Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

The Zep Man schreef op maandag 18 mei 2009 @ 07:42:
[...]
Het is een spel met virtueel geld en virtuele items. Ga wat anders doen al ben je het er niet mee eens. Als een ontwikkelaar een patch aankondigt, dan is die keuze aan zichzelf. Het product is tenslotte van de ontwikkelaar en niet van de community.

Het zou lekker worden dat een ontwikkelaar zijn mond dicht moet houden over een patch alleen maar omdat een paar spelers in-game hun zaakjes niet voor elkaar hebben. :z
Die spelers hebben hun zaakjes " niet voor elkaar" omdat het hele realm vol zit met cheats en dupes die alles verkloten. Ik ben het volledig eens met Daves2hd.

Ben de laatste week trowuens niet meer online geweest omdat mn laptop in reparatie ligt. Op de leenlaptop die ik nu meeheb mag ik niets installeren.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
Het is een spel met virtueel geld en virtuele items. Ga wat anders doen al ben je het er niet mee eens. Als een ontwikkelaar een patch aankondigt, dan is die keuze aan zichzelf. Het product is tenslotte van de ontwikkelaar en niet van de community.

Het zou lekker worden dat een ontwikkelaar zijn mond dicht moet houden over een patch alleen maar omdat een paar spelers in-game hun zaakjes niet voor elkaar hebben. :z
Het klopt dat Blizzard het helemaal zelf mag weten alleen wat is voor hun het nut om een aankondiging te doen waardoor meer dan de helft van de spelers compleet stoppen tot aan de nieuwe patch/reset. Sommige, zoals pheno, zijn hierdoor helemaal gestopt en zullen ook niet terug te vinden zijn op 1.13..

Maarja je kan je er druk over maken maar het is al gebeurd, de economie is al compleet ingekakt.
kwakke01 schreef op maandag 18 mei 2009 @ 07:12:
median is idd slechts een mod (die ook alweer verouderd is btw :P )

ik ben ook aanhet idellen in afwachting op de reset; heb eigenlijk weinig behoefte om in te loggen atm... heb mn chars al gedeelteijk gedelete (behalve de encher en de bobo) dus heb ook niet echt zin om met een kale assa of barb te spelen ^^

juni lijkt nog wel ver weg dan hoor :o
Same here, hopelijk valt de reset een beetje goed ;)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

[...]

Ahh... deze discussie weer?
Een ontwikkelaar is net zo goed gebonden aan de spelers die het product kopen en nog spelen... Daar heb ik niet meer over te zeggen, als je dat niet ziet moet je even diep nadenken.

Verder is hier het volgende discussie punt "virtueel geld". Ik kan je zeggen dat als je maar de juiste paden trekt met traden dat je virtueel geld net zo echt kan eindigen net als dat het andersom kan... En via legale wegen bedoel ik dan. Dus dat virtuele geld heeft in mijn ogen wel degelijk een bepaalde waarde, naast economie gaat het mij meer om de tijd en energie die iemand er in steekt om proberen verder te komen wat nu dus gewoon compleet word belemmerd voor 3 maanden en de tijd die de spelers er in hebben gestoken word gelijk nutteloos.

Ik heb overigens niets gezegt over mondje dichthouden van een patch. Dan heb je duidelijk niet goed lezen waar ik zei dat je dan maar moet zorgen dat je het van te voren zo goed mogelijk inplaned en probeerd te voorspellen aan het aller begin van zo een reset... Zo niet worden je keuzes beperkt van wat ik als "de beste" optie beschouw. Vroegtijdig aankondigen is iniedergeval niet een van die oplossingen. Zeker niet op deze manier. Als er in had gestaan "No date yet but before the summer" of "latest in july" ipv de soonest had het hele andere resulaten al gegeven...

Edit over virtueel geld: Ik maak dat punt om te zien dat er wel degelijk een waarde aan kan zitten. Dat de meeste mensen gamen als hobby hebben en er minder waarde aan hechten maakt het nog niet gelijk een "wegwerp" iets? Zie je in een mmorpg al een reset gebeuren bijvoorbeeld?

[ Voor 6% gewijzigd door daves2hd op 18-05-2009 11:31 ]

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 22:08

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Het is virtueel geld, maar als je bedenkt dat tijd = geld, kun je het je makkelijker voorstellen dat mensen hun "werk" (waar je als job harde duiten voor krijgt, maar ingame andere dingen) verloren zien gaan door een stomme beslissing van iemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

DevilsProphet schreef op maandag 18 mei 2009 @ 13:19:
Het is virtueel geld, maar als je bedenkt dat tijd = geld, kun je het je makkelijker voorstellen dat mensen hun "werk" (waar je als job harde duiten voor krijgt, maar ingame andere dingen) verloren zien gaan door een stomme beslissing van iemand.
even on a side note: die windows lettertypes in Ubuntu kun je toch gewoon goed krijgen door de package msttcorefonts te installeren en te rebooten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op maandag 18 mei 2009 @ 13:19:
Ik kan het alleen met Dave en Devils eens zijn.
Goed ik zit dan wel in een positie dat ik niet te klagen heb en wat ik ook zeker niet doe maar een feit is dat ik met de zieke mana boots van een tijd terug toch zeker hogere offers had gekregen als de reset niet op deze manier 'aangekondigd' was. Flink aan verdiend heb ik zeker maar het laat wel mooi zien dat het niet alleen de 'arme' mensen treft want ook de stinkend rijke pvpers weten wel beter den laten hun poen mooi in de zak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
psychoclown schreef op maandag 18 mei 2009 @ 16:05:
[...]

Ik kan het alleen met Dave en Devils eens zijn.
Goed ik zit dan wel in een positie dat ik niet te klagen heb en wat ik ook zeker niet doe maar een feit is dat ik met de zieke mana boots van een tijd terug toch zeker hogere offers had gekregen als de reset niet op deze manier 'aangekondigd' was. Flink aan verdiend heb ik zeker maar het laat wel mooi zien dat het niet alleen de 'arme' mensen treft want ook de stinkend rijke pvpers weten wel beter den laten hun poen mooi in de zak.
Ik heb zelf ook nog fg @ d2jsp, maar ik kies ervoor om zelf alles te vinden en eigenlijk ook niet meer te ruilen. De economy zal binnenkort wel weer 12345 (met shift) zijn. Daarnaast heb je op ladder dan echt een frisse start :) Uiteraard heb ik wel zin om gezellig samen te spelen!

En daarnaast moet je maar zo zien, als D2jsp er niet was, was je ook al je ladder spullen kwijt :) so.. in the end is er niet zo heel veel verschil toch?

- Nuchter persoontje -

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 22:08

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Vicarious schreef op maandag 18 mei 2009 @ 13:28:
[...]

even on a side note: die windows lettertypes in Ubuntu kun je toch gewoon goed krijgen door de package msttcorefonts te installeren en te rebooten?
Dan moet de font-hinting op full of medium staan, op slight worden de msttcorefonts onherkenbaar vervormd, wat ik persoonlijk zeer lelijk vind.

Tevens gebruiken niet alle programma's de settings van je ubuntu appearance venster, dus moet je dat in orde brengen met andere files.

Maar genoeg offtopic geneuzel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoTs schreef op maandag 18 mei 2009 @ 16:50:
[...]

Ik heb zelf ook nog fg @ d2jsp, maar ik kies ervoor om zelf alles te vinden en eigenlijk ook niet meer te ruilen. De economy zal binnenkort wel weer 12345 (met shift) zijn. Daarnaast heb je op ladder dan echt een frisse start :) Uiteraard heb ik wel zin om gezellig samen te spelen!

