geen lag heb (misschien een paar meter) maar zeker geen 5 m? ik heb versie ttn7.915.9196.qvga_black geïnstalleerd op HTC, kaart western europa 1GB v825.2159 op geheugen kaart. op originele ROM en met orginele TomTom flitspalen europa
[...]
Heb gisteren en vandaag de eerste keer met de HD genavigeerd en ik moet jammer genoeg zeggen dat er idd dus wel een lag op zit.
[/quote]
[...]

edit:

[/quote]
[ Voor 4% gewijzigd door Ghost-be op 07-06-2009 22:39 ]
Hallo,
Zoals eerder al vermeld, draait MCGuider niet op mijn HTC Touch HD. Nu heeft een vriendelijke gebruiker mij zijn files gestuurd, maar deze werken ook niet. Zou dit te maken kunnen hebben met het feit dat ik Miri 16 draai?
De foutmeldingen zijn:
Als ik SetupWinMobile open op mn HD zegt ie:
The File Autorun cannot be opened. Either it is not signed with a trusted certificate, or one of its components cannot be found. If the problem persist, try reinstalling or restoring this file.
Wanneer ik in 2577 autorun open, zegt hij:
Error: Autorun Settings.ini doesn't exist
Error: Settings.ini doesn't exists
Error: Invalid copy of Sygic Drive SD Card
Weet iemand hier een oplossing voor? Ik gebruik versie 7.70.
Bedankt,
Marc
Zoals eerder al vermeld, draait MCGuider niet op mijn HTC Touch HD. Nu heeft een vriendelijke gebruiker mij zijn files gestuurd, maar deze werken ook niet. Zou dit te maken kunnen hebben met het feit dat ik Miri 16 draai?
De foutmeldingen zijn:
The File Autorun cannot be opened. Either it is not signed with a trusted certificate, or one of its components cannot be found. If the problem persist, try reinstalling or restoring this file.
Bedankt,
Marc
Verwijderd
puntje 34 op de site van sygic:MaZeLe schreef op zondag 07 juni 2009 @ 22:31:
Hallo,
De foutmeldingen zijn:
Bedankt,
Marc
34.SD card - Is the data protected?
SD card: Yes. The navigation data (software and map) is only activated on the original SD card. Non original SD cards with copied content will not work in your device.

Vreemd, want zijn versie doet het bij mij perfect goed. 
Zoals per DM al gevraagd, je hebt alle folders (2577 en zo) toch rechtstreeks onder \Storage Card gekopieerd?
Zoals per DM al gevraagd, je hebt alle folders (2577 en zo) toch rechtstreeks onder \Storage Card gekopieerd?
Cool! Ik ben heel erg benieuwd hoe die bevalt. Als het allemaal goed zit, neem ik er ook 1, hoor graag van je hoe die zit! laat anders even weten per mail,*knip* communicatie gaat via het forum.Fire69 schreef op zondag 07 juni 2009 @ 00:28:
Ik heb net deze silicone-cover besteld op ebay. Voor 5€ kan je niet sukkelen en op de filmpjes op youtube (zoeken op dcmugen) te zien, lijkt het wel allemaal mooie passen en zo.
[edit]
Deze dus:
[video]
[ Voor 3% gewijzigd door RoD op 08-06-2009 08:19 ]
Ik met mn stomme kop, niet alle opties uitgeprobeerd. Het is inderdaad zo dat je de mappen naar de root directory van je SD moet kopïeren.
Wel jammer trouwens dat dit zoon rommeltje geeft om mn SD-kaart.
Hartelijk dank!
Hartelijk dank!
Ik laat het hier wel even weten, dan heeft de rest er ook iets aan.macuz schreef op zondag 07 juni 2009 @ 23:25:
[...]
Cool! Ik ben heel erg benieuwd hoe die bevalt. Als het allemaal goed zit, neem ik er ook 1, hoor graag van je hoe die zit! laat anders even weten per mail, *knip
[ Voor 3% gewijzigd door RoD op 08-06-2009 08:20 ]
ik heb al een hele tijd gezocht, maar nooit 1 mooie gevonden. De backcover, dat bultje bij de camera vind ik namelijk enorm irriterend! Is er een backcover beschikbaar waarbij de telefoon vlak op tafel kan liggen? Er zit namelijk niks daar en snap ook niet waarom die bobbel daar zit...
Om de lens van je camera meer te beschermen, haal gewoon een goede sillicone skin en je HD ligt prima.
Dat probleem ken ik. Probeer zelf ook graag navigatie systemen uit. Nu heb ik Navigon, McGuider & TT geinstalleerd, en het is echt een grote rommelbak. Is daar echt geen oplossing voor ?MaZeLe schreef op zondag 07 juni 2009 @ 23:49:
Ik met mn stomme kop, niet alle opties uitgeprobeerd. Het is inderdaad zo dat je de mappen naar de root directory van je SD moet kopïeren.
LPEspecial
De camera steekt weldegelijk een mm of 2 uit de achterkant. Dus een volledig platte backcover gaat volgens mij nooit lukken.Mouki_9 schreef op maandag 08 juni 2009 @ 09:21:
ik heb al een hele tijd gezocht, maar nooit 1 mooie gevonden. De backcover, dat bultje bij de camera vind ik namelijk enorm irriterend! Is er een backcover beschikbaar waarbij de telefoon vlak op tafel kan liggen? Er zit namelijk niks daar en snap ook niet waarom die bobbel daar zit...
Weet iemand of het mogelijk is om alle cab-bestanden bij elkaar te voegen, zodat ik na een flash / hard re-set slechts 1 bestand hoef te installeren ipv 20 
Thanks
Thanks
Verwijderd
@martijn85
Als je nou custom roms installeerd kun je kijken naar UC
dan worden automatisch alle cabs geinstalleerd die jij wilt.
Andere manier zou ik zo even niet weten of je moet je gaan verdiepen in cabs maken....
Maare ff wat anders
de nieuwe opera 9.7... is dat wat voor op de hd?
Wow,
de nieuwe opera 9.7b ziet er wel gelikt uit hoor. het kantelen van het scherm ziet er g**l uit :-)
Het menu is iets opgeleukt, is het precies hetzelfde, maar met een andere skin
wat betreft de snelheid kan ik nog niet super veel zeggen, alleen de pagina wordt compleet anders weer gegeven.
Je moet wel in de opties de turbo aanzetten geloof ik
Dus korte conclusie van mij:
- Andere skin erop gegooid
- de pagina's worden anders gerenderd....
- snelheidsverschil kan ik niet veel van merken eigenlijk.... (nu.nl laadt ongeveer in 1 minuut op gprs, waar ik lees dat het aantal naturisten groeit.... )
- standaard zoomgrootte is wel erg groot, maar gaat wel snel bij het in en uitzoemen
- youtube site ziet er mooi uit, werkt wel lekker snel, maar ik kan geen filmpje bekijken want ik heb javascript uitgeschakeld volgens youtube (maar waarom zou je willen dat youtube werkt, de mobile versie werkt perfect
)
Maar ik vind um wel mooi, vooral het kantelen
Ik hou hem
PS: 1 ding mis ik wel. De favorieten van de ouwe opera worden niet meegenomen terwijl die van PIE er wel in staan
PPS: Ik kan niet inloggen op hyves want mijn ingevoerde letters komen niet in beeld als ik geen t9 gebruik (wat dus niet mogelijk is bij het wachtwoord), maar dit kan ook komen aan een verkeerde cab te hebben geinstalleerd voor toetsenbord
Andere manier zou ik zo even niet weten of je moet je gaan verdiepen in cabs maken....
Maare ff wat anders
Wow,
de nieuwe opera 9.7b ziet er wel gelikt uit hoor. het kantelen van het scherm ziet er g**l uit :-)
wat betreft de snelheid kan ik nog niet super veel zeggen, alleen de pagina wordt compleet anders weer gegeven.
