Probeer ff in je quicktime preferences -> advanced -> transport setup op custom te zetten en dan gewoon OK. Vraag me niet waarom maar dat is bij mij ook altijd nodig.DarkShadow schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 21:59:
@rodian, waarom zou je dat willen
Maar het lukt mij helaas niet om de wwdc na te kijken via apple.com, mn quicktime crashed als ik fullscreen wil en hij geeft geen beeld, wel geluid
ik weet het niet, maar wat ik wel weet is dat veel mensen denken dat die bevestiging inhoudt dat de ander je smsje gelezen heeft terwijl dat natuurlijk niet zo is. als je dat al weet en je vindt het nog steeds handig, dan moet je het lekker gebruiken maar kan ik je helaas niet helpenHeEvert schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 22:09:
[...]
Kan ik dit beschouwen als een bevestiging op mijn vraag dus? En misschien interesseert het jou niet, maar ik vind het gewoon handig!
Ik vind het ook handig maar zit indd niet op de iPhone. Geregeld dat ik bij een smsje wel even zou willen weten of iemand zijn telefoon aan heeft staan. Helaas, zit er niet op.HeEvert schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 22:09:
[...]
Kan ik dit beschouwen als een bevestiging op mijn vraag dus? En misschien interesseert het jou niet, maar ik vind het gewoon handig!
PSN: Shiver23
hmm dat is idd handig, zou nog handiger zijn als apple een app maakte waarbij je gewoon vanaf os x kan bellen ala skype maar dan via je iphone.rodian50 schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 22:11:
[...]
Is wel handig dat je mensen kan bellen vanaf je desktop, elke keer dat ding vanuit je dock halen is ook niet prettig en niet gezond voor je connector.
Dat zou echt helemaal goud zijn. Kan je geen tips doorgeven aan Apple of aan developers?DarkShadow schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 22:49:
[...]
hmm dat is idd handig, zou nog handiger zijn als apple een app maakte waarbij je gewoon vanaf os x kan bellen ala skype maar dan via je iphone.
R.D50
dat t moible speed manager he.
bij mij lijkt dat vast te staan in me browser, kan niet iets ana klikken lijkt t wel en
ik kan ook geen nieuwe pagina openen. iemand idee hoe ik dit op moet lossen?
zie wel zon fik maar das voor de 1.1.3 enzo. ik heb 2.2.1
bij mij lijkt dat vast te staan in me browser, kan niet iets ana klikken lijkt t wel en
ik kan ook geen nieuwe pagina openen. iemand idee hoe ik dit op moet lossen?
zie wel zon fik maar das voor de 1.1.3 enzo. ik heb 2.2.1
Ja HIER IS EEN APP VOORrodian50 schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 22:11:
[...]
Is wel handig dat je mensen kan bellen vanaf je desktop, elke keer dat ding vanuit je dock halen is ook niet prettig en niet gezond voor je connector.
bluephoneelite 2
your welcome
(alhoewel het niet helemaal werkte met 2.2.1, ik ben benieuwd met 3.0
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Als je hem Jailbroken hebt, is er wel een VNC servertje en kun je hem via Wireless besturen, nog leukerrodian50 schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 21:56:
Bestaat er niet toevallig een programma, dat als je iPhone gedocked is dat je hem vanaf je Mac kan besturen.
Had ik eerst op me xperia en werkte perfect. Je moet aan zoiets denken:
[afbeelding]
Weet niet precies meer hoe het heet maar als je Cydia/Installer hebt gewoon ff op VNC zoeken oid.
Succes!
Dat is totaal niet wat hij om vroeg maar goedRik.Reinink schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 09:20:
[...]
Als je hem Jailbroken hebt, is er wel een VNC servertje en kun je hem via Wireless besturen, nog leuker
Weet niet precies meer hoe het heet maar als je Cydia/Installer hebt gewoon ff op VNC zoeken oid.
Succes!
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Ik vind het overigens qua design wel tegenvallen, de iphone is best mooi, maar dat plastic is al zwak gebleken (veel klachten over haarscheurtjes). Onbegrijpelijk dat ze daar mee verder gaan. Wat mij betreft mogen ze wel weer terug gaan naar het eerste alu uiterlijk. Sowieso voelt aluminium veel meer solide aan en het past in de lijn van de macbook pro's en de imacs en mac mini's.
Het is geen plastic.DarkShadow schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 10:31:
Ik vind het overigens qua design wel tegenvallen, de iphone is best mooi, maar dat plastic is al zwak gebleken (veel klachten over haarscheurtjes). Onbegrijpelijk dat ze daar mee verder gaan. Wat mij betreft mogen ze wel weer terug gaan naar het eerste alu uiterlijk. Sowieso voelt aluminium veel meer solide aan en het past in de lijn van de macbook pro's en de imacs en mac mini's.
En ook niet iedereen heeft last van krassen, ik heb geen krassen, en bewaar hem (soms) tussen de sleutels, 'draai er soms rondjes mee over de tafel' als ik me verveel... 
Die nieuwe heeft een anti-vinger-vlek laag las ik ergens, dat is wel erg nice
Ah dat is inderdaad wel mooi meegenomen. Je kunt ook stoppen met vette friet voordat je gaat bellen, maar zo'n laag is altijd handig!ZpAz schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 10:55:
En ook niet iedereen heeft last van krassen, ik heb geen krassen, en bewaar hem (soms) tussen de sleutels, 'draai er soms rondjes mee over de tafel' als ik me verveel...
Ik twijfel heel erg om de nieuwe iPhone aan te schaffen, ik heb geen iPhone in het bezit op dit moment, maar zou wel graag willen (ofcourse).
Deze "nieuwe" iPhone bevalt me wel.... alleen vind ik het ook wel jammer dat er qua uiterlijk niets veranderd is. Je kunt dus aan de buitenkant niet zien of je met een nieuwe of "oude" iPhone te maken hebt... maar goed dat is niet het belangrijkste... Ik vraag me alleen af of er volgend jaar écht een enorme verbetering komt. En in dat geval, krijg ik misschien spijt, als ik er nu een aanschaf.
