Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geerrrt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16-06 09:33
Schaapmed schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 09:43:
[...]

Hoelang duurt zo'n gevecht? :P Ik was met 20 man ookal tijdje bezig :P ook omdat de DPS niet erg hoog lag maarja is het dan niet redelijk moeilijk?
Duurde bij ons ongeveer 10 minuten. Het had sneller gekunt als we een retri/shadowpriest/survival hunter hadden voor de Replenishment.

Eury#2434

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LesCacques
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 24-03 11:22

LesCacques

Les Cacques sont retournés

vanaaf lekker Naxx25 farm run en maly25 speedkill. Mag ik mezelf weer opofferen :P CoE op maly en dood vallen. Blijkt dat als ongeveer 18x 13% meer is dan mijn dps op een draak :D

je ne sais cacques

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06 15:55

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Leuk naxx runnen voor de 30000000000000000000000000000000000000000e keer :D. Falen omdat je weer een trial mee hebt die gewoon een bos mongool is met een connectie van 5000MS.

Straks in Ulduar lekker met de zweep er over heen, ben blij dat we weer aan het recruiten zijn!

[ Voor 56% gewijzigd door MrVegeta op 07-04-2009 09:55 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDjo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23-04 10:23
Gister voor het eerst Naxx gecleared en op Heroic, alleen klein stukje van de military quarter gemist dus nog niet die 2 achievements, maar voor een eerste keer clearen is een goed gevoel en voor mij één van de mooiste momenten in WoW (ben een late starter) tussendoor veel leuke gear opgepikt en DPS is flink omhoog gegaan na 1 run :)
Morgen Reset Naxx weer dus hopelijk ben ik available om mee te gaan, kan nog wel een aantal dingen verbeteren voordat Ulduar uitkomt!

Zit te twijfelen op dit moment om een andere pet te nemen (Hunter) ik heb op dit moment een Moth... maar ben er niet zo tevreden over, dus ga voor een Wolf of Cat denk, is een Elite beter als je die tamed of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
GeertJam schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 09:22:
Gisteravond ook weer eens wat raids gedaan. Begonnen met Malygos10 met wat mensen die er nog nooit geweest waren. Resultaat: 1 iemand dood en Malygos was dood :)
Bijna hetzelfde hier ;) .
Ben net een week lvl 80 en toch al redelijk gegeared. Dus gisteren maar Maly geprobeerd.
Samenstelling was niet optimaal dus verwachte well een paar wipes.
Van het vaste team - DK tank, Pally en Druid Healer, Fury Warrior + 2 hunters. Tot zover was alles nog redelijk normaal.
Toen de volgende mensen die gerespecced waren. Tankadin als Retri, Holy Priest als Shadow.
En dan de Newbies. Balance Druid die als Feral geleveld is en ik voor het eerst op mijn Resto Shaman.
Normaal ben ik op mijn mage diegene die de sparks oppak. En dat ging gisteren dus al gelijk fout.
Mally kreeg de eerste 2 sparks. Daarna toch maar weer de spark duty op me genomen. Frost shock en een hunter die het afmaakte. Heb daardoor in fase 1 eigenlijk nauwelijks meer geheald. Bleek ook wel toen de Resto Druid om de Mana-tide Totem vroeg.
Heroism en zowaar ruim op tijd in Fase 2. Daar mijn taak als healer goed gedaan, net als de rest van de groep zijn taak goed deed.
Hield de timer niet echt in de gaten tot men plotseling op Vent zei "Phase 3 Ping on the map".
Ruim 3:30 over hmmm het zal toch niet in 1 keer goed gaan.
Verloren al snel een dps en daarna een healer. Omdat ik gewoon mocht dps-en in deze fase moest ik nu ineens meehealen. Nooit gedaan maar ging aardig. Totdat hij zijn oog op mij richtte en toen was het gedaan.
Gelukkig weet de druid healer wat ie moet doen dus zeker 30 seconden voor de Enrage waren een aantal mensen een achievement rijker.

Moet toegeven dat healen als Resto Shaman me meer bevalt dan 'pew-pew' op mijn Mage.
Vandaag Old Kingdom en Drak'Tharon nog doen voor de achievement en dan hebben we dat ook we gehad.

WTB more harcore raiders for my Guild. 10 Mans is easy en die doorlopen we met gemak. Alleen nadeel is dat we te weinig mensen hebben voor een full guildrun in Naxx 25.

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Een Wolf wordt een erg goede raiding pet na patch 3.1, dus ik zou voor die gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:28

Wootlock

Evilution

Seraphin schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 09:42:
Gisteren Face Mauler geïnstalleerd; helaas weinig gedaan gister (alleen ff VOA 25 getanked), dus nog niet echt kunnen bepalen wat het verschil uitmaakt. Ik heb wel een paar minuten op de training dummy's staan hakken, en het gebruik van Face Mauler lijkt veelbelovend!

Normaal deed ik in heroics als kitty dps zo'n 1500-1600 dps, op de heroic training dummy deed ik nu (zonder ook maar enige buff) 1800 dps. Toch al een mooi begin. Overigens bleek hier wel duidelijk uit dat ik veeeel te weinig hit heb: op de non-heroic dummy deed ik 2.2k dps.

Binnenkort toch maar eens aan de slag om weer wat specifiekere dps / tank gear te krijgen (een aantal gear pieces gebruik ik nu voor beide rollen bij gebrek aan beter; zo heb ik dus maar 1 broek waar dan de +55 sta enchant op zit ipv +75AP, toch maar wat min/maxen).
Nice !
Verder past de addon zich ook aan als je al een andere kittydr00d in je raid hebt zitten, zo kan je (als hij mangle spammed) je meer gaan richten op je dots/bleed effects :)

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DonDjo schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 10:01:
Zit te twijfelen op dit moment om een andere pet te nemen (Hunter) ik heb op dit moment een Moth... maar ben er niet zo tevreden over, dus ga voor een Wolf of Cat denk, is een Elite beter als je die tamed of niet
Nope, blijven hetzelfde. Enkel de exotics hebben extra bonus.

Ik heb zelf nu 5 pets, moet er nog 2 naar lvl80 krijgen. Wolf uit TBC (zo'n mount), black bear, bruine vogel (basin), black ape (basin) en die cat met glowing oogjes. Bear is mijn favo, het is wel een tank pet maar heeft 2 leuke dump skills en met de MM talent kan die ze nonstop spammen. Wolf cry wordt btw stackable, raid wide met de 3.1 patch, dus wel handig om te hebben (al is het maar 130 ap ofzo).

Kort vraagje over saved instances, stel je hebt dus een 10 man naxx, half gecleared. Dag erna gaan er 5 members deze naxx weer in (gewone members, geen leader oid) en clearen deze volledig, is mijn 'saved' dan ook gecleared of hou ik de instance waar ik tot de helft ben gekomen?

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 07-04-2009 10:22 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:33

Snuffel

Vroem!

SinergyX schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 10:20:
[...]

...

Kort vraagje over saved instances, stel je hebt dus een 10 man naxx, half gecleared. Dag erna gaan er 5 members deze naxx weer in (gewone members, geen leader oid) en clearen deze volledig, is mijn 'saved' dan ook gecleared of hou ik de instance waar ik tot de helft ben gekomen?
Je krijgt een Raid-ID mee, en als die gefinished wordt door wie dan ook sta jij ook op gecleared.

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-06 20:14
[...]

Ik heb zelf nu 5 pets, moet er nog 2 naar lvl80 krijgen. Wolf uit TBC (zo'n mount), black bear, bruine vogel (basin), black ape (basin) en die cat met glowing oogjes. Bear is mijn favo, het is wel een tank pet maar heeft 2 leuke dump skills en met de MM talent kan die ze nonstop spammen. Wolf cry wordt btw stackable, raid wide met de 3.1 patch, dus wel handig om te hebben (al is het maar 130 ap ofzo).

Als die 5 ook in jou eerste groep van 10 hebben gezeten (en dus saved zijn in dezelfde instance) clearen ze hem ook voor jou.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11:19

RaseriaN

So much choices..

Om nog in te haken op het oude herinneren gedoe :

- Op je Rogue lekker in UBRS aan het rondrennen en op de zoveelste run hopen op 1 van de Dal'Rend zwaarden (of zelfs de dagger Felstriker!) en na zon 50 runs (in die tijd was er gewoon niet veel meer dan Dungeons!) droppen de Dal'Rend Mainhand en Offhand tegelijk en win ik beide rolls van een andere Rogue.
Nog nooit zo blij geweest met wat blauwe pixels en heb ze echt lang gebruikt!

- Na weken en weken sparen qua DKP en voorzichtig uitgeven eindelijk genoeg hebben om items te kunnen oppakken en niet als 2e te komen staan, zodat met het downen van Ragnaros (na weken proberen mind you) dan Perdition's Blade te kunnen looten! Zomg, 59 dps op een 1H! :Y)

- Jarnotjuh zien rondrennen met de staff van Scarlett Monastary (Illusionary Rod) en hem er maanden mee plagen omdat alle andere upgrades maar niet willen droppen of dat hij outrolled wordt :)

- Bij Geddon alle 8 groepen uitspreiden en dat alle 8 groepen proberen achter jarnotjuh aan te rennen en deze op te blazen ipv naar een veilige plek te lopen :P

En natuurlijk nog veel meer (BWL, Ony, Naxx40, AQ20/40) maar inderdaad, allemaal Vanilla WoW omdat toen er geen community was waar je alles kon nalezen over hoe alles werkte maar waar je alles zelf moest doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skillz schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 10:16:
Een Wolf wordt een erg goede raiding pet na patch 3.1, dus ik zou voor die gaan
Ik heb momenteel die demon wolf uit Zul'Drak. Ziet er erg cool uit :)

Overigens moet ik nog 5 levels en dan ben ik lvl 80 :D

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDjo
[...]

Voor exotic pets moet je toch BM specced zijn??
ik ben ondertussen Survival... dus dat zal niet meer lukken, ik ga dan denk voor een Wolf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

M'n beste WoW-ervaringen zijn toch ook vanilla WoW.

Epic warlock mount quest: lang voor gefarmed voor het gold voor de mats en hem dan uiteindelijk halen.

Ragnaros mollen voor ie submerged (guild had MC al bijna op farm toen ik hen joinde).

Twee raids van 40 man tezelfdertijd runnen: eentje in MC, ander in BWL. Ongelooflijk eigenlijk dat we 80 man tegelijkertijd aan het raiden hadden en dat drie dagen in de week. Poule van 100+ raiders om raids mee samen te stellen.

Vaelestraz: gewoon een episch gevecht. Iedere week opnieuw en ons maar afvragen hoeveel tries het ons nu zou kosten. Zelfs met BWL op farm was het steeds Russische roulette om die boss te doen. Veel frustraties ook toenertijd, maar nu kijk ik er wel met een heel voldaan gevoel op terug.

Weken op Firemaw whipen en hem dan uiteindelijk neer krijgen. Rest van BWL was een formaliteit dan, zelfs Chromaggus als Nefarius gaven ons minder problemen.

Chromaggus met 32 man voor de eerste keer downen. Het whipen op Firemaw had zijn tol geëisd en velen in de guild hadden geen zin om weer hetzelfde te doen op Chromaggus. O, de ironie dat we hem in week 2 met 32 man neer hadden. We wisten toen ook onmiddellijk wie de echte epic leechers in de guild waren en wie het voor het raiden op zich deed (ik was bij die 32 man trouwens). Probleem: je hebt 40 man nodig om te raiden, geen 32, dus we moesten wel de epic-leechers houden, maar vanaf dan is het achteruit gegaan.

Hard-core raiding guild gejoined en Naxx gaan doen (de Vanilla-versie). Op die manier miste ik wel de stap van AQ40 en ik mocht ook maar naar Naxx mee in back-up gevallen, maar desalniettemin heb ik enorm genoten van het professionalisme die deze guild aan boord legde om te raiden.

En dan is TBC gekomen en ging ik minder spelen. Uiteindelijk wel terug in m’n vorige guild gesukkeld en Karazhan, Gruul, Serpentshrine Cavern en The Eye kunnen doen, maar het was niet meer zoals vroeger. TBC had het gewoon niet voor mij en ben dan ook uit het spel gestapt. Ik hou wel het vliegen bij in TBC. De eerste keer op je flying Mount zitten en rondvliegen gaf wel een kick.

Enkele maanden voor WotLK opnieuw met WoW begonnen. Van Alliance naar Horde gegaan, nieuwe server, nieuwe guild en ik amuseer terug in het spel, maar het epische van Vanilla WoW is toch weg (was ook al in TBC weg). Ik zit dan ook in een casual guild waar we niet aan 25-man content toekomen, maar het is wel een geweldige leuke en sociale guild. Ik wil er allesbehalve weg. Uiteindelijk strookt WotLK nu wel met mijn speelstijl: ik kan op casual niveau toch alle content zien.

Maar ik mis de epische gevechten toch: Kel’Thuzad is geen Nefarius of Ragnaros. De DPS-race op Patchwork valt in het niet dan die op Vael. We zijn nu bezig met Sartharion met drakes up, maar dat is het toch ook nog niet gelijk vroeger.

Zoals het oeroude cliché gaat: vroeger was alles beter. Niettemin vind ik WOW op dit ogenblik leuk en dat is voor een groot deel aan mijn guild te danken. En dan nu de reclame: dat is Censura Divinus op Bloodhoof realm.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snuffel schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 10:22:
Je krijgt een Raid-ID mee, en als die gefinished wordt door wie dan ook sta jij ook op gecleared.
Toch vanavond even na vragen dan, anders ben ik wel erg pissed off. (ik ging juist voor militairy wing, daar zaten de hunter drops).
DonDjo schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 10:27:
Voor exotic pets moet je toch BM specced zijn??
ik ben ondertussen Survival... dus dat zal niet meer lukken, ik ga dan denk voor een Wolf
Klopt, maar met dual build opkomend lijkt me dat geen probleem ;) (ik ga BM/SV).

Denk dat ik ook mijn alts maar door ga lvlen, hunter wordt een beetje eentonig :P In iedergeval een druid en een warlock, en op hoger lvl zie ik wel welke van de 2 ik leuker vind.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonDjo
SinergyX schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 10:36:

Klopt, maar met dual build opkomend lijkt me dat geen probleem ;) (ik ga BM/SV).

Denk dat ik ook mijn alts maar door ga lvlen, hunter wordt een beetje eentonig :P In iedergeval een druid en een warlock, en op hoger lvl zie ik wel welke van de 2 ik leuker vind.
ahja helemaal vergeten, ik ga ook voor BM/SV
thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gotfurrr
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13:12
Een vraagje over mn rogue pvp rotatie (lvl 65 mutilate rogue)

Wat ik meestal doe is:

1. Cheapshot
2. Mutilate
3. Kidney shot
4. Dit is een kutstuk, omdat ik dan meestal geen energy heb om heel veel dmg te doen
5. Blind
6. Stealth of vanish als mn blind getrinket wordt
7. Cheapshot

Vooral bij stap 4 zit ik meestal gewoon op energy te wachten, terwijl ik wel improved kidney shot heb en dus juist dan eigenlijk dmg hoor te doen
Andere vraag is of het beter is om 5 point evis op te bouwen, of gewoon 1pt evis te spammen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-06 17:31
Snuffel schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 10:22:
[...]

Om hier even op door te gaan: wat als ik met een PuG 1 boss heb gekilled en ik word geinvite voor een andere PuG die al een stuk verder is. Kan ik daar dan gewoon aansluiten? Of werkt dat zo niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:02
RaseriaN schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 10:24:
- Jarnotjuh zien rondrennen met de staff van Scarlett Monastary (Illusionary Rod) en hem er maanden mee plagen omdat alle andere upgrades maar niet willen droppen of dat hij outrolled wordt :)

- Bij Geddon alle 8 groepen uitspreiden en dat alle 8 groepen proberen achter jarnotjuh aan te rennen en deze op te blazen ipv naar een veilige plek te lopen :P
Gister nog op VT over gehad ja, priceless was dat.
Gewoon een keer goed terugpakken en als je zelf de bom bent naar de tank toe lopen, dan leren ze het wel af.. :P

Die staff tja.. Toen maar een keer elemental mage staff gepakt, wist ik veel. Het was epic.. :P

Mis die oude tijden wel, MC/BWL/AQ waren zoveel vetter, omdat het nieuw was. Talloze dingen die je leerde/ontdekte, puur omdat je nog niet veel geraid had.

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katala
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 05-05 10:55
hulkie schreef op maandag 06 april 2009 @ 13:00:

Er werd besloten dat Sartharion ook nog wel neer kon. Prima, ik wil wel mee! Ben ik bijna bij de instance – you’ve been removed from the raidgroup... wtf? Dus ik whisper die raidleader wat er aan de hand is. Blijken zijn hunter vriendjes bang te zijn dat ik loot van ze zou stelen... Prima, maar zeg dat dan gewoon! Anyway, een uur later toen ik mijn wekelijkse 10 potjes arena had gedaan en uitlogde waren deze lootwhores nog steeds bezig met firewalls koppen.
Het kan nog een stuk erger hoor: Ik was gister een party aan het samenstellen voor heroic UP. Ik invite een tank. Hij vraagt om leader... "You have been removed from the group". Gelukkig waren de andere zo sociaal om weer met mij verder te gaan ipv die tank. Dit soort volk komt natuurlijk direct op m'n ignore list terecht.

Mijn mooiste wow momenten:
- Eerst keer ieder nieuw willekeurig gebied binnelopen en dan "ooooh"
- Level 60
- old school tarren mill world (of in Tanaris) pvp
- Server first Nefarian kill
- Server first Twins (AQ) kill
- Je eerste Patchwork kill (toen je nog niet in super gear zat dus)
- Je eerste flying mount
- Death Knight quest chain
- Lore in Wotlk, Arthas & Titan stuff

Ik kan nog wel even doorgaan zo:)

Ajax Amsterdam! Op naar de 4e ster!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Amras schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 10:46:
[...]

Om hier even op door te gaan: wat als ik met een PuG 1 boss heb gekilled en ik word geinvite voor een andere PuG die al een stuk verder is. Kan ik daar dan gewoon aansluiten? Of werkt dat zo niet?
Nee.
Hun hebben een ander raid ID dan jou

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Amras schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 10:46:
[...]

Nee als je gesaved bent met een instance kun je geen andere groep voor dezelfde instance joinen, je kunt alleen nog maar de instance in met hetzelfde raid-ID. Gesaved raak je zodra je een boss kill maakt of zodra je een instance ingaat waar al een boss is gekilld.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DonDjo schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 10:40:
ahja helemaal vergeten, ik ga ook voor BM/SV
thx
Ik kijk nog wel even naar de MM chances, mschien dat ik voor een MM/SV build ga en voor een BM/SV build. Opzich zijn er weinig grote wijzigingen, dus kan nog flink testen.
Wootlock schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 10:47:
Nee.
Hun hebben een ander raid ID dan jou
Daar snap ik het niet meer :P Ok, iets complexer voorbeeld:
Naxx10, 2 wing clear. Leader logt niet meer in.
5 man maken pug met 5 extra, gaan die naxx in.

Gelijktijdig gaan de overige 4 ook naxx in met 6 pug mensen, dus de orginele 10 man is nu gesplits in 2 10-man teams. Kan deze groep uberhaubt nog naar binnen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ gotfurrr: ik ben op 80 absoluut geen pvper meer, maar deed @ 70 in S3 leuk mee met mijn rogue op 2000 rating. Rotaties gebruik je niet echt in pvp. Als je het voor mekaar kunt krijgen druk te zetten zonder al je energy te gebruiken win je al vrij snel. Ik had vaak 5 cp klaar en mn stun van CD. Dan was het wachten tot de energie balk vol zit - stunnen en rammen maar. En natuurlijk communiceren met je maatje. PvP in arena gaat alleen maar over samenspel en communicatie. Veel oefenen dus en altijd energy overhouden voor de gouge/ kick/ andere interupts. Daarmee win je een gevecht!

@ sinergyx: Als in beide groepen de gesavede mensen leader zijn komen de eerste 10 mensen (verspreid over de 2 groepen) die naar binnen gaan in dezelfde instance, de rest krijgt de boodschap dat de instance vol is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-06 20:14
SinergyX schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 10:54:
[...]

Ik kijk nog wel even naar de MM chances, mschien dat ik voor een MM/SV build ga en voor een BM/SV build. Opzich zijn er weinig grote wijzigingen, dus kan nog flink testen.

[...]

Gelijktijdig gaan de overige 4 ook naxx in met 6 pug mensen, dus de orginele 10 man is nu gesplits in 2 10-man teams. Kan deze groep uberhaubt nog naar binnen dan?
Er kunnen maximaal 10 man met dat raid-id tegelijk in de instance zijn. Mensen in een groep waarvan de leaders gesaved zijn, worden automatisch ook gesaved zodra ze de instance binnen gaan.

De 10 eerste mensen met het raid-id komen in de instance, de rest zal of niet naar binnen kunnen, of bij binnenkomst een melding krijgen dat de instance al vol is en geteleporteerd worden naar je HS locatie

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:05

Valkyre

Kitesurf FTW!

SinergyX schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 10:54:
[...]

[...]

nee typ ingame /raidinfo en je ziet welke raidID je hebt, in dat ID kunnen er maar maximaal 10 mensen tegelijk in (als het naxx(normal) is)

als je unsaved bent kan je wel joinen, maar van Woensdag tot Woensdag (zolang is je ID geldig) kan elke boss maar 1x gekilled worden.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn beste wow moment: Level 10 worden met je night elf druid waar je 3 dagen over gedaan hebt en dan Darnassus ontdekken :D
/noobie

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn leukste WoW moment was in TBC

We hadden een avond gewiped op Archimond, mensen waren down we wouden hem nu eindelijk wel is killen zodat we ja verder konden staat zo stom als je bijna alles in BT kan killen behalve Archimond

Bestloten een Ticket aan te maken, het gesprek ging ongv zo

me : Hi there could you please come to our raid in MH to cheer us up and give us some motivation
20 min later
gm : Hi there mektheb, i would love to give you some motivation for your raid, let me get my fireworks and my blue jacket and ill be there in just a minute
Me : Ty very much this will be loads of fun

5min later POP voor de hele raid een kleine mini gnome met een blauw jasje die vuurwerk ging afschieten, dus je snapt natuurlijk wel dolle boel daarna :), vervolgens iedereen geflipt en opgevrolijkt archimond aangevallen en gedownend !

Ja dat zijn de momenten, MAAR hier komt het, volgende dag naar Black Temple liepen we door de trash omhoog naar de 1e boss Najentus en wie zat er op het rotsje links ?, juist ja die zelfde gm ;)

SS van de 1e x we hem zagen in MH

http://img90.imageshack.u...wscrnshot091508152834.jpg

SS van de 2e x heb ik hier niet op het moment

[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 07-04-2009 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:10

chromeeh

the Gnome

"Information

You are not authorised to download this attachment. "

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Information
You are not authorised to download this attachment.

:(

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-06 16:34
Ik heb nooit vanilla WoW gespeeld helaas dus heel veel bijzondere momenten heb ik niet. Maar mijn allermooiste was toch wel het behalven van de Epic Warlock Mount in TBC. Vond het helemaal geweldig hoe mijn guildies super enthousiast waren dat ze mee konden om de chain af te werken. En dan ook nog eens hoe blij ze voor me waren met het behalven van het beestje.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Gaaf hoor ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ok, saved lijkt me weer duidelijk. (dus er kunnen van mij part 40 mensen gekoppeld zijn aan een raid ID - pug ftw enzo - maar er kunnen er maar max 10 in zitten). Naja, hopelijk hebben ze dus niet 'mijn' naxx gecleared :/

Andere kant, morgen reset en moet toch nog wat bijleren, met name die boss na patchwork.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:16

Auredium

Informaticus Chaoticus

Mwa, zeer korte update.

Ik ben even verder gegaan, toch emt mijn alt want dat bevalt me het beste. Ik ben gewoon iemand die het leuker vind om iets nieuws op te bouwen. Level 80 is natuurlijk ubercool en echt klaar is je karakter nooit maar het is toch minder dan weer van voren af aan te beginnen met een schone lei.

Ik heb nu alleen problemen met een bepaalde missie. Ik moet een warlock goblin uit schakelen maar hij heeft een imp minion en rondom hem heen liggen orcs te slapen. Zelfs met de adds dood krijg ik hem niet door. Hij is level 12, ik level 11. Zelfs met al mijn Dot's up krijg ik hem niet neer. Ik zal eerst nog wat andere missies proberen voor ik deze nog eens probeer. Maar eigenlijk is juist dat ook iets wat ik leuk vind.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Coole screenie :D
Alleen die interface :X (sorry) Ik vind het een beetje chaotisch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

- Op je Rogue lekker in UBRS aan het rondrennen en op de zoveelste run hopen op 1 van de Dal'Rend zwaarden (of zelfs de dagger Felstriker!) en na zon 50 runs (in die tijd was er gewoon niet veel meer dan Dungeons!) droppen de Dal'Rend Mainhand en Offhand tegelijk en win ik beide rolls van een andere Rogue.

- Na weken en weken sparen qua DKP en voorzichtig uitgeven eindelijk genoeg hebben om items te kunnen oppakken en niet als 2e te komen staan, zodat met het downen van Ragnaros (na weken proberen mind you) dan Perdition's Blade te kunnen looten! Zomg, 59 dps op een 1H! :Y)

En natuurlijk nog veel meer (BWL, Ony, Naxx40, AQ20/40) maar inderdaad, allemaal Vanilla WoW omdat toen er geen community was waar je alles kon nalezen over hoe alles werkte maar waar je alles zelf moest doen.
Ik weet nog wel dat ik weet in week uit op Perd's heb gewacht... we hebben er welgeteld 1 gekregen, die naar de rogue met net 5 oid meer dkp had... :'(

Kreeg wel Vael's dagger eerste droppen. Mooiste MC ervaring: met m'n alt priest komen healen, de shit pwnen en dan ook nog es die EotS krijgen. Ach heel MC was eigenlijk een mooie ervaring toen waren rogues nog zo hard de dps kings dat niemand anders ook maar enigsinds in de buurt komt. Kan me nog Chromaggus fights herinneren waarop ik >10% van de dps deed (40 man raid lol).

Of nog verder terug... m'n solo jacht naar de Barman shanker. BRD was lastig, duurde lang, de groepen suckte, en vaak hadden ze geen zin om de barman ff af te maken. Dus maar solo doen dan, en dat ging ook goed. En dat ding was bijna gelijk aan Perd's dankzij z'n slow speed, dus de moeite waard. En dan Crusader erop lal! Was echt erg blij toen dat ding eindelijk dropte, kon ik lekker mensen ganken in BRM >:)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Laatst online: 16:04

Seraphin

Meep?

ghehehe tijdje geleden was ik UBRS omdat ik mijn T0 weer wil farmen; rend dropte toen ook opeens Dal'rend MH + OH, en nog een random BOE epic 2h zwaardje. Gaf wel even een flashback; ten tijde van vanilla wow zou een groepje redelijke door het lint zijn gegaan denk ik zo :D

Pre-TBC heb ik alleen ZG geraid: hopen dat panter boss haar staff dropt, gedoe met Hakkar :P

Mooiste momenten toch wel gehad in de 40-55 level range: de kingsize instances Maraudon / ST / BRD leren kennen etc. Server was toen voor mijn gevoel een wat kleinere / hechtere community (BG's pre xrealm waren ook gaaf)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:59
Anoniem: 282346 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 08:55:
dagboekje ,
Na de zoveelste wipe zegt de Unholy DK van er zitten hier teveel mensen met te weinig Dps ik ben weg en vlak voor ie doorgaat post ie een Recount identiek van de mijne :) Dan dacht ik al van heeft ie het nu over zen eigen ? :p

recount
Blood DK - 2300 dps ( armory in men link )
Unholy DK - 1400 dps ( http://eu.wowarmory.com/c...=Earthen+Ring&n=Tormented )
prot paladin - 1100 dps ( kan ik zo direct niet meer herinneren )
fury warrior - 800 dps ( http://eu.wowarmory.com/c...Earthen+Ring&n=Kleinyaske )

Nu ik weet zelf ook als ik men alt warrior terugneem dat ik ook effe ga sukkelen met rotaties en so maar als het je main is en je hebt twee epics en eigenlijk deftige wapens , maar er is niks ge-enchant of ge-gemmed dan is er toch iets mis he ?
Gear van die Fury ziet er inderdaad raar uit, niet gemmed/enchanted, helft van het spul is PvP of tankgear, gewoon niet lekker bezig, daar helpen 2 redelijke (unechanted) zwaardjes niets aan.

Heeft (op armory dus in battle-stance), ook maar 2550 AP en 17% crit...., ik zit (met alles vet pre-raid gear) op zo'n 3300 AP and 28% crit (battle stance) en loop nu tegen de 2k dps aan als ik mijn rotatie een beetje kan maken (valt op VoA nog al eens tegen met tanks die aan cloud-tanken doen e.d.)

Met dergelijke AP en Crit waarden ga je het gewoon niet trekken als Fury, uptime van je enrage enzo kun je mooi vergeten met 20% crit in Zerker-stance.

En zijn spec is ook verre van cookie-cutter, dus dat helpt ook al niet voor PVE, misschien die build meer bedoeld voor PvP, maar zelfs dan lijkt het me niks.

[ Voor 9% gewijzigd door cannibal op 07-04-2009 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
cannibal schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 11:42:
[...]

En zijn spec is ook verre van cookie-cutter, dus dat helpt ook al niet voor PVE, misschien die build meer bedoeld voor PvP, maar zelfs dan lijkt het me niks.
Los van z'n crap gear, geen enchants/gems (verrekte vieze cheaperd) en spec zou ie NOG meer dan het dubbele aan dps moeten doen. Slackers heb je in alle soorten en maten :)

Edit: nu we toch lekker vanilla WoW bezig zijn: wie herinnert zich de eerste "BG" nog, de heuvels van Tarren Mill? D'r waren bij momenten 80 vs 80 mensen aan het matten, van lvl 25 tot de epic 60s. Op een gegeven moment was er een bepaalde pally genaamd "leviathan" ofzoiets, elke <60 Horde haatte die gast omdat ie altijd met een maatje in Un'goro of de Plaguelands aan het ganken was (ook nooit 60s, altijd <55). Erg grappig als je de Horde zag samenspannen, in de chats "Levi's at it again, inv me for group, gathering at spot X on map". En hem dan met 5 lower lvls corpse campen da's pas genoegdoening _/-\o_

[ Voor 40% gewijzigd door porn* op 07-04-2009 11:52 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 297978

Vanilla wow, zo noemen jullie het pre-TBC tijdperk?
Ik ben of oud of te lang uit de game hehe.
Mooiste herinneringen komen inderdaad voor mij uit die 'goeie ouwe tijd', de tijd dat muziek nog van grammofoonplaten kwamen, de lucht nog schoon was en wow nog een echte levendige wereld was.
Gedenkwaardig zijn eigenlijk alle nieuwe ervaringen, misschien zit daar de nostalgie wel in, want als je iets nieuws begint is het heel erg betoverend allemaal. Eerste keer een karaktertje aangemaakt en mocht op level 7 met die ontzettend ver gevorde level 24 vrienden meelopen in wat voor mij een gigantische wereld leek, die steppen van Barrens leken wel oneindig! Eerste flightpaths ontdekt, eerste tegenstander gedood (een 31 dwerg), man ik had geen flauw benul van epics en battlegrounds! Eerste instance, wist ik veel wat elites waren! Heel erg gaaf waren de nieuwe vriendschappen die je kreeg door van een guild lid te worden. Eerste keer een grote raid bij Tarren Mill met alliance. Eerste keer je level 40 mount, ik ben nooit zo'n marketing type geweest dus heb het goud zelfs deels moeten lenen! 60 worden was wel het summum! Epic mount kopen, eerste keer naar een echte raid: ZG! Eerste keer dat mijn broer het spel ging spelen was ook wel gaaf, ik hem van allerlei gadgets voorzien en begeleid met questen en beschermd tegen kwaadwillende mannekes.
Fenomenaal was wel de eerste keer Alterac Valley! 8 uur gespeeld, een paar honderd tegenstanders om zeep geholpen, massale strijdtonelen op het midden van de kaart, in de tijd dat er nog geen race tegen de klok raid was op de 2 bosses. Op pre-tbc level 60 kon je overal rondlopen en er kon je vanalles gebeuren, het leek wel of de wereld meer compleet en levendig was.
Eerste TBC ervaringen waren ook wel ok, lekker met alliance samen in hetzelfde gebied questen, wat een chaos was dat zeg. Alvast reputatie voor scryers opbouwen zodat je later die trinket, epic ring, enchant kon krijgen op 70. Lekker massa's van die aaltjes afmaken voor primal water voor je shadowcloth. Eerste keer volledige frozen shadoweave set compleet. Eerste keer arena, totaal niet gewend aan de intense stress, maar na een tijdje sloeg de verveling toe. Raiden deed ik nauwelijks en pvp kon niet lang genoeg boeien...

Wel veel beleefd in world pvp
Ik kan me gelijk weer middagen herinneren waarop ik met de halve guild naar Westfall reisde om daar te wachten op een minstens zo grote aanhang van die trutjes en lulletjes rozewater van het andere kamp. Even provoceren, werkt uitstekend bij die newbietjes van 12 jaar en dan breekt de hel los. Massive battle die we als horde natuurlijk uiteindelijk moesten verliezen, maar niet zonder de nodige littekens achter te laten en een grijns van vermaak op het eigen gezicht te toveren.
En dan kan ik me nog de minder omvangrijke, doch zeker niet minder verrukking brengende world pvp ontmoetingen met levelgenootjes herinneren, waarbij tijdens rustige shadowcloth grondstoffen grind partijtjes kwaadwillende maar minder snuggere schurkjes zich vol overmoed op mij stortten om vervolgens binnen luttele seconden met pijnlijke ledematen weg te kruipen nadat de toorn van de wintervorst op hen was neergedaald in alle furie.
Mooist was een (overigens succesvolle) ganksessie door mage, priestertje en warrior (3 tegen 1, kun je nagaan wat een reputatie ik al had) in Shadowmoonvalley,
daar waar die elite karavaan steeds voorbij trekt (in de buurt van dat altaartje waar je shadowcloth fabriceert). Uiteraard volkomen overrompeld, rustig naar mijn ook al tijdens het leven rottende lichaam zwevend (ik was undead, niet dat ik een vreselijke ziekte had, behalve de gameverslaving dan), wachtte ik dan mijn kans af. Ze waren eventjes wat mobjes aan het batsen, ik vuurde al mijn winterspreukjes incl alle cd's van gadgets op de mage, die stierf nauwelijks enige nanoseconden nadat zijn zenuwen de dreiging hadden gecommuniceerd naar zijn hogere hersenschors (voor zover alliance knechtjes daarover beschikken) en de bierbrouwende priester huppelde achter mij aan, op dat moment nog onnozel genoeg om het gevaar volkomen te negeren. Het bravoure riddertje was wat achtergebleven, het zal dat zware harnas wel geweest zijn datie moest meeshouwen, waardoor de ongeletterde monnik zich ook kon voorbereiden op een reincarnatie. Eindelijk drong de aarzeling door in het minuscule breintje van de vechtersbaas, toen hij zn tweede makkertje uitgestrekt zag liggen in een niet arbo-verantwoorde houding. Tsja, weet wanneer je noodlot heeft toegeslagen he, die laatste dappere poging werd al snel duidelijk dat hij meer zn vermorzelde reputatie wat zou kunnen oppoetsen, dan datie enige kans zou hebben om mn inmiddels mana-gedrainde tovernaarsvrouwtje de baas zou kunnen worden. Misschien had ik hem nog wel lopen in zn schaamte met de
staart tussen de benen, mochtie peinzen het hazepad te kiezen. Ja, het bezingen waard waren de gloriedagen van Immorthalia.
Memorabel is ook wel de strijd met twee beginner 70 paladins (liefkozend 'healadins' genaamd daar zij hansaplast op zak hadden en van die grote flessen bethadine), die niet op konden
pleisteren tegen het geweld en de veelzijdigheid van een wintervorstkoningin die nog dieper in frost zat dan een lintworm in de anus van grootmoeders koe. Het schijnt dat zij daar nog ergens
tussen de rotsen te vinden zijn, vastgevroren als standbeelden in een wassen beelden museum, de angst voor eeuwig gegraveerd op hun ijzige gezicht.
Maar elke strijder van enig kaliber streeft en verlangt er zelfs innig naar te sterven op het toppunt van zijn - of dit geval 'haar' roem. De laatste gamecard in het gebruik, besloot deze magefreak
met alle klassen buiten Ogrimar even een potje te knokken, om even wat vooroordelen recht te zetten: zoals dat mages niet van pvp warlocks kunnen winnen.
Elke klasse eventjes de oren gewassen, ook de pvp warlock uit de guild, maar helaas niet dat stuk ongeluk van een broer van mij, die toen even gestopt was.
Daarna ging de plug eruit, het lopende lijk dat ver voorbij haar houdbaarheidsdatum nog was gebruikt, mocht worden geconsumeerd door de koude aarden en al wat daar welig tiert aan ongedierte:
wormen, maden en Gnomes.

Heel verhaal, zie het maar als mn wow-biografie hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Seraphin schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 11:41:
[...]

Mooiste momenten toch wel gehad in de 40-55 level range: de kingsize instances Maraudon / ST / BRD leren kennen etc. Server was toen voor mijn gevoel een wat kleinere / hechtere community (BG's pre xrealm waren ook gaaf)
Inderdaad.
Trouwens je signature onderstreept mooi wat velen eigenlijk wel moeten weten ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Seraphin schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 09:42:
Gisteren Face Mauler geïnstalleerd; helaas weinig gedaan gister (alleen ff VOA 25 getanked), dus nog niet echt kunnen bepalen wat het verschil uitmaakt. Ik heb wel een paar minuten op de training dummy's staan hakken, en het gebruik van Face Mauler lijkt veelbelovend!

Normaal deed ik in heroics als kitty dps zo'n 1500-1600 dps, op de heroic training dummy deed ik nu (zonder ook maar enige buff) 1800 dps. Toch al een mooi begin. Overigens bleek hier wel duidelijk uit dat ik veeeel te weinig hit heb: op de non-heroic dummy deed ik 2.2k dps.

Binnenkort toch maar eens aan de slag om weer wat specifiekere dps / tank gear te krijgen (een aantal gear pieces gebruik ik nu voor beide rollen bij gebrek aan beter; zo heb ik dus maar 1 broek waar dan de +55 sta enchant op zit ipv +75AP, toch maar wat min/maxen).
Ik gebruik zelf gewoon een castsequence in kitty. En dan maar knoppen rammen :). Helemaal optimaal is het natuurlijk niet, maar wel beter dan dat je bepaalde spells helemaal niet gebruikt omdat je die "effe" vergeet.

Uit mijn hoofd is het zoiets als dit voor een boss fight:
/startattack
/castsequence [reset=target] mangle, shred, shred, rake, savage roar, mangle, shred, shred, rake, rip
/cast tigre's fury
/use 13
/use 14

Acties:
  • 0 Henk 'm!
chromeeh schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 11:32:
[...]

Coole screenie :D
Alleen die interface :X (sorry) Ik vind het een beetje chaotisch :P
Idd niet mijn interface hoor xD

Speel mage geen shamy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kom ik er nu pas achter dat mijn character (Dorion) ook een NPC in Darnassus is (nightelf hunter trainer) :X
En ik maar denken dat ik redelijk creatief was met het bedenken van een characternaam. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 12:04:
Kom ik er nu pas achter dat mijn character (Dorion) ook een NPC in Darnassus is (nightelf hunter trainer) :X
En ik maar denken dat ik redelijk creatief was met het bedenken van een characternaam. :P
hehe, Dat heb ik ook weleens ja. Echt leip wat sommige weten te verzinnen. Heb je dan zo goed over nageacht is de naam bezet, gebeurd ook weleens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282346

Anoniem: 297978 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 11:50:
*knip*
Heel verhaal, zie het maar als mn wow-biografie hehe
wel leuk om nog mensen te horen die echt hun vanilla Wow ervaringen willen delen en dat is wel speciaal :)
bedankt voor je leuk leesbare lap tekst :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rakkerzero schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 12:05:
[...]

hehe, Dat heb ik ook weleens ja. Echt leip wat sommige weten te verzinnen. Heb je dan zo goed over nageacht is de naam bezet, gebeurd ook weleens.
Lol heb ik ook gehad. Het begon met Salvation, toen ik mijn priest startte, in de echte begin van WoW, ik had geen flauw benul hoe of wat. Krijg ik een jaar later een GM op m'n dak, na een server move, dat ik moest renamen. Blabla ingame use enzo, ik was Horde kende pallies alleen als die vervelende bubblekiddos :P
Anyways, ik moest renamen omdat BoS al bestond meh :(

Vervolgens m'n warrior, Calamity. Char is ook al zo oud als WoW zelf bijna (misschien paar maanden na de priest), toen kwam SWP ineens met leggings of Calamity. Toen KT weer met Grasp of Calamity. Blizz vieze jatters!!!! :P

@Immor idd leuk geschreven :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Anoniem: 282346 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 12:06:
[...]

wel leuk om nog mensen te horen die echt hun vanilla Wow ervaringen willen delen en dat is wel speciaal :)
bedankt voor je leuk leesbare lap tekst :)
Ik wil de mijne ook nog ooit eens uitschrijven...
Nadeel is dat het een wall of text wordt die zelfs Sart3D oneshot :P

[ Voor 0% gewijzigd door chromeeh op 07-04-2009 13:03 . Reden: typo gnomes :( ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben ik trouwens de enigste die de Lichking zelf dus Lichking AkA Arthas echt gewoon gay vind?

Ze stem is vet dat geef ik toe, maar ik heb nu niet het idee van wooooeeeee we gaan de lichking killen, hij jankt al als die een beetje gifgas op zich krijg van sylvanas..
En elke x ik hem gezien heb ingame is hij 2 turfen hoog ( ja het is een mens ok)
Met Bv Kealthas / Vashj / Illidan / Kj zat me hart in me keel zodra de encounter begon, maar nu met LK content nog niet helemaal,

Denk het ook komt ik het niet zo op undead en dood en verderf heb, en liever mooie groene wereldjes met sunwell achtige looks zie ^-^

( nee ik wil geen lord of the rings spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Arthas is bad-ass. Nuff said.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Mektheb schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 13:06:
Ben ik trouwens de enigste die de Lichking zelf dus Lichking AkA Arthas echt gewoon gay vind?

Ze stem is vet dat geef ik toe, maar ik heb nu niet het idee van wooooeeeee we gaan de lichking killen, hij jankt al als die een beetje gifgas op zich krijg van sylvanas..
En elke x ik hem gezien heb ingame is hij 2 turfen hoog ( ja het is een mens ok)
Met Bv Kealthas / Vashj / Illidan / Kj zat me hart in me keel zodra de encounter begon, maar nu met LK content nog niet helemaal,

Denk het ook komt ik het niet zo op undead en dood en verderf heb, en liever mooie groene wereldjes met sunwell achtige looks zie ^-^

( nee ik wil geen lord of the rings spelen)
Hij heeft zat HP :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vetste stem is nog van Cyanigosa in VH. Zeker die eerste zin (a valiant defence but this city nogwat) klinkt erg stoer :P Al is die laatste boss in UK ook wel grappig (a second chance to carve your skull!), UP verhaaltje met die lichking wordt gewoon saai :/

Lichking an sich vind ik een watje, beetje stoer doen met z'n zwaard maar verder ook weinig, en veel te 'groot' gemaakt voor een mens (zeker als je CoT met arthas zelf vergelijkt). (en als boss zal die gewoon en belachelijke hoeveelheid HP hebben, totale overpimped attack doen en natuurlijk instagib events hebben).

Wel spooky vind ik in naxx, die random 'dungeon gilletjes'.

Moet wel zeggen, met die exploration achievement kom je op plekken die je normaal echt nooit zou zien. Zitten echt mooie plekjes tussen.

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 07-04-2009 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Immorthalia: leuke tekst, rijke fantasie! - Ik neem aan dat je op RP server speelde? Dat had je in ieder geval niet misstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chester
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Na twee jaar lang niet meer gespeeld te hebben, ben ik twee weken geleden weer begonnen met WoW. Wat heb ik dit gemist zeg O+

Afgelopen week met mijn broertje m'n shadow priest zitten levelen. Dat schiet best op met de refer-a-friend bonus, in iets langer dan een weekje lvl 60. Dat ging vroeger wel anders :X
Anyways, ik ben tegenwoordig te vinden op Outland met de volgende namen:
-Zaphrulthro, lvl 59 Death Knight
-Nerphwragl, lvl 70 Warlock
-Zilalar, lvl 60 Priest

En de volgende karakters die nog level 1 zijn maar ga levelen mbv de refer-a-friend bonus:
-Ziirroth, Rogue
-Orogrog, Hunter
-Dorram, Warrior
-Haftoshet, Shaman
Er komt ook nog een mage, maar daar moet ik nog een naam voor bedenken.

"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zou die vast wel hebben :P
Kil jeaden is meer badass alleen jammer die scheel kijkt ^-^

[ Voor 36% gewijzigd door Mektheb op 07-04-2009 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16:16

Auredium

Informaticus Chaoticus

Hmm, tja wat ik van Arthas vond was het volgende. Zijn stem is idd vet, ook zijn HP is een beetje extreem. Maar zijn looks en manier van bewegen zijn minder. ZIjn looks zijn wat bulky (typisch armor want dat hebben Pala's en DK's in het algemeen) endaardoor komt hij wat vet over en traag. Daarnaast zie ik Arthas alleen meer 'powermoves' gebruiken. Dus zeg maar gewoon statische bewegingen en wijzend rondzwaaiend met zijn zwaard. Daardoor lijkt hij een beetje animatronisch. Maar goed, het is dan ook een mens onder controle van een orc.

Wel is de encounter bij de ingang van UK vet waar hij je met 1 slag killed in een standaard missie.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Modbreak::z

[ Voor 99% gewijzigd door NMe op 07-04-2009 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach verhaal in CoT is best leuk, en hoe z'n corruptie ontstaat (dat ie eigenlijk Azeroth wil redden, en daarvoor de "onschuldigen" in Stratholme moet doden). Verder vind ik de regelmatig terugkomende cutscenes leuk om het verhaal een beetje door de singleplayer quests te weven, dat gebeurde vroeger nauwelijks (toen ik voor het eerst naar SWP ging wist ik weinig van de lore - weet nu al meer over Arthas dan ik wist over KJ toen ik halverwege was). Magoed als je geen quester bent en het allemaal niet meemaakt (ik heb 1 char ook alleen in instances gelvled) dan mis je dat weer compleet en heb je dus totaal geen link met de lore. Misschien is mij dat in TBC ook wel gebeurd :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

porn* schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 13:41:
Ach verhaal in CoT is best leuk, en hoe z'n corruptie ontstaat (dat ie eigenlijk Azeroth wil redden, en daarvoor de "onschuldigen" in Stratholme moet doden). Verder vind ik de regelmatig terugkomende cutscenes leuk om het verhaal een beetje door de singleplayer quests te weven, dat gebeurde vroeger nauwelijks (toen ik voor het eerst naar SWP ging wist ik weinig van de lore - weet nu al meer over Arthas dan ik wist over KJ toen ik halverwege was). Magoed als je geen quester bent en het allemaal niet meemaakt (ik heb 1 char ook alleen in instances gelvled) dan mis je dat weer compleet en heb je dus totaal geen link met de lore. Misschien is mij dat in TBC ook wel gebeurd :)
Het intro stukje van CoS is inderdaad erg mooi, alleen als je dagelijks CoS (hero) runned is het wel irri :P
Maar Chromie is en blijft epic :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En dan vind je het ook maar nodig hele lap tekst maar te qouten? :/

Qua quests heb ik redelijk wat meegekregen met van de lore, maar doordat er gewoon teveel quests zijn loopt het enorm door elkaar. En ik blijf het dom vinden dat BE's een te kleine rol spelen in het hele verhaal na TBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12:35
porn* schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 13:41:
Dat verhaal komt ook heel duidelijk naar voren als je de Warcraft III campaign speelt.

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

jarnotjuh schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 10:47:
Gister nog op VT over gehad ja, priceless was dat.
Gewoon een keer goed terugpakken en als je zelf de bom bent naar de tank toe lopen, dan leren ze het wel af.. :P

Die staff tja.. Toen maar een keer elemental mage staff gepakt, wist ik veel. Het was epic.. :P

Mis die oude tijden wel, MC/BWL/AQ waren zoveel vetter, omdat het nieuw was. Talloze dingen die je leerde/ontdekte, puur omdat je nog niet veel geraid had.
Die oude tijden waren leuk, denk dat het een combinatie is van de 40 man raids en het feit dat echt alles nieuw was. Hoewel ik met AQ40/Naxx40 hetzelfde had en dat ik die ook razend tof en uitdagend vond.
Sinds TBC is de hele moeilijkheidsgraad en wow-factor gedaald, imho! :)
porn* schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 11:39:
Of nog verder terug... m'n solo jacht naar de Barman shanker. BRD was lastig, duurde lang, de groepen suckte, en vaak hadden ze geen zin om de barman ff af te maken. Dus maar solo doen dan, en dat ging ook goed. En dat ding was bijna gelijk aan Perd's dankzij z'n slow speed, dus de moeite waard. En dan Crusader erop lal! Was echt erg blij toen dat ding eindelijk dropte, kon ik lekker mensen ganken in BRM >:)
Barman Shanker was legendarisch.. die heb ik dus ook solo gefarmed en een hele tijd samen met een andere Rogue en hebben daar ook dik 40+ runs voor gedaan. Maar het resultaat was er toen ook wel naar.
Dikke dagger, die met de juiste gear echt lompe damage deed en alle epics deed verbleken :Y)

Was in onze guild de 1e met CTS en met de BF pants, damn wat hebben de Rogue's erna lang op moeten wachten :P Dat was opzich best wel een naaistreek.. tokens ftw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Frozen Throne zie je pas hoe die corrupt raakt... ./careface. Lore van WoW is prima interresant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TLDR... Te langdradig? of 'The Leader'? hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-06 11:19
M1lamb3r schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 10:22:
Als die 5 ook in jou eerste groep van 10 hebben gezeten (en dus saved zijn in dezelfde instance) clearen ze hem ook voor jou.
Van het weekend stonder er in Dalaran 2 Naxx 25 pugs te advertisen voor members. Grappig was dat ze beiden hetzelfde raid ID hadden :)
Euh, hij's ongeveer 1.5 keer zo groot als een male tauren. Dus zo kort is 'ie echt niet. Ik vind 'em er gewoon vet uitzien.
Anoniem: 297978 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 14:09:
Too Long;Didn't Read :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

...knip...

Lol ik weet niet wat er gayer is, de Lich King of jouw voorkeur voor "mooie groene wereldjes" (nofi) :D Ik vind de Lickh King wel een coole dude, hoop wel dat ie in de uiteindelijke encounter een beetje tof geanimeerd is want tot nu toe is ie wat weinig bewegelijk. Ik vind trouwens wel dat LK's crib + tuin (Icecrown) een extreem hoog Mordor-gehalte heeft (incusief eye of Sauron, moet je blind maken in de quest line waarmee je de Knights of the Ebon Blade quatermaster enzo unlockt) dus indirect speel je toch stiekem LotR.

[ Voor 0% gewijzigd door SnoeiKoei op 07-04-2009 14:18 . Reden: edit: typo (Lick King omfgrofl) ]

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

Kleine update van mij:

Gisteren was ik het zat, na de dailies doen voor Sons of Hodir op character nummer III. De andere 2 characters hadden nog maar 8 in totaal, maar de rest van de benodigde Relics of Ulduar heb ik van de AH af geplukt. Geen dailies voor mij, haal m'n geld wel op een andere, leuke manier. Ik zit niet achter een lopende band om telkens hetzelfde te doen... (mooie vergelijking vond ik zelf!)
Anyway, m'n Mage is dus ook Honored en heeft de Shoulder enchant te pakken.

Ik heb ook nog even met m'n Warrior gespeeld, die nu zo'n 75% in level 72 staat. Hij is nog maar halverwege Howling Fjord, en heeft dus nog heel veel quests te doen. Dat komt omdat hij tot nu toe bijna alleen maar in instances is geweest. Het lukt me niet meer voor 3.1, maar tanken met een Warrior blijft toch net een stapje 'beter' dan met een Death Knight. Met de laatste krijg ik steeds meer het idee dat ik aan het DPS-en ben, maar dan met meer threat en avoidance. Met een Warrior heb je tenminste nog een beetje skills nodig wil je het écht goed doen, en met een DK is het simpelweg een rotatie aanhouden.
Als ik 'm ooit op level 80 weet te krijgen, zal hij absoluut 2 specs krijgen, want Fury vind ik ook heerlijk rammen. Maar dat zien we dan wel weer.

In de LFG channel zocht een PuG nog voor een DPS voor de daily heroic. Ik wil eigenlijk nog de laatste twee T7 stukken voor m'n Mage halen, in Naxx of van Emblems. Dus ik m'n Mage gelogd en Violet Hold gedaan met de PuG. Prima groep, en de Void baas hebben we genuked waar alleen ik dood ging op de laatste 10% van de baas. Die achievement dus ook weer binnen. Verder stond ik lekker bovenaan in damage, goed voor m'n ego :P

Met m'n DK heb ik nog even een guildie, Elemental Shaman, geholpen met de Amphitheatre quests in Zul'Drak. Alleen wij 2-en, waar ik eigenlijk geen healing nodig had :) Met de juiste rotatie kan je als Unholy DK best veel selfhealing hebben, zijnde IT-PS-BS-BS-DS-DS-DS-DS, en opnieuw. Hij blij, ik wat minder verveeld, en daarna was het bedtijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:05

Valkyre

Kitesurf FTW!

SinergyX schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 13:17:
Vetste stem is nog van Cyanigosa in VH. Zeker die eerste zin (a valiant defence but this city nogwat) klinkt erg stoer :P Al is die laatste boss in UK ook wel grappig (a second chance to carve your skull!), UP verhaaltje met die lichking wordt gewoon saai :/

Lichking an sich vind ik een watje, beetje stoer doen met z'n zwaard maar verder ook weinig, en veel te 'groot' gemaakt voor een mens (zeker als je CoT met arthas zelf vergelijkt). (en als boss zal die gewoon en belachelijke hoeveelheid HP hebben, totale overpimped attack doen en natuurlijk instagib events hebben).

Wel spooky vind ik in naxx, die random 'dungeon gilletjes'.

Moet wel zeggen, met die exploration achievement kom je op plekken die je normaal echt nooit zou zien. Zitten echt mooie plekjes tussen.
hmm yeah, ook vond ik mal'ganis een beetje tegenvallen, had hem veel en veel groter verwacht.

werd ook al gezegd maar wanneer je WCIII + Frozen Throne gespeeld hebt, had ik echt hele hoge verwachtingen van COS, nu ik die een beetje suf gefarmed heb. ben ik daar wel klaar mee. vooral dat begin stuk dat Arthas aankomt lopen duurt zo lang!

maar goed de eerste keer vond ik het gewoon super vet, omdat volgens mij de stemmen, en dialogen precies hetzelfde zijn als in WC3.

[ Voor 16% gewijzigd door Valkyre op 07-04-2009 14:26 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

SnoeiKoei schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 14:13:
[...]
Lol ik weet niet wat er gayer is, de Lich King of jouw voorkeur voor "mooie groene wereldjes" (nofi) :D Ik vind de Lickh King wel een coole dude, hoop wel dat ie in de uiteindelijke encounter een beetje tof geanimeerd is want tot nu toe is ie wat weinig bewegelijk. Ik vind trouwens wel dat LK's crib + tuin (Icecrown) een extreem hoog Mordor-gehalte heeft (incusief eye of Sauron, moet je blind maken in de quest line waarmee je de Knights of the Ebon Blade quatermaster enzo unlockt) dus indirect speel je toch stiekem LotR.
Of Zelda in Un'Goro :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Anoniem: 297978 schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 14:09:
Too Long Didnt Read. Zal wel leuk stukje zijn maar my god wat een lap text! Was ook maar een grapje hoor! Het hele dagboek gebeuren gaat mij wat voorbij. Sinds ik weer een wow break heb mis ik het ook helemaal niet, lekker de tijd om Alias verder te kijken.

Straks wel weer online om me te voorbereiden op Ulduar enzo! Ben echt benieuwd of Ulduar weer de interesse in de game kan terug brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

MrVegeta schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 14:26:
Straks wel weer online om me te voorbereiden op Ulduar enzo! Ben echt benieuwd of Ulduar weer de interesse in de game kan terug brengen.
Intresse terugkrijgt? Als azijnpisser als het eerste uur? Ik denk het niet ;)

Je hebt wel gelijk, Naxx komt me mn neus nu ongeveer wel uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Hoezo azijnpisser? Valt wel mee hoor, vind het gewoon belachelijk dat er pas 6 maand na de release van WoTLK een nieuwe raidinstance komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

MrVegeta schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 14:28:
Hoezo azijnpisser? Valt wel mee hoor, vind het gewoon belachelijk dat er pas 6 maand na de release van WoTLK een nieuwe raidinstance komt.
Lees de subnote en de smiley ;)
Je hebt gelijk hoor.. Naxx begint nu wel een beetje heel erg te vervelen en alle andere dingen zoals VoA/OS/EoE hebben denk ik de meeste nu ook wel gezien. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:06

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Klein dagboekje,

Gisteren alleen even wezen skinnen op mijn Paladin. Met behulp van de skinning guide op www.wow-professions.com gaat dat dus echt megasnel. Aanrader dus! Het mooie van deze vind ik dat hij niet alleen aangeeft waar je goed kunt skinnen, maar je ook een route geeft, waarbij die zo is uitgestippeld dat je weinig hoeft te reizen. De Alliance route is: Dun Morogh, Loch Modan, Wetlands (mooi aan elkaar grenzend dus), Feralas. In Feralas kun je gemakkelijk tot 300 doorlevelen.

Ik ben dus binnen no-time van 6 naar 300 geleveled. Vanavond ga ik ook hun mining guide maar eens gebruiken om van 243 naar 300 te levelen. Dan kan ik tijdens het questen in Hellfire Peninsula tenminste ook nog wat meer gatheren voor het broodnodige gold.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Kan je VoA serieus nemen? Dat is PVE voor PVP lui, die encounter kan je stilstaand nog halen... :p. Maly en Sath zijn wel leuk alleen jammer dat Maly vrij bugged was. Maar wel leuke encounter. Ben vooral benieuwd naar de vehicle crap in Ulduar. Dat gaat het maken of kraken. Zijn er al lui hier die dat eerste gedeelte al hebben gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dontcare
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024

dontcare

Nomen est Omen

Slogra schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 11:59:
[...]

Ik gebruik zelf gewoon een castsequence in kitty. En dan maar knoppen rammen :). Helemaal optimaal is het natuurlijk niet, maar wel beter dan dat je bepaalde spells helemaal niet gebruikt omdat je die "effe" vergeet.

Uit mijn hoofd is het zoiets als dit voor een boss fight:
/startattack
/castsequence [reset=target] mangle, shred, shred, rake, savage roar, mangle, shred, shred, rake, rip
/cast tigre's fury
/use 13
/use 14
niet helemaal optimaal is een understatement ^^
die macro zou funest zijn voor je dps als kitty.
rake voor savage roar ? , rake is based op AP dus 40% meer ap is al een behoorlijk increase op die damage .... Uitgaande van aardig wat crits dus dubbele points , dan dus wasted combo points voor je ript ?
Tigers fury moet je altijd op cooldown houden , energy < 30 = TF if available.
Blijf je die knop rammen dan ga je ook nog eens teveel overlap op je abilities krijgen , waste van dps wederom , waarom zou je savage roar gebruiken als die nog up is en je kan in plaats daarvan nog een keer 5ptc kan rippen bv ^^

hehe , zal voor de gein eens kijken hoe veel dps dat scheelt vanavond ^^ gok dat ik ruim 1000dps lager zal zitten :')

.Quod me nutrit me destruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
dontcare schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 14:37:
[...]

niet helemaal optimaal is een understatement ^^
die macro zou funest zijn voor je dps als kitty.
rake voor savage roar ? , rake is based op AP dus 40% meer ap is al een behoorlijk increase op die damage .... Uitgaande van aardig wat crits dus dubbele points , dan dus wasted combo points voor je ript ?
Tigers fury moet je altijd op cooldown houden , energy < 30 = TF if available.
Blijf je die knop rammen dan ga je ook nog eens teveel overlap op je abilities krijgen , waste van dps wederom , waarom zou je savage roar gebruiken als die nog up is en je kan in plaats daarvan nog een keer 5ptc kan rippen bv ^^

hehe , zal voor de gein eens kijken hoe veel dps dat scheelt vanavond ^^ gok dat ik ruim 1000dps lager zal zitten :')
Het is ook niet precies de rotatie die ik gebruik. Maar zoiets is het wel.
Ik heb altijd minder dan 30 energy (behalve aan het begin van het gevecht) dus TF kan ik gebruiken zodra de CD er af is. ivm dubbele CPs heb ik ook geen castsequence van 5 spells maar minder. Verder heb ik nooit veel overlap met savage roar.

Ik zal eens kijken of ik veel meer damage ik doe als ik deze macro niet gebruik. Ik zal Facemauler ook eens installeren. Wordt nog wel oefenen voor mij, hehe.

Mag ik vragen wat voor kitty macro jij gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Slogra schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 15:23:
[...]

Het is ook niet precies de rotatie die ik gebruik. Maar zoiets is het wel.
Ik heb altijd minder dan 30 energy (behalve aan het begin van het gevecht) dus TF kan ik gebruiken zodra de CD er af is. ivm dubbele CPs heb ik ook geen castsequence van 5 spells maar minder. Verder heb ik nooit veel overlap met savage roar.

Ik zal eens kijken of ik veel meer damage ik doe als ik deze macro niet gebruik. Ik zal Facemauler ook eens installeren. Wordt nog wel oefenen voor mij, hehe.

Mag ik vragen wat voor kitty macro jij gebruikt?
Facemauler is niet oefenen, het is gewoon kijken welk icoontje de addon weergeeft.
Geeft hij mangle aan ? dan doe je mangle
Geeft hij rip aan ? dan doe je rip

Kittydps made easy :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-06 00:38

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Woei, één van onze raiders heeft gisteren onze meest recente heroic Sarth3D kill gefrapst. Hij heeft er een stukje verschrikkelijk slechte muziek onder gezet en het zaakje up YouTube gepost. :+

Op zich best verwonderlijk dat we het nog gehaald hebben. Normaal burnen we Tenebron neer met Heroism en cooldowns, maar we hadden maar één shaman bij ons en die had zijn Hero nog op cooldown van de vorige try, kwam pas off cooldown tijdens Shadron (waar die Hero ook uiterst welkom was). Uiteindelijk hebben we dus vaker twee drakes tegelijk op gehad en met wat meer adds te maken gekregen, maar alsnog hebben we het gehaald. :)

Voor geïnteresseerden:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=say4QNII0S0]

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RaseriaN schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 14:30:
[...]

Lees de subnote en de smiley ;)
Je hebt gelijk hoor.. Naxx begint nu wel een beetje heel erg te vervelen en alle andere dingen zoals VoA/OS/EoE hebben denk ik de meeste nu ook wel gezien. :/
Jep contentwhise ben ik ook redelijk bored, magoed dan pruts ik wat met een alt of ik pruts wat aan m'n talents om eens met een andere spec een Naxxje te doen en ik vermaak me wel weer hoor ;)

@CTS vieze mazzelaar, ook daarvan wilde er voor ons nooit 1 droppen. 1 Maladath dat wel, maar toen was ik er niet bij :'( Op de een of andere manier hebben dat soort items altijd de neiging 30x niet te droppen, dan 1x wel als ik er niet bij ben, dan 30x niet meer.

Nu ik er aan denk... we hebben onze eerste Sigil vorige week van Heigan gehad!!!!!!!!! ZOMG hij bestaat dus toch!

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
porn* schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 15:56:
[...]
Nu ik er aan denk... we hebben onze eerste Sigil vorige week van Heigan gehad!!!!!!!!! ZOMG hij bestaat dus toch!
hehe wij ook... precies toen we geen DK's @ raid hadden... RNG ftw... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Wootlock schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 15:43:
[...]

Facemauler is niet oefenen, het is gewoon kijken welk icoontje de addon weergeeft.
Geeft hij mangle aan ? dan doe je mangle
Geeft hij rip aan ? dan doe je rip

Kittydps made easy :)
Mwa, zo sterk zie ik het nou ook weer niet; let wel het zijn aanbevelingen op basis van huidige buffs / debuffs.

Ik weet niet of Face Mauler ook de nog lopende tijd van b.v. mangle meeberekend in zijn suggesties, het kan handig zijn daar zelf nog extra rekening mee te houden. Een van de belangrijkste voordelen is dat ik iig niet meer vergeet Tiger's Fury up te houden (dat gebeurde nog wel eens), en dat ik juist minder FFF gebruik (dat wil ik nog wel iets te enthousiast er op blijven gooien).

Nu nog trinkets goed weten te timen (vlak voor Savage Roar lijkt mij het lekkerst, soms denk ik er net te laat aan) :P

Zit nu toch wel erg te twijfelen wat mijn dual spec gaat worden; Feral / Resto (tank + heal? uber in raids / heroics), Feral / Balance (balance voor de fun), of Feral / Feral (tank / dps, de ultieme feral!) :D

Ik zal mijn 2nd spec waarschijnlijk wel heel vaak respeccen :P

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SnoeiKoei schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 14:13:
[...]

Ach daarom zou me favo char ook vast wel een BE Male zijn ;)

Zeg neit ik de lichking echt totaal niks vind, weet niet hoe de encounter tegen hem gaat beginnen natuurlijk
maar bv zoals bij Ragnaros het gebrabbel en dat hij tevoorschijn kwam was gewoon vet, bij KJ dat hij uit de sunwell komt en die wel bekende text spreekt
Illidan met ze you are not prepared...

Verder was het niet om aan te geven i ghey ben, anders kwam ik wel uit de kast ;), even zonder grappen en trollen zo vind iedereen wat anders ik heb bv een scheit hekel aan Dragonblight en me Favo instance is Oculos :)
meeste noemen me gestoord maar ja het zal wel xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

porn* schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 15:56:
@CTS vieze mazzelaar, ook daarvan wilde er voor ons nooit 1 droppen. 1 Maladath dat wel, maar toen was ik er niet bij :'( Op de een of andere manier hebben dat soort items altijd de neiging 30x niet te droppen, dan 1x wel als ik er niet bij ben, dan 30x niet meer.

CTS was echt een gelukje.. ik ging die avond toevallig een biosje pakken dus een maat van me zou even op mn Rogue gaan spelen. Dropped op dat moment de CTS :Y) Talk about luck.. daarna is hij inderdaad nooit meer gedropped. Maladath was pro door de sword weapon skill..

Die sigil heb ik nog geen 1x gezien.. maarja dat geld voor een aantal drops lijkt het :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-06 21:48
hulkie schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 13:20:
@ Immorthalia: leuke tekst, rijke fantasie! - Ik neem aan dat je op RP server speelde? Dat had je in ieder geval niet misstaan.
Hey Hulkie, Immorthalia is mijn broer en we hebben nooit op een RP server gespeeld, echter hebben we wel eens overwogen te transferren aangezien we het allebei leuk vinden om wat meer diepte te geven aan karakters en we allebei een hoop fantasie hebben ;)

Ik heb op wow-europe forum een stukje gezet waar ik ons achterverhaal heb geschreven.

Voor degenen die niet van lappen text houden zou ik het maar vermijden ;)! Anders... Veel leesplezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Om nog ff terug te komen op Face Mauler (addon voor kitty druid dps); op curse staat het algoritme van Face Mauler uitgelegd; de addon houdt géén rekening met de resterende duur van buffs / debuffs / bleeds (behalve rip: hierop checked het wel de resterende tijd).

Het blijft dus handig om zelf dingen te controleren en b.v. rekening te houden met een mangle debuff die bijna expired is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Net even voor m'n build gekeken in patch 3.1

Ik vind het nog altijd leuk om in Unholy te tanken, dus zie ik die switch naar frost niet onmiddellijk zitten. Ik denk dat ik Unholy nog altijd een kans ga geven om te tanken (alhoewel aangenomen wordt dat het moeilijker gaat zijn).

DK Unholy tank voor 3.1: http://ptr.wowhead.com/?talent=j0EMZhxZbghIkcdxhoosout

basicly dezelfde build als ik nu heb.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shodan schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 16:25:

Ik heb op wow-europe forum een stukje gezet waar ik ons achterverhaal heb geschreven.
Leuk verhaal :) Al vind ik het einde iets te snel, soort van afgeraffeld zegmaar. Dood, mummie, forsaken, klaar. Mag wel iets uitgebreider. Hier en daar wat 'dutchlish' taal, maar niet echt merkbaar :P

Ik heb zelf ook zo'n verhaal geschreven voor characters uit een ander spel, alleen hoe meer alts ik ging spelen hoe groter en moeilijker het verhaal werd. Mischien op een dag eens helemaal afschrijven. (nu een pagina of 10 denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

Je weet dat een pet helemaal niks aan threat toevoegd als Unholy tank DarthDavy? :)

Ik ga waarschijnlijk voor http://ptr.wowhead.com/?talent=j0EMZhxZbghcx0zgI0Rckux
Maar ik kan me niet herinneren of Necrosis ook op Rune Strikes 'procced', weet iemand dit? Anders zijn die 5 punten nutteloos...

Black Ice in Frost zou ik ook wel willen hebben, maar of het beter is dan Bladed Armor in Blood???
Daarnaast is Scent of Blood ook mooi voor tanking, voor extra RP. Keuzes, keuzes...

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 236827 op 07-04-2009 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RaseriaN schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 16:12:
[...]

CTS was echt een gelukje.. ik ging die avond toevallig een biosje pakken dus een maat van me zou even op mn Rogue gaan spelen. Dropped op dat moment de CTS :Y) Talk about luck.. daarna is hij inderdaad nooit meer gedropped. Maladath was pro door de sword weapon skill..

Die sigil heb ik nog geen 1x gezien.. maarja dat geld voor een aantal drops lijkt het :/
Ach ja Blizz RNG is niet random, dat hebben we inmiddels wel gezien met de vaste 3x zelfde drop elke Naxx25 run (altijd hetzelfde item dat dan 3x dropt - die caster neck, hit melee trinket, hit caster trinket en zo zijn er nog een paar).

@Salena jep moet ook wel anders was het crap he voor 2H tanking ;)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Seraphin schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 16:40:
Het blijft dus handig om zelf dingen te controleren en b.v. rekening te houden met een mangle debuff die bijna expired is.
Ik begrijp het probleem ook niet echt. Als je een feral tank en een boomkin in de raid hebt hoef je je bijvoorbeeld geen zorgen te maken over respectievelijk Mangle en Faerie Fire omdat de tank en boomkin die dan op houden. In die setup is je DPS weaving simpel als dit: Savage Roar op houden, zoveel mogelijk Shredden tot je een volle combo bar hebt, Rip gebruiken als je nog lang genoeg hebt op Savage Roar, of Ferocious Bit als je nog lang genoeg hebt op je Rip. Tiger's Fury meteen als die off cooldown is en Berserk gebruiken op kritische momenten in de fight.

Het enige wat het complexer maakt als je die tank en boomkin niet hebt, is dat je een keer moet Manglen tussendoor in plaats van Shred om Mangle op te houden, en misschien tussendoor eens een keer een GCD moet verspillen aan Faerie Fire. :)
porn* schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 17:08:
[...]

Ach ja Blizz RNG is niet random, dat hebben we inmiddels wel gezien met de vaste 3x zelfde drop elke Naxx25 run (altijd hetzelfde item dat dan 3x dropt - die caster neck, hit melee trinket, hit caster trinket en zo zijn er nog een paar).
Dus omdat voor jullie steeds hetzelfde spul valt is de RNG niet random? Ik wacht zelf nog steeds op Grim Toll; is in al die maanden dat we in Naxx raiden twee keer gedropt. In andere bevriende guilds dropt dat ding zo vaak dat ze hem gewoon continu moeten dissen. 't Is gewoon een kwestie van pech/geluk hebben. :)

[ Voor 24% gewijzigd door NMe op 07-04-2009 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shodan
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10-06 21:48
SinergyX schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 16:53:
[...]

Leuk verhaal :) Al vind ik het einde iets te snel, soort van afgeraffeld zegmaar. Dood, mummie, forsaken, klaar. Mag wel iets uitgebreider. Hier en daar wat 'dutchlish' taal, maar niet echt merkbaar :P

Ik heb zelf ook zo'n verhaal geschreven voor characters uit een ander spel, alleen hoe meer alts ik ging spelen hoe groter en moeilijker het verhaal werd. Mischien op een dag eens helemaal afschrijven. (nu een pagina of 10 denk ik).
Ja daar heb je zeker gelijk in, Het is op het laatst een beetje afgeraffeld. Het was de bedoeling om een opzet te maken voor een uitgebreid achtergrondsverhaal, maar daar is het niet meer van gekomen.
Welk stukje vind je dutchlish taal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het lijkt inderdaad een beetje aan de raidgroep te liggen welke drops je krijgt. Wij vangen 70% van de tijd DK Tier tokens. KT dropt vrijwel elke week zijn boog, slechts 1 keer de mace en nog 0 keer de dagger. Bij ons loopt elke melee dus met de boog, bij andere guilds loopt elke hunter en zn moeder met de ultieme rogue dagger.

Achja, t is niet zo dat de content nu BiS gear vereist dus zo een drama is het niet. Gear is een middel, geen doel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

hulkie schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 17:23:
Het lijkt inderdaad een beetje aan de raidgroep te liggen welke drops je krijgt. Wij vangen 70% van de tijd DK Tier tokens. KT dropt vrijwel elke week zijn boog, slechts 1 keer de mace en nog 0 keer de dagger. Bij ons loopt elke melee dus met de boog, bij andere guilds loopt elke hunter en zn moeder met de ultieme rogue dagger.

Achja, t is niet zo dat de content nu BiS gear vereist dus zo een drama is het niet. Gear is een middel, geen doel ;)
Nee het ligt aan de raid leader. Female chars krijgen altijd meer cloth dan male! :+ Het is altijd random. vroeger kreeg je zelfs pala/shaman loot bij horde/aliance :p.

Beetje dit effect dus...
Afbeeldingslocatie: http://www.etoan.com/random-number-generation/dilbert2001182781025.gif

[ Voor 7% gewijzigd door MrVegeta op 07-04-2009 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

hulkie schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 17:23:
Het lijkt inderdaad een beetje aan de raidgroep te liggen welke drops je krijgt.
Helemaal niet. Een random number generator betekent letterlijk dat je nooit weet welk item je nu weer krijgt. Een RNG heeft geen geheugen, wat betekent dat je voor hetzelfde geld 10x op rij 6 gooit met een dobbelsteen. Het lijkt alsof je bij een RNG het idee hebt dat je knikkers uit een vaas pakt. Heb je eenmaal een bepaalde knikker uit de vaas, dan kun je die de volgende keer dus niet meer pakken. De RNG in WoW werkt zo niet. Je pakt een knikker uit de vaas, gebruikt hem en gooit hem vervolgens weer terug. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Qua drops heb ik dit nu al tijdje. VH staff van laatste boss, zeker 15 runs gedaan en nooit gehad. Dropt hij eindelijk, dropt hij de 5 runs erna ook. Vorige week met de crossbow van UK laatste baas, zelfde verhaal van de runs erna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
Er valt op dit moment niet zo heel veel meer te beleven, het lijkt wel of iedereen aan het slacken is omdat Ulduar er aan komt. Wat al wel een probleem begint te worden zijn de "dual spec ninja's" Healers die al vast gaan needen op dps gear waardoor een guildy DK nu al 2 keer de 2h axe uit hol heeft verloren aan twee holy paladins die vonden dat ze er ook recht op hadden. Ik ben echt benieuwd hoe dat gaat lopen met pugs en drops... Dat hele dual spec gebeuren zal iig weer heel wat emo/soaps opleveren :P

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Sorry, een healer die bied op een DPS axe in een raid instance voor offspec terwijl een main die nodig heeft voor mainspec? Daar zit flink wat scheef. Nvm.

Dual Spec. Tja leuk maar blijf toch een healer priest. Misschien een dual spec naar holy PVP spec. Lol.

[ Voor 28% gewijzigd door MrVegeta op 07-04-2009 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GJP80
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 06:14
MrVegeta schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 17:50:
Sorry, een healer die bied op een DPS axe in een raid instance voor offspec terwijl een main die nodig heeft voor mainspec? Daar zit flink wat scheef. Nvm.

Dual Spec. Tja leuk maar blijf toch een healer priest. Misschien een dual spec naar holy PVP spec. Lol.
Het probleem doet zich niet voor op guild runs maar met pugs begint het gezeur nu al. Ook in voa al heel wat dual spec soaps gezien van mensen die vinden dat ze op alles mogen needen als het voor hun class is sinds dual spec er aan komt. Vorige week in 25 mans een retri paladin die wou needen op holy gear omdat dat zijn 2e spec zou worden. Daarna zat ik op een alt met diezelfde pally in de 10 man versie en daar wou hij needen op pally prot gear omdat dat zijn 2e spec zou worden in ulduar 8)7

http://wotlabs.net/eu/player/GJP

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.