Als hij de product codes heeft veranderd zou dit niet moeten uitmaken. Dit heb ik ook bij mijn 5800 gedaan destijds, en kreeg daarna de firmware altijd binnen een week na uitgave.Michel5128 schreef op zaterdag 03 december 2011 @ 23:03:
Ah had eroverheen gelezen dat het twee verschillende toestellen waren. Waarom die van je vrouw geen updates vind kan ik ook niet zeggen. Misschien is hij branded door bv Vodafone? Dan kunnen updates wel eens later of helemaal niet uitkomen. Maar volgens mij moet je ook dan via Navifirm v60 kunnen downloaden.
Wat vinden we van de nieuwe softwareupdate? Zelf vind ik de nieuwe browser best lekker werken. Een stuk soepeler dan eerst en hij loopt tenminste niet meer zo snel vast bij zware websites. (bijv. Sonyalpharumors.com) Het lijkt erop dat ze toch een soort knijpen van de data toepassen zonder dat het uiterlijk erg wordt aangepast. Kortom, een moderne smartphone browser.
De rest ben ik nog een beetje aan het uitproberen. Wat denken jullie?
De rest ben ik nog een beetje aan het uitproberen. Wat denken jullie?
Z-machine OriginID: JaccoW
Anoniem: 359721
http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=60808.0
voor als je je 5800 weer eens wat moderner wil maken LOL
Ik snap het niet 100%, moet je nu zowel de core file als de al belle navibar zip downloaden? en die in nokia phoenix mapje plaatsen?Anoniem: 359721 schreef op vrijdag 27 januari 2012 @ 08:48:
http://forum.dailymobile.se/index.php?topic=60808.0
En mijn mobiel zit nog op cwm met 52.0.7 kan ik dan meteen een ultimate blaze op 60 downloaden?
[ Voor 22% gewijzigd door iklucas op 28-01-2012 14:20 ]
ik zou nog even wachten,de rm356 word binnenkort nog geupdate.iklucas schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 14:13:
[...]
Ik snap het niet 100%, moet je nu zowel de core file als de al belle navibar zip downloaden? en die in nokia phoenix mapje plaatsen?
En mijn mobiel zit nog op cwm met 52.0.7 kan ik dan meteen een ultimate blaze op 60 downloaden?
persoonlijk pak ik liever de non belle versie.
het enige dat je moet downloaden zijn het core file en dan de belle OF de non belle files.
in het core file zit een C00 bestand,deze veranderen naar c0r.
in het andere file zit een rofs2 bestand en een uda bestand.
deze 3 files gebruik je in phoenix en dan handmatig flashen,dit staat duidelijk omschreven op de site daar.
en ja,je kan gelijk naar versie v60,PAS OP je kan daarna niet meer terug naar v 52
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 359721 op 28-01-2012 14:35 ]
Okee, dank je!Anoniem: 359721 schreef op zaterdag 28 januari 2012 @ 14:34:
[...]
ik zou nog even wachten,de rm356 word binnenkort nog geupdate.
persoonlijk pak ik liever de non belle versie.
het enige dat je moet downloaden zijn het core file en dan de belle OF de non belle files.
in het core file zit een C00 bestand,deze veranderen naar c0r.
in het andere file zit een rofs2 bestand en een uda bestand.
deze 3 files gebruik je in phoenix en dan handmatig flashen,dit staat duidelijk omschreven op de site daar.
en ja,je kan gelijk naar versie v60,PAS OP je kan daarna niet meer terug naar v 52
moet ik met die core dan eerst deze: RM-356_60.0.003_prd.core.COO vervangen en dan vernoemen, of naast elkaar daar hebben staan?
