Mijn hd is inderdaad ntfs geformatteerd (was standaard FAT32, maar wilde ook graag iso's groter dan 4 gb erop zetten). Kan het zijn dat dat het probleem is?? Mijn usb-stick is ook NTFS en die geeft geen problemen....DarkChylde schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 14:13:
[...]
hoe is je hd geformatteerd?
ntfs? misschien dat de hdx daar moeite mee heeft?
Dat lijkt een beetje op het probleem wat ik ook heb. Wat voor TV heb je?Iis deze HD ready of full HD? En wat zijn je video instellingen van je HDX?willy1986 schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 11:21:
Mijn HDX speelt geen band of brothers 1080p mkv's. Wel avi, divx en een 720 mkv's.
Weet iemand hoe dit kan? Op mijn pc kan ik de films wel afspelen. HDX heeft de laatste firmware.
We've got that ring of confidence
Ik heb een 32LG5700. Full hd tv. Mijn HDX staat op TV mode + 9.Yukkie schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 22:01:
[...]
Dat lijkt een beetje op het probleem wat ik ook heb. Wat voor TV heb je?Iis deze HD ready of full HD? En wat zijn je video instellingen van je HDX?
Morgen proberen of ik deze mkv's wel op een popcorn hour kan afspelen...
[ Voor 10% gewijzigd door willy1986 op 03-05-2009 00:27 ]
Ik heb ook de 1080p van band of brothers en die speelt de HDX gewoon af. TV instellingen staan in de HDX gewoon op auto. Mijn HDX heeft ook de laatste firmware.willy1986 schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 11:21:
Mijn HDX speelt geen band of brothers 1080p mkv's. Wel avi, divx en een 720 mkv's.
Weet iemand hoe dit kan? Op mijn pc kan ik de films wel afspelen. HDX heeft de laatste firmware.
[ Voor 4% gewijzigd door stifler70 op 03-05-2009 14:54 ]
Mag ik vragen waar je dit vandaan hebt? Ik heb eigenlijk altijd het idee gehad dat ik gewoon 5.1 had.Anoniem: 279039 schreef op zondag 03 mei 2009 @ 14:55:
Kan ook nog de codec zijn, h264@5.1 kan de HDX niet..die gaat maar tot level 4.1.
44x Trina 330WP @ SMA 10.00; Hitachi Yutaki 5,5KW AIO 280L
Anoniem: 279039
Het gaat hier dus over profiles van de h264 codec he, geen audio kanalenhttp://www.hdx1080.com/in...d=115&vmcchk=1&Itemid=115
Video codecs:
[..]
H.264
BP@L3
MP@L4.0
HP@L4.0
HP@L4.1
Van het High Profile kan de HDX tot level 4.1 aan, maar in de codec specificatie (en dus mogenlijk in materiaal wat je download) gaat het tot level 5.1.
Zie Wikipedia: H.264/MPEG-4 AVC
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 279039 op 03-05-2009 21:30 ]
Komt onderstaande titel overeen met een deel van jouw?stifler70 schreef op zondag 03 mei 2009 @ 14:53:
[...]
Ik heb ook de 1080p van band of brothers en die speelt de HDX gewoon af. TV instellingen staan in de HDX gewoon op auto. Mijn HDX heeft ook de laatste firmware.
Band.Of.Brothers.2001.E02.Day.Of.Days.1080p.HDDVD.x264-hV.mkv
Misschien iemand die me kan vertellen waarom ik altijd de HDX uit en daarna weer aan moet zetten, voordat het de nieuwe bestanden ziet die op de interne HD staan? Misschien ook een manier om dit te omzeilen.. want dit is gewoon echt jammer 
En wat is de standaard login, mocht je gewoon de hdx benaderen via \\hdx (vooropgesteld dat daar het ip adres van de hdx achter zit
) ? (ftpuser werkt niet) EDIT: user: nmt password:1234
Hele standaard vragen misschien, maar door de bomen zie ik het bos even niet meer...
En wat is de standaard login, mocht je gewoon de hdx benaderen via \\hdx (vooropgesteld dat daar het ip adres van de hdx achter zit
Hele standaard vragen misschien, maar door de bomen zie ik het bos even niet meer...
[ Voor 11% gewijzigd door DutX op 03-05-2009 22:31 ]
Iemand al nieuws over DTS downmixing? Ik wil nl. pas over een half jaar een nieuwe receiver gaan kopen. Mijn 4 jaar oude Sony voldoet (op de DTS na) nog prima.
Hoe kan het zo lang duren als Popcorn dit er al maanden in heeft gebakken? Het lijkt mij dan een kwestie van een paar dagen, of hooguit weken.
Hoe kan het zo lang duren als Popcorn dit er al maanden in heeft gebakken? Het lijkt mij dan een kwestie van een paar dagen, of hooguit weken.
Gasloos huis 9kW Panasonic WH-MDC09J3E5 | Atlantic Explorer V4 270L | 8715Wp @ SMA Tripower 6.0-3AV-40 (4150Wp NO, 4565Wp ZW)
Normaliter is het een kwestie van een niveau hoger of lager gaan en dan terug en dan moet je alles zien.Def1ant schreef op zondag 03 mei 2009 @ 22:10:
Misschien iemand die me kan vertellen waarom ik altijd de HDX uit en daarna weer aan moet zetten, voordat het de nieuwe bestanden ziet die op de interne HD staan? Misschien ook een manier om dit te omzeilen.. want dit is gewoon echt jammer
Ik ga dit straks even voor je nakijken, zit nu op mijn werk en kan het dus nog niet checken.willy1986 schreef op zondag 03 mei 2009 @ 21:39:
[...]
Komt onderstaande titel overeen met een deel van jouw?
Of andere firmware erin zetten (zie mijn voorgaande posting waar ik ook mijn problemen vermeld)timovd schreef op zondag 03 mei 2009 @ 22:12:
Iemand al nieuws over DTS downmixing? Ik wil nl. pas over een half jaar een nieuwe receiver gaan kopen. Mijn 4 jaar oude Sony voldoet (op de DTS na) nog prima.
Ik heb het nu ook draaiend, bedankt voor de tips!insanebum schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 16:50:
ik maak gebruik van een index.htm in de hoofdmap/root (sommige themes zijn inclusief een index.htm, waaronder kdoske ) - deze wordt automatisch gestart bij het benaderen van de harddisk. Vervolgens kun je zlef de link aanpassen en laten verwijzen naar de map waar je YAMJ/index.htm staat.
[...]
Klopt inderdaad is precies dezelfde en die speelt bij mij prima.willy1986 schreef op zondag 03 mei 2009 @ 21:39:
[...]
Komt onderstaande titel overeen met een deel van jouw?
Vreemd!stifler70 schreef op maandag 04 mei 2009 @ 00:09:
[...]
Klopt inderdaad is precies dezelfde en die speelt bij mij prima.
Welke geluid/beeld instelling gebruik je? Wil je daarvan een foto maken?
Is het mogelijk via je pc keyboard gebruikt te maken van de apps van de HDX 1000. Met de afstandsbediening van de HDX 1000 vind ik bijvoorbeeld invoer van titels in zoekvenster van youtube a crime, dan moet toch anders kunnen?