En daarnaast moet je maar zo zien, als D2jsp er niet was, was je ook al je ladder spullen kwijt :) so.. in the end is er niet zo heel veel verschil toch?

- Nuchter persoontje -
Ik snakte al naar een frisse start een paar weken voor de eerste aankondiging dus daar heb ik nog steeds zin in ;)

Dat is waar maar ik denk niet dat ik D2 zolang volgehouden zou hebben als ik niet was begonnen met jsp.
Toen ik kerst 2007 weer begon begon ik 2 maanden later met jsp en dat heeft me best wel bezig gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op maandag 18 mei 2009 @ 16:50:
[...]
Zie het al voor me:

Gamename @ Diablo:

SICK MANA BOOTS
need 300 hr's

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2009 @ 18:20:
[...]

Zie het al voor me:

Gamename @ Diablo:

SICK MANA BOOTS
need 300 hr's
Haha ja en dan wist je en 100% zeker dat er x aantal zouden gaan poofen en dat er een grote kans bestaat dat je gescammed zou worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2009 @ 18:20:
[...]

Zie het al voor me:

Gamename @ Diablo:

SICK MANA BOOTS
need 300 hr's
Als je even iets langer leest dan je neus lang is :+ dan zag je dat ik ook niet ga traden. Op deze manier hecht ik veel meer waarde aan de spullen die ik vind, daarom is ruilen via D2jsp ook niet echt nodig.

Maar dan nog, ieder is vrij om zijn beperkingen te bepalen niet waar? :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoTs schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 00:34:
[...]

Als je even iets langer leest dan je neus lang is :+ dan zag je dat ik ook niet ga traden. Op deze manier hecht ik veel meer waarde aan de spullen die ik vind, daarom is ruilen via D2jsp ook niet echt nodig.

Maar dan nog, ieder is vrij om zijn beperkingen te bepalen niet waar? :)
Klopt maar in het stukje wat vraat heeft gequote reageer je op mij en dan klopt het wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 08:11:
[...]

Klopt maar in het stukje wat vraat heeft gequote reageer je op mij en dan klopt het wel ;)
klopt, was dus meer richting kyo bedoeld, maar omdat jij (spots) zei: als er geen d2jsp was. Vandaar dat ik op jouw (spots) reageerde met kyo ervoor :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op maandag 18 mei 2009 @ 08:39:
[...]

Sommige, zoals pheno, zijn hierdoor helemaal gestopt en zullen ook niet terug te vinden zijn op 1.13..

Maarja je kan je er druk over maken maar het is al gebeurd, de economie is al compleet ingekakt.

[...]
He, mijn RSS nickname feeder ging af :P
De reset is er dus nog niet? Briljante aankondiging dan, zeg dan gewoon niets en gooi pas een week voor de reset dat bericht het web op. Zoals de vorige reset dus.
kaluro2 schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 16:09:
[...]

in 2 uur van 0 naar 40? zonder gear? all by yourself? dat wil ik zien.
Ik begin meestal bij 1 ;)
Maar het kan, het enige wat je nodig hebt zijn de belangrijke wps, een normal en nm cow opener en een encher. Dan kun je zonder gear redelijk snel op level 40 komen. In party gaat het natuurlijk sneller, dus join je pubbie tristruns en rent dan naar je exp plek met een ench.
Level 1 - 15 zou je kunnen tristen, maar ench en gewoon de boel aflopen gaat sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 11:15:
[...]

He, mijn RSS nickname feeder ging af :P
De reset is er dus nog niet? Briljante aankondiging dan, zeg dan gewoon niets en gooi pas een week voor de reset dat bericht het web op. Zoals de vorige reset dus.

[...]
Ik begin meestal bij 1 ;)
Maar het kan, het enige wat je nodig hebt zijn de belangrijke wps, een normal en nm cow opener en een encher. Dan kun je zonder gear redelijk snel op level 40 komen. In party gaat het natuurlijk sneller, dus join je pubbie tristruns en rent dan naar je exp plek met een ench.
Level 1 - 15 zou je kunnen tristen, maar ench en gewoon de boel aflopen gaat sneller.
Haha dacht al wel dat het zou werken! :D
Mja sterker nog dat hebben ze zowel bij 1.12 als bij 1.11 gedaan dus waarom ze het nu zo hebben gedaan is mij nog steeds een raadsel.. achja we wachten geduldig af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 08:35
Zo d2jsp is toch weer een mooie bron van inkomsten. Zat net weer even een kwartiertje F5 te spammen, zie ik daar een topic free items. Ik snel die game in, weet ik toch net een mooie zaka met 200ed en een ber erin op te pakken.
Vervolgens verkocht voor 50 fg (hij was named, dus was wel de max wat erin zat).

Dus gratis 50 fg binnen whoohoo! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
microoo schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 12:55:
Zo d2jsp is toch weer een mooie bron van inkomsten. Zat net weer even een kwartiertje F5 te spammen, zie ik daar een topic free items. Ik snel die game in, weet ik toch net een mooie zaka met 200ed en een ber erin op te pakken.
Vervolgens verkocht voor 50 fg (hij was named, dus was wel de max wat erin zat).

Dus gratis 50 fg binnen whoohoo! :D
Haha lekker ja, altijd mooi meegenomen :)
Zelf ook wel eens donaties 'gewonnen' tijdens kerstmis afgelopen jaar bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
Still in idle mode :O

DISO reset...
nog steeds geen reset dus :(

ben nu dus maar eff weer wat actiever met andere games bezig (Fallensword en Kingsofchaos onder andere)

JSP is idd een leuke manier om je d2-chars mee te bekostigen, dus dat heeft de levensduur van het spel voor mij wel verlengd...

zonder de aankondiging van de reset was er voor mij nu de drang om te spelen ook wel een beetje af moet ik eerlijk zeggen; de nieuwe patch komt dus precies op tijd :)

[ Voor 73% gewijzigd door kwakke01 op 20-05-2009 09:01 ]

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 08:58:
Still in idle mode :O

DISO reset...
nog steeds geen reset dus :(

ben nu dus maar eff weer wat actiever met andere games bezig (Fallensword en Kingsofchaos onder andere)

JSP is idd een leuke manier om je d2-chars mee te bekostigen, dus dat heeft de levensduur van het spel voor mij wel verlengd...

zonder de aankondiging van de reset was er voor mij nu de drang om te spelen ook wel een beetje af moet ik eerlijk zeggen; de nieuwe patch komt dus precies op tijd :)
Same alleen had ik die drang al een paar weken voor de eerste aankondiging..
En idd kwakke DISO reset.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Op HC zie ik op het moment veel mensen op zoek naar LLD gear, daar valt nu nog wel wat op te halen in D2jsp.
Vooral str + dex charms =< lvl 9 zijn gewild, niet duur, maar voor de reset aankondiging was er totaal geen vraag na.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sorcees schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 13:02:
Op HC zie ik op het moment veel mensen op zoek naar LLD gear, daar valt nu nog wel wat op te halen in D2jsp.
Vooral str + dex charms =< lvl 9 zijn gewild, niet duur, maar voor de reset aankondiging was er totaal geen vraag na.
Op SC is die vraag er altijd wel geweest, mss sc mensen die nu voor de gein lld gaan doen op hc ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

End of ladder duels, HC rip duels, ik heb er al een paar meegemaakt als toeschouwer.
Maar er worden nog steeds heel veel hacks gebruikt, AA, chicken, desync, TPPK etc.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Gaan die hacks nu eindelijk eens aangepakt worden met 1.13?

Verder vind ik het wel belachelijk dat mensen nu klagen dat er een reset komt, dat hun spulletjes niets meer waard zijn .... Alles in het leven is vergankelijk, get over it. Bovendien is het echt belachelijk dat je waarde hecht een iets dat niet eens echt is. Het is alsof je een virtuele portefeuille hebt met aandelen, de aandelen dan kelderen en je begint te huilen dat je virtuele portefeuille niets meer waard is ....

Tenzij je natuurlijk zo'n freak bent en je zo veel op diablo speelt dat je meer leeft in de virtuele wereld dan in de echte wereld, er zijn er zo veel tegenwoordig.

Nooit vergeten dat het maar een spelletje is, met als enig bestaansrecht ontspanning en vermaak.

Een nieuwe feature van de patch zou mogen zijn: max 4h per dag ingame op battle.net zitten.
Ik durf zo wedden dat 90% van de hackers, cheaters en lamers wegblijven uit de game omdat ze dan slechts tijd hebben voor vermaakt en ontspanning, om te spelen, en niet meer om de lamlul uit te hangen. Get a life.

Nog even toevoegen dat ik zelf ongeveer 7 jaar fan ben en de helft van die tijd actief was.
Ik kan het niet beter omschrijven als een gevangenis voor je geest (a prison for your mind: the Matrix !), zo verslaafd was ik ooit.

Je kan de reset beter zien als een nieuw begin, een verse zuivere start, of anders een oppurtuniteit om jezelf los te maken van het spel en je tijd in iets anders te stoppen als je daar klaar voor bent.

Ik heb dit spel jaren met liefde gespeeld maar het was toch echt over toen ik meer dan een jaar terug definitief stopte, het spel is nog steeds subliem in private games maar in public games moet je gewoon niet komen op hc. Het erge is dan dat je de vriendelijke, niet - lamers mist in het spel, de mensen die je anders leert kennen en samen mee kunt spelen. Ik spreek hier nu in de context van hc want ik heb maar een jaartje softcore gespeeld. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
peke schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 21:54:
Gaan die hacks nu eindelijk eens aangepakt worden met 1.13?

Verder vind ik het wel belachelijk dat mensen nu klagen dat er een reset komt, dat hun spulletjes niets meer waard zijn .... Alles in het leven is vergankelijk, get over it. Bovendien is het echt belachelijk dat je waarde hecht een iets dat niet eens echt is. Het is alsof je een virtuele portefeuille hebt met aandelen, de aandelen dan kelderen en je begint te huilen dat je virtuele portefeuille niets meer waard is ....

Tenzij je natuurlijk zo'n freak bent en je zo veel op diablo speelt dat je meer leeft in de virtuele wereld dan in de echte wereld, er zijn er zo veel tegenwoordig.

Nooit vergeten dat het maar een spelletje is, met als enig bestaansrecht ontspanning en vermaak.

Een nieuwe feature van de patch zou mogen zijn: max 4h per dag ingame op battle.net zitten.
Ik durf zo wedden dat 90% van de hackers, cheaters en lamers wegblijven uit de game omdat ze dan slechts tijd hebben voor vermaakt en ontspanning, om te spelen, en niet meer om de lamlul uit te hangen. Get a life.

Nog even toevoegen dat ik zelf ongeveer 7 jaar fan ben en de helft van die tijd actief was.
Ik kan het niet beter omschrijven als een gevangenis voor je geest (a prison for your mind: the Matrix !), zo verslaafd was ik ooit.

Je kan de reset beter zien als een nieuw begin, een verse zuivere start, of anders een oppurtuniteit om jezelf los te maken van het spel en je tijd in iets anders te stoppen als je daar klaar voor bent.

Ik heb dit spel jaren met liefde gespeeld maar het was toch echt over toen ik meer dan een jaar terug definitief stopte, het spel is nog steeds subliem in private games maar in public games moet je gewoon niet komen op hc. Het erge is dan dat je de vriendelijke, niet - lamers mist in het spel, de mensen die je anders leert kennen en samen mee kunt spelen. Ik spreek hier nu in de context van hc want ik heb maar een jaartje softcore gespeeld. :p
WB peke :)

kom je na de reset nog eff lekker spelen, of wacht je tot D3 uit is? ;)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Wb peke en *yawn* Ik had hier een groot verhaal getikt. Maar als je werkelijk zo denkt kan ik alleen maar zeggen dat je erg kortzichtig denkt en eens verder moet kijken hoe het verband zou zitten. Talking about prisons ;)
Over het geklaag van de reset... Eens verder omhoog lezen, feit dat er een reset aan komt is het probleem niet en ook nooit geweest namelijk.
Maar genoeg ruzie gemaakt, flamen hebben we FoK! voor, niet GoT :)

Mja hc prublic games blijven een probleem inderdaad. Hoewel normal nog prima te doen is meestal alleen moet je bij baalruns nog wel wat opletten. Maar voor beginners wel opletten inderdaad, na genoeg hc games herken je gedrag van PKers vrij snel en worden je alt+f4 skills vrij goed zelfs tegen script gezien op dat level nog niet alles 1hitkill is.

Nog niets bekend over de veranderingen en aanpakken in 1.13 verder. Maar hey mag het eigenlijk wel verwachten he ;D sowieso zullen de eerste paar weken de huidige hacks minder goed of niet meer werken denk ik. De beste oplossing blijft nog altijd een vaste beveiliging voor PK. Zoals een 2 side agreement of een Xtime in town voor je hostile kan en sluit alle TP's (hoewel je dan nog town campers krijgt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh, ik kan je nu al vertellen dat die hacks niet aangepakt gaan worden. Wat niet gedetecteerd kan worden kan niet aangepakt worden. Die bots werken op graphics, niet meer door ingame data in te lezen. Dus wat wil Bliz daar aan doen? Alle processen van de pc gaan scannen op gedrag? Dan krijgen ze heel rechtssysteem van Amerika over zich heen :D

De reset zal alleen zorgen voor een frisse start van items, maar na een maand zijn de dupers al weer hard bezig :)

Ze zullen vast nog wel een worldeventje erbij doen en als ze slim zijn de rush glitches er uit (heel simpel te doen, zet een quest restriction op UT (anc hell bv). En zorg dat de level restrictions van de ancients werkt zoals de level restriction van charsi's quest op normal: als je lager bent dan level 9 telt die namelijk ook niet mee. Al zit je in een party waarin iemand is die level 9 is. Eigenlijk is de ancient glitch gewoon een bug lijkt me, want bij charsi werkt het wel :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had iedereen die nu in de GoT-guild zit al op jsp een pm gestuurd maar zal het hier ook nog even vermelden.
Voor de leden heb ik een banner gemaakt waar ik alleen je naam op moet veranderen wil je er een hebben.
Ook host ik de banners dus laat me even weten als je er eentje wilt :)
Als je wilt zien hoe het eruit ziet kun je oa naar mijn jsp profiel, andere bezitters: Maldred, Micro, Kai, Sorcees, Vraat en Dal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
True, draag het met trots :). Mss kunnen sommige het wel centreren ofzo, staat beter :).

Trouwens, flampo's idee van dynamische sign wordt nogal misbruikt, andere mensen vragen daarvoor coins om het te maken, en dat wordt best veel gedaan. Maar dit gebeurt al een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op maandag 25 mei 2009 @ 00:48:
True, draag het met trots :). Mss kunnen sommige het wel centreren ofzo, staat beter :).

Trouwens, flampo's idee van dynamische sign wordt nogal misbruikt, andere mensen vragen daarvoor coins om het te maken, en dat wordt best veel gedaan. Maar dit gebeurt al een tijdje.
Vind het links altijd wel mooi maar zal het eens centreren kijken hoe dat bevalt :)

Ja precies, oa een mod die er + hosting (24/7 on) 400-500fg per sig voor vraagt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Zo mensen, ik heb al op google zitten zoeken, maar niets kunnen vinden :/

Is er al iets bekend over 1.13? of is het weer done als het done is? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoTs schreef op maandag 25 mei 2009 @ 13:20:
Zo mensen, ik heb al op google zitten zoeken, maar niets kunnen vinden :/

Is er al iets bekend over 1.13? of is het weer done als het done is? :P
done als het done is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt en voordat ze het uitbrengen zullen ze eerst nog gaan testen op een test realm dus verwacht daar eerst van te horen. Sowieso zul je, zodra er nieuwe info beschikbaar is, het hier kunnen lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Ik vind dat zo een kansloze uitspraak... Natuurlijk niet done when it's done.. Zij werken net zo goed met planningen en schema's en planningen. En net als in elk bedrijf verschuiven die en klopt er uiteindelijk niets van de originele planning. Maar kom op met zo een vroege aankonidging doen ze alleen goed ons ook up to date te houden... Ondertussen weten de mensen die nog spelen niet of het nog nut heeft, mensen die gestopt zijn en wachten op 1.13 vervelen zich en gaan steeds meer andere spelen spelen. Zo gaat het niet lang goed hoor :S vind het maar een rare handelswijze van Blizzard en het team wat er over gaat.... Geef ons ondertussen toch een soepele ETA en een beetje info..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
Wat betreft die sig, ziet er goed uit! Laat mijn sig er wat beter uit zien dan alleen het standaard "pm me if i win".
Hoe kan je hem centreren of doet niemand dat?

En traden met common items is bijna niet meer te doen, nog even en het wordt gratis weggegeven. Nu gewoon hopen dat ik 6/40's of een baba/ pala helm met visionary mod (bestond dat altijd al of is dat pas sinds kort in trek?) vind. Dat is nog wel serious cash waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!
microoo schreef op maandag 25 mei 2009 @ 13:47:
Wat betreft die sig, ziet er goed uit! Laat mijn sig er wat beter uit zien dan alleen het standaard "pm me if i win".
Hoe kan je hem centreren of doet niemand dat?

En traden met common items is bijna niet meer te doen, nog even en het wordt gratis weggegeven. Nu gewoon hopen dat ik 6/40's of een baba/ pala helm met visionary mod (bestond dat altijd al of is dat pas sinds kort in trek?) vind. Dat is nog wel serious cash waard
Zelfde als op got:
om de rest heen :)
Heb het sinds vanochtend ook en staat idd wel goed, Maldred had het al.

Klopt zelfs ik als trademaster krijg mijn laatste spul met moeite weg.. alhoewel ik gister weer wat moeite ging doen en ik er toch wel weer wat heb kunnen traden :)
Visionarymod bestond al en was eerder altijd met bone helms icm eth repair 2s fhr en life populair maar blijkbaar zijn er nu een paar die flinke zealers/frezybarbs willen bouwen.

[ Voor 9% gewijzigd door psychoclown op 25-05-2009 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op maandag 25 mei 2009 @ 13:51:
[...]

Zelfde als op got:
om de rest heen :)
Heb het sinds vanochtend ook en staat idd wel goed, Maldred had het al.

Klopt zelfs ik als trademaster krijg mijn laatste spul met moeite weg.. alhoewel ik gister weer wat moeite ging doen en ik er toch wel weer wat heb kunnen traden :)
Visionarymod bestond al en was eerder altijd met bone helms icm eth repair 2s fhr en life populair maar blijkbaar zijn er nu een paar die flinke zealers/frezybarbs willen bouwen.
ff vraagje he, ik let nooit op de namen, dus, wat doet visionary mod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalyxia schreef op maandag 25 mei 2009 @ 18:57:
[...]

ff vraagje he, ik let nooit op de namen, dus, wat doet visionary mod?
visionary = AR per level

Ik merk ook wel datk verrekes weinig verkoop. Gister toch nog Eth 6/199 Arreat gevonden. 1 van perfect maar hij was toch nog maar 75fg waard. Beter vind ik die een kee rop het begin van de ladder ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 25 mei 2009 @ 20:01:
[...]

visionary = AR per level

Ik merk ook wel datk verrekes weinig verkoop. Gister toch nog Eth 6/199 Arreat gevonden. 1 van perfect maar hij was toch nog maar 75fg waard. Beter vind ik die een kee rop het begin van de ladder ^^.
en nu waarom dat zo'n gosu mod is? lvl 80= +80% attack rating, ok, das wel netjes maar zie nou niet echt het gosu ervan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 25 mei 2009 @ 20:01:
[...]

visionary = AR per level

AR%/clvl

Nice, arreats vind ik sowieso nooit en een eth high ed is helemaal mooi natuurlijk. Had het topic al gezien ja dus dat was flink cashen :)

@ Jur
Moet ik het natuurlijk wel goed laten zien want als ik code invoer zie je dat natuurlijk niet ;)
code:
1
[center][/center]
Dalyxia schreef op maandag 25 mei 2009 @ 22:43:
[...]

en nu waarom dat zo'n gosu mod is? lvl 80= +80% attack rating, ok, das wel netjes maar zie nou niet echt het gosu ervan
Voor zealers en BvA/BvB is het zeer nice.
Hoef je maar een kans te krijgen te hitten en de ander is dood ;)

[ Voor 21% gewijzigd door psychoclown op 25-05-2009 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op maandag 25 mei 2009 @ 22:45:
[...]

AR%/clvl

Nice, arreats vind ik sowieso nooit en een eth high ed is helemaal mooi natuurlijk. Had het topic al gezien ja dus dat was flink cashen :)

@ Jur
Moet ik het natuurlijk wel goed laten zien want als ik code invoer zie je dat natuurlijk niet ;)
code:
1
[center][/center]

[...]

Voor zealers en BvA/BvB is het zeer nice.
Hoef je maar een kans te krijgen te hitten en de ander is dood ;)
ahja, gaat dus op pvp :), tja, daar heb ik geen verstand van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op maandag 25 mei 2009 @ 23:56:
[...]

ahja, gaat dus op pvp :), tja, daar heb ik geen verstand van :)
Ben zelf ook geen pvper maar als je zoveel heb getrade zoals ik dan weet je dat allemaal wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Wat is dan weer BvA? :S Barb vs Any ofzo? Mensen moeten echt eens kappen met al die afkortingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Vicarious schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 15:03:
Wat is dan weer BvA? :S Barb vs Any ofzo? Mensen moeten echt eens kappen met al die afkortingen...
of je googled het :P eerste search --> klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 15:03:
Klopt, Barb vs All..
Ach tis allemaal zo voor de hand liggend dus waarom niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een vraagje. Kan je op non ladder spirit maken ? want mijn spirit doen het namelijk nog op non ladder.
Wel grappig dat ik na een jaar nog steeds dezelfde mensen hier zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 15:54:
Heb een vraagje. Kan je op non ladder spirit maken ? want mijn spirit doen het namelijk nog op non ladder.
Wel grappig dat ik na een jaar nog steeds dezelfde mensen hier zie.
Had je al gesproken op jsp maar ook hier wb ;)

Nee dat kan niet want het is een ladder only rw. Wel is het zo dat alle ladder items bij een reset NL worden.. op die manier komen de ladder only items naar NL. Voor velen de reden om voor een reset veel ladder only (bijna perfect of perfect) items in te slaan en op NL leuk te verkopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

SpoTs schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 15:19:
[...]

of je googled het :P eerste search --> klik
grappig, dat had ik bij zon korte afkorting dan weer niet verwacht.

