Het grote mountainbike topic (deel 12) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste
Acties:
  • 36.724 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 30-05 21:12
Impry schreef op woensdag 22 april 2009 @ 09:08:
Let op de hoge verzendkosten bij b2b.
http://www.futurumshop.nl...sen_A&element=717&theme=9
Daar zijn ook scherpe prijzen, maar wel incl. verzendkosten.
Puur om voorbeelden van types te geven, b2b heeft ook niet mijn voorkeur. Boven €50 is by the way verzenden binnen NL gratis.
Sowieso scheelt dat met schoenen + pedalen, die moet je bij de LBS kopen en niet online. Discussiëren over welke schoen het beste is, dat is onbegonnen zaak. Dat is hetzelfde als mensen met Asics of met Nike lopen. Beide goed voor hun eigen toepassingen.

Voor wat betreft type schoenen: Ik rijd zelf met sidi's, vrij stijve en lage mtb-schoenen welke noppen aan de onderzijde hebben. Voldoende grip bij modder. Overschoenen zijn idd een optie, eventueel zou je ook kunnen kiezen voor waterdichte sokken, zodat je voldoende grip op je zool blijft houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-05 15:32

Impry

Rallymedia.nl

dnhelle schreef op woensdag 22 april 2009 @ 11:39:
Puur om voorbeelden van types te geven, b2b heeft ook niet mijn voorkeur. Boven €50 is by the way verzenden binnen NL gratis.
Begrijp het, maar zo zonde zijn als daar zometeen te dure spullen worden besteld. ;)
Discussiëren over welke schoen het beste is, dat is onbegonnen zaak. Dat is hetzelfde als mensen met Asics of met Nike lopen. Beide goed voor hun eigen toepassingen.
Is inderdaad zo, wilde alleen wel aangeven dat zeker in NL 'wielrenschoenen' ook tot de optie horen.

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
Eens!
Hoe zitten de pedalen eigenlijk tov. de zool? Steken ze ver uit, of heb je nog zoolprofiel eromheen zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:06

JT

VETAK y0

Zijn er hier mensen die weten bij welke merken/types ik terecht kan voor voeten met een brede en hoge wreef? Ben al bij de LBS geweest, maar de enige schoenen die ze daar hadden kostte 180 euro (Sidi Dominator) :N

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
Andere sidi's hebben ook die eigenschap, en zijn goedkoper ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/23wwfev.jpg
Zo zitten ze onder de schoenen, al aardig versleten.

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/fnzd4y.jpg
Als je normaal op straat loopt hoor je de plaatjes bijna niet, ze vallen er namelijk een heel stuk in.

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/28chyfc.jpg
En zo zijn ze op de pedalen ingeklikt, redelijk ver naar voren op de schoen, maar dat vind ik wel fijn eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

dnhelle schreef op woensdag 22 april 2009 @ 13:53:
Andere sidi's hebben ook die eigenschap, en zijn goedkoper ;)
Ik meen er toen een paar gepast te hebben en dat die niet zo goed zaten...Maar ik kan het nog eens proberen :P

Nog iemand in de buurt van Enschede die de tool heeft om een cassette te vervangen btw? Ik heb nu nieuwe spulletjes maar die tool heb ik dus niet :')

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Vandaag weer lekker gemountainbiked in Lage Vuursche met mijn Cube LTD Team 2008 :)
Met een leuke hindernis waarbij ik 2 keer ben gestruikeld :Y)
Afbeeldingslocatie: http://img220.imageshack.us/img220/8012/dsc02005z.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img15.imageshack.us/img15/2696/dsc02006l.jpg

Foto's voor in de TS.
(Ter vervanging van deze http://img5.imageshack.us/img5/2889/dsc01935bg3.jpg)
http://img99.imageshack.us/img99/9896/dsc02002.jpg
http://img10.imageshack.us/img10/8948/dsc02003a.jpg
http://img8.imageshack.us/img8/4361/dsc02004uhw.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Oyster

Prince

Mooi topic! Ik heb sinds vorige week een tweedehands Specialized Comp Disc aangeschaft. Vorige week even netjes schoongemaakt en alles geolied. Het valt me alles mee wat er allemaal te olieen valt. Iedere lager zit haast netjes ingesloten door een mooie keerring. Afgezien van enkele drupjes her en der viel er naast het schoonmaken van ketting en cassette en bladen niet veel te doen. Lekkere fiets dus!

Omdat er SPD pedals op zitten heb ik ook direct even schoentjes gekocht. Het zijn de Bontrager Inform R's geworden. Het voelt alsl klompen, maar er valt uitstekend op straat mee te lopen.

Afbeeldingslocatie: http://i36.photobucket.com/albums/e27/Xander2000/IMG_2236cop.jpg

Afbeeldingslocatie: http://media.bontrager.com/images/products/square/white/720/09bo408731-408741.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:46
Sommige mensen zullen mijn naam of (hopelijk eerder) mijn fiets herkennen van forum.mountainbike.nl maar aangezien ik ook al wat jaartjes mee lees op tweakers..... hierbij mijn barrel ( :+ ) (GF HiFi pro/deluxe 2009/2008
Ugrades die komen gaan:
dt-swiss 4.2 velgen met xt-775 naven
xt-crank
andere banden
xt-775/xtr975 remmen ipv. de ultimates (zijn dus te koop)

Afbeeldingslocatie: http://img5.imageshack.us/img5/9945/p3150218q.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img5.imageshack.us/img5/9193/p3150222u.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door philippevk op 22-04-2009 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-05 14:10

McGryphon

Veul vrouwkes!

