Even een vraagje; over 2 maanden loopt mijn TweakNews abonnement af. Ik weet niet of ik 't ga verlengen of dat ik ga overstappen naar bijvoorbeeld Eweka. Op dit moment weinig te klagen over TweakNews aangezien ik mijn eigen maximale downloadsnelheid haal. Het enige probleem is dat 300+ dagen oude posts supertraag binnen worden gehaald (hier hebben momenteel veel gebruikers last van). Maar zoiets kan misschien snel bij hun opgelost worden. Ik vraag me dus af of het zin heeft om over te stappen (afgezien van 't feit dat Eweka een beetje goedkoper is).
Zit nu voor 2e maand bij Eweka. Moet zeggen dat ik tot nu toe prima tevreden ben. Zowel nieuwe als oude posts haal ik met constante snelheid binnen.
Weliswaar download ik niet heel veel en is mijn max speed via adsl iets van 13mbit/s (of hoe je dat ook mag opschrijven).
Vooral ook de langere retentie vind ik een pre tov Hitnews. Hitnews is wel bezig dit ook verder uit te bouwen maar ze zitten pas iets boven de 200dgn terwijl Eweka 600dgn heeft.
Weliswaar download ik niet heel veel en is mijn max speed via adsl iets van 13mbit/s (of hoe je dat ook mag opschrijven).
Vooral ook de langere retentie vind ik een pre tov Hitnews. Hitnews is wel bezig dit ook verder uit te bouwen maar ze zitten pas iets boven de 200dgn terwijl Eweka 600dgn heeft.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Heb nu sinds kort LightningUsenet voor slechts 2,50 euro per maand, ben er zeer tevreden over. Haal een een snelheid van 3,2MB/sec tot 3,4 MB/sec (met ssl) dat is de maximale snelheid van de internetverbinding (UPC 30Mbit). Retentie is ook dik in orde. Geweldig gewoon voor zo'n mooie prijs! Aanrader voor iedereen!
Is het tijdelijk 2,50 per maand, of is dit altijd de prijs geweest?Maikelvu schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 10:44:
Heb nu sinds kort LightningUsenet voor slechts 2,50 euro per maand, ben er zeer tevreden over. Haal een een snelheid van 3,2MB/sec tot 3,4 MB/sec (met ssl) dat is de maximale snelheid van de internetverbinding (UPC 30Mbit). Retentie is ook dik in orde. Geweldig gewoon voor zo'n mooie prijs! Aanrader voor iedereen!
Verwijderd in "Newsservers met binaries [deel 9]"barzi schreef op dinsdag 06 juli 2010 @ 10:57:
[...]
Is het tijdelijk 2,50 per maand, of is dit altijd de prijs geweest?
Hoi!
Verwijderd
Zelfde hierHelp!!!! schreef op maandag 05 juli 2010 @ 10:05:
Zit nu voor 2e maand bij Eweka. Moet zeggen dat ik tot nu toe prima tevreden ben. Zowel nieuwe als oude posts haal ik met constante snelheid binnen.
Binnenkort stap ik misschien over op een glasvezel verbinding (zit nu ook @ adsl). Dan wordt het helemaal leuk.
Bedankt. Heb ze ook even gevraagd of account sharing toegestaan is. Dit mag. Heb nu 1 maand besteld om te kijken hoe het bevalt. Ik snap niet echt hoe dit winstgevend kan zijn

Wat is je ISP? Eweka en UPC kan vooral in de avonduren voor wat lagere snelheden zorgen.Domokun schreef op maandag 05 juli 2010 @ 01:46:
Even een vraagje; over 2 maanden loopt mijn TweakNews abonnement af. Ik weet niet of ik 't ga verlengen of dat ik ga overstappen naar bijvoorbeeld Eweka. Op dit moment weinig te klagen over TweakNews aangezien ik mijn eigen maximale downloadsnelheid haal. Het enige probleem is dat 300+ dagen oude posts supertraag binnen worden gehaald (hier hebben momenteel veel gebruikers last van). Maar zoiets kan misschien snel bij hun opgelost worden. Ik vraag me dus af of het zin heeft om over te stappen (afgezien van 't feit dat Eweka een beetje goedkoper is).
No guts, no glory!
2,50 en account sharing. Gaat dat niet wat te ver?barzi schreef op woensdag 07 juli 2010 @ 14:10:
[...]
Bedankt. Heb ze ook even gevraagd of account sharing toegestaan is. Dit mag. Heb nu 1 maand besteld om te kijken hoe het bevalt. Ik snap niet echt hoe dit winstgevend kan zijn.
No guts, no glory!
Ieder 1 connectie, betaal je 30 ct de man
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Nou ja, als ze het geen probleem vinden.KillGhost schreef op donderdag 08 juli 2010 @ 17:01:
[...]
2,50 en account sharing. Gaat dat niet wat te ver?
Ik heb een account bij Lightning Usenet, en mijn schoonbroer ook.
We hebben elk een 20Mbit lijn bij onze ISP,
dus ja, als dan blijkt dat je die 50Mbit ook nog mag delen,
dan word usenet opeens wel heel erg goedkoop
Gisteren nog volle bak kunnen (4,7 mB) trekken bij Lightning Usenet, wat ik dus super vond. Nu ben ik alleen wat terughoudender geworden. Aangezien vandaag maar 500 kB tot 2 mB haalde.
In tegenstelling tot bijvoorbeeld hitnews.eu haalde ik daar stabiel altijd mijn volle snelheid.
Nu is dit uiteraard nog niet een complete ervaring. Over 28 dagen kan ik beter oordelen
maar tot nu toe wat onzeker.
In tegenstelling tot bijvoorbeeld hitnews.eu haalde ik daar stabiel altijd mijn volle snelheid.
Nu is dit uiteraard nog niet een complete ervaring. Over 28 dagen kan ik beter oordelen
mwoah heb eergister ook besteld om te testen.. altijd 6-6,2MB/s nooit lager gehadJ_star schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 19:44:
Gisteren nog volle bak kunnen (4,7 mB) trekken bij Lightning Usenet, wat ik dus super vond. Nu ben ik alleen wat terughoudender geworden. Aangezien vandaag maar 500 kB tot 2 mB haalde.
Nu is dit uiteraard nog niet een complete ervaring. Over 28 dagen kan ik beter oordelenmaar tot nu toe wat onzeker.
misschien dat ik een 2e account erbij koop dan heb ik 100mbit voor 60 euro per jaar (uiteraard is me thuisconnectie ook 100mbit)
Ik lieg ALTIJD... zie je dat was weer een leugen!
Ik heb ook even lightning besteld. Voor 2,50 is het wel te proberen lijkt me. Kan tot nu toe zeggen dat het werkt, ben op 2 plaatsen tegelijk aan het downloaden, allebei met ~1,8 MB per seconde, wat ook wel tegen de maximale verbindingssnelheid aan zit. Een post van 235 dagen oud komt iig prima binnen.
-edit-
Zijn er tegenwoordig meer providers met deze prijs of is het een redelijke doorbraak?
De laatste keer dat ik checkte was je toch wel minstens iets van 7,50 per maand kwijt als je niet met allerlei limieten wou zitten. Mijn favoriete provider is altijd vrij simpel: gewoon de goedkoopste.
-edit-
Zijn er tegenwoordig meer providers met deze prijs of is het een redelijke doorbraak?
De laatste keer dat ik checkte was je toch wel minstens iets van 7,50 per maand kwijt als je niet met allerlei limieten wou zitten. Mijn favoriete provider is altijd vrij simpel: gewoon de goedkoopste.
[ Voor 33% gewijzigd door mcDavid op 10-07-2010 21:16 ]
Ik heb op 2 maanden tijd nog nooit enige vertraging gemerkt in Lightning usenet.J_star schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 19:44:
Nu is dit uiteraard nog niet een complete ervaring. Over 28 dagen kan ik beter oordelenmaar tot nu toe wat onzeker.
Ik download altijd met 2,4 Mbyte/s.
Mijn favoriete provider is de geen die mij niet teleurstelt, stabiliteit en uptime vind ik belangrijker dan prijs, en natuurlijk moet de prijs wel in balans zijn met wat je ervoor terug krijgt (koop tegenwoordig geen spijkerbroeken van 200,- euro of absurd dure schoenen).mcDavid schreef op zaterdag 10 juli 2010 @ 21:10:
Ik heb ook even lightning besteld. Voor 2,50 is het wel te proberen lijkt me. Kan tot nu toe zeggen dat het werkt, ben op 2 plaatsen tegelijk aan het downloaden, allebei met ~1,8 MB per seconde, wat ook wel tegen de maximale verbindingssnelheid aan zit. Een post van 235 dagen oud komt iig prima binnen.
-edit-
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Ik kijk net op Astraweb. Account is blijkbaar verlopen op 7 juli.
Maar kon nog wel downloaden van het weekend.
En ook vandaag nog.. sjit heb ik ze net mail gestuurd met hoe of wat ik moet doen haha
Maar nog geen herinnering gekregen voor verlengen van 96USD/jaar aanbieding.....
Weet iemand trouwens 'exact' de retentie bij Lighting Usenet??
Zou iemand die daar zit eens een bestand van 500/600 dagen willen pakken
Ook al staat op de website 300, vaak blijkt t meer...
Maar kon nog wel downloaden van het weekend.
En ook vandaag nog.. sjit heb ik ze net mail gestuurd met hoe of wat ik moet doen haha
Maar nog geen herinnering gekregen voor verlengen van 96USD/jaar aanbieding.....
Weet iemand trouwens 'exact' de retentie bij Lighting Usenet??
Zou iemand die daar zit eens een bestand van 500/600 dagen willen pakken
Ook al staat op de website 300, vaak blijkt t meer...
[ Voor 39% gewijzigd door Deezers op 12-07-2010 11:44 ]
Verwijderd
Dennis, bestand van 311 dagen geleden binnen kunnen halen net. Dat is volgens mij de max nu.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 13-07-2010 08:54 ]
Heb nog steeds erg goede ervaring met Lightning Usenet, een aanrader! Laatst ook iets van 321 dagen gedownload, en dat lukte ook gewoon.
[ Voor 60% gewijzigd door Perzikvrucht op 13-07-2010 11:43 ]
Ja, ik ook nog steeds heel tevreden. Zo juist weer 90 dagen bijgekocht voor €7,50barzi schreef op dinsdag 13 juli 2010 @ 11:42:
Heb nog steeds erg goede ervaring met Lightning Usenet, een aanrader! Laatst ook iets van 321 dagen gedownload, en dat lukte ook gewoon.
Ik ook nog erg tevreden, kreeg zelfs in maart 7 dagen gratis aangeboden. Gebruik het nu al ongeveer 5 maanden en bevalt nog altijd goed.Sinds een aantal dagen is uw LightningUsenetaccount verlopen en we hebben gemerkt dat u uw account niet verlengd hebt. Uw feedback is erg belangrijk voor ons om onze dienst naar een zo hoog mogelijk niveau te brengen.
Daarom willen we uw feedback waarderen met 7 gratis dagen extra bij aanschaf van een nieuw maandabonnement. Koop dus 30 dagen toegang tot usenet en krijg er 37!
Ondervind iemand hier ook problemen met Astraweb? Download klappert als een gek.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
Verwijderd
Dat klapperen was begin dit jaar bij mij ook "schering en inslag". Reden dat ik uiteindelijk weggegaan ben daar.m0nk schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 13:46:
Ondervind iemand hier ook problemen met Astraweb? Download klappert als een gek.
Verwijderd
Kan iemand mij een newsserver aanbevelen die een lange retentie van headers heeft?
Ik vind het namelijk leuk om af en toe door nieuwsgroepen te bladeren met binaries en zo weer wat nieuws tegen te komen waar ik niet op zou zoeken d.m.v. NZB's.
Ik heb een tijd Eweka, XSnews en Hitnews gehad maar die hebben niet zoveel headers. Giganews heeft dit wel maar die vind ik te duur.
Hoe zit het met de headers van Astraweb en Lightning Usenet bijvoorbeeld?
Ik vind het namelijk leuk om af en toe door nieuwsgroepen te bladeren met binaries en zo weer wat nieuws tegen te komen waar ik niet op zou zoeken d.m.v. NZB's.
Ik heb een tijd Eweka, XSnews en Hitnews gehad maar die hebben niet zoveel headers. Giganews heeft dit wel maar die vind ik te duur.
Vandaag is het helemaal raak, downloadspeed varieerd tussen 1.5 en 3.5 mb/s. Normaal haal ik een stabiele 10mb/s. Nog iemand anders problemen?m0nk schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 13:46:
Headers zijn zo'n zonde van je tijd. Dan zou ik eerder op index of nzbsites rond gaan snuffelen.Verwijderd schreef op woensdag 14 juli 2010 @ 16:49:
Kan iemand mij een newsserver aanbevelen die een lange retentie van headers heeft?
/▌
Ik vroeg me af of er ook providers zijn die 80 tot 120 Mb ondersteunen? Ik zit bij Ziggo en zit momenteel op 80 Mb en eind van het jaar naar 120Mb, maar zijn er ook providers die dit ondersteunen? De meeste gaan 'maar' tot 60Mb.
Basement Bios ---- Exo-S
Yep:Mystikal schreef op maandag 19 juli 2010 @ 08:41:
Ik vroeg me af of er ook providers zijn die 80 tot 120 Mb ondersteunen? Ik zit bij Ziggo en zit momenteel op 80 Mb en eind van het jaar naar 120Mb, maar zijn er ook providers die dit ondersteunen? De meeste gaan 'maar' tot 60Mb.
http://www.supernews.com/superspecial.html
Met 15 draadjes trek ik mijn 80mbit al vol, dus... 120mbit met 30 draadjes zal ook wel moeten lukken.
Astraweb zou ook moeten kunnen, maar heeft met enige regelmaat last van snelheidsproblemen of incompletes.
Andere mogelijkheid is www.giganews.com. Perfect, maar duur.
Kijk anders evt hier eens rond: http://www.usenetvergelijker.nl/maandabonnementen.php
Niet helemaal compleet, maar toch weer wat extra info.
[ Voor 9% gewijzigd door TFHfony op 19-07-2010 09:08 ]
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Tnx! Supernews ziet er wel goed uit... Tweaknews gaat het namenlijk niet meer worden. Te duur en te veel problemen...TFHfony schreef op maandag 19 juli 2010 @ 09:04:
[...]
Yep:
Met 15 draadjes trek ik mijn 80mbit al vol, dus... 120mbit met 30 draadjes zal ook wel moeten lukken.
Astraweb zou ook moeten kunnen, maar heeft met enige regelmaat last van snelheidsproblemen of incompletes.
Andere mogelijkheid is www.giganews.com. Perfect, maar duur.
Kijk anders evt hier eens rond: http://www.usenetvergelijker.nl/maandabonnementen.php
Niet helemaal compleet, maar toch weer wat extra info.
Basement Bios ---- Exo-S
Verwijderd
Kan je al een update geven Punica?Punica- schreef op woensdag 28 april 2010 @ 12:36:
Mooi om te horen:) En je kan gewoon meerdere accounts afsluiten.
Overigens, interpreteer me vorige uitspraak niet te snel, ik zeg dat het er zowieso voor het eind van de zomer niet aan komt, maar ik kan niet met zekerheid zeggen of we het daarna wel meteen kunnen aanbieden, we bekijken de mogelijkheden nog en zijn tegelijkertijd bezig met een mega upgrade van ons platform.
Ik ga morgen als test eens een 2e account voor een maand nemen bij Eweka. Ben nu over op 80 mbit en de 1e account deel ik met mijn broer (doe ik al jaren), maar dat stamt uit de tijd dat ik "maar" een 12 mbit lijn had. Wil even een maandje genieten van de volle snelheid
wellicht een idee om 1 (of meerdere) Lightning usenet accounts aan te maken? Is €2,50 per 50 mbit
Ik gebruik momenteel Eweka en Lightning usenet, samen voldoende om de 80mbit vol te gebruiken..
Ik gebruik momenteel Eweka en Lightning usenet, samen voldoende om de 80mbit vol te gebruiken..
Ik heb net een Lightning usenet account aangemaakt en betaald via iDeal, maar ik wacht nu al een uur op de verdere gegevens...er staat nogsteeds 0 dagen toegang tot usenet. Duurt dit altijd langer dan een uur?
Bij mij duurde het ongeveer een half uurtjeCubic X schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 11:34:
Ik heb net een Lightning usenet account aangemaakt en betaald via iDeal, maar ik wacht nu al een uur op de verdere gegevens...er staat nogsteeds 0 dagen toegang tot usenet. Duurt dit altijd langer dan een uur?
www.xlned.com (120mbit)Mystikal schreef op maandag 19 juli 2010 @ 08:41:
[ Voor 33% gewijzigd door RVE_NL op 21-07-2010 11:54 ]
Ik heb vanmorgen maar eens mijn abbo bij XSnews opgezegd. De lijn is erg instabiel en nu komen ook dingen van nieteens 30 dagen incompleet binnen.
Maar is een andere proberen, astraweb lijkt mij een goede.
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
Je kan anders ook i-telligent usenet proberen, heb nog geen enkele keer incompletes meegemaakt (behalve dan als er duidelijk bij staat dat er een paar bestanden ontbreken). Retentie is wel wat lager dan XSnews maar scheelt maar een paar weken.ikbengoofy schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 15:23:
Ik heb vanmorgen maar eens mijn abbo bij XSnews opgezegd. De lijn is erg instabiel en nu komen ook dingen van nieteens 30 dagen incompleet binnen.
Wil je veel retentie en completes dan kom je bij Giganews uit maar is wel veel duurder.
Voor kwaliteit moet betaald worden.
Maar Giganews heb ik niet zelf, een maat van me zit er al jaren en hoor niks slechts over Giganews.
Deze heb ik in de loop der tijd geprobeerd:
Eweka
XSnews (daarna Chelloo)
Hitnews (teveel problemen mee gehad, onstabiel en inlog problemen)
I-Telligent Usenet (zit hier nu nog steeds)
edit: en als i-telligent het ooit fucked door laks of lui of noem maar wat op dan ga ik denk ik ook naar Giganews, duur maar het is 100% dat hij het doet.
[ Voor 7% gewijzigd door Sm0k3r op 21-07-2010 18:58 ]
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Of overweeg Supernews a 10 dollar per maand.
Sinds enige tijd is Supernews onderdeel van Giganews en als Supernews abonnee download je gewoon van de Giganews server, welke gelimiteerd is tot een retentie van 400 dagen. Prima compleet en 80mbit trek je easy vol.
Sinds enige tijd is Supernews onderdeel van Giganews en als Supernews abonnee download je gewoon van de Giganews server, welke gelimiteerd is tot een retentie van 400 dagen. Prima compleet en 80mbit trek je easy vol.
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Ik gebruik EasyUsenet icm SABnzbd maar sinds vandaag dropt de downloadsnelheid regelmatig naar 0. Als ik SAB afsluit en weer opstart doet hij het weer op volle toeren (1500 kb/s) maar zakt daarna weer terug naar 0. Waar zou dit aan kunnen liggen?
Giganews heeft 714 dagen retentie maar zij zijn wel 2x zo duur i.t.t. i-telligent usenet, enige verschil is retentie, ik wist dat ze duurder waren maar zo duur!!!TFHfony schreef op woensdag 21 juli 2010 @ 20:28:
Of overweeg Supernews a 10 dollar per maand.
Er is een andere amerikaanse usenet provider, die van 12 of 13 dollar, die zoek ik, weet jij toevallig welke ik bedoel?
Verwijderd
Astraweb heeft ruim 700 dagen retentie en kost 11 dollar per maand...Sm0k3r schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 09:03:
[...]
Giganews heeft 714 dagen retentie maar zij zijn wel 2x zo duur i.t.t. i-telligent usenet, enige verschil is retentie, ik wist dat ze duurder waren maar zo duur!!!
Er is een andere amerikaanse usenet provider, die van 12 of 13 dollar, die zoek ik, weet jij toevallig welke ik bedoel?
Thanks, en er was nog een witte site met zwarte letters, lijkt op krijt letters, die was ook relatief goedkoop.Verwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 09:25:
[...]
Astraweb heeft ruim 700 dagen retentie en kost 11 dollar per maand...
Maar die zijn plan B want prijs komt overeen met wat ik nu betaal, ben nu nog tevreden met kwaliteit van i-telligent usenet.
wellicht:Sm0k3r schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 13:35:
[...]
Thanks, en er was nog een witte site met zwarte letters, lijkt op krijt letters, die was ook relatief goedkoop.
Maar die zijn plan B want prijs komt overeen met wat ik nu betaal, ben nu nog tevreden met kwaliteit van i-telligent usenet.
En kijk anders eens hier even:
http://www.newsgroupreviews.com/
Niet echt een onafhankelijke site, maar geeft wel ween aardig overzicht. Ook kan je screenshots van de sites zien. Misschien zit hij er tussen.
Ja ik kan ook Astraweb beamen, ik haal de volle 80mbit van m'n Ziggo lijn 24/7 (af en toe wat dipjes natuurlijk, maar nooit onder de 50mbit). En dat voor de prijs van 11 dollar p/mVerwijderd schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 09:25:
[...]
Astraweb heeft ruim 700 dagen retentie en kost 11 dollar per maand...
De laatste dagen krijg ik recente bestanden met Eweka zeer incompleet binnen. In dit geval bijv. Entourage van afgelopen maandag. Elk bestand is incompleet. Een film van 100 dagen oud gaat wel probleemloos. Meer mensen hier last van?
Supernews is hem, bedankt, je bent een f***ing held!!!TFHfony schreef op donderdag 22 juli 2010 @ 14:02:
[...]
wellicht:
En kijk anders eens hier even:
http://www.newsgroupreviews.com/
Niet echt een onafhankelijke site, maar geeft wel ween aardig overzicht. Ook kan je screenshots van de sites zien. Misschien zit hij er tussen.
Ok 3 opties, giga, astra en supernews...
Ik kom gewoon ZELDEN meer boven de 0,5MB/s uit met UPC en Eweka en dat met een 30Mbit abbo. Ik betaal me scheel aan UPC en ondertussen zit ik me op te vreten als ik zie dat ik 2 uur moet wachten op een film omdat m'n download 7x slomer gaat dan waar ik voor betaal.
Schandalig is het eigenlijk, UPC levert gewoon bewust niet waar je als klant voor betaald.
Goed, iemand met dezelfde problemen met UPC<>Eweka en die bij een andere newsserver wel max. snelheid krijgt?
Schandalig is het eigenlijk, UPC levert gewoon bewust niet waar je als klant voor betaald.
Goed, iemand met dezelfde problemen met UPC<>Eweka en die bij een andere newsserver wel max. snelheid krijgt?
Klopt, UPC loopt de boel te beflikkeren. Echt een stel ratten zijn het. Ik haalde vaak iedere avond niet meer dan 600kb/s. Nu ben ik toevallig verhuisd en heb glasvezel van OnsNetEindhoven en haal ik ineens 6MB/s. Goh, hoe zou dat nou toch komen? En UPC maar zeggen dat ze helemaal niks shapen. Zoiets vind ik gewoon ècht crimineel.Hertog_Martin schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 22:10:
Ik kom gewoon ZELDEN meer boven de 0,5MB/s uit met UPC en Eweka en dat met een 30Mbit abbo. Ik betaal me scheel aan UPC en ondertussen zit ik me op te vreten als ik zie dat ik 2 uur moet wachten op een film omdat m'n download 7x slomer gaat dan waar ik voor betaal.
Amsterdam 60Mbit UPC en ik haal de volle 6,9 / 7MB per seconde, SSL poort 600, 50 connecties, USP i-telligent usenet.benchMarc schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 22:31:
[...]
Klopt, UPC loopt de boel te beflikkeren. Echt een stel ratten zijn het. Ik haalde vaak iedere avond niet meer dan 600kb/s. Nu ben ik toevallig verhuisd en heb glasvezel van OnsNetEindhoven en haal ik ineens 6MB/s. Goh, hoe zou dat nou toch komen? En UPC maar zeggen dat ze helemaal niks shapen. Zoiets vind ik gewoon ècht crimineel.
Modem Cisco EPC3000 en router DIR-655 op Windows 7 Prof. en gebruik meest recente versie newsbin pro.
bandbreedteissues is ook een vorm van 'trafficshaping'...benchMarc schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 22:31:
[...]
Klopt, UPC loopt de boel te beflikkeren. Echt een stel ratten zijn het. Ik haalde vaak iedere avond niet meer dan 600kb/s. Nu ben ik toevallig verhuisd en heb glasvezel van OnsNetEindhoven en haal ik ineens 6MB/s. Goh, hoe zou dat nou toch komen? En UPC maar zeggen dat ze helemaal niks shapen. Zoiets vind ik gewoon ècht crimineel.
- Eweka levert aan UPC klanten via openpeering.
- Openpeering verbinding is te druk (lijn zit vol)
- UPC weigert die link te upgraden, ook niet met meebetaling van Eweka
En dan is het resutaat dat downloads erg traag gaan, in tegenstelling tot andere UPS's die niet via openpeering gaan.
Dit was iig het probleem een half jaarte geleden, maar of dat nu nog zo is weet ik niet zeker
Hitnews <--> UPC no problems met 60 Mbit Fiberpower. Haal volledige snelheid.Hertog_Martin schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 22:10:
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Dit klopt niet meer, we versturen ons verkeer nu zowieso nog via ons 10G Private peer, die niet vol is overigens en ook via Deutche Telekom, 1 van de transit providers van UPC, waarvan de verbindingen niet vol zitten.DJSmiley schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 15:20:
[...]
bandbreedteissues is ook een vorm van 'trafficshaping'...
- Eweka levert aan UPC klanten via openpeering.
- Openpeering verbinding is te druk (lijn zit vol)
- UPC weigert die link te upgraden, ook niet met meebetaling van Eweka
En dan is het resutaat dat downloads erg traag gaan, in tegenstelling tot andere UPS's die niet via openpeering gaan.
Dit was iig het probleem een half jaarte geleden, maar of dat nu nog zo is weet ik niet zeker
Dus als het nu nog steeds enorm traag is, dan is er toch echt iets anders aan de hand, misschien capped UPC weer, al moet ik zeggen dat we hier al maanden geen klachten meer over horen, of misschien is er lokaal iets aan de hand.
Maar nu ga ik vakantie vieren
Goeie vakantie!Punica- schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 17:51:
[...]
Dit klopt niet meer, we versturen ons verkeer nu zowieso nog via ons 10G Private peer, die niet vol is overigens en ook via Deutche Telekom, 1 van de transit providers van UPC, waarvan de verbindingen niet vol zitten.
Dus als het nu nog steeds enorm traag is, dan is er toch echt iets anders aan de hand, misschien capped UPC weer, al moet ik zeggen dat we hier al maanden geen klachten meer over horen, of misschien is er lokaal iets aan de hand.
Naja, mooi om te horen dat dat iig niet meer het probleem is. Wat UPC dan wel doet.... ook ik haal niet echt supersnelheden (600-1000Kb/sec) maar goed..
Zijn er mensen die vandaag ook last hebben van lage download snelheden met XSnews chelloo account?
Heb momenteel een chelloo30 abo waar ik normaal gesproken 3.8mb/s haalde. Nu is het maar 15kb/s? Of ligt het aan UPC?
Heb een testje gedaan met een 100mb.bin bestandje en die kwam gewoon met 6mb/s binnnen.
Heb momenteel een chelloo30 abo waar ik normaal gesproken 3.8mb/s haalde. Nu is het maar 15kb/s? Of ligt het aan UPC?
Heb een testje gedaan met een 100mb.bin bestandje en die kwam gewoon met 6mb/s binnnen.
Ja, ik ook. Lijkt ergens eind van de ochtend begonnen te zijn. Ik krijg dit soort meldingen:
Edit: dit is was xsnews zegt:2010-07-25 13:35:43,062 ERROR: Cannot connect to server reader.xsnews.nl:119 [400 frontend-F04-07: Server too busy - please try later - news@frontend-F04-07]
Dinsdag...niceDoor een probleem met een van onze authenticatie databases, kan het voorkomen dat de performance minder is als wat u van ons gewend bent.
We werken aan een oplossing en verwachten dat het probleem aanstaande dinsdag is opgelost
Onze excuses voor het ongemak.
Team XS News

[ Voor 39% gewijzigd door Daniel op 25-07-2010 13:39 ]
Hier precies de zelfde melding. Maar heb probleem is dus al sinds de 23ste?Daniel schreef op zondag 25 juli 2010 @ 13:37:
Ja, ik ook. Lijkt ergens eind van de ochtend begonnen te zijn. Ik krijg dit soort meldingen:
[...]
Edit: dit is was xsnews zegt:
[...]
Dinsdag...nice
Als ik http://forum.xsnews.nl/viewforum.php?f=5 moet geloven sinds vrijdag inderdaad. Ik loop er overigens nu pas tegenaan, vrijdag en gisteren geen problemen.
Schunnig is het wel, vijf dagen nodig hebben om een issue op te lossen waardoor je hele service plat ligt.
Schunnig is het wel, vijf dagen nodig hebben om een issue op te lossen waardoor je hele service plat ligt.
[ Voor 25% gewijzigd door Daniel op 25-07-2010 13:42 ]
Ik heb alweer een ruime twee weken ontzettend slechte snelheden van Eweka, het gaat na 16:00 van 3MB/s tot 2MB/s. Na 18:00 uur 1.5MB/s en dan half zeven gaat het richting de 100KB/s. Ik vind het super slecht van Eweka. Als ik vervolgens Astraweb er bij aan zet gaat het mooi 3MB/s. Overigens ook geen problemen met XLNed en XSNews, die werken gewoon zoals het hoort bij UPC. Alleen Eweka heeft dit probleem en ook al zeer lange tijd.Punica- schreef op zaterdag 24 juli 2010 @ 17:51:
[...]
Dit klopt niet meer, we versturen ons verkeer nu zowieso nog via ons 10G Private peer, die niet vol is overigens en ook via Deutche Telekom, 1 van de transit providers van UPC, waarvan de verbindingen niet vol zitten.
[ Voor 7% gewijzigd door Phyxion op 25-07-2010 13:53 ]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Sinds kort overstap van 24Mbit naar 120Mbit van Ziggo. Astraweb unlimited DSL via SSL met 20 connections ,altijd volle bak en geen problemen. Al jaren tevreden gebruiker van Astraweb. 11 Dollar.
In januari had ik wat problemen, maar de laatste maanden met 80mbit ook volle bakmystie schreef op zondag 25 juli 2010 @ 13:51:
Sinds kort overstap van 24Mbit naar 120Mbit van Ziggo. Astraweb unlimited DSL via SSL met 20 connections ,altijd volle bak en geen problemen. Al jaren tevreden gebruiker van Astraweb. 11 Dollar.
Hoi!
ik krijg bijna huilbuien van XSnews .... gelukkig heb ik nog een tweaknews account maar daar kan ik niet de volledige snelheid halen 
maar het is beter dan niets
maar het is beter dan niets
Ik ben al een tijdlang een tevreden Tweaknews gebruiker maar dat begint toch wat minder te worden. Wanneer ik artikelen download die, zeg, meer dan 200 dagen oud zijn, dan is mijn snelheid echt om te huilen. Tweaknews claimt ~400 dagen retentie, maar wanneer ik artikelen download van 240 dagen oud, dan varieert mijn snelheid van 50KB/s tot 300KB/s, i.p.v. 2.75MB/s. Ik had toch wel iets betere performance verwacht eerlijk gezegd.
Al een paar maanden erg tevreden over Supernews. Maar zie wel dat Ziggo soms wat moeite heeft met het bijhouden van de snelheid.
's nachts gaan downloads meestal gemiddeld met 14MB/s maar overdag zie je het dalen naar 10MB/s en soms rond de 6MB/s.
Als ik echter thuis een download aanzet en op school ook, dan gaat het gecombineerd altijd wel met 20MB/s. Dus Supernews heeft de snelheid wel.
Samen met de buurman, dus 5 dollar per maand, is goed te doen
's nachts gaan downloads meestal gemiddeld met 14MB/s maar overdag zie je het dalen naar 10MB/s en soms rond de 6MB/s.
Als ik echter thuis een download aanzet en op school ook, dan gaat het gecombineerd altijd wel met 20MB/s. Dus Supernews heeft de snelheid wel.
Samen met de buurman, dus 5 dollar per maand, is goed te doen
Persoonlijk ben ik erg tevreden met lightningusenet. De prijs is maar "2.50 euro" per maand en ik trek 6MB/sec plus de mogelijkheid van account sharing.
Weet niet of het mag, maar verschillende poort en wel of niet SSL en hij lijkt geen problemen te hebben.
Supernews staat accountsharing niet toe.
TereZz schreef op zondag 25 juli 2010 @ 17:58:
@Sillymidget
Kun je acc sharen met Supernews
Dan wordt het wel lekker goedkoop met paar mensen
Ik heb nu al een paar weken XLNed ipv Eweka (Ziggo 80/10, straks 120), maar ik haal niet vaak de 9 MB/sec. Haal meestal "maar" 5/6 MB/sec, terwijl andere downloads (http/ftp e.d.) wel op max. van de verbinding gaan.
Anderen daar ook weleens last van?
Anderen daar ook weleens last van?
Jeps mijn ziggo is op dit moment 91 ipv de 80 die de meeste hebben
en met xsnews start hij netjes maar kakt vaak in op 5 a 6 nu helemaal niks omdat XSnews dood lijkt
en met xsnews start hij netjes maar kakt vaak in op 5 a 6 nu helemaal niks omdat XSnews dood lijkt
XSnews werkt op dit moment bij mij weer als een zonnetje
Mooi 10 MB per seconde bij Ziggo 80Mbit (Hoogerheide)
Mooi 10 MB per seconde bij Ziggo 80Mbit (Hoogerheide)
Goede vervanger voor XSnews is i-telligent usenet want betaling gaat op zelfde manier, ook via automatische incasso, zodoende dat ik vorig jaar ook ben overgestapt van XSnews naar i-telligent usenet en zit er nu nog.CKSotos schreef op zondag 25 juli 2010 @ 22:11:
Jeps mijn ziggo is op dit moment 91 ipv de 80 die de meeste hebben
XSnews had vorig jaar (eind 2008 - begin 2009) al dit soort problemenen en hele slechte support, was 3 jaar klant van ze en je wordt niet eens geholpen als je al lang klant bent, mijn maten die kort klant waren en een vraag stelden kregen meteen antwoord.
Verwijderd
Wow dat is wel laag zeg.Phyxion schreef op zondag 25 juli 2010 @ 13:49:
[...]
Ik heb alweer een ruime twee weken ontzettend slechte snelheden van Eweka, het gaat na 16:00 van 3MB/s tot 2MB/s. Na 18:00 uur 1.5MB/s en dan half zeven gaat het richting de 100KB/s. Ik vind het super slecht van Eweka. Als ik vervolgens Astraweb er bij aan zet gaat het mooi 3MB/s. Overigens ook geen problemen met XLNed en XSNews, die werken gewoon zoals het hoort bij UPC. Alleen Eweka heeft dit probleem en ook al zeer lange tijd.
Wie heeft er hier ervaring met Bintube? Het ziet er qua retentie nl. nog beter uit dan Supernews.
Verwijderd
Is een reseller van Astraweb dus zal wel van vergelijkbare kwaliteit zijn (= hoog).musicfreak schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 17:04:
Wie heeft er hier ervaring met Bintube? Het ziet er qua retentie nl. nog beter uit dan Supernews.
Ik ken het niet maar ik vind "unlimited speed" vreemd klinken.
/▌
Heeft astraweb toch ook?Marzman schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 17:19:
Ik ken het niet maar ik vind "unlimited speed" vreemd klinken.
Hoi!
Oh echt? Hoe weet je dat? Ik las hier wat negatieve verhalen over Astraweb (snelheidsproblemen en incompletes), dus ik ben wel blij dat ik maandelijks kan opzeggen!Verwijderd schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 17:18:
[...]
Is een reseller van Astraweb dus zal wel van vergelijkbare kwaliteit zijn (= hoog).
Ik denk dat hij dat denkt vanwege de specificaties, en wellicht zijn zij beter in support en overige dingen.musicfreak schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 10:04:
[...]
Oh echt? Hoe weet je dat? Ik las hier wat negatieve verhalen over Astraweb (snelheidsproblemen en incompletes), dus ik ben wel blij dat ik maandelijks kan opzeggen!
Verwijderd
Gaat meer om mijn persoonlijke ervaring ermee, aangezien ik er qua snelheid en compleetheid werkelijk nul problemen mee heb, inderdaad in tegenstelling tot wat andere mensen hier.
Ik hoop dat dat bij mij ook zo zal zijn. Maar wat is je bron dat Bintube een reseller van Astraweb is?Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 10:32:
aangezien ik er qua snelheid en compleetheid werkelijk nul problemen mee heb
Ik heb ook de overstap gemaakt van tweaknews naar supernews. Het bevalt me ook goed. Ik heb een Ziggo 80Mbit lijn en haal zo rond de 8MB/s. Hopelijk gooit Ziggo aan het eind van het jaar de verbinding omhoog naar 120Mbit, dan gaat de download richting 12MB/s.
Ongelovelijk hoe snel je dan een H264x binnen hebt...
Hieronder een tabel wat ik zelf in elkaar gedraaid heb.
Ongelovelijk hoe snel je dan een H264x binnen hebt...
Hieronder een tabel wat ik zelf in elkaar gedraaid heb.

Basement Bios ---- Exo-S
Verwijderd
Echt weten doe ik niet hoor, maar er zijn genoeg aanwijzingen. Zo zijn de IP adressen aan de kant van news.bintube.com in de range die geregistreerd is door het bedrijf achter Astraweb (netzoals de AS) en gebruikt het ook de DNS servers van hun. Maar verder dan dit amateuristische detectivewerk komt het niet dus het blijft gokken.musicfreak schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 11:43:
[...]
Ik hoop dat dat bij mij ook zo zal zijn. Maar wat is je bron dat Bintube een reseller van Astraweb is?
Verwijderd
Ik heb een ziggo 20MB lijn icm XS News en heb afgelopen tijden last van compleet wegvallende verbinding en haal ca. 500KB/s, terwijl ik met HTTP en FTP verkeer gewoon 20Mit vol trek, anderen last van of is het XS News die wegvalt?
;-) Dank daarvoor in ieder geval, snap nu dat je het idee hebt dat beide providers gelinkt zijn.Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:28:
[...]
Maar verder dan dit amateuristische detectivewerk komt het niet dus het blijft gokken.
Als je even op de xsnews statuspagina kijkt. Zul je zien dat ze sinds vorige week behoorlijke netwerkissues hebben gehad met authentication servers. Gisteren opgelost... Dus ik weet zeker dat er andere ook last van hadden (waaronder schrijven in hoogst eigen persoon).Verwijderd schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 14:58:
Ik heb een ziggo 20MB lijn icm XS News en heb afgelopen tijden last van compleet wegvallende verbinding en haal ca. 500KB/s, terwijl ik met HTTP en FTP verkeer gewoon 20Mit vol trek, anderen last van of is het XS News die wegvalt?
Moet wel zeggen dat tot nu toe xsnews bij mij een 6- krijgt voor stabiliteit waar tweaknews een dikke 9 waar is. Misschien toch maar is terug switchen.
Ik ervaar dit ook met eweka, ook veel bestanden die gewoon er niet (meer) zijn (releases van 10 of minder dagen geleden). Met supernews zijn ze er dan wel.MarcoC schreef op vrijdag 23 juli 2010 @ 15:34:
De laatste dagen krijg ik recente bestanden met Eweka zeer incompleet binnen. In dit geval bijv. Entourage van afgelopen maandag. Elk bestand is incompleet. Een film van 100 dagen oud gaat wel probleemloos. Meer mensen hier last van?
LG Therma V Split WP: HU143MA.U33-HN1636M NK5
Ik ben zeer te spreken over lightningnews, maar krijg redelijk vaak deze melding:
Unable to logon: Server response: 482 to many connections for your user.
Terwijl ik maar 8 draadjes gebruik en ik deel de account niet. Nog meer mensen hier last van?
Unable to logon: Server response: 482 to many connections for your user.
Terwijl ik maar 8 draadjes gebruik en ik deel de account niet. Nog meer mensen hier last van?
Verwijderd
Stom, daar had ik idd ff moeten checken. Helaas heb ik dit probleem nog steeds met xsnews. Voor de zeker heid heb ik bij cheapnews snel een trialaccount aangevraagd en daar kan ik gewoon 20MB leechen!!? Kan het zijn dat Ziggo bepaalde providers blockt? Het is erg moeilijk om te achterhalen waar het aan ligt.. Thanksthefox154 schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 23:43:
[...]
Als je even op de xsnews statuspagina kijkt. Zul je zien dat ze sinds vorige week behoorlijke netwerkissues hebben gehad met authentication servers. Gisteren opgelost... Dus ik weet zeker dat er andere ook last van hadden (waaronder schrijven in hoogst eigen persoon).
Moet wel zeggen dat tot nu toe xsnews bij mij een 6- krijgt voor stabiliteit waar tweaknews een dikke 9 waar is. Misschien toch maar is terug switchen.
Bepaalde providers zou redelijk zinloos zijn. Ga er maar van uit dat de problemen bij de USP liggen en niet bij de ISP.Verwijderd schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 16:53:
[...]
Stom, daar had ik idd ff moeten checken. Helaas heb ik dit probleem nog steeds met xsnews. Voor de zeker heid heb ik bij cheapnews snel een trialaccount aangevraagd en daar kan ik gewoon 20MB leechen!!? Kan het zijn dat Ziggo bepaalde providers blockt? Het is erg moeilijk om te achterhalen waar het aan ligt.. Thanks
Heeft iemand ervaring met deze?
http://www.lightningusenet.com/
Erg goedkoop, te goedkoop om waar te zijn. Maar ik vind op het internet allemaal positieve reacties
Erg goedkoop, te goedkoop om waar te zijn. Maar ik vind op het internet allemaal positieve reacties
Zoek even in het topic. Zolang je geen 10-jaarcontract neemt loop je ook niet zo'n groot risico toch voor 2,50?Bv202 schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 22:20:
Heeft iemand ervaring met deze?
/▌
Da's wel waar 
Het enige wat me tegenhoudt is het betalen. Dat kan enkel via creditcard en dat doe ik dus liever niet (iDeal hebben we hier niet in België)
Het enige wat me tegenhoudt is het betalen. Dat kan enkel via creditcard en dat doe ik dus liever niet (iDeal hebben we hier niet in België)
Ik heb hem nu een maandje en bevalt wel goed.Bv202 schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 22:33:
Da's wel waar
Gebruik hem als zomerabbo, ik download dan toch veel minder. De retentie van 300 dagen is af en toe lastig, maar de snelheid heb ik hier nog geen problemen mee gehad met Ziggo.
Ik vond het betalen ook niet erg soepel gaan, moest het meerdere keren proberen door trage site, en eenmaal betaald kreeg ik de gegevens van de server 1,5 uur later.
Ik ben echt dik tevreden met Astraweb. De snelheid is goed en als er al incompletes zijn, dan hebben andere usenet-providers ze ook niet compleet staan.musicfreak schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 10:04:
[...]
Oh echt? Hoe weet je dat? Ik las hier wat negatieve verhalen over Astraweb (snelheidsproblemen en incompletes), dus ik ben wel blij dat ik maandelijks kan opzeggen!
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Ik denk dat je gelijk hebt, ik heb nu al dagen geklooi met xsnews, terwijl ik met een simpel trialaccountje van cheapnews wel me snelheid behaal. Vorige week een support mailtje gestuurd, maar helaas nog geen reactie.TFHfony schreef op vrijdag 30 juli 2010 @ 17:02:
[...]
Bepaalde providers zou redelijk zinloos zijn. Ga er maar van uit dat de problemen bij de USP liggen en niet bij de ISP.
ergo: ben xsnews zat, ik stap maar over naar het 20MB accountje van Cheapnews, daar haal ik wel me ziggo snelheid.
Meer mensen last van een bokkend tweaknews?
Krijg de volgende error (in veelvoud):
16:00:57 Unable to connect / authenticate server: news.tweaknews.nl @ news.tweaknews.nl (400 reader020.pl1.cambriumusenet.nl: Server error, fd pass [*** hidden ***]
Veel disconnects.
wachtwoord is uiteraard goed.. afentoe komt er wat data mijn kant op (100kb/sec) maar dat schiet dus niet zo op.
edit: probleem terug kunnen leiden tot een oudere post, 233 dagen oud. Wat toch echt binnen de retentie van tweaknews valt. Raar dat de eerste 95% van de post prima binnen komt en dan opeens dit probleem ontstaat bij de laatste rars.
edit2: oudere of nieuwere posts doen het wel goed. snap er weinig van.
Krijg de volgende error (in veelvoud):
16:00:57 Unable to connect / authenticate server: news.tweaknews.nl @ news.tweaknews.nl (400 reader020.pl1.cambriumusenet.nl: Server error, fd pass [*** hidden ***]
Veel disconnects.
wachtwoord is uiteraard goed.. afentoe komt er wat data mijn kant op (100kb/sec) maar dat schiet dus niet zo op.
edit: probleem terug kunnen leiden tot een oudere post, 233 dagen oud. Wat toch echt binnen de retentie van tweaknews valt. Raar dat de eerste 95% van de post prima binnen komt en dan opeens dit probleem ontstaat bij de laatste rars.
edit2: oudere of nieuwere posts doen het wel goed. snap er weinig van.
[ Voor 38% gewijzigd door job op 04-08-2010 16:17 ]
Ik heb mijn account bij Bintube nog maar niet opgezegd... ;-)pven schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 12:12:
[...]
Ik ben echt dik tevreden met Astraweb. De snelheid is goed en als er al incompletes zijn, dan hebben andere usenet-providers ze ook niet compleet staan.
Gisteravond overgestapt naar Supernews, €1,30 goedkoper dan Tweaknews, hogere snelheid(ongelimiteerd), betere retentie en betere website. Ik ben tevreden.
Is supernews tegenwoordig gelijk aan giganews kwa servers? Ze lijken iig hetzelfde netwerk te gebruiken?Sefyu schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 22:44:
Gisteravond overgestapt naar Supernews, €1,30 goedkoper dan Tweaknews, hogere snelheid(ongelimiteerd), betere retentie en betere website. Ik ben tevreden.
4 16 ms 14 ms 73 ms 84-116-131-13.aorta.net [84.116.131.13]
5 16 ms 15 ms 16 ms ams-ix.ams.giganews.com [195.69.144.193]
6 33 ms 31 ms 18 ms news.supernews.com [138.199.67.30]
Supernews is sinds enige tijd onderdeel van Giganews.DJSmiley schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 22:52:
[...]
Is supernews tegenwoordig gelijk aan giganews kwa servers? Ze lijken iig hetzelfde netwerk te gebruiken?
[...]
Ze maken gebruik van dezelfde server-farm. Alleen is Supernews gecapped op 400 dagen. Giganews heeft de volledige retentie.
Verwijderd
Ik heb straks 120mbit van Ziggo en zoek nog iets erbij om sneller te downloaden.
Ik heb nu dit:
4 lijnen Eweka (me retentie van 500 dagen ongeveer)
4 lijnen Ziggo (met retentie van 1 maand)
Wat is hierop een mooie aanvulling zodat ik de 120mbit straks volledig pak?
Ik heb nu dit:
4 lijnen Eweka (me retentie van 500 dagen ongeveer)
4 lijnen Ziggo (met retentie van 1 maand)
Wat is hierop een mooie aanvulling zodat ik de 120mbit straks volledig pak?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Graag on-topic blijven, dus over aanbieders gaat dit topic. Niet over programma's en geen invites verdelen van sites.
Graag on-topic blijven, dus over aanbieders gaat dit topic. Niet over programma's en geen invites verdelen van sites.