page404 schreef op vrijdag 05 februari 2010 @ 13:14:
[...]
daar klopt iets niet hoor! downloaden, rarren en parren van een dvd moet in een paar uur gepiept kunnen zijn. ik heb ook wel 10gig+ bestanden gedownload, en daar was ie dan wel 10 uur mee bezig, maar die 40 uur waar jij het over hebt herken ik helemaal niet.
Ik herken het normaal ook niet. Normaal is het inderdaad een paar uur (daarom download ik liever Divx, dan is het een kwartier ofzo). Maar bij deze ging hij toen hij klaar was ook nog extra par-bestanden downloaden. Dat heb ik ook nog niet eerder gezien dat dit tijdens het checken gebeurd dus ik denk dat het komt doordat het minder compleet is. Ook het downloaden gaat nu heel langzaam omdat alle cpukracht naar dat repareren gaat.
name stage % remaining time
The Shield S03D04 TVPINDA repairing files 50.6% 17:18:00
Ik neem aan dat hij hierna ook nog gaat extracten, dus de 40 uur haalt hij dan wel inderdaad. Ik denk dat ik de bestanden maar verplaats en ze zelf repareer. Dan zal hij wel stoppen na een foutmelding.
[edit]
Probleem gevonden, 9 compleet niet bruikbare rarbestanden. Ik hoop dat dit niet te vaak voor gaat komen want ik ben net van payserver veranderd
Ik ben het nu met quickpar aan het repareren, ik hoop dat dit sneller gaat maar het moet ook over het netwerk dus dat zal ook niet full-speed gaan.
[
Voor 17% gewijzigd door
Marzman op 05-02-2010 14:52
]