[ Voor 6% gewijzigd door danda op 04-05-2009 14:25 ]
Dan zal het daar waarchijnlijk niet aan liggen. Het schoot me alleen te binnen dat het daar misschien aan zou kunnen liggen..Anoniem: 300612 schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 17:37:
[...]
Mijn hd is inderdaad ntfs geformatteerd (was standaard FAT32, maar wilde ook graag iso's groter dan 4 gb erop zetten). Kan het zijn dat dat het probleem is?? Mijn usb-stick is ook NTFS en die geeft geen problemen....
Kan je ook ervoor zorgen dat een hele folder in 1x afgespeeld word (muziek) ipv dat je per bestand opnieuw moet aanklikken?
Ik heb zojuist mijn HDX binnengekregen en via 1080p op mijn tv aangesloten.
Tevens een externe hd via usb (2.0) aangesloten met full hd filmpjes.
Als ik nu die mkv bestanden af wil spelen schokt ie als een malle. De eerste seconden gaan goed, dan is hij goed gebufferd.
Zou het zo kunnen zijn dat een externe usb hd het niet aan kan? Of kijk ik ergens overheen?
Tevens een externe hd via usb (2.0) aangesloten met full hd filmpjes.
Als ik nu die mkv bestanden af wil spelen schokt ie als een malle. De eerste seconden gaan goed, dan is hij goed gebufferd.
Zou het zo kunnen zijn dat een externe usb hd het niet aan kan? Of kijk ik ergens overheen?
Begin nu de HDX een beetje door te krijgen, vraag me wel af of het normaal is dat ik een flikkerend beeld heb als de HDX in standby staat (zwart en heel snel wit) (met HDMI verbonden met tv).
Tevens als ik een bestand wil gaan afspelen, dan gaat het scherm even een paar keer op zwart (alsof de kabel eruit is, op mijn tv is het eigenlijk blauw
).. eerst tussen het menu scherm en dan het loading scherm, en ook het loading scherm (of buffering) en het daadwerkelijke afspelen. Is daar wat aan te doen ?
Tevens als ik een bestand wil gaan afspelen, dan gaat het scherm even een paar keer op zwart (alsof de kabel eruit is, op mijn tv is het eigenlijk blauw
http://www.hdx1080.com/wi...oard_to_the_HDX_Player.3Fdanda schreef op maandag 04 mei 2009 @ 14:24:
Is het mogelijk via je pc keyboard gebruikt te maken van de apps van de HDX 1000. Met de afstandsbediening van de HDX 1000 vind ik bijvoorbeeld invoer van titels in zoekvenster van youtube a crime, dan moet toch anders kunnen?
Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.
Druk is op de play knop ipv de Enter/Ok knopBarret schreef op maandag 04 mei 2009 @ 19:42:
Kan je ook ervoor zorgen dat een hele folder in 1x afgespeeld word (muziek) ipv dat je per bestand opnieuw moet aanklikken?
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Is het zo simpel?DjWannaB2002 schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 01:59:
[...]
Druk is op de play knop ipv de Enter/Ok knop
Anoniem: 113180
zo simpel is het ja....
ik heb een andere vraag (ik heb al wat zitten lezen maar kom het tot nu toe nog niet tegen...)
waarom is de browser zo verneukt qua layout? Alles is geel en ziet er niet uit als ik naar
http://192.168.1.69:8077 ga (IP adres van de hdx)
ik heb een andere vraag (ik heb al wat zitten lezen maar kom het tot nu toe nog niet tegen...)
waarom is de browser zo verneukt qua layout? Alles is geel en ziet er niet uit als ik naar
Ik wil dit fijne dingetje ook gaan kopen. Nou vraag ik me af of dat wel handig is. Ik heb een HD-ready televisie, kan ik dan met deze MediaPlayer full HD films kijken die worden gedownscaled naar 720P? Doet dat apparaatje dat voor me, of maakt mijn TV er 1080i van of zo? Kan iemand mij dit uitleggen?
We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.
Dat ligt er uiteraard aan wat je met je TV-output doet he, HD-Ready kan zowel 1080i als 720p aan en als je hem instelt op 1080i stuurt ie logischerwijs alles als 1080i eruit, idem voor 720p...Rexomnium schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 12:09:
Ik wil dit fijne dingetje ook gaan kopen. Nou vraag ik me af of dat wel handig is. Ik heb een HD-ready televisie, kan ik dan met deze MediaPlayer full HD films kijken die worden gedownscaled naar 720P? Doet dat apparaatje dat voor me, of maakt mijn TV er 1080i van of zo? Kan iemand mij dit uitleggen?
720p is in dat geval wel aan te bevelen.
Maar idd, wanneer nodig doet de HDX upscalen, en wanneer nodig downscalen
Maar idd, wanneer nodig doet de HDX upscalen, en wanneer nodig downscalen
"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!
Anoniem: 279039
Bekijk de broncode maar eens...stylesheets en images worden gelinkt via lokale adressenAnoniem: 113180 schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 12:01:
zo simpel is het ja....
Blijkbaar is het niet de bedoeling, of hadden ze er niet bij nagedacht dat mensen via het LAN naar dat adres zouden browsen.
Staat je output mode toevallig op auto?Def1ant schreef op maandag 04 mei 2009 @ 20:39:
Begin nu de HDX een beetje door te krijgen, vraag me wel af of het normaal is dat ik een flikkerend beeld heb als de HDX in standby staat (zwart en heel snel wit) (met HDMI verbonden met tv).
Tevens als ik een bestand wil gaan afspelen, dan gaat het scherm even een paar keer op zwart (alsof de kabel eruit is, op mijn tv is het eigenlijk blauw).. eerst tussen het menu scherm en dan het loading scherm, en ook het loading scherm (of buffering) en het daadwerkelijke afspelen. Is daar wat aan te doen ?
[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 279039 op 05-05-2009 14:06 ]
Ik heb een HD-ready tv die max 720p kan weergeven. Als ik 1080i aanbiedt, wordt dat volgens mij door de TV gedownscaled. Ik heb toch het vermoeden dat ik dan het beste gewoon 720p uit de HDX-1000 kan laten komen? Anders gaat de box het eerst eventueel upscalen en de TV het later weer downscalen. Al dat gerescale gaat volgens mij ten koste van de kwaliteit, toch?
720p voor een 720p tv is het best.
Blijf altijd zo dicht mogelijk bij de maximale resolutie van je tv, anders gaat de beeldkwaliteit idd omlaag
Blijf altijd zo dicht mogelijk bij de maximale resolutie van je tv, anders gaat de beeldkwaliteit idd omlaag
Wat ik dan niet snap.
Ik heb een panasonic plasma hd ready tv.
die ook 1080p ondersteunt (dat vind ik al krom)
Wanneer ik de hdx 1080p laat uitsturen, staat er ook netjes in het scherm van de tv zelf:
HDMI
1080P
Dus hij downscaled het dan niet.....
Waarom is ie dan toch hd ready en niet full hd????
Wanneer ik de hdx 1080p laat uitsturen, staat er ook netjes in het scherm van de tv zelf:
HDMI
1080P
Al op de panasonic site gekeken? Handleiding?vwtune schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 15:37:
Wat ik dan niet snap.
HDMI
1080P
Wat staat er op hun site en wat staat er in de handleiding bij Output/Input mogelijkheden.
Een hoofdstuk waarin staat wat de max resolutie is als je er een pc aan verbindt een hdmi een component een composiet etc etc.
De tv zal waarschijnlijk aangeven wat het inputsignaal is, niet wat de output is.vwtune schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 15:37:
Wat ik dan niet snap.
HDMI
1080P
Hallo,
Ik heb een probleem met het afspelen van muziek. Een aantal weken geleden kon ik d.m.v. de ''play'' knop een heel album afspelen op de HDX. Helaas lukt dat nu niet meer. Als ik op de HDX nu een album wil afspelen en druk op de play knop, dan gebeurd er helemaal niks helaas. Ik heb hem al naar de fabrieksinstellingen gezet en opnieuw de firmware erop gezet. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Ik heb een probleem met het afspelen van muziek. Een aantal weken geleden kon ik d.m.v. de ''play'' knop een heel album afspelen op de HDX. Helaas lukt dat nu niet meer. Als ik op de HDX nu een album wil afspelen en druk op de play knop, dan gebeurd er helemaal niks helaas. Ik heb hem al naar de fabrieksinstellingen gezet en opnieuw de firmware erop gezet. Zijn er meer mensen die hier last van hebben?
Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live
maaruh, als ik hier kijk: http://www.networkedmediatank.com/wiki/index.php/BitTorrentAnoniem: 279039 schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 14:05:
[...]
Bekijk de broncode maar eens...stylesheets en images worden gelinkt via lokale adressen.
Blijkbaar is het niet de bedoeling, of hadden ze er niet bij nagedacht dat mensen via het LAN naar dat adres zouden browsen.
[...]
Staat je output mode toevallig op auto?
dan moet ik daar wel heen om torrents te downloaden? Als het er zo uitziet, wat kan ik dan doen om het fatsoenlijk weer te laten geven? Ietwat meer userfriendly...
Omdat ik nog steeds geen reactie heb gekregen, het volgende (1 ding opgelost en 1 nieuw probleem erbij)
De vraag al eerder gesteld maar geen antwoord. Ik heb aan aantal problemen met mijn HDX en de laatste zinvolle firmware:
1) Audio/Video loopt zelden in sync. Vooral MKV (720P) lopen vooral na een tijdje uit sync of na doorspoelen Opeens geen problemen meer
2) Subtitles werken vaak niet bij MKV
3) Doorspoelen in audio gaat vaak niet of pas wanneer een track een tijdje afspeelt
4) Veel normale ISO's van DVD's die ik ooit met een digitale videocam heb gemaakt, spelen niet af.
5) AVI speelt 9 van de 10 keer niet af. Voornamelijk oudere filmpjes geschoten en omgezet van een oude Hi-8 en digicam
6) Afspelen van videofiles die niet functioneren zoals in punt 4 of 5, zorgen dat de HDX geen enkele videofile meer afspeelt tot een volledige reboot van het apparaat
7) Geen DTS via analog out. (zeer irritant)
8 ) Openen van 1 foto uit een folder met foto's, zorgt er niet voor dat er automatisch een slideshow wordt geopend, noch kan ik naar de volgende foto in de folder
9) Irritante zaken: 5 min HDD spindown en geen standby stand indien media niet meer afspeelt.
10) Media overzicht loopt niet in Sync met wat op de Harde Schijf staat!!!
Ik merk dat wanneer de HDX in standby blijft en niet volledig wordt afgesloten, de lijsten niet meer in het geheugen kloppen. Sommige files heb ik ondertussen al via USB verwijderd of toegevoegd en blijven staan zoals het was op de TV.
Voor punt 1, heb ik de instellingen gewijzigd in sync off, pal/ntsc/24fps maar dat helpt allemaal niets, al lijkt de pal/ntsc/24fps het beste resultaat te geven. Audio via HDMI of direct analoog uit, lijkt niets te helpen.
Ook dacht ik aan overhitting en heb ik de cooling verbeterd door de afstandsbusjes te verkorten, Alu koelplaatje gepolijst en daarna ingesmeerd met Arctic Silver 5 en vervolgens alles in elkaar gezet met een 3e schroefje op het 3e afstandsbusje; Nu wordt de HDX wel warm en werkt de koeling dus goed! Zie ook de manual hier: http://www.huubmons.nl/nmt/index.php?memozien=148
Voor mijn andere problemen zit ik te denken aan een andere firmware erop te zetten, al doe ik dat liever niet en zie ik verder weinig mensen met mijn problemen; Wat ik overigens niet snap aangezien ik pas kort getest heb!
http://www.hdx1080.com/in...unc=view&catid=43&id=6027
Punt 2) http://www.hdx1080.com/in...unc=view&catid=44&id=5319
Punt 4) http://www.hdx1080.com/in...unc=view&catid=44&id=3030
Punt 6) http://www.hdx1080.com/in...unc=view&catid=44&id=5319
De vraag al eerder gesteld maar geen antwoord. Ik heb aan aantal problemen met mijn HDX en de laatste zinvolle firmware:
1) Audio/Video loopt zelden in sync. Vooral MKV (720P) lopen vooral na een tijdje uit sync of na doorspoelen Opeens geen problemen meer
2) Subtitles werken vaak niet bij MKV
3) Doorspoelen in audio gaat vaak niet of pas wanneer een track een tijdje afspeelt
4) Veel normale ISO's van DVD's die ik ooit met een digitale videocam heb gemaakt, spelen niet af.
5) AVI speelt 9 van de 10 keer niet af. Voornamelijk oudere filmpjes geschoten en omgezet van een oude Hi-8 en digicam
6) Afspelen van videofiles die niet functioneren zoals in punt 4 of 5, zorgen dat de HDX geen enkele videofile meer afspeelt tot een volledige reboot van het apparaat
7) Geen DTS via analog out. (zeer irritant)
8 ) Openen van 1 foto uit een folder met foto's, zorgt er niet voor dat er automatisch een slideshow wordt geopend, noch kan ik naar de volgende foto in de folder
9) Irritante zaken: 5 min HDD spindown en geen standby stand indien media niet meer afspeelt.
10) Media overzicht loopt niet in Sync met wat op de Harde Schijf staat!!!
Ik merk dat wanneer de HDX in standby blijft en niet volledig wordt afgesloten, de lijsten niet meer in het geheugen kloppen. Sommige files heb ik ondertussen al via USB verwijderd of toegevoegd en blijven staan zoals het was op de TV.
Voor punt 1, heb ik de instellingen gewijzigd in sync off, pal/ntsc/24fps maar dat helpt allemaal niets, al lijkt de pal/ntsc/24fps het beste resultaat te geven. Audio via HDMI of direct analoog uit, lijkt niets te helpen.
Ook dacht ik aan overhitting en heb ik de cooling verbeterd door de afstandsbusjes te verkorten, Alu koelplaatje gepolijst en daarna ingesmeerd met Arctic Silver 5 en vervolgens alles in elkaar gezet met een 3e schroefje op het 3e afstandsbusje; Nu wordt de HDX wel warm en werkt de koeling dus goed! Zie ook de manual hier: http://www.huubmons.nl/nmt/index.php?memozien=148
Voor mijn andere problemen zit ik te denken aan een andere firmware erop te zetten, al doe ik dat liever niet en zie ik verder weinig mensen met mijn problemen; Wat ik overigens niet snap aangezien ik pas kort getest heb!
http://www.hdx1080.com/in...unc=view&catid=43&id=6027
Punt 2) http://www.hdx1080.com/in...unc=view&catid=44&id=5319
Punt 4) http://www.hdx1080.com/in...unc=view&catid=44&id=3030
Punt 6) http://www.hdx1080.com/in...unc=view&catid=44&id=5319
Anoniem: 288974
kom ik er gisteren (een beetje laat) achter dat ik de laatste firmware heb gemist. Meteen geinstalleerd, blijkt het alleen taalondersteuning te zijn. bareuh, voortaan toch maar even lezen.
ik denk dat het meer is dan enkel taalondersteuning , hieronder is de A110 changelog en als je deze vergelijk nadat je de firmware hebt geupdate zie dat deze ook in de HDX. Ga eens je naar webservices en je hebt ook de nieuwe plugin 'internet radio'. Ik vermoed dat ook de andere fix zijn toegepast op de HDXAnoniem: 288974 schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 11:17:
kom ik er gisteren (een beetje laat) achter dat ik de laatste firmware heb gemist. Meteen geinstalleerd, blijkt het alleen taalondersteuning te zijn. bareuh, voortaan toch maar even lezen.
Release Date:02 April 2009
Firmware Version:01-17-090201-15-POP-403-000
Release Note:
1. No NMT apps, still previous 00-17-090115-15-POP-403
2. Some critical patches on 00-17-090125-15-POP-403/td>
3. Fixed Video_ts playback over SAMBA, with whitespace in share name, will crash.
4. Turkish codepage fix.
5. Remove "Audio */*: ***" message at start of video playback (e.g. TS).
6. PNG read failure cause crash.
7. Fixed ISO with single subtitle track cannot be display.
8. Internet Radio link added in Web Services.
9. MP3 volume soft after ISO/IFO playback workaround.
10. Workaround DirecTV UPnP crash issue.
11. Image cache issue fixed.
nou.... die van 6 maart had ik wel te pakken, maar daarna is een nieuwe gekomen en die stelt niet zoveel voor:
Als er 2 april één voor de PCH is gekomen, zou dat betekenen dat die fixen in een latere versie voor de HDX opduiken. Tenminste, zo was het tot nu toe.Release Date : 28 March 2009
Firmware Version: 50-17-090201-15-HDD-403-000
Release Note :
1. Requires NMT apps 00-17-090115-15-HDD-403
2. Added hebrew, turkish and danish language support
This is a minor firmware release which adds the above language support, it is not neccesary to update to this version if you do not need it.
Anoniem: 300612
Ben er vandaag mee terug geweest naar de winkel en heb een nieuwe meegekregen. Ik ga het vanavond testen en ben benieuwd of deze problemen gaat geven!Anoniem: 300612 schreef op woensdag 29 april 2009 @ 23:10:
Ik heb vandaag een digitech hdx-1000 aangeschaft. Nu het volgende: als ik een usb-stick van 16 gigabyte in de usb-poort stop is er geen enkel probleem. De hdx laadt de stick en ik kan browsen door mijn bestanden en deze ook afspelen. De meeste bestanden die ik wil bekijken staan echter op mijn externe hdd (een WD Mybook Elements van 1 TB). Als ik deze in diezelfde usb-poort stop, gaat mijn hdx beginnen met laden. Dit duurt enige tijd om vervolgens een foutmelding te geven namelijk:
"Request cannot be processed, press returnkey to return to the previous page"
Als ik vervolgens op return druk blijft mijn hdx steken op het scherm met de foutmelding en kan ik niets meer behalve de hdx uitschakelen....![]()
Het komt ook voor dat de hdx mijn Mybook niets eens herkend (krijg dus niet de melding "loading usb device" ).
Met de Mybook is volgens mij niets mis, ik kan hem gewoon gebruiken in de laptop en in mijn wd hd tv mediaplayer.....![]()
![]()
Dit heb ik nu al zo'n vijf keer achter elkaar geprobeerd en ik kom niet meer verder. Heeft er iemand tips voor me??
Ik heb een vraagje heb al wel gezocht maar kon het niet vinden. ook niet op andere sites.
dus daarom hier maar miss dat iemand het weet.
Wij kijken thuis meerdere series op of via de hdx maar wat me opvalt is dat je niet ziet welke aflevering je bv al hebt gezien is het mogelijk om zoiets in te stellen of moet ik dan een jukebox ofzo gaan instaleren?
dus daarom hier maar miss dat iemand het weet.
Wij kijken thuis meerdere series op of via de hdx maar wat me opvalt is dat je niet ziet welke aflevering je bv al hebt gezien is het mogelijk om zoiets in te stellen of moet ik dan een jukebox ofzo gaan instaleren?
Kan je eigenlijk zo de fout in gaan dat je je firmware helemaal niet meer restored krijgt?Mesudio schreef op maandag 20 april 2009 @ 08:33:
[...]
Ben het hele weekend aan het klooien geweest met diverse tuts, waaronder deze, maar kreeg met geen mogelijkheid mijn telnet-sessie werkend (continu Connection Refused-message). Per toeval ben ik op een andere manier gestuit, die in principe makkelijker is dan alle andere tuts gezien je eigenlijk geen handmatige handelingen meer hoeft te verrichten:Naar mijn idee moet op dezelfde manier weer terug te gaan zijn naar de HDX-FW, kan op dit moment echter geen reden verzinnen waarom dat nodig zou zijn.
- Download dit (bron), zet alles op een schone usb-stick (FAT32-geformatteerd), en via file mode open je het html-bestand. Probeer daarna je FW te restoren met de PCH-FW die in het pakket zit.
- Als je heel veel geluk hebt, loopt alles goed en heb je de FW van de PCH op je HDX staan. Zo niet, dan heb je een gebrickte HDX
(dat laatste overkwam mij dus).
- Download nu het FW-recovery-pack van de PCH-site (link), volg de aanwijzingen op, en geniet van de PCH-FW.
nothing :)
hoe wil jij digitaal geluid uit een analoge aansluiting krijgen? Dat kan niet, lijkt me...
hij bedoeld dat de firmware dit nog niet downscaled.
Dit is al wel op de PCH mogelijk, en op de HDX "komt het eraan" maar goed, dat is al een paar maanden de status
Dit is al wel op de PCH mogelijk, en op de HDX "komt het eraan" maar goed, dat is al een paar maanden de status
Ik heb mijn HDX-1000 gereset naar fabrieksinstellingen. Daarna opnieuw opgestart en een Band of brothers mkv werd nu wel afgespeeld... Helaas wel met ruis?! Weet iemand wat ik hieraan moet doen? Bij andere films heb ik geen problemen met de audio. Bij Info: Audio: DTS (48.0 kHz) En bitrate varieerd rond de 1.5 Mbps.willy1986 schreef op maandag 04 mei 2009 @ 00:58:
[...]
Vreemd!
Welke geluid/beeld instelling gebruik je? Wil je daarvan een foto maken?
Anoniem: 300612
De nieuwe hdx die ik vandaag heb meegekregen geeft precies dezelfde foutmeldingAnoniem: 300612 schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 13:39:
[...]
Ben er vandaag mee terug geweest naar de winkel en heb een nieuwe meegekregen. Ik ga het vanavond testen en ben benieuwd of deze problemen gaat geven!

Detecteerde bij jullie het apparaat de televisie meteen? Ik heb de mijne eerst via coax moeten aansluiten, en daar de instellingen handmatig op 1080p 60Hz moeten zetten.
Verder krijg ik het ding met geen mogelijkheid geupdatet. Ik heb het geprobeerd via een USB-stick, maar dan geeft ie een foutmelding aan. Doe ik het via internet, dan blijft ie op een gegeven moment gewoon haken. Bij de PCH was het binnen enkele momenten gefixt, dus ik neem aan dat het niet normaal is. Loopt het bij jullie wèl helemaal vlot?
Mijn firmware is 50-17-080812-15-HDD-403-063. Kennelijk kan ik niet gewoon de nieuwste firmware en NMT Apps installeren. Maar ik krijg het niet zo snel voor me duidelijk welke ik wel kan installeren, en welke ik als eerste kan installeren. Iemand? Ik heb de mijne van iBood. Nu leveren ze daar wel vaker gemankeerde producten, maar ik kan me haast niet voorstellen dat dit ding niet effe up te daten is...
Verder krijg ik het ding met geen mogelijkheid geupdatet. Ik heb het geprobeerd via een USB-stick, maar dan geeft ie een foutmelding aan. Doe ik het via internet, dan blijft ie op een gegeven moment gewoon haken. Bij de PCH was het binnen enkele momenten gefixt, dus ik neem aan dat het niet normaal is. Loopt het bij jullie wèl helemaal vlot?
Mijn firmware is 50-17-080812-15-HDD-403-063. Kennelijk kan ik niet gewoon de nieuwste firmware en NMT Apps installeren. Maar ik krijg het niet zo snel voor me duidelijk welke ik wel kan installeren, en welke ik als eerste kan installeren. Iemand? Ik heb de mijne van iBood. Nu leveren ze daar wel vaker gemankeerde producten, maar ik kan me haast niet voorstellen dat dit ding niet effe up te daten is...
[ Voor 28% gewijzigd door RaJitsu op 07-05-2009 00:38 ]
B.S.U.R.
Ja hoor hier loopt de online update gewoon vlot. Selecteren. Wel duurt het een tijdje dus je moet wel even geduld hebben.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Heb hem ook van ibood en zelfde probleem. Denk dat het 1 niks met het ander te maken heeft.RaJitsu schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 00:19:
Detecteerde bij jullie het apparaat de televisie meteen? Ik heb de mijne eerst via coax moeten aansluiten, en daar de instellingen handmatig op 1080p 60Hz moeten zetten.
Hoe dan ook, gebruik is een USB stick en volg deze stappen uit de wiki
http://www.hdx1080.com/wi..._Page#NMT_Firmware_Update
Ging hier prima..
Anoniem: 301413
Afspelen mkv 1080p bestanden lukt niet.
Heb onlangs de HDX1080 in gebruik genomen
Brand: Western Digital Caviar Green Power 3,5"
Model: WD10EADS (32mb cache)
Size: 1TB
Notes: Works well, format and NMT apps install OK (EXT3)
AAM (Automatic Acoustic Management) set to 128
Laatste firmware geinstalleerd incl nmt-apps
Bestand gesaved op de hdx/
Wanneer ik de mkv start op mijn pc met VLC-player geen probleem.
Heeft iemand hier ervaring mee.
thx Mich
Brand: Western Digital Caviar Green Power 3,5"
Model: WD10EADS (32mb cache)
Size: 1TB
Notes: Works well, format and NMT apps install OK (EXT3)
AAM (Automatic Acoustic Management) set to 128
Laatste firmware geinstalleerd incl nmt-apps
Bestand gesaved op de hdx/
thx Mich
Lukken alle 1080p mkv bestanden niet of alleen een specifieke niet? Want ik speel met regelmaat 1080p mkv's af... Alleen met het doorspoelen wil het even freezen voor een paar secondes voor dat het weer resumed.
Anoniem: 301413
Heb eigenlijk nog geen andere geprobeerd, vroeg het mij alleen af of er problemen zijn hiermee. Van het weekend even een bak aan films op de hdx gooien en alles even controleren.
thx
thx
Ik heb ook een hd ready plasma (42px80) en die heeft dus een resolutie van 1024*768vwtune schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 15:37:
Wat ik dan niet snap.
HDMI
1080P
De video processor in panasonic plasma tv's zit, verwerkt alles in 1080p. en dan scaled hij dat voor deze resolutie. De reden hierachter is, vermoed ik, omdat bij hd-ready plasma panelen rechthoekige plasmacellen/cellen zijn en dan zou een 1 op 1 pixel verhouding ermaar uitzien
ik heb sinds vorige week ook men hdx 1000 , maar nog geen tijd gehad om hem uit testen, + nog een harde schijfke inbouwen enzo. ik kijk nu vooral via men nvidia 9600GT + mpc decoder (dxva) + kmplayer
Perilous to us all are the devices of an art deeper than we possess ourselves.
Anoniem: 283254
Hi,
Weet iemand of je ook kan ftp-en naar een extern aangesloten USB disk op de HDX? zo ja, hoe dan?
thnx,
Ron
Weet iemand of je ook kan ftp-en naar een extern aangesloten USB disk op de HDX? zo ja, hoe dan?
thnx,
Ron
hallo mede hdx-ers,
even een hardware vraag mijn voeding van de HDX maakt een vrij irritant piepend geluid, hebben meer mensen dit probleem ?
het is er een via de ibood, liever stuur ik hem voor alleen de voeding niet RMA (tenzij ik natuurlijk eerst een andere voeding krijg
)
even een hardware vraag mijn voeding van de HDX maakt een vrij irritant piepend geluid, hebben meer mensen dit probleem ?
het is er een via de ibood, liever stuur ik hem voor alleen de voeding niet RMA (tenzij ik natuurlijk eerst een andere voeding krijg
Signature
Dit is niet enkel het geval bij Plasma. Ik heb een Samsung HD Ready 32'' TV die wel 1080p (Full HD) ondersteund.CaineTanathos schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 09:53:
[...]
Ik heb ook een hd ready plasma (42px80) en die heeft dus een resolutie van 1024*768
De video processor in panasonic plasma tv's zit, verwerkt alles in 1080p. en dan scaled hij dat voor deze resolutie. De reden hierachter is, vermoed ik, omdat bij hd-ready plasma panelen rechthoekige plasmacellen/cellen zijn en dan zou een 1 op 1 pixel verhouding ermaar uitzien
ik heb sinds vorige week ook men hdx 1000 , maar nog geen tijd gehad om hem uit testen, + nog een harde schijfke inbouwen enzo. ik kijk nu vooral via men nvidia 9600GT + mpc decoder (dxva) + kmplayer
Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth
Hoi,
Ik ben ook opzoek naar een Mediaplayer, alleen wil ik hiermee ook TV mee opnemen. Heeft iemand ervaring met zo'n apparaat? Ik zat zelf te denken aan de A.C. Ryan Playon DVR TV, of aan de conceptronic media giant.
Ik ben ook opzoek naar een Mediaplayer, alleen wil ik hiermee ook TV mee opnemen. Heeft iemand ervaring met zo'n apparaat? Ik zat zelf te denken aan de A.C. Ryan Playon DVR TV, of aan de conceptronic media giant.
Buiten het feit dat dit daar niet het goede topic voor is, kan een NMT dat ook nietwhoopa13 schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 18:44:
Hoi,
Ik zou inderdaad kijken naar een conceptronic of iets dergelijks, al heb ik daar geen ervaring mee.
ik heb op mijn HDX geprobeerd een applicatie toe te voegen,(hdd sleep) bij het opnieuw opstarten stond die niet bij de progamma's toen via nmt installatie hulp geprobeerd, toen opnieuw opgestart. En toen waren in het instellingen menu me MNT progamma's weg.
Als ik via onderhoud de nmt progamma's opnieuw wil installeren, kan dat alleen als ik de schijf her formateer.
En dan wil ik natuurlijk niet, (ik ben net klaar)
Dit is allemaal gekomen omdat de HDD bleef draaien in standby en dat hoort volgens mij niet. Weet iemand hoe de apps opnieuw geinstalleerd kunnen worden zonder gegevens verlies? Zou wel raar zijn als dat niet zou kunnen. en hoe voorkom ik progamma verlies in de toelomst
Als ik via onderhoud de nmt progamma's opnieuw wil installeren, kan dat alleen als ik de schijf her formateer.
Dit is allemaal gekomen omdat de HDD bleef draaien in standby en dat hoort volgens mij niet. Weet iemand hoe de apps opnieuw geinstalleerd kunnen worden zonder gegevens verlies? Zou wel raar zijn als dat niet zou kunnen. en hoe voorkom ik progamma verlies in de toelomst
[ Voor 15% gewijzigd door mickey101 op 08-05-2009 15:19 ]
Ellow beste mensen,
Ik heb van de week een SATA2CFhttp://www.nowthatsit.nl/?c=181&i=8425 converter gekocht en een Transcend 2 GB CF kaartje erbij voor mijn HDX-1000
Na aansluiten krijg ik hem niet helemaal top aan de praat, op dit forum heb ik niet veel kunnen vinden over ervaringen met sata2cf kaartjes..... Op het Engelstalige forum
lees ik dat niet elke sata2cf kaart werkt! Alleen de rode ? werkt schijnbaar.... weet iemand de verschillen tussen deze 2 kaarten en is er een manier om dit kaartje toch aan de praat te krijgen?
Alvast bedankt,
Martijn
Ik heb van de week een SATA2CFhttp://www.nowthatsit.nl/?c=181&i=8425 converter gekocht en een Transcend 2 GB CF kaartje erbij voor mijn HDX-1000
Na aansluiten krijg ik hem niet helemaal top aan de praat, op dit forum heb ik niet veel kunnen vinden over ervaringen met sata2cf kaartjes..... Op het Engelstalige forum
lees ik dat niet elke sata2cf kaart werkt! Alleen de rode ? werkt schijnbaar.... weet iemand de verschillen tussen deze 2 kaarten en is er een manier om dit kaartje toch aan de praat te krijgen?
Alvast bedankt,
Martijn
De adapter moet DMA ondersteunen anders kun je de CF kaart niet correct gebruiken als HDD voor je mediaspeler. Dat ga je alleen aan de praat krijgen met een andere SATA2CF adapter..garth1978 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 10:17:
Ellow beste mensen,
Alvast bedankt,
Martijn
Kijk ook eens bij DealExtreme.com. Verkoopt dezelfde kaartjes voor minder geld en gratis shipping.
HDX1000 staat hier ook te snorren. Maar, NZBget werkt wel maar "parren en rarren' duurt wel erg lang. Verbinding valt ook regematig uit..Vind het programma erg bugy. Dan maar via de PC met Altbinz rechtstreeks op de HDX1000/video map is veel sneller en zonder gedoe!
Tune Hdd for silence werkt goed, Samsung F1 is een stuk stiller..
Tune Hdd for silence werkt goed, Samsung F1 is een stuk stiller..
Tubes....It's what make music music!
Bedankt voor je snelle reactie!OutofFocus schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 10:29:
[...]
De adapter moet DMA ondersteunen anders kun je de CF kaart niet correct gebruiken als HDD voor je mediaspeler. Dat ga je alleen aan de praat krijgen met een andere SATA2CF adapter..
Kijk ook eens bij DealExtreme.com. Verkoopt dezelfde kaartjes voor minder geld en gratis shipping.
even rond zitten neuzen op die site en kwam deze tegen http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.19904 kan iemand bevestigen dat die wel gaat werken? Zo ja ga ik hem meteen bestellen!
EDIT: ik lees nog even de verpakking van de kaart die ik nu heb http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.8466 en op de achterkant staat dus WEL Supports DMA and UltraDMA modes
[ Voor 20% gewijzigd door garth1978 op 08-05-2009 10:43 ]
ff quote van mezelfmickey101 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 09:17:
ik heb op mijn HDX geprobeerd een applicatie toe te voegen,(hdd sleep) bij het opnieuw opstarten stond die niet bij de progamma's toen via nmt installatie hulp geprobeerd, toen opnieuw opgestart. En toen waren in het instellingen menu me MNT progamma's weg.
Lijkt me sterk dat niemand weet hoe ik de standaard apps kan installeren zonder de schijf te formateren
Net even gechecked.mickey101 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 21:27:
[...]
ff quote van mezelf
Lijkt me sterk dat niemand weet hoe ik de standaard apps kan installeren zonder de schijf te formateren
Als nmt apps al geinstalleerd was, dan krijg je 2 opties als je de wizard weer volgt.
Zie je dat niet?
iemand dezelfde klachten ?Eboman schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 14:28:
hallo mede hdx-ers,
het is er een via de ibood, liever stuur ik hem voor alleen de voeding niet RMA (tenzij ik natuurlijk eerst een andere voeding krijg)
Signature
Klopt, dat heb ik ook gedaan maar daar is het fout gegaan, nadat die opnieuw opgestart was, was in het instellingen menu de optie nmt progamma's weg, en bij de nmt hulp staat nu nog maaar 1 optie. Heb trouwens inmiddels dat maar gedaan, maar wil wel voorkomen dat het nog een x gebeurt. Hij was na de verse instal mooi stil, maar nadat ik nzbget heb geconfigureert spint de hdd weer in standby, zelfs als ik de lan eruit haal.peak schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 23:03:
[...]
Net even gechecked.
Als nmt apps al geinstalleerd was, dan krijg je 2 opties als je de wizard weer volgt.
Zie je dat niet?
