Ik heb 'm ook geherverinstalleerd. Memory leak is nog steeds aanwezig. Alleen maar die meuk starten en een uur niets doen, doet 'm al groeien. Na een paar redelijk kleine downloads is het alweer 10%. Ik ga straks iets van 50Gb downloaden.Q schreef op maandag 13 december 2010 @ 22:58:
Sab nzb heeft een GB of 100 in de queue eens kijken wat dit doet. %mem = al 20% maar dat boeit me niet zo. We gaan het zien.
Ik heb de meest recente versie gedownload van de officiele sabnzb site.
Download Dir: 1912.24 GB - Complete Dir: 1912.24 GB - Download speed: 4.14 MB/s - Queued: 115.89 GB / 121.42 GB - Sysload 0.64, 0.84, 0.72
Ik heb nu ook even handmatig van een mkv een stel rar-parts gemaakt en daarvan par2 blocks laten genereren. Een verify (op cmd line) ging gewoon goed. Maar ja, dat zegt ook niets, want ik kan soms gewoon 100Gb downloaden zonder problemen. En dan klapt ie als ik een cd'tje pak ofzo. Misschien moet ik dat verifyen en aansluitend unrar-en even in een scriptje 5x laten doen ofzo. Kijken hoe dat gaat.
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.