Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-06 18:37
GekkePrutser schreef op maandag 08 juni 2009 @ 12:02:
[...]

Het is al bevestigd dat de 3.0 firmware A2DP krijgt, (maar alleen op de iPhone 3G en waarschijnlijk het nieuwe model dat nog niet aangekondigd is). Op de 2G dus niet. bron
Oke, vet, ga ik meteen even checken. Heb vanochtend de laatste 3.0 beta op de 3G gezet. Op de 2G stond ie al, maar daar werkte het inderdaad niet.

Edit:
Wat is thetering trouwens ontzettend eenvoudig op te zetten. Op mn macbook verbind ik via blueotooth met de iPhone, en de iPhone wordt automatisch toegevoegd als netwerk interface op mn macbook.

[ Voor 15% gewijzigd door vistu op 08-06-2009 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:02
vistu schreef op maandag 08 juni 2009 @ 12:15:
[...]

Oke, vet, ga ik meteen even checken. Heb vanochtend de laatste 3.0 beta op de 3G gezet. Op de 2G stond ie al, maar daar werkte het inderdaad niet.

Edit:
Wat is thetering trouwens ontzettend eenvoudig op te zetten. Op mn macbook verbind ik via blueotooth met de iPhone, en de iPhone wordt automatisch toegevoegd als netwerk interface op mn macbook.
en hoe gaat tethering onder windows ?

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vistu
  • Laatst online: 21-06 18:37
angel00008 schreef op maandag 08 juni 2009 @ 12:33:
[...]

en hoe gaat tethering onder windows ?
'Helaas' heb ik geen windows meer thuis, dus die vraag zal ik door moeten spelen. Afgaande op hoe de HTC het vroeger deed onder windows: connecten en er komt een netwerk adapter beschikbaar. Maar fijn dus om te zien dat de iPhone dat nu dus met de Macbook in ieder geval ook doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-06 23:40
its official! Iphone 3G krijgt concurrentie van de 3Gs. ben benieuwd.

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzper
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-03 15:34

Jazzper

BB4E^Guerilla

ben blij dat Apple mijn postje van 19 mei gelezen heeft met mijn redenen om te wachten :)
Jazzper schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 20:56:

- ik gebruik TomTom op mijn HTC behoorlijk vaak. Hier heeft de iphone geen alternatief voor
- de HTC werkt native op vreemde computers (mits Vista) zoals op het werk. De Iphone niet dacht ik
- De HTC werkt out of the box met alle microsoft meuk (wederom beroepshalve). De iphone niet zonder slag of stoot?
- De HTC heeft de wereld aan apps ter beschikking. Apple ook maar je komt al snel aan de jailbreak volgens mij en ik heb geen zin in een instabiel toestel, dan neem ik wel weer windows mobile ;)
- de accuduur schijnt niet je van het te zijn. Dit is voor mij belangrijk want ben best wel een poweruser.
tomtom, exchange, accu
geregeld :)
ik ben om!

webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
^^ accutijd is niet echt drastisch verbeterd; nog steeds maar 5u spreektijd op 3G bijv... Maar goed, standby schijnt hij toch wat meer te moeten gaan doen. Exchange werkt al veel langer, maar is nu nieuw bij diverse programma's in het nieuwe MacOS.
angel00008 schreef op maandag 08 juni 2009 @ 10:04:
wat ik me dan alleen afvraag is hoe staat t-mobile hier tegenover aangezien ze in het contract hebben staan dat dit niet gewenst is.. ?
Aangezien het provider-afhankelijk is zal het wel op afstand aan/uit gezet worden (met dus kans dat T-M het niet zal ondersteunen, hoewel ze dat wel lijken te gaan doen aldus de feed vanavond op iPhoneclub.nl). Hieruit leid ik af dat er waarschijnlijk een of ander extra bitje wordt omgezet om aan te geven dat je niet op je telefoon browset maar getethered bent, en zodoende kunnen ze dat tegen een extra tarief verrekenen.

Oké, puur speculatie, maar dat is mijn vermoeden sinds de aankondiging van tethering.

[ Voor 13% gewijzigd door Punksmurf op 08-06-2009 22:40 ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
waarom kunnen ze wel met een 3GS video en voice control functie gebruiken en niet met een 3G?????
heeft nix met hardware te maken ..... (jailbreak)
http://store.apple.com/nl...MTY1NDA0Ng&mco=MjI0ODE4OA
en inear koptelefoon wordt wel ondersteund door 3GS maar niet de 3G.
heeft ook nix met hardware te maken want ipod touch 2e = 3G.

oplichters zijn het apple ........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-06 16:10
Wel een pluspunt dat de grootte gelijk blijft, dan heb je nog steeds de keuze uit een gigantisch aanbod aan accesoires, alsmede dat nieuwe accesoires ook nog steeds op/om je 3G passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 30-05 09:11
Punksmurf schreef op maandag 08 juni 2009 @ 22:38:
^^ accutijd is niet echt drastisch verbeterd; nog steeds maar 5u spreektijd op 3G bijv... Maar goed, standby schijnt hij toch wat meer te moeten gaan doen. Exchange werkt al veel langer, maar is nu nieuw bij diverse programma's in het nieuwe MacOS.

[...]

Aangezien het provider-afhankelijk is zal het wel op afstand aan/uit gezet worden (met dus kans dat T-M het niet zal ondersteunen, hoewel ze dat wel lijken te gaan doen aldus de feed vanavond op iPhoneclub.nl). Hieruit leid ik af dat er waarschijnlijk een of ander extra bitje wordt omgezet om aan te geven dat je niet op je telefoon browset maar getethered bent, en zodoende kunnen ze dat tegen een extra tarief verrekenen.

Oké, puur speculatie, maar dat is mijn vermoeden sinds de aankondiging van tethering.
maar tethering is toch toegstaan bij tmobile zonder extra kostten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DesertShooter
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-06 23:28

DesertShooter

Afgekickt

icegodd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 22:59:
waarom kunnen ze wel met een 3GS video en voice control functie gebruiken en niet met een 3G?????
heeft nix met hardware te maken ..... (jailbreak)
http://store.apple.com/nl...MTY1NDA0Ng&mco=MjI0ODE4OA
en inear koptelefoon wordt wel ondersteund door 3GS maar niet de 3G.
heeft ook nix met hardware te maken want ipod touch 2e = 3G.

oplichters zijn het apple ........
- iPod touch V2 is weldegelijk nieuwer dan de 3G. Hij heeft bijvoorbeeld een hogere processor snelheid. Het is dus goed mogelijk dat de functies die zorgen voor de knopjes op de headset gewoon nog niet ingebouwd zijn in de (oude) 3G.
- De oude 3G kan geen video opnemen omdat daarvan de processor niet snel genoeg is. Het comprimeren kost nou eenmaal veel processor kracht.
- De voice control zou ook veel processor kracht kunnen kosten, hoewel ik dit betwijfel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
DesertShooter schreef op maandag 08 juni 2009 @ 23:07:
[...]

