Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-06-2024

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op maandag 27 juli 2009 @ 15:09:
[...]

Precies of lucky zijn zoals ik dat je vaak niet geraakt wordt als je te dicht op diablo staat als die een lightning hose blaast ;) Vaak genoeg gehad maar volgens mij ligt dat aan dat ik op dia tp.
Klopt, ik zorg altijd dat ik al in het midden sta voordat diablo komt, meestal raakt hij me dan ook niet met die lightning hose. Als hij je wel raakt zie je je lifebulb vanzelf heel rap naar beneden gaan en dan ren je weg met een full rejuv in je mik.

Vicariously I live while the whole world dies

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maldred schreef op maandag 27 juli 2009 @ 11:19:
[...]

En je kan natuurlijk altijd rare builds uitproberen, zoals, weet ik veel, een necro die alleen maar curses gebruikt ;). Als je daarmee hell kan beaten, dan kan heb je diablo skills 8)
:7

Het blijft mijn favoriet, na 9 jaar spelen had ik daar toch echt de tofste momenten mee op het eind :D
Mijn laatste assa een hele goede tweede. Waar alleen de shadow warrior de kills maakte. Hoeveel effecten wil je hebben op je scherm? En is ze dood? Care, opnieuw summonen, burnen van de skills en synergies op haar en dan kun je weer los. Zo safe als wat en meer micromanagement dan een summon necro. En je hebt geen last van immunes :D Ook erg toffe build, al zeg ik het zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23-06 15:31
psychoclown schreef op maandag 27 juli 2009 @ 14:47:
Bartuc/Jade Talon/Buriza/Spike en GA (Guardian Angel) als die low ed of niet eth is zijn niks waard ben ik bang. Azurewrath kun je soms nog wat voor krijgen evenals Razortail.
Waar het in D2 bij het traden op neer komt is domweg geluk en ERG veel geduld.. dit is als je het ingame probeert te doen. Op d2jsp however is het vaak veel sneller dus daar kun je naar kijken :)

Als je mij toevoegd (zie playertable) kan ik je nog wel wat gear droppen die ik nog heb liggen.
Heb niet veel meer maar ik weet dat ik iig nog een occu 'ist' hebt dus dat moet je al lekker op weg helpen ;)
Ok, bedankt voor de info. Hieruit kan ik dus concluderen dat Shaftshop en Crown of Thieves wel veel waard zijn? Is het een goede keuze om mn merc daarmee te equippen?
Vicarious schreef op maandag 27 juli 2009 @ 15:05:
Oh over items gesproken, ik heb ook nog wel een zooi over. De echte elite items probeer ik nog wel eens te verkopen als het nonladder wordt, maar de andere items kun je op zich wel gratisj van me overnemen.
Bedankt voor jullie aanbod! Ik zal jullie vanavond even toevoegen. Ik wil natuurlijk niet alles kado krijgen, dat haalt de fun een beetje weg. Maar wat items om me op weg te helpen kan ik zeker gebruiken.

Dit zijn trouwens mijn gegevens:
Acc: Khiu
Necro: Hayden
Sorc: KouweBitsch(ja heel kansloos, mijn inspiratie liet me even zitten)

[ Voor 4% gewijzigd door Khiu op 27-07-2009 16:34 ]

Yo momma is so stupid, she thinks a lightsaber has fewer calories.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Khiu schreef op maandag 27 juli 2009 @ 16:31:
[...]

Ok, bedankt voor de info. Hieruit kan ik dus concluderen dat Shaftshop en Crown of Thieves wel veel waard zijn? Is het een goede keuze om mn merc daarmee te equippen?

[...]

Bedankt voor jullie aanbod! Ik zal jullie vanavond even toevoegen. Ik wil natuurlijk niet alles kado krijgen, dat haalt de fun een beetje weg. Maar wat items om me op weg te helpen kan ik zeker gebruiken.

Dit zijn trouwens mijn gegevens:
Acc: Khiu
Necro: Hayden
Sorc: KouweBitsch(ja heel kansloos, mijn inspiratie liet me even zitten)
Veel waard zijn ze niet maar die items die ik opnoemde die niks waard zijn zegt meer iets over de tijd dat deze ladder bestaat en de behoeften van de spelers :)
Het zijn opzich leuke items en behalve GA en razortail wordt de rest niet of nauwelijks meer gebruikt.

Zal je later ook even in de playertable opnemen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
Thx, ik heb ook meteen 2 collega's en een vriend verslaafd gemaakt. Gaat de goede kant op.
Ben ook wel benieuwd naar Uber Tristrams, zou ik wel es mee willen maken, daarvoor zal ik es op dat andere forum rondneuzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184982

Ik heb ook nog veel items liggen, occu's/Tal stuff/crown of thieve etc. Ben alleen niet veel online dus moet je beetje geluk hebben of mij hier/d2jsp pm'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Source
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-07-2022
Ben ik trouwens blij dat Baal Marius heeft gekilled. Ik vond Marius erg irritant sorry voor diegene die dat niet vonden. :P
Hij hadt gewoon naar Tyrael moeten luisteren en niet de soulstone uit Baal moeten halen.

Erg gaaf trouwens Khiu dat je een light sorceress build hebt gekozen, dat zie ik niet vaak (heb zelf meteorb build)
psychoclown heeft me ook vandaag geholpen met een nieuwe merc uitkiezen. A2 merc met defensive.
Neem een holy freeze merc (NM defensive) en ze zullen iig niet meer zo snel zijn.
Sorry voor de vraag: Wat bedoel je precies met holy freeze en NM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The_Source schreef op maandag 27 juli 2009 @ 18:45:
Ben ik trouwens blij dat Baal Marius heeft gekilled. Ik vond Marius erg irritant sorry voor diegene die dat niet vonden. :P
Hij hadt gewoon naar Tyrael moeten luisteren en niet de soulstone uit Baal moeten halen.

Erg gaaf trouwens Khiu dat je een light sorceress build hebt gekozen, dat zie ik niet vaak (heb zelf meteorb build)
psychoclown heeft me ook vandaag geholpen met een nieuwe merc uitkiezen. A2 merc met defensive.

[...]

Sorry voor de vraag: Wat bedoel je precies met holy freeze en NM?
Hij heeft volgens mij een blizzsorc, want ik was degene die over lightsorcs begon O+
Een A2 NM defensive merc heeft holy freeze aura en die kan je alleen op NM halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:02
De merc's uit de verschillende moeilijkheidsgraden hebben verschillende skills (althans normal en hell zijn wel gelijk)
De defence nm merc uit act2 heeft holy freeze.
word gezien als de beste merc skill.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
Heb idd geen light sorc, eerst even een goede MFer daarna gaan we de aparte builds uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Strak plan normaal gesproken, maar nu kun je al best veel gear krijgen van de GoTters hier ;) Als je nog hulp nodig hebt met een bepaalde build (skills, statpoints of gear uitzoeken) horen we het wel. Er loopt hier aardig wat speelervaring rond zo langzamerhand :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
True, maar toch vind ik het zelf vinden van items een leuk aspect van Diablo 2, dus ik wil niet alles krijgen. Gister al heel veel van psychoclown gekregen, waarvoor dank. De rest ook bedankt voor het aanbod, heb nu wel even voldoende denk ik, anders hoef ik nergens meer voor te MFen.
Ik ben wel erg benieuwd met welke armor jullie je merc hebben equipped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Khiu schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 09:04:
True, maar toch vind ik het zelf vinden van items een leuk aspect van Diablo 2, dus ik wil niet alles krijgen. Gister al heel veel van psychoclown gekregen, waarvoor dank. De rest ook bedankt voor het aanbod, heb nu wel even voldoende denk ik, anders hoef ik nergens meer voor te MFen.
Ik ben wel erg benieuwd met welke armor jullie je merc hebben equipped.
Geen dank hoor deed er toch bijna niks meer mee :)
Allemaal Eth Bugged Fotitudes 3xxxdef (El Sol Dol Lo).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Goede keuzes zijn:
- Fortitude (veel defense, extra dmg en wat resists)
- Chains of Honor (2 skills dus betere aura, hoge resists en behoorlijke defense)
- Shaftstop (damage reduction, liefst eth op een merc)
- Stone (veel defense en wat resists, goedkoper dan fortitude)
- Gloom (veel resists, aardige defense)
- Duress (wat resists, extra dmg, crushing blow, open wounds en FHR)

