Newsservers met binaries [deel 9] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 23 Laatste
Acties:
  • 214.215 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een kort vraagje tussendoor.
Is NewsXS anders dan XS News. Ik lees namelijk dat XS News wat instabiel is.
NewsXS trekt me namelijk wel aan (prijs, snelheid, aantal connections, multi user volgens mij) maar niet als de verbinding instabiel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serayo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Klopt het dat UPC nieuwsgroepen niet capped in de weekenden? Ik trek hier namelijk de volle snelheid op Eweka (SSL) terwijl dit binnen de tijdspanne ligt van 16.00 - 23.00 die doordeweeks gecapped is. Is iemand dit nog meer opgevallen of is dit toeval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hades.NL
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 12:49:
Even een kort vraagje tussendoor.
Is NewsXS anders dan XS News. Ik lees namelijk dat XS News wat instabiel is.
NewsXS trekt me namelijk wel aan (prijs, snelheid, aantal connections, multi user volgens mij) maar niet als de verbinding instabiel is.
Nee, dat zijn twee verschillende bedrijven.
Zie ook Google en dan de 2e hit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shark16 schreef op vrijdag 22 mei 2009 @ 14:56:
@snoeki
Verander in de instellingen eens newsreader55.eweka.nl in sslreader.eweka.nl. Vervolgens ook de port veranderen van 119 naar 563 en dan kijken of dat verbetering oplevert.
Vanochtend bij het opstarten miste ik opeens opstartbestanden van mijn windows partitie, maar een image teruggezet , newsleecher opnieuw geinstalleerd en nu haal ik wel de juiste snelheid?

Erg vaag allemaal, problemen zijn niet gerelateerd, maar het is mij volstrekt onduidelijk waarom eweka nu wel weer snel is. Wellicht was het gisteren wat druk?

Heeft iemand hier het adres nog van die site van Eweka waarop je kon zien hoe druk de diverse servers zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• serayo
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 23 mei 2009 @ 22:00:
Heeft iemand hier het adres nog van die site van Eweka waarop je kon zien hoe druk de diverse servers zijn?
Je bedoeld http://www.eweka.nl/readers/ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankdewildt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 18:56
Weet iemand iets over een storing bij Hitnews. De website is niet bereikbaar en ook de bestanden kunnen niet worden binnengehaald. ---OPGELOST---

[ Voor 5% gewijzigd door frankdewildt op 26-05-2009 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ziggo gaat binnenkort omhoog met zijn snelheden en mijn tweaknews abbo van 7,95 gaat helaas maar tot 20mbit.

Ik moet zeggen dat ik altijd tevreden ben geweest met tweaknews, maar om nou 14,95 te gaan betalen voor 60mbit bij tweaknews als het elders al voor de helft kan dan blijf ik toch een hollander..

Heeft iemand een goede suggestie voor een andere usenet provider die tot 50mbit gaat, maximaal 10euro kost en 90 % van de tijd een goede snelheid heeft?

xnews lijkt een goed alternatief te zijn, 8,20 per maand voor unlimited speed.. of hitnews 60mbit voor 10 euro.

Heeft iemand ervaring met bovenstaande providers? Eventueel andere suggesties?

[ Voor 37% gewijzigd door Workaholic op 28-05-2009 09:54 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Astraweb is nog altijd goed en volgens de site knijpen zij niets af. Helaas kan ik nergens vinden wat de maximale snelheid dan zou kunnen zijn.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Newsstars biedt ook een pakket aan van

X-Large

100 mbit
12 connecties
30 dagen voor € 12,75 (€ 12,75 per maand)
90 dagen voor € 36,00 (€ 12,00 per maand)
180 dagen voor € 61,00 (€ 10,17 per maand)
365 dagen voor € 114,75 (€ 9,56 per maand)

Dus afhankelijk van de duur van je pakket kan je onder een tientje/maand komen ;)

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
pven schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 10:00:
Astraweb is nog altijd goed en volgens de site knijpen zij niets af. Helaas kan ik nergens vinden wat de maximale snelheid dan zou kunnen zijn.
Ik zie staan maximaal 1mbit per connectie (x20 = 20mbit)

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Workaholic schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 10:11:
[...]

Ik zie staan maximaal 1mbit per connectie (x20 = 20mbit)
Volgens mij is dat bij het meest simpele pakket? Daarna staat er dat ze niets afknijpen.
The "Unlimited DSL" plan is catered towards high bandwidth users such as DSL or cable modem users. It is capable of achieving much higher speeds to maximize the bandwidth available to these users. The "Unlimited DSL" plan has no speed caps.

[ Voor 31% gewijzigd door pven op 28-05-2009 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:38
@workalholic

;) hitnews.eu

[ Voor 50% gewijzigd door saharoen op 28-05-2009 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Astraweb kan je heel makkelijk 100 mbit halen, sneller weet ik niet want ik heb geen verbinding om dat te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Ik gebruik sindskort hitnews vind het wel jammer dat je echt alle threads moet gebruiks om de maximale te halen. Bij eweka trok ik met slecht twee draadjes (1,5 MB) mijn verbinding vol. Bij hitnews moeten dat het maximale zijn ( 8 ). Elke connection bij hitnews is op zichzelf staand gelimiteerd.

Zo ervaar ik dat iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XLNed? Die is dan 1 van de goedkoopste dacht ik? Ik heb ook al een beetje research gedaan omdat ik nu nog bij hitnews zit. Binnenkort komt hier glasvezel te liggen en wil ik toch wel volop kunnen downloaden, dus ik zit te denken aan XLned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Liquid schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 12:20:
[...]

Ik gebruik sindskort hitnews vind het wel jammer dat je echt alle threads moet gebruiks om de maximale te halen. Bij eweka trok ik met slecht twee draadjes (1,5 MB) mijn verbinding vol. Bij hitnews moeten dat het maximale zijn ( 8 ). Elke connection bij hitnews is op zichzelf staand gelimiteerd.

Zo ervaar ik dat iig.
Wat is daar het nadeel van dan?

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Liquid
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Help!!!! schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 12:50:
[...]

Wat is daar het nadeel van dan?
Mja er zijn meerdere personen in dit huis die allemaal met dezelfde account downloaden. Ieder krijgt dan bijvoorbeeld twee connections.

Stel 1 persoon download, dan krijgt die persoon automatisch de maximale snelheid. Als er twee personen downloaden dan krijgt ieder automatisch 50%.

Bij hitnews als 1 persoon aan het downloaden is en die wilt de maximale snelheid, dan moet ie eerst zijn connections verhogen naar 8. Dan krijgt persoon 2 opeens een time-out connection refused als die ook net eventjes iets wilt downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Ok duidelijk.

In dat geval is accountsharing bij Hitnews wel een beetje een wassen neus. -O-

Voor de rest ben ik zelf wel erg tevreden met Hitnews. :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:38
nee hoor zal per ip adres zijn deel met 3 man nooit problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Workaholic schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 09:49:

Heeft iemand ervaring met bovenstaande providers? Eventueel andere suggesties?
www.newsgrabber.nl

8mbit - 6,50 pm
24mbit - 7,50 pm
50mbit - 9,50 pm
100mbit - 12,50 pm

bij meerdere maanden ook nog eens extra korting.
De retentie zit ruim op 140 dagen (maar zolang wacht ik toch niet) en de snelheid heb ik geen problemen mee gehad. zat voorheen bij chello met Fiber60 en had buiten die tijden dat ze aan het shapen waren geen enkel probleem. deze week over naar ziggo dus moet effe afwachten hoe dat gaat lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 19:11
Is bij jullie hitnews.eu ook niet bereikbaar? (DNS probleem, dus ook surfen naar http://www.hitnews.eu werkt hier niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Horrible
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 14:44
Surfen naar hitnews.eu werkt hier gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
Ah hij doet het weer ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:12
Hmm, ik krijg vandaag al een tijdje deze melding (Newsleecher):

2-6-2009 14:11:21 Unable to connect / authenticate server: Hitnews @ ssl.hitnews.eu (connect: WSocketResolveHost: Cannot convert host address 'ssl.hitnews.eu', Error #11001).

Iemand anders ook dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Laatst online: 14:12
Zal je net zien, om 14:26 is die weer gaan lopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik kan ook nog steeds geen verbinding maken met hitnews :/ Beetje vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

bij mij werkt ssl hitnews wel alleen is de snelheid in newsleecher niet strak de maximale snelheid maar een hobbelige lijn van die ongeveer 100KB/s lager is

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sOid
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Heb ze ff gemaild. Kreeg binnen 5 minuten antwoord :)
Ff de cache van je Usenet-software leegmaken en je router resetten.

Heb ik gedaan en nu werkt alles weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plofkip
sOid schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 20:03:
Heb ze ff gemaild. Kreeg binnen 5 minuten antwoord :)
Ff de cache van je Usenet-software leegmaken en je router resetten.

Heb ik gedaan en nu werkt alles weer :)
Doen ze leuk, ff een wijziging doorvoeren die alle gebruikers treft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help!!!! schreef op donderdag 28 mei 2009 @ 18:49:
Ok duidelijk.

In dat geval is accountsharing bij Hitnews wel een beetje een wassen neus. -O-

Voor de rest ben ik zelf wel erg tevreden met Hitnews. :)
Ik begrijp het probleem niet zo. Mijn maximaal haalbare 14 Mbit haal ik bij Hitnews volledig met 6 connecties, ik heb er dus dan nog 2 vrij. Het is mij een raadsel waarom iemand op een lage snelheid 8 connecties nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 10:08
Verwijderd schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 15:10:
[...]

Ik begrijp het probleem niet zo. Mijn maximaal haalbare 14 Mbit haal ik bij Hitnews volledig met 6 connecties, ik heb er dus dan nog 2 vrij. Het is mij een raadsel waarom iemand op een lage snelheid 8 connecties nodig heeft.
Jij shared je connectie dan ook niet, dus dan heb je dat probleem niet. Stel dat je met z'n 2en 8 connecties wil delen, heb je dus allebei 4 slots. Dan zal jij dus nooit je maximale snelheid gaan halen.

Ik zelf zit bij Eweka, share mijn account en heb ± 16 mbit internet, komt dus neer op 1,6 a 1,7 MB/sec downloaden. Met 4 slots haal ik mijn maximum internet snelheid. Ik heb wel eens met 3 slots geprobeerd, en dan haal ik nog steeds mijn maximale internet snelheid. Dit gaat dus niet lukken bij Hitnews.

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ellos
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 04-09 01:04
http://www.libranews.eu/prijzen.html

die heb ik ook een tijdje naar tevredenheid gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag dit bericht op fok staan, klopt dit?
Ik download sinds kort via Nieuwsgroepen, vanaf servers die IPV6 gebruiken, waardoor je ze gratis mag gebruiken.

Zijn er hier meer mensen die dit doen?

(Dit kan bijv. bij Eweka en XSNews.)

Edit: Uitleg hieronder.

Volg deze stappen als je nog geen verbinding hebt via IPV6
1 Maak een account op http://go6.net
2 Download de Gateway6 client: http://go6.net/4105/download.asp
3 Download Sabnzbd+ van http://www.sabnzbd.org (Deze heeft standaard IPV6 ondersteuning).

Nu kan je Sabnzbd+ starten, vervolgens naar config --> servers gaan, en deze servers toevoegen:

Eweka IPV6 server:
news.ipv6.eweka.nl poort: 119
geen user en wachtwoord nodig.

Voor XSnews kan je hier: http://www.xsnews.com/ipv6
een gratis account maken

Om te downloaden, moet je NZB bestanden in Sabnzbd+ laden.

Een makkelijke site die NZB bestanden indexeert, is bijvoorbeeld ***
Nu betaal ik zelf voor Eweka, maar het kan dus gratis?

Edit: via google wat info kunnen vinden, is kennelijk een test server. Voor mij niet de moeite waard, maar wellicht interessant voor iemand hier?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2009 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-05 13:42

The CarNagE Man

SüperG33K

Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 23:20:
Ik zag dit bericht op fok staan, klopt dit?

[...]

Nu betaal ik zelf voor Eweka, maar het kan dus gratis?

Edit: via google wat info kunnen vinden, is kennelijk een test server. Voor mij niet de moeite waard, maar wellicht interessant voor iemand hier?
Tuurlijk... is gewoon een normale reader alleen is deze alleen bereikbaar via IPv6.
Er zijn nog niet veel providers die native IPv6 aanbieden over hun lijnen dus via een tunnel is nog steeds voor de meeste mensen nodig. Zal over een paar jaar wel anders zijn als de providers overgaan op IPv6...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punica-
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2023
Die server heeft overigens ook een verminderde retentie en word niet actief onderhouden, kans op storingen is dus ook veel groter en half internet maakt er gebruik van, dus hij wil nog wel eens traag zijn ;)

Maar hij is en blijft gratis :) Ter promotie van IPv6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:32
Je kan inderdaad beter die van XSNews gebruiken, die hebben wel de volle retentie en werken vlekkeloos, ze geven zelfs een tutorial hoe je een tunnel moet opzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Punica- schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 10:21:
Die server heeft overigens ook een verminderde retentie en word niet actief onderhouden, kans op storingen is dus ook veel groter en half internet maakt er gebruik van, dus hij wil nog wel eens traag zijn ;)

Maar hij is en blijft gratis :) Ter promotie van IPv6
Punica,

Hoe staat het eigenlijk met jullie upgrade van jullie park?? Heb je toevallig een kleine status update?
just curious... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punica-
Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 15:53:
[...]

Punica,

Hoe staat het eigenlijk met jullie upgrade van jullie park?? Heb je toevallig een kleine status update?
just curious... :)
Gaat zoals geplant. Alle apparatuur is inmiddels binnen en geracked. Zijn atm bezig met software opzetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mental
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-10-2020
Gaat lekker dan, heel eweka is onbereikbaar op dit moment (qua dns dan, zowel via isp als opendns).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:57
L4m0r schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 21:33:
Gaat lekker dan, heel eweka is onbereikbaar op dit moment (qua dns dan, zowel via isp als opendns).
Heel Eweka lijkt eruit te liggen. Ook onze colo is atm onbereikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mental
Was me ook al opgevallen ja, zie ook een draadje @ wht: http://www.webhostingtalk...es/150309-eweka-down.html

Punica misschien even zin om straks toelichting te geven?

Quote van Punica @ wht:
Er is een probleem tussen ons colo netwerk en core netwerk. Zijn bezig om het zsm op te lossen.

(Usenet is niet affected)
Alleen zo jammer dat de dns ook op zn reet ligt en effectief usenet om zeep helpt bij mensen die geen eweka adressen in hun cache hebben staan.

[ Voor 62% gewijzigd door Mental op 11-06-2009 22:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 12:44

MAZZA

Barbie is er weer!

Dan kan je googlen op 'newsreaderXX.eweka.nl ip' en dan is de kans groot dat je het bijbehorende ip vindt. Works for me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Tenzij google ook niet in zijn cache staat ;)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mental
Marzman schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 22:19:
Tenzij google ook niet in zijn cache staat ;)
Nice try, maar die slaat nergens op.

Maar weer een quote van Paul:
Even een update, het lijkt om een defect te gaan, en de eerste spare lijkt ook defect te zijn. Maar we hebben er meer...

[ Voor 31% gewijzigd door Mental op 11-06-2009 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punica-
Als er buiten DNS om connectie gemaakt werd werkte het inderdaad nog. Terwijl het via DNS ook gewoon had moeten werken, maar hier waren toch problemen mee.

Het probleem werd overigens veroorzaakt door een kapot XMR blade, en na vervanging bleek het vervangende blade ook kapot, gelukkig hadden we nog een 3e (en nog meer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mental
Was inderdaad vreemd, alle nameservers die het eweka domein hosten waren down, op dit moment is ns3 zelfs nog down (of iig niet pingbaar).
Maar wel lekker snel opgelost, thumbs up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
Zit al 3 jaar bij tweaknews, zag net dat zij een retentie hebben van 170+ dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knuppelhout
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
eweka: weer eens schokkerige verbiding met gemiddelde snelheid van 60 kbps. meer mensen last van?

Canon 6D, canon 50mm 1.8 II,canon 70-200L f4, canon 28-135IS, canon 100mm 2.8L macro IS, speedlite 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
Het hangt heel erg van de leeftijd af van wat je binnenhaalt lijkt het wel... Recente bestanden, < 80 dagen, haal ik fullspeed (1,6 MB/sec) binnen, ouder spul schommelt heel erg, tussen de 100 kb en 1 MB/sec.

iMac Retina 5K 27” 2020 / i7 / 32GB / Radeon X5700 XT 16GB / 1TB SSD || Macbook Air 2020 M1 / 16GB / 1TB SSD || Synology DS415+ / 8GB / 48TB || iPhone 13 Mini 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Probleem is bekend, staat op de site dat ze verwachten het nog in juni op te lossen. Ik heb er ook "last" van.
Retentie problemen

Geachte klant,

Mogelijk ervaart u problemen met het binnenhalen van bestanden die meer dan 130 dagen geleden zijn gepost. Eweka is op de hoogte van de volgende problemen die zich voor kunnen doen:

- verminderde downloadsnelheid
- verminderde compleetheid
- hangende connecties

Eweka is momenteel bezig met een uitbreiding van haar servercapaciteit die deze problemen eind juni zouden moeten hebben opgelost.

We hebben tijdelijk een zogenaamde workaround geïnstalleerd, die de problemen moeten verminderen. Dit brengt met zich mee dat u een post die u eerst niet kon binnenhalen, misschien een dag later wel kan binnenhalen.

Onze excuses voor het ongemak.
http://eweka.nl/nl/status_meldingen/

[ Voor 77% gewijzigd door MrAcid op 16-06-2009 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie
  • Laatst online: 08-09 16:24

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Vandaag voor het eerst een proef account aangevraagd, maar ben niet echt tevreden na 1 jaar Giganews. Heb 2 films binnengehaald die 14 en 16 dagen geleden gepost zijn en bij beide bestanden PAR2 gebruikt om ze te herstellen. De volledigheid valt tot nu toe tegen. Alhoewel er genoeg PAR2 files voor handen waren is het toch erg vervelend.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

FrankGuthrie schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 00:58:
Vandaag voor het eerst een proef account aangevraagd, maar ben niet echt tevreden na 1 jaar Giganews. Heb 2 films binnengehaald die 14 en 16 dagen geleden gepost zijn en bij beide bestanden PAR2 gebruikt om ze te herstellen. De volledigheid valt tot nu toe tegen. Alhoewel er genoeg PAR2 files voor handen waren is het toch erg vervelend.
Waarom vind je dat vervelend?
Mij maakt het echt niet uit als er iets beschadigd is, als er par2 bestanden nodig zijn dan download hij die automatisch, repareren gaat automatisch en het uitpakken ook.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

EWK schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 06:50:
[...]

Waarom vind je dat vervelend?
Mij maakt het echt niet uit als er iets beschadigd is, als er par2 bestanden nodig zijn dan download hij die automatisch, repareren gaat automatisch en het uitpakken ook.
Doe het nog handmatig, mijn eigen schuld, maar ben het niet gewend bij Giganews. Vind de volledigheid wel erg belangrijk. Bij eweka moest ik ook geregeld bestanden repareren.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

FrankGuthrie schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 00:58:
Als je dat vervelend vind moet je de films maar in de winkel kopen heb je daar geen last van 7(8)7

Ik snap eigenlijk niet wat je loopt te klagen IMO

[ Voor 4% gewijzigd door Slasher op 19-06-2009 08:47 ]

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Wat is de maximale snelheid die je bij EWEKA per lijntje kan halen?

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Slasher schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 08:42:
[...]

Als je dat vervelend vind moet je de films maar in de winkel kopen heb je daar geen last van 7(8)7

Ik snap eigenlijk niet wat je loopt te klagen IMO
Ik heb het recht om te klagen. Wat zit je nou moeilijk te doen???? Geef gewoon aan dat ik Hitnews niet zo goed vind qua volledigheid, dat noem je nou een mening!

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

FrankGuthrie schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 11:23:
[...]

Ik heb het recht om te klagen. Wat zit je nou moeilijk te doen???? Geef gewoon aan dat ik Hitnews niet zo goed vind qua volledigheid, dat noem je nou een mening!
Ik vind Hitnews ook minder compleet dan Giganews maar daar is de prijs ook naar (if you pay peanuts you get monkeys)

maar wat is nou de moeite om even de bestanden te repareren?

[ Voor 27% gewijzigd door Slasher op 19-06-2009 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onlangs overgestapt van Hitnews naar Giganews, voornamelijk vanwege de ongelimiteerde snelheid + extreem hoge retentie. En wat is dat relaxed zeg, bestanden van bijna een jaar oud (310dagen) downloaden zónder ook maar iets te hoeven repareren, ontzettend tof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Ik heb net even zitten kijken; maar wat is dat GiGanews DUUR ja?!

Dat kost een vermogen! 25 tot 30 euro per maand voor usenet (voor onbeperkte snelheid en data)? Dat is echt veel te duur imho.

Dan heb ik liever 150 tot 200 dagen (oid) retentie en betaal 7,50 zoals bij EWEKA.

@ Hierboven; waarom heb je dat dure Giganews? Ik zie namelijk dat Hitnews ook een stuk goedkoper is?

Edit; ik download al jaren met EWEKA, echter zie ik net dat hun max snelhei 40Mbit is. Als ik straks met Ziggo 50Mbit merk dat ik gebottlenecked word ga ik naar Hitnews 60Mbit.

[ Voor 40% gewijzigd door Format-C op 19-06-2009 12:03 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RappieRappie schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 11:57:
Ik heb net even zitten kijken; maar wat is dat GiGanews DUUR ja?!

Dat kost een vermogen! 25 tot 30 euro per maand voor usenet (voor onbeperkte snelheid en data)? Dat is echt veel te duur imho.

Dan heb ik liever 150 tot 200 dagen (oid) retentie en betaal 7,50 zoals bij EWEKA.

@ Hierboven; waarom heb je dat dure Giganews? Ik zie namelijk dat Hitnews ook een stuk goedkoper is?

Edit; ik download al jaren met EWEKA, echter zie ik net dat hun max snelhei 40Mbit is. Als ik straks met Ziggo 50Mbit merk dat ik gebottlenecked word ga ik naar Hitnews 60Mbit.
Vergeet niet dat die prijzen in DOLLARS zijn, dus goedkoper dan 25 - 30 die je noemt... Daarnaast krijg je nu de eerste drie maanden 50% korting per maand...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 23:05

The_Worst

Unox

Een bericht van een paar maanden geleden over Eweka:
Hoe is het met de snelheidsbeperking staat deze nog op 30mbit?

Deze staat officieel op 40Mbit, onofficieel op 50Mbit momenteel

[ Voor 3% gewijzigd door The_Worst op 19-06-2009 12:12 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had even een giganews abonnement genomen omdat het de eerste drie maanden maar 10 euro was maar dat is ondertussen alweer een maand geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Mja, iedereen moet het natuulijk allemaal zelf weten, maar ik vind meer dan 10 euro p.m. aardig wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 11:43:
Onlangs overgestapt van Hitnews naar Giganews, voornamelijk vanwege de ongelimiteerde snelheid + extreem hoge retentie. En wat is dat relaxed zeg, bestanden van bijna een jaar oud (310dagen) downloaden zónder ook maar iets te hoeven repareren, ontzettend tof!
Ik zit bij Eweka, en ik heb gister spul van 261 dagen binnen kunnen slurpen :) Niet geheel compleet en op volle snelheid, maar ik kon het nog wel repareren met wat PAR's. Ik lees dat Eweka momenteel tot 294 dagen retentie heeft, en ook geen download limiet :)

Dan vind ik de prijs-prestatie van Eweka toch een stuk beter! Ook al zal ik niet ontkennen dat Giganews de betere is van de 2, maar dan wel voor meer dan 2x zoveel geld per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:40

Mystikal

It never hurts to help!

Tweaknews? Ik ben een redelijk tevreden klant over tweaknews. Retentie is goed, snelheid is goed. En ik betaal 6,5 euro per maand voor max 10mbit

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pingkiller
  • Laatst online: 15:03
Zit Eweka al op bijna 300 dagen? Misschien stap ik dan weer over van hitnews. Daar blijft het rond de 200 dagen steken.

CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Heeft eweka ook accountsharing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 12:12:
Ik had even een giganews abonnement genomen omdat het de eerste drie maanden maar 10 euro was maar dat is ondertussen alweer een maand geworden.
Ik vind Giganews best prijzig. Er zijn tegenwoordig genoeg andere aanbieders die nagenoeg hetzelfde bieden. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punica-
pingkiller schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 15:36:
Zit Eweka al op bijna 300 dagen? Misschien stap ik dan weer over van hitnews. Daar blijft het rond de 200 dagen steken.
Ja, maar de diepste retentie is niet 100% compleet, dus alles wat nu ~ 270 dagen en ouder is. Alles tussen 130 / 270 dagen moet wel binnen komen, maar mogelijk trager en incompleter dan normaal, maar in 90% van de gevallen repareerbaar.

Volgende week woensdag nemen we een nieuwe backend set in productie welke dit probleem op gaat lossen, vanaf achter naar voren, dus de completie van de lange retentie zal dan van achteren naar voren toenemen.

(Voor lex333 ;) het stond in de planning om deze set al vorige week online te hebben, maar we hadden helaas meer DOA's dan verwacht).

De retentie zal dan naar verwachting groeien tot ~ 500 dagen, als de feed niet toeneemt zoals ingecalculeerd zal het nog langer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

halllo mensen welke providers hebben jullie??

Ik had hiervoor HetNet en kon makkelijk op de nieuwsgroepen en haalde alles met vool snelheid binnen, dus ik wou over naar een andere provider met een hoger snelehid. Ik koos voor Orange met een hoge snelheid, maar wat bleek op de nieuwsgroepen kneep Orange naar 150kb :( dus dit wil IK NIET!

Bij welke provider (s) kan ik voor de volle pond gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Ik heb het ook gezien maar niet in de vorm zoals Hitnews het bied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Punica- schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 16:35:
[...]

Ja, maar de diepste retentie is niet 100% compleet, dus alles wat nu ~ 270 dagen en ouder is. Alles tussen 130 / 270 dagen moet wel binnen komen, maar mogelijk trager en incompleter dan normaal, maar in 90% van de gevallen repareerbaar.

Volgende week woensdag nemen we een nieuwe backend set in productie welke dit probleem op gaat lossen, vanaf achter naar voren, dus de completie van de lange retentie zal dan van achteren naar voren toenemen.

(Voor lex333 ;) het stond in de planning om deze set al vorige week online te hebben, maar we hadden helaas meer DOA's dan verwacht).

De retentie zal dan naar verwachting groeien tot ~ 500 dagen, als de feed niet toeneemt zoals ingecalculeerd zal het nog langer zijn.
HAHA :) lachen hoor :) ben toch blij dat je me op de hoogte houdt...
Maar 500 dagen....kanonne das een mooie tijd.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BackSlash
Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 16:41:

Ik had hiervoor HetNet en kon makkelijk op de nieuwsgroepen en haalde alles met vool snelheid binnen, dus ik wou over naar een andere provider met een hoger snelehid. Ik koos voor Orange met een hoge snelheid, maar wat bleek op de nieuwsgroepen kneep Orange naar 150kb :( dus dit wil IK NIET!

Ik zit bij Concepts ICT, die knijpen niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:50

ik zit bij orange en altijd de 1.4 mb per seconden :) al jaren tevrede klant

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punica-
Hij heeft het over de nieuwsgroepen van Orange zelf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Slasher schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 16:57:
[...]

Ik heb het ook gezien maar niet in de vorm zoals Hitnews het bied
Ik deel mijn EWEKA abbo al een paar jaar met een kameraad. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
Waarom nemen de mensen die bij Eweka zitten geen Astraweb abonnement.
Ik zie jullie altijd maar klagen over incomplete downloads en zelf repareren van bestanden, heb ik bij Astraweb nog nooit gehoeven...
11 dollar per maand (7,70 per maand euro)
305+ dagen retentie
20 connecties
onbeperkte snelheid (fiber 90 werkt hier gewoon maximaal :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankGuthrie

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Slasher schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 11:30:
[...]

Ik vind Hitnews ook minder compleet dan Giganews maar daar is de prijs ook naar (if you pay peanuts you get monkeys)

maar wat is nou de moeite om even de bestanden te repareren?
Ik heb nog niks betaald, en wat is er mis met rondkijken. Ik mag toch gewoon rond kijken, en als het me niet bevalt mag ik dat toch hier uiten. Ik zeg gewoon dat giganews beter is en dat ik liever voor een duurdere abonnement ga i.v.m volledigheid.

Zelfde net als bij Xs4all. Zou ik nooit klant bij worden maar mensen zweren erbij vanwege de goeie kwaliteit. Zelfde heb ik met giganews. Ik dacht ik probeer het ergens anders maar het valt tegen om hetzelfde te krijgen voor een lagere prijs. Nou vind ik dat het bij een internet abonnement makkelijker kan.

Russian Blue Neji
Kate Bush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thefxr
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 31-07 06:24

gewoon een payserver en niet van orange zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rally
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:13

rally

Deyterra Consultancy

Ok... ik heb ook de "grote stap" gezet.

Na een stuk of wat vrienden en collega's op Eweka te hebben gezet heb ik nu mijn GigaNews account suspended voor twee maanden en twee maanden Eweka abonnement genomen.
GN is ongeveer 3x zo duur en als er geen verschil zit zou ik toch gek zijn nietwaar? :)

Bovendien kan ik dankzij de account sharing van Eweka tegelijk van beide internetverbindingen downloaden. Scheelt ongeveer 30% download tijd :)

So far... so good.

http://www.deyterra.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op het moment bij Eweka het probleem dat oudere posts (139d, 133d, 145d) mijn snelheid op en neer laat springen. Ik heb zowel de SSL variant als mijn 'eigen' newsreaderXX geprobeerd maar beide hebben er enorm veel moeite mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:59

Lulukai

God's gift to women

Verwijderd schreef op zaterdag 20 juni 2009 @ 22:39:
Ik heb op het moment bij Eweka het probleem dat oudere posts (139d, 133d, 145d) mijn snelheid op en neer laat springen. Ik heb zowel de SSL variant als mijn 'eigen' newsreaderXX geprobeerd maar beide hebben er enorm veel moeite mee.
Ik wou net hetzelfde posten. De snelheid bij oudere posts is nog altijd om te huilen bij mij, schommelingen tussen 50 en 80 kbps. Nieuwe posts kan ik wel aan volle snelheid binnenhalen. Het lijkt dat de retentieproblemen toch nog niet volledig zijn opgelost?

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 23:05

The_Worst

Unox

Een paar posts boven je:
Punica- schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 16:35:
[...]

[ Voor 51% gewijzigd door The_Worst op 21-06-2009 11:53 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lulukai
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:59

Lulukai

God's gift to women

Had ik gelezen, maar ik had niet verwacht dat het nog altijd zoo erg ging zijn. Het is dus wachten tot woensdag.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 19:45

Snippertje

Light up your life

Vraagje, als ik nu eweka neem. Hoe lang duurt het dan voor dat dat actief is? Ik betaal met ideal.

Edit: ach what the hell. Gewoon gekocht :P Hoop dat die verwerkingstijd van een uur ook op zondag geldt :)
Edit2: En al actief :) Super dus!

[ Voor 43% gewijzigd door Snippertje op 21-06-2009 17:50 ]

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 21:17
Wat zijn de ervaringen met newsxs.nl ?
Ben namelijk op zoek naar een nieuwe usenet provider omdat de snelheid van mijn Ziggo alles in een extra binnenkort verhoogt naar 50Mbit en ik daar natuurlijk een news provider bij zoek die voor een redelijke prijs die snelheid ook kan leveren.
Na wat speur werk op forums kom tot de conclusie dat newsxs de goedkoopste is maar ik weet niet of ze de retentie van 210+ dagen en hun beloofde snelheid van 50Mbit ook daawerkelijk kunnen leveren voor dat geld. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

taz3d_nl schreef op zondag 21 juni 2009 @ 21:49:
Wat zijn de ervaringen met newsxs.nl ?
Ben namelijk op zoek naar een nieuwe usenet provider omdat de snelheid van mijn Ziggo alles in een extra binnenkort verhoogt naar 50Mbit en ik daar natuurlijk een news provider bij zoek die voor een redelijke prijs die snelheid ook kan leveren.
Na wat speur werk op forums kom tot de conclusie dat newsxs de goedkoopste is maar ik weet niet of ze de retentie van 210+ dagen en hun beloofde snelheid van 50Mbit ook daawerkelijk kunnen leveren voor dat geld. :+
IK kom van hitnews af en ben nu bij xsnews. Het inschrijven duurt even gezien je de inlog gegevens per brief krijgt thuis gestuurt. Verder draait het prima en vind het net zo goed als hitnews maar dan nét ietsjes goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taz3d_nl
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-09 21:17
Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2009 @ 22:35:
[...]

IK kom van hitnews af en ben nu bij xsnews. Het inschrijven duurt even gezien je de inlog gegevens per brief krijgt thuis gestuurt. Verder draait het prima en vind het net zo goed als hitnews maar dan nét ietsjes goedkoper.
Heb net die computer totaal usenet provider test van april 2009 gelezen en daar kwam hitnews als beste uit de test.
Ook newsxs was redelijk goed te noemen, die zijn nog een euro per maand goedkoper dan hitnews.

[ Voor 8% gewijzigd door taz3d_nl op 21-06-2009 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:48

Laguna

Connaisseur

NewsXS en XSNews zijn wel 2 verschillende usenet providers.

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 21 juni 2009 @ 22:35:
[...]

IK kom van hitnews af en ben nu bij xsnews. Het inschrijven duurt even gezien je de inlog gegevens per brief krijgt thuis gestuurt.
Sinds wanneer krijg je de inlogcodes bij XSNews per post thuis gestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
oud nieuws :) (EDIT)

[ Voor 120% gewijzigd door Cabo op 23-06-2009 00:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een account aangemaakt bij NewsXS en meteen actief als je betaald met Paypal.
Ik heb een block van 100GB gekocht voor 17€ (aangezien Telenet nog met limieten werkt is dit voor mij de goedkoopste oplossing)
Hier op het werk haal ik vlot 9MB/s terwijl ik bij mn vorige provider (buzzardnews) 'slechts' 4MB/s haalde.
Zalig downloaden tegen die snelheden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 12-09 14:10
Ik ben denk ik ook op zoek naar een nieuwe provider, omdat ik ook Alles in 1 Extra 50mbit krijg zeer binnenkort, alleen een extra eis voor mij is accountsharing..dit mag bijna nergens, alleen eweka wél.

Iemand tips ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Sharing mag bij hitnews.eu ook gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Bij de abonnementen van XSnews ook, alleen niet bij Elite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Dennis Lammers schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 19:19:
Waarom nemen de mensen die bij Eweka zitten geen Astraweb abonnement.
Ik zie jullie altijd maar klagen over incomplete downloads en zelf repareren van bestanden, heb ik bij Astraweb nog nooit gehoeven...
11 dollar per maand (7,70 per maand euro)
305+ dagen retentie
20 connecties
onbeperkte snelheid (fiber 90 werkt hier gewoon maximaal :) )
Mag je bij Astraweb ook je account delen?

En hoe zit het met betalen? Van euro naar dollar? Betaal je niet extra voor administratiekosten van je bank of zo? (Edit; Als ik bijv. met iDeal betaal?)

[ Voor 3% gewijzigd door Format-C op 23-06-2009 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillGhost
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-08 01:12

KillGhost

\o/

Dus als ik het goed begrijp mag je bij sommige aanbieders je account delen met anderen? Dus ik kan met een vriend de kosten delen? Kan je dan ook tegelijk downloaden bijvoorbeeld?

No guts, no glory!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Nu online
Officieel geen accountsharing maar je hebt 20 connecties dus je kan bijvoorbeeld ieder 10 connecties op zelfde IP adres doen, dat werkt wel.
Dollar naar euro, rekent iDeal automatisch om.
Nee geen adminkosten.

Hebben meer mensen problemen met Newsleecher 4 beta 3 onder Windows 7 RC (64 bit) dat ie de hele tijd blijft hangen/vastlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Nice. Als ik straks met 50Mbit mijn max niet haal bij Eweka (omdat ik 8 lijntjes heb waarvan een kameraad er 2 gebruikt) ga ik naar Astraweb. :)

Pagina: 1 ... 3 ... 23 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Graag on-topic blijven, dus over aanbieders gaat dit topic. Niet over programma's en geen invites verdelen van sites.