Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aproxx
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-04 08:00
Bestaan er eigenlijk applicaties die het mogelijk maken om gratis te sms over het internet?
Ik heb namelijk een vrijwel onbeperkt data-abonnement, maar door men sms'en zit ik soms wel door heen.
Van PC naar mobiele telefoon bestaan zulke programma's genoeg die dat gratis aanbieden.
Maar bestaat het dus ook van GSM naar GSM?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
Ik ga zeer binnenkort op vakantie, en wil eigenlijk een maar DivX/XviD films met ondertiteling op mijn telefoon zetten. zodat ik deze daar kan kijken (eventueel met de meegeleverde kabel op de TV van daar). Iemand ervanring er mee, of welk programma ik het beste zou kunnen gebruiken?

Dit is het enige wat ik kon vinden:

ipod-video, xvid met ondertiteling?
http://blog.isquare.nl/?p=244

Inmiddels zal het toch wel niet meer nodig zijn de boel te reencoden met de subs erin? Op mijn Nokia N96 staat ook Transformers ter grote van 600 MB (wel met ondertiteling erin), dus reencoden naar een kleiner bestand lijkt me ook niet nodig te zijn, of je moet veel op weinig ruimte willen hebben.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als er ook een programma is dat netwerkshare files kan benaderen, dan heb ik geen networkmedia tank/popcornhour meer nodig :+ Weet iemand misschien zo'n programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Jumpman schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 00:07:
Ik ga zeer binnenkort op vakantie, en wil eigenlijk een maar DivX/XviD films met ondertiteling op mijn telefoon zetten. zodat ik deze daar kan kijken (eventueel met de meegeleverde kabel op de TV van daar). Iemand ervanring er mee, of welk programma ik het beste zou kunnen gebruiken?

Dit is het enige wat ik kon vinden:

ipod-video, xvid met ondertiteling?
http://blog.isquare.nl/?p=244

Inmiddels zal het toch wel niet meer nodig zijn de boel te reencoden met de subs erin? Op mijn Nokia N96 staat ook Transformers ter grote van 600 MB (wel met ondertiteling erin), dus reencoden naar een kleiner bestand lijkt me ook niet nodig te zijn, of je moet veel op weinig ruimte willen hebben.
Er zijn veel programma's, en ook veel goeie programma's. Maar je zou eens in Video coderen voor je PMD: Tips en trucs kunnen kijken, zodat je de basics een beetje door hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amiet01
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 14:41

Amiet01

Master_A

Hallo. Ik heb ff een vraagje over Tunin.fm. Er word mij gevraagd om naar wap.tunin.fm te gaan om de player te downloaden. Dat heb ik gedaan via mijn draadloos internet. Maar moet ik nou betalen omdat ik naar WAP ga? Of niet omdat ik WIFI gebruik? En zodra ik de player heb geinstalleerd kan ik kiezen uit heel veel zenders. Ik kies bijvoorbeeld juizefm, en de player start de zender. Dat doe die OOK via WIFI. Ik hoef hiervoor toch niet te betalen? Of wel? Want ik hoorde dat je moest betalen voor de data ofzo? Alvast bedankt.

Master_A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb symsmb v4 eens geprobeerd. Daar kan je inderdaad netwerkshares mee in, via wifi. Soms werkt t wat langzaam, maargoed, dat is onder windows niet anders. Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom toch maar even terug op mijn probleem omdat ik daar geen reactie op heb gehad. het gaat om de accelerometer in mn 5800 ik heb het idee dat hij niet helemaal stabiel is, en wil nu graag weten of het door het spel komt of dat er gewoon iets mis is met mn 5800, ik heb er nu maar even voor de duidelijkheid een filmpje bijgemaakt. het lijkt mij dus dat het balletje mooi stil blijft staan.
graag een reactie

link naar video:
http://www.megaupload.com/?d=AUC2557E

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07:49
Amiet01 schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 12:42:
Hallo. Ik heb ff een vraagje over Tunin.fm. Er word mij gevraagd om naar wap.tunin.fm te gaan om de player te downloaden. Dat heb ik gedaan via mijn draadloos internet. Maar moet ik nou betalen omdat ik naar WAP ga? Of niet omdat ik WIFI gebruik? En zodra ik de player heb geinstalleerd kan ik kiezen uit heel veel zenders. Ik kies bijvoorbeeld juizefm, en de player start de zender. Dat doe die OOK via WIFI. Ik hoef hiervoor toch niet te betalen? Of wel? Want ik hoorde dat je moest betalen voor de data ofzo? Alvast bedankt.
Volgens mij hoef je voor Tunin zowiezo niet te betalen, je moet alleen betalen voor het gebruik van 3G/GPRS bij je provider omdat dit natuurlijk veel bandbreedte slurpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:35
RoD schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 12:23:
[...]

Er zijn veel programma's, en ook veel goeie programma's. Maar je zou eens in Video coderen voor je PMD: Tips en trucs kunnen kijken, zodat je de basics een beetje door hebt.
Dit verhaal ken ik en heb ik destijds (2006/2007) veel voor Apple iPod/Cowon PMD's gebruikt. Ik wilde graag weten of het al mogelijk is, 'gewoon' een DivX/XviD met ondertiteling af te spelen. (zonder bestanden te reencoden, te importeren etc.)

Dius dat je gewoon een bestand bestandsnaam.avi en een bestandsnaam.srt op je geheugenkaart zet en dat de Nokia 5800 deze afspeeld.

Edit: Na veel gezoek, het schijnt nog steeds niet te kunnen gewoon een DivX/XviD film met *.srt af te spelen. Zodat de film zicht automatisch aan het display formaat aanpast.

[ Voor 11% gewijzigd door Jumpman op 31-05-2009 12:49 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

McKaamos

Master of the Edit-button

Jumpman schreef op zondag 31 mei 2009 @ 10:11:
[...]

Dit verhaal ken ik en heb ik destijds (2006/2007) veel voor Apple iPod/Cowon PMD's gebruikt. Ik wilde graag weten of het al mogelijk is, 'gewoon' een DivX/XviD met ondertiteling af te spelen. (zonder bestanden te reencoden, te importeren etc.)

Dius dat je gewoon een bestand bestandsnaam.avi en een bestandsnaam.srt op je geheugenkaart zet en dat de Nokia 5800 deze afspeeld.
DivX Mobile?
http://www.divx.com/mobile/

Iemand een Tina2 in de aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-07 10:06
Sorry dat ik het voor de tweede keer vraag, maar.....

Is het mogelijk om de letters op het startscherm (Agenda e.d., ) en de tekst die je typt in het toetsenbord (sms) scherm te vergroten, of iets dikker te maken.

Ik heb de hele manual al doorgespit, maar kan het niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-04 22:43
Even gekeken maar niet gevonden, onder weergave de tekengrootte veranderen laat bij mij het startscherm hetzelfde.

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10:03
TifKag schreef op zondag 31 mei 2009 @ 10:35:

Is het mogelijk om de letters op het startscherm (Agenda e.d., ) en de tekst die je typt in het toetsenbord (sms) scherm te vergroten, of iets dikker te maken.

Je zou misschien hier eens kunnen kijken. Hier staat beschreven hoe je andere fonts kan gebruiken op je telefoon. Ik heb het zelf niet geprobeerd, maar misschien zitten er ook fonts tussen die iets groter/dikker zijn dan standaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
Hartelijk dank voor het antwoord op de lettergrootte vraag, ik ga het uitproberen.

[ Voor 90% gewijzigd door TifKag op 01-06-2009 13:00 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenwvd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-08-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 30 mei 2009 @ 18:45:
Ik kom toch maar even terug op mijn probleem omdat ik daar geen reactie op heb gehad. het gaat om de accelerometer in mn 5800 ik heb het idee dat hij niet helemaal stabiel is, en wil nu graag weten of het door het spel komt of dat er gewoon iets mis is met mn 5800, ik heb er nu maar even voor de duidelijkheid een filmpje bijgemaakt. het lijkt mij dus dat het balletje mooi stil blijft staan.
graag een reactie

link naar video:
http://www.megaupload.com/?d=AUC2557E
Dat het balletje niet stil ligt dat heb ik ook.
In het spel heb je er voor de rest geen last van.
Hoort zo denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jeroenwvd schreef op zondag 31 mei 2009 @ 12:55:
[...]

Dat het balletje niet stil ligt dat heb ik ook.
In het spel heb je er voor de rest geen last van.
Hoort zo denk ik.
dat weet ik dus niet helemaal zeker, vandaar dat ik het wilde laten testen die zelf ook een 5800 heeft, vriend van mij heeft nokia N95 en daar zie je toch een groot verschil, geeft geen enkel schokje ligt precies stil, en als je zijn spel start en laat de telefoon gewoon liggen dan beweegt het balletje ook niet, die van mij kan niet stil blijven liggen , gaat alle kanten op :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 31 mei 2009 @ 16:48:
[...]

dat weet ik dus niet helemaal zeker, vandaar dat ik het wilde laten testen die zelf ook een 5800 heeft, vriend van mij heeft nokia N95 en daar zie je toch een groot verschil, geeft geen enkel schokje ligt precies stil, en als je zijn spel start en laat de telefoon gewoon liggen dan beweegt het balletje ook niet, die van mij kan niet stil blijven liggen , gaat alle kanten op :?
Bij dat racespel dat er standaard op zit, kan ik ook niet recht blijven rijden.. als ik hem perfect recht (op een tafel) zet, dan heeft de auto een flinke afwijking naar rechts..

Trouwens, de windows live messenger client voor de 5800 werkt niet bij mij.. hij kan niet verbinden.. Wat voor programma gebruiken jullie daarvoor? Fring?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2009 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
Verwijderd schreef op zondag 31 mei 2009 @ 19:44:
[...]
Trouwens, de windows live messenger client voor de 5800 werkt niet bij mij.. hij kan niet verbinden.. Wat voor programma gebruiken jullie daarvoor? Fring?
Ik gebruik Nimbuzz. 't is net wat gebruiksvriendelijker dan Fring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Knowitall
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 15:02
Eindelijk! Vandaag kon ik mijn T-Mobile 5800 updaten naar V 21.0.025. Het heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat :)

So?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik was vandaag bezig met me pc connectie, en koppelde de telefoon los. En toen brak mijn klomp, me hoofdscherm alle knoppen functioneerde niet meer, ik kan dus ook geen nummer bellen om te resetten. Nu kan ik wel via de middelste(helemaal onderin-die witte) in het menu komen. Nu heb ik geprobeerd een contact persoon aan te maken en die te bellen(met nummer-reset code) maar dit gaat niet. Nu zou ik dus een hard-reset willen doen maar ik kan dus geen nummer draaien. Wat nu?

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Mr Knowitall schreef op zondag 31 mei 2009 @ 20:16:
Eindelijk! Vandaag kon ik mijn T-Mobile 5800 updaten naar V 21.0.025. Het heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat :)
Heb je ook wat :?
Blijft gewoon een update, die allang uit is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 13:06
Verwijderd schreef op zondag 31 mei 2009 @ 21:08:
Ik was vandaag bezig met me pc connectie, en koppelde de telefoon los. En toen brak mijn klomp, me hoofdscherm alle knoppen functioneerde niet meer, ik kan dus ook geen nummer bellen om te resetten. Nu kan ik wel via de middelste(helemaal onderin-die witte) in het menu komen. Nu heb ik geprobeerd een contact persoon aan te maken en die te bellen(met nummer-reset code) maar dit gaat niet. Nu zou ik dus een hard-reset willen doen maar ik kan dus geen nummer draaien. Wat nu?

Grtz
ehm, batterij er uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjah, al gedaan. Ik zal em vannacht de hele nacht er maar even uit gooien, misschien gaat et dan beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 19:55
hard reset als volgt:
-telefoon uitzetten
-volgende knoppen combinatie indrukken: rode knop, groene knop, camera knop
-telefoon weer aanzetten en de knoppen ingedrukt houden tot je bij het pincode scherm komt.

