Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
daves2hd schreef op woensdag 22 april 2009 @ 14:59:
Je lijstje klopt wel aardig ;)
Al haak ik zelf meestal rond 35/37 af met baalruns en ga verder door nightmare runnen. Nightmare gaat vrij snel.. lv42/45 na act1. lv47/50act2. lv54/57 act3 :D

Vooral act3 leved als een tierelier vanaf 40 tot mid/eind 50...nm hoeft eigenlijk niets te runnen om te levelen, je komt er goed mee door. Voor normal is vooral het begin belangrijk idd die trists en tombs daarna baalruns.
oh note: als je niet gerushed word kun je ook geen cowies doen voor baal he ;)
Klopt zowiezo, maar ik ga ervanuit dat ik nog geen gear heb, en dan kan je het bste nog ff wat lvls gainen. Soms ging ik zelfs met gear ook nog ( occy/ e.d. ) tot lvl 41 door, dan had je wat dikke gear en blaaste je in 10 min door alle acts heen. Teleporten als een mofo :P

edit: Cowies kan je trouwens doen nadat je Diablo hebt gedood :P

[ Voor 3% gewijzigd door Dakreal op 22-04-2009 15:36 ]

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Als toch iedereen ermee kapt: kan ik van iemand voor een schappelijk prijsje een enimga overnemen? En een grief phaseblade? Defense op de enigma boeit niet, is toch voor een berserker. Wil in ieder geval de build even goed geprobeerd hebben, dan weet ik wat ik volgende ladder als eerste char kan maken na mijn MF/rushsorc.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vic, je mag mijn eni ap van jav wel hebben. Gratis uiteraard :) heb er toch niets meer aan. In totaal 40 fg in die javazon gestoken en nu tegen reset aan er alweer 40 fg uitgehaald :) forty + infy verkocht.
Zeg maar wanneer je hem komt oppikken vic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2009 @ 15:30:
Vic, je mag mijn eni ap van jav wel hebben. Gratis uiteraard :) heb er toch niets meer aan. In totaal 40 fg in die javazon gestoken en nu tegen reset aan er alweer 40 fg uitgehaald :) forty + infy verkocht.
Zeg maar wanneer je hem komt oppikken vic.
Ah tof, vanavond ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-07 00:33
Vicarious schreef op woensdag 22 april 2009 @ 15:21:
Als toch iedereen ermee kapt: kan ik van iemand voor een schappelijk prijsje een enimga overnemen? En een grief phaseblade? Defense op de enigma boeit niet, is toch voor een berserker. Wil in ieder geval de build even goed geprobeerd hebben, dan weet ik wat ik volgende ladder als eerste char kan maken na mijn MF/rushsorc.
Wil je een torch hebben? heb ene voor baba :)

Als ik iemand met dit kan plezieren let me know:

Armors:

2 *Skulders Random 1fg (both)
Viperskin +34 1fg
Gladiator bane 0.5fg
Shaftstop 0.5fg
Guardian Angel 0.5fg
Ormus 10/11/15 +3 Nova 12%regen 1fg

Belts:

Razortail 0.5
Thundergod's Vigor 0.5fg
Tals Belt 0.5fg
Goldwrap 0.5fg both

Helms:

Mavina's clean 1fg
Gaze 8/6/15 1fg
Cerebus' Bite ( 4 shapeshifting) 1fg

Amu's:
Atma's 0.5fg
Cat's 0.5fg

Gloves
Souldrainers ( 6ll,4ml) 0.5fg

Shields:
Spirit Monarch Random 2fg

Weapon's:
Lightsabre 0.5fg
2 titan's 1fg both
Doombringer 0.5fg
2 buri 1fg both
WF shael 2fg
Thunderstroke 0.5fg
2 Wizzi 1fg both
Occulus 14@/9str Green jewel 1fg
Stonecrusher 0.5fg
Ribcracker 0.5fg
Stoneraven 0.5fg

Torches:
Barb/13/16 1fg

free offc :p ( te lui alle prijzen eraf te halen )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb ook nog wel free spul als iemand wilt:
- Treks
- Occu
- Tal belts
- Paar crap sks
- Torches
- Verdungo
- Rare ringen / Amu's / Circs

Als er trouwens nog mensen zijn met thuls/ pamys / pskulls / nefs / prubys hoor ik dat graag :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Zou graag willen, maar :P als straks ladder opnieuw begint heb je er erg weinig aan :)

Trouwens.. is het misschien een idee om lekker met z'n allen te gaan lvlen als 1.13 uit is?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:26
Ik heb zeker wel interesse in items die mijn LightSorc kunnen helpen. Na de ladder reset start ik denk ik ook een nieuwe char. Maar het is lekker alvast een beetje in te komen.

Ingame nog steeds Suicyder overigens :P

edit:
shit D2 werkt niet onder Windows 7, ff een fix scoren

gefixed -> moest zelf link in de gamelist maken, die werkte wel

[ Voor 22% gewijzigd door Suicyder op 22-04-2009 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackminister
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 16:37
Ik wil terug eens beginen met Diablo2 (+Lod) maar die 800x600-resolutie houdt me altijd tegen.Valt enorm tegen op een 24inch-scherm.

Nu kom ik volgende thread ergens tegen (http://www.hardforum.com/showthread.php?t=1408025&page=3) waar men beweert over de mogelijkheid te beschikken om een grotere reso te verkrijgen :/

Nog ergens anders lees ik onderstaande, iemand ervaring hiermee? Ik begin onmiddellijk opnieuw met m'n verslaving als de resolutie hoger is _/-\o_

---
Diablo was designed for glide and not direct3d and subsequently works a lot better under glide.

A glide wrapper basically involves tricking ur computer into thinking it has a voodoo card installed, it does this by an overlay or something on top of open GL, ultimately emulating glide.

You can use this online without having to worry about warden or hacking or anything, it is a perfectly legitimate way of running d2 prettier and at ANY res. It does not interact with the game files in anyway, it is rather installing the glide drivers on your computer (note diablo2 is not the only game that can take advantage of this glide emulation). I currently use it on my 1920x1200 screen with my 8800GTS flawlessly and have connected to bnet for years with it.

Run the game in window mode and use the bottom right hand corner to drag it to any size you want. ***I highly recommend you use this at the main menu as for some reason it is harder to do so in game!***

get one wrapper here (the one i use, there are others available) :
http://www.svenswrapper.de/english/index.html

The included "glide3x.dll" should be placed either in your windows systemdirectory (i.e. "c:\windows\system") or the game directory (i.e. "c:\games\diablo2").

After installing it, you will need to switch Diablo 2 to Glide mode. Do this either in the video tester or by adding -3dfx to the shortcut.

You also need to enable WGL_ARB_render_texture in the "Extensions" part of the configuration panel in the included .exe. This should be on by default...

Hoe meer je weet, des te meer je beseft dat je eigenlijk niets weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Suicyder schreef op woensdag 22 april 2009 @ 16:17:
Ik heb zeker wel interesse in items die mijn LightSorc kunnen helpen. Na de ladder reset start ik denk ik ook een nieuwe char. Maar het is lekker alvast een beetje in te komen.

Als ik ga spelen word mijn nick waarschijnlijk weer als vanouds: Dakreal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoTs schreef op woensdag 22 april 2009 @ 16:03:
Zou graag willen, maar :P als straks ladder opnieuw begint heb je er erg weinig aan :)

Trouwens.. is het misschien een idee om lekker met z'n allen te gaan lvlen als 1.13 uit is?
Op igot staan al wat ideetjes van wat de meeste sclers gaan doen.
In het kort: samen met vic, grut, bitch en gakke beginnen we classic.
Sowieso mijn sorc en volgens mij die van vic ook blijven classic om classic rushes te doen voor gotters/fg/mules(quests). Grut (blizzsorc) zal beginnen met mfen op lod na classic evenals gakke en bitch (beide summoner) waarmee ze willen mfen en waarmee we GoT csruns kunnen doen op hell zolang we nog geen UTs kunnen verzorgen ;)
Suicyder schreef op woensdag 22 april 2009 @ 16:17:

Ja is goed moet je me vanavond even whispen zal dan denk ik wel weer even on zijn denk (ook al idle ik) :)
SpoTs schreef op woensdag 22 april 2009 @ 16:21:
[...]

Als ik ga spelen word mijn nick waarschijnlijk weer als vanouds: Dakreal
Laat dat even aan me weten wanneer je weer begint dan zal ik je aan de playertable toevoegen :)
Blackminister schreef op woensdag 22 april 2009 @ 16:20:
Ik wil terug eens beginen met Diablo2 (+Lod) maar die 800x600-resolutie houdt me altijd tegen.Valt enorm tegen op een 24inch-scherm.
knip
Paar pagina's terug had darkprophecy (oid.. sorry :P) ook al iets gevonden maar zou het alleen doen als je SP gaat doen. Zodra je ermee op bnet gaat heb je een instant ban aan je broek :)

[ Voor 23% gewijzigd door psychoclown op 22-04-2009 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
psychoclown schreef op woensdag 22 april 2009 @ 16:29:
[...]

Sowieso mijn sorc en volgens mij die van vic ook blijven classic om classic rushes te doen voor gotters/fg/mules(quests). Grut (blizzsorc) zal beginnen met mfen op lod na classic evenals gakke en bitch (beide summoner) waarmee ze willen mfen en waarmee we GoT csruns kunnen doen op hell zolang we nog geen UTs kunnen verzorgen ;)

[...]

Ja is goed moet je me vanavond even whispen zal dan denk ik wel weer even on zijn denk (ook al idle ik) :)

[...]

Laat dat even aan me weten wanneer je weer begint dan zal ik je aan de playertable toevoegen :)

[...]

Paar pagina's terug had darkprophecy (oid.. sorry :P) ook al iets gevonden maar zou het alleen doen als je SP gaat doen. Zodra je ermee op bnet gaat heb je een instant ban aan je broek :)
Okeej :) ik start liever niet op classic, maar das persoonlijke voorkeur :P maar ik zal zowiezo even contact proberen te houden zodat we op latere lvls elkaar zeker tegenkomen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op woensdag 22 april 2009 @ 16:29:
begin ik niet meer mee op classic :O? jmmr ;( had ik toch echt gemeld op iGot forum :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 22 april 2009 @ 17:55:
[...]

begin ik niet meer mee op classic :O? jmmr ;( had ik toch echt gemeld op iGot forum :p.
Ah ok sorry vraat helemaal vergeten, zijn we met 6 man op classic.. nah dan zijn we binnen 3 goede avondjes spelen hoog lvl op classic hell act 4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 goede avondjes? No-Life zeg ik je! ;) haha. Als ik tijd heb kan ik me toch niet bedwingen.
als we een goede avond hebben levelen we van 1->30 ofzo? Nouja tel daar de lvls van de dag bij op die je pakt etc. Als we met zijn 6-en lvlen gaat het echt superhard heb ik het gevoel. Trists en tombs en baal/cows gaat het zeker worden?

*edit*
Vic ben er nu wel. eventjes, 10 min.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 22-04-2009 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Mag ik vragen waarom er gekozen wordt voor classic toons eerst? Makkelijker naar Hell te brengen ofzo?

En misschien doe ik wel mee, ligt eraan wanneer dat is.

[ Voor 22% gewijzigd door Suicyder op 22-04-2009 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Suicyder schreef op woensdag 22 april 2009 @ 19:29:
Mag ik vragen waarom er gekozen wordt voor classic toons eerst? Makkelijker naar Hell te brengen ofzo?

En misschien doe ik wel mee, ligt eraan wanneer dat is.
Geen ancients, dus je hoeft niet moeilijk te doen met dat je lvl 20 moet zijn voor de volgende difficulty enzo. Mensen die me in hun friendslist willen voegen me maar toe, ik ben er te lui voor :D Ik sta in de openingspost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op woensdag 22 april 2009 @ 19:53:
[...]

Geen ancients, dus je hoeft niet moeilijk te doen met dat je lvl 20 moet zijn voor de volgende difficulty enzo. Mensen die me in hun friendslist willen voegen me maar toe, ik ben er te lui voor :D Ik sta in de openingspost.
Wat vic hier zegt + het feit dat na een reset ists / guls en hoger lekker duur zijn dus mooi op te halen met alle mules die ik maak (heb er atm toch ook 22) die komen er sowieso dus waarom niet naar hell brengen voor hfs ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Mja ik hoor dat de ladderreset volgende week is, hoe zeker is dat eigenlijk??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Suicyder schreef op woensdag 22 april 2009 @ 20:25:
Mja ik hoor dat de ladderreset volgende week is, hoe zeker is dat eigenlijk??
Dan hoor je dat verkeerd zoals velen :)
Hierboven heb ik dat ook al gezegd volgens maar zal het nog eens herhalen:
Bashiok zei dat de patch bijna klaar is en dat deze icm reset op zijn vroegst eind april kan gebeuren.
Wat dit suggereerd is dat niemand het zeker kan weten alleen dat het niet eerder dan eind april zal zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Naja... ik hoop dan maar zo snel mogelijk, ik zal namelijk dan niet al teveel tijd in deze char steken en als het snel komt doe ik mee na de ladder reset :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Ik kan ook wel meedoen op classic. Ik wil zoiezo weer gewoon SCL blijven.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Gister even voor de fun drie torches opgehaald met Kai, was wel leuk om te doen. 20/14 soso torch was het beste dat erbij zat. Andere twee waren een slechte baba torch en een 16/17 dudu torch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Van mij mag die nieuwe pats er snel komen.. diablo begint weer steeds meer te kriebelen :p en met een gezellige community is dat zowiezo al geslaagd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

SpoTs schreef op woensdag 22 april 2009 @ 15:04:
[...]

Klopt zowiezo, maar ik ga ervanuit dat ik nog geen gear heb, en dan kan je het bste nog ff wat lvls gainen. Soms ging ik zelfs met gear ook nog ( occy/ e.d. ) tot lvl 41 door, dan had je wat dikke gear en blaaste je in 10 min door alle acts heen. Teleporten als een mofo :P

edit: Cowies kan je trouwens doen nadat je Diablo hebt gedood :P
nm teleporten zou ik juist niet doen omdat het zo lekker leveld :P

en nop it's realy about killing baal tenzij je eerst op classic mode speelt en van plan bent daarna over te switchen op lod :+ (of ben ik nou echt zo vergeetachtig) maar sowieso raad ik diablo pre 25 ook niet aan solo te doen :D (depening on you char ofc). Aan de andere kant,.. met scl maakt het toch allemaal geen reet uit zolang je een tp open houd...

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dommerick schreef op woensdag 22 april 2009 @ 23:29:
Ik kan ook wel meedoen op classic. Ik wil zoiezo weer gewoon SCL blijven.
Kijk dan zouden we al aan 7man zitten nou dan moet het lvlen helemaal snel gaan, zit sowieso een summoner bij dus we kunnen alles aan straks :) Meld dit ook even in het topic hierover op igot domm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Ik doe ook wel mee met de normal run.

Zou 8 maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Dit is al voor nieuwe ladder seizoen? zo ja, dan val ik net buiten de boot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Wat zijn trouwens nog nodig aan chars voor het nieuwe seizoen?

Ik heb ervaring met
Blizzsorc
FuryWolf
Hammerdin
Javazon
Summonnecro

Mag ook iets anders zijn maar dan moet ik me ff inlezen.

@ SpoTs
Misschien dat iemand niet kan joinen of wat dan ook. Zou het sowieso niet helemaal afschrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoals gezegd op classic, nja niet iedereen zal tegelijk online zijn en sommige kunnen alleen tegelijk starten als de timing van de reset goed valt. Sowieso ga ik daarna eerst een 20-30 mules naar hell rushen evenals gotters.
Mbv de summoners kunnen we op SCL hell csruns doen want die kunnen dat aan dus in principe kunnen wij zeer snel hoog lvl zijn en SCL gaan domineren (meer te lezen op igot).
Maar goed alles is onder voorbehoud he, als bijv. blijkt dat je niet meer van classic naar lod kan converten dan zal het gewoon op SCL van start gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
sorcs doen de rushes summoners helpen indien nodig
Ik hou het CS runnen dan voor men rekening samen met ?

:-)

Echt leuk plan he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Suicyder schreef op donderdag 23 april 2009 @ 13:29:
Wat zijn trouwens nog nodig aan chars voor het nieuwe seizoen?

Ik heb ervaring met
Blizzsorc
FuryWolf
Hammerdin
Javazon
Summonnecro

Mag ook iets anders zijn maar dan moet ik me ff inlezen.

@ SpoTs
Misschien dat iemand niet kan joinen of wat dan ook. Zou het sowieso niet helemaal afschrijven.
Ik schrijf ook niets af hoor :) maar dan moet ik ff solo eraan trekken.

Ik maak trouwens een Frozen Orb sorceress.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BitchCrew schreef op donderdag 23 april 2009 @ 13:39:
sorcs doen de rushes summoners helpen indien nodig
Ik hou het CS runnen dan voor men rekening samen met ?

:-)

Echt leuk plan he :)
Ja precies en ik wil opzich best wel als eerste tp gaan maxen dan kan ik mooi overal naar toe tpen doet de rest de killing wel ;) Wordt echt te mooi idd :D
SpoTs schreef op donderdag 23 april 2009 @ 13:40:
[...]

Ik schrijf ook niets af hoor :) maar dan moet ik ff solo eraan trekken.

Ik maak trouwens een Frozen Orb sorceress.
Dan is je killing wel erg beperkt, Meteorb is meer allround kan je ook coldim mobs pakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben aan het denke ofk voor hammerdin of Blizsoso ga, met blizsoso kan ik mf'e . maar hammerdin is ook nodig voor UT. Misschien allebij maar ;p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
psychoclown schreef op donderdag 23 april 2009 @ 13:47:
[...]

Ja precies en ik wil opzich best wel als eerste tp gaan maxen dan kan ik mooi overal naar toe tpen doet de rest de killing wel ;) Wordt echt te mooi idd :D

[...]

Dan is je killing wel erg beperkt, Meteorb is meer allround kan je ook coldim mobs pakken :)
Very true, MAAR met Orb clear je alles ( behalve cold immunes ) ontzettend hard. Daarnaast kan je er lekker mee MFen en is Meteor neit echt een direct spell :) Daarom prefer ik.

Hybrid sorcs is leuk, maar doen zonder goede gear niet veel damage. En waarschijnlijk ga ik met die sorc vooral MFen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Mja... ik denk aan een Meteor/Fireballsorc of een Zealpala.

Zealpala geeft de summoners een lekkere vette boost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Precies en als je een bone helm draagt val je niet erg op tussen die skelleten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
BitchCrew schreef op donderdag 23 april 2009 @ 16:19:
Precies en als je een bone helm draagt val je niet erg op tussen die skelleten :p
idd, en die helm is ook nog best nice ;-) naja om te starten :p

Kriebels voor d2 beginnen vreemd genoeg weer op te komen.. dus.. gief ladder reset!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DC_Vincent
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Hmm, kreeg ineens Connection Iterrupted en nu Connection temporarily restricted on this realm??
Kan er niet meer op... is dit nu een ban? Volgens mij heb ik niks fout gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Voor zover ik weet is dit geen ban. Een reboot verhielp dit probleem vaak voor mij.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dommerick schreef op donderdag 23 april 2009 @ 22:47:
Voor zover ik weet is dit geen ban. Een reboot verhielp dit probleem vaak voor mij.
Ligt eraan bnet wil laatste tijd wel eens random iemand bannen, niet alleen ik ben daar paar weken terug flink achter gekomen maar ook vic die random ineens temp ban kreeg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DC_Vincent
  • Niet online
Was maar van korte duur ( <5 min). Kyo: bedankt voor de items, m'n pala rulet nu bigtime :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Weer een tempban. Een item voor iemand opzoeken zit er niet meer bij tegenwoordig :/

edit: ben er dus vanavond niet meer suicyder, sorry!

[ Voor 26% gewijzigd door Vicarious op 23-04-2009 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DC_Vincent schreef op donderdag 23 april 2009 @ 23:33:
Was maar van korte duur ( <5 min). Kyo: bedankt voor de items, m'n pala rulet nu bigtime :)
Ja precies gelukkig wel :)
Geen dank hoor, zal nu idd leuke boost hebben gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeepSeven
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 09:05
Zijn er nog mensen die met een nieuwe char beginnen? Ik wil eens de assassin gaan spelen, nog nooit geprobeerd. Iemand tips qua builds? Liever geen trapsin, of ww want daar heb ik de items gewoon niet voor :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
DC_Vincent schreef op donderdag 23 april 2009 @ 22:24:
Hmm, kreeg ineens Connection Iterrupted en nu Connection temporarily restricted on this realm??
Kan er niet meer op... is dit nu een ban? Volgens mij heb ik niks fout gedaan?
Dit probleem kreeg je vroeger als je veel van chars switchte. Erg irritant.. zeker als je lekker aant mulen bent :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

DeepSeven schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 09:08:
Zijn er nog mensen die met een nieuwe char beginnen? Ik wil eens de assassin gaan spelen, nog nooit geprobeerd. Iemand tips qua builds? Liever geen trapsin, of ww want daar heb ik de items gewoon niet voor :).
Dan zou ik voor een kick assassin gaan met Dragon Talon als main skill. Zijn zat build guides over te vinden, waaronder die van Pheno op het igotdiablo forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Vicarious schreef op donderdag 23 april 2009 @ 23:51:
Weer een tempban. Een item voor iemand opzoeken zit er niet meer bij tegenwoordig :/

edit: ben er dus vanavond niet meer suicyder, sorry!
Zoiets vermoedde ik al :P
Bekend probleem inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 08:35
Weer een nieuwe user in dit topic!

Met het bericht van de nieuwe ladder reset, toch maar besloten diablo2 weer te installeren. Net nog even op d2jsp gekeken en heb nog 112 fg, altijd handig na de ladder reset.

Acc. name volgt nog want ik moet d2 eerst nog installeren. Hoe zit het btw momenteel met dupers etc.? Is daar al wat aan gedaan of is het nog steeds zo erg als tijdens patch 1.08/1.09? (toen ben ik gestopt).
En for the love of god vertel me alstublieft dat die irritante spambots zijn verdwenen :P

[ Voor 9% gewijzigd door microoo op 24-04-2009 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firex
  • Laatst online: 12-03-2024
Ik heb hem ook maar weer eens uit de kast gehaald, sinds +/- 6 jaar geleden.
Ik was samen met suicyder weer begonnen.

Nu wil ik ook graag meedoen, met de nieuwe ladder.
Ik zou dan het liefst meedoen met een OrbSoso. Maar als jullie iets anders nodig hebben, is dat ook prima. :+

Ik hoor het wel van jullie. Mijn account name is trouwens: Firex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo wat een nieuwe users opeens met die aankondiging van de ladder reset! :D Welkom allemaal.
Hmm, hoe meer zielen hoe meer vreugd denk ik altijd maar! :) er is zeker nog plek voor nieuwe mensen bij ladder reset. Zullen we de boel eens even gaan domineren.

@ Microoo, dupers zijn er nog steeds en de spambots zijn ook erg irritant maar zolang je private games speelt is er niks aan de hand ;)

@ FireX, Als je wat meer dingen wilt weten over ladder reset en de plannen enz verwijs ik je naar het iGot forum, Linkje staan wel in de Openings Post. Je speelt SCL neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
Ok ik ga hem nu installeren :9~ eens kijken of mijn oude account nog leeft :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 13:13:
Zo wat een nieuwe users opeens met die aankondiging van de ladder reset! :D Welkom allemaal.
Hmm, hoe meer zielen hoe meer vreugd denk ik altijd maar! :) er is zeker nog plek voor nieuwe mensen bij ladder reset. Zullen we de boel eens even gaan domineren.

@ Microoo, dupers zijn er nog steeds en de spambots zijn ook erg irritant maar zolang je private games speelt is er niks aan de hand ;)

@ FireX, Als je wat meer dingen wilt weten over ladder reset en de plannen enz verwijs ik je naar het iGot forum, Linkje staan wel in de Openings Post. Je speelt SCL neem ik aan?
Jup, nu nog de aankondiging van Blizzard. tot die tijd ga ik er geen energie in steken :P omdat dat eigenlijk best nutteloos is voor de ladder reset 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Gezien sommige mensen hier meer/sneller kijken dan op gotdiablo forum.

Ik poog nu al weken een UT (HCL) te houden... Alleen komen we elke keer leechers en hammers/waller te kort. Maar dit weekend wil ik weer pogen om te kijken met hoeveel mensen we komen.

Eigenlijk wil ik um gewoon houden alleen kan de ubers nog niet snel kicken. Als ik een last wish voor m'n kicksin vind kan ik klaarzetten en hammer ik alleen als er geen 2e beschikbaar is :+
Anders word het wel erg laat voor ladder reset en volgende week verkoop ik m'n hammer ook nog nml
^bij deze dus graag reageren op gotdiablo als je een rol kan spelen hier in (hammer, wall, leecher, filler) ;) thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firex
  • Laatst online: 12-03-2024
[b]Gruttewurm schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 13:13
Ik speel SCL inderdaad. Ik heb net ook even een account aangemaakt op het iGot forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoTs schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 09:32:
[...]

Dit probleem kreeg je vroeger als je veel van chars switchte. Erg irritant.. zeker als je lekker aant mulen bent :/
Nog steeds hoor maar Blizzard heeft oa. met 1.12 weer wat dingen aangespannen om dupers tegen te gaan met als gevolg dat ook de gewone spelers er soms erg veel last van hebben..
microoo schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 11:38:
Weer een nieuwe user in dit topic!

Met het bericht van de nieuwe ladder reset, toch maar besloten diablo2 weer te installeren. Net nog even op d2jsp gekeken en heb nog 112 fg, altijd handig na de ladder reset.

Acc. name volgt nog want ik moet d2 eerst nog installeren. Hoe zit het btw momenteel met dupers etc.? Is daar al wat aan gedaan of is het nog steeds zo erg als tijdens patch 1.08/1.09? (toen ben ik gestopt).
En for the love of god vertel me alstublieft dat die irritante spambots zijn verdwenen :P
Had je eerst al op jsp maar wist al niet wie je nou was, dat is nu dus duidelijk ;)
Voortaan even je account hiero posten en in principe ook je profiel maar die had ik dus al dus dat is geen probleem, zal je gelijk even opnieuw adden.

Weet niet hoe erg het toen was maar dupen wordt nog altijd gedaan en adsbots zijn je ergste vijanden op SCL, daar zal je denk ik met de nieuwe patch nog niet vanaf zijn. (Ik ga er namelijk niet vanuit dat ze nu opeens wel iets permanent aan gaan doen.. ).
FireX schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 12:40:
Ik heb hem ook maar weer eens uit de kast gehaald, sinds +/- 6 jaar geleden.
Ik was samen met suicyder weer begonnen.

Nu wil ik ook graag meedoen, met de nieuwe ladder.
Ik zou dan het liefst meedoen met een OrbSoso. Maar als jullie iets anders nodig hebben, is dat ook prima. :+

Ik hoor het wel van jullie. Mijn account name is trouwens: Firex
Ah ok jou had ik al ingame gezien met suic idd :)
Zal je zo eens adden aan de playertable net als micro.
Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 13:13:

Jezus wordt druk hey :P
Straks kunnen we 2 volle 8p games vullen na de reset :D
daves2hd schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 14:15:
Gezien sommige mensen hier meer/sneller kijken dan op gotdiablo forum.

Ik poog nu al weken een UT (HCL) te houden... Alleen komen we elke keer leechers en hammers/waller te kort. Maar dit weekend wil ik weer pogen om te kijken met hoeveel mensen we komen.

Eigenlijk wil ik um gewoon houden alleen kan de ubers nog niet snel kicken. Als ik een last wish voor m'n kicksin vind kan ik klaarzetten en hammer ik alleen als er geen 2e beschikbaar is :+
Anders word het wel erg laat voor ladder reset en volgende week verkoop ik m'n hammer ook nog nml
^bij deze dus graag reageren op gotdiablo als je een rol kan spelen hier in (hammer, wall, leecher, filler) ;) thanks
Jij weet het wrs iets beter met de bezetting op HCL atm (heb alleen de mensen van de oude garde) maar ik weet wel dat tollo, don, maldred en pheno atm niet echt actief zijn. Kwakke is ook al zijn chars uitdunnen voor de reset want ik kwam hem gister nog even tegen. Met zo weinig mensen zal het idd wel lastig worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
Ok thanks, psycho. You account is kyomain toch, dan add ik die gelijk ook even.
Ik begin straks gewoon weer met oldschool blizz soso of zijn er betere chars om mee te beginnen zonder start gear (wat iedereen heeft na ladder reset natuurlijk) om een beetje tof trade spull te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerMaert
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 18-08-2023
Hallekes :)

ik volg dit forum ook alweer een tijdje en het begon te kriebelen om D2 te gaan spelen.

Echter ik probeer al een week online te komen maar ik ben (tijdelijk) gebanned op Europe. Ik kom de US realms wel gewoon op. Waarschijnlijk ligt het aan het feit dat ik begin vorige week via BNET een pot DOTA wilde spelen maar ik had de verkeerde W3 opgestart (ja de illegale die ik gebruikte op LANS, die ik nu dus verwijderd heb)

Volgens verschillende sites zou het goed kunnen dat ik een temp BNET europe IP ban heb van max 2 weken, heb nog het eea geprobeerd mbt bncache file delete, regfile en andere dingen waar ik zo niet op kan komen.

Maar goed na het weekend nog maar eens proberen en misschien tot snel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
microoo schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 15:13:
Ok thanks, psycho. You account is kyomain toch, dan add ik die gelijk ook even.
Ik begin straks gewoon weer met oldschool blizz soso of zijn er betere chars om mee te beginnen zonder start gear (wat iedereen heeft na ladder reset natuurlijk) om een beetje tof trade spull te vinden?
Klopt, zou zeggen add wat actieve mensen uit de playertable uit de mode die voor jou van toepassing is :)
Blizzsoso is een goede of Meteorb zodat je wat allrounder bent en niet alleen de niet coldim bosses kan runnen.
Kijk anders ook even op igot in het Softcore subforum, daar staat een topic met mensen die op classic willen beginnen op de nieuwe ladder. De hoe/wie/waarom en de achterliggende gedachten staan daar uitgewerkt :)

Welkom tweakermaert en wie weet tot snel dan :)

[ Voor 4% gewijzigd door psychoclown op 24-04-2009 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
Zo even alle active players van softcore ge-add aan mijn friendlist!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
Je mag mij trouwens ook wel weer op active zetten :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Suicyder schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 16:45:
Je mag mij trouwens ook wel weer op active zetten :P :P
Yep en gedaan! Gelijk maar even de playertable up-to-date gebracht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
psychoclown schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 16:54:
[...]

Yep en gedaan! Gelijk maar even de playertable up-to-date gebracht :)
Hey, waarschijnlijk creeer of activeer ik mijn account: Dakreal ook weer. maar dit gebeurt pas met de werkelijke reset :) Dus hoe dan ook, ik ben iig van de partij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoTs schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 17:39:
[...]

Hey, waarschijnlijk creeer of activeer ik mijn account: Dakreal ook weer. maar dit gebeurt pas met de werkelijke reset :) Dus hoe dan ook, ik ben iig van de partij!
Ok zal ik even toevoegen dan, SCL toch? Staat erin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Afbeeldingslocatie: http://www.d2hd.nl/pala.jpg
Deze net gecraft op HCL.. Niet slecht vind ik zelf :o
iemand en idee of dit nog fg waard is en hoeveel ongeveer ? :P

[ Voor 34% gewijzigd door daves2hd op 24-04-2009 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

psychoclown schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 22:09:
Opzich wel aardig jammer dat het niet life is ipv mana :)
Tja ik maak bijna alleen caster versies van amu crafts :P vind de hoge lvl req eerder jammer en geen str/dex :( een beetje dex en hij was zeker goud waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
daves2hd schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 22:13:
[...]

Tja ik maak bijna alleen caster versies van amu crafts :P vind de hoge lvl req eerder jammer en geen str/dex :( een beetje dex en hij was zeker goud waard.
Zou ik ook doen hoor, alleen doe dat niet omdat ik vind dat die markt al door teveel mensen wordt bediend.
Ja wel jammer idd dan kon je er wel een buidel duiten voor vangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DC_Vincent
  • Niet online
BitchCrew schreef op woensdag 22 april 2009 @ 15:42:
[...]

Mavina's clean 1fg

free offc :p ( te lui alle prijzen eraf te halen )
Hier ben ik al een tijdje naar op zoek. Dan heb ik m;n set compleet.
Als ik je daar vanaf mag helpen, graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Nice, log net in op m'n account.. Hij bestond nog :d dikke hammerdin erop :p

Update: Niet ladder :p

[ Voor 14% gewijzigd door Dakreal op 25-04-2009 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-01-2024
Bij de ladder reset worden alle ladder chars omgezet naar non-ladder chars, toch? Met non-ladder chars kun je niet in ladder games komen, maar geldt dat omgekeerd ook? Als je met een non-ladder char een game maakt, dan kun je toch zeker wel met een ladder char die game joinen, om zo je uberitems over te zetten van je (nu) non-ladder char naar je nieuwe ladder char? Waarom daalt de prijs van alle items dan nu, die blijven toch gewoon over te zetten door te mulen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HetBiggie schreef op zondag 26 april 2009 @ 12:39:
Bij de ladder reset worden alle ladder chars omgezet naar non-ladder chars, toch? Met non-ladder chars kun je niet in ladder games komen, maar geldt dat omgekeerd ook? Als je met een non-ladder char een game maakt, dan kun je toch zeker wel met een ladder char die game joinen, om zo je uberitems over te zetten van je (nu) non-ladder char naar je nieuwe ladder char? Waarom daalt de prijs van alle items dan nu, die blijven toch gewoon over te zetten door te mulen?
Heey big! :)

Klopt. Klopt.
Andersom kan ook niet dat beantwoord ook gelijk je vraag over de prijzen.
De prijzen worden voor een reset bepaald aan de hand van de NL prijzen en de resetgekte.
Een reset zou ook geen nut hebben als je je items gewoon kon ophalen met een ladderchar en dat zou de prijzen tot een niveau brengen op die van NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
HetBiggie schreef op zondag 26 april 2009 @ 12:39:
Ladder <> Ladder
Non-Ladder <> Non-Ladder

Alleen bij een reset komen ladder items beschikbaar voor Non-ladder omdat alle ladder accounts dan Non-Ladder worden. Er kan dus zowiezo nooit geruild worden. de reden dat prijzen nu goedkoop worden is omdat ladder season bijna afgelopen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoTs schreef op zondag 26 april 2009 @ 13:01:
[...]

Ladder <> Ladder
Non-Ladder <> Non-Ladder

Alleen bij een reset komen ladder items beschikbaar voor Non-ladder omdat alle ladder accounts dan Non-Ladder worden. Er kan dus zowiezo nooit geruild worden. de reden dat prijzen nu goedkoop worden is omdat ladder season bijna afgelopen is.
Klopt, zoals ik al zei.
Niet alleen zijn de prijzen zo laag door de resetgekte maar ook de extreem lage prijzen van NL.
Die wordt immers elke keer weer overspoeld met items zodra er een reset is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
Thx. voor de info. Ik dacht dus dat het wel mogelijk zou zijn om met ladder chars items op te halen bij non-ladder chars... Vond die hype rond de resetgekte en de dalende prijzen daarom al zo raar, hehehe. Helemaal duidelijk heren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HetBiggie schreef op zondag 26 april 2009 @ 15:54:
Thx. voor de info. Ik dacht dus dat het wel mogelijk zou zijn om met ladder chars items op te halen bij non-ladder chars... Vond die hype rond de resetgekte en de dalende prijzen daarom al zo raar, hehehe. Helemaal duidelijk heren!
Geen probleem ;)
Zeg ga jij ook nog verder op de nieuwe ladder of blijf je voorlopig NL zoals vincent?
In het geval van het laatste kan ik je wel wat items droppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetBiggie
psychoclown schreef op zondag 26 april 2009 @ 16:00:
[...]
Zeg ga jij ook nog verder op de nieuwe ladder of blijf je voorlopig NL zoals vincent?
In het geval van het laatste kan ik je wel wat items droppen :)
Ik blijf wel spelen met mijn (dan) NL chars, moet nog paar sojs te pakken zien te krijgen voor mijn meteorb sorc, gewoon om te kijken hoe deze er dan uit komt te zien.

Maar ga ook gewoon opnieuw begin op de nieuwe ladder. Heb van jou voldoende tips gekregen hoe chars beter te maken, hoe skills te verdelen. Denk wel weer een meteorb sorc, maar dan eentje met wat meer in de synergy skills voor fo, en wat minder meteor... Of misschien wel een lightning sorc. En sowieso een zmiter, die is straks voor anni's te halen... ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HetBiggie schreef op zondag 26 april 2009 @ 16:42:
[...]

Ik blijf wel spelen met mijn (dan) NL chars, moet nog paar sojs te pakken zien te krijgen voor mijn meteorb sorc, gewoon om te kijken hoe deze er dan uit komt te zien.

Maar ga ook gewoon opnieuw begin op de nieuwe ladder. Heb van jou voldoende tips gekregen hoe chars beter te maken, hoe skills te verdelen. Denk wel weer een meteorb sorc, maar dan eentje met wat meer in de synergy skills voor fo, en wat minder meteor... Of misschien wel een lightning sorc. En sowieso een zmiter, die is straks voor anni's te halen... ;-)
Ah cool :)

Ja check ook op igot over de fborber, eigenlijk iets beter omdat meteor retetraag is ;)
1pt: TP, Static, Warmth, Frozen armor, telekinesis, icebolt, iceblast, glacial spike, frost nova, blizzard
max: Orb, Fball, Fire Mast, Fbolt(++ Voor Cold mast), Cold Mast (aanvullen tot 17 met goede gear Na Fbolt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Kyo, je kan beter Meteor maxen ipv fire mastery. Niet alleen omdat meteor toch zeker een nuttige skill is, maar meer omdat de synergie 12% extra damage geeft, en de mastery minder. Je komt dus op meer damage uit. In Fire Mastery stop je alleen het eerste punt, want die brengt gelijk 30% op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op zondag 26 april 2009 @ 20:29:
Kyo, je kan beter Meteor maxen ipv fire mastery. Niet alleen omdat meteor toch zeker een nuttige skill is, maar meer omdat de synergie 12% extra damage geeft, en de mastery minder. Je komt dus op meer damage uit. In Fire Mastery stop je alleen het eerste punt, want die brengt gelijk 30% op.
Owja klopt dacht dat het andersom was, kon me nog wel herinneren dat iemand zoiets al eerder gezegd had maar dat was jij dus ;) Vervelend is wel dat je eerst 3 prereqs hebt van meteor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Yup, maar uiteindelijk win je daar wel meer mee denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op zondag 26 april 2009 @ 22:58:
Yup, maar uiteindelijk win je daar wel meer mee denk ik.
Precies dus bij deze:

FbOrber
1pt: TP, Static, Warmth, Frozen armor, telekinesis, icebolt, iceblast, glacial spike, frost nova, blizzard, Fire Mast, Blaze, Firewall, Inferno | total: 14
max: Orb, Fball, Meteor(++ Voor Cold mast), Fbolt, Cold Mast (aanvullen tot 17 met goede gear Na Fbolt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm daar ging iets fout...

[ Voor 93% gewijzigd door psychoclown op 26-04-2009 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op zondag 26 april 2009 @ 23:40:
[...]

Precies dus bij deze:

FbOrber
1pt: TP, Static, Warmth, Frozen armor, telekinesis, icebolt, iceblast, glacial spike, frost nova, blizzard, Fire Mast, Blaze, Firewall, Inferno | total: 14
max: Orb, Fball, Meteor(++ Voor Cold mast), Fbolt, Cold Mast (aanvullen tot 17 met goede gear Na Fbolt)
psycho, interesse om mijn accounts fifty/fifty te verkopen op jsp?

ik heb al zo lang weer niet gespeeld, dat ik eigenlijk gewoon gekapt ben :)

genoeg heavy shit heb ik erop zitten, wat geen drol waard is waarschijnlijk :P

[ Voor 3% gewijzigd door Dalyxia op 27-04-2009 00:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Hey mensen, probeerde me aan te melden op de got site, echter kan ik nix met die " security code " ook al vul ik in wat er staat.. dan heb ik nog geen succes.. nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

SpoTs schreef op maandag 27 april 2009 @ 10:13:
Hey mensen, probeerde me aan te melden op de got site, echter kan ik nix met die " security code " ook al vul ik in wat er staat.. dan heb ik nog geen succes.. nog tips?
Keep trying :D Heeft mij 2x een "temp ban" gekost dat ik het niet meer mocht proberen voor XX tijd :D Uiteindelijk is het me gelukt na heel veel keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

psychoclown schreef op zondag 26 april 2009 @ 23:40:
[...]

Precies dus bij deze:

FbOrber
Ik ga altijd voor energy shield (en de pre's die er bij komen)
1 warmth, 1 static, 1 shiver armor
20 icebolt (meer orb dmg)
de weg naar orb
20 orb
20 cold mast
rest in fireskill, was vorige keer firewall met een kleine 3k dmg/s alleen vervelend geloop van beesten.. Zit er aan te denken deze keer chain lightning bij te nemen, is ook snel te spammen geen vaste damage maar wel multihit ook over ruimere afstanden (Denk aan baalrun hell met ghouls, flying zut en act2 skellie spawn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
daves2hd schreef op maandag 27 april 2009 @ 10:31:
[...]

Keep trying :D Heeft mij 2x een "temp ban" gekost dat ik het niet meer mocht proberen voor XX tijd :D Uiteindelijk is het me gelukt na heel veel keer.
Met Caps aan lukte het wel.. WHO SAYS CAPS DON'T WORK!!??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
daves2hd schreef op maandag 27 april 2009 @ 10:37:
[...]

de weg naar orb
20 orb
20 cold mast
rest in fireskill, was vorige keer firewall met een kleine 3k dmg/s alleen vervelend geloop van beesten.. Zit er aan te denken deze keer chain lightning bij te nemen, is ook snel te spammen geen vaste damage maar wel multihit ook over ruimere afstanden (Denk aan baalrun hell met ghouls, flying zut en act2 skellie spawn)
Tis alleen jammer dat CL teveel synergies nodig heeft om echt effectief te zijn en het geen knockback effect heeft. Kun je beter voor Fireball gaan o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Als je voor een enkele fire skill gaat is alleen firewall sterk genoeg om iets te kunnen doen. Chain Lightning is zonder synergies veel te slap, en de ghouls die je ermee wilt afschieten in hell zijn lightning immune :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op maandag 27 april 2009 @ 00:44:
[...]

psycho, interesse om mijn accounts fifty/fifty te verkopen op jsp?

ik heb al zo lang weer niet gespeeld, dat ik eigenlijk gewoon gekapt ben :)

genoeg heavy shit heb ik erop zitten, wat geen drol waard is waarschijnlijk :P
Nee heb wel interesse 0/100 te verkopen (in voordeel van jou natuurlijk ;)).
Kom je nog wel terug met de nieuwe ladder?
daves2hd schreef op maandag 27 april 2009 @ 10:37:
[...]

de weg naar orb
20 orb
20 cold mast
Ben zelf niet zo van ES of je moet voor max 95 ES gaan.
Same voor CL, maxed met mijn lightsorc vind ik het al niks laat staan dat het voor erbij is met een tiental punten erin..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Liever dat men aan m'n mana eet dan aan m'n life op hcl though. Gezien ik nooit voor max block ga maar meestal hp over dex kies op sorc. Teleporten moet ik gewoon op castspeed letten en mana, over het algemeen kan ik ook wel een klapje hebben. Alleen souls mollen me echt te snel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben er achter gekomen dat ik sommige items beter nog niet kan verkopen, en wellicht beter kan gaan inkopen. Men 97 life tiara is op ladder nu 100fg waard maximaal. op non-ladder liggen de prijzen van die dingen vele malen hoger. Kan ik wellicht wel 600fg krijgen voor diezelfde tiara. Kijken dus ofk wat cheap life tiara's kan krijgen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 27 april 2009 @ 13:33:
ben er achter gekomen dat ik sommige items beter nog niet kan verkopen, en wellicht beter kan gaan inkopen. Men 97 life tiara is op ladder nu 100fg waard maximaal. op non-ladder liggen de prijzen van die dingen vele malen hoger. Kan ik wellicht wel 600fg krijgen voor diezelfde tiara. Kijken dus ofk wat cheap life tiara's kan krijgen etc.
Mja dat doen wel meer mensen dus kies exclusief spul ;)
Met wat middle stats griefs/infys/fortis kom je er niet want die hebben al teveel mensen ingekocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Mja... SC heeft dat voordeel nog wel met FG ik ga denk ik einde deze week alles verkopen behalve m'n sorc... HC heeft nooit een non ladder trade gehad en zal het ook niet krijgen denk ik :D

mja kort na de reset misschien nog meer sell-outs,..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
Pff hoop dat die reset snel komt. Wil zo graag weer spelen, maar zonder items/ opnieuw beginnen op dit moment is toch echt retesaai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
microoo schreef op maandag 27 april 2009 @ 15:10:
Pff hoop dat die reset snel komt. Wil zo graag weer spelen, maar zonder items/ opnieuw beginnen op dit moment is toch echt retesaai.
Zeker net als de rest.. maar we weten nog niet wanneer de reset zal zijn dus misschien een idee om niet elke week een keer te posten hoe zin we erin hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op maandag 27 april 2009 @ 15:56:
[...]

Zeker net als de rest.. maar we weten nog niet wanneer de reset zal zijn dus misschien een idee om niet elke week een keer te posten hoe zin we erin hebben ;)
JIJ BEGON! :+

Anyway, op deze ladder is het ook nog leuk om te beginnen hoor. Iedereen geeft nu lekker makkelijk gratis items weg waardoor je lekker makkelijk builds kan testen. Vaak ook nog wel mensen beschikbaar voor rushes, dus je zit binnen no-time in act5 hell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op maandag 27 april 2009 @ 16:27:
[...]

JIJ BEGON! :+

Anyway, op deze ladder is het ook nog leuk om te beginnen hoor. Iedereen geeft nu lekker makkelijk gratis items weg waardoor je lekker makkelijk builds kan testen. Vaak ook nog wel mensen beschikbaar voor rushes, dus je zit binnen no-time in act5 hell.
Haha dacht het toch niet, op igot als eerste SCLer ja maar dat doe/deed ik inhoudelijk net als hier.
Waar ik het over had zijn de posts van "hoeveel zin mensen er wel niet in hebben." die voegen gewoon niks toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Niet overal serieus op ingaan psycho ;) Je kent me toch al langer dan vandaag?

Zo jongens, hebben we al zin in de nieuwe ladder? :+

Anyway, er heeft vast wel iemand een grief over nu (misschien dalyxia op een van zijn chars?). Ik hou me aanbevolen, wil die berserker nog eens goed testen.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.