Gewoon de access points uitzetten, of je telefoon in offline (flight) mode zetten. Druk op de datum en kies voor Offline.
Bij veel programma's kan je ook instellen of ze moet vragen of er verbinding gemaakt moet worden (dit ipv automatisch verbinden)Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 11:37:
Gewoon de access points uitzetten, of je telefoon in offline (flight) mode zetten. Druk op de datum en kies voor Offline.
Lees mijn berischt eens HierVerwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 11:30:
[...]
Ik heb exact hetzelfde probleem, geen idee hoe het op te lossen. Overigens ook T-Mobile hier en al het andere werkt prima. Ik lees dus even mee voor mogelijke oplossingen.
Ik ben zelf nog op zoek naar een methode om de data uit te zetten. Ik zit geregeld in het buitenland en heb geen zin in belachelijk hoge kosten. Op Windows Mobile (op mijn HTC) had je er een simpel tooltje voor, maar hoe doe je dat het snelst en effectiefst op een 5800?
[ Voor 43% gewijzigd door TifKag op 08-06-2009 12:59 ]
Verwijderd
Hmm.. thanks.. het lijkt te werken.. alleen het is erg choppy/laggy.. dat komt door de 5800 zelf geloof ik.. in het begin van een aflevering van 20 minuten gaat het goed, alleen na 10 minuten ofzo krijg je super veel artefacten en lagspikes.. ook in geluid enzo.. Als ik probeer door te spoelen, zegt de 5800 dat het geheugen volzit..SkyStreaker schreef op zondag 07 juni 2009 @ 21:19:
[...]
In een notendop: download orb van www.orb.com - registreer jezelf via de installatie. Gooi poort 554 (of 544) open en presto eigenlijk. De rest wijst zichzelf.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 08-06-2009 14:29 ]
Verwijderd
Dat is geen optie, ik moet wel kunnen bellen natuurlijkVerwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 11:37:
Gezien, maar dat is een ramp. Wil in Nederland alles vanzelf laten gaan en niet druk maken over knopjes drukken en gedoe.kielkiel schreef op maandag 08 juni 2009 @ 12:47:
[...]
Bij veel programma's kan je ook instellen of ze moet vragen of er verbinding gemaakt moet worden (dit ipv automatisch verbinden)
Ik snap je bericht niet
vandaag toch maares langs de tmobile shop gelopen en de telefoon ter reparatie aangeboden voor de kier en het regelmatig vast lopen. Ben benieuwd wat ze er aan gaan doen.
Mijn Nokia 5800 is nu al 2 keer weg geweest voor reparatie van die kier en beide keren is het wel minder geworden, maar niet opgelost.
Ik heb ook tot op heden geen enkele 5800 gezien die dit probleem niet heeft. Elk demonstratie model dat ik gezien heeft, heeft het probleem. Het is volgens mij ook gewoon niet op te lossen.... ontwerp fout.
Ik heb ook tot op heden geen enkele 5800 gezien die dit probleem niet heeft. Elk demonstratie model dat ik gezien heeft, heeft het probleem. Het is volgens mij ook gewoon niet op te lossen.... ontwerp fout.
maat van me heeft al 3 maanden een 5800 zonder kier....
*weg* Het is hier de HK niet
[ Voor 73% gewijzigd door pven op 08-06-2009 20:57 ]
Het "lijkt" er een beetje van af te hangen onder welke omstandigheden de bronfile gecodeerd is. Het is namelijk erg variabel. Maar hey ^^ het begin is d'rVerwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 13:02:
[...]
Hmm.. thanks.. het lijkt te werken.. alleen het is erg choppy/laggy.. dat komt door de 5800 zelf geloof ik.. in het begin van een aflevering van 20 minuten gaat het goed, alleen na 10 minuten ofzo krijg je super veel artefacten en lagspikes.. ook in geluid enzo.. Als ik probeer door te spoelen, zegt de 5800 dat het geheugen volzit..
Eigenlijk zou er een speler moeten zijn waar je de streambuffer in kan stellen en waarbij de grafische processor goed aangeroepen wordt. Dan doel ik op het 3D-acc. onderdeel in de 5800.
[ Voor 13% gewijzigd door SkyStreaker op 08-06-2009 20:58 ]
Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding
pff ik ben totaal vergeten dat me 5800 ook me complete agenda is. En me 5800 ligt bij de tmobile ter reparatie.... Ik heb wel het geheugenkaartje kan ik me agenda er dan nog op een magische wijze afhalen ?
Verwijderd
Ik heb ook shazam Geinstalled werkt echt perfect als je altijd internet hebt. Nu heb ik geen internet gekozen omdat ik al zoveel erachter zit(A). Is er geen offline optie, waarbij je het bijvoorbeeld 40 seconden kan opnemen en dan thuis via je wifi opte zoeken?
thx!
thx!
Verwijderd
@Tifkag
Helaas werkt de aangedragen oplossing voor accuweather ook niet....
Wel hartstikke bedankt voor het meedenken en antwoorden
Groet, Mark
Helaas werkt de aangedragen oplossing voor accuweather ook niet....
Wel hartstikke bedankt voor het meedenken en antwoorden
Groet, Mark
Verwijderd
je kan ook zonder internet opnemen, en thuis opnemen,Verwijderd schreef op maandag 08 juni 2009 @ 21:18:
Ik heb ook shazam Geinstalled werkt echt perfect als je altijd internet hebt. Nu heb ik geen internet gekozen omdat ik al zoveel erachter zit(A). Is er geen offline optie, waarbij je het bijvoorbeeld 40 seconden kan opnemen en dan thuis via je wifi opte zoeken?
thx!
teminste ik selecteer dan mijn wlan van thuis, maar die pakt ie niet omdat ik dan niet thuis ben,
dan neemt ie evegoed op, maar geeft ie daarna een unindendified bestand aan, en als je op internet thuis zit kan je hem senden waardoor je evegoed weet welk liedje het is..
btw hebben er meer mensen last van dat Shazam al een dag of 2 offline is?