Sorry, dit was het deel dat ik niet 100% begreep
[ Voor 3% gewijzigd door iklucas op 28-01-2012 14:39 ]
3 weken geleden met pijn in het hart afscheid genomen van mij 5800, en een Lumia 800 een warm welkom geheten. Mijn dochter heeft de 5800 over genomen want het blijft een super telefoon, zeker voor haar die gek is op de muziek functies en kwaliteit. (En whatsapp)
Ben benieuwd hoe lang hij overleefd.... Zelf heb ik hem meer dan 2 jaar krasvrij kunnen houden, haar lukte het om de eerste kras er al na 1 dag op te hebben. "Ik weet echt niet hoe dat kan, volgens mij was dat al"
Ben benieuwd hoe lang hij overleefd.... Zelf heb ik hem meer dan 2 jaar krasvrij kunnen houden, haar lukte het om de eerste kras er al na 1 dag op te hebben. "Ik weet echt niet hoe dat kan, volgens mij was dat al"

Don't rely on their truth alone
Ik ken het gevoel. Heb laatst ook de 5800 uit de kast gehaald (dochter heeft hem kort gebruikt, maar gebruikt nu de iPhone 3GS van mijn vrouw). Geluid van de Lumia haalt het niet bij mijn 5800. Goed headsetje schijnt een hoop te helpen, maar de headset vande Nokia Symbian toestellen werken niet goed met de Lumia. Maar ja, heb de Lumia overigens niet alleen voor geluid. Overigens heeft de 5800 gratis offline navigatie en de Lumia (nog?) niet. Toch ben ik blij met de Lumia, maar weet nog niet precies waarom...LessRam schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 13:51:
3 weken geleden met pijn in het hart afscheid genomen van mij 5800, en een Lumia 800 een warm welkom geheten. Mijn dochter heeft de 5800 over genomen want het blijft een super telefoon, zeker voor haar die gek is op de muziek functies en kwaliteit. (En whatsapp)
Anoniem: 442878
Geweldig!coenox schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 19:42:
[...]
Geluid van de Lumia haalt het niet bij mijn Lumia.
Mijn dochter haalde gisteren een C6-00 uit haar tas.Ik zei haar dat ik die ook nog had en haalde m'n 5800 uit de kast.
@janh67, ik zit te kijken naar die Blaze ultimate mod, maar de volgende regel baart mij een beetje zorgen: 'No app will stay in background at all! Get maximum RAM !'.
Aangezien WhatsApp notificaties geeft van nieuwe berichten blijft het altijd in de achtergrond draaien en kan je het niet afsluiten. Ik vraag mij af of WhatsApp dan dus nog wel werkt met deze mod. Heb jij (of een andere GoTter) hier ervaring mee?
Aangezien WhatsApp notificaties geeft van nieuwe berichten blijft het altijd in de achtergrond draaien en kan je het niet afsluiten. Ik vraag mij af of WhatsApp dan dus nog wel werkt met deze mod. Heb jij (of een andere GoTter) hier ervaring mee?
Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!
Ik gaf mijn dochter van 14 een blackberry en wist het te presteren om na 4 uur hem in het water te kiepenLessRam schreef op donderdag 02 februari 2012 @ 13:51:

Zit zelf hier aan de Android sinds een half jaar, maar hij is gelukkig nog in dienst bij mijn moeder. Blijft het erg goed doen, binnenkort alleen maar eens een nieuwe FW flashen, van Photon naar Blaze denk ik maar eens..
,
whatsapp blijft draaien,die is alleen stil te zetten met een goede taskmanager.Pavla schreef op dinsdag 21 februari 2012 @ 22:29:
@janh67, ik zit te kijken naar die Blaze ultimate mod, maar de volgende regel baart mij een beetje zorgen: 'No app will stay in background at all! Get maximum RAM !'.
Ik heb er dit weekend dus blaze op gezet (na deze tip), en ben zeer onder de indruk. Animaties zijn mooi, icoontjes ogen allemaal net even wat frisser, en toch fijn dat de browser werkbaarder is geworden door vergroting van de cache. Ik kan het iedereen aanraden die nog de 'stock' firmware draait.Anoniem: 359721 schreef op donderdag 23 februari 2012 @ 15:59:
[...]
whatsapp blijft draaien,die is alleen stil te zetten met een goede taskmanager.