- snelheidsverschil kan ik niet veel van merken eigenlijk.... (nu.nl laadt ongeveer in 1 minuut op gprs, waar ik lees dat het aantal naturisten groeit.... )
- standaard zoomgrootte is wel erg groot, maar gaat wel snel bij het in en uitzoemen
- youtube site ziet er mooi uit, werkt wel lekker snel, maar ik kan geen filmpje bekijken want ik heb javascript uitgeschakeld volgens youtube (maar waarom zou je willen dat youtube werkt, de mobile versie werkt perfect
Ik hou hem
PS: 1 ding mis ik wel. De favorieten van de ouwe opera worden niet meegenomen terwijl die van PIE er wel in staan
PPS: Ik kan niet inloggen op hyves want mijn ingevoerde letters komen niet in beeld als ik geen t9 gebruik (wat dus niet mogelijk is bij het wachtwoord), maar dit kan ook komen aan een verkeerde cab te hebben geinstalleerd voor toetsenbord
[ Voor 74% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2009 13:09 . Reden: geinstalleerd en geprobeerd ]
kan met het programma "gyrator"
Daarmee kan je elke applicatie laten draaien als je wilt.
Of Flip_it of change_screen of gsens of ...Frontysco schreef op maandag 08 juni 2009 @ 13:34:
kan met het programma "gyrator"
voor je PS: 1, favo's van opera zitten in de file: opera6.adr (\windows\opera9) = oude, nieuwe = \program files\opera mobile\profileVerwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 12:45:
@martijn85
Maare ff wat anders
Wow,
- youtube site ziet er mooi uit, werkt wel lekker snel, maar ik kan geen filmpje bekijken want ik heb javascript uitgeschakeld volgens youtube (maar waarom zou je willen dat youtube werkt, de mobile versie werkt perfect)
Ik hou hem
Verwijderd
ok thx!
en weet je toevallig of mijn toetsenbord dan over de volledige breedte wordt gespreid?
Sashimi installeren (op je SD kaart!). Kost even wat moeite om op te zetten en in te stellen, zeker als je ook registry back ups- en backs ups van bv mail instellingen wil maken. Maar het loont zich zeker. De instructie video's op de site zijn redelijk helder.Martijn85 schreef op maandag 08 juni 2009 @ 10:32:
Weet iemand of het mogelijk is om alle cab-bestanden bij elkaar te voegen, zodat ik na een flash / hard re-set slechts 1 bestand hoef te installeren ipv 20
Thanks
[ Voor 3% gewijzigd door uomo op 08-06-2009 15:39 ]
Topuomo schreef op maandag 08 juni 2009 @ 15:37:
[...]
Sashimi installeren (op je SD kaart!). Kost even wat moeite om op te zetten en in te stellen, zeker als je ook registry back ups- en backs ups van bv mail instellingen wil maken. Maar het loont zich zeker. De instructie video's op de site zijn redelijk helder.
Ik ga het thuis even uitvogelen.
Opnieuw instellen duurt meestal niet zo lang, heb toch alleen hotmail als email account. Vind alles opnieuw moeten installeren veel irritanter.
Ik heb nauwelijks lag.Ghost-be schreef op zondag 07 juni 2009 @ 22:27:
Ik moet zeggen dat ik geen lag heb (misschien een paar meter) maar zeker geen 5 m? ik heb versie ttn7.915.9196.qvga_black geïnstalleerd op HTC, kaart western europa 1GB v825.2159 op geheugen kaart. op originele ROM en met orginele TomTom flitspalen europa
[...]
Zo'n 5 meter, maar dat kan ook afwijking in de GPS zijn.
Dus als ik een straat passeer geeft TomTom mij aan het begin van de straat, terwijl ik al aan de andere kant zit. (Zal wel zo'n 5 meter zijn)
In ieder geval zeker niet hinderlijk.
Ik heb dan wel TomTom in het geheugen geinstalleerd, niet op de storage card.
Verwijderd
Ik ben helemaal weg van opera 9.7..ook al is het een beta..
Het laden van got bv gaat supersnel..
hardware acceleratie is eindelijk geintegreerd..
iemand trouwens die vaak een video call maakt?
krijg dat ding maar niet aan de praat...
viva la hd!
viva winmo!
viva la hd!
viva winmo!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2009 17:07 ]
Ik ben volstrekt wanhopig.
Gisteren Vista vers geinstalleerd, bij aansluiten begon hij automatisch te syncen waardoor al m'n telefoonnummers wegwaren. Die heb ik nog op een pc staan, maar ik krijg ze met geen mogelijkheid meer op m'n gsm.
Telefoonnummers staan als .contact files in de map users/ikke/contacts/
Windows mobile device centre wil ze op geen enkele manier exporteren. In windows mail staan ze er gewoon als contacten. Outlook 2007 (trial versie, schijnbaar nodig om de contacten te kunnen exporteren) worden de contacten niet herkend.