Als je wat goedkopere keuzes wil hoor ik het wel. Dan moet je denken aan Duriels Shell en dat soort armors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjorzo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-07-2020
Hey, gotters. hoe staan de zaken hier.
Heb het erg druk gehad en kon daarom niet echt spelen.

Zijn er nog mensen die active zijn hardcore of softcore.
Zag hans al online op d2jsp =) de rest niet zo active.

Groeten Sjorzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Komen weinig mensen op jsp op het moment. Ik ga geen nieuwe char maken atm en spullen verkopen geeft ook niet echt meer fg :D

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Weinig activiteit op dit moment:
- We zijn bezig met een HCL untwinked party. We zitten echter in act4 dus dat loopt op zijn einde
- psychoclownkyozu en ik oefenen even op classic. Na de reset willen we namelijk zsm classic rushes kunnen geven zodat iedereen snel weer zijn characters op de been heeft
- Een aantal mensen is heel af en toe nog online om wat zooi te verkopen

Op de huidige ladder wordt nog weinig gespeeld, nieuwe chars worden ook nauwelijks nog gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klopt, ben denk ik degene die nog het meeste op jsp komt om af en toe even een topic te bumpen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
Vicarious schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 10:11:
Goede keuzes zijn:
- Fortitude (veel defense, extra dmg en wat resists)
- Chains of Honor (2 skills dus betere aura, hoge resists en behoorlijke defense)
- Shaftstop (damage reduction, liefst eth op een merc)
- Stone (veel defense en wat resists, goedkoper dan fortitude)
- Gloom (veel resists, aardige defense)
- Duress (wat resists, extra dmg, crushing blow, open wounds en FHR)

Als je wat goedkopere keuzes wil hoor ik het wel. Dan moet je denken aan Duriels Shell en dat soort armors.
Bedankt voor de info, redelijk duur allemaal idd. Jammer van die Lo in Fortitude.

Even wat en op d2jsp rondgekeken de items die ik heb en wil staan er niet eens tussen, iedereen trade alleen maar hoger. Lastig om er zo laat in de ladder bij te komen I guess.
Ook even gekeken in de NL sectie, wat een stelletje idioten daar...

Edit:
Keek even bij de prijzen, wat bedoelen ze met Ls in:
Greater Talons 3 Ls (No Adds) | 15 Forum Gold

[ Voor 5% gewijzigd door Khiu op 28-07-2009 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zie niet zo gauw wat voor idioten er rondlopen maar ik weet wel dat er genoeg in de ladder sectie zitten..
Zul je straks nog wel meemaken als je nog speelt wanneer de patch er is ;)

Heb je trouwens in de playertable opgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

HC NL is helemaal leeg, zie daar helemaal niemand meer.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sjorzo schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 12:27:

Groeten Sjorzo.
Ik ben gekapt en ook niet van plan meer in 1.13 terug te zijn. Ik vermaak me wel met andere dingen (MGS4 en Oblivion op PS3 bv).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Khiu schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 16:43:
[...]
Edit:
Keek even bij de prijzen, wat bedoelen ze met Ls in:
Greater Talons 3 Ls (No Adds) | 15 Forum Gold
LS = Lightning sentry, main skill van trap-assasin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peke
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-05 15:21
Sjorzo schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 12:27:

Groeten Sjorzo.
Had die Sjorzo,
wel ik heb nog een lvl 30 nec op hcl, afgelopen week een beetje gespeeld en mss maak ik nog eens 1 nieuwe char op de volgende ladder, sowieso speel ik zo weinig mogelijk, gewoon als ontspanning eens een uurtje nu en dan of een avond als ik echt niets beters kan verzinnen.

Als je zin wil ik altijd wel meedoen, acc *pekebe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Khiu schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 16:43:
[...]

Bedankt voor de info, redelijk duur allemaal idd. Jammer van die Lo in Fortitude.
Goedkoper dan:
- Griswold Armor (STR vooral)
- Duriels Shell
- Alles met hoge defense en +life en/of resists
- Shaftstop (toch niet heel duur)
- Gladiators Bane

Eigenlijk alles wat hier staat (vooral onderaan): http://classic.battle.net.../exceptional/uarmor.shtml

Of hier: http://classic.battle.net.../items/elite/uarmor.shtml als je genoeg STR op je merc hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:53
Zo ik leef ook nog steeds hoor! Open iedere dag vol verwachting dit topic/ d2jsp in de hoop op nieuwe informatie omtrent 1.13 maar helaas :(

Ben nu bezig met fallensword (net als kwakke btw!) en vooral vakantie aan het vieren op het terras voor mijn huis :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 23:18:
[...]

..Lijstje..

Eigenlijk alles wat hier staat (vooral onderaan): http://classic.battle.net.../exceptional/uarmor.shtml

Of hier: http://classic.battle.net.../items/elite/uarmor.shtml als je genoeg STR op je merc hebt.
Precies eigenlijk volstaat elke cheap high def armor wel ook rares (heb je ze weer :D) met aardige stats kunnen erg nuttig zijn. Denk hierbij aan: high def, fhr, Life, res en natuurlijk sockets.
Als helm zijn dit goede opties (van cheap naar duur):
• Rockstopper (eth)
• Stealskull (eth)
• CoT (eth)
• Gaze (eth)
• Andariel (eth)

Wat erg cheap en onderschat wordt is een circlet met 2x-3x fdmg, die werkt(e) op mijn solo untwinked merc erg lekker en geeft hem met zijn might aura toch wel een leuke boost. Weet dus alleen niet hoe dat op een holy freeze merc is :)
microoo schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 23:21:
Zo ik leef ook nog steeds hoor! Open iedere dag vol verwachting dit topic/ d2jsp in de hoop op nieuwe informatie omtrent 1.13 maar helaas :(

Ben nu bezig met fallensword (net als kwakke btw!) en vooral vakantie aan het vieren op het terras voor mijn huis :D
Pff Jur je liet me al schrikken man, ik alle stenen omdraaien zit je gewoon op de tuinstoel :D
Heel goed inderdaad ik zit hier ook steeds zoveel mogelijk van de zon te genieten en een kleurtje gaat bij mij altijd best vlot (zonder te verbranden ;)) maar ik kan tweakers niet zonder updates laten zitten dus ik houd altijd mijn ogen open.. Helaas voor D2 komt er bar weinig nieuws naar buiten, voor D3 daarentegen wordt het een erg leuke maand, beginnend op 31 Augustus (Blizzard op de GC, 3 dagen lang).

[ Voor 31% gewijzigd door psychoclown op 29-07-2009 01:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
microoo schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 23:21:

yep, FS moet de nieuwe fg-maker worden als ik eenmaal lvl 250 heb bereikt daar :P

qua jsp is het idd stil; een ker in de zoveel tijd zet ik mn LS-gear in de verkoop, maar daar komt neit echt veel meer op af de laatste tijd :( ik hou iig mijn sword-setu, inclusief mn dex-armors en de rest is voor de verkoop... LS is een beetje dood aan het bloeden imho, dus of ik daar nog fg uit ga halen is zeer de vraag :(

ik log nog wel geregeld in op b.net, maar zie zelden iemand online... eergister toevallig wat untwinked cowboys en oldskoolers die op zn lalala naar A5 baal struinen, maar geen lekkere baal-parties of mf-runs...
mn heb nog een kale blader staan, en een crap-built lightsorc, maar dan heb je het ook wel gehad... geen zin om weer een nieuwe hammer te bouwen; de bedoeling was juist om te wachten op de reset...

Denk dat het geen slimme zet is geweest van Blizzard om ZO VER van tevoren een reset aante kondigen; op deze manier kill je de community, en die hebben ze nog weer nodig als D3 uitkomt...

naja, we wachten 1.13 wel af; ben benieuwd of het alleen blijft bij bug-fixing, of dat er daadwerkelijk nieuws is (ik vrees voor het eerste...)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Met een aantal gefixte bugs ben ik al heel blij hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Laatst online: 02-10-2023
Vicarious schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 08:35:
Ik denk dat we al blij mogen zijn als die dit jaar komt :p

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
Ok, dan gaan we maar es flink MFen vanavond, even kijken of ik dan wat fg kan regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kwakke01 schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 08:08:
[...]

yep, FS moet de nieuwe fg-maker worden als ik eenmaal lvl 250 heb bereikt daar :P

qua jsp is het idd stil; een ker in de zoveel tijd zet ik mn LS-gear in de verkoop, maar daar komt neit echt veel meer op af de laatste tijd :( ik hou iig mijn sword-setu, inclusief mn dex-armors en de rest is voor de verkoop... LS is een beetje dood aan het bloeden imho, dus of ik daar nog fg uit ga halen is zeer de vraag :(

ik log nog wel geregeld in op b.net, maar zie zelden iemand online... eergister toevallig wat untwinked cowboys en oldskoolers die op zn lalala naar A5 baal struinen, maar geen lekkere baal-parties of mf-runs...
mn heb nog een kale blader staan, en een crap-built lightsorc, maar dan heb je het ook wel gehad... geen zin om weer een nieuwe hammer te bouwen; de bedoeling was juist om te wachten op de reset...

Denk dat het geen slimme zet is geweest van Blizzard om ZO VER van tevoren een reset aante kondigen; op deze manier kill je de community, en die hebben ze nog weer nodig als D3 uitkomt...

naja, we wachten 1.13 wel af; ben benieuwd of het alleen blijft bij bug-fixing, of dat er daadwerkelijk nieuws is (ik vrees voor het eerste...)
Ja dat merkte ik sinds release van 1.15 al... erg zonde want ik heb nog veel Arcane+ voor in de verkoop maar dat ging toen al niet meer.

Dat was zeker niet slim van Blizzard en al snap ik wel dat die WC3 bug critical was maar dat is geen excuus! Meestal kondigen ze 2 weken van tevoren aan zoals Bashiok later opmerkte maar feit is dat ze dat nooit hadden kunnen redden in 2 weken want je ziet al hoe ze lang ze er nu nog over doen en dan moet de PTR ook nog beginnen... :X
Trouwens is het een mix van bug-fixing en nieuwe stuff want sowieso krijgen we een monsterlijk grote stash voor de rest verwacht ik toch wel een aantal nieuwe runewords oid.
Vicarious schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 08:35:
Precies van mij hoeft het ook niet drastisch aangepakt te worden maar zoals die grotere stash spreekt me wel erg aan, als groot rares verzamelaar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sory guys, LS is dood sinds ik er op begonnen ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pheno79 schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 14:40:
Sory guys, LS is dood sinds ik er op begonnen ben :P
Haha dat valt wel mee hoor ;)
Patch 1.15 is de boosdoener.. van muten een skill maken heeft in ieder geval voor kwakke en mij de bron van LS-inkomsten gedood.

Speelde het wellicht niet zo vaak maar de tijden dat ik speelde heb ik aardig wat fg binnen zien druppelen op een goede dag zelfs ~25 trades van 1+fg moet je nagaan wat dat voor Kwakke met zijn dikke vondsten opleverde.

[ Voor 25% gewijzigd door psychoclown op 29-07-2009 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrboomblaster
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12-2024
@kwakke: nou als je nog baalruns/mfruns zoekt voeg me dan maar aan je lijstje toe, ben dagelijks te vinden op bnet. Tijdelijk account tot reset: *mfchariii

D2 acc: *Mrboomblasterhc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 10:31:
[...]

Ja dat merkte ik sinds release van 1.15 al... erg zonde want ik heb nog veel Arcane+ voor in de verkoop maar dat ging toen al niet meer.

Dat was zeker niet slim van Blizzard en al snap ik wel dat die WC3 bug critical was maar dat is geen excuus! Meestal kondigen ze 2 weken van tevoren aan zoals Bashiok later opmerkte maar feit is dat ze dat nooit hadden kunnen redden in 2 weken want je ziet al hoe ze lang ze er nu nog over doen en dan moet de PTR ook nog beginnen... :X
Trouwens is het een mix van bug-fixing en nieuwe stuff want sowieso krijgen we een monsterlijk grote stash voor de rest verwacht ik toch wel een aantal nieuwe runewords oid.

[...]

Precies van mij hoeft het ook niet drastisch aangepakt te worden maar zoals die grotere stash spreekt me wel erg aan, als groot rares verzamelaar :D
die lui die met D2 patch bezig waren en toen naar WC3 team zijn gehaald voor die critical error, die zijn nog steeds niet weer begonnen aan de D2 patch, dat las ik laatst ergens (volgens mij in D3 topic) dat ze weer met D2 patch zouden beginnen als de WC3 error gefixed en stabiel was

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 14:45:
[...]

Haha dat valt wel mee hoor ;)
Patch 1.15 is de boosdoener.. van muten een skill maken heeft in ieder geval voor kwakke en mij de bron van LS-inkomsten gedood.

Speelde het wellicht niet zo vaak maar de tijden dat ik speelde heb ik aardig wat fg binnen zien druppelen op een goede dag zelfs ~25 trades van 1+fg moet je nagaan wat dat voor Kwakke met zijn dikke vondsten opleverde.
Ik ben blij dat ik coldturkey er af ben. Dat fg was voor mij gewoon niet te doen. ZO frustrerend om elke beginnende lutser door duping 1xxx fg te zien hebben en zelf blij zijn met 1 fg per week :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 19:50:
[...]

die lui die met D2 patch bezig waren en toen naar WC3 team zijn gehaald voor die critical error, die zijn nog steeds niet weer begonnen aan de D2 patch, dat las ik laatst ergens (volgens mij in D3 topic) dat ze weer met D2 patch zouden beginnen als de WC3 error gefixed en stabiel was
Dat klopt dat kan je trouwens ook hier hebben gelezen want dat heb ik zelf ook nog gepost :D
Pheno79 schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 20:27:
[...]

Ik ben blij dat ik coldturkey er af ben. Dat fg was voor mij gewoon niet te doen. ZO frustrerend om elke beginnende lutser door duping 1xxx fg te zien hebben en zelf blij zijn met 1 fg per week :')
Mja dat is zeker zuur, zelf heb ik natuurlijk aardig wat en ook voor veel mensen in zeer korte tijd maar ik kijk ook zelf met ongeloof naar sommige 2008/2009 lui met dikke 20k.. Een 2009 had zelfs een tijdje terug 88k maar die heeft nu nog ~20k met 2 dikke roze donorstars dus of een rijke pappa of zieke WoW trade..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20-06 18:39
Ik voel me echt een noob hier :)

LS? wat is dat?

Patch 1.15? Ik dacht dat 1.13 nog niet eens uit was...

Enne wat is FG?

Ik heb al gezocht naar Diablo acronyms, maar ik denk niet dat die afkorting hier van toepassing zijn (Lightining Sentry / Lightning Strike voor LS en Fire Golem voor FG)

[ Voor 46% gewijzigd door _Peter2_ op 29-07-2009 22:56 ]

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Peter2_ schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 22:54:
Ik voel me echt een noob hier :)

LS? wat is dat?

Patch 1.15? Ik dacht dat 1.13 nog niet eens uit was...

Enne wat is FG?

Ik heb al gezocht naar Diablo acronyms, maar ik denk niet dat die afkorting hier van toepassing zijn (Lightining Sentry / Lightning Strike voor LS en Fire Golem voor FG)
LS= Ladders Slasher
FG= Forum Gold van www.d2jsp.org

patch 1.15 gaat over een ander spel Ladder Slasher, ook op www.d2jsp.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwakke01
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-01 17:59
mrboomblaster schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 19:09:
@kwakke: nou als je nog baalruns/mfruns zoekt voeg me dan maar aan je lijstje toe, ben dagelijks te vinden op bnet. Tijdelijk account tot reset: *mfchariii
Check boom; weet niet of ik komende week veel online zal zijn, maar als ik de kans zie zal ik je eff toevoegen aan de f-list van Got-guild :)

https://www.strava.com/athletes/3141922 http://www.diabloprogress.com/player/gotkwakke-2365 http://eu.battle.net/d3/en/profile/GoTKwakke-2365/hero/74145410

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
Heb ik eindelijk tijd om te MFen, ligt m'n internet er thuis uit... Bah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Khiu schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 09:11:
Heb ik eindelijk tijd om te MFen, ligt m'n internet er thuis uit... Bah!
Haha dat is zuur! Op classic wilde het gister best wel in volle csruns, oa. twitchthroe gevonden en die zocht ik al dus dat was wel mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orthad Dae
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-04 00:04
Weer een tijdje geleden maar denk ga weer eens beginnen met Diablo.
Blijft een fantastisch spel.
Kan ook maar niet wachten tot diablo 3 er eindelijk is.

Zelfs me vriendin ermee aangestoken.
Is het geen gezeur over "doe de afwas" dan is het wel gezeur over items :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemCOW
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:04
Gisteren ook sinds een tijdje weer LoD gespeeld over LAN. Eigenlijk waren we een beetje gestopt vanwege de lag over lan en hoopte dat met onze snelle computers en gigabit lan dat wel over zou zijn. Nou niet dus, als de FPS/ping aan heb gezet zie ik die af en toe boven de 100 springen. Zijn er tips om dit te verbeteren?

Andere spellen hebben er overigens geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

RemCOW schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 11:32:
Gisteren ook sinds een tijdje weer LoD gespeeld over LAN. Eigenlijk waren we een beetje gestopt vanwege de lag over lan en hoopte dat met onze snelle computers en gigabit lan dat wel over zou zijn. Nou niet dus, als de FPS/ping aan heb gezet zie ik die af en toe boven de 100 springen. Zijn er tips om dit te verbeteren?

Ik ben geinteresseerd. Ik heb ook last van bizarre lags terwijl mijn internet gewoon prima gaat normaal gesproken. Wel eens geswitcht naar wired ipv draadloos en dat hielp wel ietsje, maar ook dan heb ik af en toe nog rare lag op momenten dat anderen dit niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RemCOW schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 11:32:

Vicarious schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 11:56:
[...]

Ik ben geinteresseerd. Ik heb ook last van bizarre lags terwijl mijn internet gewoon prima gaat normaal gesproken. Wel eens geswitcht naar wired ipv draadloos en dat hielp wel ietsje, maar ook dan heb ik af en toe nog rare lag op momenten dat anderen dit niet hebben.
Hmm dan begin ik te twijfelen of dit wel aan de connectie ligt.. zelf krijg ik bijv. hevige lag als er een torrent klaar is en gaat 'controleren'. Misschien kunnen jullie daar eens op letten, dus op enige hdd activiteit en van Vic kan ik wel de bevindingen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Wat is trouwens voor de meesten om straks met de ladder reset eerst met D2:classic te beginnen?
Vanwege de drops? of is Classic veel makkelijker om te levelen??

Sinds lod, heb ik classic eigenlijk nooit meer aangeraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou het plan is om via classic naar LoD te komen, geen A5 dus het gaat een stuk sneller.
Rushes voor hf, rushen voor chars voor het complete overzicht zou ik kijken op igot forum daar heb ik alles op een rijtje gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 13:01:
Nou het plan is om via classic naar LoD te komen, geen A5 dus het gaat een stuk sneller.
Rushes voor hf, rushen voor chars voor het complete overzicht zou ik kijken op igot forum daar heb ik alles op een rijtje gezet.
a5 is niet zo'n probleem, maar vooral de ancients met de level requirement. Kun je omheen buggen door een 'gater' te hebben (1 persoon die wel hoog genoeg is qua lvl, ancients gedaan heeft en de baalquest doet), maar dat kost vaak ook een stuk meer tijd. Als de ancients geen lvlrequirement hadden had er waarschijnlijk niemand classic rushes gedaan, want dan is het de moeite niet.

Over de lag: ik zorg altijd dat mijn computer niets anders doet, behalve dan dat MSN openstaat. Geen torrents dus, ook niet op de andere computer. Dat is dus al min of meer uitgesloten dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Het is niet meer zoals vroeger dat bepaalde ringen enkel in classic konden droppen?

Gisteren dropte er trouwens een grijze Col Voulge op Hell-act1
Ik kijken, ethereal....
Werd al enthousiast, zitten er maar 3sockets op :(
We hadden trouwens 3 Col Voulges gevonden in een paar uur tijd met zijn 2en in act1.
Dus als je er 1 zoekt voor je merc, weet je waar je moet wezen.

[ Voor 71% gewijzigd door Sinned123 op 30-07-2009 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 13:32:
[...]

a5 is niet zo'n probleem, maar vooral de ancients met de level requirement. Kun je omheen buggen door een 'gater' te hebben (1 persoon die wel hoog genoeg is qua lvl, ancients gedaan heeft en de baalquest doet), maar dat kost vaak ook een stuk meer tijd. Als de ancients geen lvlrequirement hadden had er waarschijnlijk niemand classic rushes gedaan, want dan is het de moeite niet.

Over de lag: ik zorg altijd dat mijn computer niets anders doet, behalve dan dat MSN openstaat. Geen torrents dus, ook niet op de andere computer. Dat is dus al min of meer uitgesloten dan.
Ja klopt en daar heb je zeker gelijk in maar ik bedoelde A5 in zijn geheel, even door WSK tpen is zo gedaan zeker als je zoals ik de maps redelijk kent :)

Hmm vreemd en daarvoor had je er nooit last van, hoeveel mensen met Wireless zitten er in de buurt?
DNS666 schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 13:42:
Het is niet meer zoals vroeger dat bepaalde ringen enkel in classic konden droppen?

Gisteren dropte er trouwens een grijze Col Voulge op Hell-act1
Ik kijken, ethereal....
Werd al enthousiast, zitten er maar 3sockets op :(
We hadden trouwens 3 Col Voulges gevonden in een paar uur tijd met zijn 2en in act1.
Dus als je er 1 zoekt voor je merc, weet je waar je moet wezen.
Hmm weet niet zo gauw wat voor je ringen je dan zou bedoelen maar over het algemeen vind ik op LoD een stuk betere ringen als ik ga mfen.

Heel hell eigenlijk wel vooral als je weinig mf hebt. Cows is ook een goede voor socketables :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vind net mavina armor, als iemand die moet hebben, gratis af te halen via mij of psychoclown

(message voor psycho: wel gear van mijn necro intact houden plz :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 15:30:
vind net mavina armor, als iemand die moet hebben, gratis af te halen via mij of psychoclown

(message voor psycho: wel gear van mijn necro intact houden plz :))
Hehe ok maar wees gerust zit toch niet meer op jou accounts :)
Als jij nog wat nodig hebt moet je maar even roepen heb nog goede rares liggen en handvol uniques.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

psychoclown schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 14:43:
[...]

Hmm vreemd en daarvoor had je er nooit last van, hoeveel mensen met Wireless zitten er in de buurt?
Teveel, woon in een flat. MAar zoals ik al zei: het lijkt er haast op alsof alleen Diablo er last van heeft... Bovendien heb ik het soms ook als ik bedraad speel.

[ Voor 7% gewijzigd door Vicarious op 30-07-2009 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 17:29:
[...]

Teveel, woon in een flat. MAar zoals ik al zei: het lijkt er haast op alsof alleen Diablo er last van heeft... Bovendien heb ik het soms ook als ik bedraad speel.
Owja dat is waar.. heel raar, firewall van je router/modem die teveel blokkeert of scanned?
Ports voor D2 open staan? TCP: 6112 - 6119, 4000 UDP: 6112 - 6119.
Heb ik in Arnhem wel in Enschede volgens mij niet (of ik moet het daar ook eens gedaan hebben maar dat kan ik nu niet checken).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

openstaan? Van binnen naar buiten toe wel ja, ik blokkeer in principe niets. Anders zou het ook helemaal niet moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vicarious schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 19:21:
openstaan? Van binnen naar buiten toe wel ja, ik blokkeer in principe niets. Anders zou het ook helemaal niet moeten werken.
Nja mijn firewall van de router heeft uitgebreide opties en ook al kan je zonder poorten open te gooien prima spelen wil het soms nog wel eens helpen en echt kwaad kan het niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Hmm weet niet zo gauw wat voor je ringen je dan zou bedoelen maar over het algemeen vind ik op LoD een stuk betere ringen als ik ga mfen.

Heel hell eigenlijk wel vooral als je weinig mf hebt. Cows is ook een goede voor socketables :)
Ik meen mij iets te herrineren over dual leech ringen met all res en nog andere zieke stats er bij.
Maar kan het mis hebben.
Die dan ook nog vooral laag level hadden ~30-35
Een hoop van die ringen zijn later ook nog hevig geduped dacht ik.

[ Voor 7% gewijzigd door Sinned123 op 30-07-2009 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DNS666 schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 22:10:
[...]

Ik meen mij iets te herrineren over dual leech ringen met all res en nog andere zieke stats er bij.
Maar kan het mis hebben.
http://newd2event.net/ind...creenshots/duped_items/58

dat soort ringetjes bedoel je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
Precies wat ik bedoelde eigenlijk.
Ik zie daar meer ringen staat met zieke stats.

Dual leech 5% + 15% all res en ook nog 30+ life :/

Met craften kan je ook leuken items rollen, maar daar is de lvl req af en toe bizar hoog van, dat hadden veel van deze items niet.

[ Voor 33% gewijzigd door Sinned123 op 31-07-2009 07:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DNS666 schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 13:42:
Nee. Ik denk dat je de beruchte constriction ring nog bedoeld: 100 all res, -2 life per sec en misschien nog wat stats, not sure. Dat was een ring dat via lokaal aangemaakte savegames op ladder konden komen. Zo bestaan er ook gloves met de stats van wizardspike bv. Alleen nonladder, volgens mij zijn er geen gaten meer om van buitenaf items te droppen in bnet (non)ladder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
die bedoelde ik eigenlijk juist niet.
Het ging om de ringen zoals boven als voorbeeld.
Dacht dat classic betere drops kon hebben op ringen.

Verder had je voor de construction ring een extreem hoog level nodig?
95 ofzo dacht ik.

Gezocht naar Construction ring :
http://newd2event.net/ind...ts/hacked-bugged_items/11

Gaat nergens over die stats :/

[ Voor 38% gewijzigd door Sinned123 op 31-07-2009 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Laatst online: 02-10-2023
DNS666 schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 07:43:
die bedoelde ik eigenlijk juist niet.
Het ging om de ringen zoals boven als voorbeeld.
Dacht dat classic betere drops kon hebben op ringen.

Verder had je voor de construction ring een extreem hoog level nodig?
95 ofzo dacht ik.

Gezocht naar Construction ring :
http://newd2event.net/ind...ts/hacked-bugged_items/11

Gaat nergens over die stats :/
Dat is ook de reden dat ie nooit live is gegaan :)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khiu
psychoclown schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 19:38:
[...]

Nja mijn firewall van de router heeft uitgebreide opties en ook al kan je zonder poorten open te gooien prima spelen wil het soms nog wel eens helpen en echt kwaad kan het niet :)
Volgens mij heeft het openen van een poort alleen maar invloed op het feit dat de connectie gemaakt kan worden en niet op de snelheid ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DNS666 schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 22:10:
[...]

Maar kan het mis hebben.
Ahja dat klopt alles is zeer low lvlreq in classic.
Pheno79 schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 07:24:
[...]
Nee. Ik denk dat je de beruchte constriction ring nog bedoeld: 100 all res, -2 life per sec en misschien nog wat stats, not sure. Dat was een ring dat via lokaal aangemaakte savegames op ladder konden komen. Zo bestaan er ook gloves met de stats van wizardspike bv. Alleen nonladder, volgens mij zijn er geen gaten meer om van buitenaf items te droppen in bnet (non)ladder.
Ja en ander leuk spul als, bugbelts, bugged atma boots etc :)
Khiu schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 08:56:
[...]

Volgens mij heeft het openen van een poort alleen maar invloed op het feit dat de connectie gemaakt kan worden en niet op de snelheid ervan.
Ja en daar gaat het nou juist om ;)
Zoals Vic heeft altijd enorm veel lag en dat is zowel wireless als wired, je kunt het iig altijd even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
De grootste grap is dat construction ring niet bugged was.
Het zit daadwerkelijk in de mpq

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DNS666 schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 10:52:
Dat klopt maar die heeft het niet gemaakt tot de final.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 11-06-2024
Die heb ik ooit ook nog gehad... best zieke ringen. Maar ik herinner me zo ook nog de bugged SOJ's die de stats hadden van de Oculus :P

Wordt er nog steeds samen gespeeld tussen de GoTTer's? Ik ben zelf sindskort weer begonnen op Ladder SC :)

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Shuvit schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 13:28:
Die heb ik ooit ook nog gehad... best zieke ringen. Maar ik herinner me zo ook nog de bugged SOJ's die de stats hadden van de Oculus :P

Wordt er nog steeds samen gespeeld tussen de GoTTer's? Ik ben zelf sindskort weer begonnen op Ladder SC :)
Bijna iedereen is gestopt wachtend op de nieuwe ladder; 1.13. Als die komt, zullen de got'ters natuurlijk weer massaal samen spelen. Maar dat duurt nog wel even, helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 184982 schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 13:31:
[...]

Bijna iedereen is gestopt wachtend op de nieuwe ladder; 1.13. Als die komt, zullen de got'ters natuurlijk weer massaal samen spelen. Maar dat duurt nog wel even, helaas.
Behalve dan de niet te vergeten HC untwinked party, de classic oefenaars en boom die nog HCL speelt af en toe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Anoniem: 184982 schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 13:31:
[...]

Ahja, kan de tijd wel even weer gebruiken om er in te komen. Ik speel zelf een op dit moment lvl 88 sorc (Niobi) en een nieuwe pally die net 68 is (PennenLikker). Heb zelf nog nooit pally's gespeeld dus is een goed moment om ze uit te testen :)

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shuvit schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 13:54:
[...]

Ahja, kan de tijd wel even weer gebruiken om er in te komen. Ik speel zelf een op dit moment lvl 88 sorc (Niobi) en een nieuwe pally die net 68 is (PennenLikker). Heb zelf nog nooit pally's gespeeld dus is een goed moment om ze uit te testen :)
Als je wat gear nodig hebt add me maar en spreek me aan ingame (als je in de playertable wilt stuur me een DM of post het hier). Heb niet bijzonder veel maar wel wat aardige dingen die nog weg kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
psychoclown schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 14:52:
[...]

Als je wat gear nodig hebt add me maar en spreek me aan ingame (als je in de playertable wilt stuur me een DM of post het hier). Heb niet bijzonder veel maar wel wat aardige dingen die nog weg kunnen.
Thanks voor de aanbod, maar mijn sorc loopt inmiddels al met full Tal-rasha's dus MF is al geen probleem meer. Ik had wat geluk met een Ist rune van de Hellforge :)

En je mag mijn sorc wel in de player table zetten, of mogen alle "serieuze" karakters er in? Mijn sorc (Niobi) staat op "Shuvit" account. Dit is zo'n beetje mijn hoofd karakter. Mijn paladin staat op mijn andere account waar ik ook items op mule, geen idee of je die ook wilt hebben :)

[ Voor 22% gewijzigd door Shuvit op 31-07-2009 15:48 ]

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DNS666 schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 10:52:
Dat klopt, maar is er wel door een bug tussen lokaal<->bnet op het bnet gekomen...De MPQ kun je wijzigen zodat het in de game (Singleplayer) kan vallen, er waren dus gaten gevonden om dat ding over te hevelen naar de realms. In zoverre bugged ;) Alle andere items zijn gewoonweg met een hexeditor in elkaar geflanst, dus je kon in principe alles maken wat je wilde. Dat kan nog steeds in Single Player. De applicatie Hero Editor bv :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shuvit schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 15:07:
[...]

Thanks voor de aanbod, maar mijn sorc loopt inmiddels al met full Tal-rasha's dus MF is al geen probleem meer. Ik had wat geluk met een Ist rune van de Hellforge :)

En je mag mijn sorc wel in de player table zetten, of mogen alle "serieuze" karakters er in? Mijn sorc (Niobi) staat op "Shuvit" account. Dit is zo'n beetje mijn hoofd karakter. Mijn paladin staat op mijn andere account waar ik ook items op mule, geen idee of je die ook wilt hebben :)
Ok nja als je wat wilt moet je het maar zeggen ik heb oa nog occu, treks, ww, rares en redelijke mana boots.
Owja in de playertable komt alleen je main account dus in dit geval Shuvit als ik het goed begrepen heb :)

[ Voor 7% gewijzigd door psychoclown op 31-07-2009 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
psychoclown schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 16:58:
[...]

Ok nja als je wat wilt moet je het maar zeggen ik heb oa nog occu, treks, ww, rares en redelijke mana boots.
Owja in de playertable komt alleen je main account dus in dit geval Shuvit als ik het goed begrepen heb :)
Yep correct. Ik zoek eigenlijk een Zaka shield, als iemand die nog heeft liggen houdt ik me aanbevolen. Ik heb vast wel zoot inmiddels wat bruikbaar is :)

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shuvit schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 19:17:
[...]

Yep correct. Ik zoek eigenlijk een Zaka shield, als iemand die nog heeft liggen houdt ik me aanbevolen. Ik heb vast wel zoot inmiddels wat bruikbaar is :)
Hmm dat heb ik dan weer niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shuvit schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 19:17:
[...]

lijkt me eigenlijk dat je meer hebt aan een Sacred Targe met 45 base res en 4 sox om spirit in te maken

ervanuitgaande dat je een hammerdin hebt

heb je geen hammerdin dan ben je met een Exile beter af, liefst dan eth bugged 45@ Vortex/ST

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 22:57:
[...]

lijkt me eigenlijk dat je meer hebt aan een Sacred Targe met 45 base res en 4 sox om spirit in te maken

heb je geen hammerdin dan ben je met een Exile beter af, liefst dan eth bugged 45@ Vortex/ST
Mja maar als je net weer begint heb je die niet 123 ook al zijn ze atm nog zo goedkoop.. al zijn ze wel lastiger te krijgen dan toen de community nog volop draaiende was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Dalyxia schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 22:57:
[...]

Zealot/smiter. Dus eigenlijk wil ik een 3sock Vortex schild voor Sanctuary :)

Zakarum heb ik nodig om iig mijn resists omhoog te werken en ik voor socket wapens (5 sock phaseblade - Grief) / armor (4 sock Archon - Fortitude) pit runs oid kan doen. Beetje als een start-up schild dus :)

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shuvit schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 23:12:
[...]

Zealot/smiter. Dus eigenlijk wil ik een 3sock Vortex schild voor Sanctuary :)

Zakarum heb ik nodig om iig mijn resists omhoog te werken en ik voor socket wapens (5 sock phaseblade - Grief) / armor (4 sock Archon - Fortitude) pit runs oid kan doen. Beetje als een start-up schild dus :)
ik geloof niet dat exile veel duurder is als zaka atm, zowiezo is sanctuary niet echt een goed schild, mja, lekkere resists, maar meer heb je er niet aan, exile is 10x beter vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vicarious

Vicarious

☑Rekt | ☐ Not rekt

Zaka heb ik wel, eventueel compleet met Um. Add mn SCL of HCL account maar en pm me maar ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op zaterdag 01 augustus 2009 @ 18:26:
[...]

ik geloof niet dat exile veel duurder is als zaka atm, zowiezo is sanctuary niet echt een goed schild, mja, lekkere resists, maar meer heb je er niet aan, exile is 10x beter vind ik
Nog wel duurder hoor en sanctuary is erg lekker voor een redelijk cheap smiter/zealer, met een low 25@ elite pala shield heb je al sowieso 75@, leuke block, fhr en de dex helpt ook nog voor block wat effectief meer vita is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Had eens een idee in mijn koppie en die wil ik nu eens echt met hero editor uitproberen. Alleen snap ik het nu al iets meer dan de vorige keer dat ik het probeerde maar nou wil even wat runewords eruit knallen maar dat gaat niet zomaar blijkt. Moet je echt alle adds handmatig gaan toevoegen? Heb gewoon hero editor v0.96.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-06 09:38

scorpie

Supra Addict

Omdat ik niet meer kan wachten op D3, heb ik D2 maar weer aangeslingerd. Het probleem is alleen dat ik nu eindelijk eens een serieus goede build wil maken met een necromancer, maar alle build guides die ik vind spreken elkaar tegen of zijn verouderd, dus nu zie ik door het bos de bomen niet meer. Natuurlijk snap ik wel dat er meerdere builds modelijk zijn en dan ze allemaal wel sterk zijn, maar ik zou het zo zonde vinden om het hele spel nogmaals door te moeten spelen omdat ik dus een verkeerde build heb gemaakt. Hoe gaan jullie hier nou mee om?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
Als wij een verkeerde keuze maken in onze builds, dan bouwen wij hem lekker opnieuw :). Gaat nog redelijk snel . Wat voor een build zoek je trouwens?
psychoclown schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 10:25:
Had eens een idee in mijn koppie en die wil ik nu eens echt met hero editor uitproberen. Alleen snap ik het nu al iets meer dan de vorige keer dat ik het probeerde maar nou wil even wat runewords eruit knallen maar dat gaat niet zomaar blijkt. Moet je echt alle adds handmatig gaan toevoegen? Heb gewoon hero editor v0.96.
Denk het wel :). Tenminste ook eens geprobeerd en ik kon het ook niet 123 maken.

[ Voor 63% gewijzigd door Maldred op 02-08-2009 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-06 09:38

scorpie

Supra Addict

Ja dat is een beetje het probleem, ik zoek een allround necromancer build die overal goed voor is. Leuk als je straks een summoning build hebt, maar als je ergens loopt zonder summoners, dan zit je alsnog in je eentje tegen beesten te vechten die je zelf no way aan kunt. Ok, je kunt dan een gollum hebben, maar dat schiet ook niet echt op natuurlijk.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
psychoclown schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 10:25:
Ik heb voor hero editor wel een item pack. Zal het wel op een servertje gooien zodra ik vanavond thuis ben :)

(Hoewel je nog steeds de items 1 voor 1 toe moet voegen....)

[ Voor 46% gewijzigd door Shuvit op 02-08-2009 11:44 ]

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maldred
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-04-2023
scorpie schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 11:27:
Ja dat is een beetje het probleem, ik zoek een allround necromancer build die overal goed voor is. Leuk als je straks een summoning build hebt, maar als je ergens loopt zonder summoners, dan zit je alsnog in je eentje tegen beesten te vechten die je zelf no way aan kunt. Ok, je kunt dan een gollum hebben, maar dat schiet ook niet echt op natuurlijk.
Allround is summon-necro denk toch het beste. Kan je alles mee aan.

Wat je zegt is waar, als je skellies allemaal dood zijn, kan je idd weinig. Maar je moet ook niet vergeten dat je naast je skellies en je golem een merc rond hebt lopen. Meestal kan die ook wel wat doden.

Ook kan je, wanneer als je minions dood zijn, ff terug gaan naar een stuk waar je al was geweest, en daar weer skellies gaan halen. Of gewoon ff naar act 1, merc reviven en die daar wat laten doden, lukt ook altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
scorpie schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 11:20:
Omdat ik niet meer kan wachten op D3, heb ik D2 maar weer aangeslingerd. Het probleem is alleen dat ik nu eindelijk eens een serieus goede build wil maken met een necromancer, maar alle build guides die ik vind spreken elkaar tegen of zijn verouderd, dus nu zie ik door het bos de bomen niet meer. Natuurlijk snap ik wel dat er meerdere builds modelijk zijn en dan ze allemaal wel sterk zijn, maar ik zou het zo zonde vinden om het hele spel nogmaals door te moeten spelen omdat ik dus een verkeerde build heb gemaakt. Hoe gaan jullie hier nou mee om?
Hmm daar zeg je me wat want Necromancer heeft sterke builds maar sommige zijn te slap zonder goede gear.
Ligt er dus totaal aan wat je wilt maken, of je de beschikbare items hebt of aan kan komen, spel wilt doorlopen of even een rush + UT run en dan aankleden maar.
Maldred schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 11:22:
Als wij een verkeerde keuze maken in onze builds, dan bouwen wij hem lekker opnieuw :). Gaat nog redelijk snel . Wat voor een build zoek je trouwens?

[...]

Denk het wel :). Tenminste ook eens geprobeerd en ik kon het ook niet 123 maken.
Heb al hulp gehad van boom, die verwees me door naar een aantal itempacks maar soms moet je wel veel zelf maken want ik wilde een eni dusk en in alle itempacks zat alleen eni ap...
scorpie schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 11:27:
Dan moet je 1. geen psnmancer nemen 2. geen bonemancer en 3. wel een summoner..of 4. cursemancer.
Skellies 20pt, Skelmast 20pt, Sumres 1pt, clay golem 1pt, Golemmast 1pt, CE 1-20pt, Decreptify 1+pt eventueel kan je je Golem/Golemmast maxen of Revives erbij nemen (maar dat laatste is niet nodig).
Shuvit schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 11:41:
[...]

Ik heb voor hero editor wel een item pack. Zal het wel op een servertje gooien zodra ik vanavond thuis ben :)

(Hoewel je nog steeds de items 1 voor 1 toe moet voegen....)
Thanks maar ben inmiddels al geholpen :)
Maldred schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 12:06:
[...]

Allround is summon-necro denk toch het beste. Kan je alles mee aan.

Wat je zegt is waar, als je skellies allemaal dood zijn, kan je idd weinig. Maar je moet ook niet vergeten dat je naast je skellies en je golem een merc rond hebt lopen. Meestal kan die ook wel wat doden.

Ook kan je, wanneer als je minions dood zijn, ff terug gaan naar een stuk waar je al was geweest, en daar weer skellies gaan halen. Of gewoon ff naar act 1, merc reviven en die daar wat laten doden, lukt ook altijd.
Precies gewoon een A2 Might merc en je kan knallen :)

Trouwens net mijn idee uitgeprobeerd en dat lukt best aardig.
Psndagger nec: max block, max fhr, max res, max DR best aardige bone armor (750dmg abs) en best redelijke mana + life. Frozen merc met pride doet me op 21-22k dmg met psndagger.. enige nadeel is dat ik low ias heb (50) en de psn over zo'n lange periode is, 16.4s maar wel goede ar (12+k).
Jammer alleen dat die poison zo lang erover duurt want anders was jet wel echt een leuke char :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Mijn geduld is beloond, heb zojuist 1 van de 3 items gevonden dat ik wilde hebben. Een mooie Superior Vortex Shield met 3 sockets + 43 to all resist :D

Pit runs mogen wel saai zijn, maar als er iets dropped is het ook gelijk erg goed :)

[ Voor 22% gewijzigd door Shuvit op 02-08-2009 13:28 ]

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shuvit schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 13:27:
Mijn geduld is beloond, heb zojuist 1 van de 3 items gevonden dat ik wilde hebben. Een mooie Superior Vortex Shield met 3 sockets + 43 to all resist :D

Pit runs mogen wel saai zijn, maar als er iets dropped is het ook gelijk erg goed :)
netjes, trouwens ik kwam nog een CoT tegen dus mocht je die willen zeg het maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 13:05:
[...]

Hmm daar zeg je me wat want Necromancer heeft sterke builds maar sommige zijn te slap zonder goede gear.
Ligt er dus totaal aan wat je wilt maken, of je de beschikbare items hebt of aan kan komen, spel wilt doorlopen of even een rush + UT run en dan aankleden maar.

[...]

Heb al hulp gehad van boom, die verwees me door naar een aantal itempacks maar soms moet je wel veel zelf maken want ik wilde een eni dusk en in alle itempacks zat alleen eni ap...

[...]

Dan moet je 1. geen psnmancer nemen 2. geen bonemancer en 3. wel een summoner..of 4. cursemancer.
Skellies 20pt, Skelmast 20pt, Sumres 1pt, clay golem 1pt, Golemmast 1pt, CE 1-20pt, Decreptify 1+pt eventueel kan je je Golem/Golemmast maxen of Revives erbij nemen (maar dat laatste is niet nodig).

[...]

Thanks maar ben inmiddels al geholpen :)

[...]

Precies gewoon een A2 Might merc en je kan knallen :)

Trouwens net mijn idee uitgeprobeerd en dat lukt best aardig.
Psndagger nec: max block, max fhr, max res, max DR best aardige bone armor (750dmg abs) en best redelijke mana + life. Frozen merc met pride doet me op 21-22k dmg met psndagger.. enige nadeel is dat ik low ias heb (50) en de psn over zo'n lange periode is, 16.4s maar wel goede ar (12+k).
Jammer alleen dat die poison zo lang erover duurt want anders was jet wel echt een leuke char :)
bij die itempacks moet je nog ff opletten, want bij de schilden heb ik bij een aantal mods gevonden die er niet op horen

op de Exile Vortex zit bijvoorbeeld Increased Chance of Blocking, terwijl dat er niet op hoort, en ook geen stat is die er base op kan zitten

en ook zitten er op een aantal items "enhanced damage" ipv de base stat "enhanced defense"

verder moet je veel runewords zelf maken, meestal creeer ik zelf het item, vul de base stats goed in, maak er sockets in, dan add ik hem bij mijn char, samen met de runes en maak ik ingame het runeword, als ik dan de stats hoger wil, dan edit ik hem verder in hero editor. ( bij ladder only rw's doe ik hetzelfde zodat de stats dei hij krijgt van de runes er goed inzitten, en daarna edit ik het gewoon volledige zodat het een runeword word :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 15:45:
[...]

bij die itempacks moet je nog ff opletten, want bij de schilden heb ik bij een aantal mods gevonden die er niet op horen

op de Exile Vortex zit bijvoorbeeld Increased Chance of Blocking, terwijl dat er niet op hoort, en ook geen stat is die er base op kan zitten

en ook zitten er op een aantal items "enhanced damage" ipv de base stat "enhanced defense"

verder moet je veel runewords zelf maken, meestal creeer ik zelf het item, vul de base stats goed in, maak er sockets in, dan add ik hem bij mijn char, samen met de runes en maak ik ingame het runeword, als ik dan de stats hoger wil, dan edit ik hem verder in hero editor. ( bij ladder only rw's doe ik hetzelfde zodat de stats dei hij krijgt van de runes er goed inzitten, en daarna edit ik het gewoon volledige zodat het een runeword word :)
Mja maar heb maar 2 schilden nodig namelijk bo spirit en storm 15/-15 jewel :)
Heb wel voor mij realistische belt amu en gloves gemaakt, niet meteen perfect want dat is niet zoveel aan.

[ Voor 5% gewijzigd door psychoclown op 02-08-2009 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychoclown schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 15:59:
[...]

Mja maar heb maar 2 schilden nodig namelijk bo spirit en storm 15/-15 jewel :)
Heb wel voor mij realistische belt amu en gloves gemaakt, niet meteen perfect want dat is niet zoveel aan.
toch zou ik even checken of de stats wel kloppen op spirit en storm :)

edit: ook de nv (not visible) stats die er af en toe stiekem op zit, die je niet kan zien ingame

[ Voor 11% gewijzigd door Dalyxia op 02-08-2009 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dalyxia schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 16:14:
[...]

toch zou ik even checken of de stats wel kloppen op spirit en storm :)

edit: ook de nv (not visible) stats die er af en toe stiekem op zit, die je niet kan zien ingame
Storm kan ik me nog wel voorstellen maar waarom spirit checken? Gebruik hem toch alleen voor bo verder niet ;)
Net even gechecked en storm klopt zoals ik al dacht te hebben zien, rest heb ik of zelf gemaakt of had ik al gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
Is er iemand die een Mal rune heeft en die wil ruilen voor een Ist rune? :)

void

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:27
Hoe krijg ik in Tal Rasha's die eind level baas dood
ik ben een Sor van level 23 wat ik ook probeert met magie niets helpt op dat ding
Ik ben ben alleen gespec in ICE :( maar bevriezen hoe maar van dat ding en ik heb denk ik veel te weinig slagkracht met me wapens

wat en hoe moet ik hem met een Sor verslaan dit is de eerste keer dat ik met een Sor speel .

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/GAMES/Game2009-08-0217-32-39-61.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door ravw op 02-08-2009 17:36 ]

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuvit
ravw schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 17:32:
Hoe krijg ik in Tal Rasha's die eind level baas dood
ik ben een Sor van level 2 wat ik ook probeert met magie niets helpt op dat ding
Ik ben ben alleen gespec in ICE :( maar bevriezen hoe maar van dat ding en ik heb denk ik veel te weinig slagkracht met me wapens

wat en hoe moet ik hem met een Sor verslaan dit is de eerste keer dat ik met een Sor speel .
Ik heb die ook met Fireballs plat gekregen, wel eerst static charge gebruikt om hem op 50% te krijgen. Meestal lukt dat net voordat je merc plat gaat :)

Met cold zou het wel lukken maar denk dat het wel een eeuw gaat duren dan. Je kan altijd anderen vragen of ze je effe met die boss willen helpen.

[ Voor 11% gewijzigd door Shuvit op 02-08-2009 17:39 ]

void

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.