Als het goed is, is de telefoon nu gereset. Het werkte iig voor mij :)

Vraagje van mijn kant. Waarmo gaat mijn 5800 elke nacht uit? Overdag doet die het de hele tijd en als ik 's ochtends wakker word staat die uit. Aanzetten lukt dan ook niet meer, alleen 5minuten in de oplader doet de telefoon weer opleven.
Echt een heel raar probleem, maar wel heel storend ivm de wekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thx! et is gelukt, alleen nu staat er op me hoofdscherm: Zkopdr:Internet en mijn Inhoud, heb daar al bij de instellingen gekeken maar geen idee hoe ik dit weg halen moet. Jullie enig idee?

@Bliep
Misschien gaat hij sneller leeg dan je denkt, mischien eens een nachtje aan oplader leggen en dan kijken of hij weer uitvalt

BTW:
Ik meld eff hoe je de alternatieve hard-reset doet is handig voor de startpost!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 01-06-2009 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Verwijderd schreef op maandag 01 juni 2009 @ 10:29:
Thx! et is gelukt, alleen nu staat er op me hoofdscherm: Zkopdr:Internet en mijn Inhoud, heb daar al bij de instellingen gekeken maar geen idee hoe ik dit weg halen moet. Jullie enig idee?

@Bliep
Misschien gaat hij sneller leeg dan je denkt, mischien eens een nachtje aan oplader leggen en dan kijken of hij weer uitvalt

BTW:
Ik meld eff hoe je de alternatieve hard-reset doet is handig voor de startpost!
Menu->Settings->Personal->HomeScreen->HomeScreen->Search uitvinken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:17
Doe aub zelf eerst even wat moeite om het antwoord te vinden, ipv hier je vraag te dumpen.

[ Voor 68% gewijzigd door RoD op 01-06-2009 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormblade32
  • Laatst online: 09-07-2014

stormblade32

_-"Stormblade"-_

McKaamos schreef op maandag 01 juni 2009 @ 10:37:
[...]

Menu->Settings->Personal->HomeScreen->HomeScreen->Search uitvinken.
Nu je het daar toch over hebt. Ik heb al vaker met die settings gespeeld, maar music player radio en calendar zijn bij mij nooit zichtbaar op de homescreen. Klopt dat?

Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

stormblade32 schreef op maandag 01 juni 2009 @ 11:29:
[...]

Nu je het daar toch over hebt. Ik heb al vaker met die settings gespeeld, maar music player radio en calendar zijn bij mij nooit zichtbaar op de homescreen. Klopt dat?
Kalender bij mij wel, Radio/Musicplayer alleen als er muziek draait, maar het is afhankelijk van je gekozen homescreen instelling.
Je kan namelijk 3 soorten homescreen kiezen onder HomeScreen Theme.
-Shortcuts Bar
-Basic
-Contacts Bar

Eerste is dus met widgets zoals kaldender, search en radio. Deze heb ik aan staan.
Tweede is vziw redelijk blanko
Derde is met je favoriete contacten/quickdial.
RutgerFR schreef op maandag 01 juni 2009 @ 11:27:
Is het mogelijk om te bellen over 3G d.m.v. Skype e.d.?
Ja, dat kan, mits voldoende bandbreedte beschikbaar. Niet overal is even goede dekking of ontvangst.
Programma's zoals Nimbuzz bevatten de functies daar voor.

[ Voor 19% gewijzigd door McKaamos op 01-06-2009 11:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
RutgerFR schreef op maandag 01 juni 2009 @ 11:27:
Doe aub zelf eerst even wat moeite om het antwoord te vinden, ipv hier je vraag te dumpen.
Ik weet niet of dit oa op mij slaat, maar... geloof me ik heb echt wel gezocht :)

Ik heb een hoop themes die ook op de 5800 zouden moeten werken, maar is er ook een manier om themes te bekijken voordat je ze op je phone zet.

Bijvoorbeeld een Theme viewer of editor voor op je PC (Ik heb Carbide 3.4 al geprobeerd, maar die kan geen .sis files importeren.)

Er bestaat een Theme Viewer, maar die gaat niet hoger dan S60v2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

TifKag schreef op maandag 01 juni 2009 @ 12:55:
[...]

Ik weet niet of dit oa op mij slaat, maar... geloof me ik heb echt wel gezocht :)
[..]
Dat was een edit/modbreak van Moderator RoD, gericht tegen RutgerFR ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
McKaamos schreef op maandag 01 juni 2009 @ 13:06:
[...]

Oh, ok

Maar heb je misschien ook een antwoord op de vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

TifKag schreef op maandag 01 juni 2009 @ 13:12:
[...]

Oh, ok

Maar heb je misschien ook een antwoord op de vraag ;)
Sorry, nee, helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
Trouwens zo maar even een opmerking.

Een week geleden heb ik met mijn telefoon een OTA update van v20 naar v21 gedaan via WiFi.
Sinds de update had ik het probleem dat de telefoon niet meer wilde doorstarten als het batterijniveau onder de 50% kwam, de enige mogelijkheid was dan het uithalen en opnieuw inzetten van de batterij, en dan ging het meestal wel.(Heb ook nog op aanraden van Nokia een Hard Reset gedaan, maar dat hielp niet)

Afgelopen vrijdag stond er eindelijk via de PC Suite updater de v21 online.
Ik heb toen de update opnieuw laten doen (er dus gewoon overheen gezet), en sindsdien is het probleem verdwenen.

Het vreemde is dat de OTA update, ongeveer 3.5 MB was, en de PC Suite update 130 MB
De productcode heb ik trouwens geen van de keren veranderd.
Voor mij dus geen OTA updates meer !!

[ Voor 4% gewijzigd door TifKag op 01-06-2009 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bliep
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 19:55
Mijn telefoon valt helaas nog steeds elke nacht uit, geen verschil of die aan de oplader zit of niet.

Affijn, dan laat ik T-mobile overmogen wel langskomen met een nieuwe :) Verder heb ik nog wel de vraag of iemand weet hoe je de "Verbinding met netwerk toestaan?" melding kunt uitzetten.
Bij de internet browser heb ik hem uitgekregen maar bij andere programma's die gebruik maken van internet blijft die het vragen. Wel enigzins storend :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjuh1990
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-08 07:38
Mr Knowitall schreef op zondag 31 mei 2009 @ 20:16:
Ik kon mijn los gekochte 5800 sinds zaterdag ook updaten. Heb dus ook een T-Mobile model :( Toch raar want heb vandeweek de code veranderd (unbrand) en toen gaf die nog steeds aan dat ik de nieuwste had (v20).

