13% tot 2 keer toe. Maar dit was pas de eerste avond dat we het probeerden.
Dus volgende raid gaat ie neer!
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
13% tot 2 keer toe. Maar dit was pas de eerste avond dat we het probeerden.
ok zal even daar ook op checken.Wootlock schreef op maandag 06 april 2009 @ 11:41:
[...]
Grote kans dat ik op me main char zit: Wootsauce.
[ Voor 8% gewijzigd door Thommmyy op 06-04-2009 11:51 . Reden: toevoeging ]
Mijn SV gedachte was bijna gelijk daaraan_Peter2_ schreef op maandag 06 april 2009 @ 11:24:
[...]
Ik zat voor SV te denken aan de volgende 3.1 build:
http://tinyurl.com/ckr92b
Waarschijnlijk maak ik een dual build met BM als 2e build.
Wellicht iets als:
http://tinyurl.com/dh8jea
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Helaas niet, we hebben een overschot aan melee dpsThommmyy schreef op maandag 06 april 2009 @ 11:48:
[...]
ok zal even daar ook op checken.
Is er nog plek in jouw guild voor een almost lvl 75 warrior?
http://eu.wowarmory.com/c...ml?r=Aggramar&n=Orr%C3%A9
"Don't let your dreams be memes"
Ik ben een tank, dat probeer ik iigWootlock schreef op maandag 06 april 2009 @ 12:04:
[...]
Helaas niet, we hebben een overschot aan melee dps
[ Voor 12% gewijzigd door Thommmyy op 06-04-2009 12:09 ]
Anoniem: 158967
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 158967 op 06-04-2009 12:13 ]
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Naar mijn weten heeft een retridin geen hitrating gems nodig.Atlas schreef op maandag 06 april 2009 @ 12:16:
http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Stormrage&n=Atlasje
http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Stormrage&n=gorbash
Als ik die 2 karakters vergelijk, waarom heeft Gorbash dan ongeveer 700 dps meer dan ik.... Ja hij heeft bijna 200 strenght meer, maar de Attack Power en spell damage zijn ongeveer hetzelfde. Enige wat ik kan bedenken is dat hij de judgement 7 seconden bonus heeft, en ik er nog steeds 8 seconden over doe. Maar is dat 700 dps waard, of mis ik zelf iets?
In raids scaled die 200Strength redelijk mee volgens mijAtlas schreef op maandag 06 april 2009 @ 12:16:
Als ik die 2 karakters vergelijk, waarom heeft Gorbash dan ongeveer 700 dps meer dan ik.... Ja hij heeft bijna 200 strenght meer, maar de Attack Power en spell damage zijn ongeveer hetzelfde. Enige wat ik kan bedenken is dat hij de judgement 7 seconden bonus heeft, en ik er nog steeds 8 seconden over doe. Maar is dat 700 dps waard, of mis ik zelf iets?
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Niet echt,Thommmyy schreef op maandag 06 april 2009 @ 12:08:
[...]
Ik ben een tank, dat probeer ik iig
dat overschot komt waarschijnlijk door de DK's of niet?
Maar wat heeft dan prioriteit bij holy en wat heeft prio bij shadow?HanH schreef op maandag 06 april 2009 @ 10:49:
[...]
Disc gear is zowat hetzelfde als shadow gear (afgezien van de +hit inderdaad), echter holy en shadow gear is als dag en nacht.
je ne sais cacques
Voor mij DE reden om gewoon geen PuG's meer te doen. Ik speel voor mn eigen lol, niet die van random anderen. Dan liever geen instance (en dus rep) dan mezelf frustreren met de kneuzen die het gewoon niet snappen. Er lopen vast goeie mensen rond maar die zijn waarschijnlijk allemaal net zo verstandig als ik en vermijden het spelen met PuG's net zoSeraphin schreef op maandag 06 april 2009 @ 11:31:
[...]
Overigens: wtf is up met de gemiddelde pug dps tegenwoordig? Hier op GoT worden al wenkbrouwen opgetrokken als iemand onder de 2k duikt, maar ik had dus vorige week al een lock die 700dps deed in heroic, en afgelopen weekend had een vriend een hunter mee die 800 dps deed.
Ook simpele dingetjes schijnen tegenwoordig volstrekt onbekend te zijn: pets die op aggresive staan (en blijven, ondanks direct verzoek dit te veranderen), hunters die niet snappen waar Feign Death voor is, healers die pas beginnen met heals casten als de tank op 60% zit, geen enkel geduld van dps om te wachten met nuken als je als tank nog bezig bent met positioneren (LoS pull). Kortom: verzin het stomste wat je voor mogelijk houdt, doe dan nog 10 stommer en dan kom je in de buurt van de huidige generatie top lvl spelers
Spellpower, Spirit, MP/5, Haste (in mindere mate) en Intellect. imo ...Schaapmed schreef op maandag 06 april 2009 @ 12:35:
[...]
Maar wat heeft dan prioriteit bij holy en wat heeft prio bij shadow?
Voor holy is ie wel wat anders in mijn ogen, namelijk: SpellPower, Spirit / Intellect, Haste, Crit, Mp5redfoxert schreef op maandag 06 april 2009 @ 12:38:
[...]
Spellpower, Spirit, MP/5, Haste (in mindere mate) en Intellect. imo ...
Bij shadow > crit, spellpower, mp/5 en haste
Magoed, mijn priest is level 72 en die heb ik tot nu toe alleen maar boosted gelevelled en met rested experienceDaarnaast nog een level of 25 RAF bonus levels gegeven. Mijn mening is dus die van een leek
[ Voor 7% gewijzigd door Splendid op 06-04-2009 12:44 ]
Same hereredfoxert schreef op maandag 06 april 2009 @ 12:37:
[...]
Voor mij DE reden om gewoon geen PuG's meer te doen. Ik speel voor mn eigen lol, niet die van random anderen. Dan liever geen instance (en dus rep) dan mezelf frustreren met de kneuzen die het gewoon niet snappen. Er lopen vast goeie mensen rond maar die zijn waarschijnlijk allemaal net zo verstandig als ik en vermijden het spelen met PuG's net zo
Dus holy is mp/5 het minst belangrijk? Is crit ook niet belangrijker dan haste?Splendid schreef op maandag 06 april 2009 @ 12:43:
[...]
Voor holy is ie wel wat anders in mijn ogen, namelijk: SpellPower, Spirit / Intellect, Haste, Crit, Mp5
Ook shadow iets anders, namelijk: Hit (289), Spellpower, Crit, Haste, Spirit, Int, MP5
je ne sais cacques
Ja, mp/5 is echt het minst belangrijke. Veel talents zijn afhankelijk van spirit. Daar haal je dan ook je meeste mana reg van. Crit v.s haste is beetje persoonlijk. Ze zijn aardig gelijk, ligt een beetje van je build af. Ik zelf heb liever veel haste ipv crit. Liever altijd mijn spells wat sneller casten dan iets meer kans op een crit. Maar nogmaals, dit is persoonlijk.Schaapmed schreef op maandag 06 april 2009 @ 12:49:
[...]
Dus holy is mp/5 het minst belangrijk? Is crit ook niet belangrijker dan haste?
Ben nu 10 emblems van mijn 250 achievement verwijderd, denk 99% gedaan met PuG's. Tja, er zit wel eens een rampenteam tussen, maar over het algemeen ging alles best aardig. Zeker de Void in VH snappen mensen nog niet altijd, Loken in HoL gaat nog wel eens fout. De uitdaging vind ik juist het halen van een HC met 'mindere' spelers, dan mindless met een naxx25 geared setje 'weer' een HC doorhuppelen.redfoxert schreef op maandag 06 april 2009 @ 12:37:
Voor mij DE reden om gewoon geen PuG's meer te doen. Ik speel voor mn eigen lol, niet die van random anderen. Dan liever geen instance (en dus rep) dan mezelf frustreren met de kneuzen die het gewoon niet snappen. Er lopen vast goeie mensen rond maar die zijn waarschijnlijk allemaal net zo verstandig als ik en vermijden het spelen met PuG's net zo
Dacht dat een spelletje nog altijd was voor plezier? Moeten die 'zeikerts' maar geen PuG's gaan joinenAch sommige mensen kunnen beter stoppen met spelen IMO
[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 06-04-2009 12:59 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Anoniem: 63072
En terecht, dat is namelijk prima te doen met een goede healer. Als hijmaar crit immune is. 24k health en niet crit immune weet ik uit ervaring dat het ook werkt. Is alleen wel opletten dat je snel healt als er een crit komt.ph4nt0m schreef op maandag 06 april 2009 @ 12:44:
ik maak alleen groepen met guildies of vrienden van mijn guildies ( die snappen het meestal ook wel)
Gister wilde een warrior mee naar HC UP. Toen ik hem vertelde dat 21k hp niet zou werken, flipte hij als een malle!
Had je dat erbij vermeld waarom het niet ging lukken? (Overigens achievements: een add onder een zwaardje zetten, harpoons snel lanceren, en bane interrupten. (er is er nog een ben ik even kwijt) geen avan allen afhankelijk van de gear van de tank, alleen van de skils.Ik wilde namelijk ook voor achievements gaan, en tja als ik hem erbij heb dan ligt hij in 3 klappen.
Daar heb je wel een punt, zelf met autoshoot doet een hunter+pet in level 80 greens en blues al meer dps.en tja ik zat laatst ook in VOA 25 man en daar zat ook een hunter bij die 700 DPS deedhoe is dat mogelijk?
zelfs mijn ghoul produceert meer dan dat!
Ach sommige mensen kunnen beter stoppen met spelen IMO
Die heb ik nog nooit afgemaakt. In mijn guild wil niemand en ieder PuG tot nu toe geeft het op na 1 wipe met de mededeling dat het onmogelijk is. En probeer maar eens vervanging to vinden voor de stumper die die het na 1 wipe opgeeft (en vaak zelf de veroorzaker is van de elende)en dan moet ik nog wat achievements voor Glory of the Hero, mja ga jij maar eens HC OCU puggen
Ja inderdaad. Ik was zaterdag vroeg in de middag een beetje brak op mijn pally (nu retri, wat gaat dat snel!) aan het levellen. In LFG kwam opeens een LFG voor heroic Occulus van een resto druid vol in de epix... Dus ik whisper hem dat mijn hunter ook wel Occulus in wil voor de achievement, 3 randoms erbij en gaan met die banaan. DRAMA!!!en dan moet ik nog wat achievements voor Glory of the Hero, mja ga jij maar eens HC OCU puggen
Even van de ene tank naar de andere: ik zou zodra 3.1 uit komt (of mogelijk eerder als je daarvoor al op 80 komt) direct gaan respeccen als je door wilt gaan in tanken. Je mist een aantal essentiele talenten, en hebt een paar die niet meer nodig zijn in het WotLK tijdperk:
Hier kon uw advertentie staan
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
mijn lock is nog een beetje laag, lvl 38. maar goed als ik wat geholpen kan worden is dat altijd handig.Wootlock schreef op maandag 06 april 2009 @ 12:27:
[...]
Niet echt,
we hebben 2 fury warriors, 3 prot warriors en 3 DK's
Dus ook kwa tanks zitten we aardig vol.
Enige waar we nog naar opzoek zijn, zijn een ele shammy en een warlock.
hehe, ik denk dat woot een klasse hoger zoekt zeg maarThommmyy schreef op maandag 06 april 2009 @ 13:14:
[...]
mijn lock is nog een beetje laag, lvl 38. maar goed als ik wat geholpen kan worden is dat altijd handig.
http://eu.wowarmory.com/c...t.xml?r=Aggramar&n=Thommy
PSN & XBL: Denkoyugo
Anoniem: 236827
daar was ik idd vanuit gegaan.Denko schreef op maandag 06 april 2009 @ 13:26:
[...]
hehe, ik denk dat woot een klasse hoger zoekt zeg maar
Dat zal niet gaan gebeuren vrees ik, we zijn een raiding guild en geen lvling guild.Thommmyy schreef op maandag 06 april 2009 @ 13:14:
[...]
mijn lock is nog een beetje laag, lvl 38. maar goed als ik wat geholpen kan worden is dat altijd handig.
http://eu.wowarmory.com/c...t.xml?r=Aggramar&n=Thommy
[ Voor 3% gewijzigd door Wootlock op 06-04-2009 13:35 ]
ok bedankt. ga ik zeker even naar kijken. kan hem alleen niet vinden bij armoryWootlock schreef op maandag 06 april 2009 @ 13:34:
[...]
Dat zal niet gaan gebeuren vrees ik, we zijn een raiding guild en geen lvling guild.
Mocht je alliance zijn kan je de Toothless donkeys proberen, NL lvling guild.
//edit, wat Denko zegt klopt idd.
[ Voor 15% gewijzigd door Thommmyy op 06-04-2009 13:39 ]
Werd gister gepakt door iemand die vervolgens ruim 20 minuten bleef wachten. Heb toen maar even een maat ingeschakeld die met hem afrekende[b][message=31758108,noline]Ik heb nog nooit gehad dat iemand bijvoorbeeld 6 minuten wacht!
Er zitten wat inside jokes in, maar tochKirel Narak, contemptible wretches! It is I, Kazzak, the almighty Doomlord, former ruler of Hellfire Peninsula, Right Hand of Kil'jaeden (after the unfortunate demise of pretty much everyone else), bringer of death and surgeon of rockets! Outland has become void of any mortals foolish enough to step before my throne and thus I now seek for other ways to spread my venge-... I mean help among all mortals! My plan is to become an advisor and motivational speaker for the Ambassadors of... Truth. (How fitting, as I will deliver the one, final, yes, most terminal truth to you...)
I shall for now follow your petty rules (just to toy with you)...
1. You register on this forum using your character name.
"Character" name? What is the meaning of this, you impudent whelps?!
2. The name of your character, class, current level and professions.
Again, what is it with this "character"? I am more than just a mere "character"! I am Doomlord Kazzak! A boss-level Doomguard, specced in Motivational Speaking, and grandmaster in the professions of Shouting and Marketing! Not just some second degree sideshow "character"!
3. A URL to your armory profile.
http://eu.wowarmory.com/c...l?r=Dragonblight&n=Kazzak
4. How did you learn about Ambassadors of Truth.
You engaged me, hit me with sticks and stones, I tripped and got knocked out. Then you stole all my loot. Though all mortals normally perish at my hands, your spunk was most admireable... (CONTEMPTIBLE WRETCHES, THE LOT OF YOU! YOU WILL SOON TASTE MY VENGEANCE!)
5. Your gaming experience, especially MMORPG.
I once almost won the world cup in the the Masters' Menagerie of Renowned Professional Golfers, yes...
6. Your location/time zone, age and something about yourself.
Time is of no meaning to me. It is an abstract. In a life that spans so many of your puny little generations, I have watched worlds get born and die in the endless ravages of time... what was the question again?
7. Previous guild history.
I was a member of the Burning Legion. Didn't work out so well. *grumble*
8. Details of any ALTs and Horde Characters.
Uh? I prefer Tauren. Mmhhh... Tauren. With mashed potatoes. Not your puny mortal potatoes, however. I'm talking about GIANT DEMON POTATOES!
9. Raid experience
Killed a countless number of 'em. Some were tasty, some weren't. Mmhhh... Tauren.
10. Can you support yourself with potions, elixirs, flasks, foods, oils, stone's, repairs, etc?
The mighty Kazzak has no need for such menial things. Except for food. Mmhhh... Tauren.
11. Do you have a solid internet connection that does not disconnect and a decent spec PC that can support raiding? Please be honest - it will quickly be evident if you are prone to lagging or disconnects.
I do not understand your puny mortal terms. Clearly you added them in the measly attempt to confuse the mighty Kazzak! YOU FAIL BEFORE ME!
12. Do you have the latest Ventrilo client?
WHO TOLD YOU THE MIGHTY KAZZAK OWNS A VENTRILOQUIST DOLL! AS SURELY HE DOES NOT! IT DOES NOT GO BY THE NAME OF MAXIMILLIAN WOODHEAD THE THIRD AND IS MY MOST PRIZED POSSESSION IN THE WORLD!
13. Are you able to read our forums on a regular basis and keep up to date on guild matters?
See 6.
14. Any other information that you may feel is relevant
THE LEGION WILL CONQUER ALL!
Vigi gebruik ik altijd hoor helemaal als we met 2 warrior tanks zijn...Nitroglycerine schreef op maandag 06 april 2009 @ 13:03:
[...]
Even van de ene tank naar de andere: ik zou zodra 3.1 uit komt (of mogelijk eerder als je daarvoor al op 80 komt) direct gaan respeccen als je door wilt gaan in tanken. Je mist een aantal essentiele talenten, en hebt een paar die niet meer nodig zijn in het WotLK tijdperk:
In de protection boom:
- Vigilance is niet echt nodig, heb er zelf nooit echt winst uit gehaald
ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)
Ik volg nu ong 2maanden dit forum en het valt mij ook redelijk op dat hier het meeste word gesproken over raiden, of andere dingen waar je hoog voor moet zijn. Ik ben nu weer een maandje begonnen met spelen nadat ik een jaar gestopt was.Shodan schreef op maandag 06 april 2009 @ 13:38:
Ik snap inderdaad dat men het nuttig vindt om tactieken uit te wisselen voor bepaalde raids. En ik ben inderdaad meer een casual gamer die (nog) niet raid en daarom vind ik het ook leuker om te lezen wat anderen meemaken in de wereld behalve raiden enz.
Ik vind het niet erg om eens geganked te worden, en ik gank alleen Alliance als ze irritant zijn en/of mij al geganked hebben. Maar hij zat me echt op te wachten in stealth. Keer op keer kon ik niet eens mounten direct na m'n ress. Ook viel hij geen mobs aan als ik hoog in de lucht vloog toen ik 1x wel kon mounten (in een grote mob ressen, ben je niet te zienShodan schreef op maandag 06 april 2009 @ 13:38:
Dat lijkt me erg gaaf Salena!
World PvP blijft IMO nog erg leuk, alleen is het natuurlijk wel irritant als je echt geganked wordt. Ik maak dit eigenlijk zelden mee. Meestal wacht ik tot hij/zij weg gaat en dan rezz ik en ga ik ergens anders verder. Ik heb nog nooit gehad dat iemand bijvoorbeeld 6 minuten wacht!
Ik snap inderdaad dat men het nuttig vindt om tactieken uit te wisselen voor bepaalde raids. En ik ben inderdaad meer een casual gamer die (nog) niet raid en daarom vind ik het ook leuker om te lezen wat anderen meemaken in de wereld behalve raiden enz.
Nog iemandfirst time I entered BM (had just dinged 70), with light, eleu and some others. eleu went out to pull every single croc and spider, when he came back with 30+ mobs on him I just couldnt believe my eyes
Mijn post:2 best moments for me. The first time I tanked Prince in Karazhan. It was during my second time in Karazhan or any raid for that matter. When we got to prince Hives said: "Skullbanger, you know how to tank him?"....I was so nervous that I barely managed to press the right buttons and was totally exited telling my wife about it while she didnt understand a word of what I was saying.
Gaat ook over dungeons en raids (en een quest), maar vond het wel mooie momentenAlmost 4 years of WoW, and I had a lot of good moments, but a few are not to forget:
- Benediction / Anathema Priest quest at level 60. After a long long time we managed to down Majordomo in Molten Core, and the first few times the Leaf dropped and the first Eye went to Hives as I remember correctly, since he had more RKP. But then I finally got it, and read about the quest a million times how to do it. Got me a lot of those Fire bottles (forgot the name) and went off to Eastern Plaguelands. The questgiver was not there, but after around 20 minutes she spawned. I was pretty nervous at that time and accepted the quest, not really knowing what it would look like (no Youtube movies back then, only descriptions of the quest). I got attacked by archers, and tried to heal and cure the npc's walking down the path. I managed to do that, but forgot to heal myself and died.
The second try I did heal the npc's, and myself! With only 3 dead or something, I completed the quest with sweat in my hands and a very big smile on my face the moment I got that wonderful staff in the hands of my Priest. This was an achievement on its own!
- Razorgore in BWL at level 60. After months of Molten Core we made the first few steps in Blackwing Lair. We wiped, wiped and wiped due to the massive amount of mobs needed to be killed or kited. Almost every time we destroyed more eggs though, and at a certain night we managed to kill him! I was healing on one of the sides, making sure the kiting tank survived which was Hulk. We whispered eachother a lot to see what could be done better and finally we got the hang of it. Although, he still got stuck between the things on the ground and I barely could keep him alive.
The boss dropped the Priest T2 Bracers which I got. With that I got my 3piece setbonus, which was 15% extra regen while casting (not sure about the number, but that was really good back then!) Later it got changed to 20mp5.
- Shattered Halls heroic, pre-nerf with my Warrior Caden as tank at level 70. It went pretty smooth, until we got to the point where some packs of mobs manage to pull another pack in some way. That happened, and it became very chaotic with only 1 Mage to sheep. Thunderclap was the only AoE threat for Warriors back then. I spammed it, pulling the mobs away from the sheeped mob though. Marking the pulled mobs in between with my hotkeys, taunting that one mob fleeing from me and a Shield Slam crit on it. Music was healing (Milk's Priest) and he got aggro from a mob, which I could Revenge, and in the meantime Intervene another mob to get out of range from all other mobs, otherwise I'd have died. Eventually, we killed all mobs and I got an extreme rush of adrenaline there!!
- Not made by me, but the same instance even earlier than above mentioned story. We had a group taking down the hardest heroics at the start of TBC, being Szwok, Dier, Nimp, Hulk and me on my Priest. Sometimes another person as swap for someone though. The exact situation I can't really remember, but I do remember that Szwok managed to kite 2 of those elites with his Mage, and kill them on the way. The only problem was: "Guys, if you want to loot the mobs I just kited and killed, you have to walk all the way back to the entrance".
There are probably a lot more, and if I remember one, I'll write it down later
tnx!Splendid schreef op maandag 06 april 2009 @ 12:52:
[...]
Ja, mp/5 is echt het minst belangrijke. Veel talents zijn afhankelijk van spirit. Daar haal je dan ook je meeste mana reg van. Crit v.s haste is beetje persoonlijk. Ze zijn aardig gelijk, ligt een beetje van je build af. Ik zelf heb liever veel haste ipv crit. Liever altijd mijn spells wat sneller casten dan iets meer kans op een crit. Maar nogmaals, dit is persoonlijk.
je ne sais cacques
Ik kan wel gaan vertellen over mijn winstens op de auctionhouse en hoe retarded velen zijn. Maar da's niet echt interessant : PThommmyy schreef op maandag 06 april 2009 @ 13:51:
[...]
Ik volg nu ong 2maanden dit forum en het valt mij ook redelijk op dat hier het meeste word gesproken over raiden, of andere dingen waar je hoog voor moet zijn. Ik ben nu weer een maandje begonnen met spelen nadat ik een jaar gestopt was.
Vaak komen er ook andere onderwerpen naar voren hier op het forum, wat wel relevant is voor de casual wow speler. en als je iets wil weten kan iedereen het gwn vragen. Er zitten hier genoeg mensen met heel veel wow ervaring.
Over het algemeen post ik nooit hier maar vind ik het leuk om meer dingen te leren over wow en zo zelf beter te worden. en als er dan verhalen komen over raids of andere dingen waar ik mij nog niet mee bezig kan houden sla ik dat over.
vind het iig mooi dat dit forum zo goed draait! en bedank de posters voor alles wat ik hier geleerd heb
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Bij ons was er ook echt 1 legendaries moment in MC, we hadden een klein beetje trash gecleard zodat we Baron en Geddon konden gaan doen dus iedereen stond lekker te wachten tot onze hunter hem met zn pet gepulled had.Atlas schreef op maandag 06 april 2009 @ 14:00:
Ach ja al die sweet memories.
• Paladin quest in scholomance, damn wat was die cool.
• Een rogue die gehannes wilde pickpocketen, fail
• Iemand op TS als we over de brug van Gollemagg lopen in MC "ehm guys i think we have a problem". Zie je dus ALLE mobs op de weg naar beneden naar je toe komen inc Gollemag. Blijkt hij een engineering bom naar beneden te hebben gegooid
ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)
Anoniem: 23522
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
Anoniem: 233450
mogelijkDarkasantion schreef op maandag 06 april 2009 @ 14:21:
Ik zag net weer een of andere addon die de overall raid DPS in zon grafiek golf laat zien, hij gaat dus steeds omhoog en laat zien hoeveel het is, weet iemand welke addon dat is? Lijkt me namelijk wel leuk om te hebben
if you pay peanuts, you get monkeys
Anoniem: 94605
Heh. Een van mijn beste momenten is ook uit MC. Onze eerste keer bij Ragnaros. De eerste keer Ragnaros gespawned om de animatie te bekijken en een gevoel voor de encounter te krijgen. De tweede keer zou het er echt om gaan.ErwienO schreef op maandag 06 april 2009 @ 14:08:
[...]
Bij ons was er ook echt 1 legendaries moment in MC, we hadden een klein beetje trash gecleard...
je ne sais cacques
Hi Atlas!Atlas schreef op maandag 06 april 2009 @ 12:16:
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
wat ik al zei in mijn post, als je iets vraagt krijg je antwoordShodan schreef op maandag 06 april 2009 @ 14:53:
Mooi dat iedereen zo zijn momenten weer deeltBlijft erg gaaf om te lezen! Keep it up!
- In Molten Core op Garr, de boss tanken terwijl de rest de adds kort en klein slaat. Tijdens het tanken zoveel threat opbouwen dat ze daar toch niet meer bovenuit kunnen komen. Op teamspeak roepen, "be right back, need drinks" roepen en weglopenShodan schreef op maandag 06 april 2009 @ 14:53:
Mooi dat iedereen zo zijn momenten weer deeltBlijft erg gaaf om te lezen! Keep it up!
Een andere verbetering zou kunnen zijn dat je BL pas na 30 seconden gebruikt. Op 25% enraged Tenebron namelijk, en dan moet je hem kiten, maar juist dan moet de dps enorm hoog zijn, anders haal je het gewoon niet. Na 70 seconden komen de whelps erbij, en die zullen je healer/dps gaan rapen, wat je dus moet doen is juist in die laatste periode bloodlust hebben, anders gaat hij inderdaad niet neer.casapira schreef op maandag 06 april 2009 @ 11:16:
[...]
We poppen BL na ongeveer 10 seconden zodat iedereen eerst zijn dot's en debuffs heeft aangebracht en de echte dmg burst kan beginnen.
Uiteraard moet iedereen volledig gebuffed/flasked zijn. Speedpots e.d. worden ook gepopped.
Enige verbetering in deze opzet zou kunnen zijn een retridin voor de rogue, en/of een healadin voor de holy priest. 1 lock minder zouden we ook mee kunnen leven.
[ Voor 4% gewijzigd door Kees op 06-04-2009 15:20 ]
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Jep, ik was dan wel geen priest, maar een warlock en heb ook heel erg genoten van de lock Mount quest. Helaas was dat wel al in TBC tijd, dus was het een stuk makkelijker met wat 70s erbij. Ik kan me heel goed voorstellen dat dit pre-TBC echt EPISCH moest zijn geweest om te halen! Wat een gave quest-line!!Anoniem: 233450 schreef op maandag 06 april 2009 @ 14:21:
De quest voor Benediction/Anethema, deze quest zal voor elke vanilla-priest in ze favo lijstje staan denk ik. Geen filmpjes inderdaad en iedereen had wel weer een ander verhaal erover, heel veel spullen inslaan en dan maar proberen... en mislukte het dan moest je 3 uur wachten op de nieuwe spawn haha. Maar als je hem dan eindelijk had gehaald kon je mooi in IF rondlopen en had je veel bekijks.
Yup, hard wegrennen en doodgaanShodan schreef op maandag 06 april 2009 @ 15:42:
Het blijft bij de herinneringen echter wel bij raid ervaringen... Hoe zit het met PvP? Doen jullie daar uberhaupt wat aan... ^^
Hah, i laugh in the face of danger! (then i pop invisibility and cry in a corner
Anoniem: 272243
Bedankt voor de tips, de meeste lijken me goed onderbouwd om zelf ook toe te gaan passen.Nitroglycerine schreef op maandag 06 april 2009 @ 13:03:
[...]
In de protection boom:
• Vigilance is niet echt nodig, heb er zelf nooit echt winst uit gehaald
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Owww heerlijk toen er nog geen crossrealm pvp wasShodan schreef op maandag 06 april 2009 @ 15:42:
Het blijft bij de herinneringen echter wel bij raid ervaringen... Hoe zit het met PvP? Doen jullie daar uberhaupt wat aan... ^^
je ne sais cacques
Wij hebben als guild laatst wel een pvp uitje gehad.Shodan schreef op maandag 06 april 2009 @ 15:42:
Ja, afgelopen weekend nog!Shodan schreef op maandag 06 april 2009 @ 15:42:
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Nadat het net een paar weken uit was? Bullcrap.Anoniem: 272243 schreef op maandag 06 april 2009 @ 15:49:
Pre-TBC Naxx, net paar weken nadat het uit was. Sta je bij Sapphiron, gaat ie mooi in elkaar en zo, freezed iedereen ineens, ding blijft maar in elkaar draaien, minuutje later server crash en iedereen weer netjes in Eastern Plaguelands dood. Nounou, leuke eerste try zeg
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Tsja PVP-ervaring vertellen is in veel gevallen nog veel erger "check my epeen!!!11one" dan het opscheppen over raid-dps en nogal saai/eenzijdig (naar mijn mening!). Tijdens TBC is de hele "Lief Dagboek"-traditie begonnen met een zekere rogue die hier continue liep te pochen over zijn imbaness als het op world pvp aankwam. Persoonlijk kon me dat niet zo boeien, het enige vermakelijke stuk was waar hij geen poisons bleek te gebruiken omdat dat te duur was. Ik vind een stuk theorycrafting over classes die ik zelf speel altijd leuk om te lezen, of tactics in raids waar ik zelf nog mee worstel (Sarth met meer dan 1 drake up, malygos sowieso) en manieren om gold te verdienen zijn altijd mooi meegenomen. Ben je aan het levelen en heb je vragen kun je hier over het algemeen goed terecht op GoT; wordt zelden raar op gereageerd of geen antwoord op gegeven. Maak je leuke dingen mee; post ze hier dan en wie weet inspireer je daarmee anderen!Shodan schreef op maandag 06 april 2009 @ 15:42:
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Als BL wordt gepopped na 30 seconden, kan ikzelf als Tenebronkiter de helft van de tijd er maar van profiteren. Het gaat er uiteindelijk wel om dat er in 70 seconden 3.3M dmg gedaan wordt. Het enige waar het in scheelt is denk ik de tank/threat, dat die in het begin nog relatief laag is.Kees schreef op maandag 06 april 2009 @ 15:19:
[...]
Een andere verbetering zou kunnen zijn dat je BL pas na 30 seconden gebruikt. Op 25% enraged Tenebron namelijk, en dan moet je hem kiten, maar juist dan moet de dps enorm hoog zijn, anders haal je het gewoon niet. Na 70 seconden komen de whelps erbij, en die zullen je healer/dps gaan rapen, wat je dus moet doen is juist in die laatste periode bloodlust hebben, anders gaat hij inderdaad niet neer.
Wij doen het liever op de normale manier, en gisteren ook weer 25 man s3d gedaan. Ging redelijk goed, en de dps lette goed op, met als gevolg dat er op wowmeteronline nu een report staat die over een paar uur vermeld staat in hun scoreboard als de 9de fastest kill in de wereld (en nr 4 in europe). 5 minuten en 6 seconden is niet zo'n slechte tijd, helemaal omdat we het niet eens serieus probeerden om ook maar iets te verbreken. Sowieso was die avond de dps goed, want gluth ging ook al neer voordat hij een decimate kon doen, en patchwerk lag in 2m11s op de grond.
Het is wel grappig, de drakes gingen neer als de ander lande, dus nooit meer dan 1 drake tegelijkertijd op voor langer dan 5-10 seconden.
Nope, vind er niks aan en ga het uit de weg waar mogelijkShodan schreef op maandag 06 april 2009 @ 15:42:
Anoniem: 63072
Pre-TBC met 7 man? Netjes... ik geloof niet dat wij dat zouden hebben gered (stomme stunnende Axe throwers), zeker niet in blues en greens.Anoniem: 63072 schreef op maandag 06 april 2009 @ 16:27:
Meest memorabele moment? Dat was één van de eerste keren ZG. De guild was nog in aanbouw en we stonden met 8 man in ZG. 'Zullen we vast wat trash gaan clearen?' Uiteindelijk hebben we met een groep van 8 in blues en greens Venoxis plat gekregen. 1 van de 8 kwam tegen het einde van het gevecht pas terug om te kijken of we al genoeg mensen hadden en heeft snel nog even mee gedaan.
Vanaf dat moment hebben we de raids nooit meer afgelast wegens te weinig mensen. Eerst proberen en als het dan echt niet lukt pas afgelasten.
[ Voor 20% gewijzigd door MrVegeta op 06-04-2009 16:50 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Valt wel mee, want ik ben nu terug ^^MrVegeta schreef op maandag 06 april 2009 @ 16:43:
Ben al een poosje niet echt meer online geweest, zal wel rustig zijn op trollbane nu...
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
This is the Way.
zal waarschijnlijk eerder liggen aan het dot stacken. hoeveel tijd was er nog over na fase 2?NoTimeRemains schreef op maandag 06 april 2009 @ 23:35:
Daarna naar Malygos helaas missen we de DPS voor de 6 min try. Wat ik eigenlijk niet zo goed snap want iedereen doet z'n best maar mss ligt het toch nog teveel aan gear, er zijn nl toch nog wat mensen die een beetje undergeared zijn.
Betere gear dan ikAls ik nu naar de gehele Naxx run kijk doe ik over de gehele run ~ 4,5K DPS. toch snap ik niet helemaal wat ik fout doe. ik hoor over de 0/41/30 specc van mensen die echt over de 5,5K heen gaan. Mis ik dan echt zoveel gear? Of ben ik verkeerd gegeared. ME!!!!
Iemand hier die er een zinnig woord over kan zeggen?
Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Dat is nou ook de reden dat ik niet op een PVP server speelAnoniem: 23522 schreef op maandag 06 april 2009 @ 15:56:
Een heel verhaal over zijn ervaringen op een PVP server
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
http://armory.wow-europe....nze+Dragonflight&n=NebbieNoTimeRemains schreef op maandag 06 april 2009 @ 23:35:
knip
Ik ben als lock nu 0/41/30 gespecced naar Bosmonsters specc maar ik moet zeggen... me likey.
Fel Guard is voor solo werk erg handig, maar in 25m geeft dat ding toch goede DPS. en in het begin vond ik de spec maar niets. FG bleef maar dood gaan, en veel DPS verschil zag ik niet maar ik ben er nu goed aan gewend en hij blijf nu goed op.
ook wel grappig, tijdens Thaddius, met Heroism gaande een Potion of Speed drinken en dan Soul Fires gaan casten. 31K crit zijn leuk![]()
Incinerate is wel een betere spell om dan te casten, minder casttime en meer procs waarop deze reageeert maar het blijf leuk om zo'n 'langzame' spell te casten en dan boem.
Als ik nu naar de gehele Naxx run kijk doe ik over de gehele run ~ 4,5K DPS. toch snap ik niet helemaal wat ik fout doe. ik hoor over de 0/41/30 specc van mensen die echt over de 5,5K heen gaan. Mis ik dan echt zoveel gear? Of ben ik verkeerd gegeared. ME!!!!
Iemand hier die er een zinnig woord over kan zeggen?
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Kan je je wow gamecard niet betalen nu je je PC niet gespreid meer kan betalen?MrVegeta schreef op maandag 06 april 2009 @ 16:43:
PvP Experience
Whats this PVP you talk off? Is that the part of WoW only 12y old aliance kids play? Ganking holy priests with Holy Fire on cooldown? Good game... good game.
Ben al een poosje niet echt meer online geweest, zal wel rustig zijn op trollbane nu...
Dimishing returns....
From the official 1.4 release patch notes:
* When a spell with diminishing returns is used against a target in PvP, the first effect has full duration.
* On the second use of the same category of spell (e.g. slowing), that spell's duration is reduced by 50%.
* On the third use, the duration is reduced by 75%.
Anoniem: 282346
[ Voor 15% gewijzigd door LesCacques op 07-04-2009 09:05 ]
je ne sais cacques
ja dat hoor ik vaker bij dit verhaal
[ Voor 21% gewijzigd door gotfurrr op 07-04-2009 09:01 ]
Dan is het anders idd...gotfurrr schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 08:58:
[...]
ja dat hoor ik vaker bij dit verhaalmaar als je ze 1 voor 1 sapt en dan repeat niet (iig niet gemerkt) dus sap persoon 1, rondjes rennen, sap persoon 2, rondjes rennen, sap persoon 3, rondjes rennen, sap persoon 1 etc, probeer et zelf is zou ik zeggen
./facepalm.ImdaMned schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 08:31:
[...]
Kan je je wow gamecard niet betalen nu je je PC niet gespreid meer kan betalen?![]()
Ach, we zien je 22/29 april wel weer terug met 3.1 : P
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Hoelang duurt zo'n gevecht?GeertJam schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 09:22:
Daarna zijn we OS25 geweest met 10 man. Het duurde even, maar na een whipe op 300k lag hij dan toch eindelijk neer en hier nog t7.5 hands & mantle of the eternal sentinal meegenomen.
je ne sais cacques
verkoop je gitaarMrVegeta schreef op dinsdag 07 april 2009 @ 09:30:
[...]
./facepalm.
Nog 2/3 weken wachten? Prrrrt. (en het was me laptop trouwens ;p)
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq