BitchCrew schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 17:34:
nja elke charbuild is redelijk skill/item afhankelijk op een paar uitzonderingen na.
Casters/Summoners/Elementals zijn dan beste optie denkik.
iGot kan ik alleen maar mee promoten,
ps kyo:
Got_SletZ is men nieuwe account ( atm HCL, en zal na reset main SCL account zijn )

Hehe is goed zal ik vanavond even veranderen en toevoegen

Maldred schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 17:40:
[...]
Als je een poisonmancer een trage killer vondt en daarom minder, maak dan geen bonemancer meteen na de ladder. Had er eentje met zo goed als alles eraan en dat was niet meteen een snellere killer

Ja, zoals ik al zei alleen met leuke gear zal je alles aan kunnen nou was mijne al duur maar vlak na de reset is dat onbetaalbaar

Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 18:02:
Zeer netjes kyo ! ik zei toch dat ze wel voor 3k gingen

zelfs zo met die "reset" aankondiging.
En inderdaad bitch, iedere character is wel gear afhankelijk maar voor bepaalde builds kan je ook toe met slecht-middelmatige gear. Summoner en ele druids doen al behoorlijke damage met mindere gear en zijn daarom wel leuke starters.
En ik kan ook alleen maar het igot forum aanraden. Hier bespreken we wel wat algemene D2 dingen maar daar worden de afspraken enz gemaakt. Zie TS voor de link

Ja dat wist ik wel maar je weet het maar nooit

Zonder reset had ik er wel 4k+ kunnen hebben maar ik klaag zeker niet

Jammer, binnenkort weer eens samen slashen

Thanks btw.
Jammer dat er geen fhr op zat dan was die nog veel meer waard zelfs als er fhr ipv 30FRW op zou zitten

Tja de rijken willen het beste van het beste voor pvpen en daarbij kan je op scl niet je gear makkelijker verliezen + godly gear blijft meestal zijn waarde behouden

Verwijderd schreef op dinsdag 21 april 2009 @ 22:25:
Ook al heb ik nooit str/dex op crafted boots gezien?

Haha
Die boots zijn inderdaad gewoon te goed door de 5% mana increase (max) en de 60 mana die erop zit, 10 fhr en 30 frw zijn ook wel erg nice en de res maakt het nog leuker

Zeker en daarbij is 60mana de max dus dubbel max stats

Door de 37fres ook nog eens godly icm spirit dan hoef je die fres niet meer ergens vandaan te toveren.
Vicarious schreef op woensdag 22 april 2009 @ 00:35:
Sick, 2950
Anyhow, na een ladder reset zijn builds die vooral van skills afhankelijk zijn voor de damage het makkelijkst om te maken. Skills kan namelijk iedereen krijgen door te levelen, goede gear is in het begin een stuk lastiger. Vooral veel magicfind-runs doen dus.

Precies top 1 in mijn trophy finds/crafts atm
Ja is ook en ik zal ook enorm veel rushes doen voor me mules / hfs / imbuequests / sockquests, zullen we ook de vruchten van plukken