Stelletje oplichters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rye
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-04 15:57

Rye

@TifKag: Ik heb dus ook zo'n OTA update gedaan en mijn phone heeft er ook rare kure aan over gehouden. Hij springt heel soms gewoon helemaal uit een programma. Ik was net ff in de trein aan het typen voor een berichtje op review, had bijna m'n hele verhaal staan en ineens zit ik terug in het hoofdmenu.....

Tijdens het typen springt hij regematig ineens terug naar de internetpagina en dan ineens weer naar het toetsenbord. Dat gebeurd in minder dan een seconde, maar wel vervelend aangezien het om de halve minuut/hele minuut is. Zelfde geldt voor als ik aan het sms ben, dus eigenlijk gewoon altijd wanneer ik aan het typen ben.
Voor die laatste update nooit last van gehad.

Laats ook kreeg ik het toestel niet van toetsblokkering af, terwijl ik dus net de voicemail kreeg. Gelukkig was het mijn vriendin haar voicemail want een vreemde had denk de tekst: "K*T TELEFOON GA VAN DIE FOCKING TOETSBLOKKERING AF", minder leuk gevonden. Zelfde verhaal met het opnemen van een gesprek; telefoon wilde niet van de blokkering af en daardoor kon ik niet opnemen.
Om het op te lossen moet je de telefoon aan en uit zetten. Knap waardeloos dus.

Ik ga nu proberen om te updaten via PC. Wish me luck.

www.ping-win.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skatebiker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-08 07:41
McKaamos schreef op maandag 01 juni 2009 @ 13:06:
[...]

Ik weet een leuke site: www.ownskin.com
kun je online (met een flash) thema's maken. Sommige bestaande kun je zelf veranderen. LET OP:
- soms zijn de teksten onduidelijk (donkergrijs op zwart)
- werkt alleen onder Windows (kennelijk een speciale Flash applicatie die alleen onder Windhoos werkt).

Ik heb er een aantal van op de 5800.

Powered by Macbook Pro 2011 and Galaxy Note II.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een waardeloos gedoe met die OVI-store, of ligt dit puur alleen aan mij? De programma's stellen weinig voor en sommige zijn ook echt te duur, wie betaalt er nou 20 euro voor een programma'tje voor op zn telefoon.

Eindelijk een leuk/handig programma gevonden, Shazam, kom ik er achter dat je alleen met een credit card kunt betalen. Sjongejonge, ik heb niet een zo'n ding! Kan Nokia dit niet koppelen aan de muziekwinkel, daar heb ik nog genoeg credits voor staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er meer mensen die problemen hebben met het synchroniseren van de agenda, tussen een 5800 en bijvoorbeeld een N96.
Beide toestellen hebben de laatste software versie.
De 5800 loopt keer op keer vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rigi2
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 13-09 16:42
Als ik bel en tijdens het gesprek een keuzemenu krijg, hoe krijg ik dan het alfanumerieke toetsenbord naar boven zodat ik een keuze kan maken?

Excuses voor de suffe vraag, maar ik stond net echt met m'n mond vol tanden :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 16:35
rigi2 schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 13:37:
Als ik bel en tijdens het gesprek een keuzemenu krijg, hoe krijg ik dan het alfanumerieke toetsenbord naar boven zodat ik een keuze kan maken?

Excuses voor de suffe vraag, maar ik stond net echt met m'n mond vol tanden :p
Net even getest, als ik een gesprek heb en dan druk op : opties - dialer openen, krijg ik de dialer te zien.
Hiermee moet het lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rechts onder verschijnt tijdens het gesprek ook de knop "bellen".
Hiermee krijg je ook de toetsen te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vraagje? kun je de agenda ook permanent in je scherm hebben zodat je in een oogopslag al je afspraken kunt zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 15:27:
vraagje? kun je de agenda ook permanent in je scherm hebben zodat je in een oogopslag al je afspraken kunt zien?
Ja,dat kan.
Homescreen Theme op Shortcutbar zetten en dan geeftie de agenda items van vandaag en morgen als widget weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 14:00:
rechts onder verschijnt tijdens het gesprek ook de knop "bellen".
Hiermee krijg je ook de toetsen te zien.
handig! Dit is weer iets sneller dan opties en dialer... :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:45

TF

bla bla

ik volg het niet meer helemaal mbt firmware. Misschien kan iemand die er alles van weet iets samenvatten:

- Wat is de nieuwste firmware nu? Ik lees iets over branded en unbranded?
- Ik heb nu de nokia software update gedownload 21.0.0.025 geeft hij aan en ik kan niet updaten

Misschien kan iemand het eens rechtzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de nokia 5800 nu ook een aantal dagen..
heb nog nooit een nokia gehad, dus het is eventjes wennen allemaal..
zit trouwens nog met een aantal dingen, ik hoop dat jullie me hierbij verder kunnen helpen

Ten eerste heb ik geen onbeperkt internet bij mijn abonnement, dus op internet gaan kost geld, ik kan echter wel gebruik maken van Wlan, dit is dus gratis als ik het goed heb begrepen.. is er een manier om dat 'betaalde internet' uit te schakelen zeg maar? en ik heb een abonnement van t-mobile, maar als ik via de Wlan verbind, kom ik evegoed in web & walk uit, is dit normaal?

verder had ik een afbeelding van mijn computer op de telefoon gezet, maar als ik deze instel als achtergrond, is hij veel te groot (dus ik zie delen van de afbeelding niet) hoe kan ik dit aanpassen dat hij zeg maar precies er in past?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=3203529 is er een manier om dat 'betaalde internet' uit te schakelen zeg maar? en ik heb een abonnement van t-mobile, maar als ik via de Wlan verbind, kom ik evegoed in web & walk uit, is dit normaal?

verder had ik een afbeelding van mijn computer op de telefoon gezet, maar als ik deze instel als achtergrond, is hij veel te groot (dus ik zie delen van de afbeelding niet) hoe kan ik dit aanpassen dat hij zeg maar precies er in past?
De internet-toegangspunten die je niet wilt gebruiken verwijderen onder connecties..