- iPod touch V2 is weldegelijk nieuwer dan de 3G. Hij heeft bijvoorbeeld een hogere processor snelheid. Het is dus goed mogelijk dat de functies die zorgen voor de knopjes op de headset gewoon nog niet ingebouwd zijn in de (oude) 3G.
- De oude 3G kan geen video opnemen omdat daarvan de processor niet snel genoeg is. Het comprimeren kost nou eenmaal veel processor kracht.
- De voice control zou ook veel processor kracht kunnen kosten, hoewel ik dit betwijfel.
- en hoe zit het met ipod classic??
- en jail****k op een 3G kan opeens wel video opnemen .......
en 3G heeft 'slecht' 2MP ipv 3MP dus het kan video comprimeren op een lage res met een lage cpu.

[ Voor 5% gewijzigd door icegodd op 08-06-2009 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Vind de updates aan de telefoon maar matigjes. Alleen de camera update is erg welkom (ik ben iemand die z'n telefoon cam wél veel gebruikt ;)). Ram update had welkom geweest maar dat zit er dus niet in (wtf?), die snellere proc is leuk maar ça va. Heb nog steeds genoeg aan 8GB.

Veel functies lijken me een software-lockout te zijn (voice control, video), wellicht zijn die met een jailbreak gemakkelijk te ontgrendelen voor de liefhebber.
Sn0wblind schreef op maandag 08 juni 2009 @ 23:06:
[...]

maar tethering is toch toegstaan bij tmobile zonder extra kostten?
Waar heb je die info vandaan? In mijn contract (normaal i-150) staat in ieder geval duidelijk dat het niet de bedoeling is dat ik de internetverbinding voor iets anders dan internet op de telefoon gebruik.

[ Voor 36% gewijzigd door Punksmurf op 08-06-2009 23:25 ]

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zal in de komende dagen de TS updaten met de nieuwe informatie over de iPhone 3Gs met hopelijk ook wat meer info over de beschikbaarheid en prijzen bij T-Mobile.

icegodd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 23:13:
[...]

- en hoe zit het met ipod classic??
- en jail****k op een 3G kan opeens wel video opnemen .......
en 3G heeft 'slecht' 2MP ipv 3MP dus het kan video comprimeren op een lage res met een lage cpu.
De iPod classic, iPod nano en iPod touch die de volumeregeling op de headset ondersteunen zijn allemaal 3 maanden na de iPhone 3G geintroduceerd in eind september. Dit is echt een hardwareverhaal.

Het video gedeelte is ook hardware. Ja, je kan met jailbreak wel video opnemen. Maar die kwaliteit is echt slecht 8)7 Dus of je daar blij van geworden was. Daarbij hadden ze dan een uitgeklede mogelijkheid moeten bieden, aangezien je dus zit met minder processorkracht (te weinig ram?) en geen edit optie...

De toegankelijkheidsopties, waaronder voiceover en de spraakbesturing vind ik wel vreemd. Ik ben benieuwd wat daar de reden voor is, behalve natuurlijk het differentieren van de nieuwe iPhone. Desondanks denk ik nog steeds dat de 3.0 software een zeer mooie update is voor de huidige 3G bezitters :)
Punksmurf schreef op maandag 08 juni 2009 @ 23:21:
Vind de updates aan de telefoon maar matigjes. Alleen de camera update is erg welkom (ik ben iemand die z'n telefoon cam wél veel gebruikt ;)). Ram update had welkom geweest maar dat zit er dus niet in (wtf?), die snellere proc is leuk maar ça va. Heb nog steeds genoeg aan 8GB.
Apple maakt daarvan geen specs bekend. Dan moet je nog even wachten op iFixit o.i.d. Dus net zo min als dat ze de processorupdate hebben becijferd, hebben ze dat ook niet gedaan met het ram-geheugen. Ik denk dat dat ook wel is geupgrade :) .
Waar heb je die info vandaan? In mijn contract (normaal i-150) staat in ieder geval duidelijk dat het niet de bedoeling is dat ik de internetverbinding voor iets anders dan internet op de telefoon gebruik.
Daar zullen we idd vast wel wat extra's voor moeten betalen.

[ Voor 25% gewijzigd door Hoedje op 08-06-2009 23:28 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Vind de updates aan de telefoon maar matigjes.
Tja, laten we wel wezen: op de Pre na is er nog steeds geen echte concurrentie voor de 3G. De updates kwa snelheid en batterij, plus alle features van 3.0 zijn meer dan genoeg om aan kop te blijven.
Ram update had welkom geweest maar dat zit er dus niet in (wtf?), die snellere proc is leuk maar ça va. Heb nog steeds genoeg aan 8GB.
Ik durf er iets liefs onder te verwedden dat het RAM omhoog is gegaan. Waar haal je vandaan dat dat niet zo zou zijn? Is een bijzonder goedkope prestatieverbeteraar nl.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het op zich een prima update. Ik ben vooral benieuwd hoeveel sneller de iPhone 3Gs nu eigenlijk is.

Overigens lijkt Gizmodo de eerste te zijn met hands-on ervaringen. Maar de pagina loopt niet echt soepel en lijkt ook niet te worden geupdate (i.t.t. wat daar staat): http://i.gizmodo.com/5283484/iphone-3gs-hands-on

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Laatst online: 30-05 09:11

Veel functies lijken me een software-lockout te zijn (voice control, video), wellicht zijn die met een jailbreak gemakkelijk te ontgrendelen voor de liefhebber.

[...]

zoiets meende ik gelezen te hebben bij een nieuwsbericht van de Tmobile G1 dat daarbij een tethering applicatie werd aangeboden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
Zpottr schreef op maandag 08 juni 2009 @ 23:44:
[...]

Tja, laten we wel wezen: op de Pre na is er nog steeds geen echte concurrentie voor de 3G. De updates kwa snelheid en batterij, plus alle features van 3.0 zijn meer dan genoeg om aan kop te
blijven.
Is ook. Het is ook precies wat ik persoonlijk verwachtte, maar ik hoopte stiekem ook wel op een leuke verrassing, iets wat ook nog niet uit de geruchten te halen was.
[...]

Ik durf er iets liefs onder te verwedden dat het RAM omhoog is gegaan. Waar haal je vandaan dat dat niet zo zou zijn? Is een bijzonder goedkope prestatieverbeteraar nl.
Ik ging er niet vanuit omdat het niet gemeld was, maar zoals Hoedje al aangaf zijn er eigenlijk helemaal geen concrete meldingen gedaan. Ik vatte '2x zo snel' ed op als snellere processor, niet als meer geheugen. My bad.

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Punksmurf schreef op maandag 08 juni 2009 @ 23:55:
[...]

