Ik ben van plan om een iets wat dramatischere scene te maken, hoop dat ik het goed over kan brengen.

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2009 14:14 ]
Verwijderd
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Silence is better than unmeaning words. ~Pythagoras
ik dacht aan zo'n klein meisje dat daar op het bankje zit zielig, met een pop in dr hand ofzo (die daar echt hangt, bijna vallend) en dat daar achter van die grijze en grauwe Tigers tanks langs razen. maar ik denk nu dat ik bij het verkeerde eind zit als je dit zo zegtVerwijderd schreef op donderdag 23 april 2009 @ 14:07:
zo vind ik knap als je al weet wat het gaat worden!!
[afbeelding]
heb een probleempje met de schaduw, maar dat los ik later nog wel een keer op...
denk je nu nog steeds te weten wat het wordt?
Oeh, of een stel d-day boten die over zee komen aan varenVerwijderd schreef op donderdag 23 april 2009 @ 14:07:
zo vind ik knap als je al weet wat het gaat worden!!
[afbeelding]
heb een probleempje met de schaduw, maar dat los ik later nog wel een keer op...
denk je nu nog steeds te weten wat het wordt?
[ Voor 4% gewijzigd door Tjeemp op 24-04-2009 04:51 ]
Volgens mij is dat van een shotgun. Weet niet de preciese naam van dat ding. Maar het is een shotgun denk ik.pythagorasABC schreef op donderdag 23 april 2009 @ 23:27:
Ik ben begonnen met Blender, en het valt me nog niet mee
Ik heb wel iets, maar misschien begin ik wel opnieuw als ik nog een paar tutorials heb gevolgd.
Eerste wip:
[afbeelding]
Weet iemand misschien al waar dit van is? Lijkt me niet, want de verhoudingen kloppen volgens mij ook niet precies
Maar dit is in ieder geval een mooi leer project.
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
Als het een M1 Garand moet voor gaan stellen, stel ik voor nog wat meer tutorials te doen japythagorasABC schreef op donderdag 23 april 2009 @ 23:27:
Ik ben begonnen met Blender, en het valt me nog niet mee
Ik heb wel iets, maar misschien begin ik wel opnieuw als ik nog een paar tutorials heb gevolgd.
Eerste wip:
[afbeelding]
Weet iemand misschien al waar dit van is? Lijkt me niet, want de verhoudingen kloppen volgens mij ook niet precies
Maar dit is in ieder geval een mooi leer project.
[ Voor 3% gewijzigd door Dutchie! op 24-04-2009 14:01 ]
Nee, geen Garand, ook geen shotgunSchuey schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 08:16:
[...]
Als het een M1 Garand moet voor gaan stellen, stel ik voor nog wat meer tutorials te doen ja
[ Voor 7% gewijzigd door pythagorasABC op 24-04-2009 15:26 ]
Silence is better than unmeaning words. ~Pythagoras
TyNoxious schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 15:06:
Wel een gaaf model geworden
Dat van Stalllone ziet er ook uit als een hip idee
Ziet er netjes uit KaBRamm688! Volgens mij, model jij 1 ding en dan gelijk te texture erop maken i.p.v. eerst alles modelen en daarna textures maken etc. Waarom kies je voor die methode? (of heb ik het mis?Verwijderd schreef op maandag 27 april 2009 @ 15:42:
het is hier een beetje stil in de vakantie... heeft niet iedereen heel veel tijd om eens lekker te gaan 3d-en?
ikke wel hierbij volgende WIP:
[afbeelding]
ben me vooral bezig aan het houden met de sfeer, en de details in de scene, alles moet een beetje grijzer eruit zien. het saaiste/grootste heb ik nog niet zoveel zin in om aan te beginnen, maar komt deze week wel
heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Iets in de trant van 4 of 5 mei misschien? Een dodenherdenking/monument?Verwijderd schreef op maandag 27 april 2009 @ 15:42:
het is hier een beetje stil in de vakantie... heeft niet iedereen heel veel tijd om eens lekker te gaan 3d-en?
ikke wel hierbij volgende WIP:
[afbeelding]
ben me vooral bezig aan het houden met de sfeer, en de details in de scene, alles moet een beetje grijzer eruit zien. het saaiste/grootste heb ik nog niet zoveel zin in om aan te beginnen, maar komt deze week wel
Verwijderd
JammerVerwijderd schreef op woensdag 29 april 2009 @ 16:12:
Al vette dingen hiero! De deadline komt alleen snel dichterbij..
Dit is ook de rede waarom er van mij geen final komt helaas... khad als idee om die vliegtuigen tussen de schepen te laten vliegen.
Najah dat ga ik echt niet halen en mijn zin is ook sterk afgenomen om dit af te maken.
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
ik ben benieuwd..Dutchzilla schreef op donderdag 30 april 2009 @ 23:53:
vandaag weer bezig geweest. hoop morgen een wip te posten.
ik ga qua texturen iets doen wat ik nog niet heb terug gezien in dit topic.
oja mijn thema:
Atomic bombings of Hiroshima and Nagasaki
IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;
Het boompje ziet er nu een stuk realistischer uit..link0007 schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 18:26:
mooi hoor, kabramde sfeer komt echt goed over, en het doet me bijna denken aan een pixar render (nonchalant realistisch zeg maar
)
Ik vind alleen de boom wat plastic uitzien. misschien wat meer bump/spec-mappen?
Ik denk dat er maar weinig Finals komen... Ik heb gelukkig maandag en dinsdag veel tijd ervoor (tot 19:45 danVerwijderd schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 21:32:
[...]
Het boompje ziet er nu een stuk realistischer uit..
maar ik had wat tijd over, dus ben nu met het laatste onderdeel bezig in mijn scene (denk ik)
snel komt er een nieuwe wip
en waar is de rest??
Nog 3 dagen tot de deadline!!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-05-2009 23:27 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Dark Blue op 03-05-2009 00:49 ]
Had het verzet niet een opslagplaats in brand gestoken waar een berg paspoorten/id-formulieren van de nederlandse bevolking lag? Zodat de duitsers minder snel mensen konden zoeken/oppakken e.d.Dark Blue schreef op zondag 03 mei 2009 @ 00:48:
Ik ben ook benieuwd naar de vliegtuigen... en andere entries. Jammer dat mijn dossier-kabinetje niks met de oorlog te maken heeftanders had ik die mee laten doen
Dat zit wel Schnorr.
Ha, dan misschien toch Villean nog even vragen om een spoedcursusje FumeFXStalllone schreef op zondag 03 mei 2009 @ 01:04:
[...]
Had het verzet niet een opslagplaats in brand gestoken waar een berg paspoorten/id-formulieren van de nederlandse bevolking lag? Zodat de duitsers minder snel mensen konden zoeken/oppakken e.d.
Durf dit niet met zekerheid te zeggen...
"Computer games don't affect kids. I mean if Pacman affected us as kids,
we'd all run around in a darkened room munching pills and listening
to repetitive music."
to repetitive music."
Wat hangt daar onder die voorste zero zijn buik?MaDDoG schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 01:41:
En hier is mijn FINAL
[afbeelding]
(klik voor 1024x614)
Veel succes nog iedereen! Ik ga slapen. Als het mooi weer is ben ik op het bevrijdingsfestival morgen dus het stemmen zal pas woensdag van mijn kant komen (als we genoeg inzendingen hebben om te stemmen).
Volgens mij is dat een hand, die het 'voetje' vasthoudt? Zwarte nagelsqanar schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 09:00:
[...]
Wat hangt daar onder die voorste zero zijn buik?
Je wint de hoofdprijs. Helemaal goedSoaDmaggot schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 09:03:
[...]
Volgens mij is dat een hand, die het 'voetje' vasthoudt? Zwarte nagels
to repetitive music."
Verwijderd
* Spike_wolf heeft echt geen tijd kunnen maken voor deze contestVerwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 13:38:
@ Maddog
Ziet er erg goed uit! zeer origineel!![]()
Mijn Final
[afbeelding]
De contest wordt niet verlengd, behalve als er minder als 3 finals zijn!!
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Ik ga niet moeilijk doen, als ik je Final morgen vroeg ofzo pas ziemdeb schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 15:07:
oooow het is al 5 mei. Ik krijg mijn 3D nooit af tegen vanavond
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2009 19:20 ]
[ Voor 7% gewijzigd door Dutchie! op 05-05-2009 23:56 ]
Ja Maar volgens mij hadden we aan het einde van het vorige deel ook min of meer besloten dat we de contest korter gingen maken. Het duurt gewoon veel en veel te lang. Maar dat is mijn mening. De eerste week van de contest (kan je ook zien aan het aantal wips e.d.) heeft iedereen er nog zin in. Na 3 weken is dat gewoon weg. Daarnaast heb je nog het probleem dat mensen in die 3 weken altijd wel eens wat anders te doen hebben, waardoor ze het gaan verschuiven. Doe de contest in max 2 weken en je hebt een veel actiever publiek.Stalllone schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 23:54:
Deadline is voorbij... wachten we nog op die van mdeb? verzameld de TS de platenkunnen de scores gegeven wordn
![]()
En wie heeft er al nieuwe ideeen? En wat mij betreft word de contest 4weken (of zelfs langer!) kun je tenminste iets meer maken dan 1 of 2 modellen![]()
Of een keer, eentje van 7weken. Verplichte post van 1wip per week, en dan afspreken dat je echt een plaat moet maken. Dus bijv. een echte straat, halve slagveld, een onderzeebodem, een ruimte station/planeet zegmaar een groter geheel.
Nu zijn de finals vaak 1 of 2 modelln en wat rand versierselen
Edit: 3 Finals (misschien een 4e)dit is echt niet goed mensen. Tword er niet leuker op.
Dank jeVerwijderd schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 11:50:
@MaDDoG: Super vet gemaakt! leuk idee! ook mooie textures op je vliegtuig. Met welk programma werkte je ook alweer? hoe heb je die textures er zo goed opgekregen?
Ik ben zelf helemaal niet meer bezig geweest heb de hoop al opgegeven voor mijn final. Voor mij hoeft ie ook niet verlengt te worden..
to repetitive music."
Volgens mij zit het um niet in de 2 weken, want de mensen stoppen gewoon met hun 3D werk. (want als ik de wip's zo zag in het begin, hebben maar weinig mensen er een final van kunnen maken).pgerrits schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 07:52:
[...]
Ja Maar volgens mij hadden we aan het einde van het vorige deel ook min of meer besloten dat we de contest korter gingen maken. Het duurt gewoon veel en veel te lang. Maar dat is mijn mening. De eerste week van de contest (kan je ook zien aan het aantal wips e.d.) heeft iedereen er nog zin in. Na 3 weken is dat gewoon weg. Daarnaast heb je nog het probleem dat mensen in die 3 weken altijd wel eens wat anders te doen hebben, waardoor ze het gaan verschuiven. Doe de contest in max 2 weken en je hebt een veel actiever publiek.
Daarnaast zijn er dus elke maand 2 contest, wel zo leuk als het onderwerp je een keer niet ligt .Ik kon bijvoorbeeld niets verzinnen voor deze contest.
Verwijderd
Verwijderd
Ja ik vind 2 weken ook te kort, maar we kunnen het toch een keer proberen? Komen we er vanzelf achter of het fijner/beter gaat of nietVerwijderd schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 12:20:
2 weken is wel heel kort! Als je een iets groter idee wilt maken dan heb je dalijk geen social life meer! ik denk dat die 3 weken goed genoeg zijn.
Daarnaast heb je ook meer kans dat er (nog) minder mensen mee doen. Telkens denke je dan van naahh dan wacht ik maar 2 weken. met 3 weken is dat niet zo snel het geval.
Ik ben ook gewoon gestopt met deze contest. gewoon omdat ik vakantie had en ook vakantie wilde vieren (dus geen computers) en mijn idee te groot was om in korte tijd uit te werken. een schip moddelen en texturen is best veel werk.
Persoonlijk lijkt me 3 weken voldoende.
Volgens mij kan je met elk onderwerp gewoon iets cools makenVerwijderd schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 13:46:
Helaas geen inspiratie voor dit onderwerp, terwijl het mij wel heel erg boeit.
3 weken vind ik een mooie periode voor de contest. Het is toch zo, het onderwerp ligt je of het ligt je niet.
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Dutchie! op 07-05-2009 13:05 ]
[ Voor 0% gewijzigd door MaDDoG op 07-05-2009 17:08 . Reden: Zie dat ik eigenlijk gewoon D-rez herhaal: voortaan beter lezen |:( ]
to repetitive music."
to repetitive music."
Verwijderd
Ik zat zelf meer aan iets meer open te denken. Tijd oid, dat is leuk vind ik. Of (pre)historie.Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 19:17:
Feli KaBRamm688!
Wat ik wel een leuk onderwerp vind is Architectuur visualisatie..
Bijvoorbeeld gebouwen, woonhuizen enz. Alleen van de buiten kant, met een omgeving, moet te doen zijn en lijkt mij best leuk!
Verwijderd
Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.
Verwijderd
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?
There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq