Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 26-07 00:33
+skills zijn toch nie van toepassing hier?
of vergis ik me :p

ama zoals ik ze vroege rmaakte was:
WF shael
Gaze
Layingofhands
Atma's/cresent/Cat Eye's...
Gladiator's bane
ringen met ll/ml als dat nog nodig was anders ravens
Waterwalks, wartravellers
Nof Coil, Razor, TG(indien ama/java)

en dan een stash vol met poisondmg chars :)

ma je vind weinig guides meer voor ama's precies:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
BitchCrew schreef op woensdag 15 april 2009 @ 16:58:
+skills zijn toch nie van toepassing hier?
of vergis ik me :p

ama zoals ik ze vroege rmaakte was:
WF shael
Gaze
Layingofhands
Atma's/cresent/Cat Eye's...
Gladiator's bane
ringen met ll/ml als dat nog nodig was anders ravens
Waterwalks, wartravellers
Nof Coil, Razor, TG(indien ama/java)

en dan een stash vol met poisondmg chars :)

ma je vind weinig guides meer voor ama's precies:p
Vroeger.. VROEGER.. had een gemiddelde ama het volgende:

Buriza
Gaze
Shaftstopper
Cat's eye
2x raven
Waterwalks
Thundergods/razor
En laying idd.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
ik ben 08 player
en was wss rijker als u :p
Buri was voor de de poors dan, Eaglehorn was goeikopere keuze.

WF/ Glad's bane ware voor de rijkeren dan :p
Buri was een Swith wapen met guided voor de bosses

:)

ps quote geen posts boven u :p

[ Voor 42% gewijzigd door BitchCrew op 15-04-2009 17:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
SpoTs schreef op woensdag 15 april 2009 @ 16:49:
[...]

Hoe is het tegenwoordig op de D2 servers? Ik ben al vrij lang gestopt omdat 1.10 en 1.11 gewoon niet meer leuk waren eigenlijk :) ik miste gewoon 1.09.

Hoe zit het met goldbots/ed?
nja da waren de beste tijden denkik soms :p
maar nu is het ook nog wel leuk hoor, je hebt die ubers da het nog wat leuk maken

bots zijn erg in game nu, overal en public :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoTs schreef op woensdag 15 april 2009 @ 17:07:
[...]

Vroeger.. VROEGER.. had een gemiddelde ama het volgende:

Buriza
Gaze
Shaftstopper
Cat's eye
2x raven
Waterwalks
Thundergods/razor
En laying idd.
Echt vroeger bestonden die items niet eens. Dan was je blij met een unique normal type 8)
Classic O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Pheno79 schreef op donderdag 16 april 2009 @ 07:33:
[...]
Echt vroeger bestonden die items niet eens. Dan was je blij met een unique normal type 8)
Classic O+
Jup :p Classic was ook erg leuk, en een stuk uitdagender.

@ opmerking over poor/buri.

Buri was een betere boog dan Eagle horn :) reden is omdat ie standaard pierce had waardoor die meer damage deed. Enige boog die ik over buri prefereerde was WF, en dat was VROEGER voor alle bots nog zeker een uitzondering!

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
idd, buri deed het goed, maar de killing speed van de eaglehorn ( ignore target defense )
deed het wel beter dan buri naar mijn gevoel.
maar buri en ga was echt te grappig :)

buri is gewoon retetraag :p

[ Voor 8% gewijzigd door BitchCrew op 16-04-2009 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
BitchCrew schreef op donderdag 16 april 2009 @ 16:30:
idd, buri deed het goed, maar de killing speed van de eaglehorn ( ignore target defense )

jup, maar de max damage van eagle was ook niet zo bijzonder, maar daarbuiten... bogen --> Xbows :) zeker kwa looks en kwa style.

toen ik liga duels deed met mijn amazone had ik een cruel matriarch met wat ias en sockets met 3x/15 erin. 7 fps nakte elke char :) alles ging op block lock :p

Met Frozen Orb sorc was het ook erg leuk, met Harlequins crest deed ik 1200 damage orbs. gepaard met Whitstans shield was dat gewoon de bomb.

Zowiezo was dat beter dan elke willekeurige pvp game of uberhaupt random pvp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BitchCrew schreef op donderdag 16 april 2009 @ 16:30:

Buri is sneller met zijn 80% ias. Ignores target defense is nu flink generfd, gezien dat alleen werkt op nonspecials. Upgrade dat ding end e damage is lekker. Alleen de smiter zijn ze vergeten te nerfen, smite heeft ook itd, maar die raakt altijd, dus niet generfd. Vage handel daar bij Bliz.

Maar he, Runeword bows zijn nu toch stukken beter, daarvoor hadden we silence, ook niet onaardig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 28-07 22:08

RuddyMysterious

a smorgasbord of waywardness

Ik ben begonnen met een Barb, mijn eerste Barb ooit. Ik zou graag een niet te moeilijke en niet te dure PvM barb maken. Ik heb geen idee welke skill daarvoor het beste is: concentrate, berzerk, frenzy of whirlwind. Kan iemand daar meer over zeggen? En dan is er nog de gear, maar die vloeit natuurlijk voort uit de build, dus dat is niet meteen het prangendste aan mijn vraag.

Ik doe geen levelrush dus ik speel het gehele spel volledig door, beginnend bij lvl1. Ik moet dus genoeg kunnen op lagere levels en genoeg slagkracht hebben qua items en skills. Ik heb gezien dat double swing vanaf lvl9 geen mana meer kost, dat lijkt me wel lekker in combinatie met twee bijlen of zwaarden. Wat is trouwens het beste, zwaarden of bijlen? Kwestie dat ik mij niet in de penarie werk aangaande mastery skillpoints.

[ Voor 37% gewijzigd door RuddyMysterious op 17-04-2009 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
DevilsProphet schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 14:28:
Ik ben begonnen met een Barb, mijn eerste Barb ooit. Ik zou graag een niet te moeilijke en niet te dure PvM barb maken. Ik heb geen idee welke skill daarvoor het beste is: concentrate, berzerk, frenzy of whirlwind. Kan iemand daar meer over zeggen? En dan is er nog de gear, maar die vloeit natuurlijk voort uit de build, dus dat is niet meteen het prangendste aan mijn vraag.

Ik doe geen levelrush dus ik speel het gehele spel volledig door, beginnend bij lvl1. Ik moet dus genoeg kunnen op lagere levels en genoeg slagkracht hebben qua items en skills. Ik heb gezien dat double swing vanaf lvl9 geen mana meer kost, dat lijkt me wel lekker in combinatie met twee bijlen of zwaarden. Wat is trouwens het beste, zwaarden of bijlen? Kwestie dat ik mij niet in de penarie werk aangaande mastery skillpoints.
Het beste voor PvM is vind ik met 1hand + shield ( wat ook dus met 2-h kan. Lightsabre is een erg goed zwaard, echter is barb wel een beetje zwak met mediocre gear.

Gewoon kijken wat je het beste vind. probeer genoeg leech en restances te verzamelen
mosers blessed circle is erg belangrijk daarvor ( 2x Perfect Diamond ).

zit je op 63% res all :) dat helpt een hoop.
Daarnaast erop letten dat je met een starter build zo rond de 150~ str zit.
ongeveer 175 dexterity en de rest in vitality.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 14:28:

Frenzy barb is en goed en easy to doen als je niet gaat rushen.
Kan ik uit je stukje halen dat je wel items etc gaat mulen oid?

Vind axes altijd toffer en dan kan je er later 2x eBotDz opzetten, note frenzy is dus 2h.
Echter zijn 2x grief pb's ook goed te doen maar dan moet je dus sword mastery nemen.
Als je het nog niet zeker weet wat je wil dan laat je mastery gewoon nog even open ;)
SpoTs schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 14:50:
[...]

Het beste voor PvM is vind ik met 1hand + shield ( wat ook dus met 2-h kan. Lightsabre is een erg goed zwaard, echter is barb wel een beetje zwak met mediocre gear.

Gewoon kijken wat je het beste vind. probeer genoeg leech en restances te verzamelen
mosers blessed circle is erg belangrijk daarvor ( 2x Perfect Diamond ).

zit je op 63% res all :) dat helpt een hoop.
Daarnaast erop letten dat je met een starter build zo rond de 150~ str zit.
ongeveer 175 dexterity en de rest in vitality.
Zou de stat verdeling niet zo doen.
Str genoeg voor gear, Dex genoeg voor mb (als je voor 1h gaat) en rest vita.

[ Voor 28% gewijzigd door psychoclown op 17-04-2009 16:01 ]

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Ik ga inderdaad mulen, gelukkig heb ik al die sigon items nog liggen, dat is een leuke lowlvl setup, samen met een unique 1h handaxe. Ik had inderdaad het idee dat axes zowat het beste zijn dat je kan krijgen, dus ik zou daarvoor gaan. Ondertussen ben ik een concentrate barb guide aan het volgen, met daarin het idee dat mastery minder goed is dan de synergies, dus om daarmee te wachten tot als laatste punt op de lijst van skills die punten krijgen. Ik zit de hele tijd maar skillpoints te saven omdat alle skills voor een concbarb van te hoge level zijn, en ik er nog geen in kan steken, dus ik kan nog altijd veranderen.

Frenzy it is dus! Is dat notabene de skill van die minotaurs uit act 5? Dat gaat lekker worden dan. :p Hoe zit het met de PI's? Moet ik daarvoor ook investeren in berserk, of moet ik me daar nu nog geen zorgen over maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 16:21:
Ik ga inderdaad mulen, gelukkig heb ik al die sigon items nog liggen, dat is een leuke lowlvl setup, samen met een unique 1h handaxe. Ik had inderdaad het idee dat axes zowat het beste zijn dat je kan krijgen, dus ik zou daarvoor gaan. Ondertussen ben ik een concentrate barb guide aan het volgen, met daarin het idee dat mastery minder goed is dan de synergies, dus om daarmee te wachten tot als laatste punt op de lijst van skills die punten krijgen. Ik zit de hele tijd maar skillpoints te saven omdat alle skills voor een concbarb van te hoge level zijn, en ik er nog geen in kan steken, dus ik kan nog altijd veranderen.

Frenzy it is dus! Is dat notabene de skill van die minotaurs uit act 5? Dat gaat lekker worden dan. :p Hoe zit het met de PI's? Moet ik daarvoor ook investeren in berserk, of moet ik me daar nu nog geen zorgen over maken?
Dat zou ik oplossen met eledmg scs en dan het liefst psn scs (ideaal met res of life) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Ga vooral niet voor concentrate, dan kom je geheid killing power tekort. Ik heb er wat ervaring mee :D Je bent bijna onkwetsbaar, zeker met Draculs Grasp en wat leech, maar je staat een kwartier op elke pack in te hakken. Frenzy is inderdaad WEL een goede optie.

Physical immunes zou ik pakken door 1 punt in berserk te doen. Er zijn zelden hele grote packs phys. immunes, dus voor die enkele switch je even naar berserk en dan is die binnen 3 seconden dood. Zeker als je je Frenzy al opgeladen hebt en dus snel kan aanvallen.

Met Frenzy ga je uiteraard wel dual-wielded (met 2 wapens) :D

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Aangezien double swing een synergy is voor frenzy, raden jullie aan om daar enkele skillpoints in te stoppen? Het lonkt wel nu ik op lowlvl geen enkel ander alternatief heb, en in deze frenzy guide wordt gezegd dat het mogelijks wel handig kan zijn als je niks kan leechen omdat double swing 0 mana kost vanaf lvl9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DevilsProphet schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 18:09:
Aangezien double swing een synergy is voor frenzy, raden jullie aan om daar enkele skillpoints in te stoppen? Het lonkt wel nu ik op lowlvl geen enkel ander alternatief heb, en in deze frenzy guide wordt gezegd dat het mogelijks wel handig kan zijn als je niks kan leechen omdat double swing 0 mana kost vanaf lvl9.
Sowieso moet je de synergies maxen dus als je weet wat je precies wilt etc kan je het dus al gerust invullen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 18:32:
[...]

Sowieso moet je de synergies maxen dus als je weet wat je precies wilt etc kan je het dus al gerust invullen :)
Typische Frenzybarb heeft:

20 Frenzy
20 Battle Orders
20 Double Swing
20 Mastery naar keuze (minder damage dan synergie, maar wel meer AR en deadly strike)
rest (10 ofzo) in taunt

Hou er dus wel rekening mee dat je BO wat korter duurt (je life blijft wel even hoog, synergies van BO geven alleen extra tijd).

De guide die je noemt geeft ook andere builds aan die je kan overwegen, maar ik denk dat de max damage variant die ik hierboven noem het beste werkt. 1 puntje in warcry is ook voldoende voor stun, dan cry je gewoon wat vaker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 19:27:
[...]

Typische Frenzybarb heeft:

20 Frenzy
20 Battle Orders
20 Double Swing
20 Mastery naar keuze (minder damage dan synergie, maar wel meer AR en deadly strike)
rest (10 ofzo) in taunt

Hou er dus wel rekening mee dat je BO wat korter duurt (je life blijft wel even hoog, synergies van BO geven alleen extra tijd).

De guide die je noemt geeft ook andere builds aan die je kan overwegen, maar ik denk dat de max damage variant die ik hierboven noem het beste werkt. 1 puntje in warcry is ook voldoende voor stun, dan cry je gewoon wat vaker ;)
Zou niks in taunt doen als ik er een zou maken punten in natural resis zijn dan handiger evenals shout voor meer def. Zaak is om genoeg ll etc te hebben, met einddoel eBotDz en Beast Ba dan haal je al lekker veel LL dan kan je gewoon hakken en heb je al die dingen als taunt en warcry niet nodig kun je de punten in eerder genoemde skills steken :)

Ah zag net dat taunt synergie was, was ik weer vergeten.
Dan zou ik het mixen idd, 10 natres en 10 taunt bijv. :)

[ Voor 5% gewijzigd door psychoclown op 17-04-2009 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Natural Resistance is vrij zinloos. Met al je +skills leveren die 10 punten in nat. resistance maar 10-15 resist all op. Met 3 SC's heb je dat ook al. Kan ik die 10 punten beter ergens anders in proppen lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 01:51:
Natural Resistance is vrij zinloos. Met al je +skills leveren die 10 punten in nat. resistance maar 10-15 resist all op. Met 3 SC's heb je dat ook al. Kan ik die 10 punten beter ergens anders in proppen lijkt me.
Zinloos zeker niet, je hebt van je gear eigenlijk alleen @ van je arreat, amu, forti en evt rare ring.
Verder van je torch en anni en mogelijke scs. Even uitgaande van max: 30+20+30+10+20+20+30(anya) = 160.
2x 20Raven is imo beter dus gaat er 10 vanaf en niet alle stats zullen max zijn evenals de keuze voor craft amu/rare amu (20@) of niet dan kom je gemiddeld op 130@. Met de paar +sk die je hebt is 10pt in natres idd overkill want vanaf lvl12 gaat het traag maar met de 9pt (inclusief BC) zijn 1-4 punten nuttig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://forums.battle.net/...icId=16474108701&sid=3000

Nou, ik denk dat ik nonladder blijf, maar voor de mensen die nu als een gek gaan verkopen: have fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Wat is nieuw in 1.13?

Als ze de resolutie in 1.13 opschroeven speel ik weer mee :D (in afwachting op D3)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ga daar maar niet van uit. Men heeft niets weggeven wat er nieuw is, maar ik denk niet dat ze nog artiesten gaan gebruiken om nog meer sprites te maken. Wat logisch is, 800x600 is genoeg, verwende gamers :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuddyMysterious

RuddyMysterious

Waarom moeten er eigenlijk sprites bijgemaakt worden? Om het scherm op iets te laten lijken als de resolutie hoger gezet wordt? Ik gebruik nu de multires loader (ik speel niet op b.net, want het is een loader en zou wsl direct geband worden) en ik speel atm op 1680x1050 windowed, wel in directdraw mode. Er zijn geen noemenswaardige problemen, al zie ik soms wel delen van de map ineens spawnen uit een zwart veld, en monsters die spawnen, en de belichting die raar doet. Voor de rest is het zeer leuk om in hoge res te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
Moet je idd dus niet doen op bnet, wordt je idd meteen gebanned. Daarnaast, hogere resolutie is niet nodig, tenminste voor mij niet. Speelt nu goed genoeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Pheno79 schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 09:56:

Nou, ik denk dat ik nonladder blijf, maar voor de mensen die nu als een gek gaan verkopen: have fun!
da duurt wss nog 2 maand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 08:44:
[...]

Zinloos zeker niet, je hebt van je gear eigenlijk alleen @ van je arreat, amu, forti en evt rare ring.
Verder van je torch en anni en mogelijke scs. Even uitgaande van max: 30+20+30+10+20+20+30(anya) = 160.
2x 20Raven is imo beter dus gaat er 10 vanaf en niet alle stats zullen max zijn evenals de keuze voor craft amu/rare amu (20@) of niet dan kom je gemiddeld op 130@. Met de paar +sk die je hebt is 10pt in natres idd overkill want vanaf lvl12 gaat het traag maar met de 9pt (inclusief BC) zijn 1-4 punten nuttig :)
Nouja, ik bedoel 10 hardpoints in Nat. Res stoppen is zinloos, niet de skill an sich natuurlijk. Altijd een lekkere 1-point wonder voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 19:32:
[...]

