Zoals ik al eerder aangaf valt mijn telefoonverbinding steeds weg en ik heb geen nummerherkenning meer, dat allemaal sedert een update van vorige week.
Ook ik maak al lang (ruim 3 jaar, vanaf het Wanadootijdperk) gebruik van deze internet verbinding. Ook ik heb nog niet veel problemen ondervonden tot nu toe.
Maar het meest irritante vind ik dat, als je de helpdesk belt, je ondeskundig personeel aan de lijn krijgt die alles volgens een stappen plan behandelen ( resetten, harde reset, kabels vervangen etc). Zij hebben totaal geen oren naar opmerkingen die gedaan worden omtrent het feit dat mijn problemen ontstaan zijn ná de update.
Een mail in de richting van Online wordt bovendien niet eens beantwoord.
Als ik een keer problemen heb verwacht ik geholpen te worden met een duidelijk antwoord. Als dat uitblijft en de storing wordt niet verholpen ben ik het al gauw zat. Ik verwacht serieus genomen te worden en dat gevoel heb ik bij Online niet.
Ik ga in ieder geval op zoek naar een andere provider! (Ziggo, 20Mb met telefoon en tv voor nog geen 50 euro, met een snelheidsverhoging naar 30 MB begin volgend jaar. Ben ik al met al nog goedkoper uit dan nu)
Ohja, ik kreeg vandaag een brief binnen met de mededeling dat ik, vanwege verlaagde prijzen, mijn abonnement kan overzetten.
Kijk op
www.online.nl/blijvendlaag of bel 0900-0133 stond in de brief, dit voor diegene die toch bij Online willen blijven.
[
Voor 17% gewijzigd door
Verwijderd op 05-08-2009 20:30
]