Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:53
:/
Wil graag weer gaan spelen, maar wacht al weken tot de nieuwe reset.
Anders kan ik straks na een paar dagen weer overnieuw beginnen.
Duurt wel erg lang op deze manier.

Word de patch ineens uitgeleverd of is het nu nog eens 2weken na een nieuwe verkondiging?

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DNS666 schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 22:45:
:/
Wil graag weer gaan spelen, maar wacht al weken tot de nieuwe reset.
Anders kan ik straks na een paar dagen weer overnieuw beginnen.
Duurt wel erg lang op deze manier.

Word de patch ineens uitgeleverd of is het nu nog eens 2weken na een nieuwe verkondiging?
Ga er maar vanuit dat er sowieso 1-2 aankondigingen aankomen.
In ieder geval één voor de test realm.. als ze die nog doen that is.

Je bent trouwens niet de enige, zit ook al tijden te wachten en uit ellende (:P) maar een lache solo untwinked summoner gestart met wat caps voor mezelf :)
Wil weer een beste lightsorc builden verdomme.. :D

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112609

Ik ga D2 vanavond ook weer ff installen denk. Wil wel eens HC proberen. Ga eerst beginnen met de necro denk ik. damn is echt weer tijd geleden dat ik dit gespeeld heb. lol :P

Kan iemand me vertellen wat een goeie build is voor een necro op HC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySandwich
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-04 15:37
Anoniem: 112609 schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 15:13:
Ik ga D2 vanavond ook weer ff installen denk. Wil wel eens HC proberen. Ga eerst beginnen met de necro denk ik. damn is echt weer tijd geleden dat ik dit gespeeld heb. lol :P

Kan iemand me vertellen wat een goeie build is voor een necro op HC?
20 Skeleton
20 Skeleton Mastery
20 Corpse explosion
1 Clay Golem
1 Amp Damage
1 Decrep

Zoek maar eens op Fishy Mancer (op bijvoorbeeld het forum van diii.net)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Mythrill schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 15:45:
[...]

20 Skeleton
20 Skeleton Mastery
20 Corpse explosion
1 Clay Golem
1 Amp Damage
1 Decrep

Zoek maar eens op Fishy Mancer (op bijvoorbeeld het forum van diii.net)
ik heb nu deze points zo verdeeld, maar wat is een goede skill om verder te maxen? of kan ik juist de resterende punten verdelen over verschillende skills? amp/decrep vergroten alleen de range en is niet bijster interessant. de voordelen van betere resists voor je minions is ook niet erg interessant. Is revive een goede keuze om nog veel punten in te steken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
itons schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 16:08:
[...]

ik heb nu deze points zo verdeeld, maar wat is een goede skill om verder te maxen? of kan ik juist de resterende punten verdelen over verschillende skills? amp/decrep vergroten alleen de range en is niet bijster interessant. de voordelen van betere resists voor je minions is ook niet erg interessant. Is revive een goede keuze om nog veel punten in te steken?
Sowieso zou ik een puntje droppen in sumres en golemmast verder vergroot bij decrep niet de radius maar het tijdspan :) Revive is iets wat je zou kunnen doen, die zijn opzich best sterk namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zijn skellie mages niet beter dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, die zijn super slecht, wel cool maar hartstikke slecht. Daarom heb ik ze zelf wel om het mezelf moeilijker te maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

haha ok ga ik die build ff proberen :P

Good old times.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 07:20:
[...]

Ik ga altijd van untwinked uit :P Of iemand moet vragen welke items hij het best op een merc kan zetten, dan zal ik de elite meuk ook wel noemen ;)
Een merc was vroeger het best zo vroeg mogelijk mee te nemen, tegenwoordig maakt het niet meer uit. Het enige wat uitmaakt is welk niveau je de merc koopt: normal mercs zijn over het algemeen beter dan nightmare mercs, qua stats en skilllevel. Nm mercs zijn weer beter dan hell gekochte mercs. Maar dat merk je pas als ze echt highlevel zijn (als je het uberhaupt merkt). Bij act 2 mercs zit je met het feit dat nm mercs andere auras hebben dan de normal/hell. Dus dan moet je je merc wel uit nm plukken.
ehw, op Hell moet je zowiezo geen mercs kopen, die zijn precies hetzelfde als op Hell alleen dan met minder life, minder stats en minder res en lagere level aura's

Acties:
  • 0 Henk 'm!
itons schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 16:08:
[...]

Alle curses 1 punt, al gebruik ik zelf het middelste pad nooit, dus dan bedoel ik iron maide, life tap en lower res. Die zou je kunnen skippen. Golem mastery en summon res zijn prima one pointers. Zelf heb ik ooit clay golem en de rest in golem mastery gedaan, maar dan gaat je clay golem echt niet meer kapot.
Eigenlijk heb je vrij veel punten over na het maxxen van je skellies.

Waar ik zelf fan van ben is dim vision op max. Niets is veiliger bij de rangers in hell dan dat. Op scl boeit het niet zo, maar hcl wil je veiligheid en datn is dim vision wat je wilt. Tweaked op level 40+ gehad, dan heb je twee velden vol gastjes die niets doen :D

Maar de basis heb je al goed, nu mag je zelf kiezen wat je wilt spelen. Attract is superhandig (1 punt) als je aanvallend wilt spelen (let op wat er allemaal ge-attract wordt na 1x casten). Dim vision voor veiligheid. Amp if you don't care en alleen maar Corpse explosion gebruikt. Al hoeft het een het ander niet uit te sluiten.

Revives kan ook, maar ik heb er nooit meer dan 1 punt in gedaan. Meer punten betekent meer revives, maar niet sterker. Skelliemages zijn alleen goed als je alles boven level 30+ gaat krijgen. En dan wel met lower res. Maar supporting (dus geen lower) zijn ze aardig op een afstandje als je ze echt hoog maakt.
Dalyxia schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 19:11:
[...]

ehw, op Hell moet je zowiezo geen mercs kopen, die zijn precies hetzelfde als op Hell alleen dan met minder life, minder stats en minder res en lagere level aura's
Ik zeg toch ook dat hell mercs nog slechter dan nm zijn? Al boeit het geen reet als je ze met elite gear opzadelt ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Pheno79 op 25-06-2009 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 19:59:
[...]

[...]

Ik zeg toch ook dat hell mercs nog slechter dan nm zijn? Al boeit het geen reet als je ze met elite gear opzadelt ;)
met eth fortitude, andy face en eth insight ging die van mij nogsteeds wel is dood hoor, groepje gloams hier, groepje vipers daar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zeg niet dat ze niet dood gaan, maar het boeit weinig of je merc nog 100 life extra heeft tegen die vijanden, dood gaat ie toch wel. of ie nu uit normal/nm/hell komt, iedereen is dan gelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 21:10:
[...]

met eth fortitude, andy face en eth insight ging die van mij nogsteeds wel is dood hoor, groepje gloams hier, groepje vipers daar
Nooit echt last van gehad, als je zelf niet snel genoeg killed kan het hem fataal worden inderdaad maar groepen gloams wist mijn trouwe sorcguard altijd te blokken terwijl ik ze lekker neerknalde ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 22:27:
[...]

Nooit echt last van gehad, als je zelf niet snel genoeg killed kan het hem fataal worden inderdaad maar groepen gloams wist mijn trouwe sorcguard altijd te blokken terwijl ik ze lekker neerknalde ;)
ff over je comment in D3 topic, ben je nu nog bezig met craften? heb nog 33 pg's zie ik net

+ ook nog wat low runes + 1x Lo, 1x Mal 3x Um

kan je dat nog wegkrijgen voor een schappelijk prijsje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 22:46:
[...]

ff over je comment in D3 topic, ben je nu nog bezig met craften? heb nog 33 pg's zie ik net

+ ook nog wat low runes + 1x Lo, 1x Mal 3x Um

kan je dat nog wegkrijgen voor een schappelijk prijsje?
Nee op dit moment niet maar een aantal weken voordat ik in idle mode ging wel met een erg leuk resultaat in korte tijd :D
Hmm had ik niet echt gezien, kan je opzich nog wel wat voor krijgen maar max 15fg gok ik zo.
Als je wilt dat ik het probeer dan wil ik dat best doen voor je, welk char zitten die Lo, Mal en Ums?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 22:53:
[...]

Nee op dit moment niet maar een aantal weken voordat ik in idle mode ging wel met een erg leuk resultaat in korte tijd :D
Hmm had ik niet echt gezien, kan je opzich nog wel wat voor krijgen maar max 15fg gok ik zo.
Als je wilt dat ik het probeer dan wil ik dat best doen voor je, welk char zitten die Lo, Mal en Ums?
Gele_nicht in de stash

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok, zal ik der morgen even een topicje voor aanmaken. kijken of het wat wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Kon uiteindelijk toch niet langer wachten en gisteren toch maar begonnen.
Gelijk maar HC aan het proberen terwijl ik vroeger alleen SC speelde.
Gelijk op lvl16 al een keer dood gegaan :(
Moet blijkbaar toch nog minder aggressief spelen.

Nu probeer ik snel te levelen in het begin en wil dus de players setting proberen.

Maar krijg telkens bericht terug dat het commando niet bekend is.

Ben er toch echt van overtuigd dat het /players 8 is.
Of is het commando veranderd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DNS666 schreef op zaterdag 27 juni 2009 @ 18:38:
Kon uiteindelijk toch niet langer wachten en gisteren toch maar begonnen.
Gelijk maar HC aan het proberen terwijl ik vroeger alleen SC speelde.
Gelijk op lvl16 al een keer dood gegaan :(
Moet blijkbaar toch nog minder aggressief spelen.

Nu probeer ik snel te levelen in het begin en wil dus de players setting proberen.

Maar krijg telkens bericht terug dat het commando niet bekend is.

Ben er toch echt van overtuigd dat het /players 8 is.
Of is het commando veranderd?
Uhm dat lukt logischerwijs alleen op SP anders zou iedereen die mfed of bot alleen maar op /players 8 spelen natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Oei heel stom :p

Ik heb inderdaad een hele poos single player gespeeld.
Vanwege het gehack op Bnet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DNS666 schreef op zondag 28 juni 2009 @ 00:43:
Oei heel stom :p

Ik heb inderdaad een hele poos single player gespeeld.
Vanwege het gehack op Bnet.
Hehe, kan gebeuren he.

Ik ben gister en vrijdag nog weer even verder gegaan met mijn solo untwinked summoner en die heb ik nu bijna door A3 geschopt.. alleen Mephi nog en durance wp heb ik dus dat wordt een eitje.
Had tot 2x toe een death in A3 omdat me pc lagde als een malle, en een keer een CI toen ik eindelijk na lang zoeken de flayer dungeon had gevonden.. Daarna meteen weer geprobeerd maar dat was nog veel irritanter.. wie verzint er nou dat de flayer jungle voor spider forest spawned 8)7 moest ik van het topje van great marsch (daar zit de wp) helemaal naar het begin van A3.. :X
Voor de rest gaat het wel lekker, elke keer dat ik even speel maak ik wel een level of 2-3 en ben inmiddels 54. Gaan gestaag verder dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op zondag 28 juni 2009 @ 09:47:
[...]

Hehe, kan gebeuren he.

Ik ben gister en vrijdag nog weer even verder gegaan met mijn solo untwinked summoner en die heb ik nu bijna door A3 geschopt.. alleen Mephi nog en durance wp heb ik dus dat wordt een eitje.
Had tot 2x toe een death in A3 omdat me pc lagde als een malle, en een keer een CI toen ik eindelijk na lang zoeken de flayer dungeon had gevonden.. Daarna meteen weer geprobeerd maar dat was nog veel irritanter.. wie verzint er nou dat de flayer jungle voor spider forest spawned 8)7 moest ik van het topje van great marsch (daar zit de wp) helemaal naar het begin van A3.. :X
Voor de rest gaat het wel lekker, elke keer dat ik even speel maak ik wel een level of 2-3 en ben inmiddels 54. Gaan gestaag verder dus :)
hoe verdeel jij je skillpoints? eerst skellies? dan SM dan CE?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op zondag 28 juni 2009 @ 22:54:
[...]

hoe verdeel jij je skillpoints? eerst skellies? dan SM dan CE?
Uhm ik had het door elkaar gedaan, na ongeveer 5 pts in skellies ging ik verder met mastery volgens mij.
Gebruik geen CE en Amplify only. Daarbij heb ik nog mages, een clay golem met leuke boost van mijn items en een might merc. Tis nu al zo simpel dus ik ben blij dat ik de keus heb gemaakt het mezelf 'moeilijker' te maken door geen CE te nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op zondag 28 juni 2009 @ 23:08:
[...]

Uhm ik had het door elkaar gedaan, na ongeveer 5 pts in skellies ging ik verder met mastery volgens mij.
Gebruik geen CE en Amplify only. Daarbij heb ik nog mages, een clay golem met leuke boost van mijn items en een might merc. Tis nu al zo simpel dus ik ben blij dat ik de keus heb gemaakt het mezelf 'moeilijker' te maken door geen CE te nemen :)
je doet untwinked? dus je hebt flink geshopped?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op zondag 28 juni 2009 @ 23:24:
[...]

je doet untwinked? dus je hebt flink geshopped?
Ja solo untwinked inderdaad.
Valt mee, als ik town in kom ga ik kijken voor wands en of er betere zijn maar ga niet in/out om nieuwe te spawnen ;) Heb trouwens alleen me wand geshopped, met mijn nec shield was ik lucky met imbuen.
Op normal kreeg ik een crap imbued wand maar op nm een 2sum sk 3fgolem 2-3bgolem en nog iets.
Best lekker want goede nec shields is nog best een klus alles is crap maarja zelf heb ik niet hele hoge eisen ;)
Wat ik nog wel lekker zou vinden is een 2-3 nec/sum sk amu willen dan zou ik tegen de 22 skellies/mages aan zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vaak gamblen, alleen is er een kans op de mojo (+3) amu op hell. Maar ik kan er naast zitten.
Qua shield: geluk hebben bij anya is ook wel leuk, maar imbuen kan ook zo goed uitvallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 29 juni 2009 @ 08:04:
Vaak gamblen, alleen is er een kans op de mojo (+3) amu op hell. Maar ik kan er naast zitten.
Qua shield: geluk hebben bij anya is ook wel leuk, maar imbuen kan ook zo goed uitvallen ;)
Gamblen ga ik niet doen ik wacht gewoon tot er iets valt :)
Yep alleen dropped zij bij mij altijd crap in me inventory dus daar heb ik geen hoge verwactingen van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Vond gister homunculus op m'n necro. Niet het beste schild voor een summoner misschien, maar wel heel prettig +2 skills, +45 all resistances, 72% blocking en nog wat zeut. Nu zijn m'n resistance op Hell tenminste een beetje presentabel :P

[ Voor 3% gewijzigd door itons op 29-06-2009 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
itons schreef op maandag 29 juni 2009 @ 09:04:
Vond gister homunculus op m'n necro. Niet het beste schild voor een summoner misschien, maar wel heel prettig +2 skills, +45 all resistances, 72% blocking en nog wat zeut. Nu zijn m'n resistance op Hell tenminste een beetje presentabel :P
Beste shield voor een summoner is een rare nec shield maar homunculus is zeker wel een top shield :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
psychoclown schreef op maandag 29 juni 2009 @ 09:44:
[...]

Beste shield voor een summoner is een rare nec shield maar homunculus is zeker wel een top shield :)
En de kans dat je echt een rare shield vindt die ook nog eens erg goed is, is bijzonder klein. Homunc is zeker een goed schild, gebruikte ik redelijk vaak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op maandag 29 juni 2009 @ 12:13:
[...]

En de kans dat je echt een rare shield vindt die ook nog eens erg goed is, is bijzonder klein. Homunc is zeker een goed schild, gebruikte ik redelijk vaak ;)
Precies, ik zou er iig flink blij mee zijn :D
Achja wel eens weer wat anders spelen zonder uber gear, ook wel eens leuk op zijn tijd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Griffin
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21-06 22:32
mijn lijstje voor ladder reset enzo

wand kopen:
lvl / skills
1 3sm/3rs
(15 +1 summ
25 +1 necro)
35 +2 summ
45 +2 necro
55 +3 summ

amulet & circlet gamblen:
min-max kans lvl / skills
16-25 +1 summ
32-41 +1 necro
36-45 +2 summ
56-65 +3 summ
86-95 +2 necro

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Red Griffin schreef op maandag 29 juni 2009 @ 17:46:
mijn lijstje voor ladder reset enzo

wand kopen:
lvl / skills
1 3sm/3rs
(15 +1 summ
25 +1 necro)
35 +2 summ
45 +2 necro
55 +3 summ

16-25 +1 summ
32-41 +1 necro
36-45 +2 summ
56-65 +3 summ
86-95 +2 necro
Zou me er niet zo op vast pinnen het komt toch aan op iets leuks tegen komen.
Besides een 1-3 sum en 1-2 nec wands komen vaak genoeg voor. Sowieso zijn er op het begin vind ik vele malen betere keuzes zo neem ik liever een 3 skelmast dan een 1sum wand. Zelf heb ik vanaf ~38 tot 54 gedaan met een 2sum 3sumres 3decrip omdat die stukken beter was dan alle 2nec wands die ik in de shops tegenkwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Griffin
psychoclown schreef op maandag 29 juni 2009 @ 17:54:
[...]

Zou me er niet zo op vast pinnen het komt toch aan op iets leuks tegen komen.
Besides een 1-3 sum en 1-2 nec wands komen vaak genoeg voor. Sowieso zijn er op het begin vind ik vele malen betere keuzes zo neem ik liever een 3 skelmast dan een 1sum wand. Zelf heb ik vanaf ~38 tot 54 gedaan met een 2sum 3sumres 3decrip omdat die stukken beter was dan alle 2nec wands die ik in de shops tegenkwam.
dat is zo.

denk trouwens dat het laatste lijstje eigenlijk zo moet zijn:

15-25 +1 summ
31-41 +1 necro
35-45 +2 summ
55-65 +3 summ
85-95 +2 necro

hmm.. ik ben opeens niet zo zeker meer over de circlets. kregen die geen bonus ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Red Griffin schreef op maandag 29 juni 2009 @ 18:03:
[...]

dat is zo.

denk trouwens dat het laatste lijstje eigenlijk zo moet zijn:

15-25 +1 summ
31-41 +1 necro
35-45 +2 summ
55-65 +3 summ
85-95 +2 necro

hmm.. ik ben opeens niet zo zeker meer over de circlets. kregen die geen bonus ofzo?
Bonus van?
Je moet er ook rekening mee houden dat gamblen onder lvl 94 heel erg variabel is dus dat het wel even flink zal duren voordat je een lage hebt die je zoekt. Met een summoner (en dan is mijne niet eens de makkelijke weg ingeslagen) level je redelijk snel misschien ook iets om in je achter hoofd te houden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Griffin
nogmaals dan. volgens Arreat Summit bij gamble -3 tot +6 t.o.v. clvl.

amulet gamblen:
14-23 +1 summ
30-39 +1 necro
34-43 +2 summ
54-63 +3 summ
84-93 +2 necro

circlets krijgen een bonus: circlet 3, coronet 8, tiara 13, diadem 18
uitgaande van circlet:

circlet gamblen:
11-20 +1 summ
27-36 +1 necro
31-40 +2 summ
51-60 +3 summ
81-90 +2 necro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Griffin
Bij normaal verloop kom ik tot de volgende strategie:

1. Koop een 3sm/3rs white wand (goedkoopste) zo vroeg mogenlijk.
2. Starten met circlet gamblen vanaf lvl 31.
3. Koop een magic wand vanaf lvl35 met +2 summ +3 resists.
4. Koop een magic wand vanaf lvl55 met +3 summ +3 resists.
5. Overgaan op amulet gamblen vanaf lvl34, zodra je een goede circlet hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Red Griffin schreef op maandag 29 juni 2009 @ 18:16:
nogmaals dan. volgens Arreat Summit bij gamble -3 tot +6 t.o.v. clvl.

amulet gamblen:
14-23 +1 summ
30-39 +1 necro
34-43 +2 summ
54-63 +3 summ
84-93 +2 necro

circlets krijgen een bonus: circlet 3, coronet 8, tiara 13, diadem 18
uitgaande van circlet:

circlet gamblen:
11-20 +1 summ
27-36 +1 necro
31-40 +2 summ
51-60 +3 summ
81-90 +2 necro
Ok, dat zei je de eerste keer niet erbij dat je het van Arreat had geplukt..
Red Griffin schreef op maandag 29 juni 2009 @ 18:34:
Bij normaal verloop kom ik tot de volgende strategie:

1. Koop een 3sm/3rs white wand (goedkoopste) zo vroeg mogenlijk.
2. Starten met circlet gamblen vanaf lvl 31.
3. Koop een magic wand vanaf lvl35 met +2 summ +3 resists.
4. Koop een magic wand vanaf lvl55 met +3 summ +3 resists.
5. Overgaan op amulet gamblen vanaf lvl34, zodra je een goede circlet hebt.
Mja ach ik zie dat soort dingen altijd wel, vind toch wel tussendoor iets anders leuks of je trade wat.
Tenzij jij met de reset verwacht niks te vinden en solo untwinked gaat spelen natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Griffin
psychoclown schreef op maandag 29 juni 2009 @ 19:32:
[...]

Ok, dat zei je de eerste keer niet erbij dat je het van Arreat had geplukt..

[...]

Mja ach ik zie dat soort dingen altijd wel, vind toch wel tussendoor iets anders leuks of je trade wat.
Tenzij jij met de reset verwacht niks te vinden en solo untwinked gaat spelen natuurlijk :)
Meestal doe ik dat ook, maar ik was pas begonnen met een necro als 1ste char op hc, solo. Ik vond het leuk om eens uit te zoeken van welke levels. Wel handig ook voor ladder reset.
Hij is nu lvl66 in act1 hell. Heb een +3summ +3resists wand(gekocht), een +2summ circlet(gambled) en een +1necro amulet(gevonden).
Ik heb nog niet veel gevonden behalve een Gravenspine toen ik het wel kon gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Red Griffin schreef op maandag 29 juni 2009 @ 20:19:
[...]

Meestal doe ik dat ook, maar ik was pas begonnen met een necro als 1ste char op hc, solo. Ik vond het leuk om eens uit te zoeken van welke levels. Wel handig ook voor ladder reset.
Hij is nu lvl66 in act1 hell. Heb een +3summ +3resists wand(gekocht), een +2summ circlet(gambled) en een +1necro amulet(gevonden).
Ik heb nog niet veel gevonden behalve een Gravenspine toen ik het wel kon gebruiken. :)
Dan kan ik het wel begrijpen inderdaad.
Zelf had ik al een heeeeeeeele tijd terug een goed uitgewerkt plan voor SC klaar gestoomd en daar hebben we ook flink wat aanmeldingen voor gehad. Te lezen op het igot forum in de softcore sectie (zie TS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Langverwachte info omtrent 1.13!
Bashiok: Many of you are wondering what’s up with the patch and the ladder reset. While I’ve sprinkled some information around, it’s about time it was all mashed up in one easy-to-read location.

The Story -
Once upon a time our internal legacy development teams wanted to put some much needed love into Diablo II. Diablo II doesn’t have tournaments with millions of dollars swirling about them, so it generally took a back seat to the patch development time of our other legacy titles. But one day the planets aligned, and it was finally time to give the old girl a new coat of paint and break a bottle of champagne over her bow with the release of a patch. This went well. Meetings were held, the community was involved and polled, and an extremely long list of ideas and changes was created. That list was then cut down to changes felt to be either necessary changes, or easily implemented to ensure development time was efficient. This also went well.

Not long after, the alarm bells sounded. The patch was progressing quickly, and the release was potentially imminent. Early on it was decided, and somewhat of a no-brainer, that a ladder reset with coincide with the patch release. With the patch progressing well, a potential release of two weeks was estimated, and as always this is the exact amount of forewarning given to players and the community before a ladder reset. An announcement was made quickly and immediately to ensure a full two week notice was given. There are many reasons for this standard two-week notice, not the least of which is that most players don’t understand the meaning of ladder and non-ladder, and how a reset affects their characters. Following any reset our support departments are flooded with issues related to the change of their characters, so we attempt to inform beforehand and avoid any unnecessary confusion.

This was all well and good, the community was excited, and the developers were having fun and enjoying being able to work on Diablo II again. Then, as it tends to do, reality struck.

Warcraft III Custom Map Security:
We have identified an exploit that could allow malicious software to be spread through Warcraft III maps. We have applied a temporary fix to address this issue when playing on Battle.net, and we are working on a patch to permanently address the issue when playing on a LAN or playing single-player custom maps.

In the meantime, we recommend that players avoid downloading maps from unofficial sources or websites they do not trust—be aware that corrupted maps may share the same name as other popular maps. If you encounter custom maps that no longer function or other issues related to this fix, please post details below.

As a reminder, this is a serious issue we are working on, and we want to make Battle.net the best online service for gaming as possible. Please only post in this thread if you have constructive feedback to add in regards to this Warcraft III exploit.

Work had to be swiftly and immediately realigned and has and continues to be focused on addressing issues for a different title to resolve a very serious issue.

The Now -
The Warcraft III patch is now on the Public Test Realm (PTR) and testing is progressing. Once that patch is released work can shift back to Diablo II and the 1.13 patch, and we’ll be working to getting that patch up on its own PTR as soon as possible. This could be a matter of weeks. Once it’s up and in a testing state for all of you, it’s then going to be a matter of ensuring the features are good and it’s a solid patch. The more people we have testing the patch and providing valid feedback, the better the patch will be, and hopefully the quicker it will be released. So that’s my challenge to you. You’ve been waiting a long time, you want an awesome patch, you want a reset. To get all that, we need good solid testing and feedback, reproduction steps for bugs, detailed descriptions of issues or errors, etc. So once this goes live on the PTR, I expect some crazed-youruinedtheeconomy-testing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 23:30:
Langverwachte info omtrent 1.13!

[...]
"crazed-youruinidtheeconomy" dat klinkt leuk :)

binnen een maand krijgen we de datum van de reset dus te horen gok ik

dat klinkt lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 00:26:
[...]

"crazed-youruinidtheeconomy" dat klinkt leuk :)

binnen een maand krijgen we de datum van de reset dus te horen gok ik

dat klinkt lekker
Zal nog wel even duren voor die echt live gaat helaas..
Ben zoals ik eerder al eens gezegd heb meer geinteresseerd in een reset dan de patch... gewoon weer zin om van scratch te spelen en zo snel mogelijk omhoog te werken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Oef zware dobber zeg.
De patch komt voorlopig nog niet uit dus.

Gelukkig was ik dan maar al begonnen.

Kan je je nog ergens vrijwillig opgeven voor het testen van de patch?
Of hebben ze daar een vast clubje voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DNS666 schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 15:18:
Oef zware dobber zeg.
De patch komt voorlopig nog niet uit dus.

Gelukkig was ik dan maar al begonnen.

Kan je je nog ergens vrijwillig opgeven voor het testen van de patch?
Of hebben ze daar een vast clubje voor?
Was al bekend dat de 1.13 patch aan het idlen was maar eerst wilden ze dus geen reden geven...
Uhm het wordt een Public Test Realm maar hoe ze het aanpakken kan ik nog steeds niet bedenken (zeker niet in de staat hoe ik nu ben :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
8:45 's ochtends bezopen doe je goed :p

Is het trouwens een nieuwe trend in HC, dat die PK'ers je eerst helpen uren lang :/
En dan vervolgens je alsnog op een sneaky wijzen killen :/

Denk dat ik maar eventjes SC ga spelen.
Ben wel eventjes klaar met HC, na 2x dood te gaan binnen 2uur tijd :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

DNS666 schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 14:13:

Is het trouwens een nieuwe trend in HC, dat die PK'ers je eerst helpen uren lang :/

Misschien deed je iets wat hem pissig maakte ofzo? Zoals een charm pakken terwijl hij dat niet wilde? HEb ook een keer zo'n gast gehad die daar enorm anaal over ging doen. Ik had zoiets van: als je niet wil dat ik je shit oppak, zeg dat dan van tevoren, dan hoef je ook niet zo moeilijk te doen. Heb toen gewoon de game geleaved, MET zijn items :D

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 08:46:
[...]

Was al bekend dat de 1.13 patch aan het idlen was maar eerst wilden ze dus geen reden geven...
Uhm het wordt een Public Test Realm maar hoe ze het aanpakken kan ik nog steeds niet bedenken (zeker niet in de staat hoe ik nu ben :P).
GEwoon mensen laten aanmelden, daar een groepje uit selecteren en die laten testen. Voor een ander realm kunnen ze natuurlijk gewoon alleen bepaalde accounts rechten geven om erop te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184982

Vicarious schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 14:55:
[...]

Misschien deed je iets wat hem pissig maakte ofzo? Zoals een charm pakken terwijl hij dat niet wilde? HEb ook een keer zo'n gast gehad die daar enorm anaal over ging doen. Ik had zoiets van: als je niet wil dat ik je shit oppak, zeg dat dan van tevoren, dan hoef je ook niet zo moeilijk te doen. Heb toen gewoon de game geleaved, MET zijn items :D
Hij ging der anaal over doen? Nieuwe uitspraak voor mij. Vind hem ook redelijk vreemd :p.

Maargoed, Diablo staat op een laag vuurtje atm, men trassa doet max een paar levels per week. Heb et gewoon te drukj met niks doen. Wat is vakantie toch heerlijk, vooral als je gewoon helemaal niet werkt en alleen maar zwemt en feest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Volgens mij is dat een engelse uitspraak :p
Hij heeft hem nu alleen in het nederlands gebruik en dan staat het inderdaad raar.

Ehm werd niet eens geboost ofzo, we deden gewoon baal runs enzo.
En er dropte niet eens wat fatsoenlijks, laat staan dat ik het kon oprapen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 274284

Ik heb laatst Diablo I en II ook nog maar eens onder het stof vandaan getovert, Had ze beide al gekocht toen ze uitkwamen, maar nog nooit uitgespeeld.

Ik sta met mijn warrior in Diablo I nu voor de eindbaas, schijn mijn punten verkeerd te hebben ingedeeld, te weinig Dex dacht ik, dus raak hem bijna niet.

En in Diablo II (lod) ben ik nu voor t eerst eens serieus begonnen alles te lezen en te clearen.
Een Paladin nog steeds in act 1, ben nu bezig het monestary leeg te vegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DNS666 schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 14:13:

Dan hebben ze je ook geen urenlang geholpen, 2x in 2 uur is bijna knap te noemen ;)
Pk'ers helpen (als ze dat doen) je alleen bij baalruns, of new peeps. Eerst tristruns en dan bij de tombs in act 2 of de koeien erna je killen. Niets nieuws.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 274284 schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 18:03:
Ik heb laatst Diablo I en II ook nog maar eens onder het stof vandaan getovert, Had ze beide al gekocht toen ze uitkwamen, maar nog nooit uitgespeeld.

Ik sta met mijn warrior in Diablo I nu voor de eindbaas, schijn mijn punten verkeerd te hebben ingedeeld, te weinig Dex dacht ik, dus raak hem bijna niet.

En in Diablo II (lod) ben ik nu voor t eerst eens serieus begonnen alles te lezen en te clearen.
Een Paladin nog steeds in act 1, ben nu bezig het monestary leeg te vegen.
Zoooo, jij hebt wat gemist al die jaren~!
In ieder geval goed dat je ze hebt weten te vinden een laag stof van xx jaar is toch behoorlijk dik :P

Als je tips en dergelijk nodig hebt horen we het wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Pheno79 schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 20:51:
[...]

Dan hebben ze je ook geen urenlang geholpen, 2x in 2 uur is bijna knap te noemen ;)
Pk'ers helpen (als ze dat doen) je alleen bij baalruns, of new peeps. Eerst tristruns en dan bij de tombs in act 2 of de koeien erna je killen. Niets nieuws.
Ehm :p
De 1e was mijn eigen fout, lvl 35oid stond vrolijk te kletsen via mumble en ondertussen de world stone 4 te zoeken met mijn sorc.
Had niet door dat ik vast stond.
En kreeg een paar goede tikken en was kapot.
Heb snelle quitten nog niet onder controle, speel nu pas 2weekjes HC.
Hiervoor enkel SC gedaan.

Daarna mijn barbje gepakt die lvl28was en een tijdje baalruns gedaan (die 2 uur dus :p).
En vervolgens gePK'ed door een assasin die eerste die 2uur lang hielp :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snel quitten hoeft ook niet, zelfs niet met die pk's. Wat ik die is meestal 50+s die "helpen" wantrouwen. Alleen als ik weet dat ze een bepaald persoon helpen die level <10 is wil ik dat nog wel eens laten varen. Mar als ze het uit hun eigen doen, laat de rest van de groep maar lekker met die gast meerennen, ik zorg dat ik ± 1 screen erachter zit. Het enige wat me kan raken is een guided arrow/multishot, maar als de hostile afgaat is het tpown portal zetten en weg. net als de hostiler zelf overigens, bij coldsorcs is het (vind ik) juist de uitdaging om niet eens de tp te zetten en ze hard uit te gaan lachen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eergister met mijn summoner nog weer een groot deel van A4 nm even gedaan en vond natuurlijk weer wat leuke dingen waar ik geen drol aan heb ;)
Daarna 2x countess gedaan in de hoop op een rune zodat ik een leuk runeword voor mezelf kon maken maar ook dat hield niet over, wel wat leuks maar ik heb er niks aan helaas.
Vanavond ga ik er wel even mee verder, eens kijken hoever ik in A5 kan komen :)

-Edit-
Net heel even Diablo maar gedaan en hij dropped een close perfect humongous.. zo vervelend dat er alleen close perf 2h weapons droppen met me nec :P

[ Voor 16% gewijzigd door psychoclown op 06-07-2009 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ff een vraagje over items, kun je ergens opzoeken wie wat dropt?
Ik kan wel sites vinden waar je wapens kunt opzoeken, maar niet wie wat kan droppen. Of betekend dat dat alles random is en t echt puur mazzel is wie wat dropt?

Ik zou nl graag Bloodrise willen hebben op mijn paladin, maar ik weet niet waar ik daarvoor moet zijn.

ps. Act I is af.

edit, Ik heb er al 1 gevonden. kans = between terrible and never ;(

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 274284 op 06-07-2009 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 274284 schreef op maandag 06 juli 2009 @ 16:25:
Ff een vraagje over items, kun je ergens opzoeken wie wat dropt?
Ik kan wel sites vinden waar je wapens kunt opzoeken, maar niet wie wat kan droppen. Of betekend dat dat alles random is en t echt puur mazzel is wie wat dropt?

Ik zou nl graag Bloodrise willen hebben op mijn paladin, maar ik weet niet waar ik daarvoor moet zijn.

ps. Act I is af.

edit, Ik heb er al 1 gevonden. kans = between terrible and never ;(
Dat geldt volgens mij alleen voor Runes, daarbij hebben sommige mobs wel een grotere drop chance.
Voor items heb je meer kans op bijv bloodrise bij mobs/bosses die niet veel items kunnen droppen met een hogere ilvl. In andere woorden als je een bepaald item probeert te farmen kun je het beste een boss runnen die een drop range heeft (in ilvl) die niet te groot maar ook niet te klein is voor die specifieke wens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op maandag 06 juli 2009 @ 18:02:
[...]

Dat geldt volgens mij alleen voor Runes, daarbij hebben sommige mobs wel een grotere drop chance.
Voor items heb je meer kans op bijv bloodrise bij mobs/bosses die niet veel items kunnen droppen met een hogere ilvl. In andere woorden als je een bepaald item probeert te farmen kun je het beste een boss runnen die een drop range heeft (in ilvl) die niet te groot maar ook niet te klein is voor die specifieke wens.
Of je gaat gewoon naar http://diablo3.ingame.de/...rface=default&window=true

en vult daar in welk item je wil hebben :)

ohja, wel onderaan op de link [All Difficulties] en [Sort by chance] drukken, da's het handigste overzicht.

Voorbeeldje:

Item: Baranar's Star (qlvl 70)
Basisitem: Devil Star (qlvl 70)

Monster Chance Relation
Diablo (Quest) (Hell) 0.1185355% 1:844
Baal (Quest) (Hell) 0.1173455% 1:852
Mephisto (Quest) (Hell) 0.1003276% 1:997
Diablo (Hell) 0.0784389% 1:1275
Baal (Hell) 0.0776458% 1:1288
Mephisto (Hell) 0.0664271% 1:1505
Duriel (Quest) (Hell) 0.0131448% 1:7608

[ Voor 25% gewijzigd door Vicarious op 06-07-2009 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op maandag 06 juli 2009 @ 23:57:
[...]

Of je gaat gewoon naar http://diablo3.ingame.de/...rface=default&window=true

en vult daar in welk item je wil hebben :)

ohja, wel onderaan op de link [All Difficulties] en [Sort by chance] drukken, da's het handigste overzicht.

Voorbeeldje:

Item: Baranar's Star (qlvl 70)
Basisitem: Devil Star (qlvl 70)

Monster Chance Relation
Diablo (Quest) (Hell) 0.1185355% 1:844
Baal (Quest) (Hell) 0.1173455% 1:852
Mephisto (Quest) (Hell) 0.1003276% 1:997
Diablo (Hell) 0.0784389% 1:1275
Baal (Hell) 0.0776458% 1:1288
Mephisto (Hell) 0.0664271% 1:1505
Duriel (Quest) (Hell) 0.0131448% 1:7608
Of je kunt inderdaad de makkelijke weg nemen zoals Vic hier laat zien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar de kansen blijven astronomisch klein, Ik kan beter gewoon doorgaan met het spel want tegen de tijd dat ik dat ge-grind heb...... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 274284 schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 07:58:
Maar de kansen blijven astronomisch klein, Ik kan beter gewoon doorgaan met het spel want tegen de tijd dat ik dat ge-grind heb...... 8)7
Ja net wat ik zei, het blijft gewoon heel random (en maar goed ook) dus beter kan je doorgaan en blijven hopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Paar dagen terug, aantal pogingen ondernomen om wat oude accounts op te scharrelen.
Eentje was nog van 2005, na een password reset alsnog terug gekregen. Natuurlijk geen enkele character aanwezig helaas.
Nog een ander account van ruim een jaar geleden ook nog geprobeerd en kon al mijn chars weer activeren met al mijn gear nog :)
En daar zaten nog beste leuke spullen tussen :)
Sowieso een volledig uitgeruste barb,amazon en sorc en al wel items voor een assasin(2x Bartucs :p, blijkbaar ging ik een dual wielding sin maken).
Enige wat ik echt miste waren de echte elite items, zoals een Winforce of de welbekende charms.
Alleen jammer dat ze allemaal geen ladder meer zijn :(

[ Voor 4% gewijzigd door Sinned123 op 08-07-2009 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DNS666 schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 21:27:
Paar dagen terug, aantal pogingen ondernomen om wat oude accounts op te scharrelen.
Eentje was nog van 2005, na een password reset alsnog terug gekregen. Natuurlijk geen enkele character aanwezig helaas.
Nog een ander account van ruim een jaar geleden ook nog geprobeerd en kon al mijn chars weer activeren met al mijn gear nog :)
En daar zaten nog beste leuke spullen tussen :)
Sowieso een volledig uitgeruste barb,amazon en sorc en al wel items voor een assasin(2x Bartucs :p, blijkbaar ging ik een dual wielding sin maken).
Enige wat ik echt miste waren de echte elite items, zoals een Winforce of de welbekende charms.
Alleen jammer dat ze allemaal geen ladder meer zijn :(
Mja jij speelt ladder atm toch of verwar ik je nu met iemand anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Klopt Ladder HC.
Ladder SC moet even wachten tot de reset.
Met HC vind ik het minder erg om non-ladder te spelen.

Echt veel goede items ga ik daar toch nooit vinden.

Heropende account kan ik vast wel mooi wat builds mee testen.
Gear heb ik inmiddels al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DNS666 schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 23:48:
Klopt Ladder HC.
Ladder SC moet even wachten tot de reset.
Met HC vind ik het minder erg om non-ladder te spelen.

Echt veel goede items ga ik daar toch nooit vinden.

Heropende account kan ik vast wel mooi wat builds mee testen.
Gear heb ik inmiddels al.
Als je in de playertable opgenomen wilt worden moet je het maar zeggen en uiteraard de benodigde info geven (zie 2e post).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184982

Off-topic: geslaagd voor men rijbewijs ;x =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
psychoclown schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 00:27:
[...]

Als je in de playertable opgenomen wilt worden moet je het maar zeggen en uiteraard de benodigde info geven (zie 2e post).
Op zich mag het natuurlijk wel, maar zoals gezegd.
De SC chars zijn non-ladder.

HC account: SinnedL
SC account: sinned123

Straks met de nieuwe patch zal ik een SC:ladder account aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DNS666 schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 21:53:
[...]

Op zich mag het natuurlijk wel, maar zoals gezegd.
De SC chars zijn non-ladder.

HC account: SinnedL
SC account: sinned123

Straks met de nieuwe patch zal ik een SC:ladder account aanmaken.
Owja dat is waar ook maar ik ging ervan uit dat je net zoals de meesten van ons ook je huidige account(s) recycled :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Mjah misschien ook wel hoor :)
Staan nu 3 speelbare characters op en 2 mules.

Wellicht dat ik het bij die 3 speelbare characters hou en de meuk op mijn mules trade voor kleinere spullen zodat ik die kan deleten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DNS666 schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 22:27:
Mjah misschien ook wel hoor :)
Staan nu 3 speelbare characters op en 2 mules.

Wellicht dat ik het bij die 3 speelbare characters hou en de meuk op mijn mules trade voor kleinere spullen zodat ik die kan deleten.
Ach zodra je een beetje gewend bent met ons te spelen zal je de kortste keren weer dat soort spullen op Ladder hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op naar Tal Rasha's tomb. Net de arcane sanctuary leeg geveegd. Ik kon me nog herinneren dat ik dat heel lastig vond "back in the day's". Nu heb ik op de Pala een boog ge-equiped in slot 2, en alles gaat mooi optijd neer.

Strakts voor t eerst naar Act 3 }:O

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 274284 op 09-07-2009 23:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247627

Hallo medespelers,

ik volg het topic al een tijdje, en speel ook al een hele tijd Diablo LOD. Maar ben niet echt de hardcore diablo gamer... Misschien dat ik jullie een keer online zie.

Mijn ACC is: Baboen88.

Ben trouwens ook op zoek naar een IK armor of een betere voor me barb. Heb wat Runes waarvan de hoogste volgens mij GUL.

mzzl k0g3l

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 274284 schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 23:07:
Op naar Tal Rasha's tomb. Net de arcane sanctuary leeg geveegd. Ik kon me nog herinneren dat ik dat heel lastig vond "back in the day's". Nu heb ik op de Pala een boog ge-equiped in slot 2, en alles gaat mooi optijd neer.

Strakts voor t eerst naar Act 3 }:O
Wat voor pala speel je eigenlijk?
Anoniem: 247627 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 16:38:
Hallo medespelers,

ik volg het topic al een tijdje, en speel ook al een hele tijd Diablo LOD. Maar ben niet echt de hardcore diablo gamer... Misschien dat ik jullie een keer online zie.

Mijn ACC is: Baboen88.

Ben trouwens ook op zoek naar een IK armor of een betere voor me barb. Heb wat Runes waarvan de hoogste volgens mij GUL.

mzzl k0g3l
Wat speel je (qua mode) ? Opzich wel handig te weten want dan weet ik of ik je 'tegen zou kunnen komen' of niet :) IK armor heb ik volgens mij niet meer maar atm speel ik ook niet echt, wacht vooral op de reset dan ga ik weer echt spelen.

Net even gekeken en heb inderdaad geen IK armor, wel aantal tal belts, guillaumes, tal orb en 2 tal amu's.
Ook nog wel ander spul op bijv de accounts van bazz, kun je allemaal wel krijgen als je wilt (en scl speelt).

[ Voor 9% gewijzigd door psychoclown op 10-07-2009 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

psychoclown schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 17:47:
[...]

Wat voor pala speel je eigenlijk?
Ik ga voor de Zealot paladin.

Dat wil zeggen, ik heb eigenlijk geen flauw idee wat goed is, en ik dat maar eens proberen.
T idee word om Zeal te levelen met sacrifice als booster stat, en dan nog een leuk aura erbij.
Heb nu ongeveer 60-60-60 in Sta, Dex en Vit zitten, en een aantal losse (lees verkeerde) tallents gekozen.

Mele pak ik aan met mele, en ranged/vervelende casters met een boog op afstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247627

[...]

Wat speel je (qua mode) ? Opzich wel handig te weten want dan weet ik of ik je 'tegen zou kunnen komen' of niet :) IK armor heb ik volgens mij niet meer maar atm speel ik ook niet echt, wacht vooral op de reset dan ga ik weer echt spelen.

Net even gekeken en heb inderdaad geen IK armor, wel aantal tal belts, guillaumes, tal orb en 2 tal amu's.
Ook nog wel ander spul op bijv de accounts van bazz, kun je allemaal wel krijgen als je wilt (en scl speelt).
[/quote]

Ik speel ladder. ben net weer begonnen met spelen. heb ff me chars gecheckt, waren bijna expired :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Hier een leuk stukje om te lezen over sacrifice.
http://forums.diii.net/showthread.php?t=671593

Ben benieuwd hoe je van plan was de damage naar jezelf toe op te heffen.
Zeker als je monsters tegen komt waar je niet van af kan leechen.

Verkeerd gelezen.

Bovendien vind ik een boog als second slot weapon niet erg effectief, je hebt geen skills die de boog sterker maken.

Je zou kunnen kijken naar een hammerdin, wel mana intensief.

Vergeet trouwens geen offensive aura te nemen om meer damage te doen.
Bijvoorbeeld might of concentration. Ik zou fanatism met rust laten je kan toch al niet sneller rammen als je zeal gebruikt.

Iemand trouwens op de hoogte hoe vengeance precies zijn damage stacked?
Is dat van de base damage of alleen van het type magic damage wat je toevallig uitdeelt?
Wat zou daar een goed wapen voor zijn?
Je deelt altijd minimaal 3 van de 5 type damage uit.
Lijkt me een prima all purpose damage skill.

[ Voor 39% gewijzigd door Sinned123 op 10-07-2009 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 274284 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 18:01:
[...]

Ik ga voor de Zealot paladin.

Dat wil zeggen, ik heb eigenlijk geen flauw idee wat goed is, en ik dat maar eens proberen.
T idee word om Zeal te levelen met sacrifice als booster stat, en dan nog een leuk aura erbij.
Heb nu ongeveer 60-60-60 in Sta, Dex en Vit zitten, en een aantal losse (lees verkeerde) tallents gekozen.

Mele pak ik aan met mele, en ranged/vervelende casters met een boog op afstand.
Ahja, sowieso holy shield (HS) en fana maxen naast zeal en sacrifice dan :)
In principe hoef je niet heel veel in dex te doen omdat je def/block krijg door hs en ar je beter van bijv ringen kan nemen, strenght genoeg voor gear en vooral vita. Let met name op scepters/swords en pala shields en de gebruikelijke gear natuurlijk :)
Anoniem: 247627 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 18:39:
[...]

[/quote]

Ik speel ladder. ben net weer begonnen met spelen. heb ff me chars gecheckt, waren bijna expired :P.
Ok dan neem ik aan dat je softcore speelt omdat je op dat stuk niet reageerde ;)
Zal je ook even in de playertable zetten.
DNS666 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 18:41:
Hier een leuk stukje om te lezen over sacrifice.
http://forums.diii.net/showthread.php?t=671593

Ben benieuwd hoe je van plan was de damage naar jezelf toe op te heffen.
Zeker als je monsters tegen komt waar je niet van af kan leechen.

Bovendien vind ik een boog als second slot weapon niet erg effectief, je hebt geen skills die de boog sterker maken.

Je zou kunnen kijken naar een hammerdin, wel mana intensief.
Uhm hij is een zealer en dus heb je niks met sacrifice van doen behalve dat het een synergie is ;)
Hdin is zeer ineffectief als je niet veel spullen hebt en dan is een zealer leuker om te maken.
DNS666 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 18:41:
..knip..

Vergeet trouwens geen offensive aura te nemen om meer damage te doen.
Bijvoorbeeld might of concentration. Ik zou fanatism met rust laten je kan toch al niet sneller rammen als je zeal gebruikt.

Iemand trouwens op de hoogte hoe vengeance precies zijn damage stacked?
Is dat van de base damage of alleen van het type magic damage wat je toevallig uitdeelt?
Wat zou daar een goed wapen voor zijn?
Je deelt altijd minimaal 3 van de 5 type damage uit.
Lijkt me een prima all purpose damage skill.
Niet sneller kunnen slaan met fana? Niet echt true want dat kan namelijk wel je haalt de hoogste fpa met pb alleen veel eerder. Verder doet het imo meer dan might of conc, want fana geeft ook veel ed en ar wat evenzo belangrijk voor een zealer zeker icm hoge fpa.
Vengeance rekent alleen de dmg van je weapon volgens mij en fana zal dan alleen de phys dmg verhogen en niet de elemental.

[ Voor 17% gewijzigd door psychoclown op 10-07-2009 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Ja ik las nogal scheel, had het al doorgehaald :p
Haalt een zealer op zichzelf niet heel makkelijk al max fps zonder fana?
Is het dan niet beter om 1 van de andere aura's te pakken?

Verder zijn er maar weinig wapens sterk genoeg in hell om een beetje killing power te hebben.
Ik doe over act4 echt heel lang solo, terwijl een amazon of sorc echt er doorheen jankt.
Niet sneller kunnen slaan met fana? Niet echt true want dat kan namelijk wel je haalt de hoogste fpa met pb alleen veel eerder. Verder doet het imo meer dan might of conc, want fana geeft ook veel ed en ar wat evenzo belangrijk voor een zealer zeker icm hoge fpa.
Vengeance rekent alleen de dmg van je weapon volgens mij en fana zal dan alleen de phys dmg verhogen en niet de elemental.
Waar wij het omging, is dat je volgens mij ook max fpa kan halen zonder fana.
En conc heeft er nog een 20% chance uninterrupable erbij.
Vengence damage is dat op de base weapon dam of wel na alle extra mods?
300% ed op een zwaardje zou dus wel mooie zijn voor die skill?

[ Voor 87% gewijzigd door Sinned123 op 10-07-2009 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Fana is natuurlijk ook weer goed voor de merc. Geef die een eth insight CV, wat phys res, CB en zoveel hoef je al niet meer te doen. ;)
/e/
Vengeance is inderdaad redelijk waardeloos, je leeched haast niets, je kan het ook niet gebruiken icm IM omdat je toch nog een beetje physical damage doet en sowieso is alles op hell wel immune voor 1-2 dingen.

[ Voor 44% gewijzigd door peke op 10-07-2009 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DNS666 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 18:51:
Ja ik las nogal scheel, had het al doorgehaald :p
Haalt een zealer op zichzelf niet heel makkelijk al max fps zonder fana?
Is het dan niet beter om 1 van de andere aura's te pakken?

Verder zijn er maar weinig wapens sterk genoeg in hell om een beetje killing power te hebben.
Ik doe over act4 echt heel lang solo, terwijl een amazon of sorc echt er doorheen jankt.
Zoals hierboven opzich kan dat wel maar uitgaande van een pb moet je dan vooral veel ias op je gear hebben voor max fpa. Met fana krijg je zoals ik zei niet alleen ed en ias maar ook ar wat heel belangrijk is voor een zealer immers kun je nog wel zo hard slaan als je maar 50% hit is het niet echt effectief. Met goede gear zou je fana misschien niet hoeven nemen maar imo kan je beter altijd de gear zo doen dat je geen ias nodig hebt en alles van fana + wapen weg haalt.
Vb. mijn lvl 49 zealer had met een rare naga (en voor de rest best goede gear maar niet uber) max fpa en 10+k ar maar dat was met een inv vol met charms en groot deel van de ias van wapen+helm+armor gezien de beperkte skills :)
peke schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 19:00:
Fana is natuurlijk ook weer goed voor de merc. Geef die een eth insight CV, wat phys res, CB en zoveel hoef je al niet meer te doen. ;)
/e/
Vengeance is inderdaad redelijk waardeloos, je leeched haast niets, je kan het ook niet gebruiken icm IM omdat je toch nog een beetje physical damage doet en sowieso is alles op hell wel immune voor 1-2 dingen.
Precies al zal je met untwinked niet 123 aan een eth CV/CA komen ;)

[ Voor 18% gewijzigd door psychoclown op 10-07-2009 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
psychoclown schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 19:02:
Precies al zal je met untwinked niet 123 aan een eth CV/CA komen ;)
Ik vond er toch altijd 1 voor mezelf, in WSK op hell heb je wel een goeie kans. En anders neem je een superiour cv in afwachting van de eth. Die runes kosten toch geen drol.
/e/
Vengeance is op base, is gewoon geen goeie skill op hell.
Melee vind ik eigenlijk ook niet zo goed, als er ergens mages zijn kan je ook weer niets doen (op hc dan).
Of je gaat voor holy bolt erbij om die dan te gebruiken waar er mages zijn.

[ Voor 25% gewijzigd door peke op 10-07-2009 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt voor alle goede aanwijzingen.

Bulletins as events warrant. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 274284 op 10-07-2009 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peke schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 19:39:
[...]

Ik vond er toch altijd 1 voor mezelf, in WSK op hell heb je wel een goeie kans. En anders neem je een superiour cv in afwachting van de eth. Die runes kosten toch geen drol.
/e/
Vengeance is op base, is gewoon geen goeie skill op hell.
Melee vind ik eigenlijk ook niet zo goed, als er ergens mages zijn kan je ook weer niets doen (op hc dan).
Of je gaat voor holy bolt erbij om die dan te gebruiken waar er mages zijn.
Yep maar gezien hij nu in A3 normal zit duurt dat nog wel even.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, na een fijn weekje kotsen op vakantie (ik zat nog in de trein naar Utrecht toen het al helemaal mis ging) ben ik weer thuis. Nog nieuws omtrend de reset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Vengeance is zeker NIET waardeloos mits je een wapen hebt dat veel physical damage doet. De elemental damage die je er dan nog bovenop krijgt is al insane, maar als je dat combineert met een Conviction aura (heel veel -resistance voor alle baddies) sla je ook op hell gewoon alles in 1 of 2 klappen dood. Nadeel is dat je nauwelijks crowd control hebt (je kan maar 1 beestje tegeljik aanvallen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 17:13:
Zo, na een fijn weekje kotsen op vakantie (ik zat nog in de trein naar Utrecht toen het al helemaal mis ging) ben ik weer thuis. Nog nieuws omtrend de reset?
Ja, het zal er nog niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Vicarious schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 18:07:
Vengeance is zeker NIET waardeloos mits je een wapen hebt dat veel physical damage doet. De elemental damage die je er dan nog bovenop krijgt is al insane, maar als je dat combineert met een Conviction aura (heel veel -resistance voor alle baddies) sla je ook op hell gewoon alles in 1 of 2 klappen dood. Nadeel is dat je nauwelijks crowd control hebt (je kan maar 1 beestje tegeljik aanvallen)
Op zich is dat nog geen probleem, mits je max block, max res en max DR hebt.
Alleen zijn de 1handige wapens met veel base damage dun bezaaid.
Zit je dan direct met een pike oid te rammen.
Lijkt me niet erg handig voor je overlevings kansen.

Wat is er trouwens met al die melee gasten die allemaal teleport hebben, hebben ze nou echt allemaal Enigma?
Ik zie echt iedereen er mee lopen, klopt van geen kant met de droprate van die runes (Jah en Ber), mijn hoogste is gul oid geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DNS666 schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 23:46:
[...]

Wat is er trouwens met al die melee gasten die allemaal teleport hebben, hebben ze nou echt allemaal Enigma?
Ik zie echt iedereen er mee lopen, klopt van geen kant met de droprate van die runes (Jah en Ber), mijn hoogste is gul oid geweest.
veel is geduped, maar ik denk toch dat veel runes "legaal" zijn, dmv botten en cuben, bij botten doe je wel iets illegaals, maar de drop is legaal

enne, melee gasten hebben meestal geen enigma, maar een Fortitude, alleen mf-ers hebben teleport, dus Hammerdins, mf barbs, mf assa's, enz. Ook Summon Necro heeft vrijwel altijd enigma voor de superieure skellie control die je ermee krijgt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DNS666 schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 23:46:
[...]

Zit je al heel snel aan een dikke rare om maar zoveel mogelijk dmg en hoogste fpa proberen te halen.
Zijn veelal dupes of zoals Dal al zei drops van botters..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Mjah als ik een dia of baal run doe, zie ik meestal een pala of barb binnen no time in chaos santuary of throne of Destruction staan.
Vaak sneller dan een sorceres.

Hele enigma vind ik een beetje jammer, had er charges van gemaakt ipv een lvl1 teleport.
Grootste voordeel van een sorc in pvp is gelijk te niet gedaan, met 1 item :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blame Bliz, grootste fout die ze gemaakt hebben, icm het runeword "call to arms". Partyplay is nu non-existent door dat soort geouwehoer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Argh ik word er nu helemaal stapel dol van, zeker te lang niet meer volop D2 gespeeld en weer af en toe fullscreen bfheroes gewend.. klikte net misschien wel 5x buiten de window, telkens met zo'n vieze hero waar ik niks tegen begon :P Blij dat ik geen HC speel want dan had ik mijn keysets uitgeprint en doorgescheurd!! (Wel bewaren op de pc natuurlijk :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
DNS666 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 10:15:
Mjah als ik een dia of baal run doe, zie ik meestal een pala of barb binnen no time in chaos santuary of throne of Destruction staan.
Vaak sneller dan een sorceres.

Hele enigma vind ik een beetje jammer, had er charges van gemaakt ipv een lvl1 teleport.
Grootste voordeel van een sorc in pvp is gelijk te niet gedaan, met 1 item :/
Op zich is dat geen probleem, het dupen is de oorzaak dat iedereen zo'n item kan verkrijgen.
Op zich is het dupe probleem zelfs eenvoudig op te lossen.
Zorg ervoor dat items niet meer gedropped kunnen worden, enkel te verkopen aan merchants (die ze dan niet meer te koop kan hebben) of rechtstreeks deleten uit de inventory. Maak vervolgens de inventory swappable met andere chars op de account.

Elk item moet ook een time stamp krijgen wanneer het is gegenereerd, dit wordt dan puur server side bijgehouden en indien er 2 items dezelfde (of geen) stamp hebben (duped), beiden deleten. :D
Een dergelijke controle kan telkens uitgevoerd worden bij bvb het joinen van een game en éénmalig bij het gaan naar een andere act in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
ik gebruik ultramon, dan kan je de muis in je venster locken.
Behalve als je er boven klikt, die neemt ie mee in de window.
Maar dan is alsnog 75% van de misclicks afgedekt en ik klik vaker ernaast dan er boven of onder.

Op zich geen probleem?
Als je nu PvP speelt als sorc zijnde, dan ben je toch vrijwel kansloos.
Ze kunnen nu ook teleporten.
Net zoals inderdaad call to arms, als er nou 1 skill op had gezeten... Maar 3 stuks?

Net als Beast met een lvl9 fanatism aura, pak dan een minder goede skill van pala class.

Als je de goede items draagt, dan heb je al de betere skills van alle characters :/
Blijft dan weinig variatie over.

[ Voor 49% gewijzigd door Sinned123 op 12-07-2009 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peke schreef op zondag 12 juli 2009 @ 11:20:
[...]

Op zich is dat geen probleem, het dupen is de oorzaak dat iedereen zo'n item kan verkrijgen.
Op zich is het dupe probleem zelfs eenvoudig op te lossen.
Zorg ervoor dat items niet meer gedropped kunnen worden, enkel te verkopen aan merchants (die ze dan niet meer te koop kan hebben) of rechtstreeks deleten uit de inventory. Maak vervolgens de inventory swappable met andere chars op de account.

Elk item moet ook een time stamp krijgen wanneer het is gegenereerd, dit wordt dan puur server side bijgehouden en indien er 2 items dezelfde (of geen) stamp hebben (duped), beiden deleten. :D
Een dergelijke controle kan telkens uitgevoerd worden bij bvb het joinen van een game en éénmalig bij het gaan naar een andere act in de game.
Dat timestamp idee lijkt me niet heel handig, de kans is zeer klein dat iemand op hetzelfde tijdstip een zelfde rune vind maar de kans is aanwezig. Al helemaal als je verder kijkt dan alleen naar hrs :)
DNS666 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 11:22:
Maar dan is alsnog 75% van de misclicks afgedekt en ik klik vaker ernaast dan er boven of onder.
Ahja dat heb je wel eens verteld ja misschien toch maar eens proberen want normaal gebeurt me dit niet zo vaak, vooral niet als ik veel D2 speel, maar irritant is het wel!

[ Voor 19% gewijzigd door psychoclown op 12-07-2009 11:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DNS666 schreef op zondag 12 juli 2009 @ 11:22:

Op zich geen probleem?
Als je nu PvP speelt als sorc zijnde, dan ben je toch vrijwel kansloos.
Ze kunnen nu ook teleporten.
Net zoals inderdaad call to arms, als er nou 1 skill op had gezeten... Maar 3 stuks?

Net als Beast met een lvl9 fanatism aura, pak dan een minder goede skill van pala class.

Als je de goede items draagt, dan heb je al de betere skills van alle characters :/
Blijft dan weinig variatie over.
Dat valt wel mee, 200fcr fb sorc is erg sterk hoor en sneller dan elk andere class, precast ook nog eens TS en de tegenstander heeft het moeilijk :)

Trouwens mogen ze als ze 1.13 beetje leuke willen maken ook eens kijken naar de lag.. daar krijg je ook steenpuisten van waar je helemaal ziek van wordt :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
psychoclown schreef op zondag 12 juli 2009 @ 11:23:
[...]
Dat timestamp idee lijkt me niet heel handig, de kans is zeer klein dat iemand op hetzelfde tijdstip een zelfde rune vind maar de kans is aanwezig. Al helemaal als je verder kijkt dan alleen naar hrs :)
Een normale timestamp is tot op de miliseconde, dan nog zou het kunnen. Koppel de timestamp echter aan het item type en reken erbij dat de controle enkel op het niveau van de speler gebeurt dan weet je dat je eerder de loterij gaat winnen dan dat je items onterecht poofen. ;)
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.