Is ook. Het is ook precies wat ik persoonlijk verwachtte, maar ik hoopte stiekem ook wel op een leuke verrassing, iets wat ook nog niet uit de geruchten te halen was.
Dat is het probleem met de geruchten. Het was duidelijk dat vrijwel niemand het vooraf wist. Er werden allerlei wilde speculaties gedaan en dan kan het alleen maar tegenvallen. Immers Apple kan nooit al die dingen voldoen. Zo dacht bijv. elke site dat de iPhone een matte achterkant zou krijgen. Dus niet ;).

Zoals ik in het andere topic al zei, ik ben vooral benieuwd naar de echte hands-on ervaringen met de iPhone 3Gs. Hoe snel is die? Hoe goed is de camera? Gaat de batterij echt langer mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Laatst online: 17:46

HaterFrame

Well... Poo came out!

ik ben ook eigenlijk wel benieuwd of er een upgrade actie komt vanuit t-mobile waarmee je tegen extra betaling je contract kunt verlengen en de nieuwe iphone kunt gaan gebruiken.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
martijnd schreef op zondag 07 juni 2009 @ 20:46:
[...]

Google ondersteunt het syncen van contactpersonen nog niet!
Nummer 1 klacht bij de Palm Pre: Google synchroniseert op 2 manieren de contactpersonen, manier 2 doet alles wat je onder contactpersonen hebt staan waaronder ook iedereen die je ooit eens gemaild hebt :X

Wat betreft de iPhone 3G S: als je voicecontrol, video mogelijkheden en de tap-to-focus mogelijkheid wil hebben dan zul je de iPhone 3G S moeten nemen zoals al eerder gezegd. Er zit echter nog een fijne feature in die helaas ook niet mogelijk is op de iPhone 3G: het volledig kunnen gebruiken van de nieuwe headsets. Op de iPhone 3G werkt alles behalve de volume knoppen, op de iPhone 3G S werken deze echter ook en dat is toch wel een erg prettige verbetering!
Apple Earphones with Remote and Mic (iPhone 3G S); iPhone Stereo headset (iPhone 3G) :
Listen to music, videos, and phone calls. Use the built-in microphone to talk. Press the center button to answer or end a call. When listening to iPod, press the button once to play or pause a song, or press twice quickly to skip to the next track. Use the “+” and “–” buttons to adjust the volume (iPhone 3G S only).
Bron: http://www.apple.com/ipho...hone-included-accessories

Mensen die nu dus een iPhone willen hebben kunnen beter even wachten tot er meer info bekend is bij T-Mobile, die melden nu op hun website dat ze nog geen info hebben. Het zijn misschien van die kleine dingetjes maar voicecontrol is erg handig voor in de auto en het gebruik van die volume buttons zorgt ervoor dat je niet steeds weer je iPhone uit de zak moet halen om volume te switchen. Voor sommige mensen is dat video gebeuren en die focus mogelijkheid juist weer de reden om de iPhone 3G S te willen.

Vanuit T-Mobile verwacht ik dat ze gewoon hetzelfde doen als anders: alleen nog maar de iPhone 3G S aanbieden en mensen die het ding willen die mogelijkheid bieden omdat te doen door hun bestaande contract te verlengen ofzo. Zoiets hebben ze met de 3G destijds ook gedaan.

[ Voor 6% gewijzigd door ppl op 09-06-2009 02:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
jammer dat het 3.0 os niet gelijktijdig gelaunched is maar pas volgende week woensdag komt.

had hem er graag opgezet vandaag inplaats van de beta..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
angel00008 schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 08:13:
jammer dat het 3.0 os niet gelijktijdig gelaunched is maar pas volgende week woensdag komt.

had hem er graag opgezet vandaag inplaats van de beta..
Dat ontgaat me echt volledig. Als je vandaag de beta kan installeren, dan kun je gewoon de 3.0 GM erop zetten. Dat is geen beta meer, maar de versie die (zeer waarschijnlijk) volgende week vrijgegeven wordt aan iedereen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240727

Tijd voor een nieuw topic? :)

[iPhone 3GS] Ervaringen & Discussie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Schurk
  • Laatst online: 07-06 10:43
MetaFrame schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 00:53:
ik ben ook eigenlijk wel benieuwd of er een upgrade actie komt vanuit t-mobile waarmee je tegen extra betaling je contract kunt verlengen en de nieuwe iphone kunt gaan gebruiken.
Als ik je goed begrijp heb je het over lost & stolen van t-mobile. Hierbij wordt er 2 jaar bovenop je huidige contract geteld, en kan je een nieuwe telefoon uitzoeken. Extra kosten zijn er niet (buiten de contractverlenging natuurlijk). Het is volledig legaal om aanspraak te maken op deze dienst als je telefoon niet gestolen is. T-mobile raad het zijn klanten zelfs aan als ze voortijdig een nieuwe telefoon willen hebben.
Edit: Wat ze bij AT&T doen is verder gaan op je huidige contract, maar met bijbetaling kan je de nieuwe iPhone halen. Hier details: http://www.appleinsider.c...grade_to_iphone_3g_s.html

[ Voor 17% gewijzigd door Grote Schurk op 09-06-2009 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 240727 schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 08:33:
Tijd voor een nieuw topic? :)

[iPhone 3GS] Ervaringen & Discussie ?
Hoedje schreef op maandag 08 juni 2009 @ 23:26:
Ik zal in de komende dagen de TS updaten met de nieuwe informatie over de iPhone 3Gs met hopelijk ook wat meer info over de beschikbaarheid en prijzen bij T-Mobile.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

'...Improved performance and updated 3D graphics deliver an incredible gaming experience, too. In fact, everything you do on iPhone 3G S is up to 2x faster and more responsive than iPhone 3G...'

Ik ben toch wel benieuwd naar wat technische cijfertjes en gegevens :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
(Over A2DP)
vistu schreef op maandag 08 juni 2009 @ 12:15:
[...]

Heb je al de kans gehad A2DP te testen? Werkt het goed? En AVRCP (knoppen voor bediening muziek)? Daar ben ik wel heel erg benieuwd naar.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Hoedje schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 08:19:
[...]

Dat ontgaat me echt volledig. Als je vandaag de beta kan installeren, dan kun je gewoon de 3.0 GM erop zetten. Dat is geen beta meer, maar de versie die (zeer waarschijnlijk) volgende week vrijgegeven wordt aan iedereen :)
vanwege dat feit ga ik er vanuit dat het dus niet de final is.

tevens heb je ook nog de bug dat je toetsenbord soms gewoon weg is maar je nog wel kan typen (mits je weet waar de knoppen zitten)

vandaar dat ik had gehoopt dat ze dus de nieuwe 3.0 os een andere is als de beta en die bug eruit is gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10:13

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Stel. Ik laat een maand na invoering van de 3Gs mijn huidige iPhone 3G 16GB keihard vallen: stuk.
Ik heb 'm verzekerd, hij kan niet meer worden gerepareerd. Wat voor toestel krijg je dan? Geen 3Gs lijkt me, daar ben je niet voor verzekerd. Of toch wel, onder het mom van soortgelijk apparaat.

[ Voor 25% gewijzigd door Tjebakka op 09-06-2009 10:39 ]

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KroeT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16:56

KroeT

[...]

Ze hebben nog wel een paar duizend 3G's liggen voor reparaties en vervangingen hoor, dus je hoeft je denk ik geen zorgen te maken dat je plotseling geheel tegen je zin in met een modernere telefoon zit opgescheept.

Peace is not simply the absence of war.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181923

Op de T-mobile website staat er nu dat de Iphone 3gS vanaf 26 juni in NL leverbaar gaat worden. Nu is dat een vrijdag. Mag ik vanuit gaan dat zij dus weer op een donderdagavond een feestje gaan houden voor hun winkels en om middernacht een aantal mensen gaan helpen aan een 3gs? :)

Wat kost een Iphone nu eigenlijk met een abonnement? Iets van 30 euro toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Schurk
Bakkert schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 10:38:
Stel. Ik laat een maand na invoering van de 3Gs mijn huidige iPhone 3G 16GB keihard vallen: stuk.
Ik heb 'm verzekerd, hij kan niet meer worden gerepareerd. Wat voor toestel krijg je dan? Geen 3Gs lijkt me, daar ben je niet voor verzekerd. Of toch wel, onder het mom van soortgelijk apparaat.
Jonguhh :| Als de 16GB iPhone 3G niet meer geleverd kan worden zal je wel een leuke vervanging krijgen. Het kost Apple meer om door te gaan met de productie van "oude" 16GB 3G onderdelen dan jou gewoon een nieuwe 3Gs te geven denk ik. Toch zou ik onder het mom van "snel verdient" niet zomaar een iPhone in de Blender gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023
Anoniem: 181923 schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 11:01:
Op de T-mobile website staat er nu dat de Iphone 3gS vanaf 26 juni in NL leverbaar gaat worden. Nu is dat een vrijdag. Mag ik vanuit gaan dat zij dus weer op een donderdagavond een feestje gaan houden voor hun winkels en om middernacht een aantal mensen gaan helpen aan een 3gs? :)

Stiekem meegelezen hier en al lang aan het wachten op de nieuwe iPhone. Als de nieuwe er inderdaad op de 26e al is, is dat lekker snel! Reinigingsdoek zal voor de shop gaan slapen vanaf de 23e ! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
FritsYpeij schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 11:01:
[...]

Jonguhh :| Als de 16GB iPhone 3G niet meer geleverd kan worden zal je wel een leuke vervanging krijgen. Het kost Apple meer om door te gaan met de productie van "oude" 16GB 3G onderdelen dan jou gewoon een nieuwe 3Gs te geven denk ik. Toch zou ik onder het mom van "snel verdient" niet zomaar een iPhone in de Blender gooien.
Ze houden er denk ik echt wel rekening mee dat mensen op deze manier een nieuwere iPhone willen krijgen, ik denk dat daar wel andere oplossingen voor gevonden worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181923 schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 11:01:

Volgens iphoneclub heeft het even online gestaan:
http://www.iphoneclub.nl/...6/t-mobile-iphone-3gs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-04-2024
Ben zelf heel nieuwsgierig naar de nieuwe ipone, toch wil ik de prijzen hier in België afwachten...

Dan maar mijn oude 3g verkopen en de nieuwe halen lijkt me zo? :)

(anyways is het niet tijd voor een nieuw topic over de 3G s? :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grote Schurk
Reinigingsdoek schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 11:22:
[...]

Ze houden er denk ik echt wel rekening mee dat mensen op deze manier een nieuwere iPhone willen krijgen, ik denk dat daar wel andere oplossingen voor gevonden worden.
Als verzekeringsmaatschappij kan je hier altijd mee te maken hebben. Stel ik heb "last" van wat krasjes op de achterkant, dan kan ik hem ook per ongeluk laten vallen voor een gloed nieuwe.

Edit: heb trouwens het idee dat er een offtopic en flink nare draai aan dit topic gegeven wordt.

[ Voor 9% gewijzigd door Grote Schurk op 09-06-2009 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-06 16:40
FritsYpeij schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 11:33:
[...]

Als verzekeringsmaatschappij kan je hier altijd mee te maken hebben. Stel ik heb "last" van wat krasjes op de achterkant, dan kan ik hem ook per ongeluk laten vallen voor een gloed nieuwe.

Edit: heb trouwens het idee dat er een offtopic en flink nare draai aan dit topic gegeven wordt.
Op dit moment heeft elke Apple Store in the US nog genoeg iPhone 2G's op voorraad, dus dat zullen ze ook wel houden met de 3G :-) ze zijn niet helemaal gek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
Tales schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 11:58:
[...]

Op dit moment heeft elke Apple Store in the US nog genoeg iPhone 2G's op voorraad, dus dat zullen ze ook wel houden met de 3G :-) ze zijn niet helemaal gek!
Lijkt me ook. Lijkt me wel ideaal als je een nieuw product terug krijgt wanneer je een oude stukmaakt.
Zou je dan ook de nieuwe Mini krijgen als je een oude Mini Cooper stukrijdt? :+

Hoe zit het met de bestellingen van de nieuwe iPhone. Het is bekend dat de 3Gs uitkomt op 26 juni, maar is 'ie dan ook al te bestellen via internet of moeten we het echt hebben van de slaapzakken en lange nachten voor de shops?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-06 19:21
Reinigingsdoek schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 11:21:
[...]

Stiekem meegelezen hier en al lang aan het wachten op de nieuwe iPhone. Als de nieuwe er inderdaad op de 26e al is, is dat lekker snel! Reinigingsdoek zal voor de shop gaan slapen vanaf de 23e ! :+
Wilde hem simlockvrij, iphoneservicepoint beweert ze vanaf 19 juni te kunnen leveren (geen idee waar vandaan). Maar goed, heb gereserveerd, maar even afwachten nog, maar met beetje mazzel heb ik hem al voor 26 juni :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
Bosmonster schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 12:10:
[...]

Wilde hem simlockvrij, iphoneservicepoint beweert ze vanaf 19 juni te kunnen leveren (geen idee waar vandaan). Maar goed, heb gereserveerd, maar even afwachten nog, maar met beetje mazzel heb ik hem al voor 26 juni :)
Dan heb je 'em zonder abonnement toch? Dan liever via T-Mobile met vast bedrag per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Reinigingsdoek schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 12:11:
[...]

Dan heb je 'em zonder abonnement toch? Dan liever via T-Mobile met vast bedrag per maand.
Ik heb een vodafone abonnement.

Dat abonnement loopt nog een maand of 8, maar zit met een waardeloos Samsung toestel. Dus koop maar een losse iPhone en verleng met sim-only (korting op maandbedrag omdat je zonder toestel verlengt).

Andere optie was T-Mobile en de 8 maanden bij Vodafone afkopen, maar dat kost me ook een hoop geld en zit ik met T-Mobile opgescheept (en alsnog normale maandelijkse kosten komende ja(a)r(en))

[ Voor 44% gewijzigd door Bosmonster op 09-06-2009 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
Bosmonster schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 12:13:
[...]

Ik heb een vodafone abonnement.

Dat abonnement loopt nog een maand of 8, maar zit met een waardeloos Samsung toestel. Dus koop maar een losse iPhone en verleng met sim-only (korting op maandbedrag omdat je zonder toestel verlengt).

Andere optie was T-Mobile en de 8 maanden bij Vodafone afkopen, maar dat kost me ook een hoop geld en zit ik met T-Mobile opgescheept (en alsnog normale maandelijkse kosten komende ja(a)r(en))
Je kunt toch je abonnement verkopen en dan via T-Mobile een nieuw abonnement starten met de iPhone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
FritsYpeij schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 08:38:
[...]

Als ik je goed begrijp heb je het over lost & stolen van t-mobile. Hierbij wordt er 2 jaar bovenop je huidige contract geteld, en kan je een nieuwe telefoon uitzoeken. Extra kosten zijn er niet (buiten de contractverlenging natuurlijk). Het is volledig legaal om aanspraak te maken op deze dienst als je telefoon niet gestolen is. T-mobile raad het zijn klanten zelfs aan als ze voortijdig een nieuwe telefoon willen hebben.
Edit: Wat ze bij AT&T doen is verder gaan op je huidige contract, maar met bijbetaling kan je de nieuwe iPhone halen. Hier details: http://www.appleinsider.c...grade_to_iphone_3g_s.html
Maar mag je met Lost and stolen gebruik blijven maken van de oude telefoon dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erhnam
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:55

Erhnam

het Hardware-Hondje :]

At yesterday's WWDC conference, Apple stationed a little bit of eye candy is the Moscone Center lobby: a 5x4 matrix of Cinema Display monitors, set adorned with thousands iPhone app icons. The twist? Whenever someone purchases the app, it pulsates.

[YouTube: http://www.youtube.com/v/KiQ62WVvT10&color1=0xb1b1b1&color2=0xcfcfcf&hl=en]

http://www.xbmcfreak.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Reinigingsdoek schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 12:18:
[...]
Je kunt toch je abonnement verkopen en dan via T-Mobile een nieuw abonnement starten met de iPhone?
Verkopen? Bedoel je afkopen?

Want ik wil natuurlijk wel mn nummer behouden dat ik al 8 jaar gebruik ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
Bosmonster schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 13:18:
[...]

Nee, ik bedoel echt verkopen.
Er zijn sites waar je jouw mobiele abonnement kunt aanbieden aan anderen. Je betaalt de nieuwe eigenaar dan een 'bonus' van bijvoorbeeld 100,- euro voor het overnemen van je abonnement. De meeste providers hebben een optie om een abonnement van eigenaar te laten wisselen. Dit kost 0,- tot 60,- euro, afhankelijk van welke provider jij zelf gebruikt. Dit betekent dus dat je voor maximaal 160,- euro je abonnement kwijt bent en een nieuwe kunt uitzoeken zonder dat je ergens aan vastzit. Het hangt natuurlijk heel erg van de looptijd van je abonnement af of het de moeite waard is. In mijn geval zit ik aan een 2-jarig abonnement vast (zelf dacht ik een 1 jarig). Afkopen zou me zo'n 350,- euro kosten, dus dan is het verkopen van m'n abonnement een stuk voordeliger!
Het nadeel is dat je je eigen nummer niet kunt behouden, maar een nieuw nummer uit je hoofd leren is zo gedaan en met behulp van MSN, e-mail of bijvoorbeeld Hyves kun je binnen no-time anderen op de hoogte stellen van je anderen nummer!

Best de moeite waard toch? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:54
Bosmonster schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 13:18:
[...]

Ik heb hier ook al naar geinformeerd (mijn abo loopt november af). Met afkopen kom je niet onder de opzegtermijn uit, dat houdt in dat jij nu nog even lekker 3 maanden aan je huidige provider vastzit...zelfs al koop je af.

Ik ga dus maar voor een nieuw abo en koop de oude af. Even nieuw nr. doorgeven is zo gebeurd.

offtopic:
ik geloof trouwens dat dit beter in Provider & abonnementen kan maar post van Bosmonster was hier dus reactie ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Stoffa schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 13:42:
[...]

Ik heb hier ook al naar geinformeerd (mijn abo loopt november af). Met afkopen kom je niet onder de opzegtermijn uit, dat houdt in dat jij nu nog even lekker 3 maanden aan je huidige provider vastzit...zelfs al koop je af.

Ik ga dus maar voor een nieuw abo en koop de oude af. Even nieuw nr. doorgeven is zo gebeurd.

offtopic:
ik geloof trouwens dat dit beter in Provider & abonnementen kan maar post van Bosmonster was hier dus reactie ook
Heb je helemaal gelijk in, ik reageerde ook maar :)

Ik vind het overigens niet erg 1-malig iets meer voor het toestel te betalen. Met Sim-only verdien je dat ook wel weer aardig terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
[...]

Wat is het nadeel hiervan dan? Je kunt toch zonder problemen een ander abonnement afsluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VulcanRaven
  • Laatst online: 17:25
Momenteel heb ik mijn Iphone gejailbreaked. Nu wil ik volgende week de 3.0 software erop zetten en ervoor mijn Iphone resetten. Het enige wat ik wil behouden zijn mijn SMS'jes. Levert het problemen op als ik een backup maak via Itunes als mijn Iphone gejailbreaked is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Reinigingsdoek schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 14:05:
[...]

Wat is het nadeel hiervan dan? Je kunt toch zonder problemen een ander abonnement afsluiten?
Dat je niet met nummerbehoud kan overstappen zelfs als je afkoopt, tenzij je alsnog de 3 maanden gaat wachten.

Al kun je in de tussentijd op zich wel natuurlijk je oude toestel met je oude abo gebruiken en een tijdelijk nummer met je nieuwe iPhone (heeft mijn collega ook).

[ Voor 20% gewijzigd door Bosmonster op 09-06-2009 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
[...]

offtopic:
ik heb ook net geinformeerd bij tmobile. per 1 juli gaat de newe voorwaarden in met een opzegt termijn van 1 maand _/-\o_ !!! ipv 3 maanden. dus net in mijn agenda gezet per 1 juli abbo opzeggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dbzfan
  • Laatst online: 17:09

dbzfan

Nee.

Wat een keiharde tegenvaller zeg, die nieuwe Iphone 3Gs. 3MP camera... geen flits... En dan een hoop gedoe over voicecontrol, wat op elke telefoon zit... Misschien een beetje vloeken in de kerk hier, maar ik had gewoon verwacht dat Apple iets vooruitstrevens zou kunnen doen, en niet achter de feiten aan zou blijven lopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
dbzfan schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 14:35:
Wat een keiharde tegenvaller zeg, die nieuwe Iphone 3Gs. 3MP camera... geen flits... En dan een hoop gedoe over voicecontrol, wat op elke telefoon zit... Misschien een beetje vloeken in de kerk hier, maar ik had gewoon verwacht dat Apple iets vooruitstrevens zou kunnen doen, en niet achter de feiten aan zou blijven lopen..
Wat had jij gewild dan?

er zit toch ook zo'n zelfde mogelijkheid op als op de nieuwste iPods, met van die oortjes met knopjes eraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

dbzfan schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 14:35:
Het lijkt erop dat ze zich vooral hebben beziggehouden met 3.0. Daar zit ook de grootste verandering. Ik verwacht volgend jaar een veel grotere hardware-update. Dat komt dan weer mooi uit, omdat mijn abbo dan pas afloopt. Ik vind het zelf niet zo erg dat het maar een beperkte update is. :)

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoffa
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:54
Reinigingsdoek schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 14:05:
[...]

Edit: heeft Bosmonster al beantwoord.

[ Voor 13% gewijzigd door Stoffa op 09-06-2009 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tmow
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-06 20:57
Op t-mobile.nl is te lezen dat de Iphone 3GS vanaf 26 juni verkraagbaar is in NL :D
en 3.0 is vanaf 17 juni te downloaden via Itunes.

[ Voor 24% gewijzigd door tmow op 09-06-2009 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Laatst online: 20-06 20:25

Denko

|{ing Øf ßlitz

Ik hoop dat met deze software de 3G eindelijk weer de kast uit kan, was al tijden vervangen door een E71/G1 combo.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:41
Ik vind het jammer dat de voice commands niet in OS3.0 zitten, maar in de 3GS. Aan de andere kant zijn de updates van het nieuwe OS zeer welkom :) Ik hoop nog steeds op Nike+ op de 3G, eventueel met dat dongelachtige apparaat.

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

Alle proemn in n drek

http://iphone.tomtom.com/index.html

Voor mij de reden om weer een iPhone te kopen, een 3G of misschien wel de nieuwe.
De 3G beviel me wel goed alleen navigatie was een groot gemis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Bierkameel schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 15:54:
http://iphone.tomtom.com/index.html

Voor mij de reden om weer een iPhone te kopen, een 3G of misschien wel de nieuwe.
De 3G beviel me wel goed alleen navigatie was een groot gemis :)
Denk dat de snellere processor en het kompas van de 3GS wel gaan helpen bij de navigatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OnTheJazz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 26-06-2021
the TomTom car kit that offers secure docking, enhanced GPS performance, clear voice instructions and hands-free calling, while charging your iPhone at the same time.

Iemand al een idee of TomTom ook gaat werken met een andere car kit (Parrot CK3300 Bluetooth Carkit met GPS)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moe_Szyslak
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-02 12:08
Hoe zit het eigenlijk met Apple's eigen oplossing voor de inline controls die je met je eigen oordoppen kan gebruiken? Apple verkoopt al wel een oplossing van griffin maar ze zouden zelf toch ook iets ontwikkelen? Ik had het best logisch gevonden om dit tegelijk te presenteren met de 3GS. Ik wil namelijk mijn eigen oordoppen kunnen gebruiken zonder steeds de iPhone uit mijn zak te moeten halen om een nummer te veranderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Laatst online: 16-06 14:44
Ik moest wel erg lachen om de reactie van Digitaltrends. "For those of us without Apple tatoos"

Met name:
And that finally brings us to the compass, which is almost too pitiful to even pick on. Congratulations, Apple: You’ve managed to mimic a second-century navigation device in the year 2009. I’m sure it will get a lot of use in a smartphone that can already locate your position with almost pinpoint accuracy and put you on map that uses satellite imagery. (And don’t you urban hipsters even pretend you’re going to use this thing on your next remote hiking trip to bring you back to civilization.)
no colors, no keyboards, no bigger screens. But it has a compass!
bron.

:*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
Aeon schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 16:20:
Ik moest wel erg lachen om de reactie van Digitaltrends. "For those of us without Apple tatoos"

Met name:

[...]

[...]

bron.

Hierboven was ook al iemand teleurgesteld. Wat voor veranderingen hadden er dan moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Met name:

[...]

[...]

bron.

Ik vind dat gequote stukje echt getroll van de bovenste plank. De iPhone is een touchscreen telefoon en als we het over terug in de tijd gaan hebben, dan is het wel zot om ineens weer een keyboard in te bouwen. Om maar niet te spreken over het feit dat mensen dan weer gaan zeiken dat ie te groot en lomp is geworden. Hetzelfde voor een groter display: niemand zit daar op te wachten.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 189219

Dat kompas is vooral voor verbetering van apps, denk aan de mogelijkheden in combinatie met de accelerometer, de iphone weet beter dan voorheen waar en in welke positie hij is, dus betere besturing in games en andere apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeon
  • Laatst online: 16-06 14:44
Ik vind dat gequote stukje echt getroll van de bovenste plank. De iPhone is een touchscreen telefoon en als we het over terug in de tijd gaan hebben, dan is het wel zot om ineens weer een keyboard in te bouwen. Om maar niet te spreken over het feit dat mensen dan weer gaan zeiken dat ie te groot en lomp is geworden. Hetzelfde voor een groter display: niemand zit daar op te wachten.
Hoewel ik de meerwaarde zie van de nieuwe iPhones, ben ik het eens dat ze relatief beperkt zijn. Het is gewoon dezelfde iPhone, maar dan met meer geheugen, een kompas, een iets betere batterij, en een snellere CPU (waar ik me van afvraag hoe veel sneller het echt zal zijn) Alle andere upgrades zijn software upgrades.

Die kompas zou best erg nuttig kunnen zijn voor apps.

Bijvoorbeeld een microSD slot, of ander model (formaat/kleur) was leuk geweest.

Maar ik ben toch blij dat ik nog heel even heb gewacht op de iPhone 3GS :)

[ Voor 32% gewijzigd door Aeon op 09-06-2009 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MFMD
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-09-2024
Binnenkort op vakantie naar Italië....kan ik gelijk een simlock vrije iPhone 3G S meenemen. Hopen dat de prijzen die daar nu gelden voor een iPhone 3G 16 GB (€569,-) ook gelden voor de nieuwe 32 GB...kan eindelijk m'n oude iPod met pensioen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

Met name:

[...]

[...]

bron.

Groter scherm zou problemen met zich meegebracht hebben: alle apps in de store zijn geoptimaliseerd voor een reso van 480*320.

Het compas mag dan een 2e eeuwse uitvinding zijn, het dient zijn nut nog steeds :) In het bijzonder bij navigatie. Kan ik net zo goed de nieuwe mercedes afkraken omdat hij wielen gebruikt, een uitvinding uit 3.500 b.C.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-06 17:49
Navigon komt nog voor het eind van de maand met software in de appstore. Ziet er ook zeker niet verkeerd uit moet ik zeggen, zie http://www.iphoneclub.nl/...esoftware-voor-de-iphone/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 50624 schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 16:44:
[...]
Groter scherm zou problemen met zich meegebracht hebben: alle apps in de store zijn geoptimaliseerd voor een reso van 480*320.
Daarnaast staat de iPhone bekend om zijn responsiviteit en een veel hogere resolutie is simpelweg ook een stuk zwaarder op de processor.

Ik vind de resolutie overigens hoog zat. Collega van me heeft zo'n Xperia met belachelijk hoge reso en daar mag je echt een vergrootglas bij pakken.

Ik vind de upgrade overigens prima. Aardig wat extra functionaliteit en verbeteringen. Mensen lijken te vergeten dat het simpelweg een jaarlijkse update is van een toestel en geen compleet nieuwe.

Enige dat ik nog mis is een flitser. Een simpel Led-lampje had in de meeste gevallen al genoeg geweest. Misschien voor de volgende upgrade :)

[ Voor 23% gewijzigd door Bosmonster op 09-06-2009 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Laatst online: 08:05
Ben trouwens erg benieuwd naar het volgende:

Mijn vriendin en ik gaan alle 2 de iPhone aanschaffen maar willen ook beide TomTom (hebben we nu ook al als losse unit). Nou is het leuk als ie bij mij op mijn iPhone staat maar als zij met de auto weg gaat staat het niet op haar iPhone. Allemaal leuk en aardig maar ik ga natuurlijk niet 2x TomTom aanschaffen. Zou je het op 2 kunnen installeren mbv je MobileMe ID?

Ook zou het wel geil zijn als de USB aan de zijkant niet alleen stroom doorvoert maar ook data; heb een USB voor iPod op mijn autoradio zitten namelijk :)

[ Voor 16% gewijzigd door Uberprutser op 09-06-2009 17:33 ]

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ballebek schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 17:31:

Mijn vriendin en ik gaan alle 2 de iPhone aanschaffen maar willen ook beide TomTom (hebben we nu ook al als losse unit). Nou is het leuk als ie bij mij op mijn iPhone staat maar als zij met de auto weg gaat staat het niet op haar iPhone. Allemaal leuk en aardig maar ik ga natuurlijk niet 2x TomTom aanschaffen. Zou je het op 2 kunnen installeren mbv je MobileMe ID?

Ook zou het wel geil zijn als de USB aan de zijkant niet alleen stroom doorvoert maar ook data; heb een USB voor iPod op mijn autoradio zitten namelijk :)
Tja, hangt er een beetje vanaf wat de software gaat kosten. Staat in ieder geval los van de dock met GPS voor zover ik weet.

Vrees dat je de software wel beiden zult moeten aanschaffen, denk overigens niet dat die al te duur gaat worden. Wil je het serieus kunnen gebruiken heb je toch de dock nodig voor in de auto en daar zullen ze wel het meeste op verdienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Ik wacht maar vrolijk af en anders doet zij het maar met onze good old TomTom v4 :)
Iemand wel al meer info over die houder gevonden?

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
Bosmonster schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 17:38:
[...]

Tja, hangt er een beetje vanaf wat de software gaat kosten. Staat in ieder geval los van de dock met GPS voor zover ik weet.

Vrees dat je de software wel beiden zult moeten aanschaffen, denk overigens niet dat die al te duur gaat worden. Wil je het serieus kunnen gebruiken heb je toch de dock nodig voor in de auto en daar zullen ze wel het meeste op verdienen.
Of het is net als met de Office voor de Macbook's bijvoorbeeld. M'n vriendin kocht het en we hebben hier nog met 3 anderen het ook kunnen installeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
Reinigingsdoek schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 17:45:
[...]
Of het is net als met de Office voor de Macbook's bijvoorbeeld. M'n vriendin kocht het en we hebben hier nog met 3 anderen het ook kunnen installeren!
Omdat je een Student Teacher hebt maar de normale Office is gewoon 1 licentie.
Ook krijg je daar 3 licentienummers ipv 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietzegger
  • Niet online
Mee eens dat de nieuwe hardware niet zo heel bijzonder is. Het is gewoon evolutie van het bestaande model.
Camera upgrade
7.2 Mbit
betere cpu
32 GB

Niets nieuws onder de zon maar verder ook niets mis mee. Het kan geen kwaad om een beetje bij de tijd te blijven. Voor mij is het echter niet genoeg om mijn huidige 3G om te ruilen.

Het belangrijkste voor mij is dat er nu (eindelijk) tomtom voor komt _/-\o_
Hier heb ik nu al een jaar met smart op zitten wachten want wat moet je met die gps als je niet eens fatsoenlijk kan navigeren. Hoop dat de software voor een redelijke prijs in de app store komt.

Wat ik op het moment nog het meeste mis is wireless syncen want telkens met die usb kloten ben ik wel zat, zeker omdat het nergens voor nodig is. Gewoon snachts lekker aan de lader op het nachtkastje en verder nooit meer kabeltjes.

Flash video zou ik ook nog heel graag zien want of je van flash houdt of niet, het web staat er vol mee en ik mis het echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Ballebek schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 17:31:

Bij alle apps tot nu toe kun je gewoon naar 2 iPhones syncen. Geen idee of ze dat voor TT gaan veranderen maar het lijkt me niet. Afwachten!

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
Frietzegger schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 17:49:
Mee eens dat de nieuwe hardware niet zo heel bijzonder is. Het is gewoon evolutie van het bestaande model.
Camera upgrade
7.2 Mbit
betere cpu
32 GB

Niets nieuws onder de zon maar verder ook niets mis mee. Het kan geen kwaad om een beetje bij de tijd te blijven. Voor mij is het echter niet genoeg om mijn huidige 3G om te ruilen.

Het belangrijkste voor mij is dat er nu (eindelijk) tomtom voor komt _/-\o_
Hier heb ik nu al een jaar met smart op zitten wachten want wat moet je met die gps als je niet eens fatsoenlijk kan navigeren. Hoop dat de software voor een redelijke prijs in de app store komt.

Wat ik op het moment nog het meeste mis is wireless syncen want telkens met die usb kloten ben ik wel zat, zeker omdat het nergens voor nodig is. Gewoon snachts lekker aan de lader op het nachtkastje en verder nooit meer kabeltjes.

Flash video zou ik ook nog heel graag zien want of je van flash houdt of niet, het web staat er vol mee en ik mis het echt.
Kan dat niet gewoon met Bluetooth dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nee, bluetooth sychen wordt niet ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Frietzegger schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 17:49:

Flash an sich zou al leuk zijn :P

Adobe was er wel mee bezig geloof ik.

nieuws: Adobe werkt samen met Apple aan Flash-ondersteuning iPhone

[ Voor 22% gewijzigd door Bosmonster op 09-06-2009 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Laatst online: 09-06 23:17
Als je de beide iPhones onder hetzelfde iTunes account activeert kun je alle (gratis en betaalde) apps op beide installeren ookal heb je hem maar 1x aangeschaft.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frietzegger
  • Niet online
Ja ik heb er inderdaad wel vaker het een en ander over gehoord, maar de iphone is er inmiddels 2 jaar en geruchten zijn er al die tijd geweest. Ik geloof het pas als ik flash op mijn telefoontje heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-06 17:49
Wiethoofd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 18:58:
Als je de beide iPhones onder hetzelfde iTunes account activeert kun je alle (gratis en betaalde) apps op beide installeren ookal heb je hem maar 1x aangeschaft.
Over het algemeen is dat zo ja, alleen is er voor de gejailbreakte (?) Iphones al even navigatie beschikbaar, en daar kun je dat niet mee doen, dan moet je het voor elke iphone apart aanschaffen!! Tenminste, dat maak ik erop uit als ik dit stukje lees:
http://www.iphoneclub.nl/...are-ida-europe-jailbreak/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Dat komt omdat die applicaties niet via Apple gaan en in iTunes gesynchroniseerd worden, maar op het serienummer/typenummer/partnummer van je iPhone gaan.

Ikzelf heb een losse GPS-dongle aan m'n eerste generatie iPhone en gebruik de gratis GPS-app: xGPS, de paar keer dat ik het gebruik voldoet deze prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296322

weet iemand hoe dat met die mmsjes zit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-06 16:40
Anoniem: 296322 schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 19:54:
weet iemand hoe dat met die mmsjes zit :/
Zou dit nu de meest gestelde vraag zijn?

MMS zit niet in je bundel, en kost 50 cent per bericht dat je verstuurt. Ontvangen is gratis. Het is mogelijk dat T-Mobile dit later nog veranderd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tales schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 20:02:
[...]

Zou dit nu de meest gestelde vraag zijn?

MMS zit niet in je bundel, en kost 50 cent per bericht dat je verstuurt. Ontvangen is gratis. Het is mogelijk dat T-Mobile dit later nog veranderd..
Wellicht dat het in de nieuwe bundels opgenomen gaat worden :) Gisteren is er een gelekt plaatje verschenen waarop de nieuwe bundels incl. prijs van de 3Gs vermeld staat, deze is echter gephotoshopt door de tipgever....

Aanstaande vrijdag komt T-Mobile met de prijzen, is dus nog even afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
Anoniem: 50624 schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 20:38:
[...]

Wellicht dat het in de nieuwe bundels opgenomen gaat worden :) Gisteren is er een gelekt plaatje verschenen waarop de nieuwe bundels incl. prijs van de 3Gs vermeld staat, deze is echter gephotoshopt door de tipgever....

Aanstaande vrijdag komt T-Mobile met de prijzen, is dus nog even afwachten.
Kun je ze dan meteen ook al bestellen online? (reserveren, whatever) Of moeten we toch voor de winkel gaan slapen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-05 16:51

rvd50

...................

Bestaat er niet toevallig een programma, dat als je iPhone gedocked is dat je hem vanaf je Mac kan besturen.
Had ik eerst op me xperia en werkte perfect. Je moet aan zoiets denken:

Afbeeldingslocatie: http://www.pocketinfo.nl/contentimages/mymobiler12.jpg

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:06
@rodian, waarom zou je dat willen :P

Maar het lukt mij helaas niet om de wwdc na te kijken via apple.com, mn quicktime crashed als ik fullscreen wil en hij geeft geen beeld, wel geluid

edit: in vlc wil het wel (werk onder windows btw)

[ Voor 12% gewijzigd door DarkShadow op 09-06-2009 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeEvert
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-05 12:34
Klopt het dat je op de iPhone geen ontvangstbevestiging kan inschakelen voor als je een sms stuurt? Had dit namelijk ergens gelezen.

Vind dit namelijk zeer handig! (Of is er misschien een app voor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
HeEvert schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 22:00:
Klopt het dat je op de iPhone geen ontvangstbevestiging kan inschakelen voor als je een sms stuurt? Had dit namelijk ergens gelezen.

Vind dit namelijk zeer handig! (Of is er misschien een app voor)
Wat heb je daar aan. Je krijgt altijd eentje terug tenzij iemand zn telefoon uit heeft staan, lekker boeie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeEvert
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-05 12:34
Reinigingsdoek schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 22:03:
[...]

Wat heb je daar aan. Je krijgt altijd eentje terug tenzij iemand zn telefoon uit heeft staan, lekker boeie.
Kan ik dit beschouwen als een bevestiging op mijn vraag dus? En misschien interesseert het jou niet, maar ik vind het gewoon handig!

[ Voor 3% gewijzigd door HeEvert op 09-06-2009 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
  • Laatst online: 17:40
Ik heb een iPhone 3G van iemand overgenomen.
Nu heeft deze wat kuren.

Het gaat om een orginele T-Mobile toestel.
Is het mogelijk dat ik mijn iPhone via T-Mobile laat repareren ? (Binnen de garantie ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvd50
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 29-05 16:51

rvd50

...................

DarkShadow schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 21:59:
@rodian, waarom zou je dat willen :P

Maar het lukt mij helaas niet om de wwdc na te kijken via apple.com, mn quicktime crashed als ik fullscreen wil en hij geeft geen beeld, wel geluid
Is wel handig dat je mensen kan bellen vanaf je desktop, elke keer dat ding vanuit je dock halen is ook niet prettig en niet gezond voor je connector.

R.D50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Signs schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 22:10:
Ik heb een iPhone 3G van iemand overgenomen.
Nu heeft deze wat kuren.
Hoogstwaarschijnlijk zijn het softwarematige kuren, even met iTunes op Herstellen drukken levert een schone iPhone op, zonder info van de vorige eigenaar etc. en kan bevestigen of het hard- of softwarematige kuren zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
  • Laatst online: 17:40
Wiethoofd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 22:12:
[...]

Hoogstwaarschijnlijk zijn het softwarematige kuren, even met iTunes op Herstellen drukken levert een schone iPhone op, zonder info van de vorige eigenaar etc. en kan bevestigen of het hard- of softwarematige kuren zijn.
Ik heb inderdaad al een paar keer een restore gedaan.
Ook de netwerkinstellingen hersteld. Helaas geen succes.
Bij WiFi staat "Geen Wifi". Bij Algemeen - Info staat bij WiFi N/A. Hier hoort een mac adres te staan.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3G] Provider & Abonnementen - deel 7
[iPhone 3G] Importeren, wat zijn de mogelijkheden? Deel 2
[iPhone & iPod touch] Jailbreaken - Deel 2
[iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie
[iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Apple Media Devices Beleid.