Als je de afbeelding op je telefoon bewerkt, dan kan je bijsnijden, en er is dan ook een optie van bijsnijden voor achtergrond. Dat en in/uitzoomen moet het doen.

Ik heb trouwens soms dat als ik een video probeer af te spelen, dat ik alleen een zwarte scherm zie.. aan/uit zetten lost het weer op.. ik heb ook 21.x OTA geupdate..

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-06-2009 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 18:13:
[...]

De internet-toegangspunten die je niet wilt gebruiken verwijderen onder connecties..
kun je me aub uitleggen hoe, ik ben niet zo een held met dat soort dingen..
ik wil dus wel nog via mijn draadloze netwerk hier thuis op internet kunnen, maar niet via het betaalde internet van mijn provider (t-mobile)

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjuh1990
Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 19:40:
[...]
kun je me aub uitleggen hoe, ik ben niet zo een held met dat soort dingen..
Menu > Instellingen > Connectiviteit > Bestemmingen

En dan heb je: Internet, Multim.bericht en WAP-diensten. Onder alle 3 staan bij mij toegangspunten en die kun je gewoon via Opties verwijderen :)

Multim.bericht zou ik persoonlijk laten staan die heb je nodig voor MMSen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
Beetje vreemd ik werd wakker vannochtend.
Nu zijn mijn snelkoppelingen verdwenen en de 2 onderste knoppen zijn niet meer in werking
Een reboot helpt niet batterij eruit ook niet :S en aangezien de 2 onderste knoppen niet werken kan ik hem ook geen hard of soft reset geven.

Edit
Als ik hem op contactenbalk zet kan ik er wel bij maar als ik hem op snelkoppelingsbalk zet niet:s

[ Voor 16% gewijzigd door chimera2 op 03-06-2009 09:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• footoo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-08-2021
Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 12:11:
Wat een waardeloos gedoe met die OVI-store, of ligt dit puur alleen aan mij? De programma's stellen weinig voor en sommige zijn ook echt te duur, wie betaalt er nou 20 euro voor een programma'tje voor op zn telefoon.

Eindelijk een leuk/handig programma gevonden, Shazam, kom ik er achter dat je alleen met een credit card kunt betalen. Sjongejonge, ik heb niet een zo'n ding! Kan Nokia dit niet koppelen aan de muziekwinkel, daar heb ik nog genoeg credits voor staan...
Helemaal mee eens!
Oninteressante apps, veel te duur en veel van hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjuh1990
Verwijderd schreef op dinsdag 02 juni 2009 @ 12:11:

Goh we hebben hetzelfde probleem! Ik wil ook Shazam voor me 5800 maar kan hem (hoewel ik 5 euro veel te duur vind voor zoiets) inderdaad niet eens kopen.

Als ze nou PayPal toevoegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• footoo
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21-08-2021
TifKag schreef op zondag 31 mei 2009 @ 10:35:

Het progje "Font Router" zie http://handheld.softpedia...ts/FontRouter-78297.shtml

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

footoo schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 15:00:
[...]

Helemaal mee eens!
Oninteressante apps, veel te duur en veel van hetzelfde.
Patjuh1990 schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 15:10:
[...]

Goh we hebben hetzelfde probleem! Ik wil ook Shazam voor me 5800 maar kan hem (hoewel ik 5 euro veel te duur vind voor zoiets) inderdaad niet eens kopen.

Als ze nou PayPal toevoegen...
Het is in mijn ogen een slecht opgezet idee, dat heel goed uit had kunnen pakken. Had het samengevoegd met de muziekwinkel oid. iDeal of PayPal was ook een optie geweest. Shazam is volgens mij voor de iPhone nog gratis ook... 5 euro is idd veelste duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag over afspeellijsten.
Als ik een afspeellijst wil maken, moet ik dat iedere keer doen via alle tracks, of via albums ofzo, maar aangezien ik er aardig wat muziek op heb staan en vooral losse liedjes, is het heel moeilijk om een afspeellijst te maken. Er gaat namelijk heel veel tijd in zitten om alles te selecteren en te zoeken etc.
Is er niet een mogelijkheid om dit anders en makkelijker te doen? (bijv dat je via je folders op je geheugenkaart kan selecteren ofzo)

daarnaast heb ik nog het probleem dat nokia ovi suite het niet doet, hebben hier meer mensen last van?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 03-06-2009 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta op het punt om de 5800 te kopen, maar heb nog een paar vraagjes.

1. Op mijn huidige SE k800i heb ik heel veel leuke java-applicaties staan (voor scherm 240 x 320), waarvan ik me afvraag of die ook op de 5800 kunnen. Omdat de 5800 een Symbian toestel is, of maakt dat niets uit... en ik vraag het me ook af, omdat het scherm van de 5800 veel groter is dan van de SE k800i. Ik zou het jammer vinden als ik deze appl. niet meer zou kunnen gebruiken.

2. Graag zou ik gebruik willen maken van de agendafunctie met behulp van handschriftinvoer: is dit mogelijk?? Nu kan ik alleen via T9 of gewoon de numerieke toetsen invoeren, maar dat duurt ontzettend lang vergeleken met het opschrijven in een papieren agenda. Is het gebruik van een agenda op de 5800 in die zin sneller?

b.v.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 09:46:
Ik sta op het punt om de 5800 te kopen, maar heb nog een paar vraagjes.

1. Op mijn huidige SE k800i heb ik heel veel leuke java-applicaties staan (voor scherm 240 x 320), waarvan ik me afvraag of die ook op de 5800 kunnen. Omdat de 5800 een Symbian toestel is, of maakt dat niets uit... en ik vraag het me ook af, omdat het scherm van de 5800 veel groter is dan van de SE k800i. Ik zou het jammer vinden als ik deze appl. niet meer zou kunnen gebruiken.

2. Graag zou ik gebruik willen maken van de agendafunctie met behulp van handschriftinvoer: is dit mogelijk?? Nu kan ik alleen via T9 of gewoon de numerieke toetsen invoeren, maar dat duurt ontzettend lang vergeleken met het opschrijven in een papieren agenda. Is het gebruik van een agenda op de 5800 in die zin sneller?

b.v.d.
Sja, geen idee eigenlijk, niet geprobeerd, maar Java is multiplatform, en de 5800 wordt geleverd met een mobiele java runtime edition.
Het scherm is hoogstwaarschijnlijk stukken groter. Reken maar dat deze 90% van z'n oppervlak als scherm gebruikt.

