Lief dag/weekendboek,
het was me het weekendje wel.
Afgelopen vrijdag was ik helaas te laat om bij mijn eerste Naxx 10 raid aanwezig te zijn. (Zal op vrijdag ook wel vaker geberuen aangezien vrijdagavond ook mijn sportschool avond is). Dus toen maar mijn engineering laten vallen en vervangen door skinning. Maar voordat ik dat deed nog wel een bladed pickaxe gemaakt. En daarna naar Din Morogh gegaan. Pet maar even uitgezet en simpel 1kill per shot beestjes neergeled. Voordat ik naar bed ging liep ik rond in Wetlands waar ik tijdens het skinnen ook voldoende raptor eggs had verzameld om mijn cooking eindelijk naar 175 te tillen.
Zaterdag nog wat verder gegaan met skinnen in Strangelthorn Vale. Daarna had ik behoefte om iets anders te gaan doen. Dus eens gekeken wat de daily heroic was, bleek Violet Hold te zijn. Ik wilde toch eens een PUG proberen dus zette ik mezelf LFG voor heroic VH en ging intussen verder met skinnen.
Na een tijdje kreeg ik vanuit het niets een invite voor een groep. Bleek een level 80 DK te zijn die ook VH wilde doen. Al snel was de groep gevormd (DK, Hunter, Priest, Paladin en ik (ook hunter)) en gingen we VH in.
Mijn eerdere ervaring met heroic VH was niet positief (vaak gewiped op Xevozz), maar met deze groep liep het als een zonnetje. Ik merkte wel dat ik nog wat aan mijn damage moet werekn, ik kwam op een schamele 1400 DPS uit. Maar zonder wipes of problemen heroic VH afgerond. Daarna wilde de groep nog wel een heroic doen, dit werd heroic Gundrak. Ik gaf netjes in de groep aan dat ik daar nog nooit was geweest (ook niet op normal) maar dat was geen probleem.
Gundrak kwam me ook mooi uit, want ik had hier nog 3 questjes open staan. Ook hier gingen we zonder problemen door de instance. Helaas in geen van beide instances een upgrade gedropped voor me, maar wel de nodige emblems voor me.
Na Gundrak viel de groep uit elkaar en ging ik weer verder met mijn skinning. Intussen was ik klaar om in Outland te gaan skinnen. Ook daar snel doorheen gegaan. Toen ik in Nagrand bezig was werd er in /2 gevraagd om meer mensen voor "Wanted: Drun the Hungerer" aangezien ik deze quest nog niet had afgerond bood ik mijn hulp aan. Het was even zoeken naar hem, maar toen we (67 Druid, 68 Druid en ik) hem eenmaal hadden gevonden ging hij ook snel op zijn rug liggen.
Net na Durn haalde ik ook mijn laatste skinning skill up om klaar te zijn voor Northrend, maar was het ook tijd om te gaan campen.
Zondag begonnen met mijn skinning naar 400+ te krijgen. In Borean Tundra was dit erg gemakklijk: Gorilla pet pakken, op passive zetten en kuddes Rhinos taggen. Pet op defensive zetten en dan FD om alle aggro op de pet te krijgen om vervolgens de mobs met volley om te leggen.
Na een tijdje kwam meer guildies online en werd gevraagd of ik zin had in wat Heroic instances. Daar was ik wel voor te porren.
Als eerste gingen we naar HoL. Dit was ook een eerste keer op heroic voor me. Maar heb daar wel de nodige achievments gehaald: Timely Death, Shatter resistant en Lightning struck. Loken dropte een paar epic leather bracers die een (kleine) upgrade waren op de mail bracers die ik droeg. Aangezien de druids al beter hadden kon ik deze looten.
Na HoL stond Gundrak op het programma. Deze instance liep iets minder soepel, maar ook deze isntance zonder echte problemen weten af te ronden. Intussen had ik mijn setup wat aangepast en kwam schoof mijn instance DPS over de 1800 grens heen richting de 1900. In deze instance kreeg ik ook mijn 25e emblem of heroism.
Na Gundrak was het tijd voor VH. Maar voor ik VH in ging eerst mijn necklace vervangen door de Pendant of the Outcast Hero. VH hebben we ook zonder een volledige wipe weten af te ronden. (ondanks dat Xevozz een van de mini bosses was). Wel heb ik twee keer de grond van dichtbij mogen bewonderen. Uiteindelijk was Cyanigosa zo sympathiek om de Staff of Trickery te droppen, welke een goede upgrade voor mij betekende. (Van de whalestick harpoon).
's avonds heb ik de guild enchanter geport om er een Massacre enchant op te laten zetten (vooral aangezien het waarschijnlijk nog wel even duurt eer ik een beter wapen vind). Daarna nog verder gegaan met de quest line voor Sons of Hodir faction en voor het slapen gaan friendly geworden met ze, waardoor de eerste dailies vrij zijn gekomen.
(sorry voor de lap tekst, maar het was een druk weekend)
[
Voor 0% gewijzigd door
_Peter2_ op 06-04-2009 07:53
. Reden: typo ]