Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij deze stel ik voor om verder te gaan in The one and only: "GoT-Guild" ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had gister al tegen boom gezegd dat ik er een beetje pislauw van wordt dat het zolang duurt tot de reset.
Dus vandaag ben ik voor de gein begonnen aan een untwinked solo summoner waar ik dus soms op de vinden ben.

Trouwens heb ik eerlijk gezegd het gevoel dat de 'foute' aankondiging van Blizzard wel meer dan de economy kapot maakt want ik denk dat er veel idlers zijn zoals mij die er genoeg van krijgen. Wat betekent dat er veel de brui aan zullen geven wanneer het zover is tenzij ze zo gemotiveerd zijn als ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 10:21:
Had gister al tegen boom gezegd dat ik er een beetje pislauw van wordt dat het zolang duurt tot de reset.
Dus vandaag ben ik voor de gein begonnen aan een untwinked solo summoner waar ik dus soms op de vinden ben.

Trouwens heb ik eerlijk gezegd het gevoel dat de 'foute' aankondiging van Blizzard wel meer dan de economy kapot maakt want ik denk dat er veel idlers zijn zoals mij die er genoeg van krijgen. Wat betekent dat er veel de brui aan zullen geven wanneer het zover is tenzij ze zo gemotiveerd zijn als ik ;)
ik denk dat blizzard wacht tot het moment dat ik weer internet heb, en dat dat zo lang duurt ligt aan KPN

dus KPN is schuldig aan de lange tijd tot de reset

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 12:57:
[...]

ik denk dat blizzard wacht tot het moment dat ik weer internet heb, en dat dat zo lang duurt ligt aan KPN

dus KPN is schuldig aan de lange tijd tot de reset
Argh ik had al zo'n vermoeden dus ik probeerde de klantenservice al te bereiken afgelopen vrijdag maar toen was de wachttijd 5 uur 3 minuten en 32 seconden... zeker veel verontwaardigde Diablo-ers aan de lijn. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 10:21:

SCL neem ik aan? Naja, als je hulp nodig hebt hoor ik het wel. Zowel HCL als SCL :P

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 13:28:
[...]

SCL neem ik aan? Naja, als je hulp nodig hebt hoor ik het wel. Zowel HCL als SCL :P
Yap SCL en hulp is niet nodig hoor, ga het solo untwinked (proberen) redden tot hell baal ;)
Evenzogoed bedankt vic O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 13:52:
[...]

Yap SCL en hulp is niet nodig hoor, ga het solo untwinked (proberen) redden tot hell baal ;)
Evenzogoed bedankt vic O+
Nouja, misschien is hulp bij bepaalde bosses wel handig. Niet dat je ze anders niet KAN doen, meer omdat het dan 3 weken duurt. Ik denk bijvoorbeeld aan Duriel en Diablo op normal. Vanaf nightmare kun je je prima redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 13:55:
[...]

Nouja, misschien is hulp bij bepaalde bosses wel handig. Niet dat je ze anders niet KAN doen, meer omdat het dan 3 weken duurt. Ik denk bijvoorbeeld aan Duriel en Diablo op normal. Vanaf nightmare kun je je prima redden.
Mja ach ik heb de tijd nu he, eerst sowieso zelf proberen en als het echt nooit gaat lukken.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gakkethijs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 09-06 08:47

gakkethijs

niks

Dus vandaag ben ik voor de gein begonnen aan een untwinked solo summoner waar ik dus soms op de vinden ben. daar ben ik ook mee begonnen week of 2 terug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gakkethijs schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 14:05:
Dus vandaag ben ik voor de gein begonnen aan een untwinked solo summoner waar ik dus soms op de vinden ben. daar ben ik ook mee begonnen week of 2 terug :P
Haha echt waar joh? Nice eens kijken of ik van het weekend wat serious progres kan maken ;)
Morgenavond begin ik echt zeg maar.. wel weer iets te doen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nou als je het over de duivel hebt, ik heb weer internet :)

ff blizzard mailen dat ze de reset nu kunnen doen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 25-06 23:53
wow untwinked summoners op scl ftw dan, ik heb er ook een die inmiddels lvl 21 is en aan het begin van act 3 staat :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

untwinked summoner is saai... enige dat je nog doet is amp dmg CE CE CE volgende amp dmg CE CE CE etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
microoo schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 18:08:
wow untwinked summoners op scl ftw dan, ik heb er ook een die inmiddels lvl 21 is en aan het begin van act 3 staat :D
Haha goed bezig, vet toevallig ook alle 3 een summoner :P
Vicarious schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 19:10:
untwinked summoner is saai... enige dat je nog doet is amp dmg CE CE CE volgende amp dmg CE CE CE etc.
Mijne gaat vooral summons worden met curses en geen CE en als het dan nog saai is.. so be it ik wil een easy solo untwinked char en daar is summoner erg goed geschikt voor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 19:23:
[...]

Haha goed bezig, vet toevallig ook alle 3 een summoner :P

[...]

Mijne gaat vooral summons worden met curses en geen CE en als het dan nog saai is.. so be it ik wil een easy solo untwinked char en daar is summoner erg goed geschikt voor :)
mja, 20 skelly 20 skelly mastery 20 ce, 1p curses, 5+ summon resist, rest golem+golem mastery?

das beetje standaard easy build toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 19:50:
[...]

mja, 20 skelly 20 skelly mastery 20 ce, 1p curses, 5+ summon resist, rest golem+golem mastery?

das beetje standaard easy build toch?
Klopt maar zoals ik al zei ga ik geen CE nemen want dat maakt het inderdaad al wat saaier.
Wel leuk voor powered builds maar niet voor untwinked :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Wel ik had ook een idee voor een goeie nec build, niet dat ik sta te springen om terug te beginnen. ;)
20/20 pts in skellies.
20 bone spear
20 bone spirit
20 bone wall
1-1-1-1 teeth, ce, bone armor, bone prison.

Dan een leuke +2 wand met summon resist, decrepify en lower resist (wordt townrollen). :D

Zo heb je toch een sterk leger, shield voor jou en je might merc en kan je zelf je skellies helpen met spear/spirit (op bosses).

Nog een goeie tip voor de start vd ladden, town rollen naar items of the whale met perfect mod, dat is +100 life. Ideaal is een belt of the whale, de rest van je gear moet sowieso gekozen worden in functie van res.
Je kan ook zoeken naar een 3 sox armor met die mod op maar dan ga je erg lang moeten zoeken, mogelijk een ganse dag. Heb je echter wel een leuke 2xx life armor als je er rubies in stopt.
Belt + armor maken een aardig groot verschil voor een sorc en nec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peke schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 20:18:
Wel ik had ook een idee voor een goeie nec build, niet dat ik sta te springen om terug te beginnen. ;)
20/20 pts in skellies.
20 bone spear
20 bone spirit
20 bone wall

Dan een leuke +2 wand met summon resist, decrepify en lower resist (wordt townrollen). :D

Zo heb je toch een sterk leger, shield voor jou en je might merc en kan je zelf je skellies helpen met spear/spirit (op bosses).

Nog een goeie tip voor de start vd ladden, town rollen naar items of the whale met perfect mod, dat is +100 life. Ideaal is een belt of the whale, de rest van je gear moet sowieso gekozen worden in functie van res.
Je kan ook zoeken naar een 3 sox armor met die mod op maar dan ga je erg lang moeten zoeken, mogelijk een ganse dag. Heb je echter wel een leuke 2xx life armor als je er rubies in stopt.
doet lower resist ook damage van bonespear enz verhogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2009/06/10/1244656520-810.jpg

Ben sinds kort aan het spelen (SCL, fishymancer), meestal met een vriend, maar heb toevallig vandaag in mijn eentje wat Baal runs gedaan op Normal...(tijd over, ga nu op level 54 maar nightmare spelen schat ik?)

Heb nu de keuze uit deze 2 armors:
http://www.diablo2guide.c...tems/venom-ward-id568.php
http://www.diablo2guide.c...s/heavenly-garb-id571.php

Is de extra poison resist van Venom Ward (75,75,73,90) de moeite of kan ik beter voor Heavenly Garb (75,75,75,75) gaan?

En zijn items zoals Heart Carver, Titan's Revenge de moeite om op d2jsp te zetten of raak je dat aan de straat stenen niet kwijt? Kan iemand wat tips geven over hoe een begin te maken met fg verdienen op d2jsp, want ik vind het moeilijk inschatten of een item waar ik zelf niets aan heb wel de moeite is voor eventuele trade...

Vette noob vragen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
itons schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 20:35:
[afbeelding]

Ben sinds kort aan het spelen (SCL, fishymancer), meestal met een vriend, maar heb toevallig vandaag in mijn eentje wat Baal runs gedaan op Normal...(tijd over, ga nu op level 54 maar nightmare spelen schat ik?)

Heb nu de keuze uit deze 2 armors:
http://www.diablo2guide.c...tems/venom-ward-id568.php
http://www.diablo2guide.c...s/heavenly-garb-id571.php

Is de extra poison resist van Venom Ward (75,75,73,90) de moeite of kan ik beter voor Heavenly Garb (75,75,75,75) gaan?

En zijn items zoals Heart Carver, Titan's Revenge de moeite om op d2jsp te zetten of raak je dat aan de straat stenen niet kwijt? Kan iemand wat tips geven over hoe een begin te maken met fg verdienen op d2jsp, want ik vind het moeilijk inschatten of een item waar ik zelf niets aan heb wel de moeite is voor eventuele trade...

Vette noob vragen
armors: ligt eraan wat voor build je hebt, zo te zien heb je een necro, dan lijkt mij heavenly garb voor de mana redelijk goed, beter als venomward, das crap

heart carver is crap, titan's revenge alleen wat waard als het hoge %ED heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!
20/20 pts in skellies.
20 bone spear
20 bone spirit
20 bone wall

Bonespear/Bonespirit kun je beter niet combineren want maxed met ''specifieke' gear doet wel goede damage maar voor minder moet je het niet doen. Als liefhebben van bonemancers kan ik het weten want ik had afgelopen ladder weer een enorm leuke bonemancer met 49Bspear.
Dalyxia schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 20:22:
[...]

doet lower resist ook damage van bonespear enz verhogen?
Nee want dat is Magic dmg en lower res is alleen elemental res.
Dalyxia schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 20:47:
[...]

armors: ligt eraan wat voor build je hebt, zo te zien heb je een necro, dan lijkt mij heavenly garb voor de mana redelijk goed, beter als venomward, das crap

heart carver is crap, titan's revenge alleen wat waard als het hoge %ED heeft
Fishymancer is een nec build Dal ;)

Zoals Dal al zegt is heart carver crap en heeft titans 190+ ed nodig of moet die ETH zijn maar sowieso moet het atm heel goed zijn wil je er wat voor kunnen krijgen.
Als je vragen hebt over items/pricechecks etc kun je me op got/igot/jsp altijd pmen daar ben ik wel deskundig in zal ik maar zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 21:07:
[...]

Als je vragen hebt over items/pricechecks etc kun je me op got/igot/jsp altijd pmen daar ben ik wel deskundig in zal ik maar zeggen ;)
LIES!

Anyway, veel plezier met je summoner dan :P Ik vind er zelf weinig uitdaging in zitten als je het daarvoor doet, maar verder is het wel een leuke char om mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Lower resist is niet voor de bone maar voor als je een fire/light sorc of java in je party hebt, dan scheelt dat een heel pak.
Natuurlijk is een zo hoog mogelijke spear het beste, echter helpen spear en spirit elkaar met de synergies en kan je spirit beter gebruiken bij een boss.
Je kan ook gewoon kiezen voor maxed teeth ipv spirit, dat heeft als voordeel dat je early on owned als je maar voldoende mana pots weet te stashen. :D
Je moet dan wel eerst teeth maxen en dan bone spear wil je dat teeth nog enige damage blijft doen.
Probleem is dan dat je geen skellies hebt als schild en dat kan wel voor problemen zorgen na act 3.
Ik zou eerst teeth maxen, 1 pt in bone spear en dan de skellies maxen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184982

Rollen voor perfect 100+ life items is nagenoeg waardeloos. De kans dat je zo iets krijgt is TE klein. Belt of the whale is tegenwoordig zoizo al waardeloos, en gaan voor belt/armor met life is imo een slecht idee. Als je zoiets op je weg tegenkomt --> JSP SELL.
[afbeelding]

Ligt natuurlijk aan HC of SC

Voor vragen over de prijzen van SoftCore items kun je op dit moment het beste bij Psychoclown terecht, en in de meeste gevallen ook wel bij mij. Volgens mij zijn Psychoclown en ik toch wel de meest actieve mensen op d2jsp en moet je een van ons dus gewoon toevoegen op d2jsp (account names staan in de (edit) tweede post). Verder zijn de meeste items inderdaad vrij weinig waard op d2jsp aangezien er een ladder reset aankomt.

Het is dus ook nutteloos om topics aan te maken op d2jsp voor enkele items. Een optie is om je items aan bijvoorbeeld Psychoclown (sorry dat ik jouw hier weer mee opzadel :x), mij ,of andere tweakers te geven zodat wij nu nog wat voor je kunnen verkopen. Als ik een topic maak, is dit meestal voor een grote hoeveelheid items, waardoor er dus ook meer mensen kijken, en er dus ook eerder mensen zijn die jouw items kopen.

Als je HC speelt moet je niet bij mij wezen en is dit bovenstaande dus een groot lul-verhaal.
Heeft de voorgaande zin betrekking op jouw situatie? Klik op het witte kruisje rechtsboven en probeer het opnieuw.

PS: ik weet niet wat ik allemaal aan het typen ben want ik heb iets teveel gezopen.

WELTRUSTEN!!! Het was gezellig vanavond!

edit:
tijd over, ga nu op level 54 maar nightmare spelen schat ik?
Normaal ga je rond lvl 40 naar Nightmare en rond lvl 60 Naar Hell. Je mag dus onderhand wel weg uit Normal ja ;).

edit van de edit: wow, volgens mij heb ik nog nooit zo een lange post op tweakers gehad.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 184982 op 11-06-2009 00:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nu heb ik der helemaal zin in, bah, reset wanted :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 13:55:
[...]

Niets wat level 24 curse decreptify niet kan regelen voor je. Je zult even moeten tombrunnen (solo of niet), maar daarna solo je duriel met gemak. Sterker nog, een punt in bonewall en een rogue merc is al genoeg om duriel te p0wnen, zoals mijn untwinked cursemancer heeft bewezen 8)

Waarom mensen Duriel als moeilijk zien met een necro heb ik nooit begrepen, een +1 bonewall wand is te shoppen, dus je hoeft niet eens skillpoints op te geven er voor :P

Een coldsorc is lastiger bij Duriel, lijkt me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Niet online
Normaal ga je rond lvl 40 naar Nightmare en rond lvl 60 Naar Hell. Je mag dus onderhand wel weg uit Normal ja ;).

edit van de edit: wow, volgens mij heb ik nog nooit zo een lange post op tweakers gehad.
bedankt psychoclown en Vraatj, ik zal jullie is toevoegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Pheno79 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 07:37:
[...]

Niets wat level 24 curse decreptify niet kan regelen voor je. Je zult even moeten tombrunnen (solo of niet), maar daarna solo je duriel met gemak. Sterker nog, een punt in bonewall en een rogue merc is al genoeg om duriel te p0wnen, zoals mijn untwinked cursemancer heeft bewezen 8)

Waarom mensen Duriel als moeilijk zien met een necro heb ik nooit begrepen, een +1 bonewall wand is te shoppen, dus je hoeft niet eens skillpoints op te geven er voor :P

Een coldsorc is lastiger bij Duriel, lijkt me ;)
Niet zozeer moeilijk, het duurt alleen een eeuw :D Met een sorc is Duriel inderdaad het lastigst, met een bowazon is het ook niet leuk (te weinig dmg en geen manier om dat kreng van je weg te houden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Vicarious schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 09:57:
[...]

Niet zozeer moeilijk, het duurt alleen een eeuw :D Met een sorc is Duriel inderdaad het lastigst, met een bowazon is het ook niet leuk (te weinig dmg en geen manier om dat kreng van je weg te houden)
Als sjors op lvl ~ 17, ga je echt wel dood bij Duri hoor :P die charge doet het altijd lekker ;-)

Ik zette voor de zekerheid altijd een TP neer in die chamber, want ik ging ervanuit dat ik dood ging ;-)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
Ik heb een vriend overhaald om ook D2 te beginnen en we zouden dus samen van scratch beginnen.
Wat is volgens jullie een leuke combo om untwinked te spelen op SCL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Niet online
Evil_Kroki schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 14:01:
Ik heb een vriend overhaald om ook D2 te beginnen en we zouden dus samen van scratch beginnen.
Wat is volgens jullie een leuke combo om untwinked te spelen op SCL?
speel zelf Necro+Pala, bevalt erg goed! Eigenlijk is alles wel leuk, als je allebei maar plezier in je class hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
itons schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 14:05:
[...]

speel zelf Necro+Pala, bevalt erg goed! Eigenlijk is alles wel leuk, als je allebei maar plezier in je class hebt?
paladin voor de aura idd, en dan een class die er veel baat bij heeft, dat is natuurlijk het makkelijkste

skelliemancer + pala met fanatism is eigenlijk wel de beste combi om mee te beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evil_Kroki
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-02-2024
het enige nadeel dat ik zie aankomen is dat de paladin enkel als dienst doet als wandelend aura en er bijgevolg eigenlijk voor spek en bonen bijloopt aangezien alles an dood ligt voor de pally er überhaupt bij kan komen :)

Maar dat was inderdaad mijn eerste idee.

Frost zealot en Lightsorc/trapper lijkt mij ook een mogelijkheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

er zijn heel veel mogelijkheden, het is maar net wat je leuk vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
peke schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 22:38:
Lower resist is niet voor de bone maar voor als je een fire/light sorc of java in je party hebt, dan scheelt dat een heel pak.
Natuurlijk is een zo hoog mogelijke spear het beste, echter helpen spear en spirit elkaar met de synergies en kan je spirit beter gebruiken bij een boss.
Je kan ook gewoon kiezen voor maxed teeth ipv spirit, dat heeft als voordeel dat je early on owned als je maar voldoende mana pots weet te stashen. :D
Je moet dan wel eerst teeth maxen en dan bone spear wil je dat teeth nog enige damage blijft doen.
Probleem is dan dat je geen skellies hebt als schild en dat kan wel voor problemen zorgen na act 3.
Ik zou eerst teeth maxen, 1 pt in bone spear en dan de skellies maxen.
Als partychar zal het inderdaad wel werken maar dat is met bijna alle builds die je kan bedenken wel zo.
Echter zal deze op hell flink moeite krijgen want de dmg van de spear en spirit is veels te laag. Het is net als bij een psnnec wil je enig nut hebben van de psnskills moet je ze wel allemaal maxen anders heb je er op hell geen drol aan :)
Anoniem: 184982 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 00:48:
[...]

Rollen voor perfect 100+ life items is nagenoeg waardeloos. De kans dat je zo iets krijgt is TE klein. Belt of the whale is tegenwoordig zoizo al waardeloos, en gaan voor belt/armor met life is imo een slecht idee. Als je zoiets op je weg tegenkomt --> JSP SELL.
Om even in te haken, 100 is de max van armor dus hoger zou ik niet proberen ;)
Wel kan je nog leuke 85+life armors shoppen maar dan is de kans nog klein.
quote: Vraatj
Ligt natuurlijk aan HC of SC

Voor vragen over de prijzen van SoftCore items kun je op dit moment het beste bij Psychoclown terecht, en in de meeste gevallen ook wel bij mij. Volgens mij zijn Psychoclown en ik toch wel de meest actieve mensen op d2jsp en moet je een van ons dus gewoon toevoegen op d2jsp (account names staan in de (edit) tweede post). Verder zijn de meeste items inderdaad vrij weinig waard op d2jsp aangezien er een ladder reset aankomt.

Het is dus ook nutteloos om topics aan te maken op d2jsp voor enkele items. Een optie is om je items aan bijvoorbeeld Psychoclown (sorry dat ik jouw hier weer mee opzadel :x), mij ,of andere tweakers te geven zodat wij nu nog wat voor je kunnen verkopen. Als ik een topic maak, is dit meestal voor een grote hoeveelheid items, waardoor er dus ook meer mensen kijken, en er dus ook eerder mensen zijn die jouw items kopen.

Als je HC speelt moet je niet bij mij wezen en is dit bovenstaande dus een groot lul-verhaal.
Heeft de voorgaande zin betrekking op jouw situatie? Klik op het witte kruisje rechtsboven en probeer het opnieuw.

PS: ik weet niet wat ik allemaal aan het typen ben want ik heb iets teveel gezopen.

WELTRUSTEN!!! Het was gezellig vanavond!
Op dit moment..? op dit moment?! Kom uh.. toch bedankt voor je vouch ;)
Ah dat maakt niet uit maar atm ben ik niet heel actief met sellen gewoon omdat het sowieso vrij lastig is als het geen ubergear of hammerdin gear is.

Je maakt er wel een show van als je gezopen hebt hey :D
Maakt niks want ik was ook aardig heen gister/vanochtend was me een top avond.. kan ik je wel vertellen!
Dalyxia schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 01:26:
nu heb ik der helemaal zin in, bah, reset wanted :)
Hou op.. begin er niet over! Vind het alweer erg dat ik begonnen met een sumnec, kom maar op met die reset! ;)
itons schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 09:14:
[...]

bedankt psychoclown en Vraatj, ik zal jullie is toevoegen!
Geen dank ik zal die request wel zien verschijnen ;)
Evil_Kroki schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 16:29:
het enige nadeel dat ik zie aankomen is dat de paladin enkel als dienst doet als wandelend aura en er bijgevolg eigenlijk voor spek en bonen bijloopt aangezien alles an dood ligt voor de pally er überhaupt bij kan komen :)

Maar dat was inderdaad mijn eerste idee.

Frost zealot en Lightsorc/trapper lijkt mij ook een mogelijkheid?
Lightsorc is zonder gear niet de beste keus om mee te beginnen kan ik je verklappen ;)
Een trapper daarentegen is erg sterk dus een goede keus. Zelf zou ik een Zealer + Frenzy barb combo nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

psychoclown schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 20:00:
[...]

Klopt maar zoals ik al zei ga ik geen CE nemen want dat maakt het inderdaad al wat saaier.
Wel leuk voor powered builds maar niet voor untwinked :)
Hoezo is CE niet leuk voor untwinked? Het enige verschil is dat met meer punten in CE je meer radius krijgt.
Als ik uren bezig ben om door mobs heen te komen met skeletons en curses dan slaat de saaiheid snel toe.
Als ik snel door de mobs heenkom met CE dan heb ik echt wel meer plezier dan zonder.

wat is jouw definitie van plezier in een hack&slash rpg grind game? mijn definitie is zo snel mogelijk door mobs heen knallen en bosses grinden om gear te vinden waarmee ik mijn character kan pimpen. Of dat nu met CE gebeurd of vuurballen of bliksemflitsen of whirlwinds maakt me niks uit. Hoe minder moeite hoe beter.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kaluro2 schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 18:40:
[...]

Hoezo is CE niet leuk voor untwinked? Het enige verschil is dat met meer punten in CE je meer radius krijgt.
Als ik uren bezig ben om door mobs heen te komen met skeletons en curses dan slaat de saaiheid snel toe.
Als ik snel door de mobs heenkom met CE dan heb ik echt wel meer plezier dan zonder.

wat is jouw definitie van plezier in een hack&slash rpg grind game? mijn definitie is zo snel mogelijk door mobs heen knallen en bosses grinden om gear te vinden waarmee ik mijn character kan pimpen. Of dat nu met CE gebeurd of vuurballen of bliksemflitsen of whirlwinds maakt me niks uit. Hoe minder moeite hoe beter.
Snap niet zo goed wat de mensen zo aantrekt dat ik eens wat anders doe dan uber builds en waarmee ik alleen wat tijd wil doden tot de reset. Volgens mij heb ik al een aantal keer duidelijk aangegeven waarom en waarvoor ik met deze summoner speel ;)

Om het nog duidelijk even onder elkaar te zetten:
- Solo untwinked summoner: ik ga in mijn eentje untwinked met een summoner doorwalsen tot baal hell
- Geen CE: ik vind dat niet leuk untwinked omdat ik altijd al met powerbuilds speel
- Waarom: omdat ik soms niks te doen heb en de verdomde reset te lang op zich laat wachten *schiet me net te binnen dat ik nog 'nieuws' heb omtrent 1.13, wel in D3 topic gepost maar niet hier...

Dingen die me aantrekken in Diablo / TQ: hoog lvl worden, powerbuilds, eindeloos mfen, ouwehoeren, ook leuk om even te spelen. Maar dat heeft niks te maken met mijn solo untwinked summoner want zie de eerste alinea :P
Bashiok: Not really. Work on the patch was put on hold for a while due to higher priority issues, but it commences, and it is nearing.

[ Voor 4% gewijzigd door psychoclown op 11-06-2009 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quote:
Bashiok: Not really. Work on the patch was put on hold for a while due to higher priority issues, but it commences, and it is nearing.

lekker zeg, dat mogen ze best wel ff communiceren naar de community...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 21:12:
quote:

lekker zeg, dat mogen ze best wel ff communiceren naar de community...
Mja ach ik had al zoiets verwacht want die testrealm is ook nog niet geweest..
Diii.net vind ook al dat er opeens heel raar gecommuniceerd wordt door Blizzard en dat het "it's done when it's done" motto een beetje teveel doorslaat naar alles (releases, info etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 21:16:
[...]

Mja ach ik had al zoiets verwacht want die testrealm is ook nog niet geweest..
Diii.net vind ook al dat er opeens heel raar gecommuniceerd wordt door Blizzard en dat het "it's done when it's done" motto een beetje teveel doorslaat naar alles (releases, info etc).
mja, beetje activition smaakje eraan vind ik, veel minder community gericht, alleen maar voor de "big bucks"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 21:20:
[...]

mja, beetje activition smaakje eraan vind ik, veel minder community gericht, alleen maar voor de "big bucks"
Mja aan de ene kant vind ik het wel goed hoor en zo hebben ze altijd wel gewerkt maar het gedoe met de te vroege aankondiging staat dan weer totaal haaks op hun motto en dat kan ik echt niet bevatten. Helemaal als je de reply van Bashiok leest over de ingestorte D2 economy.. ongelooflijk. Ze mogen doen wat ze willen maar het krijgt voor mij persoonlijk in ieder geval een beetje een staartje op deze manier..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[b][message=32086188,noline]psychoclown schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 16:41[/message

Je maakt er wel een show van als je gezopen hebt hey :D
Maakt niks want ik was ook aardig heen gister/vanochtend was me een top avond.. kan ik je wel vertellen! --> VERTEL?
Ik moest toch eventjes lachen ;x.

Zoizo moet je ons toevoegen op d2jsp, want op Diablo zelf heeft het weinig nut meer. Ik zet de reset op 7 Juli omdat het gewoon een geile datum is? Ben deze dagen weer een beetje aan het trade op JSP, heb deze maand alweer +300fg verdiend aan alles en nog wat, het is dus zeker nog mogelijk...

Ik ben weer teveel aan het zeveren hé? dacht het wel!!

Weltrusten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
ik heb de afgelopen maand ook al 200 fg verdiend op d2jsp. De items waar normaal in gehandeld worden zoals enigma hoto etc zijn niks meer waard.
Ik heb vooral veel profit gemaakt op want minder common items (bijv perf wisp gevonden en die toch weer voor 25fg verkocht etc), maar vooral op goedkoop anni's inkopen en die met profit te verkopen. En gamegold verkopen heb ik denk echt al de helft van al mijn fg mee verdient (343 fg maar ja :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 184982 schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 01:54:
[...]

Ik moest toch eventjes lachen ;x.

Zoizo moet je ons toevoegen op d2jsp, want op Diablo zelf heeft het weinig nut meer. Ik zet de reset op 7 Juli omdat het gewoon een geile datum is? Ben deze dagen weer een beetje aan het trade op JSP, heb deze maand alweer +300fg verdiend aan alles en nog wat, het is dus zeker nog mogelijk...

Ik ben weer teveel aan het zeveren hé? dacht het wel!!

Weltrusten!
Lijkt me een uitstekende datum dan kan ik er ook volop tegenaan ;)
microoo schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 10:09:
ik heb de afgelopen maand ook al 200 fg verdiend op d2jsp. De items waar normaal in gehandeld worden zoals enigma hoto etc zijn niks meer waard.
Ik heb vooral veel profit gemaakt op want minder common items (bijv perf wisp gevonden en die toch weer voor 25fg verkocht etc), maar vooral op goedkoop anni's inkopen en die met profit te verkopen. En gamegold verkopen heb ik denk echt al de helft van al mijn fg mee verdient (343 fg maar ja :D)
Gratz, zonde dat het voor de reset is anders had je er makkelijk 6-8x zoveel voor kunnen krijgen ;)
Mja heb zo'n beetje alles al verkocht dus dan gaat het langzaam, gister nog wel mijn goldbarb verkocht dus dat is dan wel weer een meevaller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 184982 schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 01:54:
[...]
Ik zet de reset op 7 Juli omdat het gewoon een geile datum is?
gedver nee, dan ben ik precies een weekje op vakantie.

dus ik zeg 11 juli

alhoewel, dan zouden ze het nu al zowat officieel moeten aankondigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 13:55:
[...]

gedver nee, dan ben ik precies een weekje op vakantie.

dus ik zeg 11 juli

alhoewel, dan zouden ze het nu al zowat officieel moeten aankondigen
Niet bepaald want meestal doen ze dat 2 weken vantevoren en het lijkt me niet dat ze de fout van de afgelopen keer nog eens zullen herhalen.

-Edit-

Vandaag wat met mijn summoner gespeeld en daarnet Duriel gedaan.
Kon het zoals verwacht niet in 1x maar een tweede keer was genoeg om de resterende 50% eraf te hakken.
Overigens wogen de eerste loodjes het zwaarst als je het mij vraagt.. de 2e keer was ik maar 2 skellies kwijt :D

[ Voor 26% gewijzigd door psychoclown op 12-06-2009 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zo, klein kickje.

Gaat leuk met iedereen solo untwinked. Ben nu bij Baal aangekomen, ga em nu solo proberne, zal eventjes duren, maargoed. Moet er toch ooit aan geloven ^^.

edit: en baal is dood, officieel untwinked solo naar NM (op heel klein beetje hulp van kyo na, omdat ik anders tot morge vroeg bij Diablo had gezeten). Baal duurde wel ff, maar bijna alle bosses zijn zo stom dat ze wel ergens vast blijven haken, zo ook Baal, hierdoor was het alleen maar Lightning Sentrys plaatsen en wachten.
Morgen maar weer verder denk ik =).

[ Voor 51% gewijzigd door Anoniem: 184982 op 16-06-2009 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Na de reset start ik toch weer gelijk in HC, met een summoner MET CE.
Zogauw ik een beetje spullen vind maak ik een enchanter, om al mijn nieuwe poppetjes te helpen en natuurlijk mijn mede tweakers.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 184982 schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 01:01:
zo, klein kickje.

Gaat leuk met iedereen solo untwinked. Ben nu bij Baal aangekomen, ga em nu solo proberne, zal eventjes duren, maargoed. Moet er toch ooit aan geloven ^^.

edit: en baal is dood, officieel untwinked solo naar NM (op heel klein beetje hulp van kyo na, omdat ik anders tot morge vroeg bij Diablo had gezeten). Baal duurde wel ff, maar bijna alle bosses zijn zo stom dat ze wel ergens vast blijven haken, zo ook Baal, hierdoor was het alleen maar Lightning Sentrys plaatsen en wachten.
Wilde vanochtend nog reageren maar dat vergat ik, moest naar nijmegen :)

Maar wel nice, ben je nu officieel even ver als mij en wellicht al verder. Vanavond zal ik er waarschijnlijk niet mee verder gaan dus dan haal je me sowieso wel in.
Mijn necro gaat verder ook best leuk, geen grote problemen op normal tegen gekomen en de grootste waren dan nog Duriel en Baal.

Graag gedaan trouwens met dia ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 184982 schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 01:01:
zo, klein kickje.

Jaja, solo untwinked met hulp :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wilde vanochtend nog reageren maar dat vergat ik, moest naar nijmegen :)

Maar wel nice, ben je nu officieel even ver als mij en wellicht al verder. Vanavond zal ik er waarschijnlijk niet mee verder gaan dus dan haal je me sowieso wel in.
Mijn necro gaat verder ook best leuk, geen grote problemen op normal tegen gekomen en de grootste waren dan nog Duriel en Baal.

Graag gedaan trouwens met dia ;)
Ach, krijg donderdag uitslag van men examens te horen. Als ik geslaagd ben, ben ik minstens een week niet aanspreekbaar dus heb je zat tijd om me dan weer in te halen ^^.
Pheno79 schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 20:28:
[...]

Jaja, solo untwinked met hulp :P
wou dat eerst met jouw uber Cursemancer proberen, maar dat jij daar duriel ooit mee hebt doodgekregen is een plekje in de hemel al dubbel en dwars waard. En dan heb ik het nog niet eens over Diablo en Baal.

Dan is een trapsin toch wel niet iets plezieriger.

[ Voor 42% gewijzigd door Anoniem: 184982 op 16-06-2009 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De truuk is geduld, het gaat niet snel. Baal Nm was 3 kwartier. Zonder enige moment in gevaar, zelfs met die dubbelganger....maar dan moet je je rogue wel naar de goede leiden (of ver weg lopen, tp zetten en dan is ie bij terugkomst weer solo).

Damn, mijn beste battle ooit: ancients nm met de cursemancer, tig keer lastiger dan welke boss dan ook :D
De buurt zal wel gedacht hebben na die zenuwslopende battle :X

Een trapsin moet juist helemaal untwinked dia aan kunnen, ze kan zelf de traps al plaatsen (ok, ze kosten mana, maar die spaar je je hele inventory vol :) ).
Dia heeft volgens mij als zwakste punt vuur (de ironie), maar je firetraps zullen daar weinig doen als er geen meer punten in zitten. Ik ga er even van uit dat je een lighttrapper doet. Dan is het spammen en geduld hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 184982 schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 21:29:
[...]

Ach, krijg donderdag uitslag van men examens te horen. Als ik geslaagd ben, ben ik minstens een week niet aanspreekbaar dus heb je zat tijd om me dan weer in te halen ^^.
Ja dat is waar maar ik heb zelf ook nog druk aankomende tijd dus weet niet in hoeverre ik hier nog echt tijd voor zal hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
even een vraagje,

Ik heb die Plugy mod gedownload

heel handig en leuk, kan je wat meer experimenteren met stats enz + meer stash ruimte e.d.

maar mijn probleem is dat ik de mod elke keer dat ik D2 opnieuw opstart, hem opnieuw moet installeren omdat tie anders de mod niet laad.

heeft iemand enig ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 13:22:
even een vraagje,

Ik heb die Plugy mod gedownload

heel handig en leuk, kan je wat meer experimenteren met stats enz + meer stash ruimte e.d.

maar mijn probleem is dat ik de mod elke keer dat ik D2 opnieuw opstart, hem opnieuw moet installeren omdat tie anders de mod niet laad.

heeft iemand enig ervaring hiermee?
Dat zou ik niet zo weten, ook nog nooit van die mod gehoord (ken eigenlijk vooral alleen D1 mod en Median :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 13:38:
[...]

Dat zou ik niet zo weten, ook nog nooit van die mod gehoord (ken eigenlijk vooral alleen D1 mod en Median :P).
ladder only runewords
Dclone enabled
uber tristram enabled (al is dat niet de echte maar gewoon normale baal dia meph in tristram) kom je er ineens achter dat echte uber trist baal geen manaburn heeft)

enorme stash, grotere inventroy, stats + skills respendable

beetje, alles wat ladder ook te bieden heeft + grotere stash

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 16:21:
[...]

ladder only runewords
Dclone enabled
uber tristram enabled (al is dat niet de echte maar gewoon normale baal dia meph in tristram) kom je er ineens achter dat echte uber trist baal geen manaburn heeft)

enorme stash, grotere inventroy, stats + skills respendable

beetje, alles wat ladder ook te bieden heeft + grotere stash
Ja daarstraks even een blik geworpen inderdaad.
Kon toen alleen niet 1..2..3.. een oplossing voor jou probleem vinden.
Je hebt de mod in de D2 folder geinstalleerd en niet in een subfolder van d2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En deze jongen IS

NOG NIET GESLAAGD

HIJ MOET NOG 2 UUR WACHTEN.

WIIEHOOO!!!

ps: iemand zin om even mee te diablo'en om te spanning weg te houden?

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 184982 op 18-06-2009 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Anoniem: 184982 schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 11:50:
En deze jongen IS

NOG NIET GESLAAGD

HIJ MOET NOG 2 UUR WACHTEN.

WIIEHOOO!!!

ps: iemand zin om even mee te diablo'en om te spanning weg te houden?
Haha, spannend :D wat goed werkt is jezelf lekker wat volgieten met bier. zo ben ik mijn 2 uren ook een aantal jaren geleden doorgeokmen :D

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SpoTs schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 12:01:
[...]

Haha, spannend :D wat goed werkt is jezelf lekker wat volgieten met bier. zo ben ik mijn 2 uren ook een aantal jaren geleden doorgeokmen :D
dat heb ik gister al gedaan dus heb ik nu niet meer echt zin in x(, doe ik na 4 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Laatste spam hier..

Geslaagd O-)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 184982 op 18-06-2009 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerMaert
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-08-2023
Gratsz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Cyberbeerz!! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-06 14:27

-SaveMe-

-klik-

Slightly off-topic:

Ik krijg een 403 acces denied als ik naar www.battle.net wil? Meer mensen problemen hiermee ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
-SaveMe- schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 18:39:
Slightly off-topic:

Ik krijg een 403 acces denied als ik naar www.battle.net wil? Meer mensen problemen hiermee ?
Ze hadden iets veranderd ofzoiets. Je moet nu classic.battle.net gebruiken :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xhale
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:05
Wat doen jullie me toch aan, elke keer als ik dit topic tegenkom kriebelt het weer. Tijd om de install CD's weer eens af te stoffen.
Hoe staan de public games ervoor, is het weer verantwoord op HC public te spelen ?

Make a program idiotproof and someone will make a better idiot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Maldred schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 19:03:
[...]

Vaag, op die site zie je ook nog referenties naar www.battle.net die niet goed gaan (ladders)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Xhale schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 19:11:
Wat doen jullie me toch aan, elke keer als ik dit topic tegenkom kriebelt het weer. Tijd om de install CD's weer eens af te stoffen.
Hoe staan de public games ervoor, is het weer verantwoord op HC public te spelen ?
hehe ;)

Laatste keer dat ik het speelde niet :), dus nee, wrs nu ook niet.
-SaveMe- schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 19:18:
[...]

Vaag, op die site zie je ook nog referenties naar www.battle.net die niet goed gaan (ladders)...
Volgens mij heeft dat te maken dat het voor Europeanen classic.bnet is geworden en voor de rest gewoon www.bnet is gebleven. Ofzoiets, dacht tenminste zoiets te lezen. Wrs zal iemand mij wel verbeteren of ondersteunen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Ik wil alleen maar kijken of mijn account nog bestaat :( ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
beetje vaag dat www.battle.net 403 verboden geeft, denk dat het betekent dat ze met de site bezig zijn :) lijkt me niet dat blizzard heel europa heeft geblacklist voor www.battle.net, hadden ze anders ook wel met www.worldofwarcraft.com gedaan, europa gebruikt immers wow-europe.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Dalyxia schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 22:01:
beetje vaag dat www.battle.net 403 verboden geeft, denk dat het betekent dat ze met de site bezig zijn :) lijkt me niet dat blizzard heel europa heeft geblacklist voor www.battle.net, hadden ze anders ook wel met www.worldofwarcraft.com gedaan, europa gebruikt immers wow-europe.com
Ja, ik had ook al iets van WTF ?!? Zal een dezer dagen wel weer werken neem ik aan ... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Wel, dan zijn ze er wel al een tijd eraan bezig, want dit duurt dan wel al een maand ofzo bij mij ;) Of ik check battle.net net altijd op de verkeerde momenten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xhale schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 19:11:
Publics zijn nooit safe geweest. Gotprivates wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 19:03:
[...]

Wat hij bedoelt is de het nieuwe battle.net, het platform waar alles van blizzard bij elkaar komt.
Je kan er een account aanmaken en games toevoegen en bijv een WoW account mergen.

Maar klopt dat die offline is, weet niet sinds wanneer maar zullen ze wel mee aan het sleutelen zijn voor de komst van de SC2 beta, dat verloopt namelijk ook via het vernieuwde battle.net.
Dalyxia schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 22:01:
Dat lijkt me ook niet omdat battle.net voor allemaal is, zoals ik hierboven al beschreef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedruM
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-05 22:56
My god, is 1.11 moeilijker dan 1.10 oid? Ik heb heeeeel veel pre 1.11 Diablo 2 gespeeld. Aantal level 99 hardcore chars gehad. Nu faal ik echter continu. Heb al 3 barbarians versleten waarvan de hoogste lvl 25 was (2x dood gegaan in act 4.. 1x op Diablo.. iets te lang in straal blijven staan en 1x bij die pre-boss demon). Heb echter wel steeds zin om weer overnieuw te beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:32
Ik heb sowieso geen idee of 1.11 moeilijker is dan 1.10.
Maar is lvl25 niet een beetje te vroeg om al diablo te bezoeken in hardcore?
Weet natuurlijk niet wat voor gear je had.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RedruM schreef op zondag 21 juni 2009 @ 13:25:
My god, is 1.11 moeilijker dan 1.10 oid? Ik heb heeeeel veel pre 1.11 Diablo 2 gespeeld. Aantal level 99 hardcore chars gehad. Nu faal ik echter continu. Heb al 3 barbarians versleten waarvan de hoogste lvl 25 was (2x dood gegaan in act 4.. 1x op Diablo.. iets te lang in straal blijven staan en 1x bij die pre-boss demon). Heb echter wel steeds zin om weer overnieuw te beginnen
Veel moeilijker volgens mij niet of ik was vroeger heel noob dat kan ook :P
DNS666 schreef op zondag 21 juni 2009 @ 16:23:
Ik heb sowieso geen idee of 1.11 moeilijker is dan 1.10.
Maar is lvl25 niet een beetje te vroeg om al diablo te bezoeken in hardcore?
Weet natuurlijk niet wat voor gear je had.
Opzich is dat het gemid. lvl wat je bereikt als je niet rushed en solo untwinked speelt zoals hij.
Het zou dus niet echt een heel groot probleem moeten zijn en anders kun je natuurlijk even bij levelen tot bijv. 30 voordat je Diablo doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:32
Ja had ook wel het idee dat het level dat hij had klopte.
Alleen solo untwinked lvl25 lijkt me geen easy job.
Er komen al niet trouwens :/
Maar dat duurt vooral lang denk ik dan.

Had hij beter even kunnen grinden ergens?
Of haalt dat dan het idee van untwinked een beetje onderuit?
Met Barb kan je qua defense opzich best redelijk uit de voeten zonder gear, Dia lijkt me makkelijker dan met de meeste andere characters.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DNS666 schreef op zondag 21 juni 2009 @ 22:26:
Ja had ook wel het idee dat het level dat hij had klopte.
Alleen solo untwinked lvl25 lijkt me geen easy job.
Er komen al niet trouwens :/
Maar dat duurt vooral lang denk ik dan.

Had hij beter even kunnen grinden ergens?
Of haalt dat dan het idee van untwinked een beetje onderuit?
Met Barb kan je qua defense opzich best redelijk uit de voeten zonder gear, Dia lijkt me makkelijker dan met de meeste andere characters.
Er zijn makkelijkere chars om solo untwinked te spelen maar het is bijna met alle builds wel goed te doen.
Sommige builds doen er alleen heel lang over terwijl andere er niet meer dan 1minuut over doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Het zou moeten kunnen, maar bij Diablo moet je altijd even oppassen voor die Lightning-straal inderdaad :) Verder zijn die pitlords (seal onderaan) altijd oppassen, ook als je lvl 30 bent. Met een barb zou het afhankelijk van je skillset redelijk te doen moeten zijn.

Qua moeilijkheid is er volgens mij niet zo gek veel veranderd, maar ik heb nooit veel online gespeeld voordat 1.10 uitkwam, dus ik kan er moeilijk over oordelen. Misschien dat een diehard als Pheno hier meer over kan vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op maandag 22 juni 2009 @ 12:04:
Het zou moeten kunnen, maar bij Diablo moet je altijd even oppassen voor die Lightning-straal inderdaad :) Verder zijn die pitlords (seal onderaan) altijd oppassen, ook als je lvl 30 bent. Met een barb zou het afhankelijk van je skillset redelijk te doen moeten zijn.

Qua moeilijkheid is er volgens mij niet zo gek veel veranderd, maar ik heb nooit veel online gespeeld voordat 1.10 uitkwam, dus ik kan er moeilijk over oordelen. Misschien dat een diehard als Pheno hier meer over kan vertellen?
voor 1.10 was Hell veeeeeel makkelijker, maar naar mijn weten is er geen verandering in moeilijkheid geweest met 1.11 of 1.12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Dalyxia schreef op maandag 22 juni 2009 @ 13:49:
[...]

voor 1.10 was Hell veeeeeel makkelijker, maar naar mijn weten is er geen verandering in moeilijkheid geweest met 1.11 of 1.12
Probleem was niet zo zeer dat Hell makkelijker was.. maar dat Lifeleech niet generfed werd.

Aka.. 20% lifeleech was overal 20% lifeleech.
Op 1.10 hebben ze dit veranderd op hell naar -75% to leech.

dus als je dan 20% had, hield je maar 5% over.

Dit is 1 van de dingen waardoor het een stuk moeilijker is geworden.

Tevens zijn ook de mobs een klein beetje gebuffed. (niet veel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LL is generfd op 2/3de op hell, op nm is het geloof ik 1/2de van je totaal.
De mobs zijn met de laatste patches aardig omhoog gegaan, zeker met de physical resistance van monsters.

Maar goed, ik begrijp dat dit nog op normal mis gaat qua barb, dus dat telt allemaal nog niet.

Er kunnen een paar dingen mis zijn:
- je lifeball blijft maar leeggezogen worden:
Dan heb je iig iets van life leech nodig. Het meest cheap is dmv chipped of betere skulls in je wapen. Chipped geven maar 2%, ik zou dan voor 3% of een paar perfect skulls proberen te sparen. In act 4 vallen er al aardige gems.Perf skulls geven 4% life leech. Ik weet niet welke skill je gebruikt, maar skull sgeven ook meteen mana leech, dus eigenlijk heb je dan een leuke bron van onuitputtelijke mana.
- je raakt niet/weinig waardoor het allemaal te lang duurt:
Je hebt een tekort aan attack rating. Ook hier kunnen gems weer wat doen, volgens mij geven amethists attack rating. Kijk ook naar je skills, sommige geven je meer attack rating (en vaak ook damage :) ).
- je wordt om de haverklap geraakt:
Draag een wat beter armor, defense attribuut kan erg nuttig zijn. Zeker als je daar nog eens een shout skill bij gebruikt. Defense zorgt dat je minder geraakt wordt.
- Die hose van dia:
Niet in staan, beste tip aller tijden

Welke merc gebruik je?
Act 1 is alleen leuk als je zelf goed kan tanken, act 2 (defiance aura) is alleen leuk als hij lang kan tanken en a3 cold merc is de hemel op normal. Als je maar zorgt dat hij zo staat dat hij niet in die hose komt, want dan is het gedaan. Een hose en de merc is niet meer...Voordeel van a1 cold merc en a3 cold merc is dat dia wat trager wordt. A3 wil nog wel eens een glacial spike schieten, waardoor een hele groep vijanden stil blijven. Bij bv 1 van de seals kan dat wel handig zijn (pitlords, die vuurspuwende jostis).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op maandag 22 juni 2009 @ 15:31:
LL is generfd op 2/3de op hell, op nm is het geloof ik 1/2de van je totaal.
De mobs zijn met de laatste patches aardig omhoog gegaan, zeker met de physical resistance van monsters.
is der ergens een changelog met alles wat er per patch precies verandert is?

edit: heb ze al :)

1.10
http://www.mofunzone.com/...oads/diablo_2_v1_10.shtml
1.11
http://www.gamershell.com/infosheets/243566.html

[ Voor 17% gewijzigd door Dalyxia op 23-06-2009 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Niet online
Maatje waar ik mee begonnen was heeft na het uitspelen op normal niet zoveel tijd meer gehad, hebben samen Act 2 op NM nog uitgespeeld. Ben daarna alleen verder gegaan en ben nu bijna bij de Ancients in Act 5.

Diablo ging vrij vlot neer, moest paar keer mijn merc resurrecten. Ik had verder nog nooit serieus op nightmare (of battle.net wat dat betrefT) gespeeld, maar dit is wel stuk moeilijker (en daardoor leuker). Gelukkig heb ik mijn resistances allemaal weer op 75 nu.

Ik heb een Act 1 Merc, maar begrijp dat een Act 2 merc met Offensive aura eigenlijk beter zou zijn voor mij en mijn skeletjes. Is het nog een beetje te doen om te wisselen van merc op NM difficulty? Ben zelf level 62 of 63.
Ik zal in ieder geval gear moeten vinden voor hem eerst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
itons schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 12:05:
Maatje waar ik mee begonnen was heeft na het uitspelen op normal niet zoveel tijd meer gehad, hebben samen Act 2 op NM nog uitgespeeld. Ben daarna alleen verder gegaan en ben nu bijna bij de Ancients in Act 5.

Diablo ging vrij vlot neer, moest paar keer mijn merc resurrecten. Ik had verder nog nooit serieus op nightmare (of battle.net wat dat betrefT) gespeeld, maar dit is wel stuk moeilijker (en daardoor leuker). Gelukkig heb ik mijn resistances allemaal weer op 75 nu.

Ik heb een Act 1 Merc, maar begrijp dat een Act 2 merc met Offensive aura eigenlijk beter zou zijn voor mij en mijn skeletjes. Is het nog een beetje te doen om te wisselen van merc op NM difficulty? Ben zelf level 62 of 63.
De merc kun je rustig inwisselen, geen penalty, alleen maar meer damage. En de merc is meteen zo rond je eigen level, je hoeft hem niet nog eens bij te levelen.
Gear is vrij simpel voor een skelliemancer, want die nemen al vrij veel damage voor hun rekening. Een hoge defense is leuk, maar special effects als crushing blow, of slows target is hemels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
itons schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 12:05:

Zoals pheno al zei maakt het helemaal niks uit om nou nog een merc te kopen want zijn level zal1-2 lvls lager zijn. Zou ook inderdaad een A2 NM Offensive merc nemen, die heeft Might aura (alleen NM) dus geeft een leuke boost ;)

Trouwens heb je meteen in de playertable gezet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 19:05:
[...]

De merc kun je rustig inwisselen, geen penalty, alleen maar meer damage. En de merc is meteen zo rond je eigen level, je hoeft hem niet nog eens bij te levelen.
Gear is vrij simpel voor een skelliemancer, want die nemen al vrij veel damage voor hun rekening. Een hoge defense is leuk, maar special effects als crushing blow, of slows target is hemels.
Kelpie Snare als wapen
rattlecage als armor
helm kan je veel kanten op, elke icm bovenstaande mis je nog lifeleech, dus dat is heel netjes voor als je dat op je helm krijgt (kan ook amn in kelpie snare socketen) extra Crushing blow dmv Guillaume's Face is ook leuk

maarja, kweet niet hoe jij speelt he, is toch single player? dan is het misschien wat lastig om specifieke items te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
psychoclown schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 19:38:
[...]

Zoals pheno al zei maakt het helemaal niks uit om nou nog een merc te kopen want zijn level zal1-2 lvls lager zijn. Zou ook inderdaad een A2 NM Offensive merc nemen, die heeft Might aura (alleen NM) dus geeft een leuke boost ;)

Trouwens heb je meteen in de playertable gezet :)
Ik heb trouwens ooit is gelezen dat het beter is om een zo laag mogelijke merc te kopen omdat deze dan op latere lvls betere stats zouden hebben en hogere skill van hun aura.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

SpoTs schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 00:10:
[...]

Ik heb trouwens ooit is gelezen dat het beter is om een zo laag mogelijke merc te kopen omdat deze dan op latere lvls betere stats zouden hebben en hogere skill van hun aura.
fabeltje.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
Van nu. Was vroeger wel zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 22:24:
[...]

Kelpie Snare als wapen
rattlecage als armor
helm kan je veel kanten op, elke icm bovenstaande mis je nog lifeleech, dus dat is heel netjes voor als je dat op je helm krijgt (kan ook amn in kelpie snare socketen) extra Crushing blow dmv Guillaume's Face is ook leuk

maarja, kweet niet hoe jij speelt he, is toch single player? dan is het misschien wat lastig om specifieke items te krijgen
Ik ga altijd van untwinked uit :P Of iemand moet vragen welke items hij het best op een merc kan zetten, dan zal ik de elite meuk ook wel noemen ;)
Een merc was vroeger het best zo vroeg mogelijk mee te nemen, tegenwoordig maakt het niet meer uit. Het enige wat uitmaakt is welk niveau je de merc koopt: normal mercs zijn over het algemeen beter dan nightmare mercs, qua stats en skilllevel. Nm mercs zijn weer beter dan hell gekochte mercs. Maar dat merk je pas als ze echt highlevel zijn (als je het uberhaupt merkt). Bij act 2 mercs zit je met het feit dat nm mercs andere auras hebben dan de normal/hell. Dus dan moet je je merc wel uit nm plukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Niet online
heb gisteravond een Act2 NM merc gehaald en hem Hwanin's Justice gegeven. Dat werkt toch een stuk beter dan m'n oude Merc.

Moest de Ancients verslaan, had wel moeite met eentje die immune to physical had, maar ging bij de 2e poging uiteindelijk toch neer. Aangekomen op de 2e verdieping van World Stone Keep en op zoek naar de waypoint kreeg ik connection lost :( 40k goud en wat items die ik net verkocht had weg, vanavond maar even opnieuw spelen en Baal te grazen nemen.

Wat is een goed level om door te gaan op Hell ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

HC of SC?
Voor HC toch minstens lvl 60, beter nog lvl 70.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Niet online
softcore, ben 62 of 63 ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sorcees schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 12:32:
HC of SC?
Voor HC toch minstens lvl 60, beter nog lvl 70.
Als skelliemancer mag je rustig een eind er onder zitten. Skelliemancer = ruler over the untwinked solo chars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 15:47:
[...]

Als skelliemancer mag je rustig een eind er onder zitten. Skelliemancer = ruler over the untwinked solo chars.
Precies zelfs zonder CE en met skeleton mages.
Met CE is het al helemaal een eitje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Niet online
Ik gebruikte eerst fast user switching om mijn 2e account te gebruiken, maar kwam vanmiddag Sandboxie tegen. Een soort schil die je om programma's heen kan draaien tegen spyware bv. Werkt goed met Diablo2 en kan nu mooi 2 accounts naast elkaar draaien! Stukken beter.

Hoe dual boxen jullie?

[ Voor 4% gewijzigd door itons op 24-06-2009 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
itons schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 18:53:
Ik gebruikte eerst fast user switching om mijn 2e account te gebruiken, maar kwam vanmiddag Sandboxie tegen. Een soort schil die je om programma's heen kan draaien tegen spyware bv. Werkt goed met Diablo2 en kan nu mooi 2 accounts naast elkaar draaien! Stukken beter.

Hoe dual boxen jullie?
Gebruikte/Gebruik 2 windows accounts en af en toe d2launcher maar sowieso met aankomende patch is dat even afwachten of het dan nog safe is te gebruiken. Duurt alleen nog wel vies lang volgens mij.. geen test realm, team dat mogelijk even naar D3 verplaatst is en totaal geen nieuws/nieuwe info.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.