Ik krijg het dus absoluut niet voor elkaar om de contacten vanaf mijn pc naar m'n touch hd te kopieren en na een uur of vijf kutten, alles opnieuw installeren en vloeken ben ik het spuugzat. Wie heeft er een oplossing voor me
Gisteren Vista vers geinstalleerd, bij aansluiten begon hij automatisch te syncen waardoor al m'n telefoonnummers wegwaren. Die heb ik nog op een pc staan, maar ik krijg ze met geen mogelijkheid meer op m'n gsm.
Windows mobile device centre wil ze op geen enkele manier exporteren. In windows mail staan ze er gewoon als contacten. Outlook 2007 (trial versie, schijnbaar nodig om de contacten te kunnen exporteren) worden de contacten niet herkend.
Ik krijg het dus absoluut niet voor elkaar om de contacten vanaf mijn pc naar m'n touch hd te kopieren en na een uur of vijf kutten, alles opnieuw installeren en vloeken ben ik het spuugzat. Wie heeft er een oplossing voor me
[ Voor 34% gewijzigd door Autoreply op 08-06-2009 17:28 ]
Verwijderd
Is pech hebben als je geen office tot je beschikking hebtAutoreply schreef op maandag 08 juni 2009 @ 17:26:
Ik ben volstrekt wanhopig.
1. je had een backup kunnen maken voordat je gaat formatten van eender wat (van je pc als je hd)
2. als je geen office o.i.d. kan gebruiken..kan je ze nog altijd manueel invoeren
Heb ik ook een keertje moeten doen..maar ja..nu maak ik dus altijd een backup van mn hd om de x weken
..en nog dan heb ik niet zoveel contacten in mijn lijstje staan..een stuk of 100 ofzo
-edit-
Zonet mijn eerste videocall gedaan!
Je moet dus weldegelijk eerst verbonden zijn met 3g voordat je die verbinding kan maken
Happy!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2009 17:53 ]
Doe even normaal
Zo reageer je niet als iemand je probeert te helpen.

[ Voor 87% gewijzigd door RoD op 08-06-2009 21:16 ]
Wat bij mij werkt:
-Je Touch HD verwijderen uit Windows Mobile Apparaatcentrum en ontkoppelen van je computer.
-Het adressenbestand importeren in Outlook, niet alleen in de map zetten. (bestand - importeren - bestandstype kiezen)
-Kijken of alle contacten zijn geïmporteerd in outlook via adresboek.
- Je Touch HD aan je computer hangen
-Windows Mobile Appartaatcentrum openen (niet synchronisatiecentrum!)
-Partnerverband aangaan en alle opties aangeven die je wilt synchroniseren. Klik op OK en laat het programma alles instellen.
-Druk op synchroniseren (1x is genoeg) en laat het programma zijn werk doen.
Succes!
[ Voor 19% gewijzigd door RoD op 08-06-2009 21:16 ]
Verwijderd
oke je hebt dan misschien office..maar dan wel een trial..dus evengoed niet volledig toch? -_-
Check anders eens naar de sync settings bij je winmo device center.
Wat aan en uitvinken en dan maar eens zien..
Hiero vorige week mn windows 7 rc op mijn laptop gezet..en geen probleempjes met mijn syncen van contacts..
anders tjah..ik zie niet wat jij stom vindt aan mijn reply...ik probeer toch te helpen of niet soms?

Trouwens (ik kan het echt niet laten)..wie is er hier de dombo die geen backup heeft gemaakt van zijn mobieltje? Bestaat software genoeg voor 'knurft'
[ Voor 13% gewijzigd door RoD op 08-06-2009 21:17 ]
Antwoord op meerdere posts:
Rotatie Tool: Ik gebruik op dit moment change screen. Vind ik net iets stabieler van flip it.
Autom. installatie: Ik ben 2 weken bezig geweest met shasimi. Om de installatie optimaal te maken, nu is het geweldig. Hard reset en na 3 kwartier is bijna alles klaar. Autom. mail (op wachtwoord na omdat deze anders plain in de file staat), installatie van de cabs zowel op intern als extern geheugen. Kopieren van diverse files naar de telefoon etc etc.
