Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vonk
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 05-04-2024
Heeeeey tweakers,

Na lange tijd van afwezigheid ben ik dankzij de aard van mijn nieuwe baan genoodzaakt me tijd af en toe te vullen met het bezoeken van dit Forum.

Op het moment is mijn Death knight Tank, Nelf op Lightning's Blade mijn main, > http://eu.wowarmory.com/c...ightning%27s+Blade&n=Fuze

Alles gecleared met m'n guild en gezellig aan het wachten op Ulduar :)

Uit verveling hier maar even rond neuzen :D

Battle.net: Vonk#21469 PSN: Vonkgaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-03 20:53
Weekend opdatum:

Van het weekend bij m'n broertje geweest, lekker heel de dag WoWen!
Pc's in elkaar bouwen, 11:30 begonnen met gamen, en voor de lunch (12:30) hadden we al 1 instance gedaan (Nexus heroic), en na de lunch begonnen met de 2e instance (Violet Hold, ook heroic) en daarna een 3e (Gundrak normal, guildie van mij helpen).
Vlak voor het avondeten werdt er op mijn guildchat een melding gedaan dat als je OS25 wilt doen, je moest melden bij de raidleader. Maar de patat was klaar (SHIT!! NIET NU!!!) dus gauw opeten, en als de gesmeerde lightning bolt terug naar boven!! Bleken ze nog 3 mensen nodig te hebben!! Pfiiieeeew.. Gelijk '/w Inv me and Livar for OS25!!' waren nog op tijd! Was de eerste keer voor m'n broertje, dus die was ook wel een beetje blij dat ik erbij zat en iets van uitleg verschafde.. Geen drakes up (met een samenraapsel van mensen weet je het nooit blijkbaar)… maar aan het eind een raid-roll op de loot, mocht ik de 'dragonhide bag' ontvangen!!! Blij als een kind was ik!! _/-\o_ :P
Begin van de avond ff heel dom begonnen mensen te zoeken voor Naxx25.. Wat een klote werk is dat, plus bij de 1e mob 3x wipe, dus de ploeg viel al uitelkaar… geen succes dus..
Zondag nog een heroic Utgarde Keep gedaan, maar niet af kunnen maken omdat er bezoek kwam (m'n vrouw en de kleine, en m'n zus met aanhang), dus na de 2e boss was het auf wieder snitzelen!!
Rete gezellig weekend gehad hoor!! (naast de dragonhide bag geen nuttige gear mogen looten, dat was het enige nadeel.. :( )

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Macchill
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 25-03 20:53
FuZa schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 09:20:
Heeeeey tweakers,

Na lange tijd van afwezigheid ben ik dankzij de aard van mijn nieuwe baan genoodzaakt me tijd af en toe te vullen met het bezoeken van dit Forum.

Op het moment is mijn Death knight Tank, Nelf op Lightning's Blade mijn main, > http://eu.wowarmory.com/c...ightning%27s+Blade&n=Fuze

Alles gecleared met m'n guild en gezellig aan het wachten op Ulduar :)

Uit verveling hier maar even rond neuzen :D
WB!

Let op: NSFW!! | Altijd handig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-04 09:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Mili schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 03:51:
Vers van MMO-Champion:

Update 03:30 CET - Patch is now almost confirmed. Just wait a few more hours for an official message but it's definitely going live this week.

Patch 3.1 on Live Servers this Week
There isn't any official confirmation yet but the patch is now available on Blizzard download servers and it's only a matter of hours before we see a message from them.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Héhé.
set mode _social life. - off.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Onno b schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 07:22:
[...]

bron:http://www.mmo-champion.com

De prijzen waren al niet echt stabiel meer op haomorush, maar met een verlaging van de spawntijd zullen de prijzen er niet veel beter op gaan worden. Dat is mooi balen want ik heb nog zeker 50 stacks met saronite ore :P

Dat hunters geen ammo meet hoeven kopen zoals eerder bericht werd is ook veranderd, ze zijn nu stackable tot 1000. In naxx25 kwam ik regelmatig gewoon kogels tekort terwijl is toch echt een volle bag vol ammo meenam en dan nog 1 of 2 ammomachines (10xcharge voor 200 kogels)
Quivers/Pouches komen toch wel te vervallen? De Haste buff van Quivers/Pouches worden nu standaard (afhankelijk van je level) en ammo gaat gewoon in een bag (max 1000 per slot). Dus we kunnen nu een extra bag equippen ipv een quiver/pouch.
Ammunition: All types of gun and bow ammunition now stack to 1000. All quivers and ammo pouches no longer provide haste. 15% ranged haste is now built into the hunter's Auto Shot.
Final Patch 3.1 Notes!

[ Voor 13% gewijzigd door bitpixl op 14-04-2009 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 02-05 11:36

Wootlock

Evilution

Eindelijk 3.1, heeft wel erg lang geduurt.
Gister ook weer een lolraidje gehad, maly gedood (mooie belt geloot, gief pants :( die droppen helaas never) en daarna Sarth25+2 geprobeerd, de eerste paar try's failde we best hard, tank die niet snel threat bouwt op de draak die land is klote.
Daarna leek het beter te gaan draak 1 dood geburst draak 2 steady neergehaald en adds opgeruimd en toen ging het fout.
2 tanks de portal in :'( alle adds die er nog waren gingen dus op de healers af en poef, wipe.
Helaas geen +2 die avond daarom maar +1 gedaan.

Ook ben ik fanatiek strat aan het doen voor me D1 set + Baron mount, maar helaas nog geen succes.
Guildie doet 1 keer strat en 3 keer raden wat dropt, juist de mount....

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Viggen schreef op zondag 12 april 2009 @ 09:50:
Yay... eindelijk Baron's mount geloot gisteren... :)

Heeft me in totaal 112 runs gekost (mja... meer, maar dit het totaal sinds dat de achievements er zijn), de aanhouder wint... ;) :P
Gratz!
Ik zit op 108 dus ik kan 'm bijna gaan looten ;). Maar volgens mij is dit wel het totaal, ook voor de archievements, want zo vaak heb ik 'm niet gerund sinds dat er achievements zijn. Ik heb 'm zo'n 75 keer gedaan voor de uitbreiding en de rest na de uitbreiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trigalti
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-02 07:18

Trigalti

Hmm

Slogra schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 10:30:
[...]

Gratz!
Ik zit op 108 dus ik kan 'm bijna gaan looten ;). Maar volgens mij is dit wel het totaal, ook voor de archievements, want zo vaak heb ik 'm niet gerund sinds dat er achievements zijn. Ik heb 'm zo'n 75 keer gedaan voor de uitbreiding en de rest na de uitbreiding.
Het kan zijn dat je em 500x moet runnen en hem nog niet hebt hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slogra
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Weet ik. Vandaar dat ik die ;) erachter heb gezet. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
boredom kicks in yo.

Dat is het weekend samengevoegd tot 1 zin :P Na eerst te zijn 'gepasseerd' bij de naxx10 alt run (de kansloze 1k dps hunter mocht opeens mee, ipv ik), had ik bijzonder weinig zin meer in naxx25 en heroics worden nu al best wel saai. Het blijft wel leuk met pugs altijd hoog in de dps lijst te staan, maar die 2 drops die ik nog nodig heb a) droppen nooit of b) wordt out-rolled door andere needers.

Naxx10 was juist mijn run om bepaalde bosses te oefenen, hoevaak je het ook leest of op youtube bekijkt moet je het uiteindelijk ook zelf doen. Gisteren nog wel gesproken met een guild die nog aan raiden moet beginnen, denk dat ik dan maar richting hun toe ga en weer opnieuw naxx10/25 ga beginnen, zeker gezien nu Ulduar eraankomt zullen de naxx runs de komende tijd tot het 0 punt dalen. Wel opmerkelijk, tijdens de naxx run vorige week, dat de grootste 'zeikerts' (naja, ze schelden eerder met noob, slacker etc) toch Nederlanders waren :P

Ben nu maar weer verder gegaan met een DK en warlock, gaat best lekker maar een party vinden voor een instance is gewoon een ramp. 9/10x blijf je op 4 man hangen of leavers halverwege.
ShadowBumble schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 10:36:
Das mooi want Ulduar word a.s. Woensdag live ;)
Heb ik bijzonder weinig aan, 80% van mijn gear is heroic/emblem dus heb daar nog lang geen kans van slagen :P

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 14-04-2009 10:39 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:53

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Das mooi want Ulduar word a.s. Woensdag live ;)

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-04 19:34
Na een tijdje WoW links te hebben laten liggen, ben ik maar weer begonnen. Ik ben gestart op een andere server, Terokkar. Helemaal met 0 gold en geen oude bekende. Het is toch wel leuk een nieuwe start te maken.
Op mijn oude server had ik een hunter als main. Maar vaak was mijn gear niet goed of ze beter wisten hoe mijn class werkte, en de guild viel ook langzaam uit een. |:(

Ik moet zeggen dat het wel heerlijk is om weer terug te zijn. Dit weekend level 17 aangetikt met mijn Priest. Levelen is wel wennen, maar met mijn shield en wand gaan mobs van +1 zelfs down. In de toekomst ga ik over naar een healing spec. O-) Kijken of ik dan wel gewenst ben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-04 16:12
ULDUAR!!!!

Whoo :D

We duiken Wo en Do dus meteen Ulduar in, ben echt heel erg benieuwd! Vanavond ff consumables grinden :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitow
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-10-2024
ulduar eindelijk. morgen avond ff sarth 2d proberen en dan ulduar gelijk in (10 man).
hopelijk gelijk al wat loot maar sinds we er zonder te lezen naar binnen gaan zijn we waarschijnlijk eerst wel een half uur-uur kwijt aan het uitdenken van wat een baas doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-04 15:16

Local Host

Het forum is om te leren.

Ik voorspel een hoop realm crashes en andere ellende morgen :P

Het is tenminste nog nooit anders geweest na het uitbrengen van een dergelijke patch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-03 10:36
Local Host schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 11:15:

Het is tenminste nog nooit anders geweest na het uitbrengen van een dergelijke patch :P
Dat vroeg ik me dus ook af. Ik ben aanstaande woendag een raid leader en kan kiezen om ulduar te verkennen, of gewoon sarth +1 te gaan doen en dan Naxx 10 in te duiken om achievements te halen.

Zijn er al wat boss tactics beschikbaar voor de eerste bosses in Ulduar?

Samen met de andere officers heb ik besloten om van onze guild een Achievement 10 man guild te maken. We zullen alle 10 man hard modes gaan doen. Ben erg benieuwd hoe iedereen gaat performen. Ik ben zelf altijd een stabiele factor in de raid, maar heb ook niet zo'n zware taak als DPS-er :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-04 00:27

ZeroCode

Woopie

Local Host schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 11:15:

Ah ok, dus morgen kunnen we nie inloggen lol. Of hebben we ping 2k :D
Ben benieuwd hoe Ulduar is, maar me gear is niet valorous dus ik zal wel even moeten wachten tot de rest van de guild hem al een paar keer heeft gecleared voordat ik een keer meemag. :)

Geen probleem, ik kan wachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

Gisteren nog even naxx25 gedaan, Hero's Surrender en Helm of Vital Protection mogen looten, eindelijk weer eens 2 mooie BiS items erbij. En vooraf nog wipefest gehad op sarth3d (25) altijd leuk :(

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-05-2022
Carnagy schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 11:30:
[...]

Dat vroeg ik me dus ook af. Ik ben aanstaande woendag een raid leader en kan kiezen om ulduar te verkennen, of gewoon sarth +1 te gaan doen en dan Naxx 10 in te duiken om achievements te halen.

Zijn er al wat boss tactics beschikbaar voor de eerste bosses in Ulduar?

Samen met de andere officers heb ik besloten om van onze guild een Achievement 10 man guild te maken. We zullen alle 10 man hard modes gaan doen. Ben erg benieuwd hoe iedereen gaat performen. Ik ben zelf altijd een stabiele factor in de raid, maar heb ook niet zo'n zware taak als DPS-er :)
Boss tactics zijn al bekend , sowieso die van de eerste 7.
Maar heb er weinig vetrouwen in dat we morgen daadwerkelijk ulduar in kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

Applying a glyph no longer requires a Lexicon of Power. The same rules for switching between dual talent specializations now apply to switching glyphs and cannot be performed while in combat, Battlegrounds (except when Preparation is up), or Arenas (no exceptions).
Eh? Als ik het goed begrijp kun je hierdoor een instance uitstappen, je andere spec activeren en weer terug gaan?

Dat zou wel heel gemakkelijk zijn.

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

-BB- schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 11:38:
[...]

Eh? Als ik het goed begrijp kun je hierdoor een instance uitstappen, je andere spec activeren en weer terug gaan?

Hoezo een instance uitstappen? dat hoeft niet eens.

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02:24
killbillfast schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 11:40:
[...]

Op het moment is het zelfs mogelijk om als mage focus magic in de ene spec te hebben, die te casten op iemand, van spec wisselen en nog steeds die focus magic buff hebben te hebben!

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zolang je niet in combat ben, kan dat dus ook in een instance :P
Ideaal voor pala, DK en druid als je het mij vraagt. (zeker bij bosses waar een OT nodig is, of juist een extra DPS). Maar ik dacht dat je je build enkel kon switchen bij een trainer?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Nog erger...

Punt van een spel zoals WoW is dat je er moeite voor moet doen.

Hunters kunnen dalijk ook 1x in het half uur een pet verwisselen zonder bij een stable master langs te gaan. Van de zotte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 21:53

ShadowBumble

Professioneel Prutser

killbillfast schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 11:40:
[...]

Inderdaad zolang je niet in combat bent kun je spec wissellen :D zodra je in combat bent kan je niet meer switchen

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

ShadowBumble schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 12:07:
[...]

Inderdaad zolang je niet in combat bent kun je spec wissellen :D zodra je in combat bent kan je niet meer switchen
Ik voorspel dat dit nog voor leuke dingen gaat zorgen.
Een resto dr00d die net voor de encounter per ongeluk zijn 2de (feral) spec pakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-05 20:32

Auredium

Informaticus Chaoticus

ho ho ho, volgens mij zat er wel een buff limiet op. Als jij jezelf buft en respecced dan zal je buff weg zijn. Ik kan me niet anders indenken dat als je een buff op iemand anders plaatst dit ook weg zal gaan lijkt mij. Waarom? Omdat anders een speler extreem gebuffed kan worden en dat brengt de gamebalans serieus in gevaar.

Ik als Mage verwelkom ik het. Nu kan ik voor PvP en Soloplay fully frost specced zijn en voor raid kan ik Arcane/Fire specced zijn. :)

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282346

meh al de DK changes in blood en unholy gaat nog een pain worden ... Wel een aantal grote damagedealings gaan eruit imo. Ach ja weten we weeral wat te doen en een nieuwe rotatie uit te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-05 17:20

chromeeh

the Gnome

[...]

Gewoon je spec activeren in de instance werkt gewoon :P

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:57
SinergyX schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 11:43:
[...]

Zolang je niet in combat ben, kan dat dus ook in een instance :P
Ideaal voor pala, DK en druid als je het mij vraagt. (zeker bij bosses waar een OT nodig is, of juist een extra DPS). Maar ik dacht dat je je build enkel kon switchen bij een trainer?
Nee je hebt een lexicon of power nodig om te switchen. Toen ik daarover las (een paar weken terug) wist men nog niet hoe je dat lexicon of power kan summonen (of iedereen dat kan of alleen bepaalde classes/inscripers misschien) maar in elke grote stad is er iig zo'n lexicon waar je dus kan switchen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:26
eindelijk de 3.1 patch, baal er wel van dat ik ws mijn hele gear set weer moet gaan omgooien, maarja het is niet anders :/ Klote Lifetap Glyph :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
nvm

[ Voor 99% gewijzigd door HolyCorn op 14-04-2009 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02:20

Valkyre

Kitesurf FTW!

Bartske schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 12:15:
[...]

Nee je hebt een lexicon of power nodig om te switchen. Toen ik daarover las (een paar weken terug) wist men nog niet hoe je dat lexicon of power kan summonen (of iedereen dat kan of alleen bepaalde classes/inscripers misschien) maar in elke grote stad is er iig zo'n lexicon waar je dus kan switchen.
nee nietmeer, de laatste keer dat ik het las, was deze vereiste niet meer nodig..
inscriptors konden at the time een soort van mobiele lexicon summonen. maar dat idee is volgens mij nu van de baan.

gewoon op je switch knop drukken en 5 seconden later is het gedaan.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dol_Fijn
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-05 18:28

Dol_Fijn

ToeTerdeToeT

Bartske schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 12:15:
[...]
Nee je loopt achter.

"Activating can be done anywhere, doesn't require reagents (which it did when they first started talking about the Dual Spec feature) and is a quick cast." Zie

en

"Applying a glyph no longer requires a Lexicon of Power. The same rules for switching between dual talent specializations now apply to switching glyphs and cannot be performed while in combat, Battlegrounds (except when Preparation is up), or Arenas (no exceptions)."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-BB- schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 12:03:
Hunters kunnen dalijk ook 1x in het half uur een pet verwisselen zonder bij een stable master langs te gaan. Van de zotte.
De echt toegevoegde waarde van pet wissel is enorm marginaal, in beste gevallen mischien 15% van totale dps van je pet. (tank pet vs die saurus). Daarbij moet deze skill wel beschikbaar zijn, daar een BM/exotic pet die switch naar SV zijn pet niet kan behouden. (itt warlock, die zal ws met een felguard zijn shard terug krijgen en weer andere kunnen summonen als ze van demo naar affliction oid gaan).

In raid kan dat nog erg goed uitpakken, al blijft het naar mij mening voor hunters vrij nutteloos (alsmede rogue/mages), daar hun 'job' altijd dps is. Mischien enkel voor PvP, maar ook daar zie ik weinig verschil meer voor hunters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Net even wat serieuzer de patch notes zitten doorlezen en damn ligt het aan mij of worden paladins alweer gebuffed? We zijn al zo overpowered :+

Zitten best leuke dingen in de patch. Ik ga ook zeker proberen die mount op te vissen :D

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Atlas schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 12:34:
Net even wat serieuzer de patch notes zitten doorlezen en damn ligt het aan mij of worden paladins alweer gebuffed? We zijn al zo overpowered :+

Zitten best leuke dingen in de patch. Ik ga ook zeker proberen die mount op te vissen :D
De nieuwe trees zijn er inderdaad ZEER belovend uit :)
Zojuist m'n builds eens zitten shapen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15-04 19:34

Is er al wat meer bekend over welke mount dat is? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-05 12:25

junglebeast

hier staat iets

Goedzo, me druid is al tig keer generfed (feral) en heb nu toch niet veel zin om fulltime resto te gaan. Wel fijn nu een pala aan het levelen en dan tijdens de weg naar 80 verschillende dingen uit te proberen die er in 3.1 zitten.. Maar denk dat ik Retri als mainspec pak, en dan Holy als offspec. Zo heb ik tank(dps) en healer met de druid, en dps/healer met de pala.

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-04 09:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Priests hebben toch een hele vette PVP bonus joh in de holy tree.
:'( Nu kunnen we poisen dispellen terwijl een hunter ons one-shot. AWESOME. it made me lol.

[ Voor 38% gewijzigd door MrVegeta op 14-04-2009 13:02 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Tjeerdtq schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 12:45:
[...]

Is er al wat meer bekend over welke mount dat is? :9
Voor zover ik weet wordt het een turtle :)

You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Laatst online: 01-05 10:36

NMe

Quia Ego Sic Dico.

junglebeast schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 13:00:
[...]

Goedzo, me druid is al tig keer generfed (feral) en heb nu toch niet veel zin om fulltime resto te gaan.
Goh, wat grappig. Ik heb juist het idee dat mijn feral tank er alleen maar beter op is geworden. Ik heb alleen een wat andere mentaliteit moeten aanleren en andere stats moeten prioriteren, maar ik heb wel het idee dat ik er beter op geworden ben als tank. :) Mijn armory.

Mijn spec in 3.1 is nog niet helemaal zeker maar wordt waarschijnlijk deze met als laatste glyph de Glyph of Survival Instincts. :)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

NMe schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 13:07:
[...]
Mijn spec in 3.1 is nog niet helemaal zeker maar wordt waarschijnlijk deze met als laatste glyph de Glyph of Survival Instincts. :)
Waarom zou je als tank Naturalist willen? Waarom dan niet 3/3 Natural Shapeshifter en 2/2 Master Shapeshifter?
SinergyX schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 12:32:
[...]
In raid kan dat nog erg goed uitpakken, al blijft het naar mij mening voor hunters vrij nutteloos (alsmede rogue/mages), daar hun 'job' altijd dps is. Mischien enkel voor PvP, maar ook daar zie ik weinig verschil meer voor hunters.
Ligt geheel aan wat je pet moet doen. Ja veelal DPS, maar misschien is er dalijk een debuff handig om te hebben. Dan kun je deze spell ineens gebruiken omdat je niet op hebt zitten letten voor de instance? Dat vind ik zonde.

Maar goed, ik leef dan ook in het verleden met mijn hunter. Toen het nog uit kon maken wat voor pet je mee nam als Beast Master. Maar instances doet hij nooit meer en BM zal hij altijd blijven. Altijd al een beetje een klasse geweest waar ik het gevoel van krijg alsof ze willen dat je alle specs een keer gehad moet hebben ofzo. Vroeger kon je zogenaamd niet om MM, daarna 'moest' je BM zijn en tegenwoordig kom je nergens zonder SV. Bleh-gevoel.

[ Voor 49% gewijzigd door -BB- op 14-04-2009 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

chromeeh schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 12:44:
[...]

De nieuwe trees zijn er inderdaad ZEER belovend uit :)
Zojuist m'n builds eens zitten shapen :9
http://talent.mmo-champio...051710050204&version=9767

Dit wordt mijn retbot tree denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-05 02:45
Mages hebben ook talent reset nodig !

Lekker m'n scorch glyph vervangen door een living bomb glyph.

Ok, that's all folks. Move along, nothing else to see.

En nu maar wachten tot 4.0 voor nieuwe talents : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

-BB- schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 13:17:
[...]

Waarom zou je als tank Naturalist willen? Waarom dan niet 3/3 Natural Shapeshifter en 2/2 Master Shapeshifter?
Omdat je 5 punten in de tweede tier van de resto tree nodig hebt om aan master shapeshifter te komen, wat me dus in totaal 8 punten gaat kosten waar diezelfde 10% damage-bonus me er nu maar 5 kost. Natural Shapeshifter is alleen fijn voor powershifting, en dat doe ik als boss tank nooit. ;)

Het gaat me in de resto tree uiteindelijk toch alleen maar om OOC verder. :P

[ Voor 7% gewijzigd door NMe op 14-04-2009 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
ImdaMned schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 13:19:
Mages hebben ook talent reset nodig !

Lekker m'n scorch glyph vervangen door een living bomb glyph.

Ok, that's all folks. Move along, nothing else to see.

En nu maar wachten tot 4.0 voor nieuwe talents : P
Alle classes krijgen talent reset ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Was trouwens in de sewers van Dalaran twee daen geleden en ik moest wel even lachen. :+)

Zal wel meer hier zijn opgevallen maar er is daar een grote rat met vier schildpadden. Leuke referentie naar de turtles. :P
Er is ook ergens als je door de put valt een reuzenrat achter een rooster. Als ik hem weer zie probeer ik een critter bite naar hem toe te gooien. :+)
Ook ligt ergens een mage achter een rooster in het riool te maffen wat weer te maken heeft met een recept of zoiets. :p

Best wel leuk. :P

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

NMe schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 13:23:
[...]

Omdat je 5 punten in de tweede tier van de resto tree nodig hebt om aan master shapeshifter te komen, wat me dus in totaal 8 punten gaat kosten waar diezelfde 10% damage-bonus me er nu maar 5 kost. Natural Shapeshifter is alleen fijn voor powershifting, en dat doe ik als boss tank nooit. ;)
True, ik wil een beetje te graag Master hebben en daar heb je ook 3 natural shapeshifter voor nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

-BB- schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 13:26:
[...]

True, ik wil een beetje te graag Master hebben en daar heb je ook 3 natural shapeshifter voor nodig :)
Mijn tweede spec wordt ook feral (dps :P ) en daar ga ik uiteraard wel voor Master Shapeshifter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hoppa even wat geklooid met de nieuwe talent calculator en dit is wat ik kan afleiden uit de patch notes , wat waarschijnlijk een vrij deftige blood PVE build is met aangepaste glyphs. Als we veronderstellen dat we gewoon Obliterate uit de rotaties halen nu in blood. Ben enkel nog een beetje aan het twijfelen of die twee punten in night of the dead voor een ghoul elke 1,5 minuut of een de twee punten in ravenous dead te steken voor de +2% strenght en een sterkere ghoul ... Wat denken jullie ?

Nieuw PVE buildje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:04

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Ja en nee.

Paladins krijgen meer sustained pve dps, dat is waar; maar de burst wordt omlaag gehaald. Alhoewel we ook exorcism erbij krijgen waardoor we weer meer instants kunnen gooien, lijkt het erop dat de overall burst omlaag gaat. Dat is voornamelijk omdat Judgement of blood/martyr zo'n 70% minder damage gaat doen. Seal of the Martyr/blood gaat echter 50% meer damage doen.

De damage die je doet verschuift dus van judgements (burst) naar seals (sustained). al met al zo'n 5-8% buff, en het zorgt ervoor dat het ineens belangrijker is om hit en expertise capped te worden, nog belangrijker dan strength nu is. Ook is het het niet meer waard om de t7-4set bonus te behouden, maar voor BiS gear te gaan.

Verder is onze ret-pve utility een stuk beter met een spec alla: http://ptr.wowhead.com/?talent=sZErz0bZVfbxbIuhdIfsu

Kortom, meer dps en utility, maar minder bursty in pvp

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

NMe schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 13:27:
[...]

Mijn tweede spec wordt ook feral (dps :P ) en daar ga ik uiteraard wel voor Master Shapeshifter. :)
Overigens hoef je geen 5 punten in de tweede tier te hebben, je moet 10 punten in de gehele tree hebben voordat je aan tier 3 mag beginnen. En met 2 Improved MotW en 5 Furor zit je al op 7. Dan zit je met 3x natural shapeshifter al op het derde niveau. Als je dan dat ene punt in Omen of Clarity doet zoals je nu al hebt, dan houd je nog 2 punten over om te verdelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

-BB- schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 13:33:
[...]

Overigens hoef je geen 5 punten in de tweede tier te hebben, je moet 10 punten in de gehele tree hebben voordat je aan tier 3 mag beginnen. En met 2 Improved MotW en 5 Furor zit je al op 7. Dan zit je met 3x natural shapeshifter al op het derde niveau. Als je dan dat ene punt in Omen of Clarity doet zoals je nu al hebt, dan houd je nog 2 punten over om te verdelen ;)
Om vervolgens 4% extra damage te doen in plaats van 10%, in ruil voor wat extra mana? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

NMe schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 13:39:
[...]

Om vervolgens 4% extra damage te doen in plaats van 10%, in ruil voor wat extra mana? :+
Pff niet te geloven, lezen is ook een vak. Ik heb al zo lang niet meer naar dat deel van de boom gekeken dat me dat nooit is opgevallen }:O

Blij dat ik dat door heb vlak voor 3.1, kan ik die gebruiken bij de gratis refund ;) Ben ook pas sinds kort een 80 tank in normale instances, ben geen hoogvlieger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Ik heb mij nog niet echt deftig gebukt over de nieuwe patchnotes om eerlijk te zijn. De glyph voor Living Bomb moet ik sowieso nog. Weet niet zeker of ik uberhaupt wat moet veranderen aan mijn arcane/fire spec. Mijn fully frosty zal wel goed blijven. Maar eerst even snel 100G bij elkaar keren. Moet geen probleem zijn want met dailies kan ik sowieso in een dag al uberveel goed bij elkaar vegen.

Zucht, vanaaf nog maar eens proberen [Enchant Boots - Icewalker] te krijgen. Hopenlijk met wat meer succes als de laatste keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trigalti

Trigalti

Hmm

Anoniem: 282346 schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 13:30:
hoppa even wat geklooid met de nieuwe talent calculator en dit is wat ik kan afleiden uit de patch notes , wat waarschijnlijk een vrij deftige blood PVE build is met aangepaste glyphs. Als we veronderstellen dat we gewoon Obliterate uit de rotaties halen nu in blood. Ben enkel nog een beetje aan het twijfelen of die twee punten in night of the dead voor een ghoul elke 1,5 minuut of een de twee punten in ravenous dead te steken voor de +2% strenght en een sterkere ghoul ... Wat denken jullie ?

Nieuw PVE buildje
Waarom Obliterate uit de rotatie?
Is obliterate generfed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Kees schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 13:32:
[...]

Ja en nee.

Paladins krijgen meer sustained pve dps, dat is waar; maar de burst wordt omlaag gehaald. Alhoewel we ook exorcism erbij krijgen waardoor we weer meer instants kunnen gooien, lijkt het erop dat de overall burst omlaag gaat. Dat is voornamelijk omdat Judgement of blood/martyr zo'n 70% minder damage gaat doen. Seal of the Martyr/blood gaat echter 50% meer damage doen.

De damage die je doet verschuift dus van judgements (burst) naar seals (sustained). al met al zo'n 5-8% buff, en het zorgt ervoor dat het ineens belangrijker is om hit en expertise capped te worden, nog belangrijker dan strength nu is. Ook is het het niet meer waard om de t7-4set bonus te behouden, maar voor BiS gear te gaan.

Verder is onze ret-pve utility een stuk beter met een spec alla: http://ptr.wowhead.com/?talent=sZErz0bZVfbxbIuhdIfsu

Kortom, meer dps en utility, maar minder bursty in pvp
toon volledige bericht
Waar zie je dat de judgement of the martyr zoveel minder damage gaat doen? Dat kan ik nergens in de patch notes terug vinden?

En waarom is die divine sacrefice (en upgrade) goed voor PvE? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

Auredium schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 13:52:
Ik heb mij nog niet echt deftig gebukt over de nieuwe patchnotes om eerlijk te zijn. De glyph voor Living Bomb moet ik sowieso nog. Weet niet zeker of ik uberhaupt wat moet veranderen aan mijn arcane/fire spec. Mijn fully frosty zal wel goed blijven. Maar eerst even snel 100G bij elkaar keren. Moet geen probleem zijn want met dailies kan ik sowieso in een dag al uberveel goed bij elkaar vegen.

Zucht, vanaaf nog maar eens proberen [Enchant Boots - Icewalker] te krijgen. Hopenlijk met wat meer succes als de laatste keer.
tip
op de AH staan wel eens scrolls voor Icewalker, (op mijn realm) zijn ze meestal niet zo duur ~40g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

-BB- schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 13:47:
[...]

Blij dat ik dat door heb vlak voor 3.1, kan ik die gebruiken bij de gratis refund ;) Ben ook pas sinds kort een 80 tank in normale instances, ben geen hoogvlieger.
Ik heb bijna elke Tier 4 en Tier 5 boss getankt, en nog wat bosses in Mount Hyjal pre-nerf dus ik ben intussen wel redelijk zelfverzekerd over mijn inschattingen als tank. :P
Ik vind het alleen jammer dat het niet goed mogelijk is om Intensity nog te kunnen vullen, dat zou wel lekker zijn. Ik verlies als ik dat doe altijd punten in iets anders dat ik net zo lief/liever heb. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 298591

Dit wordt waarschijnlijk de nieuwe talent build van mijn Death Knight.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 298591 op 14-04-2009 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

NMe schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 13:59:
[...]
Ik heb bijna elke Tier 4 en Tier 5 boss getankt, en nog wat bosses in Mount Hyjal pre-nerf dus ik ben intussen wel redelijk zelfverzekerd over mijn inschattingen als tank. :P
Ik vind het alleen jammer dat het niet goed mogelijk is om Intensity nog te kunnen vullen, dat zou wel lekker zijn. Ik verlies als ik dat doe altijd punten in iets anders dat ik net zo lief/liever heb. :(
Ik ben wel zeker over mezelf, niet over het kennis & kunnen van sommige healers :P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Trigalti schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 13:54:
[...]
Waarom Obliterate uit de rotatie?
Is obliterate generfed?
Niet zozeer generfed maar doordat sudden doom niet van obliterate procced is de obliterate niet nodig in de rotatie en kan je beter voor een dubbele heart strike gaan of Death Strike en de kans op een gratis DC verhogen als je de DC - glyph hebt is dit zeker een increase in DPS , zodoende kan men de punten in frost dus ook laten vallen voor annihilation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

@NMe - Dat ken ik, maar dat vind ik bij druids niet zoveel voorkomend. Ik heb andere classes dat ik daar veel meer mee te maken heb, het "oh chips, die kon ook" moment ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20:04

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Atlas schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 13:55:
[...]

Waar zie je dat de judgement of the martyr zoveel minder damage gaat doen? Dat kan ik nergens in de patch notes terug vinden?

En waarom is die divine sacrefice (en upgrade) goed voor PvE? :)
Seal of Blood/Seal of the Martyr: The damage done by these two seals has been increased but the damage done by their judgements decreased. The balance is now roughly 60% from either seal and 40% from a judgement on total damage done. The total damage done should be roughly the same. Please note that the 3.0.9 tooltips had incorrect values for the damage done, but the tooltips should be much more accurate in 3.1.0.
Als ik mijn eigen gegevens bekijk over de laatste naxxrun, dan doen mijn seal + judgement 15% en 25% van de totale damage, dus alleen de damage van die twee is een verhouding van 38% vs 62%. De seal gaat dus 2 keer meer damage doen, en gaat dus naar ~31% totale damage, de judgement gaat 70% minder doen en komt dus uit op ~19% - samen goed voor 50% damage met een verhouding van.. 38%-62%. Maar de totale damage gaat dus van samen ~40% naar ~50%, dus de totale damage wordt hoger. Daarbij meegenomen dat Divine Storm en Crusader strike ook meer damage gaan doen _en_ ze de seal proccen (nieuwe talent; en nieuwe set bonusses) dan increased onze totale damage, maar is hij minder bursty dan voorheen.

De nieuwe talent is goed omdat onze shield (die ene met de 30s duration 6s proc) nu ook met ShoL scaled, en in mijn geval in een raidbuffed situatie (6k ap -> 2k spellpower + andere buffs =~ 2.5k spellpower -> 1.2 * (500 + .75* 2500) = 2850) bijna 3k damage / 6s kan absorben, waarbij het ook nog eens de recoil damage van de seal opvangt. Dat talent is dan zo goed omdat de duratie van je shield naar 12s gaat ipv 6s (en dus eigenlijk altijd up is) + hij blijft een minuut op je zitten (minder vaak rebuffen).

Verder is een raid-wide shieldwall altijd leuk; ook al is het maar 40k damage dat je opvangt, het kan voorkomen dat iemand geoneshot wordt)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

chromeeh schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 14:08:
[...]

Ik ben wel zeker over mezelf, niet over het kennis & kunnen van sommige healers :P :+
In ons team zijn er maar 2 van de 9 healers die ik niet vertrouw. :P
-BB- schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 14:10:
@NMe - Dat ken ik, maar dat vind ik bij druids niet zoveel voorkomend. Ik heb andere classes dat ik daar veel meer mee te maken heb, het "oh chips, die kon ook" moment ;)
Ik zie het dan wel weer vooraf, maar er is gewoon geen mogelijkheid om Intensity te krijgen zonder iets beters in te leveren. Meh! :P

[ Voor 25% gewijzigd door NMe op 14-04-2009 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 298591 schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 14:08:
Dit wordt waarschijnlijk de nieuwe talent build van mijn Death Knight.
Care to explain ? Ben niet echt een Unholy DK speler maar een vrij dichtgezette Unholy build zonder een permanente pet ? Is daar een goede reden voor ? ik denk de twee punten die je in runic power mastery zet de dps loss van een permanente pet niet kunnen opwerken imo ... maar aan de andere kant heb je dan weer geen keuze als je black ice wil hebben.Beetje tweestrijd bij Unholy op het moment :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trigalti

Trigalti

Hmm

Anoniem: 282346 schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 14:17:
[...]

Care to explain ? Ben niet echt een Unholy DK speler maar een vrij dichtgezette Unholy build zonder een permanente pet ? Is daar een goede reden voor ? ik denk de twee punten die je in runic power mastery zet de dps loss van een permanente pet niet kunnen opwerken imo ... maar aan de andere kant heb je dan weer geen keuze als je black ice wil hebben.Beetje tweestrijd bij Unholy op het moment :|
Ik durf gewoon geen Unholy te speccen omdat ik het nog niet eens gespeeld heb.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Trigalti schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 14:22:
[...]
Ik durf gewoon geen Unholy te speccen omdat ik het nog niet eens gespeeld heb.. O-)
heb een keer unholy geweest sindsdien een beetje blood ontdekt en vind het persoonlijk leuker spelen maar dat is ieder zijn mening. Het is een hele aparte manier van aanpakken , een paar dagen nadat 3.1 uitkomt zullen er al veel resultaten gepost eworden n kan je de builds zo uitkiezen, het is wel leuker nu al te speculeren :D Kan wel eens zijn dat ik Unholy ook eens ga uitproberen ooit, maar ik hou het wel op blood nu :) never change a winning combination :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trigalti

Trigalti

Hmm

Anoniem: 282346 schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 14:30:
[...]

heb een keer unholy geweest sindsdien een beetje blood ontdekt en vind het persoonlijk leuker spelen maar dat is ieder zijn mening. Het is een hele aparte manier van aanpakken , een paar dagen nadat 3.1 uitkomt zullen er al veel resultaten gepost eworden n kan je de builds zo uitkiezen, het is wel leuker nu al te speculeren :D Kan wel eens zijn dat ik Unholy ook eens ga uitproberen ooit, maar ik hou het wel op blood nu :) never change a winning combination :p
Inderdaad, maar als ik dus unholy spec neem, doe ik dat gewoon als 2nd spec, dual dus.
En moet dan alsnog Glyphs aanschaffen..

Eigenlijk is het de bedoeling een tank-spec als 2e spec te nemen, maar dat valt natuurlijk te respeccen, en mijn respec kosten zijn nog maar 5g.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07:06
Ik ga persoonlijk zeker 2H frost dps in 3.1 :).

Btw zijn er al direct http patch downloads up? Edit: google: http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors

[ Voor 20% gewijzigd door Chefbierrr op 14-04-2009 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
Chefbierrr schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 14:40:
Ik ga persoonlijk zeker 2H frost dps in 3.1 :).

Btw zijn er al direct http patch downloads up?
Nee, want de EU patch is nog niet uit. (die komt morgen pas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

M1lamb3r schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 14:41:
[...]

Nee, want de EU patch is nog niet uit. (die komt morgen pas)
De patch is al gewoon te downloaden hoor ;)
Hij is ongeveer 900MB groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 21:59

NoTimeRemains

I know

gisteren eindelijk Turning Tide mogen looten; BiS! BiS! BiS!!! ;)
nu nog +63 spell power dr op en gaan met die banaan :)

ben trouwens ook van herbalism naar JC geswitched. ben nu 43x oid. nu nog een paar van die prismatic gems krijgen en dan mijn gems even fatsoenlijk opvullen.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-04 12:39

DarthDavy

Excellent!

Gisteren toch een serieus blond moment gehad.

We hadden een wipe op Thaddius, omdat er wat DPS niet echt goed oplette bij de polarity shift en bijgevolg kregen we de boss niet meer neer binnen de enrage timer.

Ik was main tank (Death Knight) en toen ik teruggelopen was naar Thaddius zag ik dat ik als eerste was aangekomen. Ik zet me effe AFK en ga even een drankje halen voor mij en mijn vriendin. Toen ik terugkwam zag ik iedereen al mooi klaar staan op zijn platformpjes, raid netjes in twee verdeeld. Ik gooi er rap een readycheckje tegenaan en we downen de minibosses. Ik val Thaddius aan en begin mijn threat op te bouwen.

De mage en de warlock staan verdacht dicht tegen mij aan op de aggro-lijst, dus ik check of ik veel misses heb gehad en/of mijn diseases niet aan het tikken zijn. Dat is niet het geval, dus ik begin nog meer Death and Decay in mijn rotatie te proppen, maar wat ik ook probeer: de DPS'ers blijven verdomd hard tegen mijn threat generatie aanlopen. Plotseling krijg ik een whisper van mijn priest healer:
"Frost presence perhaps?"

Tijdens het teruglopen naar Thaddius had ik Unholy presence opgezet (loopt ietsje sneller) en omdat ik afk was gegaan was ik totaal vergeten om Unholy presence af te zetten en Frost presence op te zetten.

Voor de rest is Naxx wel vlotjes gegaan en hebben we hem volledig gecleared :p

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Atlas schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 14:43:
De patch is al gewoon te downloaden hoor ;)
Hij is ongeveer 900MB groot.
En als je de launcher gebruikt en je instellingen netjes op pre-download hebt staan dan heb je hem zelfs al helemaal (of bijna) :)

In mijn wow\Patches\WoW-3.0.9-to-3.1.0-enGB-Win-patch folder staan netjes twee partials die bijna 900mb groot zijn :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ach joh, hoevaak ik na een combat ress wel niet een tijd gewoon in caster form heb staan healen :) En me maar afvragen waarom ik zo hard OOM ga :P

[ Voor 32% gewijzigd door Hydra op 14-04-2009 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 298591

Iedereen de trailer al gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

DarthDavy schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 14:54:
Gisteren toch een serieus blond moment gehad.
haha ook weleens met mijn paladin gehad, RF vergeten aan te zetten das iets van 70% meer aggro op elke holy attack.... geen wonder dat ik aggro aan het verliezen was... was op Grob geloof ik.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-

-BB-

kwak

Lijkt steeds meer op een pissing contest tussen die twee heethoofden. Ulduar doet me deels denken aan Gnomereggan met al die robots, geinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:09

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Zal nog wel vaker voor gaan komen met de dual spec :)

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 03-05 09:04

Maduth

Probeersel

Gisteren me eerst officiele epic drop (http://www.wowhead.com/?item=37360) in The Oculus. Op laatste boss 4-5 keer gewiped maar uiteindelijk toch neer (was een beetje zoeken naar tactics).

Nu ben ik aan het rommelen over hoe me destro spec er nu pcies eruit moet zien. Zit nu dus echt in details te kijken. Zodra duelspec available is, ga ik deze gelijk aanschaffen of hoe dat ook gaat. Wil nml een heavy Affliction en Destro spec hebben. Waarom....omdat het kan :+

Probleem dat ik nu heb ik dat ik volgens mij gewoon nog te weining dmg doe (ben compleet blue bijna van alle heroics en dus 1 epic). Eingelijk twee (heb er een gekocht van badges).

Dit is dus zoals eerder besproken me build: http://www.wowhead.com/?talent=IbZfx0zsZVchqr0uVsAcct

Rotatie mobs:

1. Cor (soms ook niet , hangt van de mob af).
2. Immo
3. Conflag
4. Chaos
5. Inci

Rotatie boss:

1. CoA/CoE
2. Cor
3. Immo
4. Conflag
5. Chaos
6. Inci (totdat de dots op zijn)

Iemand een link naar een site voor de nieuwe builds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

-BB- schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 15:49:
Lijkt steeds meer op een pissing contest tussen die twee heethoofden.
't Is vooral Varian die een lul is. :P Ben benieuwd hoe dat verhaal zich verder ontpopt. Ik vind deze dramatisering in elk geval erg koel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waar waren de bloodelfs in dat filmpje? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock

Wootlock

Evilution

SinergyX schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 16:19:
Who cares about the Blood elfs en Dranei ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

SinergyX schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 16:19:
Leider van de Alliance en leider van de Horde lijkt me genoeg als representatives? :P Daarbij Brann als bringer of bad news, Ronin als leider van de Kirin Tor en Jaina als bemiddelaarster. Prima filmpje. _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
NMe schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 16:33:
Leider van de Alliance en leider van de Horde lijkt me genoeg als representatives? :P Daarbij Brann als bringer of bad news, Ronin als leider van de Kirin Tor en Jaina als bemiddelaarster. Prima filmpje. _O_
We moeten alleen Jaina een keertje pimpen zeg, ze loopt nog steeds in die level 40 gear van d'r :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Alsof Ronin's gear er super uitziet. :P Overigens komt dat in het geval van Ronin wel overeen met de lore, hij was ooit nogal een outcast en nogal scruffy looking. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeker goed filmpje, blijf het alleen beetje jammer vinden. Waar je voor LK nog veel deed voor de horde mensen, doe ik nu 10x meer quests voor de humans (BE haat human), lekker tegenstrijdig :P

En heb ook geen tauren/forsaken (naja, 1tje dacht ik) en trolls gezien. En wel natuurlijk die $%&#*$ midgets :P

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 14-04-2009 16:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-05 12:25

junglebeast

hier staat iets

Hydra schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 16:39:
[...]

We moeten alleen Jaina een keertje pimpen zeg, ze loopt nog steeds in die level 40 gear van d'r :P
Je weet toch dat ze niks doen aan dingen die uit Azeroth (behalve dustwallow) komen enzo.. :) Van mij mogen ze best een klein teampje op EK of Kaladim Kalimdor zetten en hier en daar wat zones en/of dungeons aan te pakken..

Edit: ben een boek aan het lezen of The Crusades.. vandaar die Arabisch achtige naam voor Kalimdor :)

[ Voor 11% gewijzigd door junglebeast op 14-04-2009 19:20 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

junglebeast schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 16:45:
[...]

Je weet toch dat ze niks doen aan dingen die uit Azeroth (behalve dustwallow) komen enzo.. :) Van mij mogen ze best een klein teampje op EK of Kaladim zetten en hier en daar wat zones en/of dungeons aan te pakken..
Kaladim? :D Kalimdor. ;)

Anyway, het enige wat ze daar van mij aan moeten aanpassen is het feit dat je er niet kan vliegen. Zwaar irritant. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

liledevil

DELL EVIL I

NMe schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 16:54:
[...]

Anyway, het enige wat ze daar van mij aan moeten aanpassen is het feit dat je er niet kan vliegen. Zwaar irritant. :(
QFT

Verder ben ik erg happy, de guild begint lekker te progressen, nu op basis van coop met een andere guild. Misschien dat dit later nog tot een merge leid, in ieder geval nu iedere avond in staat een groep van 10 man te krijgen voor Naxx10/Os10.
toch wel een leuk onderdeel van het spelletje, dat raiden :+

if you pay peanuts, you get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

NMe schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 16:54:
[...]

and it never will be ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nog een beetje liggen rommelen aan de nieuwe Blood build en door de increase van uptime van de twee dots kan je eigenlijk epidemic opzij laten en heb je de twee punten voor ravenous death op te vullen en een punt in night of the dead te steken ( Of andersom ). Ik denk dat dit zo ongeveer men nieuwe build ga zijn :

Linkie

Voor blood puur DPS :) alleen spijtig dat de uptime en damage van DRW generfed is maar er kan enkel nog maar een paar avondjes over gespeculeerd en getest op dummies worden vrees ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Tenzij je me een blue post aan kan wijzen waarin staat dat het absoluut nooit zal gebeuren denk ik dat het er nog wel eens aan zit te komen. :) Er zijn een paar stukjes op de map van Eastern Kingdoms en Kalimdor die nog niet ingevuld zijn (Mount Hyjal present day, het stukje op de map tussen Eastern Kingdoms en Ghostlands (boven Stratholme), het stuk land ten oosten van Loch Modan en Wetlands en het stuk land ten oosten van de Burning Steppes bijvoorbeeld) en tegen de tijd dat ze dat oplossen zijn ze toch aan het werk aan het "oude" Azeroth. Dan kunnen ze net zo goed ook even de stukken land die niet afgedicht zijn door flight paths even fixen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre

Valkyre

Kitesurf FTW!

NMe schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 17:15:
[...]

Tenzij je me een blue post aan kan wijzen waarin staat dat het absoluut nooit zal gebeuren denk ik dat het er nog wel eens aan zit te komen. :) Er zijn een paar stukjes op de map van Eastern Kingdoms en Kalimdor die nog niet ingevuld zijn (Mount Hyjal present day, het stukje op de map tussen Eastern Kingdoms en Ghostlands (boven Stratholme), het stuk land ten oosten van Loch Modan en Wetlands en het stuk land ten oosten van de Burning Steppes bijvoorbeeld) en tegen de tijd dat ze dat oplossen zijn ze toch aan het werk aan het "oude" Azeroth. Dan kunnen ze net zo goed ook even de stukken land die niet afgedicht zijn door flight paths even fixen. ;)
nee okee die kan ik niet aanwijzen. (ook iets met proxy en werk enzo ;)) maar ik acht de kans eerlijk gezegd heel erg klein dat ze dat gaan regelen. zoals je zegt met de textures en alles.

daarbij vraag ik mij ook af wat het nut er van is om het wel te doen, aangezien 80% eigenlijk niet meer bezocht word op het moment je 80 of welke level tzt bent.

Nu kan iedereen wel heel stoer gaan roepen, dat je wekelijkse naar het midden van Desolace gaat, maar come on.. of felwood das volgens mij ook uitgestorven.
het zelfde zie je nu ook in outland, op een paar dk's en wat rerollers na is het daar leeg.
shatt is nu heerlijk om even reagents te restocken :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 21:59

NoTimeRemains

I know

NMe schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 17:15:
[...]

ik zal straks eens even zoeken maar vlak voor WotLK was deze discussie ook weer aan de gang en toen heeft een blue gezegd dat ze zich liever concentreren op nieuwe content dan oude opkalevateren.
Oud Azeroth moet dan toch helemaal gerevamped worden, aangezien de overgang tussen twee landen in Azeroth gewoon tegen elkaar aan 'geplakt' is krijg je geen mooie overgang en dat moet men dus helemaal veranderen.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Hydra schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 16:39:
[...]
Blijf van d'r af...
The Lore! The Lore! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 22-04 11:20
Maduth schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 16:08:
Gisteren me eerst officiele epic drop (http://www.wowhead.com/?item=37360) in The Oculus. Op laatste boss 4-5 keer gewiped maar uiteindelijk toch neer (was een beetje zoeken naar tactics).

Nu ben ik aan het rommelen over hoe me destro spec er nu pcies eruit moet zien. Zit nu dus echt in details te kijken. Zodra duelspec available is, ga ik deze gelijk aanschaffen of hoe dat ook gaat. Wil nml een heavy Affliction en Destro spec hebben. Waarom....omdat het kan :+

Probleem dat ik nu heb ik dat ik volgens mij gewoon nog te weining dmg doe (ben compleet blue bijna van alle heroics en dus 1 epic). Eingelijk twee (heb er een gekocht van badges).

Dit is dus zoals eerder besproken me build: http://www.wowhead.com/?talent=IbZfx0zsZVchqr0uVsAcct

Rotatie mobs:

1. Cor (soms ook niet , hangt van de mob af).
2. Immo
3. Conflag
4. Chaos
5. Inci

Rotatie boss:

1. CoA/CoE
2. Cor
3. Immo
4. Conflag
5. Chaos
6. Inci (totdat de dots op zijn)

Iemand een link naar een site voor de nieuwe builds?
toon volledige bericht
Als je al kiest tussen CoA en Corr, kies dan CoA (het gaat per slot van rekening om de MC proc). Al zou ik die in zn geheel laten zitten op trash, tenzij het raid trash is met 1M hitpoints ofzo.

Verder natuurlijk Conflag/CB casten wanneer deze van de CD af is. Incinerate is slechts een filler.

Voor 3.1 builds: http://elitistjerks.com/f...tioncraft_post_3_1_specs/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Om even dit deel in stijl van de komende patch te beëindigen:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/QDYFXOYxhQBSw0Y47gcULuzJ/full.jpg
(volg de instructie van de Gnome door op hem te klikken)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.