Acties:
  • 0 Henk 'm!
peke schreef op zondag 12 juli 2009 @ 19:48:
[quote]psychoclown schreef op zondag 12 juli 2009 @ 11:23:
[...]

Dat timestamp idee lijkt me niet heel handig, de kans is zeer klein dat iemand op hetzelfde tijdstip een zelfde rune vind maar de kans is aanwezig. Al helemaal als je verder kijkt dan alleen naar hrs :)

[...]
Een normale timestamp is tot op de miliseconde, dan nog zou het kunnen. Koppel de timestamp echter aan het item type en reken erbij dat de controle enkel op het niveau van de speler gebeurt dan weet je dat je eerder de loterij gaat winnen dan dat je items onterecht poofen. ;)
helaas winnen mensen de loterij, dus zal het gebeuren dat een item onterecht poofed, wat blizzard dus niet wil riskeren :), misschien iets van een hasj code voor elke unique, highlvl set en rune genereren? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199546

iemand enig idee wanneer de ladder reset komt? Ik lees alweer een tijdje mee en speelde vroeger erg veel (meestal solo). Ik heb al lopen googlen maar kom nergens een concrete datum tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op zondag 12 juli 2009 @ 20:03:
[...]

helaas winnen mensen de loterij, dus zal het gebeuren dat een item onterecht poofed, wat blizzard dus niet wil riskeren :), misschien iets van een hasj code voor elke unique, highlvl set en rune genereren? :)
Precies zo gamervriendelijk is Blizzard wel en die zal niet tevreden zijn met een risico hoe klein die ook mag zijn.
Anoniem: 199546 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 20:17:
iemand enig idee wanneer de ladder reset komt? Ik lees alweer een tijdje mee en speelde vroeger erg veel (meestal solo). Ik heb al lopen googlen maar kom nergens een concrete datum tegen.
Dat je niks kan vinden kan heel goed kloppen.. er is nog niks bekend enkel dat (zie mijn laatste update) het D2 team tijdelijk naar het WC3 team verhuist was om te helpen met een ernstige leak. Ze zijn nu een weekje weer terug bij 1.13 wat betekend dat ze het nog moeten afmaken, daarna nog de beloofde PTR en dan pas zal die gereleased worden. Verder heeft Bashiok toegezegd de releasedate 2 weken van tevoren bekend te maken dus zodra er iets bekend is zul je dat ook hier lezen ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op zondag 12 juli 2009 @ 22:13:
[...]

Precies zo gamervriendelijk is Blizzard wel en die zal niet tevreden zijn met een risico hoe klein die ook mag zijn.

[...]

Dat je niks kan vinden kan heel goed kloppen.. er is nog niks bekend enkel dat (zie mijn laatste update) het D2 team tijdelijk naar het WC3 team verhuist was om te helpen met een ernstige leak. Ze zijn nu een weekje weer terug bij 1.13 wat betekend dat ze het nog moeten afmaken, daarna nog de beloofde PTR en dan pas zal die gereleased worden. Verder heeft Bashiok toegezegd de releasedate 2 weken van tevoren bekend te maken dus zodra er iets bekend is zul je dat ook hier lezen ;)
PTR= Public Test Realm

ff voor de duidelijkheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Wat een rust hier jongens :D Het wordt echt tijd voor die reset, want het bloedt volledig dood. Games zijn amper nog te vinden online en alle discussies zijn ook zo'n beetje wel doodgebloed want er speelt zowat niemand meer.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 14:52:
Wat een rust hier jongens :D Het wordt echt tijd voor die reset, want het bloedt volledig dood. Games zijn amper nog te vinden online en alle discussies zijn ook zo'n beetje wel doodgebloed want er speelt zowat niemand meer.
Ja erg zonde, wbt games zou ik het niet weten speel atm alleen nog classic met jou/alleen :)
Sowieso is het flink tijd voor de patch.. was ik al aantal maand aan toe dus dan begrijp je wel waarom ik dat 'classic oefenen' zo leuk vind.. wish it wasn't training though!
Anyways ik wil best wel discussies voeren hoor, alleen als er niks te discussiëren valt :P alles van classic/untwinked bespreken we ook op igot dus dat valt al af..

Stel er zijn kansen voor ons om mee te doen met de PTR van 1.13 gaan er gotters dat ook daadwerkelijk doen?
Nu ik er zo over nadenk is het niet eens zo heel gek om dat te 'scouten', kijken wat de mogelijkheden zijn en mn wat er verandert is wat ons resetplan in de war zou kunnen brengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Source
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-07-2022
psychoclown schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 15:03:
[...]

Ja erg zonde, wbt games zou ik het niet weten speel atm alleen nog classic met jou/alleen :)
Sowieso is het flink tijd voor de patch.. was ik al aantal maand aan toe dus dan begrijp je wel waarom ik dat 'classic oefenen' zo leuk vind.. wish it wasn't training though!
Anyways ik wil best wel discussies voeren hoor, alleen als er niks te discussiëren valt :P alles van classic/untwinked bespreken we ook op igot dus dat valt al af..

Stel er zijn kansen voor ons om mee te doen met de PTR van 1.13 gaan er gotters dat ook daadwerkelijk doen?
Nu ik er zo over nadenk is het niet eens zo heel gek om dat te 'scouten', kijken wat de mogelijkheden zijn en mn wat er verandert is wat ons resetplan in de war zou kunnen brengen :)
Ik zou graag mee willen doen als meteorb/bliz sorce. Het lijkt me een eer om met vele Gotters te spelen die proffesioneel zijn. Ik ben zelf sinds vorig jaar begonnen met Diablo en met het verhaal rondom Tristam en ik vind Diablo erg leuk en het verhaal is goed bedacht naar mijn mening. Gaan we dan via battle.net of een VPN verbinding zoals hamachi spelen? (hamachi 1.0.1.5 raad ik dan aan in combinatie met COH server tool Ik kan trouwens niet wachten tot patch 1.13 ik denk dat pala misschien generffed gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The_Source schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 12:36:
[...]
Ik zou graag mee willen doen als meteorb/bliz sorce. Het lijkt me een eer om met vele Gotters te spelen die proffesioneel zijn. Ik ben zelf sinds vorig jaar begonnen met Diablo en met het verhaal rondom Tristam en ik vind Diablo erg leuk en het verhaal is goed bedacht naar mijn mening. Gaan we dan via battle.net of een VPN verbinding zoals hamachi spelen? (hamachi 1.0.1.5 raad ik dan aan in combinatie met COH server tool Ik kan trouwens niet wachten tot patch 1.13 ik denk dat pala misschien generffed gaat worden.
Bnet lijkt me het meest voor de hand liggend, doet iedereen hier :)
Zou zeggen, maak een account aan als je die nog niet hebt en plaats het hier. Add wat actieve mensen uit de playertable, zal ik zo nog even zo goed mogelijk proberen te updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The_Source schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 12:36:
[...]
ik denk het eigenlijk niet dat de paladin generfed wordt, omdat dan de helft er direct mee ophoudt als er geen "overpowered" build meer is.

ik denk meer aan een veel grotere dropkans van de goede items of hele grote verandering in het gold systeem, dus dat gold ineens wel de currency kan worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
Dalyxia schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 15:36:
[...]

ik denk het eigenlijk niet dat de paladin generfed wordt, omdat dan de helft er direct mee ophoudt als er geen "overpowered" build meer is.

ik denk meer aan een veel grotere dropkans van de goede items of hele grote verandering in het gold systeem, dus dat gold ineens wel de currency kan worden
Veel grotere dropkans vind ik persoonlijk niet nodig. Als alles veel vaker dropt dan, dan valt er weinig te traden. Grote verandering in het gold systeem zal echter wel leuk zijn, dan is gold tenminste nog iets waard. Maar dan moet men de goldbaba's wel nerfen, anders zijn die weer veel te veel waard :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 15:36:
[...]

Dat denk ik ook niet, tp daarentegen wordt denk ik wel van eni af gesloopt en dus zal je een even sterke hdin hebben maar minder nuttig.. Massaal hdins aan de vigor :D

Grotere dropkans en ik zou stoppen denk ik.. dan daalt de economie gelijk tot een dieptepunt, alsjeblieft niet zeg! :/ Een verandering in currency geloof ik niet zo in, tuurlijk zijn ze bezig met 1.13 en deze zal flink wat ingrijpende veranderingen meebrengen maar ik zie ze er niet voor aan om nu nog zoiets ingrijpends te doen want dan moet je, zoals Maldred ook al zegt, de goldbaba's nerfen etcetc.
Het is een mogelijkheid maar ik denk vooral aan nieuwe runewords/huidige runewords generfd/grotere stash(zoals bekend)/nieuwe items/aanpassingen aan huidige items en dupeprotecties.

Daarom lijkt het me ook wel grappig om in de PTR te zitten, kijken wat er veranderd en wat niet en daarop proberen voor te bereiden met de reset :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 16:11:
[...]

Dat denk ik ook niet, tp daarentegen wordt denk ik wel van eni af gesloopt en dus zal je een even sterke hdin hebben maar minder nuttig.. Massaal hdins aan de vigor :D

Grotere dropkans en ik zou stoppen denk ik.. dan daalt de economie gelijk tot een dieptepunt, alsjeblieft niet zeg! :/ Een verandering in currency geloof ik niet zo in, tuurlijk zijn ze bezig met 1.13 en deze zal flink wat ingrijpende veranderingen meebrengen maar ik zie ze er niet voor aan om nu nog zoiets ingrijpends te doen want dan moet je, zoals Maldred ook al zegt, de goldbaba's nerfen etcetc.
Het is een mogelijkheid maar ik denk vooral aan nieuwe runewords/huidige runewords generfd/grotere stash(zoals bekend)/nieuwe items/aanpassingen aan huidige items.

Daarom lijkt het me ook wel grappig om in de PTR te zitten, kijken wat er veranderd en wat niet en daarop proberen voor te bereiden met de reset :)
Ik denk niet dat ze teleport van enigma afslopen, dat zorgt er alleen maar voor dat 90% van de chars sorcs zullen zijn, naar mijn mening is teleport op enigma een onmisbaar iets in battle.net D2 geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 16:14:
[...]

Ik denk niet dat ze teleport van enigma afslopen, dat zorgt er alleen maar voor dat 90% van de chars sorcs zullen zijn, naar mijn mening is teleport op enigma een onmisbaar iets in battle.net D2 geworden
Wat ze ook doen het zal zijn om een betere balance te krijgen, nu is het 75% hdins.. ook niet echt een reeel getal. Misschien passen ze leap van de barb wel aan zodat er een een keus is qua mfer, you never know :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Source
The_Source is mijn char name, er staat wel "expires in 11 days" betekend dat ik een bepaald tijd moet spelen anders wordt mijn char verwijderd?

Ik ben trouwens lvl 10 Sorceress

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The_Source schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 18:32:
The_Source is mijn char name, er staat wel "expires in 11 days" betekend dat ik een bepaald tijd moet spelen anders wordt mijn char verwijderd?

Ik ben trouwens lvl 10 Sorceress
Uhm we moeten je account hebben willen wij jou toevoegen ;)
En dat klopt omdat het ladder is wat je speelt.. atm is dat nog de oude ladder en die zal met de launch van 1.13 gereset worden. Dat is ook de reden waarom zoveel mensen, inclusief mezelf, niet heel actief zijn.
Het expired zijn stelt trouwens niet heel veel meer voor want je char blijft behouden zolang de naam niet door iemand anders genomen wordt. 'Expires in 11 days' betekent dat je een uurtje in totaal ingame moet zijn geweest en dan wordt hij permed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
psychoclown schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 19:23:
[...]

Uhm we moeten je account hebben willen wij jou toevoegen ;)
En dat klopt omdat het ladder is wat je speelt.. atm is dat nog de oude ladder en die zal met de launch van 1.13 gereset worden. Dat is ook de reden waarom zoveel mensen, inclusief mezelf, niet heel actief zijn.
Het expired zijn stelt trouwens niet heel veel meer voor want je char blijft behouden zolang de naam niet door iemand anders genomen wordt. 'Expires in 11 days' betekent dat je een uurtje in totaal ingame moet zijn geweest en dan wordt hij permed.
Is het niet 2 uur? Tenminste dat dacht ik altijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Source
Bedankt voor de uitleg psychoclown.

Mijn account naam is: Elementum

Geldt dit trouwens ook voor SC en War3 dat je minimaal 1 uur op battle.net moet spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 19:54:
[...]

Is het niet 2 uur? Tenminste dat dacht ik altijd :)
Hmm ik dacht altijd een uur maarja jij kan best gelijk hebben hoor :)
The_Source schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 20:04:
Bedankt voor de uitleg psychoclown.

Mijn account naam is: Elementum

Geldt dit trouwens ook voor SC en War3 dat je minimaal 1 uur op battle.net moet spelen?
Zal je straks meteen even in de playertable opnemen :)
Voor SC en WC3 niet omdat deze spelen heel ander gebruik maken van bnet ivm Diablo en sowieso zijn het heel ander genre spellen.

[ Voor 3% gewijzigd door psychoclown op 17-07-2009 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-06 14:02
Je bent mij trouwens vergeten in de player table :p

Hoop trouwens ook dat ze teleport van enigma afslopen, maar dan doen ze toch nooit met terugwerkende kracht?

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DNS666 schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 22:18:
Je bent mij trouwens vergeten in de player table :p

Hoop trouwens ook dat ze teleport van enigma afslopen, maar dan doen ze toch nooit met terugwerkende kracht?
Had je er niet ingezet omdat je nog een nieuw account aan ging maken met de reset.
Maar kan je er nu natuurlijk vast inzetten zonder :)

Hmm zou ik niet zomaar vanuit gaan, ze hebben een tijd lang de community op het bnet forum uitgehoord en aan de hand daarvan hebben ze een groot deel patch bedacht. De vraag is alleen welke ideeën en verbeteringen ze erin verwerken.

Ik heb ook nog een kleine update in de playertable verwerkt zo kan je nu in een oog op slag per mode hoeveel de lijst telt, hoeveel er een D2jsp account hebben en hoeveel ervan Active zijn.

[ Voor 34% gewijzigd door psychoclown op 17-07-2009 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274284

Diablo down.

Op naar de exp pack.

De pala is nu ongeveer lvl 29.

Niet echt veel leuke drops gehad, net bij Diablo wel een boneshield en twee longswords die wel leuk lijken.
Het moeilijkste was eigenlijk 1 bepaalde pack, bij het openen van mijn 4 de seal spawnde er een stel supersnelle monsters, ben er wel drie keer doodgegaan omdat ze me gewoon omringden. De vierde keer besloten ze zich na mijn dood te verspreiden, terug via portal, char gepakt en alles 1 voor 1 kunnen afpikken.

Toch nog handing dat ik die boog nog equiped had, goed voor die mana leaching ghosts.

Diablo zelf, pushover (op normal dan he O-) ), toch wel een keer terug gemoetten voor een volle lading belt potions. maar goed hij ging nettjes liggen.

[ Voor 90% gewijzigd door Anoniem: 274284 op 17-07-2009 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 274284 schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 23:33:
Diablo down.

Op naar de exp pack.

De pala is nu ongeveer lvl 29.

Niet echt veel leuke drops gehad, net bij Diablo wel een boneshield en twee longswords die wel leuk lijken.
Het moeilijkste was eigenlijk 1 bepaalde pack, bij het openen van mijn 4 de seal spawnde er een stel supersnelle monsters, ben er wel drie keer doodgegaan omdat ze me gewoon omringden. De vierde keer besloten ze zich na mijn dood te verspreiden, terug via portal, char gepakt en alles 1 voor 1 kunnen afpikken.

Toch nog handing dat ik die boog nog equiped had, goed voor die mana leaching ghosts.

Diablo zelf, pushover (op normal dan he O-) ), toch wel een keer terug gemoetten voor een volle lading belt potions. maar goed hij ging nettjes liggen.
Gratz, ik neem alleen aan dat je de 3e spawn (ook wel 3e seal genoemd) bedoelt?
Infector of Souls, de Venom lords zijn dat en zijn altijd erg snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
al 3x door doodgegaan in Hardcore.

Fire res is erg belangrijk.
Als ze met ze allen collectief op je lopen in te hakken, ben je erg snel kapot.
Zeker als sorc :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedicated1
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-05 11:45
hey ik heb me zojuist even geregistreerd omdat ik op zoek ben naar mensen om d2 mee te spelen op een wat vertrouwdere manier, dus geen pk's :)

Ik speel Europe Hardcore Ladder en mijn account naam is scf.shadow

ps: ik heb ook d2jsp en mijn hoofd character is een lvl 76 hammerdin. volledig met zaka, eni shako enz :)

cheers!
Erwin

[ Voor 19% gewijzigd door dedicated1 op 18-07-2009 12:53 ]

i5 2500K 4.5Ghz@1.3v / Thermalright True 120 Extreme & Noctua NF-P12 / Asus P8P67 / Corsair Vengeance 8GB / MSI 6950 Twin Frozr III Power Edition/OC / Coolermaster Gold Silent Pro 800W / Coolermaster CM 690 II

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DNS666 schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 11:07:
al 3x door doodgegaan in Hardcore.

Fire res is erg belangrijk.
Als ze met ze allen collectief op je lopen in te hakken, ben je erg snel kapot.
Zeker als sorc :p
Daar ben ik ook achter gekomen op classic sc..
Maarja wel goed dat ik er nog eens zo achter gekomen ben want dan weet ik zeker dat ik geen hc trek :P
dedicated1 schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 12:52:
hey ik heb me zojuist even geregistreerd omdat ik op zoek ben naar mensen om d2 mee te spelen op een wat vertrouwdere manier, dus geen pk's :)

Ik speel Europe Hardcore Ladder en mijn account naam is scf.shadow

ps: ik heb ook d2jsp en mijn hoofd character is een lvl 76 hammerdin. volledig met zaka, eni shako enz :)

cheers!
Erwin
Als softcore speler kan ik nog wel voor de meesten spreken hier en vooral van de hclui zijn er veel mensen die aan het idlen tot de reset. Daarna verwacht ik er wel weer een aantal vertrouwde gezichten terug te zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

wachten duurt altijd lang, en ja, ik sta in de startblokken voor 1.13

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sorcees schreef op zondag 19 juli 2009 @ 09:26:
wachten duurt altijd lang, en ja, ik sta in de startblokken voor 1.13
Ja precies maar het ergste vind ik dan nog wel dat de te vroege aankondiging de economie en de community plat heeft gegooid.. Vond het wel lekker hoor, rustig aan doen met Diablo voor een tijdje maar anders hadden veel mensen nu nog zitten spelen, ik waarschijnlijk ook nog wel :)

[ Voor 3% gewijzigd door psychoclown op 19-07-2009 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
Zie dat mijn status op inactief staat Oo zet die maar weer op actief hoor ben alweer een tijdje bezig alleen even account veranderen, heb er twee op het moment *mfchar en *mfchariii allebei op hcl.

Ik speel nog dagelijks maar het is flink rustig op het moment ja, ook bijna geen baalruns te vinden en als ze er zijn zijn het vaak tppkers.

Ben op het moment bezig met een javazone baal runs te doen maar in je eentje kan dat best een saaie bedoeling zijn

Heb pas geleden ook nog een cursemancer gemaakt maar die is helaas overleden toen ik in act3 hell zat, wel erg leuk om te doen maar flink tijd rovend, voor het hele verhaal zie de igot forum.

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mrboomblaster schreef op zondag 19 juli 2009 @ 14:05:
Zie dat mijn status op inactief staat Oo zet die maar weer op actief hoor ben alweer een tijdje bezig alleen even account veranderen, heb er twee op het moment *mfchar en *mfchariii allebei op hcl.

Ik speel nog dagelijks maar het is flink rustig op het moment ja, ook bijna geen baalruns te vinden en als ze er zijn zijn het vaak tppkers.

Ben op het moment bezig met een javazone baal runs te doen maar in je eentje kan dat best een saaie bedoeling zijn

Heb pas geleden ook nog een cursemancer gemaakt maar die is helaas overleden toen ik in act3 hell zat, wel erg leuk om te doen maar flink tijd rovend, voor het hele verhaal zie de igot forum.
Ah vandaar boom! Zeg dan ook dat je een ander account hebt, zag je al nooit meer online :'(
Zal ik even veranderen in de playertable.

Dat van die cursemancer had ik uiteraard al gelezen, stomme evil stroopwafelverkoper! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hier nog so'n semi-idle HC-er. Ik doe atm alleen nog de "GoT Untwinked Party".

Mijn gedachte over 1.13:
Als ze het dupen van runes kunnen fixen is er geen reden om iets te veranderen aan de zogenaamde overpowered RW's. Als je een legit Enigma hebt mag je ook extra power hebben.
Neemt niet weg dat een paar leuke, nieuwe RW's wel leuk zouden zijn.Verder een heel stel bugs die gefixed moeten worden en die stomme Firestorm die van de torch af moet (snelle attack icm torch --> disconnect).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op maandag 20 juli 2009 @ 07:41:

Mijn gedachte over 1.13:
Als ze het dupen van runes kunnen fixen is er geen reden om iets te veranderen aan de zogenaamde overpowered RW's. Als je een legit Enigma hebt mag je ook extra power hebben.
Neemt niet weg dat een paar leuke, nieuwe RW's wel leuk zouden zijn.Verder een heel stel bugs die gefixed moeten worden en die stomme Firestorm die van de torch af moet (snelle attack icm torch --> disconnect).
Ja dat zou mij ook wel wat lijken maar ik vraag me af of ze erin slagen alle dupe methods uit te sluiten..
Tuurlijk zal Blizzard wel het een en ander weten maar het is een nasty business met waar veel geheim wordt gehouden. Met name de Itemshops profiteren er flink van en een aantal rijke lui op jsp zijn eigenaar van zo'n itemshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184982

tollo71 schreef op maandag 20 juli 2009 @ 07:41:

Mijn gedachte over 1.13:
Laten we het hopen dat ze er iets tegen kunnen doen. Net als al die bots, weg ermee. Denk dat ze Firestorm ook wel van torch af halen, want dat is echt de grootste onzin ever. De tijd zal het leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 184982 schreef op maandag 20 juli 2009 @ 12:23:
[...]

Laten we het hopen dat ze er iets tegen kunnen doen. Net als al die bots, weg ermee. Denk dat ze Firestorm ook wel van torch af halen, want dat is echt de grootste onzin ever. De tijd zal het leren.
Firestorm van torch af en ik ga weer een smiter bouwen met torch ;)
Toch wat makkelijker om dan stacked res te halen zonder prebuff onzin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
hmm solo met enkel firestorm van torch is geen ramp, ik heb er met mijn javazone er geen last van en die heeft hem haast constant getriggerd.

Maar hoop wel dat ze het weg halen zodat ik eens een leuke bowazone kan maken met heel veel ctc's

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mrboomblaster schreef op maandag 20 juli 2009 @ 15:59:
hmm solo met enkel firestorm van torch is geen ramp, ik heb er met mijn javazone er geen last van en die heeft hem haast constant getriggerd.

Maar hoop wel dat ze het weg halen zodat ik eens een leuke bowazone kan maken met heel veel ctc's
Klopt en sowieso had ik er vrijwel nooit last van maar omdat we toen een hele tijd UTruns voor oa. jspers hebben gemaakt wilde ik niet telkens het risico lopen dat de game eruit knalde bij iets simpels als het klaarzetten. Verder miste ik het ook niet heel erg maar een low 10 20 pala torch zou een leuke boost geweest zijn, dat krijg je met 2x 5@ adds niet voor elkaar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Dat torchprobleem heeft me toch wel aardig vaak dwarsgezeten hoor. Met mijn javazon kon ik inderdaad geen multiplayer game in zowat, want alles klapte eruit. Gevolg was dat ik de duurste char die ik ooit gemaakt heb nauwelijks gebruikt heb. Die 3 skills die je mist hakken er namelijk best hard in en die resists en stats had ik ook gewoon nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Update on patch 1.13

Update - 7/20

As stated in the "Myth" thread (http://forums.battle.net/...icId=18031060417&sid=3000) we're still working toward releasing the Warcraft III patch currently in testing on our Westfall Public Test Realm. Testing is looking good on the Warcraft III patch though and once it's released focus will go to the Diablo II 1.13 patch.

The 1.13 patch is very far along so it should only be a limited amount of testing before it hits the Westfall PTR. Still, any number of issues could delay a release so any dates or estimates for release won't be made available.

A forum is now available for discussing the PTR and patch and will continue to be available for posting feedback and bug reports once the patch actually goes live. This is to ideally keep the other Diablo II forums dedicated to current game discussion. Any threads discussing the 1.13 patch/PTR/etc. will be moved to the Test Realm forum, or deleted.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Pfff gaat voorlopig nog wel ff duren dan. Voor september verwacht ik de patch zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 11:43:
Pfff gaat voorlopig nog wel ff duren dan. Voor september verwacht ik de patch zeker niet.
Ja, Augustus PTR en September een release gok ik zo.. schiet echt totaal niet op.
Denk dat je niet raar moet opkijken als er straks een stuk minder mensen zijn die spelen ivm voor de valse announcement.. maarja ik wacht nog geduldig omdat ik er zin in heb, als dat niet zo was geweest....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 11:58:
[...]

Ja, Augustus PTR en September een release gok ik zo.. schiet echt totaal niet op.
Denk dat je niet raar moet opkijken als er straks een stuk minder mensen zijn die spelen ivm voor de valse announcement.. maarja ik wacht nog geduldig omdat ik er zin in heb, als dat niet zo was geweest....
tis meer bij mij dat ik er nu voor de reset er geen zin meer in heb, en dan na de reset lekker fris weer hakken en slachten

hmmm :)

komt wel weer lekker uit dat ik september/oktober sleutel van mijn nieuwe huis krijg en dus weer mag verhuizen + schilderen, vloer leggen, meubels uitzoeken enz enz, zul je net zien, komt de reset, heb ik geen tijd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 13:18:
[...]

tis meer bij mij dat ik er nu voor de reset er geen zin meer in heb, en dan na de reset lekker fris weer hakken en slachten

hmmm :)

komt wel weer lekker uit dat ik september/oktober sleutel van mijn nieuwe huis krijg en dus weer mag verhuizen + schilderen, vloer leggen, meubels uitzoeken enz enz, zul je net zien, komt de reset, heb ik geen tijd....
Ja dat bedoel ik maar, nu heb ik lekker tijd maar straks is dat ook weer minder... maarja doe je vrij weinig aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-06 18:39
Het begon weer wat te kriebelen. Gisteren niet veel zin in WoW en maar weer eens Diablo II ginestalleerd.

Wat is nu een goede statverdeling voor een paladin? (Ik dacht aan 2 STR, 2 DEX, 1 VIT per level).
Op dit moment speel ik nog solo, weer een beetje in de vingers krijgen.

Ik denk aan een HC Smite Paladin met Hammer.

(Skills naar Fana, Smite, Holy Shield en Hammer, daarna kijken naar de synergies).

Ik vond op een oude backup nog oude chars van me (van ergens uit 2000 en 2001) :) De builds kloppen alleen niet meer omdat de skills behoorlijk zijn aangepast.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Peter2_ schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 10:17:
Het begon weer wat te kriebelen. Gisteren niet veel zin in WoW en maar weer eens Diablo II ginestalleerd.

Wat is nu een goede statverdeling voor een paladin? (Ik dacht aan 2 STR, 2 DEX, 1 VIT per level).

(Skills naar Fana, Smite, Holy Shield en Hammer, daarna kijken naar de synergies).

Ik vond op een oude backup nog oude chars van me (van ergens uit 2000 en 2001) :) De builds kloppen alleen niet meer omdat de skills behoorlijk zijn aangepast.
Hammer erbij nemen is zonde, beter kan je voor zeal + 1pt smite of full hammer met concentration ipv fana.
Sowieso is het handiger om 1pt smite te doen omdat het verschil tussen 1 en 20 minimaal is, met een random grief pb zit er maar een 1k dmg verschil in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
pff wat een ellenlange wacht zeg op die pats! Had in april tegen een gast gezegd dat we maar samen de nieuwe ladder reset moesten spelen.. ondertussen 3 maanden verder :/

Maarja.. geduld is een schone zaak, todat je geen zin meer hebt :P

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Peter2_ schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 10:17:

5 vit per level :), met minimale dex en str (str zowiezo alleen voor gear, rest is nutteloos) dex tot max block oppompen want smite gebruikt geen Attack rating, smite is always hit, dus ben je geen dex daarvoor nodig.

edit: was ik er een heel deel bij aan het editen, druk ik crtl+w ipc shift w voor Wias...

[ Voor 4% gewijzigd door Dalyxia op 23-07-2009 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Hier ook wachtende op de patch/reset, intussen mijn accounts al aan het opschonen en een beetje GW gespeeld, om mijn D2jsp account een beetje op te poetsen!
Geduld is een schone zaak (wat heb ik soms toch een hekel aan die spreekwoorden en volkswijsheden)!

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Dalyxia schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 11:12:
[...]

5 vit per level :), met minimale dex en str (str zowiezo alleen voor gear, rest is nutteloos) dex tot max block oppompen want smite gebruikt geen Attack rating, smite is always hit, dus ben je geen dex daarvoor nodig.

edit: was ik er een heel deel bij aan het editen, druk ik crtl+w ipc shift w voor Wias...
Ging de benodigde Dex voor max blocking niet omhoog als je hoger level werd? Dit was meen ik vroeger wel zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 11:12:
[...]

Klopt maar niet teveel dex in het begin want anders krijgen taferelen zoals ik met mijn lvl 49 zealer, 75% block zonder hs... had ik toen beter kunnen plannen ;)
sorcees schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 11:47:
Hier ook wachtende op de patch/reset, intussen mijn accounts al aan het opschonen en een beetje GW gespeeld, om mijn D2jsp account een beetje op te poetsen!
Geduld is een schone zaak (wat heb ik soms toch een hekel aan die spreekwoorden en volkswijsheden)!
Haha precies vind het anders een behoorlijke smerige zaak :P
_Peter2_ schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 11:56:
[...]

Ging de benodigde Dex voor max blocking niet omhoog als je hoger level werd? Dit was meen ik vroeger wel zo.
Je krijgt wel wat maar na 2-3 levels zit je er 2-3% onder, beter is het om eerst zo rond de 50% te houden mits je een hoge block shield hebt. Zodra je HS max hebt kun je rustig aan tot 75% werken.
Zoals Dal al zegt heeft Smite geen ar nodig en Hammers ook niet, mocht je zoals ik suggereerde voor een Zealer gaan dan is dat wel belangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
8)7 Extra blocking door HS vergeten.

Maar goed gisteravond toch lekker fout bezig geweest, lekker lopen spelen op wat ik decht een HC pally te zijn, sluit ik af, zie ik dat ik softcore pally had aangemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Peter2_ schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 15:19:
8)7 Extra blocking door HS vergeten.

Maar goed gisteravond toch lekker fout bezig geweest, lekker lopen spelen op wat ik decht een HC pally te zijn, sluit ik af, zie ik dat ik softcore pally had aangemaakt
Haha dat kan gebeuren, volgens mij moet je dan al een keer uitgespeeld hebben op softcore maar er is als het goed is een workaround zie de TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Ehm geen AR nodig voor hammers?
Je wilt zeggen dat hammers altijd hitten dan? Of is er een vast percentage met een kans?
Waarom heb ik dan conc genomen :x
Had ik beter voor fana kunnen gaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
DNS666 schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 22:16:
Ehm geen AR nodig voor hammers?
Je wilt zeggen dat hammers altijd hitten dan? Of is er een vast percentage met een kans?
Waarom heb ik dan conc genomen :x
Had ik beter voor fana kunnen gaan :(
Met hammers ga je toch echt voor conc. Hammers zijn nml spreuken en hebben niks aan IAS en AR, dus de bonus van fana is nutteloos. Concentrate doet meer dmg met hammers, dus dat is de way to play.

Om de hammers dus goed te laten vliegen, 125 fcr is aangeraden.

En ja, hammers raken (denk ik) altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 23:43:
[...]

Met hammers ga je toch echt voor conc. Hammers zijn nml spreuken en hebben niks aan IAS en AR, dus de bonus van fana is nutteloos. Concentrate doet meer dmg met hammers, dus dat is de way to play.

Om de hammers dus goed te laten vliegen, 125 fcr is aangeraden.

En ja, hammers raken (denk ik) altijd.
hammers raken niet altijd, alleen als je ze goed mikt, dan raken ze, anders missen ze toch echt heel erg

Blessed hammer is idd een spell die je cast, dus om sneller te casten, 125 fcr, maar daar is untwinked nogal last aan te komen, ga je met zeal een stuk verder komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Dalyxia schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 00:06:
[...]

hammers raken niet altijd, alleen als je ze goed mikt, dan raken ze, anders missen ze toch echt heel erg

Blessed hammer is idd een spell die je cast, dus om sneller te casten, 125 fcr, maar daar is untwinked nogal last aan te komen, ga je met zeal een stuk verder komen
Ja, oke, je moet wel mikken, maar ik veronderstel dat hij dat wel wist :) . Bedoelde eerder wanneer een hammer door een monster gaat, dat de hammer dan het monster raakt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Ik werd even op het verkeerde pad gebracht door de comment van Psychoclown die AR aanbeval.
Maar had even niet opgelet dat het om hammers, smite EN zeal ging.

Ik bedoelde inderdaad dat de hammer door het ventje heen ging of het dan nog te blocken is.
Wel vaag dat might eigenlijk compleet nutteloos is.
Aangezien conc, meer damage per level er bij krijgt.

Ik speel trouwens op hardcore ben dus wel gek als ik dat untwinked zou doen.
Ben echter helemaal opnieuw moeten beginnen, dus echt items heb ik nog niet.
Maar er zitten wat goedkope runewords bij die erg goed zijn.
Zoals spirit, die +2 skill heeft en tussen 25-35% fcr, wapen dat ik gemaakt had heeft al 35%.
Nu nog een schild, liefst sacred targe (met flinke inherited all res) dan heb ik tenminste flinke smite damage.
Maar ik zit nog niet in hell.
Als ik wizardpike vind, stap ik misschien over, moet dan helaas wel +2skill missen.
Maar die all res,fcr en mana is natuurlijk super.

met 1.13 ga ik trouwens vooral SC spelen, ben eigenlijk nooit in uber tristam geweest.
Toen ik vroeger veel speelde was dat er allemaal nog niet :(

Er dropt net trouwens een io rune in the den op NM :x

[ Voor 9% gewijzigd door Sinned123 op 24-07-2009 11:07 . Reden: runedrop ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 00:06:
[...]

Valt wel mee, 2x spirit, 2x fcr ringen, fcr amu en nog wat sprokkelen kom je erg dicht in de buurt.
Weet zo uit mijn hoofd niet of er een armor rw is met fcr maar dat helpt ook nog ;)
DNS666 schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 10:52:
Ik werd even op het verkeerde pad gebracht door de comment van Psychoclown die AR aanbeval.
Maar had even niet opgelet dat het om hammers, smite EN zeal ging.

Ik bedoelde inderdaad dat de hammer door het ventje heen ging of het dan nog te blocken is.
Wel vaag dat might eigenlijk compleet nutteloos is.
Aangezien conc, meer damage per level er bij krijgt.

Ik speel trouwens op hardcore ben dus wel gek als ik dat untwinked zou doen.
Ben echter helemaal opnieuw moeten beginnen, dus echt items heb ik nog niet.
Maar er zitten wat goedkope runewords bij die erg goed zijn.
Zoals spirit, die +2 skill heeft en tussen 25-35% fcr, wapen dat ik gemaakt had heeft al 35%.
Nu nog een schild, liefst sacred targe (met flinke inherited all res) dan heb ik tenminste flinke smite damage.
Maar ik zit nog niet in hell.
Als ik wizardpike vind, stap ik misschien over, moet dan helaas wel +2skill missen.
Maar die all res,fcr en mana is natuurlijk super.

met 1.13 ga ik trouwens vooral SC spelen, ben eigenlijk nooit in uber tristam geweest.
Toen ik vroeger veel speelde was dat er allemaal nog niet :(

Er dropt net trouwens een io rune in the den op NM :x
Ging over 1pt smiter (of zealer) inderdaad :)
Als je vooral hammer bent zou ik niet teveel op het schild letten, eerder gewoon een mooie (liefst 4x@) om spirit in te maken. Klopt dat je kan smiten want immers heb je 1pt smite maar een zealer is qua equip melee net als smite en hdins zijn dan niet (casters). Asap een spirit shield naast je spirit wapen is al 60+fcr met 2 leuke fcr ringen kom je dan al bij het een na laatste bp of zelfs erover en dat merk je goed.
Niet vergeten de dikke mana en 2x 55fhr waardoor je max bp ook in een keer gehaald hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Mjah ik probeer combinatie hammer + smiter te maken.
Holy Shield moest ik toch al maxen, en smite was daar een pre-req daar van.
En over het algemeen is 1punt in smite voldoende.

Ik twijfel sowieso of ik blessed aim er bij pak, of dat ik smite verder max.
Vigor is sowieso eerste keus om hammers te boosten.

over die fhr die op spirit zat had ik niet eens nagedacht :x
Hoeveel is daar max van dan?

[ Voor 13% gewijzigd door Sinned123 op 24-07-2009 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DNS666 schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 12:10:

Dat snap ik maar hammers is opzich al retesterk waardoor je geen 2e skill nodig hebt :)

Smite maxen is zonde, zoals ik een paar posts terug al zei is het verschil tussen 1pt smite en maxed met een random grief pb en maxed fana ~1k dmg maar dat zijn die punten niet nodig, zeker als je bedenkt dat je die punten goed kan gebruiken wil je hammers zo sterk mogelijk maken.. Pas op level 90 oid ben je pas klaar met alles te maxen als hdin dus reken maar na ;)

Dat is fixed en dus zoals ik zei (2x) 55fhr ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DNS666 schreef op vrijdag 24 juli 2009 @ 12:10:

het zou zonde zijn om vigor en blessed aim niet te maxen

wil je een hammer+smiter, dan kan je gewoon een normale hammerdin maken, met wat gear in je stash voor smiter

20 hammer
20 blessed aim
20 vigor
20 conc
20 HS
1p smite
+prereqs

dan gewoon een grief + lifetapwand/lifetap ctc gear in je stash en meer ben je niet nodig eigenlijk voor smite, de rest van de hammerdin gear is goed te gebruiken voor smiter, wil je je smiter beter, dan gooi je ook nog gorerider/goblintoe en/of guillaume's face in je stash

[ Voor 9% gewijzigd door Dalyxia op 24-07-2009 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199546

ey ff een kort vraagje, na tijden heb ik diablo weer geinstalleerd, maar nou start ie niet op, zou dit kunnen op een Win XP 64 bit? Eerder had ik altijd 32 bit, maar na geheugen uitbreiding niet meer. Ik was van plan om nog niet de uitbreiding te installeren, had eens zin in Classic zonder patches e.d. (dus singleplayer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Source
Mijn sorceress is op dit moment ongeveer lvl 28, nu ik Baal heb verslagen heb ik een vraag: Wanneer zal ik mijn eerste imbue doen en op welke item? Is trouwens bepaalde resistance op gear goed of kan je beter MF gear equipen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meestal zijn circlets, maar nog beter tiaras de beste items om op te imbuen. Daar zitten de leukste mogelijke mods op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Snap niet zo goed wat grief nou meer heeft tov Spirit op een Hammerdin.
Of is het vanwege de open wounds met life tap, zodat je constant life er bij krijgt?
The_Source schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 21:17:
Mijn sorceress is op dit moment ongeveer lvl 28, nu ik Baal heb verslagen heb ik een vraag: Wanneer zal ik mijn eerste imbue doen en op welke item? Is trouwens bepaalde resistance op gear goed of kan je beter MF gear equipen?
Ik draai zelf ook op XP 64-bit, draait prima
Resistance is in eerste instantie wel beter, later als je betere items krijgt dan kan je eventueel overstappen of MF gear.
Vaak draag ik het juist niet, omdat ik dan witte items zoek.
En als je dan een berg MF hebt, droppen er relatief erg weinig witte spullen.
Pheno79 schreef op zondag 26 juli 2009 @ 08:20:
Meestal zijn circlets, maar nog beter tiaras de beste items om op te imbuen. Daar zitten de leukste mogelijke mods op :)
Met imbue, moet je toch ook lvl85 oid zijn om de leukste mods te krijgen op circlets,tiarra's?

Persoonlijk vind ik craften fijner voor gloves en boots, dan ze te imbuen.

Even opgezocht, clvl met voor diadem niets uit.

Voor de andere 3, moet je clvl zijn:

tiara : 73
coronet : 78
circlet : 83

[ Voor 70% gewijzigd door Sinned123 op 26-07-2009 09:14 . Reden: clvl voor max imbue ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The_Source schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 21:17:
Een mix tussen beide is goed, zorgen dat je res een beetje goed is en dan kan je echt gaan voor mf gear.
Als je gewoon LoD speelt kun je als sorc het beste een shield met 3 pdia's bouwen en helm met 2 ptopaz.
Verder leuke res+mf gloves, dual/tri-res(+mf) boots, fhr/life/res belt, fhr/life/res armor, een 10+@ amu en voor de ringen kan je makkelijk switchen dus mf ringen en fcr adds ringen en dat zit het wel goed.
Even aangenomen dat je untwinked speelt dan :)
DNS666 schreef op zondag 26 juli 2009 @ 09:05:
Snap niet zo goed wat grief nou meer heeft tov Spirit op een Hammerdin.
Of is het vanwege de open wounds met life tap, zodat je constant life er bij krijgt?
Dat is ook niet voor een hammer maar voor een 1pt smiter en zoals iemand hierboven vraagt om een hdin/smiter build dan is zoals Dal al duidelijk zei er geen voordeel om voor smite moeite te doen behalve misschien wat switch gear. Alleen zoals ik aantal posts al zei, een hdin is zelf al erg sterk ook untwinked dus beter focussen op de hdin skills dan een halfbakken pala waar je hetzelfde mee kan maar dan minder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
DNS666 schreef op zondag 26 juli 2009 @ 09:05:

Even opgezocht, clvl met voor diadem niets uit.

Voor de andere 3, moet je clvl zijn:

tiara : 73
coronet : 78
circlet : 83
Ik dacht altijd dat voor imbue enkel het item lvl van belang is, dus maakt het niets uit welk lvl je bent enkel waar je het item vond (wsk lvl 2++ hell is dus altijd ok).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Source
Bedankt iedereen voor de tips. Ik merk trouwens dat in Nightmare de meeste mobs fire resistance hebben en dat mij eigen ice/poi/light resistance in de min (rood) staat.
Als je gewoon LoD speelt kun je als sorc het beste een shield met 3 pdia's bouwen en helm met 2 ptopaz.
Sorry voor de noob vraag: waar staat de betekenis pdia's voor? Komt niet in één keer binnen in me op, sorry ;P

Speelt iemand trouwens hier nog een Diablo mod zoals median xl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The_Source schreef op zondag 26 juli 2009 @ 11:45:
Bedankt iedereen voor de tips. Ik merk trouwens dat in Nightmare de meeste mobs fire resistance hebben en dat mij eigen ice/poi/light resistance in de min (rood) staat.

[...]
Sorry voor de noob vraag: waar staat de betekenis pdia's voor? Komt niet in één keer binnen in me op, sorry ;P

Speelt iemand trouwens hier nog een Diablo mod zoals median xl?
Perfect Diamonds, minder is ook goed maar het liefst natuurlijk 3 pdia's in een lowreq shield :)
Tenzij je een pala bent of je moet een ward vinden dan is el cheapo 57@ (3x pdia) erg lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Source
Hoe verstuur je eigenlijk in de console een bepaalde message naar iemand die ook op dat moment online is op battle.net?

Ik zie trouwens vaak hammerdins en necro's maar weinig ass/ama ik vraag me af hoe dat komt. Hebben hammerdins een bepaalde imba skill?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184982

The_Source schreef op zondag 26 juli 2009 @ 16:52:
Hoe verstuur je eigenlijk in de console een bepaalde message naar iemand die ook op dat moment online is op battle.net?

Ik zie trouwens vaak hammerdins en necro's maar weinig ass/ama ik vraag me af hoe dat komt. Hebben hammerdins een bepaalde imba skill?
Hammerdins zijn ver uit de sterkste character in pve. Hammers met conc aura is heel erg overpowered vandaar dat Hammerdins veel voorkomen. Ze worden gebruikt in baal-runs etc, en om te botten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Meeste Assa's en Ama's worden gebruikt voor pvp en zal je veelal niet vaak pve zien doen.

Commands:
/f m [msg] -- naar heel de friendslist
/f l -- friendslist
/w *account -- whisperen naar 1 bepaald iemand
/w [charname] -- whisperen naar 1 bepaalde char.
/dnd -- do not disturb

[ Voor 18% gewijzigd door psychoclown op 26-07-2009 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 199546 schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 20:21:
ey ff een kort vraagje, na tijden heb ik diablo weer geinstalleerd, maar nou start ie niet op, zou dit kunnen op een Win XP 64 bit? Eerder had ik altijd 32 bit, maar na geheugen uitbreiding niet meer. Ik was van plan om nog niet de uitbreiding te installeren, had eens zin in Classic zonder patches e.d. (dus singleplayer)
Ik heb het probleem met win vista 64 bit dat D2 heel traag opstart, duurt zo'n 5 a 6 minuten

je kan proberen of de windowed mode ( -w command in de snelkoppeling) helpt en anders klooien met compatibility mode en/of opstarten met administrator rechten

dat helpt nog wel is in vista, maar weet niet of het ook helpt in xp 64bit, je kan het altijd proberen iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Dalyxia schreef op zondag 26 juli 2009 @ 18:25:
[...]

Ik heb het probleem met win vista 64 bit dat D2 heel traag opstart, duurt zo'n 5 a 6 minuten

je kan proberen of de windowed mode ( -w command in de snelkoppeling) helpt en anders klooien met compatibility mode en/of opstarten met administrator rechten

dat helpt nog wel is in vista, maar weet niet of het ook helpt in xp 64bit, je kan het altijd proberen iig :)
Da's raar want heb hier juist met 64 bits 0,0 problemen met d2.
Heb game.exe en DiabloII.exe beide op winXP compatibiliteits modus draaien en Disable desktop composition + disable visual themes aangevinkt staan op beide + de shortcut en start in een paar sec.
Geen idee welke opties XP64 in compatibiliteit bied hierin. Sowieso draait vista 64 bits dingen van 32 bits zonder problemen als 32bits, geen idee hoe dat tegenwoordig met XP64 zit maar geloof dat die dat nooit zo soepel wilde uitvoeren.

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daves2hd schreef op zondag 26 juli 2009 @ 18:35:
[...]

Heb game.exe en DiabloII.exe beide op winXP compatibiliteits modus draaien en Disable desktop composition + disable visual themes aangevinkt staan op beide + de shortcut en start in een paar sec.
Geen idee welke opties XP64 in compatibiliteit bied hierin. Sowieso draait vista 64 bits dingen van 32 bits zonder problemen als 32bits, geen idee hoe dat tegenwoordig met XP64 zit maar geloof dat die dat nooit zo soepel wilde uitvoeren.
Bij mij draait die op Vista x64 ook zonder problemen en dat draai ik zonder opties uit te zetten en/of in comptabiliteitsmodus te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ze vertrouwen op enigma, een runeword met +1 teleport. Daardoor kunnen ze zich op een vijand plaatsen, waardoor ze altijd raken. Er zijn ook zonder hoor, maar de +1 teleport (werkt voor elke class) is wel het meest gedupede runeword op bnet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op zondag 26 juli 2009 @ 20:08:
[...]

Ze vertrouwen op enigma, een runeword met +1 teleport. Daardoor kunnen ze zich op een vijand plaatsen, waardoor ze altijd raken. Er zijn ook zonder hoor, maar de +1 teleport (werkt voor elke class) is wel het meest gedupede runeword op bnet.
Beter gezegd het meest gebruikte runeword, runewords worden niet geduped omdat dat kan poofen en hrs waar goed mee omgesprongen worden niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remy!!!!
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07:52
Anoniem: 199546 schreef op zaterdag 25 juli 2009 @ 20:21:
Daar had ik met Windows 7 ook last van, ik heb het opgelost door de videomode op Direct 3D te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daves2hd schreef op zondag 26 juli 2009 @ 18:35:
[...]

gedverdemme, ik vink die disable desktop composition + disable visual effect aan en hij start binnen een seconde op

nouja, beter nu dan nooit er achter komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op zondag 26 juli 2009 @ 23:44:
[...]

gedverdemme, ik vink die disable desktop composition + disable visual effect aan en hij start binnen een seconde op

nouja, beter nu dan nooit er achter komen
Vind het nog steeds vaagjes waarom ik dat nooit heb hoeven uitzetten dan want hier hadden we onze hoofden al eens flink over gebroken omdat die bij jou niet wilde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op maandag 27 juli 2009 @ 01:02:
[...]

Vind het nog steeds vaagjes waarom ik dat nooit heb hoeven uitzetten dan want hier hadden we onze hoofden al eens flink over gebroken omdat die bij jou niet wilde..
ja precies, heb volgens mij deze opties ook wel geprobeerd toen, maar toen deed tie het niet...

vage boel, misschien een update van windows die het half gefixed heeft ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op zondag 26 juli 2009 @ 20:10:
[...]

Beter gezegd het meest gebruikte runeword, runewords worden niet geduped omdat dat kan poofen en hrs waar goed mee omgesprongen worden niet :)
Jah en ber legaal vinden is ietwat teveel van het goede, die worden geduped ;) En dat is niet om de ignore target defense op jah :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 27 juli 2009 @ 07:35:
[...]

Jah en ber legaal vinden is ietwat teveel van het goede, die worden geduped ;) En dat is niet om de ignore target defense op jah :P
Zeg toch ook dat de hrs worden geduped, die kunnen niet poofen als er goed mee omgesprongen wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het gaat me niet om het poofvrij maken, het gaat er om dat men duped. Enigma zou uberl33t moeten zijn, maar zelfs mijn moeder zou er nu aan kunnen komen.... :P

Helaas zijn er door al dat gedupe weinig skilled spelers over, de meesten weten alleen met een hammerdin+enigma om te gaan, maar een hellwaardige ander character wordt al te moeilijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Pheno79 schreef op maandag 27 juli 2009 @ 10:11:
Het gaat me niet om het poofvrij maken, het gaat er om dat men duped. Enigma zou uberl33t moeten zijn, maar zelfs mijn moeder zou er nu aan kunnen komen.... :P

Helaas zijn er door al dat gedupe weinig skilled spelers over, de meesten weten alleen met een hammerdin+enigma om te gaan, maar een hellwaardige ander character wordt al te moeilijk :)
Waarom zou je nog een andere char rollen dan een hammerding, met die easy gear is Hammerdin 1 van de sterkste classes voor Baal Hell. vroeger heb ik heel veel classes gehad, waaronder nova sjorsjes voor cows Orb sjorsies met 1200 damage.. maarja.. het geeft niet meer dezelfde voldoening door al die dupies!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
SpoTs schreef op maandag 27 juli 2009 @ 10:19:
[...]

Waarom zou je nog een andere char rollen dan een hammerding, met die easy gear is Hammerdin 1 van de sterkste classes voor Baal Hell. vroeger heb ik heel veel classes gehad, waaronder nova sjorsjes voor cows Orb sjorsies met 1200 damage.. maarja.. het geeft niet meer dezelfde voldoening door al die dupies!
Je zou natuurlijk andere chars kunnen pakken omdat hammerdins nogal saai zijn. Er zijn genoeg andere leuke chars die ook echt sterk zijn.

En je kan natuurlijk altijd rare builds uitproberen, zoals, weet ik veel, een necro die alleen maar curses gebruikt ;). Als je daarmee hell kan beaten, dan kan heb je diablo skills 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoTs schreef op maandag 27 juli 2009 @ 10:19:
[...]

Maak een leuke lightsorc met half mf half dmg gear en je wilt niet meer terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op maandag 27 juli 2009 @ 11:37:
[...]

Maak een leuke lightsorc met half mf half dmg gear en je wilt niet meer terug ;)
Jawel hoor :P Heb geen zin om afhankelijk te zijn van dat ene infinity runewordje op je merc die zichzelf steeds doodslaat :D

En ja, het runeword Enigma in combinatie met de vele dupes/hacks heeft Diablo II verkloot imo. Elke kutkiddie zonder skills kan nu een hammerdin maken die in 5 minuten een 8 player baalrun doet. Lijkt me niet dat dat de bedoeling van de makers was :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op maandag 27 juli 2009 @ 12:00:
[...]

Jawel hoor :P Heb geen zin om afhankelijk te zijn van dat ene infinity runewordje op je merc die zichzelf steeds doodslaat :D

En ja, het runeword Enigma in combinatie met de vele dupes/hacks heeft Diablo II verkloot imo. Elke kutkiddie zonder skills kan nu een hammerdin maken die in 5 minuten een 8 player baalrun doet. Lijkt me niet dat dat de bedoeling van de makers was :D
Ervaring vic, ervaring ;)
Deed op een gegeven moment ook een tijdje CS runs maar 9/10 keer ging mijn merc niet dood hoor :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Ik heb een level 80 wind druid met average gear.

en ik heb nogal problemen met Diablo op hell.

fire resis: 80
cold resis: 66
lightning resis: 20
poison resis: 55

ik heb +4 to all druid skills totaal.

als ik die onderste switch aanzet in het sanctuary, met die extra fast vuurspuwende beesten, dan ben ik echt in no-time dood.

een grizzly bear summonen als tank is ook nutteloos, die is in 0.1 seconde weggeveegd.
Cyclone armor absorbeert 1640 magic damage maar ook dat kan niet baten.

Weet iemand een goede manier om die vuurspuwers te verslaan? Ik bedoel als het met 80 fire resis en 1640 magic damage absorbt al niet lukt ( en dan moet ik echt om de 2 seconde refreshen anders ga ik dood ).

Ik zet hurricane aan en spam tornado.. maar 't vlot niet.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerste wat in me op komt is.. waar is je A2 merc? ;)
Neem een holy freeze merc (NM defensive) en ze zullen iig niet meer zo snel zijn.
Geef hem wat leuke equip en hij kan ze wel afhouden samen met je bear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
kaluro2 schreef op maandag 27 juli 2009 @ 12:32:
Ik heb een level 80 wind druid met average gear.

en ik heb nogal problemen met Diablo op hell.

fire resis: 80
cold resis: 66
lightning resis: 20
poison resis: 55

ik heb +4 to all druid skills totaal.

als ik die onderste switch aanzet in het sanctuary, met die extra fast vuurspuwende beesten, dan ben ik echt in no-time dood.

een grizzly bear summonen als tank is ook nutteloos, die is in 0.1 seconde weggeveegd.
Cyclone armor absorbeert 1640 magic damage maar ook dat kan niet baten.

Weet iemand een goede manier om die vuurspuwers te verslaan? Ik bedoel als het met 80 fire resis en 1640 magic damage absorbt al niet lukt ( en dan moet ik echt om de 2 seconde refreshen anders ga ik dood ).

Ik zet hurricane aan en spam tornado.. maar 't vlot niet.
Aan te raden @ Dia hell,

Max fire res ( liefste 85% met een absorb ) en Light res MOET max ( minimaal 75% ) Anders gaat dia je 1-shotten met lightning ray.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

SpoTs schreef op maandag 27 juli 2009 @ 13:15:
[...]

Aan te raden @ Dia hell,

Max fire res ( liefste 85% met een absorb ) en Light res MOET max ( minimaal 75% ) Anders gaat dia je 1-shotten met lightning ray.
Het gaat niet om diablo maar om die vuurspuwers van de onderste seal.

En ja, de enige manier voor jou als elemental druid is inderdaad zorgen dat je een tank hebt. Dus een Grizzly in combinatie met een act2 holy freeze merc met aardige gear (iig wat lifeleech, veel dmg en wat resists). En daarbij: RENNEN VOOR JE LEVEN! In eerste instantie focussen die dingen zich op je merc en bear, dus zorg dat je in die tijd zoveel mogelijk tornadoes spamt. Daarna moet je als een gek gaan rennen om te zorgen dat die dingen zich verspreiden.

En @kyo: ik trek gewoon Iron Maiden aan. :+ Ik denk namelijk dat ik met mijn javazon even snel kon killen als jouw lightsorc, zeker in grote groepen, maar toch ging die merc iedere keer kapot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

@psychoclown/spots/Vicarious: thanks.. nuttige info.. ik zal eens kijken of het met een A2 NM defensive merc wel lukt!

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Vicarious schreef op maandag 27 juli 2009 @ 13:23:
[...]

En ja, de enige manier voor jou als elemental druid is inderdaad zorgen dat je een tank hebt. Dus een Grizzly in combinatie met een act2 holy freeze merc met aardige gear (iig wat lifeleech, veel dmg en wat resists). En daarbij: RENNEN VOOR JE LEVEN! In eerste instantie focussen die dingen zich op je merc en bear, dus zorg dat je in die tijd zoveel mogelijk tornadoes spamt. Daarna moet je als een gek gaan rennen om te zorgen dat die dingen zich verspreiden.

En @kyo: ik trek gewoon Iron Maiden aan. :+ Ik denk namelijk dat ik met mijn javazon even snel kon killen als jouw lightsorc, zeker in grote groepen, maar toch ging die merc iedere keer kapot.
IK weet over welke mob/seal hij het heeft :) Echter komt na die seal ( mits je de andere 3 al geopent hebt ) Diablo komt. Dus zou vervelend zijn als hij die seal voor elkaar krijgt en dan vervolgens aant corpserunnen is op diablo ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op maandag 27 juli 2009 @ 12:00:
[...]

misschien is dat enigma runeword wel hetgene wat op dit moment de "community" van D2 in leven houdt :) maar das mijn mening :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23-06 15:31
Zo... Bij mij is de verslaving ook weer toegeslagen. Ik lees dit topic alweer een tijdje mee.
Ik heb eerst een Necro gemaakt, gewoon omdat ik dat een hele leuke char vind en omdat je niet zo gear dependant bent(leuke char om mee te beginnen dus). Alleen al snel kwam ik erachter dat MFen zonder teleport niet te doen is.

Dus toen ben ik aan een (blizz)Sorc begonnen. Daarmee heb ik nu Insight op mn merc maar verder hele slechte items. Lifesteal op helm/body armor blijkt lastig te vinden dus hij heeft op het moment helemaal geen lifesteal(en gaat dus heel snel dood). Ik wil hem graag equippen met Shaftshop en Crown of thieves. Is dat een goed idee? Zo ja, ik heb tot nu toe weinig geluk met drops, dus ik wil eigenlijk wat gaan traden, alleen daar heb ik nooit echt verstand van gehad.

Dit is wat ik nu heb en niet gebruik:
Razortail
Bartuc's Cut-Throat
Jade Talon
Guardian Angel(is dit ding überhaupt iets waard?)
Buriza-Do Kyanon
Spike Thorn
Azurewrath
Denken jullie dat ik hiermee überhaupt in de buurt kan komen van wat ik wil?

Alvast erg bedankt voor de info!
Oja, ik speel SCL.

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 311728

Ik ben waarschijnlijk permanent gebanned nu xD haha. Khad et spel toch al zodanig beu gespeeld dat ik nu effe te veel hacks gebruikte. Warden staat blijkbaar online dus nu he.
Een tijd geleden stond ie niet online en heb ik er tamelijk van kunnen profiteren.
Ik herinner mij een bot die heel de tijd diabloruns deed, was nog grappig want iedereen had toen pick it programma's dus wanneer diablo dropte moest je veel geluk hebben xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op maandag 27 juli 2009 @ 13:23:
[...]

Haha ja precies maar komt waarschijnlijk ook omdat je snel moet tpen en jij moest dan switchen daarbij heb ik sowieso een hogere fcr dus tp ik ook sneller natuurlijk ;)
Khiu schreef op maandag 27 juli 2009 @ 14:17:
Zo... Bij mij is de verslaving ook weer toegeslagen. Ik lees dit topic alweer een tijdje mee.
Ik heb eerst een Necro gemaakt, gewoon omdat ik dat een hele leuke char vind en omdat je niet zo gear dependant bent(leuke char om mee te beginnen dus). Alleen al snel kwam ik erachter dat MFen zonder teleport niet te doen is.

Dus toen ben ik aan een (blizz)Sorc begonnen. Daarmee heb ik nu Insight op mn merc maar verder hele slechte items. Lifesteal op helm/body armor blijkt lastig te vinden dus hij heeft op het moment helemaal geen lifesteal(en gaat dus heel snel dood). Ik wil hem graag equippen met Shaftshop en Crown of thieves. Is dat een goed idee? Zo ja, ik heb tot nu toe weinig geluk met drops, dus ik wil eigenlijk wat gaan traden, alleen daar heb ik nooit echt verstand van gehad.

Dit is wat ik nu heb en niet gebruik:
Razortail
Bartuc's Cut-Throat
Jade Talon
Guardian Angel(is dit ding überhaupt iets waard?)
Buriza-Do Kyanon
Spike Thorn
Azurewrath
Denken jullie dat ik hiermee überhaupt in de buurt kan komen van wat ik wil?

Alvast erg bedankt voor de info!
Oja, ik speel SCL.
Bartuc/Jade Talon/Buriza/Spike en GA (Guardian Angel) als die low ed of niet eth is zijn niks waard ben ik bang. Azurewrath kun je soms nog wat voor krijgen evenals Razortail.
Waar het in D2 bij het traden op neer komt is domweg geluk en ERG veel geduld.. dit is als je het ingame probeert te doen. Op d2jsp however is het vaak veel sneller dus daar kun je naar kijken :)

Als je mij toevoegd (zie playertable) kan ik je nog wel wat gear droppen die ik nog heb liggen.
Heb niet veel meer maar ik weet dat ik iig nog een occu 'ist' hebt dus dat moet je al lekker op weg helpen ;)
Anoniem: 311728 schreef op maandag 27 juli 2009 @ 14:17:
Ik ben waarschijnlijk permanent gebanned nu xD haha. Khad et spel toch al zodanig beu gespeeld dat ik nu effe te veel hacks gebruikte. Warden staat blijkbaar online dus nu he.
Een tijd geleden stond ie niet online en heb ik er tamelijk van kunnen profiteren.
Ik herinner mij een bot die heel de tijd diabloruns deed, was nog grappig want iedereen had toen pick it programma's dus wanneer diablo dropte moest je veel geluk hebben xD
Dat is al sinds oktober vorig jaar, sporadisch haalt warden nog even de bezem erdoor maar de meesten zijn verstandig en doen het niet meer of doen het met bots etc die nu nog wel 'veilig' zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Oh over items gesproken, ik heb ook nog wel een zooi over. De echte elite items probeer ik nog wel eens te verkopen als het nonladder wordt, maar de andere items kun je op zich wel gratisj van me overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

SpoTs schreef op maandag 27 juli 2009 @ 14:08:
[...]

IK weet over welke mob/seal hij het heeft :) Echter komt na die seal ( mits je de andere 3 al geopent hebt ) Diablo komt. Dus zou vervelend zijn als hij die seal voor elkaar krijgt en dan vervolgens aant corpserunnen is op diablo ;-)
Mwah, hij heeft max fire resist dus die nova en die firestorm voelt hij al een stuk minder. Dan blijft die lightning hose over. Die is wel sterk/vervelend, maar ook relatief eenvoudig te ontwijken. Je moet er natuurlijk niet IN blijven staan, dan word je inderdaad vrij rap gefrituurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op maandag 27 juli 2009 @ 15:07:
[...]

Mwah, hij heeft max fire resist dus die nova en die firestorm voelt hij al een stuk minder. Dan blijft die lightning hose over. Die is wel sterk/vervelend, maar ook relatief eenvoudig te ontwijken. Je moet er natuurlijk niet IN blijven staan, dan word je inderdaad vrij rap gefrituurd.
Precies of lucky zijn zoals ik dat je vaak niet geraakt wordt als je te dicht op diablo staat als die een lightning hose blaast ;) Vaak genoeg gehad maar volgens mij ligt dat aan dat ik op dia tp.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.