Deze "nieuwe" iPhone bevalt me wel.... alleen vind ik het ook wel jammer dat er qua uiterlijk niets veranderd is. Je kunt dus aan de buitenkant niet zien of je met een nieuwe of "oude" iPhone te maken hebt... maar goed dat is niet het belangrijkste... Ik vraag me alleen af of er volgend jaar écht een enorme verbetering komt. En in dat geval, krijg ik misschien spijt, als ik er nu een aanschaf.
Wat een onzin. Als je wacht op volgend jaar en je koopt de iPhone, dan is het jaar daarop ook een nieuwe update. Als je dan weer een jaar wacht en er dan een koopt, is er het jaar daar op ook wel een nieuwe update. Zo kun je door blijven gaan en heb je op je 80e nog geen nieuwe iPhone, hoewel je dan natuurlijk ook dmv. teleportatie kunt reizen mbv. je iPhone, maar da's een detail.MrsRossi schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 11:10:
Ik twijfel heel erg om de nieuwe iPhone aan te schaffen, ik heb geen iPhone in het bezit op dit moment, maar zou wel graag willen (ofcourse).
DankjeCrankyGamerOG schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 09:15:
[...]
Ja HIER IS EEN APP VOOR
bluephoneelite 2
your welcome
(alhoewel het niet helemaal werkte met 2.2.1, ik ben benieuwd met 3.0)
R.D50
@MrsRossi
Je kan altijd wel blijven wachten, maar wanneer je tot volgend jaar hebt gewacht, komt er mischien dat jaar daarna een nog mooiere iPhone uit.
Je moet gewoon kijken, voldoet het huidige apperaat aan mijn eisen? Zo ja, dan neem je hem. Waarschijnlijk wordt volgend jaar rond de introductie van de nieuwe iPhone ook een nieuw OS geleverd, met nieuwe functies welke waarschijnlijk ook wel weer beschikbaar komt voor de `oude` iPhone.
Je kan altijd wel blijven wachten, maar wanneer je tot volgend jaar hebt gewacht, komt er mischien dat jaar daarna een nog mooiere iPhone uit.
Je moet gewoon kijken, voldoet het huidige apperaat aan mijn eisen? Zo ja, dan neem je hem. Waarschijnlijk wordt volgend jaar rond de introductie van de nieuwe iPhone ook een nieuw OS geleverd, met nieuwe functies welke waarschijnlijk ook wel weer beschikbaar komt voor de `oude` iPhone.
Ja, daar heb je gelijk in. Hij voldoet zeker aan de eisen.
Ik ben om
Ik ben om
weet iemand trouwens of je je pop accounts om het half uur kan laten syncen of moet je dat toch echt handmatig doen (mn exchange gaat prima via push maar die pop accounts irriteren me)
snap nog steeds niet waarom geen enkele maker hier op ingespeeld heeft op mac/windows/apple om meerdere exchange syncs toe te laten.
snap nog steeds niet waarom geen enkele maker hier op ingespeeld heeft op mac/windows/apple om meerdere exchange syncs toe te laten.
Apple lijkt nogal een grote fan te zijn van het huidige design getuige het behoud ervan. Als er een nieuwe iPhone mid-2010 komt dan heeft die waarschijnlijk weer precies eenzelfde grootte scherm, maar mogelijk wel meer pixels en betere beeldkwaliteit etc.
Dit is natuurlijk allemaal speculatie, maar om nu geen iPhone te kopen omdat er in 2010 weer een betere komt is gewoon onzin, er zal niets revolutionair nieuws in zitten gok ik. Wat mij betreft mogen ze wel sleutelen aan de 3G coverage in Nederland en de snelheid ervan. Dan krijgen ze ook weer de mogelijkheid om zo'n cameraatje op de voorzijde van de iPhone te zetten en dat je dat dan ook fatsoenlijk kan gebruiken.
Dit is natuurlijk allemaal speculatie, maar om nu geen iPhone te kopen omdat er in 2010 weer een betere komt is gewoon onzin, er zal niets revolutionair nieuws in zitten gok ik. Wat mij betreft mogen ze wel sleutelen aan de 3G coverage in Nederland en de snelheid ervan. Dan krijgen ze ook weer de mogelijkheid om zo'n cameraatje op de voorzijde van de iPhone te zetten en dat je dat dan ook fatsoenlijk kan gebruiken.
[ Voor 21% gewijzigd door Xeanor op 10-06-2009 12:35 ]
Het zilveren randje blijft gewoon hoorWiethoofd schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 13:03:
De 3G en 3Gs hebben wel degelijk een uiterlijk verschil, de zilveren bezel om het scherm heen is er niet meer, all black is nu ook all black, idem met white.
?Wiethoofd schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 13:03:
De 3G en 3Gs hebben wel degelijk een uiterlijk verschil, de zilveren bezel om het scherm heen is er niet meer, all black is nu ook all black, idem met white.
Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output
Wiethoofd schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 13:03:

http://www.apple.com/nl/iphone/iphone-3g-s/index.html
Ja, ik zie geen zilveren randje
[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 10-06-2009 13:49 ]
Edding Marker does the trick 
Heb er net 2 gereserveerd voor mij en vriendin; nu nog in spanning wachten wat die TomTom bende gaat kosten
Heb er net 2 gereserveerd voor mij en vriendin; nu nog in spanning wachten wat die TomTom bende gaat kosten
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
waar kun je ze reserveren?Ballebek schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 14:25:
Edding Marker does the trick
Meer info over de nieuwe processor van de 3GS (ARM Cortex A8):
http://www.anandtech.com/gadgets/showdoc.aspx?i=3579&p=2
Draait dus op 600 MHz (2G en 3G op 412MHz).
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Volgens mij mag het niet volgens het T-Mobile beleid maar ik heb een bevriende winkeleigenaar gebeld en die houdt ze apart.
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Kun je niet nog een keertje bellen, aangezien wij ook de allerbeste vrienden zijn?Ballebek schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 15:07:
[...]
Volgens mij mag het niet volgens het T-Mobile beleid maar ik heb een bevriende winkeleigenaar gebeld en die houdt ze apart.
Laatste offtopic bericht (sorry modjes): 2 Was al de max die hij voor mij wilde doen dus helaas.Reinigingsdoek schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 15:09:
[...]
Kun je niet nog een keertje bellen, aangezien wij ook de allerbeste vrienden zijn?
Anoniem: 50624
Hopelijk komen er op de 19e wat vergelijkende reviews op YouTube te staan
Ben wel benieuwd naar de werkelijke snelheidswinst.
[ Voor 74% gewijzigd door Anoniem: 50624 op 10-06-2009 15:48 ]
Zover ik begrepen heb wel
Mijn 3g is simlockvrij.
Is het nu zo dat als ik 3.0 erop zet dan weer gelocked is?
Is het nu zo dat als ik 3.0 erop zet dan weer gelocked is?
Als je telefoon softwarematig is geunlocked is wel.
Tesla Model Y RWD / 8.4 kWp PV installatie / WPB / lucht/lucht WP
We weten het natuurlijk pas zeker als ze bij iFixit weer een iPhone uit elkaar gaan halen. Maar T-Mobile lijkt te bevestigen dat er een 600 Mhz processor en 256 mb ram inzit: http://www.t-mobile.nl/ip...ml?WT.ac=sc_iphone2_specs.Tourniquet schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 15:01:
Meer info over de nieuwe processor van de 3GS (ARM Cortex A8):
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Iemand al dit bericht gelezen: http://blog.t-mobile.nl/i...hone-als-modem-gebruiken/
Als T-Mobile echt besluit er extra geld voor te gaan vragen zijn ze i.i.g. na 8 jaar een trouwe klant kwijt
Als T-Mobile echt besluit er extra geld voor te gaan vragen zijn ze i.i.g. na 8 jaar een trouwe klant kwijt
Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald
Ik vind het wel logisch. €30 per maand voor 150minuten, 150SMS, onbeperkt data iPhone in Nederland én ook nog eens onbeperkt laptop gebruik is wel goedkoop... Vergeet ook niet dat een deel van het abo geld gebruikt wordt om je iPhone aankoopsubsidie terug te betalen.Mert schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 17:04:
Iemand al dit bericht gelezen: http://blog.t-mobile.nl/i...hone-als-modem-gebruiken/
Het gaat mij, en andere klanten, erom dat er onbeperkt internet in je abbo zit. Om dan meer geld te gaan vragen voor data verkeer vanaf een laptop vind ik niet kunnen.Anoniem: 50624 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 17:16:
[...]
Ik vind het wel logisch. €30 per maand voor 150minuten, 150SMS, onbeperkt data iPhone in Nederland én ook nog eens onbeperkt laptop gebruik is wel goedkoop... Vergeet ook niet dat een deel van het abo geld gebruikt wordt om je iPhone aankoopsubsidie terug te betalen.
Ik krijg nu juist de indruk dat T-Mobile hun 3G usb sticks wilt pushen naar de klanten die tethering verlangen.
Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald
Anoniem: 258227
Over de iPhones van vorige generaties waren een aantal klachten (sloom internet, scheurtjes, ...). Mijn grootste vraag is dan ook: worden die klachten verholpen met deze iPhone?
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 258227 op 10-06-2009 17:21 ]
FrankrijkAnoniem: 50624 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 16:41:
[...]
Ja, want dat is wettelijk verplicht in ItaliëNet als in Frankrijk overigens.
Snellere processor kan wel leuk zijn in combinatie met:Anoniem: 50624 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 15:46:
Hopelijk komen er op de 19e wat vergelijkende reviews op YouTube te staanBen wel benieuwd naar de werkelijke snelheidswinst.
nieuws: 'Nieuwe iPhone krijgt OpenGL 2.0 ES-ondersteuning'
Weer mooiere games
Maar de games die daar op uitkomen zullen dus waarschijnlijk niet te spelen zijn op de huidige iPhone 3G en dat vindt ik dan wel weer kut eigenlijk..
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Na een half jaar moet een telefoon in Frankrijk ook simlock-vrij aangeboden worden. Ik weet niet of dit inmiddels gewijzigd is..Bosmonster schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 17:19:
[...]
FrankrijkDie verkoopt ze gewoon met simlock hoor.
[...]
Snellere processor kan wel leuk zijn in combinatie met:
nieuws: 'Nieuwe iPhone krijgt OpenGL 2.0 ES-ondersteuning'
Weer mooiere games
Een snellere proc. en dubbel RAM zou wel een verklaring zijn voor de uitspraak van Apple dat de 3Gs bijna 2x sneller is. Ze draaien tenslotte beide OS 3.0.
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 50624 op 10-06-2009 17:27 ]
Het staat duidelijk in de voorwaarden van het contract, dat je het alleen met je iPhone mag gebruiken. Dat lijkt me ook logisch als je kijkt naar de prijzen. T-Mobile wil en moet ook gewoon geld verdienen. Het iPhone abonnement is al heel scherp geprijst (zonder tethering mogelijkheden). Het is wel typisch Nederlands dat iedereen voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten.Mert schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 17:19:
[...]
Het gaat mij, en andere klanten, erom dat er onbeperkt internet in je abbo zit. Om dan meer geld te gaan vragen voor data verkeer vanaf een laptop vind ik niet kunnen.
Ik krijg nu juist de indruk dat T-Mobile hun 3G usb sticks wilt pushen naar de klanten die tethering verlangen.
Stel dat T-Mobile tethering aan alle iPhone gebruikers toe zou staan, dan zou het netwerk behoorlijk zwaar belast worden. Er zijn immers nogal wat iPhones verkocht in Nederland. Dan zou de 3G verbinding slechter worden en dan gaat iedereen ook weer klagen...
[ Voor 4% gewijzigd door Hoedje op 10-06-2009 17:30 ]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Het is eigenlijk absoluut niet logisch omdat je een internetverbinding bij je abonnement krijgt. Wat je nu dus feitelijk moet doen is een extra abonnement afsluiten om die internetverbinding op iets anders dan je iPhone te mogen gebruiken. Dat is dus dubbelop betalen zoals dat helaas ook gebruikelijk is in de entertainmentindustrie. Het zou normaal moeten zijn dat bij een internetabonnement tethering inbegrepen zit en dat je dan gewoon zelf de snelheid kan kiezen. De snelheid (en eventueel een datalimiet) zou dan de bepalende factor moeten zijn voor de prijs, aangezien het normaal is dat je een bepaalde hoeveelheid dataverkeer inkoopt.Anoniem: 50624 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 17:16:
[...]
Ik vind het wel logisch. €30 per maand voor 150minuten, 150SMS, onbeperkt data iPhone in Nederland én ook nog eens onbeperkt laptop gebruik is wel goedkoop... Vergeet ook niet dat een deel van het abo geld gebruikt wordt om je iPhone aankoopsubsidie terug te betalen.
Dat kanppl schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 17:30:
[...]
Het is eigenlijk absoluut niet logisch omdat je een internetverbinding bij je abonnement krijgt. Wat je nu dus feitelijk moet doen is een extra abonnement afsluiten om die internetverbinding op iets anders dan je iPhone te mogen gebruiken. Dat is dus dubbelop betalen zoals dat helaas ook gebruikelijk is in de entertainmentindustrie. Het zou normaal moeten zijn dat bij een internetabonnement tethering inbegrepen zit en dat je dan gewoon zelf de snelheid kan kiezen. De snelheid (en eventueel een datalimiet) zou dan de bepalende factor moeten zijn voor de prijs, aangezien het normaal is dat je een bepaalde hoeveelheid dataverkeer inkoopt.
En daarnaast, zoals hierboven aangegeven wordt staat in de voorwaarden van het iPhone abo dat de datastream alleen gebruikt mag worden voor de iPhone.
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 50624 op 10-06-2009 17:35 ]
Ga hem ook maar eens bestellen zodra het kan. Na een jaartje samsung gehad te hebben als trouwe nokia gebruiker is het tijd om weer een stap vooruit te gaan.
Anoniem: 300753
neem nu dat je een iphone koopt zonder abonnement voor mobiel internet, is het dan ook mogelijk om gebruik te maken van de gps?
Ja, je mist dan alleen het 'Assisted' deel (iPhone heeft A-GPS). In de praktijk betekent dat dat het wat langer kan duren om een fix te krijgen.Anoniem: 300753 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 18:18:
neem nu dat je een iphone koopt zonder abonnement voor mobiel internet, is het dan ook mogelijk om gebruik te maken van de gps?
wat is een fix precies?Tourniquet schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 18:22:
[...]
Ja, je mist dan alleen het 'Assisted' deel (iPhone heeft A-GPS). In de praktijk betekent dat dat het wat langer kan duren om een fix te krijgen.
Voor mij is het vooral belangrijk om zonder extra kosten het toestel te kunnen gebruiken en de gps zou dus ook handig zijn. Het is namelijk nogal duur in belgie om er 1 te kopen van 600 euro en daar bovenop nog eens 30/maand te betalen. Ik zit nog wat te twijfelen of ik er 1 ga kopen na mijn vakantiejob en als die gps zonder extra kosten te gebruiken is dan is dat wel leuk
stel je voor dat ADSL en kabel dit gaan doen: 1 ADSL abbo voor 1 PC ivm 'netwerk capaciteit'. als je 2de pc op @ wil hebben dan mot je een 2de abbo nemen op het hetzelfde huisnummer. 
Laat hier ook allemaal even je mening horen over tethering:
http://blog.t-mobile.nl/i...-modem-gebruiken/#respond
spam
spam
spam

spam
Bij O2 UK moet je ook extra betalen voor tethering. Gratis tethering gaat dus gewoon niet gebeuren.icegodd schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 18:38:
stel je voor dat ADSL en kabel dit gaan doen: 1 ADSL abbo voor 1 PC ivm 'netwerk capaciteit'. als je 2de pc op @ wil hebben dan mot je een 2de abbo nemen op het hetzelfde huisnummer.
Laat hier ook allemaal even je mening horen over tethering:
spamspam
spam
"iPhone tethering deal from O2 starts at 3GB for £14.68 per month, 10GB for £29.36"
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 50624 op 10-06-2009 18:52 ]
Tethering lijkt weer een mooie nieuwe melkkoe geintroduceerd door Apple. Immers met m'n nokia N73 (en veel andere modellen) is het gewoon mogelijk m'n 3G verbinding te gebruiken op m'n laptop. Alleen nu heeft Apple er een naampje aan gehangen en het slim per provider activeerbaar gemaakt voor de iPhone waardoor de telecombedrijven er ineens over gaan nadenken.....
Het is leuk, maar anders beperkten providers het gebruik van tethering wel via de algemene voorwaarden. Zie de voorwaarden van de Zorgeloos Internet Blox van Vodafone.uiterlix schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 18:53:
Tethering lijkt weer een mooie nieuwe melkkoe geintroduceerd door Apple. Immers met m'n nokia N73 (en veel andere modellen) is het gewoon mogelijk m'n 3G verbinding te gebruiken op m'n laptop. Alleen nu heeft Apple er een naampje aan gehangen en het slim per provider activeerbaar gemaakt voor de iPhone waardoor de telecombedrijven er ineens over gaan nadenken.....
Een fix is kortgezegd een werkende verbinding met de GPS satellieten.Anoniem: 300753 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 18:29:
[...]
wat is een fix precies?
