@FireDrunk: Ik heb dezelfde ervaring als mux. Dat gezegd, MSI doet vrijwel nooit aan undervolting BIOS opties, dus stock is ook alles wat je kunt. ASrock begin je hoger dan MSI maar kun je wel onder het niveau van MSI komen met undervolting, globaal gezegd.
Het ASRock B75 bord is denk ik vooral leuk vanwege zijn lage prijs. 55 euro voor een bord met veel opties en ook redelijk zuinig (mits je gaat undervolten dus en alle meuk uitschakelt) is best een leuke deal.
@Benjamin75: lijkt mij een mooie setup die je hebt! Enige opmerking die ik heb is misschien toch iets beter geheugen als het toch weinig scheelt:
pricewatch: Crucial Ballistix Sport BLS2CP8G3D1609DS1S00CEU. Daarnaast zou ik eerlijk gezegd even wachten met een SSD en pas over een maand ofzo een Crucial M500 120GB halen. Dat is een heel veilige SSD die je ook voor SLOG kunt gebruiken. Een SSD kun je prima later achteraf toevoegen, dus je kunt overwegen de SSD nog even uit te stellen. Bedenk wel dat de ASrock B75 maar één échte SATA/600 poort heeft, de overige twee zijn van ASMedia. Die zijn trager maar ook iets minder zuinig. Op zich geen groot probleem; L2ARC doet het prima op de ASMedia chips daar zal je vrijwel nihil prestatieverlies van ondervinden.
@Nielson: bedenk dat Brazos en al helemaal Atom een gecastreerde PCI-express heeft. Bij Brazos is PCIe 2.0 x4 nog best goed te noemen (2GB/s). Maar het echte wachten is op SoC chips van zowel Intel als AMD. AMD komt in 2013 met de opvolger van Brazos; dit platform is nu wel erg gedateerd met vooral lage CPU-prestaties.