En rechtstreekse installatie met files op USB stick ipv via internet en menu ?
[ Voor 3% gewijzigd door punisher007 op 09-05-2009 07:57 ]
Vroeger kon ik met mijn nokia de HDX bedienen (in denk onder mijn netwerk). Ik heb nu een 5800 en die optie is er helaas niet meer. Zijn er mensen die toevallig dezelfde combinatie hebben (HDX en 5800) en die het gelukt is om dit te doen?
Anoniem: 301731
Ik lees dat ik op de onderste usb aansluiting een usb hub kan aansluiten, en daar op dus meerdere externe harde schijven kan aansluiten.
Ik heb echter al meerdere usb hubs geprobeerd maar krijg het niet werkend.
Heeft iemand hier ervaring mee en het wel werkend?
Ik heb echter al meerdere usb hubs geprobeerd maar krijg het niet werkend.
Heeft iemand hier ervaring mee en het wel werkend?
Ik heb er geen ervaring mee, maar mijn eerste gedachte is spanningsgebrek. Je vermeld niet of je ook een hub met eigen stroomadapter getest hebt.
HELLUP
Ik heb gister de HDX-1000 gekocht
Firmware geupgrade and NMT geinstalleerd
Het apparaat heb ik vooral gekocht om (eigen) films op te slaan.
Eerst een test gedaan door een echte DVD te kopieren naar de HDX. (TS_video en TS_AUDIO)
Deze wordt zonder problemen door mijn HDX afgespeeld
Echter toen ik een DVD erheen kopieerde (TS_video en TS_AUDIO) welke ik zelf heb gemaakt met pinacle 12
Zodra ik de map aan klik krijg ik een blauw scherm met de text "Networked media Tank" tezien, maar niet de DVD :(
Ik dacht dat ik wellicht iets fout gedaan had dus heb een kort stukje film bewerkt in pinnacle en als DVD laten wegschrijven naar mijn HD. Ook deze poging mislukte met het zelfde resultaat. Na nog een paar pogingen met andere instellingen gedaan, maar allemaal zonder het gewenste resultaat :(:(
Tot slot ook geprobeerd om er een ISO van de te maken en ook die naar de HDX gekopierd, wederom zelfde resultaat :(:(:(:(:(
Ik heb al veel gegoogled maar nog geen antwoorden gekregen, dus hopelijk kunnen jullie me helpen...
1. Heeft 1 van jullie ervaring met eigen pinnacle films i.c.m. HDX-1000?
2. Welk formaat maken jullie TS_video of ISO ?
3. Kan iemand verklaren waarom de pinnacle data niet getoond kan worden? Ik dacht dat TS_video een standaard was voor DVD's..
Hopelijk kunnen jullie me helpen
Thx Rick

Ik heb gister de HDX-1000 gekocht
Eerst een test gedaan door een echte DVD te kopieren naar de HDX. (TS_video en TS_AUDIO)
Echter toen ik een DVD erheen kopieerde (TS_video en TS_AUDIO) welke ik zelf heb gemaakt met pinacle 12
Zodra ik de map aan klik krijg ik een blauw scherm met de text "Networked media Tank" tezien, maar niet de DVD :(
Ik dacht dat ik wellicht iets fout gedaan had dus heb een kort stukje film bewerkt in pinnacle en als DVD laten wegschrijven naar mijn HD. Ook deze poging mislukte met het zelfde resultaat. Na nog een paar pogingen met andere instellingen gedaan, maar allemaal zonder het gewenste resultaat :(:(
Tot slot ook geprobeerd om er een ISO van de te maken en ook die naar de HDX gekopierd, wederom zelfde resultaat :(:(:(:(:(
Ik heb al veel gegoogled maar nog geen antwoorden gekregen, dus hopelijk kunnen jullie me helpen...
3. Kan iemand verklaren waarom de pinnacle data niet getoond kan worden? Ik dacht dat TS_video een standaard was voor DVD's..
Hopelijk kunnen jullie me helpen
Thx Rick
Als er een bestandje in de video_ts map staat wat er niet in thuis hoort, dan doet ie et niet.
Check ff de inhoud of er andere bestnaden dan FUP IFO e.d. in staan
Ja dat had ik inderdaad ook al ergens gelezen, maar dat is niet het geval.cypher21 schreef op zondag 10 mei 2009 @ 16:27:
Als er een bestandje in de video_ts map staat wat er niet in thuis hoort, dan doet ie et niet.
Nog iemand andere suggesties of ervaringen met pinnacle -> HDX 1000?
Grt rick
Kijk even met welk profiel de h264 is gemaakt. L5 wordt niet ondesteund. Als dit het geval is zal je moeten re-encoden.Anoniem: 301413 schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 09:14:
Afspelen mkv 1080p bestanden lukt niet.
thx Mich
Anoniem: 279311
dit is meschien weer zo een domme vraag maar ik stel hem toch even.
Als je de hdx1000 op standy zet dan gaat het downloade gewoon door neem ik aan?
maar download hij dan gewoon op volle snelheid of download hij dan langzamer?
in iedergeval vast bedankt
edit:
ik download met het standaart bittorent programma
edit:
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 279311 op 10-05-2009 23:25 ]
geen domme vraag, maar je had dit best in dit of het vorige topic terug kunnen vinden: standby is aan zonder beeld en geluid. geen verschil dus in snelheid.Anoniem: 279311 schreef op zondag 10 mei 2009 @ 23:24:
dit is misschien weer zo een domme vraag maar ik stel hem toch even.
Dat gaat net zo snel weer doorAnoniem: 279311 schreef op zondag 10 mei 2009 @ 23:24:
dit is meschien weer zo een domme vraag maar ik stel hem toch even.
edit:
Het kan zelfs zijn dat het sneller gaat, aangezien hij verder niets meer aan het doen is. Je kunt de NMT ook horen als deze op standby staat
Klopt, heb ik ook soms.... een hele hoge pieeeeeeppppppp geluid.Eboman schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 14:28:
hallo mede hdx-ers,
het is er een via de ibood, liever stuur ik hem voor alleen de voeding niet RMA (tenzij ik natuurlijk eerst een andere voeding krijg)
Dan doe ik hem ff helemaal uit via de knop aan de achterkant en doe ik hem weer aan. Dan is het weg.
Voor mij geen rede om hem terug te sturen. Komt trouwens niet van Ibood die van mij.
Ik zit met een probleem hier: op de een of andere manier zijn mijn nmt apps verdwenen. Niets aan de hand, dacht gewoon weer ff opnieuw installeren, maar ik MOET een format doen! Ik krijg geen keuze meer. Is er een manier om zonder format de nmt apps er weer op te zetten?
Is het mogelijk om MP3's die op de HDX staan vanaf het internet af te spelen? Ik wil op de computer op mijn werk luisteren naar de MP3's bij mij thuis. Kan iemand mij vertellen hoe ik dat voor elkaar krijg?
mijn theorie is dat je je uPnP poorten naar je HDX forward in je router, en dan verbinding maakt via het ip-adres van je provider. Nooit geprobeerd, maar dat lijkt me de enige manier. Of FTP-en en lokaal afspelenRexomnium schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 09:25:
Is het mogelijk om MP3's die op de HDX staan vanaf het internet af te spelen? Ik wil op de computer op mijn werk luisteren naar de MP3's bij mij thuis. Kan iemand mij vertellen hoe ik dat voor elkaar krijg?