:w
Niet tevreden met de ultimates, of wil je gewoon wat anders?

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-10-2024

Mei

Machtig ding :D Ziet er wel uit als een damesmodel, of zeg ik nu iets doms? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
Last Time I checked..... nope gewoon een mannen model (maar dan alleen voor echte mannen).

Ultimates gaan eraf omdat ik shimano's (of elixirs) gewoon lekkerder vind remmen.

Overigens staat het stuur nu lager en het zadel hoger (verschil tussen midden handvatten stuur en bovenkant zadel is 3,5 cm).

[ Voor 26% gewijzigd door philippevk op 22-04-2009 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
Mei schreef op woensdag 22 april 2009 @ 17:56:
Machtig ding :D Ziet er wel uit als een damesmodel, of zeg ik nu iets doms? :+
Voor freeride / enduro is dit de meest handige houding, zeg maar. Tevens een mooi frame/bike, philippevk!
@Xander2000: leuke bike!

Zojuist terug van een rondje kneiterhard trainen... :Y
Heerlijk weertje nog 's avonds, korte bibshort en shirt en gaan! Nu even lekker ontspannen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 29-05 21:25
Net even met een groepje meegefietst over overharde paden, zandwegen en vlakke single tracks. 32 kilometer afgelegd met een gemiddelde snelheid van 23 km/h. Ik kon het vrij aardig bijhouden, maar ik heb al wat trapervaring via de spinning.

Zaterdag even met de bike naar de winkel, de voorvork kan wel iets harder en even de remmen laten nakijken. Ik heb het idee dat de voorrem net iets teveel aanloopt en dat er op de achterrem meer olie kan of beter ontlucht. Ik kan die hendel erg ver inknijpen.

De wijzen komen uit het Oosten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

Nog maar even vragen: de Lidl heeft een fietscomputer voor 5 euro in de aanbieding. Ding doet qua features precies wat ik wil, dus hoef wat dat betreft geen luxere. Zou zoiets een beetje betrouwbaar zijn qua metingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Volgens mij wordt er gewoon gemeten hoe vaak per sec een magneetje langs komt zeilen. Als je de wielomtrek dan nauwkeurig in kunt stellen kan er weinig mis gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
Mei schreef op woensdag 22 april 2009 @ 21:30:
Nog maar even vragen: de Lidl heeft een fietscomputer voor 5 euro in de aanbieding. Ding doet qua features precies wat ik wil, dus hoef wat dat betreft geen luxere. Zou zoiets een beetje betrouwbaar zijn qua metingen?
Welke nauwkeurigheid wens je? Het ligt namelijk aan jezelf!
Een fietscomputer komt namelijk met een 'eerste installatie' waar je de wielomtrek in mm's moet ingeven. (29"/28"/26"/24")
Het ligt dan volledig aan jou hoe je de magneet installeert op de spaak... Dat is je nauwkeurigheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

dnhelle schreef op woensdag 22 april 2009 @ 21:34:
[...]

Welke nauwkeurigheid wens je? Het ligt namelijk aan jezelf!
Een fietscomputer komt namelijk met een 'eerste installatie' waar je de wielomtrek in mm's moet ingeven. (29"/28"/26"/24")
Het ligt dan volledig aan jou hoe je de magneet installeert op de spaak... Dat is je nauwkeurigheid!
Het boeit niet waar de magneet op de spaak zit, want één rondje blijft één rondje. Het gaat inderdaad om de wielomtrek die goed ingesteld moet zijn. Hopelijk staat er bij die fietscomputer ergens hoe je dat aanpast.

[ Voor 3% gewijzigd door Mei op 22-04-2009 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial
  • Laatst online: 30-05 14:13

The_Scarabial

MTB for life!

philippevk schreef op woensdag 22 april 2009 @ 17:44:
Sommige mensen zullen mijn naam of (hopelijk eerder) mijn fiets herkennen van forum.mountainbike.nl maar aangezien ik ook al wat jaartjes mee lees op tweakers..... hierbij mijn barrel ( :+ ) (GF HiFi pro/deluxe 2009/2008
Ugrades die komen gaan:
dt-swiss 4.2 velgen met xt-775 naven
xt-crank
andere banden
xt-775/xtr975 remmen ipv. de ultimates (zijn dus te koop)

[afbeelding]
[afbeelding]
Mooi fietsje

Misschien dat ik binnenkort belangstelling heb voor die ultimates, want ga een opbouwproject starten, maar dat ligt nog even aan de garantie afhandeling van mijn RM element ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:40
[...]

Dit is natuurlijk klets he. Een fietscomputer doet nix anders dan rondjes tellen en dat berekenen mbv bijv de diameter of doorsnede van je wiel met band. Al zet je het ding tegen je naaf, dat maakt nix uit, als de buitenrand maar goed berekend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Inmiddels 2 shirts, een short, 5 eurie fietscomputer en die mountainbike gereedschapset gekocht bij de lidl. Ben benieuwd of het allemaal ook goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Xander2000 schreef op woensdag 22 april 2009 @ 16:53:
Ik heb sinds vorige week een tweedehands Specialized Comp Disc aangeschaft.
[afbeelding]
philippevk schreef op woensdag 22 april 2009 @ 17:44:
Sommige mensen zullen mijn naam of (hopelijk eerder) mijn fiets herkennen van forum.mountainbike.nl maar aangezien ik ook al wat jaartjes mee lees op tweakers..... hierbij mijn barrel ( :+ ) (GF HiFi pro/deluxe 2009/2008)
[afbeelding]
[afbeelding]
Wat een gave fietsen allebei! Echt mooi.
Vind de letters op de Specialized er goed uitkomen. En de GF is echt een heel mooi frame, met bijpassende accessoires.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02 23:12

SchizoDuckie

Kwaak

[...]
Lol 8)7 die gaan we nog lang tegen je gebruiken :P

Stop uploading passwords to Github!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philippevk
dnhelle schreef op woensdag 22 april 2009 @ 20:34:
[...]

Voor freeride / enduro is dit de meest handige houding, zeg maar. Tevens een mooi frame/bike, philippevk!
@Xander2000: leuke bike!
Deze fiets is eigenlijk meer bedoelt voor xc/trail/marathon/licht all mountain gebruik (geen freeride/enduro). De fiets weegt in de huidige toestand ook maat 11,7 kilo (met upgrades hoop ik 11,1/11,2). Fiets heeft voor en achter 120mm veerweg en stuurt door de G2 geometry (grotere offset voorvork) snel bij lage snelheden en heel stabiel op hoge snelheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

De fietscomputer van 5 euro bij de Lidl kan per wielmaat ingesteld worden volgens de verpakking. Wegens gebrek aan een fiets nog niet geprobeerd, maar dan wetenn jullie het in ieder geval :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaRace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10-2023
nav van de vraag naar schoenen voor brede voeten met een hoge wreef: kijk eens naar northwave schoenen. Die staan er om bekend breed te zijn. Heb ze zelf ook, en ben er blij mee (heb hetzelfde probleem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:02
Zijn er hier trouwens nog MTB'ers uit zuid-limburg ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Joopieboy en dnhelle zijn er iig 2. :P

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
SchizoDuckie schreef op donderdag 23 april 2009 @ 09:52:
[...]

Lol 8)7 die gaan we nog lang tegen je gebruiken :P
O tjeez... Ik lees nu pas het open gat in mijn opmerking. Logisch, dat het niet uitmaakt hóé of waar je de magneet monteert (logisch...). Ik doelde erop om te benadrukken hoe de magneet staat afgesteld tov. het meetpunt op de vork. Te hoog/laag is vaak slecht signaal. Vooral met wireless fietscomputers geeft dat problemen.

@ Mei, heel simpel: als je zo goed weet hoe het moet, waarom vraag je het hier? 8)7

@ Philippevk: Serieus? Ik kon het niet zo 1,2,3 uit je foto opmaken. Wel leuk om weer eens een GF te zien!

@ DeBastaard, Sittard hier. What about you?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

dnhelle schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 08:13:
[...]
@ Mei, heel simpel: als je zo goed weet hoe het moet, waarom vraag je het hier? 8)7
Iets met vragen voordat je naar de winkel gaat en een bevestiging geven nadat je met zo'n ding uit de winkel bent teruggekomen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
dnhelle schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 08:13:
[...]

O tjeez... Ik lees nu pas het open gat in mijn opmerking.
Jeez, je maakt het steeds erger. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
Is dat zo?
Ik heb eerder het idee dat m'n goedbedoelde adviezen (zoals een volledige uitleg over vorkdemping e.d.), fullsuspension uitleg, bandendruk, reviews, welke goedkoopste fiets is het beste e.d. hier niet worden geappricieerd.

Het zal ook wel komen omdat ik beter gewend ben als moderator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

Hoeveel kracht mag je nou zetten tijdens het schakelen? Moet je dat met beleid doen of kan je toch redelijk flink doortrappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Sven, nou niet zo verbitterd doen, hier is vooral het publiek veel kleiner dan op DP... Het wordt echt wel geapprecieerd hoor ;)

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
  • Laatst online: 15:04
ja idd, het wordt zeker geapprecieerd :)

Ik heb net voor mijn vorkje bij Moosehead 2 zwaardere en progressief gewonden veren gehaald, voor maar 10 euro per veer (zaten nog nieuw in de verpakking). Dus dat zal wel wat lekkerder gaan veren dadelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Zal je zien dat het veren voor een Boxxer zijn, mag je gaan hameren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT

JT

VETAK y0

@dnhelle: ik heb je uitleg over die vorken met plezier gelezen en het wordt zeker wel gewaardeerd. Maar over die uitleg met die fietscomputer...je zegt iets dubbels en nou wordt je een beetje in de maling genomen...niet zo zwaar aan tillen joh :P Je reageert veel te serieus (en de opmerking van maartend snap ik zelf ook niet helemaal...)

@Mei: schakelen terwijl je op je trappers volle kracht staat te geven is niet echt goed :P Des te minder de belasting des te beter. Trap je een beetje door terwijl je op het zadel zit dan komt het wel goed ;)

Ecodan warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

JT schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 17:03:
@Mei: schakelen terwijl je op je trappers volle kracht staat te geven is niet echt goed :P Des te minder de belasting des te beter. Trap je een beetje door terwijl je op het zadel zit dan komt het wel goed ;)
Zoiets dacht ik al. Wordt wel efkes oefenen om dat soepel te doen :P Gaat meestal nog een beetje... wazig bij mij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
JT schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 17:03:
@dnhelle: ik heb je uitleg over die vorken met plezier gelezen en het wordt zeker wel gewaardeerd. Maar over die uitleg met die fietscomputer...je zegt iets dubbels en nou wordt je een beetje in de maling genomen...niet zo zwaar aan tillen joh :P Je reageert veel te serieus (en de opmerking van maartend snap ik zelf ook niet helemaal...)
Ik had nou niet het idee dat hij nou zo serieus reageerde of dat hij het erg vond een beetje in de maling te worden genomen, enkel dat hij er erg laat achter kwam. En dat vond ik ook weer humor hebben. Vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
McGryphon schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 16:41:
Zal je zien dat het veren voor een Boxxer zijn, mag je gaan hameren :+
nah, zo sterk zijn ze nu ook weer niet :P
maar de sag is nu zo'n 6mm, en met 63mm veerweg zou een Judy XC 5-7mm moeten hebben, dus het klopt nu wel. Met de oude veren was het zeker meer als een cm