Verwijderd
volgens mij connect accuweather automatisch op het netwerk waarmee je het laatst was verbonden. Dus gewoon ff handmatig verbinden met je beschikbare netwerk en dan accuweather openen.
Dit lijkt hem inderdaad te zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 08:35:
volgens mij connect accuweather automatisch op het netwerk waarmee je het laatst was verbonden. Dus gewoon ff handmatig verbinden met je beschikbare netwerk en dan accuweather openen.
thanks
Tijd van werken, tijd van rusten
Verwijderd
np, ik had hetzelfde issue eerder.
Nog maar een keer mijn vraag:
Wie gebruikt er nog meer de Tunin.FM app op zijn 5800 en heeft ook problemen met het aanpassen van het volume? de app werkt echt perfect maar ik krijg het maar niet aangepast.. ook via google of tunin.fm site niets nuttigs kunnen vinden hierover, behalve virtual keys, maar dit verhaal volg ik niet helemaal.
Als alternatief heb ik geprobeerd streams te zoeken van kinkfm (waar ik graag naar luister), maar geen enkele stream wordt geopend door realplayer, echt irritant. Asx, M3u, whatever. Iemand een oplossing hiervoor?
Wie gebruikt er nog meer de Tunin.FM app op zijn 5800 en heeft ook problemen met het aanpassen van het volume? de app werkt echt perfect maar ik krijg het maar niet aangepast.. ook via google of tunin.fm site niets nuttigs kunnen vinden hierover, behalve virtual keys, maar dit verhaal volg ik niet helemaal.
Als alternatief heb ik geprobeerd streams te zoeken van kinkfm (waar ik graag naar luister), maar geen enkele stream wordt geopend door realplayer, echt irritant. Asx, M3u, whatever. Iemand een oplossing hiervoor?
Wat lukt er niet met virtual keys? Dan kun je met het toetsenbordje wat verschijnt op het scherm als je in de tunin.fm app bent naar rechts en naar links drukken om het volume aan te passen.Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 10:00:
np, ik had hetzelfde issue eerder.
Verwijderd
ik heb sinds donderdag de 5800 binnen, wat een heerlijk toestel
.
nu heb ik nog 2 vraagjes, ik heb garmin xt mobile geïnstalleerd laatste versie 5.00.40. deze werkt bij mij perfect. Gebruikt deze nog xtra data na de fix met A-gps?
En ik krijg geen spraak. heb in de instelleingen bij spraak gekregen maar daar heb ik een leeg scherm, wie kan mij helpen.
en nogmaals "wat een VET toestel
.

nu heb ik nog 2 vraagjes, ik heb garmin xt mobile geïnstalleerd laatste versie 5.00.40. deze werkt bij mij perfect. Gebruikt deze nog xtra data na de fix met A-gps?
En ik krijg geen spraak. heb in de instelleingen bij spraak gekregen maar daar heb ik een leeg scherm, wie kan mij helpen.
en nogmaals "wat een VET toestel
Heeft iemand al de MSN app werkend gekregen? Het is nogal vreemd, had dezelfde MSN geinstalleerd als op mijn E65, zelfde sim, zelfde netwerk maar toch kreeg ik een error met inloggen
. Mag je niet inloggen van MSN zelf? Of ligt dit echt aan de mobiel/symbian?
Dat is een bekend probleem, ik ken niemand die het wel werkend heeft gekregen. Probeer eens alternatieve chatprogramma's zoals Fring of Slick.swtimmer schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 12:55:
Heeft iemand al de MSN app werkend gekregen? Het is nogal vreemd, had dezelfde MSN geinstalleerd als op mijn E65, zelfde sim, zelfde netwerk maar toch kreeg ik een error met inloggen. Mag je niet inloggen van MSN zelf? Of ligt dit echt aan de mobiel/symbian?
Verwijderd
Ik heb geen idee hoe deze te voorschijn te krijgen?Pumanike schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 10:46:
[...]
Wat lukt er niet met virtual keys? Dan kun je met het toetsenbordje wat verschijnt op het scherm als je in de tunin.fm app bent naar rechts en naar links drukken om het volume aan te passen.
alvast heel erg bedankt!
Edit: het lijkt erop dat een virtual keys applicatie geïnstalleerd zal moeten worden? Althans voor *.sis applicaties. Ik heb het een en ander afgezocht en kan er 2 vinden maar krijg ze niet geïnstalleerd. Signed-error. Weet iemand hier een goede versie van? het liefst in de dezelfde vorm als bij de java applicaties.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2009 16:38 ]
Ik blijf het vreemd vinden dat het op andere symbian telefoons wel gewoon werkt. Nou ja dan proberen we een andere tool!.PhoeniX schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 13:09:
[...]
Dat is een bekend probleem, ik ken niemand die het wel werkend heeft gekregen. Probeer eens alternatieve chatprogramma's zoals Fring of Slick.
Deze schijnt prima te werken http://www.lonelycatgames...download&platform=symbianswtimmer schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 15:19:
[...]
Ik blijf het vreemd vinden dat het op andere symbian telefoons wel gewoon werkt. Nou ja dan proberen we een andere tool!
Verwijderd
Ik gebruik Nimbuzz, werkt perfect!swtimmer schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 12:55:
Heeft iemand al de MSN app werkend gekregen? Het is nogal vreemd, had dezelfde MSN geinstalleerd als op mijn E65, zelfde sim, zelfde netwerk maar toch kreeg ik een error met inloggen. Mag je niet inloggen van MSN zelf? Of ligt dit echt aan de mobiel/symbian?
Tijdens internetten via de witte toets naar het menu gaan bijvoorbeeldVerwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 17:29:
[...]
Hoi
Zou je uit willen en kunnen leggen hoe ik dat doe? Accuweather instelllen op laatste verbinding?
Als ik gewoon op internet ga, kan ik accuweather niet ook opstarten, althans, ik weet niet hoe ik dat doe?
Groetjes, Mark
Hey weet iemand de antwoorden op dit probleem, heb gegoogled kom ik nergens op.
Ik kan gewoon geen youtube filmpjes kijken, op de site en via de app, zegt ie: "cannot connect"
Is dit een bekende error?
Voorderest wel tevreden.
Thx.
Ik kan gewoon geen youtube filmpjes kijken, op de site en via de app, zegt ie: "cannot connect"
Is dit een bekende error?
Voorderest wel tevreden.
Thx.
Voor degenen die op zoek zijn naar een screenprotector, ik heb het volgende gevonden: DealExtreme
Ik had toevallig nog $ 1,30 op een paypal rekening staan, en heb nu nog 40 cent over. Ben benieuwd of het ook echt aankomt. Ik houd jullie op de hoogte!
Edit: Site is langzaam, blijven proberen
Ik had toevallig nog $ 1,30 op een paypal rekening staan, en heb nu nog 40 cent over. Ben benieuwd of het ook echt aankomt. Ik houd jullie op de hoogte!
Edit: Site is langzaam, blijven proberen
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2009 21:19 ]
Verwijderd
geejgeej: ik heb er van de week al 2 besteld. Heb er hier 8 euro (!!) voor betaald en die heeft de gast uit de winkel al verziekt. Heel fijn.
Hoop dat deze beetje goed zijn, hoeft geen turbokwaliteit te zijn voor 90 cent, maar beetje fatsoenlijk zou fijn zijn.
Hoop dat deze beetje goed zijn, hoeft geen turbokwaliteit te zijn voor 90 cent, maar beetje fatsoenlijk zou fijn zijn.
link doet het niet
Edit
Laat maar hele site lijkt het niet te doen
Edit
Laat maar hele site lijkt het niet te doen
[ Voor 60% gewijzigd door haakjesluiten op 09-06-2009 22:42 ]
Tja ik dacht dus ook... voor die 90 dollarcent, dus 64 eurocent (=postzegel voor Nederland +20 cent!), mag het van mij bagger zijn. Ik ben al blij als ik überhaupt een pakketje thuisgestuurd krijg!Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 22:25:
geejgeej: ik heb er van de week al 2 besteld. Heb er hier 8 euro (!!) voor betaald en die heeft de gast uit de winkel al verziekt. Heel fijn.
Ik ben benieuwd!
Trouwens, die site is echt best wel instabiel. Maarja, het komt allemaal uit China he, hoef je niet te veel van te verwachten.
[ Voor 2% gewijzigd door Verwijderd op 09-06-2009 22:44 . Reden: postzegel ]
Ik heb trouwens het hoesje en de autohouder voor de 5800 bij Dealextreme besteld en bevallen erg goed, vooral de houder is precies wat ik wou hebben
Zijn er meer mensen die wel MMS kunnen versturen en niet kunnen ontvangen? Ik krijg namelijk niets binnen, aan de instellingen heb ik niets veranderd, daar staat overal "mms toestaan" en "automatisch ontvangen"!
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Verwijderd
Hoesje heb ik ook besteldXoReP schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 22:56:
Ik heb trouwens het hoesje en de autohouder voor de 5800 bij Dealextreme besteld en bevallen erg goed, vooral de houder is precies wat ik wou hebben
DE is overigens een prima winkel. Site zuigt een beetje maar goede service en mooie prijzen. Tot nu toe is alles aangekomen hier.
Verwijderd
Ik ga binnenkort naar Italie en wil daarom m'n 5800 beveiligen. Ik zat daarbij te denken aan een lock icm unlockcode. Zit vlgs mij niet standaard op de 5800 maar weet iemand daar een mooi proggie voor (liefst gratis
)
Je moet de app virtual keys inderdaad eerst 'signen'..Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 13:37:
[...]
Ik heb geen idee hoe deze te voorschijn te krijgen?
alvast heel erg bedankt!
Edit: het lijkt erop dat een virtual keys applicatie geïnstalleerd zal moeten worden? Althans voor *.sis applicaties. Ik heb het een en ander afgezocht en kan er 2 vinden maar krijg ze niet geïnstalleerd. Signed-error. Weet iemand hier een goede versie van? het liefst in de dezelfde vorm als bij de java applicaties.
Het ligt er natuurlijk maar net aan naar welk gedeelte van Italie je gaat, maar in de op toerisme gerichte gebieden wordt best veel gezakkenrold. Een applicatie als deze is dan misschien ook wel handig. Als je telefoon dan uit je broekzak wordt gehaald gaat er een alarm af. Dit kun je zelf voorkomen door de telefoon tijdig te unlocken met de schuif aan de zijkant van de telefoon.Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 00:10:
Ik ga binnenkort naar Italie en wil daarom m'n 5800 beveiligen. Ik zat daarbij te denken aan een lock icm unlockcode. Zit vlgs mij niet standaard op de 5800 maar weet iemand daar een mooi proggie voor (liefst gratis)
Je kunt natuurlijk ook je telefoon veilig om je nek hangen
edit: de applicatie is gratis en legaal, althans daar ga ik wel vanuit aangezien op die website aangegeven staat dat het posten van warez en/of cracked applicaties verboden is.
[ Voor 9% gewijzigd door FreddyFish op 10-06-2009 01:41 ]
Verwijderd
Grappige applicatie maar vervolgens rennen ze met mijn mobiel weg en bellen me arm daarom zoek ik het toch meer in de lock-software en ms wel icm jouw tipFreddyFish schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 01:40:
[...]
Het ligt er natuurlijk maar net aan naar welk gedeelte van Italie je gaat, maar in de op toerisme gerichte gebieden wordt best veel gezakkenrold. Een applicatie als deze is dan misschien ook wel handig. Als je telefoon dan uit je broekzak wordt gehaald gaat er een alarm af. Dit kun je zelf voorkomen door de telefoon tijdig te unlocken met de schuif aan de zijkant van de telefoon.
Nu Tomtom ook een tomtom versie heeft gemaakt voor de Iphone en voor windows mobile, hoop ik toch dat ze er ook één gaan maken voor Symbian.
er bestond al een voor UIQ, dus dat moet wel mogelijk zijn lijkt mij...
Verwijderd
Hoe kan dit het snelst? Ik kom op allerlei 'oplossingen' uit waar je dan toch ineens voor moet betalen of chinese sites die het niet meer doen.. Heb het nu gedaan via Symbiansigned.com (online signen). Hopelijk krijg ik een reactie terug van ze.Pumanike schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 01:06:
[...]
Je moet de app virtual keys inderdaad eerst 'signen'..
Ik wil deze optie voor MyPhone en Touch Piano instellen, maar ik krijg geen Suite-instellingen te zien in het menu. Het lijkt erop alsof ik dat bij geen enkele applicatie heb. Ik heb de nieuwste firmware en Flash versie 3.01(1) erop staan.VariX schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 23:18:
[...]
Instellingen>Toepass. beheer>Geïnst. toepass.>{toepassing selecteren}>Opties>Suite-instellingen>Schermtoetsenbord
N.B. Suite-instellingen is niet beschikbaar voor elke applicatie.
Wat doe ik fout?
Verwijderd
Kan alleen met Java apps, baal er ook van want ik wil keys in mn Tunin app. geen enkel virtual keys app krijg ik gesigned, nouja een, maar geen idee hoe ik dan het toetsenbord tevoorschijn kan toveren. Kan alleen keys mappen.
Je zou snel een reactie terug moeten krijgen van ze. Ik heb toen via opda.net.cn (chinese site) een certificaat aangevraagd en nu kan ik met sign sis alles zelf signen. Maar het duurde een dagje voor het certificaat er was.Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 09:43:
[...]
Hoe kan dit het snelst? Ik kom op allerlei 'oplossingen' uit waar je dan toch ineens voor moet betalen of chinese sites die het niet meer doen.. Heb het nu gedaan via Symbiansigned.com (online signen). Hopelijk krijg ik een reactie terug van ze.
Verwijderd
Nou met die app kreeg ik het niet voor elkaar. de volume knoppen worden niet herkend. Volgens mij bedoelt voor een ouder symbian OS.Heb jij toevallig een gesignde virtual keypad app voor me? thx.
Kan iemand eens kijken in welk land zijn/haar 5800 geproduceerd is? Op YouTube zag ik dit filmpje over de N97. Veel handwerk allemaal en dat in Finland, lijkt mij niet goedkoop om te produceren!
Gezien de relatief lage prijs van de 5800 vermoed ik dat dit model geproduceerd wordt in een 'lage lonen' land.
Gezien de relatief lage prijs van de 5800 vermoed ik dat dit model geproduceerd wordt in een 'lage lonen' land.
Kijk hier eensVerwijderd schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 11:43:
Nou met die app kreeg ik het niet voor elkaar. de volume knoppen worden niet herkend. Volgens mij bedoelt voor een ouder symbian OS.Heb jij toevallig een gesignde virtual keypad app voor me? thx.
Edit: laat maar, is in het chinees
[ Voor 15% gewijzigd door TifKag op 10-06-2009 13:03 . Reden: Foutje....bedankt ]
Je zou eens kunnen zoeken naar "advanced device lock", degene die ik heb gevonden zijn allemaal unsignedVerwijderd schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 00:10:
Ik ga binnenkort naar Italie en wil daarom m'n 5800 beveiligen. Ik zat daarbij te denken aan een lock icm unlockcode. Zit vlgs mij niet standaard op de 5800 maar weet iemand daar een mooi proggie voor (liefst gratis)
[ Voor 15% gewijzigd door TifKag op 10-06-2009 13:37 ]
Maar als ze toch al wegrennen, kunnen ze 'm toch gewoon resetten (alle knoppen tegelijk indrukken) en dan is je stukje software ook pleite. Weg lockVerwijderd schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 08:52:
[...]
Grappige applicatie maar vervolgens rennen ze met mijn mobiel weg en bellen me arm daarom zoek ik het toch meer in de lock-software en ms wel icm jouw tip
Volgensmij werkt ie alleen op mijn imei, maar je kunt het proberen : http://www.megaupload.com/?d=BYARIZQWVerwijderd schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 11:43:
Verwijderd
Bedankt voor de moeite.Pumanike schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 14:22:
[...]
Volgensmij werkt ie alleen op mijn imei, maar je kunt het proberen : http://www.megaupload.com/?d=BYARIZQW
Werkt inderdaad niet, Certficate error. Wanneer ik em probeer te signen (via symbian signed online) krijg ik de volgende melding:
code:
1
| FAILURE: Submitted .sis file uses a UID that is not allocated to the account holder matching this email address (0x200239a0 ) |
En deze melding krijg ik overigens bij alle applicaties die ik probeer te signen, op 1 na, die niet deed wat ik wil. Hoe heb je de jouwe laten signen?
mijn dank is wederom groot..
Kijk anders even in de startpost. Daar staat een linkje naar
Fival in dit topic en daar staat uitgelegd hoe je programma's kunt signen.
Verwijderd
als niemand het doet, doe ik het wel:P je 5800 heeft standaard een externe vergrendeling erin zitten die nog aangezet moet worden. Dit houdt in dat als je telefoon wordt gestolen je hem kan locken op afstand door een smsje te verzenden naar je nokia 5800. je zet dus eerst de functie dus aan, hij vraagt jou dan het gewenste lock-bericht dat nodig is en vraagt dan om dit te bevestigen door 12345 ( standaardcode ) OF je eigen code als je die veranderd hebt in te voeren. nou als je tel wordt gestolen hoef je alleen een sms te sturen met het lock-bericht wat jij hebt opgegeven ( bijv: ''vergrendel gsm'') als de sms binnenkomt op de 5800 verschijnt er een slot-teken en kan je alleen nog maar in de tel komen door de 12345 code OF als je hem verandert heb je in je eigen natuurlijk die code. zodra hij gelockt is krijg je een automatische sms terug gestuurd dat die gelockt is.Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 00:10:
Ik zou het ff eens uitproberen zodat je ziet wat ik bedoel. unlocken is makkelijk, gewoon schuifje omlaag duwen en code invoeren.
Externe vergrendeling staat bij: instellingen -> telefoon -> telefoonbeheer -> beveiliging -> telefoon en sim-kaart -> Ext. telef.vergrendeling
Hoop dat ik duidelijk ben geweest is dit wat je zoekt.
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2009 16:14 . Reden: fout erin gezet ]
Verwijderd
oja, dat verhaal. nondeju.Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 15:51:
Kijk anders even in de startpost. Daar staat een linkje naar
Ik ga het vanavond proberen. Als dat niet lukt geef ik het wel op en wacht ik wel op een tunin app voor de 5800
Verwijderd
Wow dit wist ik niet en dat ga ik uitproberen, perfect !!Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 15:54:
[...]
Externe vergrendeling staat bij: instellingen -> telefoon -> telefoonbeheer -> beveiliging -> telefoon en sim-kaart -> Ext. telef.vergrendeling
Zo heb ik het inderdaad ook gedaan ..Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 16:04:
[...]
oja, dat verhaal. nondeju.
Ik ga het vanavond proberen. Als dat niet lukt geef ik het wel op en wacht ik wel op een tunin app voor de 5800bedankt allen.
Verwijderd
Hele coole optie!Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 15:54:
[...]
Daar ga ik is mee testen
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2009 17:22 ]
Verwijderd
iemand misschien???????Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 12:12:
ik heb sinds donderdag de 5800 binnen, wat een heerlijk toestel.
en nogmaals "wat een VET toestel![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Ik loop nu pas ergens tegenaan waar ik nog niet eerder bij stil heb gestaan. Volgens de specs moet je meerdere sms-berichten in één keer kunnen verwijderen. Ik kan echter niet terugvinden hoe dat dan moet. Kan ze niet selecteren, onder opties vind ik ook geen link daartoe etc.
Kijk ik ergens overheen?
Kijk ik ergens overheen?
Verwijderd
Werkt prima, alleen nog 1 vraag: hoe en waar kan ik de standaard pincode (12345) veranderen?Verwijderd schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 15:54:
[...]
je moet de mark optie gebruiken, dan een voor een alle berichten markeren en achteraf delete marked. Belachelijk, met touchscreen zou je ook gewoon standaard een selectievakje voor elk item moeten hebben... Maar bon, misschien denken ze er bij Nokia nog eens over.ecb1 schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 17:36:
Ik loop nu pas ergens tegenaan waar ik nog niet eerder bij stil heb gestaan. Volgens de specs moet je meerdere sms-berichten in één keer kunnen verwijderen. Ik kan echter niet terugvinden hoe dat dan moet. Kan ze niet selecteren, onder opties vind ik ook geen link daartoe etc.
Kijk ik ergens overheen?
Zit er op de 5800 ook een dubbel-tap, dus dat je twee keer moet indrukken om iets te bevestigen. En zo ja, waar zet je dat uit?
@daanno, ja dat zit erop en is volgens mij niet uit teschakelen
Ik ben ook tegen twee dingen aan gelopen vandaag.
1. Filmpjes gemaakt met men 5800 kan ik niet zelf met men 5800 afspelen
wtf
2. Een vriend van mij heeft ook een 5800 en bij hem is sinds kort als hij naar menu gaat een soort van schijfdeur animatie (lastig uit teleggen, het zelfde als bij sommige screensavers) hou kan dat, en kan ik het ook instellen. Ziet er wel mooi uit. Hij zelf heeft geen idee hoe het komt!
1. Filmpjes gemaakt met men 5800 kan ik niet zelf met men 5800 afspelen
2. Een vriend van mij heeft ook een 5800 en bij hem is sinds kort als hij naar menu gaat een soort van schijfdeur animatie (lastig uit teleggen, het zelfde als bij sommige screensavers) hou kan dat, en kan ik het ook instellen. Ziet er wel mooi uit. Hij zelf heeft geen idee hoe het komt!
ik ben er sinds kort ook achter dat je 3D overgangsanimaties en vloeiend schuiven van menu's aan kan zetten in je 5800. Staat standaard uit omdat je dan het gevoel krijgt dat het allemaal sneller gaat denk ik, net als bij Windows.
instellingen -> persoonlijk ->thema's ->algemeen ->opties ->kies je thema (sound waves) -> thema-effecten -> aan
instellingen -> persoonlijk ->thema's ->algemeen ->opties ->kies je thema (sound waves) -> thema-effecten -> aan
Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB
2 dat kun je instellen bij thema's als je daar voor opties kiest zie je thema effecten die je aan of uit kan zetten.Icyzer schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 18:01:
1. Filmpjes gemaakt met men 5800 kan ik niet zelf met men 5800 afspelenwtf
Famicom (de Nes in Europa ) + Super Nintendo + N64 + Gamecube + Gameboy Advance + Dreamcast + PC Run and hide because the storm will come.
batterij uit en in kan dat verhelpen, al voorgehad met een klant met een 5800Icyzer schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 18:01:
1. Filmpjes gemaakt met men 5800 kan ik niet zelf met men 5800 afspelenwtf
Bedankt alles werkt weer zoals het hoort
Verwijderd
Dat werkt inderdaad:)Verwijderd schreef op dinsdag 09 juni 2009 @ 08:35:
Maar nog steeds als je accuweather daarna wil starten werkt ie niet, je moet dus eerst connecten met internet, dan witte toets en naar accuweather....
Blijft bijzonder, maar het werkt, bedankt allemaal voor de hulp
Verwijderd
eerst kon ik mijn foto's die op de 5800 staan bekijken in ovi en nokia photo's. maar nu staan ze er niet meer in, heb alle instellingen voor synchroniseren ingesteld ma krijg niks te zien. ook bij synchroniseren zet die niks over. kan iemand me verder helpen hiermee? alvast bedankt!
Ik heb dit toestel 2 dagen in m'n bezit gehad. Maar op de tweede dag dat ik 'm had bleef het toestel hangen op het witte scherm met blauwe letters nokia. Geen beweging meer in te krijgen. Accu eruit en weer erin hielp niet. Hij bleef steeds maar op dat witte scherm hangen.
Gelijk even op internet gezocht, en via dit forum kwam ik erachter dat je 'm kan resetten door het volgende in te toetsen:
toets *#7780# in > Ja > 12345 > OK en nadat het toestel weer is opgestart,
toets *#7370# in > Ja > 12345 > OK
Maar dit werkte natuurlijk niet voor mij omdat op het witte laadscherm verder geen cijfers of symbolen te zien zijn.
Via een nokia forum ben ik erachter gekomen dat je 'm helemaal kan resetten (dus naar fabrieksinstellingen) door het volgende te doen:
Houdt de beltoets (groene knop) en de ophangtoets (rode knop) + de cameratoets aan de zijkant ingedrukt terwijl je de telefoon opstart. Wacht hiermee totdat hij om een pincode vraagt en de telefoon is helemaal gereset. Een soort hardwarematige reset zeg maar. Misschien is het handig om dit in de startpost te zetten.
Helaas kreeg ik gelijk hierna weer last van de vastloper waarna ik 'm maar terug heb gestuurd naar HI...
PS: Ook had ik volgens mij een incompleet pakket. Er zat geen beschermhoesje in en ook geen tweede pennetje. Weten jullie of dit er wel in moet zitten? Want de nokia site en de HI site spreken elkaar een beetje tegen..
Gelijk even op internet gezocht, en via dit forum kwam ik erachter dat je 'm kan resetten door het volgende in te toetsen:
toets *#7780# in > Ja > 12345 > OK en nadat het toestel weer is opgestart,
toets *#7370# in > Ja > 12345 > OK
Maar dit werkte natuurlijk niet voor mij omdat op het witte laadscherm verder geen cijfers of symbolen te zien zijn.
Via een nokia forum ben ik erachter gekomen dat je 'm helemaal kan resetten (dus naar fabrieksinstellingen) door het volgende te doen:
Houdt de beltoets (groene knop) en de ophangtoets (rode knop) + de cameratoets aan de zijkant ingedrukt terwijl je de telefoon opstart. Wacht hiermee totdat hij om een pincode vraagt en de telefoon is helemaal gereset. Een soort hardwarematige reset zeg maar. Misschien is het handig om dit in de startpost te zetten.
Helaas kreeg ik gelijk hierna weer last van de vastloper waarna ik 'm maar terug heb gestuurd naar HI...
PS: Ook had ik volgens mij een incompleet pakket. Er zat geen beschermhoesje in en ook geen tweede pennetje. Weten jullie of dit er wel in moet zitten? Want de nokia site en de HI site spreken elkaar een beetje tegen..
Dynaudio Contour 20i | Naim Nait XS 3 | Naim ND5 XS 2 | Naim HiCap DR | Audes ST-900DC
Dat is al vaker voor gekomen, volgens mij hoort het zo. Een vriend van me kreeg bij hi ook het beschermhoesje en extra pennetje niet
@Gerwen89:
Ik heb hetzelfde gehad en heb dat nu nog, maar heb een (tijdelijke) oplossing. Als ik de telefoon uitzet en weer aan, blijft ie ook hangen op dat punt. Ik heb daar eerder in dit topic een vraag over gesteld en het had te maken met de geheugenkaart. Als ik die er nu even uithaal vóór ik de telefoon weer aan doe, dan gaat ie gewoon verder na het witte scherm met het blauwe Nokia-logo.
Hoe 't precies kan dat ie vastloopt door de geheugenkaart weet ik nog steeds niet, maar wie weet is het definitief op te lossen door de geheugenkaart te formatteren. Ik zet de telefoon zelden uit, dus op zich vind ik het wel oke zo, hoewel het een dubieus iets is.
Helaas heb je 'm al teruggestuurd, maar voor een evt volgende keer is dit een optie.
Ik heb hetzelfde gehad en heb dat nu nog, maar heb een (tijdelijke) oplossing. Als ik de telefoon uitzet en weer aan, blijft ie ook hangen op dat punt. Ik heb daar eerder in dit topic een vraag over gesteld en het had te maken met de geheugenkaart. Als ik die er nu even uithaal vóór ik de telefoon weer aan doe, dan gaat ie gewoon verder na het witte scherm met het blauwe Nokia-logo.
Hoe 't precies kan dat ie vastloopt door de geheugenkaart weet ik nog steeds niet, maar wie weet is het definitief op te lossen door de geheugenkaart te formatteren. Ik zet de telefoon zelden uit, dus op zich vind ik het wel oke zo, hoewel het een dubieus iets is.
Helaas heb je 'm al teruggestuurd, maar voor een evt volgende keer is dit een optie.
Dat is toch raar? Want die doos komt toch gewoon rechtstreeks bij Nokia vandaan? Ik weet van 6 mensen dat ze er een hoesje bij gehad hebben, dus dat zou toch gewoon standaard in de doos moeten zitten...PhoeniX schreef op woensdag 10 juni 2009 @ 22:54:
Dat is al vaker voor gekomen, volgens mij hoort het zo. Een vriend van me kreeg bij hi ook het beschermhoesje en extra pennetje niet
Dynaudio Contour 20i | Naim Nait XS 3 | Naim ND5 XS 2 | Naim HiCap DR | Audes ST-900DC
mensen die hem los kochten hebben volgens mij wel de hoes maar ik had hem niet bij vodafone.
Ook niet nadat ijk een nieuw pakje had gekregen
Verwijderd
dit kan best zo zijn.
Ik hem de telefoon via een abbo, Maar bij mij zit er ook geen extra stylus pen en of een hoesje erbij.
Ik hem de telefoon via een abbo, Maar bij mij zit er ook geen extra stylus pen en of een hoesje erbij.
op dealextreme staat wel een hoesje voor 5800 voor 3$ http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.22505
en geen verzend kosten, misschien de moeite waard voor wie er echt een wilt
Op E-Bay zijn de originele hoesjes te vinden.
Heeft nog iemand problemen met ovi sync? heb nu al een tijdje het probleem dat ik altijd een verbindingsfout krijg als ik probeer te syncen via ovi...
Verwijderd
Ik heb er 1 besteld. Als hij binnen is zal ik even reageren hoe hij bevalt.Icyzer schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 08:12:
op dealextreme staat wel een hoesje voor 5800 voor 3$ http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.22505
Ik heb er eentje en hij bevalt me best aardig, je klikt je 5800 in plastic houder en hij zit daar netjes strak in. Ze hadden het hoesje alleen wel ietsjes minder diep mogen maken aangezien het net weer een beejte onnodige ruimte inneemt maar opzich is het best een aardig hoesje en zeker voor dat geld,Verwijderd schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 10:01:
[...]
Ik heb er 1 besteld. Als hij binnen is zal ik even reageren hoe hij bevalt.
Verwijderd
Over die vastloopproblemen: mag ik hier misschien niet posten
maar ik heb dit ook regelmatig met mijn SE K800i. Als ik de geheugenkaart (M2) eruit haal, is het probleem opgelost. Het lijkt iets met die kaart te zijn.
Wat betreft wat er in de doos aanwezig zit: ik heb al diverse forums bekeken, er zit kennelijk toch verschil in wat er in de dozen zit (extra stylus of niet). Misschien zat er in het begin heel veel in, videokabels etc. en bij de lichting die nu komt, met de nieuwste update etc, zit niet alles er meer in.... vermoed ik...
Edit: op dealextreme echt goedkope stuff. Screenprotector voor 0.90 dollar, gratis verzending....
Eerst maar eens wachten op mijn 5800, er schijnt wat vertraging te zijn
Wat betreft wat er in de doos aanwezig zit: ik heb al diverse forums bekeken, er zit kennelijk toch verschil in wat er in de dozen zit (extra stylus of niet). Misschien zat er in het begin heel veel in, videokabels etc. en bij de lichting die nu komt, met de nieuwste update etc, zit niet alles er meer in.... vermoed ik...
Edit: op dealextreme echt goedkope stuff. Screenprotector voor 0.90 dollar, gratis verzending....
Eerst maar eens wachten op mijn 5800, er schijnt wat vertraging te zijn

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2009 11:09 ]
Gister de mijne binnengehad en shit gek.. wat een geweldig toestel!
Had hiervoor zo'n gare, non-superfunctionele Samsung, dan is zo'n Symbian dingetje de totale andere kant. Alles werkt lekker makkelijk en initiutief. Verder ook propz voor Nokia met haar geweldige OVI Suite, echt heerlijk simpele software waarmee je alles met je foon kan doen.
Ik heb er meteen wat dingetjes opgezet en dat ging lekker, geen gedoe of wat dan ook. Zelfs GarminXT met een Europa map werkt perfect.
I'm happy.
Had hiervoor zo'n gare, non-superfunctionele Samsung, dan is zo'n Symbian dingetje de totale andere kant. Alles werkt lekker makkelijk en initiutief. Verder ook propz voor Nokia met haar geweldige OVI Suite, echt heerlijk simpele software waarmee je alles met je foon kan doen.
Ik heb er meteen wat dingetjes opgezet en dat ging lekker, geen gedoe of wat dan ook. Zelfs GarminXT met een Europa map werkt perfect.
I'm happy.
Heb de telefoon nou een maandje in het bezit, de enige klachten zijn dat als ik een film kijk(doe ik iedere dag van werk naar huis in de trein) en gebeld wordt, dan loopt ie af en toe vast. Wat ik ook niet snap is dat als ik gebeld wordt tijdens het kijken van een film ineens de standaard ringtone gebruikt wordt, ipv de mijne.
Verwijderd
Bij mij zat dat er wel bij, en ik heb hem ook van Vodafone.Icyzer schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 00:25:
mensen die hem los kochten hebben volgens mij wel de hoes maar ik had hem niet bij vodafone.
Ik krijg net een sms dat mijn mobiel nu al terug is van reperatie (tmobile)!!! Maandag weggebracht en nu al klaar! over snelle service gesproken. Ik ga hem gelijk maar even ophalen, ben benieuwd wat er aan gebeurd is want dit is wel heel erg snel.
