scorpie schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 11:20:
Omdat ik niet meer kan wachten op D3, heb ik D2 maar weer aangeslingerd. Het probleem is alleen dat ik nu eindelijk eens een serieus goede build wil maken met een necromancer, maar alle build guides die ik vind spreken elkaar tegen of zijn verouderd, dus nu zie ik door het bos de bomen niet meer. Natuurlijk snap ik wel dat er meerdere builds modelijk zijn en dan ze allemaal wel sterk zijn, maar ik zou het zo zonde vinden om het hele spel nogmaals door te moeten spelen omdat ik dus een verkeerde build heb gemaakt. Hoe gaan jullie hier nou mee om?
Hmm daar zeg je me wat want Necromancer heeft sterke builds maar sommige zijn te slap zonder goede gear.
Ligt er dus totaal aan wat je wilt maken, of je de beschikbare items hebt of aan kan komen, spel wilt doorlopen of even een rush + UT run en dan aankleden maar.
Maldred schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 11:22:
Als wij een verkeerde keuze maken in onze builds, dan bouwen wij hem lekker opnieuw

. Gaat nog redelijk snel . Wat voor een build zoek je trouwens?
[...]
Denk het wel

. Tenminste ook eens geprobeerd en ik kon het ook niet 123 maken.
Heb al hulp gehad van boom, die verwees me door naar een aantal itempacks maar soms moet je wel veel zelf maken want ik wilde een eni dusk en in alle itempacks zat alleen eni ap...
scorpie schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 11:27:
Ja dat is een beetje het probleem, ik zoek een allround necromancer build die overal goed voor is. Leuk als je straks een summoning build hebt, maar als je ergens loopt zonder summoners, dan zit je alsnog in je eentje tegen beesten te vechten die je zelf no way aan kunt. Ok, je kunt dan een gollum hebben, maar dat schiet ook niet echt op natuurlijk.
Dan moet je 1. geen psnmancer nemen 2. geen bonemancer en 3. wel een summoner..of 4. cursemancer.
Skellies 20pt, Skelmast 20pt, Sumres 1pt, clay golem 1pt, Golemmast 1pt, CE 1-20pt, Decreptify 1+pt eventueel kan je je Golem/Golemmast maxen of Revives erbij nemen (maar dat laatste is niet nodig).
Thanks maar ben inmiddels al geholpen

Maldred schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 12:06:
[...]
Allround is summon-necro denk toch het beste. Kan je alles mee aan.
Wat je zegt is waar, als je skellies allemaal dood zijn, kan je idd weinig. Maar je moet ook niet vergeten dat je naast je skellies en je golem een merc rond hebt lopen. Meestal kan die ook wel wat doden.
Ook kan je, wanneer als je minions dood zijn, ff terug gaan naar een stuk waar je al was geweest, en daar weer skellies gaan halen. Of gewoon ff naar act 1, merc reviven en die daar wat laten doden, lukt ook altijd.
Precies gewoon een A2 Might merc en je kan knallen
Trouwens net mijn idee uitgeprobeerd en dat lukt best aardig.
Psndagger nec: max block, max fhr, max res, max DR best aardige bone armor (750dmg abs) en best redelijke mana + life. Frozen merc met pride doet me op 21-22k dmg met psndagger.. enige nadeel is dat ik low ias heb (50) en de psn over zo'n lange periode is, 16.4s maar wel goede ar (12+k).
Jammer alleen dat die poison zo lang erover duurt want anders was jet wel echt een leuke char