boredom kicks in yo.
Dat is het weekend samengevoegd tot 1 zin
Na eerst te zijn 'gepasseerd' bij de naxx10 alt run (de kansloze 1k dps hunter mocht opeens mee, ipv ik), had ik bijzonder weinig zin meer in naxx25 en heroics worden nu al best wel saai. Het blijft wel leuk met pugs altijd hoog in de dps lijst te staan, maar die 2 drops die ik nog nodig heb a) droppen nooit of b) wordt out-rolled door andere needers.
Naxx10 was juist mijn run om bepaalde bosses te oefenen, hoevaak je het ook leest of op youtube bekijkt moet je het uiteindelijk ook zelf doen. Gisteren nog wel gesproken met een guild die nog aan raiden moet beginnen, denk dat ik dan maar richting hun toe ga en weer opnieuw naxx10/25 ga beginnen, zeker gezien nu Ulduar eraankomt zullen de naxx runs de komende tijd tot het 0 punt dalen. Wel opmerkelijk, tijdens de naxx run vorige week, dat de grootste 'zeikerts' (naja, ze schelden eerder met noob, slacker etc) toch Nederlanders waren
Ben nu maar weer verder gegaan met een DK en warlock, gaat best lekker maar een party vinden voor een instance is gewoon een ramp. 9/10x blijf je op 4 man hangen of leavers halverwege.
Dat is het weekend samengevoegd tot 1 zin
Naxx10 was juist mijn run om bepaalde bosses te oefenen, hoevaak je het ook leest of op youtube bekijkt moet je het uiteindelijk ook zelf doen. Gisteren nog wel gesproken met een guild die nog aan raiden moet beginnen, denk dat ik dan maar richting hun toe ga en weer opnieuw naxx10/25 ga beginnen, zeker gezien nu Ulduar eraankomt zullen de naxx runs de komende tijd tot het 0 punt dalen. Wel opmerkelijk, tijdens de naxx run vorige week, dat de grootste 'zeikerts' (naja, ze schelden eerder met noob, slacker etc) toch Nederlanders waren
Ben nu maar weer verder gegaan met een DK en warlock, gaat best lekker maar een party vinden voor een instance is gewoon een ramp. 9/10x blijf je op 4 man hangen of leavers halverwege.
Heb ik bijzonder weinig aan, 80% van mijn gear is heroic/emblem dus heb daar nog lang geen kans van slagen
[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 14-04-2009 10:39 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.