Voor mij is het vooral belangrijk om zonder extra kosten het toestel te kunnen gebruiken en de gps zou dus ook handig zijn. Het is namelijk nogal duur in belgie om er 1 te kopen van 600 euro en daar bovenop nog eens 30/maand te betalen. Ik zit nog wat te twijfelen of ik er 1 ga kopen na mijn vakantiejob en als die gps zonder extra kosten te gebruiken is dan is dat wel leuk
ah nu begrijp ik het. Maar is dat gratis en krijg je dan de kaarten trager te zien ofzo?Tourniquet schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 19:35:
[...]
Een fix is kortgezegd een werkende verbinding met de GPS satellieten.
(sorry, ik heb nog niet zo veel (geen dus) ervaring met gps)
Wat me nu nog steeds niet echt duidelijk is, is of je straks met de nieuwe 3G S of met de 3,0 software bestanden via bluetooth kan versturen. Is dit al bekend?
©2004
Anoniem: 37526
Ik kan goed begrijpen dat tethering uit staat. Voor T-Mobile kost elk bitje mobiel dataverkeer geld, en op het moment lukt het ze om winst te maken met de huidige prijzen en het huidige verbruik.
Als iedereen vervolgens gaat tetheren, zijn huidige ADSL de deur uit doet en vrolijk honderden gigabytes aan data download dan zal T-Mobile dat grof geld gaan kosten.
Zo simpel is het nou. Ook al kun je het nu wel met je Nokia.
Als iedereen vervolgens gaat tetheren, zijn huidige ADSL de deur uit doet en vrolijk honderden gigabytes aan data download dan zal T-Mobile dat grof geld gaan kosten.
Zo simpel is het nou. Ook al kun je het nu wel met je Nokia.
Eeeeeh, je weet toch wel dat de snelheden van T-mobile's 3G netwerk ver onder dat van ADSL netwerken liggen? Ik zou niet zonder mijn vaste internet verbinding willen zitten maar ik zou wel graag kunnen internetten op mn laptop in bijv. de trein of in de auto (op de achterbank natuurlijk
) via m'n iPhone. Ze willen gewoon dat je er een appart abonnement voor af sluit die al gauw een paar tientjes per maand kan gaan kosten o.i.d. T-mobile is geen non-profit organisatie dus ik kan hem me ook wel een beetje voorstellen maar ik had het wel leuk gevonden als de mogelijkheid er wel was. Helemaal aangezien het apparaat het wel kan.
[ Voor 34% gewijzigd door Moe_Szyslak op 10-06-2009 22:29 ]
Aangezien het ontwerp vrijwel onveranderd lijkt en er zover ik weet niets is gemeld over een nieuwe plastic achterkant, vrees ik dat 't gewoon 't zelfde zal blijven allemaal...Anoniem: 258227 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 17:19:
Over de iPhones van vorige generaties waren een aantal klachten (sloom internet, scheurtjes, ...). Mijn grootste vraag is dan ook: worden die klachten verholpen met deze iPhone?
2 megabit is voor 80% van de personen die ik ken voldoende. Vooral alleenstaande zouden met deze optie acuut hun huidige internetverbidning opzeggen.Moe_Szyslak schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 22:26:
Eeeeeh, je weet toch wel dat de snelheden van T-mobile's 3G netwerk ver onder dat van ADSL netwerken liggen? Ik zou niet zonder mijn vaste internet verbinding willen zitten maar ik zou wel graag kunnen internetten op mn laptop in bijv. de trein of in de auto (op de achterbank natuurlijk) via m'n iPhone. Ze willen gewoon dat je er een appart abonnement voor af sluit die al gauw een paar tientjes per maand kan gaan kosten o.i.d. T-mobile is geen non-profit organisatie dus ik kan hem me ook wel een beetje voorstellen maar ik had het wel leuk gevonden als de mogelijkheid er wel was. Helemaal aangezien het apparaat het wel kan.
Met 2 megabit kan ik websites alsnog in verwaarloosbare tijd laden. Je kunt mij al blijmaken met GPRS via Bluetooth 1.0 naar mijn Macbook, wat ik dagelijks op mijn Macbook doe.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 37526 op 10-06-2009 22:33 ]
De kaarten komen bij Maps op je iPhone binnen via je internetverbinding (umts/gprs). Met gps wordt je locatie op die kaarten bepaald.Anoniem: 300753 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 20:28:
[...]
ah nu begrijp ik het. Maar is dat gratis en krijg je dan de kaarten trager te zien ofzo?
Nederlands is makkelijker als je denkt.
Ik vind dat je maar deels gelijk hebt. T-Mobile heeft het recht om in de voorwaarden op te nemen dat het niet mag, de gebruiker die daarvoor tekent, gaat daarmee akkoord. De prijzen zijn inderdaad erg scherp als je vergelijkt met andere landen. En inderdaad, T-Mobile moet ook geld verdienen.Hoedje schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 17:29:
[...]
Het staat duidelijk in de voorwaarden van het contract, dat je het alleen met je iPhone mag gebruiken. Dat lijkt me ook logisch als je kijkt naar de prijzen. T-Mobile wil en moet ook gewoon geld verdienen. Het iPhone abonnement is al heel scherp geprijst (zonder tethering mogelijkheden). Het is wel typisch Nederlands dat iedereen voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten.
Stel dat T-Mobile tethering aan alle iPhone gebruikers toe zou staan, dan zou het netwerk behoorlijk zwaar belast worden. Er zijn immers nogal wat iPhones verkocht in Nederland. Dan zou de 3G verbinding slechter worden en dan gaat iedereen ook weer klagen...
Echter, de reden dat T-Mobile het niet doet, omdat de 3G verbinding slechter zou worden, ben ik niet me je eens. Immers, die USB dongles, verbinden toch ook met het 3G netwerk? En gaan de prestaties dan ook achteruit als ineens 60% (ik noem maar wat) van de iPhone bezitters een 3G dongle zouden aanschaffen/draadloos internet voor de laptop?
Ik vraag me af hoeveel mensen zwaar internetten via hun telefoons (op hun laptop) ik denk dat het in de praktijk erop neer komt dat het vooral kort en licht gebruik is.
Tegelijkertijd voelt het niet heel eerlijk, daar bijna alle andere smartphones wel kunnen tetheren, zonder dat de provider daar iets aan kan doen, maar dat is uiteraard geen argument voor tethering op de iPhone.
T-Mobile heeft gezegd dat tethering VOORLOPIG niet beschikbaar is in NL. Zal vast wel een apart abonnement voor komen. En volgens mij maken die dongles gebruik van het 7,2MBps netwerk, zelfde als de 3G S straks aan kan. Waarschijnlijk wordt tethering dan ook alleen beschikbaar gesteld als je een 3G S hebt.
If it aint fixed, it's broken.
Ik gebruik tethering alleen als ik in de trein zit of ergens in een cafe waar ik even mijn mail etc wil checken..
daar gebruik ik misschien maar 10 min..ik vind het heel zonder dat die niet inbegrepen is.
een optie voor tmob:
Een iphone tethering van een datalimiet 5GB p maand ofzo. en @ iphone gewoon onbeperkt. dat zou perfect zijn:)
daar gebruik ik misschien maar 10 min..ik vind het heel zonder dat die niet inbegrepen is.
een optie voor tmob:
Een iphone tethering van een datalimiet 5GB p maand ofzo. en @ iphone gewoon onbeperkt. dat zou perfect zijn:)
Kort antwoord: Ja, dat zal het zeker, en dat is ook de angst van T-Mobile.autoreverse schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 23:24:
[...]
Echter, de reden dat T-Mobile het niet doet, omdat de 3G verbinding slechter zou worden, ben ik niet me je eens. Immers, die USB dongles, verbinden toch ook met het 3G netwerk? En gaan de prestaties dan ook achteruit als ineens 60% (ik noem maar wat) van de iPhone bezitters een 3G dongle zouden aanschaffen/draadloos internet voor de laptop?
De enige reden dat het wel met een Nokia (etc.) kan is puur omdat het op die toestellen niet te blokkeren is.
GPS is niet hetzelfde als kaarten laten zien - het gaat puur om positiebepaling. Als je de kaarten lokaal hebt (TomTom, OffMaps) heb je daar zonder data-abo plezier van, evenals als je GPS wilt gebruikten voor bv. snelheidsmeting of het taggen van foto's met je locatie.Anoniem: 300753 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 20:28:
[...]
ah nu begrijp ik het. Maar is dat gratis en krijg je dan de kaarten trager te zien of zo?
Voor Google Maps heb je wel een dataverbinding nodig. Dit is de standaard "navigatie" (géén TomTom-achtige turn by turn maar een kaart met je locatie en evt een route) op de iPhone.
...en dat is meteen de reden dat de abo's voor de iPhone bijzonder aantrekkelijk geprijsd zijn. Als Apple dit gewoon toe zou staan had er nooit 30 euro gestaan voor een abo incl. 150/150, onbeperkt internet en toestelsubsidie. Dat kan gewoon niet uit.uiterlix schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 18:53:
Tethering lijkt weer een mooie nieuwe melkkoe geïntroduceerd door Apple. Immers met m'n nokia N73 (en veel andere modellen) is het gewoon mogelijk m'n 3G verbinding te gebruiken op m'n laptop. Alleen nu heeft Apple er een naampje aan gehangen en het slim per provider activeerbaar gemaakt voor de iPhone waardoor de telecombedrijven er ineens over gaan nadenken.....
Het is een kwestie van aantallen. Als in een stedelijke omgeving plots een significant deel van de iPhone-bezitters gaat lopen tetheren zakt de kwaliteit van de dienst echt wel door het ijs - zonder dat er een extra revenue tegenover staat om het netwerk te fixen. En zelfs al kregen ze wel extra geld binnen is het lastig en duur om je voor te bereiden op een stapfunctie in het dataverbruik.autoreverse schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 23:24:
Met die dongles gaat dat heel geleidelijk, die worden mondjesmaat verkocht, brengen hun geld op (de abo's, dan) en dat geld kan gaan naar het geschikt maken van het netwerk voor het gevraagde verkeer.
Ik vind het ook jammer maar geef ze volledig gelijk (en had niet anders verwacht). het hele concept van oneerlijkheid t.o.v. Nokia's die het wel kunnen vind ik een beetje kleuterschoolniveau eerlijk gezegd.
[ Voor 23% gewijzigd door Zpottr op 11-06-2009 07:24 ]
Zoef
Je kunt volgens mij gewoon tetheren op het normale iPhone abonnement toch? Alsin T-Mobile kan het verschil niet onderscheiden, het is slechts een voorwaarde van het abonnement.Kev7381 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 23:49:
Ik gebruik tethering alleen als ik in de trein zit of ergens in een cafe waar ik even mijn mail etc wil checken..
een optie voor tmob:
Niemand die het dan gaat merken dat je af en toe ff je mail checkt op je normale iPhone abo hoor.
Ze kunnen het wel zien aan je browser agent, en natuurlijk als je bijvoorbeeld flash opent, maar die browser agent kun je natuurlijk gewoon wijzigen (Safari 4: Develop -> User Agent -> Mobile Safari 2.2.1, easy as thatBosmonster schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 10:09:
[...]
Je kunt volgens mij gewoon tetheren op het normale iPhone abonnement toch? Alsin T-Mobile kan het verschil niet onderscheiden, het is slechts een voorwaarde van het abonnement.
Niemand die het dan gaat merken dat je af en toe ff je mail checkt op je normale iPhone abo hoor.
