Gisteravond niet veel puf om tot laat te gamen, drukke dag gehad.. Dus vroeg beginnen, en vroeg eindigen...
Beetje q's gedaan in Howling Fjord, lekker zinloos alles doorkruisen. Ff guildtalk bijhouden, Naxx maandag was een eitje geweest (was niet mee, m'n broertje was op bezoek), en ik vroeg als losse flodder of ze OS al gecleared hadden, reageren er 2 van niet, met tussen neus en lippen door dat ze de heroic versie bedoelen..
Voor de lol eens wat mensen opgetrommeld in /trade, en na ruim 5 kwartier een (grotendeels) PuG bij elkaar geraapt, 7 guildies, rest allemaal bij elkaar geraapte gasten.. Ja, als je een paar mensen hebt, krijg je steeds meer zin om door te gaan!
Staan we uiteindelijk om 22:50 voor de poort (tot zo ver het vroeg naar bed gaan..).. We hadden een vergaarbakje (dachten we), met 1 sjappie die zichzelf verheven voelde boven de rest en mij een zwart ging maken hoe ik erbij kom om 5 tanks te inviten en dat ik er 1 of 2 moet dumpen, en een 5e healer moet inviten..
Daarna kwam het volgende, overigens vrij korte,maar mijn inziens vrij duidelijk, gesprek tussen ons tot stand:
Me: are you a tank 'Huppeldepudinges'?
Huppeldepudinges: yes, and i think you can invite 'himandhim' for healing!! (nee we zaten al 5 minuten vol, en dat werdt ook meerdere keren gezegd..)
Me: ok bye 'Huppeldepupdinges'
/raidkick 'Huppeldepupdinges'
/raidinvite 'himandhim'
Me: Welcome 'himandhim', i heared you're a good healer.. do your thing! ;-)
En zo gingen we naar binnen. 1 iemand die dacht dattie niet gesaved was voor OS25, bleek dat wel, ff char gewisseld naar een alt (ook niet te misselijke dps achteraf), en toen gingen we los.
Mob achter mob, en drake achter drake gingen neer alsof het niks was.. (we hebben er voor gekozen zonder drakes te gaan, je weet nooit met een pug..)
Op een gegeven moment riep iemand dat we via de andere kant de 3e drake moesten pakken (i.v.m. teveel hunters met pets). Niet iedereen had dat door en een deel was al teruggelopen, en een deel (i.e.g. een hunter met pet) maakte een verkeerde pull van 2 mobs, wipe doordat niet iedereen zo snel terug was..
Geen probleem, 2e poging, 2 mobs dood, en 3e drake was al onderweg! binnen no-time ook killed..
Toen was Sarth aan de beurt, /readycheck, iedereen klaar, rent de tank al naar Sarth, begint Sarth iets te bazelen over eieren (pasen is al geweest), en verdwijnt compleet uit beeld...
niemand die dat ooit gezien had... terwijl er mensen tussenzaten die OS al talloze keren hebben gedaan (guildies, die geloof ik wel op dat vlak)... iedereen echt zwaar verbaasd.. seconde of 30-40 kwammie weer terug..
weer readycheck (m.i. beetje overbodig maarja), tank weer onderweg, gaat Sarth weer z'n eieren verstoppen.. ik bedoel, daar ben je 13 seconden van terug!!11!!1
Toen hij weer verscheen, gelijk vol de tank erop!! en binnen notime wassie plat!
gz allemaal! DPS lag overigens gemiddeld van iedereen heel hoog, 4 mensen die onder de 2000 kwamen, rest allemaal tussen de 2000 en 3200.. heel nette pug dacht ik zo.. (voor zover mijn ervaring reikt dan)
loot verdeeld (was ML), kwam de Gauntlets of the Lost Vanquisher voorbij: 4 man die hem wilde hebben..
allemaal netjes /roll. 1 iemand uiteindelijk de hoogste, nice fair-n-squire.. begint 1 van de andere 3 te schelden dat de winnaar al veel betere gear hebt, en dat hij recht erop had... /raidkick 'zeikerd', niet meer in de running voor de bag en satchel...
Kheb uiteindelijk nog zelf de
Council Chamber Epaulets kunnen rollen!
toch weer 23:50 voor ik in bed lag....