Nouja, ik bedoel 10 hardpoints in Nat. Res stoppen is zinloos, niet de skill an sich natuurlijk. Altijd een lekkere 1-point wonder voor mij :)
Ja ik snap wat je bedoelde hoor :)
Maar je had gelijk vic daarom heb ik mijn statement ook bijgeschroefd naar 1-4pts, had minder +sk gerekend :)
Pheno79 schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 09:56:

Ach vanmiddag nog offer van 30fg op 3 socketable wands die ik nog had.. valt nog wel mee zoals Bitch al zegt. Anyways begin nu wel even met nog verder underpricen ben ik het al vroeg kwijt, de vorige keer moest ik een exile van 160fg voor 75fg verkopen omdat we toen het bekend werd gemaakt nog 1 week te gaan hadden ;)

Trouwens even een oproep, mensen als je gaat sellen verkoop NIET je sojs op die manier kunnen we die bij elkaar verzamelen op NL en een PWE met elkaar houden op de nieuwe ladder, als er 1 iemand een cheap smiter snel al heeft kan je daar BAKKEN met fg verdienen, iedereen 1-3 anni's op de nieuwe ladder levert je xxxkeer meer op dan 2-4 sojs verkopen voor 10fg/each (weet dit uit ervaring van de vorige reset..)

[ Voor 55% gewijzigd door psychoclown op 18-04-2009 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
snap het toch niet van die sojs hoor,

wat ga je nu dan allemaal verkopen?
want je moet toch nog zelf ook spelen denkik

ik heb hier geen ervaring mee, ma gewoon zien da je het meeste uit al je gear haalt of hou je stuff over voor nl char of ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BitchCrew schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 21:27:
snap het toch niet van die sojs hoor,

wat ga je nu dan allemaal verkopen?
want je moet toch nog zelf ook spelen denkik

ik heb hier geen ervaring mee, ma gewoon zien da je het meeste uit al je gear haalt of hou je stuff over voor nl char of ...

Nou als je het NL moet verkopen is alles geen zak waard en nu nog wel wat of je moet NL willen gaan spelen maar mij zal je daar iig niet gaan zien ;)

Met die sojs.. dat is voor PWE (Private World Event) om dus met elkaar Dclone te laten spawnen als we op een allemaal op een zelfde server zitten. Als je dit met sojs doet op NL die wij nu allemaal bezitten (wordt straks dus NL) dan kun je als iemand een smiter heeft en iedereen minstens 1x op de afgesproken server zit Dclone laten spawnen met alle sojs die we dan NL hebben.. voor de rest moet het duidelijk zijn anders heb je geen kaas gegeten van zowel Dclone (hunten) als handelen op jsp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Door het nieuwtje is iig de economie op hc ingestort zag ik zo 1 2 3. Niemand koopt meer echt, dus de laatste week ga ik lekker veel nonladder zooi voor weinig kopen van de wanhopigen.

Ladder doe ik niet meer, ik heb deze ladder alleen maar gerushed en niets bijzonders kunnen verdienen, ook niet met UT en weet ik het wat. Het is te boring. Of ik nu mijn vage builds op nonladder of ladder doe maakt ook niet meer uit imho. Ladder only items zijn er ook op nonladder na zo'n reset, dus dat is het probleem niet :)
Faith bv doet het namelijk gewoon op nonladder toen ik voor het laatst keek, terwijl er op de runeword pagina staat dat deze dus niets moet kunnen doen daar. Het zal wel voor het maken van de runeword gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Pheno79 schreef op zondag 19 april 2009 @ 07:37:
[...]
Het zal wel voor het maken van de runeword gelden.
Klopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
hier is het ook redelijk ingestort vind ik, mss is het maar tijdelijk, mss is het blijvend.
je kan wel sellen, maar er zijn er bij die het echt zo cheap doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BitchCrew schreef op zondag 19 april 2009 @ 12:09:
hier is het ook redelijk ingestort vind ik, mss is het maar tijdelijk, mss is het blijvend.
je kan wel sellen, maar er zijn er bij die het echt zo cheap doen.
Blijvend voor sure.. zag gister al een paar random 08/09 users die spamtopics openden over de reset.. hoe retard ben je dan maar goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
toch 118 fg rijker geworden aan 1 kerel :p
toch redelijk de echte prijs gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BitchCrew schreef op zondag 19 april 2009 @ 16:10:
toch 118 fg rijker geworden aan 1 kerel :p
toch redelijk de echte prijs gekregen.
Bedoel maar, soms krijg je het best wel redelijk normaal kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
idd, juist men soso kwijtspele voor wat fg nog en dan ben ik redelijk nog uitgekomen en klaar voor nieuwe ladder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BitchCrew schreef op zondag 19 april 2009 @ 16:45:
idd, juist men soso kwijtspele voor wat fg nog en dan ben ik redelijk nog uitgekomen en klaar voor nieuwe ladder.
Heb alleen nog maar veel fg van mijn Nec mijn sorc, smiter, goldbarb, mld zealer en deel van mijn nec zijn nog steeds intact :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi mensen ben nieuw hier :D zijn er meer mensen die trade op jsp? en iemand zin in ut vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Verwijderd schreef op zondag 19 april 2009 @ 20:27:
hoi mensen ben nieuw hier :D zijn er meer mensen die trade op jsp? en iemand zin in ut vanavond?
Post even je accountnaam, wat je speelt (HCL, SCL, HCNL of SCNL) en voeg wat mensen uit de friendslist in de openingspost toe zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op zondag 19 april 2009 @ 20:56:
[...]

Post even je accountnaam, wat je speelt (HCL, SCL, HCNL of SCNL) en voeg wat mensen uit de friendslist in de openingspost toe zou ik zeggen.
Kon het niet beter zeggen vic, in de playertable staat ook de jsp profile van iedereen (die dat mij hebben laten weten) dus ik zou zeggen maak er gebruik van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acc naam: xiaokai86
SCL
Hammerdin
Acc naam: kaixiao86
SCL
Ut smitter
D2jsp acc: asnkai

verder ken ik nog niet egt iemand, 5jaar geleden heb D2 intensief gespeeld daarna overgestapt naar wow, paar week terug vond ik het CD van D2, ben weer begonnen :D

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-04-2009 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Kheb je toegevoegd :) Als je hulp nodig hebt horen we het wel he ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stiekem ken ik je al wel :P
Sunday, April 19, 2009 12:47:24 AM Received 30.00 (12,800.71 -> 12,830.71) from asnkai (252.00 -> 222.00) sc+ ring

Zal je even aan de playertable adden :)

-Edit-
Ook nog even hier dan.. ;)

Sick Mana Boots! | Crafted 10mins Ago..

[ Voor 29% gewijzigd door psychoclown op 19-04-2009 22:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

haha nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op zondag 19 april 2009 @ 22:44:
Stiekem ken ik je al wel :P
Sunday, April 19, 2009 12:47:24 AM Received 30.00 (12,800.71 -> 12,830.71) from asnkai (252.00 -> 222.00) sc+ ring

Zal je even aan de playertable adden :)

-Edit-
Ook nog even hier dan.. ;)

Sick Mana Boots! | Crafted 10mins Ago..
lekkah lekkah kyo. ff snel verkopen voor reset ;p. zal toch wel aantal fg schelen ^^. Ik merk wel dat het wat rustiger word in me friendlist. Is iedereen gewoon aan het wachten op ladder reset of allemaal te druk bezig met real-life :p?

ps: net voor het eerst "gescammed" bij het pokere. Wel winnen maar je FG niet krijgen. Groot nadeel, want jsp doet hier niks aan en deze mensen kunnen dit rustig elke dag doen. Gelukkig best een vaste community waardoor iedereen elkaar wel redelijk waarschuwd, maar toch bagger :(. Gelukkig maar 50fg.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 20-04-2009 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 20 april 2009 @ 00:06:
[...]

lekkah lekkah kyo. ff snel verkopen voor reset ;p. zal toch wel aantal fg schelen ^^. Ik merk wel dat het wat rustiger word in me friendlist. Is iedereen gewoon aan het wachten op ladder reset of allemaal te druk bezig met real-life :p?
Zal voor mij nu iets rustiger worden om te wachten op reset maar van de rest weet ik niet zo.
Ja alleen dat grut atm geen zin heeft in d2 :)

Hehe zekers lekker maar zal op NL ook nog steeds Godly zijn :)

Jammer vraat maar je boert behoorlijk goed zag ik al dik 1k fg bij elkaar gepokerd :P

[ Voor 7% gewijzigd door psychoclown op 20-04-2009 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op maandag 20 april 2009 @ 00:08:
[...]

Zal voor mij nu iets rustiger worden om te wachten op reset maar van de rest weet ik niet zo.
Ja alleen dat grut atm geen zin heeft in d2 :)

Hehe zekers lekker maar zal op NL ook nog steeds Godly zijn :)

Jammer vraat maar je boert behoorlijk goed zag ik al dik 1k fg bij elkaar gepokerd :P
teller staat nu idd op 1130 door slechts poker, 1 weekje. Heb ook echt wel wat fg nodig voor de ladder reset. Wil toch wel zo snel mogelijk de mogelijkheid hebben om fg te verdienen, en wat FG helpt daar zeker bij. Zijn trouwens ook mensen die binnen 2 dagen dik 20k bij elkaar pokeren. Ik doe het dus nog best "slecht" met men 1130fg ^^, al ben ik er natuurlijk wel blij mee.

en boots zullen inderdaad nog steeds godly zijn op NL, maar zal op ladder toch nog steeds wat meer waard zijn ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

waar kan je pokeren dan :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als ik het zo hoor Vraat heb je je middel toch al om snel fg te verdienen? Of gaat iedereen na de reset weer aan de hammerdin :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pheno79 schreef op maandag 20 april 2009 @ 16:46:
Als ik het zo hoor Vraat heb je je middel toch al om snel fg te verdienen? Of gaat iedereen na de reset weer aan de hammerdin :O
waarsch maak ik weer een hammerdin op Hardcore ter waarde van paar 1000 fg die ik dan binnen 1 dag rip.

Moet wat doen he ^^.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
hehe grappig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Hoogstens om te UT-en, verder kots ik op hammerdins.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 20 april 2009 @ 17:07:
[...]

waarsch maak ik weer een hammerdin op Hardcore ter waarde van paar 1000 fg die ik dan binnen 1 dag rip.

Moet wat doen he ^^.
Dat was wel een epische fail ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zie igot forum dan weet je wat iedereen gaat doen ;)
Sowieso zal ik doorgaan waar ik mee bezig ben want zo te zien ben ik gemaakt om goede items te vinden/craften/gamblen/whatever :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

psychoclown schreef op maandag 20 april 2009 @ 19:06:
[...]

Zie igot forum dan weet je wat iedereen gaat doen ;)
Sowieso zal ik doorgaan waar ik mee bezig ben want zo te zien ben ik gemaakt om goede items te vinden/craften/gamblen/whatever :P
vooral die 35fcr shields doen het goed bij jouw. *proest*. Nu je in lucky bui bent misschien binnekort weer eens raffle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 20 april 2009 @ 19:16:
[...]

vooral die 35fcr shields doen het goed bij jouw. *proest*. Nu je in lucky bui bent misschien binnekort weer eens raffle?
Toen ik er eenmaal eentje had rolde ik er meteen 2 35fcr 11x en een week later toen ik weer hels had gekocht weer 2 gerolled. Zo slecht ging het dus ook weer niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Ik zal hammer maken voor voor UT.
of tijdelijk als rusher ( trage rusher dan )

Ik pipi der ook op ze vic :)

Vind ze te traag en te boring :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
psychoclown schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 09:08:
[...]

Toen ik er eenmaal eentje had rolde ik er meteen 2 35fcr 11x en een week later toen ik weer hels had gekocht weer 2 gerolled. Zo slecht ging het dus ook weer niet ;)
hehe, ik had ook een luxe probleem :p
20 spirits packs kopen met hoop dat je uw 35% wel haalt

2de keer wasset raak :) ( ST @ 43 )

dan maar 18 pogingen gedaan voor een monarch te pakken , 33%, 34% hoger lukte niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BitchCrew schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 10:22:
[...]

hehe, ik had ook een luxe probleem :p
20 spirits packs kopen met hoop dat je uw 35% wel haalt

2de keer wasset raak :) ( ST @ 43 )

dan maar 18 pogingen gedaan voor een monarch te pakken , 33%, 34% hoger lukte niet :p
Haha wel lekker ja ;)
Dikke 35fcr spirits tot perfect spirits zijn nu lekker om te verkopen/rollen, op NL zijn ze veel waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zojuist verkocht voor 2950fg en 10min later werd ik gepmed door iemand die 3k ft wilde terwijl hij gister niet hoger dan 2k wilde gaan :P Achja nog steeds best genoeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
die 50 fg ga je toch nie missen he :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

haha netjes psychoclown :)

Ik ga na de ladder een bonemancer maken. Poison heb ik deze ladder toch nog waar kunnen maken, maar beviel nou niet echt. Het bleef een trage killer. Maar of direct een bonemancer een slim idee is ben ik nog niet uit. Zonder torch/anni en enigma moet je nogal veel str pompen. Nu moet ik zelfs met torch/anni/enigma nog wat str toevoegen voor spirit shield.

Dus ik denk dat het op het begin gewoon een sorcerer word. Barbarian is wel leuk, maar erg lastig om op begin ladder een goed wapen te vinden.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BitchCrew schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 16:45:
die 50 fg ga je toch nie missen he :p
Nee precies alleen die ander baalde als een stekker omdat het top3 (als het al niet top1 is) mana boots zijn van heel SCL en precies was wat hij zocht voor zijn pvpsorc. Hij was ook degene die mijn 9es 5ca 5enchant memory kocht rond eind zomervakantie vorig jaar :).

Domm, bonemancer zonder leuke gear is niet echt aan te raden met leuk tot zeer goede gear kun je er vrijwel alles mee maar dat is vlak na een reset niet haalbaar met maar een paar k fg ;)
Trouwens in onze tijd dat we als SCLers samen speelden waren wij itt de HCLers niet bekend met het igot forum. Is wel aan te raden je daar ook even te reggen (zie TS) want daar bespreken we ook zeer veel :)

[ Voor 32% gewijzigd door psychoclown op 21-04-2009 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
nja elke charbuild is redelijk skill/item afhankelijk op een paar uitzonderingen na.
Casters/Summoners/Elementals zijn dan beste optie denkik.

iGot kan ik alleen maar mee promoten, :)

ps kyo:

Got_SletZ is men nieuwe account ( atm HCL, en zal na reset main SCL account zijn )

:+

[ Voor 34% gewijzigd door BitchCrew op 21-04-2009 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
dommerick schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 17:01:
haha netjes psychoclown :)

Ik ga na de ladder een bonemancer maken. Poison heb ik deze ladder toch nog waar kunnen maken, maar beviel nou niet echt. Het bleef een trage killer. Maar of direct een bonemancer een slim idee is ben ik nog niet uit. Zonder torch/anni en enigma moet je nogal veel str pompen. Nu moet ik zelfs met torch/anni/enigma nog wat str toevoegen voor spirit shield.

Dus ik denk dat het op het begin gewoon een sorcerer word. Barbarian is wel leuk, maar erg lastig om op begin ladder een goed wapen te vinden.
Als je een poisonmancer een trage killer vondt en daarom minder, maak dan geen bonemancer meteen na de ladder. Had er eentje met zo goed als alles eraan en dat was niet meteen een snellere killer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zeer netjes kyo ! ik zei toch dat ze wel voor 3k gingen ;) zelfs zo met die "reset" aankondiging.
En inderdaad bitch, iedere character is wel gear afhankelijk maar voor bepaalde builds kan je ook toe met slecht-middelmatige gear. Summoner en ele druids doen al behoorlijke damage met mindere gear en zijn daarom wel leuke starters. :)

En ik kan ook alleen maar het igot forum aanraden. Hier bespreken we wel wat algemene D2 dingen maar daar worden de afspraken enz gemaakt. Zie TS voor de link ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 16:37:
[...]

Zojuist verkocht voor 2950fg en 10min later werd ik gepmed door iemand die 3k ft wilde terwijl hij gister niet hoger dan 2k wilde gaan :P Achja nog steeds best genoeg :D
Alleen de rijkere krijgen dat soort deals. :|

GZ btw :P

Ik ben weer aan het werk thuis, dus vanavond ook weer niet online met D2/LS/whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Gaar zo speciaal geweldig vind ik di boots niet :D grats on je sell iig...
Op hcl heeft het geen nut meer atm iets te craften en maken gezien er toch niemand nonladder speelt op die enkele wanderer na...

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
daves2hd schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 19:23:
Gaar zo speciaal geweldig vind ik di boots niet :D grats on je sell iig...
Op hcl heeft het geen nut meer atm iets te craften en maken gezien er toch niemand nonladder speelt op die enkele wanderer na...
True, vind die boots ook niet zo, maar op scl geven ze daarvoor echt belachelijk veel :) Los daarvan, wel een leuke deal gemaakt daar psycho, congratz :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 21:03:
[...]

True, vind die boots ook niet zo, maar op scl geven ze daarvoor echt belachelijk veel :) Los daarvan, wel een leuke deal gemaakt daar psycho, congratz :)
mja, veel fire res, 60!!! mana, mana regen, max mana en frw

boots zijn beter dan welke unique ook, dit is zowat perfecte (poison res zou beter lightning res kunnen zijn denk ik en heeft geen str/dex) boots voor een energy shield sorc lijkt me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook al heb ik nooit str/dex op crafted boots gezien? :D Haha
Die boots zijn inderdaad gewoon te goed door de 5% mana increase (max) en de 60 mana die erop zit, 10 fhr en 30 frw zijn ook wel erg nice en de res maakt het nog leuker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 22:25:
Die boots zijn inderdaad gewoon te goed door de 5% mana increase (max) en de 60 mana die erop zit, 10 fhr en 30 frw zijn ook wel erg nice en de res maakt het nog leuker :)
der zit geen fhr op hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dikke hallucinaties heb ik dan denk ik, maar verrek het klopt ;)
Achja, 2950 fg, mooi verdiend :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Sick, 2950 :|

Anyhow, na een ladder reset zijn builds die vooral van skills afhankelijk zijn voor de damage het makkelijkst om te maken. Skills kan namelijk iedereen krijgen door te levelen, goede gear is in het begin een stuk lastiger. Vooral veel magicfind-runs doen dus. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BitchCrew schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 17:34:
nja elke charbuild is redelijk skill/item afhankelijk op een paar uitzonderingen na.
Casters/Summoners/Elementals zijn dan beste optie denkik.

iGot kan ik alleen maar mee promoten, :)

ps kyo:

Got_SletZ is men nieuwe account ( atm HCL, en zal na reset main SCL account zijn )
:+
Hehe is goed zal ik vanavond even veranderen en toevoegen :)
Maldred schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 17:40:
[...]

Als je een poisonmancer een trage killer vondt en daarom minder, maak dan geen bonemancer meteen na de ladder. Had er eentje met zo goed als alles eraan en dat was niet meteen een snellere killer ;)
Ja, zoals ik al zei alleen met leuke gear zal je alles aan kunnen nou was mijne al duur maar vlak na de reset is dat onbetaalbaar :)
Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 18:02:
Zeer netjes kyo ! ik zei toch dat ze wel voor 3k gingen ;) zelfs zo met die "reset" aankondiging.
En inderdaad bitch, iedere character is wel gear afhankelijk maar voor bepaalde builds kan je ook toe met slecht-middelmatige gear. Summoner en ele druids doen al behoorlijke damage met mindere gear en zijn daarom wel leuke starters. :)

En ik kan ook alleen maar het igot forum aanraden. Hier bespreken we wel wat algemene D2 dingen maar daar worden de afspraken enz gemaakt. Zie TS voor de link ;)
Ja dat wist ik wel maar je weet het maar nooit ;)
Zonder reset had ik er wel 4k+ kunnen hebben maar ik klaag zeker niet :)
Pheno79 schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 18:21:
[...]

Alleen de rijkere krijgen dat soort deals. :|

GZ btw :P

Ik ben weer aan het werk thuis, dus vanavond ook weer niet online met D2/LS/whatever.
Jammer, binnenkort weer eens samen slashen :)
Thanks btw.
Maldred schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 21:03:
[...]

Jammer dat er geen fhr op zat dan was die nog veel meer waard zelfs als er fhr ipv 30FRW op zou zitten :)
Tja de rijken willen het beste van het beste voor pvpen en daarbij kan je op scl niet je gear makkelijker verliezen + godly gear blijft meestal zijn waarde behouden :)
Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 22:25:
Zeker en daarbij is 60mana de max dus dubbel max stats ;)
Door de 37fres ook nog eens godly icm spirit dan hoef je die fres niet meer ergens vandaan te toveren.
Vicarious schreef op woensdag 22 april 2009 @ 00:35:
Sick, 2950 :|

Anyhow, na een ladder reset zijn builds die vooral van skills afhankelijk zijn voor de damage het makkelijkst om te maken. Skills kan namelijk iedereen krijgen door te levelen, goede gear is in het begin een stuk lastiger. Vooral veel magicfind-runs doen dus. :P
Precies top 1 in mijn trophy finds/crafts atm ;)

Ja is ook en ik zal ook enorm veel rushes doen voor me mules / hfs / imbuequests / sockquests, zullen we ook de vruchten van plukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Ik heb ook 2 keysetjes liggen, maar dan moet je wel meteen een char hebben wat rushwaardig is. Ben er zelf nog niet uit wat het word. Denk gewoon een sorcerer.

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dommerick schreef op woensdag 22 april 2009 @ 10:01:
Ik heb ook 2 keysetjes liggen, maar dan moet je wel meteen een char hebben wat rushwaardig is. Ben er zelf nog niet uit wat het word. Denk gewoon een sorcerer.
Mijn sorc is atm ook aan diggelen kan nog wel wallen en UT preparen.
Heb zelf ook nog een organ set en minstens 1 3x3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Zoals ik lees komt er binnenkort weer een nieuwe ladder periode uit?
Das wel intressant om er dan weer ff snel in te springen. Ik zie alleen dat mensen vooral hier met D2jsp werken. Als ik zou gaan spelen ga ik niets ruilen en alles proberen zelf te vinden :)

Samen spelen uiteraard wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op woensdag 22 april 2009 @ 10:36:
[...]

Mijn sorc is atm ook aan diggelen kan nog wel wallen en UT preparen.
Heb zelf ook nog een organ set en minstens 1 3x3 :)
Sorc aan diggelen? Waarom dat dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op woensdag 22 april 2009 @ 10:57:
[...]

Sorc aan diggelen? Waarom dat dan?
Verkopen :)
Net 94 omdat ik er weer eens werk in stak maar met het uitzicht op een reset kun je beter voor de reset verkopen want in dezelfde week kopen alleen de NL resellers en Anni hunters massaal in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Jullie zijn echt knettergek. Voor hetzelfde geld duurt het nog tot eind juni ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op woensdag 22 april 2009 @ 11:14:
Jullie zijn echt knettergek. Voor hetzelfde geld duurt het nog tot eind juni ofzo.
Dan ben ik tot die tijd wat minder d2 aan het spelen ;)
Af en toe beetje goldfarmen met mijn barb kan wel, en als ik even een boot op me mld zealer zet kan ik wel mld pvpen met mc :) Had de boots die ik daarop had zitten (zie igot, dikke lvl 30 dual res fhr frw dex boots) verkocht voor 35fg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
ah ik heb nog men soso, die wil ik verkopen maar krijg ik nie echt verkocht atm.

wat we tot reset gaan doen?
1) Nerco maken van het spul dat ik heb liggen en niet verkocht krijg -> Zo hoog mogelijk krijgen
2) HCL Party spelen -> niet doodgaan en proberen lvl 90 te halen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Wat is op dit moment de beste manier van lvlen?
Vicarious schreef op woensdag 22 april 2009 @ 11:14:
Er staat op meerdere sites vermeld dat dit waarschijnlijk EIND april word :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpoTs schreef op woensdag 22 april 2009 @ 12:03:
Wat is op dit moment de beste manier van lvlen?

[...]

Er staat op meerdere sites vermeld dat dit waarschijnlijk EIND april word :)
Ja maar er zijn zoveel sites en andere randoms die het opvatten als daadwerkelijk eind april.
Het kan op zijn vroegst eind april zijn maar bijv. ook net zo goed begin juni.. noone knows.
Gezien ik de vorige reset meemaakte kan ik het weten: beter te vroeg dan te laat want vorige keer had ik nog 7 dagen om al mijn chars te verkopen voor een paar fg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
beste manier om te lvl'en : UT
2de beste manier om te level (tot 60) : Choas Runs
na 60: Baal runs.

Atm 110fg op men hele lightsoso ( men sojs daarbij )
mja da vinnik nie goe met sojs erbij ( had ze der niet mogen bijzetten i know ) :p

soso pack :

Lightsorcs: 40k Lightning dmg.(lvl 89)

Eschuta 3/ +25% -5% / 28 energy
Spirit Monarch 34% 110mana
Cta cs 4/1/2
Spirit Monarch 33% 93mana
Shako Ummed
COH Acheronplate
+3 light 10%FCR Amu
2*Soj orange Skin
Mages
Treks
Anarch

Stash:

4 light sk
13/18/7 anni
sorc 12/15 torch
153/24/11 Geeds

8*16life sc
1*17l sc
1*5%FHr sc
2*10fr sc
36life lc
21l/14m lc

Merc:
Any Ral'ed
Forti Fire Fleece
Eth CV Infinity -52%

ergens kan je me niet zoveel schelen, heb 320fg atm en is toch al leuk voor next ladder ( hoewel je daar geen ruk mee bent op start :) )

[ Voor 55% gewijzigd door BitchCrew op 22-04-2009 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
BitchCrew schreef op woensdag 22 april 2009 @ 12:18:
beste manier om te lvl'en : UT
2de beste manier om te level (tot 60) : Choas Runs
na 60: Baal runs.

Atm 110fg op men hele lightsoso ( men sojs daarbij )
mja da vinnik nie goe met sojs erbij ( had ze der niet mogen bijzetten i know ) :p
Ah, dus daar is ondertussen wel weer verandering in gekomen :)

Vroeger was het,
1 - 15 - Tristram runs
15 - 20 --> Tombs
20 - 25 --> cowz normal
25 - 40 --> Baal normal.

E.d. :) lijkt me iig weer leuk om is te kijken of het nog intressant is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:26
Ik heb het spel ook weer eens uit de kast gehaald.

Leuk om weer eens te doen, ben nu begonnen aan een lightningsorc. Eens een keer een build die ik nog niet zo vaak gemaakt heb :+

Iemand nog wat tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
Suicyder schreef op woensdag 22 april 2009 @ 12:23:

Leuk om weer eens te doen, ben nu begonnen aan een lightningsorc. Eens een keer een build die ik nog niet zo vaak gemaakt heb :+

Iemand nog wat tips?
Mijn gear staat paar post hoger.

Tips:
Lightsoso heeft infinity nodig en redelijk goede gear om in hell rond te lopen.
Je kan best op iGot even kijken hoe kyo bv zijn soso heeft gemaakt, gegeared, gestatted, geskilled.

werkt als een speer die build. ( heb die ook )

[ Voor 3% gewijzigd door BitchCrew op 22-04-2009 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
SpoTs schreef op woensdag 22 april 2009 @ 12:20:
[...]

Vroeger was het,
1 - 15 - Tristram runs
15 - 20 --> Tombs
20 - 25 --> cowz normal
25 - 40 --> Baal normal.

oh vanaf 1 te beginnen zonder rush?
-> al heel heel lang nietmeer gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Suicyder schreef op woensdag 22 april 2009 @ 12:23:

Iemand nog wat tips?
Zie igot voor oa. mijn build.
Qua skills etc is er maar 1 echt goede weg dus easy as that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
BitchCrew schreef op woensdag 22 april 2009 @ 12:31:
[...]

oh vanaf 1 te beginnen zonder rush?
-> al heel heel lang nietmeer gedaan.
Hehe, waarschijnlijk als ik net begin ken ik nog geen mensen online. En om meteen te bietsen om een rush vind ik ook zoiets. Eerst zelf energie erin stoppen, en daarna pas vragen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BitchCrew
als je wilt rush ik je donderdagavond wat.

ga toch zelf een char rushen dus je kan gelijk mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
BitchCrew schreef op woensdag 22 april 2009 @ 13:27:
als je wilt rush ik je donderdagavond wat.

ga toch zelf een char rushen dus je kan gelijk mee :)
Hehe thx voor het aanbod, maar donderdag ben ik er niet ;-) ik ga zowiezo eerst zelf ff pielen om ff weer in te komen.. tis al zolang geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:26
Ik kom anders morgenaaf wel meedoen, of het moet vanavond na 8 uur/ half 9 ook kunnen. Maat van me joint dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
SpoTs schreef op woensdag 22 april 2009 @ 12:20:
[...]

Vroeger was het,
1 - 15 - Tristram runs
15 - 20 --> Tombs
20 - 25 --> cowz normal
25 - 40 --> Baal normal.
25-60 Enched cows NM :P met 2-3 chars in-game al 5 lvls per run, dus dat gaat in een full game wss sneller dan baal-normal ;)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Dan ga jij er vanuit dat je geboost word, want op 25 clear je Nightmare niet tot Diablo :p op 25 mag je blij zijn als je Diablo op normal solo red :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Je lijstje klopt wel aardig ;)
Al haak ik zelf meestal rond 35/37 af met baalruns en ga verder door nightmare runnen. Nightmare gaat vrij snel.. lv42/45 na act1. lv47/50act2. lv54/57 act3 :D

Vooral act3 leved als een tierelier vanaf 40 tot mid/eind 50...nm hoeft eigenlijk niets te runnen om te levelen, je komt er goed mee door. Voor normal is vooral het begin belangrijk idd die trists en tombs daarna baalruns.
oh note: als je niet gerushed word kun je ook geen cowies doen voor baal he ;)

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.