Praktisch overal waar invoer nodig is, is handschrift herkenning aanwezig. Zo ook op de agenda.
Verder heeft de 5800 een fullscreen qwerty keyboard en een onscreen mini qwerty keyboard, input methoden bij de vleet dus :P
Persoonlijk geef ik de voorkeur aan de toetsenborden. Ofwel fullscreen en dan met 2 duimen typen, ofwel mini keyboard en dan met de pen typen. Dat is voor mij sneller dan handschrift.

[ Voor 6% gewijzigd door McKaamos op 04-06-2009 10:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McKaamos schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 10:11:
[...]

Praktisch overal waar invoer nodig is, is handschrift herkenning aanwezig. Zo ook op de agenda.
Verder heeft de 5800 een fullscreen qwerty keyboard en een onscreen mini qwerty keyboard, input methoden bij de vleet dus :P
Persoonlijk geef ik de voorkeur aan de toetsenborden. Ofwel fullscreen en dan met 2 duimen typen, ofwel mini keyboard en dan met de pen typen. Dat is voor mij sneller dan handschrift.
Dus met het (mini) qwerty een stuk sneller dan met de 'ouderwetse' nummertoetsen (zoals op de meeste telefoons)... daar gaat het me om, het duurt anders een eeuwigheid. Misschien alleen lastig dat je bij elke afspraken misschien een tijd moet invoeren, of een alarm wel of niet instellen, locatie moet bepalen, o.i.d. waardoor het allemaal meer tijd kost. Als ik gewoon in de agenda wil noteren: 'jantje bellen' dan moet je wel heel wat invoeren... of hoeft dat allemaal niet???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jakob
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 14:26
Sja, geen idee eigenlijk, niet geprobeerd, maar Java is multiplatform, en de 5800 wordt geleverd met een mobiele java runtime edition.
Het scherm is hoogstwaarschijnlijk stukken groter. Reken maar dat deze 90% van z'n oppervlak als scherm gebruikt.
zou de 5800 het programma niet met een D-pad gebruiken? ik heb zo al een paar 320*240 spelletjes geprobeerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jakob schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 11:08:
[...]

zou de 5800 het programma niet met een D-pad gebruiken? ik heb zo al een paar 320*240 spelletjes geprobeerd
en lukt dat dan? krijg je dan ook een soort d-pad in je scherm?
en is het (spel)scherm wat je ziet dan heel klein, of past het zich aan aan het formaat van het scherm van de 5800?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 10:32:
[...]

Dus met het (mini) qwerty een stuk sneller dan met de 'ouderwetse' nummertoetsen (zoals op de meeste telefoons)... daar gaat het me om, het duurt anders een eeuwigheid. Misschien alleen lastig dat je bij elke afspraken misschien een tijd moet invoeren, of een alarm wel of niet instellen, locatie moet bepalen, o.i.d. waardoor het allemaal meer tijd kost. Als ik gewoon in de agenda wil noteren: 'jantje bellen' dan moet je wel heel wat invoeren... of hoeft dat allemaal niet???
Als je een agendapunt maakt krijg je gewoon een hele serie invulvenden te zien.
Tik aan welke je in wil vullen en je toetsenbord verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je Shazam wilt op je 5800 ga dan hier naartoe. Werkt perfect bij mij.

Edit : En gratis

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 04-06-2009 16:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjuh1990
Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 16:56:

Je bent echt een held _/-\o_ Wou hem al gaan kopen in de OVI Store, had al 5 euro overgemaakt naar Wirecard.

Is kijke of je dat kan laten terugstorten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjuh1990
McKaamos schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 10:11:
[...]
Met 2 duimen typen op het fullscreen toetsenbord kan ik dus echt niet! Gewoon 1 hand toestel vast, andere hand met 1 vinger typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, ik heb hem besteld. Nu wachten, want hij is uitverkocht... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Patjuh1990 schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 17:46:
[...]

Met 2 duimen typen op het fullscreen toetsenbord kan ik dus echt niet! Gewoon 1 hand toestel vast, andere hand met 1 vinger typen.
Kolenschoppen? :+
Ik houd m'n foon gewoon a-la Nintendo NES controller vast en kan dan met m'n duimen typen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geniaal!! Dat scheelt me weer 5 euro, die ik toch niet zou betalen omdat ik toch geen credit card heb. Handig dat mensen zulke programma's, die verkrijgbaar zijn in de OVI store, online zetten.... Ook al mag dat eigenlijk niet?? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjuh1990
Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 21:06:
[...]
Ook al mag dat eigenlijk niet?? :?
Er mag zoveel niet 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Patjuh1990 schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 17:46:
[...]

Kan wel, maar kost redelijk wat oefening. Mijn duimen zelf zijn ook te groot voor de toetsen, maar het gaat natuurlijk alleen om het raakvlak van je duimen. En dat is niet te groot.

Zelf hou ik m meestal met 2 handen vast alleen dan gebruik ik mn wijsvingers ipv mn duimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZZle1
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 14:23
Zo nu en dan komt het voor dat wanneer ik gebeld wordt en ik opneem, het gesprek kan voeren en kan beeindigen, maar dan lijkt het in m'n scherm dus nog net alsof ik nog gebeld wordt.

Het scherm geeft dus aan "blabla inkomende oproep" met dat knipperende hoorntje...en ik kan dan verder niks doen, behalve de telefoon uit en aan te zetten.

Hebben meer mensen hier daar toevallig last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
Ja dat heb ik ook wel eens gehad, erg storend dat je moet rebooten!

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
-RazieL- schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 23:36:
[...]

Kan wel, maar kost redelijk wat oefening. Mijn duimen zelf zijn ook te groot voor de toetsen, maar het gaat natuurlijk alleen om het raakvlak van je duimen. En dat is niet te groot.

Zelf hou ik m meestal met 2 handen vast alleen dan gebruik ik mn wijsvingers ipv mn duimen.
Klinkt bijzonder. En ik snap niet hoe je zo kan typen hoor :P Doe 's voor? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McKaamos
  • Niet online

McKaamos

Verwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 09:40:
[...]