Contactpersonen terughalen: Misschien moet je kijken of je sync instellingen staan dat de telefoon nu leidend is. Dus deze is leeg en er zal niets gesynched worden. Misschien even aanpassen dat je desktop leidend wordt. Dan in bijv outlook deze contacten hebben en dan terug syncen. Verder maak ik eens per maand een backup op mijn telefoon met pimbackup (30 sec werk, puur een tip)
Rotatie Tool: Ik gebruik op dit moment change screen. Vind ik net iets stabieler van flip it.
Autom. installatie: Ik ben 2 weken bezig geweest met shasimi. Om de installatie optimaal te maken, nu is het geweldig. Hard reset en na 3 kwartier is bijna alles klaar. Autom. mail (op wachtwoord na omdat deze anders plain in de file staat), installatie van de cabs zowel op intern als extern geheugen. Kopieren van diverse files naar de telefoon etc etc.
Contactpersonen terughalen: Misschien moet je kijken of je sync instellingen staan dat de telefoon nu leidend is. Dus deze is leeg en er zal niets gesynched worden. Misschien even aanpassen dat je desktop leidend wordt. Dan in bijv outlook deze contacten hebben en dan terug syncen. Verder maak ik eens per maand een backup op mijn telefoon met pimbackup (30 sec werk, puur een tip)
Ik probeerde via WiFi een videocall te maken, maar dat lukt totaal niet. Er moet, zoals je zei een 3g verbinding zijn. Dat vindt ik toch wel jammer, aangezien het met een WiFi verbinding evengoed zou moeten lukken.Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 17:45:
[...]
-edit-
Zonet mijn eerste videocall gedaan!
Je moet dus weldegelijk eerst verbonden zijn met 3g voordat je die verbinding kan maken
Happy!
voor iedereen die in het ambassador plan zit en een vodafoon verbinding wil maken alsook TV kijken, zijn dit de instellingen waar het mee werkt.
Instelling WAP
Druk op de toets "Start" en selecteer "Settings".
Selecteer de tabpagina en het icoon "Connections".
Selecteer de tabpagina "Advanced".
Selecteer "Select networks".
Selecteer "GPRS WAP" of "My network" in het dropdown menu "Programs that automatically connect to a private network should connect using ".
Selecteer "Edit".
Selecteer "New".
Geef een naam aan het profiel: bv. WAP.
Selecteer "Cel***ar line (GPRS, 3G)" in het dropdown menu "Select a modem".
Druk op de toets "Next".
Voer in het veld "Access point name" in: wap.proximus.be.
Druk op de toets "Next".
Voer in het veld "Username" in: wap.
Voer in het veld "Password" in: wap.
Gelieve niets in te vullen in het veld "Domain".
Druk op de toets "Advanced".
Selecteer "Use server-assigned IP-address" in de tabpagina "TCP / IP".
Selecteer "Use server-assigned address" in de tabpagina "Servers".
Druk op de toets "OK" bovenaan het scherm.
Druk op de toets "Finish".
Selecteer de verbinding "WAP" die u zopas heeft aangemaakt.
Selecteer de tabpagina "Proxy settings".
Selecteer de optie "This network connects to the internet".
Selecteer de optie "This network uses a proxy server".
Voer in het veld "Proxy server" in: 10.253.7.3.
als dit veld in het grijs staat, kan u dat aanpassen via de toets "Advanced" en "Http".
Voer in het veld "Http" onder de tab "Server" in: 10.253.7.3.
Voer in het veld "WAP" onder de tab "Server" in: 10.253.7.3.
Voer in het veld "Secure WAP" onder de tab "Server" in: 10.253.7.3.
Voer in het veld "Socks" onder de tab "Secure WAP" in: 10.253.7.3.
Druk viermaal op de toets "OK" en erna op de toets met het sterretje rechts bovenaan het scherm om het menu te verlaten.
Verbinding WAP
Selecteer "Start" en daarna "Internet Explorer" en voer in: wsp://wap.proximus.be/.
Instelling WAP
Druk op de toets "Start" en selecteer "Settings".
Selecteer de tabpagina en het icoon "Connections".
Selecteer de tabpagina "Advanced".
Selecteer "Select networks".
Selecteer "GPRS WAP" of "My network" in het dropdown menu "Programs that automatically connect to a private network should connect using ".
Selecteer "Edit".
Selecteer "New".
Geef een naam aan het profiel: bv. WAP.
Selecteer "Cel***ar line (GPRS, 3G)" in het dropdown menu "Select a modem".
Druk op de toets "Next".
Voer in het veld "Access point name" in: wap.proximus.be.
Druk op de toets "Next".
Voer in het veld "Username" in: wap.
Voer in het veld "Password" in: wap.
Gelieve niets in te vullen in het veld "Domain".
Selecteer "Use server-assigned IP-address" in de tabpagina "TCP / IP".
Selecteer "Use server-assigned address" in de tabpagina "Servers".
Druk op de toets "OK" bovenaan het scherm.
Druk op de toets "Finish".
Selecteer de verbinding "WAP" die u zopas heeft aangemaakt.
Selecteer de tabpagina "Proxy settings".
Selecteer de optie "This network connects to the internet".
Selecteer de optie "This network uses a proxy server".
Voer in het veld "Proxy server" in: 10.253.7.3.
als dit veld in het grijs staat, kan u dat aanpassen via de toets "Advanced" en "Http".
Voer in het veld "Http" onder de tab "Server" in: 10.253.7.3.
Voer in het veld "WAP" onder de tab "Server" in: 10.253.7.3.
Voer in het veld "Secure WAP" onder de tab "Server" in: 10.253.7.3.
Voer in het veld "Socks" onder de tab "Secure WAP" in: 10.253.7.3.
Druk viermaal op de toets "OK" en erna op de toets met het sterretje rechts bovenaan het scherm om het menu te verlaten.
Verbinding WAP
Selecteer "Start" en daarna "Internet Explorer" en voer in: wsp://wap.proximus.be/.
Verwijderd
Hoe kan ik upgraden naar Opera 9.7 / de oude Opera 9.5 versie verwijderen? Als ik 9.7 wil installeren wordt wel gevraagd of ik 9.5 wil verwijderen maar deze blijft gewoon in Touchflo als 9.5 versie aanwezig.Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 17:05:
Ik ben helemaal weg van opera 9.7..ook al is het een beta..
viva la hd!
viva winmo!
Die connectie (en een hoop andere) heeft de HTC Connection Setup (dacht toch dat het dat tooltje was) automatisch aangemaakt toen ik mijn HD de eerste keer aanzette.Ghost-be schreef op maandag 08 juni 2009 @ 22:04:
voor iedereen die in het ambassador plan zit en een vodafoon verbinding wil maken alsook TV kijken, zijn dit de instellingen waar het mee werkt.
[...]
Hij merkte op dat er een nieuwe SIM geplaatst was (België, Proximus, ging automatisch) en vroeg of hij de connecties moest aanmaken.
Als ik nu ooit nog eens een SMS krijg om te melden dat mijn abbo is omgezet, kan ik eindelijk eens internet en WAP en zo testen.
Waar is dit precies in te stellen dan?henv schreef op maandag 08 juni 2009 @ 19:01:
Contactpersonen terughalen: Misschien moet je kijken of je sync instellingen staan dat de telefoon nu leidend is.
Ik heb hierop helaas ook nog niks kunnen vinden... De 3 (lange) vibraties die je standaard krijgt duren mijns inziens ook te lang.. En soms blijft het trillen helemaal hangen....Snuurtje schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 01:38:
Ben benieuwd of iemand dit weet. Wie heeft er een idee hoe ik het vibreren bij een smsje kan verkorten? ik vind dit veel te lang duren. Nog liever zou ik bvb 3 korte vibraties hebben.
Iemand enig idee of (en waar) dit in te stellen is??
Verwijderd
hoi,
haalde toenstraks het batterijklepje van de telefoon af... nu is het (interne, dus niet die op het batterijklepje) knopje van de onderste volumeknop kapot.. Er zit laat maar zeggen een gat in...
Hebben nog meer mensen hier last van, ik twijfel of ik hem op zal sturen ofniet.. heb er eigenlijk geen zin in dat hij nog verder afbrokkelt.. Enig idee hoe lang dat opsturen etc. in beslag neemt?
groeten
haalde toenstraks het batterijklepje van de telefoon af... nu is het (interne, dus niet die op het batterijklepje) knopje van de onderste volumeknop kapot.. Er zit laat maar zeggen een gat in...
Hebben nog meer mensen hier last van, ik twijfel of ik hem op zal sturen ofniet.. heb er eigenlijk geen zin in dat hij nog verder afbrokkelt.. Enig idee hoe lang dat opsturen etc. in beslag neemt?
groeten
Ik krijg sinds een paar dagen zonder aanwijsbare reden een error report dat services.exe gecrashed is. Dit gebeurt eenmalig elke keer na een soft-reset. Via google ben ik erachter gekomen dat meer gebruikers dit probleem ondervinden, maar niemand met een oplossing. Het zou iets met ActiveSync te maken hebben. Die staat bij mij ook aan. Verder lijkt alles normaal te werken; alle e-mail accounts worden netjes via 3G gesynced, en ook via PC. Toestel heeft stock ROM, geen updates, geen patches, slechts enkele progjes erop. Iemand met een oplossing? 
Wisten jullie trouwens dat deze cradle voor de Blackstone maar liefst 7W slurpt zonder toestel erin?! Met toestel erin nog steeds 7W. Die kleine kreng slurpt dus aardig wat zo. (is zeker nodig voor dat blauwe lampje op de cradle en het rode lampje op de adapter)
Die cradle staat bij mij de meeste tijd leeg op mijn bureau, maar wel in de stopcontact gestoken. Kost wel een paar euries per jaar zo.
Wisten jullie trouwens dat deze cradle voor de Blackstone maar liefst 7W slurpt zonder toestel erin?! Met toestel erin nog steeds 7W. Die kleine kreng slurpt dus aardig wat zo. (is zeker nodig voor dat blauwe lampje op de cradle en het rode lampje op de adapter)

Die cradle staat bij mij de meeste tijd leeg op mijn bureau, maar wel in de stopcontact gestoken. Kost wel een paar euries per jaar zo.
[ Voor 31% gewijzigd door sl1200 op 09-06-2009 01:45 ]
Verwijderd
Ik heb 9.7 gewoon langs 9.5 geinstalleerd.Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 22:23:
[...]
Hoe kan ik upgraden naar Opera 9.7 / de oude Opera 9.5 versie verwijderen? Als ik 9.7 wil installeren wordt wel gevraagd of ik 9.5 wil verwijderen maar deze blijft gewoon in Touchflo als 9.5 versie aanwezig.
De internet tab in tf3d heb ik uitgeschakeld, aangezien push internet geen nut meer heeft met dit uber snel renderen van de websites...imo he
Tenslotte gewoon een shortcut gemaakt van 9.7 bij het start menu (nieuwe manila)
Kudos naar de makers van opera mobile!!
-edit-
@klavotz
Heb ik hier ook..en waarschijnlijk velen van ons. Ik zou niet weten of het nut zou hebben om het te sturen naar htc..Dit werkt hier in ieder geval wel goed genoeg...al valt het me nu wel op dat er inderdaad een gat inzit ;p
@herbkk
Vind ik idd ook wel jammer dat ie geen wifi ondersteuning heeft bij het maken van videocalls.
Toch een enorme kans gemist imo..Maar ja, met 3g moet dat ook geen probleem zijn hey
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2009 01:34 ]
Verwijderd
GPS en GSM problemen,
Heb nu 6 weken mijn HD en ben best tevreden maar heb toch een 'klein' probleem met GPS.
Soms raakt de GPS zjin instelling gedeeltelijk kwijt lijkt het, ik krjig dan constand de melding 'Of ik me in een gebouw bevind". Moeilijk een fix en een heel wisselende sateliet lijst waar de getallen ook wisselen.
Ik zet de baudrate en poort weer maar dat maakt niets uit, een soft reset wil vaak dan wel helpen. Een fix binnen 15 seconden.
Telefoon
Ook merk ik dat als de GSM op automatich staat ( GSM/UMTS) en in een gebied zit met nauwlijks UMTS bereik, mijn GSM bereik ook matig tot niet is. Ben dan niet bereikbaar en kan niet bellen. Zet ik het type netwerk fixed op GSM dan gaat dit stukken beter. ( geen UMTS).
Heb de orginele nederlandse rom
Rom 1.56.404.1
Radio 1.13.25.24
Proto 52.62.25.34U
Iemand een tip om dit te verbeteren ?/
Alvast bedankt,
Heb nu 6 weken mijn HD en ben best tevreden maar heb toch een 'klein' probleem met GPS.
Soms raakt de GPS zjin instelling gedeeltelijk kwijt lijkt het, ik krjig dan constand de melding 'Of ik me in een gebouw bevind". Moeilijk een fix en een heel wisselende sateliet lijst waar de getallen ook wisselen.
Ik zet de baudrate en poort weer maar dat maakt niets uit, een soft reset wil vaak dan wel helpen. Een fix binnen 15 seconden.
Telefoon
Ook merk ik dat als de GSM op automatich staat ( GSM/UMTS) en in een gebied zit met nauwlijks UMTS bereik, mijn GSM bereik ook matig tot niet is. Ben dan niet bereikbaar en kan niet bellen. Zet ik het type netwerk fixed op GSM dan gaat dit stukken beter. ( geen UMTS).
Heb de orginele nederlandse rom
Rom 1.56.404.1
Radio 1.13.25.24
Proto 52.62.25.34U
Iemand een tip om dit te verbeteren ?/
Alvast bedankt,
Vind je dan dat je ook dat je moet kunnen bellen (en smsen) via wifi? Je houdt geen telefoonprovider over als je op jou manier redeneert. Dat videobellen niet onder je databundel valt vind ik een vreemdere zaak dan dat je niet kan videobellen via wifi.Gopal schreef op maandag 08 juni 2009 @ 21:15:
[...]
Ik probeerde via WiFi een videocall te maken, maar dat lukt totaal niet. Er moet, zoals je zei een 3g verbinding zijn. Dat vindt ik toch wel jammer, aangezien het met een WiFi verbinding evengoed zou moeten lukken.
Mijn redenatie was op deze manier: als ik kan videobellen via 3g, en dus gebruik maak van een internetverbinding, waarom dan niet met WiFi?Guustaaff schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 13:29:
[...]
Vind je dan dat je ook dat je moet kunnen bellen (en smsen) via wifi? Je houdt geen telefoonprovider over als je op jou manier redeneert. Dat videobellen niet onder je databundel valt vind ik een vreemdere zaak dan dat je niet kan videobellen via wifi.
Aangezien het niet in de databundel zit, maar als een extra kostenpost wordt opgenomen, vindt ik niet meer dan redelijk om voor mezelf af te vragen waarom het niet mogelijk is om dit via WiFi te doen.
en zo zou iedereen ook gewoon zn mailbox geconfigureerd moeten hebben dan konden we allemaal sms de deur uitdoen, inclusief die maximale hoeveelheid van 160 charsGopal schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 15:16:
[...]
Mijn redenatie was op deze manier: als ik kan videobellen via 3g, en dus gebruik maak van een internetverbinding, waarom dan niet met WiFi?
Aangezien het niet in de databundel zit, maar als een extra kostenpost wordt opgenomen, vindt ik niet meer dan redelijk om voor mezelf af te vragen waarom het niet mogelijk is om dit via WiFi te doen.
ze zijn niet gek natuurlijk
Verwijderd
Zo, net even de nieuwe opera beta erop gezet en geprobeerd en ik moet zeggen dat ik erg tevreden ben
. Het ziet er ten eerste al stukken beter uit en alles is veel sneller
.
Ik heb nog een vraag. Je hoort wel eens op XDA dat mensen hun scherm kunnen kantelen door een knop in te drukken (vast te houden) heeft iemand hier enig idee hoe dat werkt? Ik vind het irritant als mijn manilla steeds kantelt als ik mijn telefoon een beetje schuin hou, maar zou het leuk vinden als dit door middel van een knop kan.
Edit: Never mind zag toevallig ook een thread op XDA waar het deze keer goed uitgelegd werd.
Ik heb nog een vraag. Je hoort wel eens op XDA dat mensen hun scherm kunnen kantelen door een knop in te drukken (vast te houden) heeft iemand hier enig idee hoe dat werkt? Ik vind het irritant als mijn manilla steeds kantelt als ik mijn telefoon een beetje schuin hou, maar zou het leuk vinden als dit door middel van een knop kan.
Edit: Never mind zag toevallig ook een thread op XDA waar het deze keer goed uitgelegd werd.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2009 16:11 ]
Ik ben wel benieuwd naar deze oplossing, wil je 'm delen?Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 16:01:
...