Ik begrijp überhaupt niet waarom je één van de twee manieren zou doen. Ik heb skumfil vaak genoeg (zelfs met pug) op de 'goede/legale' manier gedaan. Het is niet moeilijk, het scheelt wat repairs en het is nog leuker ook! Gewoon met z'n allen ingame voice aan, en gaan met die banaan.
Zelfde voor forges, het enige wat je nodig hebt is haast en cc. En uiteraard mensen die luisteren en hun class kennen. Maar wat dat betreft ben ik vrij makkelijk; slechte speler=vervangen.
Ik ben nu m'n derde karakter naar 60 aan het lvl'en en probeer zo min mogelijk de mensen in m'n kin lastig te vallen met radiance instances. Het gevolg is wel dat ik vrij veel met pug moet doen, het eerste wat ik zeg als ik join; no exploits please. Laatst ook weer zo'n knakker in de forges die zei dat hij een 'shortcut' wist. Twee keer duidelijk gevraagd of het geen exploit was. Nee was 't niet zei de pug member, boss 1, stenen gingen weg, 'RUN' schreeuwde hij.
Wat doe ik; rechtermuisknop --> leave fellowship
edit:
Maar 't vechtend doen is gewoon veel leuker en ook niet heel moeilijk, je moet weten wat je doet en wel uitkijken, maar verder valt 't wel mee. Boss zelf is lastiger, maar ook daar geldt, zoals bij de meeste instances, als je weet wat je moet doen, valt die erg mee
[
Voor 12% gewijzigd door
Freelance op 27-05-2009 12:38
]