Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

SnoeiKoei schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 13:26:
Als je op lvl70 vol raid gear zat is je dps tijdens het levelen naar 80, voordat je heroics induikt, waarschijnlijk niet heel hard gestegen. Mensen met een nieuwe toon doen geen moeite om op lvl70 goede gear te verzamelen en die doen dan echt geen 1200dps op 70, behalve misschien DK die tijdens het levelen in crap gear al overpowered zijn. Kom je op lvl80 met greens en andere crap gear van t levelen dan is minder dan 1500dps echt niet ongebruikelijk. Dat moet met een paar instance runs natuurlijk hard verbeteren.
Ik ben een feral druid op lvl 79 en doe in kitty 700-750dps in quests. Als ik die getallen voorbij zie razen iedere keer dan krijg ik het gevoel dat ik beter niet aan instances moet beginnen als ik 80 ben.

Zit ook niet op questgreens. Ik ben LW en heb 8x Eviscerator gemaakt voor mezelf en Fur Lining en dat soort dingen toegepast zodat ik sneller kan questen. Maar dan nog kom ik niet boven de 700-750.

Als ik iets met een groupquest moet tanken dan kom ik tot 600.

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitow
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-10-2024
Seraphin schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 14:32:
Iemand die onder XXXX dps komt is natuurlijk niet per definitie aan het slacken / een noob.

Het gebruiken van dps als maatstaaf voor iemands performance is daardoor op zin zachtst gezegd moeilijk; vooral omdat iedereen WoW op zijn eigen manier beleefd en dus een ander beeld heeft bij wat "goede" dps is (bv hardcore raiders vs. casual heroics runners).

Echter kun je denk ik wel enkele benchmarks stellen; waarbij de leidende vraag is wat voor dps class x over het algemeen doet (met gearlevel gelijk aan instance en rekening houdend met support tasks).

Persoonlijk neem ik b.v. de eerder genoemde 1500 dps rogue in een heroic niets kwalijk; de 700 dps lock daarentegen kom ik liever niet meer tegen. Heeft hun performance mijn instance ervaring negatief beïnvloed? Nee; want na max. 30 minuten stond ik weer buiten nadat we zonder problemen de instance hebben gecleared.

Tegelijkertijd: het clearen van een instance is per definitie een groepsprestatie. Wetende dat persoon x 2 / 3 keer minder dps "bijdraagt" aan de group effort dan doorgaans verwacht mag worden, betekent dat de rest van de groep hiervoor moet compenseren.

Lage dps --> langere fights --> healer moet beter gegeared zijn dan anders , andere dps moet meer zijn best doen om evt. enrage timers te voorkomen, tank kan in CD problemen komen.

Als de hele groep op een "700-dps"-standaard utikomt (dus ook healer & tank), dan denk ik niet dat je een heroic kan clearen.
klopt je kunt het niet als een maatstaaf gebruiken als ik zo terug denk. ik had laatst een hunter met 1000 dps bij me in een heroic en ik had zoiets van "noob" en ging ik op hem letten maar hij deed wel alle skills die een hunter zou moeten doen dus vond ik het nogal vaag. heb hem ook een aantal vragen gesteld puur om ff te kijken of hij misschien een gear foutje ofzo had maar kon ook niets vinden. we hadden nax gegearde mensen verder bij ons dus we ramden er nog steeds hard door heen dus zat ik ook niet te zeiken ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitow
  • Laatst online: 16-10-2024
-BB- schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 14:38:
[...]

Ik ben een feral druid op lvl 79 en doe in kitty 700-750dps in quests. Als ik die getallen voorbij zie razen iedere keer dan krijg ik het gevoel dat ik beter niet aan instances moet beginnen als ik 80 ben.

Zit ook niet op questgreens. Ik ben LW en heb 8x Eviscerator gemaakt voor mezelf en Fur Lining en dat soort dingen toegepast zodat ik sneller kan questen. Maar dan nog kom ik niet boven de 700-750.

in groups krijg je buffs he dus dan haal je ook wel 1000+ denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-06 14:29

chromeeh

the Gnome

Mior schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 14:38:
[...]

UBRS is wel redelijk simpel. Althans, dat was mijn ervaring als prot warrior zijnde.

Onyxia daarintegen was voor mij wel een uitdaging, aangezien ik niet bijzonder veel manieren heb om mezelf te healen. Helaas dropt ze nu niet zo veel gold meer als voor 3.0.8(?), maar daarvoor was het wel de moeite om haar om te leggen.
Drakki is idd niet moeilijk, alleen die armor debuff is irri :)
Voor de rest leuk om eens doorheen te rennen :D

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06 18:25

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
ErwienO schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 12:07:
[...]

Je hebt wel gelijk dat het niet zo hoort maar als ik de DMG meter bekijk hebben ze best wel hard genuked.

http://wowwebstats.com/f233hiufbwua5?s=38795-45937
DPS is nog redelijk laag vind ik, als je ervanuit gaat dat ze zeker 50% van de tijd heroism hadden. Na deze video zijn wij er ook over aan het denken om het zo eens te proberen, het is allemaal een kwestie van genoeg mensen hebben die Tenebron kunnen taunten en weg kunnen rennen; paladins, warriors, druids, DK's dus, en helemaal een paladin, die kan bubblen en taunten en vervolgens nog een keer taunten, en dan nog een keer. Vervolgens trekt de volgende de drake weg, netzolang tot Sartharion dood is.

De laatste 25% is het belangrijkste dus, en ervanuitgaande dat heroism up is rond dat tijdstip, en de drake 2.5M HP heeft (en dus nog 627.525 hp te gaan heeft + iedereen kan bijna executen), dan moet elke dps (8 op dat moment) 78.440 damage doen, en dat lukt redelijk makkelijk in ~13 seconden (met heroism op, en AW op denk ik dat ik als ret paladin met gemak de 6-7000 dps haal onder de 20%(op patchwerk zit ik normaal rond de 5k dps, maar die fight is ~2 keer zo lang)

Kortom, goed bedacht, en ik ga het zeker ook wel proberen (iets andere setup, DK als tank, ret, warrior, warrior, warrior, rogue, druidhealer, feral druid, enh shaman, hunter) eventueel met een paar casters erbij zelfs; mages doen onder de 20% ook behoorlijke damage.

[ Voor 3% gewijzigd door Kees op 03-04-2009 14:49 ]

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-06 16:17

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Incognitow schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 14:38:
[...]

klopt je kunt het niet als een maatstaaf gebruiken als ik zo terug denk. ik had laatst een hunter met 1000 dps bij me in een heroic en ik had zoiets van "noob" en ging ik op hem letten maar hij deed wel alle skills die een hunter zou moeten doen dus vond ik het nogal vaag. heb hem ook een aantal vragen gesteld puur om ff te kijken of hij misschien een gear foutje ofzo had maar kon ook niets vinden. we hadden nax gegearde mensen verder bij ons dus we ramden er nog steeds hard door heen dus zat ik ook niet te zeiken ofzo.
Sommige classes scalen gewoon veel beter met heroic- en raid drops dan anderen heb ik t idee. Zodra die heroics in gaan en drops krijgen vliegen ze al snel omhoog. Moeten ze natuurlijk wel een groep inkomen die niet bijvoorbaat filterst op alles < 1100 dps is slacken.

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 11-06 00:38

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Incognitow schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 14:38:
[...]

1000 dps in een heroic is zeker voor een hunter rampzalig slecht. Ik doe als tank al sinds ik level 80 ben 1500+ dps, als een hunter dát al niet haalt is het toch echt slacken. ;)

Aan de andere kant zegt dat inderdaad niets over de kwaliteit van de speler. Ik heb duizend keer liever een speler in mijn team met ietwat lage dps die doet wat ik als raid leader van hem vraag, dan iemand die blind staat te nuken als een gek en door iedere void zone gekilld wordt. :X

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-06 17:56
Over de PuG DPS discussie:

Ik heb een pally alt, 'Pelargir'. Mijn main is een holy priest dus ben niet echt 'ervaren' als melee speler, ik doe wel altijd mijn best. Kijk geen TV, luister in een instance of raid niet eens muziek, speel gewoon het spelletje. Buff food in instances, alles in raids (food, flasks, scrolls desnoods).
Mijn pally is maandag 80 gedinged en dus toe aan heroics. Ik heb VH gedaan, en gisteren UK met een wat overgeared tank en 3 van zijn vrienden die ook nog niet zo lang 80 waren. Draag weinig gear uit WotLK instances, veel quest blues en een enkele green, leveling gear met weinig dure enchants.

Ik haal iets van 1300 DPS. Ben ik dan een slacker? Nee. Ik doe mijn best, we komen door de instance heen, verzamel de komende tijd hopelijk wat upgrades. Natuurlijk heb je mensen die het veeeel beter kunnen, ook met mijn gear. Maar hoe haal je het in je hoofd om alle pas gedingden maar af te doen als slacker? Of nog erger, dan maar te proberen 'naaien' met gear?

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-06 21:46
Kees schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 14:45:
[...]

DPS is nog redelijk laag vind ik, als je ervanuit gaat dat ze zeker 50% van de tijd heroism hadden. Na deze video zijn wij er ook over aan het denken om het zo eens te proberen, het is allemaal een kwestie van genoeg mensen hebben die Tenebron kunnen taunten en weg kunnen rennen; paladins, warriors, druids, DK's dus, en helemaal een paladin, die kan bubblen en taunten en vervolgens nog een keer taunten, en dan nog een keer. Vervolgens trekt de volgende de drake weg, netzolang tot Sartharion dood is.

De laatste 25% is het belangrijkste dus, en ervanuitgaande dat heroism up is rond dat tijdstip, en de drake 2.5M HP heeft (en dus nog 627.525 hp te gaan heeft + iedereen kan bijna executen), dan moet elke dps (8 op dat moment) 78.440 damage doen, en dat lukt redelijk makkelijk in ~13 seconden (met heroism op, en AW op denk ik dat ik als ret paladin met gemak de 6-7000 dps haal onder de 20%(op patchwerk zit ik normaal rond de 5k dps, maar die fight is ~2 keer zo lang)

Kortom, goed bedacht, en ik ga het zeker ook wel proberen (iets andere setup, DK als tank, ret, warrior, warrior, warrior, rogue, druidhealer, feral druid, enh shaman, hunter) eventueel met een paar casters erbij zelfs; mages doen onder de 20% ook behoorlijke damage.
Mja Execute is lang niet meer zo goed als dat het was, iig voor fury warriors is het gewoon met je rotation door gaan aangezien dat meer dmg doet dan de execute, arms warrior zou het waarschijnlijk beter uitpakken.

1 resto shammy en en retri din die soms een heal dropt ik vind het best wel knap met zo weinig healers.

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-06 11:44

Auredium

Informaticus Chaoticus

Om mij als lage DPS-er nu er tussen te gaan melden. Iemand met een lage DPS hoeft niet te slacken en ik zal heel eerlijk zijn. De mensen die ik heb gezien tot nu toe die meer dan 2000 DPS doen op onze server zijn op 1 hand te tellen terwijl ik echt wel constant verschillende personen zie. Ondanks dat downen we toch het meerendeel van de bosses.

Ik deed voorheen Fully Frost specced. 740 DPS en dat was slecht maar ik heb er tot nu toe alles aan gedaan om mijn DPS omhoog te krikken. Ik heb gerespecced naar een complete andere build. Ik heb Alchemy op 450 staan en maak voor een een instance vaak ook gewoon een Flask of the Wyvrn op voor DPS te verhogen. Gelijk ook via battlegrouds epics weten te bemachtigen en deze ge-enchant en ook mijn blues gewoon ge-gemmed. Nu zit ik op 1100DPSn zonder potion en dat komt echt niet omdat ik slack.
Ik heb wel nogsteeds beter gear nodig.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-06 18:46
NMe schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 14:51:
[...]

1000 dps in een heroic is zeker voor een hunter rampzalig slecht. Ik doe als tank al sinds ik level 80 ben 1500+ dps, als een hunter dát al niet haalt is het toch echt slacken. ;)

Aan de andere kant zegt dat inderdaad niets over de kwaliteit van de speler. Ik heb duizend keer liever een speler in mijn team met ietwat lage dps die doet wat ik als raid leader van hem vraag, dan iemand die blind staat te nuken als een gek en door iedere void zone gekilld wordt. :X
Toch kwam ik met mijn hunter in dungeon/quest blues en hier een daar een epic vaak niet veel hoger uit dan die 1500 dps in heroics (1000 dps is inderdaad echt slacken, maar zat zelf op 1200 a 1300 dps toen ik met heroics begon). Reden hiervoor is, denk ik, dat ik tot vorige week BM specced was, wat niet echt de beste spec is momenteel. Rotatie opgezocht en hier al eens gepost (just to be sure), maar die bleek in orde. Nu SV specced, maar nog geen tijd gehad om daar een heroic mee te proberen. Verwacht wel een dps increase eigenlijk (iemand een schatting wat het ongeveer zou kunnen zijn?) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben van zo'n 1500 naar 1800 gegaan van BM naar SV, teams met leuke buffs kan ik 2200 aantikken.

Alleen het zakt al vrij snel als je de tank wat extra agro wil geven met een misdirectionshot, een random wil trappen als de agro richting healer gaat (waarom snappen ze nooit _achter_ een trap te staan) of mijn manabar wil op te vullen met aspect of the viper.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06 18:25

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
ErwienO schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 15:08:
[...]

Mja Execute is lang niet meer zo goed als dat het was, iig voor fury warriors is het gewoon met je rotation door gaan aangezien dat meer dmg doet dan de execute, arms warrior zou het waarschijnlijk beter uitpakken.

1 resto shammy en en retri din die soms een heal dropt ik vind het best wel knap met zo weinig healers.
Neuh, de healing is absoluut het probleem niet, er is gewoon geen raid damage in de eerste minuut, de enige die healing nodig heeft is de maintank, en als Tenebron weggenomen wordt heeft die druid healing nodig voor een paar seconden (hij wordt toch ge-oneshotted op 25%; daarna is het een kwestie van kiten)

Healing met deze tactic is juist het probleem niet meer, enige 'probleem' is dps, en door die hoog te houden, vooral in de laatste 25% dmv heroism en cooldowns is het prima te doen.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522

Dutchman! schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 15:01:
Over de PuG DPS discussie:

Ik heb een pally alt, 'Pelargir'. Mijn main is een holy priest dus ben niet echt 'ervaren' als melee speler, ik doe wel altijd mijn best. Kijk geen TV, luister in een instance of raid niet eens muziek, speel gewoon het spelletje. Buff food in instances, alles in raids (food, flasks, scrolls desnoods).
Mijn pally is maandag 80 gedinged en dus toe aan heroics. Ik heb VH gedaan, en gisteren UK met een wat overgeared tank en 3 van zijn vrienden die ook nog niet zo lang 80 waren. Draag weinig gear uit WotLK instances, veel quest blues en een enkele green, leveling gear met weinig dure enchants.

Ik haal iets van 1300 DPS. Ben ik dan een slacker? Nee. Ik doe mijn best, we komen door de instance heen, verzamel de komende tijd hopelijk wat upgrades. Natuurlijk heb je mensen die het veeeel beter kunnen, ook met mijn gear. Maar hoe haal je het in je hoofd om alle pas gedingden maar af te doen als slacker? Of nog erger, dan maar te proberen 'naaien' met gear?
'Mijn pally is maandag 80 gedinged en dus toe aan heroics'
Dat is punt 1, je bent 'al' 4 dagen 80 en vind dus dat je dan toe bent aan heroics? Je hoeft niet alle normals en quests af te maken tot je maxed out bent pre-heroics, maar ietsje meer moeite mag wel.

Ik levelde mijn hunter in een vast groepje waarin ook een retri paladin zat die vanaf lvl 78 tegen de 1800 dps aan zat (geen craftables, geen epics, enkel blues en greens). Ik deed tegen die tijd ook ongeveer dat aan dps op mijn SV hunter (ja, spec maakt veel uit). Dus als je 1300 doet op 80 dan doe je echt iets niet goed.

Maar laat ik mijn statement bijstellen: ik wil geen slackers en enkel mensen die hun class goed kennen (na 80 levels verwacht je toch dat dat te doen zou moeten zijn...). Verder is niemand verplicht om met me te groepen, maar er zijn er meer dan genoeg die het graag doen omdat de runs gewoon vlekkeloos en lekker snel gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

NMe schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 14:51:
[...]

1000dps is gewoon zielig als hunter op lvl 70 deed ik aan het eind met de nieuwe talents ook vaak wel 1000 dps. Als je dan ziet wat een stijging je nog eens hebt vergeleken met 80.
Waarschijnlijk had je een goeie groep en deed die hunter gewoon geen aoe ofzo. Pas ging ik ook nog met mn pala tank een instance runnen die hunter deed ook bijna niks, had ik maar gezegt doe maar gewoon non stop volley en hij schoot omhoog. (was ook een fun run voor mij was shattered halls normaal met mn 80 pala tank en 4 lvl 69-72) dus ik kon makkelijk meerdere groepen tegelijk pakken.

[ Voor 20% gewijzigd door MantaMania op 03-04-2009 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:18

Seraphin

Meep?

-BB- schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 14:38:
[...]

over je huidige gear: vergeet niet de epic leg armor op je broek te zetten! Je bent LW, dus met 2 jormungar scales kun je ze al maken.

Eviscerator set is prima om mee te beginnen op 80. Wat je je heel goed moet afvragen, is of je wil gaan tanken of dps-en. Je zal namelijk een paar moeilijke keuzes moeten maken in talents. Over spec gesproken, ervan uitgaande dat je 100% voor dps wil gaan, dan kun je je build op lvl 80 nog flink optimaliseren:
- Ik zou je afraden om Master Shapeshifter te nemen: je hebt nu feitelijk 4(!) talent points geïnvesteerd in 2% extra crit...... niet echt kosten effectief.
- Omen of Clarity is nog steeds een must have.
- Infected wounds is aardig voor de tank en leuk in PVP, maar voor PVE dps zou ik die 2 punten die je daar nu in hebt zitten uitsparen en Predatory Instincts aanvullen naar 3/3
- Improved Mangle -> zeker als je de Glyph of Mangle hebt zou ik hier geen punten aan spenderen
- Feral Agression -> zeker nu Ferocious Bite niet meer al je energie opvreet, zou deze talent best wel eens 5/5 puntjes waard kunnen zijn; FB kan enorme crits geven. (big numbers ftw) ;)
- Thick Hide -> tank talent only
- Natural Reaction -> tank talent only

Primal Tenacity & Feral Swiftness kunnen in meer / minder mate "leuk" zijn als je puntjes over hebt. De speed bonus van Feral Swiftness werkt tegenwoordig ook indoor, en dat kan erg prettig zijn tijdens movement fights.

voor tankgear is http://elitistjerks.com/f73/t36963-feral_pre_raid_tank_gear/ een super handige thread. Sommige gear die daar genoemd staat is echt heel makkelijk te krijgen, en zal toch pas in naxx of hoger worden vervangen. Sowieso is EJ een aanrader :)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

Amras schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 15:16:
[...]

Toch kwam ik met mijn hunter in dungeon/quest blues en hier een daar een epic vaak niet veel hoger uit dan die 1500 dps in heroics (1000 dps is inderdaad echt slacken, maar zat zelf op 1200 a 1300 dps toen ik met heroics begon). Reden hiervoor is, denk ik, dat ik tot vorige week BM specced was, wat niet echt de beste spec is momenteel. Rotatie opgezocht en hier al eens gepost (just to be sure), maar die bleek in orde. Nu SV specced, maar nog geen tijd gehad om daar een heroic mee te proberen. Verwacht wel een dps increase eigenlijk (iemand een schatting wat het ongeveer zou kunnen zijn?) :)
Zie mijn sig voor Panette, de hunter van m'n vriendin. Ik heb d'r Survival gespecced en wat heroics gespeeld (en 1x Naxx) waarin ik tussen de 1700 en 2300dps doe. Heel verschillend dus, en waarom?
- groepssamenstelling / buffs.
- soort heroic... veel of weinig AoE?
- soort tank, goede aggro?
En dan zal er nog wel meer zijn.

Maar direct als antwoord op je vraag: Ja, je zult meer dps doen... tot 3.1 is Survival gewoon beter, en zal je dps een paar honderd omhoog gaan. Maar lees je wel even in over Survival qua Agility gear, gebruik van Lock n Load en wel/niet Aimed Shot speccen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06 10:21

RaseriaN

So much choices..

MantaMania schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 15:27:
1000dps is gewoon zielig als hunter op lvl 70 deed ik aan het eind met de nieuwe talents ook vaak wel 1000 dps. Als je dan ziet wat een stijging je nog eens hebt vergeleken met 80.
Heb nog screenshots dat ik al 1000 DPS deed op mn Rogue op Loatheb op LvL60.
You all are slackers!! :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Anoniem: 23522 schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 15:26:
omdat de runs gewoon vlekkeloos en lekker snel gaan.
Volgens mij zit daar pas echt de crux.... vlekkeloos en lekker snel is fijn voor emblems farmen maar ik verwacht van een heroic iets meer uitdaging. Zoals het nu is ben je zodra je 80 dingt idd 'toe aan heroics'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-06 17:56
Anoniem: 23522 schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 15:26:
[...]

'Mijn pally is maandag 80 gedinged en dus toe aan heroics'
Dat is punt 1, je bent 'al' 4 dagen 80 en vind dus dat je dan toe bent aan heroics? Je hoeft niet alle normals en quests af te maken tot je maxed out bent pre-heroics, maar ietsje meer moeite mag wel.
Check het combat report. Als we met die hoeveelheid DPS UK HC zonder problemen doen, waarom zou je met die hoeveelheid DPS dan niet aan UK HC toe zijn?

Yes, English can be weird. It can be understood through tough thorough thought, though.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
chromeeh schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 14:42:
[...]
Drakki is idd niet moeilijk, alleen die armor debuff is irri :)
Voor de rest leuk om eens doorheen te rennen :D
Hij is als tank beter zelfs solo te doen dan met zijn 2-en.
Heb je geen last als je conflag krijgt en 8s als een kip zonder kop rondjes rent terwijl drakki je maatje om zeep helpt (als het geen healer is).

Heb je voor UBRS nog steeds 3 man nodig om de deur naar de draakjes open te krijgen ?

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

sabriel schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 15:37:
[...]
Heb je voor UBRS nog steeds 3 man nodig om de deur naar de draakjes open te krijgen ?
Nope :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben van zo'n 1500 naar 1800 gegaan van BM naar SV, teams met leuke buffs kan ik 2200 aantikken.

Alleen het zakt al vrij snel als je de tank wat extra agro wil geven met een misdirectionshot, een random wil trappen als de agro richting healer gaat (waarom snappen ze nooit _achter_ een trap te staan) of mijn manabar wil op te vullen met aspect of the viper.

Zoek alleen nog iets waarmee je je mogelijke DPS met een ander wapen kan testen, mijn huidige is zo'n beetje max wat je uit HC's kan halen (behalve random drop crossbow uit UK of UP), zeker tov van de eerste drop uit naxx10 (115 vs 129 dps afaik) zou al flink wat kunnen schelen.

Maar, algemenere vraag, hoe baseer je je DPS? Heb je een party met enorme buff potenties (van mij part 4 pallies met alle blessings) of met flinke debuffs en goeie mana-regen scheelt dit al enorm. Pak ik een 'ubah' team en ga er tussen hangen tik ik vrij makkelijk 2k aan, pak ik 'simpele' spelers met simpele gear, zal ik net op de 1500 hangen.

Ik ga na 3.1 trouwens weer terug naar BM, surv is leuk met L'nL, maar verder weinig interessante zooi. (ok, 3x expl.shot is heerlijke damage).

edit: en lol @ blizzard foutje, zou nu weer 21 auth.tokens onderweg hebben :+

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 03-04-2009 15:41 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-06 14:27
sabriel schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 15:37:
[...]

Nope, de adds die moet afmaken om de boss voor de deur te laten 'spawnen' zijn gewoon aan te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

SnoeiKoei schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 15:34:
[...]
Volgens mij zit daar pas echt de crux.... vlekkeloos en lekker snel is fijn voor emblems farmen maar ik verwacht van een heroic iets meer uitdaging. Zoals het nu is ben je zodra je 80 dingt idd 'toe aan heroics'.
Uitdagingen zijn prima. Zo weinig dps doen in een heroic heeft weinig met uitdagingen te maken... meer met uithoudingsvermogen. Er zijn genoeg achievements voor heroics die leuke uitdagingen zijn. Ik doe erg mijn best voor mij gear en ik ga niet mijn tijd steken in het upgearen van randoms die dat blijkbaar niet willen of kunnen doen.

Maar het hoofdpunt blijft dat je niet zo weinig dps hoort te doen op dat level. Simpel gezegd, ik verwacht meer van mensen. Prima als je daar niet aan kunt voldoen, dan groupen we gewoon niet meer samen en besparen we ons allebei ergernissen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Mior schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 15:41:
[...]

Nope, de adds die moet afmaken om de boss voor de deur te laten 'spawnen' zijn gewoon aan te vallen.
In het algemeen zijn dit soort beperkingen sinds 3.08 weg in vanilla wow:

- Uldaman boss summon kan nu solo
- Mara portal hoef je de sceptre niet meer voor te hebben
- ZF boss summon kan zonder mallet
- UBRS atunement hoeft niet meer
- Onyxia atunment was al eerder weggepatcht

Alleen de instances waar je een of andere key voor nodig had (b.v. SM, Strat) zijn niet veranderd geloof ik

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Anoniem: 23522 schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 15:44:
[...]

Uitdagingen zijn prima. Zo weinig dps doen in een heroic heeft weinig met uitdagingen te maken... meer met uithoudingsvermogen. Er zijn genoeg achievements voor heroics die leuke uitdagingen zijn. Ik doe erg mijn best voor mij gear en ik ga niet mijn tijd steken in het upgearen van randoms die dat blijkbaar niet willen of kunnen doen.

Maar het hoofdpunt blijft dat je niet zo weinig dps hoort te doen op dat level. Simpel gezegd, ik verwacht meer van mensen. Prima als je daar niet aan kunt voldoen, dan groupen we gewoon niet meer samen en besparen we ons allebei ergernissen :)
Het hangt er geloof ik precies van af wat je van een heroic run verwacht; ik doe up-gearen en achievement runs niet in 1 run :)

Met uitdagingen bedoel ik meer dat toen TBC uitkwam bepaalde heroics echt mental waren (heroic SL anyone?) en dat je daarvoor echt goed moet up-gearen voordat je er doorheen steamrollde. Lage dps was fail. Dat is bij Wrath geen moment zo geweest; quest-geared teams konden vanaf het begin heroics voltooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RaseriaN schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 15:30:
[...]

hulde :P
SnoeiKoei schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 15:57:
[...]

Het hangt er geloof ik precies van af wat je van een heroic run verwacht; ik doe up-gearen en achievement runs niet in 1 run :)

Met uitdagingen bedoel ik meer dat toen TBC uitkwam bepaalde heroics echt mental waren (heroic SL anyone?) en dat je daarvoor echt goed moet up-gearen voordat je er doorheen steamrollde. Lage dps was fail. Dat is bij Wrath geen moment zo geweest; quest-geared teams konden vanaf het begin heroics voltooien.
Idd SL was echt een ramp...CC alles tegelijk..

Enigste wat mensen nu hard vinden is Oculos, en dies echt simpel :'(

Ach voorall het geen wat ik als e-peener :P minder tof vind is dat 90% met de zelfde gear loopt...
Dus hoop ulduar wat harder is zodat je weer wat verschil krijgt tussen no-life en -yeslife ( nee niet om te flamen of reacties uit te lokken van ik kan het ook allemaal zonder ik een no-lifer ben)

Bedoel gewoon het verschil tussen gear en naja je kent het wel die ene goeie guild op je server en jezelf ( tenzij je er inzit)
elke mage ik nu instpect die ik tegen kom heeft excact het zelfde aan als ik,

En dat zijn dan guilds die voor LK niet verder dan Maggy kwamen :'(

[ Voor 72% gewijzigd door Mektheb op 03-04-2009 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Seraphin schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 15:45:
[...]
Alleen de instances waar je een of andere key voor nodig had (b.v. SM, Strat) zijn niet veranderd geloof ik
Keys heb je nog steeds nodig, ook voor de Outland hero's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-04-2024
Dat zegt hij toch :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Niet hij zei geloof ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Slacker of geen slacker, tja... lastig te bepalen. Mensen die niet boven de 1300/1500 (beetje afhankelijk van class) dps uitkomen single target in heroics moeten eerst maar eens gear gaan verzamelen. Met een net gedingde 80 met een beetje normal gear haal je dat prima. Met level 75 questgreenies ga je het gewoon niet redden. Dan moet je eerst maar een beetje effort in je gear stoppen, kun je daarna mee met heroics...

Als je dan wat heroic gear te pakken hebt moet je toch al vrij snel richting de 2k dps gaan. Vanaf 1700+ vind ik het eigenlijk al lang prima in pugs, je kunt – zoals veel mensen hier ook zeggen – niet van iedere random speler verwachten dat ze onwijs goed zijn/ ontzettend hun best doen.

Mijn huntertje heeft bijna alleen heroic gear en doet als BM in een goede groep gewoon rond de 3500+ dmg op een single target boss. Ik ben pas in WotLK begonnen met het levellen van dit character dus heb eigenlijk amper ervaring... daarnaast mis ik head/shoulder/leg enchant door gebrek aan rep en te slechte pants... Je zou hem voor de gein eens kunnen opzoeken op armory, echt niet veel bijzonders – toch haal ik redelijke damage – overigens word ik HARD geowned door hunters die kunnen spelen en WEL gear hebben. (4200dps op S2D-10 vs mijn 2800dps)

Het gaat om instelling. Mensen met de juiste instelling doen veel damage. En die mensen gaan ik niet in voidzones staan en muren koppen bij Sartharion. Als iemand onder de maat presteert en toch ontzettend zijn best doet dan help ik hem. Doet hij duidelijk niet zijn best, dan spelen we voorlopig niet meer met elkaar.

En damagemeters zeggen zeker wel wat! Even kort door de bocht waar het op neer komt:

- Een tank doet het goed als hij alle mobs in bedwang heeft;
- Een healer doet het goed als hij iedereen in leven houdt;
- Een dps doet het goed als hij zo veel mogelijk damage doet.

OT: Ik wil naar buiten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Als je nu sapt / trapt / polymorft / hext in een heroic kijkt de hele groep je gek aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hulkie schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 16:14:

OT: Ik wil naar buiten!
Met alle 4 de punten eens (de laatste heeft de hoogste prio trouwens nu)!

PS: Een tank doet het goed als hij alle mobs in bedwang houdt en niet onevenredig veel schade hapt (een tank in full dps gear is nou niet echt een goede tank tenzij dit heel duidelijk is afgesproken met de healer :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

SnoeiKoei schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 16:16:
Als je nu sapt / trapt / polymorft / hext in een heroic kijkt de hele groep je gek aan.
idd ik denk ook meteen "doe moeilijk" en AoE de CC target net zo hard mee :P

Overigens teh irony. In TBC wilde iedereen altijd mages / rogues / hunters als dps mee vanwege CC. Vooral ele / enh shammies hadden het daardoor nog wel eens moeilijk om een groep te vinden. Hebben ze eindelijk CC, gebruikt niemand het meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 11-06 15:37

ZeroCode

Woopie

SnoeiKoei schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 16:16:
Is dat nog nodig in een heroic dan, bedoel neem een lock + mage mee + een goede tank en een healer en alles kan je nuken. Dan heb je nog 1 spot over, voor bijv een shammy ( heroism ftw ). In lich kom ik niet echt instances tegen die sap nodig heeft, daarnaast doet iedereen toch AOE nukes.

Ik speel zelf een DK tank en mja die doet ook nogal wat aoe skills om aggro te houden, poef weg sap/poly ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar, als 1 en 2 hun werk niet doen, zal 3 nooit werken ;) En zeker puntje 1 kom ik maar iets te vaak tegen, elke 'player and his dog' hebben een DK waarmee ze denken met een van internet geripte build ook meteen full-size te kunnen tanken. Grappig als die t-rex dan even uithaald, gaan ze snel neer :D

Maarja, andere kant zal dit ook nooit mij 'favo game' worden oid, de rollen zijn mij iets te nadrukkelijk, iets afwijkend en het is al bijna einde oefening. (een balance boomkin zou bv amper een HC kunnen healen, een DPS zou bijna nooit als tank kunnen draaien, of welke variant daarin - of de 'harde' regeltjes van bosses). En dat mis ik wel enorm, diversiteit.
NMe schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 16:42:
Dan roll je druid en respec je zodra je je verveelt? :? Kun je elke rol vervullen die je wil.
Is in de maak :+ Maar wegens gebrek aan spelers rond mijn lvl gaat het niet zo snel mbt instances.

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 03-04-2009 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SinergyX schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 16:37:
[...]

Maar, als 1 en 2 hun werk niet doen, zal 3 nooit werken ;) En zeker puntje 1 kom ik maar iets te vaak tegen, elke 'player and his dog' hebben een DK waarmee ze denken met een van internet geripte build ook meteen full-size te kunnen tanken. Grappig als die t-rex dan even uithaald, gaan ze snel neer :D

Maarja, andere kant zal dit ook nooit mij 'favo game' worden oid, de rollen zijn mij iets te nadrukkelijk, iets afwijkend en het is al bijna einde oefening. (een balance boomkin zou bv amper een HC kunnen healen, een DPS zou bijna nooit als tank kunnen draaien, of welke variant daarin - of de 'harde' regeltjes van bosses). En dat mis ik wel enorm, diversiteit.
Dan roll je druid en respec je zodra je je verveelt? :? Kun je elke rol vervullen die je wil.
En damagemeters zeggen zeker wel wat! Even kort door de bocht waar het op neer komt:

- Een tank doet het goed als hij bewust is van de situatie om zich heen en daarop reageert.
- Een healer doet het goed als hij bewust is van de situatie om zich heen en daarop reageert.
- Een dps doet het goed als hij bewust is van de situatie om zich heen en daarop reageert.

;)

Al het andere is bijzaak. :)

[ Voor 28% gewijzigd door NMe op 03-04-2009 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:40
RaseriaN schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 15:30:
[...]

Ik zat op 600/700+ ofzo : (

Toen nog net niet hardcore genoeg (als guild) om naxx te doen. En die ene T3 was nu ook niet heel erg spannend...

Aan de andere kant... 1 critje met scorch was genoeg om de dmg meters te toppen als de rolling ignites lekker tekeer gingen : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13-06 14:03

Magic666

No one's neighbour!

waar komen gvd toch steeds deze foutmeldingen vandaan???

ERROR #134 (0x85100086) Fatal Condition
Program: E:\Games\World of Warcraft\WoW.exe

Failed to read file CREATURE\GHOST\BLACK32.blp.

Debug Details:

[1] err=0 text=SFileReadFile - CREATURE\GHOST\BLACK32.blp - Data\common.MPQ
[0] err=0 text=LoadSectorTable failed

Zo gaat het weken, maanden goed zo krijg je dit weer uit het niks.

Daar wordt ik een beetje moe van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Magic666 schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 13:47:

Debug Details:

\[1] err=0 text=SFileReadFile - CREATURE\GHOST\BLACK32.blp - Data\common.MPQ
\[0] err=0 text=LoadSectorTable failed

Zal je harddisk / geheugen maar is nakijken :)

zelfde gezeur had een vriend van me ook zat er een gare sector op ze harddisk precies waar WoW stond dus elke x eruit gedonderd en het spel liep vast

Nieuwe schijf erin en alle problemen zijn weg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

dat zou opzich nog kunnen inderdaad... mijn andere maxtor gebruik ik al niet eens meer vanwege XP foutmeldingen toendertijd...

hmmm nieuwe HD dus... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amras
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-06 18:46
Om even terug te komen op de vraag of mijn respec van BM naar SV extra dps op gaat leveren. Zojuist Violet Hold heroic gedaan en er 2460 dps uitgeperst! Daar ben ik wel erg blij, omdat ik voor m'n respec vaak uitkwam op 1700 ofzo. Bedankt voor de tips allen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-06 12:28
Magic666 schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 13:47:

Debug Details:

\[1] err=0 text=SFileReadFile - CREATURE\GHOST\BLACK32.blp - Data\common.MPQ
\[0] err=0 text=LoadSectorTable failed

Heb ook een keer een steeds terugkomende error gehad, na repair uit te voeren was deze weg. Kan zoals hierboven vermeld is te maken hebben met je HDD. Geen idee of dat bij mij het geval was, maar zou kunnen dat die sector idd dood was en dat er bij een repair geen gebruik meer werd gemaakt van die sector.
Tijd voor mij om ook maar even een HDD scan te doen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic666

Magic666

No one's neighbour!

die repair optie stopte bij stap 5 van de 17....

Ik had 2 dezelfde maxtor schijven, 1 daarvan is vorig jaar naar de klote gegaan, XP liep steeds vast met vage meldingen. WD schijf erin en alles loopt als een zonnetje.

Nu gaat WoW dus elke keer vastlopen met vage meldingen..... 2e maxtor naar de klote denk ik zo.

Heb nu 2 WD's gehaald dus ik kan gaan backuppen en WoW opnieuw gaan installeren.... met alle bijbehorende updates...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb een tweede wow account gemaakt voor mn broer, maar hoe link ik dat account nu aan mijn account zodat we met 300% kunnen gaan lvlen? :S
Ik kan het niet vinden.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 158967

Ik zoek een druid macro zodat ik 1 knop heb voor Faerie fire en Faerie fire feral.

Ik moet dus Fearie fire kunnen doen in zowel bear-, cat-, tree-, en normalform.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 09-06 20:47

Nitai

Live the life you love.

Rakkerzero schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 16:18:
Ik heb een tweede wow account gemaakt voor mn broer, maar hoe link ik dat account nu aan mijn account zodat we met 300% kunnen gaan lvlen? :S
Ik kan het niet vinden.
Je moet hem een linkje sturen via Refer a Friend. Dan krijgt hij een trailaccount. Als hij een Wow key koopt dan krijgt hij (en jij) een maand playtime. Hij kan je dan summonen en als jullie samen questen (en inleveren) dan krijg je extra xp.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-05 17:44
Wat is eigenlijk de beste keuze voor een affliction warlock (level 66) om te kiezen: scryers of aldors? Als ik alles op een rijtje zet dan denk ik zelf scryers.

Klopt dat of zit ik er helemaal naast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:40
uashy schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 21:41:
Wat is eigenlijk de beste keuze voor een affliction warlock (level 66) om te kiezen: scryers of aldors? Als ik alles op een rijtje zet dan denk ik zelf scryers.

Klopt dat of zit ik er helemaal naast?
Maakt niet uit, tenzij je geen Lich king hebt en wilt min/maxen om een of andere reden.... Maar in northrend heb je staks ook je factions waar je je enchants voor shoulder / leggings kan halen. northrend honoured is gelijk aan de epic versie van outlands.

[ Voor 5% gewijzigd door ImdaMned op 04-04-2009 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Slacker of geen slacker, tja... lastig te bepalen. Mensen die niet boven de 1300/1500 (beetje afhankelijk van class) dps uitkomen single target in heroics moeten eerst maar eens gear gaan verzamelen. Met een net gedingde 80 met een beetje normal gear haal je dat prima. Met level 75 questgreenies ga je het gewoon niet redden. Dan moet je eerst maar een beetje effort in je gear stoppen, kun je daarna mee met heroics...
Op Brutallus in SWP op level 70 was het vereist om ~1900 dps per speler te doen. Maar over het algemeen was 1400 dps zeer goed te doen. Tien levels later, nieuwe skills, nieuwe gear, betere stats etc. weten spelers het NOG voor elkaar te krijgen om minder dan 1400 DPS te doen. Daar is slechts 1 verklaring voor: Lack aan playskill.
In een gemiddelde heroic MOET je als DPS van level 80 met blue gear gewoon 2000 DPS kunnen halen. Met epics in ieder geval 2500. Ik doe wel eens Naxx 10 runs met spelers die heroic epics hebben en niet verder komen dan 1500 DPS...onbegrijpelijk voor mij, ik snap nogsteeds niet hoe dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Bah, vandaag (gisteren :P ) letterlijk de hele dag doorgebracht met het levelen van mijn weapon skills. Feral druid zijn zuigt...de meeste wapens die je gebruikt zijn traag en het enige waar je van kan levelen is je standaard swing omdat je als feral geen abilities hebt die een wapen gebruiken. Maar goed, uiteindelijk wel 4x400 skill gehaald voor de Master of Arms achievement. :)
MysticSnake schreef op zondag 05 april 2009 @ 05:48:
[...]

Op Brutallus in SWP op level 70 was het vereist om ~1900 dps per speler te doen. Maar over het algemeen was 1400 dps zeer goed te doen. Tien levels later, nieuwe skills, nieuwe gear, betere stats etc. weten spelers het NOG voor elkaar te krijgen om minder dan 1400 DPS te doen. Daar is slechts 1 verklaring voor: Lack aan playskill.
Je vergelijkt een level 70 endgame raiding instance baas met een 5-man heroic op level 80? Doe het dan meteen goed en bedenk je dat het aantal/soort buffs en de mana regeneration anders is en dat je op Brutallus bovendien het grootste deel van de fight gewoon stil kon staan. Da's toch even net iets anders dan een heroic waarop (bijvoorbeeld) een affliction lock nog niet eens de tijd krijgt om fatsoenlijk zijn DoT's ergens op te gooien voordat het dood is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uashy
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 31-05 17:44
ImdaMned schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 21:52:
[...]

Maakt niet uit, tenzij je geen Lich king hebt en wilt min/maxen om een of andere reden.... Maar in northrend heb je staks ook je factions waar je je enchants voor shoulder / leggings kan halen. northrend honoured is gelijk aan de epic versie van outlands.
Bedankt :) . Heb gekozen voor de scryers. Straks in Northrend ga ik wel eens kijken naar enchants. Heb alchemy als profession en wat ik zo kon vinden had scryers wel een leuk alchemy recept :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-06 15:17
MysticSnake schreef op zondag 05 april 2009 @ 05:48:
[...]

In een gemiddelde heroic MOET je als DPS van level 80 met blue gear gewoon 2000 DPS kunnen halen. Met epics in ieder geval 2500. Ik doe wel eens Naxx 10 runs met spelers die heroic epics hebben en niet verder komen dan 1500 DPS...onbegrijpelijk voor mij, ik snap nogsteeds niet hoe dat kan.
dat is nou echt de spreekwoordelijke appels met peren..
Neemt niet weg dat er veel spelers zijn die absoluut onder de maat presteren gezien de gear. Maar dat verschilt ook weer per heroic / boss / raid

[ Voor 8% gewijzigd door Chefbierrr op 05-04-2009 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Dit is te erg voor woorden.

Zit ik in een pug voor AN, vraagt de leader hoeveel mensen er in een team kunnen. :') Als je als lvl75 tankadin nog moet vragen hoeveel er in een team kunnen vraag ik me serieus af of hij wel in staat is om te tanken.

edit:
Vaak bij quest rewards zit er voor mij niets nuttigs tussen, welk type is dan het beste om te keizen voor het meeste geld? Is kies altijd plate of mail, maar dat geeft ook niet altijd even veel gold.

[ Voor 29% gewijzigd door Borgoth op 05-04-2009 12:23 ]

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:38
Borgoth schreef op zondag 05 april 2009 @ 11:34:
edit:
Vaak bij quest rewards zit er voor mij niets nuttigs tussen, welk type is dan het beste om te keizen voor het meeste geld? Is kies altijd plate of mail, maar dat geeft ook niet altijd even veel gold.
Item Notes is een addon om de Vendorprijs in je tooltip weer te geven. :)

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik dacht altijd dat alle rewards van een bepaalde quest dezelfde waarde hebben. :S

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xerox
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22:38
Rakkerzero schreef op zondag 05 april 2009 @ 12:46:
Ik dacht altijd dat alle rewards van een bepaalde quest dezelfde waarde hebben. :S
De items hebben ongeveer dezelfde waarde. Ze zullen bijna allemaal dezelfde disenchant mats opleveren, maar de items verschillen wel degelijk qua vendorprijs. 1 quest met 4 rewards: Cloth 4g en plate 9g vendorprijs..

PSN: Redrafted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Rakkerzero schreef op zondag 05 april 2009 @ 12:46:
Bij lange na niet. Soms zijn mail legs meer waard dan bijvoorbeeld plate boots die je ook kan krijgen. Installeer een addon die de vendorprice weergeeft ... scheelt je een hoop gold in the longrun :)

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hihi,
Blizzard heeft wel leuke terrein opvulling bij hun studio :D

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3435/3307824271_1750911e31.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mensen die al zo'n WoW Boxed Art Card setje gekocht hebben en mij kunnen vertellen wat het nu precies is? Is het nu een speelkaarten set of een artwork set?

Afbeeldingslocatie: http://www.bol.com/imgbase0/large/GAMESCOVER/FC/2/7/5/0/3/2750355.gif
Horde variant

Afbeeldingslocatie: http://www.bol.com/imgbase0/large/GAMESCOVER/FC/2/7/5/0/3/2750354.gif
Alliance variant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-06 22:08
@Rakkerzero , van een andere site:
"Het artwork van het World of Warcraft universum is fantastisch. In deze Box Art Set ligt de nadruk op het artwork van de Horde. Naast dit artwork bevat deze box ook een exclusieve foil kaart van het nieuwe ras Blood Elves. Aangevuld met een UDE punten kaart en speciale art-kaarten, is deze box een absolute aanrader voor de liefhebbers! "

En vanuit het plaatje lijkt het me dus een setje artwork + als bonus een UDE punten kaart. Alleen of die foil kaart nu een speelkaart is of ook artwork weet ik niet. Het lijkt me het tweede.

Hier nog wat meer uitleg en hier een Q&A over dat spul, daar staat ongetwijfeld in wat je wilt weten :).

Het zijn dus kaarten met alleen het art work van de TGC kaarten. Met als extra een glimmende met alleen art work en een UDE punten kaart.

[ Voor 33% gewijzigd door Thormodo op 05-04-2009 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nyarlathotep
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23:55

Nyarlathotep

Crawling Chaos

Ik denk dat ik binnenkort na een afwezigheid van zo'n 4 jaar maar weer ga spelen :)
Waarom? Ik kwam de CE van WotLK in een winkel tegen zo'n 2 maanden terug. Gelijk gekocht! Had de CE van het origineel al, dus nu moest ik alleen de CE van TBC nog hebben... Op Ebay vond ik er 1, maar die kostte mij wel 111 pond. Maar het was elke cent waard! Nu heb ik alle 3 de CE's :)

Afbeeldingslocatie: http://i42.tinypic.com/30w8cht.jpg

Mijn muziekcollectie op Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13-06 10:19
Lief dag/weekendboek,

het was me het weekendje wel.

Afgelopen vrijdag was ik helaas te laat om bij mijn eerste Naxx 10 raid aanwezig te zijn. (Zal op vrijdag ook wel vaker geberuen aangezien vrijdagavond ook mijn sportschool avond is). Dus toen maar mijn engineering laten vallen en vervangen door skinning. Maar voordat ik dat deed nog wel een bladed pickaxe gemaakt. En daarna naar Din Morogh gegaan. Pet maar even uitgezet en simpel 1kill per shot beestjes neergeled. Voordat ik naar bed ging liep ik rond in Wetlands waar ik tijdens het skinnen ook voldoende raptor eggs had verzameld om mijn cooking eindelijk naar 175 te tillen.

Zaterdag nog wat verder gegaan met skinnen in Strangelthorn Vale. Daarna had ik behoefte om iets anders te gaan doen. Dus eens gekeken wat de daily heroic was, bleek Violet Hold te zijn. Ik wilde toch eens een PUG proberen dus zette ik mezelf LFG voor heroic VH en ging intussen verder met skinnen.
Na een tijdje kreeg ik vanuit het niets een invite voor een groep. Bleek een level 80 DK te zijn die ook VH wilde doen. Al snel was de groep gevormd (DK, Hunter, Priest, Paladin en ik (ook hunter)) en gingen we VH in.

Mijn eerdere ervaring met heroic VH was niet positief (vaak gewiped op Xevozz), maar met deze groep liep het als een zonnetje. Ik merkte wel dat ik nog wat aan mijn damage moet werekn, ik kwam op een schamele 1400 DPS uit. Maar zonder wipes of problemen heroic VH afgerond. Daarna wilde de groep nog wel een heroic doen, dit werd heroic Gundrak. Ik gaf netjes in de groep aan dat ik daar nog nooit was geweest (ook niet op normal) maar dat was geen probleem.

Gundrak kwam me ook mooi uit, want ik had hier nog 3 questjes open staan. Ook hier gingen we zonder problemen door de instance. Helaas in geen van beide instances een upgrade gedropped voor me, maar wel de nodige emblems voor me.

Na Gundrak viel de groep uit elkaar en ging ik weer verder met mijn skinning. Intussen was ik klaar om in Outland te gaan skinnen. Ook daar snel doorheen gegaan. Toen ik in Nagrand bezig was werd er in /2 gevraagd om meer mensen voor "Wanted: Drun the Hungerer" aangezien ik deze quest nog niet had afgerond bood ik mijn hulp aan. Het was even zoeken naar hem, maar toen we (67 Druid, 68 Druid en ik) hem eenmaal hadden gevonden ging hij ook snel op zijn rug liggen.

Net na Durn haalde ik ook mijn laatste skinning skill up om klaar te zijn voor Northrend, maar was het ook tijd om te gaan campen.

Zondag begonnen met mijn skinning naar 400+ te krijgen. In Borean Tundra was dit erg gemakklijk: Gorilla pet pakken, op passive zetten en kuddes Rhinos taggen. Pet op defensive zetten en dan FD om alle aggro op de pet te krijgen om vervolgens de mobs met volley om te leggen.

Na een tijdje kwam meer guildies online en werd gevraagd of ik zin had in wat Heroic instances. Daar was ik wel voor te porren.

Als eerste gingen we naar HoL. Dit was ook een eerste keer op heroic voor me. Maar heb daar wel de nodige achievments gehaald: Timely Death, Shatter resistant en Lightning struck. Loken dropte een paar epic leather bracers die een (kleine) upgrade waren op de mail bracers die ik droeg. Aangezien de druids al beter hadden kon ik deze looten.
Na HoL stond Gundrak op het programma. Deze instance liep iets minder soepel, maar ook deze isntance zonder echte problemen weten af te ronden. Intussen had ik mijn setup wat aangepast en kwam schoof mijn instance DPS over de 1800 grens heen richting de 1900. In deze instance kreeg ik ook mijn 25e emblem of heroism.

Na Gundrak was het tijd voor VH. Maar voor ik VH in ging eerst mijn necklace vervangen door de Pendant of the Outcast Hero. VH hebben we ook zonder een volledige wipe weten af te ronden. (ondanks dat Xevozz een van de mini bosses was). Wel heb ik twee keer de grond van dichtbij mogen bewonderen. Uiteindelijk was Cyanigosa zo sympathiek om de Staff of Trickery te droppen, welke een goede upgrade voor mij betekende. (Van de whalestick harpoon).

's avonds heb ik de guild enchanter geport om er een Massacre enchant op te laten zetten (vooral aangezien het waarschijnlijk nog wel even duurt eer ik een beter wapen vind). Daarna nog verder gegaan met de quest line voor Sons of Hodir faction en voor het slapen gaan friendly geworden met ze, waardoor de eerste dailies vrij zijn gekomen.

(sorry voor de lap tekst, maar het was een druk weekend)

[ Voor 0% gewijzigd door _Peter2_ op 06-04-2009 07:53 . Reden: typo ]

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

Weekendje...

Eindelijk 80 op m'n druid. We zijn de volgende dag een Hc ingedoken om te kijken wat we ermee konden. Samen met 3 anders guildies die al veel langer Naxx enzo runnen. De compensatie hielp voor geen meter, we hadden namelijk zonder erover na te denken de daily genomen. En dat was Gundrak...

Toen toch maar een wat simpelere genomen, VH. Dat ging prima. We moesten even wennen aan het tempo. Ik moest kitty dps doen omdat ik het gewoon niet aankon als tank (logisch) en mijn vrouw liep als disc priest toch een beetje verloren te laat te zijn. Fanatiek als ze is heeft ze na VH de tred richting de priest trainer genomen en een respec gedaan naar Holy.

Dat was zaterdag. Viel me niet geheel tegen, ik zat zo rond de 900-1000dps als kitty en kon het aardig bijbenen. Moest tussendoor zelfs innervaten en een battleres uitvoeren. Had hoger uitgevallen zonder die acties, maar die waren wel nodig en dan vind ik dat echt niet erg.

Zondag de hele tijd wat quests gedaan en leather + crystallized gefarmed in Sholazar. Daarnaast een bezoekje gebracht aan het eieren-festijn. Het geduld op kunnen brengen om unarmed, staves en daggers tot boven de 350 te brengen. Het is een begin ;)

's Avonds toch maar besloten om Gundrak nog een keer te doen, maar nu als normal en met een PuG. Dat ging prima als tank. Dat wordt dus voornamelijk gericht normals runnen om betere gear te verzamelen. Zonder enige dode heel Gundrak geleegd en ik stond tweede op damage done, derde dps. Zat een hunter bij van lvl 76 die niet te beste dps deed, maar die wel als enige dps lette op de healer en slim traps neergooide als er eentje doorbrak. Gaf mij mooi de tijd om die mijn kant op te richten en af te beuken. Voor de rest zaten er twee DK's bij waarbij, hoe kon het ook anders, weer een adhd-type zat. Kon niet wachten op mana etc. Redelijk irritant, maar goed als je die eenmaal alleen los laat gaan op een groepje dan is dat snel genezen.

Toen werd het al vrij laat, richting tien uur, en ik moet er behoorlijk vroeg uit met 5 uur op de wekker. Maar toen kwamen alle Britse guildies weer eens online en gingen mensen roepen om VoA10. We hadden weer eens Wintergrasp (we hebben hem bijna altijd, Alliance-Horde ratio is zo uit balans). Ik twijfelde vanwege mijn wekker, maar we waren zo klaar werd gezegd. Nou ja, gaan met die banaan dan maar. En het klopt, dat gaat snel. Er was geen portal dus we moesten er zelf heen, dat duurde langer dan dat we binnen waren. Er dropte o.a. Heroes' Bonescythe Legplates, maar met twee ferals moet je rollen en dat verlies ik geheid. Ik rollde nog over de 50, viel me nog mee. Wat me nog meer meeviel was m'n dps met 1400. Ik was niet eens laatste.

Nou dan heb je het wel gehad denk je, nou nee. Of we nog mee wilden naar OS10. Pff, ondertussen ging het al richting half 12. Maar goed, doe maar. Gelukkig zit deze guild nog niet zo ver en doen ze Sarth0d nog voor de uitdaging. En daar gingen we, wipe bij eerste draak. Leuk, tof, nog een keer. En daarna gingen ze allemaal plat zonder problemen. Ik moest weer als kitty en bij de twee op links en rechts de portal in om te raggen. Kwam een paar keer in de problemen omdat ik de eerste was en al meteen flink tekeer ging omdat ze de tempo erin wilden houden. Gelukkig is single target goed te taunten en was er geen probleem.

Maar ja, toen was het al half 1 voordat we bij Sarth kwamen. Toch maar een poging gedaan en dat viel me niet eens tegen. Halverwege het gevecht een battleres gedaan bij de priest (m'n vrouw - lol) en wat innervates rond gestrooid. Ik eindigde rond de 900dps met 3 walls op me en als last-standing van de groep. Daarna vond ik het wel mooi geweest en ben ik richting mijn bedje gegaan. Die 3 walls was minder, maar ik zag ze niet goed aankomen met m'n gok onder die draak zijn gat :+ En ach, ik bleef makkelijk in leven en kreeg er geen extra heals voor. Ik werd gewoon meegenomen in de chain heals van de shaman en dat was voldoende. Anders was ik nooit als laatste blijven staan :P

Maar goed, leerzaam weekend en we weten weer waar we staan... onderaan de food-chain :+

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Dagboek tijd :)
Een guildie geholpen met wat heroics (CoS, UK, VH).

Nog weer een heerlijke waarom-ik-zo'n-hekel-aan-pugs-heb run gehad in CoS.
Iedereen stond binnen, roept de DK dat hij nog een quest af moest maken :/
Goed afin, even wat drinken gepakt, langs het kleine kamertje geweest, kom ik terug; "yes yes summon me". Lock summoned.
De mage ineens: "I need reagents, summon me back" :X
Afijn eindelijk begonnen, eerste spawn groep ging goed.
Bij de 2e krijgt de lock het voor elkaar om een aantal mobs een SoC om de oren te gooien voordat ik ze uberhaubt kon oppikken. -1 Lock :+

Goed geressed, gebuffed, 3e groep....
Mage gooit er een blizzard op, lock SoC'ed weer voordat ik ze op gepakt had. :/
Dus -1 mage, -1 lock. En het was zogenaamd ook nog mijn schuld :+
Bubble, hearth, k thnx bye.

Ach ja... M'n ignore list is ook weer groter.
Gisteren nog Bot & SV gedaan om Outland Dungeon Master te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prutser001
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-06 13:33

prutser001

Vaak zit het tegen en soms zi

SnoeiKoei schreef op vrijdag 03 april 2009 @ 13:26:
[...]

:O Nog iemand die zich te goed voelt voor de dps van anderen... Heroics stellen geen ruk meer voor, iedereen die lvl80 haalt kan er meteen met zn quest gear in. Ja dan doe je niet veel dps maar de bosses zijn daaraan aangepast, de ene push-over na de andere. Mensen die 1100-ish dps doen zijn lekker aan t gearen en duiken daarom heroics in; om die nou loot te ontzeggen omdat ze lage dps doen slaat natuurlijk als een lul op een pudding.

[...]
Ik vindt het helemaal niet erg om een minder gegearde speler in een pug te hebben, iemand die net lvl 80 gehaald heeft kan best in heroics meedoen, het hangt er alleen een beetje vanaf welke heroics.
Paar kleine voorbeeldjes :
De paladin/warrior met 20k hp die UP wil doen voor tanking sword, de DK die HoL wil doen voor (ding van laatste boss) en net 900dps haalt en op andere loopt te zeiken en haast heeft terwijl een andere speler ging repairen maar niet zelf de moeite nam om naar summoning stone te rennen, de paladin/warrior die CoS wil doen voor shield bij mal'ganis en eigenlijk ook de mount wil en zo door stomme pulls 4-5 wipes veroorzaakt (zelfde pala met 20k hp :P ).

En zo kan ik nog wel ff doorgaan, toen ik op mijn alt 80 haalde ging ik ook niet gelijk HoL/HoS/UP/CoS doen, of met net (DK) 1200dps (op Patchwerk) mezelf aanbieden als 'super dps' terwijl ik daar met moeite 2k sustained uit kreeg.
Ik zeg niet dat deze mensen slackers zijn, maar voor sommige heroics heb je toch echt iets meer nodig dan lvl 78/80 greens/blues, ik heb alleen het idee dat er steeds meer mensen komen die geen idee hebben waar ze mee bezig zijn ik bedoel, als je in naxx25 net 900dps doet op patchwerk dan is er echt wat mis...(autoshot hunter = afk?).

Op mijn alt doe ik nogsteeds nexus/UK/AN/GD/DTK, tuurlijk ben ik ondertussen wel in bijna alle instances geweest, maar dat was alleen met guildruns of ik dan 0 of 2000 doe maakt ook geen verschil met de 3.3k van de fury warrior...

Het grootste verschil dat nu erg goed merkbaar is, tenminste op BDF zijn de pugs, toen iedereen in het begin net 80 was lag het gemiddelde niveau gewoon hoger alles liep soepeler, minder gezeik, als er iets fout ging jammer dan. Nu heb ik echt het idee dat er mensen zijn die voor het eerst ?hun? toon spelen, luisteren niet naar advies (pala tank die Keristrasza gaat 'rondkiten' ofzo, en tegen hem zegt gewoon 'stilstaan en springen' moet 3 wipes kosten om dat te begrijpen) Klinkt misschien 'hard' maar naar mijn idee (en velen anderen) lijkt de retard factor hoger.. Je zou verwachten dat als iemand 80 levels met zijn toon gespeeld heeft hij/zij toch wel een beetje begrijpt hoe het werkt?

Ik bedoel dit niet als een rant ofzo, maar dit is gewoon zoals ik het zie, ik kan niet wachten tot Ulduar komt, en maar hopen dat dit niet zo'n aanfluiting is vergeleken met naxx25.

En nu ander nieuws, eindelijk 450 mining/426JC op mijn rogue :) voorderest nog weinig gedaan omdat de pit er een beetje uit is, iedereen is verveelt met naxx10/25, tot een maand geleden deden we nog naxx10 (alt) runs in het weekend maar die tijden lijken helaas voorbij zeker als de GL geen concurrentie wil op T7 rolls als mage zijnde :( . Ook nog 429 tailoring gehaald op mijn lvl 70 priest nou enchanting nog wat omhoog :P

Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282346

Anoniem: 158967 schreef op zaterdag 04 april 2009 @ 16:30:
Ik zoek een druid macro zodat ik 1 knop heb voor Faerie fire en Faerie fire feral.

Ik moet dus Fearie fire kunnen doen in zowel bear-, cat-, tree-, en normalform.
So sorry voor de late reply maar heb een druk weekendje gehad en had geen tijd helaas om het GoT forum te lezen.

hetgeen je zoekt moet zoiets als dit zijn :

/cast [stance:0] Faerie Fire; Faerie Fire (Feral)()

hier gaat ie altijd fearie fire doen in humanoid form ( stance 0 ) en al de rest doet ie feral fearie fire.
Good luck !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:50

ShadowBumble

Professioneel Prutser

liefdagboek,

na een tijdje stil rondom mijn character tank heb ik eindelijk weer een guild gevonden op SSL, genaamd Fright. Redelijk nieuwe guild maar ik kan igg tanken wel alles clear behalve Sarth3d maar daar werken we natuurlijk hard aan. Is momenteel ook de enige guild op de server aan de Alliance kant die Geen ALTS toestaat en alleen maar Level80. Guild bestaat uit een kleine 50 leden, en raid iedere avond.

Vanavond lekker Naxx10 doen , 8 man natuurlijk ;) en gelijk alle achievements proberen te doen :D
Ben erg benieuwt was afgelopen zaterdag met de guild in Naxx25 en de DPS lag behoorlijk hoog laagste DPS-er zat op een kleine 2600 DPS hoogste iets onder de 6k DPS. Dus mijn eerste indrukken waren erg leuk en zoals bij de meeste Guilds tussen de Bosses door op trash worden er grappen gemaakt, gelachen enzo. en het moment dat we de boss room instappen , stilte en alleen nog de raidleader aan het woord.

Al met al een leuke ervaring en heb het weer lekker naar me zin.

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-06 17:05

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Weekendverslagje,

Afgelopen vrijdag zijn we weer met Naxx25 verder gegaan. We hoopten hem die dag te clearen zodat we zondag en maandag nog de tijd hadden voor Maly en eventueel Sarth met 1 of 2 drakes. De Military wing en Sapph/KT waren nog over van afgelopen woensdag. Helaas kwamen we niet verder dan Sapph. Na Sapph gekilled te hebben was het 23.00, dus dat is meestal einde raid, zo ook nu. Gisteren zijn we verder gegaan met KT en hebben hem in 2 tries neergelegd. Ik had al stille hoop... En ja hoor, The Turning Tide dropte! Ik had van tevoren al ff de DKP van 'de concurrentie' gechecked. Er was 1 mage mee die meer DKP had dan ik (hij had 195 DKP te besteden, ik zo'n 155). Ik had dus zoiets van: je mag hem hebben, maar het gaat je wel wat kosten. Ik ben dus lekker mee gaan bieden. En waddayaknow, na mijn bod van 115 DKP vond hij het wel mooi geweest, dus hij is van mij :D.

Daarna zijn we verder gegaan naar Maly25. Zondagmiddag hadden 10 guidies hem al op normal gekilled (eerste keer met een volledige guild groep). Helaas was de focus behoorlijk laag na KT, dus we hebben hem niet neer gekregen. Vanavond gaat de guild het (zonder mij, ik ga lekker sporten) nog eens proberen.

Tussendoor heb ik ook nog mijn Paladin naar 60,5 geleveled. Ik ben nu lekker in Hellfire Peninsula aan het questen. Voordat ik daar verder ga, ga ik eerst mijn mining (nu 243) en skinning (nu 6 :P) naar 300 brengen zodat ik ook nog wat extra goud binnenhaal. De in-game leveling guide van www.wow-pro.com bevalt nog steeds uitstekend, evenals de Paladin class! Erg leuke class om te spelen, zeker nu ik er op level 60 Devine Storm bij heb gekregen. Met deze spell erbij is het vechten met groepen van 3 mobs een koud kunstje geworden en valt voor mij het voordeel van de AoE grinding mogelijkheden van Prot helemaal weg. Ik was aanvankelijk op mijn DK emblems aan het sparen voor de Bloodied Arcanite Reaper, maar het levelen gaat zo vlot, dat ik de emblems die ik heb opgespaard waarschijnlijk maar aan de T7 chest ga besteden. Heb ik op mijn DK eindelijk de 2-piece set bonus binnen.

Daarnaast op mijn Warlock nog ff wat goud uitgegeven en mijn enchanting skill van 385 naar 402 gebracht.

Dat was het wel weer zo'n beetje :).

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124943

Vorige maand maar weer eens begonnen. Ooit tijdens TBC gestopt omdat ik het te druk kreeg. Toentertijd account verkocht :X :X (foei!).

Nu een shammie gerolled op Bronzebeard EU. Inmiddels lvl 62 :).

Als iemand zich verveeld /w op "Kyoka". (of stuur even een berichtje).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13-06 11:44

Auredium

Informaticus Chaoticus

Updatetje,

Weer bezig geweest met mijn alt Tirjin - Troll Warrior. Ik heb hem naar level 10 weten te schoppen. Ik wil echt gewoon alle missies als eerste netjes voltooien voor ik Durotar verlaat. Ik heb inmiddels de World event achievement gehaald voor mijn speciale pet 'Frosty', de achievement [Can I Keep Him?], de achievement [Explore Durotar].

Buiten dat heb ik nog Ragefire Chasm gehaald als achievment. Ja, als level 10 ben ik geholpen door een level 62 Tauren Deathknight die mij in een paar minuten tijd door het gebeuren heen heeft getrokken.
Maar ik denk dat ik vanaaf weer gewoon even met mijn mage ga spelen.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296829

Iemand al ervaring met sarth 10 Rush tactics?

waarin je hem binnen dacht ik 1 1/2 minuut neerlegt zonder de drakes te doen en toch de titel+mount behalen.

Hierbij zerg je gewoon keihard sartharion zonder de adds aan te raken.
(1 iemand moet 1ste add kiten naar ingang om te voorkomen dat hij de raid onehit)

Lijkt me leuk om te doen maar iedereen moet dacht ik 6k dps toppen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Anoniem: 296829 schreef op maandag 06 april 2009 @ 09:29:

waarin je hem binnen dacht ik 1 1/2 minuut neerlegt zonder de drakes te doen en toch de titel+mount behalen.

(1 iemand moet 1ste add kiten naar ingang om te voorkomen dat hij de raid onehit)

Is hier de afgelopen dagen al een paar keer besproken ja..... :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41820

Wat is er tegenwoordig de beste hunter spec eigenlijk?
Ik heb een maandje of twee niet gespeeld, toen ik stopte was iedere hunter BM, maar nu zie ik in onze raids alleen survival hunters rondlopen. Ik weet dat er een aantal dingen veranderd zijn, maar een precieze build en shot rotation kan ik me niet echt voorstellen atm. Ik ben sinds lvl 10 al BM geweest met deze hunter, nooit Marksman of Survival gespecced, omdat het in de tijd dat ik speelde voor pve altijd de beste spec was. Ik heb dus totaal geen ervaring met andere specs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casapira
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-05 13:26

casapira

The truth is in me.

Anoniem: 296829 schreef op maandag 06 april 2009 @ 09:29:

Wij hebben dit vrijdag geprobeerd ja. Ik ben dus de moonkin in de groep die Tenebron dus vlak voor 25% hp van sartharion moet taunten, en kiten naar de ingang. achtereenvolgens:

Bearform - /target Tenebron - Taunt - Catform - Dash
en rennen maar!

Verder hebben we een mage die 8k dps doet, de rest doet tussen 4k en 6k, dus we zitten aardig op schema voor de kill. We hebben hem 2 keer tot 13% gekregen.

Omdat je maar 1 healer hebt, is het dus wat lastiger om de hele groep alive te houden. Komende week gaat ie wel neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Gister eindelijk exalted met sons of hodir geworden =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
Anoniem: 41820 schreef op maandag 06 april 2009 @ 09:46:
Wat is er tegenwoordig de beste hunter spec eigenlijk?
Ik heb een maandje of twee niet gespeeld, toen ik stopte was iedere hunter BM, maar nu zie ik in onze raids alleen survival hunters rondlopen. Ik weet dat er een aantal dingen veranderd zijn, maar een precieze build en shot rotation kan ik me niet echt voorstellen atm. Ik ben sinds lvl 10 al BM geweest met deze hunter, nooit Marksman of Survival gespecced, omdat het in de tijd dat ik speelde voor pve altijd de beste spec was. Ik heb dus totaal geen ervaring met andere specs.
Met patch 3.0.8 hebben BM hunters een stevige nerf gekregen en SV tegelijk een boost.

SV specs spelen vooral rond Explosive shot.
Een SV build is: http://tinyurl.com/dhbdcm (wellicht niet de beste, maar deze zou goede DPS moeten geven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LesCacques
  • Laatst online: 24-03 11:22

LesCacques

Les Cacques sont retournés

Pff het was me weer een weekend :P

Dit keer geen nieuwe loot zonder dat ik het me kon herinneren..

Me priest naar lvl 60 geleveld, we hebben namelijk healers nodig in de guild maarja ik wil liever shadow worden met me priest als ik eenmaal 80 ben met me priest. Alhoewel er nu ook dual specs komen :D Hoeveel verschilt een healing gear van een shadowpriest gear deze tijd? Afgezien van de hit waarschijnlijk niet erg veel toch? Je hebt beide, mp/5, crit, sp, int nodig. Als shadow heb je nog hit nodig en met holy niet. Maar je zou dus in principe met dezelfde gear beide rollen kunnen invullen toch?

je ne sais cacques

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Afgelopen weekend een beetje met mn lowbie pallie gespeeld.
Om het levellen wat makkelijker te maken had ik hem een "beetje" gepimped:

- Tuxedo Pants met Nethercleft Armor
- Polished Shoulders of Valor met de +30 sta enchant
- Bloodied Arcanite Reaper met Crusader

Aangezien een andere alt nog een hele berg wow-classic enchant mats had, had ik ook een stapeltje enchant scrolls naar mn pallie gestuurd (+5 str, +5 sta, dat soort enchants).

Resultaat: heel veel lol :P

Op een gegeven moment WC in gegaan (ik was toen 21); aan het einde van de run (full clear) had ik 49.8% van de totale party dmg output gedaan :D
Op lvl 22 nog een lvl 27 warrior geduelled (die in full blues zat en ook crusader op zn zwaard had), en gewonnen :P

Ook voor het eerst met een levelling guide gewerkt: TourGuide Addon i.c.m. Lightheadded, TomTom en Jame's levelling guides. Werkt op zich best aardig, je leest alleen de q teksten totaal niet meer (maar aangezien die mijn zoveelste char is vind ik dat ook wel best). Aan het einde van het verhaal de 24 aangetikt, binnenkort maar eens verder pielen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Weet hier iemand een goed werkende addon voor random mounts? Wat ik zoek is een addon die me op 'n mount zet:

- random epic flyer in flyable areas
- maar wel een random epic ground mount in Dalaran (no-fly zone in een flyable area, macros snappen hier niks van)
- en een random epic ground mount in non-flyable areas.

Daarnaast het liefst nog:

- (shaman) spirit wolf indien in combat
- en ik zou t tof vinden als er een mogelijkheid was bepaalde mounts een grotere kans te geven (via een modifier of door ze meerdere keren in de lijst te zetten ofzo)

Iemand enig idee of er zoiets bestaat? Ik regel mn random mounting nu met een macro maar zoals gezegd gaat dat in Dalaran fout (probeert ie een flying mount te kiezen omdat Dalaran wel als flyable staat gevlagd) en vanwege de character limit van macro's kan ik er lang mn hele mount lijst niet in kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_Peter2_ schreef op maandag 06 april 2009 @ 10:09:
[...]

Met patch 3.0.8 hebben BM hunters een stevige nerf gekregen en SV tegelijk een boost.

SV specs spelen vooral rond Explosive shot.
Een SV build is: http://tinyurl.com/dhbdcm (wellicht niet de beste, maar deze zou goede DPS moeten geven)
Met 3.1 ga ik waarschijnlijk weer terug naar BM, of maak 1 grote mix van de tallents. Die change op LnL en expl.arrow zijn niet echt mijn ding (ben niet zo'n trapper) en vond mijn BM build ondanks lagere dps toch altijd fijner spelen. Zeker met nieuwe tree Wild Hunt en mix bij SV om zo'n hoog mogelijke AP te halen (bv met die 25% agi proc) probeer ik weer op hetzelfde uit te komen.

http://talent.mmo-champion.com/ deze is dacht ik al gebaseerd op 3.1.

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 06-04-2009 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
SnoeiKoei schreef op maandag 06 april 2009 @ 10:22:
Weet hier iemand een goed werkende addon voor random mounts? Wat ik zoek is een addon die me op 'n mount zet:

- maar wel een random epic ground mount in Dalaran (no-fly zone in een flyable area, macros snappen hier niks van)

- en ik zou t tof vinden als er een mogelijkheid was bepaalde mounts een grotere kans te geven (via een modifier of door ze meerdere keren in de lijst te zetten ofzo)

Iemand enig idee of er zoiets bestaat? Ik regel mn random mounting nu met een macro maar zoals gezegd gaat dat in Dalaran fout (probeert ie een flying mount te kiezen omdat Dalaran wel als flyable staat gevlagd) en vanwege de character limit van macro's kan ik er lang mn hele mount lijst niet in kwijt.
gogomount van wowinterface.com

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
SnoeiKoei schreef op maandag 06 april 2009 @ 10:22:

1 woord : Mounted :D

Kan alles wat jij wil.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-06 22:08
redfoxert schreef op maandag 06 april 2009 @ 10:32:
[...]

Kan alles wat jij wil.
Ik gebruik RandomCompanion. Als je dan naar de map
F:\Games\World of Warcraft\WTF\Account\Accountaam\SavedVariables gaat zit daar een bestandje wat RandomCompanion.lua heet. Daarin staan allemaal 1en achter de mounts, maar die kan je aanpassen en je krijgt dan een mount waar je bijvoorbeeld 10 achter zit veel vaker dan die waar 1 achter staat. Of je ook Ghost Form daarmee kan gebruiken weet ik niet. Deze werkt uiteraard ook voor random companions :P.

[ Voor 3% gewijzigd door Thormodo op 06-04-2009 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Bokkie schreef op maandag 06 april 2009 @ 10:32:
[...]
gogomount van wowinterface.com
redfoxert schreef op maandag 06 april 2009 @ 10:32:
[...]

Kan alles wat jij wil.
Thormodo schreef op maandag 06 april 2009 @ 10:37:
[...]

Ik gebruik RandomCompanion. Als je dan naar de map
F:\Games\World of Warcraft\WTF\Account\Accountaam\SavedVariables gaat zit daar een bestandje wat RandomCompanion.lua heet. Daarin staan allemaal 1en achter de mounts, maar die kan je aanpassen en je krijgt dan een mount waar je bijvoorbeeld 10 achter zit veel vaker dan die waar 1 achter staat. Of je ook Ghost Form daarmee kan gebruiken weet ik niet. Deze werkt uiteraard ook voor random companions :P.
Vet :D Bedankt voor de reacties, ik ga vanavond deze addons uitproberen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Laatst online: 22-04-2021
Schaapmed schreef op maandag 06 april 2009 @ 10:14:
Pff het was me weer een weekend :P

Dit keer geen nieuwe loot zonder dat ik het me kon herinneren..

Me priest naar lvl 60 geleveld, we hebben namelijk healers nodig in de guild maarja ik wil liever shadow worden met me priest als ik eenmaal 80 ben met me priest. Alhoewel er nu ook dual specs komen :D Hoeveel verschilt een healing gear van een shadowpriest gear deze tijd? Afgezien van de hit waarschijnlijk niet erg veel toch? Je hebt beide, mp/5, crit, sp, int nodig. Als shadow heb je nog hit nodig en met holy niet. Maar je zou dus in principe met dezelfde gear beide rollen kunnen invullen toch?
Disc gear is zowat hetzelfde als shadow gear (afgezien van de +hit inderdaad), echter holy en shadow gear is als dag en nacht ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 296829

casapira schreef op maandag 06 april 2009 @ 09:49:
[...]

Wij hebben dit vrijdag geprobeerd ja. Ik ben dus de moonkin in de groep die Tenebron dus vlak voor 25% hp van sartharion moet taunten, en kiten naar de ingang. achtereenvolgens:

Bearform - /target Tenebron - Taunt - Catform - Dash
en rennen maar!

Verder hebben we een mage die 8k dps doet, de rest doet tussen 4k en 6k, dus we zitten aardig op schema voor de kill. We hebben hem 2 keer tot 13% gekregen.

Omdat je maar 1 healer hebt, is het dus wat lastiger om de hele groep alive te houden. Komende week gaat ie wel neer.
Wat voor dingen gebruiken jullie?

Heroism en speed pots ? en 1 healer? welke class/spec ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panicmonger
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-11-2024
Wij gaan deze week ook even die Sarth 10 3D rushen, gewoon voor de lulz. Setup tot nu toe is 4 Fury Warriors met Betrayers, 1 DPS DK, 1 Resto Shaman en 1 Prot Paladin. Moeten nog even kijken wat we voor de rest nog nodig hebben nu, wss een retlol en nog iets :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
SnoeiKoei schreef op maandag 06 april 2009 @ 10:43:
[...]

[...]

[...]

Vet :D Bedankt voor de reacties, ik ga vanavond deze addons uitproberen!
Probeer ook eens Livestock, kan je je mounts en minipets mee managen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 13-06 12:17

Wootlock

Evilution

Eindelijk Sartharion+2D down op heroic *O* *O*
Tot op heden de pittigste content die ik gezien heb en na malygos ook de enige waar we een weekje op hebben lopen wipen.

Wel leuk om te zien dat heel de encounter om slechts 1 ding draait: controle.
Heb je de adds onder controle dan win je.
Voorheen hadden we het probleem zodra draak 2 land en de adds doodzijn dat de dps volluit gaat op draak 2 met als gevolg dat ze zichzelf doodnuken (hell, ik was er 1 van, hi 7k crit :X ) maar na duidelijk te hebben gemaakt dat je die draak niet asap dood hoeft te hebben begonnen mensen het te snappen en gingen ze eerst wat adds opruimen en daarna weer steady dps op de draak.
Toen die dood ging had ik al zoiets van 'yes :D' daarna met zun allen de portal in en die accolyte doodnuken.
Daarna was het eigenlijk al duidelijk dat de strijd gestreden was :) beetje adds opruimen en de draak dpsen.

Nu zorgen dat we deze encounter onder controle krijgen en daarna op naar Sarth+3 :)

Ergens in dit topic werd ook de addon 'Facemauler' genoemd voor kitty dps.
_/-\o_ top addon, voorheen zat ik op 1500 - 1600 dps en met die addon zat ik gister tijdens naxx10 rond de 2200-2300 dps :)
Een echte aanrader !

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• casapira
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 02-05 13:26

casapira

The truth is in me.

Anoniem: 296829 schreef op maandag 06 april 2009 @ 10:54:
[...]

Wat voor dingen gebruiken jullie?

Heroism en speed pots ? en 1 healer? welke class/spec ;)
We hadden afgelopen vrijdag:
2 mages, (1arcane, 1frostfire)
2 locks
1 moonkin (ikke)
1 spriest
1 elemental Shaman
1 rogue (geloof dat hij de fire adds deed, weet ik niet zeker)
1 DK tank
1 holy priest

We poppen BL na ongeveer 10 seconden zodat iedereen eerst zijn dot's en debuffs heeft aangebracht en de echte dmg burst kan beginnen.
Uiteraard moet iedereen volledig gebuffed/flasked zijn. Speedpots e.d. worden ook gepopped.

Enige verbetering in deze opzet zou kunnen zijn een retridin voor de rogue, en/of een healadin voor de holy priest. 1 lock minder zouden we ook mee kunnen leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
SinergyX schreef op maandag 06 april 2009 @ 10:28:
[...]

Met 3.1 ga ik waarschijnlijk weer terug naar BM, of maak 1 grote mix van de tallents. Die change op LnL en expl.arrow zijn niet echt mijn ding (ben niet zo'n trapper) en vond mijn BM build ondanks lagere dps toch altijd fijner spelen. Zeker met nieuwe tree Wild Hunt en mix bij SV om zo'n hoog mogelijke AP te halen (bv met die 25% agi proc) probeer ik weer op hetzelfde uit te komen.

http://talent.mmo-champion.com/ deze is dacht ik al gebaseerd op 3.1.
Ik zat voor SV te denken aan de volgende 3.1 build:
http://tinyurl.com/ckr92b

Waarschijnlijk maak ik een dual build met BM als 2e build.
Wellicht iets als:
http://tinyurl.com/dh8jea

[ Voor 3% gewijzigd door _Peter2_ op 06-04-2009 11:32 . Reden: BM build toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin

Seraphin

Meep?

Wootlock schreef op maandag 06 april 2009 @ 11:07:
Eindelijk Sartharion+2D down op heroic *O* *O*

Ergens in dit topic werd ook de addon 'Facemauler' genoemd voor kitty dps.
_/-\o_ top addon, voorheen zat ik op 1500 - 1600 dps en met die addon zat ik gister tijdens naxx10 rond de 2200-2300 dps :)
Een echte aanrader !
gz!

Kun je trouwens je armory linken? Ben erg benieuwd naar spec / gear aangezien ik zelf in kitty ook vaak rond de 1500-1600 dps zit; dat komt dan wel deels door het feit dat ik een tank spec heb + niet optimale gear (gems / enchants e.d. voor tank als ik de gear niet dubbel heb), maar ik ben er inmiddels ook achter dat ik nog veel dingen vergeet als ik kitty doe. Afgelopen weekend in HoL meegeweest als dps.... ik ben het nog niet echt gewend om tig bleed effects + bufss en whatnot up te houden.

Ik ben dus erg benieuwd naar wat voor dps ik toe kan gaan met mijn huidige gear / spec zodra ik mijn rotaties wat beter onder controle heb.

Overigens: wtf is up met de gemiddelde pug dps tegenwoordig? Hier op GoT worden al wenkbrouwen opgetrokken als iemand onder de 2k duikt, maar ik had dus vorige week al een lock die 700dps deed in heroic, en afgelopen weekend had een vriend een hunter mee die 800 dps deed.

Ook simpele dingetjes schijnen tegenwoordig volstrekt onbekend te zijn: pets die op aggresive staan (en blijven, ondanks direct verzoek dit te veranderen), hunters die niet snappen waar Feign Death voor is, healers die pas beginnen met heals casten als de tank op 60% zit, geen enkel geduld van dps om te wachten met nuken als je als tank nog bezig bent met positioneren (LoS pull). Kortom: verzin het stomste wat je voor mogelijk houdt, doe dan nog 10 stommer en dan kom je in de buurt van de huidige generatie top lvl spelers :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-06 08:14

Valkyre

Kitesurf FTW!

casapira schreef op maandag 06 april 2009 @ 11:16:
[...]

We hadden afgelopen vrijdag:
2 mages, (1arcane, 1frostfire)
2 locks
1 moonkin (ikke)
1 spriest
1 elemental Shaman
1 rogue (geloof dat hij de fire adds deed, weet ik niet zeker)
1 DK tank
1 holy priest

We poppen BL na ongeveer 10 seconden zodat iedereen eerst zijn dot's en debuffs heeft aangebracht en de echte dmg burst kan beginnen.
Uiteraard moet iedereen volledig gebuffed/flasked zijn. Speedpots e.d. worden ook gepopped.

Enige verbetering in deze opzet zou kunnen zijn een retridin voor de rogue, en/of een healadin voor de holy priest. 1 lock minder zouden we ook mee kunnen leven.
enne hoever zijn jullie gekomen?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Seraphin schreef op maandag 06 april 2009 @ 11:31:
[...]

gz!

Kun je trouwens je armory linken? Ben erg benieuwd naar spec / gear aangezien ik zelf in kitty ook vaak rond de 1500-1600 dps zit; dat komt dan wel deels door het feit dat ik een tank spec heb + niet optimale gear (gems / enchants e.d. voor tank als ik de gear niet dubbel heb), maar ik ben er inmiddels ook achter dat ik nog veel dingen vergeet als ik kitty doe. Afgelopen weekend in HoL meegeweest als dps.... ik ben het nog niet echt gewend om tig bleed effects + bufss en whatnot up te houden.

Ik ben dus erg benieuwd naar wat voor dps ik toe kan gaan met mijn huidige gear / spec zodra ik mijn rotaties wat beter onder controle heb.

Overigens: wtf is up met de gemiddelde pug dps tegenwoordig? Hier op GoT worden al wenkbrouwen opgetrokken als iemand onder de 2k duikt, maar ik had dus vorige week al een lock die 700dps deed in heroic, en afgelopen weekend had een vriend een hunter mee die 800 dps deed.

Ook simpele dingetjes schijnen tegenwoordig volstrekt onbekend te zijn: pets die op aggresive staan (en blijven, ondanks direct verzoek dit te veranderen), hunters die niet snappen waar Feign Death voor is, healers die pas beginnen met heals casten als de tank op 60% zit, geen enkel geduld van dps om te wachten met nuken als je als tank nog bezig bent met positioneren (LoS pull). Kortom: verzin het stomste wat je voor mogelijk houdt, doe dan nog 10 stommer en dan kom je in de buurt van de huidige generatie top lvl spelers :/
Ik heb ook een tankspec en tank enchants/gems :D
Voor me armory: zoek op Simplify server Aggramar-EU

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

liledevil

DELL EVIL I

[...]
...
Ach, volgens tankspot zijn dit de spelers waardoor je echt leert tanken ;)
Ik maak het ook wel regelmatig mee met pugs, doe mijn best, maar ga geen challenging shout gebruiken om een DPS te redden die te stom is om daar dus even op te wachten, a) leren ze het sneller, b) scheelt mij een hoop frustratie.

Heb ondertussen mijn druid weer van stal gehaald, had maandje terug al heirbloom shoulders die kant opgestuurd, nu nog een heirbloom staff erna toe.
nu alleen nog even de heirbloom trinket en ik krijg een leuk gepimpte alt om te levelen. Gaat wel lekker, even inkomen op een caster, maar zeker nu met Omen of Clearity nog even in mijn spec en verder Balance is gaat het wel leuk. Binnenkort 1,5 week vrij, dus dan hoop ik deze echt verder richting de 80 te krijgen.

if you pay peanuts, you get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-06 14:03
Wootlock schreef op maandag 06 april 2009 @ 11:35:
[...]

Ik heb ook een tankspec en tank enchants/gems :D
Voor me armory: zoek op Simplify server Aggramar-EU
Nice, nog een speler op Aggramar :D

/w je wel ff ingame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Thommmyy schreef op maandag 06 april 2009 @ 11:40:
[...]

Nice, nog een speler op Aggramar :D

/w je wel ff ingame
Grote kans dat ik op me main char zit: Wootsauce.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HanH
  • Laatst online: 22-04-2021
[...]
healers die pas beginnen met heals casten als de tank op 60% zit,
doe ik ook :P de meeste tanks hebben zo weinig HP dat ze met een shield, een penance en een flash heal weer op 100% zitten. Daarna kan ik weer dpssen :P
liledevil schreef op maandag 06 april 2009 @ 11:39:
[...]
Heb ondertussen mijn druid weer van stal gehaald, had maandje terug al heirbloom shoulders die kant opgestuurd, nu nog een heirbloom staff erna toe.
nu alleen nog even de heirbloom trinket en ik krijg een leuk gepimpte alt om te levelen.
fixed 8)
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.