Dadelijk even een snel rondje fietsen, ben benieuwd...

ps. Heb de vork ook even gewogen, 2.03kg :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Hehe, dit: Afbeeldingslocatie: http://www.raceface.com/comp/l/2.jpg viel vanmorgen op de deurmat, samen met een nieuwe cassette en 2 kettingen :)

Maar gaat pas gemonteerd worden, wanneer er duidelijkheid is over mijn framecrack:

http://www.xs4all.nl/~eaman/mtb/IMG_3001.jpg ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
ouch... :'(
maar zal vast een garantiegevalletje zijn of niet?

Ik heb net even een klein rondje gefietst en de eerste indrukken (letterlijk en figuurlijk :P ) van de nieuwe veren in de vork zijn echt heel wat beter. Geeft een veel zekerder gevoel zo :)
nu mis ik alleen nog een lockout :P

[ Voor 64% gewijzigd door Bramster op 24-04-2009 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Arthur
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:43

_Arthur

blub

Skuzz schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 19:18:

Lijkt mij een aardige constructiefout te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

Woei, toenstraks mijn Acid 2009 opgehaald :D Net in elkaar gezet (lag in onderdelen in de kofferbak), en nu heeft een remhendel een tik gehad én zit één van de blokken permanent tegen de voorste remschijf aan. Van de week wel half iets gelezen over hoe je dat kan fiksen, dus dat gaan we nu maar opzoeken, anders kan ik niet fietsen vanavond :+

Heb er trouwens ook zo'n vreselijk stomme broek met bretels bij :P Verkoper zei dat zonder bretels bij mannen toch niet zo goed zat. Ben ik nu een zeikerd of loop ik gewoon voor lul? :+

[ Voor 21% gewijzigd door Mei op 24-04-2009 20:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SchizoDuckie

SchizoDuckie

Kwaak

Mei schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 19:37:
Heb er trouwens ook zo'n vreselijk stomme broek met bretels bij :P Verkoper zei dat zonder bretels bij mannen toch niet zo goed zat. Ben ik nu een zeikerd of loop ik gewoon voor lul? :+
Ik heb ooit een keer een foute opmerking tegen m'n toenmalige baas gemaakt die ook met zo'n broek liep :X Ik kon het echt niet laten.

Voor mij geen strakke broekjes :P Ik heb 1 zo'n strakke fietsbroek maar die draag ik alleen als het -5 is onder m'n gewone broek :+ Ik heb liever iets wat los zit en al helemaaal geen zemeleren meuk :+

[ Voor 12% gewijzigd door SchizoDuckie op 24-04-2009 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
ach, ik heb ook zo'n strak fietsoutfitje hoor, het zit gewoon lekker en het fietst fijn :)
en als iemand commentaar maakt dat het maar gay is ofzo...tjah...laat ze maar

geen zeem? juist wel, echt wel veel fijner man :P

[ Voor 13% gewijzigd door Bramster op 24-04-2009 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Scarabial

The_Scarabial

MTB for life!

Skuzz schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 19:18:
foto's zijn ter beoordeling naar RM gestuurd, dus ik hoor zsm van mijn LBS wat er gaat gebeuren en hopelijk een oplossing met een zo kort mogelijke tijd zonder frame, want komende maanden erg veel km in de planning, limburg, ardennen, alpen en nog aantal wedstrijden meepakken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

SchizoDuckie schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 20:17:
Voor mij geen strakke broekjes :P Ik heb 1 zo'n strakke fietsbroek maar die draag ik alleen als het -5 is onder m'n gewone broek :+ Ik heb liever iets wat los zit en al helemaaal geen zemeleren meuk :+
Met losse kleding een eind fietsen vind ik geen pretje, zeker met warm weer niet. Heb ook niks tegen zo'n strakke broek, maar die bretels vond ik een beetje apart :P

Heb met behulp van een stel schroevendraaiers en inbussleutels tussen de blokjes (om ze zo recht en het minst misvormd mogelijk te houden) ze helemaal naar de startpositie teruggedrukt. Zo bleven ze zitten nadat alle onderdelen weer op de vork waren gemonteerd. Het wiel kon toen ook goed draaien, maar nadat ik de rem één keer indrukte, zat dat ene blokje weer tegen de schijf aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SchizoDuckie

SchizoDuckie

Kwaak

Mei schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 20:41:
[...]

