Ik zal in de komende dagen de TS updaten met de nieuwe informatie over de iPhone 3Gs met hopelijk ook wat meer info over de beschikbaarheid en prijzen bij T-Mobile.
icegodd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 23:13:
[...]
- en hoe zit het met ipod classic??
- en jail****k op een 3G kan opeens wel video opnemen .......
en 3G heeft 'slecht' 2MP ipv 3MP dus het kan video comprimeren op een lage res met een lage cpu.
De iPod classic, iPod nano en iPod touch die de volumeregeling op de headset ondersteunen zijn allemaal 3 maanden na de iPhone 3G geintroduceerd in eind september. Dit is echt een hardwareverhaal.
Het video gedeelte is ook hardware. Ja, je kan met jailbreak wel video opnemen. Maar die kwaliteit is echt slecht

Dus of je daar blij van geworden was. Daarbij hadden ze dan een uitgeklede mogelijkheid moeten bieden, aangezien je dus zit met minder processorkracht (te weinig ram?) en geen edit optie...
De toegankelijkheidsopties, waaronder voiceover en de spraakbesturing vind ik wel vreemd. Ik ben benieuwd wat daar de reden voor is, behalve natuurlijk het differentieren van de nieuwe iPhone. Desondanks denk ik nog steeds dat de 3.0 software een zeer mooie update is voor de huidige 3G bezitters

Punksmurf schreef op maandag 08 juni 2009 @ 23:21:
Vind de updates aan de telefoon maar matigjes. Alleen de camera update is erg welkom (ik ben iemand die z'n telefoon cam wél veel gebruikt

). Ram update had welkom geweest maar dat zit er dus niet in (wtf?), die snellere proc is leuk maar ça va. Heb nog steeds genoeg aan 8GB.
Apple maakt daarvan geen specs bekend. Dan moet je nog even wachten op iFixit o.i.d. Dus net zo min als dat ze de processorupdate hebben becijferd, hebben ze dat ook niet gedaan met het ram-geheugen. Ik denk dat dat ook wel is geupgrade

.
Waar heb je die info vandaan? In mijn contract (normaal i-150) staat in ieder geval duidelijk dat het niet de bedoeling is dat ik de internetverbinding voor iets anders dan internet op de telefoon gebruik.
Daar zullen we idd vast wel wat extra's voor moeten betalen.
[
Voor 25% gewijzigd door
Hoedje op 08-06-2009 23:28
]
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."