Ik doe het al een tijdje met Vodafone en nog geen brief gehad

Ik hoop dat er een upgrade actie komt voor consumenten die een iPhone 3G hebben
Weet iemand of het al mogelijk is om bij Mobistar in België een 3GS te reserveren? Op de website staat alleen dat er binnenkort meer informatie beschikbaar komt, maar is het bekend of de winkels zelf aan reserveren doen?
Ik wil namelijk daar een gaan halen en dan hier in combinatie bij een Hi eindeloos online abonnement gaan gebruiken. Klopt het dat ik dan van alle diensten gebruik kan maken behalve de visual voicemail en voorlopig tethering? Alvast bedankt.
Ik wil namelijk daar een gaan halen en dan hier in combinatie bij een Hi eindeloos online abonnement gaan gebruiken. Klopt het dat ik dan van alle diensten gebruik kan maken behalve de visual voicemail en voorlopig tethering? Alvast bedankt.
T-Mobile heeft al aangegeven dat dit niet gaat gebeuren. Het enige wat je kunt doen is je huidige iPhone abo over laten nemen door iemand anders, en dan zelf een nieuw abo met 3Gs afsluiten. Ben je alleen wel je oude nummer kwjt.ECiftci schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 10:20:
Ik hoop dat er een upgrade actie komt voor consumenten die een iPhone 3G hebben
Ik hoop dat T-mobile bestaande (trouwe) klanten voorrang geeft. Zou wel zo netjes zijn.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Maar verlengen met een nieuwe iPhone is toch wel mogelijk vanaf 26 juni? Mijn contract loopt af op 18 september, kan al een maand via de T-Mobile shop verlengen.
Is dit al bekend?Harem.nl schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 21:10:
Wat me nu nog steeds niet echt duidelijk is, is of je straks met de nieuwe 3G S of met de 3,0 software bestanden via bluetooth kan versturen. Is dit al bekend?
©2004
Nee, dat kan niet. De mogelijkheden van bluetooth blijven nog steeds beperkt. Erg jammer, want ik zou graag via bluetooth willen syncen... Om nou elke keer met zo'n USB kabel te gaan lopen klooien...
Dat vind ik iets te veel moeite. Dan houd ik mijn iPhone 3G gewoon nog even. Ik heb er ook een verzerking op, nu maar hopen dat er niets gebeurd met mijn iPhoneAnoniem: 50624 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 10:51:
[...]
T-Mobile heeft al aangegeven dat dit niet gaat gebeuren. Het enige wat je kunt doen is je huidige iPhone abo over laten nemen door iemand anders, en dan zelf een nieuw abo met 3Gs afsluiten. Ben je alleen wel je oude nummer kwjt.

Want? Dan krijg je gewoon een nieuwe 3GECiftci schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 11:17:
[...]
Dat vind ik iets te veel moeite. Dan houd ik mijn iPhone 3G gewoon nog even. Ik heb er ook een verzerking op, nu maar hopen dat er niets gebeurd met mijn iPhone
De 3G blijft gewoon leverbaar (in VS krijgt ie een plaatsje onder de 3GS 16GB qua prijs)
[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 11-06-2009 11:22 ]
De 3G 16GB blijft niet bestaan en laat ik die toevallig hebbenBosmonster schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 11:21:
[...]
Want? Dan krijg je gewoon een nieuwe 3G
De 3G blijft gewoon leverbaar (in VS krijgt ie een plaatsje onder de 3GS 16GB qua prijs)
Iemand die een 3G wil kopen voor een leuk prijsje?
Ik wil die nieuwe
:p!!
Werkt echt heel vlotjes en die compas is ook superhandig
Ik wil die nieuwe
Werkt echt heel vlotjes en die compas is ook superhandig
Dan moet je em zo kapot krijgen dat ie niet valt te repareren, want volgens mij sturen ze em eerst op voor reparatie voordat je een nieuwe krijgt.ECiftci schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 11:25:
[...]
De 3G 16GB blijft niet bestaan en laat ik die toevallig hebben
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Er blijft ongetwijfeld een voorraad 16GB's en spare parts voor dat soort gevallen.ECiftci schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 11:25:
[...]
ja of juist niet... minder netjes maar wel slimmer...OMX2000 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 10:56:
Ik hoop dat T-mobile bestaande (trouwe) klanten voorrang geeft. Zou wel zo netjes zijn.
oude klanten blijven waarschijnlijk toch wel... nieuwe klanten is extra centjes.
Kunnen iPhones zwemmen?Chester schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 11:29:
[...]
Dan moet je em zo kapot krijgen dat ie niet valt te repareren, want volgens mij sturen ze em eerst op voor reparatie voordat je een nieuwe krijgt.
Iemand enig idee of het mogelijk is om bij T-Mobile een iPhone los te kopen als je al een iPhone abo hebt? Anders is het namelijk best interessant om de 3G te verkopen en bij T-Mobile een 3GS los te kopen.
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Wat ik nog nergens heb kunnen vinden; zit er in de 3Gs een nieuwe (lees betere) 3G chip?
Balen trouwens, dat ze er geen 802.11n in hebben gepropt. Dat zou nou echt een welkome aanvulling zijn geweest.
Balen trouwens, dat ze er geen 802.11n in hebben gepropt. Dat zou nou echt een welkome aanvulling zijn geweest.
Er is naar mijn idee nogal grote verwarring over het hele tethering verhaal. Het is een instelling in de iPhone, een switch die je zichtbaar kunt maken. Dit kan zowel met als zonder jailbreak, gezien het een toevoeging van een waarde (-24) in de APN is. Dit zal echter standaard niet aan staan in de TMobile_Netherlands.bundle. Mocht je dit geactiveerd hebben, is het zonder extra abonnement gewoon mogelijk te internetten op je notebook.
T-Mobile kan dit ook niet blokkeren, want de verbinding gaat via je iPhone. Er wordt geen ander nummer en geen ander IMEI nummer gebruikt. Een extra abonnement voor zoiets is dus ook pure onzin, en puur alleen voor de allesgelovende consument die anders denkt dat hij/zij de voorwaarden overtreed en dit door T-Mobile gezien kan worden. Natuurlijk overtreed je de voorwaarden waar je voor getekend hebt, maar dit kan niet gezien worden.
T-Mobile kan dit ook niet blokkeren, want de verbinding gaat via je iPhone. Er wordt geen ander nummer en geen ander IMEI nummer gebruikt. Een extra abonnement voor zoiets is dus ook pure onzin, en puur alleen voor de allesgelovende consument die anders denkt dat hij/zij de voorwaarden overtreed en dit door T-Mobile gezien kan worden. Natuurlijk overtreed je de voorwaarden waar je voor getekend hebt, maar dit kan niet gezien worden.
Vooral een keer te vaak doen, kun je daarna fijn naar Terminus voor je autoverzekering. verzekeringsfraude is echt zo dom en a-sociaal.ECiftci schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 11:25:
Zoef
Te vaak? Ik heb het nog nooit gedaan en verzekeringsfraude zal idd heel vreselijk zijn enzo. I couldnt care less reallyZpottr schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 12:00:
[...]
[...]
Vooral een keer te vaak doen, kun je daarna fijn naar Terminus voor je autoverzekering. verzekeringsfraude is echt zo dom en a-sociaal.
Voor de mensen die slim denken te zijn dat als ze hun 16GB iphone kaputt maken en er een nieuwe iPhone 3 GS voor terug te krijgen. Dan kun je fijn door dromen. In the US heeft op dit moment elke Apple Store nog voldoende iPhone 2G's liggen voor het geval 1 van die stuk gaan. Dus maak je maar geen zorgen, je krijgt fijn hetzelfde model terug, (of een vette rekening als ze er achterkomen)
En met het risico de moraalridder uit te hangen: door verzekeringsfraude stijgen de premies. Ik zou het persoonlijk geen aangename gedachte vinden dat anderen ongewild mijn nieuwe iPhone betaalden.ECiftci schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 12:03:
[...]
Te vaak? Ik heb het nog nooit gedaan en verzekeringsfraude zal idd heel vreselijk zijn enzo. I couldnt care less really
Peace is not simply the absence of war.
Dat gebeurd ook als je iPhone door onvoorzichtigheid kapot gaat. Dat weet je al voordat je de verzekering afsluitKroeT schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 12:10:
[...]
En met het risico de moraalridder uit te hangen: door verzekeringsfraude stijgen de premies. Ik zou het persoonlijk geen aangename gedachte vinden dat anderen ongewild mijn nieuwe iPhone betaalden.
Dat staat op de T-Mobile site en het antwoord is nee, je kunt hem niet los kopen.Chester schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 11:45:
Iemand enig idee of het mogelijk is om bij T-Mobile een iPhone los te kopen als je al een iPhone abo hebt? Anders is het namelijk best interessant om de 3G te verkopen en bij T-Mobile een 3GS los te kopen.
Jongen zet je er nou maar gewoon overheen dat het op geen enkele manier zal lukken, tenzij je je abbo+iPhone verkoopt aan iemand anders.ECiftci schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 12:17:
[...]
Dat gebeurd ook als je iPhone door onvoorzichtigheid kapot gaat. Dat weet je al voordat je de verzekering afsluit
Tenzij ze de headers scannen die over je verbinding gaan... Dan staat er bij de user agent opeens Internet Explorer ipv Safari Mobile...Fab1Man schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 11:54:
Natuurlijk overtreed je de voorwaarden waar je voor getekend hebt, maar dit kan niet gezien worden.
OMX2000 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 10:56:
offtopic:
Trouw is iets anders dan "goed". Een trouwe klant krijgt geen voorrangspositie t.o.v. nieuwe klanten. "goede" klanten (lees: die veel betalen) krijgen wel kortingen etc. Zit opzich wel wat in, maar een trouwe klant is ook wel wat waard denk ik. Ik heb om die reden na ongeveer 7-8 jaar klant geweest te zijn besloten om naar een andere provider te gaan (reeds gedaan).
Trouw is iets anders dan "goed". Een trouwe klant krijgt geen voorrangspositie t.o.v. nieuwe klanten. "goede" klanten (lees: die veel betalen) krijgen wel kortingen etc. Zit opzich wel wat in, maar een trouwe klant is ook wel wat waard denk ik. Ik heb om die reden na ongeveer 7-8 jaar klant geweest te zijn besloten om naar een andere provider te gaan (reeds gedaan).
Exploring the world by bicycle! cyclingsilk.wordpress.com
T-Mobile Nederland is ongewild wereldnieuws doordat ze de specs gelekt hebben via de iPhone mini website
Inmiddels is de info m.b.t. processor en RAM ook verwijderd van de t-mobile site. Ze zullen wel een belletje van Apple gekregen hebben
hmm blijkbaar moeten we toch meer gaan betalen voor tethering.
wat ik me nu afvraag is.
moet je extra betalen als je tethering wilt (dus word het geblokkeerd)
of moet je betalen als je het gebruikt.
ik gebruik al maaanden pdanet en werkt prima voor wat ik wil. als het het eerste is dan ga ik gewoon door met pdanet en vind ik het prima er is geen enkel andere telefoon die deze ''lock' heeft.
wat ik me nu afvraag is.
moet je extra betalen als je tethering wilt (dus word het geblokkeerd)
of moet je betalen als je het gebruikt.
ik gebruik al maaanden pdanet en werkt prima voor wat ik wil. als het het eerste is dan ga ik gewoon door met pdanet en vind ik het prima er is geen enkel andere telefoon die deze ''lock' heeft.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 7
[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden? Deel 2
[iPhone & iPod touch] Jailbreaken - Deel 2
[iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie
[iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Apple Media Devices Beleid.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 7
[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden? Deel 2
[iPhone & iPod touch] Jailbreaken - Deel 2
[iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie
[iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Apple Media Devices Beleid.