Klinkt bijzonder. En ik snap niet hoe je zo kan typen hoor :P Doe 's voor? O-)
PICS!! :+
Klinkt iig weird...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
RaZZle1 schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 03:07:
Zo nu en dan komt het voor dat wanneer ik gebeld wordt en ik opneem, het gesprek kan voeren en kan beeindigen, maar dan lijkt het in m'n scherm dus nog net alsof ik nog gebeld wordt.

Het scherm geeft dus aan "blabla inkomende oproep" met dat knipperende hoorntje...en ik kan dan verder niks doen, behalve de telefoon uit en aan te zetten.

Hebben meer mensen hier daar toevallig last van?
Heb ik ook 1 keer gehad, maar vaak kan ik nog wel ophangen met de 'fysieke' knop. Het touchpanel werkt dan niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kielkiel
Ik was mijn telefoon even op handmatige operator selectie aan het zetten en toen kreeg ik ineens als telecomprovider 'NL18' in beeld (naast vodafone, T-mobile en KPN). Wie weet welke provider dit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miggeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 16:35
Ik merk de laatste tijd dat mijn logboek voor geen meter klopt. Ontvangen oproepen staan er niet, gemiste niet en gebelde al helemaal niet.... Terwijl ik toch echt wel bel met dat geval... Iemand anders wellicht dezelfde problemen of wellicht suggesties ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik retrieve net een mail, zie ik mn beeld scherm ineens weg vagen.. leds uit...
Ik druk de aanknop in, hij trilt maar gaat niet aan. na 3 x ging hij weer aan en moest ik de datum en tijd opnieuw invoeren. Accu of toch iets anders? heel raar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonaldMcDonald
mhulsegge schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 15:33:
Ik merk de laatste tijd dat mijn logboek voor geen meter klopt. Ontvangen oproepen staan er niet, gemiste niet en gebelde al helemaal niet.... Terwijl ik toch echt wel bel met dat geval... Iemand anders wellicht dezelfde problemen of wellicht suggesties ?
heb ik ook gehad, harde reset gedaan en nou werkt het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bpow
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-09 19:44
Gisteren een geniale app tegengekomen; Shazam Track ID

Je kunt hiermee liedjes identificeren. Dus als je een liedje op de radio of waar dan ook hoort, waarvan je de naam niet weet kan je het achterhalen met deze app.

En het werkt echt heel goed. Zeker het aanraden waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Laatst online: 13-09 10:04
Bpow schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 16:29:
Gisteren een geniale app tegengekomen; Shazam Track ID

Je kunt hiermee liedjes identificeren. Dus als je een liedje op de radio of waar dan ook hoort, waarvan je de naam niet weet kan je het achterhalen met deze app.

En het werkt echt heel goed. Zeker het aanraden waard

^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een oplossing voor het probleem met de OVI suite?
Deze doet het niet op mijn computer.
Ik krijg als foutmelding dat er een niet-compatibele versie is geïnstalleerd, terwijl ik hem gewoon vanaf de meegeleverde cd heb geïnstalleerd.
Heb hem al 3 keer gereïnstalled, maar werkt ook niet,
iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
Verwijderd schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 16:40:
Iemand een oplossing voor het probleem met de OVI suite?
Deze doet het niet op mijn computer.
Ik krijg als foutmelding dat er een niet-compatibele versie is geïnstalleerd, terwijl ik hem gewoon vanaf de meegeleverde cd heb geïnstalleerd.
Heb hem al 3 keer gereïnstalled, maar werkt ook niet,
iemand een idee?
Virusscanner en/of Firewall uitzetten.

Misschien staat er een nieuwere versie op http://europe.nokia.com/g...ompatibility-and-download

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er een programmaatje is waarmee je iets van de ingebouwde FM-radio (of evt. van internetradio op de mobiel) kan opnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TifKag schreef op vrijdag 05 juni 2009 @ 17:30:
[...]

Virusscanner en/of Firewall uitzetten.

Misschien staat er een nieuwere versie op http://europe.nokia.com/g...ompatibility-and-download
had ik allebei al, maar werkt nog niet..
is er een mogelijkheid om die standaard toepassingen zoals dat spelletje bounzz enzo te verwijderen, want ik zie het niet staan bij toepassingenbeheer

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2009 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo

Ik heb Accuweather op mijn 5800 express music gezet.
Via de wifi werkt deze app, als ik dan T-mobile internet als prio 1 zet, wil ie niet connecten met accuweather.

Andere applicaties en toepassingen wel!

Iemand die dit herkent en me kan helpen?

Alvast dank

Mark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .PhoeniX
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-06 20:55
@technodad: kun je iets preciezer zijn? Wil hij alleen niet connecten of kun je de verbinding helemaal niet kiezen?
Ik krijg als ik op search klik een gewoon accespoint keuzelijst te zien. Probeer hem eens te herstarten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormblade32
  • Laatst online: 09-07-2014

stormblade32

_-"Stormblade"-_

Verwijderd schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 18:55:
Hallo

Via de wifi werkt deze app, als ik dan T-mobile internet als prio 1 zet, wil ie niet connecten met accuweather.

Alvast dank

Mark
Dat heb ik ook, hij connect niet echt via 3g maar wel via het normale gsm netwerk en dan moet ik soms 1 keer op refresh drukken voordat het alles laat zien.

Echter krijg ik nooit de map te zien, wat jammer is. Weatherbug doet het al helemaal niet met het internet.

Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:55

SkyStreaker

Move on up!

Dit is wellicht interresant voor mensen die films willen streamen e.d. Ik ga het nu ff proberen :)

http://www.techenclave.co...c-5800-xm-any-132671.html

Goed. Het werkt op zich leuk. Beetje choppy (dit kan omdat alles on the fly omgerecodeerd wordt, in mijn geval middels fddshow). Het zal dus nog een beetje kijken zijn hoe dit wat sneller kan. Er wordt voor het omzetten (door Orb) 2.4Ghz gevraagd en ik zit op 2Ghz. Het streamen zelf lijk op zich goed te gaan, soms veel bufferen (zelfs op +/- 650KB/s middels WiFi).

(gebruik liever Dscaler, deze schijnt iets lekkerder te gaan op 2Ghz, het lijkt mij dus niet dat het aan de streamsnelheid ligt)

Let er wel op dat je de poorten opengooit op je router die je aangeeft in de Orb configuratie.

Ik neem aan dat meer mensen dit gaan proberen, de tips & truuks komen vanzelf ^^

[ Voor 68% gewijzigd door SkyStreaker op 07-06-2009 09:18 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
Lees net op tweakers at Android voortaan op veel mobieltjes gevirtualiseerd kan draaien. Ben benieuwd of dit voor de 5800 gaat werken, de enige eis schijnt te zijn dat de CPU OKL4 compatible moet zijn, even uitzoeken of dit het geval is...

Het zal wel traag zijn, maar op android heb je toch aardig wat meer apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.PhoeniX schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 23:23:
@technodad: kun je iets preciezer zijn? Wil hij alleen niet connecten of kun je de verbinding helemaal niet kiezen?
Ik krijg als ik op search klik een gewoon accespoint keuzelijst te zien. Probeer hem eens te herstarten?
Hai

Hij zegt dan, verbinden met netwerk, maar ik kan niet kiezen t-mobile of wlan, zit me suf te zoeken maar kom er niet uit:(
Telefoon uit en weer aan zetten helpt ook niet...........

Groetjes

Mark

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-06-2009 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2009 @ 12:08:
[...]

Hai

Hij zegt dan, verbinden met netwerk, maar ik kan niet kiezen t-mobile of wlan, zit me suf te zoeken maar kom er niet uit:(
Telefoon uit en weer aan zetten helpt ook niet...........

Groetjes

Mark
Probeer dit eens

1) Verplaats T-mobile Internet van "Internet" naar "WAP", en geef hem Prio 1, en T-zones Prio 2 (In "Internet" zal, als het goed is dan alleen nog de WLAN verbinding staan.)
2) Zet in de opties van ELKE verbinding (WLAN en WAP), de verbinding op "altijd vragen"

Nu zal de phone bij elke verbinding naar buiten, vragen of hij de WLAN of T-Mobile Internet verbinding moet gebruiken

Let ook nog even op dit stukje uit de handleiding:
---------------------------------------------------------------------------
Als u Packet-ggvnsverbinding hebt ingesteld op Automat. bij signaal in de verbindingsinstellingen en er geen dekking voor een packet-gegevensverbinding (GPRS) is, probeert het apparaat van tijd tot tijd een packet-gegevensverbinding tot stand te brengen.
Selecteer Packet-ggvnsverbinding > Wanneer nodig om de bedrijfsduur van het apparaat te verlengen

[ Voor 3% gewijzigd door TifKag op 07-06-2009 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een spel gedownload (bomber) alleen krijg ik de melding out of memory, dis app need 73 kb of memory to run available memory 8 kb

Ik snap er echt niets van, dit is het eerste wat ik download op mijn 5800, ik zie het spel ook niet meer terug, opslaan op geheugenkaart gekozen maar daar vind ik het ook niet terug.

Weet iemand misschien hoe ik dit spel weer verwijderd krijgt.

Nog een vraag of synchroniseren met ovi, alles geinstalleerd op mijn laptop, 5800 aan het snoertje gehangen, maar het synchroniseren lukt me niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TifKag
Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2009 @ 13:19:

Weet iemand misschien hoe ik dit spel weer verwijderd krijgt.
Ik ben geen fan van OVI, dus daar weet ik het niet, maar...via Nokia PC Suite gaat synchroniseren perfect.

Via "toepassingen installeren" van Nokia PC Suite kun je zien welke toepassingen er op de phone staan, en deze ook verwijderen via het trashcan icoontje.

[ Voor 13% gewijzigd door TifKag op 07-06-2009 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SkyStreaker schreef op zondag 07 juni 2009 @ 08:05:
Dit is wellicht interresant voor mensen die films willen streamen e.d. Ik ga het nu ff proberen :)

http://www.techenclave.co...c-5800-xm-any-132671.html
Ik zit al de hele ochtend te wachten .. maar de forums komen maar niet online :( Heb je misschien iets opgeslagen van de site ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:55

SkyStreaker

Move on up!

Verwijderd schreef op zondag 07 juni 2009 @ 20:40:
[...]

Ik zit al de hele ochtend te wachten .. maar de forums komen maar niet online :( Heb je misschien iets opgeslagen van de site ofzo?
In een notendop: download orb van www.orb.com - registreer jezelf via de installatie. Gooi poort 554 (of 544) open en presto eigenlijk. De rest wijst zichzelf.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank je wel ga het proberen.

Wat ik heel raar vind is dat als je een programma installeert met nokia installer b.v. sygic mcguider dan zie ik via toepassingen op mijn telefoon een icoontje verschijnen met de naam van het programma als ik het daarna wil verwijderen dan vind ik het nergens terug op mijn geheugenkaartje.
Ik heb laten zoeken en via mijn pc gekeken in het kaartje echt alle mappen geopend maar niets.

Ook dit ga ik proberen met Nokia PC Suite.
Als iemand weet hoe ik dit wel kan vinden dan hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tigkag je bent een kanjer :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 06 juni 2009 @ 18:55:
Hallo

Alvast dank

Mark
Ik heb exact hetzelfde probleem, geen idee hoe het op te lossen. Overigens ook T-Mobile hier en al het andere werkt prima. Ik lees dus even mee voor mogelijke oplossingen.

Ik ben zelf nog op zoek naar een methode om de data uit te zetten. Ik zit geregeld in het buitenland en heb geen zin in belachelijk hoge kosten. Op Windows Mobile (op mijn HTC) had je er een simpel tooltje voor, maar hoe doe je dat het snelst en effectiefst op een 5800?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2009 11:31 ]

Pagina: 1 ... 16 ... 67 Laatste

Let op:
Berichten over levertijden en bijbehorende abonnementen en prijzen horen NIET in dit topic. Dus de volgende zaken mogen in het onderstaande topic: 1: abonnementen bespreken 2: import bespreken 3: levertijd bespreken 4: prijzen bespreken 5: service over shops of NSP bespreken.

[ABO] Het Nokia 5800 Tube levertijden en abonnementen topic