Zou het niet mogelijk zijn om Shoutcast te draaien op de HDX?Rexomnium schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 09:25:
Ja, dat is volgens mij wel enigszins mogelijk, maar kun je dan zelf bepalen welk nummer je luistert (dus is de HDX dan te bedienen vanaf mijn werk?), of wordt de HDX dan een radiostation en gaat hij lukraak de nummers die ik in een playlist zet afspelen?n00bs schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 10:44:
[...]
Zou het niet mogelijk zijn om Shoutcast te draaien op de HDX?
edit:
Over mijn thuisnetwerk is het me wel al gelukt met PlugPlayer via de Iphone. Daarin kon ik de mediabron en mediarenderer selecteren. Met de HDX als bron en de Iphone als renderer, kreeg ik keurig netjes de muziek op mijn Iphone te horen.
[ Voor 22% gewijzigd door Rexomnium op 12-05-2009 13:16 ]
Echt niemand ervaring met onderstaande?
Eagleboy schreef op zondag 10 mei 2009 @ 14:12:
HELLUP![]()
Ik heb gister de HDX-1000 gekocht![]()
Hopelijk kunnen jullie me helpen![]()
![]()
Thx Rick
blijkbaar niet
Zijn er meer mensen die problemen hebben met .srt bestanden? Ik heb een aantal avi's met .srt bestanden. De één speelt hij perfect af en de ander laat hij niks zien, geen ondertiteling. Kan hem ook niet selecteren. Lijkt wel of hij die srt file dan niet ziet.
Zelfde naam de film en srt bestand?stifler70 schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 18:43:
Zijn er meer mensen die problemen hebben met .srt bestanden? Ik heb een aantal avi's met .srt bestanden. De één speelt hij perfect af en de ander laat hij niks zien, geen ondertiteling. Kan hem ook niet selecteren. Lijkt wel of hij die srt file dan niet ziet.
Anoniem: 302197
I'm sorry, but recruiting is prohibited at our forums. Additionally, GoT is a Dutch-only board.
[ Voor 93% gewijzigd door RoD op 15-05-2009 15:29 ]
*knip*
[ Voor 104% gewijzigd door RoD op 15-05-2009 15:29 ]
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 | Marstek 5.12KWh V151+CT003 V115 |
vertalen doe je dan hopelijk wel wat beter dan je engels hier he ?
ik zal mijn goedste best doen
Maar ff serieus, naar NL vertalen vindt ik zelf stukkeeeen makkelijker
Zal het ook latne controleren door iemand anders hoor, just in case
Mocht ik het worden uiteraard..
Maar ff serieus, naar NL vertalen vindt ik zelf stukkeeeen makkelijker
Zal het ook latne controleren door iemand anders hoor, just in case
Mocht ik het worden uiteraard..
[ Voor 8% gewijzigd door R-B op 14-05-2009 08:29 ]
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 | Marstek 5.12KWh V151+CT003 V115 |
Ja, alles klopt verder bestandsnamen zijn hetzelfde op de extentie na. Heb de complete serie van friends in avi. De ene aflevering doet het wel de ander niet. Heel vreemd.
[ Voor 36% gewijzigd door stifler70 op 14-05-2009 10:38 ]
Anoniem: 13104
Na de koop van de HDX1000 direct een harde schijf erin gedaan (Samsung Spinpoint HD103UI) en wat klooien met de instellingen etc. etc.
Geweldig apparaat, alles draaide een paar weekjes prima de luxe!!!
Maar helaas ...... tot ....... tot ....... tot enige dagen geleden dus
Na het starten van een film (vanaf de HD van de HDX1000) loopt de buffer allereerst vol, waarna de film start.
Al na een aantal seconde gaat de film vervolgens over in SLOW MOTION
Dit geld voor alle films die ik op de HDX1000 heb staan (mkv en iso).
Opvallend is dat films die in het begin ietwat minder gedetailleerd zijn (eenvoudige animatie graphics), lopen iets langer door (20 sec), waarna de slow motion begint.
Voor alle duidelijkheid, voorheen liepen ze allemaal prima de luxe.
Ik heb geen idee waar ik moet zoeken om dit probleem te verhelpen.
Persoonlijk lijkt mij dit een probleem met de buffer ofzo.
Iemand een idee hoe/wat???
Thanks
Maar helaas ...... tot ....... tot ....... tot enige dagen geleden dus
Na het starten van een film (vanaf de HD van de HDX1000) loopt de buffer allereerst vol, waarna de film start.
Al na een aantal seconde gaat de film vervolgens over in SLOW MOTION
Opvallend is dat films die in het begin ietwat minder gedetailleerd zijn (eenvoudige animatie graphics), lopen iets langer door (20 sec), waarna de slow motion begint.
Thanks
HDX al eens opnieuw gestart? Misschien programma's geinstalleerd via CSI of anders die veel CPU gebruiken? Newsget/torrent client draaien?
[ Voor 70% gewijzigd door cypher21 op 14-05-2009 13:26 ]
Anoniem: 13104
Ik heb de HDX "vanzelfsprekend" meerdere malen opnieuw opgestart, maar het euvel bleef / blijft.cypher21 schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 13:24:
HDX al eens opnieuw gestart? Misschien programma's geinstalleerd via CSI of anders die veel CPU gebruiken? Newsget/torrent client draaien?
De films heb ik of via mijn computer naar de HD van de HDX gekopieerd of via nzbget van newsgroepen gedownload. Ze staan er in iedergeval prima op, want ze liepen voorheen prima!!!
Zover ik weet heb ik geen geen programma's lopen gelijktijdig met het afspelen van films.
Ennuhhhh ..... wat bedoel je precies met "programma's geinstalleerd via CSI"?
Community Service Installer, makkelijk programma op de pc om dingen op de NMT te installeren.
Maar als het niet bekend voorkomt, dan gok ik dat het NEE is
Heb je al geprobeerd een film te streamen ipv vanaf de interne HDD af te spelen? Zo nee, probeer eens of dat wel goed gaat, zou natuurlijk ook de HDD kunnen zijn.
Maar als het niet bekend voorkomt, dan gok ik dat het NEE is
Heb je al geprobeerd een film te streamen ipv vanaf de interne HDD af te spelen? Zo nee, probeer eens of dat wel goed gaat, zou natuurlijk ook de HDD kunnen zijn.
Iemand maakt een melding over de cache, geen idee hoe dat moet; Maar kan het niet eventueel een probleem zijn met ophoping van de warmte? maakt de CPU wel contact met de behuizing?Anoniem: 13104 schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 12:33:
Na de koop van de HDX1000 direct een harde schijf erin gedaan (Samsung Spinpoint HD103UI) en wat klooien met de instellingen etc. etc.
Maar helaas ...... tot ....... tot ....... tot enige dagen geleden dus![]()
Al na een aantal seconde gaat de film vervolgens over in SLOW MOTION![]()
Thanks