psychoclown schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 20:12:
[...]
Welkom! Altijd goed vers bloed te zien

Over de GoT-Guild kan ik vrij kort zijn, atm zitten we vol en ik ben nog bezig om een goed plan op te stellen om een grotere toestroom aan te kunnen. Dit is noodzakelijk omdat de Guild tot nu toe is gegroeid door hoofdzakelijk donaties en de input van kwakke maar dat is flink afgenomen ben ik bang..
Hierover kom ik later dus nog op terug maar voor nu..
Weet je al met wat welke account je gaat spelen en welke mode?
Heb je al een jsp account? (Graag een link geven als je dit in de table wilt hebben!)
Verder, ben je op de hoogte van de aankomende reset? Men weet nog niet wanneer die zal plaats vinden omdat er een patch aan verbonden is. Mede daarom zijn er al veel mensen die idlen omdat er al vervroegd een 'pre-aankondiging' was door Blizzard..
hey guys, mijn inbreng is blijkbaar gewild, dus ik drop eff langs
de GoT-Guild heb k destijds opgericht omdat er meer en meer spelers op jsp begonnen te traden, en omdat een guild het traden over het algemeen wat vergemakkelijkte (uitzonderingen daargelaten... srry pheno)
Voor mij was het ook niet zozeer een verlengstuk van tweakers.net, maar meer een manier om de spelers waarmee ik samenspeelde (de oldskoolers) samen te bregen en iets terug te doen. veel van deze payers hebben inderdaad hun steentje bijgedragen aan de guild, hetzij in fg, hetzij op een andere manier... Dat deze mensen er dus nog steeds instaan is dus meer een ode aan hen, dan dat dit de verwachting oproept dat zij (snel) terug zullen komen. Echte vrienden vergeet je niet, en gooi je ook niet uit je f-list, dus waarom wel uit je guild??
Op dit moment is d2 voor mij en beetje dood; de game ken ik welnu, en de trade op sp is vern##kt door de aankondiging van de patch. Daarbij is de moneymaker op JSP (LS) niet meer wat het was, n is dat dus oo geen reden om op jsp rond te hangen.
ik heb in afwachting op de patch weer ouderwets een lighter gelevveled (pubby ftw

) en dies nu inmiddels 78. in die tijd heb ik niemand uit de f-list online gezien, dus dat maakt het er ook niet leuker op uiteraard
vwb de guild op jsp; deze is nooit vol, maar er moet wel een reden zijn om 250 fg te betalen voor nieuwe slots. Dit is nooit een probleem geweest, en zal ook nooit een probleem zijn, maar zoals maldred ook al aangaf; er moet wel een bepaalde band zijn met het nieuwe ld... dattie op tweakers.net zit alleen heft net voldoende reden te zijn om meteen in de guild geaccepteerd te worden.
dat gezegd hebbende realiseer ik me ook wel dat GoT-Guild door sommigen WEL als verlengstuk van tweakers wordt gezien, en in dat licht denk ik dat het verstandig is om te kijken wat de verschillende inzichten zijn...
ik sta er op dit moment niet onwelwillend tegenover om dit ter discussie te stellen ...
Dat sommigen op dit moment actiever zijn in het promoten van de got-guild dan anderen wil overigens niet zeggen dat zij het voor het zeggen hebben; deze zeggenschap licht wat mij betreft bij de old-skoolers
denk dat die discussie dan het beste gevoerd kan worden op igotdiablo, om vervuiling van dit topic tegen te gaan
ps. FF opent idd meerdere tabs, evenals ie7 en ie8beta