:edit:
Zo heb um weer terug frontje is vervangen en kier is weg! en software opnieuw erop gezet zo te zien. Me contacten en Agenda zijn weg zo te zien maar daar heb ik een backup van. oh en ik heb een nieuw spel: brain chalange
Zo heb um weer terug frontje is vervangen en kier is weg! en software opnieuw erop gezet zo te zien. Me contacten en Agenda zijn weg zo te zien maar daar heb ik een backup van. oh en ik heb een nieuw spel: brain chalange
[ Voor 38% gewijzigd door haakjesluiten op 11-06-2009 17:17 ]
Welke FW versie hebben ze erop gezet dan *#0000#Crazyanz schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 16:03:
Ik krijg net een sms dat mijn mobiel nu al terug is van reperatie (tmobile)!!! Maandag weggebracht en nu al klaar! over snelle service gesproken. Ik ga hem gelijk maar even ophalen, ben benieuwd wat er aan gebeurd is want dit is wel heel erg snel.
gewoon V21.0.025 wat er al opstond.
dit is wel een aangepaster (tmobile)versie van 30-04-2009
21.0.025.261.08
dit is wel een aangepaster (tmobile)versie van 30-04-2009
21.0.025.261.08
[ Voor 4% gewijzigd door haakjesluiten op 11-06-2009 17:56 ]
Dank je, ik vroeg mezelf alleen af waar dat spel vandaan kwam (door nieuwe FW of zo)
tis maar een demo versie en het zuigt dus je mist niets
voor de mensen die nokia maps 2 gebruiken nokia maps 3.0 is net ook uit voor de 5800 en n97 ga naar nokia beta labs en downloaden maar is 10x beter dan maps 2!!
Multiple pc builds in progress
Is ie al uit de bèta fase dan? Ik wacht liever op de final dan.
Hm nvm, hij is nog in de bèta fase en er zijn nog redelijk wat problemen zoals oude maps. Niet zo chill dus..
Hm nvm, hij is nog in de bèta fase en er zijn nog redelijk wat problemen zoals oude maps. Niet zo chill dus..
[ Voor 48% gewijzigd door RnB op 11-06-2009 19:38 ]
Verwijderd
Andere mensen die hebben opgemerkt dat t-mobile hun signaal hebben versterkt ?
Ik had vandaag in het begin van de dag totaal geen internet meer en zo rond 5 uur had ik in 1x 3.5g overal .
En woon niet eens in e randstad . En ik kan nu ook updaten naar v21 terwijl ik dat 2 weken niet kon door t-mobile .
Ik had vandaag in het begin van de dag totaal geen internet meer en zo rond 5 uur had ik in 1x 3.5g overal .
En woon niet eens in e randstad . En ik kan nu ook updaten naar v21 terwijl ik dat 2 weken niet kon door t-mobile .
dacht dat ook? kijk er wel behoorlijk naar uit, maps 2 is echt niet erg bruikbaar in de auto, niet eens voorspellende tekstinvoer zoals gelijk welke tomtom ofzo...RnB schreef op donderdag 11 juni 2009 @ 19:36:
Is ie al uit de bèta fase dan? Ik wacht liever op de final dan.
Ik denk niet dat Maps3 dan ineens bruikbaar is, het grote verschil is volgens mij de 3D-functie, maar daar heb je nou niet superveel aan.
Ik gebruik zelf GarminXT Europe voor navigatie en dat werkt heerlijk.
Ik heb trouwens een spleet aan de rechterkant van het toestel, niet storend ofzo en ik las ook dat het best wel veel voorkomt, dus ik laat het maar zo. Maar had het toch liever dicht gehad..
Ik gebruik zelf GarminXT Europe voor navigatie en dat werkt heerlijk.
Ik heb trouwens een spleet aan de rechterkant van het toestel, niet storend ofzo en ik las ook dat het best wel veel voorkomt, dus ik laat het maar zo. Maar had het toch liever dicht gehad..
hij is nog niet uit beta heb hem uitgetest werkt toch lekkerder dan maps 2 aangezien je gewoon je favorieten kan syncen en routes uitstippelen via maps.ovi.com op pc en dan je maps 3.0 starten en je kan vertrekken is toch handiger vind ik, enige waar ik niet blij mee ben is dat het nog altijd niet in horizontale stand meedraait mss in de final hoop het toch, voor de rest heb ik maps 3.0 al van de eerste beta gebruikt die was wel vol met bugs op mn n85 deze op de 5800 is al een 3de beta van maps 3.0 die loopt gewoon goed + je krijgt ook flitser waarschuwingen erbij
wat je niet had bij 2.0
Multiple pc builds in progress
Verwijderd
iemand problemen met spraak modus bij garmin????
krijg er geen woord uit.
hier trouwens geen xtra stylus of hoesje.
wel een soort plectrum voor guitar hero denk ik.
had liever hoesje gehad maar ja.
krijg er geen woord uit.
hier trouwens geen xtra stylus of hoesje.
wel een soort plectrum voor guitar hero denk ik.
had liever hoesje gehad maar ja.
Verwijderd
Hey,
Ik wil enkel mijn e-mail ophalen via mijn thuisnetwerk.
Hoe krijg ik dit ingesteld dat 3g en andere allemaal uitstaan
Ik weet niet exact hoe het gaat, maar je kan bij email ophalen ingeven via welk kanaal de mail opgehaald en verstuurd moet worden. Dus zoek even bij de instellingen van je popmail.Verwijderd schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 08:14:
Hey,
Let op:
Berichten over levertijden en bijbehorende abonnementen en prijzen horen NIET in dit topic. Dus de volgende zaken mogen in het onderstaande topic: 1: abonnementen bespreken 2: import bespreken 3: levertijd bespreken 4: prijzen bespreken 5: service over shops of NSP bespreken.
[ABO] Het Nokia 5800 Tube levertijden en abonnementen topic
Berichten over levertijden en bijbehorende abonnementen en prijzen horen NIET in dit topic. Dus de volgende zaken mogen in het onderstaande topic: 1: abonnementen bespreken 2: import bespreken 3: levertijd bespreken 4: prijzen bespreken 5: service over shops of NSP bespreken.
[ABO] Het Nokia 5800 Tube levertijden en abonnementen topic