En Psycho, ik vind het meestal niet zo heel voor de hand liggend, maar misschien ligt dat wel aan mij... whatever... ik kan best zonder al die afkortingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 16:09:
[...]

grappig, dat had ik bij zon korte afkorting dan weer niet verwacht.

En Psycho, ik vind het meestal niet zo heel voor de hand liggend, maar misschien ligt dat wel aan mij... whatever... ik kan best zonder al die afkortingen.
ach, als je alle afkortingen kent word jsp toch wel wat handiger. Scheelt toch veel als je items zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik dacht dus dat BvA Barbarian versus Assasin betekende, maar tis dus All, wat is afkorting voor assasin dan? Ass?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dalyxia schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 23:22:
ik dacht dus dat BvA Barbarian versus Assasin betekende, maar tis dus All, wat is afkorting voor assasin dan? Ass?
Wie gaat er nu een PVP barb bouwen Pure om tegen Assasin te vechten :')? Sorry, maar tot dat geniale idee is volgens mij nog nooit iemand gekomen :D!

edit: en in het algemene noemen ze de assasin een Sin. Ook wel te merken aan Kicksin etcetera ;).

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2009 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 23:22:
Wat heeft de Amazon je misdaan ? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
Je hebt BvB (barb vs barb)
je hebt BvC (barb vs caster, waar de trap assa dus onder valt)
en je hebt BvA (barb vs all, dus de rest zoals melee)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Pheno79 schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 08:39:
[...]

Wat heeft de Amazon je misdaan ? ;)
waarschijnlijk blocklock met 7 fps machinegun ;-) (matriarchial bow :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoTs schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 13:21:
[...]

waarschijnlijk blocklock met 7 fps machinegun ;-) (matriarchial bow :P )
ik speel te weinig online de laatste tijd, ben het kwijt, wtf bedoel je hier nou weer mee dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 17:39:
[...]

ik speel te weinig online de laatste tijd, ben het kwijt, wtf bedoel je hier nou weer mee dan?
Blocklock, dat je freezed door teveel attacks die elkaar zeer snel opvolgen.
In dit geval door een multishot 7fpa amazon die als een gek schiet ;)
Heb je soms ook wel met tpen met een sorc als je niet zoveel tcr hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 18:28:
[...]

hmm ik dacht dat dat anders heette, maar weet ook niet zo snel meer hoe ik dat dan noemde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
psychoclown schreef op woensdag 27 mei 2009 @ 18:28:
[...]

De exacte omschrijving is echter:

Zo snel op je target schieten dat je target niet meer kan bewegen omdat hij constant aan het blocken is " Block Lock "

Dit kan alleen gebeuren door een amazone op een barbarian, paladins blocken te snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

SpoTs schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 16:53:
[...]

De exacte omschrijving is echter:

Zo snel op je target schieten dat je target niet meer kan bewegen omdat hij constant aan het blocken is " Block Lock "

Dit kan alleen gebeuren door een amazone op een barbarian, paladins blocken te snel :)
Mits de paladin Holy Shield gebruikt dan he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 14:25:
[...]

hmm ik dacht dat dat anders heette, maar weet ook niet zo snel meer hoe ik dat dan noemde :)
Stunlock wordt het ook wel eens genoemd. Niet helemaal kloppend, maar ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 18:37:
[...]

Stunlock wordt het ook wel eens genoemd. Niet helemaal kloppend, maar ja :P
dat woord zocht ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
topic zit in een stunlock geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op maandag 01 juni 2009 @ 23:13:
topic zit in een stunlock geloof ik
Mja is ook vrij weinig te bespreken helaas.
Zou graag wat nieuws laten weten maar dat kan ik jammer genoeg niet toveren :P

Meanwhile:
01-06-'09 - Update115: Bashiok on Rune Swapping

Voor de leden heb ik een banner gemaakt waar ik alleen je naam op moet veranderen wil je er een hebben.
Als je wilt zien hoe het eruit ziet kun je oa naar mijn jsp profiel, andere bezitters: Maldred, Micro, Kai, Sorcees, Vraat, Dal en Tollo.

[ Voor 12% gewijzigd door psychoclown op 01-06-2009 23:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Mjah bijna iedereen is gestopt. Belangrijkste wat ik nog doe is de untwinked party, en dat bespreken we allemaal op igotdiablo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
Gestopt is wrs een groot woord. Denk dat gewoon vele zitten te wachten op de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Maldred schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 00:30:
Gestopt is wrs een groot woord. Denk dat gewoon vele zitten te wachten op de patch.
Dat bedoel ik eigenlijk ja, thanx :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

ja patch en ladder reset, maar eigenenlijk nog meer op D3

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja dat sowieso!
Trouwens is SC2 aangekondigd voor eind dit jaar mits helemaal af en deze zomer de beta.
Diablo 3 in 2010 lijkt me dus geen gekke gedachte ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
psychoclown schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 09:35:
Ja dat sowieso!
Trouwens is SC2 aangekondigd voor eind dit jaar mits helemaal af en deze zomer de beta.
Diablo 3 in 2010 lijkt me dus geen gekke gedachte ;)
is nog steeds ruim 1 jaar wachten.. -_-.... maarja.. binnenkort weer ff beuken met d2 1.13 maar he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoTs schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 11:05:
[...]

is nog steeds ruim 1 jaar wachten.. -_-.... maarja.. binnenkort weer ff beuken met d2 1.13 maar he :)
Tuurlijk maar sowieso hoopte/verwachtte ik al 2010 en steeds meer dingen wijzen die richting op dus in dat opzicht een goed iets lijkt me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
psychoclown schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 12:40:
[...]

Tuurlijk maar sowieso hoopte/verwachtte ik al 2010 en steeds meer dingen wijzen die richting op dus in dat opzicht een goed iets lijkt me :)
Dat dan wel weer, kheb ondertussen Sacred 2 gekocht voor vermaak! bevalt goed so far!

Uiteraard mis ik het multiplayer geweld van d2 wel ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
psychoclown schreef op maandag 01 juni 2009 @ 23:29:
[...]

Mja is ook vrij weinig te bespreken helaas.
Zou graag wat nieuws laten weten maar dat kan ik jammer genoeg niet toveren :P

Meanwhile:
01-06-'09 - Update115: Bashiok on Rune Swapping

Als je wilt zien hoe het eruit ziet kun je oa naar mijn jsp profiel, andere bezitters: Maldred, Micro, Kai, Sorcees, Vraat, Dal en Tollo.

zolang de link van flap het neit does ben ik wel in voor de sig :) (maar wil eigenlijk graag weer die van flap,want dan heb ik ook meteen mn slash-stats in mn sig ;) )

idle idd tot de reset; heb wel alvast geoefend door in-party (pubby) een lighter te levellen naar 77 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 14:18:
[...]

zolang de link van flap het neit does ben ik wel in voor de sig :) (maar wil eigenlijk graag weer die van flap,want dan heb ik ook meteen mn slash-stats in mn sig ;) )

idle idd tot de reset; heb wel alvast geoefend door in-party (pubby) een lighter te levellen naar 77 :)
Dat kan hoor, heb je daarstraks een pm gedropped :)
Overigens heb ik ook nog niet van flap gehoord idd, in de tussentijd kan ik de charter nog niet aanpassen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
kwakke01 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 14:18:
[...]

Beetje zelf maken man :) Duurt niet zo lang, ben dat ook weer van plan, wanneer ik tijd heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verzoekje aan psychoclown trouwens: zou jij in de OP even kunnen zoeken naar links met www.battle.net en daar classic.battle.net van willen maken? Sinds de merge met WoW is al die zooi nu niet meer bereikbaar (zie bijv. de Builds collection)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 10:35:
Verzoekje aan psychoclown trouwens: zou jij in de OP even kunnen zoeken naar links met www.battle.net en daar classic.battle.net van willen maken? Sinds de merge met WoW is al die zooi nu niet meer bereikbaar (zie bijv. de Builds collection)
Tuurlijk don.. uh Vicarious ;)
Zal het zo even aanpakken die hap, mss dat ik daarna de D3 topic ga updaten. Daar heb ik ook zo mijn veranderingen voor klaar liggen :)

-Edit-
Nou denk dat her eerder ergens anders aan ligt omdat die van de builds etc topics in een forum waren.
De rest van de links stuurt die direct door naar classic.battle.net en dat gebeurd automatisch.
Anyways heb alle links nagelopen en veranderd waar nodig (zoals de diabloii.net links).

[ Voor 22% gewijzigd door psychoclown op 03-06-2009 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysterX
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13-08-2022

MysterX

Memleak 4 ever

Ik ben op dit moment Diablo 2 met LoD aan het installeren en zou graag bij de GoT guild willen komen.
Het is voor mij al een flink tijdje geleden dat ik dit spel gespeeld heb, maar naar het lezen over Diablo 3 ging het weer kriebelen...

When does the hurding stop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MysterX schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 19:01:
Ik ben op dit moment Diablo 2 met LoD aan het installeren en zou graag bij de GoT guild willen komen.
Het is voor mij al een flink tijdje geleden dat ik dit spel gespeeld heb, maar naar het lezen over Diablo 3 ging het weer kriebelen...
Welkom! Altijd goed vers bloed te zien :D
Over de GoT-Guild kan ik vrij kort zijn, atm zitten we vol en ik ben nog bezig om een goed plan op te stellen om een grotere toestroom aan te kunnen. Dit is noodzakelijk omdat de Guild tot nu toe is gegroeid door hoofdzakelijk donaties en de input van kwakke maar dat is flink afgenomen ben ik bang..
Hierover kom ik later dus nog op terug maar voor nu..

Weet je al met wat welke account je gaat spelen en welke mode?
Heb je al een jsp account? (Graag een link geven als je dit in de table wilt hebben!)
Verder, ben je op de hoogte van de aankomende reset? Men weet nog niet wanneer die zal plaats vinden omdat er een patch aan verbonden is. Mede daarom zijn er al veel mensen die idlen omdat er al vervroegd een 'pre-aankondiging' was door Blizzard..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysterX

MysterX

Memleak 4 ever

psychoclown schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 20:12:
[...]

Over de GoT-Guild kan ik vrij kort zijn, atm zitten we vol en ik ben nog bezig om een goed plan op te stellen om een grotere toestroom aan te kunnen. Dit is noodzakelijk omdat de Guild tot nu toe is gegroeid door hoofdzakelijk donaties en de input van kwakke maar dat is flink afgenomen ben ik bang..

Heb je al een jsp account? (Graag een link geven als je dit in de table wilt hebben!)
Verder, ben je op de hoogte van de aankomende reset? Men weet nog niet wanneer die zal plaats vinden omdat er een patch aan verbonden is. Mede daarom zijn er al veel mensen die idlen omdat er al vervroegd een 'pre-aankondiging' was door Blizzard..
Nee heb nog geen jsp account.. wat houd dat precies in??
Heb een Barbarian ladder character aangemaakt.

*Edit*
Ik heb een d2jsp account en nu? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MysterX schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 21:43:
[...]

Nee heb nog geen jsp account.. wat houd dat precies in??
Heb een Barbarian ladder character aangemaakt.

*Edit*
Ik heb een d2jsp account en nu? 8)7
D2jsp is een tradeforum waar je simpel en makkelijk kunt traden.. ook heb je de mogelijkheid tot guilds en daar hebben wij het dus over ;)
Voor het samen spelen heb je dat niet nodig want we spelen allemaal samen maar zoals je begrijpt was ik in de veronderstelling dat je dat al wist.

Anyways, zonder je account op bnet door te geven kan de rest vrij weinig.. maar natuurlijk kan jij 'actieve' spelers toevoegen! Deze kan je vinden in de playertable onder de TS, let er wel op dat er veel mensen, including myself, op dit moment inactief zijn en louter rondhangen op/onder/rondom/door de verschillende fora (heen) (jsp/got/igot). Handig is ook te registreren op het igot diablo forum (zie TS) daar worden vaak UT runs, builds en dat soort ongein besproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01-2024

Hmmm, altijd gedacht dat ik al lid was van het GoT-Guild, maar niet dus, hehehe. Heb maar ff een request gedaan. Als er weer plaats is, hoor ik het wel.

Deze week nog een scriptie inleveren, dan mag van mij de patch komen, heb ik weer tijd om te gamen! Veel mensen die LoD eraf gooien en dan eerst een char naar Hell brengen om zo steeds A5 te ontwijken, geloof ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HetBiggie schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 22:08:
[...]

Hmmm, altijd gedacht dat ik al lid was van het GoT-Guild, maar niet dus, hehehe. Heb maar ff een request gedaan. Als er weer plaats is, hoor ik het wel.

Deze week nog een scriptie inleveren, dan mag van mij de patch komen, heb ik weer tijd om te gamen! Veel mensen die LoD eraf gooien en dan eerst een char naar Hell brengen om zo steeds A5 te ontwijken, geloof ik?
D2lod uninstallen is wel erg rigoreus werken, je kan ook gewoon het "expansion character" vinkje uitvinken ;)

btw, kunnen der best wel een paar uit de got guild, bijvoorbeeld jacub86, die 475 days, 21 hours geleden voor het laatst ingelogd heeft op D2jsp, mooneater is er al 340 days, 9 hours niet geweest en DerrHans zit op 292 days, 8 hours afwezighed

ik weet dat we wachten op D3, maar bijna een jaar is redelijk lang afwezig om in een guild te blijven

mijn WoW guild flikkerde me eruit toen ik 12 dagen afwezig was geweest.

Policy aanscherpen lijkt me, al zijn het wel oldschool spelers waar het om gaat

[ Voor 29% gewijzigd door Dalyxia op 03-06-2009 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
[...]

Inderdaad, je moet even op iGoT het topic lezen onder het kopje softcore, daar staat de hele strategie uitgeschreven voor wanneer de reset komt.
We gaan inderdaad op classic starten, maar daarvoor hoef je LoD er niet voor af te gooien, gewoon het vinkje "expansion character" uit vinken wanneer je een char maakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Hehe komt goed big ;)
Daarstraks voordat ik ging film kijken het plan naar kwakke gestuurd maar dat zal nog wel even duren voordat hij dat ziet/door heeft. Zodra ik dus meer weet zal ik het hier uiteraard ook verkondigen :)

Hehe beter komt het de eerste vrijdag van Juli :P
Heb in de 2 dagen ervoor 2 tentamens en voor het weekend (eind juni) een assessment dus helaas zat TT er dit jaar niet in :(
Dalyxia schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 23:48:
[...]

D2lod uninstallen is wel erg rigoreus werken, je kan ook gewoon het "expansion character" vinkje uitvinken ;)

btw, kunnen der best wel een paar uit de got guild, bijvoorbeeld jacub86, die 475 days, 21 hours geleden voor het laatst ingelogd heeft op D2jsp, mooneater is er al 340 days, 9 hours niet geweest en DerrHans zit op 292 days, 8 hours afwezighed

ik weet dat we wachten op D3, maar bijna een jaar is redelijk lang afwezig om in een guild te blijven

Mja maar zoals je zelf al zegt zijn het oldschool spelers waarvan de meeste ervan ook nog gedoneerd hebben in het begin van de Guild. Anyways zoals ik tegen big al schreef zal ik het hier laten weten zodra ik van kwakke gehoord heb en daar staan ook oa. deze punten in verwerkt :)
microoo schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 23:50:
[...]

Inderdaad, je moet even op iGoT het topic lezen onder het kopje softcore, daar staat de hele strategie uitgeschreven voor wanneer de reset komt.
We gaan inderdaad op classic starten, maar daarvoor hoef je LoD er niet voor af te gooien, gewoon het vinkje "expansion character" uit vinken wanneer je een char maakt!
Zo mag ik dat zien Jur!! Diehard aanhanger ;)
Maar het klopt wat Micro zegt, op igot heb ik een heeeele tijd terug een plan opgesteld hoe te werk te gaan bij de volgende reset. De kennis en ervaring is opgedaan door mezelf tijdens, voor en na de afgelopen reset omstreeks juni 2008 :)
Niet alleen is dit gebaseerd op teamspirit en teambuilding maar ook snelheid want onze doelen zijn:
1. zo snel mogelijk SCL domineren met items/runewords/high lvl chars 2. fg draaien.. en dan praat ik niet over gevulde buidels maar gevulde banken ;) 3. en bovenal ouderwets fun hebben welke wordt vergaard door punten 1 en 2 en de daaruit vloeiende en vooral benodigde teamwork!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
psychoclown schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 00:12:
Mja maar zoals je zelf al zegt zijn het oldschool spelers waarvan de meeste ervan ook nog gedoneerd hebben in het begin van de Guild. Anyways zoals ik tegen big al schreef zal ik het hier laten weten zodra ik van kwakke gehoord heb en daar staan ook oa. deze punten in verwerkt :)
De guild was opricht door de oldskoolers(was er toen ook al bij maar ik beschouw me niet als een oldskooler ;) ) en vele hebben daarvan idd gedoneerd. Daarbij als er geen plaats is, kunnen we gewoon een entree fee vragen, want plaatsen voor andere blijven bijkopen is wrs niet de bedoeling. Ook mss een punt is, hoe groot je de guild wilt laten worden?

Ik ben meer voorstander van een guild die geen ton aan leden heeft, maar waar je wel iedereen een beetje kent/vertrouwd/whatever dan een guild met 500 man waarvan je er 5 kent :) . Dit is geen belediging voor de mensen die er nu bij willen, dit is ook eerder met het toekomst van d3 in de verre toekomst.

Mss moeten dit trouwens ff samenvatten op igot ofzo, staat wat duidelijker :)

Los daarvan, van kwakke iets horen, kan soms ff duren, de guildmaster is soms wat afk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
Kwakke moet je gewoon pmen op fallensword dan reageert hij binnen 3 uur max :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 01:06:
[...]

De guild was opricht door de oldskoolers(was er toen ook al bij maar ik beschouw me niet als een oldskooler ;) ) en vele hebben daarvan idd gedoneerd. Daarbij als er geen plaats is, kunnen we gewoon een entree fee vragen, want plaatsen voor andere blijven bijkopen is wrs niet de bedoeling. Ook mss een punt is, hoe groot je de guild wilt laten worden?

Ik ben meer voorstander van een guild die geen ton aan leden heeft, maar waar je wel iedereen een beetje kent/vertrouwd/whatever dan een guild met 500 man waarvan je er 5 kent :) . Dit is geen belediging voor de mensen die er nu bij willen, dit is ook eerder met het toekomst van d3 in de verre toekomst.

Mss moeten dit trouwens ff samenvatten op igot ofzo, staat wat duidelijker :)

Los daarvan, van kwakke iets horen, kan soms ff duren, de guildmaster is soms wat afk ;)
Yep klopt en dat zijn oa punten die ik in het plan het verwerkt dus zodra kwakke heeft gereageerd zal ik het overal plaatsen (charter / igot / got) ;)

Met jou had het hier ook al eens over idd en zeker met D3 in verschiet moest het veranderen.
Zelf maakt het me niet zo uit hoeveel leden zolang ze maar actief zijn en dan heb ik het niet alleen over jsp maar ook D2/D3, GoT en igot :)
Over die activiteit etc heb ik ook weer over nagedacht dus volgens mij heb alles gecovered ;)
microoo schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 08:52:
Kwakke moet je gewoon pmen op fallensword dan reageert hij binnen 3 uur max :P
Hehe, toch wel grappig want hij is wel een aantal keer per dag op jsp online ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysterX

MysterX

Memleak 4 ever

Ik weet niet precies wat dat igot is. Heb lopen zoeken maar kan het niet echt vinden. Ik denk dat het meer door mij komt maar jah.. |:(

Heb ik nog een andere vraag, ik vind die hirelings helemaal geweldig. Ben nu nog in Act 1 en heb dus een roque gekregen. Ik vind het dan helemaal leuk om die goed aan te kleden en mee te laten groeien.
Maar is dit eigenlijk wel zo nuttig wat vinden jullie? ben zelf een Barbarian en dan een vrouwtje die lekker op afstand staat te vuren is nooit weg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MysterX schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 12:02:
Ik weet niet precies wat dat igot is. Heb lopen zoeken maar kan het niet echt vinden. Ik denk dat het meer door mij komt maar jah.. |:(

Heb ik nog een andere vraag, ik vind die hirelings helemaal geweldig. Ben nu nog in Act 1 en heb dus een roque gekregen. Ik vind het dan helemaal leuk om die goed aan te kleden en mee te laten groeien.
Maar is dit eigenlijk wel zo nuttig wat vinden jullie? ben zelf een Barbarian en dan een vrouwtje die lekker op afstand staat te vuren is nooit weg :D
Voor een caster is een A2 merc het beste door de aura's maar ook een A3 freeze merc is lekker.
Als barb zou ik of voor een A2 merc met een leuke aura (might / defense) of een A1 nemen idd :)

Igot staat in de TS als GoT Diablo Forum, ik en anderen noemen het igot omdat het daarzo staat ;)

[ Voor 8% gewijzigd door psychoclown op 04-06-2009 12:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tollo71
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
psychoclown schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 09:15:
[...]

[...]

Hehe, toch wel grappig want hij is wel een aantal keer per dag op jsp online ;)
Kwakke heeft zijn internetbrowser zo ingesteld dat jsp-forum automatisch wordt geopend in een tabblad of zo (vast geen IE).
Hij kijkt helaas zelden op jsp-forum de laatste weken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Volgens mij ben ik niet zo lang weggeweest maar ben wel uit de guild gezet(geen probleem overgens).

Ik heb nog wel een vraagje. Ik moet nu helemaal opnieuw beginnen en wil wat fg aanschaffen omdat ik niet helemaal opnieuw met het spel wil beginnen. Ik wil dus een dontie doen en daar fg voor krijgen heeft iemand daar ervaringen mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tollo71 schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 12:41:
[...]

Kwakke heeft zijn internetbrowser zo ingesteld dat jsp-forum automatisch wordt geopend in een tabblad of zo (vast geen IE).
Hij kijkt helaas zelden op jsp-forum de laatste weken....
Dat heb ik ook hoor, daar zijn geen instellingen voor nodig in FF :)
Enig verschil is dat ik echt offline ben als ik niet op de tab klikt en kwakke zie ik toch geregeld dat hij even online is geweest. De tabs die ik altijd al open heb refreshen om de zoveel tijd maar soms had ik ook dat iemand mij een pm stuurt voor een trade als ik al off ben (afk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
psychoclown schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 12:48:
[...]

Dat heb ik ook hoor, daar zijn geen instellingen voor nodig in FF :)
Enig verschil is dat ik echt offline ben als ik niet op de tab klikt en kwakke zie ik toch geregeld dat hij even online is geweest. De tabs die ik altijd al open heb refreshen om de zoveel tijd maar soms had ik ook dat iemand mij een pm stuurt voor een trade als ik al off ben (afk).
http://forums.d2jsp.org/info.php?p=1
Begin scherm

En als je het met paypal wilt doen:
http://forums.d2jsp.org/index.php?act=purchaseGold

voor 10 dollar heb je 260 fg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij heb je een verkeerde gequote ;)
Maar klopt al zullen velen dat niet willen doen natuurlijk, zelf heb ik dat ook nooit gedaan maar in principe is dat een mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit heb je volgens tegen mij maar ik bedoel het donatie in naam van een ander stuk daar kan je meer fg krijgen voor je dollars voor 5 doller bv 200 fg.

Maar ik zie al een forum onderwerp er over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-07 00:33
al enig nieuws over de patch, want door dat patch nieuwsje ( ondertussen al 2 maand geleden) is D2 en jsp redelijk verandert.

bijgevolg speel ik al een tijdje nietmeer. ( een dringend nog eens in loggen denkik )

voor de rest: Haai :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BitchCrew schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 13:34:
al enig nieuws over de patch, want door dat patch nieuwsje ( ondertussen al 2 maand geleden) is D2 en jsp redelijk verandert.

bijgevolg speel ik al een tijdje nietmeer. ( een dringend nog eens in loggen denkik )

Geen nieuws, als er nieuws is hoor je dat vanzelf hier. Het heeft JSP inderdaad flink veranderd omdat alle mensen ineens dachten dat de patch binnen 2 dagen zou komen, terwijl het nog wel een tijdje kan duren. Spullen worden dus allemaal minder waard wat zonde is. Maar voor builds uit te proberen is het nu wel het ideale tijdstip.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
microoo schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 23:50:
Dat is natuurlijk ook een mogelijkheid ja. Beetje zonde om dan te uninstallen, hehehe... 8)7 |:( 8)

Ik zal de strategie op iGoT er ff op nalezen, ben ik i.i.g. voorbereid. Hoop trouwens niet dat de patch de eerste week van juli komt... Krijg op 1 juli de sleutel van mijn nieuwbouwwoning en ben die maand druk bezig met overhuizen. En aangezien daar mijn internetverbinding daar pas op 1 augustus actief wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BitchCrew schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 13:34:

Yooo Bitch, long time no see zullen we maar zeggen ;)
Same here ik speel ook niet meer maarja komt met de volgende patch wel weer!
Goed om weer van je te horen, weten we iig dat je dan nog mee gaat doen (2x summoner + zeal pala = zo op nm in een avondje ;))
HetBiggie schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 19:08:
[...]

[...]

Dat is natuurlijk ook een mogelijkheid ja. Beetje zonde om dan te uninstallen, hehehe... 8)7 |:( 8)

Ik zal de strategie op iGoT er ff op nalezen, ben ik i.i.g. voorbereid. Hoop trouwens niet dat de patch de eerste week van juli komt... Krijg op 1 juli de sleutel van mijn nieuwbouwwoning en ben die maand druk bezig met overhuizen. En aangezien daar mijn internetverbinding daar pas op 1 augustus actief wordt...
Hmm dat is minder ja alleen voor mij komt het dan weer beter uit, net na de tentamens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
[...]

hey guys, mijn inbreng is blijkbaar gewild, dus ik drop eff langs :P

de GoT-Guild heb k destijds opgericht omdat er meer en meer spelers op jsp begonnen te traden, en omdat een guild het traden over het algemeen wat vergemakkelijkte (uitzonderingen daargelaten... srry pheno)

Voor mij was het ook niet zozeer een verlengstuk van tweakers.net, maar meer een manier om de spelers waarmee ik samenspeelde (de oldskoolers) samen te bregen en iets terug te doen. veel van deze payers hebben inderdaad hun steentje bijgedragen aan de guild, hetzij in fg, hetzij op een andere manier... Dat deze mensen er dus nog steeds instaan is dus meer een ode aan hen, dan dat dit de verwachting oproept dat zij (snel) terug zullen komen. Echte vrienden vergeet je niet, en gooi je ook niet uit je f-list, dus waarom wel uit je guild??

Op dit moment is d2 voor mij en beetje dood; de game ken ik welnu, en de trade op sp is vern##kt door de aankondiging van de patch. Daarbij is de moneymaker op JSP (LS) niet meer wat het was, n is dat dus oo geen reden om op jsp rond te hangen.

ik heb in afwachting op de patch weer ouderwets een lighter gelevveled (pubby ftw :P) en dies nu inmiddels 78. in die tijd heb ik niemand uit de f-list online gezien, dus dat maakt het er ook niet leuker op uiteraard :P

vwb de guild op jsp; deze is nooit vol, maar er moet wel een reden zijn om 250 fg te betalen voor nieuwe slots. Dit is nooit een probleem geweest, en zal ook nooit een probleem zijn, maar zoals maldred ook al aangaf; er moet wel een bepaalde band zijn met het nieuwe ld... dattie op tweakers.net zit alleen heft net voldoende reden te zijn om meteen in de guild geaccepteerd te worden.

dat gezegd hebbende realiseer ik me ook wel dat GoT-Guild door sommigen WEL als verlengstuk van tweakers wordt gezien, en in dat licht denk ik dat het verstandig is om te kijken wat de verschillende inzichten zijn...
ik sta er op dit moment niet onwelwillend tegenover om dit ter discussie te stellen ...

Dat sommigen op dit moment actiever zijn in het promoten van de got-guild dan anderen wil overigens niet zeggen dat zij het voor het zeggen hebben; deze zeggenschap licht wat mij betreft bij de old-skoolers :P

denk dat die discussie dan het beste gevoerd kan worden op igotdiablo, om vervuiling van dit topic tegen te gaan ;)

ps. FF opent idd meerdere tabs, evenals ie7 en ie8beta ;)

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.