Ik heb gelezen dat er misschien nog multipage flash homescreens aankomen, dan wordt het helemaal leuk, aangezien dan allerhande nieuwe interfaces mogelijk zijn. Op dit moment vond ik het het instellen van de iphone / windows phone 7.5 homescreens nog niet waard, dan misschien wel
Trots lid van [DPC] Team Boonanza @ SoB - Bezoek pwnshop.nl!
Wat blijft het toch een lekker ding. Ik verbaas me iedere keer weer over de kwaliteit van de camera. Lekker snel een snapshotje van een uitzicht tot een serienummer alles scherp en helder. Mocht ik ooit een andere telefoon krijgen dan zou ik deze wel eens kunnen aanhouden voor tijdens mijn lange duurlopen. Interval timer, mp3-speler, gps tracking, camera, en zelfs een kaart voor als ik verdwaal
(oh ja en ik kan er nog mee bellen ook)
Ik snap trouwens nog steeds niet dat mensen nog de standaard browser gebruiken .. zet er toch Opera op.. bespaart me 80% van mijn dataverkeer. (ik heb zelfs zo weinig behoefte aan flash dat ik eigenlijk altijd opera-mini gebruik in plaats van opera mobile.).
Ik snap trouwens nog steeds niet dat mensen nog de standaard browser gebruiken .. zet er toch Opera op.. bespaart me 80% van mijn dataverkeer. (ik heb zelfs zo weinig behoefte aan flash dat ik eigenlijk altijd opera-mini gebruik in plaats van opera mobile.).
Ondanks dat bij mij alweer een iPhone 3GS, een Samsung Galaxy S, een Nokia N8 en nu een Lumia 800 zijn gepasseerd kijk ik regelmatig even in dit draadje. Vanwege de reden die jij aangeeft. Het is gewoon een lekker ding, dat alles in principe kan. En wat mij betreft ook heel robuust is. En als ik dan alle gekte (ook die van mij) rond smartphones bekijk, denk ik 'wat heeft een mens nu echt nodig'? Wat mij betreft is de 5800 een onverwoestbare classic.wazzup105 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 08:32:
Wat blijft het toch een lekker ding. Ik verbaas me iedere keer weer over de kwaliteit van de camera. Lekker snel een snapshotje van een uitzicht tot een serienummer alles scherp en helder. Mocht ik ooit een andere telefoon krijgen dan zou ik deze wel eens kunnen aanhouden voor tijdens mijn lange duurlopen. Interval timer, mp3-speler, gps tracking, camera, en zelfs een kaart voor als ik verdwaal(oh ja en ik kan er nog mee bellen ook)
[ Voor 10% gewijzigd door coenox op 28-02-2012 13:39 ]
En dat voor Eu 100,-coenox schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 13:38:
[...]
Ondanks dat bij mij alweer een iPhone 3GS, een Samsung Galaxy S, een Nokia N8 en nu een Lumia 800 zijn gepasseerd kijk ik regelmatig even in dit draadje. Vanwege de reden die jij aangeeft. Het is gewoon een lekker ding, dat alles in principe kan. En wat mij betreft ook heel robuust is. En als ik dan alle gekte (ook die van mij) rond smartphones bekijk, denk ik 'wat heeft een mens nu echt nodig'? Wat mij betreft is de 5800 een onverwoestbare classic.
De enige reden om over te stappen op een andere telefoon is omdat hij er of mee ophoudt, of dat je dringend behoefte hebt aan apps... die komen er niet meer voor symbian. Maar goed dan koop ik er liever een tablet bij denk ik.
Ik niet want die vind ik ronduit slecht.Voor de rest prima telefoontje.wazzup105 schreef op dinsdag 28 februari 2012 @ 08:32:
Wat blijft het toch een lekker ding. Ik verbaas me iedere keer weer over de kwaliteit van de camera.
Dat is duur te noemen.Je krijgt hem voor €50 a €65
Yes! Eindelijk de officiele v60 update via Nokia Suite. Kreeg vanochtend een update van Nokia Suite binnen en meteen daarbij nieuwe software voor de telefoon. Hij is hem nu aan het updaten, hopenlijk gaat alles goed!
Zo, ben echt blij! Al dat gekloot met tooltjes en codes veranderen. Hou ik nooit zo van. Gewoon alles lekker origineel en makkelijk te updaten.
Edit: En het is gelukt! Heerlijk, het aanraakscherm is verbeterd en is nu veel sneller.
Zo, ben echt blij! Al dat gekloot met tooltjes en codes veranderen. Hou ik nooit zo van. Gewoon alles lekker origineel en makkelijk te updaten.
Edit: En het is gelukt! Heerlijk, het aanraakscherm is verbeterd en is nu veel sneller.
[ Voor 11% gewijzigd door chim0 op 14-03-2012 08:38 ]
simlockvrij ? waar ?Anoniem: 442878 schreef op vrijdag 02 maart 2012 @ 11:30:
[...]
Ik niet want die vind ik ronduit slecht.Voor de rest prima telefoontje.
[...]
Dat is duur te noemen.Je krijgt hem voor €50 a €65
Het ging over tweedehands. En voor bedragen tussen 50 en 75 euro zijn die prima te vinden op marktplaats.
Inderdaad, natuurlijk bedoelde ik 2e hands op de marktplaats.coenox schreef op woensdag 14 maart 2012 @ 11:58:
[...]
Het ging over tweedehands. En voor bedragen tussen 50 en 75 euro zijn die prima te vinden op marktplaats.
Ik ben zelf momenteel aan het uitkijken naar een N8 of X7
De rest hoef ik niet vanwege het gebruik van EDoF camera's.
Op m'n 5800 draai ik momenteel Blaze Ultimate. Werkt goed en snel. Maar wil toch liever een C6 based software hebben ivm widgets op het HS.
[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 442878 op 17-03-2012 22:10 ]
Ik loop nu toch tegen iets vervelends aan bij deze telefoon: hij geeft de melding dat het geheugen vol zit bij gebruik van Nokia Drive. De melding is letterlijk "geheugen vol sluit enkele toepassingen en probeer het opnieuw". Wat ik reeds heb geprobeerd:
- software verwijderd
- Nokia Maps geupdate
- andere programma's afgesloten
- factory reset, en op Whatsapp na geen enkel ander programma installeren
- Nokia Maps opstarten zonder Whatsapp
Ik blijf de foutmelding krijgen. Het enige wat helpt is de telefoon opnieuw opstarten, en dan direct Nokia Maps starten. Dan werkt hij even, maar ook dan zal na enige tijd de foutmelding te voorschijn komen. Heeft iemand hier een oplossing voor?
- software verwijderd
- Nokia Maps geupdate
Ik blijf de foutmelding krijgen. Het enige wat helpt is de telefoon opnieuw opstarten, en dan direct Nokia Maps starten. Dan werkt hij even, maar ook dan zal na enige tijd de foutmelding te voorschijn komen. Heeft iemand hier een oplossing voor?
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Op een Nokia 5800 ?wcduck schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 09:50:
Ik loop nu toch tegen iets vervelends aan bij deze telefoon: hij geeft de melding dat het geheugen vol zit bij gebruik van Nokia Drive. De melding is letterlijk "geheugen vol sluit enkele toepassingen en probeer het opnieuw". Wat ik reeds heb geprobeerd:
- software verwijderd
- Nokia Maps geupdate
Zonder what's app op te starten? Deze start automatisch op heb je dit uitgeschakeld? (ikgebruik hier netqin voor) Anders gebruikt what's app nog steeds veel geheugen. Ook dat is allemaal te zien met dat programma.
Heb ik ook weleens last van bij het browsen, of de OVI Store en de browser open.wcduck schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 09:50:
- software verwijderd
- Nokia Maps geupdate
Ik heb er zelfs een CFW (Blaze Ultimate v2) op die meer geheugen vrij heeft.
Bij de OFW blijft sowieso de camera app. ook in het geheugen.
Maps kan ik gewoon opstarten ook icm met andere programma's.
Overigens:
http://tinyurl.com/cmu7a6q
Ik heb echter wel een probleem met Whatsapp. Die kan geen mail sturen om m'n nummer te verifiveren. Heeft, denk ik iets te maken roaming. Ik zit via een viruele provider bij Vodafone
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 442878 op 27-07-2012 00:06 ]
GrapjasAnoniem: 442878 schreef op vrijdag 27 juli 2012 @ 00:03:
[...]
Heb ik ook weleens last van bij het browsen, of de OVI Store en de browser open.
Ik heb er zelfs een CFW (Blaze Ultimate v2) op die meer geheugen vrij heeft.
Bij de OFW blijft sowieso de camera app. ook in het geheugen.
Maps kan ik gewoon opstarten ook icm met andere programma's.
Overigens:
http://tinyurl.com/cmu7a6q
Ik ga kijken naar de CFW. Wellicht helpt dat. Pogingen om programma's uit het interne geheugen te halen met behulp van eerder genoemde software mocht helaas ook niet baten. Nokia maps start wel gewoon op, maar 1 minuut navigeren resulteert helaas alweer in een error.
I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.
Welke versie van WhatsApp hebben jullie erop staan? Ik heb 2.6 maar ik lees dat er alweer 2.8 is maar die kan ik niet vinden voor de 5800.
En hoe sluit je WhatsApp volledig af? Want als ik "Afsluiten" doe, sluit ie wel maar logt ie niet uit en hij blijft verbonden via wifi (ja, ik gebruik het alleen thuis). Ik wil dat ie echt volledig uitlogt, net zoals wanneer je je telefoon opnieuw opstart en je zet WhatsApp aan, dan zie je "Starting.."
En hoe sluit je WhatsApp volledig af? Want als ik "Afsluiten" doe, sluit ie wel maar logt ie niet uit en hij blijft verbonden via wifi (ja, ik gebruik het alleen thuis). Ik wil dat ie echt volledig uitlogt, net zoals wanneer je je telefoon opnieuw opstart en je zet WhatsApp aan, dan zie je "Starting.."
Ik heb 2.6.99. Whatsapp kun je niet afsluiten, het blijft altijd draaien tenzij je een één of andere taskkiller gebruikt om de achtergrondservice te stoppen.chim0 schreef op vrijdag 03 augustus 2012 @ 07:15:
Welke versie van WhatsApp hebben jullie erop staan? Ik heb 2.6 maar ik lees dat er alweer 2.8 is maar die kan ik niet vinden voor de 5800.
Na 2 jaar trouwe dienst heb ik nu dan toch echt een ander toestel besteld die ik deze week binnen krijg. Het is de Sony Xperia P geworden. De 5800 werd mij toch wat te langzaam en het geheugengebruik was ook niet meer te best. Verder vind ik de apps niet meer toereikend en is Symbian OS nu toch eigenlijk echt wel afgeschreven. Heb het wel een tijd kunnen rekken doordat ik er een C6 custom firmware op had staan. Maar dit is ook de reden dat ik na 8 jaar geen Nokia meer neem. Om mee te kunnen moet je nu echt een Android hebben want hoe het met Windows Phone zal aflopen is nog maar zeer de vraag.
Rust zacht lieve 5800XM

Ik gebruik nu mijn zakelijke iPhone, maar baal er van dat daar geen FM radio inzit. Bovendien is door foto's en apps de ruimte voor muziek beperkt. Ik overwoog om een losse muziekspeler aan te schaffen, maar bedacht me toen dat ik de 5800 nog heb liggen. Die zou ik zonder SIm-kaart als muziekspeler kunnen gebruiken. Gewoon 16gb micro sd kaartje erin en gaan met die banaan. Eventueel tijdens sporten of outdoor activiteiten sim-kaartje overzetten en zonder iPhone op pad. Zijn er meer mensen hun oude Nokia zo gebruiken?
Mijn 5800 is een full-time wekker geworden.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
Anoniem: 122462
Weet iemand of het mogelijk is om het trilsignaal van een sms te blijven herhalen om de 10 minuten tot ik het bericht gelezen heb? Nu gebeurt het al te vaak dat ik het signaal gewoon mis, en dan duurt het soms een uur voor ik het zie..
Ik heb nu idd versie 2.8 erop staan via een update. Blijkbaar was ik te ongeludig en moest ik gewoon even wachten.Michel5128 schreef op dinsdag 14 augustus 2012 @ 22:06:
[...]
Ik heb 2.6.99. Whatsapp kun je niet afsluiten, het blijft altijd draaien tenzij je een één of andere taskkiller gebruikt om de achtergrondservice te stoppen.
Maar ik heb wel het idee dat sinds ik dat Whatsapp heb geinstalleerd, ik allemaal andere problemen krijg. Problemen met wifi, geheugen vol etc.
Ik heb precies hetzelfde. Ding is traag als dikke stront. Je kan totaal niet snel multi-tasken, geheugen zit elke keer vol bij mij, radio doet het sinds kort niet meer als ik m'n oordopjes aansluit, fysiek is ie helemaal gaar omdat ik hem best vaak laat vallen maar dat is niet zo erg, alleen bij het scherm zie je nu een verticale "veegstreep" waar ik vaak met m'n vinger veeg, alsof het scherm slijt ofzo. Hij zit ook helemaal onder het stof overal. Maar het ergste vind ik dat elke keer het geheugen vol. Is het niet mogelijk om C: te formatteren en opnieuw te installeren, zoals bij Windows?Na 2 jaar trouwe dienst heb ik nu dan toch echt een ander toestel besteld die ik deze week binnen krijg. Het is de Sony Xperia P geworden. De 5800 werd mij toch wat te langzaam en het geheugengebruik was ook niet meer te best. Verder vind ik de apps niet meer toereikend en is Symbian OS nu toch eigenlijk echt wel afgeschreven. Heb het wel een tijd kunnen rekken doordat ik er een C6 custom firmware op had staan. Maar dit is ook de reden dat ik na 8 jaar geen Nokia meer neem. Om mee te kunnen moet je nu echt een Android hebben want hoe het met Windows Phone zal aflopen is nog maar zeer de vraag.
Rust zacht lieve 5800XM
Maar goed, ik heb hem toen genomen voor de muziekspeler omdat ik altijd muziek luister op de fiets en die is wel goed. Geluid en volume zijn wel goed. Maar je moet hem niet nemen met de gedachte "ik wil ook een smartphone maar kan geen iPhone of Samsung betalen" maar goed, ding is ook alweer oud natuurlijk. Accu is ook slecht.
Ik zou hem ook niemand meer aanraden. Iemand die een goedkope smartphone wil zou ik een Android toestelletje of een Nokia 610 aanraden. Maar als je nog een 5800 hebt liggen is ie prima als muziekspeler en/of wekker te gebruiken. En je kunt hem vaker laten vallen dan een iPhone of een Galaxy. Ouderwets onverwoestbaar. En een nieuwe accu koop je voor onder 10 euro op ebay.chim0 schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 08:13:
[...]
Maar goed, ik heb hem toen genomen voor de muziekspeler omdat ik altijd muziek luister op de fiets en die is wel goed. Geluid en volume zijn wel goed. Maar je moet hem niet nemen met de gedachte "ik wil ook een smartphone maar kan geen iPhone of Samsung betalen" maar goed, ding is ook alweer oud natuurlijk. Accu is ook slecht.
Ik heb de mijne gisteren weer uit de kast getrokken en ben vanochtend heerlijk wakker geworden bij de vogelgeluiden van SPB Time...
[ Voor 4% gewijzigd door coenox op 09-10-2012 10:02 ]
Nou, ouderwets onverwoestbaar is ie niet. De mijne heeft al flink wat te verduren gehad, maar het klepje achter zit nu los bij een hoekje. Maar dat maakt niet eens zoveel uit, dat ding is gewoon retetraag met besturen. Dat is veel irritanter. De software is ook brak, heel de tijd geheugen vol, programma's die opeens niet meer werken enzo.coenox schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 10:01:
[...]
Ik zou hem ook niemand meer aanraden. Iemand die een goedkope smartphone wil zou ik een Android toestelletje of een Nokia 610 aanraden. Maar als je nog een 5800 hebt liggen is ie prima als muziekspeler en/of wekker te gebruiken. En je kunt hem vaker laten vallen dan een iPhone of een Galaxy. Ouderwets onverwoestbaar. En een nieuwe accu koop je voor onder 10 euro op ebay.
Maar goed, je moet er ook weer niet teveel van verwachten. Heb hem toen ook gekocht voor de muziekspeler.
Als mp3 speler en wekker is het inderdaad een heerlijk ding.Ik heb de mijne gisteren weer uit de kast getrokken en ben vanochtend heerlijk wakker geworden bij de vogelgeluiden van SPB Time...
Maaruh, dan mijn andere vraag. Is het mogelijk om een reinstall te doen van C: ?
Natuurlijk, zoek maar eens op hard reset[message=39103108,noline]chim0 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 09:13
[...]
Maaruh, dan mijn andere vraag. Is het mogelijk om een reinstall te doen van C: ?
iPad Air2 Nokia 5/6/7+/8/7.2
Bedankt. Heb wat videootjes gezien op Youtube, maar laat maar lekker zitten, voordat ik dat hele ding vernaggel.PinokkioTV schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 10:16:
[...]
Natuurlijk, zoek maar eens op hard reset
Ik wacht wel tot m'n volgende telefoon!
Nou heb ik weer sinds gisteren dat Wi-Fi niet meer werkt. Ik heb niks veranderd aan m'n telefoon. Enige wat ik kreeg is een berichtje van m'n provider dat ik vanaf nu ook in het buitenland kon bellen, wat voorheen niet kon, maar verder is er aan de instellingen niks veranderd. Maar als ik ga scannen naar draadloze netwerken zegt ie "Geen WLAN-netwerk gevonden" maar voor zover ik weet kan je nergens draadloos aan of uitzetten. Zou het kunnen dat het draadloos kaartje kapot is? Die telefoon is onderhand aardig gaar geworden door mijn gebruik maar Wi-Fi werkte gewoon altijd prima. De router is ook gewoon goed want mijn vriendin kan er gewoon op met haar telefoon en ze ziet ook de rest van de draadloze netwerken hier in de flat, die ik voorheen ook allemaal zag.
[ Voor 38% gewijzigd door chim0 op 06-01-2013 00:16 ]
Het scannen naar netwerken kun je gewoon uitzetten.chim0 schreef op vrijdag 04 januari 2013 @ 07:13:
Nou heb ik weer sinds gisteren dat Wi-Fi niet meer werkt. Ik heb niks veranderd aan m'n telefoon. Enige wat ik kreeg is een berichtje van m'n provider dat ik vanaf nu ook in het buitenland kon bellen, wat voorheen niet kon, maar verder is er aan de instellingen niks veranderd. Maar als ik ga scannen naar draadloze netwerken zegt ie "Geen WLAN-netwerk gevonden" maar voor zover ik weet kan je nergens draadloos aan of uitzetten.
If you wish to only switch off Wi-Fi:
Open the connections menu, select the tower logo with "Conn. via" next to it, then "Options", then "Disconnect WLAN". Then press the red button to get back to the front page."
Zal op/in een chip zitten. Niet te repareren. Ik heb nog een 5800xm voor jeZou het kunnen dat het draadloos kaartje kapot is?
Let op:
Berichten over levertijden en bijbehorende abonnementen en prijzen horen NIET in dit topic. Dus de volgende zaken mogen in het onderstaande topic: 1: abonnementen bespreken 2: import bespreken 3: levertijd bespreken 4: prijzen bespreken 5: service over shops of NSP bespreken.
[ABO] Het Nokia 5800 Tube levertijden en abonnementen topic
Berichten over levertijden en bijbehorende abonnementen en prijzen horen NIET in dit topic. Dus de volgende zaken mogen in het onderstaande topic: 1: abonnementen bespreken 2: import bespreken 3: levertijd bespreken 4: prijzen bespreken 5: service over shops of NSP bespreken.
[ABO] Het Nokia 5800 Tube levertijden en abonnementen topic