Met losse kleding een eind fietsen vind ik geen pretje, zeker met warm weer niet. Heb ook niks tegen zo'n strakke broek, maar die bretels vond ik een beetje apart :P

Heb met behulp van een stel schroevendraaiers en inbussleutels tussen de blokjes (om ze zo recht en het minst misvormd mogelijk te houden) ze helemaal naar de startpositie teruggedrukt. Zo bleven ze zitten nadat alle onderdelen weer op de vork waren gemonteerd. Het wiel kon toen ook goed draaien, maar nadat ik de rem één keer indrukte, zat dat ene blokje weer tegen de schijf aan.
Weet je wel zeker dat er een remblokje inzit en dat je niet gewoon rechstreeks een magneetje tegen je schijf aandrukt?
Doe eens fotos anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

Jop, is remblokje. Die zit tegen de magneet aan, maar die gaat dus ook niet terug naar zijn startpositie. Heb geen cam, dus kan helaas geen foto's maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SchizoDuckie

SchizoDuckie

Kwaak

Mei schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 20:56:
Jop, is remblokje. Die zit tegen de magneet aan, maar die gaat dus ook niet terug naar zijn startpositie. Heb geen cam, dus kan helaas geen foto's maken.
Check je remkabels. Als je die losmaakt bij je rem, springt ie dan wel ineens op z'n plek?
Zo ja: Kabel vervangen (dan is er een adertje kaput, wat zich op de terugweg de huls ingraaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

Heeft iemand een foolproof stappenplan voor het verhelpen van een tikkende trapas? Rond het gebied van mijn trapas komen tikjes vandaan. Ik denk dat het iets te maken heeft met mijn ketting die tikt, aangezien er op de trapas geen speling zit. Maar ik weet het natuurlijk niet zeker.

[ Voor 7% gewijzigd door Oyster op 24-04-2009 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

Ies hydraulies. Zoals je begrijpt ga ik niet aan de kabels prutsen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Remklauw opnieuw centreren dan. Postmount of IS montage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

McGryphon schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 21:00:
Remklauw opnieuw centreren dan. Postmount of IS montage?
Zoals in Mei in "Het grote mountainbike topic (deel 12)" stond heb ik de blokjes teruggezet, maar gaat alleen dat ene blokje na het remmen niet goed naar zijn startpositie terug.

En wtf is postmount of IS? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Blokjes terugduwen in de klauw is iets anders dan de klauw centreren he ;)
en als tweaker zou je moeten weten hoe google werkt... ;) http://www.mbaction.com/M...01A8040C9B1910AB2AB13CF50

[ Voor 40% gewijzigd door McGryphon op 24-04-2009 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
Xander2000 schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 20:59:
Heeft iemand een foolproof stappenplan voor het verhelpen van een tikkende trapas? Rond het gebied van mijn trapas komen tikjes vandaan. Ik denk dat het iets te maken heeft met mijn ketting die tikt, aangezien er op de trapas geen speling zit. Maar ik weet het natuurlijk niet zeker.
nou, begin eens met de ketting eraf halen dan en dan kijken of het van de ketting komt of de trapas.
Verder is het voor ons wel handig om te weten wat voor een soort trapas het is, er zijn er nogal een aantal verschillende namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

McGryphon schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 21:15:
Blokjes terugduwen in de klauw is iets anders dan de klauw centreren he ;)
en als tweaker zou je moeten weten hoe google werkt... ;) http://www.mbaction.com/M...01A8040C9B1910AB2AB13CF50
My bad. Het probleem is gewoon dat ik de blokjes wel goed krijg, maar dat één van de twee met magneet en al niet terugkeert naar zijn startpositie als hij eenmaal gebruikt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

Skuzz schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 21:26:
[...]

nou, begin eens met de ketting eraf halen dan en dan kijken of het van de ketting komt of de trapas.
Verder is het voor ons wel handig om te weten wat voor een soort trapas het is, er zijn er nogal een aantal verschillende namelijk
Hier staan de specificaties. Ik heb geen idee wat de trapas specificeerd.

http://www.epinions.com/b...ecialized_Rockhopper_Comp

Deze misschien?
Bottom Bracket: Shimano BB-UN25, 113mm spindle
Bottom Bracket Shell Width: 68mm English
Bottom Bracket Spindle Length: 113mm
De ketting zit nog geponst. Ik zal proberen deze eraf te halen. Ik wilde de ketting eigenlijk graag laten zitten. Ik heb met fietsen slechte ervaringen met dingen loshalen en weer terug zetten.

[ Voor 10% gewijzigd door Oyster op 24-04-2009 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
ja, de BB-UN25 is de trapas. Dat is een trapas met vierkante as en ook nog eentje met vaste lagers. Valt eigenlijk niet veel aan te stellen. Je zou heel misschien de lagers kunnen vervangen maar dan kun je net zo goed een nieuwe trapas kopen. De BB-UN26 (opvolger van de UN25) kost bij Bike2Build.nl 8,95

en wat betreft de ketting, ik zou hem los ponsen en dan weer vastzetten met een powerlink, kun je de ketting altijd makkelijk los halen om schoon te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

Skuzz schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 21:51:
ja, de BB-UN25 is de trapas. Dat is een trapas met vierkante as en ook nog eentje met vaste lagers. Valt eigenlijk niet veel aan te stellen. Je zou heel misschien de lagers kunnen vervangen maar dan kun je net zo goed een nieuwe trapas kopen. De BB-UN26 (opvolger van de UN25) kost bij Bike2Build.nl 8,95

en wat betreft de ketting, ik zou hem los ponsen en dan weer vastzetten met een powerlink, kun je de ketting altijd makkelijk los halen om schoon te maken
Bedankt voor je tips. De trapas is het geld niet. Ik ga even bekijken of de ketting de oorzaak is. Mocht het de trapas zijn trap ik er nog even de livin' shit uit voordat ik hem vervang. Zijn er misschien nog betere alternatieven (t/m ~30e) voor een trapas die niet professioneel gebruik wordt? Of is zo'n UN26 prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
er is ook nog de BB-UN54, een stapje hoger
http://www.bike2build.nl/product/details/id/80
ook niet zo gek duur met 15,95

Echt veel trapassen voor vierkante as zijn er niet echt mee volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

Skuzz schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 22:33:
er is ook nog de BB-UN54, een stapje hoger
http://www.bike2build.nl/product/details/id/80
ook niet zo gek duur met 15,95

Echt veel trapassen voor vierkante as zijn er niet echt mee volgens mij
Oke mooi. Tegen de tijd dat hij verrot is weet ik iig zeker dat ik niet met hoge kosten zit. :D Ik ga even op onderzoek van het weekend. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gideon
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:27
Nou, zojuist m'n laatste off-the-road training gehad voor de Fietschallenge van volgende week. Ben met 2 fietsvrienden 2 rondjes Zeddam wezen rijden. 1e rondje buitengewoon kalmpjes aan gedaan (althans, voor mijn doen - heb toch altijd wel de neiging bij klimmetjes ff lekker aan te zetten). Gemiddelde hartslag lag dan ook op 143. 2e rondje helemaal los gegaan en met 1 uur en 11 minuten stond ik weer bij de auto. Gemiddelde hartslag lag dan ook op 167 met 179 max.

Voel me nu iig lekker voldaan. Nu maar hopen op goed weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SchizoDuckie

SchizoDuckie

Kwaak

Net een rondje wezen fietsen... m'n laatste voorlopig :( :( :(

Afbeeldingslocatie: http://lh5.ggpht.com/_JLP-sVhhA4Y/SfSJ277psjI/AAAAAAAATMY/28UrYxiUGtI/s800/IMG_8883.JPG

Scheelt iig spd schoentjes kopen :') nu eerst maar eens sparen voor een echt goed frame wat mn mishandelignen wel langer dan deze 10 maanden aan kan :{

@ de pro's hiero, i know you told me so :P

[ Voor 10% gewijzigd door SchizoDuckie op 26-04-2009 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

SchizoDuckie schreef op zondag 26 april 2009 @ 18:25:
@ de pro's hiero, i know you told me so :P
*O* :+
Srsly, dit zuigt wel, al was het redelijk te verwachten. Ze zeiden hetzelfde van mijn Giant, geloofde ik ook niet, ook die brak toen doormidden... I know how it feels ;)
Verschil is dat ik al dezelfde dag een high-end frame mocht gaan opbouwen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
ouch, dat is wel wat meer als een scheurtje :P

Succes met sparen en zoeken naar een nieuw frame :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
Er staat een trek 8000 frame op marktplaats met vork, en nog van alles. kan weg voor 150 ballen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SchizoDuckie

SchizoDuckie

Kwaak

maartend schreef op zondag 26 april 2009 @ 20:22:
Er staat een trek 8000 frame op marktplaats met vork, en nog van alles. kan weg voor 150 ballen
Meh :P voor mij geen hardtail, en alle rest van m'n onderdelen zijn op zich wel ok. Iemand suggesties voor een fully frame? (wat liefst niet meteen een compleet maandsalaris kost :X ~ € 600 lijkt me wel genoeg )

[ Voor 11% gewijzigd door SchizoDuckie op 26-04-2009 22:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
Sux!
Hoe is het gebeurd? Geen lichamelijk letsel aan overgehouden?

Al een idee wat je wilt gaan rijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oyster
  • Niet online

Oyster

Prince

Welk merk frame gaat het hier om?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SchizoDuckie

SchizoDuckie

Kwaak

dnhelle schreef op zondag 26 april 2009 @ 22:36:
[...]

Sux!
Hoe is het gebeurd? Geen lichamelijk letsel aan overgehouden?

Al een idee wat je wilt gaan rijden?
Echt vreselijk lullig, ik reed over een drempeltje en zette aan om te gaan springen en veerde al in om af te zetten toen ik ineens een schurend geluid hoorde tegen m'n achterwiel. Vol in de ankers dus en naar de kant. heb wel ff flink gevloekt :X
Qua wat ik wil gaan rijden, tsja. ik moet me even orienteren op prijzen geloof ik. Ik zie frames van 1000,2000, 4500 euro dat is me íets te geloof ik, of de belastingdienst moet ineens aardig komen doen...
Xander2000 schreef op zondag 26 april 2009 @ 22:39:
Welk merk frame gaat het hier om?
't is een Sprint, goedkoop framepje, don't worry :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
SchizoDuckie schreef op zondag 26 april 2009 @ 22:43:
[...]

Qua wat ik wil gaan rijden, tsja. ik moet me even orienteren op prijzen geloof ik. Ik zie frames van 1000,2000, 4500 euro dat is me íets te geloof ik, of de belastingdienst moet ineens aardig komen doen...
Prijs maakt mij niet uit, wel het type frame wat je wilt hebben.
Ik neem aan fullsuspension? En wat voor iets? Urban fullsuspension, enduro/all mountain of echt Freeride?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SchizoDuckie

SchizoDuckie

Kwaak

dnhelle schreef op zondag 26 april 2009 @ 22:46:
[...]

Prijs maakt mij niet uit, wel het type frame wat je wilt hebben.
Ik neem aan fullsuspension? En wat voor iets? Urban fullsuspension, enduro/all mountain of echt Freeride?
de Urban full suspension richting wordt het inderdaad wel ja :) Ik heb een bomber '08 als voorvork om je een idee te geven qua geo.

Ik zit er overigens wel over te denken om tot de tijd dat ik een nieuw goed frame kan kopen ergens een goedkopie 2ehands hardtailtje te scoren en daar wat van m'n onderdelen op te plakken. Dan kan ik iig fietsen en ben ik misschien niet zo geneigd overal vanaf te springen :P

[ Voor 24% gewijzigd door SchizoDuckie op 26-04-2009 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Bomber zegt niks, zo noemt marzocchi alles van een MX Comp tot een 888 :P
Misschien hier even rondkijken: http://www.poison-bikes.de/
en dan zou jij zoiets zoeken in de richting van dit, gok ik: http://www.poison-bikes.de/shopart/7320-22.htm
350 euro, enduroframe zonder demper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SchizoDuckie

SchizoDuckie

Kwaak

Ebay heeft ook wel veel leuks, maar dan komt er wel shipment vanuit de US bij :P Duitsland zou goed te doen zijn aangezien ik daar een postadresje heb O-)

[edit]
Ziet er interessant uit die poison frames :)

Afbeeldingslocatie: http://www.poison-bikes.de//images/Raeder/2009/DirtDH/CurareXnschwarz/Curare-schwarz-.jpg
Dit lijkt me wel wat :9

Er staat ook wel wat WTF materiaal op die site trouwens :+
Afbeeldingslocatie: http://www.poison-bikes.de/images/Raeder/2008/Tandem2008/Tandemschwarz/Tandem-schwarz-web_gr.jpg

[ Voor 50% gewijzigd door SchizoDuckie op 27-04-2009 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
@Schizo

Kijke even op de fora van dirty pages, mountainbike.be en mountainbike.nl

Zal me nix verwonderen als je dan vandaag al iets vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SchizoDuckie

SchizoDuckie

Kwaak

maartend schreef op maandag 27 april 2009 @ 09:22:
@Schizo

Kijke even op de fora van dirty pages, mountainbike.be en mountainbike.nl

Zal me nix verwonderen als je dan vandaag al iets vindt.
Mja, heb al even rondgekeken op mountainbike.nl, zal idd ook nog even op dirty-pages.
Probleem is enigzins dat ik al een vakantie naar indonesie geboekt heb voor volgende maand en niet even een bult cash heb liggen voor een nieuw frame :P Het zal evengoed sparen worden dus waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
Als je de cash hebt, kun je deze in ieder geval moeilijk slopen :+

Eventueel een frame-only combi mogelijk.
Zal wel ietwat boven je gewenste inzet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SchizoDuckie

SchizoDuckie

Kwaak

dnhelle schreef op maandag 27 april 2009 @ 12:15:
Als je de cash hebt, kun je deze in ieder geval moeilijk slopen :+

Eventueel een frame-only combi mogelijk.
Zal wel ietwat boven je gewenste inzet zijn?
:+ dat is wel iets te veel vrees ik ja :P

Ik zal eerst maar eens gaan sparen en eens kijken wat ik nog over heb na de vakantie. Op zich zou zo'n poison framepje van 450 euro incl. demper al een hele opstap moeten zijn lijkt me.

[ Voor 9% gewijzigd door SchizoDuckie op 27-04-2009 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Fietscomputer van de Lidl werkt wel prima voor 5 euri :) kleding heb ik nog niet geprobeerd of het nog wat is voor het geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

NoepZor schreef op maandag 27 april 2009 @ 19:29:
Fietscomputer van de Lidl werkt wel prima voor 5 euri :) kleding heb ik nog niet geprobeerd of het nog wat is voor het geld.
Prima, totdat je harder dan 37km/h gaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoepZor
Haha dat heb ik nog niet geprobeerd, max 36,4 gefietst :P maar volgens het boekje moet ie tot 90km/h kunnen en afwijking van max 0,5 km/h. Zal hem woensdag eens aan de tand voelen, anders zet ik er wel een andere op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

Heb het gisteren telkens met afdalingen gehad, boven de 37km/h gaf hij 0km/h aan, totdat ik weer onder die 37 kwam en hij het weer deed. De afstandsteller ging volgens mij wél door toen de snelheidsmeter ermee ophield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SchizoDuckie

SchizoDuckie

Kwaak

goed, net nog even met mn broertje gesproken (die kent m'n rijstijl en hangt ook wel op dirty pages) en die zei dat ik zo'n frame als die poison ook zo ga slopen beter voor een da bomb oid kan gaan

Zoiets dus:
Afbeeldingslocatie: http://www.chainreactioncycles.com/Images/Models/Original/31963.jpg
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=31963
Our classic Cherry Bomb has been returned to slope style. She will go down, up and over anything you think you are man enough to attempt. Stacked with Double-Butted 7005 Alloy Trumpet tubing. Her rear rolls with proven four-bar linkage. We also hooked her up with BADR (Big Ass Drop Reinforcement) just in case you go too far. This frame has a rock solid BB. It is a single CNC component that also incorporates the rear shock mount and the rear swing pivot. If you want to raise havoc on the slope park. Cherry is your girl.
Bigg Ass Drop Reinforcement® klinkt wel als een feature die ik zou kunnen gebruiken :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

Voorderrie deed gisterenavond aan het einde van de (eerste) rit vervelend. Hij wilde niet meer naar het kleinste tandwiel schakelen. Net bezig geweest om de boel af te stellen, nou loopt alles soepel, behalve het middelste tandwiel op de trapas in combinatie met de grootste twee tandwielen op de achteras. De ketting sleept dan tegen de framekant van de kooi van de voorderrie aan. Heb de kooi zo afgesteld dat hij op beide uitersten zoveel mogelijk aan de framekant zit (zodat het gemiddelde ook dichter bij de framekant zit, wat ik dus nodig heb voor het middelste tandwiel), maar nog sleept de ketting tegen de kooi aan. Hebben jullie nog ideeën om dit bij te stellen? Heb er tijdens het begin van de rit gisteren geen last van gehad, dus het moet kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
@ Mei: Balen van jullie km-tellertjes... Dat zuigt flink.
Je derailleurs: de kabels zijn nog nieuw, die moeten wat oprekken en zullen in het begin nog wel wat probleempjes opleveren. Check anders de volgende afstelmethodiek:
De voorderailleur. Leg hem achter op het grote en voor op het kleine tandwiel. Stel met het L schroefje zodat de linkerbinnenkant van de derailleurkooi net vrijloopt van de ketting. Let er ook hier op dat er geen spanning op de kabel staat. Schakelen nu naar een groter tandwiel.
Leg dan de ketting achter op klein, en kijk of het nog goed schakelt en de ketting nergens aanloopt. Let ook hier op dat de ketting niet over het grote tandwiel gegooid kan worden.
Op het grootste blad moet je een speling van 2-3 mm hebben als je de kooi over het blad duwt. De kooi moet normaal gesproken parallel lopen met de ketting bladen, maar het is goed om hem een klein beetje te verdraaien naar je chainstay, dit moet wel een klein beetje zijn, het opschakelen wordt hierdoor verbeterd.
Nu zou alles goed moeten werken. Het afstellen kan je beste doen als fiets ergens op kant hangen zodat je achterwiel vrij kan draaien. Maak na het afstellen een proefrit, en stel eventueel nog wat bij.
Gebruik je nieuwe kabels, dan kun je ze voor het afstellen even oprekken. Dan hoef je iig niet de volgende dag al aan het bijstellen.
Om de kabels op te rekken, leg je de ketting zowel voor als achter op het grote tandwiel. Pak nu de binnenkabel vast op een plek waar deze bloot ligt. Trek nu enkele seconden flink aan de kabel. Als je vingers pijn gaan doen, trek je hard genoeg. Als jer doet na het afstellen, zul je vaak merken dat er van de afstelling geen fluit meer klopt. Je kan dan weer van voor af aan beginnen.
Zojuist effe fietsje gepoetst en góéde foto's kunnen schieten:

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/sky2002/turner/IMG_2711.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/sky2002/turner/IMG_2712.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/sky2002/turner/IMG_2714.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/sky2002/turner/IMG_2715.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/sky2002/turner/IMG_2716.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

dnhelle schreef op maandag 27 april 2009 @ 20:46:
@ Mei: Balen van jullie km-tellertjes... Dat zuigt flink.
Je derailleurs: de kabels zijn nog nieuw, die moeten wat oprekken en zullen in het begin nog wel wat probleempjes opleveren. Check anders de volgende afstelmethodiek:

[...]
Bedankt :) Kabelrek klinkt plausibel. Had nog niet geprobeerd de kabel te verstellen of de kooi zelf ietsje te draaien, al verwacht ik niet dat dat laatste gaat lukken, omdat de andere kant dan aan gaat lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
Kabelrek heb ik nu ook last van, schakelt niet echt lekker meer. Morgen maar eens groot onderhoud gaan doen aan de fiets

en @dnelle: Mooie fiets man, komende zondag kom ik hem in het echt bewonderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
Skuzz schreef op maandag 27 april 2009 @ 21:11:
Kabelrek heb ik nu ook last van, schakelt niet echt lekker meer. Morgen maar eens groot onderhoud gaan doen aan de fiets

en @dnelle: Mooie fiets man, komende zondag kom ik hem in het echt bewonderen :)
Kabelrek op je Single? O-)

Zou je btw foto 1 & 2 willen toevoegen aan de Startpost en de spec's willen veranderen?
Thanks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McGryphon

McGryphon

Veul vrouwkes!

Schizo: Die Da Bomb zal inderdaad wel nog wat steviger zijn, maar een Poison Curare of nog beter, de Furan, ga je echt niet slopen met jouw rijstijl zoals je beschreven hebt. Die Da Bomb is gemaakt voor slopestyle, dat wil zeggen big-ass drops van meters hoog en dat soort ongein. Als je het over urban hebt ga je van huizen af moeten springen om zo'n frame te rechtvaardigen...
Die Furan zal ook al lichtelijk overkill zijn trouwens, maar die is wel vet :+

[ Voor 9% gewijzigd door McGryphon op 27-04-2009 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
ja, de prul schakelt voor geen meter! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

Voorderrie is gesteld, thanks voor de tips! 8)

Waarom sta ik trouwens nog niet in de TS met mijn fiets? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster
Omdat je me geen PB'tje hebt gestuurd ;)

(en je moet wel een eigen foto'tje hebben he? niet zo'n standaard folder foto)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dnhelle
Mei schreef op maandag 27 april 2009 @ 22:10:
Voorderrie is gesteld, thanks voor de tips! 8)

Waarom sta ik trouwens nog niet in de TS met mijn fiets? O-)
Geen eigen foto's he... Dan krijg je dat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mei

Mei

Cam net twee maandjes terug verkocht, omdat ik er niks mee deed :+

Jamaar mamma! Er staan veel meer mensen zonder eigen foto's in de TS :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramster