Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op maandag 27 april 2009 @ 20:12:
Niet overal serieus op ingaan psycho ;) Je kent me toch al langer dan vandaag?

Zo jongens, hebben we al zin in de nieuwe ladder? :+

Anyway, er heeft vast wel iemand een grief over nu (misschien dalyxia op een van zijn chars?). Ik hou me aanbevolen, wil die berserker nog eens goed testen.
Haha I know hoor maar niet dat ik straks weer een modje op mijn dak heb want dat had ik 1-2 topics terug namelijk ;) Toevallig kende ik hem van V&B waar ik eerst altijd het TFT 22" en groter topic runde maar je snapt me wel.. :)

Nou en of! :P

Mijne is al verkocht voor 30fg maar moet ik inderdaad even kijken zodra dal heeft gereageerd op mijn post.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op maandag 27 april 2009 @ 11:43:
[...]

Nee heb wel interesse 0/100 te verkopen (in voordeel van jou natuurlijk ;)).
Kom je nog wel terug met de nieuwe ladder?
ja vind ik ook prima :) password weet je nog van de vorige keer? ik pm je wel ff op d2jsp

grief is leuke lowball die ik heb, dus die mag opzich wel voor de hebleen (=lenen maar nooit weer terugkrijgen)

meestal begint het weer te kriebelen zogauw ik mijn chars weg gedaan heb

over dat er sommige items op nonladder meer waard zijn als ladder, tja, dat laat ik aan kyo over, ik heb opzich niet eens zo heel veel dure grapitems, mja, perfect metalgrid, coa 2sox 30res socketed met 2x 15res/15ias jewel en nette exile in 45@ schildje, das eigenlijk het meeste, nouja, kijken wat je ervoor kunt krijgen kyo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 00:30:
[...]

ja vind ik ook prima :) password weet je nog van de vorige keer? ik pm je wel ff op d2jsp

grief is leuke lowball die ik heb, dus die mag opzich wel voor de hebleen (=lenen maar nooit weer terugkrijgen)

meestal begint het weer te kriebelen zogauw ik mijn chars weg gedaan heb

over dat er sommige items op nonladder meer waard zijn als ladder, tja, dat laat ik aan kyo over, ik heb opzich niet eens zo heel veel dure grapitems, mja, perfect metalgrid, coa 2sox 30res socketed met 2x 15res/15ias jewel en nette exile in 45@ schildje, das eigenlijk het meeste, nouja, kijken wat je ervoor kunt krijgen kyo :)
Och mij kennende moet ik wel wat duiten voor je zien te regelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 08:35
Wow, net schoot de naam van een hele oude account (+ password :D) weer binnen dus daarop even gekeken. Staat er een 3 ladder chars op (snap ook niet hoe dat kan, misschien vergeten dat ik gespeeld heb :/). Anyway, mijn lvl 89 soso (met een blauwe spiked helm (wtf waarom had ik die op ^^)), een lvl 78 java en een lvl 18 necro. Stond bij alle 3 character expired, dus ik even klikken krijg ik bij mijn ama en soso een player not found, maar je voelt hem natuurlijk al aankomen, mijn necro deed het wel... Was net nou maar andersom :(.

Ik kreeg net het een beetje van kyo al mee ingame, maar wat is nou het precies het idee na de reset? We gaan met iedereen classic spelen? Niet dat ik als enige sta te feesten in de expansion... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
microoo schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 17:04:
Wow, net schoot de naam van een hele oude account (+ password :D) weer binnen dus daarop even gekeken. Staat er een 3 ladder chars op (snap ook niet hoe dat kan, misschien vergeten dat ik gespeeld heb :/). Anyway, mijn lvl 89 soso (met een blauwe spiked helm (wtf waarom had ik die op ^^)), een lvl 78 java en een lvl 18 necro. Stond bij alle 3 character expired, dus ik even klikken krijg ik bij mijn ama en soso een player not found, maar je voelt hem natuurlijk al aankomen, mijn necro deed het wel... Was net nou maar andersom :(.

Ik kreeg net het een beetje van kyo al mee ingame, maar wat is nou het precies het idee na de reset? We gaan met iedereen classic spelen? Niet dat ik als enige sta te feesten in de expansion... :P
Zoals ik dus al zei, lees het topic op igot dan eens door :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
shi-, ja sorry, was dat forum alweer helemaal vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

microoo schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 17:39:
shi-, ja sorry, was dat forum alweer helemaal vergeten.
Off: volgende keer dit soort posts achterwegen laten a.u.b. Anders krijgt psychoclown weer op zen dak vanwege overmatig gespam in het diablo2 topic ^^.

On: gaat al aardig met men tiara met life/3sox, heb er al 2 en 1 met 30str. Gekocht tegen 50fg each, en hoop er op ladder toch wel 200fg voor te krijgen. Hoop dus snel op nieuwe ladder want heel diablo is uit aan het sterven, friendslist word ook steeds minder actief including me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 18:16:
[...]

Off: volgende keer dit soort posts achterwegen laten a.u.b. Anders krijgt psychoclown weer op zen dak vanwege overmatig gespam in het diablo2 topic ^^.

On: gaat al aardig met men tiara met life/3sox, heb er al 2 en 1 met 30str. Gekocht tegen 50fg each, en hoop er op ladder toch wel 200fg voor te krijgen. Hoop dus snel op nieuwe ladder want heel diablo is uit aan het sterven, friendslist word ook steeds minder actief including me.
Thanks voor de backup :P

Ah daar gaat al je fg dus naar toe en niet alleen verloren potjes poker ;)
Mja veel Gotters zijn atm aan het wachten op de reset, ben zelf sowieso ook erg druk maar voor de rest zit ik een beetje te traden of andere dingen te doen. Sowieso ben ik met de nieuwe ladder weer van de party hoor! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Zelfde hier, probeer nog even te verdien wat er te verdienen valt door alles te verkopen. Maar echt spelen doe ik niet echt meer tot de reset.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
vraag me af wanneer blizz komt met de pats! geef nieuws :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

Verwijderd schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 18:16:
[...]

Inderdaad en dat gaat ie niet leuk vinden :(.

Bij deze dus het verzoek om de reacties een beetje nuttig te houden. Het hoeft echt geen serieuze boel te worden, maar oneliners zoals degene hierboven voegen over het algemeen toch maar erg weinig toe.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoTs schreef op woensdag 29 april 2009 @ 15:56:
vraag me af wanneer blizz komt met de pats! geef nieuws :)
vlak voor de zomervakantie denk ik, dus half juni gok ik

1fg op 5, 12 of 19 juni elk :)

[ Voor 6% gewijzigd door Dalyxia op 30-04-2009 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zet mij maar uit de playertabel psycho. Ik kap er nu mee tot aan het nieuwe deel. Deel 3 te verstaan :)
Na 9 jaar spelen (classic erbij) mag dat wel. Als je alle bptables en formules zo'n beetje uit je hoofd kent....

Voor de mensen waar ik mee gespeeld heb: het was tof, leuk, etc. Have fun, good luck and t4t. Met de laatste t voor time en/of trades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op donderdag 30 april 2009 @ 10:30:
Zet mij maar uit de playertabel psycho. Ik kap er nu mee tot aan het nieuwe deel. Deel 3 te verstaan :)
Na 9 jaar spelen (classic erbij) mag dat wel. Als je alle bptables en formules zo'n beetje uit je hoofd kent....

Voor de mensen waar ik mee gespeeld heb: het was tof, leuk, etc. Have fun, good luck and t4t. Met de laatste t voor time en/of trades.
zonde pheno, was altijd gezellig voor zover ik met je heb gespeeld. We zullen je uiteraard wel terugzien met diablo3 en ik gok erop dat je het toch niet kan laten de nieuwe ladder even uit te proberen :p.

Snap je keuze wel, 9 jaar Diablo is meer dan genoeg en dan heb je volgens mij bijna alle builds al gehad dus gaat de fun er wel vanaf. Nouja, het was leuk met je ge-ut't te hebben ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Jammer maar helaasch. We zullen je nog wel af en toe op de fora rond zien hangen gok ik, en anders tot Diablo 3 :)

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
Heej allemaal,
Heb sinds paar dagen een extra setje DiabloII en DiabloII: LoD (netjes CD'tjes gekocht voor paar euri) die ik op mijn laptop heb geïnstalleerd, om het mulen wat makkelijker te maken. Kan ik nu ook van allebei mijn computers tegelijk op hetzelfde account op Battle.net inloggen (met verschillende chars) of krijg ik dan een ban omdat er vanaf twee computers op hetzelfde account tegelijkertijd wordt ingelogd?

Verder: in de openingspost staan links naar diverse websites van Blizzard die niet meer werken. Zo is http://www.battle.net/diablo2exp nu http://classic.battle.net/diablo2exp geworden. Misschien dat iemand dat kan/wil aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zag het al een beetje aankomen zeker nu dat je de afgelopen week zo goed als niet meer on was :)
Nja was zeer gezellig en tot de volgende keer, sowieso zie ik je in het diablo 3 topic nog wel!
HetBiggie schreef op donderdag 30 april 2009 @ 20:30:
Heej allemaal,
Heb sinds paar dagen een extra setje DiabloII en DiabloII: LoD (netjes CD'tjes gekocht voor paar euri) die ik op mijn laptop heb geïnstalleerd, om het mulen wat makkelijker te maken. Kan ik nu ook van allebei mijn computers tegelijk op hetzelfde account op Battle.net inloggen (met verschillende chars) of krijg ik dan een ban omdat er vanaf twee computers op hetzelfde account tegelijkertijd wordt ingelogd?

Verder: in de openingspost staan links naar diverse websites van Blizzard die niet meer werken. Zo is http://www.battle.net/diablo2exp nu http://classic.battle.net/diablo2exp geworden. Misschien dat iemand dat kan/wil aanpassen.
Big! Dat werkt zeker makkelijker enja je kan gewoon met 2 chars van hetzelfde account tegelijk ingame zijn alleen niet tegelijk in de lobby ;) Niks om je druk over te maken dus.

Daar ben ik de aangewezen persoon voor want ik ben de TS.
Zal het morgen wel aanpassen als ik het niet vergeet, 3 dagen feesten/drinken met als super afsluiter Slam!FM A'dam (bier smaakte goed, zonnetje scheen volop 8) en snoeiharde beats!) hakt er best wel in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
Big! Dat werkt zeker makkelijker enja je kan gewoon met 2 chars van hetzelfde account tegelijk ingame zijn alleen niet tegelijk in de lobby ;) Niks om je druk over te maken dus.
Ah, beter! Kan ik tenminste ook met 2 chars in Hell-games komen; op m'n andere account namelijk alleen chars geschikt voor Normal (mules)
Daar ben ik de aangewezen persoon voor want ik ben de TS.
Zal het morgen wel aanpassen als ik het niet vergeet, 3 dagen feesten/drinken met als super afsluiter Slam!FM A'dam (bier smaakte goed, zonnetje scheen volop 8) en snoeiharde beats!) hakt er best wel in :P
Yep, kwam er achter omdat ik die links nog regelmatig gebruik i.p.v. ze zelf van m'n Favorieten te pakken...

Lijkt erop dat je een mooie Koninginnenach/ -dag hebt gehad! Ben zelf woe. avond naar Tilburg Zingt gegaan... Met vele honderden mensen op het Koningsplein allemaal liedjes uit volle borst meeblèren. Niet in nuchtere toestand natuurlijk, want dan is er geen lol aan... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi hoi mensen!

Tollo, Vicarius, Kwakke, Maldred en nog velen anderen!

Een maat van mij speelt al Diablo vanaf de eerste reeks, en sindsdien is hij weer een beetje actief.

Hij speelt EUHCL en ik had hem verteld dat iedereen hier betrouwbaar is. Hij heeft zich zonet hier aangemeld (ontvang hem een beetje vriendelijk willen jullie? :P)

Hij zal zichzelf zometeen introduceren denk ik, als jullie hem vooruit willen helpen?

*zelf heb ik geen tijd om D2 te spelen, voornamelijk Median XL gespeeld _/-\o_ :9~ en daarnaast heb ik op 22 en 24 juli toelatingstesten voor het HBO.

Maar in de D3 tijdperk ben ik er zeker! 8)

Tollo, hoe is je ziekenhuis bezoek afgelopen? Hoop dat 't wat beter gaat met je!

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo mede-diablo fans,

ik wil mijzelf even voorstellen op aanraden van Margootje
heb vroeger vaak Diablo 2 met hem en mijn ex-zwager samen gespeeld
en ben sinds 2 weken terug weer begonnen met Diablo 2 LoD.

ik zoek betrouwbare/gezellige spelers op HC, aangezien mensen gierig en kinderachtig doen
door elkaar te pk'n en snel items weg pakken voordat een ander de kans krijgt en niet te delen
met elkaar.

het is niet bepaald leuk om HC in je uppie te spelen ook al heb je een leger aan skeletjes >.>

mocht er vragen zijn , lees ik ze graag en antwoord ik er zo snel mogelijk op.

met vriendelijke groet,
Raikacchi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 07:22
als d3 er is kan ik gelukkig dat puberale wow vaarwel zeggen :)

leuk om te zien dat het D2 topic nog steeds loopt, hopelijk blijft dat zo met D3 _/-\o_

(btw, erfenis van D2 is dat ik inmiddels 12000 keer gerespecced ben in wow :9~ )

[ Voor 21% gewijzigd door gotfurrr op 01-05-2009 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 21:19:
Hallo mede-diablo fans,

ik wil mijzelf even voorstellen op aanraden van Margootje
heb vroeger vaak Diablo 2 met hem en mijn ex-zwager samen gespeeld
en ben sinds 2 weken terug weer begonnen met Diablo 2 LoD.

ik zoek betrouwbare/gezellige spelers op HC, aangezien mensen gierig en kinderachtig doen
door elkaar te pk'n en snel items weg pakken voordat een ander de kans krijgt en niet te delen
met elkaar.

het is niet bepaald leuk om HC in je uppie te spelen ook al heb je een leger aan skeletjes >.>

mocht er vragen zijn , lees ik ze graag en antwoord ik er zo snel mogelijk op.

met vriendelijke groet,
Raikacchi
Hola, zie de openingspost voor heel veel info en ook een playertable. Je kunt mensen daaruit adden, en ik weet dat de mensen die hier zitten stuk voor stuk betrouwbaar zijn. Kun je gerust een enigma laten mulen zonder problemen :)

Verder: we zijn bezig met een GoT untwinked party op HCL, dus als je wilt meedoen, check dan even het igotdiablo forum (staat ook in de openingspost). Vaste speeltijd: maandagavond 20.30 uur.

@ Margootje: welkom terug ;) Wat voor opleiding wil je gaan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 21:29:
[...]

@ Margootje: welkom terug ;) Wat voor opleiding wil je gaan doen?
Facility Management, alleen de test houdt me even tegen. Het is maar of ik het haal, of niet... zoniet dan weet ik het ook niet meer :'( .

Wiskunde is de grootste doener, logaritmen, 1ste en 2de graadsfuncties, machtsfuncties, ikke niet snappen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gakkethijs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-07 13:37

gakkethijs

niks

Hoi Raikacchi hoe meer zielen hoe beter,

Ik heb net van iemand een flink aantal gratis iemands gekregen op scl dus als iemand wat nodig heeft. Zitten oa tals amu shako's wt's serpahm amu asn skillers, verdungo's, goreriders, metalgrid. Dus als iemand iets zoekt roep maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 22:20:
[...]

Facility Management, alleen de test houdt me even tegen. Het is maar of ik het haal, of niet... zoniet dan weet ik het ook niet meer :'( .

Wiskunde is de grootste doener, logaritmen, 1ste en 2de graadsfuncties, machtsfuncties, ikke niet snappen :/
Maargoed dat ik die opleiding niet gedaan heb dan :D Ben ook zo'n ramp in wiskunde (en dat voor een IT'ert) :X

@Gakke: nice. Sowieso is er nu veel spul over op SCL. Best handig voor de mensen die net beginnen en er weer even in willen komen :P

[ Voor 12% gewijzigd door Vicarious op 01-05-2009 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 21:19:
met vriendelijke groet,
Raikacchi
`

gezellig, al kan je wel aanraden nog even te wachten als je bang bent alleen ervoor te staan.

Ladder-reset komt er aan, en meeste van ons zijn nu toch echt ff flink aan het minderen, het moet dus niet zo zijn dat je denkt helemaal alleen te zijn terwijl we gewoon wachten op de ladder-reset. Maar je kan wel proberen wat mensen uit HC toe te voegen, er zijn er nog wel een paar die spelen, maar verwacht de meeste niet echt veel actief online atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zal ik je hier ook nog maar even welkom heten.
Welkom en doe wat vic je zegt die heeft al het belangrijke al verteld ;)
Verder zal ik je nu even in de playertable opnemen dat had ik nog niet gedaan.

Vic wilde je nog een grief pb? Die van dal mocht je hebben dus spreek me even aan op msn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ik weet van die ladder reset, is er al meer bekend zoals het datum wanneer dat gebeurd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 23:24:
ja ik weet van die ladder reset, is er al meer bekend zoals het datum wanneer dat gebeurd ?
nope, zodra het bekend is zul je het hier vrij snel lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok dan

kan iemand mij trouwens uitleggen hoe het zit met Dex ?
ik lees vaak dat dex overbodig is ... dat Vit gemaxed moet zijn en dan de rest op STR
dat is de common stat build naar wat ik lees kan iemand mij dit bevestigen of een betere tip geven ?
algemene tip aangezien ik wel elke class gaat spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 23:41:
ok dan

kan iemand mij trouwens uitleggen hoe het zit met Dex ?
ik lees vaak dat dex overbodig is ... dat Vit gemaxed moet zijn en dan de rest op STR
dat is de common stat build naar wat ik lees kan iemand mij dit bevestigen of een betere tip geven ?
algemene tip aangezien ik wel elke class gaat spelen
Dexterity levert Attack Rating op, en dat zorgt dat je meer kans hebt om monsters te raken.
Bovendien levert het een hoger blockpercentage op. Als je dus 75% block wilt hebben (max), moet je dus wel wat punten in dexterity doen. Er is zo'n 225 dex nodig om op lvl 85+ max block te halen. Dat is inclusief items, exclusief Holy Shield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat wist ik wel :P maar ik doelde er dus op dat veel spelers zeggen dat Dex overbodig is ...
dat je beter als je punten in Vit kan stoppen en in STR voor eventuele gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 12:01:
dat wist ik wel :P maar ik doelde er dus op dat veel spelers zeggen dat Dex overbodig is ...
dat je beter als je punten in Vit kan stoppen en in STR voor eventuele gear
Hangt er dus met name vanaf of je max block wilt halen. Als je max block wilt ontkom je er haast niet aan om ook wat in dexterity te stoppen. Het is vooral een afweging per character class en je build. Bij characters die maar 2 life per vitality-point krijgen zijn in principe beter af door voor max block te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in dit geval had ik Barb (iron man build) willen doen maar ging 3 keer dood toen ben ik maar Necro (skeleton build) gaan doen dus ik laat mijn sexy skeletjes het werk doen voor mij :)
dus lijkt dat ik in mijn geval geen Dex nodig heb behalve voor eventuele wapen/gear

en ik maak meestal een HC spel

Naam : Kruidnagel
Pass : Gemalen

daar ben ik meestal te vinden samen met nog iemand anders of alleen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Juist een necromancer krijgt weinig hp voor elk puntje in vitatily. Dus voor een necromancer is het juist wel handig om voor max block te gaan.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dommerick schreef op zondag 03 mei 2009 @ 09:30:
Juist een necromancer krijgt weinig hp voor elk puntje in vitatily. Dus voor een necromancer is het juist wel handig om voor max block te gaan.
Mja tis maar net wat je lekker vind en wat voor gear je draagt.
Zelf had ik met mijn bonemancer geen zin om voor mb te gaan,
1. mb met spirit monarch kost veel punten
2. alle Nec dex gear kost nog veel meer dan wat ik voor mijn Nec heb betaald :)
Ben toen dus gegaan voor 0str, dex als extraatje en 100% vita.

Update:

Diablo II Patch 1.13 To Be On Public Test Realms Before Deployment
Bashiok has delivered good hints on when to expect the upcoming Diablo II patch 1.13 and something else you would love to participate in. There is no release date, but he confirmed players will be able to test patch 1.13 to offer feedback on all the features and to report bugs—which means the final patch release will be more much clean and stable thanks to players participating in the Public Test Realm. We do get a hint of when patch 1.13 will go live. Blizzard will announce a Diablo II ladder reset two weeks in advance, which heralds the release of the patch on live realms.

Bashiok: So yeah, we’re still working on the patch. It’s coming along really well. We’re getting there. I can’t give an estimate or date, we’re expecting there to be a good amount of testing required due to the types of changes being made. We want to take our time and put out a solid patch, and that means we don’t have a release date right now.

Some exciting news - and it also may be some comfort - due to the types of changes we’re making we will be offering the Diablo II 1.13 patch for testing and feedback on a test realm before its release. We’ll have more information about how you’ll be able to help test it in the coming weeks.

[ Voor 55% gewijzigd door psychoclown op 03-05-2009 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dommerick schreef op zondag 03 mei 2009 @ 09:30:
zelf doe ik weinig ... ik laat mijn skeletjes al het werk doen >.>
zie ik iets over het hoofd dan ?

en hoe zit het met een Ironman Barb ? zou die ook Dex maxed moeten hebben ?
http://forums.diii.net/showthread.php?t=199978 <- Ironman barb build

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 03 mei 2009 @ 11:22:
[...]

en hoe zit het met een Ironman Barb ? zou die ook Dex maxed moeten hebben ?
http://forums.diii.net/showthread.php?t=199978 <- Ironman barb build
Dat is een guide met veels teveel storytelling vind ik..
Beetje van alles maar toch ook niet want leech/DR/fhr/mb heeft bijna elke barb wel enige wat anders is zijn 4 verschillende skills wat helemaal niet handig is, tenminste dat vind ik dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zou je dat uit willen leggen aub ?
want zover ik het zie zit die build wel goed in elkaar.

maar dat zeg ik nu alleen omdat het lang geleden is dat ik gespeeld hebt dus
verlicht mij aub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 03 mei 2009 @ 12:09:
zou je dat uit willen leggen aub ?
want zover ik het zie zit die build wel goed in elkaar.

maar dat zeg ik nu alleen omdat het lang geleden is dat ik gespeeld hebt dus
verlicht mij aub.
Nja je kan beter goed voor 1 skill gaan en de synergies meenemen (niet gekeken hoe oud die guide is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op zondag 03 mei 2009 @ 11:22:
[...]

nope, als summoner is max block niet nodig. Alhoewel max block als je een homonculous draagt redelijk makkelijk te halen is, want die heeft al een vrij hoog blockpercentage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok het woord : Synergies , zie ik ook vaak voorkomen ... wat houdt dat precies in ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 03 mei 2009 @ 16:52:
ok het woord : Synergies , zie ik ook vaak voorkomen ... wat houdt dat precies in ?
Zoals ik al dacht.. iemand van voor 1.10 :)
Synergies zijn skill boosters zo heeft bijv. Lightning de synergies Nova/Chain lightning/Charged bolt waardoor Lightning meer dmg zal doen. Check anders even de skill calc die in de TS staat kun je gelijk zien welke skills welke synergies heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hm ok dank je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
Zo net terug uit the UK na 4 dagen londen, gelukkig is de ladder reset nog niet geweest en is iedereen zonder mij begonnen.
Goed om te lezen dat die update goed getest gaat worden. Beter beuken ze die spambots en alle hacks het spel uit! Hoop eigenlijk niet dat ze de runewords uit 1.10 nerfen, heeft toch wel zijn charme (zal wel niet, maar lees het overal).

Ben ook wel benieuwd wat die test realm inhoudt. Of dat je vanaf lvl 1 moet beginnen of dat als je met je account inlogt op die realm dat je hele account vol staat met 8 fully geared chars om alles volledig te kunnen testen.
Ik ben er in ieder geval klaar voor! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
microoo schreef op maandag 04 mei 2009 @ 09:57:
Zo net terug uit the UK na 4 dagen londen, gelukkig is de ladder reset nog niet geweest en is iedereen zonder mij begonnen.
Goed om te lezen dat die update goed getest gaat worden. Beter beuken ze die spambots en alle hacks het spel uit! Hoop eigenlijk niet dat ze de runewords uit 1.10 nerfen, heeft toch wel zijn charme (zal wel niet, maar lees het overal).

Ben ook wel benieuwd wat die test realm inhoudt. Of dat je vanaf lvl 1 moet beginnen of dat als je met je account inlogt op die realm dat je hele account vol staat met 8 fully geared chars om alles volledig te kunnen testen.
Ik ben er in ieder geval klaar voor! :D
Denk dat je bedoelt dat wij niet zonder jou zijn begonnen :P

Zoals ik ingame al met gakke over had gehad, als ik erover nadenk boeit de patch me helemaal niet.
Als ze niks zouden veranderen zou het me niks uitmaken waar het mij om draait is de reset daar heb ik wel zin in namelijk. Vooralsnog verwacht ik ook niet veel van de patch maarja we gaan het zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hij bedoelt dus dat ie blij is dat de reset nog niet is geweest anders waren jullie zonder hem begonnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Mij lijkt dat als ze die patch eerst nog gaan testen in een openbare beta test, en dan ook nog de bevindingen daarvan willen verwerken, dat het dan nog wel even duurt tot de reset.
Ik zelf denk dat er voor 1 juli geen reset komt.
Dus als je nog 2 maanden met ubergear voor bijna nop wilt spelen, dan is nu je kans.

op HCL: cta-3 minder dan 10 fg, full tals, 2 fg, High runes 10 fg, BO spirit 2 fg, shako 2 fg, etc. etc.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2009 @ 15:25:
hij bedoelt dus dat ie blij is dat de reset nog niet is geweest anders waren jullie zonder hem begonnen :P
Dat snap ik ook wel maar heel de zin klopt niet hoe je het wendt of keert ;)
sorcees schreef op maandag 04 mei 2009 @ 15:37:
Mij lijkt dat als ze die patch eerst nog gaan testen in een openbare beta test, en dan ook nog de bevindingen daarvan willen verwerken, dat het dan nog wel even duurt tot de reset.
Ik zelf denk dat er voor 1 juli geen reset komt.
Dus als je nog 2 maanden met ubergear voor bijna nop wilt spelen, dan is nu je kans.

op HCL: cta-3 minder dan 10 fg, full tals, 2 fg, High runes 10 fg, BO spirit 2 fg, shako 2 fg, etc. etc.
Dat denk ik ook wel ja, lekker rustige tijd dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
psychoclown schreef op maandag 04 mei 2009 @ 15:50:
[...]

Dat snap ik ook wel maar heel de zin klopt niet hoe je het wendt of keert ;)

[...]

Dat denk ik ook wel ja, lekker rustige tijd dus ;)
Kwam op m'n account nog een hammerdin tegen met 16k damage max res. 3.3k hp e.d. :)

Misschien dat ik me daar dan nog ff mee ga vermaken tot die tijd. iig geen zin om ladder te starten :p

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

SpoTs schreef op maandag 04 mei 2009 @ 16:33:
[...]

Kwam op m'n account nog een hammerdin tegen met 16k damage max res. 3.3k hp e.d. :)

Misschien dat ik me daar dan nog ff mee ga vermaken tot die tijd. iig geen zin om ladder te starten :p
nice, 16k :D Hoeveel FCR heeft ie? Ik heb damage ingeleverd om dat 125 FCR-breakpoint te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Vicarious schreef op maandag 04 mei 2009 @ 17:22:
[...]

nice, 16k :D Hoeveel FCR heeft ie? Ik heb damage ingeleverd om dat 125 FCR-breakpoint te halen.
pfoe, denk het breakpoint van rond de 70~ hij zit iig vol met meuk en mf troep :P geloof zo een 250% mf. Maar is tegenwoordig wel non-ladder though :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op maandag 04 mei 2009 @ 17:22:
[...]

Mja maar met skillers etc kan je dat wel halen maar dat hebben vooral de pvpers :)
SpoTs schreef op maandag 04 mei 2009 @ 17:23:
[...]

pfoe, denk het breakpoint van rond de 70~ hij zit iig vol met meuk en mf troep :P geloof zo een 250% mf. Maar is tegenwoordig wel non-ladder though :/
Mf op een hdin is erg makkelijk te halen, Eni / Hoto / Shako en WTs geeft al ~185mf :)
FCR is sowieso aan te raden want 125FCR is stukken beter dan 70 en dat merk je heel erg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo zo relaxed >.> ik kill diably voor het eerst en dropt gelijk Patriarch :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2009 @ 19:58:
huh?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op maandag 04 mei 2009 @ 19:58:
The Patriarch is unique exeptional he, dus niet the grandfather :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor degene die niet zoveel op igot komen:
Ben een Ironman Contest aan het opzetten en er zijn nu nog 6 plaatsen dus wees er snel bij ;)

Update:

Bashiok on 1.13
Elsewhere, Bashiok has added a few addendums to his last post on v1.13, in which he announced a sort of beta testing period for the patch on a test realm.
Bashiok: I think the term beta has too many preconceptions attached to it. Revised to “test realm”.
I’m told it will be similar if not exactly the same as similar tests that have happened for Warcraft III recently.

Advance notice of the ladder wipe?
Bashiok: We try to give everyone at least a two week notice before a ladder reset. When it became apparent that the patch could potentially launch in two weeks, we put up an announcement just in case.

Now, even though no promises were given it’s going to create some hope that it will be out, but we can only do so much to balance between expectation and information that’s necessary for the community to have.

[ Voor 77% gewijzigd door psychoclown op 05-05-2009 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
Zo toch maar even wat serieuzer met een char begonnen. Het is een java geworden, want snel cowfield clearen met geluid op vol volume is toch het mooiste wat er bestaat (classic :D). Nu ben ik echter op zoek naar wat gear, heb al die titans revenge en een stormshield.
Nu ben ik nog op zoek naar vooral thundergods en een armor. Wat kunnen jullie me aanraden voor armor wat niet te duur is?
Verder mocht je iets hebben liggen wat ik kan gebruiken, laat het me weten dan kunnen we het misschien wel traden. (moet niet te duur zijn natuurlijk ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

cheap armor? Skin of vipermagi bijvoorbeeld? resists en een skill... Duress is een makkelijke runeword om te maken... Lionheart is ook een goede...Skullders kan als je vooral wil MF-en, en da's in cows best goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Vicarious schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 15:25:
cheap armor? Skin of vipermagi bijvoorbeeld? resists en een skill... Duress is een makkelijke runeword om te maken... Lionheart is ook een goede...Skullders kan als je vooral wil MF-en, en da's in cows best goed te doen.
Voor een sheepo lightning kanon zou ik idd voor het volgende gaan.

Armor: Skullders --> MF/Skill = win
Head: Skullsteal/Harle
Gloves: Chanceguards/ Ml/LL gloves
Weapon: Titans
Shield: Mosers(2x ist) of Stormshield
Boots: Waterwalks / Travelers
Ringen: Ravenfrost(x2)/ of een nagelringetje / Of Manald Heal
Amulet: Verschillende goedkope opties, goedkoopste is Mahim Oak, Mara's zou kunnen maar ook Cat's eye.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op dinsdag 05 mei 2009 @ 10:42:
[...]

The Patriarch is unique exeptional he, dus niet the grandfather :p
ja ... die bedoel ik ook >.> the patriarch Great Sword ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
Zo met een gegearde java begonnen met wat cowlevels toch goed geluk gehad. In de eerste run vond ik bij het halen van de leg in trist een zaka (156 ed :( maar toch) en in cow level een sc met 31 ar en 20 life (wat volgens d2jsp pricecheck 30-90 fg is) en een eth cryptic axe (weliswaar 0 sox) dus het gaat lekker! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
microoo schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 19:26:
Zo met een gegearde java begonnen met wat cowlevels toch goed geluk gehad. In de eerste run vond ik bij het halen van de leg in trist een zaka (156 ed :( maar toch) en in cow level een sc met 31 ar en 20 life (wat volgens d2jsp pricecheck 30-90 fg is) en een eth cryptic axe (weliswaar 0 sox) dus het gaat lekker! :)
Lekker bezig :)
Mja pin je niet teveel vast op die prijzen he, zijn zwaar outdated en sowieso zijn alle prijzen gedropped door de aankomende reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yup laat die reset maar komen :P vandaag dood gegaan met Necro bij Diablo T_T was lvl 41 ging lekker grinden dacht ik zo en toen spuugde diablo een heet electrisch goedje over mij heen terwijl ik frozen was >.> was vergeten esc te drukken T_T zucht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Op escape drukken als het mis dreigt te gaan is niet heel erg hardcore, toch? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Vicarious schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 02:18:
Op escape drukken als het mis dreigt te gaan is niet heel erg hardcore, toch? :D
De beste is altijd nog alt f4
hoef je ook niet te mikken op shave en exit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 02:18:
Lijkt me ook niet. Die sissies van tegenwoordig, de game leaven als het te heet wordt. Problemen in een map zijn er om opgelost te worden, niet om ze te escapen :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

SpoTs schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 09:35:
[...]

De beste is altijd nog alt f4
hoef je ook niet te mikken op shave en exit!
stelletje mietjes! Geen lol aan op die manier, dat hardcore. Alt+f4 mag je alleen gebruiken in geval van lag vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerMaert
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-08-2023
Is het met alt f4 niet zo dat je online sessie nog een paar seconden doorgaat ?

Dat was namelijk de reden dat ik dit vroeger niet durfte te doen en met esc pijltje enter wel eens in het video instellingen menu belande en vervongens dood ging :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
TweakerMaert schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 14:03:
Is het met alt f4 niet zo dat je online sessie nog een paar seconden doorgaat ?

Dat was namelijk de reden dat ik dit vroeger niet durfte te doen en met esc pijltje enter wel eens in het video instellingen menu belande en vervongens dood ging :<
Over het algemeen was dit vroeger vrijwel nooit nodig voor mij, maar die ene keer dat ik lagte in een cow lvl met squishy amazone altf4de ik lekker.

Liever idd geen vid instellingen als ik dood ga :p

daarnaast heb ik vooral SC gedaan omdat ik een pvpert was :) ( geen open pvp maar specifieke rules )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik noem het strategy ... ofwel : Live to fight another day :P dus gaan jullie maar lekker dood dan blijven de slimme mensen over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 20:03:
ik noem het strategy ... ofwel : Live to fight another day :P dus gaan jullie maar lekker dood dan blijven de slimme mensen over ;)
dan denk ik: ga dan softcore spelen. Het is niet alsof je daar bewust dood gaat ofzo, dat verliezen van XP is ook behoorlijk irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

Verliezen van XP is niets in vergelijk met opnieuw beginnen, zeker als je al lvl 40 bent of zo.

HC > SC

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sorcees schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 21:21:
Verliezen van XP is niets in vergelijk met opnieuw beginnen, zeker als je al lvl 40 bent of zo.

HC > SC
True maar mensen zoals ik vinden exp loss* al rete irritant.. zou mezelf niet dood willen zien gaan op HC met
een char waar ik dikke honderden fg's in hebt gestoken ;)

*note: bij mij gaat het dan om lvl92+ dus niet exp losses van 10s werk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
sorcees schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 21:21:

HC > SC
HC ownt SC helemaal niet, het is net wat je doel is in het spel, als iemand PvP prefereerd, en dan niet dat lamme open pvp.. dan is HC echt niet je plekje.

Ik heb een hele tijd HC gespeelt, maar deed daarnaast gewoon SC.

en lvl 40 is echt niets kwa tijd.. vervelend word het pas na 90+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 20:03:
Ik ben deze ladder 1x dood gegaan door een erg slecht cowlevel opening in classic met een level 20 barb. Voor de rest heb ik een paar level 90+ prima in leven kunnen houden. Dat is juist de kick van hardcore.

Dus ik blijf liever als diehardcore speler over dan een slimme sissy :P Als je in problemen komt zodat je geneigd bent alt-f4 te doen dan heb je al niet slim gespeeld imho ;)
SpoTs schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 23:41:
[...]

HC ownt SC helemaal niet, het is net wat je doel is in het spel, als iemand PvP prefereerd, en dan niet dat lamme open pvp.. dan is HC echt niet je plekje.

Ik heb een hele tijd HC gespeelt, maar deed daarnaast gewoon SC.

en lvl 40 is echt niets kwa tijd.. vervelend word het pas na 90+
40 is idd niets, dat is zo weer opgehaald, en dan heb ik het niet eens over een UT level sessie. Pvp op HC bestaat ook, al is dat meestal LLD (low level duel). Dat is an sich ook erg leuk. HLD bestaat ook wel, zeker na het UT levelfoutje van Blizzard.Boeien als je dood gaat, in 2 uur heb je je char weer up and running.

[ Voor 36% gewijzigd door Pheno79 op 08-05-2009 05:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit kan een eindeloze discussie worden dus iedereen zijn eigen mening hierover en hasta la pasta ermee :P
ik maak gewoon gebruik van alle middelen in mijn macht en bezit en de ander niet ieder zijn eigen ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dan kun je hacks ook goedpraten, als je zo redeneert :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Pheno79 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 14:09:
Dan kun je hacks ook goedpraten, als je zo redeneert :P
Het blijft wel een feit dat Alt+F4 een manier van spelen is, netzoals de keuze van HC of SC.

Als je fatsoenlijk HC speelt kom je vrijwel niet in de situatie dat Alt+F4 nodig is.

Mijn 1.09 barb kon ik 10 minuten afk in een cow lvl laten staan, en als ikt erug was dan had ie nog 50% hp over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
SpoTs schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 14:14:
[...]

Het blijft wel een feit dat Alt+F4 een manier van spelen is, netzoals de keuze van HC of SC.

Als je fatsoenlijk HC speelt kom je vrijwel niet in de situatie dat Alt+F4 nodig is.

Mijn 1.09 barb kon ik 10 minuten afk in een cow lvl laten staan, en als ikt erug was dan had ie nog 50% hp over.
kan je imo beter SC spelen, ipv een iron barb met max block.
Killing power zal trouwens ook om te huilen zijn geweest.

Iemand enig idee wanneer de nieuwe reset is?

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DNS666 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 20:13:
[...]

Uhm.. ik zou zeggen lees mijn posts van de vorige pagina?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn kristallen bol bij de supermarkt laten liggen, verdomme.

Nee, de reset is niet bekend. Wss gaat dat staan op bnet, op het moment dat je inlogt en je char hebt gekozen. Naar mijn weten hebben ze dat nooit onaangekondigd gedaan, dus geduld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
DNS666 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 20:13:
[...]

weer een bassering op niets :) whirlwind deed ongeveer 5.5k damage met shield.
En waarom moet je SC spelen ipv een iron barb met max block? daarnaast was ik geeneens een iron barb.. maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar we laten het diablo2 topic dus rustig uitsterven tot de ladder reset? Of is er toch nog iemand die af en toe nog een beetje met diablo doet ^^? Ben zelf redelijk gestopt tot de ladder reset. Maar het doet toch pijn, dat elke keer dat je op tweakers komt, er geen nieuw bericht te vinden is in het diablo topic =( .]

kleine kick met lul-verhaal ;x

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-05-2009 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Maakt niet uit hoor, zijn we van je gewend Vraat ;)

Mja ik ben nu ook niet echt actief meer ondertussen. Ben de meeste items aan het verkopen atm.
Speel nog 1x per week op maandag mee in de GoT HCL Untwinked party. Maar ook daar zijn er een hoop gestopt vaak zitten we met 3/4 man gewoon ipv 8 :(

Wat ons brengt op
Is er nog iemand die wil mee doen met untwinked HCL party? we zijn atm lv 23/26 en in begin act 4 beland. Er is duidelijk nog ruimte over dus... Meld je snel aan op gotdiablo forum!
We kunnen eventueel best helpen met quests en wat levelen in tombs bijv voor een van de maandagen als er wat nieuwe bij komen en met al die RIPS ;)

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 21:23:
Maar we laten het diablo2 topic dus rustig uitsterven tot de ladder reset? Of is er toch nog iemand die af en toe nog een beetje met diablo doet ^^? Ben zelf redelijk gestopt tot de ladder reset. Maar het doet toch pijn, dat elke keer dat je op tweakers komt, er geen nieuw bericht te vinden is in het diablo topic =( .]

kleine kick met lul-verhaal ;x
Mja geen D2 is ook geen verhalen te vertellen over D2 ;)

Zoals de meesten weten wacht ik met smart op de reset en ben ondertussen zoveel mogelijk aan het verkopen van mezelf en de equip voor Dal. Lukt opzich aardig en ook best veel sales van LS terwijl dat de laatste paar dagen ook op een zeer laag pitje staat ;)

Zodra er meer nieuws is zal ik het hier ook nog even posten en dan zal de activiteit in dit topic ook weer toenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Update:

Larger Stash in D2 v1.13
Bashiok: It’s coming along. We’re still in the process of refining and testing the changes going into the patch. Work is progressing, we haven’t stopped working on it or anything like that.

As far as information of what’s being changed in the patch, almost anything we’re working on now could be removed. Testing could deem any change unworkable and we’d have to remove it. By releasing any information on possible changes we’d be raising expectations that the change is guaranteed to make it in, no matter how many disclaimers we place on it. That said, one change we’re planning is to increase the stash size to 12x10. As I said it is in no way a guaranteed change. Any number of reasons could mean it will not make it into the final patch. But enjoy the breadcrumb maybe?
Afbeeldingslocatie: http://www.diii.net/gallery/data/500/d2-stash-size.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 12:36:

Update:

Larger Stash in D2 v1.13
[...]

wat is "regulation d2? :P

moet dat niet regular zijn?

verder likt me niet echt een verandering die veel nut heeft, mja, minder mules nodig.... maar doet aan gameplay vrijwel niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 12:46:
[...]

wat is "regulation d2? :P

moet dat niet regular zijn?

verder likt me niet echt een verandering die veel nut heeft, mja, minder mules nodig.... maar doet aan gameplay vrijwel niks
Denk het wel maarja dat plaatje heb ik niet gemaakt he ;)
Tja hoeft ook niet allemaal gameplay changes te zijn maar opzich is het wel handig scheelt toch wel een heel account in mijn geval ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Voor gameplay is het ook wel handig: je kan wat meer wapens enzo bewaren die je vanwege de requirements nog even niet kan dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vicarious schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 13:37:
Voor gameplay is het ook wel handig: je kan wat meer wapens enzo bewaren die je vanwege de requirements nog even niet kan dragen.
laat maar, verkeerd gekeken :x. Inderdaad wel makkelijk.

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 15-05-2009 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
Oh dat is echt prima een grotere stash, heb nooit zin om mules te permen dus wil altijd alle junk bewaren die op jsp maar 1-2 fg waard zijn. Nu is het vaak zo dat ik het net verkeerde item kies om te verkopen ;)!

En nieuwe items op die screenshot van die grotere stash, zouden die ook erin komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Nee maar, een patch en reset op komst?
Het is alweer ruim een jaar geleden dat ik gestopt ben, ik sta er eigenlijk van versteld dat er nog updates komen voor dit spel.
Als ze ooit eens het cheaten en hacken een halt toeroepen kom ik mss nog eens terug. :*)
Ik kon mijzelf altijd onderscheiden door nooit dood te gaan, als ik dan toch doodging was het door een cheater in een public game waar ik sowieso alleen kwam als mijn char al goed in orde was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Pheno79 schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 05:32:
[...]

40 is idd niets, dat is zo weer opgehaald, en dan heb ik het niet eens over een UT level sessie. Pvp op HC bestaat ook, al is dat meestal LLD (low level duel). Dat is an sich ook erg leuk. HLD bestaat ook wel, zeker na het UT levelfoutje van Blizzard.Boeien als je dood gaat, in 2 uur heb je je char weer up and running.
in 2 uur van 0 naar 40? zonder gear? all by yourself? dat wil ik zien.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
microoo schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 10:53:
Oh dat is echt prima een grotere stash, heb nooit zin om mules te permen dus wil altijd alle junk bewaren die op jsp maar 1-2 fg waard zijn. Nu is het vaak zo dat ik het net verkeerde item kies om te verkopen ;)!

En nieuwe items op die screenshot van die grotere stash, zouden die ook erin komen?
Nee dat is, zoals op het plaatje vermeld staat, een pic van Median mod waarbij je een 10x10 stash hebt.
Als dit echt zo zal blijken hebben we het over een 12x10 stash die dus nog eens 20 squares! groter is als in de Median mod.
kaluro2 schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 16:09:
[...]

in 2 uur van 0 naar 40? zonder gear? all by yourself? dat wil ik zien.
Niet alleen maar met een party kan je untwinked in 2 uur als je door buffeld wel best ver komen.
Maar met 2 uur up and running bedoeld pheno denk ik half uurtje rushen normal-hell (snelle rusher) en dan anderhalf uur UTen. Als je dan nog geen 89 ben weet ik het ook niet meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gakkethijs
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14-07 13:37

gakkethijs

niks

daarom staan er ook pijltjes onder zodat je naar de andere 'vakjes' kan. Maar uu wie ziet die vogel?? LC met -% res voor light enz? Zal vast net als anni en torch 1 per stash zijn damn dat verhoogt de kracht van een sorc en psn necro flink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gakkethijs schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 20:53:
daarom staan er ook pijltjes onder zodat je naar de andere 'vakjes' kan. Maar uu wie ziet die vogel?? LC met -% res voor light enz? Zal vast net als anni en torch 1 per stash zijn damn dat verhoogt de kracht van een sorc en psn necro flink.
Thijs ik had deze opmerking niet van jou verwacht.. :/
Zie wat ik net gepost heb en wat op de pic zelf staat, dat is een screen van de Median mod ter vergelijking van hoe groot de vergroting wel niet zal zijn. Waarbij D2 waarschijnlijk nog eens 2x10 groter wordt ook nog!

Update:

Bashiok on D2 economy
The economies in your game Diablo LoD vary directly as a result of your boasting a new patch/ladder reset.

You recklessly announced a possible April release and so the economy on ladder diminished greatly. why did you tell us it was a possibility to be playing in April when the latest updates reveal that your indeed weeks if not months away from a release? I expected better judgment from Blizzard

Bashiok: I think it was a legitimate question, but I think I just realized what the issue is.

Reset announced, demand for ladder items drops, prices come down, items sell for less. Am I on mark here? If that’s the case, then I’m perfectly satisfied with our announcement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
median is idd slechts een mod (die ook alweer verouderd is btw :P )

ik ben ook aanhet idellen in afwachting op de reset; heb eigenlijk weinig behoefte om in te loggen atm... heb mn chars al gedeelteijk gedelete (behalve de encher en de bobo) dus heb ook niet echt zin om met een kale assa of barb te spelen ^^

juni lijkt nog wel ver weg dan hoor :o

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

De huidige spelers van d2 zijn meer dan gehalveerd, als het al niet meer is. En hij is blij met de uitkomst, mislukte trol dat het is :/. Prijzen dalen niet alleen omdat de ladder gereset gaat worden maar ook omdat mensen die stoppen hun item asap kwijt willen en dus ook voordeel hebben aan spullen goedkoop aanbieden. Maar de mensen die willen blijven spelen zijn de lul want die werken hun reet er af voor nog wat mf en vervolgens kunnen ze er niets voor krijgen.

Hij heeft btw nooit antwoord gegeven op de vraag "waarom". Alleen het gevolg opgenoemd en vermeld dat hij er blij mee is... Wat ik weer erg zwak vind. Zie niet wie er voordeel heeft aan spontane prijs daling gezien je ook niets meer kan ophalen. Verhoudingen zijn niet echt veranderd behalve voor mensen die op jsp bijv al een hoop fg hebben.... Dus de rijke komen er nog makkelijker mee weg en de arme kappen er allemaal mee d:)b great thinking -O-.

Een reset van de voren aankondigen is prima maar niet zo laat, dan moet je het gelijk vanaf het begin plannen. Aan het begin zeggen deze ladder duurt van XX-XX-2008 tot XX-XX-2009. Dan bouwt de economie zich een stukje op en richting het einde af en is iedereen er op voorbereid en kan het allemaal een stuk rustiger opbouwen en dalen. In dit geval was dat waatsch niet mogelijk om strak te plannen met een patch in aanbouw, nou dan zit je helaas gebonden aan het feit "hou je kop tot je er zeker van bent".

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Zep Man
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 14:15

The Zep Man

🏴‍☠️

Het is een spel met virtueel geld en virtuele items. Ga wat anders doen al ben je het er niet mee eens. Als een ontwikkelaar een patch aankondigt, dan is die keuze aan zichzelf. Het product is tenslotte van de ontwikkelaar en niet van de community.

Het zou lekker worden dat een ontwikkelaar zijn mond dicht moet houden over een patch alleen maar omdat een paar spelers in-game hun zaakjes niet voor elkaar hebben. :z

Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!

Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.